www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19383    
Musím se pochlubit. Po skoro půlroce je hotovo. Nikdy bych neřek,jak to bude pracný. http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Muj_prvni_5K/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo přitahuje se předpětí pružiny v regulační baňce. dá se bud zkrátit táhlo a nebo vypodložit baňku... já mám maličko přitvrzenou prižinu že na seriovem čerpadle to foukalo něco kolem 1.4bar ale ty spaliny to špičkově prohání až na 2 bary ale to je pak moment když je tlak spalin ve svodech tak velký že to neprojde turbem a motor se nevypláchne a ztratí tah.
 
 
Datum: 25. dubna 2018 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19409    
1,8 bar je dost. Mě nikdy moc nebylo jasný,jak se pak seřizujou ty obtokový manuální turba s pružinou. U VNT turba s podtlakovym ovládánim u klasickýho ropáka s mapama v řídící jednotce prostě změníš mapy všeho. Tady se to dělá tou pružinou ? A nebo to donutí jen ten kouř? Ale řikam pěkná práce,stará analogová poctivá práce ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2018 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky pri origo turbu s tím malým vyfukovým kanálem od svodu k turbině je v otáčkách vysoký emp (tlak spalin ve svodech před trubem) a spaliny se nedokážoou protlačit přes turbínu a špatně se pak vypláchnou válce, uchčije se to a ztrácí to výkon.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tolik paliva že se turbo rozfouká na 1.8 bar.. ale je to stále malé množství a pri tom tlaku a otáčkách turba je i vysoká teplota vzduchu.. což by řešil vetší koler ale furt to neřeší to že turbo má malou kompresorovnu a také výfukový kanál od svodu k turbíně... kanály v hlavě sání/výfuk jsou dostatečně velké i pro použití turba GT3271 (jeden známej ho jezdí na tomto motoru) ale já ho nemám protože jeho cena je poměrně dosti vysoká u nového a jeté se blbě shání.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Vysvětli mi jako laikovi,jak to donutíš jet víc,když jsi přidal jen naftu a ne vzduch? A nebo máš upravované i kanály v hlavě a větší sání?
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2018 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19406    
Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej :-D Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
 
 
Datum: 20. dubna 2018 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor :-D https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3 :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
 
 
Datum: 19. dubna 2018 9:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to taky líbi tak proto to dělám :-D .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2018 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tu poslední možnost mám na mysli :-D to s tím malým ''m'' :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2018 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku ;-) ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
 
 
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2018 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru ;-) V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek. :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2018 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ted nam rekni jak to jede :-) a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bus draci, jakou mate zkusenoust s cepama prednich stupacek ktery na sebou nesou oznaceni -MPS- ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cep_stupacky_hrubej.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2018 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19383    
Nevim,kterej to je či byl. Už před nějakou dobou jsem si u tebe jeden koupil,napřed se ohnul dolu,tak jsem ho pootočil ať je aspoň tym ohlym dozadu a pak prasknul po pár jízdách úplně. Pak jsem koupil nějakej jinej na burze a ten tam je dodnes. Jen je pravda,že jsem za poslední dva roky najel tak 50km :-D Byl jsem to kvalitou zklamanej. Starý stupačky vydrželi neskutečný věci i bouračku. Ohlý do vrtule a furt drželi. Na novym mi dvakrát sklouzla mokrá bota na nakopávačce a stupačka byla na zemi.....
 
 
Datum: 26. března 2018 13:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19380    
zdar mate tu ramcek na tento tachometer http://www.motoren.sk/shop/detail/8381/43 alebo pasuje aj tento https://www.fichtlkramek.cz/nahled/ramecek_tacho_parez_pio.html dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje draku,sesa
 
 
Datum: 31. března 2018 23:35
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den jake mnela bocni madla 350/638-5 (madarsko) chromovane nebo cerne ? maka tam jen jedno cerne a nevim zda to tak bylo origo diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2018 20:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol,,takova neucta :-) doufam ze zakopavaji porad do kola to same http://www.youtube.com/watch?v=rz_egl-vf0M :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2018 21:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuším že před pár lety ho celýho opravili a v tradici dále pokračují :-D
 
 
Datum: 16. března 2018 21:56
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19377    
No tak to doufám taky tak. Jinak docela prasárna.
 
 
Datum: 15. března 2018 17:57
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19373    
Ahoj chlapci. Prosím chtěl bych se zeptat jaký úhel má kužel na klikovce ze strany spojky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19370    
Ahoj mam dotaz k mustangu - vyfuk. Za kolinkem v prostoru velkeho tlumice vyfuku jeste pred prvni prepazkou se mi prubezne tvori cerne specene kaminky, troufnul bych si tvrdit ze vypadaji jak meteority. Syte cerna ohlazena hmota velikosti nejjemnejsi frakce sterku. Vzdy jich tam je nekolik (cca 10ks) a jejich vyskyt se prijevi chrastenim a sramotenim pri zastavenem motoru a staveni na stojan. Zajimalo by me jestli je to normalni? Motor je v dobrem stavu, nic na nem nepozoruji, jezdi na obyc olej M2T (posledni generace) anebo Mogul TSF. Jen zminim, ze jezdim velmi casto ve dvou, takze motor ma zejmena do kopcu dost nalozeno a tak tahne co muze. Co s tim, mam to resit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2018 11:35
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19374    
Nedáváš moc oleje nebo nežere olej z převodovky?
 
 
Datum: 15. března 2018 11:35
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19370    
A dela to spolujezdkyne (tj zatizeni motoru) anebo je to o nahodu? Jinak k reseni staci vyjmout ten dil s prepazkami, zacpat si usi a nastartovat :-D Jen se to furt vraci... Sedne na to dozadu baba, trochu to semtam prozeneme ve dvou uhnany do kopce na plnej a za 200km muzu cistit zas :-)
 
 
Datum: 13. března 2018 22:44
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19374    
Už jsem je tam taky měl. Asi to jsou kousky karbonu. Rozdělat vysypat složit a jezdit dál.
 
 
Datum: 13. března 2018 22:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19371    
Já bych ten vejfuk celej vyčistil,pak bych se zaměřil na množství oleje v benzinu a bohatost směsi,zda ho tam prostě nejde moc a takle se to nenapejká. S tim souvisí i ta čistota a průchodnost vejfuku. Špatně průchozí vejfuk se víc hřeje. To jsou koule jako blázen :-D viděl jsem už ve vejfuku i půlcentimetrový nánosy karbonu oleje a marastu,koleno s průchodností 12-15 milimetrů,napečenej vejfukovej kanál že měl poloviční průchodnost,ale koule ne :-D
 
 
Datum: 12. března 2018 14:11
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19370    
Ja nevim jak ty meteority popsat. Tvrda ohlazena hmota (nemastna jen syte cerna) velikosti treba 2x2cm pochopitelne ruzne kriva, jako malej kaminek. Kdyz to hodne prezenu - kdyz se vlozi zrnko pisku do perlorodky obali se do perly. Takze je mozny ze se tedy neco spejka dohromady ze to zacne na nejakym zarodku a nabaluje se to na sebe. Vejfuk je pruchozi dobre vepredu v kolinku je bezove sedej nebo hnedej rekneme trochu jako svicka. V tom doutniku uz je cerno mazlavo. A tohle se vali dole v doutniku a kdyby tam nebyly ty prepazky tak to motor pochopitelne vystreli okamzite ven. Prijde mi to jak kdyby tam byly nejaky vireni nebo tak a v tom se to nejak vychytava. Anebo predstih...?
 
 
Datum: 12. března 2018 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19371    
A vejfuk je dobře průchozí - čistej? Nevim co to je za meteority. Já je nikdy neměl. Mě akorát tekl šmant od kolena dolu .
 
 
Datum: 12. března 2018 6:39
 
 
 
 
Jméno: pavel11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dává se gumová lemovka u pionýra 21 sport na bříško i prsíčka nebo jen na bříško? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2018 9:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando dekuji za ta kvalitne me zastupujes :-),, ja uz to nedavam
 
 
Datum: 13. března 2018 9:49
 
 
 
 
Jméno: pavel11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky
 
 
Datum: 12. března 2018 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19371    
Jen na bříško. Dekl do toho profilu zaskočí.
 
 
Datum: 12. března 2018 6:35
 
 
 
 
Jméno: mejcin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci! Menim silonovy futra v prednich kluzacich na 21tce. Puvodni jsou uz ko. Horni futra jsem 13,3 cm od spodniho okraje nosne trubky. Vsude jsem hledal v navodech a pisou, ze nova se maji natlouct 16 cm od okraje. Tlumice jsou puvodni ulozenka prodavana jako nahradni dil, tak nevim, jak hluboko to futro zatlouct. Poradite! Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2018 23:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci mozna jedno bude ceska posta lepsi http://www.novinky.cz/domaci/464237-ministr-vnitra-odvolal-sefa-ceske-posty-firme-chybi-vize-tvrdi.html konecne radikalni rez,,,, jen sesa pojede stale s PPL,, lebo to je jina logika .-) .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2018 6:57
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19388    
Je škoda že se neposílá českou poštou nehladě že ppl a ostatní za moc nestojí jen parazitují na trhu a nesneu ty jejich přiblblý displeje a odmítám to na to podepisovat
 
 
Datum: 06. dubna 2018 6:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Do práce mi chodí oboje spolehlivě, ale z pošty jsou balíky obvykle v lepším stavu. Depo PPL mám 500m od práce, ale pokud si to mám vyzvednout tam, tak to ve mně vře už jen při pomyšlení. Na druhou stranu, když jsem byl v podnájmu v paneláku, tak jsem rovnou chodil na poštu, doručování balíků připomínalo v lepším případě dětskou hru zvonkohru. Takže jedině mít volbu ČP/PPL/je mi to jedno, jinak budou lidi prndat furt;-)
 
 
Datum: 19. března 2018 8:44
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Pro Sesu je lepší logistika PPL,což dokonale chápu. Konečně dostal volnost,kterou mu pošta nemohla dát,pošta v tomhle směru zaostává. Těžce. Ovšem pro nás ostatní muže být PPL háček. Mě osobně je to jedno,balíky si nechávám posílat ke svoji mámě do obchodu,tím je to pro mě vyřízeno. Jen mi u PPL ničí jak pruděj už od rána. Už v 7 mi zbudí SMS že budou doručovat mezi 10-12. Dál pokračuje před 12 hovor,že to přiveze asi v 1. Nakonec mi voilá ve dvě,že tam jede.... Kdybych se těma avízama řídil,tak sedim od 10 dopoledne doma na prdeli a čekam na balik,kterej má přijít do 12 ale přivezou ho v 1,hlavně že mi v 6-7 museli po šestnáctce zbudit. V tu chvíli bych zhořk. Nějaká dohoda o předání jinde a jindy minimální. Ale to je PPL,GEIS i DPD... o Toptrans ani nemluvim,jednou jsem čekal na zásilku od 10 dopoledne do 7 do večera. Už jsem byl tak nasranej a otravnej,že mi odpoledne přestali zvedat telefon. Zlatá pošta. Ty i když nestíhaj,tak druhej den hoděj výzvu (z čímž mi maximálně vytáčí) a vyzvednu si to na poště - 2km - max 15 minut záležitost,ne půldenní .... to z mýho pohledu ... vzhledem k tomu,že rodina převálcovala mé záliby,tak je produkce válců omezena na minimum,takže teď mi nějaký doručování moc nepálí. Když už něco dělam,tak jen zajímavější projekty (3K,4K,5K a 70ccm) a pro ty zde písty k dostání nejsou,což je škoda....
 
 
Datum: 18. března 2018 18:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s Marquee, ppl je pro mě strašně nepraktický, pošta je sice strašná, ale furt se dá zajít na tu poštu kousek od baráku a vzít si to tam...
 
 
Datum: 16. března 2018 22:01
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19376    
Od doby co je jen možnost PPL nakupuju na FK jen když je to nezbytně nutné. Bohužel doručení u nás nefunguje škoda :'-(
 
 
Datum: 15. března 2018 16:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19369    
Pošta má taky své a rád vzponínám na staré časy kdy jsem přebíral díly z fichtlkrámku od doručovatele české pošty možná časem bych rád aby fichtlkrámek zavedl i českou poštu
 
 
Datum: 06. března 2018 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19367    
Manželka,která před mateřskou dělala nějakou delší dobu na poště,říká,že od týhle změny nemáme čekat nic,ředitelé se prej vždycky měnili jak na běžícim páse a nic se neměnilo. Zabijí to tam top management,který je furt stejný. Maj miliony aby je cpali do sportu a do nesmyslů a nebo se prostě "proinvestujou" a vyvedou ven a pak nemaj na to aby zaplatili lidi a připravili jim lidské pracovní podmínky. To chci vidět co se změní teď. Krade se ve velkejch firmách a vyvádí se peníze ven,o státních firmách se říká,že jde o dvojnásobek ... stát to vždycky zadotuje a když už to bude neudržitelný tak tu "neprosperující" firmu prodá... prodej pošty je plánovanej dlouho,akorát že zevnitř...
 
 
Datum: 24. února 2018 6:36
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel19366    
Zdarec hoši, potřeboval bych radu mám jawu 50 05 a z ničeho nic mi začal vylézat čep kyvné vidlice (zřejmě ještě původní) co s tím? Jestli původní zalisovat zpět nebo lepší výměna za nový... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den co vse potrebuju k prihlaseni sajdy velorex 562 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2018 21:00
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Indukční cívka na Fichtla 21 je 8V? Ja ho teď rozebírám a mám tam 6V. Je to možné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2018 7:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19367    
Ano. Každopádně se tim moc hluboce nezabývej. Pio jede na všechny indučky. Jezdil jsem na 6V, 8V , 12V a nevidim rozdíly. Kdysi jsem měl v postrkách i masivní indučky z trabanta nebo spartaka...
 
 
Datum: 23. února 2018 7:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Mám za to, že 30W mustangy/21 měly 8V indukční cívky.
 
 
Datum: 22. února 2018 23:32
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi, je velký problém když jsem měnil věnec na rozetě a napadlo mě změřit šišatost te rozety zkopletované a na průměru mám největší rozdíl 0,6mm. Dle mne je to zanedbatelné, ale napadlo mne jestli bych to neměl změřit např. na soustruhu jak se to chytne za díru pro ložisko zda to celkově neháže víc. Ono pokud je to snýtované špatně (věnec a menší část kde je ložisko - tři stefty na kolo) tak ta šišatost může být větší a odchází celkově vše - řetěz, ozub.kolca + ložiska. Díky za názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za názor!!!
 
 
Datum: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19363    
Hele na kole to drží za ložisko,koliky se opíraj,,takže tobě stačí vrazit do ložiska čep rozety a upnout to za něj. A bude se ti to otáčet s těma stejnejma odchylkama jako na kole. 6 desetin je paráda,ty rozety kolikrát házej daleko víc. Pokud to neni na závoďáka tak bych to vůbec neřešil.
 
 
Datum: 20. února 2018 14:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19295    
Zdravím, měl bych dotaz na SESU, v Prosinci jsem psal jestli by se dala koupit vložka co drží klakson a přední světlo na Stadiona S22 nebo Jawettu co tu kdysi byla ke koupi, nemáte už nějaké info kdy by bylo možné dodání? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19364    
Poslal jsem objednávku na těsnění a v popisu je ta vložka :-)
 
 
Datum: 20. února 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole ja na to zapomel uhanet vyrobce,kurna,, budu muset se do toho dat,, napis mi meil a nebo udelj objednavku tery ba tesneni a napis do vzkazu ze chces ten drzak a ja tu obj hodim do rezervacich kde bude na ocich dokud ti to nedodam,to je nejlepsi
 
 
Datum: 19. února 2018 18:20
 
 
 
 
Jméno: fichtl1972      E-mail:      IP: uživatel19361    
Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
 
 
Datum: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Černoušek      E-mail:      IP: uživatel19365    
Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
 
 
Datum: 21. února 2018 13:21
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
 
 
Datum: 20. února 2018 18:03
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let. Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE.... Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma? Díky za rady!!!
 
 
Datum: 20. února 2018 10:10
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
 
 
Datum: 18. února 2018 20:10
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Zdar draci, mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Super díky.
 
 
Datum: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
 
 
Datum: 18. února 2018 17:49
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Zdarec, potřeboval bych poradit jakým způsobem v domácích podmínkách sundat kyvku u jawetty. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 19:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolí se aretační šroub a čep se vytlačí, předtím je teda potřeba odstranit ucpávky ze strany... aspon tak to bylo u mojí sportky, šlo to lehce vyklepnout rukou přes šroubovák, ale jako vůli to nemá :-D
 
 
Datum: 19. února 2018 19:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zalezi jestli je to prirezle na pouzdrach,to je pak boj,, kazdopadne jako jediny prodava cep a pouzdra,,kdyby nahodou,, jak se to doproda,, u zto nikdo neudela :-)
 
 
Datum: 18. února 2018 17:50
 
 
 
 
Jméno: stablo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci.scháním zadní kolo na babetu 210.nevýte někdo o něčem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 10:31
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel19357    
Zdarec, chcem sa spýtať Chonga. Mám spravenú reguláciu 12V. Mám stým trochu problém lebo keď privediem na vstup napr. 15V, na výstupe je tiež 15V. Vôbec nestabilizuje, pripadá mi že vstup je totožný s výstupom. Skrat nieje nikde. Kde teda hľadať problém? Môže byť prerazený IRF 5210? Prípadne zenerka 12V? Vopred vďaka za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
Ahoj Mirec, těžko říct. Může být že je nastavená hystereze stabilizace příliš vysoko (záměna hodnot odporů připojených k vývodům 2 a 6 integráče) . Namísto cca 13V třeba na 18V a pak to pochopitelně nestabilizuje. Osobně bych to oživil tak že bych místo otronu dal LEDku, nezapojil IRF, kapacitory nahradil třeba 1000uF/25V a lehkou zátěž třeba žárovku 2W/12V a na proměnném zdroji sledoval při jakých napětích dochází k vypnutí a zapnutí LED. Pamatuju si že jsem nechával cca rozdíl lehce menší než 1V. Bacha na maximální povolené napětí 555ky. Zdechne při napětí 18V a výše. Ale nejprve raději začni změřením napětí na vývodu č. integráče. Musí tam být něco okolo 2.5V. Prostě Ti nezbude než laborovat.
 
 
Datum: 19. února 2018 16:54
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 15:47:01 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu