www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel17956    
Ahoj, mam takový problém, opravoval jsem Manet Korado včera. Když jsem natahoval plynové lanko na válec, a opravoval heft na plyn, vystřelila pružina z drážky řídítkách. Nevím jak ji zpět nasadit, nebot mi tam jedna strana nikde nedrží a nevšim jsem si žádného očka, kde bych ji zasekl, tak aby se mi plyn vracel. Vím akorát, že zatočená část konce má být v plastovém válečku na heflu, ale kam dát Lkovou část, která vypadává od všeho, to nevím. Posílám foto pružiny, která vystřelila, je na plynovém heftu na řídítkách. https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/_vyr_37093302--Kopirovat.jpg https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/DSCN5689.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: sliva      E-mail:      IP: uživatel19129    
Hoj ,O kolik nejlepe zkrátit vyf. koleno u stadiona S11 k dosažení nejlepšího pruběhu vykonu ? (s vyfukem s22) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
To záleží na tom,jakej je motor. U seriovky se snad nezkracuej.....
 
 
Datum: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19127    
čau, nedávnou jsem si tahal novou elektriku na svém mustangu a když už jsem byl v tom tak jsem si řekl že si koupím spínací skřínku na klíček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html , všechno jsem zapojil podle schémat přiložených pod odkazem, startuje, vypíná jenže světla svítí v 1. i 2. poloze. Nevíte někdo čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2017 16:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19127    
zkusím a dám vědět, díky
 
 
Datum: 14. května 2017 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
Musí to bejt takle, bez toho proklemování jako na obrázku.. Toho že je to pro vape si nevšímej,vše je stejné. Na jedničce bude troubit,na dvojce svítit. Ty zbylá schemata pro pio je blud. http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=7329
 
 
Datum: 14. května 2017 15:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19125    
Ahoj,začal jsem dělat 175/477 1973 jako první renovaci tak se snad neptám na nějakou banalitu. Mám dvě klikové hřídele a jednu z nich si nechám repasovat,ale každá má jiné spodní oko ojnice jedna v něm mám vyřízlou drážku takže jsou vidět jehly a druhá,která v motorce byla když jsem ji koupil má oko plné.Zajímá mě jaký je mezi nimi rozdíl popř.která je lepší abych ji nechal repasovat. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19130    
no oni vetsinou davaji ojnici stejne novou takze je to jedno spis se podiv na zavity a stav uloznych ploch na hridelich
 
 
Datum: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdar mozu ist na 20w rotor-stator svet.cievky ktore su urcene na 30w zapalovanie budu fungovat ci ne dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
myslim ze su neni rovnake 20w/respektive 30w maju na opacnej strane pripojenie na kabel mam aj stare doma no nefunguju tak som chcel kupit nove no na 20w rotor tak ci mi budu aj tie na 30w rotor fungovat poradte
 
 
Datum: 14. května 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ty cívky jsou stejné jen na 30W zapalování jsou ty dvě světelné propojený.
 
 
Datum: 14. května 2017 9:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOHUZEL DRACI, fichtlkrámek ukoncuje prodej vsech pneumatik,,,, pac, jednak to musi litat a pneu to brzdeji a pak PPL zdrazuje atip balik a tim to cele rohodlo...... lebo jak balik je omotan strecovou folii, tak to rovnou spadne do atipickeho balíku a tím ze poštovné zdražuje se 60 na 70kc,,,,Rovnez MITAS zdrazoval, lebo se ve fabrice stavkovalo a tak pneu jsou o 10% drazsi,,,takze si draci bezte koupit gut pneu za super ceny sem http://www.motopneu.cz/ :-) sorac odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 12:20
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci,mám prosbu,chtěl bych dát primární kolečko 11zubu,nemáte to někdo na prodej i s řetězem? Nebo nějaký odkaz kdo to prodáva? Moc děkují za info,pokud by někdo prodával,prozvoňte,volám hned zpět 732311704,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nebo mohu nabídnout k 11z lamely 36z, pasuje na seriový řetěz
 
 
Datum: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11z bude skladem do mesice,,, retez dela jeden borez a prodava to na tel 721626320
 
 
Datum: 12. května 2017 7:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že by se to tady objevit mělo a fandím takovým magorům! A kdo nechce jen fandit, může pustit kačku :-) https://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ komu se to nechce kopírovat.
 
 
Datum: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chtěl bych se zeptat jaké nejlevnější motoservisy byste mi doporučily,: potřebuju opravit: tachometr, volnoběh, dát lepší řadící páku, taky novou svíčku. A to co nejlevněji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2017 21:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel19160    
podle toho na kterym stroji... a jaka je predstava o cene ??? a kde se motorka nachazi??
 
 
Datum: 26. června 2017 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19122    
Zkus to tady,zaručeně nejlevnější a nejrychlejší : garage@home.com
 
 
Datum: 12. května 2017 11:58
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
takový dotaz, kolik vám spolkne čz 175/450 na 100km při točení-normální jízdě? ovlivnuje taky spotřebu otevřené/uzavřené sání??? na internetu jsem se dočetl že 2.5l/100km při 60 km rychlosti ale moc tomu nevěřím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 23:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/487, vše origo, při uhánění za dalšíma 5 kouskama panelek olomouc-grossglockner a zpět za 2,6L/100km, kluci na 250 měli až jednou takovou spotřebu než já
 
 
Datum: 13. května 2017 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Karbec,sání,vejfuk + správný nastavení ( karb+el. ) dělaj polovičku spotřeby. Druhá půlka je jízdní styl,převod,terén atd... a stačí mít bohatší směs a žere to o litr víc. Je to o citu pro nastavení motoru a o citu pro "defenzivní jízdu" ... to a samé je v autě. Já jsem spíše takový defenzivní řidič,zbytečně neakceleruju ani nebrzdim,když mi to bere tak jedu tajnej závod,dálnice v levym,město tak,aby jela čtyřka nepodtočená,držim konstant 60-65. Manželka mi neustále nadává že jezdim jak prase. Dlouhodobou spotřebu po dobu 6 let jsem měl 5,7-5,8L. Má drahá polovička jezdí vzorně a předpisově,rozvážně,opatrně, až zbytečně brzdí a zbytečně zas akceleruje a tim stejnym autem jezdí za 6,3-6,5L. Octavia 1.9TDi původně 81kw (asi 100kw). 50%okrsky 10%dálnice 40%město. Takže ono to neni ani tim jestli jedeš 60 a nebo 80,ale jak jedeš ;-)
 
 
Datum: 13. května 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
sem si říkal.. 175 při točení na polní cestě si vzala přes 5l. a o 250 ani nemluvě když jsem měl 250/353 po go motoru v cross rámu tak nekecám 1L na 5km ale asi by tolo neorigo výfukem
 
 
Datum: 13. května 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zdar. Mam péráka (otevřený sání,karb 26mm) a spotřeba je reálně 4-5 litrů. Jezdim normálně,lidsky vzhledem k povaze a stáří motorky. Na pěkný rovince to otevřu klidně na 80 i vo fous víc. Při klidný jízdě se dá jet i pod 4 litry,ale zkuš jet v současnym provozu jentak kadle kadle... 50... to asi ne .... za 2,5 litru nejezdí ani fichtl natož 175 ... tam bych věřil reálný spotřebě pod 4 L a nebo přes 4.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:44
 
 
 
 
Jméno: Ventil      IP: uživatel18398    
Nazdar drajveri...Mam mustafa na kterym mi blbne trojka... Jednicka a dvojka taha paradne ve dvou po prasny ceste do kopce za dva a neubiral (ja mam cca 75kg a kamos takovej metrak ma)...Ale kdyz dam na rovine trojku tak nema tah, skube a nemuze se chytnout...Ale co s tim?? Motor jsem rozebral a vsechno v poradku... Nic mi neprislo co by to mohlo zpusobovat... Nejde mi do hlavy ze jednicka s dvojkou tahaj tak pekne at je tocim jak je tocim a po zarazeni trojky nezrychluju spis naopak... Jedine z kopce se rozjede ale to strasne skube... Prevodovka ok, spojka ok, retezovka ok, zapalovani ok...Mustang pred dvouma rokama po GO (klika, vybrus, loziska, gufera, spojka, dily v zapalku a karbecu, retezovka nova a spoustu drobnosti....) Znamej co delal celej zivot Jawy se prej s timhle nesetkal...Uz taky nevi...Tak prosim o radu vas jestli vite co by to mohlo byt...Budu opravdu rad kdyz nekdo bude vedet ja uz se s tim patlam pres rok....Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18398    
Super diky...ja ten motor nastavoval uz kolikrat...ale asi se to porad radne nezdarilo....parkrat se mi povedlo ze se ta trojka trochu chytala ale skubala stale a jednicka s dvojkou zase nemeli takovy tah....takze uz jsem rozebral motor a jdu na to vsechno od zacatku....
 
 
Datum: 12. května 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19123    
Jo dobře,přehodil kolečka,na dvojku to jede jak raketa a trojka se nechytá,jen rovina a z kopce,to je klasika,ale to škubání nemá nic společnýho s převody. Šel bych po tom,zda dotéká benzin,zda je správně nastavený karburátor a zapalování,dobrá svíčka,zda se ti neucpává víčko u bandy atd... klasika u škubajícího motoru.... u dvojky o problému nemusíš ani vědět,protože převod do síly tě nenutí jet max otáčky. Pokud citelně ztrácí do sebemenšího stoupání na rozjetym motoru tak bych šel po kompletnim nastavení všeho,motor muže být totál rozhašený a ta silná dvojka tě mate a ty si nesprávně myslíš,že motor je ok. Každopádně bych tu dvojku prohodil nazpátek a raději bych dal o zub dva menší kolečko do motoru. Určitě se to zlepší v celkové dynamice. Kdysi jsem taky zkoušel rychlou dvojku. Nemá to naprosto žádný reálný výhody,naprostej nesmysl. Často se k tomu uchylujou lidi právě proto,že jim motor jede "blbě" a kvalty se jim nechtěj sbírat odspoda. Přitom je to jen o seřízení. A při přehozený dvojce se problém s nastavením právě nejvíce prohloubí a projeví při jízdě na trojku....
 
 
Datum: 12. května 2017 18:48
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já si je jednou přehodil omylem prostě den blbec. Jen co jsem se rozjel bylo mi jasno a tak znova rozborka,to jsem si dával jména.
 
 
Datum: 12. května 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19120    
Jsem si vědom, že je mám obráceně..... No tvl... Já už tady z toho nemůžu. Hlavně, že je v motoru vše ok
 
 
Datum: 11. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18398    
Diky...tim by to mohlo byt? Toho jsem si vedom ze mam prohozene. Jenomze kdyz tu trojku rozjedu z kopce tak stale se mnou skube ikdyz ma otacky celkem fajn ze by se chytla.... Prijde rovinka tak se jeste drzi ale jakmile je jen lehky stoupani tak jdou otacky dolu.... Ale diky zkusim je prohodit zpet do originalu...
 
 
Datum: 10. května 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: fgvhbj      IP: uživatel19118    
Podľa mňa máš prehodené 2 kolečká v prevodovke.
 
 
Datum: 10. května 2017 14:00
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel12810    
Ahoj mám dotaz chci si koupit nabíječku na baterii 6V 14A (je v ní kyselina sírová). Našel jsem tuto. Máte s ní někdo nějakou zkušenost? Díky http://www.jawamarkt.cz/cz/jawa-perak/retro-nabijecka-6v-12v-v-darkovem-nerez-pouzdre odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdravím fictlaře. Mám dotaz na Margueho nebo Standu nebo všechny co dělaj motory. Mám válec upraven-Sání 54-69 od HU, výfuk pomocné okna. Jde mi o váše názory na jednokroužek píst. Jak velkej bude rozdíl co se týče tahu oproti dvoukruhu. Karbec bude origo i filtr. Výfuk se bude dělat tak ještě jaký vnitřní pruměr trubičky? Mám v práci trubičku s pruměrem 14 mm a 25 cm dlouhou.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zkus kužel. Bude pro tvuj setup odpovídající.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to jo, protože jinak by to trochu nevycházelo
 
 
Datum: 12. května 2017 8:47
 
 
 
 
Jméno: Vašěk      IP: uživatel18111    
Margue sory já se překlep myslel jsem šířku saciho kanálu. Jinak vejfuk řeším v práci chci vevařit kužel do origo starýho vejfuku. Dík za konzultaci.
 
 
Datum: 11. května 2017 16:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak podstatné bylo zodpovězeno. Jen k tomu výfukovému kanálu, to jako máš šířku 28 a ještě pomocná okna?
 
 
Datum: 11. května 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19117    
Zkus a uvidíš. Dává se min.15mm. Rozhodující bude tvar a délka výfuku. Délkou kolena vykompenzuješ rezonanční délku výfuku,to jak to "pojede" ovlivní rozměry těla výfuku,trubičkou doladíš průběh. Teorie je krásná a v praxi si to často dělá co chce,kolikrát jedou naprosto nesmyslný kombinace. Známej co dělá metylový staďáky mi řiká "dvoutakt je prostě debil , nehledej tam furt nějakou logiku"
 
 
Datum: 09. května 2017 21:26
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Tu trubičku mám na mysli výletovku.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ještě jsem zapoměl napsat že výfukový kanál má šířku 28 mm.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel18608    
Ahoj, jezdíte někdo na seriaku rychlej 3 Q 17/21 ??? Přemýšlím o něm. Potřeboval bych pár postřehů jak se s tím jezdí. Jinak okolnosti: Válec je lechce upraven, hlavě co se týče šířky sacího a výf.kanálu k hraně jsem se netlačit :-) píst 2 K.\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nPoměrně dost vážím + když beru bagáž na výlet tak je to cca 110 - 120 kg celkem. Většinou jezdím 11/55 (jsem z kopcovité oblasti), hlavu od stejskyho, aby mi to nevadlo. Na tomhle převodu to maže po rovině okolo 63 - 67, z kopce až 72, digitálních, víc to už roztočit nejde. Motor má poměrně sílu i s mou vahou jede solidně. Láká mě ta dlouhá 1ka protože nyní 1 rs skoro nepoužívám a takhle bych měl další kvalt pro jízdu :-) \\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 07. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ona neni jenom delsi jednicka ale i dvojka, takze i tady je mensi dira. Jezdim to i na "seriaku". Rozjezdy jsou slabsi, ale pak uz odpadnou ty okamziky, kdy si rikas: Mam podradit nebo radsi ne? K origo prevodovce bych se uz nevratil.
 
 
Datum: 05. května 2017 16:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jezdím jí celý roky. No problém, když si zvykneš že na rozjezd tomu musíš trochu naložit přes spojku
 
 
Datum: 05. května 2017 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19115    
Ahoj. Asi by ti pomohla. Je to jako 4 kvalt bez jedničky,takže rozjezdy do kopce počítej horší,ale jízdní dynamika o mnoho lepší.
 
 
Datum: 05. května 2017 9:38
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19109    
Zdravim mám problém s kývačkou čz 175 450 bohatost směsi jsem utáhl na max a povolil o 1,5 otáčky ale furt nemá takové zrychlení jako dřív mám ještě povolit o 1/4 ? má i špatný starty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19116    
díky všem za rady
 
 
Datum: 06. května 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Zved bych o zub jehlu a doupravil bohatost dle potřeby.
 
 
Datum: 04. května 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19114    
Tak jsem to naladil a po jízdě jsem se kouknul na svíčku jakou má barvu a má docela světlou cihlovou ještě to není ono mám tedy o trochu povolit šroub směsi (vodorovný) ?
 
 
Datum: 04. května 2017 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Tak platí to co píše LK dole. Základní nastavení s odpovídajícíma tryskam a doladit. Jinak těsnění ok? Sání sedí dobře? Neni v něm něco zapadlýho atd? Filtr průchozí? Kolikrát jsou to úplný kraviny a člověk s tim už ztrácí nervy :-D
 
 
Datum: 04. května 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19113    
karbec jsem celej kompletně vyčistil
 
 
Datum: 04. května 2017 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Mě takle začal blbnout před 3 lety pérák. Karbec tam mam stejnej asi jako ty (26mm z kejvy). Smítko bordelu a chlup ve volnoběžný trysce. Nedokážu pochopit jak se tam vzal ten chlup. Blbě to chytalo a když už to udrželo volnoběh tak mizerně a při jízdě to bylo takový tupý. Zkus vyčistit karbec.
 
 
Datum: 04. května 2017 10:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
*samozřejmě ne doladit předstih, ale volnoběh
 
 
Datum: 03. května 2017 22:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
no základní nastavení je jasný (tzn. velikost příslušných trysek+poloha jehly) a šroub směsi s volnoběhem je nutný nastavit individuálně dle projevu motoru... takže +- nastavit směs a volnoběh tak, aby bylo možný moto nastartovat, pak dle reakce na plyn nastavit volnoběžnou směs a nakonec doladit předstih stavěcím šroubem šoupátka,,, nějaké udávané otáčky jednotlivých šroubů jsou dobré tak pro to základní nastavení, ovšem konečný výsledek může být podstatně jiný...
 
 
Datum: 03. května 2017 21:59
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19111    
Takže řikáte že směs mám regulovat jenom podle jízdy a pak volnoběh seřídit jenom šroubkem ? jinak jehlu mám na druhém zářezu zhora.
 
 
Datum: 03. května 2017 21:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
máš dobře otryskovanej karburátor? ... jinak dle mejch zkušeností je u tohodle motoru 1,5 otáčky moc... většinou se pohybuju kole 3/4... každopádně to nastav tak, aby to šlo za plynem, tady není třeba nějak striktně dodržovat tabulkové hodnoty,,,, jde jen o to, kolik vzduchu na volnoběh pustíš k palivu, který je dávkovaný volnoběžnou tryskou...
 
 
Datum: 03. května 2017 21:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdravim chcem sa informovat idem kupit cez net 2ks svetelne cievky /mam 20w zapalko/ no nemaju tam info ci su na 20w zapalko ci na 30w zapalko je tam nejaky rozdiel?ak by aj boli na 30w a ja ich nespojim moze to tak byt budu fungovat???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2017 17:05
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
momentalne to mam tak ze jedna cievka 55 ide do sinacky a ta je na bzucak a red svetlo a druha 58 spinacka zadne svetlo a ak sa redavaju iba tie ktore musim spojit cize mi ojdu od zapalovanie nie 3 kable ale 2 kable t z ze musim prerobit novo natiahnutu elektriku ze ano.....
 
 
Datum: 08. května 2017 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19115    
Já nechápu jak to myslíš. To co se teď prodává jsou dvě světelné cívky,které se MUSÍ spojit za sebou do serie jako u mustanga. Jiný cívky se neprodávaj. Jestli máš stator označenej 05 a nebo 20 je snad šumák,jen musíš zachovat správnou polohu zapalovací cívky a pak zachovat zapojení světelných cívek jedna za druhou. I když je pravda,že při použití 05 (20W) statoru by nemusely být světelné cívky ve fázi. Nemužu si teď vybavit jestli jsou od sebe stejně daleko u starýho zapojení i u novýho zapojení. Snad jo.
 
 
Datum: 05. května 2017 13:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
takze v nich neni rozdiel ???to chapem ze v 30w sa spajaju a v 20w su kazda zvlast len chcem vediet ci do 20w idu ine ako do 30w dakujem
 
 
Datum: 04. května 2017 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19110    
Jsou to dvě cívky,které se zapojí jedna za druhou a seriově se spojí. Vývod první dospod vinutí druhé.
 
 
Datum: 03. května 2017 21:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nema nekdo obrazek kde je vypustak, nalejveni a kontrolka oleje na prevodovce trabant ja na to nemam cas to hledat po netu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím draci,prosím o radu.NAMONTOVAL JSEM ZAPALOVÁNÍ Vape. Startuje prostě v pořádku,ale.... Na starém zapalování jsem měl zelený kábel který vedl od něj do spínací skříňky,teď ho mám plonkovní,protože nevím kam ho dát.Spínaci skříńka rosvíci světlo v poloze kde před tím nesvítilo,nejde přepnout dálkové,a ani klakson nejde,prostě ten zelený kábl někde chybí,zkoušel jsem ho přidávat k jiným ale bez reakce,prosím radu,moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2017 10:03
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar chlapi. Stando já to mám dozadu natažený ze svorky 56. V zadním světle jsem zrušil sufitku, dal jsem tam patičku jaká je třeba u škodovek na obrysovky,žárovku celosklo takovou tu baňku a je po praskání už je tam rok.
 
 
Datum: 30. dubna 2017 10:03
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc děkuji Stando,tak takhle už to chápu,aasi už vím,moc ti děkuji
 
 
Datum: 30. dubna 2017 0:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19107    
Nebuď jalovej a podivej se už konečně na to schéma na sesa moto a čti co ti píšu. Kostřící vodič z vape na sv.1 v přepínači-původně černej kabel co šel na indučku (doleva chcípání), žlutý kabely spojit a na svorku 55 (původní kabel byl zelenej) do přepínače,tamodtud vede i klakson. Při otočenim přepínače doprava na světla se spojí 55 a 56 a proud jde do světel na jednotlivý vlákna podle přepnutí. Zadní žárovka se zapojí na vlákna přední žárovky jako je to u mustanga,aby nepraskala. Pokud ti přesto přebívá nějakej kabel(červenej) tak ho ustřihni,je navíc. Pokud nechceš tahat na zadní světlo drát navíc (místo kostry druhý vlákno přední žárovky) tak to nezapojuj jako u mustanga,vytahni zadní světlo rovnou ze svorky 56 ale budou ti praskat žárovky (při přepnutí potkávačky/dálkový praskne zadní žárovka - v otáčkách,pak i přední). Podrobnějš už to napsat neumim. Podivej se konečně do toho schematu a do svejch kabelů .... tvl u fichtla jsou dva dráty ze zapalování a přesto je problém je správně zapojit .... simsona na vás :-D
 
 
Datum: 29. dubna 2017 23:08
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsem z toho jalovej,v návodu píšou zapojit světla každé zvlášť,ok. Ale z čeho mám přivézt eleproud z původního zapalování,ke byl zelenej kabel do spínačky,kam zapojit ten zelenej
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19106    
Najdi si to schéma a zkontroluj co ti kam vede a zda se vše správně přepína. Spínačku mam ok,zapojení vape na původní eletriku mi trvalo asi 2 minuty a z toho jsem dalších 5 minut hledal malinkej šroubovák do malý čokolády a vše fungovalo hned.
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chcípak funguje jako jedinej
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:17
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moc děkuji,zítra zkusím
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19106    
Budeš mít špatně zapojenou spínačku. Najdi na sesa moto schéma oprav to. Zelenej kabel byl origo ze světelný cívky (teď žluté kabely) na svorku 55 v přepínači. Chcípací kabel od vape na svorku 1 v přepínači (černej kabel co šel ze spínačky na indučku). Zadek napojenej na předek jako u mustanga. Žárovky 15w a 5W/6V
 
 
Datum: 29. dubna 2017 18:34
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdar ake trysky sa hodia na fichtla seriovka 38 valec 3kruzky piest??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já mám valec upravenej, vrtání 40,- zětšený sání a pomocný výfukový okynka a nakonac to jede nejlíp na origo trysku 68 a volnoběžnou 35.
 
 
Datum: 28. dubna 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Větší tryska se nerovná automaticky větší výkon, většinou je tomu spíš naopak
 
 
Datum: 28. dubna 2017 9:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19104    
Horšie
 
 
Datum: 27. dubna 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
kupil som nove 38/72 ako to pojde na 72 hlavnu??
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar na seriovku hlavní tryska č.68 a volnoběžná č.38.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři, hlavně vy zkušení. Chci se zeptat renovujem mustanga ten první typ a jde mi o to jakej koupit výfuk jestli doutník nebo zkosenej. Jakej je rozdíl ve výkonu s ohledem k rozsahu otáček. Většinou jsem měl pionýry se zkoseným výfukem a když nějakej měl doutník tak už byl motor vyrachtanej taže to nebylo možno posoudit. Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2017 19:02
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík. Už jsem koupil zkosenej a je navíc o 3 stovky levnějši než doutník.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19100    
Patří tam samozřrjmně doutník,ovšem ten zkosenej z mustanga jede víc. U seriovky bych neřešil. Pokud máš nějaký úmysly tak určitě zkosený ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2017 20:48
 
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 18:05:58 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu