video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: AAA
IP: uživatel5546
Mám problém s babettou 210, vyčištěný karbec, odzkoušených několik svíček a vždy chytne a hned zdechne... co to může být? Svíčka je vždy mokrá, mohla by to dělat třeba indukční cívka? Nebo tyristor? ... nebo gufero pod zapalováním? Ale to nevím kdybych sdělal to zapalování s magnetem, jestli jak ho budu dávat zpátky tak by se to muselo zase nějak štelovat to zapalování, díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:59
Jméno: AAA
IP: uživatel5546
Zavada byla v inducce, dal sem novou a hned sem nastartoval a krasne to drzelo... jen semtam jde citit ze to nema uplne cisty tah ale ze to nekdy nechce hned do otacek, ale mam spinadrz a strasne moc usazenin v ni, takze je potreba ju vycistit a snad pak to bude ok...
Datum: 04. srpna 2013 10:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
staetuješ se sytičem že? jinak vyčistil si lauf?a skoušel si i předpisovou teplou svíčku n 17?
Datum: 02. srpna 2013 13:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
Hele tohle mi ted dělal pařez,po odstavení vždy chytnul a hned chcipl,myslel jsem že to je zapalko,vyzkoušel jsem taky několik svíček vždy byly trochu mokré a potom jsem zjistil že běží když stříknu benzín přímo pod svíčku,udělal jsem to takhle asi 3xkrát,po třetí jsem nastartoval a hned dal plnej,pařez si natahnul a pak už šlapal,byl to přicpaný karbec.Můžeš zkusit...
Datum: 02. srpna 2013 12:46
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
muže to byt karbecem rozdělat a vyčistit,take mi to dělala fajfka nebo kabel od fajfky.. ty levne věci bych nejprv vyměnil a pak bych hledal zavadu dal
Datum: 02. srpna 2013 12:02
zdar draci jde přehodit komplet spojka z 21 na 555 bez uprav
dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 13:48
to vím ale na jedné 555 jsem menil lamelu a když to chci zeštelovat tak pokaždé to bud nevypíná nebo prokluzuje.Tak mě zajímá jestli to bude taky tak nebo to bude lepší
Datum: 03. srpna 2013 13:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
bude se štelovat stejně vždyt je vlastně stejná akorát má 2 lamely,princip je stejný
Datum: 03. srpna 2013 12:26
ještě mám jednu otázku jestli se bude líp štelovat než tá z 555
Datum: 03. srpna 2013 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
měl sem to na 555 v dobách kdy nebili repliky lamel a na 20 všude plno... sem zvyklej i na její neduhy a i se mi zdala lepší protože s tou 555 sem často jakoby šlapal při spouštění do bahna ..a to byla velice zachovalá dal sem tuto a chovalo se to o dost rozuměji... jinak sem dal jen nový lameli jinak vše starší....a ok
Datum: 02. srpna 2013 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel15914
No udrží ta spojka víc a jsou na to lépe sehnatelné lamely. U seriovky to nemá význam řešit. Spíš že je to praktičtější.
Datum: 02. srpna 2013 16:27
a máte s tím někdo skušenosti jestli to bude v něčem lepší atd
Datum: 02. srpna 2013 15:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
ale musíš i s kolečkem na kliku a řetězem
Datum: 02. srpna 2013 14:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
jo mnela by jit
Datum: 02. srpna 2013 12:50
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
NEDRŽÍ VOLNOBEH: Nazdar všetci. Všetko mám nastavené, odtrh/predstih 100%, hladina ok, sviečka ok tehlová, tesnenia karbu nové/tesné, piest a krúžky OK, palivo a prítok OK ... A STÁLE NA VOĽNOBEH OKAMŽITE ZHASNE, nech sú otáčky akékoľvek nastavené. Výkon za jazdy vyzerá byť dobrý ale neustále na neutrály musím pridávať so šúpatkom. Nakopáva výborne, hlavne za tepla, iba za studena mu to chvíľu trvá.
Ešte raz prečistím karbec ale už ma napadá asi iba falošný vzduch - netesnosť gufera alebo prasklina. Nápady a rady prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
Jo jo,tohle guferko,investice žádná a za 30minut je hotovo...
Datum: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: tomigany
IP: uživatel15922
mně taky nedržel volnoběch ale na boku karburátoru jsou nějaký šroububky s jedním znich se šteluje volnoběch
Datum: 02. srpna 2013 21:39
Mně taky dřív nedržal volnoběh měl jsem špinavý karburátor a po výměně vzducháču se mně mega zvedl výkon
Datum: 02. srpna 2013 13:36
Šoupě, to je šoupátko? To mám tiež ako nové, skúšal som už 2 dalšie. Gufero po zapalkem - tá 17tka na klukovke, že?
Datum: 02. srpna 2013 13:02
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
na 100% máš vymletý šoupě kup si nový
Datum: 02. srpna 2013 12:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
To bude gufero,pod zapalkem,nebo jiná netěsnost když si ty otáčky dělaj co chtěj...
Datum: 02. srpna 2013 12:50
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
A už sa to zhoršilo, už ani za jazdy nemá dobrý výkon. Dusí trocha. Ale nezhasne.
Datum: 02. srpna 2013 12:47
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
Ihla asi ne, tá je jak nová. Ano, ked držím plyn napul, tak može zhasnúť, alebo si pridá nečakane a zasa ubere, bez toho aby som pohol rukadlom. Ale akonáhle ho pustím, tak hned zhasne. Musím uberať a pridávať aby nezhasol.
Datum: 02. srpna 2013 12:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
nebo špatna jehla, a když na neutral přidavaš plyn tak že musiš ubrat pak přidat ?a když ten plyn držiš třeba jen na pul tak to taky zdechne?
Datum: 02. srpna 2013 12:34
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
Veď práve. Niektoré gufero by to mohlo byť? Pri klukovke? Idem skontrolovať aj valec.
Datum: 02. srpna 2013 12:33
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
viděl bych to na to že ti to někde přísává vzduch
Datum: 02. srpna 2013 12:26
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
štartovaciu cievku som vymenil a žiadna zmena. Rozberám karburátor. A ešte som zabudol zdôrazniť, že za studena nie a nie naštartovať - ako keby bol prechlastaný. Keď sa zohreje, tak na brnk.
Datum: 02. srpna 2013 12:17
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
šupatko je v poriadku, motor reaguje ale aj tak hned zhasne. Z výfuku mi nestriela, naštartuje ľahko. Ale cievku možem skúsiť inú.
Datum: 02. srpna 2013 11:36
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
jo je to možné že to může být cívkou kamarádovy to taky občas vystřelí při startu z výfuku protože jestli je špatná cívka a dá málo výkonu svíčce na jiskru tak to nezapálí tolik směsi v motoru a něco tam zůstane a pak to bouchne.
Datum: 02. srpna 2013 11:06
A reaguje motor nejak kdyz tocis sroubem na volnobeh? Stava se ze je prodreny soupatko prave od toho sroubu kterej je ma zvedat,takova drazka.treba tam mas takovou diru ze je padeny uplne dolu. Mrkni na to nebo zkus jiny soupe
Datum: 02. srpna 2013 10:39
zdravim chtel bych se zeptat jaka bude asi nejlepsi svicka na babettu 207, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 12:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
teplejší než do pioníra a do motorky n17 v předpisu je dokonce n 19 ale to je dost svíška která by za horka mohla mít problémi...vše říkám v novém značení....
do mopeda patří tzv teplejší svíčky nemá takove komprese ale nevýhoda je v extremě horkem počasí radi kolavují
Datum: 02. srpna 2013 12:57
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
čau, mám problém s jawou 250 panelkou, celou dobu mě krásně jezdila, ale jak jsem posledně jel tak mi jak jak jsem jel do kopca najednou jakoby se zadušovla až zdechla, tak jsem ji zkusil nakopnout chytla na 1 kop tak jsem jel dal, pak jsel ale vyřadil a zdechla a pak už nemohla chytit vždycky jen chytla a když jsem přestal přidávat plyn hned zdechla a většinou to končilo ranou do výfuku. Na základě teho střílení jsem si myslel že to bude velký předstich, tak jsem ho změřil ale je 3,4mm což velký rozhodně neni. Tak nevím čím to teda je, tak prosím o rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 8:46
Jméno: franta
IP: uživatel12326
Čau to mi dělala čz 180 taky střelou do výfuku bylo to cívkou .
Datum: 02. srpna 2013 8:46
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakým způsobu jak zvýši hlasitost klaksonu, nebo jestli se tam nedá dát normální klaksón, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 20:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jakej klakson? U čeho? Bzučák u fichtla?
Datum: 02. srpna 2013 20:19
tam žádnej šroub neni, kabely jsou v pořádku
Datum: 02. srpna 2013 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
uproštřed by měl být štelovací šroub .... tím to jde naladit a máč pořádně kostru anebo neulomené kable?
Datum: 02. srpna 2013 13:09
Zdravím, chtěl jsem se zeptat nevíte jestli není někde na internetu návod na složení motoru 250/353 ? potřeboval bych přesný popis složení řadícího segmentu, té hřídele a vložení ozubeného půl měsíce. Vůbec mi to není jasné a potřebuji vědět jak na to. Kdybyste o něčem věděly, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 21:49
díky s tím plechem tam zkusím ty červíky nasadit, ano spojku mám dole
Datum: 07. srpna 2013 21:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
na jawamania cz v technice je kniha od dočkala tam to je napsane.... anebo si jí za 200 kup....ma to výhodu že se s papírem líp dělá....anebo stahuj a tiskni...
jinak ty kalhoty s červíkama namontuješ tak že si z konzervovýho plechu udělaš obdelíček jakoby vede ní a po tom plechu to tam nasuneš .....
a na pul měsív pomuže hrubá síla či táta......
ps doufám že spojku maš dole že?
Datum: 02. srpna 2013 13:04
Ahoj, hele jak sou v jawě 175 ty pojistky ložisek...musej tam nutně bejt? Doteďka jsem tam měl 2 ze 3 a nic se nestalo. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 23:01
Noo mě to teď taky došlo... Díky
Datum: 01. srpna 2013 23:01
Ale......co takhle navštívit první železářství? Je to uplně obyčejná strojní součástka, stejně jako šroub nebo matka...
Datum: 01. srpna 2013 22:58
No já bych je koupil, kdyby byli k sehnání. Tady sou jen na 250.
Datum: 01. srpna 2013 22:57
Tak je tam kup, maji tam bejt...je to věc za 3kč...já dávam vždycky všechny nový. Kdyby to byla zbytečnost tak to tam v té ČZ nebudou dávat...
Datum: 01. srpna 2013 22:51
Přesně tak
Datum: 01. srpna 2013 22:48
Jako seegrovky který jistěji ložiska v karterech?
Datum: 01. srpna 2013 22:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
Čau, nějak jsem odchovanej na starejch korkovejch lamelách... udělal jsme si radost a koupil jsem chválený FERODA. Otázka zní: můžu nalej polosintetickej motorkovej (spec. JASO) olej? Konkrétně bych tam chtěl nahrnotu Motul 5100 10w-40 Ester kterej jsem lil i do větší motorky a jsem
nevlice, velice spokojen. Jde mi o to, aby jsem zbytečně nezničil Feroda až by lepčím olejem začala klouzat spojka jako tomu bejva u korků. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Neboj, nic se nestane, tenhle olej jsem taky lil...
Datum: 01. srpna 2013 22:34
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
Čau draci, mám takovej dotaz, moje babeta 210 ka se nechce rozjed (je to karbecem ) když dám plnej plyn aby se rozjela tak zabere , a když se babeta dostane do 20 km rychlosti tak se začne dusit, ale když trochu zmáčknu sytič tak to zabere, když už jede 25 km/h tak už jede normál, je tam sotva zajetej válec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:05
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:16
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
mne zase poslal kliku s malim otvorem pro kolicek takze nic moc oprava
Datum: 01. srpna 2013 22:16
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
Zdarec, draci myslíte že by nečemu vadilo kdybych startoval motor (Jawa 125 dakar) ze spojkou? Teoreticky by to mělo být pro ten motor aji lepší ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 21:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
Tak ok, já se radši zeptal abych něčemu neublížil. U auta bych se ani neptal tam je to normální. Dikec
Datum: 01. srpna 2013 21:43
Rozhodně to ničemu vadit nebude, dost motorek bez zmáčknutý spojky ani nenatočíš...
Datum: 01. srpna 2013 21:41
Fuha draci,,je to jak zazrak, myslel sem ze maleho sesy PIO 21 a Mustaf 23 maji uz propdlo technyckou,, coz maji STK do prosince a tak sesa vyzadal opustak od rodiny a zas jako kazdy rok seda na dvoudeni streku,,,, ricany - brno - ricany,,,, tak abych nevypadl s formy hleda se ten bores na cervene cize se pred dvouma roky se snama scuknul v ujezdu v rosicich aby se hlasil,,aby se histrorie opakoval
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 14:10
Asi tedy taky dojedu na 487ce.
Datum: 03. srpna 2013 14:10
Taky bych měl dorazit.
Datum: 03. srpna 2013 14:06
vzdyi kolecko to ma uz v planu skoro 5 let
Datum: 01. srpna 2013 22:33
Jestli se dokopu a vyměním do té doby rozvoďák tak asi taky dovalim
Datum: 01. srpna 2013 22:29
Jsem tu a připraven! A z okolí Tišnova a Bíteše je nás beztak víc, tak dojeďte pokecat aspoň u kofoly .
Datum: 01. srpna 2013 22:14
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
cau (jawa 21) když mám horký motor a nekde zastavím a nechám to klepat na volnobeh a pak přidám plný plyn tak se mi to zadusí a chcípne, zapalko mám seřízené tož nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 20:18
Jméno: tom
IP: uživatel13429
zdravím mám velký problám mam jawu 21 nestartuje dávám tám svíčku 14 PAL už nevím co stím je poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 14:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
obvyklej ritual skusit zda dá venku jiskrzu pokut ano caknout trošku bebzínu pod svíčku zatočit a skusit nastartovat pokut slíbí je to v karburaci pokut ne předstih či zavada motoru
Datum: 02. srpna 2013 14:30
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
Ty orig. svíčky už to mají za sebou kup si Brisk N15C. Určitě poštelovat to zapalování
Datum: 01. srpna 2013 21:48
A co takhle to zapalování vyčistit, nastavit, zkontrolovat...možná by to pomohlo víc než nějaký šťourání. Potřebné informace - viz návod k obsluze...
Datum: 01. srpna 2013 20:14
Jméno: tom
IP: uživatel13429
Datum: 01. srpna 2013 20:07
Svíčka je sice hezká, ale počítam že už bude při jejím věku trochu jetá, že? To ale jen tak na okraj. Jinak bys taky mohl napsat co jsi zkoušel. Pokud teda nenastal případ kdy jsi nevyzkoušel vůbec nic a rovnou jsi se šel zeptat...
Datum: 01. srpna 2013 20:01
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
Zdarte draci, jsem moc naštvaný prostě jak vám to mám popsat nechal jsem si udělal před 2 lety výbrus, ale po dvou letech mi to straně rachotí ve válci to je hrůza. Za prvé jsem sundal válec a zistil jsem že se mi udělala mezera mezi kroužky a za druhé jsem při montáži válce zistil že pístní čep jde zatlačit pouze prstem. Já si myslím že kroužky mohly být z horšího materiálu, a proto se zmenšily a druhá věc je ta že píst je špatně vyroben,poměřoval jsem ho ze starým původním pístem a zistil jsem že díra pro písní čep na starém pístu je 13,8 mm a na novém pístu rovných 14 mm. Takže vím co mi to už klepe čep a kroužky tak se vás ptám jestli si mám z fichtl krámku objednat nový píst i s kroužky , jestli máte někdo zkušenosti z jakého jsou materiálu, jestli mi pár let vydrží,za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel15914
No,ok,však si nenapsal že je to j90. Zde nemužu posoudit kvalitu pístů. Ale taky snad ok. K tomu měření,určo tam mohlo bejt nějaká setinka dolu,protože natvrdo to neni,žejo,ale určitě ne 2 desetiny a za tím si stojím. Dvě desetiny přesah nenalisuješ a dvě desetiny vůle je už vakl jako prase. Mužeš mít horší šupléru,mě jedna na hrotech kecá zhruba o 1,5 desetiny...
Datum: 02. srpna 2013 16:51
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
Děkuji za odpovědět,ale jedná se o píst a čep z Jawa90 cross čep má průměr 14 mm a píst tak 13,8mm - 13,9 mm.
Datum: 01. srpna 2013 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel15914
Píst,kruhy i čep kup zde,doporučuju,prověřená kvalita. Určitě si neměl píst ani čep 13,8mm...to je blbost... Pio má pístní čep 14,1mm,přesahy jsou setinové. Dobrej čep do dobrýho pístu sotva zatlačíš prstem,ale zatlačíš ho. Nesmí jít volně ani moc fest..
Datum: 01. srpna 2013 20:19
Jméno: tom
IP: uživatel13429
čus draci chci se zeptat jaký svíčky dávat do jawy 21 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 23:20
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Brisk N15C a v zime pokud blbo chyta tak Brisk N17C
Datum: 02. srpna 2013 23:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
ano je šílenej zmatek ve značení podle noveho brisk n15 c za stara i pal 7 pokut někde vyhrabeš novou ...i kolega se 14 7 14 8 má pravdu ...to je zas puvodní značení pal ....nověji jen N7 svíčka pal jsou ale už nesehnatelne skrachovali ...naopak brisk tábor koupíš na každe benzině
Datum: 02. srpna 2013 13:35
PAL 14-7 nebo origo 14-8-R a ty vydrží dost, prostě origa
Datum: 01. srpna 2013 19:33
Já tam mám celý rok Brisk Super N15C a pohoda.
Datum: 01. srpna 2013 18:50
Zdar, mám dva dotazy: 1) Který výfuk na pincka je lepší, jestli tam mám dát doutník a nebo ten s rovným koncem, který je v čem lepší? 2) Bude pasovat na 21 výfukové koleno z 20? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 23:26
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
ten rovny má mencí odpor cili vecí výkon a vecí spotřebu vsecho jen nepatrne nejde to poznat
Datum: 02. srpna 2013 23:26
k tomu výkonu: doutník má prej lepší spodek a ten jakoby useklej vejfuk(mustang) má prej lepší výkon ve vyšších otáčkách
Datum: 01. srpna 2013 23:36
To já právě nechci. :-/
Datum: 01. srpna 2013 20:12
já mám na 20 koleno z 21 a jde tam v poho, kdyžtak ho trochu zkrat a mely by tam jít
Datum: 01. srpna 2013 19:55
Nad tím kolenem jsem dlouho přemýšlel. Aby se nějak neohlo a aby ten vůfuk pasoval dírkama pro šroubky na kříž.
Datum: 01. srpna 2013 15:29
No rozdíl v tom téměř nepoznáš, ale říká se že ten "s rovným koncem" je prý lepší. Koleno z 20 má trošku jinej úhel ale pasovat by měl
Datum: 01. srpna 2013 15:24
Jméno: kerbycz
IP: uživatel13868
Zdravím řidičák na Pionýra je od 15 nebo od 16 děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 12:12
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
Boha ku*va Dáme dozadu velků rozetu dopredu malů sekundárku a pojede to pomáli BOHA UVAŽUJTE ! ! !
Datum: 05. srpna 2013 12:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
http://jawa50.forum-zdarma.cz/topic/8/ridicske-prukazy-aneb-smim-ridit-pionyra/
Datum: 01. srpna 2013 14:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
prostě budeš muset rok počkat
Datum: 01. srpna 2013 14:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
boha jeho, po milionté.... od 15ti když má v papírech max. konstrukční rychlost do 45km/h jinak od 16ti, hlavně záleží co má motorka v papírech ale většina pionýrů má víc, 45km/h se vidí jen u 550, 555, 05 ale ne vždycky
Datum: 01. srpna 2013 14:09
Zdravím, chtěl bych zapsat páva 40 do TP ke svojí Jawě 125/355. porádíte mi někdo jak na to ? máte nějaké zkušenosti ? děkuji za odpovědi.
páv má typový průkaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2015 13:59
Jméno: ROman
IP: uživatel18182
S tímhle zkušenosti nemám, takže ti neporadím. Ale pokud chceš poradit s automaty, to ti rád poradím. Hrozně mě to baví a nejlepší na tom všem je, že můžu hrát automaty zdarma online, neutratím prostě ani korunu, to je skvělý ne? Lepší než jít do herny a tam promačkat výplatu, tady si v klidu zahrajete a bez rizika. Kdo by to chtěl zkusit, tak můžete si zahrát například zde: http://automaty-zdarma.com/ tam hraji nejradši, ale je spousta jiných stránek.
Datum: 06. července 2015 13:59
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
poradtě, děkuji
Datum: 08. srpna 2013 8:22
|
|