www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáu borci.. našel jsem modrou barvu na pionýra,chci dělat renovaci .. la potřeboval bych poradit jestli je modrá 5012 originál?? A "bílá" je slonlva kost jestli se nepletu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo v pohodě :-) chápu ..
 
 
Datum: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, to nebylo něco proti tobě, jen mi prostě přijde zbytečné hltit diskusi opakováním dotazu. Nic jiného.
 
 
Datum: 05. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý,už jsem to našel... už to nebudeme řešit
 
 
Datum: 05. října 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příště stačí napsat do původního vlákna. Jinak ohledně té bílé jsi odpověď dostal a stejně se na to ptáš znovu, tak nevím, co si o tom mám myslet.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný ale napsal jsem znovu protože jsem tu modrou barvu nenašel... jinak bych nepsal...
 
 
Datum: 05. října 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč sem dáváš dotaz podruhé během pár dní? Na tu bílou jsi odpověď dostal a zeptáš se znovu. Nechápu...
 
 
Datum: 05. října 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi,chci dělat kompletní renovaci pionýra 20 ... a chtěl bych se zeptat zda nevíte kde jaký je číslo modré barvy... mám modrou 20 tak ji chci zachovat a nevím modrou a tu bílou barvu čísla... děkuju všem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18860    
Určitě máš nějakej jeden zachovalej díl,tak ho vyčisti,rozlešti a v krámě to porovnáš se vzorníkem , v lakovně si taky poraděj ;-)
 
 
Datum: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bílá není bílá ale světle šedá RAL 7044, modrou z hlavy nevím, ale už se to tu řešilo tolikrát, že když zahledáš tak najdeš.
 
 
Datum: 03. října 2016 8:09
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar chlapi nevite kde sehnat za rozumnou cenu redukci karburatoru s pionyra aby pasoval na s11 dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
mam tam takovej klin z bakelitu nebo co toje .karbec je do boku jinak problem s lankem
 
 
Datum: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití jednoho z prvních 17mm karbů na 05 a vypilování izolační podložky to jde bez redukcí :-)
 
 
Datum: 04. října 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
Zdar mám problém u panelky. Nevím jak je to možný, prasknul mi primární řetěz, samozřejmě to zničilo spojkový koš. A nevím jestli je to tím, že byl starý, ale vytahaný nebyl a dneska jsem tam dal nový koš, nový řetěz a je to dost přešponovaný tak nechci, aby se mi to stalo znovu. Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
zkoušel jsem s ním točit a je přepnutý v každé poloze. Takže to bude nejspíš tím, jak píše čz asi budou rozdílný zuby. Každopádně to nechávat nebudu a budu to muset předělat. Dík za rady.
 
 
Datum: 05. října 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Řetěz by měl mít průhyb. Zkontroluj tvar zubů na koši a na prim.řetězovém kolečku. Jedná se o stejnou ostrost zubů ? Bývaly dva druhy, ostré a tupé. Sada musí mít stejný tvar zubů.
 
 
Datum: 05. října 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je přepnutý v jakékoliv poloze spojkového koše? zkus stím zatočit. Pokud bude opravdu přepnutý v jakékoli poloze dobře to určitě není.
 
 
Datum: 04. října 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
nechej tak ,časem se vytahá.
 
 
Datum: 02. října 2016 12:24
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner50      IP: uživatel18840    
Ahoj,potřebují na jawu 21 nějaký pneumatiky.Jezdím polní/les cesty.Chtěl bych,aby pneumatika vydržela co nejdéle?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneumatika_2_75_16.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_3_50_16_h06_mitas2222.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html .Děkují moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tu kostku os mitas nikdy nesjedeš :-D
 
 
Datum: 09. října 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Je ok, lepší v takovej cenovej relaci neseženeš ... taiwan drapák se daleko rychleji sjede a stojí okolo 500 .. Mitas forever
 
 
Datum: 03. října 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18608    
Ahoj páni, když od tadyma koupím rozetu 65 z. budu potřebovat spodní napínák řetězu ? ( kříž mám z 20tky) Vršek neřeším - lino - budou nadstavené tlumiče o 6 cm. Případně jak řešíte škrtání řetězu pro inspiraci ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
tmuliče zadní nadstavit navařenymi železy posvařovanými po domacku
 
 
Datum: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18855    
Babetta 210 De luxe EL. schéme. Nemůžu to nikde najít. Nemáte prosím vás někdo? Krabičky jen se 3 konektory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18855    
Nikdo netuší kde sehnat schéma? :-/(
 
 
Datum: 25. října 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Milan K:      IP: uživatel18608    
Zdar SESO, budeš mít v nabídce do Vánoc ještě drapák - na fíka - taiwan ten menší špunty než mitas, případně ještě takovej Enduro - duro vzorek - polňačka/silnice co jsi měl v létě v nabídce ??? Na zimu bude dost lidí přezouvat new papuče :-) případně dalo by se objednat ? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ten endurovej vzorek bych byl schopny dodat
 
 
Datum: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 28. září 2016 9:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani jeden dle me nebude ted,, dovozce dopordal a dle me az na jare,,ale stat se muze vse,, podle me s tima malema spunty budev cr co nejdrive, pac se dela i rozmer na babetu
 
 
Datum: 28. září 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: sam87      IP: uživatel18852    
Zdar chlapi. Podařil se mi docela hezký úlovek, dostal jsem docela nečekaně od tchana na nározky dva stadióny... S11 a S22. Oba dva stroje stály někde na půdě 55let, přičemž z té 11-ky někdo vzal kola na nějaký vozík, jinak je kompletní. Tomuto stroji dám čas až na zimu. Ale jelikož ta 22-jka je kompletní, tak jsem vyměnil zadní plášť a duši, (přední po nafoukání drží!!!) a zkouška sirééééén.... Jiskru dává slušnou, benzin jde, ale motor byl chycen. Střiknul jsem mu na válec odrezovač a WD a nechal. Další den po mírném poklepu povolil, ale u horní úvratě mi ho chytalo natvrdo. Po chvíli točení bez svíčky to povolilo. Zkouška startu se povedla, ale žádná sláva... Motor nastartuje, ale tak nepravidelně běží, a prská do karburátoru. Myslím, že vše by mělo byt čisté a funkční... Poradí mi někdo, jestli jsou chycené kroužky? A nemá to kompresi? Anebo ještě někde jinde by mohl být zakopaný pes? Nikdy jsem tento stroj neměl, moje strdcovka je 550(mám 2ks) a 555(1ks doma) ale je to hezká výzva do sbírky... Dík za radu!!! Sam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak to shoď a vem válec s pístem 2000 smirkem,pořádně to mázni a zkus znovu.ale ty gufera ty budou jasný,nebo brzy budou a ž se to drobet rozchodí
 
 
Datum: 14. října 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18854    
Souhlas. Když to tak dlouho stálo tak to chce rozhodit,vyčistit kliku hlavně na dolnim uložení,promazat ložiska,vyměnit gufera a asi i těsnění a pokud to nemá tlaky tak rovnou výbrus. A určitě vyčistit vejfuk. To že to prská muže bejt i špatná jiskra a nebo spíš tvrdý gufera... řikam rozhodil bych to ;-)
 
 
Datum: 29. září 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud to bylo přirezlý, tak bych při nejmenším shodil válec a skouknul to,,, další věc je všechno vyčistit a seřídit, možná bude nutná výměna gufer a 100% tutovka to bude až po komplet GO... pokud to 50 let nejelo, tak tě to stejně nejspíš v brzký době čeká...
 
 
Datum: 28. září 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO FANDY JAWA DANDY 50/125,, ne že Jawa zdrařžila díly o 15% na všehny moto ale dokonce na Dandy doprodavá dily a konec,, lebo Jawa už Dandyny neděla a kopiruje neslušný dovozce, s tím že jak dovozce doproda daný model, tak tím zanikne i prodej dílu viz.například Yuki.. Takže poslední vízva, kdo si chce Dandy nechat do konce života a přenechat pro dalši generace, tak jde do tuheho!!! ,, plasty jsou ale jak se doprodaji tak file konec:-( odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 7:20
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
dobry den co mam udelat aby pist nenarazel do hlavy u pio z 40,25 vybrusem ? hlava us je upravena na ten prumer pistu ,jen to porad zvoni ,a pist sen dal sipkou dolu k vyfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měřil jsi antidetonačku?
 
 
Datum: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
jejda to us nevim stando to mi delal jeden typek a rikal ze jak to bude klepat tak mam dat dve hlinikovy podlozky pod hlavu ,co myslis vyresito to klepaně?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
Hlava je upravená správně ? Tzn alespoň 41mm,sedí správně na válci jak má? antidetonačka +/-0,7mm spalovák R60 ? Píst nevyjíždí z válce až moc ven?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
a hlavu mam s ledvinou a klika je oka s bronz futrem
 
 
Datum: 25. září 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
jak zjistím že mi motor saje olej? (krom toho že hodně kouří) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18849    
Tak to snad bude ok
 
 
Datum: 26. září 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
skládal jsem zrovna motor po generálce na jawu 250/353 dal jsem všude silikon tak jestli to někde saje.. ale včera nic až dneska
 
 
Datum: 25. září 2016 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
To poznáš razdva. Zaprvý to hulí (šedobíle),hlavně teplý,napřed málo,potom víc a zadruhý to prd jede,většinou to nedrží volnoběh,ulejvá se to,v otáčkách se to naopak chová,jakoby to bylo chudý a svíčka je černá jak uhel. Některý motory,co maj už stoletý tvrdý gufera a těsnění žerou olej předevšim,když ho doleješ nad maximum,a dokud je ho tam dost tak vesele prolíná guferem do klikový skříně,jak klesne hladina zase pod minimum tak se někdy stane,že to kouřit přestane a nebo jen minimálně,ale furt tam blbne volnoběh a tak... pokud jsi vytáh nějakýho stodoláka co 20 let nejel tak o výměně gufer a těsnění vůbec nepřemýšlej a vyměň ho.
 
 
Datum: 25. září 2016 18:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud na to chceš jít vědecky, tak navrhuji nalít olej trochu nad kontrolní šroub a trochu to projet, následně na stejném místě, kde si to prve nalil a ve stejné poloze zkontrolovat hladinu oleje na STUDENÉM motoru. Je to trochu věda, je potřeba zapojit mozek a hlavně si uvědomit, že olej se teplem roztahuje! Možná jsou i lepší metody, tohle mě teď jen tak napadlo, každopádně potřebuješ prostě jen zjistit jestli ti enormě ubývá olej, jak to uděláš už je jiná věc...
 
 
Datum: 25. září 2016 16:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte chlapy, nemáte někdo výkres na držák statoru Pio do vetší jawy? Řezat původní zápalko nechci a přes strejdu gůgla se mi to nedaří najít :-/ Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18850    
Překlep,to byla 12V. Ale to je fuk,za pár stovek koupíš baterku. Zkus GES či GM a podobný obchody.
 
 
Datum: 27. září 2016 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18850    
To je z elektroniky na různý udělátka. Malou 6V 1,3Ah jsem měl k CDI zapalování.
 
 
Datum: 27. září 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to čumím že dělají takové prcky :-) netušíš na co je to původně zamýšleno? skočím do krámu se zeptat jestli to dokáží sehnat :-D
 
 
Datum: 26. září 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18850    
Pokud chceš baterku jen na buzení ,tak koupíš i slabou 1-2AH 6V baterku (černá placka) ,kterou pak mužeš dobít...
 
 
Datum: 26. září 2016 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě šlo právě o tu výšku, když tam nasadím pio rotor, na to tak nějak přiložím stator tak to tak nějak asi půjde odhadnout no... já totiž kdysi viděl na jawamanii výkres... ale řekl bych že odkaz co jsem tam teď našel je už nefunčkní... nicméně možná budu používat 4,5V baterku na buzení... kéž bych nebyl tak nerozhodnej vocas :-D
 
 
Datum: 26. září 2016 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18849    
Dam ti jednu radu. Prostě si to oměř,nakresli,a nech vyrobit. To nebude žádná věda. Vnější průměr je průměr zapalování z kejvačky,vnitřní průměr je průměr zápalka z fichtla,vejšku kroužku odměříš tak abys měl prostě zapalování tam kde potřebuješ...
 
 
Datum: 26. září 2016 15:42
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
Zdar draci, mám TP od 555 ale problém je v tom že jsou psané na osobu která už nežije. Tak jsem se chtěl zeptat jestli by nešli nějak ještě zachránit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2016 18:44
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
Znám, je to můj příbuzný. Zítra zajdu na úřad a uvidím no
 
 
Datum: 25. září 2016 18:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Znáš se s pozůstalými?? Pak by to bylo samozřejmě jednodušší. Základem je je najít, projevit zájem a nějak je motivovat (což bude o penězích, pokud si nimi nemáš nějaké "zvláštní vztahy";-), prvním krokem, než jim cokoli slíbíš by určitě mělo být ověření, jestli ty papíry stále platí - za tímto účelem bych kontaktoval místně příslušný odbor dopravy, oddělení registru vozidel.
 
 
Datum: 25. září 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
No jako čísla na motoru a na štítku sedí s číslem v papírech
 
 
Datum: 25. září 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No měli by ti to říct na úřadě, ale je otázkou jak se budou tvářit... Záleží na tom jestli máš či nemáš fyzicky existující stroj, který by se dal nějak s těmi doklady spárovat, u J555 by to případně znamenalo jen vyměnit štítek, čísla rámu povětšinou nikde jinde nejsou.
 
 
Datum: 25. září 2016 16:46
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
A jak poznám jestli jsou platný ?
 
 
Datum: 25. září 2016 9:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Zásadní informace je, zda jsou doklady platné. Pokud ano, pak je lze přepsat jen přes dědické řízení. Veteránské doklady dostaneš jen na odhlášené vozidlo. Ale znamená to mít hezkou patinovku nebo renovaci, testací neprojde vše...
 
 
Datum: 25. září 2016 8:35
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
Nejlepší by bylo asi hodit to na veteránský papíry co ?
 
 
Datum: 24. září 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde to, ale je to komlikovaný,,, dohledat dědice, otevřít dědický řízení, prodědit a následně převod z dědice na tebe,,, ale bez fyzický motorky to stejně nedáš...
 
 
Datum: 24. září 2016 20:33
 
 
 
 
Jméno: janouch22      IP: uživatel18848    
Čau draci, potřebuju poradit mam babettu 207 a potřebuju vědět 2věci :-) o kolik se dá snížit hlava ale aby vydržela a pomůže výkonu (moc ne) místo origo trysky 63 tryska 65? děkuji :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2016 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12446    
Ahoj. Záleží na síle odlitku,pak už je jediným limitem svíčka,do které nesmí narážet píst. Hlava se upravuje s ohledem ke změně výfukového kanálu - tzn čim výš výfukový kanál k hlavě,tim víc snižuju hlavu. Obecně funguje velmi dobře,když se na babetu 207 dá válec a hlava z B210. Navíc se dá válec upravit dle dobového návodu,hlava se o trochu sníží. Výfuk se otevře,karburátor dellorto (14mm). Pak si musíš pohrát se spojkama.
 
 
Datum: 24. září 2016 15:57
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel18489    
zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
 
 
Datum: 20. září 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa 22      E-mail:      IP: uživatel18388    
Ahoj draci. Potřebuji poradit. Nesvítí mi světla na pionýru 21, jak by měla. Mám nataženou novou elektriku, žárovky maji hodnotu jakou mají mít, mám to zapojeny podle návodu, zapalování mám VAPE i když jsem tam měl normální zapalování, tak to svítilo na prd, proto to VAPE a stejně to svítí málo. Mám jít na technickou, tak mám obavy, aby jsem kvůli tomu prošel. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2016 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18847    
Nevidím jediný důvod,proč by vape mělo dělat problémy na stk. Je to novodobá replika zapalování pro daný typ motocyklu. Žádnej bastl ani samodomo úprava. Vlastním Vape a jsem s ním spokojený. Jen ty světla by mohli svítit víc. Soudruzi v Kroměříži tomu mohli dát víc lásky.....
 
 
Datum: 23. září 2016 15:25
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
To dřív neprojdeš kvůli tomu vape než by si neprošel z důvodu, že to málo svítí. Jestli si tam původně měl 20W zapalování tak je úplně normální, že to SKORO nesvítí. Dej tam to co tam má bejt a to jim musí stačit, ty přece nemůžeš za to, že to je takto navržený a moc to nesvítí. Na to, že tam máš přesně to co tam má bejt, to pak musíš uhrát. Vždyť by úprava mohla protijedoucí vozidla oslňovat.
 
 
Datum: 22. září 2016 15:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18846    
nebo na piču žárovka z dálného východu
 
 
Datum: 20. září 2016 20:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Mě vape pálilo žárovky. Máš to dobře zapojený? Žlutý kabely spojený a napojený na kabel co šel od světelných cívek (svorka 55 nebo 56) do přepínače v masce ? Zadní světlo vytažený z vláken předního? Nebo to máš jinak? Žárovky 6V/15W a 6V/5W ? Když dáš jen přední žárovku tak musí shořet ...
 
 
Datum: 20. září 2016 14:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar SESO ! Bude v nabídce k mání nosič na fíka - 20/21 ???\r\nDíky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2016 7:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprodano,, a uz jen tak nebudou,, lebo vzdy musim udelat velkou serii a prez rok to prodavam,namam misto, musim dopordat nosice na mustang a pak necham udealt na pio,, kazdpodadnem kdy ma zadni blatnik ten novejsi co nema hlinik listicky,tak ten je nachylnejsi na praskani,, lebo ten s hlinik listama je diky prolisumzpevneni,,,takze pro ti novejsi je treba dbat na vahu a taky na velikost, lebo cim vetsi,tiv je vetsi teziste co tahne zadek do zadu na asfalt
 
 
Datum: 19. září 2016 7:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
čus draci, dostal se mi do ruk motor z mustanga na kterým vyskakovaly kvalty 2,3, a chystám se ho opravit, když ho mam rozdělany a vložim do něj celou převodovku a nasadim automat a zkouším řadit, tak všechny kvalty jdou a nevidím duvod proč by to vypadavalo, tak bych chtěl poradit na co mrknout a třeba vyměnit ? nechci pulit pořád motor :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:28
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
koukni jestli je převodovka správně vymezená v pouzdrech a jestli nejsou projetá při velké vůli pak vyskakuje
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:28
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
díky kluci zkusím to omrknout :-)
 
 
Datum: 19. září 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl dotáhlej automat ? co uložení předlohy, nemá to moc velkej vakl? opotřebení koleček jako takových většinou nemá v origo pincku na svědomí vyskakování kvaltů, spíš ta pružina automatu a občas se stane že se uvolní i ten její čep :-)
 
 
Datum: 18. září 2016 21:54
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
podívej se na kolečka - přesněji jak jsou na ních ty kolíky tak se na ně pořádně podívej protože konce bývají zkosené nebo ohlodané to samé kolečka s dírama např. náboj řetězového kolečka pokud jsou v dírách náběhy tak už je to špatně, taky se podívej na automat jak je tam taková packa s pružinou která je zaseklá v 5 špičatých drážkách (každá drážka kvalt 1N2N3) ta pružína býva většinou unavená tak ji zkus taky vyměnit myslím že stojí 30kč. at to jezdí ;-)
 
 
Datum: 18. září 2016 20:46
 
 
 
 
Jméno: František Sladký      E-mail:      IP: uživatel18548    
Čus fichtlaři, chtěl bych se zeptat jaký je vhodný usměrňovač a regulátor na tohle zapojení s baterkou http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html na jawa 50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to combus : Mám ho nastavenej na 7,2 V. Musím říct, že je to paráda mít baterku...v noci svítí parádně...a nevím co je prasklá žárovka...
 
 
Datum: 30. září 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18858    
to Jenda: Zkus nastavit ten regler na 7,2 V. 6,8 má mít ta baterka po nabití v klidu, při dobíjení má mít těch 7,2V (2,4 V na článek je začátek plynování, ostatně jestli si dobře vzpomínám tak při tomhle napětí se měří výkon 6V žárovek).
 
 
Datum: 30. září 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar zde jsem dělal na svého fichtla baterku...http://jawa23.mablog.eu/viewpage.php?page_id=25 Snad jsem to vše dobře popsal. Jen v tom schématu je chyba. Regulátor musí být odpojen po vypnutí motoru jinak dojde k vytřískání baterie, protože regulátor v tu chvíly jak je zhasnutej motor funguje jako spotřebič...
 
 
Datum: 30. září 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Nekoupíš nic. Musíš si to vyrobit. Proto tam máš to schéma. Možná by šlo použít dobíjecí monstrum (tlumivka,dioda) na simsona,ale při jeho ceně bych do toho nešel. Sežeň si někoho kdo umí plošňáky a vyrobí ti to (třeba v práci). Bude to za zlomek ceny.
 
 
Datum: 20. září 2016 8:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A proč vlastně chceš na fichtla baterku? Pokud elektrice a elektronice nehovíš, nepouštěj se do toho. Hotové dobíjení pro fichtla - pokud vím - nekoupíš. Navíc každé zařízení navíc ti odebere výkon z již tak malého výkonu magneta...
 
 
Datum: 20. září 2016 8:29
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
A jaký by byl teda vhodný regulátor ? Který by se dal normálně koupit.
 
 
Datum: 19. září 2016 22:30
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18844    
Ne, je to pro úplně jinej regler, leda by sis nabastlil do pionýra dynamo, pak by to bylo vhodný. Nevím o tom že by někdo nabízel to co hledáš (ostatně proto to jsou ty návody na výrobu na tom webu).
 
 
Datum: 19. září 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: František Sladký      E-mail:      IP: uživatel18548    
Jo a ještě bych se chtěl zeptat zda bude stačit tenhle regulátor http://www.automotokonicek.cz/zbozi/regultor-6v-45w-pol-prk-kvaka-panelka-cz
 
 
Datum: 19. září 2016 20:02
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
No, já to skládám poprvé a chtěl bych vědět co za usměrňovač a regulátor koupit třeba přidat i stránku kde se to dá koupit a hlavně aby to bylo jednoduché.
 
 
Datum: 19. září 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18843    
Hodnoty a označení součástek stabilizátoru jsou ve schématu. Můstky třeba rovnou komplet B250C4000, nebo můžeš být preciznější a poskládat to z diskrétních (např. schottky SB560 nebo SB5100).
 
 
Datum: 19. září 2016 14:17
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
No mě by stačilo vědět přesný typ usměrňovače a regulatoru, abych věděl co mám koupit.
 
 
Datum: 18. září 2016 21:43
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18841    
Oba typy popsané na stránkách fungují +- stejně. Druhý popsaný ("lepší";-) má stabilnější parametry co se změny teploty týče. Pro použití na moto doporučuju použít trimr jen pro nastavení a po zjištění hodnot ho vyměnit za pevný odpory.
 
 
Datum: 18. září 2016 13:12
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
Jo to jo, ale potřeboval bych vědět přesný typ.
 
 
Datum: 18. září 2016 12:47
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18841    
Vždyť to máš na těch stránkách hned pod tím schématem (stabilizátor napětí).
 
 
Datum: 18. září 2016 11:49
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.06.2019 10:49:55 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu