video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: david
IP: uživatel14571
ahoj prosim o radu jak poznam ve stetle na prepinaci čislo 31?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 14:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
31 je označení pro kostru .
Datum: 06. ledna 2013 14:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
Musí tam byť vyrazené, nie
Datum: 05. ledna 2013 21:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
čaute draci. Práve renovujem jawu 555 a potreboval by som vedieť ako vybrať ložiská z kolies. Nechcem po nich trieskať kladivom tak sa radšej najprv spýtam Dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 0:40
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
jak bylo psano ... nahrat a bouchnout ... nebo hmozdinka do betonu ... nebo stahovak ... nebo .. nebo .. nebo ....
Datum: 06. ledna 2013 0:40
je mezi nima taková trubka jak kdyby..
Datum: 05. ledna 2013 20:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
dobre, dakujem a ešte jedna maličkosť. Je medzi tými ložiskami nejaká prepážka ?
Datum: 05. ledna 2013 20:22
nahřát na vařiči nebo horkovzduškou či plamenem a pak třísknout o špalek.. ložisko vypadne samo
Datum: 05. ledna 2013 20:19
Jméno: Petr
IP: uživatel12041
Když si udělám řidičák na C+E, tak můžu řídit taky traktor s neomezenou hmotností? ( jestli za ním můžu táhnout víc jak 750kg)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 14:00
lk: Máš pravdu , napsal jsem to blbě........(platí pro C)....
Datum: 06. ledna 2013 14:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
haggar: to platí pro skupinu C ... skupina C+E opravňuje k řízení soupravy tažného vozidla nad 3,5t a přípoj. vozidla nad 750kg, žádná vyjímka traktorových souprav tam neni, to se objevuje právě až v novele vstupující v platnost 19.01.3013
Datum: 06. ledna 2013 12:03
Jméno: elent
IP: uživatel13305
Datum: 06. ledna 2013 0:32
Jméno: elent
IP: uživatel13305
pravdu ma lk. Mam taky C+E od roku 2009 a plati to na traktor i s privesem neomezeny vahy. ale fakt mi stve ze to nenapsali do ridicaku.jak je zmena 2013 nevim... ale tenkrat mi to potvrdili na inspektoratu i v autoskole...
Datum: 06. ledna 2013 0:25
Jestli nemáš skupinu T tak nemůžeš..... ŘP získaný před datem 19.1.2013(C+E) ti dovoluje řídit traktor s přívěsem do 750 kg......(nad 750kg skupina T)......Je to na hovno, řídit kamión můžeš, ale traktor s přívěsem nad 750kg ne.....
Datum: 05. ledna 2013 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ještě upřeesnění... pokud máš C+E získaný do 19.1.2013 tak tě to opravnuje k řízení traktoru a vleku nad 750kg a to i po tomto datu... pokud budeš mít C+E po 19.1.2013, tak už s traktorem jezdit nemůžeš, je tam vyjímka... už bych to neměl pít
Datum: 05. ledna 2013 18:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
teda pozor, po 19.1. 2013 to už možný nebude!!
Datum: 05. ledna 2013 18:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jo můžeš.. mám to takhle taky a na mailu vyjádření z MDČR ... mužu ti to přeposlat....
Datum: 05. ledna 2013 17:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Zdravím všechny, mám takový dotaz, ohledně čištění pružin od rzi, zda-li nevíte jak nejlépe ji "očistit", kdym máte rez "uvnitř" pružiny díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 7:57
V železářství se dají koupit ocelové kartáče na upnutí do vrtačky. Pokud víš jak vypadá komínová štětka dá se to sehnat v různých průměrech
Datum: 08. ledna 2013 7:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
možnost piskovani nemam takže se spoliham na "udelej si sam"
Datum: 07. ledna 2013 17:46
těma kyselinama je to fajn- zkusil bych pro začatek klidně citronovou (kupiš v obchod) zasypeš tim ty pruziny a zalejes vařící vodou. Nemá to asi tek extra učinnost, ale záleží na koncentraci. Jinak nejlepší je samozřejmě piskovaní, ale když bys mel moznost, tak se zde asi neptas .
Datum: 06. ledna 2013 15:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
prave, ze je to pruzina z pio (zadni tlumič), byl na tom velky nanos rzi, odrezovacem jsem to zkousel, ruznyma kartacema tez, ale dela se to na .... jinak dík vyzkouším některé rady
Datum: 06. ledna 2013 10:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
A ešče!Potom pořádně poumývat a nakonzervovat!!!Nebo nahřát a chladit v oleji!!!
Datum: 06. ledna 2013 7:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj Jakube236!Jak silnú rez tam máš?Jakej prúměr pružiny?Dá se tam strčit ocelák aj tem malej?A potom utrhnút centimetrovej pásek šmirglu a tahat sem a tam a jeto nééé? Nebo se pletu?Ešče aj kyselinu, ale si nemožu spomět jakú.Ta vezme rez a potom se dá prodat aj s tým rezem na výrobu plošných spojú nejakýmu eletrotechnikovi!!! Néni to kyselina solná?A vznikne chlorid železitý?Za boha nevím!Já leptám za pomocí peroxidu!Toš tak!Nech se Ti to povede!Jo je to tak!Podívej se na výrobu chloridu železitého!!!A máš to!!!
Datum: 06. ledna 2013 7:02
Pravda, odrezovač, nebo petrolej+nafta v poměru 1:1
Datum: 06. ledna 2013 0:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
to jsem prve udelal a nic :/ obrousit atd.. nevm jak se dostat do thoo středu :/
Datum: 05. ledna 2013 22:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
Namoč ich na 24 hod. do odrezovača /odhrdzovača / a nemusíš nič čistiť
Datum: 05. ledna 2013 21:23
čau draci. čím myjete mooooooooc špinavé motory, takové ty "výpečky" v žebrování hlavy a válce motoru??? dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 0:28
dík, co CARLAN, máte s ním někdo zkušenost?
Datum: 06. ledna 2013 0:28
vem to vapkou
Datum: 05. ledna 2013 19:20
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
cocacolou ale jen kvalitní a ne kofolu potom opláchnout ještě vodou cola smie všechno =D
Datum: 05. ledna 2013 17:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
ARVA s kombináciu horúcou vodou alebo môžeš ešte požiť sodu a vriacu vodu
Datum: 05. ledna 2013 16:17
Zdar, používáte někdo plošinový zvedák na motorky, nebo máte s ním někdo zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 16:59
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
jo ... metr zdvih = 80 cm vetsi dira ... a budes si lamat haksny ...
Datum: 05. ledna 2013 16:59
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
kecam .. 2 zpusob co jsem psal neber to ted vazne ,,,, pak se vyjadrim - zatim blbost
Datum: 05. ledna 2013 16:54
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
JINAK !!! nuzky do zeme = hloupost (kolejnicky - bordel)........ 2 zpusob - 200 prac plocha + 100 zdvih = 280 dira v zemi ! chapes ? vecer proberem musim jit .................
Datum: 05. ledna 2013 16:52
Pracovní plocha by stačila právě těch 210x90 podle mě...nosnost by to chtělo taky nějak určit, budu na tom zvedat 250kg motorku. A na ten druhej způsob by mi ta délka stačila co jsem tak koukal...ale asi to vyhrajou ty nůžky.
Datum: 05. ledna 2013 16:42
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
jakou chces mit prac plochu ??? kdyz trvas na zemi tak na ten druhej zpusob potrebujes o metr delsi diru ................
Datum: 05. ledna 2013 16:34
Díra v zemi už je připravená, 90x210cm Ještě jsem přemýělel nedělat to nůžkové, ale tim druhym způsobem, kdy se ta ramena zvedaji rovnoběžně jestli víš co myslim...
Datum: 05. ledna 2013 16:27
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
neblbni .... na koleckach a soupnout pod ponk....................... kopat diru.. .. je dle meho nazoru blbost.... nebo na to muzes normal parkovat moto (bude o 25cm nad zemi...)
Datum: 05. ledna 2013 16:19
Já to chtěl řešit hydraulikou...a ještě to zabudovat do podlahy, aby to nepřekáželo.
Datum: 05. ledna 2013 15:58
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
ja ho pomalu ale jiste stavim .... dam ti info vecer (nebo az bude cas - kdyz tak se ozvi)... a mechanicky ? nebo vzduchem ? na picu !!! elektrika vede ! priprav se na docela dobrou srandu - cely to zaaretovat .. aby se nuzky nemrdaly ... zvihani jak jsem psal pomoci nuzek, trapezak, domek, axial lozisko a krokovej motorek ... ale ten stoji raketu takze blbej motorek s potakem z vrtacky = pohoda........ (zavit = 5x do pomala...)
Datum: 05. ledna 2013 15:54
Paráda...přemýšlim že bych si nějaký taky vyrobil, už jsem to začal kreslit. Docela by mě zajímalo do jaké výšky to zvedat, nepamatuješ si přibližně?
Datum: 05. ledna 2013 15:15
Jméno: Jiřin
IP: uživatel14899
Měli jsme ve škole v dílnách dva (mechanický a pneumatický). Celý školní rok jsem na nich dělal motorky. Je to celkem užitečná věc, pokud děláš na motorkách často.
Datum: 05. ledna 2013 15:11
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel14950
Asi takle...do seriový Jawy klidně M2T s API TC či třeba Motul 100 prostě lepší minerál a je jedno jestli je to Pionýr,Kejvačka a nebo číza... Poměr dle manuálu... A nemusí ten olej bejt zbytečně řídkej. Do upravený seriovky bych lil ten klidně ten nejlevnější či nejhorší polosyntetickej olej typu Mogul TSF. Všechno dražší je mrhání penězma a udělá to víc škody jak užitku..... Až do vysokootáčkovýho závoďáka bych lil plně esterovaný syntetický oleje za 500-800Kč/l ..... Ps. Seriový skůtry co točej 7-8 tisíc jezdí na lepší řídkej minerál...
Datum: 06. ledna 2013 17:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
... protože 20 lidí jsou ovce, co nepoužívají tu věc na krku.
Datum: 06. ledna 2013 11:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Ale tak je ti 17, to se dá ještě podobná "masírka" pochopit, časem snad dostaneš rozum... Doufám, že na český stroje nezanevřeě a neboj se občas použít hlavu. A na sprintech se ukaž, když to bude pravda, koupím ti pivo!
Datum: 06. ledna 2013 11:27
tohle fakt nemá cenu 20 lidí to pochopí ale vždycky se najde jeden kterej si pořád mele svou
Datum: 06. ledna 2013 11:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
"Na nějaký značení si fakt nepotrpím"... takže hodnotíš olej podle čeho? Ceny, barvičky obalu, marketing. keců na obalu, nebo podle "kamarádů-odborníků"?
Datum: 06. ledna 2013 11:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Mám 20-kvalt v ČZ, točí mi to 15000ot/min... tohle má asi stejnou informační hodnotu. Jak ti má člověk věřit? Navíc 15000km je prd, když i moje 487 na pole má najeto 40000km s origo motorem (původní klika, válec bez výbrusu). Někdy na jaře jsou sprinty v Katusicích, závody Socialistik dragster, můžeš se tam přijít ukázat, já tam budu. Do té doby jsou tvé příspěvky jen nepodložené plky (stejné jako u těch olejů).
Datum: 06. ledna 2013 11:21
Na nějakejch značení si fakt nepotrpím..
Datum: 06. ledna 2013 11:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Oprava: Scooter Expert 2T: API TC, JASO FC 033MOT047... aktualni informace ze stranek vyrobce.
Datum: 06. ledna 2013 11:14
Pod válcem je destička jinak by píst narážel, píst z viz panelka je taky trochu jinej, poměr asi španej nebude když to má najeto 15 000 a ojnice s klikovkou je v pohodě, škoda že nevíš jak mi to točí a jede pochopil bys. Otáčkoměr jsem měl udělanej elektronickej do 6000 a při třičtvrtině plynu už byl na 6000 ono není 487 jako 487 víš.. Dobře uznávám že s tím olejem seru vedle mísy. Ale neříkej mi prosímtě jak mi motorka točí a jak ne.
Datum: 06. ledna 2013 11:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Mogul TSF: API- TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI, HUSQVARNA 346, Motul 510: API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD, MOTUL Scooter Expert 2T: API TC-TSC 3, JASO FB... Všechno oleje jsou "polosyntetiky", Mogul jsem sehnal kolem 100kč/l, motul okolo 140 kč/l a ten 3. je olej pro skůtry s JASO FB... děkuji nechci.
Datum: 06. ledna 2013 11:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
"vyrobený Technosyntézou" žádná "plná", když jde o "plnou" syntetiku, výrobce se tím rád pochlubí, např: "Vysoce jakostní plně syntetický motorový olej pro moderní vysoce..." Takže obhajuješ "plnou" a liješ tam "polosyntetiku" jako je Mogul TSF a Motul 510.
Datum: 06. ledna 2013 11:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
To jsou kraviny... Kit 215ccm na 487+ upravená hlava, už jen po tom převrtání to má takovou kompresi, až to hezký není, nač k tomu snožovat hlavu. A že točí víc než originál je už tuplem kardinální kravina (kor jeste se snizovanou hlavou). 487 má jehličky, to je sice hezké, ale manuál je manuál, ten tvrdí 1:30 - 1:40 a ty určitě nejsi chytřejší než výrobce. A srovnávat mého pincka, točícího (doběh) 11000ot/min a 487 točící (když to hodně přestřelím) 6000ot/min... Stejně množství oleje dát menší nemůžeš (teda můžeš, klika, atd to ráda nemá), ten motor. Prostě lít "plnou" do 487 je házení perel sviním... Ale jsou to tvoje prachy a když je chceš vylejvat výfukem, proč ne. Ale neraď takové kraviny jiným!
Datum: 06. ledna 2013 11:01
Když už mluvíš o házení perel sviním tak se podívej kolik stojí tvoje polosyntetika motul 510 a plná syntetika motul scooter expert. Možná uznáš že že v tom skoro není rozdíl.
Datum: 06. ledna 2013 10:57
Jo aha 1:30 de dává na futro, víš 487 má jehličky - já mažu 1:40 nebo 1:50, jinak ten kit 215 se sníženou hlavou, upraveným pístem z panelky a upraveným sání točí víc jak originál.. o dost víc. A tam už musíš nalejt něco kvalitnějšího. Ale já ti to neberu lej si tam co chceš, jinak rozumná syntetika stojí 200/ litr a to je pěkná cena. Zkus jestli máš upravenýho fechtla co už něco točí dát tam polosyntetiku a pak plnou - a jestli nejseš uplnej tupec poznáš rozdíl.
Datum: 06. ledna 2013 10:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Podle manuálu se stejně 487 musí mazat 1:30-1:40, otáčky to pořádný nemá, nikasil taky ne... Nevidím žádný racionální důvod pro používání "syntetiky".
Datum: 06. ledna 2013 10:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Lít syntetiku do starých Jaw je házení perel sviním, ale časem na to třeba přijdeš... Žádný benefit z toho není, ty motory potřebují ani ne tak kvalitu jako množství. A dost pochybuju, že najedeš víc km se super hustokrutodémonskou syntetikou za 500kč než já s Mogulem TSF/Motulem 510 za 120kč/litr. Nehledě na to, že ušetřím spousty peněz. A když už tady "machruješ", tak ČZ 250/471 převrtaná na písty 58,25mm, 26mm karbec... klika, přefuky, válec, čisté bez karbonu. A i s tou syntetikou musíš míchat poměrem od výrobce, takže ani tady není žádné plus pro syntetiku.
Datum: 06. ledna 2013 10:26
Nebudem se přece hádat, každej má jinej názor a jinej stroj jinak soráč Tom559 za spamy.
Datum: 05. ledna 2013 23:32
Bakoun: kámo já mám kit 215ccm s upraveným sání, sekundár 19zub, ta mašina jezdí i 130 vše bylo čisté, syntetika je syntetika, minerál je jako míchat pivo s rumem
Datum: 05. ledna 2013 23:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
2T keď nedymí tak je na hovno tu musí kuriť ja vyhajtrovana V3S !!!! tot môj názor ale inak som za kvalitné minerály ale furt pomer 1:33
Datum: 05. ledna 2013 23:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Pokud jsi s tím jezdil jako s hnojem (nebo měl už předtím zahnojené výfuky) a pak tomu dal napít, tak se nediv... Já ji beru u tlamy, co jde a hulí akorát po startu.
Datum: 05. ledna 2013 22:27
Já ti nevím lil jsem taky TSF do 487 a moc se mi to nelíbilo, při vyšším zatížení to kouřilo až moc. Nedávno byl půlen motor tak jsem vyčistil vše potřebné a od té doby syntetika od Motulu a maximální spokojenost.
Datum: 05. ledna 2013 21:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Pokud to má API TC/JASO FC, tak to bez obav můžeš lít v doporučeném poměru...
Datum: 05. ledna 2013 21:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
jawa46: to je blábol... Jezdím na ČZ Mogul TSF 1:40 (sehanl jsem si několik litrů kolem 100kč/litr). Jestli je to polo, minerál, plná, je skoro fuk, důležité jsou specifikace.
Datum: 05. ledna 2013 21:15
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Sbíráš zahradní techniku? Jestli ne a chceš to do jawy,čezety atd. tak kup třeba Mogul TS, Mogul TSF, nebo nějakej kvalitní minerál. Já třeba jezdim na červenej DENICOL, minerál, asi 140 Kč/l a nemůžu si stěžovat. Teplej nekouří a hlavně nezasírá motor.
Datum: 05. ledna 2013 19:46
Záleží do čeho to chceš ale narovinu říkám že do mašiny ani jeden! a vůbec - polosyntetika je paskvil buď máš motor čistej a jezdíš na plnou a nebo máš starší zanešenej stroj odkojenej na m2t tak jezdíš minerál. To je můj názor
Datum: 05. ledna 2013 19:22
Zdar draci,
Mam dotaz....na netu sem našel pár nabídek na komplet válec a pístní sadu na pionýra s vrtáním 40mm.....vejde se to vůbec do karterů/co bych musel předělat?....a jakou to má životnost?...nemám s těmito úpravami žádné skušenosti a proto se ptám.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 16:24
Ok, moc díky
Datum: 05. ledna 2013 16:24
je to ten nejvetsi šmejd který existuje... vejde se to ale nejde to.. je to jak sériovka... ideál vzít origo válec a nechat vybrousit na stejný průmer.. bude to mnohem lepší
Datum: 05. ledna 2013 13:24
Jméno: jan
IP: uživatel14466
ahojte, mám motor po GO, zapalování je seřízené ale když jsem zkusil jestli svíčka hází jiskru, hodila jenom jednou
v případe že kabely jsou dobře zapojené, může to být jen špatnými kontakty? nebo to bude něco vážnějšího? dík za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 12:08
No pokud jsi dělal "GO" tak jsi určitě kladívka vyměnoval .. nebo ne ?! Nápady : svíčka, VN kabel, fajka, indukčka, zmíněné kladívka, kondenzátor, zapalovací cívka, neodizolovaný kladívko, špatné zapojení elektriky nebo špatná kostra (rez, barva atd) .. máš dobře nastavený odtrh ?
Datum: 05. ledna 2013 12:08
libi se mi jak všichni dělají generálky motoru a pak jim to nejde nastartovat ... tohle se mi nestalo ani když mi bylo 12
Datum: 05. ledna 2013 10:34
svíčka, kondík,, indukčka, cívka na statoru magneta
Datum: 04. ledna 2013 23:51
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
Zdravim ještě že otravuji ono to sem sice nepatří ale chci se zeptat kolik stojí pojistka na škoda 120
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 12:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
mám stovku a pojistku psanou na mámu a platím 280,- ročně u čpp a na favorita platím u čpp 1600,- ročně taky pojistka na mámu,jinak na všechny stroje před rokem 75 se u čpp platí jen 25% z ceny kterou ti vyčíslí...
Datum: 06. ledna 2013 12:24
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
no spis se zajmam kolik platite
Datum: 05. ledna 2013 21:06
Na internetu je tolik online kalkulaček....
Datum: 04. ledna 2013 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel14943
Tak znova.U jaký pojišťovny? Kolik vozidel je na tebe již pojištěno a kolik let? U stejné pojišťovny? Máš bonusy? Boural jsi už na pojistku? Jakej je tvuj věk? Lze u tvé pojišťovny replikovat bonusy otce či matky? Jsi ze vsi a nebo z města? Bez minimálně těchto údajů ti odpovím 1500,- až 7500,- ročně....blbý co....
Datum: 04. ledna 2013 20:27
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 23:22
aj ČZ 477, 487, atd... jsem tam asik zahlédl
Datum: 05. ledna 2013 23:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
Typujem nejakú jawu 250 alebo 350... ale nato sú tu lepší odborníci
Datum: 05. ledna 2013 21:27
Ahoj draci, jaký máte nazor na ložiska TiS? jak je to s kvalitou, uvažoval jsem že si zajdu koupit ložiska do kol a rozety u fichtla protoze kousek tady je obchod...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:16
ahaaaaaaaaaaaa : D:: : : D: : : jdu do klasických ZVL
Datum: 04. ledna 2013 21:16
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Ale jinak SKF,ZVL.ZKL seženeš všude
Datum: 04. ledna 2013 19:20
Ten obchod se takhle jmenuje, to neni značka ložisek
Datum: 04. ledna 2013 18:35
Jméno: pato
IP: uživatel12851
serus vopred sory za ten román mam pioniera 21-ku a mam problem s motorom ............... proste ked je studený tak ho nakopnem a volnobech drží krásne pridam uberem a beží stale pekne ale ked sa idem previest a zohrejem ho tak na volnobech začne skapínat je to neprijemne ked idem preradit večiu ryichlost dolu kopcom a nevitočim motor tak to chcipne alebo ked pridem na križovatku tak znovu to zdochne a má to take zle prechody ked je teplý tak ako som už spominal zdochína a ked pridam tak tak začne mrmlat bublat a proste to vyletí od otačiek, pri rozbiehani sa ledva pohnem ale ked uz idem tak okolo 3000 ot to ide ako ko...t . predstih 1.6 odtrh 0.4 gufera nove motor som skladal nanovo som si istý že klukovka je tesna tlaky vo valci podla mna slušné karburator 2917 trisky 38 a 68 sanie origo,filter čistý už to štelujem 3 dni............ šetko čiste jak psie gule uz neviem čo mi mohlo uniknut
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 9:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14945
no to že sou gufera nová neznamená že ši sedly a těsní to totěš i kartery...štětec s benzínem a všude kudy by to mohlo sát skusit namošit zda nevilý hořlavý tí otáčky....stříknout pod zapalko nějaký hořlavýsprej ...jinak jestli to máš po vý brusu bude si to sedat cca 500 km a to zvíšene tření muže zpusobit že seto neutahne... a předstih zvěč na 1,9 jak to vidim muže být menší neš je zdravo...
Datum: 05. ledna 2013 9:24
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
jó to je zapeklitej problém, ale kdybys nepsal že gufera tlaky jsou v pohodě, tak bych to tipnul na gufero nebo falešnej vzduch, jinak si úplně přesně popsala vyjasnil tvůj problém a to co píšeš úplně to samý mi dělalo gufero u magneta, a dlouho mi trvalo než sem na to přišel
Datum: 04. ledna 2013 18:08
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
pochybuju, že v polsku něco takovýhodělaj... bude to původní opískovanej válec po výbrusu si myslim...
Datum: 04. ledna 2013 21:54
jestli to neni z polska tak je dobrej
Datum: 04. ledna 2013 21:42
Jedná se o originální díl...
Datum: 04. ledna 2013 17:30
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
No ja spis jak je na tom s kvalitou
Datum: 04. ledna 2013 17:27
To je klasickej sériovej válec...
Datum: 04. ledna 2013 16:35
Zdravím, v nabídce je množství hlavních trysek karburátoru na S11 + S 22. Jaký to má význam?? Děkuji Jáchym
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 20:14
velikosti trysky a vzdušníku se určuje bohatost směsi.bez znalostí dané problematiky si kup radši originál
Datum: 04. ledna 2013 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel14943
No spíše bych poukázal na to,že se karbec přetryskovává při úpravě válce,změně spodní komprese,změně délky sání či při ladění výfuku... Obecně lze říct u seriovky,že každá větší tryska než tryska optimální-originální sebou nese větší spotřebu a nižší výkon,malá tryska zase přidírání motoru. Vrtání válce,každý milimetr navíc ve vrtání válce je cca jedna setina na trysce.
Datum: 04. ledna 2013 18:17
V podstatě se to tak dá říct...i když přes konkrétní úpravy jsou tu jiní borci, já jsem zastáncem sériovek
Datum: 04. ledna 2013 18:02
Díky, takže tedy jen po upravě motoru, tedy třeba převrtáním, snížením hlavy a pod ?? Pak se musí hledat nejvhodnější hl. tryska ?? Díky,
Datum: 04. ledna 2013 18:00
Protože upravený motor má jiné parametry než sériový motor, a zpravidla je také potřeba pozměnit bohatost směsi, proto ty různé velikosti trysek...
Datum: 04. ledna 2013 17:57
díky, furt nic ! tak k čemu je to množství trysek ??? Proč se to teda mění když o nejlepší je z výroby ????
Ev. muj tel 602 230532 nebo mohu zavolat ?? Díky.
Datum: 04. ledna 2013 17:52
Pro sériový motor je nejlepší taková směs, která je tam odzkoušená a vypočtená od výroby. Bohatost směsi v podstatě určuje poměr vzduchu a benzínu. Nedá se říct, že by to s bohatší či chudší směsí jelo lépe. Spotřeba na bohatosti v jisté míře závisí...
Datum: 04. ledna 2013 17:47
bezva, bohatost směsi a to je k čemu -. k vyššímu výkonu ??? K větší spotřebě? Jaký je základní pravidlo - číám větší tryska, tím větčí ...???
Čím bohatší směs, tím ....t Díky !
Datum: 04. ledna 2013 17:41
Ladí se tim bohatost směsi...
Datum: 04. ledna 2013 17:29
tak kdo mi to vysvětlí, co se s tím ladí ???? Tilik trysek, nějaký smysl to mít musí ,když se to nabízí?????
Datum: 04. ledna 2013 17:27
Pokud máš sériový motor, je nejlepší tryska původní velikosti...
Datum: 04. ledna 2013 17:22
Tak čím se to řídí, podle čeho se to vybírá, k čemu to je ?? Co se ladí - výkon ?? Díky.
Datum: 04. ledna 2013 17:07
jáchym: Ne, toto pravidlo rozhodně neplatí....
Datum: 04. ledna 2013 17:01
Díky, to zn. čím větší tryska, tím větší výkon?? Jinak se s karburátorem toho moc dělat nedá až na použít karbec z Pincka??
Datum: 04. ledna 2013 16:52
Abys nemusel kupovat tunu trysek na ladění, je to jen pro závodní účely většinou
Datum: 04. ledna 2013 16:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
staré, ale bola to dobrá náhoda
Datum: 05. ledna 2013 21:29
Čau............. Musim kratit na spojce řetěz když tam je 9 kolečko a stará lamela
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 4:09
na to ma zavesene obrovske pozlacene hodiny tak to by neslo
Datum: 05. ledna 2013 4:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
zkus pouzit to co mas na krku
Datum: 04. ledna 2013 12:04
Jméno: jura
IP: uživatel14941
ahoj mopeďáci chci se zeptat, kdo máte zkušenosti s kliky šlapadel na stadiona jaký je rozdíl mezi těmi za 550 a 385kč případně doporučit. Renovuji S 11 a kliky mi chybí. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 12:05
Jméno: Franta
IP: uživatel11283
Rozdil je jenom v kvalite
Datum: 04. ledna 2013 12:05
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14940
Nazdárek,
jsem ročník 48 odkojený Jawou 50 - na stará kolena jsem se dal do renovace Jawy50/23 Mustang, bohužel jsem dost pozdě ( vrazil jsem do oprav celého stroje již dost peněz) poznal,že některé renovace nemá smysl - pro jejich mizerný stav - provádět.Zeptal bych se - zda by byly k mání skříně motoru - ony dvě půlky, úplně holé . Za to však v dobrém stavu - ty moje už poznaly od předchozích majitelů rány kladivem, dělicí rovina skříní není rovná, díry ložosek jsou volné a za pomocí důlčiků jsou "vyspravovány", atd., dokonce komora klikovky má trhlinu od rány palicí,sek. řetez částečně odřel - vlivem volného oz. kolečka skříň - gufero má tím pádem malou plochu k těsnění..... Dá se ještě koupit za solidní cenu - solidní skříně motoru ? Tomáš z Frýdku Místku
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 23:59
Taky bych doma pár kousku našel, a jsem z okolí (Čes.Těš.), klidně se ozvěte. Myslím že 5-6 páru bych mohl mít. S
Datum: 04. ledna 2013 23:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
Datum: 04. ledna 2013 23:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj Tomáši!Ozvěte se prosím na:"2beo@seznam.cz"!Děkuji!
Datum: 04. ledna 2013 20:55
přesně tak starší kartery se pěkné sehnad dají anebo skusit štestí a nakoupit na internetu 2 3 vraky motoru po 400 korunach a je vymalováno nové již bohužel dostupné nejsou ale jsou dostupne metody na opravi jetých...svařování hliníku a lepidla na volná ložiska,,,pokut se ozvete na mail možná se poptám je to na vás
Datum: 04. ledna 2013 19:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
BEDY: kdo mu to udělá? kolik to bude stát? jaká bude kvalita? ... nevíš ani jedno, tak si pro příště podobně nesmyslný výkřiky do tmy nech pro sebe.... jinak motorů na pio je plno, chce to třeba chvíli hlídat inzerce a buď hledat čistě rozhozenej motor, aby člověk viděl i vnitřek, nebo hledat i třeba celý motory (nejlíp nepůlený) a pak udělat go... pokud renovujete, tak si myslim, že cca 1000Kč za solidní motor by vás nemělo rozhodit... "zánovní" kartery by se scháněly dost těžko a když už byste na nějaký narazil, nebudou zadarmo
Datum: 04. ledna 2013 17:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
jo pravda v kovošrotech se toho opravdu dá dost najít
Datum: 04. ledna 2013 15:01
Dobrý den Tomáši, osobně doporučuji projít inzeráty, případně zjistit zda máte v okolí nějaké motoburzy, tam se většinou nechá sehnat levně celý motor se zdravými kartery. Občas se objeví kartery i v kovošrotě.
Datum: 04. ledna 2013 14:45
Jestli na to mate nechte si odlit nove
Datum: 04. ledna 2013 14:02
toš fungl už asi neseženeš jedině náká uloženka z Mototechny.Pohledej na internetu a třeba něco najdeš ve slušným stavu. podíval bych se na Motoinzerce,hyperinzerce,Bazoš, I-bazar a třeba i na nevyhazujto.cz Jinak vítám tě na fichtlkrámku
Datum: 04. ledna 2013 12:28
Jméno: Daniel
IP: uživatel10415
Cau draci, uz jste nekdo zkousel jet na ETHANOL?? Myslíte že by motor tocil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 17:45
traktor s toho uděláš pokud budeš vědět jak, aby jsi to nezadřel
Datum: 05. ledna 2013 17:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Točil? Zamyšlení: Proč methanol. stadiony mají težký převod?
Datum: 04. ledna 2013 14:57
Jméno: přemysl
IP: uživatel14862
o tom je tu snad milion diskuzí stačí hledat
Datum: 04. ledna 2013 9:48
|
|