www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2valcovej fichtl, nedavno ste se tu o nem bavili fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=239785&amp;nodeid=239787 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
to jo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 28. března 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
ty vole 350 sou docela vymakany stroje,ale stabilně se trochu hádaj.....chtěl bych slyšet toho fichtla,jak se hádáfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> seřídit dva motory z fichtla stejně je už uměnífichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> navíc každej má jinej vejfuk......no musí to znít zajímavěfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 27. března 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buben: záleží jakým způspbem kliky spojíš.. jak jste to měly vy?
 
 
Datum: 27. března 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
s kamarádem sme postavili přesně to samé fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">....ovšem ten motor sme dávali do motokáry...ale bohužel náš pojekt zkončil na tom, že se vždy překroutila klikovka v místě kde byly mezi sebou spojené fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">....takže jestli to tomuhle borci chodí bez problémů, tak klobouk dolu fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 27. března 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej tak to je kotel luxusní práce =) taky bych se chtěl projet =)
 
 
Datum: 27. března 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Přesně jak tu píše kekz kdyby tam dal 2 vyfuky tak by to bylo ješte lepší.Jinak bych se taky chtěl projet to musí být dělo.
 
 
Datum: 27. března 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dát na to 2 stejskyho 10hp válce, to by byla raketa fichtlpokec.cz/obr/sm2.gif" alt=":-P">
 
 
Datum: 27. března 2011 1:32
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Tak na tym bych sem se chtěl projet fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 26. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Akorát by me zajimalo kdyz tam jsou dva motory kolik to ma dohromady koni
 
 
Datum: 26. března 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
no tak to je bomba to může být zajímavé na tom jet.. ale plně souhlasím s yuri.. mohl si s tím trošku více pohrát a dát výfuky z obou stran bylo by to lepší fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> ale jinak fakt supr práce zlatý ručičky
 
 
Datum: 26. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
fu ha dobra stavba ale mi to pride tak trochu nevyvážene a nevyrovnane :/ ale určite klobúk dole
 
 
Datum: 26. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nepřijde vam ze se kvuli Fichtl cupu ničí moc pioniru? ale taky jak to hodne lidi předelava na cross !! ničí k vůli tomu spoustu nádherných pioniru!! zničit to umi každej ale málo kdo udržet ho v originále to umi málo kdo! Co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Pokud jde o závodění na pionýru, tak je to v pořádku. Pionýři se upravovali pro závody od samého začátku už od pařezů a závodilo se celou dobu od doby výroby po dnešek. Ruku na srdce, ve stodolách, kůlnách a někde pod senem je fůra pionýrů, to se mi zdá mnohem horší ho nechat někde takhle ležet ve špatným stavu. Pokud někdo pionýra upraví dobrým způsobem pro závody, že jede jak drak, slouží dobré věci (sportovním účelům), je z něho slušnej stroj, kterej se nemá za co stydět. Dělá radost majiteli, ostatním závodníkům a divákům, tak co...? Vidím často pionýry v opravdu špatném stavu, ty kdyby se zrenovovali, tak všude jezdí takových veteránů, že s toho pude hlava kolem, tak proč nadávat na závodníky??
 
 
Datum: 02. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde o to bejt poslední de o to si pořádně zajezdit a možná vyhrál a né když je povolen 8. vybrus mít 11. nesplnovat pravidla a fixlovat jako to hodně lidí dělá já jezdim klasik 0 výbrus silniční pneu asi jako jedinej a hola 100 minut lhoteckých 20. z 53.
 
 
Datum: 27. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Další moralista... Nějaký řezání blatníků se mi taky nezamlouvá, ale nejsem majitel toho stroje, takže s tím nic neudělám. A ohledně fichtlcupů, vemte si, že ten stroj (abyste nebyli poslední) musí být v lepší kondici, než kdy vůbec byl. Já beru tyhle závody jako poctu těchto strojů. Buďme rádi, že dodnes jezdí a že s nima pořád dá užít zábava. Můj mustang není žádná leštěnka http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0611.JPG ale radši s ním budu jezdit po fichtlcupech, než aby mi chudák hnil někde v kůlně nebo ve stodole, kde byl předtím.
 
 
Datum: 27. března 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
taky mě to docela sere když vidím 21 s uříznutýma plechama, drapákem, zdvihnutým blatníkem a všude nalepeným blátem.. ale ještě víc mě teda sere když vidím ty fichtly home made cross.. a tak to bohužel bejvá.. nějaký 12 letý kid najde v šopě po dědovi krásnýho origo picnka... za pár týdnů ho to přestane bavit, bude se dívat na nějaký cross závody a řekne si že by taky chtěl cross.. přestane si stroje vážit, vezme flexu a uřeže vše zbytečný.. a je to na světě.. je po pinckovi.. a vezměte si že to tak dělá třeba každý 5 člověk..
 
 
Datum: 26. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
nespletl sis odkaz??? fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 26. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem chtel neskas vypálit vejfk ale mam nejakej celej svařenej vekfuk z mustanga takže je koleno v celku s vejfukem + v tom sou asi 3 tlumiče první takovej špunt druhej je větší a ten třetí sem nevyndal fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> takže nic ale děda říkal že je čístej ten tvrdej kabon nebo co to je je jenom v tom koleně ted jezdim bez toho řve to trošku víc ale alespon to táhne o trochu víc fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> musim udelal GO motoru
 
 
Datum: 26. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já, 18... právě renovuju jawu 05 z r.1963. Na originál nedám dopustit. Skvělej dezigne, nadčasový proporce a prostě retro. Vyhrávám si opravdu s každým dílem a každou drobností. Ksyž si ale čtu některý dotazy jako kde do vejfuku udělat díru aby to řvalo atd, no bych vraždil....
 
 
Datum: 26. března 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9667    
Mně je pomalu 16 a když vidím jakoukoliv Jawu předělanou, nebo zrezivělou tak bych někomu nakopal prdel! Mám doma jawu 05 a v origoš stavu na první chytnutí po pul roce prostě originál je machrovina, nějaky předělávky nemusim ale věc názoru =)
 
 
Datum: 26. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je to homecross na pole a do lesa tak podle mě se to ničí ten fichtl, ale pokud s tím začneš závodit tak kolikrát je ten fichtl ještě v lepší kondici než předtím- sp¨ravuješ ladíš aby to pěkně jelo,samozřejmě myslim klasiky-speciály to je něco jinýho,tam už je málo věcí s pincka
 
 
Datum: 26. března 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to někdo udělá pořádně,tak nemam nic proti,ale nejhorší je,když někdo vezme flexu a u plecháče ořízne plechy na každej stráně o 10 cm na křivo a všude vyřvává že má KROSS jawu....
 
 
Datum: 26. března 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele me je 15 a taky se mi nelibi kdyz to nekdo předělává dává na to jinej rám mový kola plastový blatníky jediný co se mi líbí sou upravy motoru fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> jezdim kaegorii klasik a to s klasickejma silničnáma pneu fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
Mám k tomu svůj postoj. Uznávám úpravy pionýra,ale jen ty smysluplné a echtovní. Nemužu vidět seřezaný plechy na 21 se zvedlym přednim blatnikem,která je maxi hustokros na pole.....asi tak.....myslim si že víc fichtlů zařve v rukou neuvážlivých 13-15 letých dětí,který ještě nemaj řidičák a rozum.....kolikrát mi mrzí jak někde na blogu vidim,že někdo měl krásnýho zachovalýho fichtla,ale jemu se nelíbil a chtěl ho vylepšit....pak to natřel a nebo nastříkal sprejem úplně otřesnym způsobem..... je to škoda......ale na druhou stránku máš pravdu,ty polní fichtl cupy kde muže jet každej na všem....tam jich taky hafo zařve...já zase znám spíše "silniční" závody,kde jezdí převážně nádherné "seriovky"
 
 
Datum: 26. března 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1)čau hele muj motor je celej nákej náladovej. dam neutrál startuje jenom s plynem i když je horkej předstih kráásně nastavenej najednou to udrží cca podle nálady 10sekund. jde o to že kdyzž to nakopnu na neutrál dam tam jedničku tak to prostě netáhne fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> čím to je? prostě to netáhle ani když běžim velde motorky a rázem to chcípne po pár vteřinách to už nestíham vedle toho běžet. po chvilce 5min. to tam kopnu a vše ok. jak to? 2)když jedu na vysoký otáčky tak místo toho randálu co fichtl dělá mi vtom někaj klepe praská šustí je to dost nepravidelný, nevim ten zvuk skoro nejde popsat a je to jenom když tam je převod a jede se na max. otáčky 3) je normální že mi to na dvojku na max. otáčky cuká? 4)jedu po silnici dvojka krásně zabírá vyjedu z lesa 10minutová projíždka a motor vůbec netáhne ale vůbec asi výbrus co má to sílu jak moucha fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> na jedničku bych to předběhl a na louce dvojku nezařadim to znamená že jedu 10km/h max. PS: asi to bude chtít výbrus jak poznam kolikátej tam je? má to prej najeto 11tisíc nez se rozbylo lanko díky za rady fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
ano souhlasím s Bugsem,zaprvé zjistit,jestli to má tlak,pokud ano,tak je problém jasně v karburátoru a zapalování.....chce to 10 minut času a dvě šikovný ruce....
 
 
Datum: 26. března 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to vidím na pořádný překontrolování a seštelování předstih/odtrh/karburátor.
 
 
Datum: 26. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na trojtý GO motoru fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> a to ani nevim jak se to dělá fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidím to na GO motoru fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Jakby vybrus tam maš poznaš pomoci šuplery a nebo na pistu je napsane čislo jestli de ještě vidět fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 25. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci poradite mi jakou mam davat svíčku do mustanga?? Aby mi to šlo nastartovat za studena aji za tepla jinak předem díky ! =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
DATIO nemáš vůbec zač... jináč jestli je ten mustang modrej s nálepkama DC tak to je můj.. díky.. tahá pěkně no.. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 28. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: DaTio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky kekz tak dnes behnem kupit Bisku N15C a diky za vysvetlenie ktora sviecka je naco...ps: to si ty na tych videach, ktore si pozeram na youtube ked dam do vyhladavaca fichtl alebo taky vyraz? lebo viac videi som videl kde bol Mustang a jazdec menom kekz tak sa pytam ci si to ty ak hej tak pekne ti to taha....musim uznat...
 
 
Datum: 28. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
keksi nemáš pravdu....presvedcovat te nebudu.....nějakej rok uz jsem najezdil.....vim svoje....svíčka nějakej vliv má,to je pravda,ale není nijak zásadní jak se tu o tom obcas mluvi....
 
 
Datum: 27. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
standa tak to se dobře mílíš.. dobře.. když myslíš.. hoď do fichtla brisk n17c a běž jezdit a dost tomu dávej, po 15 minutách zastav.. pak sem dojdeš a budeš bečet že si musel tlačit dom protože si neměl u sebe svíčák a svíčku.. hele kámošova 20 se neuvěřitelně ulejvá a svíčku musíme měnit po 10 kilometrech... na mojem mustangovi sem v létě furt musel měnit brisky a proč? protože sem při +35 stupních jezdil na brisky n17c.. následek je jasný.. chcípnul sem to a už nenastartoval.. od té doby co tam mám PAL n7 sem najezdil nějakejch 300km a svíčka neměla ani tendenci stávkovat.. opravdu je ale pravda že každej pincek chce něco jiného no.. ale prostě je to blbost že na svíčkách nezáleží..ještě líp dej do pincka třeba brosk n19c a běž jezdit .. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 26. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
vy máte problémy....najdu na zahradě nebo v kolně zašlapanou starou rezavou Palku/Pal Super v hlíně,ofoukam ji kompresorem,vyčistim a když dává jiskru tak to na ní jede a chytá....nikdy sem nezažil tohle nekonečný řešení svíček.....pionýrovi je to jedno jakou má svíčku,hlavně že hází jiskru!!
 
 
Datum: 26. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinak DATIO: brisk n15 ti bude chytat za studena a za tepla ještě líp... un17 je to naopak.. i kdybys tam dal třeba n14c tak ti to za studena chytí v pohodě..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinak kdybys něvěděl fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> : čím větší číslo na svíčce, tím je teplejší, čím menší číslo, tím je studenější..studenější bude trošku hůř chytat za studena alůe nebude se uhřívat a bude chytat velice dobře za tepla.. zatímco teplejší svíčku nakopneš v zimě na porvní kop, ale jakmile se zahřeje tak to bude dělat bordel..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
venca každý pincek chce něco jiného.. jinak ted v zimě by byla ideální svíčka n17c.. ale teď začíná jaro.. teploty za pár týdnů budou vycházet nad 30.. a prostě to pincek neutáhne se svíčkou n17 protože n17 je do zimy.. na léto aspon n15.. DATIO: pokud máš pincka seříznýho v dobrým stavu, při studeným startu načepuješ, prošlápneš, zapneš klíček a kopneš tak ti to na 90% chytí.. za tepla taky.. ale jak říkám čím studenější svíčka tím líp ti to bude chytat za tepla.-. no o studený starty bych se nebál.. spíš o teplý tam to dělá mnohem větší bordel než studený start.. venca: co to tu píšeš že bude n15 v létě teplo? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> právě že n17 se bude uhřívat a n15 bude na tom v létě líp..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a ma pionyra jen dodatek
 
 
Datum: 25. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: DaTio      IP: uživatel11394    
ja mam tiež ten istý problém za studena chytí na prvý kop, ale ak sa zohreje tak asi po 5x kopnutí chytí a tiež mi motor cuká a jak si písal kekz, že brisk N17C to robilo tak naročky som bol teraz pozrieť akú tam vlastne mam a mam presne tu istú myslite, že ak by som tam dal N15C tak by chytal aj za studena aj za horúca? alebo by zase za horúca chytal ale za studena nie?
 
 
Datum: 25. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus nezáleží jen na svíčce.. ale i na stavu a seřízení stroje.. pokud to máš seřízený a chytá hned tak bych bral PAL N7, nebo brisk n15.. teplejší svíčku než je brisk n15 bych určitě nedával, mám s tím zlé zkušenosti.. když sem dal na mustanga třeba brisk n17c a v létě sem jezdil, pak sem to zdech a nenakopl.. když se mi to podařilo nakopnout tak to cukalo a jak sem to zdechl tak konec.. takže různý PAlky nebo brisky maximálně do n15..teplejší svíčky by dělaly bordel.. vzlášt když ted začíná bývat teplo...
 
 
Datum: 25. března 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15c
 
 
Datum: 25. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ted mam krapet problem pochopit cos napsal
 
 
Datum: 28. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel11410    
zdarec ja vlastním jawu 20 jsem 3majtel z rodiny ma najeto necelejch 8 000km je na nem skoro všechno origo tak muzu rict ze na timhle inzeratu co si sem daval je uplne zrepasovanej fichtl uz jenom proto ze nema original chromový rávky a za druhý má vyměněny všechny bovdeny a ty chromový doplnky by na sobě měly mít trochu rezu a ne takhle zařit cena toho stroje je tak max 8000Kč fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 28. března 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Za 15000,- se dá koupit zachovalá Jawa 555, ale i tam je cena většinou tak 10000,- takže když to ta paní sleví ještě tak dvakrát tak to možná i prodá fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 24. března 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já sem jí volal: dobrý den, ta cena je 30 tis nebo 3 tis? ona: jo 30tisíc, ale už sem slevila na 15 ... tak sem se pousmál a zavěsil..
 
 
Datum: 24. března 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Mejl od ty baby co to prodava: Když myslíte, že to nemá takovou cenu... Už zájemce mám. A původní stav to je, jsme první majitelé, tak asi víme.......
 
 
Datum: 24. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11386    
Jako originální je to až na ty řidítka.....ale beztak....nejakej lak raz dva tři a nevypadá moc extra....kola stříbřenkou.....pokud má dobrej motor a živej TP(coz asi má) tak jako 3000-3500,- ale i to je přemrštěný.....30 hadrů bych nedostal ani za toho svýho žlutýho,to možná kdybych k němu přidal tu 550 a 555fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ......bud se prepsal o nulu a nebo to zkousi.....lidi sou blby.....
 
 
Datum: 24. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to možná jo ale ty řiditka ne i na 220ce byl klacek...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tohle mustang světlo se na ty poslední kusy opravdu dávalo...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumiče jsou správně, rafky ve střibřence řiditka z hrazdou světlo z mustanga a lak neni podle me original, nema puvodni nalepky ktere by se u stroje v takovem stavu určitě dochovaly...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se podíváte na zadní tlumiče tak vidíte že jsou od půlky oranžové a z originálu se to dělao celé bílé takže to svědší otom že to neni origo ještě ráfky jen stříbrný sprej a ještě posekané stejně to neprodá tak max za 10000kč to by mohl být rád
 
 
Datum: 23. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Hele a od kdy jsou původní široký řídítka hrazdou na 20cítce? Sice pěkný, ale řekl bych že se o jednu nulu sekl.
 
 
Datum: 23. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Možná , že se pouze spletl o jednu nulu .
 
 
Datum: 23. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: dwein a dibly      IP: uživatel10032    
já sem spad na zem...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, že jsem to neřekl hned, já si nevšiml cenovky, to má tak 1/3 hodnotu!!! 30000 dám za Jawu 555 i s renovací, tomu bych se nedivil, ale tohle za tu cenu nikdo nikdy nekoupí. Já koupil Pionýra za 4500,- a nebyl teda původní ani z pětiny, ale jezdil, teď po renovaci bude mnohem lepší než ten z inzerátu a nikdy bych ho neprodal ani za 20 000.
 
 
Datum: 23. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Ráfky natřený stříbřenkou a vůbec za 30 litrů -no když mu to někdo dá...
 
 
Datum: 23. března 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upřímně řečeno, ani sem nezkoumal, jestli je to originál... Ta cena mě prostě dostala fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 23. března 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se asi zblaznil ten nekdo no- jinak puvodní to fakt asi není fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 23. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Fuj, a jeste za to chce 30hadru.
 
 
Datum: 23. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrozně předražený, jestli je to mustangácký světlo vepředu a ten chrom na přednim kole je 100% původní a možná by se toho našlo víc, tak pokud to je původní, potom já sem Fantomas fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 23. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá velmi pěkně, nicméně jako veterán to asi nemá význam ten novější typ, to si ještě pár let počká.
 
 
Datum: 23. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau chcu se zeptat jestli by šel nak pryhlasi fichtl kis sem ho poskladal ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však já ti to nijak nevyčítam, mě to opravdu pouze pobavilo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 28. března 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: babetaking      IP: uživatel11363    
tak kazdej se nekdy prehlidne s tim ze se na to pak navaze jeste neco , nerikej ze se ti to nestalo ...i ti lepsi maj sve dny fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 28. března 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě spíš pobavilo, jak si se ještě zeptal na koho to bylo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> přeci je to tam jasně napsané že je to na dana23 fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> A ty to několikrát po sobě přehlédneš...fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 27. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
kolecko starej se o svou matku ....nevim o co vam de clovek chce poradit a pak posloucha jen plky od...............
 
 
Datum: 27. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetaking: Ty asi nepatříš mezi nejbystřejší, že? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 27. března 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 21. března 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
no me je 20 a nechapu k cemu ti to je
 
 
Datum: 21. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetaking: Schválně si zkus tipnout fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 21. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
komu
 
 
Datum: 21. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10618    
dan23: Kolik ti je mohu li vědět?
 
 
Datum: 21. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Teť už to tak dobře z vozíkem nejde protože si musíš koupit homologovanou nápravu a oj, je lepší káru koupit než si jí dělat ve výsledku to vyjde levněji
 
 
Datum: 21. března 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
cau,ano barva de změnit na úřadě a přihlášení by mělo jít i kdyš sis to dělal.....kamaraduv děda si udělal vozik za auto a nechal si k němu udělat papiry jako legalně , prošlo to kontrolama a moh jezdit.....poptej se naúřadě
 
 
Datum: 21. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Podle toho jak pises soudim ze ani nemas papiry a moc ti neni, tak vlastne proc ho prihlasovat?
 
 
Datum: 21. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
no a kdis je tam v techničaku zelena a ja mam modrou tak se to da nak prepsat ??
 
 
Datum: 21. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To určitě nepůjde, možná někde v Americe, říkal strejda co tam bydlí. Ale koupit papíry se štítkem se mi zdá jako jediná možnost, a není to tak velký problém.
 
 
Datum: 21. března 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdar, draci premyslim o prodeji jednoho z mych pionyru ale nevim jakou mam stanovit cenu. Je to jawa 20 prvni typ rok 67 s papiram na 05 ale vse sedi cisla motoru i ramu a barvy myslim ze uz je to tak z vyroby. Kdyby tu nahodou byl zajemce tak at napise, ale prodam jen velkemu zajemci na renovaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Něco podobnyho jsem koupil za 400 Kč
 
 
Datum: 21. března 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
stav to sice neni moc dobrej,ale....! Plechy zdraví,kompletní,neomačkaný,celkovej stav vypadá v cajku,rám neni nahrbenej,kola dobrý....i ten "lak" by šel oživit.....z mýho pohledu dobrej fichtl....po zprovoznění a vyčištění klidně 2000 tisíce.....takle to má cenu basy pivfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 21. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No, stav je fakt bídnej. Minulý rok v srpnu jsem koupil ve stejným stavu jawu 05 z r. 1963. Dá to docela práci, ale když si s tím člověk vyhraje, tak to stojí za to. Nejhorší je to lakování a ošetřování zrezlých částí. Renovace mě stála něco přes 3000.- Jinak tohle bych koupil tak za 1000,- i s papírama. Bez za 800,-
 
 
Datum: 20. března 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já zacnu schánet pio tak vpulce prázdnin po brigáde ale Jawu 21 s TP jinak cenu tady za to tak 800 dystak se podívej co já sem sehnal za 800 mám naky fotky na profilu
 
 
Datum: 20. března 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
http://milano72.rajce.idnes.cz/jawa_20/
 
 
Datum: 20. března 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Bez fotky ti mame rict jakou to ma cenu? Ja bych ti za to co popisujes nedal ani litr. A inzerce to je, schvalne si pockam jak dlouho to tu vydrzi
 
 
Datum: 20. března 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Je to stav natrenej stetkou ale ma propadlou tech.2006 a dokonce jsem s ni tady jel, chybi jen stupacky
 
 
Datum: 20. března 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
to je inzerce fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 20. března 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
momentalne nemám prachy ale mohl bys poslat náky foto díky
 
 
Datum: 20. března 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Milano      IP: uživatel10870    
to neni inzerce ale fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ja se normal jenom ptam
 
 
Datum: 20. března 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
INZERCE SE MAŽE KÁMO...........
 
 
Datum: 20. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      E-mail:      IP: uživatel11351    
Zdravím, tak fichtl dneska konečně chytnul ale je tu pár problémů se kterými si nevím rady, za 1. od karburátoru tam teče moc benzínu než by prý mělo a za 2. hází to jiskru jenom když chce a když chvilku jel tak z ničeho nic chcípnul, trysky jsou pročištěný svíčka je taky dobrá tak nevím kde je zase problém, za každou radu budu vděčný. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a pak zkontroluj zapalování, budeš mít rozhozenej odtrh.
 
 
Datum: 20. března 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
Cus draci, uz nekolikrat tu bylo rozebrane tema ,,co muzes ridit se zkupinou B...,, tam jsem se dozvedel, ze ke skupine B je uz jen AM. Patral jsem potom kdo to kde vzal, patral jsem v zakone ,,Skupiny a podskupiny řidičských oprávnění,, kde je mimo jine psano: 1) Řidičské oprávnění k řízení motorových vozidel se dělí podle skupin a podskupin. (2) Řidičské oprávnění skupiny A opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj. (3) Řidičské oprávnění podskupiny A1 opravňuje k řízení lehkých motocyklů o objemu válců nepřesahujícím 125 cm3 a o výkonu nejvýše 11 kW. (4) Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje k řízení a) motorových vozidel, s výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2, 3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklu s postranním vozíkem a s poměrem výkonu/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg, jejichž maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg a s nejvýše 8 místy k sezení, kromě místa řidiče; k tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg, z cehoz jsem vydedukoval ze moto presahujici s poměrem výkonu/hmotnost 0,16 kW/kg je zakazano ridit, pokud tedy pocitam dobre tak pionyr patri tedy pod tuto skupinu ne? Jak to tedy je doopravdy? Kde jste vzali AM? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
Tak z diktatu jsem urcite nepropadal. Navic to co jsem psal je napsane spravne, zkus si to precist jeste jednou. To sluvko nebo je vylucovaci pomer nevim proc me tu opravujete. Ano udelal jsem chybu v tom, ze jsem .........nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg ...... <--- toto prisuzoval k jinemu bodu souveti. Coz byla chyba. ,,Stando,, nemej strach ze bych neumel spojky a pomery mezi vetami hlavnimi. Tohle je zbytecne resit. S tim AM mas ale pravdu. Diky draci!! Preji vam hodne najetych kilometru na svych jawach fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 19. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
pokud jsi nepropadal z diktátů a znáš poměry mezi hlavními a vedlejšími větami a jednotlivé spojky které věty uvozují,tak si to přečteš znova a zjistíš,že tam píšou,že mužeš řídit všechno co spadá pod tvý B a motorky který nejsou A1,A omezené(do 25kW nebo poměrem výkonu/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg ) a A neomezené (nad 25kW a nebo poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg )....jediný "áčko" který nemáš zakázaný je Am.....proto se v češtině učíme tu gramatku,na kterou všichni nadávaj,to sou ty diktáty.....a bohužel věškeré zákony jsou přesně vyjádřené slovíčkaření...a finální podobu píšou lidi,kteří to slovíčkaření naprosto dokonale ovládají a dobře vědí co znamená spojka nebo v souvětí .pokud neumíš gramatiku,tak je to jen tvuj problém,zákon neznalost neomlouvá......
 
 
Datum: 19. března 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas s kolečkem, mě to připadá úplně jasný, prostě s B můžeš řídit všechny motorky kromě těch co patří do sk. A (s omezením i bez) a sk. A1... co tedy zbývá? sk. Am... spojka "a" je tedy naprosto v pořádku
 
 
Datum: 19. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, podle mě jsem to napsal dobře, prostě je to kromě 2,3 a (o výkonu nad 25 nebo poměru 0,16 blablabla), ta věta je jako celek, takže jedna podmínka je odstavec 2, druhá odstavec 3, a třetí podmínka je věta: "a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg",
 
 
Datum: 19. března 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
no dobre, taky bych to tak bral ale jetam to sluvko NEBO proste vylucovaci pomer ve ve vete tzn 2,3 a nebo do 0,16 kW/kg. Proto myslim zejeto pravy opak toho cojsi napsal. Chcito vystourat a zjistito. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pomoz
 
 
Datum: 19. března 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si to zase vykládam tak, že když píšou 2,3 A motocykl nad 25kw...tak že musí být splněny všechny podmínky, tzn i odstavce 2 a 3...a ty pionýra ruší v podstatě...takže podle mě prostě zbývá pouze skupina Am
 
 
Datum: 19. března 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
ok, ale pisou S vyjimkou odstavce 2,3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW Nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg. Pionyra rusi odstavec 2 a3 ale dale je psane opravnuje s vyjimkou ............Nebo s poměrem výkon/hmotnost Přesahujícím 0,16 kW/kg, tak ja sito furt vykladam ze pro 0,16 kW/kg se tato vyjimka neuklada.
 
 
Datum: 19. března 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s Výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2,3...v odstavci 3 je pojednáváno o skupině A1, tzn do 125ccm a 11KW, takže tuhle skupinu řídit nemůžeš...a fichtl spadá do kategorie A1, tzn ani fichtla nemůžeš...a jediná skupina která tam zbyla je Am, ne?
 
 
Datum: 19. března 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar draci pionýr mi nechce vůbec jet.....špatně startuje a nejede víc jak 45 km/h.....tak jsem sundla hlavu a sahnul na vlozku....na horní a dolní části jsem nahmatal malinky schůdek, myslíte že to potřebuje výbrus? když šlapu na páku tak to má celkem velký odpor.....jen se ptám protože výbrus tu stojí 900 Kč a nechci vyhazovat peníze.....jinak všechno je na 91% seřízený dobře....a chci se zeptat jestli ten odpor můžou způsobovat ložiska.....a ještě nutno říct že sice má každej pionýr jiný zvuk motoru ale ten můj je oproti všem trochu jiný....Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
v Hradci stojí výbrus 618 Kč našel jsem si to na internetu....ale az tam nemám možnost dorazit.....jsem z Rychnovska a nejbližší mototechna (10 km) je Josef Čiháček.....osobně jsem u něj nebyl ale kamarád který se s ním dobře zná mi řekl o ceně výbrusu........jinak jak říkáte udělat GO a vyzkoušet nový karbec a válec....na tom všem už dělám fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> jinak díky za rady fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 19. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: old school      IP: uživatel11057    
Asi by nebylo spatne se drzet stare skoly. Jestli spravne sleduji tak ti zlobi pomerne dlouho nevim jestli ma cenu cekat na bozi znameni a nebo stim neco delat. Nebylo by nejlepsi (pokud se nemylim ze si vse delal na kostre) odstrojit fichtla hodit si motor do sveraku a rozebrat, vycistit a vymenit loziska popripade gufera omrknout ten pist sundat valec, karbec vse vycisti a hlavne pretesnit. Kdyztak si nekde pujc nejake dily na odzouseni jestli to neni v nejake casti (valec karbec atd..) nebo si na to nekoho pozvi jestli sam to nezvedes ve dvou se vzdy vic dari napr. kamarada nebo nejakeho starsiho cloveka. Muze to byt jen nejaka prkotina ale nic se nestane kdyz to rozeberes celi a vymenis aspon budes mit o svem motoru vetsi prehled (pokud si ho este nepulil). Kdyz rikas ze vyfuk je cisty znamena to cistil jsem ho a nebo v minulosti byl vycisten, dcl dulezity i byva jak byl vycisten. Jestli jsem spravne nasel a jestli si to ty )v registraci tak jsi z K.H kraje ? Pokud jo tak podle me prehanis s vybrusem. Jestli si ztoho to kraje tak v Hradci je firma na vybrusi a vybrus stoji cca 500Kč. Jo a pis pod jednim jmenem ruzne komblikace do sebe radi zapadani je to trapne se prejmenovavat fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">.....
 
 
Datum: 19. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
u nás když dám válec na výbrus tak ten chlap ho někam pošle protože nikdo v okoli to nedělá a pak si účtuje: poštovný, výbrus,píst,kroužky a nějaký peníze pro sebe aby z toho taky něco měl......... jinak je to FICHTL na SILNICE a ma TP a STK!!! jinak to že nejede tu řeším už od minulýho roku........a péro: výfuk je čistý.....hlmut: sací filtr nový a směs seřízená tak jak by měla být......kouknu na ty kroužky a ten výbrus asi udělám jelikož ten fichtl ve dvou po rovině nejede vůbec ,u tohohle fichtla ani ty kroužky nepomůžou........půjde na GO jde mi spiš o to že kdybych to všechno vyměnil a zpravil a on pořád nechtěl jet tak už bych se asi zbláznil.....
 
 
Datum: 19. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
Nejdražší výbrus co znam je u Baška a to za 600,-,ale je to včetně "závodního pístu a 2 kroužků" a ten výbrus je fakt pořádně udělanej.....jinak běžně 200,-+píst a kroužky
 
 
Datum: 19. března 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Zkus vyhodit na chvíli vzduch. filtr, jestli pionýr najednou začne jet, tak je důvod jasný. Jinak vyčistit výfuk, změřit vůli kroužků ve válci (při víc jak 0.8mm vyměnit)... Výbrus na 1-válec stojí od 400 do 700, co jsem koukal. Za pio jsem dával kolem 500Kč.
 
 
Datum: 19. března 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti si výfuk
 
 
Datum: 18. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
Ten výbrus je fakt dost drahý 900 na fichtla u nás stojí tak 350-400 a máš k tomu píst,pístní kroužky,pístní čep,pojistní kroužek čepufichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 18. března 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak jestli to umíš na tech 91% seřidit a furt to jede takhle blbě tak to muzou bejt loziska v motoru, praskli pistni krouzky nebo cokoliv- radsi bych pulil motor a mrknul co a jak. Jestli to je pio jen tak na polnacky tak anivybrus neni treba - vymen pistni krouzky. Ono kdyz uz to ma tu hranku tak ono to muze tech 6 v klidu jet kdyz je serizenej- ale trva mu to dyl nez se na tu rychlost dostane a v kopcich nema silu- ale takhle sjetej valec ti tak razantne ryhlost nesnizi
 
 
Datum: 18. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
zdarec draci ,chci se zeptat jestli chci zvíšit výkon na fichtlu jaký konečok mám vyměnit PRIMÁRNÍ nebo ŘETĚZOVÉ? a kolik zubu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Kde sezenu 9z koleceko diky . poslete odkaz
 
 
Datum: 02. prosince 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
to je dobrej nápad fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 17. března 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69      IP: uživatel9335    
tak si kup 9z primerak a sadu sekundárek od 10z az po 14z a budes je menit podle trati fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 17. března 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
no já to mam na takový krosení v lese fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> spíš bych to chtěl silný než rychlí fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 17. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cus, stimdle kolečkama nezvedneš výkon...... čim menčí kolečko tim více sily ale malá rychlost , pokud chceš jezdit fichtl cupy v krosu tak bych tam dal 9z primerak(kratší a silnější kvalty ) a podle trati vymenil sekundaro ......
 
 
Datum: 17. března 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
caives myslite ze kdyz si koupim spice ze si tto zvladnu vyplest sam ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja když jsem pletl prvni kolo taky sem se nikoho neptal jestli to zvladnu to musiš vedet sam jestli si na to troufáš, ale nic na tom neni stači když si na nejakym už vypletenym kole pořádně prohlidneš která špica kam a jak vede, na fichtlu je vždy jedna dirka hlubši jedna plítčí, doporučuju plist obě strany zaroven vzdycky 2 špice nalevo pak 2 napravo jinak se s tim nedomluviš, centrování je horší kor když je rafek křivej .....
 
 
Datum: 16. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec je mi 16 a taky sem si vyplítal kola jde to pěkně ale musíš vědět jak na to a vycentrovat to taky jde ale musíš si s tím pohrát.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
do servisu...návodů na netu jak centrovat kola je všude plno a když si budeš lámat hlavu jak to vyplést a zvládneš to, tak si myslim že vycentrovat to už zvládneš taky,přece jenom fichtl neni na galuskách...
 
 
Datum: 16. března 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: stojanek      IP: uživatel6155    
Pesně jak píše kolečko des to do cykloservisu kamoš to tam dal a udelali mu to.
 
 
Datum: 16. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyplést možná ale každopádně centrování u někoho kdo tomu rozumí..
 
 
Datum: 15. března 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si je a nech si to vyplést v cykloservisu...
 
 
Datum: 15. března 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
je to tezky ?? prave si je chci koupit
 
 
Datum: 15. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Myslim že ne fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 15. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Zdarvím kluci,nevíte někdo,jak dostanu O kroužek zespodu na řadící segment,aby mi netekl olej?Fichtl 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Asi mi ten jouza na prodejně dal menší O kroužek,ten tam nepřetáhnu,zkusím sehnat o něco větší.Díkas
 
 
Datum: 16. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nahřej ho v horký vodě, ne?
 
 
Datum: 15. března 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nepřetrhne se,nedávno jsem ho taky měnil.
 
 
Datum: 15. března 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
novej měkkej o kroužek tam přetahneš....trochu to chce máznout olejem at se klouže......jak jinak myslíš že ho tam dostali ve výrobě? pionýry montovali lidi,ne stroje....
 
 
Datum: 15. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Jo přesně to mám na mysli.Já mám vše rozebrané,dělám komplet GO,ale ten segment prostě nelze rozebrat,jediný co mě napadá,že se ten O kroužek přetáhne,ale to s největší pravděpodobností nevydrží a praskne.Asi tam dám tmel
 
 
Datum: 15. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš řadící utěsnění řadícího automatu nahoře na motoru, tak jedině rozpůlit..
 
 
Datum: 15. března 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
Zdar draci, mam valec s osmym vybrusem z fichtl kramu, a u vyfukovyho kanalu a saciho jsou mistama skoro 2mm prechody, neuskodi mi moc kdyz to propiluji zároven s hlinikem, co si o tom myslite nevadi to, nechci si posxxtat casovani ??? diik za radu a PS: mate nekdo zkusenosti s timto valcem ?? diik za odpovedi ci nejake typy na lepsi funkcnost valce ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
všechno zarovnat v rozumných mezích,výfukový kanál není špatné v horní části rozšířit a posunout horní hranu výfukovýho kanálu na 29.5mm od horní hrany válce(tak by to mělo totiž být)....nic zbytečně nerozšiřuj,ale pokud evidentně něco přečuhuje,tak to zarovnej......pak se koukni jak pasujou kanály ve válci na kartery motorufichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 14. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Čus. Hele co byste spíše doporudčili.. Karburátor Bing a jaký typ nebo raději dellorto 19 nebo 21? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel924    
Tak po třetí a SNAD naposled fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> .... Do teď jsem dělal jen do seriovejch pionýru a nikdy jsem o takovym karburátoru ani neuvažoval... A rozhodně je lepší si o něm nejdřív něco zjistit, než ho hnedka ukvapeně koupit a pak nevědět co s ním, jak upravit kolínko, jak seštelovat atd... fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> bože...
 
 
Datum: 15. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Po nás žádáš rady, aby si mohl vydělat na kamarádovi a nic o tom nevíš, s takovou ti (doufám) nikdo nic neporadí...
 
 
Datum: 15. března 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ste asi všichni blbý nebo navedený. Nejprve čti, potom piš. Psal jsem že to není pro mě ale pro kamaráda a mě je jedno co z toho dostanu protože vím že z toho zázrak nedostanu. Ale alespoň radu jak to upravit či poladit aby to aspoň trochu jelo. JÁ za to dostanu zaplaceno a dostanu tolik na kolik to bude vypadat a jak se to majitelovi bude zamlouvat. A na svím názoru že z FICHTLA víc jak jednoho koně nevytáhneš si stojím. To co budu skládat taky už nebude pionýr le nějaká závodní patlanina. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ČÍST, A AŽ POTOM PSÁT.... fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 14. března 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Předtím tvrdíš: "Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!! " a teď chceš rady? Co si od toho slibuješ, když tvrdíš, že z něj nedostaneš ani jednoho koně... Urovnej si to trošku, co vlastně chceš.
 
 
Datum: 14. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Už jsem to psal. Dělám jen do sériovejch a s timhle nemám zkušenosti ale nedělám to pro sebe ale pro kamaráda protože chce něco extra a dobře platí. fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> Jinak myslím že to je moje věc a slušně vás jen žádám o radu. Ale jestli se vám to nelíbí tak si ji syslete pro sebe... Škrti.. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 14. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele,před stránkou nadáváš na tuning,že je to blbost a tady vymejšlíš,co tam dáš tu tuningovej karbec...
 
 
Datum: 14. března 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dělá se to podle spešl technickýho výkresu (je to takovej univerzál, protože vlastní nákresy ti nikdo nedá...) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html . Sám, pokud nejsi z oboru, to těžko na fréze uděláš... a musí se upravit i píst. Jinak na neupravenej válec (pokud možno s výbrusem) ti stačí Dell Orto 19. Ale nebude ti pasovat kolínko, to se musí udělat nový s profilovaných trubek.
 
 
Datum: 14. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Tak mi prosím vysvětlete jak se ty přefuky a kanálky musej upravit + návod abych si tam mohl dát tu 21.. dík..
 
 
Datum: 14. března 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
dellorto 21 je na upravený motor s přefukama a přídavnýma kanálama... na sériovku 19
 
 
Datum: 14. března 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel10178    
čau te fakt už newim co mam dělat fichtl prostě nechce nasat směs z karburatoru myslel jsem že mam špatně utěsněnou skřin tak sem to rozpulil a dal tam papirove poskladal a zase nic nic mě nenapada fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> prosím o pomoc protože už fakt newim fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Mustafak      IP: uživatel3522    
A když nic z toho nepomůže tak mrkni na válec..........může bejt vyběhanej......a je tam malý podtlak
 
 
Datum: 14. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
pořádně vyčistit karbec, trysky vzdušníky, utěsnit karb ke kolínku, kolínko k válci. Zkontrolovat jestli není v kolínku díra.
 
 
Datum: 14. března 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zdar draci fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> budu si kupovat gelovou baterku na mosquito nejradši vartu, problém je že má startovací proud jenom 30 A, není to málo, když baterka, kterou mám teď má 56 A? dik za odpovědi fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
jo, dikec fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 14. března 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli má startér, tak si zjisti (nebo změř) jaký proud potřebuje, jestli ne, pak je to víceméně jedno... Čím větší startovací proud, tím tvrdší zdroj a jsou-li vodiče elektroinstalace motocyklu dostatečně dimenzovány, tak i tím stabilnější napětí v palubní síti bez závislosti na zatížení.
 
 
Datum: 14. března 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11331    
problém to nebude mosqito stejne tak jako fichtl vubec nepotrebuje baterku k nastartování
 
 
Datum: 13. března 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Jelikož dělám amatérské opravy, úpravy atd. a kamarád chtěl něco spešl tak mě napadlo mu to udělat protože dobře platí fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 14. března 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
zajimavé.... v jednom tématu tuning odsuzuješ a zde se na něj ptáš...
 
 
Datum: 14. března 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Prehozeny kolecka v prevodovce je nesmysl... Je to na nic.
 
 
Datum: 14. března 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zesíl dvojku
 
 
Datum: 13. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. března 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskyho úprava,jak říkáš DellOrto 21(19),rezonanční vejfuk,jiný tlumiče,...
 
 
Datum: 13. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel11330    
8 vibrus valce,hvjezdicova hlava,a nejak to odlechcit
 
 
Datum: 13. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi. PS: O úpravách rámu nic nepotřebuji, rám mám z KTM 85SX. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplnění napiš do odpovědí, nemusíš kvůli tomu zakládat novej příspěvek..
 
 
Datum: 13. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
čau jawetáci potřeboval bych radu fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Budu kupovat fichtla a nemůžu se rozhodnou jestli ho mám předělat na kros nebo ho nechat v orig. A nebo bych si mohl sehnat motor a udělat si jednoho do krosu a druhej orig fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> co myslíte ? poradtě ..Díky fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby včichni na fichtl-cupech měli stejně výkonej a zpřevodovanej motor,bylo by to o ničem fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 14. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
přemýšlel si někdy nad tim proč se čipujou auta? které maj poté místo 80kw třeba 100kw? výrobce nastaví motor na optimální životnost a lidé jako závodníci na fichtlech takový motor také dovedou upravit na o dost vyšší výkon... to vše samozřejmě ale na úkor výše zmíněné životnosti.. ještě bych rád položil otázku - je či není načipovaná ochcávka ještě ochcávka? nebo to je už jiná dimenze?\r\nchápu že originální pincek je jen jeden, ale proto se přece upravují aby se závod stal zajimavým.. kdo má nejlépe naladěn stroj může se pak těšit z vítězství.. nebo vy jezíte pouze sériové stroje \r\na dojíždíte do cíle na stejno?
 
 
Datum: 14. března 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!!
 
 
Datum: 14. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Ondřej: to musíš mít dost ubohou konkurenci... Nevím, kde jezdíš, ale přijď se podívat třeba na závody do Kozmic nebo Poříčí a uvidiš. "Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod." Asi jsi ne žádným kloudným speciálu nejel.
 
 
Datum: 14. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes kupovat konkretniho fichtla nech ho v origu a na cros si kup treba nejakyho predelanyho uz- to se vyplatí vic i financne
 
 
Datum: 13. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Chlapci. Jezdím na pionýru závody za stodoláky už 5 let (a to je mi 13) a můžu vám říct že nějaký ladění fihtla, jakýkoliv je úplně k hovnu. Nikdy, opakuji NIKDY pionýra nevyladíte na super výkon a jak říkával můj děda: ,,Nejlíp jede pinďour když je dobře poladěnej´´. Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod. A nakonec vždycky se ten upravenej šmejd posere po pár kilometrech jelikož motor pionýra to prostě nevydrží. Pravej českej originální fichtl vydrží prostě všechno. Možná zainvstovat trochu do lepších tlumiču ale taky moc ne protože co vydržej nějaký krosový tlumiče, nevydrží rám. Dokonce jsem každý rok, každý závod, každé kolo co jedu, že většina speciálů odstupuje ze závodu protože se jim to prostě přehřeje, nebo nevyjede mírnější kopeček kterej my s originálnímy fichtli profrčíme na 2 protože nám se to jen tak neuvaří. Toť vše. Zlatej fichtl vítězí!!!
 
 
Datum: 13. března 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechal bych to original, krosku s toho chudáka nedělej
 
 
Datum: 13. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navíc furt je to jenom tříkvaltová slaboučká padesátka se slaboučkym rámem a ještě slabší přední vidlicí...prostě nechat to v origo stavu, a na nějakej extra terén zapomenout....
 
 
Datum: 13. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No originál je fakt nejlepší volba, cross tě omrzí, a to už musí bejt pořádně upravenej cross, aby vypadal k světu.
 
 
Datum: 13. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
originál !! až tě omrzí budeš za něj mít lepší peníze než za cross
 
 
Datum: 13. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Origo fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 13. března 2011 18:39
 
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 31.05.2016 0:04:48 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu