www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den nevite o nekom kdo dela GO motoru na jawy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motogen-info@email.cz Volat 775353731
 
 
Datum: 21. května 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel19418    
promiň to mělo být jinam:-()
 
 
Datum: 17. května 2018 20:52
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Když odšroubuješ víčko tak ti benzín protýká?
 
 
Datum: 17. května 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel19416    
Čau, chtěl bych se zeptat, proč mi fichtl nejde přeplavit(v hadičce jsem viděl vzduchovou bublinu a chtěl jsem ji odstranit, ale nešlo to), i když mám plíšek nastavený tak, že se benzín dotýká okraje plováku. Mám plíšek zase přihnout nahoru, nebo je problém jinde? Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Když sundáš víčko tak ti protýká benzín.
 
 
Datum: 17. května 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel12088    
Ahoj, před týdnem jsem poslal svoji 638 cca v 30km/h do pískovcového bloku. Teď nějak makám na opravě, ale furt nemužu nahonit aby bylo přední kolo rovně - furt je proti řidítku zatočený doleva. Měl jsem ohnutou jednu vodicí trubku tlumičů, vyměnil jsem pro sichr obě, ale je to furt skoro stejný. Je možný aby se v týhle rychlosti ohnuly i spodní brejle, nebo vydržej víc ? Díky, už jsem z toho zoufalej, přespříští týden je otevírání sezony a tam nesmim samozřejmě chybět :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2018 18:46
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19399    
Ohnuté řidítko? Nejlíp místo řidítek dát rovnou trubku 22mm, řídítka díky svým vlastním ohybům mohou být zavádějící. Kdysi jsem trefil Š120 v nízké rychlosti a ohnul jsem jen padák a řidítka...
 
 
Datum: 06. května 2018 18:46
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel19413    
Zdarec, máte někdo zkušenosti s Dandy 50 motor sachs?. potřebuju radu, přestala házet jiskru,prosel jsem elektriku a nic, napada me jestli neni v haji spinacka ale kdyz otočim klickem tak svetla sviti, nebo indučka. nevíte za kterou by sla nahradit? nic nemuzu najit. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Zapalovani kaput je tam vyrobce Iskra
 
 
Datum: 14. května 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: Po renovaci      IP: uživatel19411    
Ahoj, pionýra mám po go , laku i nové elektrice... Nestartuje, jisku dává,benzín tam jde, zapalování seřazené spárovými měrkami ne jen kartonem a alobalem... Má tendenci naskočit, občas při nakopávání modrý obláček i zvuk, při roztlačení taky náznaky,když jsem připojil na zapalování vrtačku, ať to pořádně roztočím, tak zase tendence ale hovno z toho(nedělejte to,zlomil jsem ten šroub :/ ). Věci jako cívka, fajfka,kabely, cívky v zápalku, kladívko apod. nové. Co to může být? Díky moc, sám už netuším. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2018 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19415    
Tak ho otoč skoro až nadoraz nalevo a doseřiď kladívka. To by mohlo pomoci. Pokud ne,tak mi sem napiš,jak jsi přesně to či ono seřizoval,někde najdeme chybu.
 
 
Datum: 03. května 2018 8:15
 
 
 
 
Jméno: Po renovaci      IP: uživatel19414    
Je to Jawa 20, zapalování je spíše napravo. Hodnoty by měly sedět, rotor je na kolíčku přesně. Plováková hladina sdružená, trisky origo, jen vyčištěné
 
 
Datum: 02. května 2018 10:57
 
 
 
 
Jméno: jui      IP: uživatel19412    
Svod na koďanu ?
 
 
Datum: 30. dubna 2018 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
Jak jsi seřizoval zapalování? Jaká je poloha statoru mezi držáky? Je otočený spíše k levé a nebo pravé krajní poloze? Jaký typ pionýra to vlastně je? Nastavované hodnoty souhlasí s typem motoru,zapalování,válcem a hlavou? Vačka sedí v aretaci v magnetu a magneto sedí v aretačním kolíčku na klice? Je tam správná vačka? Kde na vačce se nachází pertinax kladívka v horní úvrati? Kladívko začne otvírat před horní úvratí a zavírá po horní úvrati? Svíčka je skleplá na 0,4-0,5mm? Hladina plovákové komory je seřízena správně a ventil správně zavírá? Trysky jsou 38 a 68 ? Je to hodně otázek. V odpovědích bude indicie. Když je vše cca správně tak není potřeba nic seřizovat extra přesně.. Když flákneš stator do nějaký střední polohy a o kus ho vrátíš doleva,tak že je posléze kladívko v HU tak 1-1,5mm za zubem vačky tak při nějakym odtrhu baj oko 0,5mm to nějak slušně jede... někdy to chce pootočit trochu víc doleva,někdy je třeba dát menší/větší odtrh kladívka než se to vyladí na TOP.... honit nějakou hodnotu šuplerou je nesmysl... beztak to každej měří blbě,protože nebere v potaz sílu těsnění pod válcem a krajní polohu pístu V HU...než tam něco na desetiny měřit s odchylkou 40% tak už je přesnější se řídit polohou kladívka na vačce. Jak se otvírá a zavírá tak je vyhráno. Takto obecný postup využívám u všech kladívkáčů. Nahrubo a pak doladit dle citu. Vše vždy jelo top. Ať se daří.
 
 
Datum: 29. dubna 2018 22:12
 
 
 
 
Jméno: mikys      IP: uživatel18872    
Zdar, můžu dát dvě těsnění mezi kartery na fichtla ? potřebuju zvětšit vůli tak aby to nedělalo nějakou neplechu. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2018 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19410    
Buď máš zohybanej řadící automat a nebo vakl v karteru,kde se automat aretuje. Zkus ho povolit na bloku a škubnout s nim doprava. Taky muže bejt moc vysoko miska s pružinou na cvrček nakopávání,která je na jedničkovym kole. To kolo je pak víc odsunutý k dvojce. Často lidi dělaj to,že když je už vyjetý futro,tak se vyklepne to futro na cvrčku trochu nazpátek a vůle se tak "na prasáka" vymezí. Ale nejčastěji je to nějak nestandartně ohlej a narovnanej automat. Každopádně bych to rozpůlil a hledal mechanickou chybu.
 
 
Datum: 28. dubna 2018 11:10
 
 
 
 
Jméno: mikys      IP: uživatel18872    
Podle toho co píšeš to asi není moc dobrej nápad. Mám probém s tím že mi cvaká neutrál mezi 1. a 2. podle mě je problém na předlohové hřídeli, kde ozubené kolečko (ve kterém chodí vidlička) se opírá o kolečko 1. stupně. Napadla mně ještě ohnutá vidlička, ale když jsem jí vyměnil tak se nic nezměnilo.
 
 
Datum: 27. dubna 2018 14:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
pokud nebudeš mít problém s tím, že nepůjde nasadit válec nebo automat, tak jich tam můžeš dát kolik chceš, ale říkám rovnou, že převodovce to moc neprospěje. Nejsem si jistý, jestli nebudeš mít problémy s nedostatečně zařazenými převody a jestli automat bude řadit tak jak má. O tom, že klika může být hozená ke straně a bude tlačít píst na stěnu válce nemluvě .Rozhodně si užiješ s podložkama. Můžeš uvést nějakej konkrétní důvod, proč a kde potřebuješ takovou vůli?
 
 
Datum: 26. dubna 2018 13:04
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel19407    
Ahoj, potřebuji si koupit nový píst na mustanga, ale nevím přesně rozměr, na pístu je vyraženo B2. Na netu jsem nenašel co by to mohlo znamenat tak hodím dotaz sem, snad mi někdo poradí, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Změř šuplérou díru ve válci. B je písmeno který dřív označovalo vůli pístu ve válci a 2=2 výbrus,tzn 38,50 ale je to věštění. Nejlepší změřit. A ještě líp to rovnou hoď na výbrus,oni ti pak píst daj. Nevěřim tomu,že bys tam neměl stoletou vyjetou šišku s rantlem. To se moc nestává.
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: Matěj,P      IP: uživatel19385    
čau seso už bych fakt potřeboval tunning ferrodo a mam nějake věci v košíku myslíš že by si mi ho mohl poslat nějak jinak aby mi potom doprava nestála polovvinu toho co lamely ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 21:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lalem tuning jsou skladem,, posilam jen standarte ppl,, levnejs to nedelam,,, to bych se pak rozkrajel :-(
 
 
Datum: 18. dubna 2018 21:25
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19393    
zdravím babeťáky, chtěl bych se zeptat. Nalil jsem do babety 210 Vervu 100, abych ji po zimě dal něco lepšího. Poměr namíchání s olejem jsem dal 1:50 podle návodu na oleji. Pak jsem udělal první jízdu a po cca 10 km mi začala babeta z ničeho nic zpomalovat až se úplně zastavila, když jsem ji chtěl znovu rozšlapat tak jakoby měla zaseklé zadní kolo pak vždycky udělalo zadní kolo půl otačky a znovu se zaseklo. Nevíte prosím co s tím je? Děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jehla v karburátoru se myslí, posunout výš - pojistku dát na spodnější zářez. Já osobně nevěřím zahradním olejům, často se zmiňuje jejich možná rychlá degradace po namíchání s benzínem, protože eko bio green... Motorka není sekačka, používají se jiné otáčky, zatížení a asi by měl i vydržet poněkud víc než ten zahradní. Navíc proč používat zahradní olej, když motocyklových 2T olejů je ohromný výběr...
 
 
Datum: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
S jakou jehlou myslíš?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
PRVNÍ DVĚ NÁDRŽE BYCH DÁVAL POMĚR 1:25 AŽ 1:30 ,pak klasika 1:40-1:50 jen s jehlou nahoře dokud to nebude zajetý.
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:03
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
Jo je to olej do zahradní techniky, ale jak jsem říkal míchal jsem to tak 3 roky s tímhle olejem a vždycky bez problémů i jsem to protřepal před nalíváním do nádrže. Jako asi jsem se nesekl, protože mám na to upravenou odměrku na můj 5 litrový kanystr. Tak nevím v čem nastal ten problém. Když už se o tom bavíme chci se zeptat, když budu mít ten válec po výbrusu slyšel jsem, že se to má mazat o dost více než se válec zajede. Je to tak? Jestli jo tak v jakém poměru přibližně?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 11:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19399    
Vervou to rozhodně není, je to jen lepší benzín s vyšším oktanovým číslem, nejspíše bez biosložky. Klidně ses mohl seknout s poměrem oleje při míchání. Nepoužíváš olej do zahradní techniky?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 10:05
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19398    
Jo je mi to jasné, že jsem udělal chybu v poměru, ale 1:50 už jezdím minimálně 3 roky ne-li více, ale s normálním benzínem Natural 95, ale teď jsem chtěl babetce dát něco lepšího jednu nádrž po zimě a natankoval jsem tam tu Vervu 100 a to byla asi ta chyba, že jsem tam měl dát více toho oleje, když je to kvalitnější benzín.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 23:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19397    
Bakoun...............hezky jsi to napsal......myslíš že to pochopí??,,moc děkovat nebude...
 
 
Datum: 14. dubna 2018 22:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Jinak trošku mimo, ale návodem na oleji se neřiď, důležitý je návod ke stroji. Příklad: jeden nejmenovaný olej má na sobě napsáno mazání až v poměru 1:100. Zkus se tím řídit a nalej to Péráka na bronzu. Moc děkovat nebude.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 5:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19396    
Napřed sundej válec a uvidíš. Někdy to nejde (když se třeba vzpříčí jehla v kanálu). Musíš si poradit. Motor půlit budeš,pokud je vysypaná klika.
 
 
Datum: 13. dubna 2018 6:27
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19395    
Jo šlapat jde těch 10 km co jsem ujel jsem šlápal zpět to jde v pohodě. Kolo je v pořádku řetěz asi taky takže se bojím že to bude v motoru. Ne nic jsem neslyšel cinknout nebo něco takového ale 100 % to nevím. Jen to prudce vzpomalilo a pak se seklo zadní kolo a ted když mam zaply pastorek tak s ní ani nepohnu je to tvrdé jak beton. Musíš rozpulil motor? Kdyby byl zadržený píst tak půjde vůbec vysunout když si bude dělat vybrus?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19394    
A když vycvakneš pastorek na šlapání (tím odpojíš motor) tak se babeta pohybuje a nezasekává se? Zjisti jestli je to v motoru a nebo v řetězu či kolu a máš to. Motor rozebrat je razdva (jen mít stahovák bubnu).... nechci to přivolávat,ale klidně muže bejt raflej píst ve válci,mohla vyskočit jehla... necinkalo to? divné zvuky před smrtí?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 16:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19391    
Ahoj, mam problem s pionyrem - sekundarni retez. Je komplet namazan a vypran, ale nebezi to hladce. V tahu to ruzne cuka a drca a rekl bych, ze to neodpovida otaceni kola ale je to pomalejsi, takze spis z obehu retezu. Puvodne jsem myslel ze jeden clanek je zatuhly v cepu, ale nezda se mi to. A kdyz se podivam na clanky na strane blizsi k bloku (tj pres zadni kolo), prijdou mi zevnitr odreny, vylesteny. Vypada to, jako by to drhlo o karter, asi logicky o osazeni kde je gufero. Kolecko tak je 12 zub. Pokud by tomu tak bylo, tak si to neumim vysvetlit. Bud se nejak roztahl retez a nebezi na zubech dobre anebo se to cele nejak propadlo do motoru a je to moc blizko? Anebo se kolecko nejak ojelo? Zatim jsem nic nerozebral ale nevim kde zacit a co podezirat. Retez? Kolecko? Nebo se to propadlo a tim priblizilo? Anebo je ten retez neorigo a ti i kdyz je v poradku tak je nevhodny? Opravdu si nevim rady, jak to dal resit pokud prijdu na to, ze se stalo co si myslim a sice retez dre karter. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 12:00
 
 
 
 
Jméno: pertr      IP: uživatel16483    
nebo nevypadnul nevyndals vymezovaci krouzek pod sekunarnim koleckem
 
 
Datum: 16. dubna 2018 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19392    
Ne,to 12z je ok. Njespíš vytahanaje řetěz případně i rozety. Poznáš to tak,že se během jednoho otočení kola řetěz prověsí a pak zase vyšponuje. Měl by jet stále stejně naplej.
 
 
Datum: 11. dubna 2018 21:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19391    
Jeste upresnim - 12 zubu tam je kvuli caste jizde ve dvou. Takze me napadlo na pokus vratit 13 zubu, jenze to ztrati silu. Ale kdyby to zmizelo, znamena to, ze tam 12 zubu nevychazi?
 
 
Datum: 11. dubna 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: Romča      IP: uživatel19390    
Ahoj! Potřebuji poradit od fachmanů. Lze motor Babetta 225 se startovací pákou použít v klasickém rámu Báby 210 se šlapkami a startovat eventuálně rošlapáním? Netuším do jaké míry je motor jiný, jestli má taky startovací čelisti nebo a zda jej lze upravit. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
No když dáš výstupní hřídel z motoru s tim bazmekem tak to tam budeš mít. To si myslim,že bude kompatibilní. Jen rozebrat a přeházet.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: Romča      IP: uživatel19402    
Děkuji za radu, nicméně nevím jestli půjde na motor B-225 namontovat ten vypínací bazmek pastorku, aby bylo možný z kopce vyřadit záběr. O to mi hlavně jde. Trápit toho kocourka z kopce je děs, neutrál Bába nemá!
 
 
Datum: 15. dubna 2018 23:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19392    
Vyhoď šlapky a cvrčka a startuj to nakopávačkou ne? Jinak by to dle tvý vize asi šlo,koukal jsem do katalogu a 210,225 i 134 má rozšlapový čelisti.
 
 
Datum: 11. dubna 2018 21:20
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19389    
zdar aka matica ide na cep rozaty J50/21 ta co tu maju???M25x1.5 ALEBO M20 DIKES odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 11:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Rozeta má čep v ložisku 6004 a to má vnitřní díru 20mm, takže M20. Stoupání neznám, to si musíš změřit. Předpokládám, že všechny Pio to mají stejně, takže nevidím důvod, proč by zdejší matice nepasovala...
 
 
Datum: 25. dubna 2018 11:51
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel19385    
Seso jakto že tu nemáš tunning ferrodo kam se podělo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceka se na kontejner s taiwanu,, melo u zto byt pred tydnem ale stale nic,, bude
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: Barča      IP: uživatel19384    
Ahoj nevíte prosím kde najdu kód originální barvy na ČZ 175/477? Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2018 14:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19383    
Musím se pochlubit. Po skoro půlroce je hotovo. Nikdy bych neřek,jak to bude pracný. http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Muj_prvni_5K/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo přitahuje se předpětí pružiny v regulační baňce. dá se bud zkrátit táhlo a nebo vypodložit baňku... já mám maličko přitvrzenou prižinu že na seriovem čerpadle to foukalo něco kolem 1.4bar ale ty spaliny to špičkově prohání až na 2 bary ale to je pak moment když je tlak spalin ve svodech tak velký že to neprojde turbem a motor se nevypláchne a ztratí tah.
 
 
Datum: 25. dubna 2018 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19409    
1,8 bar je dost. Mě nikdy moc nebylo jasný,jak se pak seřizujou ty obtokový manuální turba s pružinou. U VNT turba s podtlakovym ovládánim u klasickýho ropáka s mapama v řídící jednotce prostě změníš mapy všeho. Tady se to dělá tou pružinou ? A nebo to donutí jen ten kouř? Ale řikam pěkná práce,stará analogová poctivá práce ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2018 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky pri origo turbu s tím malým vyfukovým kanálem od svodu k turbině je v otáčkách vysoký emp (tlak spalin ve svodech před trubem) a spaliny se nedokážoou protlačit přes turbínu a špatně se pak vypláchnou válce, uchčije se to a ztrácí to výkon.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tolik paliva že se turbo rozfouká na 1.8 bar.. ale je to stále malé množství a pri tom tlaku a otáčkách turba je i vysoká teplota vzduchu.. což by řešil vetší koler ale furt to neřeší to že turbo má malou kompresorovnu a také výfukový kanál od svodu k turbíně... kanály v hlavě sání/výfuk jsou dostatečně velké i pro použití turba GT3271 (jeden známej ho jezdí na tomto motoru) ale já ho nemám protože jeho cena je poměrně dosti vysoká u nového a jeté se blbě shání.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Vysvětli mi jako laikovi,jak to donutíš jet víc,když jsi přidal jen naftu a ne vzduch? A nebo máš upravované i kanály v hlavě a větší sání?
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2018 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19406    
Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej :-D Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
 
 
Datum: 20. dubna 2018 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor :-D https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3 :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
 
 
Datum: 19. dubna 2018 9:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to taky líbi tak proto to dělám :-D .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2018 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tu poslední možnost mám na mysli :-D to s tím malým ''m'' :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2018 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku ;-) ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
 
 
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2018 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru ;-) V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek. :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2018 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ted nam rekni jak to jede :-) a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bus draci, jakou mate zkusenoust s cepama prednich stupacek ktery na sebou nesou oznaceni -MPS- ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cep_stupacky_hrubej.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2018 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19383    
Nevim,kterej to je či byl. Už před nějakou dobou jsem si u tebe jeden koupil,napřed se ohnul dolu,tak jsem ho pootočil ať je aspoň tym ohlym dozadu a pak prasknul po pár jízdách úplně. Pak jsem koupil nějakej jinej na burze a ten tam je dodnes. Jen je pravda,že jsem za poslední dva roky najel tak 50km :-D Byl jsem to kvalitou zklamanej. Starý stupačky vydrželi neskutečný věci i bouračku. Ohlý do vrtule a furt drželi. Na novym mi dvakrát sklouzla mokrá bota na nakopávačce a stupačka byla na zemi.....
 
 
Datum: 26. března 2018 13:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19380    
zdar mate tu ramcek na tento tachometer http://www.motoren.sk/shop/detail/8381/43 alebo pasuje aj tento https://www.fichtlkramek.cz/nahled/ramecek_tacho_parez_pio.html dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje draku,sesa
 
 
Datum: 31. března 2018 23:35
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den jake mnela bocni madla 350/638-5 (madarsko) chromovane nebo cerne ? maka tam jen jedno cerne a nevim zda to tak bylo origo diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2018 20:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol,,takova neucta :-) doufam ze zakopavaji porad do kola to same http://www.youtube.com/watch?v=rz_egl-vf0M :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2018 21:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuším že před pár lety ho celýho opravili a v tradici dále pokračují :-D
 
 
Datum: 16. března 2018 21:56
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19377    
No tak to doufám taky tak. Jinak docela prasárna.
 
 
Datum: 15. března 2018 17:57
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19373    
Ahoj chlapci. Prosím chtěl bych se zeptat jaký úhel má kužel na klikovce ze strany spojky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2018 17:10
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.09.2018 1:38:35 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu