www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, dneska jsem po několika dnech nastartoval svou 175/356 a z válce se po chvilce začalo ozývat cvakání, které po chvilce přešlo v takové pískání. Sundal jsem hlavua zkoušel pomalu točit a vždycky to pískne jen v určitém momentu(dolní úvrať). Nalil jsem trošku oleje na píst a prstem rozmazal po válci a párkrát protočil. Pak jsem nasadil hlavu a bylo to projet po vesnici v minimálních otáčkách a pořád je to stejné. Už dlouho mažu mogulem TSF při poměru 1:33. Nesetkal se s tím už někdo? Co to může být? Napadají mě samozřejmě ložiska, gufera ale nevidím důvod proč by měly pískat. GO byla před cca 5000km měřila se i klika a všechno bylo OK. Teď mě ještě napadá že by to mohlo být vačkou nebo někde v zápalku. Nevím.\r\n\r\nPS: Moje dojmy z jízdy byly takové, že moto sem tam vynechá než předtím co to začlo. Taky startuje jen když se startpáky dotknu(předtím startovala na podruhé šlápnutí). A ještě se mi zdá že najednou jde strašně rychle za plynem když mám neutrál a z volnoběhu přidám tak během vteřiny vyletí otáčky nahoru. To jsou ale jen takové moje dojmy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2016 12:45
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřešeno. Vačka chtěl kandidovat na slavíka ale rozmluvil jsem jí to.
 
 
Datum: 06. května 2016 12:45
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Tento víkend (7. a 8. května) se konají čtyři závody fichtlů. Přijeďte si taky zazávodit na Pionýru... http://www.jawa50zavody.wz.cz/kalendar.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už je to pryč
 
 
Datum: 15. května 2016 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel9809    
Zdar. Včera jsem připravoval kartery na protočení na 70ccm motor a při vyndavání kliky z ložisek mi trkla jedna věc,kterou vám sem chci napsat. Nedávno jsem skládal motor s novou klikou tady z Fk do ložisek ZVL. Šla tam hrozně fest. Má asi o nějakou setinu širší čepy/hřídele. V motoru co jsem rozebíral,jsem měl ložiska FAG a ty maj naprosto opačnej problém. Jsou o nějakou setinu větší,takže origo klika do nich jde rukou skoro volně. A když spojim tyhle věci tak výsledkem je tohle. Pokud si chcete ušetřit trápení s natahováním nové kliky do ložisek tak k nové klice kupte ložiska FAG. Píšu vám to sem jen pro info. Ať se daří. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Setinovej mikrometr mam, ale nevim co bych na těch čepech měřil. Setina je na čepy velká míra.
 
 
Datum: 08. května 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18669    
Mikrometr nemam a měřit šuplérou mi přijde zbytečný ... to bude rozdíl pár setin na čepech...
 
 
Datum: 07. května 2016 13:53
 
 
 
 
Jméno: Drn      IP: uživatel13436    
Meril jste nekdo cepy v jaky jsou toleranci?
 
 
Datum: 04. května 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9809    
Novou replikovou kliku třeba "nelze" narvat do ložisek SKF.
 
 
Datum: 04. května 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Mam kliku zbroušenou podle ložisek NTN, do kterých jdou suvně, tak jak to má být. A ložiska SNR na kliku nejdou, i když NTN a SNR patří pod jednu společnost
 
 
Datum: 04. května 2016 17:17
 
 
 
 
Jméno: monty23      E-mail:      IP: uživatel18666    
ahoj,chci se zeptat koupil sem pionyra,vycistil vsechno,seridil,parkrat jel ,ale uz ho nemuzu vic nez 2 mesice rozjet ,ani na nakopnuti,ani roztlacení,nevite co by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 22:56
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Buď konkrétnější...s takovým obecným popisem není co radit...
 
 
Datum: 10. května 2016 22:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Hází to jiskru ? Zkoušel jsi novou svíčku ? Může být uvolněný vodič od spínací skříňky ,špatný dotek na fajfce. Zjisti, jestli jde o elektrickou závadu, nebo o závadu na karburátoru. Dělal jsi něco se zapalováním ? Měnil jsi kontakty přerušovače ?
 
 
Datum: 05. května 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chlapáci mám menší problém s předním kolem u pionýra když ho dotahnu tak jde ztuha... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Máš daný hřídel správným směrem ? Rozpěrky jsou ok ?
 
 
Datum: 05. května 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Mám upravený válec a chtěl bych si na něj dát Dell Orto, ale nevím právě jestli s tím projdu na STK. Je to možné či ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18670    
Jelikož se všechno fotí a pionýra zná snad i moje babička, tak pochybuji, že tě s tou halvou nechjí projít.
 
 
Datum: 07. května 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Ahoj, přidám sek dotazu: co na stk řeknou na hvězdicovou hlavu od stejskyho ? Zatím dumám že přehodím obyč motor a bude ... díky
 
 
Datum: 03. května 2016 22:34
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Díky moc za rady :-)
 
 
Datum: 02. května 2016 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18665    
Já mam výrobní číslo teda na krku,oddeklovávat nemusim,motor neřešej. Rezonanční vložka se udělat dá,hodně lidí co jezdí válce ode mě v klasikách dávaj reso vložku,na kterou jim skicu dodam,ale nikdo netlumí,moc se to tam nevejde... ale dá se to ... co vim tak tam Stejskal má úžasnej graf s nějakym upravenym origo vejfukem,takže by neměl bejt problém... uvidíš ...
 
 
Datum: 02. května 2016 19:30
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Taky jsem přemýšlel o tom tam namontovat origo karbec když se jede na STK, ale nechtěl bych mít něco nelegál i třeba při silniční kontrole, vím že to policajti nekontrolují ale náhoda je blbec... Dell orto 21mm jsem měl namysli, mám upravený válec SURS od Stejskyho a na něj je třeba 21mm. Výfuk samozřejmě taky musím pořešit, chtěl bych to vyřešit rezonanční vložkou do origo výfuku, avšak ještě nevím co mi na to odepíše Stejsky, jestli by to vůbec šlo. Kryt jsem oddeklovávat musel, už kvůli výrobnímu číslu motoru.
 
 
Datum: 02. května 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18665    
A je problém tam na technickou dát seriovej karbec? Projít bys s DO neměl. Minimálně s mustangem. U j05,20,21 to neni vidět a já to nikdy oddeklovávat nemusel... tam by to mohlo klapnout. A vejfuk? Když jdeš do DO (předpokládam 19mm) tak už asi jdeš přes rozsah origo výfuku i karbecu ??? Kolik točíš? Do 8500 ot/min jede perfektně origo karbec a výfuk mustang. DO 19 je tak od 8000 do 10000 ot/min a tam se bez výfuku stejně nedostaneš....
 
 
Datum: 02. května 2016 19:07
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
 
 
Datum: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
 
 
Datum: 01. května 2016 11:26
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Zdar zabijáci!Jaké máte zkušenosti na konci sezony s benzínem??Dáváte do nádrže/benzínu/stabilizátor-nakopnete at se dostane do karbecu a necháte v poho stát do jara a trysky jsou nezalepené pak v klidu nakopnete??!!Chci jen názor na stabilizátor paliva.Ne hovadiny-vyjet karbec do sucha nebo plná nádrž-ano to je proti korozi ale ne proti zalepení trysek.Takže jen stabilizátor benzínu.JAWA Ogar 350.Dík za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18206    
Já taky nedělám nic a stojí to v kolně kde je venkovní teplota a občas 2* za zimu to natočím když je jasno a pod nulou tak na 5min zároveň se mi líbí ta vůně nedopálenýho benzínu v mrazivím vzduchu
 
 
Datum: 11. května 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Protože mám vcelku malý nájezd, některé stroje jsou v provozu s bídou 1x do roka, tak tankuju 100 oktanový benzin OMV nebo Benzina. Pokud se nic nezměnilo, tak se jedná o identický benzin z rakouské rafinerie, neměl by obsahovat biosložku. Motor před odstavením pořádně prohřeju vyjížďkou, vypnu benzín a nechám běžet do chcípnutí, nádrž dotankuju doplna. Benzín beru u velkých značkových pump s velkou výtočí, rozhodně nekupuju nejlevnější benzín. Je to takové spíše paranoidní řešení, ale mně se to osvědčilo. Karbec se vyjíždí, protože se benzín odpaří, olej zůstane a časem může vyschnout - soudě podle ucpaných kohoutků, kde rozpleteným lankem vyškrabuju na kámen zaschlé cosi... Nádrž do plna - jednoduše řečeno - koroduje to, k čemu má přístup vzduch (a ne vždy musí být v benzínu olej), při plné nádrži se nebude na stěnách nádrže srážet vzdušná vlhkost. Proti korozi funguje pořádné prohřátí motoru - hlavně motor v zimě preventivně nestartovat na 2-3 minutky, to mu spíš ublíží. Třebas u auta krátké nastartování motoru - a to nemusí být zcela studený - dokáže vyprodukovat ve výfuku až nečekané množství sražené vody... Jediná hovadina je stabilizátor benzínu, vyhozené peníze.
 
 
Datum: 01. května 2016 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Nedělam nic,jak to postavim do sklepa (kde nemrzne) tak to na jaře vytahnu. Benzin nevyjíždim,ani karbec. Dávam přes to deku. Když jsme rekonstruovali barák tak jsem na péráku dokonce nejel přes 2 zimy,čekal jsem kdoví co,zalepený trysky či jinej problém. Nic. Chytil klasicky na druhý šlápnutí.... (samozřejmně baterka byla vybitá) ... tak nevim jestli má význam se s tim nějak moc zabejvat... nedávno jsem dokonce v babetě (měl jsem ji tu na opravu motoru) vyjel asi 5 letej benzin ... nepřijde mi teď,že by ty paliva byly nějaký špatný , ale dobře si pamatuju že před 12-14 lety to byla tragédie ... asi do toho benzinu něco přestali dávat a nebo naopak něco přidali :-D
 
 
Datum: 01. května 2016 11:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s lk :-)
 
 
Datum: 30. dubna 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nechceš slyšet hovadiny, ale přesto ti to zopakuju... já nic neřešim, jen vyjedu karburátor a nemám žádnej problém,,, mám 9 motorek a některá stojí i víc než rok a přesto pouze naředím benzín novým, otevřu kohout a jedu... jde o kejvačky přes panelky po jawettu a fichtly, u všeho stejnej postup.... jako hovadinu naopak považuji sračky v podobě rádoby stabilizátoru paliva...
 
 
Datum: 30. dubna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Ahoj,draci.Mám otázku ohledně pístu a pístního čepu do Pionýra.Mám nový píst 38,50 a nešel mi do něj nasunout ani pod tlakem pístní čep.Tak jsem stavitelným výstružníkem postupně zvětšil průměr díry v pístu natolik až mi do něj šel čep nasunout pod lehkým tlakem prstem.Ale dočetl jsem se že je to asi špatně,že se má pístní čep do pístu "nalisovat".Jak to tedy je?Mám si koupit nový píst a nebo můžu použít ten co mám vystružený?Díky za info Kondor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18672    
Zbytečně to dramatizuješ. To ani ojnice neni vyúhlovaná s přesností 0,05mm ... špatně složenej motor má 10x vyšší odchylku a je to furt "dobrý" ... chtěl bych vidět motor co má všechno "rovný":-D
 
 
Datum: 10. května 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
No právě že jen škrkl ale kde a na jaké straně!!!
 
 
Datum: 08. května 2016 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Proč by to měl mít z úhlu? Bral díru 14mm na 14,1mm , tzn 0,005mm po obvodu ... to sotva škrtnul... navíc ten stavitelnej výstružnik to samo o sobě vedlo,neměl kam uhýbat a proč? .... nedával bych tomu takovou váhu
 
 
Datum: 01. května 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem rád, že nejsem sám :-) :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2016 22:02
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Ahoj.Pokud jsi to dal v ruce a ne strojně tak to máš stejně z úhlu!!!!Nikdy nedáš rovinu vratidlem!!!NIKDY!!!!Dělá se to tak-vem šábr a ojehli otvory pro čep a neboj se to vzít klidně 5 desetin pro vedení čepu do pístuTam to ničemu nevadí.Nad tím jsou pístní kroužy.Vem si píst a čep namaž a v ruce vyzkoušej průchod čepu v pístu.Čep musí dávat malý odpor ale musíš ho prstem vytlačit-tím je to OK.S nahřátím pístu a zmrazením čepu souhlasím ale než to tam nandáš čep si vezme teplotu z prstů a si tam kde jsi byl!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18662    
To nemá co udělat,nic neni špatně... ad Shrek : To jsem taky dostal v brusírně píst s 14mm dírou. Ohřát píst a zmrazit čep není vždy to ideální řešení :-D samozřejmně se mi stalo to a samý a nejen mě. Naštěstí to bylo jen několik případů. Už beru písty je z FK.
 
 
Datum: 30. dubna 2016 6:25
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel17806    
Draci díky,použiji tedy ten vystružený píst a budu doufat že to časem neudělá nějakou paseku.
 
 
Datum: 29. dubna 2016 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep vsuvně prstem do pístu jít může :-) mě se stalo že mi dali píst z báby... taky to nešlo... tak se nahřál píst a čep zmrazlil... rup a píst na dvě půlky :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18661    
Pokud to neni festový ve futru/v jehlový kleci tak to neřeš,je to ok,občas se vyskytnou čepy co maj holt toleranci do plusu a písty do mínusu... když se pak sejde širokej čep a ouzkej píst tak to ani jinak nejde ... ale nesmí to bejt nafest v klice.
 
 
Datum: 28. dubna 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel18659    
Zdar, máte nějaké zkušenosti s kvalitou klikovky na b207 z krámku? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
mám ji, ujeto asi 1000km a bez problému... bral jsem k tomu hned i jedno jehlové navíc kdyby náhodou a zatím všechno v pohodě, příští měsíc by měla odlítat cca 3000km tak potom teprve uvidíme...
 
 
Datum: 15. května 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo nic zatom nenapsal, jem maji jednu zmenu nemaji serizli setrvaky,, jen kulaty ale dle me je to v poho,, dle je je ok
 
 
Datum: 28. dubna 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem u pionýra typ 20 ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2016 8:14
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 28. dubna 2016 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18657    
To je víceméně v pořádku. Přiklepni o desetinu svíčku.
 
 
Datum: 27. dubna 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18663    
Máš lehce nižší hladinu a asi slabou jiskru. Psal jsem abys sklepal svíčku. Mužeš lehce zvednout hladinu,ale teplý ti to bude chcípat a kuckat z kopce ... vyber si ... sílu jiskry lze ovlivnit vzdáleností cívky od rotoru a správným nastavením odtrhu a předstihu ... a nebo ještě sklepej svíčku .
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám problém s dobíjením na 175/487... před rokem jsem nainstaloval elektronický relátko a se světlama to dobíjelo 7,18V... po zimě nabiji baterku, ujedu pár desítek km a motorka zhasla-baterka vyšťavená... bez světel to dobíjí 6,11V a se světlama rovných 6V, na volnoběh je to ovšem ještě méně. Nevíte po čem jít? Mohlo odejít něco v zápalku, že by celkově dávalo menší napětí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji, vyzkouším :-)
 
 
Datum: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18664    
Odpoj regler, tenký drátek vedoucí do budících cívek statoru připoj na kostru (ten druhý by měl být na uhlíku, co není ukostřený), připoj voltmetr (na kostru a ten uhlík co není ukostřený)(tedy na uhlíky) - polaritu podle baterie, nastartuj. Voltmetr by měl ukázat hodně - 9 - 12 V. Toto jest důkazem, že vlastní dynamo funguje.
 
 
Datum: 02. května 2016 9:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to změřím prosímtě? jeden konektor na kostru a druhej na uhlík při chodu? :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jaké napětí je na uhlíkách?
 
 
Datum: 27. dubna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
U elektronických relátek bývá kontrolka zapotřebí k nastartování funkce. Ale nemusí to být vždy. Relátka jedné firmy jsou funkčně spolehlivější, než relátka druhé; první kontrolku nevyžadují vždy, druhé bez kontrolky nenaskočí nikdy.
 
 
Datum: 26. dubna 2016 18:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komutátor i uhlíky jsem kontroloval, drátky upadené nevidím... popravdě kontrolkou si nejsem absolutně jist a k motorce se momentálně nedostanu, ale bude to to první co zkontroluji :-) polarita je správná :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
Ahoj, mrkni se na stav dynama - lamely komutátoru, pohyb uhlíků v domečcích, uvolněný vodič. Napětí 6V je nejspíš jen z baterie. A ještě kontrolka dobíjení musí být funkční. A baterie je namontovaná se správnou polaritou?. Jestli to nepomůže, tak se ozvi. Martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 26. dubna 2016 5:52
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Jak je to s replikou výfuku na Pionýra? Není to zase nějaký shit, tak jak ostatní repliky(válce) atd.? Jde mi hlavně o to aby nesnižoval výkon oproti originál výfuku. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2016 22:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty prachy je to super vyrobek,,, jen je jeden kix,, je malokdy skaldem,vyrobce nestiha
 
 
Datum: 25. dubna 2016 22:59
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Děkuji ti tedy za tvůj názor. :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18654    
Na burze jsem viděl vejfuk doutnik v řezu a nic tam nechybí ani nepřebívá. Sesa píše že je to na 99% totožný,já bych řek že to zhruba odpovídá,jen se mi zdálo oproti původnímu vše takové silnější,robustnější,použitej plech bude 0,8 namísto 0,5 + měď + chrom ... takže bude těžší (o trochu) ... origo je šlupka ... i ty misky,pukličky,trychtýře... výkonově to bude kopie ... u výfuku mustang to bude stejné,stejná firma ... doporučil bych to
 
 
Datum: 25. dubna 2016 17:17
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel18653    
Zdarte draci a dračice, mám takový problém na mé 250tce kývačce. Jak ji nakopnu tak od spojky se ozývá takové lupkání (jako by někdo počítal zuby) nevíte čím to může být? Díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Sundej víko a mrkni na spojkový koš!Stalo se mi že mi rupla segrovka nebo mevím jaké máš zajištění pružin na spojkovém koši-pružina mně zevnitř drhla o víko!!!!Nemilé!!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18654    
Mě to rachtání dělá taky (pérák). To je buď nějakej vakl na spojkovym koši,vytahanej řetěz či něco tam. Zmačknu spojku a je ticho. Dokonce jsem to chtěl shodit. Ale jaksi mi nejde dolu startovací páka :-D po různym roztahování a ohřejvání nic. Až seženu jinou hřídej tak to rozřežu flexou :-D ty to máš jednodušší tak to prostě sundej :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
proč to nerozebereš? Shodit to víko snad není takovej problém ne?
 
 
Datum: 23. dubna 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci, mám takový problém teče mně benzín z karburátoru a z výfuku(nespálený benzín) a svíčka je hned mokrá a nechce to za žádnou cenu chytnout, ale jiskru to háže. Vše co Vás napadne co by s tím mohlo být vyzkouším. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Souhhlas-mrkni na plovák jestli dobře tlačí na pístek přívodu paliva do plovákové komory a uzavírá-když ne přihni plovák-jen tak o 1,5mm nic tím nezkazíš.Vrátit to můžež vždy!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
NETESNI TI JEHLOVY VENTIL VE VIKU KARBURATORU.NEBO VELMI VYSOKA HLADINA V PLOVAKOVE KOMOŘE.
 
 
Datum: 25. dubna 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Zdar pánové, mám problém u pionýra....neustále mi prosakuje gufero pod startovačkou u pionýra...olej mi teče po startovačce. Problém je, že to nové gufero nejde usadit, jelikož nad guferem je taková plechová, železná miska, které je už jenom půlka. Gufero z ní stále vypadává.\r\n\r\nMáte nějaký nápad jak ho tam usadit?\r\n\r\ndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Jasan simering tam není jen O kroužky a Honza at si odstraní své péro při takových radách!!!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18610    
dej tam gufero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blok
 
 
Datum: 24. dubna 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
není tam gufero, ale o-kroužek o rozměru 16x2 a plechová miska... obojí koupíš nový...
 
 
Datum: 22. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: MajSiDi      IP: uživatel11821    
Zdravím, potřebuji tak trochu pomoc. \r\nMám upravený válec rs,hvězdicová hlava, karburátor 21mm a jednokroužkový pist. Předstih 1,6 jiskru to hází, benzín do válce jde, ale neprojeví žádné známky života a to ani po roztlačení . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Svíčka je mokrá? Karburátor je seřízený a vhodně natryskovaný? Zapalování je jaký? Při tvrdý hlavě nemusí seriový zápalko zapálit směs - slabá jiskra.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přijeďte si zazávodit na Pionýru tento víkend, na jeden s pěti závodů v ČR. Kalendář se všemi podrobnostmi je tady: http://www.jawa50zavody.wz.cz/kalendar.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už je to pryčč
 
 
Datum: 15. května 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: Kedluben      IP: uživatel16168    
Zdravím hošani , nevíte kdo by mi opravil píst? Konkrétně kdo by opravil vyběhanou díru pro pístní čep.Dneska jsem přivezl domů motor ILO LE 125K a mlátí na pístním čepu a sehnat novej píst bude asi nereálný , jelikož je z deflektorem z roku 1954. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: Keluben      IP: uživatel16168    
OK dík za pomoc
 
 
Datum: 22. dubna 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
šikovný soustružník a metalurg mi vyrábí vše co potřebuji na míru. takže - prostružit píst, o pár stovek víc prostružit oko ojnice a vyrobit pístní čep - ten přebrousit, nacementovat a zakalit. tak nějak mi to dělá.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Zkusil bych se obrátit na Ahru,Almet a nebo na Baška ... vím že odlitky s deflektorem jsou.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Kedluben      IP: uživatel16168    
Dík
 
 
Datum: 19. dubna 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Pochybuju že to někdo opraví ale zkus kontaktovat firmu Padalík šardice, dokáže to sehnat, já to tam mám kousek a co vím tak zatím sehnal skoro vše a když ne tak nechá vyrobit.
 
 
Datum: 19. dubna 2016 19:17
 
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.02.2019 22:33:01 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu