www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18609    
V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
 
 
Datum: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Děkuji
 
 
Datum: 23. března 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
 
 
Datum: 23. března 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
 
 
Datum: 23. března 2016 7:21
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci potřebuji poradit s babčou 210kou . strašně dlouho trvá než přeřadí na 2ku .motor jde do velkych otaček jako by 1ka prokluzovala. mam odmastěno, a jsou nove 2 celisti predem dekuji za radu DEJV odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
zdarec ,na ty čelisti jsem najezdil cca 12km zdá se to být o trošku lepší. skusím doladit i ten předstih
 
 
Datum: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel16199    
Ty čelisti asi potřebují zajezdit. Jak dlouho už s tím jezdíš?
 
 
Datum: 10. dubna 2016 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16784    
Dvojkový pakny nemaj se startem nic společnýho. Startujou ty vnější na rozběhovym bubnu. Takže buď chtěj ještě ošmirglovat a odmastit (či vyměnit) ty 3 rozběhový pakny a nebo dotvarovat ty řadící,já je musel trochu dopilovat,aby seděli pořádnou plochou. Ale jinak platí,že dvojkový pakny (i rozběhový) se musej tzv "zajet" aby si sedli ... mě to trvalo asi 2 hodinky a pak si to krásně sedlo a začla mi řadit i do kopce ... tedy po náležitém připilování dvojkovejch paken a seřízení motoru.
 
 
Datum: 23. března 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,stando měnil jsem jenom dvojkove pakny ty byly na sračky nešlo ani startovat prokluzovalo to kompletně. ted startuje na první šlapnutí,jenom tu dvojku přehodí strašně pozdě
 
 
Datum: 22. března 2016 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18607    
Nechci nabádat asi by si do toho hned vrtal,ale u báby to vcelku dost ovlivňuje předstih a nastavení bohatosti směsi. A ty rozběhový pakny jsou starý a měnil jsi řadící? A nebo jsi vyměnil jen dvě rozběhový? Jestli jsou dvě nový a jedna stará tak to takle blbne...to je jasný.
 
 
Datum: 22. března 2016 6:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Tak už vím kde je problém dostal se mi na komutátor olej z řetázka a trochu ho to opálilo časem se zanese a nehce dobíjet .... taky možná krátké uhlíky mají 14 mm kolik mají nové ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 19:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechno rozeber a pořádně vyčisti lihem... uhlíky dokud nemají 7-8 mm, tak jsou v pohodě, nesmí však zůstávat vyset v šachtách...
 
 
Datum: 20. března 2016 19:35
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,prosím vás jakou byste mi doporučili lehkou úpravu na sériovku simsona s51,chtěl bych mu trochu zvednout výkon,za odpovědi předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 6:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18603    
Speciálně u simsona bych se upravovánim nezabejval. Kup nějakej kit 60/4 a máš hotovo. Simsona už jsem dělal,jde to,ale je tam děsnej přístup do sání. Zařek jsem se,že už to dělat nebudu :-D
 
 
Datum: 20. března 2016 6:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Zdravím mám čz 175 a jel jsem se projet dělal jsem celou go akorát jsem udělal chybu že jsem namazal plsť jakýmsi mazivem na řetázky ... akorát jsem si neuvědomil že to asi nesnese vysoké teploty.jak jsem dojel bylo celé dynamo vřelé. Asi to bylo tím že byla ta plsť suchá Dnes jsem dal nové kladívka a namazal to mazivem na ložiska co snese i vyší teploty. . no dnes jsem jel a přestalo to dobíjet tak jsem vyčistil uhlíky a bylo to celý komutátor byl zasranej a máto nádech spálení měl jsem strach aby neodešlo vinutí .... už to i dobíjí a startuje to dobře.... snad mě někde nenechá :-) a ještě něco jak začíná brát zadní brzda ozývají se ztama divné zvuky nevíte co by to mohlo bít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 9:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je blbost, aby se ti hřálo dynamo kvůli nenamazané vačce... problém bude někde jinde... jakej regulátor tam máš?
 
 
Datum: 20. března 2016 9:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18603    
No to je divný. Já u péráka namazal vačku špinavejma rukama a 8 let to bez problému funguje. Nic se mi nehřeje ani nepálí a kladívko nemizí ,resp nevim o tom,už cca 3-4 roky jsem na něj nekoukal. Smrad z dynama bych nebral na lehkou váhu. Mohl to bejt jen mastnej komutátor a napálilo se to,ale byl bych teď opatrnej ... já tam dřív zapalování z čz 175 (477) měl a bez ohlášení napřed shořelo rele ,pak se napálilo vinutí a pak to zdechlo...z neznámýho důvodu to pak z velkýho kopce zas blaflo a dojelo to bez problémů 30km domu,ale vše bylo v hajzlu,přežil jen rotor ... napečený (statorový 2 cv) rele i vinutí smrdělo ...
 
 
Datum: 20. března 2016 7:08
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18601    
Máte někdo zkušenost s kamerou go pro hero 4 a je v tom nějáký velký rozdíl oproti hero 3? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
V pátek (st. svátek) 25.3.2016 proběhne na trati ve SVĚTCI (u Teplic) vložený závod Pionýrů. Veškeré info o něm je tady: http://www.jawa50zavody.wz.cz/svetec.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:28
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18602    
nestačilo by třeba jen nabodovat?
 
 
Datum: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:30
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc :-D a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků :-) no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.
 
 
Datum: 19. března 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi potřebuji poradit. Když je motor studený jde krásně bez problému vytočit do maxima, ale jakmile se ohřeje tak při plným plynu ve vysokých otáčkách začne jakoby prskat ve válci(je to slyšet). Škube sebou motor,ale nepřidírá se. Nikde žádná pecka. Kladívko seštelovaný, odtrh na 0,4, elektroda svíčky na 0,4, karburátor seštelován. Je to dosti nepříjemné když jedu delší kopec na dvojku a nemžu jet plnej plyn. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vyřešeno. Pomohla tomu až třetí VN cívka 8V takže jsem mám 2 v háji
 
 
Datum: 27. března 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18606    
Hele muj názor je ten,že ti buď vibracema nedovírá palivovej ventil a nebo máš fakt bordel někde v karbecu a nebo problém někde svíčka/kabel/indučka/kondik/kladívko ...
 
 
Datum: 21. března 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To že je cihlová, ještě neznamená, že je dobrá. Jinak další dírky do aiboxu? hmm tak je zalep
 
 
Datum: 21. března 2016 14:37
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Barva švícky je cihlová krásně. Švícku mam novou n14c a blbne to i na n15c. Hladina jde krásně s lícem plováku a jehla na druhy zářezu. Trysky nikdy drátem čištěny nebyly pouze ultrazvukem a vzduchem. Jsou dotažený. U airboxu jsem schválně dělal 2 dírky navíc a filtr měnil.
 
 
Datum: 21. března 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak ještě než začneš vše rozebrat, začni tím, že tam dáš novou svíčku. Ta taky dokáže pěkně pozlobit a motor se tváří jako, že tarokuje.
 
 
Datum: 21. března 2016 12:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Podle toho co popisuješ, je to spíš bohatý než chudý. Tak, že dle mého názoru máš buď vysokou hladinu, špatně zavírá ventil, někdo trysky buď provrtal nebo čistil drátem a tím je zvětšil. Další možnost je špatně dotažená tryska, kdy může tzv. podtékat. Ještě co je možné, že máš přicpané vzdušníky, nebo nějaký moribundus v airboxu.
 
 
Datum: 21. března 2016 10:19
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím to s tim ventilem...tryska tam je 68.
 
 
Datum: 21. března 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co tam máš za trysku?
 
 
Datum: 21. března 2016 8:54
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Stejné příznaky jsem měl když špatně otevíral jehlový ventil v plovákovce. Nechal jsem ho tenkrát přes noc v čistém 2T oleji a od té doby to funguje. :-D
 
 
Datum: 21. března 2016 8:29
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě mám seriovku a zápalko je original 30W. Tak s tim vyčištěním mám jistotu a potom to stejne jedu vse ještě vzduchem. Zkusím ještě kladívka ale moc tomu nedávám.
 
 
Datum: 20. března 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lze vse vyloučit měnil jsem a prohazoval vše. Klika neplave a simerinky jsou nové vzduch nepřisavá.Filtr čistej průchozí.Civka raky menena s co nejmenší vzdalenosti od rotoru.
 
 
Datum: 19. března 2016 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
A lze vyloučit vadu typu indučka,kondik,svíčka? A nebo gufero či těsnění někde? Klika se nehýbe,neplave? Je pevně v ložiskách?
 
 
Datum: 19. března 2016 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
A ten počet otáček je rámcově 5-6 tisíc a nebo 9-10 ? :-D ten pojem čištění ultrazvukem zní úžasně sofistikovaně,ale máš jistotu,že je to čistý a průchozí? Já karburátory čistím kusem rozpletenýho lanka,všude se s nim dostanu a mám 100% jistotu. Jinak v oblasti 5-6 tisíc prskali některý kulatý zapalování z j05.
 
 
Datum: 19. března 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano benzin dotéká ve velkým množství. Zkoušel jsem vyměnit kladívka a stejně nic. Karbec vyčištěny v ultrazvukové čističce. Svicka cihlova. Když je studenej tak v poho ale po zahřátí ho vytočím ale když přetáhnu určitý počet otáček začne prskat a vynechávat a cukat se.
 
 
Datum: 19. března 2016 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
A benzín ti dotéká?
 
 
Datum: 19. března 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem je to Mustang
 
 
Datum: 17. března 2016 20:08
 
 
 
 
Jméno: Lubka      IP: uživatel14642    
Zdravím draci, jaké máte zkušenosti s upravenými válci na závody od stejskyho? Koukal jsem, že nabízí úpravy snad úplně všeho. Máte zkušenosti třeba s jeho klapkovými válci 5K? Díky Luboš! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18597    
Hezkej způsob reklamy ;-) Každej to dělá jak umí. 5K (i 3K) klapka se mi moc líbí,konečně válec u kterýho má horní kanál pořádnou průtočnou plochu. Ne ty foukačky pístem ......
 
 
Datum: 18. března 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Klapkový 5K je úplná novinka. Ještě minulý týden nebyl v nabídce.
 
 
Datum: 18. března 2016 7:38
 
 
 
 
Jméno: salgen      IP: uživatel18595    
Čau mám babettu 210 už podruhé mi odešel tyristor gyt s integrovanou indukčkou, na volnoběh motor běží, po přidání zdechne. Někde na fórech jsem se dočetl že to odpaluje zapalovací pól, máte stím nějakou zkušenost? Tady na fichtlkrámku, je v nabídce jeden zapalovací pól http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_std.html, v jiných eshopech, nabízejí k tomuto tyristoru gyt, i pól gyt. Neví někdo jestli maí oba poly stejný parametry? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2016 7:43
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18599    
No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady :-)
 
 
Datum: 19. března 2016 11:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...
 
 
Datum: 17. března 2016 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18596    
No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.
 
 
Datum: 17. března 2016 13:40
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch
 
 
Datum: 17. března 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...
 
 
Datum: 17. března 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...
 
 
Datum: 16. března 2016 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18593    
Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ... si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ...
 
 
Datum: 16. března 2016 16:12
 
 
 
 
Jméno: brmbal      E-mail:      IP: uživatel18591    
serus borci. nahodil so 9z primarne kolecko na fichtla skratil retaz o jeden clanok a keed som to cele osadil tak retaz bola strasne vysponovana a tazko islo pretacat motorom neviete mi nekdo poradit???????????? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2016 11:45
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
musiš použit starši už vytahany primarni řetez pak to bude dobry .čau
 
 
Datum: 16. března 2016 11:45
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, kdysi jsem viděl někde návod jak změřit indukční cívku multimetrem, nevíte někdo? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AKCE BABETTA 210-NAJEDE SE 1100KM Tak draci kdo si troufne na velikonocni CStrip na tri dny na babettes natocenym tachem 1100km 25/26/27,3 Prijde nove zapalovani vape na babettu 207/210 presne to co jse dela na pio 6v/20w a tak jsem doma vymyslel ze je treba ho odzkouset abych nasel nejakou tkanicku jak se vymluvit ze musim jet stim ze konecne zajezdim na masine :-)a tak kdo do praha kolarovo na velikoncena babette ? ale v pondeli musim byt doma a behat s malim sesou po koledovackach :-) musi to byt avask nekurak, lebo to je strasna brzda :-) jo a taky musi mit dobrou pravacku,, lebo porad se drzi plynovej heft az na doraz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zas doma, michacka, kolecko a lopata :-) lebo dalsi jura se v take kose se jen tak nenajde
 
 
Datum: 16. března 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: Simson      IP: uživatel13551    
Zdravím draci, vím že to sem tak uplně nepatří ale potřeboval bych radu. Mám simsona ale koupil jsem ho už bez blinkrů, ted potřebuju s ním na stk a nevím jestli je tam musím nechat dát, nebo to zkusit i bez nich.. díky hoši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Koukni na přesný označení simsona,jedny simsony blinkry třeba neměli,ani baterku. Dohledáš nejlíp na německejch stránkách. A pokud je máš mít dle typu tak je dodělej,neni to nic složitýho.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18585    
Zdar draci, potřebuju snížit hlavu válce na ČZ 175 477,o kolik mm mám vzít trisku, aby mi pak neklepal píst do hlavy máte někdo s tím nějaké zkušenosti? Za každou radu budu vděčný diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Pokud chceš nahánět kompresi, tak vyndej to hliník. těsnení pod hlavou a hlavu pořádně zabruš vůči válci. Je to skoro zadarmo...
 
 
Datum: 18. března 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18586    
Úprava hlavy se odvíjí od úpravy výfukovýho kanálu. Obecně když jde vejfuk o milimetr nahoru tak hlava o milimetr dolu. Zkušenější mohou upřesnit jak je to přesně u čz. Při úpravě hlavy se hlava nejenom sníží,ale zároveň se musí i proškrábnout spalovák,dosedací plocha a antidetonačka,takže se nikdy nemuže stát,že by píst klepal do hlavy. Pokud jsi nic neupravoval tak nic nesnižuj. A pokud hodláš hlavu "jen uříznout zezhora" tak taky nic nesnižuj.... rozhodně bych svěřil úpravu hlavy někomu,kdo je zkušenější a umí to a má přípravek a nože.
 
 
Datum: 14. března 2016 11:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18584    
Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18590    
A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
 
 
Datum: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18589    
To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
 
 
Datum: 15. března 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18583    
zdravym, mam 350/639 a menil sem lamele ... potrebujem poradit stim jak moc mam alebo podla ceho mam dotahnut na spojkovem kosi sruby co su na strunach ? nwm je nemozem tu spojku nastelovat ... dik za ucinne rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Pavel S.      IP: uživatel17888    
Zdravím, pincek 21, už dřív jsem s ním měl podobné problémy jako ted, myslel jsem si že saje někde faleš, když mi začal téct olej tak sem to celé důkladně přetěsnil, nové gufera, a mezi kartery papír se silikonem, jen mezi karburátorem a kolínkem je obyč silikon. no problém je ten že když startuju za studena tak přechlastám a startuju a ono to třeba jen párkrát zapálí a hned to zdechne a když to tak udělá asi 4x tak už jdu roztláčet a vždy to jen cukne a až za dlouho to nakonec jaksi taksi chytne a jede. ještě chci poznamenat že nějak extra nechce držet volnoběh, šroubek mám skoro přitahlý na maximum, a svíčka bývá mokrá když ji po neuspěšných pokusech vytáhnu a zapalování mám seřízené špičkově tak ted čím to je. jehla na 2. zářezu a hladina lícuje předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel S.      IP: uživatel17888    
zkusím tam dat novou svíčku a zmenšit hladinu
 
 
Datum: 15. března 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mokrá svíčka = extra uchlastanej karbec a nebo nepálí svíce jak by měla.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
PROBLEM BUDE ASI VTOM SILIKONU PATRI TAM TESNENI,SILIKON SE TI VYTLACIL DO SANI.MALO VZDUCHU.CAU
 
 
Datum: 13. března 2016 13:04
 
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 3:12:24 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu