www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel18814    
Dobrý den, mohl byste mi prosím někdo poradit jak vyleštit kanály na válci u pionýra, na internetu jsem nic ohledně leštění kanálů nenašel. Jde mi o to co na to použít. Pastu na leštění hliníku mám ale čím se to nejlíp dělá? Napadá mě akorát filcový váleček na vrtačku, ale podle mě to není ideální. Můžete prosím poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18816    
Pocítíš rozdíl s karbonem/bez karbonu v přefukách a klikový skříni. Samozřejmě u výfuku to platí taky. ..
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee : teorie je jasná, ale jde rozdíl vyleštěný/nevyleštěný pocítit na jízdě nebo naměřit na mot. brzdě?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
DOKONCE KONTRAPRODUKTIVNÍ
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18814    
Mažu olejem API TC, budu dělat go motoru takže bych to chtěl vyčistit případně vyleštit. Myslíš teda že leštění je zbytečný?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
Neleštit. Když už to musí být,tak výfukový kanál. Ale pokud mažeš horším olejem typu M2T API TB tak nelešti ani výfuk,stejně se tam vytvoří karbon.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(LOL)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
 
 
Datum: 24. srpna 2016 17:33
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
cus dreaci proc mi na pionyru nechce drzet volnobech ? ten sroubek stelovci s prekem na volnobech mam na doraz ,a furt to ma tak male otacky ze to zdechne, karbec mam origo s origo filtrboxem a hlavni tryska je 74 a volnobezna 40 ...cim to muze bejt ? vybehany soupe ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel19048    
74 tryska je na válec 41,25 a volnoběžná je 38
 
 
Datum: 13. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel18820    
noje takova na hovno
 
 
Datum: 27. srpna 2016 16:12
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na jehlu. Je dobře zajištěná v zářezu ?
 
 
Datum: 27. srpna 2016 5:26
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
kurňa no vidis zktra se kuknu i kdys sem souoe vymenil za novy
 
 
Datum: 26. srpna 2016 22:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš od toho šroubku vymačkané šoupátko karburátoru ?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 5:50
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
potis je vtom ze to jelo i tak na tu 38 stejně , co myslis cim by jeste ..?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Je to tou volnoběžnou tryskou. Má tam bejt 38,některé motory si dokonce vyžadují 35 a nebo nižší hladinu. Trysky 40 a 74 jsou naprostej nesmysl. Proč si je tam dal????
 
 
Datum: 23. srpna 2016 20:44
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel18789    
Ahoj, mám problém s kladívky, stále mi mezi nimi dost jiskří, hlavně při vyšších otáčkách, po ujetí několika kilometrů to začne vynechávat až úplně přestane jet, tak že musím znova očistit kladívka... nevím jak je to možné. Mám daný nový kondenzátor, vyměnil jsem i indučku. Vše perfektně seřízeno (předstih i odtrh) :-D napadl mě, zda to není tím, že jsou kladívka už příliš opilované (kdysi jsem je čistil jen smirkovým papírem). Díky za rady už fakt nevím jak to jiskření vyřešit, napadlo mě už jen vyměnit kladívka. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak jestli je na nich obroušena ta speciální vrstva, tak je jasný , že se rychle opálej. To, že to jiskří, je normální
 
 
Datum: 23. srpna 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: pavel2938      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdravím, zkus znova dát jiný kondenzátor.Jestli motor na malé obrátky běží v pohodě a dělá tojen ve velkých obrátkách je určitě vadný kondik.Přeji hodně úspěchu Pavel2938
 
 
Datum: 23. srpna 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18811    
A nemáš už moc sjetou vačku?
 
 
Datum: 23. srpna 2016 9:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18810    
Dobrý den jak zjistím rok vyroby babety 210 ze štítku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel18809    
Ahoj Draci můžete mi poradit jak na repasovat přední tlumiče.Zkoušel jsem to a po vystružení a osazení jdou velice ztuha prostě nefungujou jak mají. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stružil jsi to stavitelným, nebo pevným výstružníkem? jinak mírnej odpor není problém, ale po máznutí spodní trubky vazelínoou s ní musí jít rukou hejbat
 
 
Datum: 22. srpna 2016 14:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
Zdar draci, má vliv velké jiskření mezi kladívky na tah motoru? Nejde moc do otáček a mezi kladívky to opravdu hodně jiskří. Vyměnil jsem kondenzátor za nový a je to stále stejné. Může to být špatným odtrhem popř. indukční cívkou? Díky za rady ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
Tak už jsem na to přišel... Vlastní blbostí samozřejmě, jsem si to pokazil :-D ale už to jede. Četl jsem návod spreje a je tam napsáno, že se nemá používat na cívky a samozřejmě mi zapalovací cívka jiskřila jak ohňostroj :-D tak jsem jí teď vyměnil (mám doma nejaké náhradní) a ta snad vyschne a bude zase fungovat. Jinak jsem si i všiml, že jsem měl předřený kabel na kondenzátoru, což jsem už taky opravil :-) Zase jede jak má, díky za rady :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádně to odmasti, namaž jen filc na vačku :-) kdo ví kde ti to ten sprej kostří
 
 
Datum: 22. srpna 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je
 
 
Datum: 22. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
No jo, ale ono to předtím fungovalo, já jsem to totiž rozebíral. A četl jsem, že to může být i když je hodně velký odtrh. Jinak jsem po složení použil sprej na el. kontakty a mám pocit, že to blbne z toho.... Je to možné?
 
 
Datum: 22. srpna 2016 8:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18808    
Tak budeš mít hodně opálená kladívka a asi i mizerný kondenzátor. Odtrhem to muže být pokud je hodně malý,měl by být alespoň 0,3mm.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
nene mám Jawa 21 kde už je "nové" zapalování :-D
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18808    
Ahoj. Vadí. Máš kulaté zapalování z j555/05 ? Tam to dělá prošlehlý vinutí. Nedokážu to vysvětlit,proč se to děje,ale kladívko vysloveně hoří. Od středních otáček to nejede a prská nebo střílí.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:44
 
 
 
 
Jméno: whoode      IP: uživatel18807    
Ahoj draci, mám problém pincek mi škube na jedničku kolem středních otáček. 2x škubne a pak je to zase chvílu dobrý. Dělá to jen na jedničku při více něž půlce plynu. Zápalko mám VAPE. Nesetkal se s tím někdo? Díky whoode odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 9:52
 
 
 
 
Jméno: whoode      IP: uživatel18813    
To je vse ok
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nic nezkazíš ,když dáš novou svíčku a vyčistíš trysky a zkontroluješ hladinu v plovákové komoře.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: whoode      IP: uživatel18813    
Projevuje se to nezapalenim. Zadny zvuk.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 21:50
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
To škubání se projevuje nějakým zvukem ,nebo jde o nezapálení směsi ?
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:07
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Zdar chlapci mám problém s čz 175 450 na trojku jivytocim na 70 kmh a když tam hodím 4 tak dál nejde furt drží 70 nevíte co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 6:28
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli budeš sundavat to víko,tak si dej řadící páku do startovací polohy,jinak ti vypadne i s pružinou.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:28
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Je to olej PP 7. Tento olej je hustější. Když tu spojku rozebereš, tak si to dávej tak,jak to jde po sobě.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 19:14
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
A ještě jakej rozdíl mezi olejem trans 80 mogul který tam mám a nebo jak jste mi doporučoval pp70 v čem to je lepší
 
 
Datum: 24. srpna 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
A ještě bych se chtěl zeptat kdyz bude měnit lamely jesti to je jako u pincka že se dávají k sobě vpoklima strana ma nebo to jedno jakou stranou to tam nasazim
 
 
Datum: 24. srpna 2016 10:50
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Už jsme ti radili v červenci. Dej tam PP7 a když to nepomůže ,sundej víko a podívej se , v jakém stavu jsou lamely.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 16:39
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Tak chlapi je to spojkou njevím jak ji naladit nemohli by jste mi popsat jak jí mám naladit ? lanko spojky mám ten typ kde v páčce je závit na štelování u páčky a pak mám štelovák v půlce bowdenu. mohli by jste mi říct jak moc mám zašroubovat bowden do páčky a jak na tom prostřednim štělováku díky moc.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18808    
A nebo je to bohatý.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Může být malý předstih zážehu, u tvé ČZ má mit hodnotu 4 mm. Dále zanesený čistič vzduchu a nebo klouzavá spojka.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:02
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
zdravim draci mám otázku- mám babču 207 je potřeba mět spz a technickou ? apd. abych moh na silnici jezdit beztrestně - na pincka to prej potřeba je a na babetu ne - jak to teda je správně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Oficiální duplikát kartičky ti za cca 300Kč udělají v Motomaxu v Hodoníně. Zbytek viz lk. Ještě dodám, že i Babetta může mít RZ, pokud si o majitel zažádal - svého času byl tlak na označkování mopedů...
 
 
Datum: 23. srpna 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
aha a když kartičku od výrobce nemám ? kde ji získám ?
 
 
Datum: 22. srpna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ne, babetta nepodléhá registraci,,, musíš mít ale zaplacený povinný ručení (tzn. mít u sebe zelenou kartu) a mít doklad od výrobce k doložení tech. způsobilosti (tzv. kartičku)... samozřejmostí je helma s ochranou zraku a ř.p. min. skupiny AM
 
 
Datum: 21. srpna 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: Rio      IP: uživatel18806    
Ahoj, měl bych otázku ohledně pravého krytu na J23. K čemu přesně a jak moc důležitá je ta plechová podložka, která je mezi ložiskem a krytem? Měním totiž ložisko v pravém krytu a ta podložka se mi ztratila. Nevím, jestli ji lze někde pořídit novou a vlastně jak moc je tam důležitá. Přislo mi, že tam pouze drží na správném místě ten gumový kroužek, kterým prochází spojková tyčka. Čím si nejsem jist, jestli třeba nějak nevymezuje polohu ložiska vůči výstupní hřídeli? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2018 13:36
 
 
 
 
Jméno: Dafík      IP: uživatel19510    
AHOJ, vidím že je to už starší téma, ale podařilo se ti tu podložku někde sehnat? Po sundání ložiska jsem zjistil že ta podložka je celkem zničená nebo snad ani nebyla origo neboť tam byli dvě.
 
 
Datum: 27. prosince 2018 13:36
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18789    
Zdar draci, můj pionýr nechce táhnout na dvojku na jedničku celkem pohoda, ale na dvojku to nechce vůbec táhnout, když už se to konečně dostane do otáček, tak je to celkem v pohodě a nakonec se povede i trojka. Rozpadlo se mi těsnění a tekl z toho olej, takže jsem musel udělat před technickou generálku. Vše jsem složil a zapojil tak jak před tím, žádné úpravy s převodovkou. Dočetl jsem se, že ztráta toho tahu může být předstihem, ale já už jsem ho několikrát upravoval a výsledek nic moc. Před tím vytáhl na 2 rychlostní stupěň 40km/h v celku bez problémů, teď sotva zvládá 30km/h. Tak si nevím rady, dík předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18789    
Tak teď jsi mě docela vylekal... ale myslím, že to šlo celkem v pohodě, nekladlo to žádný odpor. Ale taky jsem si všiml, že mi strašně hodně jiskří kladívka tak jsem tam dal úplně nový kondenzátor, ale není to lepší. Nemůže to mít na to vliv?
 
 
Datum: 21. srpna 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Půlil jsi motor ? Jestli ano, jak ti šlo točit klikou při složení ? Máš ji přesně ve střdu ? Jak šla převodovka ?
 
 
Datum: 21. srpna 2016 15:29
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak mam vyndat ložisko z pravýho deklu u pio? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2016 11:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Péro neboli LOFAS.
 
 
Datum: 04. září 2016 11:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
keci v kleci , ohřej to horkovzduškou nebo na kamnech na cca 110-120 C a pak s deklem klepni o stůl a ložisko je venku
 
 
Datum: 21. srpna 2016 16:31
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Zdar Musiš vyndat pačku co vypina spojky ta je na malem čepu ten vyraziš. Pak tou dirou vyraziš ložisko.
 
 
Datum: 21. srpna 2016 11:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18801    
Chci se zeptat draci, jak vam jede fichtl ve dvou? Mam trochu tezsi pritelkyni, takze kdyz jedeme dva, je to dost bida. Staci i mirnej kopecek o kterym sam skoro nevim, ale s pritelkyni to hned ztrati tah a za chvili musime radit. A vetsi kopce jsou jeste vetsi utrpeni, dvojka toho ve dvou taky zrovna moc neutahne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, ale simson je konstrukčně docela někde jinde a to jak podvozkem, tak motorem... simson jede už v sérii a pro jízdu do stoupání má obrovskou výhodu ve 4q... a nic nevyvrátíš, protože to, že tobě pojede překopanej fichtl nic neznamená, nebo budeš předělávat všechny pio v republice?? :-) ... možná na to mám až moc skeptickej názor, ale nemůžu si pomoct,,, jet ve dvou za vesnici na houby se nechá a není moc potřeba hrotit, že to nejede, ale jet na tom třeba celodení výlet je prostě sebevražda
 
 
Datum: 20. srpna 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18801    
Stando me to ve dvou brzdi snad i celkem dobre. Rozhodne to lip brzdi nez to jede, je to presne jak rikas, pritelkyne ma 180/74 a to je holt asi uz dost - zadek se zabori a je po srande, kazdej kopecek je sakra znat. Pokud vyvines nejakej tahavej valec tak by me to celkem zajimalo. Ono to ma jeste jednu nectnost totiz - ve dvou se to musi tocit a ja kdyz mam tak pulku nadrze (mustang) tak to v ni dela uplne silenou rezonanci. V urcitejch otackach to s pulkou nadrze zacne tak strasne drncet a hucet, ze to je malem nesnesitelny. A je to na tuty z nadrze, kdyz vyndam spunt jsou tam vlny jak na mori a benzin lita az ven. Staci dotankovat a je to pryc. Ale je to zrovna v otackach, ktery jsou treba k prerazeni z 1 na 2, kdyz je to trochu do kopecka a jeste navic vzadu sedi zavazi :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18804    
LK : Záleží na úhlu pohledu. Simson jezditelnej ve dvou je,tak proč by pio nebyl. A to že to ve dvou nejede bych v blízký době rád vyvrátil :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2016 17:58
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Nic si z toho nedělej fichtl je tak pro jednoho. Kdybys ho zatižil na 160 kilo jak je psana nosnost tak to je akorat na rozbití huby. Ja mam mustanga s upravou valce co mi poradil Standa Hrbek jede paradně ale ve dvou by se mu taky extra moc nechtělo. To viš je to padesatka a tak nemužeme čekat letadlo.
 
 
Datum: 20. srpna 2016 14:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já vim o čem mluvíš, fichtly mám 4,,, jde ale o to, že když už je někdo mermomocí posedlej a chce toho fichtla ve 2 trápit, tak prostě musí přijmout to, že nepojede,,, pokud chce ject, je potřeba změnit stroj,,, jasně, jsou tu nějaký úpravy, který to někam trochu posunou, ale stejně to prostě furt nepojede :-) ...
 
 
Datum: 20. srpna 2016 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18803    
Souhlas. V obou tvrzeních. A když zajdeš ještě dál,tak rovnou mužeš jet autem. Naházíš si do kufru všechnu bagáž,sedíš pohodlně v sedačce,nedrncáš... na fichtlech jezděj totiž jen zoufalý a nebo posedlý lidi :-D já jsem posedlej :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2016 9:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to prostě malorážka, co od toho čekat? ani motor ani podvozek neni postavenej pro trvalou zátěž dvou lidí....za mě je jediná rada,,, zahoď fichtla a kup si kejvačku,,,, na tý to taky není úplně nejlepší, ale furt asi tak 1000x lepší než ten fichtl... na něm jet delší trasu ve 2 si nedovedu představit...
 
 
Datum: 20. srpna 2016 8:53
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18802    
Takle při jízdě ve dvou se mi zdá jako slabina spíš podvozek a brzdy. Konkrétně to chce funkční (tvrdší/delší) tlumiče dozadu a hlavně protahnout brzdový bubny na soustruhu a nový pakny. Mě to ve dvou víceméně nebrzdí a zadek je furt posazenej na dorazu..
 
 
Datum: 20. srpna 2016 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18802    
Zdar. Jsme na tom s manželkou taky bídně. Já jsem typickej 95kg čech a žena od porodu zůstala taková kulatější 76kg. Úplně seriový to moc s náma nejede. Ale! Válec ve vrtání 41mm (trochu popilovanej) , upravená hlava z j05 ,převod 12/55 a fichtl sice udejchanej a rozpálenej ale ve dvou jede pěkně 55-60 po rovině! Kopce zdárně za dva,něco i za 3,zcela vyjimečně (v lese mezi kořeny) za jedna. Jsem s tim spokojenej. Teď vyvíjim 70ccm motor. První se nepoved,ten se zatim jeví,že pojede rychle :-D EVO2 bude čistokrevnej tahoun pro podobný využití.
 
 
Datum: 20. srpna 2016 6:51
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
jen tak orientačně budou ve fichtl krámku někdy řetězové půlčlánky ? popř: kde se dají sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na primárním převodu se rozeta nenachází, tam je pouze 14z primární kolečko a 34 zubové lamely
 
 
Datum: 21. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
právě že mě jde o primární skusím to ještě vyřešit novou rozetou protože ta co tam mám tet je už hodně jetá a má ostré zuby - třeba výměna ten řetaž trochu našponuje
 
 
Datum: 21. srpna 2016 14:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, jestli na normalni seundar retez tak jo,, na primat se nedela,sesa
 
 
Datum: 21. srpna 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FUHA DRACI, JE TO SMUTNE ALE MUSIM NAPSAT INFO >>> V TYNCI V JAWE SE ZDRAZUJE,, MINULEJ TYDEN O 5% A TENTO OPROTI MINULEMU DOKONCE O 10%, Takze se pripravte na zdrazovani nekterych dilu s Tynce a 15% uz je moc,, mrzi me to ale co dalo cekat, kdyz fabrika nedela kvalitni motorky pro normalni lidi, tak se to musi dohnat na jinem segmentu :-( ( CO JSE SKOKOVE BRUTALNE ZDRAZILO JE RADICI KULISA A SPOJKOVY KOS ) LEBO DO TED TO DELALA BRAZNICE A KDYZ BREZNICE SKONCILA, TAK TO MUSI DELAT JAWA, LEBO TO POTREBUJE ABY MOHLA I NADALE SKLADAT MOTORKY NA CUBU, BEZ KTERY BY TYNEC TEZKO EXISTOVAL :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 21:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdražení ND by bylo to poslední, co by člověka štvalo, kdyby ta fabrika fungovala normálně... ale Týnecká Jawa je pro mě už dávno mrtvá... to, co posledních 20 let předváděj není ani tak k smíchu, jako k pláči,,, zdražení ND mě vůbec nepřekvapuje...
 
 
Datum: 19. srpna 2016 21:41
 
 
 
 
Jméno: sebik3214      E-mail:      IP: uživatel13541    
Dobrý den jak bych mohl vyrazit čísla na štítek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 7:08
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
starej psaci stroj a kladivo =)
 
 
Datum: 19. srpna 2016 7:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
zkus raznice :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2016 2:43
 
 
 
 
Jméno: udo 5      IP: uživatel12351    
Přátelé neřešil někdo z vás problém s praskající zadní žárovkou na Jawa 20 ,20 ti watové zapalování díky za případnou odpověď. Na foru se nemohu k ničemu dohledat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Z jaké cívky máš napájenou zadní žárovku ? Měla by to být malá cívka a od ní vede vodič do spínací skříňky na svorku č. 58 a od ní druhý vodič k zadní žárovce.
 
 
Datum: 18. srpna 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: Alík      IP: uživatel18795    
Čau lidi, dostal se mi do ruk výfuk hurikone a tak si bych ho tam chtěl zkusit nacpat. Výfuk nemá koncový tlumič, tak bych tam navaril vyletovou trubičku vnitřní průměr 16mm. A teď nevim jakou zvolit délku abych měl raději spodek než vršek.. v různých diskusich je délka kolem 30 cm ... co vy na to? Je lepší pro spodek delší, ne o kratší.. děkuji za odpovědi.. válec je 39.00 slícovaný a lehce rozsireny výfuk kanál, karbec Origo diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 10:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jj tahle varianta funguje, a je to právě tím malým průměrem těla, ono když to spočítáš tak to i docela vychází. Jen by to chtělo ještě maličko delší tělo aby to mělo větší rozsah.
 
 
Datum: 19. srpna 2016 10:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18800    
Zatim se mi dobře jeví rezonanční výfuk vyrobený ze seriového vevařením zadního kuželu do prázdného výfuku. Ouzké tělo,velká délka a dlouhé kužely jedou i na upravených seriovkách. Sice to stratilo spodek,ale tak od 4000ot/min až do konce to tahne s tim že nárůst je plynulej ané jeden zátah od 7000ot/min do 1000ot/min. Ty ouzký vejfuky jedou docela pěkně. Teď ho budu testovat na 70ccm motoru protože se seriovym výfukem to odmítá "jet" ...
 
 
Datum: 19. srpna 2016 7:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, dělal jsme pokusy s různými typy rezonančních výfuků a ve finále pro cestování a jen mírně upravené válce je nejlepší obyčejný seriový výfuk. Hikone má totiž v základu velký objem na to aby fungovala proto ho naladíš vždycky jen na strašně úzké pásmo.
 
 
Datum: 18. srpna 2016 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18796    
Délku kolena musíš trefit. Postupně zkracuj po centimetru. Nějak to pojede,ale radši od toho nic nečekej,na seriovce většinou nefunguje vůbec. Naopak na fichtlcupovejch válcích co jedou na lehkym převodu a točí 10000ot/min se to vcelku naladit dá a dává slušný výsledky.
 
 
Datum: 18. srpna 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel18794    
zdarec budu dělat go motoru čz 250/455 kde seženu na tento motor náhradní díly ? popř které díli jsou shodné s jiným motorem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 10:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadej si Jawa,Čz -díly a určitě najdeš .
 
 
Datum: 18. srpna 2016 10:41
 
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 25.06.2024 23:43:45 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu