video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 16:38
 Ahoj, chci se zeptat jestli nemáte někdo ty dva plechové kroužky mezi kterými je vloženo filcové těsnění pro utěsnění domečku náhonu tachometru na zadním kole 21?
Děkuji Dušan
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 9:45
 Zdravím chci se zeptat jak upravit přední brzdu, protože když zmacknu přední brzdu na doraz tak to brzdi cele bidne, brzdova paka už je taky vic napnuta, brzdove obložení taky dobre, tak me napadá jestli je možné ze je vnitřek bubnu už "vyjety" a je třeba shánět novy? Dík za všecky možné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2016 18:47
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to si nesedne,tak možná za 20000 km.líznout bubny ale i pakny.nikdy to nebude uplně ono,hlavní problém je taky v lanku a bovdenu.všechno se moc natahuje než začne pořádně brzdit.
Datum: 05. října 2016 18:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak bylo psáno, nejlepší je líznout buben, podle něho stočit pakny osazený na štítu, dál zkrátit obložení na úběžné čelisti a ramínko brzdového klíče natočit na tisícihranu tak, aby při záběru svíralo s koncem lanka cca 90°,,, pak jdou obě kola bez problému dostat do smyku...
Datum: 10. srpna 2016 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel18786
 Na hodně projetyn bubnu si to nesedne kluci :-/
Datum: 10. srpna 2016 14:07
 jak dlouho jsou nové? chvilku trvá než si to sedne... kord když nemáš srovnanej buben
Datum: 09. srpna 2016 22:50
 Právě že tam jsou nove brzdove pakny a nic, vnitřek bubnu jsem nestáčel, jinak pootoceni na tisicihranu mám a výsledek porad stejný. Uvidím zkusím sehnat ty z J90 a pak dam dyztak vědět, jinak jsem mel mustanga a stim sem problém neměl zabrzdit na místě.
Datum: 09. srpna 2016 22:23
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 mam jen nové obložení stočené na rozměr budnu. Klíč v bronzovém pouzdírku, teflonový bovden a pokud zabrzdím víc, tak se ohne spodní kluzák vydlice. Po třech zabrždění je z vidlice hokejka, takže to moc nepřeháněj. Soudruzi počítali s tím, že to nebude brzdit.
Datum: 09. srpna 2016 17:25
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ke stočenému bubnu to chce i nové/repasované pakny s vyšším obložením a nechat je stočit podle bubnu, aby se dříve zaběhly. Pakny z J90 jsou o 5mm širší než z Pionýra, ale neshánějí se zrovna snadno. Možná je jen sjeté obložení jako na většině fichtlů...
Datum: 09. srpna 2016 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel18783
 Zaprvé nechat osoustružit vnitřek bubnu. Do osoustruženýho bubnu je lepší použít pakny z j90 protože jsou o fous vyšší. Zadruhé lze upravit pakny tak,aby braly po celé ploše. Někde na netu je na to výkres,ale když si to vezmeš do ruky a podiváš se,kde se co jak roztahuje a dosedá tak tě to trkne
Datum: 09. srpna 2016 13:34
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Možná bude stačit uvolnit páčku brzdového klíče a pootočit ji na tisícihranu .
Datum: 09. srpna 2016 6:42
Jméno: Jan
IP: uživatel18782
 Zdravím mám problém s babettou 210. Dělal jsem komplet GO motoru- ložiska, gufera, ole,j vybrus,karbec dellorto a po 20km -žadne honění- se zadřela klika 2 krat po sobě a do benzínu sem daval i více oleje na zajetí. díky za rady co a jak udělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 5:30
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Typuji to na poškozené spodní ložisko ojnice kliky.
Datum: 10. srpna 2016 5:30
Jméno: jjenik11
IP: uživatel18785
 Zadřela se klika pist ok i ložiska v blocích ok
Datum: 09. srpna 2016 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel18783
 Čistě teoreticky - na hřídeli pod rozběhovou spojkou máš gufero i vymezovací kroužky a ty jehlový klece? To je asi jediné co mi napadá ???? Zadřená klika je pro mě nepochopitelnej pojem...
Datum: 09. srpna 2016 7:15
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadřela se klika nebo píst ?
Datum: 09. srpna 2016 6:45
Jméno: Zbyněk Exner
IP: uživatel18781
 Zajímalo by mě jestli budou na prodej ještě 11-ti zubé primární kolečka na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 8:10
 budou ale vubec nevim kdy,asi uz za mesic
Datum: 10. srpna 2016 8:10
Jméno: Tom
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 22:52
 jehla z DO jasná volba, ale nevím jak ital přemýšlel nad lihem když tam dával tu gumu :-/
Datum: 09. srpna 2016 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel18780
 Když to hezky začistíš aby tam nebyly otřepy tak jo. Známej používá ty jehly z dellorta,že jsou pogumovaný a to je prej pecka.
Datum: 08. srpna 2016 21:19
Jméno: tom
IP: uživatel13350
 mám to na lihovej motor na mopeda, přijde mi že převrtávání těch origo ventilků není úplně ono, jedu trysku 50 a 145 tak budu potřebovat převrtat tak na 2,2mm myslíš že to bude pěkně zavírat? děkuji.
Datum: 08. srpna 2016 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel18780
 Je to jedinej,kterej se dá použít pro zvýšení průtoku - tzn navrtání na větší průměr (úpravy karburátoru). Na seriovce bych to asi neřešil... tam jedou všechny,jen jsou kopie,který maj tu tyčku delší a zakulacenou,to je dobrý poupravit.
Datum: 08. srpna 2016 9:46
 cau borci, udelal sem motor , a prevodka je naka divna , dam tam neutral a kdyz kopnu tak semi to ci kolo a retez ,,, a skoror vubec nejde radit , diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2016 16:50
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Ty bláho tady čeština dostává těžce na prdel.
Datum: 07. srpna 2016 16:50
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj, zatahni a treba se to bude pak tocit bude
Datum: 07. srpna 2016 14:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel18775
 Zdar, chci popsat jakej jsem mel dneska zatezovej den meho mustanga. Vyjel jsem si do Valce a on tam probiha nejaky letni festival a protoze je to dost mimo civilizaci, je nejblizsi vlak 6km daleko. A chodi tam spousta lidicek od toho vlaku nahoru do toho Valce, plna silnice. Tak rikam smiluju se a vezmu nejakou holku s krosnou co vidim ze jde posledni jen se plazi. Kdyz ji mijim tak snad i mava stopa. Stavim a rikam pojd vezmu te nahoru i s tou krosnou. Takze nastupuje a jedem, predjizdime ty rychlejsi co sli vpredu a oni mavaj z hecu taky. Takze jsem tam nakonec behem chvile odvez 4 holky kazdou tech 6km a usetril tak kazdy hodku plahoceni. Ale byla to teda makacka - jednak to jsou dost brutalni kopce, ale hlavne vysly na me az na jednu drobnou samy takovy ty vysoky zirafy, na zadech krosnu buhvijak tezkou, takze xohromady 90kg to udela jen to fikne. Jedna mela ty batohy snad 3 (este stan a naky kramy) a byla navic fakt hodne velka, ta kdyz se vsim chudera nasedla zaborila cely kolo do blatniku a uz to sedelo na dorazech, jeli jsme jak ponorka. Kopce pochopitelne jednicka a plnej aby to vubec tahlo  Kdybyste nekdo chtel zatezkavaci zkousku, tak v nedeli budou chodit zase zpatky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 17:21
 ahojte, na pionýrovi 20tce mám zajmavý problém, normálně jede dobře vše funguje, jediná vada je že když jedu na zařazenou kteroukoliv rychlost a mám přidaný plyn, tak je slyšet takový chrastivý zvuk- připadá mi že to jde od řetězového kolečka - náhon na řataz. pokud uberu plyn tak to nedělá, když jedu na neutrál tak to mírně chrastí,
Primární řetaz mám fungl nový takže tím to neni. sekundrání řetaz taky nový nový věnec rozety, nová ložiska v motoru i na rozetě. prostě už fakt nevím čím to je. za rady moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2016 21:53
 promární kolečko na klikovce jsem zkouše vyměnit a je to pořád to samé, spojkové kola samozřejmě mám zubama k sobě, řetaz prověšený neni, podle mě to neni vůbec v promárním převodu, to by se přece ten zvuk musel měnit podle otáček a ono je to pořád stejný. chrastivý zvuk to má i na neutrál ale je to eště zas jiné než když mám přidané na rychlost
Datum: 15. srpna 2016 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel18777
 Záhada bermudského trojúhelníku. Primární kolečko má plný zuby,nejsou do oblouku ? Neni ten řetěz prověšenej až ke sloupku v karteru? Máš lamely zubama k sobě? Ty furt píšeš že máš všechno nový,ale to je taková nic neříkající informace ...
Datum: 07. srpna 2016 8:41
 napíšu jen moji zkušenost... chrastění se zvyšující s otáčkama... nakonec to byla povolená odkapová miska...
Datum: 06. srpna 2016 22:28
 tak dnes jsem sunkdal víko spojky, spojkový koš byl uplně utahlý, nevagloval, spojkové lamely jsou taky nové mezilamela nová, zkoušel jsem i různé spojkové koše a furt to samé. ted jsem to složil a na jedničku nechrastí nic a na dva a tři chrastí. tak mě teda řekni co to je?
Datum: 06. srpna 2016 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel18776
 Asi tak. Ve chvíli kdy shodíš dekl tak okamžitě poznáš. Když chrastní řetěz tak je buď tak vytahanej že škrtá o sloupek (nemusí bejt ani vytahanej,stačej lamely s měkkýma zubama,který se vmáčknou hlouběji) a nebo už koš pluje na hřídeli s vůlí okolo půl centimetru. To poznáš okamžitě. Můj typ je jasně pod tímto deklem. Kde jinde taky ....
Datum: 06. srpna 2016 11:00
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Vypust olej ,sundej víko primáru a vyzkoušej to na stojanu.
Datum: 06. srpna 2016 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel18776
 Máš sice novej primár,ale nepovolil se ti koš?
Datum: 06. srpna 2016 6:36
Jméno: Lada
IP: uživatel18772
 Zdarec, mám problém s babettou 210. Dělal jsem komplet GO a zdá se mi že mi píst naráží do hlavy. Když jsem sundal hlavu tak píst trochu přejížděl o hranu válce, tak jsem dal pod válec těsnění navíc, ale stejně to zvoní. Píst má 39,25 a otvor v hlavě cca 39,7. Mám nechat tu hlavu trochu upravit? Setkal jste se s tím někdo? Nebo by to mohlo dělat něco ve spojce? Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2016 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 Píst nesmí přejíždět hranu válce. Dej dvě těsnění pod válec. Hlavu uprav a dej pod ní těsnění.
Datum: 04. srpna 2016 9:58
 Zdarec, mám takové problém, udělal sem GO na 05tce ale nemužu ju nastartovat ani roztlačit jiskra dobrá, ale motor nemá snahu naskočit a když ju roztláčím tak motor vrčím ale nenaskočí už si nevím rady co by s tím mohlo být kdyby měl někdo nějaké nápad co by to mohlo dělat tak se ozvěte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2016 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel18780
 Tak to je potom těžký radit ... každopádně s hlavou z j21 dej předstih stejně jako na j21 - tzn 1,6 - 1,9mm před HU !!!
Datum: 08. srpna 2016 9:48
 Nevím jestli je karburátor originál protože to nepoznám, hlava je j21 a válec nevím protože to taky nepoznám
Datum: 07. srpna 2016 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel18779
 Bacha na jednu věc,vlastně dvě. Origo sací koleno j05 má vstup v hrdle na 15mm karburátor a se 17mm jikovem to moc nefunguje. Navíc tryska 68 muže být pro j05 velká. Hlava je j05 nebo j21? Válec j05 a nebo j21? Jedno druhému se musí přizpůsobit.
Datum: 07. srpna 2016 15:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Ten karburátor je orig.? Jawa 05 má 2915 PSb (novější typ).
Datum: 07. srpna 2016 14:03
 Svíčky sem měnil, předstih a odtrh taky a hladinu plováku taky, karburátor tam mám Jikov 2917 PSb, výfuk je vypálený a ty gufera nevím, GO sem dělal poprvé a byl bych rád kdyby to bylo GO a ne "GO" ale asi to budu muset znovu rozdělat a pokusit se najít chybu někde vevnitř
Datum: 07. srpna 2016 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel18776
 Zkusil bych jinou svíčku a překontroloval bych předstih a odtrh a taky hladinu plovákovky , pokud máš karbec z j05 tak zda neni bordel ve víku v tom kuželu zavírání. Muže se to jen normálně ulejvat. Nezarazil jsi moc hluboko gufera? Výfuk je průchozí? To muže bejt "milion" věcí ... ale mokrá svíčka je jen když nepálí,ale spíš proto,že se to ulejvá. Někdy je to průnikem oleje mezi bloky. Motor je po GO a nebo po "GO" ? Tzn děláno čistě a z gruntu,pečlivě a vše je v cajku a maká to a nebo jen nějaká prasárnička?
Datum: 06. srpna 2016 13:39
 Svíčka je mokrá a předstih nevím, protože zapalování mě ladil známé, ale jednou se mě to podařilo nastartovat a aji sem na tom jel ale potom se mě to začlo dusit a už to nemužu ani roztlačit
Datum: 06. srpna 2016 10:38
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Svíčka je suchá nebo mokrá ? Kolik máš nastavený předstih ( 2,3 -2,6 ) ?
Datum: 06. srpna 2016 8:05
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Zdar ladiči, potřeboval bych poradit. Kdysi jsem si lehce upravoval válec: přepouštění origo, rozšířené a přečasované sání na 69mm, lehce rozšířený a přečasovaný výfuk na 28,3mm . Nedávno my přestal výkon a max. rychlost stačit, tak jsem sáhl po převrtaném origo karburátoru na 18,5mm. Výkon šel znatelně nahoru, ale stále jezdím stejně rychle jako sériovka (12/55 = cca 62km/h, jednou při přetočení z kopce 66km/h). Uvažuji, jestli neudělám výfuk širší a 27,3mm od hlavy, ale bojím se, že válec ztratí spodek (máme tu převážně kopce) a stále se nepřehoupne přes 7000ot a dál...... Mám ho přečasovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 10:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ono rovnat ty kartery sice jde, ale je to porod.. lepší někde sehnat pěkné párové, zatím to furt vyjde levněji než to obrábění
Datum: 09. srpna 2016 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel18773
 Kartery lze proti sobě"vyrovnat" na přípravku a následně převrtat díry pro vodící pouzdra. A ty vyrobit nová (jiná-větší). Většinou to jde. Někdy to nejde. Ložiska to nevyřeší. Napřed bych řešil motor. Upravenej válec se seriovejma přefukama umí točit až 10000ot/min.
Datum: 03. srpna 2016 22:00
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Díky. Na kolik bych měl udělat to časovaní ? 35,5mm ? A ano, až teď sem to zjistil, že kartery jsou nepárové - šel by tento dopad napravit např ložisky c4 ? ( momentálně nemám další kartery ) Výfuk jsem vyměnil za 2. mustangácký a nastalo mírné zlepšení.
Datum: 03. srpna 2016 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel18771
 Ztratíš spodek a na origo přefuky už je to "za hranou". Pokud máš problém s přetočením přes 7000ot/min bude špatný spodek motoru - nepárové kartery. Tak jak to máš (pokud je to udělané dobře) to musí točit aspoň 8000ot/min. Někdy brzdí doutník,lepší výfuk mustang.
Datum: 03. srpna 2016 9:08
Jméno: George
IP: uživatel18706
 Dobry den , potřebuji se zeptat jak upravit vůli na převodovce na mustangovi , aby se dalo krasně točit po složení s prevodovkou, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2016 8:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Je důležité zachovat vůli mezi bloky motoru. To zajistí těsnění.
Datum: 06. srpna 2016 8:09
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den na kterem mam udelat vybrus na poslkem valci nebo na originalu u pionyra na 40,25 , co se mi min bude zadirat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2016 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel18769
 O polských válcích se traduje,že se vlivem prožíhání vložky po čase drolí. Mam polskou vložku v 70ccm válci a zatim nic. Měl jsem dřív i klasickej polskej 8.výbrus,kterej teda absolutně nejel,ale ničeho jsem si nevšimnul. Najel jsem na něm asi 800km. Pak jsem z něj udělal pravou šedesátku(41mm),reochu ho poupravil a poslal jsem ho dál. Takže pokud chceš vrtat 40.25 tak použij co chceš,je to bezpečný na oba způsoby. Akorát s tim,že polák moc nejede. Ale dobře se zamyká i v 60ccm. Nezapomeň vhodně přizpůsobit/upravit hlavu.
Datum: 01. srpna 2016 19:57
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 dnes jsem poprvé nastartoval motor po go - pionýra. běží krásně nic nezvoní krásně pravidelně běží, jediné co dělá, že když běží na volnoběch, tak je od motoru slyšet takový hučivý zvuk - něco jako když běží větřák takový zvuk. Nevíte co to může být? vzdálenost cívek od magneta mám nastavené takže tím to neni. na motor jsem dával nové pístní kroužky.
Nevíte co může ten hučivý zvuk způsobovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2016 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel18770
 Nepodfukuje hlava či svíčka ? Nepíská kladívko na vačce? Nový kroužky mohou šustit. Muže bejt moc zatlačený gufero do karteru a šmejká ho ložisko. Těžko říct.
Datum: 02. srpna 2016 16:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel18709
 Zdravím, jaké problémy vzniknout, když mám na Jawě 20 přicpanej výfuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2016 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Motor nebude mít výkon
Datum: 31. července 2016 19:41
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel14748
 Ahoj potřeboval bych poradit Mám jawu 250 se sidecarou a nestačí mi to dobíjet zapalování originální nevíte kde by mohl být problém popřípadě jak tento problém řešíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2016 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel18766
 Napadlo mi,že máš slabý dynamo (pokud neni šlus v zásuvce?). Máš 45W a nebo 75W ? Obávám se,že 45W lodičku nerozsvítí,tam je znát i silnější žárovka a nestíhá to dobíjet. Pokud máš 75W a nedobijí s lodičkou tak jsou buď v lodičce silný žárovky nebo šlus/přechodovej odpor v zásuvce a nebo v kabelech. Víc mi nenapadá. Vycházím z předpokladu,že bez lodičky ti to dobijí.
Datum: 31. července 2016 11:55
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, chci se zeptat, když jsem udělal go motoru (ložiska, převodovka, těsnění, klikovka) a válec jsem nevybrušoval - byl už dříve a je zajetý, Tak se ptám zda se takový motor nějak zajíždí, nebo co vše obnáší správné zaběhnutí motoru a jak dlouho to trvá, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2016 6:34
Jméno: standa
IP: uživatel18765
 Nic nezajížděj... neni důvod
Datum: 30. července 2016 6:34
Jméno: krivulak
IP: uživatel18763
Posl.aktualizace: 06. září 2016 11:11
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18827
 Taky jsem objednaval bowden na tacho 207 ten je kratší,ale přišel mi na 210 ten je delší tak jsem ho namontoval to jsem ale musel omotat náhony páskou protože se to v kole a tachu protáčelo ,nehledě na to že převlečné matky jsou plastové tak jedna cca po roce praskla.
Datum: 06. září 2016 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel18762
 Na simsonovi jsem to slepil vteřinovym lepidle,přetáh lepící páskou a plastovou matici jsem stahnul zdrcpáskou a jak to šlapalo  na ozkoušení tacho dobrý  kluk to tam má od dubna a furt to drží pospolu  to teda rozhodně neber jako návod  jsem spíš pečlivka,desetina je pro mè ohromně velký číslo, ale když jde o úplný "kraviny" tak si nějakou tu prasárnu občas neodpustim
Datum: 28. července 2016 19:14
Jméno: krivulak
IP: uživatel18763
 No jo, ale ona nepraskla převlečná matice, ale celá koncovka, na fotce je zdravej konec. Hliníková převlečná matice mi vypadla a neobtěžoval jsem se jí hledat. 
Jako já ten starej bowden mám, ale stojí za prd, praská a vnitřní lanko tam vůbec nebylo, byl tam jenom ulomenej kousek, asi už se v tom přede mnou někdo vrtal. Tedy, že se v tom vrtal, to vím určitě, protože bylo špatně složený zadní kolo, ale i tak...
Datum: 28. července 2016 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel18762
 Napiš Sesovi na mail (fichtlkramek@gmail.com) a domluvíte se. Všude se dá reklamovat. Do předmětu by bylo dobrý uvést číslo objednávky. Asi se někde stala chybička. Ale ty plastový převlečený matice praskaj i tak,je to prostě jejich vada. Prdla by ti beztak za půl roku  chce to sehnat nezničenej starej bovden s kovovejma maticema a do něj vrazit nový lanko  to je třeba u pio to nej řešení. U babety je to napřímo,tak to tam třeba vydrží chvíli dýl....
Datum: 28. července 2016 17:54
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravím, \r\n\r\nnastavoval jsem a nastavoval, až mi od pusy začala lítat slova sprostá, jak kdybych dlažbu pokládal... \r\nNakonec jsem byl schopen nastavit vzdálenost kontaktu kladívka na tloušťku cigaretového papírku pro předstih od HÚ 1,6 mm +-0,1mm\r\nAvšak za cenu, že odtrh je jen 0,2mm zhruba.\r\n\r\nProto se Vás, co už jste se pronadávali ke zdárným výsledkům ptám, zdali více vadí špatně nastavený předstih (třeba 4mm od HÚ) - předpokládám, že dřívější příchod jiskry pro větší spal. prostor -- menší tlak, změnší "sílu na kole", nebo jestli více vadí špatný odtrh - kvůli kontaktům(si myslím) ???????????\r\n\r\n\r\n----------------------\r\nJak jsme postupoval:\r\n----------------------\r\nJawa 50/20 1967  \r\n\r\nPůvodní postup - než jsem začal cheatovat s kladívkem..\r\n\r\n1. Píst do HU, nastavení 0,45mm - kladívko..\r\n\r\n2. Šuplerou 1,6mm od HU\r\n3. Povolení statoru a otáčení s ním hlava nehlava.. 0,05mm se mu při odtrhu 0,4mm nechtělo však.\r\n\r\nZa rady a typy Vám budu moc moc vděčný, nerad bych se pronadával do pekla  \r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 8:32
 Docela se divim že Standa a čz je ochotnej ten tvuj výblitek číst a dešifrovat a ještě se namáhat ti radit. PROBOHA!!!!! PIŠTE JAKO LIDI.....
Datum: 05. srpna 2016 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel18762
 Důležitý je,kdy se začne kladívko otvírat - tzn.předstih. Odtrh určí,kdy se kladívko zas zavře. Pro tebe je podstatný aby kladívko začlo otvírat (0.05mm) asi 1,6-1,9mm před HU (používam hodnoty k 1,9mm) a aby bylo otevřený do HU. Dál tě to nezajímá... 0,2mm na kladívku je dost málo,bude jiskřit. Buď ti něco šmajdá,máš sjetou vačku a nebo pertinax na kladívku či blbě usazený zapalování. A nebo to děláš nějak blbě. Já kladívkáče nastavuju oko vidí a vždy to je v mezích.
Datum: 28. července 2016 6:59
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Postup ,vyjedeš s pístem do horní úvrati . Na kladívkách nastavíš, pomocí měrky velikosti 0,4, odtrh. Nyní otáčíš rotorem proti směru hodinových ručiček ,dokud píst nesestoupí na vzdálenost 1,6 mm. V tomto okamžiku by mělo dojít k rozepnutí kladívek. Pokud k tomu nedošlo, povolíš dva šroubky statoru a statorem pootočíš vlevo. Jestli došlo k rozepnutí kladívek dříve, pootočíš statorem vpravo. Pokud se ti nepodaří nastavit předstih ,může být opotřebená vačka a nebo křivé kontakty přerušovače. Také mohou hrát roli špatná ližiska na klikovém hřídeli.
Datum: 28. července 2016 6:57
|
|