www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  43  44  45  46  47  48  49  50  51  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
 
 
 
 
Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova      IP: uživatel16168    
Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:11
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky podivam se
 
 
Datum: 05. dubna 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?
 
 
Datum: 05. dubna 2016 7:50
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      IP: uživatel17864    
V Sobotu 9.4.2016 se konají tři závody: BENÁTKY NAD JIZEROU (Střední Čechy) --- PRACHOVICE (Východní Čechy) --- DOLANY (Jižní Čechy) --- http://www.jawa50zavody.wz.cz/kalendar.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to už bylo...
 
 
Datum: 16. května 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Když si chci měnit motory tak bych asi měl zajít na úřad kvůli výmazu co, třeba kdyby nastal nějaký problém s pojišťovnou? Jak to dneska je s tím výmazem č. motoru, zaplatí se 50,- a to je vše? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2016 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18624    
U nás na magistrátu si mužu udělat online rezervaci termínu. Zjisti jestli to u vás nejde taky,je to fajn. Fakt vyvolaj číslo na čas max do zpoždění 5 minut. Skoro bez čekání. Většinou sotva stihnu vypsat změnovej papír.
 
 
Datum: 04. dubna 2016 9:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám velkej zelenej techničák vydanej cca 97 a číslo tam normálně je, vím, že ty čísla se přestaly zapisovat někdy v posledních pár letech :-D. Já ho tam mám. Motor Jawa 21 nicméně 20 a 23 jsou naprosto stejný motory, nevim proč tam nepsali motor Jawa 50 :-D. Takže ten výmaz je pouze formalita z 50 a nejhorší na tom bude asi čekání ve frontě, díky za info.
 
 
Datum: 03. dubna 2016 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Zaprvé se podívej do velkýho TP co máš napsanýho v řádku motor ? Já tam mam třeba místo čísla napsáno "typ jawa 21" ... tzn že je šumák jaký mam číslo motoru. Pokud v TP nějaký číslo motoru máš tak zajdeš na evidenci vozidel s techničákama a řekneš že chceš vymazat číslo motoru. Zaplatíš pade a je to. Neni potřeba evidenčka nic...
 
 
Datum: 03. dubna 2016 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel18621    
Zdravím draci, dostal jsem se do úzkých a potřebuji poradit. Je tomu už nějaký pátek co jsem pořídil pařízka z 57 roku. Mám ho po druhém majiteli a nyní jsem se rozhodl doladit ho do originální podoby. Vše se +/- povedlo, ale při záměně pravostranného karbce za levostranný jsem narazil. S pravostranným pařízek jezdil vcelku dobře. Na ta léta...., ale po výměně karbce né a né chytnout. Po celodením lopocení jsem přišel na toto: Benzín otevřen a teče, vzduch zavřený, táhlem přeplavím a nakopávám. Pařez ani nehlesne. Pokud držím lehce plyn a za současného nakopávání přeplavuji, tak chytne a vrčí dokud přeplavuji. Jakmile přestanu přeplavovat zdechne. Chytá na drc, ale musím přeplavovat. O otevření vzduchu, či jízdě si mohu nechat jen zdát. Nějaké nápady? Karbec rozebrán a vyčištěn. S tím cupováním to nesmím přehánět. Po zahřátí v podstatě stačí držet cupovák tak o 0,5mm popovytažený a motor běží celkem hezky ovšem vzduch pořád zavřený - jakmile otevřu zdechne. Jakoby sál falešnej vzduch, či byl ucpanej volnoběžnej kanálek či tryska, ale nic takového tento karbec nemá. A ještě jeden poznatek. Pokud odšroubuji víko šopěte, šoupě s jehlou vyndám a juknu dovnitř - vidím dvě díry. Jedna je sedlo jehly šoupěte a hned vedle je díra cca 1mm v průměru zkrz karbec ven. Nevím k čemu tam ta díra je. Tyto karbce jsem viděl jen dva a oba tam tu díru měli. Napadlo mě ji ucpat (zatím nerealizováno), zda toto není to přisávání falešného vzduchu. Opravdu už nevím. Nechci ten karbec sundavat 15x denně a zkoušet to stylem pokus/omyl. Opravdu budu rád za jakýkoliv tip. Děkuji Více na: http://cs.jawa-club.com/forum-tema/jawa-550-1957-levostranak-nechyta-chuda-smes-2921 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Dotaz v dubnu, asi reaguji pozdě, ale přeci. Mám Pařízka z 56, jeden z prvních, ještě bez úchytu za sedlem a pouze s třemi prolisy pod sedlem. Levostranný karbec má trysku. Z boku šroub, který je prodloužen o tyčku a na špičce je nasazena čepička ta má ve špici otvor a to je ta tryska. Doporučuji karbec vyndat, rozebrat, vystříkat čističem na karburátory, koupíš v každé "mototechně", někde i na pumpě, nech chvíli působit a pak vyfoukej stlačeným vzduchem. Tu trysku protáhni slabým měděným drátkem. Až nasadíš zpět na špičku, a budeš šroubovat zpět do otvoru, musíš mít šroub kolem utěsněný pertinaxovou podložkou, jinak ti to bude přisávat falešný vzduch. Volnoběh se seřizuje zespodu šroubkem, nadzvednutím šoupátka - za tepla. Ta dírka vedle jehly je kvůli volnoběhu. Jinak 550 na levostranný karbec moc nejela, proto se na 555 dával vylepšený pravostranný, ale originál je originál. Mě jezdí a chytá dobře. Jen mám někdy problém s prokluzem spojky. Vyzkoušel jsem všechny fígly, vše mám origo, nové (pružiny, lamely, vypodložkováno), ale ty tři pružiny prostě nestačej. Měj se fajn.
 
 
Datum: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
Kámoš má taky 550 s levostraným a studenou jí nastartuje pouze s uzavřeným filtrem a to i v létě! Jinak vrčí úplně v pohodě a chytá a jezdí taky pěkně.Normálně bych zkusil vzít horkovzdušnou pistoli a nahřál bych motor a zkusil , jak se to bude chovat teplý.Jestli teplej půjde a studenej nikoli , bude nejspíš někde sát faleš.
 
 
Datum: 11. dubna 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel18621    
Ten dorazový šroub tam mám, ale vedle je ještě jedna malá díra bez závitu. Je to zřejmě odvod přebytečné směsi od šoupátka. Tuto díru má každý karbec co jsem viděl. Vajíčko z S11, levostranej karbec, dokonce i všechny jawy 50 od 05 až po mustanga tuto díru mají. U těchto naposledy jmenovaných, není tato díra v karbci, ale v kolenu sání - v přírubě u karbce.
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Čau u levostranného karbece pokud si vzpomínám má být zespodu dorazový šroub šoupěte na štelování volnoběhu ale ta díra byla myslím tak M4 ten šroub jsem taky kdysi někde ztratil a šel tam našroubovat normální akorát je třeba zbrousit konec na menší průměr aby dosáhl k šoupěti díra ven by tam být neměla , ať se daří
 
 
Datum: 04. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: matak      IP: uživatel18620    
Ahoj ma nekdo tento bocni stojan ma jawe 20? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pohotovostni_stojan_univerzal.html je k nemu potteba nejaka uprava popripade jaka? Dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2016 23:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18620    
Zdravim chci se zeptat jak poznam ze se motot pridira a ze bych mel treba zastavit a nechat ho zchladit? Je lepsi z kopce jet na plny plyn co to jde nebo vyrazovat? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej. Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat :-D z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a já říkám, že dobře naladěnej motor do danejch podmínek se nemůže přidírat a že fichtl není kamion, takže není nutný (ani vhodný) ho z kopce držet motorem, takže bych volil N....
 
 
Datum: 01. dubna 2016 21:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Dochází k rychlému poklesu výkonu motoru a z válce se ozývá zvonivý kovový zvuk pístu. Z kopce se zařazenou rychlostí a občas přidat plyn na promazání pístu.
 
 
Datum: 01. dubna 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, mám menší problém. Mám 2K(silniční úpravu válce) od Stejskyho, jede vpohodě, všechno naštelované, ale někdy prostě když jedu z kopce bez plynu a pod kopcem přidám plyn tak než se dostane do otáček tak se ze začátku trochu zadusí... dělalo mi to teda ají na sériovce bez upravenýho válce, originální karburátor je ale naštelovaný dobře, jak hladina, tak bohatost(podle barvy svíčky). Zapalování taktéž seřízeno. V čem jiném by mohla být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
P.S.KEVIN: Jak si podle barvy svíčky našteloval bohatost na volnoběh ??! :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Bohatá směs na volnoběh - tzn nejspíše vysoko hladina. Cihlová svíčka značí,že máš dobře zvolenou hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Brmbal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky na 14 a na 0,7mm
 
 
Datum: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...
 
 
Datum: 31. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: brmbal      IP: uživatel18617    
diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky
 
 
Datum: 30. března 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.
 
 
Datum: 30. března 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co je podle tebe silnější svíčka?449 :-D
 
 
Datum: 30. března 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel18403    
Čus ,nevíte proč fichtlkráek už neprodává vějířové hlavy na pio ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18616    
Jaj. Seženu ti snad výkres. Posledně jsem ji potřeboval snížit a zjistil jsem,že to nejde :-D :-D ono neni co snižovat, no konec :-D Až bych potřeboval odlitky ozvu se. Možná na 70ccm. Je to běh na dlouhou trať.
 
 
Datum: 29. března 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jetli chces odlitky uz s dirama,, ta ksi rekny tted :-) spalovak je jen jeden pac nikdo neudela jinaci
 
 
Datum: 29. března 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18616    
A budou mít konečně nějaký kloudný spalovák? A odlitky budou? Standa
 
 
Datum: 29. března 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pac jse na nich maka uz dva mesice, tedy dodavatel, az budou ,tak to zas bude k mani,, pokud mam tucha ze to bude mit vetsi zdrzeni v dodavce, tak to radsi neprodavam,, lebo pak jse jen slibuje kazdym tydnem a to ja nedelam,tedy aspon se snazim
 
 
Datum: 29. března 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: Kemos      IP: uživatel18615    
Ahoj,mam na cezete dynamo 50w,na originalnim dobijecim rele je psano 45,bohuzel nefunguje a ted nevím ktery regulator tady koupit..jestli 45w nebo 60,je totiz mozny ze tech 45 origo je tam dobastleny...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 8:43
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobry den budu pasovat pneu 2.50x16 na kolesa z Jawy 20? Lebo na Jawu 20 maju ist spravne pneu 2.75x16.Jedna sa my o to aby dobre priliehaly po celom obvode. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ten pásek v podstatě pouze chrání duši, takže jo, lze to v nutnosti nahradit i textilní páskou ve více vrstvách, bude to stále lepší, než některé dnes prodávané ochranné pásky, které jsou snad z PEtek a jsou nepoužitelné! Jinak mě se osvědčilo, si pásky vystříhávat ze starých duší...
 
 
Datum: 28. března 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobre ďakujem za rady, a ešte jeden dotaz može sa dať namiesto tej gumenej vložky rafku nejak textilna paska omotana viac kriat aby bola ta hrubka zachovana.
 
 
Datum: 28. března 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, nějakej nerozhodující rozdíl tam možná je, ale to nemění nic na tom, že tam ta pneu musí sednout... je potřeba pořádně usadit patku pneu do ráfku, ale to i u dvasedumdesátpět.... 2,50 jsem do fichtláckýho ráfku obouval mnohokrát...
 
 
Datum: 28. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Ja som dnes doobeda obuval tie kolesa a jak som ho nafukal tak na jednej strane bola jedna strana utopena v rafku a druha zase viac vyčnievala ale potom som zistil ze duša bola na rozmer 21/4-16/20x2,25 tak to bude asi tym.meral som aj širku rafika na 555 kolese a bolo o niečo menšie ako na Jawe 20 tušim o 4 mm. zajtra vymenim dušu za vetšiu a bude hadam ok.
 
 
Datum: 28. března 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18614    
Aha tak to somi rad ze to pasuje ja som myslel ze 555 ma uzsie rafky.
 
 
Datum: 28. března 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pak je to bez problému... ráfky z 555 a novějších modelů jsou dokonce rozměrově totožné... takže v klidu obuj 2.50
 
 
Datum: 28. března 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18613    
STK ma as tak netrapi lebo ja mam jawu 555 a kolesa z jawy 20 mne ide oto avy ten plast dibre priliehal okolo rafku.
 
 
Datum: 28. března 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
obuješ na to bez problému oba rozměry, ale jak už bylo napsáno, na STK můžeš mít problémy, pokud bude obutej jinej rozměr, než je v TP
 
 
Datum: 28. března 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Předepsané jsou 2,75 x 16. Na technické může být problém.
 
 
Datum: 28. března 2016 16:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, po dlouhé době se tu zase zeptám, když by byla u 21 pionýra vidlice volnější v brejlích, bude to mít vliv na kolo, jako že by se třeba při brždění vychylovalo do stran? Kolo je na ose utáhnuté, silonová pouzdra jsem před několika lety měnil a tak mě napadá, že by se to mohlo uvolnit nahoře, ale nechce se mi to hned všechno rozdělávat, tak proto se ptám... Předem díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, díky Stando, když to budu mít rozdělaný, tak si aspoň rovnou vyměním i ložiska v krku řízení ;-)
 
 
Datum: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Ano,tohle dělaj povolený brejle.
 
 
Datum: 27. března 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel14318    
Ahoj, prosím o radu..pasuje tento štítek i na ČZ 124 476 ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stitek_cz_kyvacka.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 13:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Zdar, jaké máte zkušenosti s ložiskami ZVL 6303C3 na kliku do pionýra (jaká je kvalita narozdíl od ložisek SKF a kolik vydrží)? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Díky
 
 
Datum: 28. března 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Běžně je dávam do motorů co točí do 9000 ot/min
 
 
Datum: 27. března 2016 14:44
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přijeďte si zazávodit na Pionýru v sobotu 2.4.2016 na zcela nové trati v MĚSTCI KRÁLOVÉ (Střední Čechy). Informace najdete tady: http://www.jawa50zavody.wz.cz/mestec-kralove.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Zdravím, mám upravený válec od Stejskyho (SURS) a vzhledem ke zlepšení výkonu a kroutícího momentu u tohoto válce se správným rezonančním výfukem, jsem přemýšlel, jestli je možné si na silniční Jawu 21 namontovat tuning výfuk? Jde mi o to, aby nebyly problémy na STK či při policejní kontrole. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 4:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Díky za rady!
 
 
Datum: 28. března 2016 4:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Možná bych si ještě troufnul použít origo vejfuk s rezonanční vložkou + nějaký aspoň minimální tlumení.
 
 
Datum: 27. března 2016 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Vzhledem k novele zákona to nedoporučuju. Na silnici by to měl být problém (odebrání TP) a STK by to nemělo projít.
 
 
Datum: 27. března 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Tak už vím co to bylo já blbec jsem připojil drát od svorky dynama m přímo na kostru. Proto se to dynamo tak hřálo.... dnes jsem to přepojil a dal nový relé . Kontrolka zhasíná až při vyších otáčkách... Proměřoval jsem obvodovkou stator a rotor . Stator mezi kostrou a svorkovnicí a rotor na uhlících . V obojím případě to hlásí skrad čii spálené vinutí.... Za chyby se platí nechám si namontovat odborníkem vape ta motorka si to zaslouží ...taky to nedobíjení jde poznat když nastartuju a odpojím baterku .... mám tam vypínač tak motor zdechne .... Podle mě spálené dynamo .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Zdravím mám zas ten samý problém hřeje se mi dynamo dal jsem nové uhlíky ujedu kousek a přestane mi to dobíjet ... nemohu nikde sehnat barevné schéma zapojení. Rozdělal jsem regulátor a na levé cívce je velká tečka na kontaktech . že bych měl špatně zapojený regulátor ? repasoval jsem starou instalaci nové očka atd ... v pravo jsem zapojil červené přívod z baterky a vlevo modré. Do prostřed bílé a po stranách bílé na kostru ... Byla to dobrá motorka ale začala se nějak kazit asi budu na vině já. Prosím poraďte nebo by jste dali vape ? je to hodně práce to překopat ? A ted mi ještě přestaly jít blinkry že by špatný přerušovač ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Podle barev to souhlasí,ale raději překontroluj, kam to opravdu vede. Červená z B reg. 1. na pojistku k baterce 2. spínací skříňka svorka 30. Bílá z M reg. na svorku M dynama. Modrá z D reg. 1. na svorku D dynama a 2. kontrolka dobíjení. Bílá na boku uzemění.
 
 
Datum: 25. března 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřeš barvy kabelů, ale to, aby to bylo správně zapojený podle schématu! Wape je dobrá věc. ale tak trochu zbytečnost (resp. záleží na intenzitě a druhu použití motorky, mě wape nikdy v žádné z mých 9-ti moto nechybělo)... a jinak bohužel nejsem jasnovědec, abych ti řekl, proč ti přestali jít blinkry... možná bude lepší, když to svěříš někomu, kdo se v tom trochu vyzná, aby ti na to mrknul...
 
 
Datum: 24. března 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18609    
V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
 
 
Datum: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Děkuji
 
 
Datum: 23. března 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
 
 
Datum: 23. března 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
 
 
Datum: 23. března 2016 7:21
 
<  43  44  45  46  47  48  49  50  51  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 15:56:35 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu