www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Simson      IP: uživatel13551    
Zdravím draci, vím že to sem tak uplně nepatří ale potřeboval bych radu. Mám simsona ale koupil jsem ho už bez blinkrů, ted potřebuju s ním na stk a nevím jestli je tam musím nechat dát, nebo to zkusit i bez nich.. díky hoši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Koukni na přesný označení simsona,jedny simsony blinkry třeba neměli,ani baterku. Dohledáš nejlíp na německejch stránkách. A pokud je máš mít dle typu tak je dodělej,neni to nic složitýho.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18585    
Zdar draci, potřebuju snížit hlavu válce na ČZ 175 477,o kolik mm mám vzít trisku, aby mi pak neklepal píst do hlavy máte někdo s tím nějaké zkušenosti? Za každou radu budu vděčný diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Pokud chceš nahánět kompresi, tak vyndej to hliník. těsnení pod hlavou a hlavu pořádně zabruš vůči válci. Je to skoro zadarmo...
 
 
Datum: 18. března 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18586    
Úprava hlavy se odvíjí od úpravy výfukovýho kanálu. Obecně když jde vejfuk o milimetr nahoru tak hlava o milimetr dolu. Zkušenější mohou upřesnit jak je to přesně u čz. Při úpravě hlavy se hlava nejenom sníží,ale zároveň se musí i proškrábnout spalovák,dosedací plocha a antidetonačka,takže se nikdy nemuže stát,že by píst klepal do hlavy. Pokud jsi nic neupravoval tak nic nesnižuj. A pokud hodláš hlavu "jen uříznout zezhora" tak taky nic nesnižuj.... rozhodně bych svěřil úpravu hlavy někomu,kdo je zkušenější a umí to a má přípravek a nože.
 
 
Datum: 14. března 2016 11:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18584    
Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18590    
A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
 
 
Datum: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18589    
To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
 
 
Datum: 15. března 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18583    
zdravym, mam 350/639 a menil sem lamele ... potrebujem poradit stim jak moc mam alebo podla ceho mam dotahnut na spojkovem kosi sruby co su na strunach ? nwm je nemozem tu spojku nastelovat ... dik za ucinne rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Pavel S.      IP: uživatel17888    
Zdravím, pincek 21, už dřív jsem s ním měl podobné problémy jako ted, myslel jsem si že saje někde faleš, když mi začal téct olej tak sem to celé důkladně přetěsnil, nové gufera, a mezi kartery papír se silikonem, jen mezi karburátorem a kolínkem je obyč silikon. no problém je ten že když startuju za studena tak přechlastám a startuju a ono to třeba jen párkrát zapálí a hned to zdechne a když to tak udělá asi 4x tak už jdu roztláčet a vždy to jen cukne a až za dlouho to nakonec jaksi taksi chytne a jede. ještě chci poznamenat že nějak extra nechce držet volnoběh, šroubek mám skoro přitahlý na maximum, a svíčka bývá mokrá když ji po neuspěšných pokusech vytáhnu a zapalování mám seřízené špičkově tak ted čím to je. jehla na 2. zářezu a hladina lícuje předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel S.      IP: uživatel17888    
zkusím tam dat novou svíčku a zmenšit hladinu
 
 
Datum: 15. března 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mokrá svíčka = extra uchlastanej karbec a nebo nepálí svíce jak by měla.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
PROBLEM BUDE ASI VTOM SILIKONU PATRI TAM TESNENI,SILIKON SE TI VYTLACIL DO SANI.MALO VZDUCHU.CAU
 
 
Datum: 13. března 2016 13:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Nazdar :-) chcem sa spytat , pionier mi chyta za studena len na roztlacenie , ale ked sa trosicku zohreje uz chyta krasne na paku , ked ho roztlacim vzdy najskor cuka a skapina ale potom sa rozbehne pekne ... na karburatore mam presne nastavenu hladinu ale ihlu som dal na prvy zarez zhora lebo mi stale kvapka trochu benzinu s vyfuku a uz neviem ako ochudobnit zmes ale na druhej strane asi zasa pojde lepsie ked hu dam na 2. zarez len bude asi este viac benzinu s vyfuku tiect ? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 13:41
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18635    
Kontakt na sviecke som nastavoval rozne a sviecku som aj tak kupil novu pretoze a stara uz bola stejne trochu spalena a par eur za sviecku ma nezabije :-) ... Magneto je skoro nove , kladivko je tiez uplne nove, cievky som nastavil presne podla odstrihnuteho kusku s PET flase a inducka je zapojena spravne , kontroloval som to podla schemy... Vsetko je tam nastavene presne tak ako ma byt , mozno sa este pohram s predstihom... teraz ale nemam na to cas lebo si skladam auto ... potom dam vediet co bolo zle :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2016 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18586    
A on je problém ji sklepnout na 0,4mm ??? Problém ve svíčce samotné nebude,prostě to má slabou jiskru (slabý magneto,opálený kladívko,špatné postavení zapalovací cívky oproti rotoru,obráceně zapojená indučka a jiné důvody...)
 
 
Datum: 14. března 2016 11:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Moze to byt aj tou svieckou veru ... ale tuto sviecku ktora tam je teraz mam presne na 0,50mm , kupim novu a uvidime
 
 
Datum: 12. března 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18581    
No a když pominu to tvý kapání benzínu z vejfuku tak to,že studený to nechce chytat a teplý jo muže bejt klidně velkym odtrhem na svíčce. Stačí o ani ne desetinu sklepnout.
 
 
Datum: 12. března 2016 13:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Hladinu som dal uz kusok pod tanierik plavaku ... ihlu mam uz druhu a aj ventil v plav. komore ... bude to jedine ta tryska
 
 
Datum: 11. března 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Směs u tohoto karburátoru ovlivníš velikostí trysky a polohou jehly.
 
 
Datum: 11. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18580    
Už jsem ti napsal,že jestli ti kape benzin z vejfuku tak nezavírá jehlovej ventil u plováku a nebo máš vysokou hladinu. Kolikrát ti to mam ještě napsat?
 
 
Datum: 11. března 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18241    
Čau chlapy mám dotaz jak poznán válec z 05 a z 23 ? Vim ze to ma jiný časování ale da se to poznat z čeho je když je nasazen na motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Právě ze a tou 72 to jelo lépe ... Filtr jsem mel i sundanej jehlu všude možné svíčka OK nevím a klika nic nedre jde to volně:-) ale já mám pocit ze je z 05 mel jsem ho dříve sundanej a asi jsem ho tam dal ... No az budu doma tak se mrknu ale díky za rady :-)
 
 
Datum: 07. března 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Jestli máš 05 ,podívej se jaký máš karburátor. Máš-li 2915 PS , je hl.tryska 60 a tv 40. Nastavení předstihu je v tomto případě 2,3-2,6.
 
 
Datum: 07. března 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Lukáši, nedělej unáhlené závěry. Níže jsem četl, že máš problém s bohatostí směsi a používáš 72 trysku + jehlu nahoře. Bohatá směs má přesně takové příznaky - není to moc točivé a může se zdát, že to od spoda táhne. Podiv se na ty kanály jak radí Standa a hlavně si nastav karburátor jak má být (tryska 68, jehla prostřední zářez a rozumně nastavená hladina s adekvátně odšpuntovaným airboxem). Předstih 1,6 - 1,9 - mě se osvědčil předstih vyšší - kolem těch 1,9.
 
 
Datum: 07. března 2016 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Díky ti :-) protože je to takový líný ale odspoda tahá krasne
 
 
Datum: 07. března 2016 11:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18578    
Ne,z venku je nerozeznáš. Přinejmenšim musíš sundat hlavu a nebo vejfukový koleno (spíš hlavu) a sjet si pístem dolu aby se ti ukázaly přefuky. Když to hodně zjednodušim tak j05 je má na vejšku něco přes 1cm a naopak válce j20-23 je maj na vejšku skoro 2cm. Okem to poznáš. Z jízdy toho moc nepoznáš,je to takový "líný" ale tahne krásně odspoda,jede většinou 55-60.
 
 
Datum: 07. března 2016 6:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau kluci. Mám takoví dotaz a netýká se to fichtla. Tak mě prosím neukamenujte :-D Byl jsem na motosaloně v Brně a jel jsem po dálnici Olomouc-Brno a zpět bez dálniční známky. Žádná hlídka mě nezastavila prostě nic. Tak jsem myslel že to bude OK ale kamarádi mě straší že mi přijde serie fotek a pokuta. Je tady někdo kdo se v tom pohybuje a je mi schopen říct jak to tedy je ? Díky a ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky kluci :-)
 
 
Datum: 07. března 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Neřeš a buď v klidu,nic ti nepřijde. Museli by tě chytit a nebo někde vyfotit schovaný za keřem,ale to je blbost,protože na dálnicích jezdí kobra 11 v tech novejch oktávkách a řešej to hned.... v současný době na dálnici doporučuji začít dodržovat rychlost a předpisy ,nikdy nevíš,který auto je policejní...
 
 
Datum: 06. března 2016 18:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic neřeš, máš štěstí a vyšlo ti to... problém by jsi měl s vozidlem nad 3,5t bez mýta....
 
 
Datum: 06. března 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim vsechny koupil jsem karburator special na motokolo sunway chci ho dat na ankura po zapojeni jede ale na karbeci jsou dve pripojeni na slabe hadicky jedna je pred valcem na sanni a druha je pod nadrzkou plovaku nevite nekdo na co toje a kam se to zapojuje dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2016 10:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Hadička u sání bývá k automatickému míchání oleje a benzínu čerpadlem tzv. oilmaster. Pokud nepoužíváš, tak zaslepit. Hadička pod nádržkou plováku je přepad - ten nemá být zapojený nikam, ale neměl by mít možnost odkapávat na výfuk nebo motor.
 
 
Datum: 08. března 2016 10:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17062    
Čau chlapi potrebuju radu mám mustanga je po go ložiska gufera a novější píst a kroužky všechno je utěsněny benzín OK předstih ten je naprosto v pohodě je tam 72 triska a jehla az dole je to porad takový linejsi a svíčka je taková zacernelejsi je tam n15c filtr taky OK 3 netahne a kolečka nejsou prohozeny... Potrebuju poradit jak mám nastavit směs .... Nebo myslíte ze si to teprve sedne ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2016 9:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co si mám představit pod pojmem NOVĚJŠÍ píst???
 
 
Datum: 09. března 2016 9:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Rikas ty ... Já jsem se jenom ptal...
 
 
Datum: 08. března 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Takže máš "7 let praxe" a umíš hovno......... Měl by sis dostudovat aspoň ten základ......
 
 
Datum: 07. března 2016 23:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Tak ty jses jasnej jen jsem se ptal a ze to jede hůř no asi kdyz je tam jiném válec a předstih je 1.6 tak jsem se spletl no... Od spoda táhnul a pak se mu moc nechtělo... Proto jsem se ptal jak mám udělat tu hladinu s tou 72 takže se sklidni mel jsem tam 68 ale s tou to jelo hůř na všechny kombinace jehly a nejsem kkt abych to toho mlatil.... A silikon moc nepouzivam jen jsou trošku potreny plochy a pak papír .... Klika se točí v pohodě a převodovka taky... Poprvi to nedělám zadal jsem vas o radu ne o to aby na me byl někdo hnusnej a dělal ze me největšího curaka ... Hned ten člověk je nespatnejsi a debil co nic neumí hranu se v tom už od 9 a to mi je 16 takže jestli chceš někoho urážet urazej si někoho jinyho ... Díky
 
 
Datum: 07. března 2016 23:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Takže mi v podstatě tvrdiš že s válcem 05 to nemůže dobře jed ? No to si to teda vylepšil .............................. a jak si poznal že máš válec 05 ? Nevěřím že sis to rozebral a změřil..... "předtih v pohodě a tryska 72" je opravdu vražedná kombinace. Ty vaše generální opravy znám až moc dobře ..... Klika se netočí..... převodovka se netočí .... novej píst znamená přihnutá ojnice ... a všechno utěsněný znamená motor plný silikonu.... takže generální oprava ve stylu pojď mě jebat...... jezdi na kole - budeš rychlejší
 
 
Datum: 07. března 2016 14:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Dobrý nervy na me nebo to nekomentuj idiote... Zjistil jsem ze mám 05 válec tak proto...
 
 
Datum: 07. března 2016 11:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Nic si kurva nesedne.... jak u idiotů ..... beztak se ti klika netočí.......... "předstih je v pohodě" ??? to znamená co ? Opravdu takové číslo neznám...... zbytek nemá cenu ani komentovat ...... hoď to do kopřiv a jezdi na kole ......
 
 
Datum: 07. března 2016 2:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18241    
Takže mám dat 68 a jehlu na druhém zářez ? Je to porad bohatý
 
 
Datum: 06. března 2016 20:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Proč máš trysku 72 a ne 68 ? Proč máš jehlu dole (chudá směs) a ne ve druhém zářezu ?
 
 
Datum: 05. března 2016 10:00
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar draci, chci se zeptat jestli jdou přepsat papíry z JAWY 21 na JAWU 05? Já si myslím že to jde ale radši se ptám... Prosím o odpověď... Díky a zatím čs... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Záleží na tom, co myslíš přepsáním:-) Ofiko to nejde, výrobce již neexistuje, nikdo jiný ti potvrzení na přestavbu nevydá. Neofiko je vše stejné až na motor, výrobní číslo na rámu není, číslo motoru lze úředně smazat, výrobní štítek lze přehodit. Jediná potíž je v motoru, většina lidí nepozná rozdíl, ale zrovna před 2 týdny jsou koupil J21 s doklady J05 a od cca 30ti letého technika jsem dostal při evidenčce přednášku o tom, jak vypadá motor 05...
 
 
Datum: 04. března 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel18577    
Samozřejmě, že to oficiálně nejde. Jsou to papírově 2 odlišný motorky. Jak píše Franta randál. Přesekej štítek, smaž šíslo motoru (pokud ho vůbec máš, některý pionýry číslo motoru neměly) a jezdi.
 
 
Datum: 04. března 2016 12:38
 
 
 
 
Jméno: Franta randál      IP: uživatel12281    
Tohle bych vůbec neřešil,na 05 bych dal štítek z 21 ,zašel na úřad a z TP nechal vymazat číslo motoru (50kč) a jezdil bych.
 
 
Datum: 04. března 2016 10:13
 
 
 
 
Jméno: Hektor      IP: uživatel12281    
Zdravím vás neví někdo o nějakých burzách v Polsku? Auto-moto-vetes zkratka něco jako Chotusice,řád bych se jel letos někam podívat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2016 22:22
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
12.3.2016 se v obci Rádlo (u Jablonce nad Nisou - Severní Čechy) pojede závod Pionýrů. Máte-li chuť si zazávodit, informace jsou na http://www.jawa50zavody.wz.cz/radlo.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přijedu se podívat bydlím ve Velkých Hamrech :-)
 
 
Datum: 02. března 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Zdravim,jak nejrychleji stočim km na tacháči na fichtlu? Mam tam 11600. a vrtačka je pomalá :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2016 23:48
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Když je to speciálně pro mě, tak tě nechám ..... Tacháků jsem se na rozebíral .... dělal jsem jak 555,21, 23 a vím..... jsou jak 4 místný, tak 5 místný................... "Kolíky" v náhonu musíš udělat z vrtáku - ten se ti nikdy nestřihne a lanko ti nikdy nepraskne pokud ho máš vedené normálně a bovden předem vykoupaný v teplym oleji ............. Teďka jsem si repásnul zadní kluzáky na Janečka a kolík pro šroub napínáku řetězu jsem urobil o5 z vrtáku. (Akorát jsem ho udělal volnější o 0.4 a zalepil barvou.... kdybych to náhodou v budoucnu musel rozebírat..... ) P.S. klasickej HSS vrták za 7 kč je naprosto ideální na takové to píčoviny.....
 
 
Datum: 12. března 2016 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18582    
Speciálně pro tebe se Franky půjdu podivat. Mam všechny stejný a všechny ze starý 05,20,21 ale snad najdu i jeden z mustanga. Když mi to vyjde tak zítra či v pondělí napíšu. Dnes jsem až do noci v robotě .
 
 
Datum: 12. března 2016 17:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
novější tachometry mají standardně pětimístný číslo... čtyř mají tacho typu 555 apod. ...
 
 
Datum: 12. března 2016 13:31
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Při vší úctě ..... Stando ..... meleš hovna.
 
 
Datum: 12. března 2016 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18581    
A že se tak blbě ptám,oni měli nějaký fichtly 5-ti místný počitadlo ujetých km? Nebo tim pátym číslem myslíš metry? Já mam všechny doma 4 místný. Tzn max 9999,9 a jede znova... jinak si taky dovolím podotknout,že tvé počínání mi přijde podivné. Nic bych nestáčel,kolik je na pio najeto nikdy nikdo nezjistí,protože všechny tacho se po 9999 přetočí na nulu a za druhé je u pio klasika,že se každou chvíli strhne náhon a nebo lanko. Kolíčky v náhonu se mi přestaly střihat až když jsem tam narval pořádný "kolíky" .Lanko jsem vyměnil/opravil 3x a pak mi došla trpělivost. Lanko jsem vyhodil. Až budu sundavat rozetu tak vyhodim i náhon. Když budu chtít vědět kolik jedu/točím tak tam dam otáčkoměr na VN kabel. Při převodu 13/55 se 6000ot/min = 60km/h. Víc mi nezajímá. Tak asi tak.
 
 
Datum: 12. března 2016 13:23
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
vrtačka je v pohodě ... akorát ty jsi línej držet ji 46 dnů a 9 hodin ..... v kuse .....
 
 
Datum: 07. března 2016 2:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Vyraž na 8840km dlouhý výlet:-) Nejrychlejší to bude rozborkou, ale nějak mi uniká smysl celého konání? Pokud chceš počítat km od nuly, pořiď si digitální tacho z bicyklu a mechanický tacho nech na pokoji...
 
 
Datum: 02. března 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nejjednodušší řešení je, brát stav kterej tam je, jako výchozí, případně stočit tou vrtačkou na nějaký rozumný číslo (třeba 10 000,11 000 apod.)... dalším řešením je rozpertlování rámečku tachometru, rozebrání, přeskládání číselníku a opětovné složení,,, ovšem hrozí poničení rámečku tachometru a nesprávné nastavení předpětí pružiny rafičky a tím i "rozhození" přesnosti měření aktuální rychlosti...
 
 
Datum: 02. března 2016 10:28
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec, mam ve fichtlu zapalování vape a přestalo mi dávat jiskru. Jenom pomocí vrtacky mi to hodí strasně malou jiskru. V drátech asi problém nebude ty jsou zkontrolovaný.I svíčky,fajfky jsem měnil. Najel jsem na něm cca 100km. Bohužel už není v záruce páč fík dlouho stál. Tedkon jsem na nem zacal jezdit a stalo se tohle. Nevíte co na tom mohlo odejít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: P      IP: uživatel16502    
Tak doufej že neni elektronika v píči jinak mě tam natekla voda a vape v píči že jsem se držel za hlavu že jsou 3tis v prdeli
 
 
Datum: 15. července 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Prave ze je vsecko v cajku kabels jsem vsecko co se dalo menil, bez uspechu .....
 
 
Datum: 29. února 2016 22:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
A neodpadla ti nějak kostra z indučky? Či jinej kábl? Vn kabel cajk?
 
 
Datum: 29. února 2016 21:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Právě že neníabsolutne na něm žaádná viditelná chyby. A rotor byl sundáván normálne pomocí sroubu. Proste jsem s nim jel a nalednou prestal jet. Bylo to asi po 0,5km takze se nemohl přehřát.
 
 
Datum: 29. února 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Neni ukáplej stator? Někdo tu psal dokonce že ohřál rotor aby ho stahnul a stalo se mu to samý. Vape jsou citlivý. Pro jízdu bez světel nemam ukostřený žlutý vodiče,protože by mi fichtl netroubil. Bez světel jezdim jen couračky do 2km tak doufam že mi z toho taky brzo neukápne stator :-D drží už asi 6 let. Při projížďkách samozřejmně svítim (protože policie) tak tam mi nic nehrozí...
 
 
Datum: 29. února 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh he to normal I rychlost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu
 
 
Datum: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?
 
 
Datum: 29. února 2016 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?
 
 
Datum: 29. února 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved
 
 
Datum: 29. února 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: Pedro kašmír      IP: uživatel12281    
Ne,měla by jet kolem 40km/h
 
 
Datum: 29. února 2016 18:03
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel15124    
Mám babetu 210 a svíčka mi neháže jiskru. Můžu šlapat jak chci ale prostě neháže jiskru. Koupil jsem novou indukční cívku a novou svíčku a prostě pořád nic. Překontroloval jsem i elektriku jestli je všechno v pohodě. Možná je tam jen nějaká malá chyba ale moc tomu nerozumím. Nevíte někdo co s tím? Budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Prohlédni zkratovač (chcípák) a vodič až k napájecí cívce na statoru alternátoru. Může to někde zkratovat.
 
 
Datum: 29. února 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Obecně je známo,že největšim kurvítkem v eletrice u babety je tyristor,šel bych po něm.
 
 
Datum: 29. února 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute ... preco mi pionier chyta na roztlacenie ale na paku nechce chytit ? karburator je nastaveny ( hladina v pl. komore presne zarovno dosadacej plochy plavaku , ihla na 2 zareze, volnobeh 2 1/2 otacky...) zapalovanie presne nastavene 1.6 mm pred HU na 0.05mm , odtrh presne 0.40mm , sviecka 0.50mm ... vsimol som si ze mi iskri aj kladivko a pritom tam je uplne novy kondenzator ... inducka je druha ... este som si vsimol ze ked som isiel nastavit volnobeh a prilozil som srobovak o nastavovaci srobik tak mi to tam trosicku iskrilo ... to som nikdy v zivote nezazil :-D klukovka je tiez druha lebo stara mala radialnu volu na strane zapalovania a nedalo sa to nastavit ... dakujem za kazdu radu :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 23:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no minimálně by mohl být trošku lepší start....
 
 
Datum: 29. února 2016 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Minimální. Poznáš rozdíl 1,5 a 2,0 ....
 
 
Datum: 29. února 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne v pohodě já se jen ptám :-) já mám na svým 1,7 ale pro srandu zkusím 1.9... jaká bude změna..
 
 
Datum: 29. února 2016 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Dlouhodobě se mi osvědčují hodnoty okolo 1,8-1,9mm před HU jako ideální pro seriové a lehce upravené motory. Na 60ccm válce,kde držím kompresní poměry pod 9:1 dokonce nastavuju hodnoty lehce přes 2mm. Motory mají kultivovaný chod,dobrý spodek,startují a točí jak by měli. Někdo muže mít i jinej názor. Nikdy jsem se striktně nedržel nějaký vyčtený hodnoty. A co si pamatuju,tak manuál stanovuje hodnotu předstihu do rozmezí 1,6-1,9mm. Tak nevidim důvod se nad tím pozastavovat.
 
 
Datum: 29. února 2016 20:00
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není 1.9 mm moc? To pak nebude mit vykonod spoda ne?
 
 
Datum: 29. února 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Zaprvý přidej na předstihu na 1,9 a za druhý uber hladinu. Máš správně zapojenou indučku? Nemáš prohozený 1 a 15 ?
 
 
Datum: 28. února 2016 16:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0.3 mm. Stačí ústřižek z petlahve ,který vložíš mezi cívku a rotor. Při nastartování, nakloň moto na stranu, kde je karburátor.
 
 
Datum: 28. února 2016 7:10
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute borci , ako sa prosim vas prejavuje chybna indukcna cievka na pionieri ? :-) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
:-D vazne mi to tam malicko iskri , kludne to mozme nakamerovat a dat sem video :-) a este by som sa uz chcel rovno spytat co sposobuje ze mi pionier ide len na roztlacenie ... na paku neche chytit ... karbec je presne nastaveny ako ma byt , a este ked sa na nom par krat preveziem po ulici a zohreje sa tak ide stale slabsie a slabsie , proste cim je motor viac horuci tym horsie ide :/
 
 
Datum: 26. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Asi seš moc nabitej :-D tomu nerozumim ... aby někde něco jiskřilo tak se musí jakoby uzavírat okruh ... musí být rozdíl potenciálů ... jako pŕi blesku ... mraky nabitý a země tvoří nulu (kostru,mínus,či jak to nazvat...) ... nevim co by se ti tam muselo dít abys jiskřil šroubovákem v ruce o karbec :-D
 
 
Datum: 26. února 2016 19:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Diki :-) teraz som tam prehodil dalsiu inducku a konecne to chytilo ale isiel som este nastavit volnobeh a ked som prilozil srobovak k volnobeznej tryske tak sa mi medzi srobikom a srobovakom slabsie iskrilo ... moze to byt aj induckou ci je niekde skrat ? :-)
 
 
Datum: 26. února 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Svíčka nehází jiskru. Svíčka hází slabou jiskru ale nejede. Svíčka hází jiskru,motor běží,ale vynechává. Z toho vydíš,že nelze jednoznačně říct : je špatná indučka ... ale alespoň mě se z 2/3 případů stalo,že jak přestala dávat indučka tak začlo nesmyslně jiskřit kladívko i při nakopávání,ale nevim proč. Jindy to nepoznáš vůbec.
 
 
Datum: 26. února 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: rkb      IP: uživatel15632    
zdar, na slovensku jsem zakoupil toto - http://rkb.rajce.idnes.cz/pionyr_%2C_nejaka_slovenska_verze/ udajně prototyp stelly, no, moc tomu nevěřím, ale rozjezdím to, jako sranda pincek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Mě to moc jako prototyp stely nepřijde :-D taky jsem měl před lety takovej mini "prototyp" made in garáž ... ale podle všeho na slovensku měli minipincka ... ale i na dobovejch fotkách mi to přišlo made in garáž,mělo to bandu z S22,světlo snad z mustanga,sedlo jak s23 zbytek si nevybavuju...jen si pamatuju jak mi tam mlátil do očí filtrbox z mustanga uchycenej pod nádrží ... jinak to bylo hezký :-) třeba je to přebastlenej tenhle prototyp...
 
 
Datum: 26. února 2016 19:38
 
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.05.2018 14:58:48 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu