www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
 
 
Datum: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
 
 
Datum: 15. dubna 2016 16:41
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18640    
máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
 
 
Datum: 14. dubna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
čau chtěl bych se zeptat jak vyměnit kladívko, abych nemusel rozladit předstih/odtrh, popř. jak ho ladit(nikdy jsem to nedělal) kladívko mám obroušené-vůbec se nezvedá, jiskru na hlavě dává, ale jinak nechytne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18639    
Celé kladívko.
 
 
Datum: 13. dubna 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
jojo, to už jsem pochytil z videí na YT, ale myslím že mám sjeté to kladívko, myslím že se tomu říká pertinax, jde ho vyměnit jednotlivě, nebo celé kladívko
 
 
Datum: 13. dubna 2016 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18637    
Při výměn&#232; kladívka s polohou statoru nehýbeš. Dáš nový kladívko a měrkou mu v horní úvrati nastavíš odtrh 0,4mm ... pokud nemáš měrky tak baj oko půl milimetru ... a nebo mezi kladívka v HU sevři petlahev ... to je šumák ... rámcově to bude seřízený aby to jelo ... kdyby to jelo blbě tak přidej desetinku. Pokud nevíš která bije tak vyhledej někoho kdo to umí.
 
 
Datum: 12. dubna 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zkus si zout brusle , aniž by jsi rozvazoval tkaničky
 
 
Datum: 12. dubna 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: Záňa      IP: uživatel18633    
Ahoj, mají válce na fichtla označení z jakého tipu pochází ( 05 - 20- 21 ) ? Mám dva válce a jeden bude 05 a druhý asi 20.\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18634    
Ne. Bezpečně je poznáš. J05 má mini přefuky.
 
 
Datum: 09. dubna 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18631    
Zdar všem. Chci se pochlubit,začal jsem dělat na novym projektu. Link zde: http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Valec_70ccm/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
To je j05,kde je púvodní objem cca 7,5ml. Vycházeli jsme z předpokladu,že přiškrábnutim objem ještě naroste a když se pak upálí kroužek a o nějakou desetinu hlava srovná + vyhrabat spalovák tak by zas něco okolo 7,5-8ml mělo zůstat a mě to na 9,5:1 (geo) vychází. Na reálnej taky sedí - otrochu víc jak serie. Nechci aby to topilo. Dělal mi to před lety Frikulín. Leží v šuplíku snad 3 roky. Tak letos snad pojede.
 
 
Datum: 15. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik jsi tu hlavu utáh? mě to vždy topilo jak kamna a očekávání to nesplnilo. doufám že budeš uspěšnější
 
 
Datum: 15. dubna 2016 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Teda Stando, ty jsi šmat! :-) Jsem zvědavý jak se ti to nakonec povede (o tom nepochybuju) a jak to pojede! :-) :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Ahoj. Na FB nemám moc čas... Info bude na rajčeti a nebo mail. Standa
 
 
Datum: 08. dubna 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: Zaplik      IP: uživatel18632    
To mě celkem zajímá, jen tak dále, dáváš nějaky info i na facebook že bych tě vyhledal?
 
 
Datum: 08. dubna 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám problem, když fichtla naklomim na pravou stranu tak se začne dusit a nejde do otáček, směs je v pohodě. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji ti stando, tohle jsem potřeboval vědět :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18634    
Budu se po stopadesátýpátý opakovat. 90% lidí má vysokou hladinu,zacpaný vzdušniky volnoběhu a tím i bohatej volnoběh. Samozřejmně to lze řešit tim,že se víc utahne šroub šoupátka,vše funguje,jen se to teplý občas tak divně zahltí při přidání a ubrání plynu atd ... protože je ten karbec navrženej pro "lidovku" tak tam prostě soudruzi něco udělali zjednodušeně (chybí seřízení směsi). Protože to dělá skoro každej fichtl tak se po desetiletí zažilo tvrzení,že je to u fichtla "normální" ... NENÍ !!! U tebe bude volnoběžná směs tak bohatá,že se to při naklonění doprava natolik OBOHATÍ že se to zahltí a chcípne. Muže ti i prolínat olej do kliky guferem. Paradox je,že když se vyladí na teplym motoru suprová volnoběžná směs tak to studený prostě nenastartuješ,byla by potřeba zavírací clona jak u čz 125/150 C. A pak najdi kompromis...
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola      IP: uživatel16168    
* nakloněný
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:08
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora      IP: uživatel16168    
Jak myslíš , já jsem ti chtěl jen poradit.Fichtl nemá karburátor jako motorová pila , tudíš nebude bezpečně fungovat , pokud bude nakloňěný chápeš?
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt ti děkuju za inteligentní radu... takhle to určitě být nemá proto se ptam jestli se s tím někdo nesetkal, přece víc hlav víc ví, tak nevím co tady valíš s medvedama
 
 
Datum: 08. dubna 2016 23:03
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora      IP: uživatel16168    
Protože s fichtlem nakloníš i karbec a ochudíš tím směs to je věda pro medvěda co žere med lesním včelám a popíchaj ho doprdele a chcípnou , protože jím upadne kus prdele se žihadlem
 
 
Datum: 08. dubna 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Nedavno jsem dělal renovaci na jawě 20 a taky go motoru.Mam najeto cca 150 km od výbrusu a zdá se mi,že motor netáhne v nízkých otáčkách(nemá sílu),ale ve vyších táhne pěkně.Zapolko mam vape a karbec origo.nemáte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Malej předstih nebo vysoká hladina
 
 
Datum: 08. dubna 2016 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec lidi promínťe, že zase otravuji nedávno jak jsem taky řešil problém s tím prskání viz http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id269062.html tak tento problém cívkou nebyl vyřešen. Zde přikládám video https://www.youtube.com/watch?v=e59sPruUtYs&feature=youtu.be kde je slyšet co to dělá, začne to jakoby takhle prskat a přestane táhnout. Vše jsem vyměnil, ale nic nepomáhá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 9:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nepomohlo....
 
 
Datum: 20. dubna 2016 9:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh 0,4...kondíky mám taky odzkoušený aspoň 3...kroužky připečený nejsou a zajetý jsou protože ten válec má nějakejch 6000 km najeto a nikdy to nedělalo nedávno to začalo. Jinak ten válec jede nádherně táhne a vyjede semnou vše...zkusím ten odtrh trochu snížit na 0,35
 
 
Datum: 13. dubna 2016 8:29
 
 
 
 
Jméno: Leviathan      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tož, osobně bych to tipoval HLAVNĚ na nenamazaný kladívka(hlavně osička, když už, vačku také vzít vazelínou), zbytečně velkej odtrh(pružina na kladívkách nestíhá vracet, ale to by nebyla souvislost s teplotou), kondík(ale ten spíš vyplivne rovnou) a nebo hodně blbě nedosedající pístní kroužky(připečený? nezajetý?).
 
 
Datum: 13. dubna 2016 4:11
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci. Má někdo zkušenost se zkracováním bowdenu s lankem? Potřebuji zkrátit pouze bowden aby lanko bylo delší. Doufám, že jsem to popsal srozumitelně. Díky za případné rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Jasný,budu to řešit taky kvůli dellortu 19.
 
 
Datum: 08. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Standa: šlo o to, přizbůsovit plyn.lanko Pio rychlopal pro karburátor Bing. Jinak bych to také neřešil a koupil nové. Jinak díky za rady.
 
 
Datum: 07. dubna 2016 20:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
postup, který popsal "m" je asi nejjednodušší, pokud nejsi zdatný páječ...
 
 
Datum: 06. dubna 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18628    
Vždy jsem toto řešil jen u "horších" lanek. Než fušovat nový tak koupim jiný který pasuje. A když už,tak to jde opatrně proříznout a odříznout flexou a nebo gumovkou. V případě že je na konci utržený tak lanko normálně zasunu do bovdenu,ten uříznu,zas vytahnu lanko a buď na něj dam utahovací váleček a nebo tam rozmáčknu příslušně velkou matici a doupravim ji. V době,kdy jsem ještě jako puberťák neměl zbytečný pade na lanko tak jsem furt upravoval lanka a rozmačkával matice. Člověk vařil z toho,co bylo doma. Dnes když něco odejde tak to po cestě z práce prostě koupim.
 
 
Datum: 06. dubna 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Díky za odpověď. Jednodušeji to asi nepůjde.
 
 
Datum: 05. dubna 2016 22:22
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel13882    
odřízneš plastový kryt, štípacími kleštěmi oddálíš kus vinutého drátu od kusu co zůstane a odštípneš ho. Pak ten kousek postupně roztáhneš štípacími kleštěmi (jednotlivé otáčky od sebe) a pak rozštípeš na kousky co odpadnou.
 
 
Datum: 05. dubna 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobry den chcem sa spitať na Pioniery 555 ide do prevodovky 19 zubove koliečko kolikmy dolu a 18 zubové ide zasunuť do druheho hriadela kolikmy hore?Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18628    
J555 = kolečka 19z obě. Takže jsou stejný. 3 kolikový.
 
 
Datum: 06. dubna 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18627    
Krizit to praveze nechcem chcem to dat original len som si nebol isty ake tam majzvist tie koliecka.Teraz uz viem.Dakujem.
 
 
Datum: 06. dubna 2016 7:29
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel18115    
Nevím co vymýšlíš, ale obě kola musí mít 19z a tři kolíky. Cokoliv jinak není 555. Kolo 18z je z 05 a patří k němu kolo 20z. Pokud to chceš křížit, tak to není jen tak...
 
 
Datum: 06. dubna 2016 1:48
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel18625    
Ahoj, našel by se někdo kdo by měl odvahu na výpravu na fichtlech? Déle jak 4 měsíce? ? Více zatím psat nebudu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 18:23
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je přesně taky můj problém. Odvahu na výpravu mám. Jel bych třeba na 4 měsíce, ale problém je vždy v práci nebo rodině. Takových lidí je velice málo, kteří jsou bez závazků.
 
 
Datum: 19. dubna 2016 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18628    
Já tu odvahu nemám. Spíš čas. Navíc ty 4 měsíce je dost extrém abys někoho našel. Vždyť náctiletý se ve škole na červen a září neuvolní z výuky a my pracující máme v průměru 25 dní dovolený na rok. A živnostník si nemuže dovolit 4 měsíce nedělat. Vypadnula by mu podstatná část příjmu za rok. Tvýmu požadavku by vyhovoval jedině někdo na podpoře a nebo ženská na mateřský .... eventuelně provozovatel horskýho hotelu se sjezdovkou a vlekem ;-) ty v létě nemakaj pokud nejsou na nějakym turisticky zajímavym místě,kam jezděj lidi i v lětě ... to jsem jen chtěl odbočit takovou vsuvku do reálu jak to je. To jako nemakáš a živym tě z mejch nekřesťanskejch daní a sociálky ???? :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 06. dubna 2016 19:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na me nekoukej,, dokud nepujdo udeti z domu,tak mi staci delat jednou za rok na babe na tri dny turu na sr,,, taky mi trvalo nez jsem nasel dalsiho draka co da litr za 3 dny na babe :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2016 16:34
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18385    
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
není
 
 
Datum: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
 
 
 
 
Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova      IP: uživatel16168    
Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:11
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky podivam se
 
 
Datum: 05. dubna 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?
 
 
Datum: 05. dubna 2016 7:50
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      IP: uživatel17864    
V Sobotu 9.4.2016 se konají tři závody: BENÁTKY NAD JIZEROU (Střední Čechy) --- PRACHOVICE (Východní Čechy) --- DOLANY (Jižní Čechy) --- http://www.jawa50zavody.wz.cz/kalendar.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to už bylo...
 
 
Datum: 16. května 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Když si chci měnit motory tak bych asi měl zajít na úřad kvůli výmazu co, třeba kdyby nastal nějaký problém s pojišťovnou? Jak to dneska je s tím výmazem č. motoru, zaplatí se 50,- a to je vše? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2016 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18624    
U nás na magistrátu si mužu udělat online rezervaci termínu. Zjisti jestli to u vás nejde taky,je to fajn. Fakt vyvolaj číslo na čas max do zpoždění 5 minut. Skoro bez čekání. Většinou sotva stihnu vypsat změnovej papír.
 
 
Datum: 04. dubna 2016 9:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám velkej zelenej techničák vydanej cca 97 a číslo tam normálně je, vím, že ty čísla se přestaly zapisovat někdy v posledních pár letech :-D. Já ho tam mám. Motor Jawa 21 nicméně 20 a 23 jsou naprosto stejný motory, nevim proč tam nepsali motor Jawa 50 :-D. Takže ten výmaz je pouze formalita z 50 a nejhorší na tom bude asi čekání ve frontě, díky za info.
 
 
Datum: 03. dubna 2016 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Zaprvé se podívej do velkýho TP co máš napsanýho v řádku motor ? Já tam mam třeba místo čísla napsáno "typ jawa 21" ... tzn že je šumák jaký mam číslo motoru. Pokud v TP nějaký číslo motoru máš tak zajdeš na evidenci vozidel s techničákama a řekneš že chceš vymazat číslo motoru. Zaplatíš pade a je to. Neni potřeba evidenčka nic...
 
 
Datum: 03. dubna 2016 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel18621    
Zdravím draci, dostal jsem se do úzkých a potřebuji poradit. Je tomu už nějaký pátek co jsem pořídil pařízka z 57 roku. Mám ho po druhém majiteli a nyní jsem se rozhodl doladit ho do originální podoby. Vše se +/- povedlo, ale při záměně pravostranného karbce za levostranný jsem narazil. S pravostranným pařízek jezdil vcelku dobře. Na ta léta...., ale po výměně karbce né a né chytnout. Po celodením lopocení jsem přišel na toto: Benzín otevřen a teče, vzduch zavřený, táhlem přeplavím a nakopávám. Pařez ani nehlesne. Pokud držím lehce plyn a za současného nakopávání přeplavuji, tak chytne a vrčí dokud přeplavuji. Jakmile přestanu přeplavovat zdechne. Chytá na drc, ale musím přeplavovat. O otevření vzduchu, či jízdě si mohu nechat jen zdát. Nějaké nápady? Karbec rozebrán a vyčištěn. S tím cupováním to nesmím přehánět. Po zahřátí v podstatě stačí držet cupovák tak o 0,5mm popovytažený a motor běží celkem hezky ovšem vzduch pořád zavřený - jakmile otevřu zdechne. Jakoby sál falešnej vzduch, či byl ucpanej volnoběžnej kanálek či tryska, ale nic takového tento karbec nemá. A ještě jeden poznatek. Pokud odšroubuji víko šopěte, šoupě s jehlou vyndám a juknu dovnitř - vidím dvě díry. Jedna je sedlo jehly šoupěte a hned vedle je díra cca 1mm v průměru zkrz karbec ven. Nevím k čemu tam ta díra je. Tyto karbce jsem viděl jen dva a oba tam tu díru měli. Napadlo mě ji ucpat (zatím nerealizováno), zda toto není to přisávání falešného vzduchu. Opravdu už nevím. Nechci ten karbec sundavat 15x denně a zkoušet to stylem pokus/omyl. Opravdu budu rád za jakýkoliv tip. Děkuji Více na: http://cs.jawa-club.com/forum-tema/jawa-550-1957-levostranak-nechyta-chuda-smes-2921 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Dotaz v dubnu, asi reaguji pozdě, ale přeci. Mám Pařízka z 56, jeden z prvních, ještě bez úchytu za sedlem a pouze s třemi prolisy pod sedlem. Levostranný karbec má trysku. Z boku šroub, který je prodloužen o tyčku a na špičce je nasazena čepička ta má ve špici otvor a to je ta tryska. Doporučuji karbec vyndat, rozebrat, vystříkat čističem na karburátory, koupíš v každé "mototechně", někde i na pumpě, nech chvíli působit a pak vyfoukej stlačeným vzduchem. Tu trysku protáhni slabým měděným drátkem. Až nasadíš zpět na špičku, a budeš šroubovat zpět do otvoru, musíš mít šroub kolem utěsněný pertinaxovou podložkou, jinak ti to bude přisávat falešný vzduch. Volnoběh se seřizuje zespodu šroubkem, nadzvednutím šoupátka - za tepla. Ta dírka vedle jehly je kvůli volnoběhu. Jinak 550 na levostranný karbec moc nejela, proto se na 555 dával vylepšený pravostranný, ale originál je originál. Mě jezdí a chytá dobře. Jen mám někdy problém s prokluzem spojky. Vyzkoušel jsem všechny fígly, vše mám origo, nové (pružiny, lamely, vypodložkováno), ale ty tři pružiny prostě nestačej. Měj se fajn.
 
 
Datum: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
Kámoš má taky 550 s levostraným a studenou jí nastartuje pouze s uzavřeným filtrem a to i v létě! Jinak vrčí úplně v pohodě a chytá a jezdí taky pěkně.Normálně bych zkusil vzít horkovzdušnou pistoli a nahřál bych motor a zkusil , jak se to bude chovat teplý.Jestli teplej půjde a studenej nikoli , bude nejspíš někde sát faleš.
 
 
Datum: 11. dubna 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel18621    
Ten dorazový šroub tam mám, ale vedle je ještě jedna malá díra bez závitu. Je to zřejmě odvod přebytečné směsi od šoupátka. Tuto díru má každý karbec co jsem viděl. Vajíčko z S11, levostranej karbec, dokonce i všechny jawy 50 od 05 až po mustanga tuto díru mají. U těchto naposledy jmenovaných, není tato díra v karbci, ale v kolenu sání - v přírubě u karbce.
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Čau u levostranného karbece pokud si vzpomínám má být zespodu dorazový šroub šoupěte na štelování volnoběhu ale ta díra byla myslím tak M4 ten šroub jsem taky kdysi někde ztratil a šel tam našroubovat normální akorát je třeba zbrousit konec na menší průměr aby dosáhl k šoupěti díra ven by tam být neměla , ať se daří
 
 
Datum: 04. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: matak      IP: uživatel18620    
Ahoj ma nekdo tento bocni stojan ma jawe 20? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pohotovostni_stojan_univerzal.html je k nemu potteba nejaka uprava popripade jaka? Dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2016 23:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18620    
Zdravim chci se zeptat jak poznam ze se motot pridira a ze bych mel treba zastavit a nechat ho zchladit? Je lepsi z kopce jet na plny plyn co to jde nebo vyrazovat? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej. Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat :-D z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a já říkám, že dobře naladěnej motor do danejch podmínek se nemůže přidírat a že fichtl není kamion, takže není nutný (ani vhodný) ho z kopce držet motorem, takže bych volil N....
 
 
Datum: 01. dubna 2016 21:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Dochází k rychlému poklesu výkonu motoru a z válce se ozývá zvonivý kovový zvuk pístu. Z kopce se zařazenou rychlostí a občas přidat plyn na promazání pístu.
 
 
Datum: 01. dubna 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, mám menší problém. Mám 2K(silniční úpravu válce) od Stejskyho, jede vpohodě, všechno naštelované, ale někdy prostě když jedu z kopce bez plynu a pod kopcem přidám plyn tak než se dostane do otáček tak se ze začátku trochu zadusí... dělalo mi to teda ají na sériovce bez upravenýho válce, originální karburátor je ale naštelovaný dobře, jak hladina, tak bohatost(podle barvy svíčky). Zapalování taktéž seřízeno. V čem jiném by mohla být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
P.S.KEVIN: Jak si podle barvy svíčky našteloval bohatost na volnoběh ??! :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Bohatá směs na volnoběh - tzn nejspíše vysoko hladina. Cihlová svíčka značí,že máš dobře zvolenou hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Brmbal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky na 14 a na 0,7mm
 
 
Datum: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...
 
 
Datum: 31. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: brmbal      IP: uživatel18617    
diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky
 
 
Datum: 30. března 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.
 
 
Datum: 30. března 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co je podle tebe silnější svíčka?449 :-D
 
 
Datum: 30. března 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
 
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 16:00:18 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu