video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Ahoj draci, mam takový problém, prasknul mi spojkovej koš a tak jsem dával celou spojku i s primárním řetězem novou, a teď mi asi po 100 km začla pískat, nevíte co s tim? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 15:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
nepovolil se ti koš ?
Datum: 31. července 2013 15:14
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
zdar draci... našiel by sa tu nejaký šikovný človek zo slovenska čo by mi opravil prevodovku na mojej ČZ 175/476, keď hodím jednotku je počuť len zuby a keď sa rozbehnem z dvojky tak sa mi po par sekundach zablokuje koleso... skladal som celý krosový rám dal som do toho vela peňazí a teraz mi odišla tá blbá prevodovka a nemám čas ani priestor na rozpolenie motora. na finančnej odmene sa dohodneme. ĎAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 10:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
Zdravím, kupoval jsem si ČZ 125/476 je v tom válec 175/477 po koupi jsem musel dělat go motoru byl zadřený teď mám najeto přes 400 jede suprově jen teď začalo dělat že jedu se zapnutými světly a prostě chcípne i ne jako když dojde benzín prostě zničeho nic hned a když vypnu světla hnedka naskočí a jedu dál když je zas zapnu po několika km to samý. Prosím vás nemá s tím někdo zkušenost (je tam elektronické relé). Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 21:07
Nebo dobíjení...
Datum: 30. července 2013 21:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
No teď jsem zjistil že když jedu jen s parkovačkama tak to nedělá zítra tedy zkontroluju celé hlavní světlo a přívodní kabely s přepínačem
Datum: 30. července 2013 21:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
na baterce někde bude datum výroby raděj zkontolovat...... a pokud byla někde měsíc vibytá asi bude ko to dokáže odrovnat i funglovku....
Datum: 30. července 2013 17:01
tak v tom případě to málo dobijí.. vem si voltmetr a změř dobíjené napětí na baterku
Datum: 30. července 2013 14:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
No podle posledního majitele je baterie nová no a ve světlech by snad zkrat být neměl je tem dělaná nová elektroinstalace
Datum: 30. července 2013 14:02
Taky bych to viděl na závadu v dobíjení...nebo je na těch světlech nějakej zkrat...
Datum: 30. července 2013 10:24
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
To mi dělal kondenzátor. Na jawě teda.
Datum: 30. července 2013 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
změř na výstupu dynama do relatka kolik dobíjí mělo by 7,5 ale zdá se mi že tobě mín a jak je stará baterie?
Datum: 30. července 2013 10:20
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
Čus draci, neví někdo čím sou odlišné babetty 210 a 215 ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:06
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
215 mám doma. Jede to max 45 s obrovským větrem v zádech, takže nic moc. :-/ Kromě té jedné rychlosti je to stejný jak 210. Pokud se rozhoduješ, kterou pořídit, tak po zkušenosti z 215 bych šel radši do 210. Ta už těch 50 jede, aniž by se motor tak příšerně vytáčel
Datum: 30. července 2013 22:06
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
TAk to je pěkná blbost známý má 215, a má šlapadla jako na 210 mě třeba zajímaj výhody a nevýhody a nějaký rozdíly
Datum: 30. července 2013 17:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
rám je stejný 215 má nakopávačku a je jen 1 rychlostní nemá takový ten rychloběh.....ale zase se ti nemuže pos.aut převodovka proto je vyrobili
Datum: 30. července 2013 10:22
tak jsem to tu načal se šroubama a chtěl bych z toho vyždímat víc, doporučili byste mi vy zkušenější (já dělám první motor) říct co koupit nový s klidnym srdcem a co sehnat origoš? převodovka je jasná, vše co do ní patří, radši původní, ale co dalšího? myslim i na celou motorku, kal jsou na tom třeba stojánky? jsou měkčí, nebo třeba rozeta a řetězový kolečko vpředu? nebo písty odsud, hlavně chci zjistit co na tom jak je s kvalitou různejch slitin a pevnosti, jestli je to hezky opracovaný poznám jakš takš z obrázku ale tyhle vlastnosti bez zkušeností těžko, proto vás fachmany prosím abyste na co si vzpomenete orecenzovaly, vím že moje první renovovaná motorka nebude bez chyby ale chci toho vychytat co jen pujde, předem moc dík Martin, jo jinak všechno kupuju tady tak kdyštak nejlíp věci odsud , ještě jednou moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 0:10
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
čau mam doma jawu 555 a koupil jsem si karbec na 20,21 a 23 a chci ho dát na 555,ale ta trubice,jak propojuje karbec s válcem nepasuje na šrouby,které jsou na válci.Potřebuju nějakou redukci a nevím jak ji udělat.Nějaké nápady???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 13:21
nebude ti pasovat ani průmer karbecu na origo koleno a i kdybys dal koleno co k tomu karbecu patří tak ti nebude pasovat na průmer sacího kanálu .. napřed ses měl zeptat
Datum: 30. července 2013 13:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
kdyby jen na šrouby
Datum: 30. července 2013 6:11
Posl.aktualizace: 29. července 2013 22:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
zdar, hele mujfík ma nějakou vadu. kdzž jedu tak jako vynechává jako kdyby se dusil a někdy i chípne a špatně startuje. Normálně sem jel a vystřelilo my to oba tlumiče z výfuku ak poraďte co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 17:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
protože se ti tam nažene tolik směsi že to bouchne v laufu.arad todle dělal se 120 šade to byli mrdy.. kam
Datum: 30. července 2013 17:06
Měl jsem stejný problem je to v odtrhu a předstihu řádně nastav zapalování,ale do dnes mi dělá to že když jedu mám zařazenou rychlost a vypnu zapalování a pak ho zapnu tak mi to taky vystřelý tlumící přepážku z laufu
Datum: 30. července 2013 13:37
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
uchcava se ti to .... bud povoenej netěsnej ventilek anebo hladnina extremě zanesenj vzducháč či lauf.....
Datum: 30. července 2013 10:39
Ahoj draci, slyšel jsem že od tohoto roku je možný si skupinu A1 rozšířit na A omezený za cca 1500,- a dělají se jen jízdy ne testy. Je to pravda a opravdu to je tak jednoduché a poměrně levné? Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 14:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
když předělávat převodovku u fíka tak rovnou 6q
Datum: 01. srpna 2013 14:14
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
Mě by zajímalo,jak je to dnes s rozšířenim z 25kW na neomezenou. Tenkrát sem se na to vykašlal,ale dnes mi to někdy štve.... Děda má Virago (vim že je to nic extra ) a vim,že když se na tom pudu svezt a drapnou mi,tak jsem papírově v prdeli o jen pár kilowatt.... A sám si chci do budoucna koupit něco lepšího až se oklepu z výdajů co padli na reko baráku... žádnej raketoplán,spíš chopera... Nejspíš Dragstar 1100 ... to je takový pohodový jezdítko ... a pak pětikvalt do fichtla Možná napřed 5Q do fichtla
Datum: 31. července 2013 11:13
právě od tohoto roku jde snad rozšířit i 125 na 35kw tak jako dřív šlo 25kw rozšířit na neomezenou...
Datum: 30. července 2013 19:24
A1 určitě ne, musíš mít A2
Datum: 30. července 2013 17:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
čoveče mě to tenkrát stálo 2700 ale je pravda že je to otázka pár týdnů 2-3 dojdeš parkrát na teorii 2x se svezeš a jdeš k závěrečkám
Datum: 30. července 2013 14:53
Záleží na ceně autoškoly, ale mě to vyšlo zhruba na 1400 uděláš jízdu a máš to
Datum: 29. července 2013 21:59
Jméno: karel
IP: uživatel14188
Ahojte, mam jawu 21.jezdím na ní už tak rok(po polnačkách) +- najeto tak 700Km od vybrusu....mažu pořád více,ale když jedu v plnych otáčkách tak mi něco začne praskat v motoru.Dělá to jen ve vyšších otáčkách a to na všech kvaltech.Nevíte co by to mohlo být? Díval jsem se na valec bez rýh a škrábancu.Píst jsem očistil od karbonu. kroužky byly volne nezapečené.Píst vypadal taky dobře.Jen pod kroužkama byly trochu škrábance. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 18:30
Jméno: karel
IP: uživatel14188
Pist je sipkou k vyfuku.prevodovka pochybuju jde to z motoru.
Datum: 30. července 2013 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel15902
Otočenej píst ?převodovka ?
Datum: 30. července 2013 16:46
nemůžeš mít náhodou vyběhaný bronzový futro u pístního čepu? to je jediný co mě zatim napadá, teda pokud vše ostatní máš v pořádku a seřízené
Datum: 30. července 2013 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
jede docela rychle
Datum: 29. července 2013 22:26
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:56
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Zdar draci co říkate na tohle video mě se líbí ale nebude dělat bordel ta rozříznutá přepážka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:43
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU
Datum: 29. července 2013 19:43
ahoj draci, prozradil byste mi tu někdo jak jsou na tom s kvalitou šrouby válce tady na fichtlkámku, někdo tu psal že z některejch mototechen se časem natáhnou nebo dokonce prasknou v závitu, mám doma origoš ale jsou trošku porezlý a tak jsem si řek že když stojej čtyři stovku koupim nový, ale aby to teda nebyly vyhozený peníze, dík moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:18
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
Kam jezdíš na burzu? Já jezdim nejvíc Chotusice
Datum: 31. července 2013 16:18
ok dík, na příští burze je vemu útokem
Datum: 30. července 2013 0:01
ty nový praskají :-/
Datum: 29. července 2013 20:57
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
Zdarec, je mi 15 let a chtěl bych vědět kdy bych si mohl začít dělat papíry na fichtla ten je od 16 let, někdo mi říkal že teď nově je to že mě musí být 16 abych mohl začít dělat co je na tom pravdy děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 20:08
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
Tak vám tedy moc děkuji
Datum: 29. července 2013 20:08
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
až závěrečné zkoušky musíš dělat po dosažení 16 let...začít to můžeš kdykoli
Datum: 29. července 2013 19:23
Hned
Datum: 29. července 2013 18:50
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
Tak kdy bych si mohl začít dělat řidičák tedy ?
Datum: 29. července 2013 18:41
Pravdy na tom není nic...
Datum: 29. července 2013 18:35
Jméno: oilmaster
IP: uživatel13546
Zdravím, je tu někdo, kdo by mi dokázal poradit s babettou 210? Nechce se jí mco do jízdy. Když jedu na půl až třičtvrtě plynu tak to někdy jede ale když tomu dám víc, tak to začne zdechávat a někdy zdechne úplně a jindy se to vzpamatuje a potom to zase jede. První sme si myslel, že je to prázdnou nádrží, protože jsme na rezervu jezdil již 2 den ale stejně se mi nezdálo, že by vydržela jenom tak málo. Dal sem tomu plnou nádrž a stejně nic naplat. Svíčka měněna před 5 dny (Brisk N17C). Po zimě jsme s ní jezdím cca 7 dnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 9:27
Jméno: míra
IP: uživatel14122
to samí mě dělalo ,dal jsem 15 místo 17 a paráda,v tomto teple je teplá svíčka k prdu
Datum: 30. července 2013 9:27
ta 17 svíčka v tomto horku toho bude mít dost... aspoň 15 si příště kup
Datum: 29. července 2013 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
vyčisti si lauf ale spíš ti nedotejká benzín,,,vyčisti kohoutek a asi neunikneš vyplachování nadrže
Datum: 29. července 2013 11:30
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
zdar draci chci si dát do motoru,jedná se o Pionýra 21 podkovu chtěl bych ze silonu nic jiného po ruce nemám šlo by to i z toho ? Jinak jak sou ti míry kolik mám stočit tu kliku a tu podkovu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel15899
Se ti z toho silonu zkroutí,otočí a rozrazí ti píst
Datum: 29. července 2013 21:48
když chceš silou mocou podkovu tak si udělej mezi setrváky.... pokud i trochu poupravíš válec tak bude přínosná
Datum: 29. července 2013 21:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
ještě jsme se nedozvěděli na co to vlastně chceš??? Jestli jen proto že máš soustruh a že jsi o tom slyšel, tak ti radím vykašli se na to. Utočit kliku je jedna věc, pak jí správně slysovat, vyvážit a vycentrovat věc druhá. A třetí věc, možná by bylo dobré vědět, proč se taková úprava dělá než se do toho pustíš
Datum: 29. července 2013 19:35
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
a ty rozměry sou teda jaký ?
Datum: 29. července 2013 18:56
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
Datum: 29. července 2013 18:55
Přesně.... co od toho čekáš? Jinak silon ne-e, když už tak hliník, levněji železo.
Datum: 29. července 2013 18:42
co od stočené kliky očekáváš?
Datum: 29. července 2013 10:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
tak na silon klidně zapomeň, kliku můžeš stočit kolik chceš, záleží na co to máš a jestli to pak dokážeš vyvážit
Datum: 29. července 2013 8:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
Myslel si pri tom na teplotu?
Datum: 29. července 2013 7:49
Čau draci nevíte jak je možné že v TP nemam napsané číslo motoru a jestli tam teda mohu dat jakýkoliv motor s výrobním číslem (mám Jawu 23)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
máš novej TP že jo? v nich už číslo motoru neni... pokud bys měl ale starej TP, ve kterém číslo motoru je a nebyl přitom provedenej výmaz, pak ti to musí souhlasit!
Datum: 29. července 2013 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
tak tak někdo měnil motor a aby nemusel řešit čísla tak nechal udělat výmaz protože motorky a auta se dnes evidují podle vin čísla ramu či kasle..... pozor ale motorka musí mít stejný typ motoru.... ale čísla a to jestli ti sedí v tp u tebe už nikdo řešit nebude....
Datum: 29. července 2013 11:34
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Nejspíš někdo udělal výmaz , samozřejmě tam můžeš dát jiný a u pionýra je motor myslím braný jako náhr. díl , takže i kdybys to číslo v TP měl, tak se nic nestane .
Datum: 29. července 2013 1:18
Jméno: Audacious
IP: uživatel15829
Zdarec draci, chci koupit motor z cz 175/501 (prase) no a chybi k nemu kryt zapalovani a tak by me zajimalo jestli je nutne ho mit nebo ne... motor bude v motokare takze by mi nevadilo kdyby tam ten kryt nebyl to ze by k zapalku sel bordel apod bych vyresil.. ovsem nevim jestli to nebude necemu vadit a jak je tam udelana spojka ci nejde nejak pres kryt neco jako u fichtla nebo tak neco... je to pro me takrka rozhodujici vec pred koupi motoru diky za kazdou odpoved rnrnE: kryt jsem zkousel sehnat bohuzel marne.... takze proto ma otazka jestli nebude nicemu vadit jestli tam nebude (pokud by ho nekdo mel a byl by ochotny ho prodat za solidni cenu tak bych ho klidne koupil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 15:57
Jméno: Audacious
IP: uživatel15898
jo jo viko ze 356 tam nevleze kvuli zapalka jsem zkousel... jinak diky vsem za pomoc urcite na to neco vyrobim nez schanet to viko..
Datum: 29. července 2013 15:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
tak y mám za to že na motor se starterem patří jinej dekl než 175... jinak to jede i bez něj a pokut si šíkovnej vybušíš tam nějakou krabici z plechu ..či překlišky.....
Datum: 29. července 2013 11:37
mustaf: ten dekl je uplně jiný a mnohem větší než na 356
Datum: 29. července 2013 0:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
spojka bude fungovat i bez krytu , slouží tam opravdu jen ke krytý, jinak v sobotu na burze bylo spoutu krytů
Datum: 28. července 2013 23:42
čau, kdyby jsi chtěl tak mám doma kryt sice je z 356 ale mělo by to být stejné,kdyžtak se ozvi na mail.
Datum: 28. července 2013 22:37
zdar, mohly byste my prosim poradit co by mohlo by s nim mustangem kdyz prokluzuje spojka a nakopavacka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 15:18
diky za rady. (budu kupovat lamely)
Datum: 30. července 2013 15:18
mě už taky párkrát odletěli ted už přes to dávám pro jistotu hadru vždy když to vytahuji
Datum: 29. července 2013 19:48
Pokustón...
Datum: 29. července 2013 16:30
pepo ještě se mi nikdy nestalo že by mi segrovka, podložka nebo pružinka lítala po dílně.. asi jsi kouzelník
Datum: 29. července 2013 14:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
jinak nakopavačka klouže protože ti prokluzuje spojka.... skus to nějak naladit tím šroubkem a jestli budeš měnit lamely kup s nima nove segrovky a podložky pod ně ..šíleně to líta po dílně....
Datum: 29. července 2013 11:39
Jméno: milan
IP: uživatel15897
skus ju naladiť,alebo ešte jedná možnosť.Vymeniť lamely spojky.
Datum: 29. července 2013 10:39
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
tož tu spojku pošteluj na pravém víku motoru ten šroubek, jestli ti to prokluzuje tak bys to měl trochu povolit a pak zakontrovat matkou
Datum: 28. července 2013 20:47
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
ahoj potřebuju poradit s 21čkou. ona mi totiž docela blbě startuje. za studena je to docela fuška ho nahodit ale po několikerého vyčištění a přehození svíček to nakonec chytne (jen když přechlastam) a za horka to vubec nedrží volnoběh (kyž vypnu motor tak to tak 10 vteřin drží ve správných otáčkách ale pak to začne chcípat) ale pak při přidání plného plynu se to na chvíli zadusí a pak rozběhne. ale když to nechám chvíli chcíplé tak to pak nemůžu nastartovat (i když to nahnu do prava) jen když to startuju s plným plynem tož se uráčí naskočit. karbec mám čistý tož nevim, prosím prosím poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:37
Nejdřív si vypucuj vejfuk a pak uvidíš. A jinak volnoběh nastavíš tim prostředním šroubkem na karbecu jestly sou svíčky uchlastaný tak několik metru před dojetím domu vypni benzín aby si vyjel to co ti zbylo v karbecu pak to muže prochcávat
Datum: 29. července 2013 11:37
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
skus vyměnit gufera na klice
Datum: 28. července 2013 22:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
tož filtr tam mam pul roku nový, předstih štelovaný profíkem před cca 1 rokem a plovákovka by měla být v poho (nepřetěká a v plných dotěká)
Datum: 28. července 2013 20:24
Jméno: radek
IP: uživatel14188
a co vzduchový filtr? Muže to být i hladina plovakovky, zkoušel si štelovat ten předstih?
Datum: 28. července 2013 20:15
|
|