www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matak      IP: uživatel18620    
Ahoj ma nekdo tento bocni stojan ma jawe 20? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pohotovostni_stojan_univerzal.html je k nemu potteba nejaka uprava popripade jaka? Dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2016 23:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18620    
Zdravim chci se zeptat jak poznam ze se motot pridira a ze bych mel treba zastavit a nechat ho zchladit? Je lepsi z kopce jet na plny plyn co to jde nebo vyrazovat? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej. Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat :-D z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a já říkám, že dobře naladěnej motor do danejch podmínek se nemůže přidírat a že fichtl není kamion, takže není nutný (ani vhodný) ho z kopce držet motorem, takže bych volil N....
 
 
Datum: 01. dubna 2016 21:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Dochází k rychlému poklesu výkonu motoru a z válce se ozývá zvonivý kovový zvuk pístu. Z kopce se zařazenou rychlostí a občas přidat plyn na promazání pístu.
 
 
Datum: 01. dubna 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, mám menší problém. Mám 2K(silniční úpravu válce) od Stejskyho, jede vpohodě, všechno naštelované, ale někdy prostě když jedu z kopce bez plynu a pod kopcem přidám plyn tak než se dostane do otáček tak se ze začátku trochu zadusí... dělalo mi to teda ají na sériovce bez upravenýho válce, originální karburátor je ale naštelovaný dobře, jak hladina, tak bohatost(podle barvy svíčky). Zapalování taktéž seřízeno. V čem jiném by mohla být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
P.S.KEVIN: Jak si podle barvy svíčky našteloval bohatost na volnoběh ??! :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Bohatá směs na volnoběh - tzn nejspíše vysoko hladina. Cihlová svíčka značí,že máš dobře zvolenou hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Brmbal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky na 14 a na 0,7mm
 
 
Datum: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...
 
 
Datum: 31. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: brmbal      IP: uživatel18617    
diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky
 
 
Datum: 30. března 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.
 
 
Datum: 30. března 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co je podle tebe silnější svíčka?449 :-D
 
 
Datum: 30. března 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel18403    
Čus ,nevíte proč fichtlkráek už neprodává vějířové hlavy na pio ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18616    
Jaj. Seženu ti snad výkres. Posledně jsem ji potřeboval snížit a zjistil jsem,že to nejde :-D :-D ono neni co snižovat, no konec :-D Až bych potřeboval odlitky ozvu se. Možná na 70ccm. Je to běh na dlouhou trať.
 
 
Datum: 29. března 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jetli chces odlitky uz s dirama,, ta ksi rekny tted :-) spalovak je jen jeden pac nikdo neudela jinaci
 
 
Datum: 29. března 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18616    
A budou mít konečně nějaký kloudný spalovák? A odlitky budou? Standa
 
 
Datum: 29. března 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pac jse na nich maka uz dva mesice, tedy dodavatel, az budou ,tak to zas bude k mani,, pokud mam tucha ze to bude mit vetsi zdrzeni v dodavce, tak to radsi neprodavam,, lebo pak jse jen slibuje kazdym tydnem a to ja nedelam,tedy aspon se snazim
 
 
Datum: 29. března 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: Kemos      IP: uživatel18615    
Ahoj,mam na cezete dynamo 50w,na originalnim dobijecim rele je psano 45,bohuzel nefunguje a ted nevím ktery regulator tady koupit..jestli 45w nebo 60,je totiz mozny ze tech 45 origo je tam dobastleny...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 8:43
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobry den budu pasovat pneu 2.50x16 na kolesa z Jawy 20? Lebo na Jawu 20 maju ist spravne pneu 2.75x16.Jedna sa my o to aby dobre priliehaly po celom obvode. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ten pásek v podstatě pouze chrání duši, takže jo, lze to v nutnosti nahradit i textilní páskou ve více vrstvách, bude to stále lepší, než některé dnes prodávané ochranné pásky, které jsou snad z PEtek a jsou nepoužitelné! Jinak mě se osvědčilo, si pásky vystříhávat ze starých duší...
 
 
Datum: 28. března 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobre ďakujem za rady, a ešte jeden dotaz može sa dať namiesto tej gumenej vložky rafku nejak textilna paska omotana viac kriat aby bola ta hrubka zachovana.
 
 
Datum: 28. března 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, nějakej nerozhodující rozdíl tam možná je, ale to nemění nic na tom, že tam ta pneu musí sednout... je potřeba pořádně usadit patku pneu do ráfku, ale to i u dvasedumdesátpět.... 2,50 jsem do fichtláckýho ráfku obouval mnohokrát...
 
 
Datum: 28. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Ja som dnes doobeda obuval tie kolesa a jak som ho nafukal tak na jednej strane bola jedna strana utopena v rafku a druha zase viac vyčnievala ale potom som zistil ze duša bola na rozmer 21/4-16/20x2,25 tak to bude asi tym.meral som aj širku rafika na 555 kolese a bolo o niečo menšie ako na Jawe 20 tušim o 4 mm. zajtra vymenim dušu za vetšiu a bude hadam ok.
 
 
Datum: 28. března 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18614    
Aha tak to somi rad ze to pasuje ja som myslel ze 555 ma uzsie rafky.
 
 
Datum: 28. března 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pak je to bez problému... ráfky z 555 a novějších modelů jsou dokonce rozměrově totožné... takže v klidu obuj 2.50
 
 
Datum: 28. března 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18613    
STK ma as tak netrapi lebo ja mam jawu 555 a kolesa z jawy 20 mne ide oto avy ten plast dibre priliehal okolo rafku.
 
 
Datum: 28. března 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
obuješ na to bez problému oba rozměry, ale jak už bylo napsáno, na STK můžeš mít problémy, pokud bude obutej jinej rozměr, než je v TP
 
 
Datum: 28. března 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Předepsané jsou 2,75 x 16. Na technické může být problém.
 
 
Datum: 28. března 2016 16:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, po dlouhé době se tu zase zeptám, když by byla u 21 pionýra vidlice volnější v brejlích, bude to mít vliv na kolo, jako že by se třeba při brždění vychylovalo do stran? Kolo je na ose utáhnuté, silonová pouzdra jsem před několika lety měnil a tak mě napadá, že by se to mohlo uvolnit nahoře, ale nechce se mi to hned všechno rozdělávat, tak proto se ptám... Předem díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, díky Stando, když to budu mít rozdělaný, tak si aspoň rovnou vyměním i ložiska v krku řízení ;-)
 
 
Datum: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Ano,tohle dělaj povolený brejle.
 
 
Datum: 27. března 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel14318    
Ahoj, prosím o radu..pasuje tento štítek i na ČZ 124 476 ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stitek_cz_kyvacka.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 13:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Zdar, jaké máte zkušenosti s ložiskami ZVL 6303C3 na kliku do pionýra (jaká je kvalita narozdíl od ložisek SKF a kolik vydrží)? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Díky
 
 
Datum: 28. března 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Běžně je dávam do motorů co točí do 9000 ot/min
 
 
Datum: 27. března 2016 14:44
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přijeďte si zazávodit na Pionýru v sobotu 2.4.2016 na zcela nové trati v MĚSTCI KRÁLOVÉ (Střední Čechy). Informace najdete tady: http://www.jawa50zavody.wz.cz/mestec-kralove.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Zdravím, mám upravený válec od Stejskyho (SURS) a vzhledem ke zlepšení výkonu a kroutícího momentu u tohoto válce se správným rezonančním výfukem, jsem přemýšlel, jestli je možné si na silniční Jawu 21 namontovat tuning výfuk? Jde mi o to, aby nebyly problémy na STK či při policejní kontrole. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 4:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Díky za rady!
 
 
Datum: 28. března 2016 4:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Možná bych si ještě troufnul použít origo vejfuk s rezonanční vložkou + nějaký aspoň minimální tlumení.
 
 
Datum: 27. března 2016 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Vzhledem k novele zákona to nedoporučuju. Na silnici by to měl být problém (odebrání TP) a STK by to nemělo projít.
 
 
Datum: 27. března 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Tak už vím co to bylo já blbec jsem připojil drát od svorky dynama m přímo na kostru. Proto se to dynamo tak hřálo.... dnes jsem to přepojil a dal nový relé . Kontrolka zhasíná až při vyších otáčkách... Proměřoval jsem obvodovkou stator a rotor . Stator mezi kostrou a svorkovnicí a rotor na uhlících . V obojím případě to hlásí skrad čii spálené vinutí.... Za chyby se platí nechám si namontovat odborníkem vape ta motorka si to zaslouží ...taky to nedobíjení jde poznat když nastartuju a odpojím baterku .... mám tam vypínač tak motor zdechne .... Podle mě spálené dynamo .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Zdravím mám zas ten samý problém hřeje se mi dynamo dal jsem nové uhlíky ujedu kousek a přestane mi to dobíjet ... nemohu nikde sehnat barevné schéma zapojení. Rozdělal jsem regulátor a na levé cívce je velká tečka na kontaktech . že bych měl špatně zapojený regulátor ? repasoval jsem starou instalaci nové očka atd ... v pravo jsem zapojil červené přívod z baterky a vlevo modré. Do prostřed bílé a po stranách bílé na kostru ... Byla to dobrá motorka ale začala se nějak kazit asi budu na vině já. Prosím poraďte nebo by jste dali vape ? je to hodně práce to překopat ? A ted mi ještě přestaly jít blinkry že by špatný přerušovač ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Podle barev to souhlasí,ale raději překontroluj, kam to opravdu vede. Červená z B reg. 1. na pojistku k baterce 2. spínací skříňka svorka 30. Bílá z M reg. na svorku M dynama. Modrá z D reg. 1. na svorku D dynama a 2. kontrolka dobíjení. Bílá na boku uzemění.
 
 
Datum: 25. března 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřeš barvy kabelů, ale to, aby to bylo správně zapojený podle schématu! Wape je dobrá věc. ale tak trochu zbytečnost (resp. záleží na intenzitě a druhu použití motorky, mě wape nikdy v žádné z mých 9-ti moto nechybělo)... a jinak bohužel nejsem jasnovědec, abych ti řekl, proč ti přestali jít blinkry... možná bude lepší, když to svěříš někomu, kdo se v tom trochu vyzná, aby ti na to mrknul...
 
 
Datum: 24. března 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18609    
V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
 
 
Datum: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Děkuji
 
 
Datum: 23. března 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
 
 
Datum: 23. března 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
 
 
Datum: 23. března 2016 7:21
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci potřebuji poradit s babčou 210kou . strašně dlouho trvá než přeřadí na 2ku .motor jde do velkych otaček jako by 1ka prokluzovala. mam odmastěno, a jsou nove 2 celisti predem dekuji za radu DEJV odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
zdarec ,na ty čelisti jsem najezdil cca 12km zdá se to být o trošku lepší. skusím doladit i ten předstih
 
 
Datum: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel16199    
Ty čelisti asi potřebují zajezdit. Jak dlouho už s tím jezdíš?
 
 
Datum: 10. dubna 2016 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16784    
Dvojkový pakny nemaj se startem nic společnýho. Startujou ty vnější na rozběhovym bubnu. Takže buď chtěj ještě ošmirglovat a odmastit (či vyměnit) ty 3 rozběhový pakny a nebo dotvarovat ty řadící,já je musel trochu dopilovat,aby seděli pořádnou plochou. Ale jinak platí,že dvojkový pakny (i rozběhový) se musej tzv "zajet" aby si sedli ... mě to trvalo asi 2 hodinky a pak si to krásně sedlo a začla mi řadit i do kopce ... tedy po náležitém připilování dvojkovejch paken a seřízení motoru.
 
 
Datum: 23. března 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,stando měnil jsem jenom dvojkove pakny ty byly na sračky nešlo ani startovat prokluzovalo to kompletně. ted startuje na první šlapnutí,jenom tu dvojku přehodí strašně pozdě
 
 
Datum: 22. března 2016 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18607    
Nechci nabádat asi by si do toho hned vrtal,ale u báby to vcelku dost ovlivňuje předstih a nastavení bohatosti směsi. A ty rozběhový pakny jsou starý a měnil jsi řadící? A nebo jsi vyměnil jen dvě rozběhový? Jestli jsou dvě nový a jedna stará tak to takle blbne...to je jasný.
 
 
Datum: 22. března 2016 6:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Tak už vím kde je problém dostal se mi na komutátor olej z řetázka a trochu ho to opálilo časem se zanese a nehce dobíjet .... taky možná krátké uhlíky mají 14 mm kolik mají nové ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 19:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechno rozeber a pořádně vyčisti lihem... uhlíky dokud nemají 7-8 mm, tak jsou v pohodě, nesmí však zůstávat vyset v šachtách...
 
 
Datum: 20. března 2016 19:35
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,prosím vás jakou byste mi doporučili lehkou úpravu na sériovku simsona s51,chtěl bych mu trochu zvednout výkon,za odpovědi předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 6:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18603    
Speciálně u simsona bych se upravovánim nezabejval. Kup nějakej kit 60/4 a máš hotovo. Simsona už jsem dělal,jde to,ale je tam děsnej přístup do sání. Zařek jsem se,že už to dělat nebudu :-D
 
 
Datum: 20. března 2016 6:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Zdravím mám čz 175 a jel jsem se projet dělal jsem celou go akorát jsem udělal chybu že jsem namazal plsť jakýmsi mazivem na řetázky ... akorát jsem si neuvědomil že to asi nesnese vysoké teploty.jak jsem dojel bylo celé dynamo vřelé. Asi to bylo tím že byla ta plsť suchá Dnes jsem dal nové kladívka a namazal to mazivem na ložiska co snese i vyší teploty. . no dnes jsem jel a přestalo to dobíjet tak jsem vyčistil uhlíky a bylo to celý komutátor byl zasranej a máto nádech spálení měl jsem strach aby neodešlo vinutí .... už to i dobíjí a startuje to dobře.... snad mě někde nenechá :-) a ještě něco jak začíná brát zadní brzda ozývají se ztama divné zvuky nevíte co by to mohlo bít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 9:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je blbost, aby se ti hřálo dynamo kvůli nenamazané vačce... problém bude někde jinde... jakej regulátor tam máš?
 
 
Datum: 20. března 2016 9:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18603    
No to je divný. Já u péráka namazal vačku špinavejma rukama a 8 let to bez problému funguje. Nic se mi nehřeje ani nepálí a kladívko nemizí ,resp nevim o tom,už cca 3-4 roky jsem na něj nekoukal. Smrad z dynama bych nebral na lehkou váhu. Mohl to bejt jen mastnej komutátor a napálilo se to,ale byl bych teď opatrnej ... já tam dřív zapalování z čz 175 (477) měl a bez ohlášení napřed shořelo rele ,pak se napálilo vinutí a pak to zdechlo...z neznámýho důvodu to pak z velkýho kopce zas blaflo a dojelo to bez problémů 30km domu,ale vše bylo v hajzlu,přežil jen rotor ... napečený (statorový 2 cv) rele i vinutí smrdělo ...
 
 
Datum: 20. března 2016 7:08
 
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.08.2018 15:29:26 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu