www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ePox      E-mail:      IP: uživatel11258    
Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Sharker487
 
 
Datum: 03. března 2011 2:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
 
 
Datum: 02. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike¨      IP: uživatel8793    
A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne! fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 02. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 02. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
 
 
Datum: 02. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 02. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: ePox      E-mail:      IP: uživatel11258    
Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
 
 
Datum: 02. března 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povolenej spojkovej koš...
 
 
Datum: 02. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus borci hele kliknete si nahore v liste na fichtl pokec a pak se vam na tom samim miste zobrazi napis inzeraty tak se tam mrknete je tam dost nabidek cus peca fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
zdarec hej jak štelujete spojku ? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> já to nikdy neřešil nemněl sem proč když klouže tak dotahujete šroub nebo povolujete ? kde je fígl ? díkes ?D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> klikar spojkud ale já spojku fakt nikdy neřešil fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> vždycky když sem mněl fíka svojeho tak mi spojka šla a co 3 roky sem kupoval nové lamely ale tenhle fichtl má nové lamely a spojka prostě nefarala fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> ale už je to v cajku díkes
 
 
Datum: 27. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se bavim, ty tady popisuješ jak je všechno snadný a co všechno už jsi dělal a tunil, a pak z tebe vypadne že nevíš jak se seřizuje spojkafichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 27. února 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nejsou sjete lamely,povol sroubek na pravem viku motoru.Pokud ani to nepomuze,nebudes uz mit na lamelach zadny korek,takze vymenit lamely.
 
 
Datum: 27. února 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vavris...taj se neřeší rozebírání spojky..ae princip fungování...xD
 
 
Datum: 26. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vavrris      IP: uživatel11240    
to je přeci blbost, když ti klouže spojka tak jí musíš povolit a pak už jenom vyměnit lamelu
 
 
Datum: 26. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
když klouže tak odtahnout sroubek a nastavit vuli pačky
 
 
Datum: 26. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovkafichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálufichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
 
 
Datum: 27. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
 
 
Datum: 27. února 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej'' ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
 
 
Datum: 27. února 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
 
 
Datum: 26. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
 
 
Datum: 26. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravinfichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
 
 
Datum: 26. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ok ted muj nazor. vem si tuningovi filtr a filtr seriovej a zadivej se na nej co uvidis.... prozradim ti to PAPIROVE LAMELY cili je to stejne ... ten text o tlumici jak si psal .... karbec sam o sobe ma uklidnovaci komoru coz asi vis a nema cenu se dale zaobirat airbox je tam z toho duvodu jednak k uklidneni pevnych castic (kolem naporoveho to lita vsude kolem) a taky jak si jiz zminil tak origo je v airboxu take kvuly STUDENEMU VZDUCHU .. pres airbox se tolik nenasava teplej vzduch od motoru jako u primiho (to je nevyhoda) pak ten podtlak... hele kdys otevres okno a lehce otevres dvere kdy bude vetsi pruvan pri plne otevrenych dverich nebo pri plne zavrenych? (origo filt je vetsi nez primej) Jeste bych se rad zminil MYSLIS SI ZE NEKDO ZVERENI OPRAVDOVE PODMINKY (VYFUK,FILTR, TRYSKY, KARBEC ATD.) pri mereni?fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> jsi dost najivni ... nekdo kdo se stim se*e tkovou dobu nezverejni pravdive informace z toho duvodu ze by ho to mohlo pri zavodech ohrozit... vsak se zkus nejakeho zavodnika poptat co ma za upravy...fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 26. února 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
 
 
Datum: 26. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
 
 
Datum: 26. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
 
 
Datum: 26. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
 
 
Datum: 26. února 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
 
 
Datum: 26. února 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
 
 
Datum: 26. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Sanda: a na to si prisel jakfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
jojo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a ta tryska ?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tim filtrem poznáš pokles výkonufichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 25. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, mám takový dotaz. Skoro rok jsem tu nebyl, ale rozhodně jsem se neflákal. Na mém žentouru Jawa Pionýr jsem spáchal GO motoru s tím, že Vmax je nyní po záběhu na rozumných 65-70 km/h. Spotřeba se dostala pod úrověň spotřeby rodinného osobáku, v případě rozumné jízdy. Uvažoval jsem kdysi o tom, že se pionýra zbavím, jenže teď mi vyrůstá dorost . Kluk by rád něco montoval, na auta ho zatím pustit nemůžu a tak jsem moudře rozhodnul: dostane pionýra a na něm se bude učit. V podstatě jde o to, že můj pionýr je totální hromada šrotu a já bych chtěl , aby synátor provedl komlet GO - rozebrání, přebroušení, tmelení, lak , složení, nastrojení. Otázka je , zda ho mám tlačit do toho, aby to mělo nějaký výsledek a já se mu musel věnovat a radit a nebo zda mám nechat věcem volný průběh a nechat ho vyřádit i za cenu neúspěchů (takto jsem začínal já). Co si o tom myslíte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
pust ho k tomu, ale upozorni ho že něco uříznout jde jen jednou a kladivem se mlátí v kovárně a ne v motodílně a že je potřeba vše dělat v klidu a s rozmyslem a že všechno má svůj čas a nemá cenu spěchat. začni sám a bud se k tobě přidá a bude ho to bavit, nebo se nepřidá a bavit ho to nebude.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tohle už mám za sebou.Můj mladej,sám přišel,že by chtěl nějakýho fechtlíka,tak sem mu ho sehnal.Ale né takovýho "jen nasednout a jet".Společně sme ho rozebrali,a za mé asistence ho sám složil.Teda musím říct,že byl nadšenej,a nemohl vždy dočkat druhého dne.Teď si vše dělá na fíkovi sám,a když neví tak přijde a já mu rád vysvětlím.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já se ke všemu dostal sám. Tedy krom muziky, ale ta se tady neřeší. Určitě jsem byl rád za každou radu, kterou jsem co se aut a motek dostal. Co se týče tmelů a laků, postupně na vše přicházím sám a musím přiznat, ač se snažím, jak se snažím 100% -tní to zatím není. Nejvíce se přikláním k názoru Standy a Lori. Stejně nejvíce záleží na tom, jak to pojme syn a jak moc se tomu bude chtít věnovat on. Držím pěsti fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Standa ma pravdu, ja bych to resil spis tak ze ty jako otec pudes nenapadne neco delat na motorku a zeptas se synatora jestli ti nechce pomoct, a takhle provedete kompletni renovaci, bud u toho zustane nebo ne. Ja takovy stesti nemel, otec se o podobny veci nezajimal a ted to vypada tak ze okolo sebe projdem, reknem si cau a tim to konci
 
 
Datum: 25. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
Pojmi to tak,že to uděláte jakoby spolu,ale bude to dělat vesměs on a ty mu budeš jen asistovat a radit,veď ho správným směrem(aby nezačal dělat tuning ořezáváním plechů a vrtáním výfuku),ale zároveň chtěj slyšet jeho názor třeba na barvu,pneumatiky atd......
 
 
Datum: 25. února 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Mischelnike tak isto som začal i ja ale nútiť chlapca k tomu to sa nedá pokiaľ bude mať k tomu vzťah tak sa tomu bude venovať ale myslím si že na takú bežnú údržbu ho môžeš zaučiť ale také lakirnické práce má čas až tak od 15 a vyššie lebo na to treba trpezlivosť a cit i ja som svoj fichtl chcel par krát hodiť so skaly lebo som na neho už nemal nervy noci v dielni a žiadny výsledok a často to bola len malá chyba ale tak sa človek učí
 
 
Datum: 25. února 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já osobně bych byl sťastnej, kdyby mě do toho někdo zasvětil hnedka z kraje fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> ale snad málo který kluk odolá motorce, takže si myslím, že sám příjde na to, že je to paráda se šťourat v motorce a bude rád se za tebou chodit ptát fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Já jsem nikdy takovou oporu neměl fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> a na všechno jsem časem přišel sám, ikdyž jsem toho hoodně podělal a zničil asi jako každý kdo takhle začínal fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Určitě bych ho nasměroval a pak ho nechal ať se párkrát spálíí fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> samozřejmě bych ho dohnal i k literatůře, aby věděl v čem se vrtá fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> aby měl tucha co jak funguje a jak by to mělo fungovat atdfichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> tak hodně zdarů fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 25. února 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Zdravim jak jdou ceny benzinu nahoru tak se u nás na pumpě loni objevil etanol E85 zkoušel jsem to do felicie v poměru pul nádrže benzinu a pul etanolu a nějekej rozdil sem při jizdě nepocitil máte stim nějakou zkušenost co se tyče pionyru? už jste stim někdo experimentoval?? litr etanolu stoji 24 a benzinu cca 34 takže mix 1:1 by stál litr cca29kč takže by to bylo co se tyče peněženky vyhodnějši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: chalda      IP: uživatel9113    
hele vůůůůbec neřešte ja jezdil jsem na podpalovač na grily s lampovym olejem a jelikoz to spatne chytalo tak sem tam mixnul trochu techničáku fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pak to jelo dobře ale motor se asi po 500 metrech luxusně uhřejval fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pak sem tam dal jeste trochu specialu a jelo to jak drak fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> mezitim sem si hral taky trochu s predstihem fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ale pak luxusní cross fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> musel sem tomu dat dokonce mensi trysky fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pak to tolik nezralo a jelo to dobre!Chtělo to víc vzduchu no ale jinak v poho hele ethanol je líh bude to ze zacatku takovy chudci ale az se ohreje motor pojede to normall fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">ale jestli chces o motor trochu pecovat aby to trochu vydrzelo tak tam dej trochu aditivu ten sezenes na kazdy benzince a ten ma chranit hrdla ventilu takze ti co celkove bude chranit pist,ojniční ložiska atd...je to lepsi lejt tam vzdycky olovnatej special na ten to pojede nejlíp (nepočítám nějaké úpravy na motoru)... (special se lil do starsich aut (trabant 2takt jako fichtl ,škoda 120 tam se lil uz bez oleje,wartburg taky 2 takt,atd...))jo a taky abych nezapomnel chtelo by tam dat lepsi svicky na vetsi teplotu(tim lepsi myslim kvalitnejsi) tak nhodně zdaru a hodně najetých km a nezapomeň kdo maže,ten jede fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 24. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Tak u fekála bych neřešil jestli je na papírech nebo ne, rozebrat a zgenerálkovat motr se u toho dá vždyckyfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Já tam lil friťák, líbilo se mi jak to hulilo, když sem kdysi ještě nevěděl jak mazat a dával sem tam jen kapičku oleje, tak možná díky friťáku sem to tehdá nezadřelfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Teď mám rozpulenej motor, no ložisko na ojnici vyběhaný jako prase, ale taky sem toho za sezonu dost nalítal a měl dost najeto předtím než sem ho dostal, jen sem měl pořád zasranej vejfukfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Možná bych ve sklednici zkusil, jestli se to smíchá s olejem, jestli jo tak bych to risknul. Ted budu lejt benzín, možná přejdu i s M2T na něco jinýho, dneska sem udělal papíry na auto tak fekál bude jen víkendovka, ne hlavní dopravní prostředek, takže budu lejt benzín a nebudu to řešit, kdyby byla minulou sezonu poblíž benzínka kde to maj, asi bych to tam lil, to sem ještě hodně jezdilfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Teď budu učit jezdit na použitej friťák starýho Dieselafichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 23. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
právě ta rez... lil sem to do felicie tam to bylo v plastu ale nikdy sem to nelil do dvoutaktu možná kdybych měl nějakyho pionyra bez papiru tak by se stim dalo experimentovat ale teď si chci koupit s papirama na ježděni tak bych ho nerad nějakyma experimentama dodrbal
 
 
Datum: 23. února 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Kamarád to leje do karburátorovýho Favorita a v pohodě. V zimě když jsou větší mrazy tak to míchá asi 30% Normal 91 . Možná bude chtít fichtl větší předstih, ethanol má vysoký oktanový číslo, bylo by asi blbý nastavit ideální předstih na E85 a pak tam lejt 91 oktanovej benzín..Ethanol váže vodu, takže pokud s tím nejezdíš často tak bych s tím neexperimentoval...I s tím benzínem pěkně rezne nádrž když je tam dýl..
 
 
Datum: 23. února 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
to věřim že pionyr je všežravec ale jestli by to třeba časem nemělo vliv na hlavu pist mazáni apod.
 
 
Datum: 23. února 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
5íká se že fechtl sežere všechno a je to pravda jezdil jsem na ředidlo - v pohodě nepoznal sem rozdíl technickej benzín - nepoznal jsem rozdíl a myxslím si že s tim etanolem nebude problém kámoš jezdil na naftu s benzínem 1:1 a taky to jelo akorát huř chytalo.
 
 
Datum: 23. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: lukascz41      IP: uživatel10868    
Čau Seso, prosím tě, proč ty tu třeba máš ty hvězdičky a můžu ti kliknout na profil?? u mě to nejde když sem příhlášený . dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pac jsi registrovany ve fichtl kramku,, musi se regnout na fichtlpokec.cz" class="podk2">http://www.fichtlpokec.cz
 
 
Datum: 23. února 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hoj,omlouvám se jestli otravuji,ale pořád mi to neni jasné s tou podkovou,podle výkresu na internetu má být široká 7.5mm,ale někde je vidět mnohem širší(třeba tady na fichtl kramku),takže ty 7,5mm musejí být 2 a dají se do každého karteru,nebo se udělá jedna široká 2x7,5mm+ ta mezera mezi setrvačníky????\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hele staníku,do prdele musim a komu se to to nelíbí ať si pr... políbí,že. Kupovat si ji nemusim,můžu si ji vyrobit, do pr.... proč se všude musí najít nějaké pako které má pitomé řeči!
 
 
Datum: 23. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ta tlustá je výplň prostoru po změnšení průměru setrváku(tlaku nepřidá),ta tenká je mezi orig setrváky a ta zmenšije spodni objem-zvyšuje tlak.
 
 
Datum: 22. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
prijde ti normální s timhle dotazem tapetovat kazdou diskusi?? Tak si ji do prdele kup,ten kluk na motoinzerci je prodává už nějakej pátek.....
 
 
Datum: 22. února 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
cus draci prosim vas nevite nekdo jestli pasu je indukcka z 250 kejv. na fichtla predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
hele ja mam na fichtlovi 6v je to znát navýkonu když tam dam 8v bude to lepší ??
 
 
Datum: 23. února 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
250 kejva ma 6v inducku .... fichtl ma 8V takze tak
 
 
Datum: 23. února 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
jo dik
 
 
Datum: 22. února 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
pasuje je to stejny
 
 
Datum: 22. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus seso ja nevim proc me mazes to ze sem sem napsal inzerat jestli nekdo chce nejaky dily na fichtla pritom v pravidlech nic takoviho neni a to ze me nekdo napsal tak chtely treba jen ty veci ktery taj nemas nebo je mas predrazeny a urcite si to smazal uz i nekomu jinymu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
se z toho vsichni zeserem a bude klid. ty jo ... proc vubec pisu ... zase to nejakej kokot smaze... P.S. zdravim vsechny
 
 
Datum: 22. února 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
heleďte sesa udělal tenhle pokec a nastavil na něm nějaké pravidla a nějaké lidi co to hlídají.kdo je nechce akceptovat nemůže sem chodit.když přijdu a jestli neumíte číst k někomu kde se nekouří taky si nebudu otvírat hubu že si chci zakuřit u něj v obýváku.pujdu tam kde mi to on dovolí ne?a jestli neumíte číst nebo máte problém uznávat pravidla je to problém váš a ne od sesy nebo klikaře
 
 
Datum: 22. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s mazáním! inzeráty sem nepatří, akorát to pokec kazí, inzeráty sledujte a nabízejte jinde.. už v tom názvu je pokec, takže čím víc by tu bylo inzeátů tím více by to bylo nepřehledné =)
 
 
Datum: 22. února 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Hele vzij se do role sesi, maka na shopu, dene je u kompu doslova prilepenej a snazi se schanet dodavatele, pak sem pride nejakej smudla co na jeho strankach zacne spamovat inzerci a tim mu fusovat do remesla...! Na inzerce sou jiny stranky.
 
 
Datum: 22. února 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
klikaře netřeba. předpokládám že sem choděj chlapi co maj koule a ne banda volů. fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOHUZEL,,, INZERATY SE MAZOU A BUDOU MAZAT!!,,, STEJNY NAZOR NA POKEC MAJI STAMGASTI CO MAJI OPRAVNENI MAZAT,,, COZ BEZ NICH BY TO TADY VYPADALO JAK NA TRZISTI A NE JAKO POKEC,,, budete must pouzit proste inzertni weby,, tady se o motorkach keca a ne chandluje,,sorac ale pokud by to stamgasti nemazali,, tak by pokec stal za prd,,, klikar by se mel vratit fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ok, snad každej dokáže pochopit že inzeráty mají svoje místo
 
 
Datum: 22. února 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
dobre tak jo no me to jen zajmalo
 
 
Datum: 22. února 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milej peco, ani já se s tebou nebudu hádat. prostě to budu řešit tak jak mi řek SESA do očí když jsem se ho konkrétně na tohle ptal. cituji" inzeráty maž, na to tam je ikonka"
 
 
Datum: 22. února 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jenomze na inzerci neleze tolik lidi a kdo nema zajem tak to nemusi komentovat ani mazat muze to uplne ignorovat a zabejvat se jinejma dotazama ale je mi to jedno nechci se taj s tebou hadat ale proste je to pokec pro fichtli tak sem nabidnu dily na fichtla klidne si do me muzes rejt kdybych sem daval dili na hondu ale takle ne
 
 
Datum: 22. února 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s Klikařem...nesnášim když je pokec zasranej inzerátama, který tu nemaji co dělat...inzeráty patří do inzerce, tohle je pokec...
 
 
Datum: 22. února 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě, tobě se snad nabízej díly z bazoše na aktuálně.cz?? takže když vlezeš na pokec a zajímaj tě inzeráty tak se tam asi podíváš,ne?? když chceš neco prodat, tak asi taky v inzerci a ne v pokecu
 
 
Datum: 22. února 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jo toho sem si vsim taky ale koukni kolik fichtlaru o tom nevi to se ti ukaze jen kdyz vlezes do FICHTLPOKECU jinak tam nic neni fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pánové!!! budte rádi že už neúřaduju. nahoře je červeně označená ikonka Inzeráty. že by tam byla na ozdobu????
 
 
Datum: 22. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
zejo takle si podle me seso jenom odpuzujes lidi porat sem nekdo pise jakej je fichtl veteran a kdyz na nej nabydnu dili tak to proste smazes a zase me pride skoda hazet to do srotu
 
 
Datum: 22. února 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas kategorie inzerce by byla fakt dobrá
 
 
Datum: 22. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Jo, taky souhlasím. Nabízel jsem věci na pio. a do hodiny to bylo smazaný fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> Některý věci tu prostě nemáš, a nebo jsou předražený jak píše přede mnou.
 
 
Datum: 22. února 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
souhlasím stebou peca
 
 
Datum: 22. února 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jo ale nevim proc mu to tak vadi pritom tady sou jen fichtláci nereknu kdybych taj nabizel dili na hondu jo ale takle to snad neni nic hroznyho
 
 
Datum: 22. února 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Inzerce sem proste nepatri... na to sou tu jiny weby
 
 
Datum: 22. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Rychlopal      IP: uživatel4620    
Nojo pionýr je nesmrtelný, ale mněl podle mě hodně velký štěstí jak dopadl a že ho ta vody uplně neodepsala fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> ale aspoň žes tu napsal ten dobrý konec jinak by mně to štvalo celý den, že tohle dokáže někdo udělat motorce (skoro veteránovi) fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 04. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viete co som dozvedel? a ted sa hambim ze kde byvam fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> teraz hodim do skoly do Galanty to je od nás 25-30km a mám jedného spoluziaka motorkara.... reknem mu ze co som videl na youtube toto video... a rikal mi ze to bol jeho fichtl fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> ze bola to jeho prvá motorka a on to predal a pak tie idioti to s tim robili fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> toto video robili v dedine Váhovce odomna asi 20km, fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> ale na záver nieco potesujuce fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> tú motorku nakoniec hodili do rieky a jeden chalan tú motorku vytiahol opravil a zevraj dodnes jazdi fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
no tak jsem to zahodil .. no .. se svet nezbori.
 
 
Datum: 22. února 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to video upnul niekto so Slovenska a tam v pozadí dačo zamelie po maďarsky :/ škoda fichtla
 
 
Datum: 22. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jsou to kokoti fakt! Nakopat do prdele je patří! Už to tu jednou bylo, poláci ničej snad všechno včetně i ČZ a jiných JAW. Je toho plné youtube. NAjdou se i tací kokoti v našem státě, ale to jsou fakt totoální retardi. JSou to fakt zmrdi, ale co s tím naděláme? fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
 
 
Datum: 22. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Admine, věř mi že se pár takovejch debilů najde i u nás http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI... fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
 
 
Datum: 22. února 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nakopat, vyliskat a i to by bylo málo.... fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
 
 
Datum: 22. února 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To jsou omezení chudáci
 
 
Datum: 22. února 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou kokoti made in Polsko,,, takovej kokoti se v čr nenajde,, pač už vi jakou to ma cenu fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a hlavne maji vetsi mozek
 
 
Datum: 22. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak...
 
 
Datum: 22. února 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Kreténi bych z toho mostu hodil je.
 
 
Datum: 22. února 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
to je smutny
 
 
Datum: 22. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
co ti kokoti tím chtěli dokázat???
 
 
Datum: 22. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Zdravim chci si koupit pionyra a rozhoduji se mezi mustangem nebo klasickym plecháčem 20 21 co by jste si vybrali a kolik byste zaněj dali? chci jej s papirama předem dik za názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím neporadím, na tý motorce je původní úplně všechno, pouze válec, hlava a vejfuk jsou dělaný na zakázku i firmy, která dělá povrchový úpravy pro Bentley, Mercedes... Jinak veškerý lanka, koženka, lak, plasty jsou origo původní.
 
 
Datum: 22. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Ondragam: Chcu dělat podobnýho mustanga...jakou máš barvu té červené?
 
 
Datum: 22. února 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Děkuji za názory ale taky záleži na tom kdo co nabidne a zakolik... Neporadili by ste na jakym webu shánite pláště na pionyry a babety? já sem toho moc nenašel děda potřebuje na babetu tak mě tim pověřil než mu začne sezona
 
 
Datum: 22. února 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro mustanga je jednoznačný plus přístup, je novější, větší nádrž, široká řidítka a vzhled už skoro jako motorka. Vezmi si jen jak se dělají některé běžné úkoly-výměna plynového lanka, zacloumání s hadicí od benzínu, očištění žeber, zalepení zadního kola, čištění karbecu, kontrola filtru. U 20cítky rozebereš půlku motorky, u mustanga jdeš jen po té potřebné části.. Jestli řešíš vzhled, můj mustang může napomoci v rozhodnutí- http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG -. I nedostatek místa na mustangu se dá řešit oproti 20cítce poměrně elegantně.
 
 
Datum: 22. února 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Podle toho, co se ti líbí. Jak říkají ostatní, 23 je dobrá na údržbu, 05,20,21 je stará, dobrá klasika. Já koupil starou 05 za 1000,-. Byla sice v šíleným stavu, ale když tě to baví, tak z toho jde časem udělat super stroj. Jako novej.
 
 
Datum: 22. února 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ja bych bral 21 cena mezi 3000-4000kč
 
 
Datum: 22. února 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som vždy chcel mustanga v origo stavu no nestalo sa mám 21 a som spokojný len niekedy ten prístup je fakt o ničom keď chceš robiť dačo zo zadným kolesom tak treba rozobrať polovicu 21/20 jednoznačne pre údržbu vyhráva mustafa ale mne sa páčia všetky fichtle a som bohu v ďaka že mam tú svoju zelenú komunistickú ninju fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> aj s papierami
 
 
Datum: 22. února 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
bych bral 100% jawu 20, nebo 21 to je na tobě jestli chceš revmaplechy... sice mám mustanga, ale 21 je ohodně pěknější, komfortnější a celkově vyhrává nad mustangem.. pokud chceš ale jednoduchost a lehký přístup k motoru atd tak mustanga.. ale já osobně sem za 20 fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
na mustangu táhne na hnáty....já volím jawa 20... ale pro tebe by možná byl lepší ten mustang, kvůli přístupu k opravám a celkové jednoduchosti.
 
 
Datum: 21. února 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
tak chtěl bych to na běžny ježděni po silnici chtěl bych ho postupně opravovat udělat tomu nějakou zajimavou barevnou kombinaci zgenerálkovat motor pokud by natom nebyl nejlip... Nějak celkově ho vylepšit ale aby nebyl pak někdy problém na stk libi se mi jak mustang tak 21 takže to je těžky rozhodováni
 
 
Datum: 21. února 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kterej se líbí tobě a na co ho chceš, až na plechy a pár detailů to jsou stejný motorky.. za mě 20, je komfortnější a do každýho počasí díky revmaplechum, nebo 21 Sport, typickej fichtl..
 
 
Datum: 21. února 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na údržbu je nejlepší mustang , cena do 3 000
 
 
Datum: 21. února 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci potřebuju poradit co mám lít do fíka za olej až budu ho zajíždět ???Jakou značku jaký podle vás nejlepší?Já sem do nedávna jezdil na Still polysyntetika 1l za 150,pak jsou oleje další mogul,castrol,husqvarna,valvolin atd.Já bych asík bral ten still ale plnou syntetiku,na jaký olej jezdíte vy co máte třeba upravenýho fíka a tak prostě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u toho fechtla je jedno, s čím to budeš zajíždět. Zajíždění je stejně otázka tak maximálně 200km, tak bych to nějak neřešil a lil bych tam to, co je. samozřejmě s míň kvalitním olejem se to nebude tak dobře mazat, bude tam vznikat větší tření a mělo by se to rychleji opracovat, ale nadruhou stranu kupovat na tech pár set kilometrů jinej olej se mi zdá dost ujetý, klidně tam lij to, na co jsi zvyklý.
 
 
Datum: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
mustang1971: Upravený válce se nechávaj brousit s větší vůlí kvůli tepelný roztažnosti hliníkovýho pístu. Klidně to zajed na Castrol 2T,ale po cca 100km už tam per nějakou polosyntetiku
 
 
Datum: 22. února 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
vypadá to nějak složitě...asi to zajedu na friťák a bude... fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau Stando,prosimtě co myslíš tou vůlí výbrusu u upravenýho válce?Mám přečasovaný válec bez použití přídavných přepouštěcích kanálků a chtěl jsem ho zajíždět na olej Castrol 2T co si o tom myslíš?Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
s polosyntetikou nic nikdy na fichtlu nezkazíš ! jinak jak ho budeš zajíždět mužeš dát ten minerál stejně to nehoníš a dřív se ti to zajede a potom tam dávej polosyntetiku do fichtl stačí jako pokud bys tam měl nějaké upravy tak to je jiná ale pro seriový motor po zaběhu stačí polosyntetika fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 21. února 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je Polosyntetika nesmysl? fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Když jí odebírám ve stejné ceně jako minerál tj . 100kč/l normálně 190kč/l tak to tomu fíku dopřeju fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 21. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
při samotném procesu zabíhání motoru ani není tak důležitá kvalita a cena oleje,ale jeho kvantita! A nastavení karburátoru pro záběh! Tzn. především bohatší směs,nebát se dát o číslo větší trysku a nebo alespoň dát jehlu o dva zářezy nahoru. Pak poměr oleje pro zabíhání 1:25 ze začátku,1:30 po zbytek zabíhání. Olej pro zabíhání je dobrý minerální,nejlépe s API TC jak bylo zmíněno. Je holej nesmysl do toho rvát polo/syntetiku pro zabíhání!! Myslete hlavou! U upravenýho válce je důležitá vůle výbrusu,zbytek probíhá stejně....u točivějšího válce je možno udělat volnější výbrus,dát bohatší směs a zabíhat jen pár desítek kilometrů..... u válců typu Cestovní úprava stačí i pro záběh minerální olej s API TC
 
 
Datum: 21. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já zajížděl s MOGUL TSF polosyntetika.. a pohodička fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 21. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo a ten shell sx 2t jsem tady slyšel že už se nevyrábí???byla by to škoda vyborný olej za skvělé prachy
 
 
Datum: 21. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
bud vsx shell 2t a nebo ten valvoline
 
 
Datum: 21. února 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na záběh je nejlepší nějakej kvalitní minerál se specifikací API TC (třeba Shell Advance SX2T (ideální poměr cena/výkon, ale dneska jsou trochu problémy ho sehnat), Mogul TS (snad taky minerál), atp.), se syntetickym se válec špatně a zbytečně dlouho zabíhá... po nějakejch 1000km už si tam lej co chceš..
 
 
Datum: 21. února 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1337    
Zdar, co ci myslíte o téhle "rychlé" převodovce. Je to v něčem lepší?? Chci si jí pořídit, ale nevim, jestli to má vůbec cenu. Díky za rady. http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Pro original fekala na bezne jezdeni je to k nicemu...
 
 
Datum: 19. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, tato převodovka je určena pro upravené válce, jejichž vysoký výkon je ve vysokých otáčkách. Nedochází k takovému propadu otáček při řazení a kvalty jsou za pěkně sebou. Př. za jedna jedeš třeba 50, za dvě třeba 70 atd... trojka zůstává nezměněná-to jest přímý záběr.
 
 
Datum: 19. února 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
ahoj draci, mam dotaz, mam mustanga po renovaci, motor po generálce, chytá na první šlapnutí na volnoběh, jede dobře ale když je studenej motor a zařadim jedničku tak to nejde do otáček akorát když se to ohřeje tak to jede, odepište prosim, díky Ondřej Pavelka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
to že studenej motor nechce jet je v pořádku! On ti to vynahradí až bude rozpálený! Pokud motor jede hned po nastartování kotel,tak má bohatou směs a po té po ohřátí motoru jede blbě protože je bohatý!
 
 
Datum: 18. února 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs, typická vlastnost všech karburátorovejch dvoutaktů bez sytiče, než se motor ohřeje, směs z karburátoru se sráží na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se jí dostane jen málo...
 
 
Datum: 17. února 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
at se topi jak se topi...za studena ti stejne nepujde to tocek...me to dela jak v lete pri 30 stupnich tak i v zime ikdyz vic...
 
 
Datum: 17. února 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně jde sice za plynem stejně za tepla jak za studena, ale studenej se nerozjede ani na plnej kotel, prostě chcípne, musí se ohřát....
 
 
Datum: 17. února 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
já jsem ten jak to psal, já to mam zaparkovaný v dílně a tam se topí a za studena to nejde do otáček
 
 
Datum: 17. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ajo, vlastně, když bylo pod nulou tak mi fichtl taky nešel do otáček, ale od tý doby co rostál sníh a nemrzne tak je to OK...
 
 
Datum: 17. února 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
To je normální, já taky když ho nakopnu a nenechám to chvýly bafat a hned tomu dávám plný kotle, tak to nejde do otáček... Z toho sem ,,vydedukoval" fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> že se asi karbec nestih naplnit benzínem, a nestíhal doplňovat směs do válce fichtlpokec.cz/obr/sm2.gif" alt=":-P"> a tak tomu uberu plyn, cucákem trochu cucnu xD a pak tomu můžu dát kotle jaký chci a v poho fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 17. února 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: peter      IP: uživatel10400    
Možná to bude tím, že je únor a venku sotva 0 stupňů. To tak nedělá jenom tvůj mustang, ale hodně dalších motorek včetně mojeho pionýra.
 
 
Datum: 17. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: renda      E-mail:      IP: uživatel5626    
čaute, mam dotaz fichtl mi chytá celkem dobre jednička jede taky celkem slušně ale když přeřadím na dvojku tak to trvá hrozně dlouho než se dostane do otáček a škytá. už nevím co by stím mohlo byt . poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Nastav předstih!!!!!!!
 
 
Datum: 17. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj draci at vám to jezdí fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> mám problém a to velký přibyl mi do sbírky fichtl a ted k problému dycky sem na všech motorkách dával předstih 3,5 a odtrh sem nějak neřešil ale na tomhle to na 3,5 prostě nejde ani na 2,5 a ani na 2 tk kolik ? kolik tak dáváte ? nejčasteji ? hodně lidí říkalo že každý fichtl jede na jiný předstih ale já se s tím u žádného a že jich bylo hodně nesetkal aby nejel na 3,5 dík za odpovědi a sory za stupidní dotaz fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
1,6-1,9 kolik je to nejpresnejsi nejlepsi?
 
 
Datum: 03. března 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hochu s predstihem 3.5 ten motor akorat rychleji odkecáváš....jakej má bejt už víš
 
 
Datum: 17. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> 3,5 je dobry tak na 250tku fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> u fichtla se dava 1,6 - 1,9 mm!!
 
 
Datum: 17. února 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás . chci se zeptat.je mi 15.A chtěl bych si udělat řidičák na pincka.Ale ten je pokud vím až od 16... ? A od 15 je do 45km/h konstrukční ryclostí že ? No a to do tych 45 km/h kon.rych. To je Babeta , kozí dech ??? A nejde to udělta jak na auto , jako že si ho udělám už ted v 15 a dostanu ho v 16 ? Jako myslím na to A1 ? Jde to ? A ještě jsem četl , že To A1 co je od tych 16 už je do 125 ccm. ? Takže když si teda udělám to A1 , tak už můžu jezdit i na 125ccm jo ? A kolik prosím vás tak cca stojí ten řidičák na A1 ? nenašl jsem konkrétní ceny.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.Děkuju moc. No 15 už mi bylo , Ale asi to fakt nechám až na později .No jako motorky mám a jezdím na nich téměř každý den.S těžkým spolujezdcem sem to už párkrát zkoušel a není to zlé.Jako jízd se nebojím.To nějak jde,Všechno nějak jde.Děkuju moc všem
 
 
Datum: 15. února 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori: tohle bych řekl někomu kdo nemá motorku a v životě na tom neseděl... moje autoškola spočívala v tom že jsem si jednou přečetl vyhlášku a pak už jen dělal zkušební testy na etesty.mdcr.cz, a 50b u zkoušky nebyl problém.. co se týče jízd, tak to samý, pakliže má doma pionýra a jezdí na něm, neni se moc čeho bát, jízdu s těžkym spolujezdcem se naučí při jízdách, dopravní předpisy taky, jízdu samotnou si může cvičit doma..
 
 
Datum: 15. února 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Me papiry na A1 vysly na 5000...5500 s nejakejma kravinama jako bylo vyukovy CD atp k tomu 700zkouska... sice je to tak 3roky ale ceny se podle me tak razantne nemenej, jinak je to tak, na fichtla je to bohuzel od 16... Zkousky muzes az druhej den po narozeninach, ale kazda autoskola ti to rozmluvi, ty se to chces naucit a za rok jit na testy? zapomenes to! To mi ver... chce to jezdit jezdit jezdit na jizdach a hned k testum nebo to je vhaji...
 
 
Datum: 15. února 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
block: ano jde to, jestli už ti bylo 15, můžeš začít výcvik v autoškole na řidičský průkaz skupiny A1, ale na zkoušku můžeš nejdřív v den tvých 16. narozenin. Konkrétní cenu ti řekne konkrétní autoškola, třeba v Praze je to za 3900,-
 
 
Datum: 15. února 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patrik- NE,,,, AM plati na 50ccm a konstrukcny rychlost do 45km/h a darmo má fichtl 50ccm ked v TP má konstrukcny rychlost 60 a 65km/h,, teda na fichtla je treba na CR A1,,, A1 je do 125ccm a do 11kW,,, na SR na fichtla uz asi uznajú aj AM, uz automaticky preisu v TP rychlost na 45km/h
 
 
Datum: 15. února 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako sice se tu na to ptám , ale podle nové vyhlášky co jsem teda četl , je že na pincka jako 50ccm je od 16.
 
 
Datum: 15. února 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel10400    
V 15-cti se dělaj řidičáky pro motorky do 50ccm kam patří i pionýr a v 16 se dělají řidičáky na 125ccm a 11kW. Takže tvoje míění je špatné.
 
 
Datum: 15. února 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar fichtlaři pravě jsem si obědnal ten tuningový filtr fichtlkramek.cz/nahled/id_3463.html" class="podk2">http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3463.html a hlavní trysku 72 ma někdo s tym skušenosti ja moc ne měl jsem vše original. Tak jestli někdo s tym zkušenosti ma a ví jak to jede ozvěte se mi tu díky zdar fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja tam dam ten tuningovy filtr fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a trysku sem obědnal si 72 tak uvidime jak to pojede no ale jinak dik
 
 
Datum: 13. února 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Mam podobnou zkusenost jako standa, az na to, ze ja jezdil filtr z mustanga se 3 dirama a tryskou 68...
 
 
Datum: 12. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dachtl21
 
 
Datum: 12. února 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
mám tu zkušenost,že pokud chceš aby ti fichtl víc jel,tak si sežen origo nepoškozenej airbox,dej do nej novou vložku,pořádně utěsni víko,zaslep spodní díry,použij trysku 65,vylad jehlu,hladinu a poznáš co je to rozlobenejch 3.5 koně při 6.500ot/min,.....škoda že ted nemuzu najit graf tocivyho momentu origo fichtla....to krásná podívaná.....nějaký tuning filtryfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> kam se hraboufichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> dole nic,pak se to div nepopere a pak od 6 do 7 tisíc nastane nějakej tah,ale jinak pro běžný ježdění k ničemu...
 
 
Datum: 11. února 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozhodně nepočitej s tím že ti to dá na výkonu..nepatrně líp to půjde do otáček ale zanedbatelně
 
 
Datum: 10. února 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, když jsem se ptal v lakovně kolik by stál nalakovat již opískovaný fichtl a když mi odpověděli 8-10 tisíc tak jsem se zhrozil.... myslel jsem že to bude stát kolem 3-4 tisíc co vy nato? myslíte že to je hodně předražené???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
Mě řekli profilak 12-15 tisíc....normál cena.....
 
 
Datum: 11. února 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Nwbo si sežen někoho kdo má kompresor a jenom si kup barvu já sem to taky takle udělal je to asi nejlepší ale 8 je fak fak moc to bych nikdy nedal
 
 
Datum: 10. února 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8-10 tycek ??? max 8 tu chce lakyrnik za celou kejvacku. koukni jinde fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 10. února 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Lepsi striknout doma nebo rict znamejm...tohle je hruza i u nas chteli okolo 10tis...
 
 
Datum: 10. února 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
číst ještě umím, mám to napsané s mailu...
 
 
Datum: 10. února 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
8000 je drahy jestli s jim spatne nerozumel kdyz nas stalo auto 25 000 ale jinak se zeptaj jinde
 
 
Datum: 10. února 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je fakt moc fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">...zkus t v jinej lakovne....me fík přijde na 700 v autolakovně ale jen proto že tam dělá strejda
 
 
Datum: 10. února 2011 13:42
 
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 01.08.2015 11:42:39 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu