video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Zdar, má nějakej smysl vyplnit díru ve spodním ojničním čepu u fichtla ? četl jsem že se to dělalo u 175tek aby se zvýšila spodní komprese. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel18977
Spodní čep není třeba zaslepovat. Význam by mělo zavřít otvory v setrvákách,které má j555,05 či velké Jawy 125,175,250 a nebo třeba pérák tam má vyvažovací díry snad 3-4 cm široký....
Datum: 27. ledna 2017 16:10
Zdar draci...mám jawettku a potřeboval bych helfnout s renovaci. Nenajde se někdo z okolí.praha vychod. Nejlépe velke popovice...co SESA? Dík za infa
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2017 12:42
Díky moc....zkusím
Datum: 31. ledna 2017 12:42
na me nekoukej, ja se uz davno s toho venku a le napis sem, kmos profik co renuvouje jen stadiky a jawety ale ma toho nad hlavu Valenta.Bob@seznam.cz
Datum: 27. ledna 2017 13:25
Čau lidi kamarád se mě ptal,jak málo stačí aby házela klika na pionyru. Tak jsem mu řekl že to zjistim,tak se ptám vás zkušených. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 17:08
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
Tak to je síla, do kliky stačí jednou bouchnout kladivem a je totálně rozhozená. Tohle vypadá na nějakej dobrej TUNING a nebo radši TUNYNG.
Datum: 27. ledna 2017 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
prej: když to převedu na rány středním kladivem to je moc
Datum: 25. ledna 2017 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel18973
Takže spodní čep kliky vymlátil palicí,novej spodní čep tam šel skoro bez násilí,novou ojnici,rozšprajcy mezi setrváky a jeb ho palicí nazpátek a kladívkem vycentrovat... pecka... to pojede
Kdyby se mu pak ta klika nechtěla točit v blokách tak ať dá volnější ložiska C4
Datum: 25. ledna 2017 6:33
Jasný chápu to se ptal jen kamarád tak mu to takhle vyřídím.. já když skládám motor tak kladivo u mě neexistuje to takový prase nejsem. Jinak díky moc za rady.
Datum: 25. ledna 2017 1:19
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
Radši do klikovky ničím nebouchej, podle toho co jsi napsal, tak bys tu kliku akorát sprasil. Pokud by si se do toho opravdu chtěl pustit sám tak budeš tu kliku dát mezi hroty a splašit dvoje hodinky pro kontrolu házivosti. Každopádně převádět setiny milimetru na údery kladiva od oka je doopravdy masakr.
Datum: 25. ledna 2017 0:02
Ok a tak to převedu třeba na rány se středním kladivem kolik cca tak ran aby to bylo víc jak 0,02mm a přibližně 10-15cm od klikovky
Datum: 24. ledna 2017 18:21
0,02mm je povolená házivost dle dílenské příručky
Datum: 24. ledna 2017 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel18805
moje zkušenost je , že dám kliku za 50-100,- vyvážit (když nemá vakl) , protože doma stejně nic nezjistim
Datum: 23. ledna 2017 23:11
Čau mam na vás prosbu jak sundat na babettě 210 sjete řadiči čelisti z unašeče diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel18971
Jde to. Jde to blbě. Lepší je shodit spojkovej koš,který tam tak trochu vadí.
Datum: 24. ledna 2017 6:32
Zdravím, je nás spousta, co mají pionýra s tp a málo koho kdy potkáváme, proto pár z nás chce mít kontakt se všemi, kde by se jsme poté mohly domlouvat vyjížďky ( víkendovky) a srazy. Tak aby to za to stálo. Pokut máte zájem přidejte se prosím do naší skupiny kterou právě rozjíždíme za ulehčením hledání ostatních draků a časem z toho uděláme spolek se vším všudy. Záleží jen na vás jak budete aktivní a kolik nás bude. https://www.facebook.com/groups/1018424038275062/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2017 10:43
Jméno: J
IP: uživatel16502
Tak se přihlašujte ať je plno vyjížděk
Datum: 03. února 2017 10:43
Jméno: Tomas
IP: uživatel18968
Chtel bych se zeptat jaka je nosnost pionyra - mustanga? Kdyz se divam po netu tak je vsude 160kg, ale v knizecce co jsem nasel je jen 150kg. Ono je to asi jedno, ale pokud je to jen tech 150kg tak nas to s pritelkyni jasi uz nepobere - mame dohromady 157kg. Snazim se dat dohromady staryho nepojizdnyho mustanga co se nasel v rodine a byl mi venovan a nevim, jestli na tom pujde ve dvou vubec jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel18805
Dej klidně 11z kolečko , ve skutečnosti bude tvoje průměrná rychlost větší, protože nepojedeš kopce na 1
Datum: 22. ledna 2017 22:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Co by nešlo, to by si musel mít hodně unavený pružiny a nějak špatně natvarovanej blatník aby ti do něj dřelo kolo pod váhou 160 kg. Možná na větších vejmolech by to mohlo dělat problémy. Jak si správně našel na netu, zvládne to vpoho 160kg akorát jestli na tom plánuješ jezdit ve dvou, tak si dej na sekundár nějaký malý řetězový kolečko aby to mělo "trošku" sílu a trochu tím prodloužil životnost spojky.
Datum: 22. ledna 2017 15:42
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Zdravim, potřeboval bych vědět jaký úhel kuželu má klikovka do pionýra na straně zapalování. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2017 20:08
Jméno: Oskar 2.!
IP: uživatel14145
Íha! Mě se plance neco o tým, že úhel se udává ve stupňách. Tak nás to asi učili ve škole. No ono je to dosť přes 50 rokú, Toš se asi pletu a nebo je fšecko dneskaj úplně ináč? Kuželovitosť bych pochopil 1: nečemu. No a čím se řídit? Nebo udělat prúměr s tech dvoch údajú? Asi. Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 28. ledna 2017 20:08
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
já bych řekl 1:5
Datum: 27. ledna 2017 19:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
1:10
Datum: 26. ledna 2017 16:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
zajde sem ještě někdy uživatel kolecko? jestli jo, ozvi se mi prosim na mail jawalk@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
...
Datum: 22. ledna 2017 20:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel18965
Zdarte, nemáte někdo zkušenosti s replikou prsíček na jawu 555 konkrétně tyto: https://www.motojelinek.cz/Dvirka-predniho-krytu-Prave-Jawa-550-555-d2136.htm zajmá mě hlavně, jak to s materiálem je to normálně z plechu, nepopraská to hned? a také jak tam pasují jestli to mají vyrobené přesně nebo zas asi jak všecky repliky. Uvažuji že bych si raději ty prsíčka vyrobil sám. potřeboval bych ale nějaké původní abych podle nich mohl v cadu udělat výkres.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2017 21:02
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
OK
Datum: 21. ledna 2017 21:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
díky ale je to hodně daleko
Datum: 21. ledna 2017 19:45
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
Jaroměř je pro tebe daleko? Něco tady mám.
Datum: 21. ledna 2017 11:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
dík, no na kladno nejezdím , co se týče mě tak to neni problém stím že bych je nevrátil, ale na poštu bych rozhodně nespoléhal a byl bych akt nerad kdyby jsi o ně kvůli mě přišel nebo se poškodily, takže to budu muset vyřešit jinak
Datum: 20. ledna 2017 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel18966
Válej se mi doma. Klidně bych ti je půjčil. Mam je do budoucna na renovaci j555. Draze koupený. Kde bych vzal jistotu,že se mi vrátí? A když, tak že je třeba pošta nerozmlátí? Na Kladno by sis pro ně určitě nejel co?
Datum: 20. ledna 2017 19:39
Jméno: péro
IP: uživatel18805
Tak nějaké koupit , oměřit a prodat dál?
Datum: 19. ledna 2017 22:31
Jméno: KF
IP: uživatel16502
Nevíte odstín barvy světle zelené na 05 co se používala v 63 roce byl to jedinečnej rok protože co říkal jeden tak ji tu světle zelenou používaly jen v 63 roce a vyrobilo se hodně vzácných exemplářů hlavně 63 rok byl stědrej hlavně na zelený fichti scháním ho marně už delší čas protože to je s asi nejlepší sestava co může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 16:37
Jméno: KJ
IP: uživatel18972
No v 62 to byla nějáká tyrkyska a od 64 taky ale tohle byla úplně originál čsn 5100 a převod na ral asi 6026 zeleň dopravní a když to někdo vyděl vyšislý po půl století tak se jeví jako světle zelená lze napodobit čsn 5080 ale jinak jako nový to mělo úplně jiný odstín protože špatný barvy to nebyly jen neměly barevnou stálost a pak se to může jevit jako něco jiného
Datum: 24. ledna 2017 16:37
Měla by to být azurová... ral 5018... také mám 05tku z 63.... Tto zelená se používala už i v roce 1962... je pravda že jsem už nikdy v dalích letech tedy od roku 64 tuto azurovou nikde neviděl...
Datum: 20. ledna 2017 13:09
Jméno: a
IP: uživatel16502
,
Datum: 19. ledna 2017 15:28
Ahoj, můžete mi někdo poradit jak mám namontovat pojistku pantu? když ji ohnu tak aby se vešla do sedla tak už tak zůstane a nevrátí se do půvadního tvaru. je na to nějaké vychytávka, nebo jsem levej? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2017 18:01
Jméno: Tom
IP: uživatel18963
koupil jsem ji asi tady, dá se někde sehnat ta lepší?
Datum: 16. ledna 2017 18:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
zřejmě máš pojistku z bláta,,, je potřeba, aby byla z pružinové oceli... případně lze naohybat špringli vhodného průměru a délky,,,
Datum: 16. ledna 2017 9:51
Nazdar draci vraciam sa k pionieru nebol som tu asi 5 rokov No potreboval by som helpnut. Chystám sa renovovat mojho fichtla 20/1969 konečne už na spz no neviem ral kod modrej a sivej. Až by ste niekto vedeli bol by som rád.S pozdravom Jarda
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2017 21:13
Dík zistil som RAL5012 aRAL6115 až by niekto nerád hladal po nete jak ja.
Datum: 13. ledna 2017 21:13
Jméno: shrekovec
IP: uživatel18957
ahoj, potřebovaly bych vyfotit nebo koupit origo doraz řízení na pionýra 05, zatím se mi nikde nepodařilo zjistit jak má vypadat. Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2017 18:50
Díky za tipy, mám z boku rámu sváry od dorazu, takže to není stejný jako dvacítky, jedná se o starší provedení, který se nedělá v replice, nebo jsem ho aspoň nenašel. FB Milka Shrek
Datum: 20. ledna 2017 18:50
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 19. ledna 2017 8:53
Jméno: KH
IP: uživatel16502
Cca do 64 roku pak už ty rámy byly defakto 20
Datum: 17. ledna 2017 10:20
Jméno: KH
IP: uživatel16502
Tam byl tuším jako u 20 jen bel podélně vrtaný a do díry byla strčená tyčka d3mm odha a ještě s čela byla díra na šroub když byl revnáč s výliskem a ne vystřižený
Datum: 17. ledna 2017 10:18
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
zrovna mám doma rám z 05 i s tím dorazem sice nevím jestli je to takhle už z výroby nebo to někdo udělal doma každopádně je to ohlej plech do dvaru profulu rámu a u krku zajištěný šroubem.. máš facebook?
Datum: 12. ledna 2017 17:59
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
zdar mám problém s fichtlem, za studena přídu a na max 3 šlápnutí nastartuju, otáčky jsou tak jak by měly být ani né moc vysoký ani né moc malý takže ho nastartuju dám na stojan at se trochu ohřeje no ale asi tak do minuty běhu začne pomalu ubírat volnoběh až pak na konec uplně chcípne, šroubek volnoběhu mám skoro na doraz a vůli lanka taky skoro vyšroubovanou a pořád to dělá, ale v pohodě se rozjedu a ujedu cca 50 metrů pustím plyn a pohoda otáčky tročku jsou ale ujetu třeba cca 200m pustim plyn zmáčknu spojku a fichtl uplně chcípne a pak ho už nenastartuju vůbec možná párkrát škitně ale stejně nic takže ho nechám tak 7minut na pokoji pak přídu a hned na první nákop a zase odznova, ujedu cca 200 metru pustim plyn a chcipne uplně.. motor nově přetěsněn, nové gufera na klice, svíčka n15c, a seštělovaná hladina o trošku víc než má být ale i když byla přesně tak to taky dělalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2017 9:30
taky my to dělalo studený to chytlo hned,pak jsem ujel pul kilometru a už jsem to nemohl nastartovat-chytlo to až to schladlo vyměnil jsem kondík bylo ok . Potom jsem koupil fichtla a ten borec co my to prodal , fichtla umyl a nejspíš to nateklo do zapalování a na rotoru se vytvořilo trochu rezu,jak se to zahřálo tak jsem to nemohl nastartovat nějakou dobu jsem na to nemohl přijít nazdar standa
Datum: 26. ledna 2017 9:30
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
furt nic ještě mě napadlo nemám tam origo filtr, je tam z plechu takový náhubek a prvně je kolečko z plechové děrované sítě pak kolečko filcu a pak zase to drátěný kolečko. nemá to třeba špatnej odpor nebo tak? fakt už nevím
Datum: 16. ledna 2017 21:07
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
tak jsem dal tu nižší hladina a je to o trošku lepší stejně to má ale tendenci klesat otáčky, tak snížit ještě víc?
Datum: 15. ledna 2017 17:25
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
zkusím dát tu nižší ale nemůžu se zbavit pocitu že když dám nižší že to bude vynechávat protože tam bude mín benzinu.. zkusím kdyžtak napíšu
Datum: 14. ledna 2017 22:52
Jméno: jawasss
IP: uživatel18964
ono seřídit hladinu tak aby to bylo na 100% dá hodně práce i zkušenému, pač tam stačí trošku přihnout a už je to vysoký pak zas trošku ubereš je to nízký, ono to fakt chce po kouskoch zkoušet až než to bude OK, jinak to je jak psal standa, když máš všecko dobře seřízený, tak studený chytá na 1. kop teplý max 3. (teplý motor musíš startovat s plymem, protože jinak tam nejde vzuduch a nechytne to).
Jestli hladinu nastavuješ podle návodu tak to většinou je vysoký, dej to o trošku níž a bude to OK.
Datum: 14. ledna 2017 21:32
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
ještě mě tak napadlo zkusit tam dát karbec z motorovky, viděl jsem to u mnoha lidí navíc se dá ladit nevím no.. nemáte s tím někdo zkušenost?
Datum: 14. ledna 2017 11:51
Tuším, že loni jsem to tu stando s tebou řešil, použil jsem právě tu menší trysku, ale byl problém se studenými starty a po tvé radě jsem svíčku sklepl na 0,4mm a startování se hodně zlepšilo, takže je to jak píšeš, i sklepnutí svíčky na to má vliv a asi i ten předstih, kterej mám nastavenej na takovej zlatej střed, tzn. 1,7-1,8mm
Datum: 13. ledna 2017 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel18960
Souhlas na 100%. U 60ccm seriáka jsem to řešil jakou dobu a furt blbý. Dal jsem trysku 35 a extra nízkou hladinu a přesně jako Konny,studený i teplý 1 max 2 šlápnutí. Studený to chce chvíli potůrovat. Když ho fakt hodně našpricuju (což je s nízkou hladinou a omlácenym plovákem těžký) tak chytá na první. Ale chce to fakt tu 32. U seriovky mi jela tryska 38 a fakt nízká hladina a nebo 35 a lehce nižší hladina. Dělá to hrozně moc. Jak teplý starty tak akcelerace do otáček. Chytá to,neulejvá a nehltí se to. Ale chce to mít i správně skleplou svíčku a vyladěnej předstih. Pak jede i seriovka jak pila. Holt v tom karburátoru chybí jeden seřizovací šroub zvláštní je,že některý fichtly na to ani moc netrpěj a jiný jo a to výrazně ... je to prazvláštní stroj
Datum: 13. ledna 2017 20:53
Jak píše standa, máš to moc bohatý. Zkus ještě snížit hladinu a uvidíš. Měl jsem stejný problém, za studena jsem startoval bez problémů a za tepla byl problém motor nakopnout a na volnoběh měl tendenci zdechat a při přidání plynu u ohřátého motoru se motor vždy zahltil a až pak se rozjel. Zkoušel jsem opravdu důkladně vyčistit karbec (i v ultrazvuku), snižoval jsem hladinu, ale nepomohlo to, svíčka byla pořád černá. Koupil jsem i novou volnoběžnou trysku (38), ale taky nic, tak jsem tady z fichtlkrámku koupil volnoběžné trysky 35 a 32, nakonec jsem zůstal u té 32 a motor jede jako pila. Svíčka má luxusní cihlovou barvu, za studena se sice motor musí hodně přeplavit, ale 2x šlápnu a motor jede. Jak napsal standa, tak asi půl minuty až minutu po studeném startu musím motor trochu tůrovat, jinak by zdechl, ale pak jede jak má, tzn. i když je motor pořádně rozpálenej, tak pak stačí jen drbnout do plynu a otáčky okamžitě letí nahoru a startování takto rozpáleného motoru je otázka 1-2 šlápnutí, takže pokud by se ti to pořád hltilo i po snížení té hladiny, tak zkus zauvažovat nad těma tryskama...
Datum: 13. ledna 2017 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel18960
Ještě o fous níž hladinu a bude to ok.
Datum: 13. ledna 2017 6:14
Jméno: péro
IP: uživatel18805
Zkontrolovat vzduchový filtr , jehlu v karbci na 2 zářez shora.Svíčku N15c
Datum: 12. ledna 2017 21:48
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
tak jsem dneska důkladně vypálil výfuk a dal tu hladinu do normální polohy fichtl valí jak z praku ještě líp jak před tím po rovince musím mít půlku plynu aby motor neměl takové otáčky parádní, za studena na první kopnutí bez plynu, ale pořád tam je problém startování za tepla to sem musel roztlačit ale chytlo to ani ne po 2 metrech ale stejně jak je to ohřátý tam mě příde že při přidání plynu se to lehce zahltí nebo tak něco třeba jedu na jedničku mám čtvrt plynu, chci zrychlit dám plnej a chvilku si to tak nějak prdí a pak se to zas rozjede do plnejch otáček, asi tak nějak no... jinak ty teplý starty bych vyřešil asi možná svíčkou.. ale nevím jakou třeba na 250 mám myslím ještě palku n17 nebo n17c ted nevím a to třeba stojí 14dní a pokaždý to chytne na první našlápnutí jak za studena tak za tepla.. tak už nevím co dál zkusit
Datum: 12. ledna 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel18959
Jasný,to sedí,vysoká hladina.
Datum: 12. ledna 2017 6:21
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
fajn takže zejtra prvně zkusím to projet a až se to ohřeje a samo od sebe chcípne tak hned vyndám svíčku a uvidím jestli bude mokrá. na tu jiskru bych asi moc nevsáze dojel jsem před 2 hodinama dom fichtla píchl o barák pak jsem přišel ani sem nepouštěl benzín a hned na první bez přidání plynu naskočil. no žkusím ještě vypálit vejfuk co to udělá příde mi že nízký otáčky nic moc třeba někdy dělá že když zařadím tak to chvilku jakoby brblá ale pak se rozjede a otáčky jsou rychle nahoru
Datum: 11. ledna 2017 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel18958
Zkontroloval bych funkci palivového ventilu ve víku plovákovky - zda vůbec zavírá. Podle mě se to hrozně ulejvá. Pak bych dále snížil hladinu. Správně seřízenej fichtl chytá na první a první půl minutu sotva udrží volnoběh,spíš má tendenci chcípnout,po ohřátí se volnoběh ustálí a lehce klesne. Moto pak startuje na 2-3 šlápnutí max i teplý. Mě na první. Jakýkoliv zbytečný zvyšování hladiny způsobuje,že motorka teplá nejde nastartovat a ulejvá se,chcípe. Pravděpodobně zde bude v kombinaci i slabší jiskra.
Datum: 11. ledna 2017 21:04
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
to jsem udělal a ted to dělá že za studena startuju na první ale za tepla stejně volnoběch nedrží a taky když je to teplý tak to musím roztláčet
Datum: 11. ledna 2017 17:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
Sniž hladinu v plovákové komoře. Raději míň než víc.
Datum: 11. ledna 2017 16:05
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
zdar chlapy, dám světlo (parabola sklo a rámeček prostě komplet přední světlo) třeba z 21 na pařezáckou masku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2017 18:57
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
ok dík
Datum: 11. ledna 2017 18:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
dokonce si myslim, že jsou naprosto identický...
Datum: 10. ledna 2017 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel18956
Ano
Datum: 10. ledna 2017 10:02
zdar tak este raz ta elektrika 50/21 20w v olohe jazda cez den svieti iba zadne svetlo ,v olohe jazda cez noc sviety iba redne . robil som to .odla navodu-manual jawa 50 15+5w vsimol som si ze v s.inacke neni 55tka a 58cka s.ojena co by asi mali byt aby mi v .olehe jazda noc svietili obe naraz ako teda to vlaste ma byt???????????????omluvam sa za chybajuce .ismenko----chybne
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2017 19:50
Ik-----dakujem ja som to cha.al ulne inak no vysvetlil si mi to su.er tak som to tak za.ojil teda original ---dakujem
Datum: 07. ledna 2017 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
čísla si nepamatuju, ale na straně, kde jsou 4 svorky je vrchní ukostřená a na straně, kde jsou 3 je ukostřená prostřední svorka (bejvaj propojený),,, když se koukneš do schématu, tak tam uvidíš, že při poloze, kdy nemají svítit světla, tak je cívka zadního světla zkratovaná a cívka předního světla je ve spínačce přerušená..... při zapnutí světel dojde k odpojení cívky zadního světla od kostry a napájení předního světla se propojí dál do přepínače světel,,,
Datum: 06. ledna 2017 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel18954
Nemají být spojené.
Datum: 06. ledna 2017 7:55
Jméno: Karlos
IP: uživatel18953
Zdar, poradí někdo do jakého roku se používaly u pionýra rúzné typy zadní kyvky?
Byla široká lisovaná a pak se dávala úzká.
Dále rozdíly mezi hlavními plechy?
Skládám pincka asi typ 20 a chybí mi nějaké plechy, kdybyste věděli, dejte vědět.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2017 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel18805
Tuším , že plechová kyvka se dávala do roku 1971 a od roku 1976 byly podsedlové plechy bez lišt
Datum: 10. ledna 2017 19:55
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
je nějaká výhoda když je 350 přelisovaná na jednohup? (písty současně). Nebo je to spíš nevýhoda. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2017 21:31
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
takhle kurvit motor....dej tam Slávii stabilák
Datum: 02. ledna 2017 21:31
spíš než vojenský využití bych to viděl na zahradní traktůrek lehce zvýšenej volnoběh a podmě...
Datum: 02. ledna 2017 20:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Má to spodek jako kráva, vibrace neuvěřitelný. Nechce to točit - origo karburátor je na to malý... Na normální ježdění to není.
Datum: 02. ledna 2017 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel18952
Se známym jsme se o tom bavili. Je to zajímavá varianta. Akorát že to má takovej krouťák,že by to furt jezdilo po zadnim,ale průběh žádnej,vršek už nejede,netočí to. Na kross či terén (vojenské použití) asi supr,ale na silnici asi nepoužitelný.
Datum: 02. ledna 2017 8:01
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
Nazdar draci, potřeboval bych si udělat blatník z laminátu. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, jakou použít vhodnou gramáž skelné tkaniny? Stavím z Mustanga cafe racera a jiný blatník neseženu, protože takový jaký potřebuju neexistuje. Jinak přeju hodně štěstí do nového roku a ať nám ty přibližovadla všeho druhu jezdí bez poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2016 21:27
Jméno: xxx
IP: uživatel17345
Zdar draci,jak je to ted s přepisem motorky,musí být u přepisu oba ? za odpověd dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 9:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
J: Tak bejt tebou, tak to přepíšu právě teď, protože aktuálně se původní značky nechávaj, tzn. že ti zůstane ta, co na motorce je. Těžko říct, s čím zas přijdou za rok, za dva,,, Pak už to jít třeba nemusí a mít moto psané na sebe je vždycky výhoda, resp. předejití případným komplikacím...
Datum: 22. ledna 2017 9:21
Jméno: J
IP: uživatel18967
Už stačí ty sk****** SPZ coby registrační značky když to dělal okresní inspektorát PČR zlatý časy než úředníci co si na něco hrají já dokud to nebudu muset přepisovat tak na to peču če je to v rodině
Datum: 22. ledna 2017 9:00
to jsou *****... a já si říkal že už se nebudu muset koukat po vozidlech z okolí, bo někam daleko 2x jezdit se mi nechce...
Datum: 01. ledna 2017 17:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
shrek: ne, přepsat to jde stále pouze v místě trvalého bydliště vozidla,,, možnost převodu kdekoli ti ignoranti slibují víc než rok, ale furt nic,,, další z již naslibovaných dat, kdy by to mělo jít je snad 1.7.2017, ale pochybuju o tom
Datum: 01. ledna 2017 8:26
no a od dnes by to mělo jít už přepsat všude ne? jinak nemusí u toho být ani jeden z těch dvou, ale musí tam být místo nich ověřené plné moci
Datum: 01. ledna 2017 0:32
Jméno: Jan
IP: uživatel556
Ahoj, přesně nevím, ale já když jsem to přepisoval z dědi na sebe, tak jsme tam museli být oba.
Datum: 31. prosince 2016 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
buď oba, nebo jeden s úředně ověřenou plnou mocí od druhýho účastníka... přepis se provádí v místě bydliště prodávajícího (resp. v místě registrace vozidla) a potřebuješ k tomu doklady od moto, zelenou kartu, protokol z EK a platnou stk (pokud nedáš vozidlo hned do depa)
Datum: 31. prosince 2016 22:03
|
|