www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel19515    
Čau, tak všechno nejlepší do dalšího roku a co nejmíň poruch. Až se někdk dá do použitelnýho stavu, můžete mi napsat jestli má tramp stejný podsedlový plasty jako klasická 640 ? A jak je to s nádrží, je jiná, nebo je na nádrž za 640 nasazenej jenom nějakej plast ? Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2019 8:24
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel19504    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_640_5/katalog/trampik porovnej s klasickou 640...
 
 
Datum: 08. ledna 2019 8:24
 
 
 
 
Jméno: rdtfzguh      IP: uživatel19513    
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom smeroviek na ČZ 175 / 487 či sa montovali na všetky motocykle alebo boli iba za príplatok alebo ako to bolo ďakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2019 10:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Všechny 487. Povinnost mít na &#8222;velkých&#8220; motocyklech blinkry platí od poloviny 70. let.
 
 
Datum: 01. února 2019 10:11
 
 
 
 
Jméno: Biglges      IP: uživatel19524    
Mám ji doma Pokud vím tak se montovaly blikače na všech. Proto měli 75w dynamo a na řiditkách přepínač.
 
 
Datum: 27. ledna 2019 11:26
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi, splasil jsem motor co měl fungovat. Zkusil jsem ho nakopnout, nešel, po několikátym pokusu o našlapnuti se nakopávačka sekla a nejde proslapnout poradne. Co by to mohlo bejt? Spatnej valec/krouzek? Netusim. Diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19514    
Z popisu neni zřejmé,zda se zasekla nakopávačka (což se stává) a nebo se "zasekla" klika a neotáčí se. Pokud se klika točí tak nakopávačku "odsekni" a roztlač to...
 
 
Datum: 31. prosince 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: Mojmir      IP: uživatel19512    
Tk pocitam s tim ze to je motor z pincka ... a tam kdyz se sekne nakopavacka to je normalni normalne ji potahni zpatky .... pri nejhorsim na to vem kladivo pak protoc prevodovkou a melo by to zas jit
 
 
Datum: 29. prosince 2018 11:46
 
 
 
 
Jméno: Marekkkz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám jen dotaz jak zjistím jestli mám dobrou indučku. Jaké kontakty (4,15,1) mezi sebou proměřit a jaké odpory dám mají být. Inducka je na fichtla 6v díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 7:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19514    
Propípej znamená propípej,tam nic neměříš,tam zkoušíš jestli protisobě pípá jen to co má,tzv je propojené. Odhaluje se tak průraz či skrat. Já bych to projiskřil tou baterkou,tam neni co řešit. Dává nebo nedává. Víc možností neni.
 
 
Datum: 31. prosince 2018 7:56
 
 
 
 
Jméno: Marekkkz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a jaký hodnoty bych měl naměřit??? Děkuji
 
 
Datum: 29. prosince 2018 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mojmir      IP: uživatel19512    
No vem multimetr a propipni ji 1 s 15 a pak 1 s 4 a pak 15 s 4 !pipat to musi jen u 1 s 15!
 
 
Datum: 29. prosince 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19509    
Asi nejjednodušší by bylo vzít 6V baterku. Mínus zapojit na č.15 indučky a na závit svíčky. Plusem baterky škrtneš o svorku č.1 na indučce. Na svíčce přeskočí jiskra. Pokud nepřeskočí je indučka vadná. Předpokladem úspěšnosti je dobrá svíčka,fajfka a vn kabel.
 
 
Datum: 26. prosince 2018 12:17
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, je tu někdo poblíž Kutné Hory, Kolína nebo Uhlířských Janovic, kdo by mi kouknul na kartery ze simsona a řekl, jestli jsou v 100% stavu? Zkrátka hledám někoho, kdo se v tom opravdu vyzná.. Samozřejmě, nechci to zadarmo. :-) Díky za odpovědi s případnými kontakty (ozvu se) a přeji hezký svátky. Ondra K. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2018 9:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Seso: ta cena za rámeček je správná? Zdá se mi dost vysoká: https://www.fichtlkramek.cz/nahled/ramecek_paraboly.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2018 0:31
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19508    
Ahoj potřeboval bych poradit,začínám s úpravou motoru na mustoše chtěl bych zkusit nějak upravit válec.Něco ve stylu 2k nebo 3k nebo něco lehčího na začátek.Mám přístup na frézy.Tak vás chci poprosit jestli mi neporadíte jak začít popřípadně nějaký plánek podle jakého bych si válec sám upravil.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenalbenal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak přežitek...to bych neřekl... Nicméně dřív, než začneš do motoru vrtat, je dobré si v literatuře nastudovat, jak vlastně dvoutakt pracuje, co je to časování rozvodu, proč mají kanály takové vyústění do válce, proč má výfukový kanál zrovna takový tvar a profil... Až ti tohle bude jasné, můžeš se pustit do úprav. Ale nejlepší (a nejlacinší) je - nechat si to udělat u někoho, kdo to umí a kdo to má vyzkoušené. No ale kdybys chtěl mermomocí do toho vrtnout, tak celkem bezpečné je posunout horní hranu výfuku o milimetr k hlavě válce. Ve stejném profilu, jaký to "okno" má, jen ho posunout nahoru...a uvidíš...nejaký koník navíc z válce opravdu vyskočí. Jen při zkušební jízdě se musíš přesvědčit, jestli bude sedět otryskování (hlavní tryska) karburátoru.
 
 
Datum: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Poradím ti, vykašli se na to!! Raději si to vyšperkuj jako veterána!!! Úpravy se dělali, když nebyli jiné motorky k mání!! Je to přežitek.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 20:03
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju helfnout s jawou 250 559 - ročník 1964 - Panelka. Mám motor a převodovku komplet po generáce. Dával jsem nové hřídele, nová ozubená kolečka (2.a3. rychlost), vidličky a převodovka mi krásně řadila, když jsem to měl rozpůlený. Vůle na řadících vidličkách v kolech na všech stupních, aby nedrhly. Mám nový startovací segment, novou hřídel s kalhotami pro řazení a novou hřídelku na startpáku. Zatím jsem ještě nestartoval, ale sednu na ní a řadím, k tomu se popostrukuju nohou, aby se mi točilo zadní kolo. Problém mám s prvním rychlostním stupněm. zařadím nahoru a skočí tam, cítím ho, jak zabírá zadní kolo, ale jakmile pustím řadící páku, tak to vyskočí. prostě tam nezůstane. Jednička mi zůstala jen 1x z 10 pokusů zařazená. Potom 2,3,4 už mi normálně krásně řadí a kvalty zůstávají. Kde může být problém?? Díky za tipy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2018 8:09
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel19505    
Joo super nápad Martine, přesně tyhle pružiny jsem mělnil, tak na to taky mrknu.
 
 
Datum: 13. prosince 2018 8:09
 
 
 
 
Jméno: Martin Miarka      IP: uživatel13882    
Zdravím všechny, zvažte toto: určitě jsi použil nové pružiny aretace řazení (jsou dvě zastrčené do řadící kulisy); nové pružiny jsou vinuty z drátu o 0,1 mm silnějšího než originální, pružina má 10 závitů = zmáčknutá pružina je vyšší o 1 mm, k řadícím kolíkům je od středu otáčení 2x dále než k pružinám = zdvih u řadících kolíčků je menší o 2 mm a kolíček kulisu nedomáčkne (nedotočí) až na úplný doraz tak, aby kulisa zacvakla kuličkou do vybrání. Brousím pružiny tak, aby po složení šla domáčknout (dotočit) hřídel řazení (kalhoty) až ke kulise - plechu do kterého je to zasazené. S nezabroušenými pružinami je problém se špatným řazením téměř vždy. Tož tak.
 
 
Datum: 12. prosince 2018 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Dvoupáka nevadí, vždyť do kejvačky montovali obojí. Převodovka od Sesy by měla jít vyměnit kus za kus. Lze přestavět i převodovku z 634 nebo 638, ale je tam pár komplikací... Ještě doporučím pod dynamo válečkové ložisko NJ305 (C3) namísto 6305 C3. Má vyjímatelný vnitřní kroužek, který se nalisuje na čep kliky, vnější kroužek se nalisuje do karteru. Motor zaklopíš krásně i za studena, případnou opravu převodovky to dost zjednodušuje...
 
 
Datum: 12. prosince 2018 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19507    
Děkuju za dobrou radu ;-) Bude to pasovat celý do péráka,kde se jednou hřídelí startuje a druhou řadí? Řešit to budu samozřejmně až to bude aktuální a dle míry poškození převodovky jako celku. O motor bylo v minulosti pečováno. Myslím že to bude spíš nějaká vůle v přesuvníkách a nebo ve vedení vidliček.
 
 
Datum: 12. prosince 2018 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Proč vypadává jednička, to netuším, nejspíš součet všech možných vůlí:-) U těchto motorů je běžné, že vyskakuje 2 . a 3. rychlost, protože kolečka drží jen za kousek drážkované hřídele. Jednička může vypadávat v propojení jedničkového 24z kola (18) na předloze s dvojkovým (7), viz http://www.sesa-moto.cz/obrazky/minulost3/jawa_250_typ_353/katalog/14.gif . Je tam šest čepů, pokud by byly dost omačkané, mohlo by to mít snahu vypadnout. Nebo vyběhaná kulisa, uložení tyčky, uvolněné čepy na vidličkách (bacha na vlasové praskliny vidliček). Těžko říct, je to jako s fichtlem, z venku to vypadá funkčně, ale ve výsledku to funguje spíš zázrakem;-) V případě většího poškození se přimlouvám za tuhle převodovku https://www.fichtlkramek.cz/nahled/komplet_predovodka_panel.html Je to sice ranec, ale bude to nesmrtelný. Není to tak citlivý na vymezení vůlí, hýbe se jen se dvěma koly místo čtyř, lepší vidličky... Plus vyměnit původní kulisu za kulisu s jedničkou dole jako u normální motorky (u fichtla je to vlastně normální i s jedničkou nahoru;-) )
 
 
Datum: 12. prosince 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19506    
V tomhle oboru jsem úplnej laik a první půlení a oprava motoru mi čeká do budoucna. Chci se zeptat (asi Jirky) na občas vyskakující jedničku u motoru Jawa 250 pérák. Zařadim normálně jedničku,rozjedu se v pohodě. Ale problém je třeba u opakovaného rozjíždění třeba ve městě. Zařadím jedničku,popojedu,vymáčknu spojku,chci znova popojet a jednička vyskočí. Prostě jak se člověk někde rozjíždí na vícekrát,tak je problém a vyskakuje. Čím to je? Jinak motor funguje skvěle. Klika mlátí,spojka klouže,primár chrastí,ale furt to jede a nic nenasvědčuje tomu,že by ten motor někdo zastavil :-) Díky za rady .... byl bych rád,kdybych byl trochu připravenej na to,co čekat ......
 
 
Datum: 11. prosince 2018 22:51
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel19505    
Díky za tipy Jirko
 
 
Datum: 11. prosince 2018 17:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Sundávat spojku není nutné, ale bude tam líp vidět a můžeš točit převodovkou jen za vnitřní koš....
 
 
Datum: 11. prosince 2018 16:19
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel19505    
včem mi pomůže sundat spojku? Přes svátky na to vlítnu, vypustim olej a prověřim pohyb řadící vidličky, jestli nedrhne nějak v koncové poloze. ,, co čertíci? tam jsme dával akorát nové pružiny
 
 
Datum: 11. prosince 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel19505    
Měl jsem na motoru nalítáno cca 53000 km, při cestě z Chorvatska mi na Pálavě odešlo spodní ložisko na klice. Takže jsem celý motor rozebral a zjistil, co vše je už opotřebené a ty díly jsem vyměnil za nové. Hřídel s kalhotami byla omačkaná v místě podepření - otlačení cca 0,5mm - u výstupu na vačku u řadícího automatu.
 
 
Datum: 11. prosince 2018 14:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Sundal bych spojku a uvidíš co a jak. Na předloze drží kolo 24z za čepy, tam by snad neměl být problém. Proč jsi měnil kalhotky?
 
 
Datum: 11. prosince 2018 13:31
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulisu jsem neměnil, díky
 
 
Datum: 11. prosince 2018 10:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Neměnil jsi i kulisu? Pokud se dává kulisa s jedničkou dolů, tak se často plech kulisy opírá o karter a pak to nedořazuje. Nedávno jsem někde zachytil info o špatné várce kulis. Mrkni se, zda čep vidličky dojíždí až do konce drážky v kulise...
 
 
Datum: 11. prosince 2018 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jan      E-mail:      IP: uživatel19502    
Zdar Draci měl bych dotaz včera když jsem pracoval na své jawě 23 mustang tak nevím jak ale povedl se mi zlomit šroub který drží rotor u zapalování , tak čtvrtina závitu tam zůstala a nevím jak ho mám dostat ven neporadil by někdo jak na to? iky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 9:33
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj, proč to zkoušíš startovat vrtačkou? Nenapadá mě jediný důvod. Petr.
 
 
Datum: 31. prosince 2018 9:33
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19502    
No dobře možná jsem to zkoušel startovat vrtačkou tak tedy zkusím jak mi radíte odvrat nebo zkusit nějak vytočit :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2018 20:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nikdy jsem ho neviděl jinak urvanej, než tím že to někdo zkoušel startovat vrtačkou, takže s pravdou ven :-D odvrtat jak píše standa, nebo zkusit malej vytahovák, případně jestli trochu trčí tak zkusit bodnout matku svářečkou
 
 
Datum: 10. prosince 2018 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19503    
Vyndat kliku,pevně a přesně upnout a přesně odvrtat na stojanový vrtačce a nebo frézou. Jak do toho skočíš obyč vrtačkou tak naděláš paseku v závitu a stejně to nevyndáš.
 
 
Datum: 10. prosince 2018 6:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel19499    
Nemáte prosím někdo seznam origo barev na pionýry? Chystám se renovovat pionýra, je přestříkaný na modro, ale původní barva pod ní je zeleno modrá!! Spíš zvláštně zelenkavá, nějak si tuhle barvu na pionýrech nevybavuji. Potřebuju číslo barvy. Mohu poslat fotku plechu, kde to není přestříkaný na kousku. Děkuji draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2018 8:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Klikni na Monografiii...
 
 
Datum: 10. prosince 2018 8:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel16418    
Po otevření odkazu tam mam obrázky pionýra s údaji, ale čísla barvy nikde!! Bud to tam není nebo jsem tak slepý. Vidím pouze vzorník barev pod obárzky.
 
 
Datum: 09. prosince 2018 9:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19500    
To si tydýt a nebo co si ? Máš tam to číslo barvy napsaný ! Tyrkys ČSN 4335 a bílá ČSN 1089
 
 
Datum: 09. prosince 2018 9:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19501    
Jo, to je ona. Moc děkuji. Už jen najít číslo barvy.
 
 
Datum: 08. prosince 2018 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19500    
Koukni zde. Doporučuji prohlédnout celé stránky,je to perfektní zdroj informací pro renovaci. Bude to tyrkysová. http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-21-sport-pionyr-1971-zeleny.html
 
 
Datum: 08. prosince 2018 16:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19499    
zde je vidět ve starém filmu ta barva co mám na mysli https://www.youtube.com/watch?v=_5sn2SmYMDc
 
 
Datum: 07. prosince 2018 17:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16106    
Draku, s potěšením jsem zjistil, že ve Tvých skladech je nabízeno šoupátko karburátoru ( originál) pod číslem 8F0331 -75 Kč - ovšem když jsem do seznamu naběhl o pár dnů později již zde nabylo - mám oroginál karbutátor a tak nemám zájem o repliku. Dále nemohu najít na mého Mustanga sekundární řetěz ( zřejmě 112 článků). Co s tím ? Rád bych si objednal více věcí , ale zatím visím na těchto součástkách - ovšem zima bude dlouhá a tak je zatím čas. Hoj Tom 449 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku retez normal tu https://www.fichtlkramek.cz/nahled/retez_112cl_1_2x5_2_spojka.html soupatko original nebyl original a le bylo to delani pro oginal karbeci,, jinak matros nic moc, replikovej je drzak a je takovej jaky ma byt,, jen nekdy je o malicko prumerove vetsi,,takze do nove komory je treba ho protahnout smirglem a do vybehane komory je super,, necekj na orig a kup replik a pak dej vedet
 
 
Datum: 02. prosince 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Ahoj chtěl bych se zeptat budu dělat pařeza motor a koukam na ložiska do motoru, na klice klasika s c3 ale do převodovky jestli dát taky c3 či ne. Koukal jsem na různý obchody a někde to prodávají s c3 a někde ne.Dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2018 13:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19496    
Osobně bych dal bych všechny v C3. U 550/555 se vůle nikde neuvádí, ale dvacítka má v C3 všechna ložiska.
 
 
Datum: 29. listopadu 2018 13:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ahoj Draci, tohle je spíš dotaz přímo na Sesu, ale třeba bude někdo vědět. V sekci MOSQUITO ja na fichtlkrámku tahle sada misek řízení. Je skutečně stejná s třindou? Potřebuji jí právě na komára. https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr_634_638_639_640.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku na tutuy je to ok,, s trindy se to davalo na komara
 
 
Datum: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel19495    
Ahoj, mám na rámu utržené držáky na motor, dají se někde sehnat plechy které by se na rám navařili a nahradili původní držáky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19496    
Držáky horní nebo spodní? Horní držáky s prolisem jsou občas nabízeny na Aukru, držáky bez prolisu jsem se dají udělat z kusu plechu podle papírové šablony.
 
 
Datum: 29. listopadu 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: Martinpio      IP: uživatel19491    
Ahoj koupil jsem nepojízdného pionýra 20tku vyčistil komplet nádrž, kohout, karburátor, benzín je teďka ok. Problém je s jiskrou vůbec ji nehází je tam 30W zapalování zkoušel jsem vyměnit cívku, fajfku, kabel, kondenzátor, nastavovat předstih i odtrh (ten jsem nastavoval poprvé tak doufám že dobře) každopádně vůbec nic žádná jiskra. Může mi někdo poradit kde co mám změřit abych se dostal někam dál? už fakt nevím co by to mohlo být. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2018 7:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19494    
Perfektní práce. Bordel okolo kladívka často způsobuje problémy. Tak ať se daří.
 
 
Datum: 30. října 2018 7:39
 
 
 
 
Jméno: Martinpio      IP: uživatel19491    
Tak po tvé radě jsem zapojil nakrátko jen kladívko s indučkou a bohužel bez změny tak jsem pátral dál sundal jsem si celé zapalování a zkoumal jestli někde není upadlý drát a nic tak jsem to celé očistil a všiml si že mi normálně na kladívku jak je plastová distanc čepu prorezla malá dírka a kladívko bylo ve zkratu takže očistit odmastit a vesele zpět na pio a pomohlo. Přikládám vám foto aby jste věděli jak stačí malo a pio nejede :-D (vypadá to jak špinavé ale byla to mikro dírka) http://www.nahrejto.cz/pics/dc08e9c923521b631b0dcae0824a3849.jpg
 
 
Datum: 29. října 2018 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19493    
Bzučák je zapojenej na úplně jiný cívce,nemuže ovlivňovat jiskru. To máš něco blbě zapojený. A právě proto píšu,vše odpoj a zapoj jen nakrátko kladívko-indučka. Tím zjistíš jestli je chyba dole v zapalování a nebo nahoře v kabelech. Lidi v tom zapojení eletriky hledaj složitosti a kolikrát je to tak nakopaný,že to bys nevymyslel :-)
 
 
Datum: 29. října 2018 7:43
 
 
 
 
Jméno: Martinpio      IP: uživatel19491    
Díky ten bzučák vyzkouším, je pravda že je hodně orezlý tak by to teoreticky také mohlo být ono.
 
 
Datum: 28. října 2018 15:02
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Jen můj problém: Neházel jiskru problém-zkrat na bzučáku. po odpojení OK.
 
 
Datum: 28. října 2018 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19492    
Vyloučil bych chybu v kabelech a napojil bych kabel z kladívka přímo na indučku na svorku č.1. Svorka 4.15 z indučky na kostru. Pak bych teprve bádal dál.
 
 
Datum: 28. října 2018 9:48
 
 
 
 
Jméno: 5021sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci. Dneska jsem se rozhodl provětrat pekáče i přes teplotu 2°C. Normálně jsem ho nakopl, ale když jsem nepřidával plyn tak chcípl. Po tom co jsem ho rozjezdil normálně volnoběh držel. Chci se zeptat jestli je to normální že se nejdřívě musí rozehřát aby volnoběh fungoval. Dík (BTW.: nevědel jsem do jaké katogerie to dát tak promintě jestli sjem to dal špatně.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2018 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5880    
Je to víceméně normální. Kdyby to bylo opačně,tak by to bylo špatně.
 
 
Datum: 23. října 2018 18:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj, měl bych pár otázek ohledně skládání motoru. Budu rád za každý postřeh! 1) Co způsobuje, že se na jedničkovém kole s cvrčkem uvolní ocelové pouzdro cvrčka? Malá axiální vůle na předloze? 2) Jaká je správná radiální vůle bronzového pouzdra na předloze? Hřídel se musí volně točit bez znatelné vůle nebo tam může být nějaký vakl? 3) V případě velké axiální vůle předlohy - stačí dát vymezovací podložku mezi hřídel a pouzdro nebo je nutné dát podložku mezi pouzdro a karter? 4) Čepy na klice mají vůči ložisku přesah. Pokud ohřívám karter s ložiskem, tak než stihnu nasměrovat všechny hřídele do správných otvorů, tak se mi to obvykle sekne na klice. Lze pak kliku vtahovat za vnitřní závit na straně zapalování nebo je lepší vtahovat přes stranu primáru? Jak moc hrozí, že tímto postupem rozhodím kliku? Předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Cvrček - nové kolo je jasné. Ale zrovna v tomhle motoru je vše jak nové, až na pouzdro cvrčka. Kdyby byla převodovka celkově bídná, tak neřeknu, ale tohle mě překvapilo. O víkendu jsem zkusil cvičně natáhnout starší kliku s těsným čepem za vnitřní závit a šlo to překvapivě dobře. Kus závitovky, vypodložit za vnitřní kroužek a bylo to. A já to pořád zkoušel nahřívat a zaklapnout jak u velký Jawy... Uvidíme, jak to půjde naostro s novým ložiskem:-) Teď ještě doladit převodovku...
 
 
Datum: 15. října 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19489    
Hele dělam to takle. Do spodního karteru strčim zmrzlou kliku. To jde vždy ok. Pak naskládam převodovku atd a horní karter natahnu přs závit kliky na primár. Jde to fajn a nestrhneš ho. Natahuješ na čep kliky,takže nerozhodíš nic. Vakl na předloze si žádá nová bronzová futra. Vakl tam má být minimální. Kovový futro na cvrčku by nemělo vyjíždět. Kup to kolo celé nové. To musí držet,jinak bude vyskakovat jednička.
 
 
Datum: 14. října 2018 10:41
 
 
 
 
Jméno: A.M renovace      IP: uživatel19486    
Dobrý den, bych byl rád kdyby jste se podívali na mojí práci, popřípadě dali &#128077; na moji stránkou Zabýváme se renovacemi a opravami Československých motocyklů. https://www.facebook.com/alesovyrenovace/&#8230; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2018 18:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19484    
Čau draci chci se zeptat kdyz vytocim pionyra do plnejch tak 2-3 postreli vynecha a pak jede nebo to udela znovu nevim cim by to mohlo byt benzin tece dobre karburator cisty elektrika dotahlá děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2018 22:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19484    
Kladivka jsou cista ty jsem cistil a otviraj se kouknu na tu svicku dekuji
 
 
Datum: 04. října 2018 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19485    
Kladívka se otvírají a zavírají? Nejsou opálená či vymyčkaná?Zapalování je seřízeno v mezích? Svíčka je ok? Není moc skleplá a netvoří se na ni pecky?
 
 
Datum: 04. října 2018 11:51
 
 
 
 
Jméno: Paťas      IP: uživatel19416    
ZDAR DRACI!! mám problém s pionýrem 1 rychlost a aji 2 rychlost jede v poho na plný plyn problém nastává když zařadím trojku a dám plný plyn po chvilve se fichtl začne dusit a pokud neuberu plyn udusil by se uplně a když uberu a pak zase plnej tak to chvilku táhne ale pak se zase začne dusit.Musím jezdit tak na půl až čtvrt plynu a tak se jezdit nedá bo před kopečkem dáte plný aby jste se rozjeli a před kopcem se to začne dusit a musím celý kopec za dva. Fakt nevím čím by to mohlo být karburátor vyfoukanej už několikrát trisky též, nová cívka a taky se nic nezměnilo na hadičce od nádrže mám filtřík s hladinou v plovákové komoře už taky kolikrát hnuto a žádné zlepšení furt stejné. Ještě by vám někomu mohlo pomoct že čím víc je motor teplejší tím se to zhoršuje a zhoršuje. Předem díky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: Paťas      IP: uživatel19416    
Tak jsem vyměnil svíčku za N15C a teď to na plný plyn na trojku škitá ale už se to nedusí po přidání plynu do kopečka a zase to škitá jenom na trojku .
 
 
Datum: 05. října 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
Zkusil bych pořádně pročistit karburátor včetně všech i drobných kanálků. Ne nějak vyfoukat,ale vyčistit. Taktéž trysky. Seřídit hladinu. Zkontroluj těsnost a dotažení kolena karbecu. Eventuelně zkus jiný funkční karburátor. A benzínu tam teče dost? Neni ucpanej kohout a nebo třeba uzávěr nádrže?
 
 
Datum: 30. září 2018 8:46
 
 
 
 
Jméno: Paťas      IP: uživatel19416    
S rostoucí teplotou se to zhoršuje ale gufera vyměněný máme mezi kartrama to přetěsněný nemáma. Ty si myslíš že by si to tudy přisávalo? jinak horký motor drží volnoběh dobře. Z otáček padá jako každý fichtl a nezdechá. \r\n
 
 
Datum: 29. září 2018 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19483    
Pokud se to zhoršuje s rostoucí teplotou tak přetěsnit motor + výměna gufer. Jak drží horký motor volnoběh? Perfektně a až skoro dlouho padá z otáček? a nebo rxchleji či pomaleji zdechá až nakonec zdechne?
 
 
Datum: 28. září 2018 18:52
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.05.2019 13:18:52 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu