www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  211  212  213  214  215  216  217  218  219  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tragos      E-mail:      IP: uživatel4946    
Zdárek dráčci mám takovej problém koupil jsme si pýst z mototechny a krouzy tuning chrom 39 a jsou uzčí než původní. Chi se zeptat jestly když koupím pýst tady jestly to bude primo na to udelany. dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vážení, nesmějte se, třeba na to má papír. Dnes je módní mít nějakou tu DISfunkci....
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Promiň,ale podle příspěvku bych řekl,že nebudeš schopnej se na dachlu ani rozjet... Ten pravopis je sakra snad vizitka,ne?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Když to řeknu blbě,tak krouzy tuning chrom patřej na pýst tuning jednokrouzovej....takže buďto kup dva obyč 2mm krouzy na pýst z mototechny a použij dvoukrouzovej pýst a nebo kup tady jednokrouzovej pýst do kterýho ti pujdou tvoje tuning krouzy....respektive jen jeden že ...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je moc. :-D :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ten se povedl..:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi nevimněnil by nekdo 30 w zapalování za 20 w a jake máte zkušenosti z timhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stator_komplet_30w2.html a nebo spíš já mám 30w zápka 2 ale jen jedno mně pasuje do pincka to druhé je moc těsné a nejde s ním toci tak jak s ním tocí tady http://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0 nevíte cím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: jaj      IP: uživatel14557    
tak to je v piči :-D kondík :-D špatně chytá kostru :-D smůla brácho.......:-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
motor mám 20 a to 2 zápalko je asi 23 no ale uz jsem jaksi spravil to první ale haže mne jiskru jen na kladívku na svíčce ne ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: jaj      IP: uživatel14557    
a nebo má spíše motor z 05 a dává tam zapalování z 20-23 :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě máš cívky moc blízko rotoru tak je povol a posun
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar nevíte jak jsou na 21čce z roku 1967 linky na prsách,bříšku.krytu rozety a na masce.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
jeto ještě s těma lištama
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16379    
záleží podle zadního plechu
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Zdravím. Mám jeden problém. Mám motorku a je tam hliníková zadní kyvná vidlice. Rád bych ji hodil do parády ale je od výroby jaksi podělaná. Jak kdyby to někdo přejel hrubým smirkem. Když jsem to očumoval, tak to bylo strašně pravidelný, prostě jak od stroje. Dnes jsem zkoušel zjemnit povrch a začít leštit ale nic. Je to pořád strašný. Pořád tam jdou vidět ty čárance. Nemáte někdo nějaké zkušenosti s leštěním hliníku? Návod u silichromu jsem si přečetl. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobře.. Poptám se po tom chemickém leštění. Děkuji za odpovědi.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že je to od stroje :-) a na takovej lesk ve všech záhybech bych to viděl na chemický čištění
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
http://thehrotic.rajce.idnes.cz/Zadni_kyvka.../#DSCN3999.jpg
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš někde detailní foto těch "škrábanců"?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Doma to asi nezvládnu, že ? Jinak děkuji za tip. Pouvažuji o tom.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a co to poslat na chemický leštění ? viděl jsem že dokážou odstranit i rýhy od řadičky třeba u fíka
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dělám to přesně jak popisuješ. Ale pořád tam jsou ty čáranečky. Snažím se docílit tohoto lesku : http://i1315.photobucket.com/albums/t593/nienkeuuuu/44A07B7B-69DE-49C4-A39B-27B9A7B810D9-970-000000EE68735784_zps3224984d.jpg Ale zatím bezvýsledně. Díky za rady, budu se muset více snažit.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel16376    
Zdar, vem normálně šmirgl a jeď pak menší a menší .. a pak máme udělaný takový filcový kotouč na vrtačku nebo brusku a koupenou brusnou pastu (dostaneš to koupit jako brusný set na hliník nebo tak nějak). Hodně štěstí
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci. mam na svym fikovi (50/20.rv 1970) takovej problem. nejdriv mi strasne zral svicky (po te co jsem poradne pridelal vzduchovej tlumic), asi spatny spalovani, to jsem vyresil tak že jsem zvetsil sani v tlumici. nicmene tedka kdyz jedu byt i do mirnyho kopce na dvojku, nebo na trojku v takovejch strednich otackach tak mi to najednou z niceho nic zacne jakoby se dusit, nebo co a musim preradit na nizsi, respektive vymacknout spojku a proturovat naprazdno. nekdy se to ustali nekdy je to porad stejny a musim jet proste ve vysokejch. a nejde mi naslapnout (nastartovat) motor, musim roztlacovat. redim 1:40 mohul TSF, mam tam origo trysky 68/38 jehlu na druhym z hora, motor mam po 300 zabehnutejch kilometrech. neporadili byste mi co s tim? muj amaterskej nazor je ten, ze mam moc chudou smes, takze v plovakovce musim primacknout plisek tak aby teklo vic benalu... diky.. :úú odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16402    
no co trochu humpolacky dej jehlu upe dolu.... a jinak se ti vyskytli 2 vlastnosti než neduhy...první je že hranatej motor do fichtla v malejch otáčkach nejede ...musíš ho pořád rvát...narozdíl od typu 05 555 ktere jsou na jízdu takový příjemnější...jinak 2 vlastnost je že pio za tepla líp chytá když se na kloní na karbec..je to neduh co psaly už do navodu....
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi. moja jawa 21 mátakový problem. za studena chytne v pohodě, a drží volnoběh, jen co se zahřeje tak nedrží a když jedu z kopca bez plynu tak potom co ho zpět přidám tak se to zadusí ale pak zase rozjede (za studena v poho) a ještě mi to ve vysokých otáčkách na 3 tarokuje (vynechává) a ne vižší točky se to nedostane a jedu jen tak 45-50 km/h. a na 2 se to do těch vysokých toček dostane ale stejně to tarokuje+v tom klápe, tož nevim. svíčka cihlová, zapalko seřízené, karbec čistý tož nevim, prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Ještě bych dodal.. předstihodtrh je opravdu ok? Každej píše jak to má vyštelovaný a pak se zjistí že to má blbě .... Chce to s tím točit po kouskách a zkoušet jízdou. Pak mne ještě napadá nastavit vzdálenost elektrod na svíčce na 0,4mm.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Ahoj, takže za 1. po přidání z kopce - vždycky se zadusí s tím nic neuděláš. Za 2. tarokování - bude to směsí, řekl bych že to máš moc bohaté (vysoká hladina, velká tryska, ucpaný filtr nebo málo direk na airboxu).
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: Honza16      IP: uživatel14719    
čus mam fithchtla, a mam problem .. jak je na karburátoru odkapovací miska tak drží na jednom šroubu ten se zašroubuje to toho karburýátoru no a já mam strhlej ten závit na karburátoru je to takovy vymletý. Stalo se to už taky někomu? CO by se stím tak dalo udělat? Poradí někdo?? Jinak díky moc a přeji všem hodně KM bez nehod a poruch. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus lepidlo na šrouby, nebo epoxid
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: dgh      IP: uživatel4563    
Miska tam bejt nemusi
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: EIFFEL      IP: uživatel16213    
Zdravim, mam problem s Jawa 50 "Mustang" pri zarazeni 3 rychlostního stupne, se motor nechce "probrat" a stale jede v nizkych otackach. Na 1 a 2 stupen jede vse bez problemu, ovsem zaradim-li treti stupen, motor me prijde, jako by se dusil, pročistil jsem všechny hadicky a potrubi, od karburatoru po saci potrubi. Problem tim ovsem nebyl vyresen. Kdyby mel nekdo napad jak tuto zavadu odstranit, budu se tesit na odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16374    
dal si dobře 2 kolečka? malí na malou hridelku vewlky na velkou???
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, mám problém, při půlení motoru u pionýra mi praskla ojnice. Vůbec nevím jak by šla provést výměna ojnice, prosím o jakoukoliv radu. Nechce se mi kupovat celá klikovka. Děkuji moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj chlapi, byl zaseklý píst ve válci a já jsem si myslel, že to rozpůlím a pak ho nějak vytluču nebo vyndám. No a jak jsem pomocí stahováků rozděloval, tak najednou rup a bylo to :-( Nerozvážnost a nezkušenost. Je to moje první motorka na znovu dání do provozu. Děkuji za rady a asi půjdu po nejlehčí a zároveň nejlevnější cestou a tou se jeví koupit celou klikovku a přendat starý píst na ní :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16390    
no při víměně to je divný...asi bych to tu neměl říkat aůle mám motor z motokáry co mi delal táta a ten má ojniční futro měnene stylem uříznuot a z jine říznout a svařit ...odjezdilo to cele me dětství....a někdy i dost sodu.... jinak píst montuj vždy ohřátej napsane toho je o tom dost ....pokud má tech 80 stupnu jde tam čep vsunout rukou.....tak jak ti prdla ojnice,?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 8:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Jak mohla prasknout ojnice???? To mi hlava nebere ... pochopim,ač hlavou proti zdi,že někdo ojnici ohne,když vymlacuje čep ven,ale nevim co by se s tim muselo dít aby ta ojnice praskla ?? :-D :-D Jinak souhlas s 4 GEAR,máš dvě,vlastně tři varianty .... koupit z aukra polskou ojnici z másla za 250,- (odejde do roka) a dát někam na repas fandovi z horní dolní kterej to za flašku udělá ....a nebo koupíš kvalitní ojnici CKR za 535,-(ta tam bude na věky) + dáš to někam do dílny,kde to dělají a ty ti ojnici přelisujou a kliku vycentrují....zde v obou případech je potřeba,aby spodek kliky nebyl poškozen(což ti v odborné dílně řeknou),projetá klika se už nerepasuje... a nebo varianta 3 - koupíš novou kliku..... Doma neuděláš nic .....
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pánové, jak to tak čtu, tak jste pěkný prasata... K dotazu: kup novou ojnici a nech si zařídit přelisování. Ojnice (dle kvality) 350 nebo 520Kč, cena práce cca 300, i méně. Celkem cca 800,- a jsi za vodou. Co se týká pístu: kup nový. Píst se totiž nevyklepává kladivem, ale pístní čep se vylisuje spešl stahovákem. Když nemáš, uděláš doma z kusu trubky a šroubu. Každopádně bych koupil raději nový.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
nechápu proč by jsi měl měnit píst, normálně vindáš dně segerovky zajišťující pístní čep a ten vytáhneš(vyklepeš) ven a i z pístním čepem dáš na druhou kliku. (Jak se dá prasknout ojnice při půlení?nechceš mi to blejsknout? celkem zajímavé asi si to musel pěkně prát kladivem.)
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ještě mě napadlo, protože je to moje první doprovozudání :-D Tak když ten píst už si sedl s hlavou a víkem válce, tak bude třeba vyměnit ten píst a má otázka zní je to v pohodě, nebo taky potřebuji lis k tomu abych přendal píst z prasklé ojnice na novou ojnici? Děkuji
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Děkuji za rady vypadá to, že nic jiného nezbude :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
chápu že nechceš kupovat novou ale cena opravy tě přijde jako nová. http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/760126-klikovy-hridel-jawa-50.html nebet to jako inzerci ale je to moje rada
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Budeš se muset obrátit na někoho kdo takovou věc umí. Klika se musí rozlisovat a po výměně ojnice zase slisovat zpět a následně vycentrovat. Pro amatéra téměř neřešitelný problém.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: Brezovak      IP: uživatel16373    
Zdravim, chtel bych se zeptat nevi nekdo zda by na motor z čz 175/501 sel dat valec z čz 175/477? vim ze na jawu 175/356 to jde...mam to vyzkouseno a ta jawa je v podstatne ten samy motor jako to prasatko az na minimalni zmenu v karteru kvuli ventilatoru tudiz ma s tim nekdo zkusenosti a zkousel nekdo dat na čz 175/501 hlavu z valcem z čz 175/477? a poprosil bych aby zde psali lide jenom kteri to vi jiste na 100% a zkouseli to ci videli opravdu funkcni... nepotrebuji odpovedi typu: asi to nepujde nebo melo by to jit... to si mohu rict sam potrebuji vedet jestli to jde nebo ne:-) diky vsem za pomoc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 7:58
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel16708    
Ahoj, opravdu máš vyzkousene že válec z 356 pasuje na skútr? Já sem něco slyšel že to má jiný dosedaci plochy kolen výfuků,díky za odpověď
 
 
Datum: 17. ledna 2014 7:58
 
 
 
 
Jméno: Brezovak      IP: uživatel16410    
No je to čz 157/501 s dvěma vyfuky a ventilátorem měl by to byt stejný motor jako z jawy 175/356 takže by to mělo pasovat.. Jenomže to sám nevím jistě, proto se zde ptám či to někdo zkoušel.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Jestli je to prase dvoulauf,tak je v tom defakto motor z j356(už s ventilátorem?),takže by tam ten válec měl jít. Sorry,víc nevim. Na jednoulauf je myslím menší problém s délkou válce,je kratší či delší.
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdar draci, sestavil sem motor z mustanga a cca po 4 km začala vypadavat trojka nevíte jak to opravit? Než sem pulil tak nevypadavala. Mezi kartery sem daval jenom tmel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16370    
Poslední zuofalá záchrana - povolit automat,přes šroubovák ho z boku nadoraz přiklepnout na stranu sekundárního kolečka(trojky) a utahnout na krev... Mě to u přejetý serie pomohlo...
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, bude někdy teď burza ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
9.11.2013 Prostějov
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tušim 17 . 11 . Nový Bydžov
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: n      IP: uživatel1272    
v sobotu v plzni
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel16369    
Ahoj, mam 350/639 dnes při plné zátěži na čtyřku ( cca 4500 ot.) mi začala klouzat spojka, když jsem ji trochu přitáhnul, páčka chodila mnohem líp a kupodivu šel i mnohem líp dávat neutrál, jenže klouzalo to furt, když ji úplně povolim, páčka chodí strašně gumově a nevrací se, ale spojka pak už neprokluzuje. Celkově ale chodí strašně ztuha. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Jak píše JAWA_ceZetak
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šeš trouba... přitahováním toho šroubku docílíš toho že bude spojka víc klouzat... ty potřebuješ šroubek povolit aby neklouzala.. případně vyměnit lamely pokud by byly sjeté
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu mám jawu 350/640 chtěl bych tam dát hlavní trysku 92 a nechat tam clonku bude to bungovat ? nezadřu jí ? jen se ptám nechci nic zvorat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Budes to mit chudy... Otryskovani s clonkou HT100 bez clonky HT 92,95. Nevymyslej nesmysly...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel15227    
Zdravim, obraciam sa na Vas s problemom, lebo už si neviem rady. Renovujem pioniera a dnes došlo na fazu štaru, všetko pozapajane, nova sviečka, kabel poskladal som a nemam iskru. Potom som vymenil zapalko a zase nič. Vymenil som kondenzátor a zrazu som mal iskru. Chcel zase vyskušať iskru a zase nič. Potom som asi zase s dačim pohol alebo neviem čo sa stalo a zase iskra bola. Teraz už zse nemam iskru. prosim poradte . Vdaka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16443    
Dneska sme prišli nato, že je zle odozolovane kladivko, je to odizolované takými podložkami, ktoré su vyrobené z pertinaxu ? neviete mi povedať ako a to volá po slovensky ? ale čím sa to dá nahradiť ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jinak řečeno, pohyblivý kontakt kladívka musí být odizolovaný od kostry zapalování, snadno se to zjistí ohmmetrem nebo baterkou a žárovkou
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak má to být asi takhle : na kladívku v dírce gumovek O kroužek a pak pod každý drátek podložka
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel15227    
jak tam maju is tie izolačne podložky ? lebo sa mi zda že tam mam len jeden..
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
máš dobře zapojený dráty na kladívku ? máš tam ty izolační položky ?
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
někde se ti nějaký drát dotýká kostry, může to být i ve spínačce, špatná izolace přerušovače, nebo je někde špatný kontakt - cívka v alternátoru, zapalovací cívka, .....
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, mám jawu 550 po renovaci a nejde mi zadní světlo a přední svítí hrozně málo (o proti pionýru) ale když přední odpojím tak zadní svítí až moc na volnoběh přidat plyn sem radši nezkoušel, žárovky mám správné podle katalogu ND nemáte někdo zkušenosti nebo nevíte co s tím. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
No startuje pěkně na našlápnutí vytočit se dá tím rotorem to asi nebude nic z toho co jsi psal to nedělá ale zkusim ještě projít tu elektroinstalaci kvůli tomu kontaktu. Díky
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
Mohl by to bejt nějakej špatnej kontakt - podobně umí pozlobit přepínač, hodně slabý magnety v rotoru nebo problém s vinutím. Jak to startuje? Dá se motor bez problémů vytočit? Pokud má motor tendence vynechávat vysokejch otáčkách nebo při prudkým zavření a přidání plynu tak by to ukazovalo na slabej rotor.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel16368    
Zdravím všechny... chtěl bych se zeptat když mám pionýra bez Stk a nemám k tomu ani techničák je nějaká jiná možnost jak to dostat na papíry?? Motorka je v bezvadnym designovym stavu, jen trochu doladím světla a bude zralej na silnici P.S. polní cesty mě nebaví a je mě ho líto po nich s nim jezdit... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
veteránské papíry jsou do 4000. klubová testace - 1000, krajská testace - 2000, přihlášení - 500, plus nějaké náklady okolo - fotky, pojistka (některé pojišťovny uznávají veterána a pojistka je 1/12 normální ceny), nechodíš na STK, ale na každoroční retestaci.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
číslo motoru se dá vymazat na úřadu
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: vencarik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám zjištěný že veteránský papíry vyjdou cca na 7000,- což mi přijde dost zbytečný :-D no a kdybych si od někoho koupil ty papíry tak stačí přelepat štítek?? a co číslo motoru to nebude vadit když nebude sedět??
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
ještě jsem snad neviděl fichtla na Včkách... to se ani nevyplatí... prostě koupíš za litra přepsatelný doklady a fichtla přizpůsobíš dle nich...
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti souhlasí číslo motoru s číslem na rámu tak by to mělo jít přihlásit na veteránský, ale to tě vyjde levnějác koupit papíry z jiného pionýra
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: Fikus      IP: uživatel16366    
Zdravim chci se zeptat jestli jde na ČZ 125/488 motorku sehnat 13 zubý kolečko na sekundár nebo 12 zubý a kde ho sehnat dik za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: Fikus      IP: uživatel16366    
a když tam mám velkej střed????
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16372    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ret_kolo_13z_malej_stred.html 12 zubu je tak na vovorávačku .....
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16372    
tady ???? v nabídce??? anebo pokud to je na hokme cross pude tam i z fichtla,,,,,
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nevíte někdo seznam gufer a ložisek pro čz 125/351? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jo, jmenuje se to katalog dilu... Jen nebyt liny. Nikdo ti to neda az ke stolu na stribrnym podnose.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam hodně staré doklady na pionýra a newím jestli jsou pořád platne kdyby byl nekdo hodnej kdo tomu rozumí tak mu poslu foto dokladu na email díky moc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkusme to tedy...odpovím buď teď nebo až večer...
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 12:25
 
<  211  212  213  214  215  216  217  218  219  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 6:30:47 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu