www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
cau draci, mam problém s mustangem, složil jsem motor, a když je za studena všechno ok startuje v pohodě i dobře jede, ale jakmile se zahřeje tak spadnou otáčky z volnoběhu, hodně blbě startuje a když chytne tak pomalu se chytá do otáček a vynechává na 2-3 kvalt nebo spíš zdechne uplně pak podřadim postupně až třeba na chytne 1 a zase jede v pohodě a pak zase jak se víc vytočí pochvili zase zdechá ale nekdy ne, pak zastavim na neutral a střílí do výfuku ale ne pokažde. Ze začatku jsem myslel hned směs je moc bohata (vypadala tak i černa svička) ale pohral jsem si s hladinou slícoval s plovakem a svička už ma normalni lepší barvu a jehla na 2. zařezu shora. Karburator jsem celej vyčistil uplně, filtr vyfoukal, vyfuk je v pohodě, svičku jsem vyměnil, v zapalovani asi problem nevidim. Poradte mi prosím co s tím ? děkuji moc za rady předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18879    
Tak se podivej,jestli máš dostatečnej odtrh na kladívkách,cca předstih v mezích,zda ti zavírá palivovej ventil,jestli má benzin dostatečnej průtok atd... to sou častý věci. A podivej se pořádně,většina problémů je právě zde (pak ještě hladina).
 
 
Datum: 23. října 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ahoj v motoru jsou nové ložiska a nevšiml jsem si že by mi lítala do stran to přece ani nejde ne ? ložiska v motoru tam držely pěkně i klika v nich. už jsem z toho bezradny :/
 
 
Datum: 22. října 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Střílení muže bejt malej odtrh na kladívkách. A když za tepla zlobí muže to bejt nějakou netěsností. Čirou náhodou nelítá ti klika v ložiskách z leva doprava ? To by vysvětlovalo vše ...
 
 
Datum: 22. října 2016 11:41
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18873    
Zdar, má někdo dlouhodobě ověřeno použití oleje M6AD do benzinu? Mám pár litrů k dispozici zadarmo ale nechci si zlikvidovat motor. Jestli to vydrží delší dobu a ne jen pár tisíc a výbrus...\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel16502    
Když měl někdo trafáč zadarmo jinak slušný lidi to tam nelili radši si koupili
 
 
Datum: 19. září 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: HKK      IP: uživatel19245    
Nejsi blbej rumun ty debile vylízanej to bych chtěl vidět trafo olej jinak v 60tých byl m5mix a někdy od roku 70 se jezdí na m2t a jinak a jinak je tu řeč o 2taktu a to bych tam chtěl vidět to ad
 
 
Datum: 18. září 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Jezdili jsme běžně M6A, když byla bída tak se tam třeba namíchal i trafoolej, M6AD už byl pro nás kluky drahej. Jinak M6AD proti M6A vytvářel méně karbonu. Do motoru, který má 6tis. ot to bohatě stačí.
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Panel250: jde právě o tu charakteristiku motoru, totiž paradoxně ten řídkej olej do motorovky je pro ty vysokootáčkový čtvercový a podčtvercový motokrosy vhodnější, než do převalujícího se stabiláku v Panelce, kde je důležité hlavně množství a kin. viskozita oleje,,, Dle tabulkových hodnot mi z běžně dostupných olejů vychází jako nejvhodnější Mogul TS, jediná nevýhoda oproti například TSF je jeho větší kouřivost, ale ani ta není na dobře odladěném zahřátém motoru nějaká extrémní... Jinak lejt M6AD do 2T v dnešní době mi přijde jako šetření na špatným místě,,, Nalej to do kamen, 3l 2T oleje stojí pár korun,,,
 
 
Datum: 25. října 2016 14:27
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18882    
Jo takle stim Bio to máš pravdu asi i stim ostatním :-D ale ze svých zkušeností bych třeba stihlackej olej doporučil já to dávám do Panelky a kámoši to dávají do 125 crosek a vše v poho nikdo nezadrel nebo neměl problém
 
 
Datum: 25. října 2016 12:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Panel250: Některé oleje do křoviňáků mívají přívlastek ekobio, dřív se rozkládají, aby byly šetrnější k přírodě a po delším skladování může naředěný olej ztratit své vlastnosti. Pily pracují v jiném režimu, jiný rozsah otáček, roztočíš je naplno a pak jedou víceméně naprázdno. A další důvod může být i teplota vznícení oleje - lepší nekouřivé oleje mají klidně i pod 90°C, což u vzduchem chlazeného motoru nemusí být vždy dobré. Olej co hoří, nemusí úplně dobře mazat. Nejsem olejář, takže cokoliv co jsem napsal, se dá napadnout. Ale proč používat olej do pily, když relativně dobrých 2T motorových olejů je hromada? I výbrusář mě varoval, ať do toho neleju nic extra a upozorňoval mě právě na tento typ olejů. Jinak M6A nebo 10W-40 je prašť jako uhoď.
 
 
Datum: 24. října 2016 8:40
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
jirko řekni mi proč ne nic do motorových pil a krovinaku já jezdím na olej od stihl mám 250 s novým motorem nezajetej jezdím sním takovej kros a všechno v pohode do fichtla ho dávám taky a věž problémů jinak m6ad bych nedával když už tak ten 10w40 jak už někdo říkal
 
 
Datum: 23. října 2016 13:16
 
 
 
 
Jméno: Strekec      IP: uživatel18873    
Jasný, u TSka chci zůstat i nadále, jde mi o to že mám dispozici asi tři litry toho M6AD...
 
 
Datum: 21. října 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel11109    
Na druhou stranu Sucháč objel svět na Jawě na obyčejný 4T oleje. Sice to karnovovalo jako svině, ale objel to.
 
 
Datum: 20. října 2016 22:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Šel bych zlatou střední cestou a zůstal bych u toho TSka. Leju ho do J555, jezdím s tím až nahoru na Ještěd a dobrý, při 1:25 skoro ani nekouří:-) Lepší oleje jsou v tomto případě dle mého názoru zbytečné a ta M6 bude zřejmě dost karbonovat. Kdysi jsem dostal kejvu 57, nultý výbrus, vše původní, ale výfuky utemovaný tak, že to snad ani nemohlo jezdit. Tak proč si zbytečně přidělávat práci. Z jara jsem byl u Havelků v Jičíněvsi a nějak jsme na podobné téma narazili - mám dávat radši M6 než něco zdánlivě lepšího, hlavně ne nic do motorových pil a křoviňáků. Dřív brousili totálně vyjeté, ale nezadřené válce. Dnes prý mají dílnu plnou zadřených válců, co se ani nestačily opotřebovat...
 
 
Datum: 20. října 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no tak já mám kývačku,panelku.u tý kývačky si myslim uplně v pohodě.musí se potom dekarbonizovat opravdu podle příručky tzn.8000.no a taky byla uplně jiná dostupnost pístů a kroužků.než si udělal výbrus tak si dal A,B,C písty a kroužky.já jsem nezažil motorku co by měla víc jak druhej výbrus,akorá mojí panelku co jezdila autoškolu měla třetí a ta si musela zkusit.
 
 
Datum: 20. října 2016 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18875    
No M6A se dávalo do benzínu před M2T. K tvrzení,že dřív se najelo 30000 na jeden výbrus bych byl skeptickej. Co já vim od pamětníků tak to bylo naopak. Když už byl benzin dostupnej a jezdilo se na benzín,tak měl málo oktanů,motory měli malej výkon,přehřívali se,až do příchodu motorů s vratným vyplachovánim měli motory píst s deflektorem (a stejně šla většina směsi do vejfuku) komprese žádná,výkon žádnej a nejlíp když to uvezlo pár lidí i žebřiňák se senem ,pak se to výrazně zlepšilo,ale věc druhá byla,že ty oleje byly mizerný a opravdu motorový pro 4T,ale nic jinýho nebylo. Když se tam toho dalo moc,tak to hulilo a hned se to nezadřelo,ale zas se to zapejkalo a kdo to nerozebral a nevyčistl píst a drážky kroužků tak brzo nejel... když se tam toho dalo málo tak se to zas moc hřálo a zadíralo... oni to měli rozebraný a "rozbitý" furt ... až tak ty kejvy a péráky na m2t začli mít slušnej nájezd na "první motor" ... takže bych byl opatrnej na tvrzení že na starý oleje M6A najížděli motory na jeden výbrus 30000 km ... uber nulu a bude to zhruba realita ... další věc je,že tyhle pradávný prskolety jeli dokud se motor točil ... předstihy a vzduch se honili rukou páčkama na řidítkách a když si byl šikovnej tak si rozjel i motor bez komprese ... jen se to třeba do kopce muselo tlačit ,víc to kouřilo,hrozně se to hřálo a nemělo to výkon ... ale jelo to ... až ta poválečná éra vynikala spolehlivostí,vyššim výkonem a lepšíma jízdníma vlastnostma ... a tam někam budou historicky šahat i první 2T oleje ... i ty napřed taky nebyly úplně dostupný ,takže spousta lidí si to prostě každej rok párkrát rozhodila,vyškrábli karbon,vyměnili kroužky a třeba i píst (místo A dali B) a dál se vesele jezdilo na M6A ... asi bych to M6AD nalil spíš do trambusu,tam patří,,,, když si dnes za pár kaček pořídíš potřebnej 2T olej ... ale klidně ho dej,já v pubertě jezdil i na 10W40 a dalo se to,jen si musel protřepávat pořádně v kanystru než si to nalil aby se to spojilo a pak nejlíp hned vyjezdit,což nebyl problém :-D vyjeťák,nafta,ředidlo,aceton a jiný podivný směsi byly záludnější :-D
 
 
Datum: 20. října 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18874    
Mám pionýra, 20 a 21. Normálně mám Mogul TS, který se mi osvědčil na dlouhé trasy (jezdím víc jak 100km ve vyšších otáčkách na jeden zátah, bez přestávky) ale teď na to ježdění okolo baráku, bych chtěl zkusit M6AD. Někde jsem čet, že jde použít M6A. M6AD prý obsahuje nějaké částice, které se po spálení přemění na popílek a vydírají válec.
 
 
Datum: 20. října 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
jako míchat do 2t jo? vždyt je to ojel určený do 4t motorů
 
 
Datum: 20. října 2016 17:21
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no vždyť na ten se jezdilo uplně běžně.podle toho co máš za moto.dneska se dělají jenom pořád dokola výbrusy,ale dřív co vím tak se nedělal skoro vůbec.nějakejch 30000 km no problem a to než najedeš.
 
 
Datum: 20. října 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jak se pozná "zdravá klikovka"? jde mi o spodní ložisko na ojce, je možný to vubec poznat bez rozlisování ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18883    
Dej Rocket a pak nám poreferuj třeba po roce,co to vydrželo. Repas ojnic zajišťuju často a protože u Rocket absolutně nevim,co je to za značku a co to vydrží,tak jsem do ní zatím nešel. CKR je prověřená kvanty lidí,rocket nikdo nezná ...
 
 
Datum: 25. října 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to na klasika závoďáka, asi zkusím Rocket odsud z krámku, díky za odpověd :-)
 
 
Datum: 24. října 2016 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Takle bouchánim do klily v motoru moc nepoznáš. Spíš něčim zafixuj ojnici proti karterum (úplně napevno) - napadlo mi třeba motor na stojáka postavit na svěrák ,kliku dát do polohy aby byla uprostřed mezi úvratěma a opatrně upnout ojnici do svěráku (jen aby se nepohla,zas moc neutahuj). No a pak bych zkusil chytit za magneto a zkusíš s nim zahejbat doleva doprava. V ideálnim případě s nim nehneš,ještě použitelná klika bude mít opravdu malinký krok,spíš se to jen tak zavrtí,ale jak už se to poznatelně hne dopředu dozadu (či cink cink) tak je hotovo ...snad chápeš ... to mi teď tak narychlo napadlo ... ale jestli to neni na závoďáka a nebo na motor do chorvatska tak bych si jen chyt jednou rukou za magneto abych zafixoval kliku a druhou bych zkusil ojnici ... když nic neucejtíš tak je to ok,když v ruce ucejtíš malou vůli tak je to už načatý ... ale osobně na závoďáka i do chorvatska bych dal novou CKR a spoustu jinejch věcí vevnitř ... u seriovky jestli to nemlátí tak jezdi ;-)
 
 
Datum: 22. října 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky borci :-)
 
 
Datum: 21. října 2016 19:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytneš za ojku a druhou rukou otevřenou dlaní bouchneš do horního oka, pokud hodně zvoní tak jsou tam velký vůle :-D
 
 
Datum: 20. října 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no jasně.když by si ojnici vytahoval z klikovky tak nesmí mít vůbec vůli,a do boků když ji chytneš za oko tak jen malou vůli tak mm.no a potom na hodinky a zkontrolovat vyvážení popřípadě drobet vyladit
 
 
Datum: 20. října 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
prosím o radu, už fakt nevím jak dál.. mám na jawě 250 dobíjení aev kroměříž všechno zapojené jak má být i ulíky mám nové ale kontrolka prostě nezhasne při jízdě pořád svítí takže to asi nedobíjí, nemůže to být tím že nové uhlíky jsou rovné a nekopírují přesně plochu komutátoru? dnes jsem tam přidal ke každému uhlíku ještě pérko z propisky aby se to rychleji ojelo.. jinak už fakt nevím.. nesetkal jste se s tím už někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2016 12:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono je hlavně potřeba v první řadě zkontrolovat stator a hlavně rotor,,, najdi si v dočkalovi jak na to a zkontroluj to! Jaké napětí máš na uhlíkách?
 
 
Datum: 22. října 2016 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Že by multimetrem? Pokud dobijí tak dává tušim 7,2V ... jako laik bych zkontroloval toto,,,,zda na volnoběh neklesá napětí pod 6,8V (pokud je pod 6V tak to nedobijí vůbec) zda se při přidání plynu napětí zvýší a když přidáš hodně plynu tak jestli tam nelezou nějaký hausnumera nad 7,5V to by značilo že to přebijí a nereguluje. Měřil bych to na baterce. V podstatě stejně to měříme u aut jen ve 12V. Uhliky by možná chtěli ubrousit dle komutátoru,ale musí to fungovat i s rovnejma,jen ty hodnoty napětí budou třeba o 0,2-0,3V nižší. Ovšem už tento rozdíl muže způsobit to,že žárovka na volnoběh svítí. Když tomu ale dáš kouř tak musí ve vysokých zhasnout. Pokud ne,tak máš někde chybu.
 
 
Datum: 22. října 2016 11:53
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
jak se to dá změřit? četl jsem to na jedné stránce ale už ji nemůžu najít..
 
 
Datum: 20. října 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
zkus to ještě zapilovat.to se bude ojíždět ještě hodně dlouho.no a změř to a hned uvidíš.44
 
 
Datum: 19. října 2016 19:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to změř jestli to dobíjí... :-) mě to taky občas svítí v noci, respektive kontrolka mžourá neustále ale v noci to jde vidět velice dobře... nicméně mi to dobíjí takže to neřeším...respektive jsem se doslech že přes to elektronický relátko stále proudí slabý napětí na žárovku, který stačí aby to nažhavilo vlákno, tak proto to neřeším :-D
 
 
Datum: 19. října 2016 18:54
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
no takhle to mam
 
 
Datum: 19. října 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli máš ten elektronický regulátor , tak jde vodič ze svorkovnice 61 na dynamu na svorku D/61 ( 61) a od žárovičky pod šroubek D (D/61) .Druhý vývod od kontrolky na 54.
 
 
Datum: 19. října 2016 18:40
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
myslíš zapojení kontrolky? ze zapalování (61) mám vedený do žárovky a druhý vývod z žárovky jde do spínačky na 54
 
 
Datum: 19. října 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jak to máš řešené na spínací skříňce ( 61) svorka ?
 
 
Datum: 19. října 2016 6:37
 
 
 
 
Jméno: Radovan      E-mail:      IP: uživatel18870    
Zdravím, jakej poměr benzínu s olejem mám dávat u jawy 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2016 12:56
 
 
 
 
Jméno: Radovan      IP: uživatel18870    
Ok, díky
 
 
Datum: 16. října 2016 12:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
1:40 je pro futro málo... držel bych se alespoň 1:33
 
 
Datum: 16. října 2016 12:41
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
já dávám 1:33 m2t a do druhý 1:40 tsf.hlavně tam lej pořád ten samej olej nejlépe.nikdy nepřecházej z minerálu na syntetiku.
 
 
Datum: 15. října 2016 21:18
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Ahoj draci \\r\\nMám s22 za studena vše ok . Ale v kopci nebo při ostřejší jízdě se motor ohřeje a přijdou problémy.... Motor začne jít nepravidelně a prestane táhnout trochu pomůže ubírat plyn, až podradim na jedničku a motor zase docela jede. Když vyřadím na neutrál otáčky vyletí do nekonečna . Vše nasvědčuje že to bere falešný Luft! Ale kde? Motor je už dvakrát kompletně pretěsněný gufera taky dvakrát, na klice nové ložiska, karburátor pretěsněný (několikrát).motor je tak 300- 400 po výbrusu,repasovana klika, karburátor 15 difuzor, svíčka cihlová, benzín hadičkou teče jak hovado. Teď babo raď!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2017 21:20
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Po dlouhé době jsem to zase začal řešit. Volnoběžná tryska to není odzkoušeno.... Ale zjistil sem že ložiska na klice jdou hodně lehce do karterů, hlavně na pravé straně u zapalování (podstatě tam spadnou jak nic) Mám to rozhozené a zkusím je tam nalepit. Možná??? .....mohlo to při zahřátí zvětšit vůli na guferu a přisávat vzduch.?!
 
 
Datum: 07. května 2017 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18886    
Zkus dát o číslo větší volnoběžnpu trysku. Jestli ono ti to celpu dobu neřiká že je malá :-D
 
 
Datum: 26. října 2016 7:20
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Tak nic karburátor to není! Sice odladěný jen na hrubo ale závada se projevuje skoro stejně, jen motor drží volnoběh (aspoň něco) ještě zkusím vyměnit indukční civku a cívku v magnetu. Trošku už ze zoufalství.
 
 
Datum: 23. října 2016 20:34
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Mám doma ještě Starej s 12 difuzorem, když ho vyčistím můžu to zkusit. Klika vypadala dobře. ale ložiska šli do katerů na pravé straně podezřele lehce.
 
 
Datum: 21. října 2016 17:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18871    
Bordel v karburátoru ? A nebo chyba v karburátoru ... Zkoušel jsi jinej? Pokud by byl problém nadále je chyba v motoru ... nevim jak náchylnej je stadion,ale u pio se objevuje podobnej problém - repasovaná klika ničí gufera - někdo ji nechal repásnout a neřešil vyjetý drážky od gufer - a tyhle drážky ničí nový gufero
 
 
Datum: 16. října 2016 11:26
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Podložku mám dokonce silnější než originál. Svíčka cihlová ( mám odzkoušenou i bohatší se stejným výsledkem) olej v benzínu 1:30
 
 
Datum: 15. října 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co třeba chudá směs? máš nějakou podložku mezi karbcem a válcem?
 
 
Datum: 15. října 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Motor je lepený na silikon, po demontáži je vidět že karterama to nejde! Pasta je hezký na celém obvodu klikoveho prostoru!. Ještě jestli není špatně udělaný výbrus?(ale proč by to pak šlo na volnoběh do otáček?)
 
 
Datum: 15. října 2016 12:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak ještě kartery na magnetku,jinak nevím.
 
 
Datum: 14. října 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
zdar mám 250/353 a kupoval jsem tam nové dobíjení od aev + nové uhlíky, vše jsem správně zapojil normálně prostě po zacvaknutí klíčku kontrolka svítila ale když sem nakopl motor a rozjel se tak kontrolka pořád svítila.. (tohle mi dělalo i u 175/450 taky jsem kupoval stejné dobíjení a uhlíky a stejný problém ale zhruba tak po měsíci každodeního ježdení se to zničeho nic po cestě zhaslo a pak to fungovalo jak mělo) ale u 250 jsem jezdil asi 3 dny ale baterka se mi zdála pořád nabitá takže to asi nějakým způsobem možná dobíjí. no a já sem se pak podíval na uhlíky a když jsou uplně nové tak tu plochu (ke komutátoru) mají zcela rovnou tak mě napadá jestli ten uhlík nemá být "ošmajdaný" aby si přesně sednul na ten komutátor a pak by se to možná vzpamatovalo a zhasínalo to.. setkal jste se stím už někdo? jak jste to řešily vy? předem díky. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no tak může to být jeden z důvodů a asi zásadní,protože to z dynama neodebírá tolik proudu kolik by mělo.
 
 
Datum: 13. října 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
takže to je důvod že to nechce zhasínat?
 
 
Datum: 13. října 2016 20:12
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
No ty uhlíky by měly být každopádně upravený aby dosedaly alespoň 3/4 plochy na komutátor.
 
 
Datum: 13. října 2016 18:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18866    
Ahoj chci se zeptat jestli při skládání karterů u pařeza 555 je nutné startovací páku otočit o jednu otáčku aby se pružina více napružila? Zdá se mi že by to snad nebylo nutný, ale nevim. Na internetu jsem našel akorát popis skládání motoru na pionýra 20/21 a tam se ta páka otočit má. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Vždycky musíš trochu napružit a kolík si musí sednout za doraz. Stejný jako u j20. Jediná výhoda j555 je,že se dá nakopávačka o zub přesadit abys prodloužil krok.
 
 
Datum: 12. října 2016 21:22
 
 
 
 
Jméno: jawaales      IP: uživatel17437    
Zdravim chlapi na kejvě jsem dělal novou spojku složenou jí mám dobře ale mám velký problém s její naladěním. kdyý na motor namontuji poloautomat bez lanka tak ho naladim aby mněla ta kladečka v tom důlku vůli 1mm. pak nasadim lanko lanko mám ten typ s mezistavem tudiž mám ladění uprostřed a u páčky. mohl by mi tu někdo poradit čim mám pak tu spojku doladit protže mi to furt jde přez zuby děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A v čem byl nakonec problém?
 
 
Datum: 13. října 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: Jawaales      IP: uživatel17437    
Díky uz je to v poho
 
 
Datum: 12. října 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
No tak je chyba jinde (viz ostatní popsané příčiny - koš,lamely,tyčky,poloautomat) ...
 
 
Datum: 12. října 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawaalesa      IP: uživatel17437    
Takže když nastavím poloautomat na minimální vůli bez lanka tak i tak mi to jde pre z zuby
 
 
Datum: 12. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Poloautomat nastav tak, jak ti dole píše Standa. S minimální vůlí na kladce, aby spojka neklouzala. I bez lanka se zařadit rychlost a pokud necháš páku stisknutou, spojka musí být vypnutá tak, aby ti motorka nikam neujížděla. Nastavení lanka nech až na úplný konec, k základnímu nastavení není vůbec potřeba. Nicméně páčka by neměla mít v řidítku velkou vůli, abys neměl zbytečně kratší dráhu vypínání. Hodně udělá i kvalitní bowden. Nové lamely nic neznamenají, celkově se na vypínání spojky podílí mnoho dílů. Nemáš ohnuté tyčky? Chodí volně? Nejsou záseky na koši? Nešmajdá ti spojkový koš? Zkroucené lamely? V jakém stavu je poloautomat? Nemáš jen slepené lamely po delším stání?
 
 
Datum: 12. října 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: Jawaales      IP: uživatel17437    
Tak lamely mám nové ferodo čr
 
 
Datum: 11. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli nemáš moc silné korky. Kolik máš přesah ?
 
 
Datum: 11. října 2016 16:50
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Ahoj, chtěl bych se zeptat čím obrušujete dráty které koukají z niplů při novém výpletu? Dráty koukají 2-3mm a obrousit jeden pilníkem, tak abych zbytečně neorval ráfek je vážně porod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
malou flexou je to práce na chvíli
 
 
Datum: 12. října 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
vemes brusku kotouč na brouseni (ne na rezani) , a brousis
 
 
Datum: 10. října 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18863    
Jak vyměním vidlice na Mustangu 223.100 rok 80 tam to vůbec není rozebíratelný Díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18864    
Ano,spodní brejle a vidlice je jeden kus. Musíš vyndat řidítka,povolit matice krku,odšroubovat horní brejle a celý vidle vytahneš z krku dolu. Je to ohromná výhoda,že jsou vidle u mustanga z jednoho kusu. Nekroutí se to jak u všech předešlých typů.
 
 
Datum: 09. října 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
Zdravim, potřeboval bych poradit s kývačkou když povolim spojku o 1 šestinu tak mně zabírá až hodně ke konci jak to můžu doladit štelováním u páčky mám ten štelovák na páčce povolit nebo u táhnou. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to ti nikdo neřekne,,, když nastavíš poloautomat tak, jak jsem ti psal (tzn. v minimální vůlí na kladce), tak máš základní nastavení, při kterém musí spojka vypnout změnou polohy řadící páky... lanko těma štelovákama (je v podstatě jedno kterým, oba mají funkci "prodloužení bowdenu";-) dopneš tak, aby jsi měl minimální vůli na páčce (tzn. aby neměla páčka zbytečný chod na prázdno),,, při takovém nastavení musí spojka fungovat, pokud ne, tak je problém někde jinde,,, apropo choděj ti lamely v koši volně??
 
 
Datum: 12. října 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
No dobře a do držáku na páčce to mám jak hodně zašroubovat já mám to lanko kde je štelovák uprostře a u páčky a nevim kde co má být hodně utažený o kolik otáček
 
 
Datum: 10. října 2016 18:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
teď jsem teprve přečetl to, co píše standa a trochu bych to poopravil v tom, že až budeš utahovat ten šroub vypínacího mechanismu, tak neřeš žádnou vůli mezi šroubem a tyčkou, ale vůli mezi kladkou ramínka a vačky "poloautomatu" (to, co je na řadící hřídeli),,, nastavíš to tak, aby při přirozený poloze řadící páky byla vůle mezi ramínkem a vačkou minimální... pak až dopni lanko spojky,,,
 
 
Datum: 08. října 2016 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
Díky stando za radu
 
 
Datum: 08. října 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně že na 99% věcí u jawy přijdeš selským rozumem, ale tazatel ne, když se na to ptá...
 
 
Datum: 08. října 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18862    
Hele ona to zas žádná věda neni,u péráka jsem na to přišel před lety hned a ani Dočkala jsem nečet. Základní nastavení: Shoď dekl,povol lanko v bovdenu aby mělo fakt velkou vůli. A jdeme na šroub spojky. Ten povol a pak pomalu utahuj až se dotkne spojkový tyčky a pak to vrať o kousek nazpátek,aby se ještě tyčky nedotýkal a byla tam fakt malá vůle,ale ještě se to nedotýkalo. Pak pomocí šroubovací redukce vymez vůli na lanku,tak,aby bylo vymezené,ale ještě netahlo za spojku (všude minimální nekontaktní vůle). Takle to musí chodit,pokud není chyba jinde. Kdyby spojka vypínala málo tak minimálně trochu utahni lanko (asi jen za předpokladu že máš nový lamely). Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 08. října 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
najdi si Dočkala a nastav spojku podle popisu v něm... případně je to snad i v manuálu,,, nejdřív nastavíš vypínací mechanismus a potom lanko...
 
 
Datum: 08. října 2016 14:10
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neví někdo kdo repasuje klikové hřídele v moravskoslezském kraji? Potřeboval bych zrepasovat kliku na 350/360. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
například v Přiboře http://www.klikovky.cz/ já tam mam dělanou kliku na 350/632 a vybrusy a pohoda
 
 
Datum: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
 
 
Datum: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18869    
Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice :-D
 
 
Datum: 14. října 2016 6:24
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
 
 
Datum: 13. října 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18868    
Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
 
 
Datum: 13. října 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
:-D tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
 
 
Datum: 13. října 2016 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vysloven&#232; vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém :-) Asi tak ...
 
 
Datum: 12. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
 
 
Datum: 12. října 2016 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
 
 
Datum: 12. října 2016 16:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar, draci ! Jak nejlépe zpevnit, případně vylepšit kříž se stupačka pod motorem ? nějaké náměty, díky .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
Cauky vůbec ne píšeš na jaký účel tak předpokládám že myslíš na krosku. Když jsem já stavěl krosku z fichtla tak jsem odbrousil zadní stupačky od rámu tak aby se daly použít na ně jsem navaril matku kus závitové tyče a našrouboval jsem to místo původních stupaček a utahnul druhou matkou a podložkou účel byl že když jsem spadl třeba do koleje od Lakatose tak se jen zvedly ale neulomily ještě by se to dalo vymakat na pružinku aby se to vracelo zpět samo. Pak ještě jak je držák na výfuk ten jsem zkrátil tak že mi zbylo asi 10 čísel a na to jsem si udělal samo domo stojanek zpevnit asi kříž nějak nepotřebuje já zpevnil akorát páku zadní brzdy kusem plocháče zpevnit spíš potřebuji přední tlumiče ty jsem měl ohnutý nahoru furt stačí zpevnit plochacem a je po problému
 
 
Datum: 26. října 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel18690    
Zdravím mám babettu 207 , přes den jede normálně ale v noci nastartuju cca na 3ti našlapnuti necham bezet a vytočím a jak se rozjedu nejde vytočit do plna a vynechává a nekdy jede cca i 10km/h . Když zmačknu sytic rozjede se a pak zas začne blbnout. Co je špatně ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2016 20:10
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
plovák byl ok , tak jsem trochu líznul trysku a už to jede jak má :-)
 
 
Datum: 06. října 2016 20:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš dobře seřízený plovák?
 
 
Datum: 06. října 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
no šroub na to nemá vliv zkoušel jsem ho , jehla druhej zářez , tryska origo . a dělá to furt . je to ochuzené . napadla mě snad jen výměna trysky.
 
 
Datum: 05. října 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
jestli se v noci neboji
 
 
Datum: 05. října 2016 17:23
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Seřídit bohatost směsi. Šroubek vpravo (spodní) bude třeba nepatrně přitáhnout. Poznáš podle reakce chodu motoru.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: Karbec      IP: uživatel13743    
Zdar lidi neví někdo nahodou jaka je tloušťka NOVÉ lamely na 250/353? chci si starou prekorkovat doma. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2016 19:22
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
v pohodě a díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2016 19:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ostuda ale az ted sem nasel cas 3,9mm je u ferodo nove falemy,,takze to zbruz ten koerek na rovny 4 mm
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 8:56
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáu borci.. našel jsem modrou barvu na pionýra,chci dělat renovaci .. la potřeboval bych poradit jestli je modrá 5012 originál?? A "bílá" je slonlva kost jestli se nepletu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo v pohodě :-) chápu ..
 
 
Datum: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, to nebylo něco proti tobě, jen mi prostě přijde zbytečné hltit diskusi opakováním dotazu. Nic jiného.
 
 
Datum: 05. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý,už jsem to našel... už to nebudeme řešit
 
 
Datum: 05. října 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příště stačí napsat do původního vlákna. Jinak ohledně té bílé jsi odpověď dostal a stejně se na to ptáš znovu, tak nevím, co si o tom mám myslet.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný ale napsal jsem znovu protože jsem tu modrou barvu nenašel... jinak bych nepsal...
 
 
Datum: 05. října 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč sem dáváš dotaz podruhé během pár dní? Na tu bílou jsi odpověď dostal a zeptáš se znovu. Nechápu...
 
 
Datum: 05. října 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi,chci dělat kompletní renovaci pionýra 20 ... a chtěl bych se zeptat zda nevíte kde jaký je číslo modré barvy... mám modrou 20 tak ji chci zachovat a nevím modrou a tu bílou barvu čísla... děkuju všem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18860    
Určitě máš nějakej jeden zachovalej díl,tak ho vyčisti,rozlešti a v krámě to porovnáš se vzorníkem , v lakovně si taky poraděj ;-)
 
 
Datum: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bílá není bílá ale světle šedá RAL 7044, modrou z hlavy nevím, ale už se to tu řešilo tolikrát, že když zahledáš tak najdeš.
 
 
Datum: 03. října 2016 8:09
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar chlapi nevite kde sehnat za rozumnou cenu redukci karburatoru s pionyra aby pasoval na s11 dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
mam tam takovej klin z bakelitu nebo co toje .karbec je do boku jinak problem s lankem
 
 
Datum: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití jednoho z prvních 17mm karbů na 05 a vypilování izolační podložky to jde bez redukcí :-)
 
 
Datum: 04. října 2016 14:09
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.09.2019 12:08:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu