www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Chudys      E-mail:      IP: uživatel18382    
Čus draci. Mám doma Mosquito a už loni to byla divočina. Krátce - špatný starty. Hlavně když to dlouho stojí. Musel jsem to tlačit třeba 100m než to vubec začlo kuckat a chytat. Pak už vše bylo ok a třeba druhej den to na první nakopnutí chytlo. Jisrku dává super, svíčka je mokrá. Zkoušel jsem samozřejmě předstihy, odtrhy. Bohužel nemám stahovák na zapalování, abych se mrknul na gufero a pod. Jinak komprese je super. \\\\r\\\\nDruhá věc je, že když už to jezdilo tak strašně pomalu padaly otáčky. Lankem plynu to nebylo. Proto jsem měl spadeno na to gufero. Indukční civku jsem myslim jinou nezkoušel, ale nemyslím si že by za to mohla. \\\\r\\\\nMáte někdo nějakej nápad po čem jít? Víc hlav, víc ví. A přitom to pak jede fakt pěkně, když už to jede :-D \\\\r\\\\nChudys odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Vyčistil bych karbec a podival bych se na volnoběžnou trysku,zda v ní není třeba smítko,vlas atd to taky způsobuje vysokej volnoběh i to,že to nechce chytit. Pokud bude karbec ok tak to gufero. A muže bejt klidně od spojky...
 
 
Datum: 22. března 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám takový problém. Při volnoběhu mě v motoru cosi praská, zde video na ukázku. Po přidání plynu to přestane ale pak po středním rozsahu otáček to zase začne až přestane fichtl táhnout. Dělá to jen když jedu, na stojánku když to vytočím tak to neudělá. Už jsem měnil kondík, svíčku, indukční cívku, svíčku, kladívka, karburátor,odtrh O,4 předstih 1,7. Motor je 1500 km po výbrusu (dělalo to i před výbrusem). Včera jsem měnil bronzové futro v ojničním oku, taky beze změn. Ojnice nemá žádnou radiální vůli vůči klice. Děkuji předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Co dolní ložisko na klice?! Mám takhle vytahanou kliku na zahradní fréze, a tohle to přesně dela.
 
 
Datum: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska jsou s vůli C3 primární řetěz vyměněn. Dělá to předstih, ale nemohu najít kompromis, když dám menší tak to přestane, ale netáhneto a když dám větší tak to začne dělat toto
 
 
Datum: 22. března 2017 17:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co ložisko náboje řetězového kolečka na sekundáru ?
 
 
Datum: 22. března 2017 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Tak se něco zadírá. Primár ok? Lo6iska na klice jsou C3 ?
 
 
Datum: 22. března 2017 8:33
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mám už je vyměněn, ale furt to neřeší problém
 
 
Datum: 20. března 2017 22:45
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš vytahaný řetěz ?
 
 
Datum: 20. března 2017 6:15
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.youtube.com/watch?v=hXCwFxLGU9I toto je správný odkaz
 
 
Datum: 19. března 2017 14:44
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://youtu.be/hXCwFxLGU9I tady je to video
 
 
Datum: 19. března 2017 10:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám Jawu 23 Mustang a přes zimu mě přestal troubit klakson. Prohlídnul jsem všechnu elektriku co je v okruhu s klaksonem. Cívka od magneta 0,25mm žádný mezizávitový zkrat, dráty ke klaksonu a k čudlíku až na kostru nepřerušené vše zapojené správně na volnoběh dává napětí na klakson 6,0-6,5V a na zvýšené otáčky 7,0-7,4+-. Se šroubkem na klaksonu jsem zkoušel štelovat ale nic až v určitý vzdálenosti od membrány trošku občas zabručel ale musí být dost zvýšené otáčky (v tu dobu je motor hlasitější než klakson :-D )ale jinak vůbec nic. Zkoušel jsem proměřit cívku v klaksonu a je průchodná jen jedním směrem a má odpor 662 Ohm. Zkoušel jsem i zapojení do klaksonu otočit (prohodit dráty mezi sebou) ale nic klakson ani nezabrnčel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2017 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rozměry drátu a tip diody. Ano při zkoušce mám vyplá světla (ale i se zapnutými to troubilo sice nic moc ale troubilo). Těsnění pod membránou nemám žádné páč tam nebylo, bylo jen tělo klaksonu membrána a kryt klaksonu a to celé je snýtované když jsem to dával dohromady tak jsem to dal úplně stejně. Plotýnka na membráně se nedotýká a uvnitř klaksonu nebyla žádná rez na důležitých místech (krom nějakých odřených rohů a koutů) špatná kostra není kontroloval jsem to už několikrát. Vyzkouším klakson ještě doma na trafu a zkontroluji při jakém napětí začíná troubit a popřípadě přemotám cívku nebo vyměním diodu. Děkuji za rady a nějak se to pokusím vyřešit. :-D
 
 
Datum: 18. března 2017 22:14
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Cívka má drát cu 0,7-0,8 cca 9m dioda ky702 F V té cívce bych to neviděl.Mášpři zkoušce vypnuté světla jen pro ujištění .Těsnění pod membránou nemáš příliš silné nebo naopak žádné neopírá se ti ta železná plotýnka na membráně o stator cívky? rez? špatná kostra na řídíkách nebo mezi motorem a rámem.JInak mě už nic nenapadá
 
 
Datum: 18. března 2017 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klakson se nehřeje a měl jsem ho už rozdělanej a nikde se nic nedotýkalo a bužírka byla na svým místě ale ten letovaný spoj jsem pro jistotu omotal kouskem el. pásky páč byl dost blízko tělesa ale i tak se nic nedotýkalo. Nevím jak je to s tou diodou jestli není třeba proražená nebo s ní není něco jiného ale vše je proměřené a minulý rok před zazimování ještě troubil tak nevím co se tam mohlo stát jedině pak s tou cívkou že bych ji přemotal ale to už je takový špekulantní... Možná malá el.mag. indukce páč se membrána skoro vůbec nechvěje (jen někdy při zvýšených otáčkách).
 
 
Datum: 17. března 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Nehřeje se ti těleso klaksonu při troubení ? Měl jsem podobný problém a po rozdělaní byla porušená izolace mezi cívkou a diodou (je tam kousek bužírky a ta popojede ) opře se to o kostru a je po bzučení .
 
 
Datum: 17. března 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO TAK DRACI,,SE NESTIĎTE :-):-) >>> FICHTLkramku se podarilo po NEKKOLIKA letech spracovat jednoho vele draka co vydava kazdy rok ty nejhezci motokalendare Jawa, jak na velikost,tak na kvalitu. Tak aby uz konencen udelal kalendar s fichtlama a ze on jo :-) lebo mu dosla fantazie, co tam stale davat za Jawy, kdyz uz to dela uz kazdy rokem uz 20 let. http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtlkalendar2018/ takze kdo ma zejem bez naroku na cokoliv jen s tou moznosti, kdyz to bude extra,,tak bude mocct usilovat o jednu stranku v kalendari :-) pro zajemce, ulozte 4 fotky max velkosti 1000x 800 z ruznich uhlu, na peknem pozadi (zed, zahrada, atd)) vyplnte meil pro pripadnou kominikaci(tento meil uvidi jen administrator) a kdyz neuspejete, budete mit fika v te nejvetsi FOTOGALerce NA FIKY NA SVETE :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2017 0:09
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar, sory trochu mimo téma ale máte někdo zkušenost z replikou zadních tlumičů (těch silnějších) na simsona? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2017 19:47
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci vím že to sem nepatří ale přesto bych se chtěl zeptat jestli nemáte někdo na prodej na velorexe nápis velorex (světle hnědý plast) nebo kde bych ho mohl sehnat na internetu jsem bohužel nic nenašel díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 21:01
 
 
 
 
Jméno: rossi01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduřte draci! Potřeboval bych pomoc (radu) mám problém se svojí ČZ 180 /487. 4 Neustále mi odchází svíčky. Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakpby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu, takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 km opět to samé. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filtr +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěna profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny. Trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Motor je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
něco podobného mi dělala 350. než jsem zjistil, že se mi pootočila vačka a tím rozešteloval předstih.Asi to bylo blbě utažený.
 
 
Datum: 14. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co plovák? Nezasekává se, takže chvíli je velká, chvíli malá hladina. Zavírá, kdy má? Necáká ti olej z vačky na kladívko?
 
 
Datum: 14. března 2017 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19050    
Mě napadly dvě věci. Přicpanej kohoutek (škube nejde do otáček) a nebo žere převoďák (odchází svíčka) ... ovšem mi u toho celého mate ta cihlová svíčka.
 
 
Datum: 14. března 2017 11:47
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pokus se vyladit karburátor. Přídavný vzduch ,trysky ,jehla.
 
 
Datum: 14. března 2017 7:59
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19043    
Podivte se na tento inzerát https://motorky.bazos.cz/inzerat/72368714/Nahradni-dily-Pionyr.php jak je foto pravá horní a jsou na ní kryty zadního světla a nevíte z čeho jsou ty dva pravý horní protože mám za to že jsem ho viděl na nějákých fichtech ale klasický to neni nesetkali jste se s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 12:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
mělo ho víc motorek např. CZ 175/477 https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjoho3OrNPSAhXIDxoKHRKtA80QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.motorkari.cz%2Ftema%2F%3Ft%3D183604&bvm=bv.149397726,d.d2s&psig=AFQjCNHOjUiEZk0dTVcJ9vXeLXdLPS6pfA&ust=1489489938823424
 
 
Datum: 13. března 2017 12:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
snad na žádnýho fichtla se tyhhle světla nedávaly,,, ani na tom z odkazu neni, tam je klasika... mám za to, že je to světlo z nějaké hranaté čz nebo něčeho takového
 
 
Datum: 12. března 2017 19:58
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19043    
Třeba na tomhle fichtlu mi připadá že by to mohlo být ono http://www.kysa-biker.wbs.cz/Jawa-05-Pionyr.html
 
 
Datum: 12. března 2017 19:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, nedokázal by někdo z vás mi prozradit vnitřní průměr magneta čz125/351 nebo lépe prozradit jestli je cívka zapalování z tohoto motocyklu shodná s cívkou z jednoosého traktoru tj 5? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
da sa dajako prerobit zapalko so simsona na pioniera::: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2017 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19044    
Náhodou ty kladívkový chodily :-D
 
 
Datum: 11. března 2017 22:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč chceš na pio cpát něco, co má horší spolehlivost jak pio zápalko? máš v zásobě hodně tyristorů na sifla? :-D
 
 
Datum: 11. března 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19044    
Žádná taková stránka neni. Zapoj fantazii. Nechci tě hned odrazovat,ale je to fakt blbost...vše je tam jinak ... ale pokud by si vyřešil změnu kuželu v rotoru a vymyslel bys nosník statoru tak proč by to nešlo,všechno jde...
 
 
Datum: 11. března 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
mozes popisat pripadne stranku kde sa to pise dakujem
 
 
Datum: 11. března 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19042    
složitě ano,jednoduše ne.
 
 
Datum: 10. března 2017 21:20
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapy,je tu někdo v okolí Klatovy,Domažlice? Nemám s kým vyjíždět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky,ale nikdo blízko,škoda
 
 
Datum: 13. března 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19043    
Podiv se na facebook jawa 50 s tp jestli se tam někdo vůbec přihlásil mělo by to k tomu sloužit
 
 
Datum: 11. března 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj lidi. Neznáte nějakou dílnu kolem Liberce, kde by dělali renovace, G. O. na Jawách atd. Kdysi jsem "renovoval" Jawu 21 po technické stránce to nedopadlo zrovna slavně a teď nemám absolutně čas znovu půlit motor, přetěsnit to tmelem, vyřešit vůli v hlavě řízení a křivý kola... Doufám, že to tady někdo nebude brát jako reklamu, když mi sem napíšete na někoho kontakty, ale kdyžtak pište na mail, měl by být zobrazenej u dotazu. Nic ve zlém, ale nechci to dávat někomu, kdo si prostě jen doma opravil pár fichtlů a koho vůbec neznám, bez papíru a bez záruky, že tu motorku ještě někdy v životě uvidím :-(. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2017 15:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19042    
Zdar. Nebyl by problém to udělat. Jsem ovšem z kladenska. Kdybys přecejenom potřeboval tak se ozvi.
 
 
Datum: 10. března 2017 15:46
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar draci, máte někdo na pio hliníkové ráfky ? Ty moje doluhujou a budu je měnit za nové, připadjí v uvahu i ty hliníkáče .... originální stroj to zcela nebude :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 19:31
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,prosím o info,koupil jsem si Jawa 21,a má otázka zní,jak zjistím jestli už byl dělanej výbrus,a kolik výbrusu může bejt,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc díky za info,
 
 
Datum: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19038    
Zdar. Šuplérou změříš průměr válce uvnitř, 38mm = bez výbrusu. 38,25 = 1.výbrus , 38,50 = 2.výbrus a tak dál. Výbrusů se dá udělat spousta ;-) V krajnim případě 16 .... jsou písty až do vrtání 41,75mm ... se zvyšujícím se vrtáním je třeba prokrouhnout i větší díru do hlavy. To že byl na válci nedávno dělán výbrus poznáš tak že jsou ve vložce vybroušené takové jemné šroubovice . jak když je to do spirály poškrábaný. Standa
 
 
Datum: 08. března 2017 9:36
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, mam dva dotazy na pionyra a jizdu ve dvou. Jednak jsem nove osadil VAPE zapalovani a ted v navodu koukam, ze maximalni teplota okolnich kovovych soucasti kolem te casti co jde do bloku je +90C. To si myslim ze kdyz potahne ve dvou trochu dyl do kopce urcite bude vic. Takze to asi uvarime. A druhej dotaz se tyka zadnich tlumicu. Vymenil jsem zadni pneumatiku za Mitas silnicni vzorek. Je to mustang a s pritelkyni si zadni tlumice bohuzel sednou natolik, ze v dirach brousime blatnik. Nemuzu prijit na to cim to je, protoze se starym plastem to rek bych nedelalo. Bud tam mam kolo sikmo nebo je treba moc vepredu/vzadu cili je kratkej/dlouhej retez anebo je to tim, ze je ten novej plast vetsi? Vzorek ma stejnej co mel a na tlumicich jsou ty gumovy spaliky, ale sednem na to dva a v kazdy dire vezmem o blatnik. Takze tam je neco blbe anebo uz je holt moc tezka :-( Fakt to neumim najit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19037    
Vape jízdou ve dvou neutavíš,toho se neboj. Vydrží hodně. Taví se v motorech který točej nad 10000ot/min a nemaj odvětranej dekl. Když jedu se ženou někam na rybnik tak občas drncáme na doraz taky. Gumy mam ContiGo a tlumiče origo J21. Protože je to j21 tak nedřeme nic,ale u mustanga je to klasika. To jedině dát vymezovací 5cm kostky mezi rám a tlumič aby se to zvedlo - a nebo delší tlumiče na simsona. Sjetý vzorek muže udělat klidně 0,5cm rozdílu proti novýmu takže ti novej dřít muže. Když jsme na mustangu jezdili ve třech tak jsme dřeli blatnik na každý nerovnosti až ty blatniky byly zevnitř modrofialový a zezhora se loupala barva :-D
 
 
Datum: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj. Chtěl bych se zeptat, jestli když budu tlačit Pincka na silnici (bez papírů, bez značky) tak jestli mi můžou něco (poli)cajti udělat? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel18895    
Jo můžeš
 
 
Datum: 12. dubna 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ho naložíš na dvoukolák tak ti 100% nic neudělaj...
 
 
Datum: 10. března 2017 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Aha. Bez značky ani tlačit. Mužeš na něm jezdit po dvorku a koukat se na něj v garáži.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Tlačit mužeš. Jezdit ne.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:26
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Fichtl-maniaci! Chtěl bych se zeptat na volnoběh. Utáhnul jsem šroubek volnoběhu, ale nijak to nepomohlo. Pořád to chcípá. Asi 20let se na něm nic nedělalo. Co mám udělat aby fungoval? dík mám 5021sport odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2017 17:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
zkontroluj šoupátko, jestli není otlačené od šroubku , kterým se seřizuje volnoběh
 
 
Datum: 11. března 2017 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Vyčistit karbec. Někde na sesa-moto je celá příručka. Doporučuji přečíst a stahnout. Najdeš tam víceméně odpověď na vše.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:25
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Zdravím, mám dotaz na znalce. Od jakého roku se dělal pionýr 20,21 s dvoukroužkovým pístem? Byly originál vůbec dvokroužkový? Nebo je to většinou až teď po výbrusech? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      IP: uživatel13294    
20 rok 77 a byl tříkruh
 
 
Datum: 19. října 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19039    
Ono to bylo asi v roce 74 nebo 75
 
 
Datum: 08. března 2017 17:34
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ok, díky :-)
 
 
Datum: 07. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19036    
Jasně že jsou.
 
 
Datum: 06. března 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Jasně, díky. Šlo mi spíš ale o ty původní. Jestli jsou teda oba jak 3k, tak 2k originál úplně zevnitř stejný s výjimkou tý vnější třetí (spodní) drážky pro kroužek.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
No buď jsou odlehčený a nebo plný,záleží co kde koupíš. Odlehčenej maďarskej nemá plný dno,má to "véčko" pod čepem a vahou odpovídá originálu s plyn dnem. Pak jsou písty Berta a ty jsou těžký a maj plný dno. Lehkej maďar je odlitek a Berta by měl bejt výkovek (takový dělá i Almet). V reálu u seriovky se tim nezabejvej,kup tady na FK lehkej píst a je to. Mohu doporučit. Prověřeno již mnoho desítek kusů jak 1 kroužkový tak 2 kroužkový.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ono totiž u těch nových 2k pístů co se dělají teď je to zevnitř oproti originálu trochu jinak. Teď se dělají zevnitř takový dvě žebra do tvaru "V" mezi okem pro pístní čep a dnem pístu a u těch originál 3k a zřejmě teda i 2k originál vedla ta výstuha ke dnu vcelku na šířku toho oka. ( doufám že jsem to popsal srozumitelně :-) ) Taky jsou ty nové co se dělají teď oproti těm původním lehčí. To jsou ale už konstruktérský detaily :-D A jestli tomu teda dobře rozumím, tak tehdy při výrobě odlitek pro dvoukroužkový píst zůstával stejný jako pro 3k, jen se dělalo o jednu drážku (tu spodní) míň? Jinak moc díky za info :-)
 
 
Datum: 06. března 2017 10:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Je to stejný. Taky mám svůj tip že by to mohlo být na přelomu r 1975. Ono bylo tech drobných změn víc proto by mě sem i seděla ta změna počtu kroužků.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:04
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
No hele já mám originál 74 a je tam tříkruh, takže to bude asi buď na konci roku 74 nebo v průběhu 75 s nástupem mustangáckých výfuků (já mám ještě doutník) a ty písty se liší zevnitř nějak od sebe? Myslím 3k a 2k originál?
 
 
Datum: 05. března 2017 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19034    
Zdar. Viděl bych to na polovinu 70.let. Origo rok 71 jsem měl ještě tříkruh. Mustangy 23A už měli 2 kruhy. Zda se to lámalo v roce 72 a nebo 75 ?
 
 
Datum: 05. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT      IP: uživatel17483    
Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat: Mám starého Pincka 50-21 Sport která funguje ale docela dlouho se na ní nic nědělalo. KDyž neni rozehřátej motor tak nechce nakopnout, nefunguje tachometr atd. Ale teď k tomu problému na co se chci zeptat. Řadící páka je taky taková nic moc jelikož jednou tam mám N a chci tam dát 1 tak to nejde tak popojedu a už to tam jde. Když to roztlačim a rozjedu se tak se bojim přeřadit na 2,3. Asi se vám to zdá vtipné ale já mám trochu strach protože se mi třeba může stát že tam přeřadit dvakrát ale vlastně třikrát takže místo 2 tak 3 takže jestli by se něco nestalo. A dále kdyby mi to přeřadilo z jedničky na neutrál tak jestli by se něco neposralo? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
To že tam na místě občas nejde nějakej kvalt je normální. Tim se nezabejvej. Pokud se ti řadička nějak zadrhává tak ji vyčisti,promaž a zkontroluj zda je dotažený řadící automat na motoru a zda řadička třeba nezakopává o šroub víka motoru a nebo třeba o plechy nad... nemáš se čeho bát,nemuže se stát nic... maximálně ti to zdechne... asi tě autoškola teprve čeká co ;-)
 
 
Datum: 05. března 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím,prosím o info jakej dávate olej do benzínu? Mi bylo řečeno že je dobrej Still co se dáva do motorových pil,co vy na to Jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2017 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19041    
Nejlevnější co seženeš to umaže. Je pravda,že s klasickým starým M2T jsem dobrý zkušenosti neměl,ale trochu to bylo i špatnym nastavenim,horší stavy motorů atd... od doby co jsem objevil relativně dostupný m2t s normou Api TC tak to leju do všeho. Jen do pily leju nějakej levnej zahradní olej. Na lištu hydrauliku. Když dojde benzin do pily dam benzín do motorek a opačně. Nou stress... na holou seriovku bych neplýtval penězi ... nic nezkazíš a ani si nijak nepomužeš...kdyby se líp mísil motorák 10W40 s benzinem tak jezdim na něj,protože ho mam na dílně sud...
 
 
Datum: 10. března 2017 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 751      IP: uživatel14145    
Jo a do motorovej pile bych nic jinýho nenalil neš Still. Tam tolik odvahy nemám. Ale nejni moja!!!
 
 
Datum: 09. března 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA 751      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! To sú pořád dohady. Jakej olej do Pionýra? Dyť tehdá žádnej M2T nebyl. A jezdilo se na M6A! Před padesáti rokama sem jezdil motor 125ccm kerej točil 10500 aš 11000 otáček a na trénink sem stejně používal M6A. Enom na závody M2T, protože se nedal lehce sehnat. Aspoň u nás!. Poměr uš si nepamatuju, ale asi 1:33! A nigdy žádnej problém!!! To aš fčíl ste pořád nejací opatrní! Tenkrát u JAWY 350/360 se sidecarem se závodní motorkú místo skořepiny, olej enom M6A 1:40 a jezdil sem co to jelo, esli bylo 35 stupňú nebo zima!A fčíl u 250/592 enom M2T 1:40 a po nekolika desítkách tisíc žádnej problém!!! Gdyš se negdo optá co tam leju, toš odpovidám, že mám čtyřtakt a každýmu je hneď jasný, že M2T! Toš tak.
 
 
Datum: 09. března 2017 20:57
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakej olej tam tedy dávaš prosím tě,je to těžký 100 lidí 100 názoru
 
 
Datum: 09. března 2017 17:19
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono u olejů nejde jen o třídu/normu. Bohužel dnes se oleje schválně dořeďují, aby bylo možné je použít i u motorů s oddělenou nádrží, tedy mazání za pomocí čerpadla. To je případ i toho Stihlu, ale třeba i TSFka. Záleží jak moc je ten olej z výroby naředěný. Pionýru chutná spíš olej hustší. Proto ne všechny vysokootáčkové oleje jsou to nejlepší co do Pincka můžeš nalít. Třeba olej co jezdím já se táhne jak med. Ale taky maže jak má :-)
 
 
Datum: 09. března 2017 10:44
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co tím myslíš že naopak Stando
 
 
Datum: 07. března 2017 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
To neni úplně pravda,spíš je to naopak ...
 
 
Datum: 06. března 2017 10:30
 
 
 
 
Jméno: dodo69      E-mail:      IP: uživatel19031    
díky za poznatky,je pravda že za mnou není ani kapka čoudu,a když motorová pila točí 16tis otáček tak by měl bejt dobrý i do pincka
 
 
Datum: 05. března 2017 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
To nebude nijak echtovní olej takže bych se ho nebál. Bude to ovšem dost naaditivovaný proti úsadám karbonu takže bacha ať ti to nevypláchne poctivě zakarbonovanej motor ;-)
 
 
Datum: 05. března 2017 14:31
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel19032    
Jojo já ho Dávám do svojí krosiny zatím výbrus a klika drží dříve jsem dával normál m2t ale po kompletní generálce motoru jsem přešel na stihl.
 
 
Datum: 05. března 2017 6:06
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
vývoj stroje probíhal na v tu dobu české oleje takže žádný still nebyl, leju do 555 stále M2T, čudí ale stále jezdí.
 
 
Datum: 04. března 2017 23:14
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 18:33:53 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu