www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  259  260  261  262  263  264  265  266  267  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: AAA      IP: uživatel5546    
Mám problém s babettou 210, vyčištěný karbec, odzkoušených několik svíček a vždy chytne a hned zdechne... co to může být? Svíčka je vždy mokrá, mohla by to dělat třeba indukční cívka? Nebo tyristor? ... nebo gufero pod zapalováním? Ale to nevím kdybych sdělal to zapalování s magnetem, jestli jak ho budu dávat zpátky tak by se to muselo zase nějak štelovat to zapalování, díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: AAA      IP: uživatel5546    
Zavada byla v inducce, dal sem novou a hned sem nastartoval a krasne to drzelo... jen semtam jde citit ze to nema uplne cisty tah ale ze to nekdy nechce hned do otacek, ale mam spinadrz a strasne moc usazenin v ni, takze je potreba ju vycistit a snad pak to bude ok...
 
 
Datum: 04. srpna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
staetuješ se sytičem že? jinak vyčistil si lauf?a skoušel si i předpisovou teplou svíčku n 17?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Hele tohle mi ted dělal pařez,po odstavení vždy chytnul a hned chcipl,myslel jsem že to je zapalko,vyzkoušel jsem taky několik svíček vždy byly trochu mokré a potom jsem zjistil že běží když stříknu benzín přímo pod svíčku,udělal jsem to takhle asi 3xkrát,po třetí jsem nastartoval a hned dal plnej,pařez si natahnul a pak už šlapal,byl to přicpaný karbec.Můžeš zkusit...
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
muže to byt karbecem rozdělat a vyčistit,take mi to dělala fajfka nebo kabel od fajfky.. ty levne věci bych nejprv vyměnil a pak bych hledal zavadu dal
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jde přehodit komplet spojka z 21 na 555 bez uprav dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vím ale na jedné 555 jsem menil lamelu a když to chci zeštelovat tak pokaždé to bud nevypíná nebo prokluzuje.Tak mě zajímá jestli to bude taky tak nebo to bude lepší
 
 
Datum: 03. srpna 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bude se štelovat stejně vždyt je vlastně stejná akorát má 2 lamely,princip je stejný
 
 
Datum: 03. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě mám jednu otázku jestli se bude líp štelovat než tá z 555
 
 
Datum: 03. srpna 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
měl sem to na 555 v dobách kdy nebili repliky lamel a na 20 všude plno... sem zvyklej i na její neduhy a i se mi zdala lepší protože s tou 555 sem často jakoby šlapal při spouštění do bahna ..a to byla velice zachovalá dal sem tuto a chovalo se to o dost rozuměji... jinak sem dal jen nový lameli jinak vše starší....a ok
 
 
Datum: 02. srpna 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15914    
No udrží ta spojka víc a jsou na to lépe sehnatelné lamely. U seriovky to nemá význam řešit. Spíš že je to praktičtější.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máte s tím někdo skušenosti jestli to bude v něčem lepší atd
 
 
Datum: 02. srpna 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
ale musíš i s kolečkem na kliku a řetězem
 
 
Datum: 02. srpna 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jo mnela by jit
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: Cucy      IP: uživatel15918    
NEDRŽÍ VOLNOBEH: Nazdar všetci. Všetko mám nastavené, odtrh/predstih 100%, hladina ok, sviečka ok tehlová, tesnenia karbu nové/tesné, piest a krúžky OK, palivo a prítok OK ... A STÁLE NA VOĽNOBEH OKAMŽITE ZHASNE, nech sú otáčky akékoľvek nastavené. Výkon za jazdy vyzerá byť dobrý ale neustále na neutrály musím pridávať so šúpatkom. Nakopáva výborne, hlavne za tepla, iba za studena mu to chvíľu trvá. Ešte raz prečistím karbec ale už ma napadá asi iba falošný vzduch - netesnosť gufera alebo prasklina. Nápady a rady prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Jo jo,tohle guferko,investice žádná a za 30minut je hotovo...
 
 
Datum: 03. srpna 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: tomigany      IP: uživatel15922    
mně taky nedržel volnoběch ale na boku karburátoru jsou nějaký šroububky s jedním znich se šteluje volnoběch
 
 
Datum: 02. srpna 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně taky dřív nedržal volnoběh měl jsem špinavý karburátor a po výměně vzducháču se mně mega zvedl výkon :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Cucy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šoupě, to je šoupátko? To mám tiež ako nové, skúšal som už 2 dalšie. Gufero po zapalkem - tá 17tka na klukovke, že?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
na 100% máš vymletý šoupě kup si nový
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
To bude gufero,pod zapalkem,nebo jiná netěsnost když si ty otáčky dělaj co chtěj...
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: Cucy      IP: uživatel15918    
A už sa to zhoršilo, už ani za jazdy nemá dobrý výkon. Dusí trocha. Ale nezhasne.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Cucy      IP: uživatel15918    
Ihla asi ne, tá je jak nová. Ano, ked držím plyn napul, tak može zhasnúť, alebo si pridá nečakane a zasa ubere, bez toho aby som pohol rukadlom. Ale akonáhle ho pustím, tak hned zhasne. Musím uberať a pridávať aby nezhasol.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nebo špatna jehla, a když na neutral přidavaš plyn tak že musiš ubrat pak přidat ?a když ten plyn držiš třeba jen na pul tak to taky zdechne?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: Cucy      IP: uživatel15918    
Veď práve. Niektoré gufero by to mohlo byť? Pri klukovke? Idem skontrolovať aj valec.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
viděl bych to na to že ti to někde přísává vzduch
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: Cucy      IP: uživatel15918    
štartovaciu cievku som vymenil a žiadna zmena. Rozberám karburátor. A ešte som zabudol zdôrazniť, že za studena nie a nie naštartovať - ako keby bol prechlastaný. Keď sa zohreje, tak na brnk.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: Cucy      IP: uživatel15918    
šupatko je v poriadku, motor reaguje ale aj tak hned zhasne. Z výfuku mi nestriela, naštartuje ľahko. Ale cievku možem skúsiť inú.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel15667    
jo je to možné že to může být cívkou kamarádovy to taky občas vystřelí při startu z výfuku protože jestli je špatná cívka a dá málo výkonu svíčce na jiskru tak to nezapálí tolik směsi v motoru a něco tam zůstane a pak to bouchne.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A reaguje motor nejak kdyz tocis sroubem na volnobeh? Stava se ze je prodreny soupatko prave od toho sroubu kterej je ma zvedat,takova drazka.treba tam mas takovou diru ze je padeny uplne dolu. Mrkni na to nebo zkus jiny soupe
 
 
Datum: 02. srpna 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlmage ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chtel bych se zeptat jaka bude asi nejlepsi svicka na babettu 207, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
teplejší než do pioníra a do motorky n17 v předpisu je dokonce n 19 ale to je dost svíška která by za horka mohla mít problémi...vše říkám v novém značení.... do mopeda patří tzv teplejší svíčky nemá takove komprese ale nevýhoda je v extremě horkem počasí radi kolavují
 
 
Datum: 02. srpna 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
čau, mám problém s jawou 250 panelkou, celou dobu mě krásně jezdila, ale jak jsem posledně jel tak mi jak jak jsem jel do kopca najednou jakoby se zadušovla až zdechla, tak jsem ji zkusil nakopnout chytla na 1 kop tak jsem jel dal, pak jsel ale vyřadil a zdechla a pak už nemohla chytit vždycky jen chytla a když jsem přestal přidávat plyn hned zdechla a většinou to končilo ranou do výfuku. Na základě teho střílení jsem si myslel že to bude velký předstich, tak jsem ho změřil ale je 3,4mm což velký rozhodně neni. Tak nevím čím to teda je, tak prosím o rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 8:46
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12326    
Čau to mi dělala čz 180 taky střelou do výfuku bylo to cívkou .
 
 
Datum: 02. srpna 2013 8:46
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakým způsobu jak zvýši hlasitost klaksonu, nebo jestli se tam nedá dát normální klaksón, děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jakej klakson? U čeho? Bzučák u fichtla?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam žádnej šroub neni, kabely jsou v pořádku
 
 
Datum: 02. srpna 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
uproštřed by měl být štelovací šroub .... tím to jde naladit a máč pořádně kostru anebo neulomené kable?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl jsem se zeptat nevíte jestli není někde na internetu návod na složení motoru 250/353 ? potřeboval bych přesný popis složení řadícího segmentu, té hřídele a vložení ozubeného půl měsíce. Vůbec mi to není jasné a potřebuji vědět jak na to. Kdybyste o něčem věděly, díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky s tím plechem tam zkusím ty červíky nasadit, ano spojku mám dole
 
 
Datum: 07. srpna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
na jawamania cz v technice je kniha od dočkala tam to je napsane.... anebo si jí za 200 kup....ma to výhodu že se s papírem líp dělá....anebo stahuj a tiskni... jinak ty kalhoty s červíkama namontuješ tak že si z konzervovýho plechu udělaš obdelíček jakoby vede ní a po tom plechu to tam nasuneš ..... a na pul měsív pomuže hrubá síla či táta...... ps doufám že spojku maš dole že?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, hele jak sou v jawě 175 ty pojistky ložisek...musej tam nutně bejt? Doteďka jsem tam měl 2 ze 3 a nic se nestalo. Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noo mě to teď taky došlo...:-D Díky
 
 
Datum: 01. srpna 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale......co takhle navštívit první železářství? Je to uplně obyčejná strojní součástka, stejně jako šroub nebo matka...
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych je koupil, kdyby byli k sehnání. Tady sou jen na 250.
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak je tam kup, maji tam bejt...je to věc za 3kč...já dávam vždycky všechny nový. Kdyby to byla zbytečnost tak to tam v té ČZ nebudou dávat...
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako seegrovky který jistěji ložiska v karterech?
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
Čau, nějak jsem odchovanej na starejch korkovejch lamelách... udělal jsme si radost a koupil jsem chválený FERODA. Otázka zní: můžu nalej polosintetickej motorkovej (spec. JASO) olej? Konkrétně bych tam chtěl nahrnotu Motul 5100 10w-40 Ester kterej jsem lil i do větší motorky a jsem nevlice, velice spokojen. Jde mi o to, aby jsem zbytečně nezničil Feroda až by lepčím olejem začala klouzat spojka jako tomu bejva u korků. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Neboj, nic se nestane, tenhle olej jsem taky lil...
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Čau draci, mám takovej dotaz, moje babeta 210 ka se nechce rozjed (je to karbecem ) když dám plnej plyn aby se rozjela tak zabere , a když se babeta dostane do 20 km rychlosti tak se začne dusit, ale když trochu zmáčknu sytič tak to zabere, když už jede 25 km/h tak už jede normál, je tam sotva zajetej válec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci nechal jsem dělat repas kliky a musím pochválit pana Padalíka ( http://www.motoservispadalik.ic.cz/ ) nádherná práce, a vše trvalo od čtvrtka do čtvrtka i poštou (7dní). Doporučuju ho! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
mne zase poslal kliku s malim otvorem pro kolicek takze nic moc oprava
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, draci myslíte že by nečemu vadilo kdybych startoval motor (Jawa 125 dakar) ze spojkou? Teoreticky by to mělo být pro ten motor aji lepší ne? ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Tak ok, já se radši zeptal abych něčemu neublížil. U auta bych se ani neptal tam je to normální. Dikec :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně to ničemu vadit nebude, dost motorek bez zmáčknutý spojky ani nenatočíš...
 
 
Datum: 01. srpna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fuha draci,,je to jak zazrak, myslel sem ze maleho sesy PIO 21 a Mustaf 23 maji uz propdlo technyckou,, coz maji STK do prosince a tak sesa vyzadal opustak od rodiny a zas jako kazdy rok seda na dvoudeni streku,,,, ricany - brno - ricany,,,, tak abych nevypadl s formy :-) hleda se ten bores na cervene cize se pred dvouma roky se snama scuknul v ujezdu v rosicich aby se hlasil,,aby se histrorie opakoval :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tedy taky dojedu na 487ce. ;-)
 
 
Datum: 03. srpna 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky bych měl dorazit. :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2013 14:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdyi kolecko to ma uz v planu skoro 5 let :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se dokopu a vyměním do té doby rozvoďák tak asi taky dovalim :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem tu a připraven! A z okolí Tišnova a Bíteše je nás beztak víc, tak dojeďte pokecat aspoň u kofoly :-).
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
cau (jawa 21) když mám horký motor a nekde zastavím a nechám to klepat na volnobeh a pak přidám plný plyn tak se mi to zadusí a chcípne, zapalko mám seřízené tož nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
zdravím mám velký problám mam jawu 21 nestartuje dávám tám svíčku 14 PAL už nevím co stím je poraďte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
obvyklej ritual skusit zda dá venku jiskrzu pokut ano caknout trošku bebzínu pod svíčku zatočit a skusit nastartovat pokut slíbí je to v karburaci pokut ne předstih či zavada motoru
 
 
Datum: 02. srpna 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Ty orig. svíčky už to mají za sebou kup si Brisk N15C. Určitě poštelovat to zapalování ;-)
 
 
Datum: 01. srpna 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co takhle to zapalování vyčistit, nastavit, zkontrolovat...možná by to pomohlo víc než nějaký šťourání. Potřebné informace - viz návod k obsluze...
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
trošku jsem se štoural v zapalování ale nic moc :-D :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka je sice hezká, ale počítam že už bude při jejím věku trochu jetá, že? To ale jen tak na okraj. Jinak bys taky mohl napsat co jsi zkoušel. Pokud teda nenastal případ kdy jsi nevyzkoušel vůbec nic a rovnou jsi se šel zeptat...
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte draci, jsem moc naštvaný prostě jak vám to mám popsat nechal jsem si udělal před 2 lety výbrus, ale po dvou letech mi to straně rachotí ve válci to je hrůza. Za prvé jsem sundal válec a zistil jsem že se mi udělala mezera mezi kroužky a za druhé jsem při montáži válce zistil že pístní čep jde zatlačit pouze prstem. Já si myslím že kroužky mohly být z horšího materiálu, a proto se zmenšily a druhá věc je ta že píst je špatně vyroben,poměřoval jsem ho ze starým původním pístem a zistil jsem že díra pro písní čep na starém pístu je 13,8 mm a na novém pístu rovných 14 mm. Takže vím co mi to už klepe čep a kroužky tak se vás ptám jestli si mám z fichtl krámku objednat nový píst i s kroužky , jestli máte někdo zkušenosti z jakého jsou materiálu, jestli mi pár let vydrží,za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15914    
No,ok,však si nenapsal že je to j90. Zde nemužu posoudit kvalitu pístů. Ale taky snad ok. K tomu měření,určo tam mohlo bejt nějaká setinka dolu,protože natvrdo to neni,žejo,ale určitě ne 2 desetiny a za tím si stojím. Dvě desetiny přesah nenalisuješ a dvě desetiny vůle je už vakl jako prase. Mužeš mít horší šupléru,mě jedna na hrotech kecá zhruba o 1,5 desetiny...
 
 
Datum: 02. srpna 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Děkuji za odpovědět,ale jedná se o píst a čep z Jawa90 cross čep má průměr 14 mm a píst tak 13,8mm - 13,9 mm.
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15914    
Píst,kruhy i čep kup zde,doporučuju,prověřená kvalita. Určitě si neměl píst ani čep 13,8mm...to je blbost... Pio má pístní čep 14,1mm,přesahy jsou setinové. Dobrej čep do dobrýho pístu sotva zatlačíš prstem,ale zatlačíš ho. Nesmí jít volně ani moc fest..
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
čus draci chci se zeptat jaký svíčky dávat do jawy 21 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
Brisk N15C a v zime pokud blbo chyta tak Brisk N17C
 
 
Datum: 02. srpna 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
ano je šílenej zmatek ve značení podle noveho brisk n15 c za stara i pal 7 pokut někde vyhrabeš novou ...i kolega se 14 7 14 8 má pravdu ...to je zas puvodní značení pal ....nověji jen N7 svíčka pal jsou ale už nesehnatelne skrachovali ...naopak brisk tábor koupíš na každe benzině
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PAL 14-7 nebo origo 14-8-R a ty vydrží dost, prostě origa :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám celý rok Brisk Super N15C a pohoda.
 
 
Datum: 01. srpna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám dva dotazy: 1) Který výfuk na pincka je lepší, jestli tam mám dát doutník a nebo ten s rovným koncem, který je v čem lepší? 2) Bude pasovat na 21 výfukové koleno z 20? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ten rovny má mencí odpor cili vecí výkon a vecí spotřebu vsecho jen nepatrne nejde to poznat
 
 
Datum: 02. srpna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tomu výkonu: doutník má prej lepší spodek a ten jakoby useklej vejfuk(mustang) má prej lepší výkon ve vyšších otáčkách
 
 
Datum: 01. srpna 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já právě nechci. :-/
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám na 20 koleno z 21 a jde tam v poho, kdyžtak ho trochu zkrat a mely by tam jít
 
 
Datum: 01. srpna 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nad tím kolenem jsem dlouho přemýšlel. Aby se nějak neohlo a aby ten vůfuk pasoval dírkama pro šroubky na kříž.
 
 
Datum: 01. srpna 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No rozdíl v tom téměř nepoznáš, ale říká se že ten "s rovným koncem" je prý lepší. Koleno z 20 má trošku jinej úhel ale pasovat by měl
 
 
Datum: 01. srpna 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: kerbycz      IP: uživatel13868    
Zdravím řidičák na Pionýra je od 15 nebo od 16 děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel15667    
Boha ku*va Dáme dozadu velků rozetu dopredu malů sekundárku a pojede to pomáli BOHA UVAŽUJTE ! ! !
 
 
Datum: 05. srpna 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://jawa50.forum-zdarma.cz/topic/8/ridicske-prukazy-aneb-smim-ridit-pionyra/
 
 
Datum: 01. srpna 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
prostě budeš muset rok počkat
 
 
Datum: 01. srpna 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
boha jeho, po milionté.... od 15ti když má v papírech max. konstrukční rychlost do 45km/h jinak od 16ti, hlavně záleží co má motorka v papírech ale většina pionýrů má víc, 45km/h se vidí jen u 550, 555, 05 ale ne vždycky
 
 
Datum: 01. srpna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      E-mail:      IP: uživatel15911    
Zdravím, chtěl bych zapsat páva 40 do TP ke svojí Jawě 125/355. porádíte mi někdo jak na to ? máte nějaké zkušenosti ? děkuji za odpovědi. páv má typový průkaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2015 13:59
 
 
 
 
Jméno: ROman      IP: uživatel18182    
S tímhle zkušenosti nemám, takže ti neporadím. Ale pokud chceš poradit s automaty, to ti rád poradím. Hrozně mě to baví a nejlepší na tom všem je, že můžu hrát automaty zdarma online, neutratím prostě ani korunu, to je skvělý ne? Lepší než jít do herny a tam promačkat výplatu, tady si v klidu zahrajete a bez rizika. Kdo by to chtěl zkusit, tak můžete si zahrát například zde: http://automaty-zdarma.com/ tam hraji nejradši, ale je spousta jiných stránek.
 
 
Datum: 06. července 2015 13:59
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
poradtě, děkuji
 
 
Datum: 08. srpna 2013 8:22
 
<  259  260  261  262  263  264  265  266  267  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 18:19:11 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu