www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
draci myslite ze amal 19 je dobry karboš na normqlni jezdeni na pionyra ? stim origo karbošem jsku saky problemy , azda tam budou pasovat origo lano na plyn , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
aha bo ja stim karbošem mam same problemmy furt benzin stoho chcije pres plovakovku a to sem us menil novy ventil a plovak je ok neni diravy , co mam stim udelat aby to bylo tak jako ta ma byt stando ?
 
 
Datum: 09. června 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19149    
Na holou seriovku bych nedával větší karburátor jak 17-17,5mm. Ten sací kanál nemá průtok na 19mm difusor. Lanko určitě jiné-delší,nové sací koleno,molitan filtr,sadu trysek. Jinak bych si dovolil oponovat. Origo karbec je ba naopak supr. Teď testujeme 3K "cestovní" válec,na origo karbec zatim točí 9500ot/min a odlazeno je tak na 80% furt je tam otáčková i výkonová rezerva. Ba naopak to brzdil vejfuk... rozdíl mezi 17 a 19mm karburátorem je malý... rozdíl mezi origo výfukem a vyrobeným reso výfukem je sakra znatelný ... na seriovku je naprosto zbytečný vymejšlet vymyšlený.
 
 
Datum: 08. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19148    
Zdar draci, nevíte, jestli je možné použít starý plíšek na SPZ (většina lidí si to stejně stříkala sama) v případě, že mám přidělenou RZ už s "krajským číslováním"? Projde to na STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2017 18:07
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Možné to samozřejmě je:-) Otázkou zůstává, čeho tím chceš dosáhnout... STKčkem by to projít nemělo a PČR to jistě ocení ve smyslu padělání, pozměňování nebo jak, takže pokud si chceš zadělat na případné problémy - směle do toho. Ber to tak, že současný rozměr RZ není tak strašný jako kdysi - dávali se i větší plachty. Buď rád, že máš bílou značku...
 
 
Datum: 08. června 2017 18:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nelze
 
 
Datum: 07. června 2017 20:47
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19147    
Zdar chlapi mám řz 175 typ 450 a mám tam karburátor 2924 když jedu na 3 nebo na 4 a držím konstantní rychlost tak začne vynechávat když přidám plyn je to ok Podle mně je chyba v bohatosti mám šroubek na směs povolit nebo utáhnou jinak jehlu mám na 2. zářezu z vrchu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
osobně bych to tipnul na bohatší směs (alespoň se obdobně chová záměrně obohacená moto v záběhu), každopádně šroubkem doladíš pouze směs na volnoběh, resp. mírně zvýšený volnoběh... zkus někam hnout jehlou
 
 
Datum: 23. června 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi jak se ma tocit prevodovka po go 1a 2 jdou lehce a trojka drobek ztuha ma to tak být nebo ne propadne jak toho mam docilit aby sla i trojka lehounce diky je to pionyr ten novejsi typ 220 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daval jsem tam "startovaci kolecko" jak je u start. segmentu jinak vše puvodni , kartery jsou parový a a davani k sobe za tepla bes nasilý.
 
 
Datum: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Nedával jsi tam nějaký nový replikový kola do převodovky? Většinou je potřeba ještě různě přibrousit,odpilovat atd.. je to shit ta replika ... jinak vymezení předlohy,pnutí v ložiskách,nepárový kartery,špatně sesazené bloky ....
 
 
Datum: 05. června 2017 22:16
 
 
 
 
Jméno: Classic Motocross a Enduro      E-mail:      IP: uživatel19144    
Potřebuju poradit mám lakovat rám na pincka barvou vyjde to cca na 200 kč nebo mám rám poslat na komxit cena cca 2000kč podle mě je lepší ten lak jelikož je levnějši a skoro stejný akorát se bujím odření odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19146    
Ano,jde to stříknout za pár stovek. Určitě bych rám nechal opískovat,pod to nějakou základovku nebo plnič,nerovnosti vybrousit ,případně znova přestříknout základem a pak takový 2 vrstvy laku. Je to rám,tak bych se s tim moc nemazal,jen to co je vidět ať je hezký. Když to uděláš pořádně tak to bude za pár stovek. Otázka je,jestli to umíš? Dopředu říkám sprejem ne. To se na to rovnou vykašli... Mě lakoval celý pio kámoš co fakt umí stříkat. Udělal se pěkně na čisto podklad (něco opískovat,vybrousit,vykytovat,plnič atd) ,na to 2 vrstvy blbý syntetiky a za úplně směšný peníze krásnej fichtl. Nejvíc udělá to,jak moc pečlivě uděláš podklad a zda ten co stříká umí (aby se to slejvalo,nestejkalo atd..) ... bacha na mouchy a na prach :-D
 
 
Datum: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1. : 2000 za komax pio rámu je strašně moc, za to má člověk celýho mustanga v komaxu :-) a za 2.:-Při vypíkání to vzdává gumový uložení kyvky, tak je s tím potřeba počítat :-) a poškrábání...to už záleží na tvých rukách, i komax jde škrábnout a dvousložkovej akryl je docela tvrdej taky... :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
hlinikove rafy zo Simsona na pionira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 19:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
len chcem vediet nazory typi ci je to lepsie ci nie atd....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdou ale je hlinik nevedu, jedine na objednavku neni problem tusim ,, alehlinik nemam rad :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18274    
Ahoj, nejdou mě vyndat silonový pouzdra z předních tlumičů. Zkoušel jsem to vyklepnout kovovou kulatinou, ale ta vždycky z toho silonu zklouzne. Nedá se tam o nic kloudně opřít. Největší problém je, že jsou ve vydlici nalisovaný nějaký kovový kroužky a proto tam nejde strčit kulatina která by byla akorát. Chci se zeptat jak se to vlastně správně dělá. Mám vyklepat ty kovový kroužky? Bez nich by to byla jednoduchá operace, ale s nima sem v koncích, teoreticky by tam nemusely bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2017 6:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19143    
Jednoduchá věc. Vzal jsem trubku,odříz jsem na konci asi 3cm takovýho půlměsíčku a zbytek jsem vyklepal do boku,že z toho byl takovej jazyk. Vyhlym jazykem si to krásně vlezlo za silon,plesk,plesk a už to lezlo...
 
 
Datum: 04. června 2017 6:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď kulatinou která má ostrou hranu a zakousne se do silonu a vyklepneš jej... nebo plátek pilky na železo a nařezat si je a to potom jde samo ven :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
vyfuk zo simson sr 50 na jawa 50/21???da sa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Simson výfuk nelze zkrátit. Říkám půjde ti to tam,ale bude ti to čumět až za zadní kolo. Když zkrátíš koleno o 15cm tak to zas mizerně pojede...
 
 
Datum: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
moj original je uz len plech bez chromu a mam simsonacki pekny chromovy tak preto rozmyslam ho tam dat upravit....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde, když se chce :-) otázkou proč to dělat... jak to udělat pěkně... :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
a co tak upravit skratit vyfuk da sa to???
 
 
Datum: 03. června 2017 20:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Určitě se dá. Jen bacha na to,že je fakt dlouhej. Koleno zbytečně nezkracuj. 2-4cm ok,ale 10-15 cm je už fakt moc. To uvidíš.
 
 
Datum: 02. června 2017 8:08
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, dělám renovaci jawy 555 z roku 1961, byl přetřen několika vrstvami barev, jediné co se mi podařilo zjistit že nádrž byla původně tyrkysově zelené. Vím však že tyrkysově zelené se dělali dvě varianty jedna že byl celý jednobarevný a druhá že měl masku a vidlice na bílo šedou. Tak se ptám zda někdo neví zda v roce 1961 se dělali spíše v provedení tyrkysově zelené jednobarevní nebo kombinovaní díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19137    
Dvoubarevný byly s spíš s revmaplechama.
 
 
Datum: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel19136    
Chlapi mám babetu 210 a při jízdě mi začalo házet zadní kolo a celý se to seklo,nejde točit s motorem,můžete mi poradit co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Rozebral bych to ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Jezevec      IP: uživatel18878    
Ahoj klucí potřeboval bych poradit s jawkou 250 znamená todle zkrat na kostru nebo je to v poho ? http://jezevectdi.rajce.idnes.cz/rotor/# diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
A že si při tom měření nevšímáš raději komutátoru vůči kostře :-D
 
 
Datum: 30. května 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel19135    
Ahoj, měříš kostru proti kostře, krokodýlky nech tam kde je a drátek přilož na měděné lamely (komutátor)
 
 
Datum: 26. května 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawa22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Jaký je nejlepší 2T motorový olej na pionýra, aby se neusazoval, nenapaloval karbon? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano mám ji stále a čeká až na ní bude čas
 
 
Datum: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Dotaz pro Marquee máš ještě tu světle zelenou 05ku co je nafocená na rajčeti? Hodila by se do pajkovy monografie
 
 
Datum: 29. června 2017 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, trochu tě doplním.... ono rezivění koleček v převodovce umí způsobit červený Dextron, na který někteří jezdí. Kdybych neviděl na vlastní oči tak neuvěřím.
 
 
Datum: 05. června 2017 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Kupříkladu v nově vyvíjenym 70ccm motoru používám v převodovce dieslový motorový olej 10W40. Vše funguje přitom tam nemá co dělat. Vše dokonale čisté. Jak jsem psal níže,u seriovky bych se nezabýval ničím a nevymýšlel nic,co už je vymyšlené. Akorát zvyšuješ cenu provozu motocyklu,životnost zanedbatelně. To bych si za ty prachy radši dal kus pořádnýho 300G hovězího a dvě plzně k tomu ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Je řečeno,co mělo být řečeno. Již jsem nechtěl do tématu vstupovat,ale musím reagovat na Honzu. Proboha nerezavý kola v převodovce a čistej motor uvnitř snad musíš mít vždy když je tam olej. Náplní v převodovce především ovlivníš životnost primárního převodu jako celku (ozubení,řetěz,lamely) a zajisté i ložisek. Dále schopnost oleje vše umazat a udržet funkční spojku i na horkém motoru. U sebedražšího či levnějšího převoďáku nemuže nic reznout. To jedině to celý odmastit techničákem a nalejt vodu...
 
 
Datum: 02. června 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19142    
A Repsol 2T tedy...?
 
 
Datum: 02. června 2017 17:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19141    
Jezdím na eni i-ride scooter a pohoda motor čistej nekouří to a všichni řeší olej do benzínu ale i do převodovky dávám lepší např. total syntetický 75w-90 a otevřel jsem víko a vše čisty absolutně netklý bez koroze.
 
 
Datum: 02. června 2017 9:29
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19138    
Litr TSFka za 120? Tak to je super cena. Každopádně hádat se nehodlám. Jak už jsem x krát řekl. Ano TSF je dobrý olej, ale prada je taková, že jsou lepší oleje za ceny, které nikoho nerozhodí.
 
 
Datum: 30. května 2017 5:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
TSFko jsem vždy kupoval v podnikové prodejně za 120kč. Ohledně čistoty motoru nemám problém s TSFkem ani u fekála ani u 175/487 nebo 250/471. A to s tou 250 mám najeto přes 30k km. Teď mám u obou strojů oilmastera, tam liju Lavio MOTO SYNT, ten kupuju kolem 80kč/l. Je to řídká sračka, ale nekarbonuje, nehulí.. Najeto kolem 15 000 km. API TC/JASO FD.
 
 
Datum: 29. května 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
No podle parametrů je nejobyčejnější Denicol za 165kč srovnatelný s TSF za 180kč, nicméně v čistotě motoru je prostě lepší. Navíc už několikrát jsem tu zmínil, že když už bych chtěl něco dobrého, lepší je A1ka, která už stojí téměř 300,- Sám jezdím v "seriáku" Denicol S2 a v závoďáku a poměrně často i v seriáku Syn100
 
 
Datum: 29. května 2017 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Marquee: porovnávám jen ten Denicol Super s Mogulem TSF, o ostatních typech se nebavím. A nevěřím tomu, že ten Denicol bude v tomhle případě lepší, když podle parametrů (viskozita, flush point atd.) jsou téměř shodné. Navíc u sériovky to bude téměř jedno, pokud tam člověk nelije nějaké homeopatické poměry a do závoďáků jsou zase "lepší" oleje. Osobně jsem jezdil řadu 800 od Motulu, měl jsem ji stáčenou za necelé 300kč.
 
 
Datum: 29. května 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Tím nechci říct, že by TSF byl blbej olej, to vůbec ne. Sám jsem na něj dlouhý roky jezdil. Postupně jsem, ale přešel na Denicol, protože ten je úplně někde jinde. Ono taky nejde jen koukat na normy. Stačí se podívat na Dieselgate. I normy pro oleje jsou stanovovány v laboratorních podmínkách a ty nemusí odpovídat nárokům při provozu. U Denicolu je hlavní výhoda, že tam lze koupit i oleje neředěné. To prakticky nikdo jiný nenabízí. Základní Super2 je také ředěný, ale třeba A1 Competition už ředěný není. Kdo zkusil, ví o čem mluvím.
 
 
Datum: 29. května 2017 8:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18088    
Porovnávat Denicol a TSF je hodně mimo mísu.
 
 
Datum: 28. května 2017 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A co mam rodinu tak se svezu tak párkrát do roka,většinou vezmu benzin co mam do pily. Jedinej rozdíl proti m2t je v tom,že to studený "smrdí" jinak... a naopak pile m2t s api tc vůbec nevadí,studená chvíli zavoní a pokouří pak bez rozdílu... do pily leju to nejlevnější pro zahradní techniku (api tc). Naopak jsem si všim,že při používání m2t pila líp chytá po třeba půlroční odstávce.
 
 
Datum: 26. května 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A má u seriovky význam řešit JASO F-něco? Tý je to podle mě šumák,hlavně když je toho oleje dost a neni to takovej ten předředěnej řídkej. Ani m2t s normou API TB mi nepřesvědčilo. Denicol jsem zmínil proto,že jsem viděl pár válců jetých na denicol po celé sezoně (polozávodní i závodní motory) a většinou jsou ještě vidět stopy po honování a vše čisté. To jsem nikde zatím neviděl ani po Motulu,ani po TSF ani po jiných "řidších" olejích tohoto typu. Takže medový hustý oleje asi vedou. Moji seriovou šedesátku střídavě mažu m2t s api tc a api tb. Po roce občasnýho ježdění na api TB již byl povlak karbonu na pístu,v hlavě a trochu ve výfukovym kanálu. Brusným hadříkem to šlo dolu. Při použív&#224;ní m2t api TC to tam bylo taky,ve slabší vrstvě a šlo to utřít hadrem s benzinem. Když jsem používal Motul 100 do cesťáku tak to tam bylo taky a šlo to utřít hadrem. Když jsem jezdil na Motorex a Motul polosyntetika tak bylo vše sice čistý,jen mastnej povlak,ale vejfuk stabilně plnej černýho řidkýho šmantu a studený to hulilo jak na m2t ... tak ať se v tom motam jak se v tom motam,vždy to levnější stejný normy (API TC) vyhrává. Teda pro seriovku a "seriovku". A jak to hulí a jestli to hulí je mi šumák. Do péráka jsem naopak začal ládovat m2t s API TB aby hezky voněl a studenej hezky pokouřil jako starej dvoutakt :-D
 
 
Datum: 26. května 2017 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Za ty samy penize jako ten Denicol mam Mogul TSF s API TC a JASO FD. Viskozita, bod vzplanuti apod. jsou dost podobne viz. technicke listy u tech oleju.
 
 
Datum: 26. května 2017 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
Tvl tak si to vypni :-D Já s tim nenapíšu nic.
 
 
Datum: 26. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
A ten telefon brzo rozšlapu... Prostě sorry za překlepy nebo lépe řečeno za debilní T9.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:42
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
Denicol Super 2t je sice podle normy JASO FB ale má taky normu API TC. Krom toho z praxe vím, že má lepší výsledky než oleje s rodinou by FD. Jinak denicol dělá čelo řadu olejů. Já osobně bych u Pionýra šel aspoň do A1. Sám jezdím ještě vyšší řadu, ale chápu že pro spoustu lidí jsou 2kč na litru namíchané snědý s benzínem hodně.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19132    
Řek bych to takle - ačkoliv jsem byl leta přesvědčenej,že motor seřídit umím,tak až upravené a hlavně výkonější válce mi přesvědčily,že vše je jinak. S přesnějším citem pro seřízení dokážu nyní i seriovku posunout jinam. Jak pio tak j250. Když je to seřízený dobře,tak to po startu skoro nejede,musí se to nechat minutku blafat,protočit. Pak to jede v celym rozsahu. Dobře seřízenej stroj skoro nekouří ani s tim lepšim m2t. Hůř seřízenej stroj třeba trochu pokuřuje odspoda,většinou je to bohatý.
 
 
Datum: 24. května 2017 21:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
TS ovšem v porovnání s jinými oleji docela kouří... i přes to ho do jaw pro jeho vlastnosti používám...
 
 
Datum: 24. května 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel18388    
Díky za rady.
 
 
Datum: 24. května 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ten Denicol má normu JASO FB, to i "obyčejný" Mogul TS splňuje JASO FC normu, která je dost zaměřená na kouřivost.
 
 
Datum: 24. května 2017 10:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já dávam DENICOL SUPER 2T je dobrej nehulí a motor nezasírá.
 
 
Datum: 23. května 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19131    
Mohu doporučit v top poměru cena/kvalita/využetelnost kvality oleje tak klasické M2T s normou API TC. Pak jsou výborné oleje (zde minerální) Denicol. Ten je taky jako med.
 
 
Datum: 23. května 2017 9:03
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel17956    
Ahoj, mam takový problém, opravoval jsem Manet Korado včera. Když jsem natahoval plynové lanko na válec, a opravoval heft na plyn, vystřelila pružina z drážky řídítkách. Nevím jak ji zpět nasadit, nebot mi tam jedna strana nikde nedrží a nevšim jsem si žádného očka, kde bych ji zasekl, tak aby se mi plyn vracel. Vím akorát, že zatočená část konce má být v plastovém válečku na heflu, ale kam dát Lkovou část, která vypadává od všeho, to nevím. Posílám foto pružiny, která vystřelila, je na plynovém heftu na řídítkách. https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/_vyr_37093302--Kopirovat.jpg https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/DSCN5689.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: sliva      E-mail:      IP: uživatel19129    
Hoj ,O kolik nejlepe zkrátit vyf. koleno u stadiona S11 k dosažení nejlepšího pruběhu vykonu ? (s vyfukem s22) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
To záleží na tom,jakej je motor. U seriovky se snad nezkracuej.....
 
 
Datum: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19127    
čau, nedávnou jsem si tahal novou elektriku na svém mustangu a když už jsem byl v tom tak jsem si řekl že si koupím spínací skřínku na klíček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html , všechno jsem zapojil podle schémat přiložených pod odkazem, startuje, vypíná jenže světla svítí v 1. i 2. poloze. Nevíte někdo čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2017 16:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19127    
zkusím a dám vědět, díky
 
 
Datum: 14. května 2017 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
Musí to bejt takle, bez toho proklemování jako na obrázku.. Toho že je to pro vape si nevšímej,vše je stejné. Na jedničce bude troubit,na dvojce svítit. Ty zbylá schemata pro pio je blud. http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=7329
 
 
Datum: 14. května 2017 15:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19125    
Ahoj,začal jsem dělat 175/477 1973 jako první renovaci tak se snad neptám na nějakou banalitu. Mám dvě klikové hřídele a jednu z nich si nechám repasovat,ale každá má jiné spodní oko ojnice jedna v něm mám vyřízlou drážku takže jsou vidět jehly a druhá,která v motorce byla když jsem ji koupil má oko plné.Zajímá mě jaký je mezi nimi rozdíl popř.která je lepší abych ji nechal repasovat. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19130    
no oni vetsinou davaji ojnici stejne novou takze je to jedno spis se podiv na zavity a stav uloznych ploch na hridelich
 
 
Datum: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdar mozu ist na 20w rotor-stator svet.cievky ktore su urcene na 30w zapalovanie budu fungovat ci ne dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
myslim ze su neni rovnake 20w/respektive 30w maju na opacnej strane pripojenie na kabel mam aj stare doma no nefunguju tak som chcel kupit nove no na 20w rotor tak ci mi budu aj tie na 30w rotor fungovat poradte
 
 
Datum: 14. května 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ty cívky jsou stejné jen na 30W zapalování jsou ty dvě světelné propojený.
 
 
Datum: 14. května 2017 9:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOHUZEL DRACI, fichtlkrámek ukoncuje prodej vsech pneumatik,,,, pac, jednak to musi litat a pneu to brzdeji a pak PPL zdrazuje atip balik a tim to cele rohodlo...... lebo jak balik je omotan strecovou folii, tak to rovnou spadne do atipickeho balíku a tím ze poštovné zdražuje se 60 na 70kc,,,,Rovnez MITAS zdrazoval, lebo se ve fabrice stavkovalo a tak pneu jsou o 10% drazsi,,,takze si draci bezte koupit gut pneu za super ceny sem http://www.motopneu.cz/ :-) sorac odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 12:20
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci,mám prosbu,chtěl bych dát primární kolečko 11zubu,nemáte to někdo na prodej i s řetězem? Nebo nějaký odkaz kdo to prodáva? Moc děkují za info,pokud by někdo prodával,prozvoňte,volám hned zpět 732311704,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nebo mohu nabídnout k 11z lamely 36z, pasuje na seriový řetěz
 
 
Datum: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11z bude skladem do mesice,,, retez dela jeden borez a prodava to na tel 721626320
 
 
Datum: 12. května 2017 7:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že by se to tady objevit mělo a fandím takovým magorům! A kdo nechce jen fandit, může pustit kačku :-) https://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ komu se to nechce kopírovat.
 
 
Datum: 11. května 2017 13:12
 
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 15.03.2025 22:40:11 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu