www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mojmír pobuda      IP: uživatel10882    
Dobrý den.Co mám udělat abi mi jel fychtl aspoň 90?Potřebuju ho mýt rychlího a hodně silnýho aspoň 20koní...mám na to 2000...ďíki moc fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
za 2000 získat 20 koní to asi nikdo nedokáže ale jestli chceš můžu ti tam za 20 tisíc korun dát 2 koně fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 06. března 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
Já vím jak můžeš jet 90 a možná i více a nebude tě to nic stát : najdi si hoooooooodně dlouhý kopec a raději prudší a 90 ti to pojede nebo skoč do nějaké rokle, to pojedeš víc jak 90 fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 06. března 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zase jeden z dost výřečnejch dotazů. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 06. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 06. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcete začít hulit něco jemnějšího??? na tenhle matroš jste zatim nedorostlifichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">)))
 
 
Datum: 06. března 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde.je to jen otázka peněz a životnosti....
 
 
Datum: 06. března 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matouš_KH: Máš pravdu, v podstatě stačí zvolit jinou vztažnou soustavu fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 06. března 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Hele mne fichtl jezdí klidně 200.... když já pojedu 60, proti mne pojede auto 140, tak vůči tomu auto já jedu 200fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Učili sme to to o fyzicefichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 06. března 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
týjo 32 koní... hm, to už docela jde.. z toho mýho shniláka bez vejfuku sem dostal nejvíc 133km/h, ale musel sem se trošku zaklonit, dostal bych z toho víc, ale holt foukal protivítr tak jesii to nebylo tim, protože kluci tuningáři povidali že prej proti větru to moc nejede. a frenky to potvrdí.
 
 
Datum: 06. března 2011 0:45
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Nahodou ja mam fekala, co ma 32koni, misto vyfuku mam prokoplou trubku od okapu, jezdim bez filtru, misto retezu vytahany tanga a na sedle samolepku NoFear .) Sem totiz nejvetsi hustotuner od nas z Dubiny .) Radsi bych si mel jit lehnout, kecam z cesty. Uplne mi to pripomnelo: Dedku, vyprdni se na ne, stejnak je to zas nejaka ta provokace... Nebo jak to bylo v tom filmu.
 
 
Datum: 06. března 2011 0:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hlmut: hodit stroj ze skaly? Kde pak ať letí on fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Je to jeden stěch dotazů kdy sem napíše tuhle kravinu pak se tomu se svím kamarádem u pc hrozně smějou fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a říkaj si jak moc sou velký borci fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> o ničem jiným tenhle dotaz není fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a at se propadnu jestli tomu tak není fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 06. března 2011 0:23
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Kup si samolepku na ktery bude namalovanych 20koni, vyber si nejvetsi kopec/skalu v okoli a z ni ten stroj hod...
 
 
Datum: 05. března 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
NO na silnější dvojky potřebuješ prohodit naky kolečka. Aby jela 90 potřebuješ snížení hlavy, lae 20K to těžko.
 
 
Datum: 05. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: nuan      IP: uživatel6546    
dej tam motor ze 125fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">.-Dfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">dys...chces aby ci to jelo 90fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">...fakt ftipny!..mno..de to udelat aby ti fik jel 90...aaale to musis mit trochu vic nez 2000kč,,,,o hooodně vííc...a 20 koni na fiku?zapomen!...
 
 
Datum: 05. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
za dvojku tě vemu na lano za auto a pojedem klidně 150... chceš?
 
 
Datum: 05. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Drakstrjawak      IP: uživatel11264    
Tobe moc hrabe prej 20 koni kde bys to chtel vzit ?? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a jen 2 000 ? To je tak na sniženi hlavy prebroušeni valce na 8 vybrus a naky drobnosti fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 05. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: igor      IP: uživatel11234    
Ti asi hrabe 20 koni?_
 
 
Datum: 05. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Ahoj lidi potřebuju radu fichtl se mi dusí no zkrátka jedu a on cukááá a když dám za dva tak moc netáhne díky za pomoc zitra na to vlítnu a pujdi jezdit tak ještě jednou díííkkyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: AMBROS      IP: uživatel11283    
nepotkavaj se ti draty nekde
 
 
Datum: 06. března 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vycisti kohoutek, karbec(vse okolo to je i filtr) a zkus, kdyz dal bude vynechavat tak tu nekdo psal ze to dela i kondik
 
 
Datum: 05. března 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se mi taky stávalo, ale jen čas od času, hlavně u studenýho motoru, řekl bych, že bys měl vyčistit svíčku, ale je to rada od někoho kdo má Pionýra rok fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 05. března 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel2757    
Možná ti jde do karburatoru malo benzínu, nebo špatný předstih, jinak nevim.
 
 
Datum: 04. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ješťe ti to může dělat blbě nastevená hladina plovákové komory...fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 04. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
čau draci hele protřebuji pomoc jedu na fichtlu za jedna na plný plyn a fichtl se dusí a nadvojku nemá výkon díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pak elektrika a teče ti tam benzín?
 
 
Datum: 04. března 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Karbec jsem vyčistil,filtr mam noví
 
 
Datum: 04. března 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit karbec a seřidit předstih a ješťe filtr a musi ti to jet..fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 04. března 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo byl, kdo nebyl na motosalonu,, tak mraky lidi,, parkovny za 150kc vstupni tusim taky 150kc,,, totalne narvano,, same plecky,,, jen asi 3 jawky jako dekorace,,, nic coby sesu fascinovalo,, motorky jdou do kopru,, dalo to makacku najit motorku co ma normalni kulate svetlo,,,, lebo kazdej cpe nejake postmoderni svetlo,,motorka uz ztraci vzhled jaky ma mit,,, takze budme radi za FICHTL s povážek fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> V holesovycich to bylo pro znenu jako hypermarket pro motorkare od bund az ponozky ale zas tam byli stare jawky,,, holesovice jsme mi tedy vic pacili jak letnani,,lebo letnani jsou jako dve velke skladove hali a v tom motorky,,,jake jsou vase nazory draci?sesa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel10827    
Co si myslíte o simsonu?je víc problémový než mustang nebo je to stejný?jaké s nim máte zkušenosti,výhody nevýhody. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
Mám na simsonu najeto 50tis 1x teprv GEO motoru ale nebila potreba bylo to udelano protoze sem mel doma new nahradni dily mam to na 62ccm a supr jezdi bezporuch potom mam mustafa 23 krasny najeto 36tis bez GEO bez vybrusu akorad delana spojka a nikdy nesklamal je tam zapalovani z jawky 555 a supr jizda startuje jak za tepla + studena pokazdy maximalne na po 2-3x kopnuti nikdy sem netlacil samodrejme kdyz nedosel benzin fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> jinak fichtl a simson se neda porovnavat je to upe jiny ve vykonu a jizdnich vlastnostech na simsonu chytnu fichtla na dvojku a ve fichtlu je zarazena trojka fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> takze fakt se to neda srovnavat ale fichtl je stejnak nejlepsi buhvi jestli se simson dozije tolik let co uz ma fichtl za sebou.
 
 
Datum: 06. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problémovost nezáleží na motorce ale na majiteli té motorky. Můj pincek je udržovaný,najel jsem s nim neco kolem 25 000 za sezonu a bez poruchy, kámoš jezdil se mnou na simálovi a sral se mu každý týden. Druhý kámoš má zas simála který má najeto bez poruchy 50 000. Další vůl fechtla,který mu každých cca 300km někde zdechne a už ho nenakopne. Výhoda u pincka je že tam spravíš uplně všechno včetně motoru kdekoliv na koleně ani nemusíš byt nějaký extra znalec
 
 
Datum: 04. března 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel11266    
Mám Simson Schwalbe z roku 73. Čtyřkvalt, nucené chlazení, sedlo asi dvakrát delší než fichtl či mustafa, pérování nesrovnatelné. Dojel jsem s ním na Krym do Sevastopolu a zpět, 5 000 km, každý den 500 km, někdy i více. Nic se na něm nepodělalo, kromě tachometru, ani jsem nedofukoval pneu. Pak jsem s ním najezdil na také menší couračky ještě 55 000 km bez poruchy až se mi vysypaly jehly na pístním čepu, takže je dočasně odstaven. Pneumatiky jsem měnil, řetěz ne, protože je v gumových manžetách. Majitelé fichtlů znají každý šroubek svého stroje, já ani nevím kde co je, protože jsem to nikdy nerozdělával fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Ale proti gustu žádný dišoputát!
 
 
Datum: 04. března 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
měl jsem obojí, ted už jen pincky... na simpla nedam dopustit, alespon ten muj kus byla mašina... nebejt srdcař a mít to jen jako přibližovadlo a ne jako koníčka, bral bych simsona
 
 
Datum: 04. března 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
přesně jak píše lori... každý má jinačí názor.. jinak co sem já slyšel, tak mustang má obrovskou výhodu v tem, že když se ti to posere, tak to spravíš kdekoli a kdykoli na koleně.. zatímco když ti odejde na símovi elektrika nebo něco v převodovce tak to bude odost těžší rýpačka.. ale zas je pravda že se simál tolik nesere no.. každej stroj je jinej.. jinak simál je silnější, vývojově mladší a celkově propracovanější...ale prostě pincek je celkově nejlepší.. fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 04. března 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
je to padesátka taky , dobrý fíky dobře jedou, simsony také dobře jezdí, ale fichtl se víc sere,
 
 
Datum: 03. března 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
mam doma oboje mam rači mustanga ale zas simak ma věčí sílu ma viši podvozek
 
 
Datum: 03. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Kazdej ti doporuci jen to co ma, tu se dozvis ze je lepsi fichtl, na simson foru ze je lepsi simson... kazdymu se libi neco jinyho
 
 
Datum: 03. března 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výhodou je určitě lepši podvozek,4q....řazení...nevýhody sou ty že je to prostě sra*ka...
 
 
Datum: 03. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
No já mám mustanga a jsem s ním naprosto spokojenej.
 
 
Datum: 03. března 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: benzín      IP: uživatel10520    
ahoj draci nevyzkoumali jste nekdo co udelat za upravy nebo jak postelovat motory u naky jawy, aby to jelo na lihobenzin (E85). A na technycak to jede solidne ten vykon je neptrne menci, akorat by me zajimalo okolik vydrzi min valec? Stim lihacem jsem neco malo skousel vym akorat ze to nanej jezdi se snizenou palici u fichtla, a nesmi bejt starej jinak je zvodnatelej a nejedeto. Je to benzin na leto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Viktor Kolar      E-mail:      IP: uživatel6263    
No Dnes můžu říci co a jak.Včera jsem nalil do moto E85 a Valvoline pro jistotu jsem tam dal oleje v poměru 1:50 a pak navtch dvě malé štamprlky navíc. Na natankovaných 15l.Motoru trvá asi déle než se zahřeje, a mám větší problém se startem musím víc uchlastávat,ale od středních otáček se má 350/638 dostává do jiné dimenze,Nevím jestli jde o chudou směs,ale motorka jako by měla nějaký ten rajský plyn a jede jak pila utržená z řetězu.Mám karburátor s prořízlou clonkou a trysku 72,zapalko vape.Jediné čeho se bojim je,že by mi moto mohla rezivět zevnitř.Ale když budu jezdit pořád tak se to nezvládne zkorodovat.Na zimu radši vyjedu dvě nádrže nebo jednu benzinem a zaolejuju pořádně motor jak se má.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Tadeáš      IP: uživatel11413    
Já mám 350 a vzhledem k její velký spotřebě jsem šel do risku. Nic jsem neupravoval a prostě tam E85 šplouchnul. Bez ůprav to 1) nekouří 2) jede hůř v malých otáčkách 3) za zimy nechce startovat a musí se pořádně zahřát než jede. Zatím sem ujel 110km ve dvou a bylo to celkem ok mám ale ještě problém se zapalováním (byl už před tím) ve vysokých otáčkách nejede a na chvilku vysadí. Takže jsme se přes 115 nedostaly. Spotřebu nevím- doplním až budu mít dlouhodobější test. Táda
 
 
Datum: 28. března 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ethanol 85 (E85, bioethanol) je směs skládající se z 85 procent z bioethanolu a z 15 procent z Naturalu 95. Pro provoz na E85 je zapotřebí některých úprav, zejména kvůli chemickým reakcím mezi ethanolem a součástkami z hořčíku, hliníku a gumy. Rozdíl je také v tom, že E85 je elektricky vodivý. Bohužel také váže vodu, čímž způsobuje vyšší náchylnost motoru ke korozi. Možná ekonomická výhodnost tohoto paliva je tímto pro běžný benzínový motor zcela přebita. Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak to za chvilku poškodí gufera.
 
 
Datum: 05. března 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem pdal jednomu pánovi na Motorkářích který to lil do Jawa 350. M§j dotaz : Ahoj, ty liješ do Jawy E85 ? Chci to zkusit do Mustanga ale bojím se. Používím olej mogul 1l za 160Kč(typ z hlavy neřeknu). Prosím o něaké zkušenosti. Děkuju odpověď: čau, jojo v létě sem na to pár nádrží odjezdil, nebyl to úplně čistej E85, vždycky byl s trochou benzínu, olej používám taky bud mogul TSF, nebo shell sx asi za stovku a nebyl problém, mě to na to jezdilo normálně, ale chce to skusit, každopádně tím snad ani není co zkazit...
 
 
Datum: 04. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! ja som neprecital vsetky rady ale rikám ze oktanové cislo vyjadruje odolnost voci detonovanim,, takze! cim menej oktanu tym lepsie ide fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a ne naopak!,,, a preto ja verim ze fichtl isjel pred 40 let ovela lepsie lebo bol staveny na 84 oktanovy benzin,,, a preto delajú teraz benal s vysokym oktanovym cislom lebo nové motory majú vyssy kompresny pomer a s nizkooktanovym benalom by klepalo, buchalo jak prasa...
 
 
Datum: 04. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
uz jsem skousel E 85 s naturalem 1:1 a jedeto mizerne jedeto jen ve vyssich otackach. Taky me vty dobe zacinal foukat benzin takto bylo mozna i tim.
 
 
Datum: 04. března 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen pro upřesnění. To s tou mnou 3*větší spotřebou platí pro provoz na čistý líh a ne na E85. To co jsem napsal platí pro provoz na líh. A nikde jsem si to nevymyslel,ale přečetl. Jináč s matoušem souhlasím,až na tu otázku aš. Když pominu,že máš staré auto, tak dnešní auta mají v sobě počítač a ten řídí předstih v závislosti na použitém palivu. Klidně můžeš tankovat 91. Stoupne mírně spotřeba a klesne mírně výkon. Můžeš si to třeba přečíst v manuálu ke škodě Octavia, tam to zmiňujou.
 
 
Datum: 04. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Čistě teoreticky...Kamarád lil čistej Ethanol do feldy, měl ale tuším sníženou palici, jelo líp jak s benzínem. Druhej kamarád leje do Fáčka E85, bez problému, jen když to s tím prej prvně natočil tak mu šli z vejfuku plameny - ale je to kecka tak nevimfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> S tou 3krát větší spotřebou je to kec, auto si veme víc, ale tak o 10 procent...já bych se toho nebál, asi to bude chtít větší předstih. Dvě možnosti: 1) nastavit předstih pro E85 a nelejt tam nic jinýho. Nastavit předstich pro N95, nepojede asi tak dobře když tomu pak dáš E85ku, ale zas budeš moct nabrat natural když nebudeš mít poblíž benzínku s E85. Když dáš víc oktanů než na co máš nastavenej předstih tak to motoru neuškodí, jen bude žravější a línější, kdybys dal míň než na co máš nastaveno, tak budeš kurvit kliku. S tím, že čím víc oktanů, tím větší potřebuješ předstih, je to pravda. Dokonce sem měl u konstrukčních závěreček v AŠ otázku, když budu mít auto co má předepsanejch 95 oktan, a na benzínce budou mít jen 91,98 a 100 oktan, co tam naleju.Řekl sem mu, že 98, protože s 91 by to zapalovalo hodně před HÚ. Dal mi zapravdu a měl sem tofichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 04. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11267    
Já mám blbou a zavrhovanou skušenost,že čim mene oktanu,tim vic to jede...tzn.Speciál 91 je raketový palivo a 100 oktan je brzda největší.....mělo by to být opačně.....tzn benzin 100 oktanů,větší komprese a větší síla....ale při použití 100 oktanu do polozávodního motoru jsem akorát zaznamenal větší hrátí,větší vadnutí a tupost motoru......nemluvím o úplném "rozmrdání" nastavené ideální směsi včetně vyladěného odporu sání na filtrboxu....Jinak k tématu: S Etanolem 85 nemám absolutně žádnou zkušenost,od Petra Adamce jsem kdysi zaslech,že to lil čistý do feldy aby ušetřil a furt to škubalo a blbě to jelo...svůj názor a zkušenost nemám,protože u nás se to moc neprodává.....ale samozřejmě jako vše to brzo vyzkouším,ovšem jako od závodního paliva jsem už byl od toho odrazován,že to není dobré+milion důvodů.....
 
 
Datum: 04. března 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Diskuze na stejskyho webu
 
 
Datum: 04. března 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Hlmut Zdar, mam dotak ohledne paliv s vyssim oktan. cislem, je pravda, ze pri pouziti paliva s vyssim oktan. cislem e ma predstih zvetsovat, ma mit udajne delsi dobu horeni, je to pravda, nebo je to jeden z mytu? Milan reaguje:22.2.2011 (08:19)X Jeden z mýtu. Honza73 reaguje:22.2.2011 (15:30)X Opravdu to jsem nevěděl. Ale v některé literatuře píšou že to tak je, avšak není nad zkušenosti. Michal reaguje:22.2.2011 (16:09)X Není to žádný mýtus ,ale fakt . Palivo s vyšším oktan. číslem má právě sílu v tom ,že pomaleji ale zato déle hoří a tím je efektivnější na rozdíl od nižších oktanů které sice rychleji vyhoří s menším užitkem. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně . Standa reaguje:22.2.2011 (17:12)X Jeden jezdec závodu stadionů mi jako palivo (pomineme li jedovaté sloučeniny) doporučil Speciál 91 právě proto,že rychle hoří a ty naše kompresní poměry na fichtlech nejsou žádná sláva(bez výfukového kanálu ani ne 7:1)....nemá cenu tam cpát nějaký stooktany....ba naopak benzin s nižším oktanovým číslem by měl být výkonnější hlmut reaguje:22.2.2011 (18:40)X Zajimave, osobne jsem rozdil napr. mezi Shell V power racingem a obyc. 95-kou nepoznal, schvalne zkusim 91 special, jestli poznam rozdil. Komresi (realnou) nemam o moc vetai nez seriak, ktery je staven na "horsi" palivo. Standa reaguje:22.2.2011 (20:33)X Právě že seriák je stavěnej na benzín s oktanovým číslem 80 hlmut reaguje:22.2.2011 (20:51)X Standa: dyt to presne rikam... Jamajka reaguje:22.2.2011 (21:30)X Meně je vice Milan reaguje:23.2.2011 (09:30)X Ako som povedal , jeden z mýtu. hlmut reaguje:23.2.2011 (10:29)X Dobre vedet, dik... Michal reaguje:23.2.2011 (14:38)X chytrýmu napověz ........ stejsky reaguje:2.3.2011 (23:56)X Když už někdo v motoru používá podobné palivo, tak asi ví proč, tzn, se všemi důsledky (i na předstih).
 
 
Datum: 04. března 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pokavaď se nemýlím, tak je v tom alkohol. A alkohol má jiný směšovací poměr než benzín. To znamená,že na alkohol potřebuješ 3krát větší trysku, musíš zateplit sání a taky se při provozu na alkohol používají speciální drahé oleje. Výhodou alokoholu je vysoké oktanové číslo 120. Tak to by byly základní podmínky pro provoz na alkohol. Jednou jsem dostal šílený nápad, že bych to do fíka lil, ale když jsem zjistil, jak by to bylo finančně náročné, tak jsem od toho upustil. Jinak na alkohol jezdívají nějaké závodní speciály. Ty tam samozřejmě čistý alkohol nemáš. Takže bych trysku zvětšil, hlavu snížil a zateplil sání takovou tou obalovou hmotou na trubky. Už jsem to na fichtlcupu viděl. A hlavně si nemysli že ušetříš. V alkoholu je méně energie a proto je s ním trojnásobná spotřeba. Takže až se vás bude snažit někdo uchlácholit jak to teď dělaj, že z důvodu ekologie se do natural95 musí zvýšit podíl alkoholu, tak o těch pár procent vám ukradnou energii z benzínu a o to se vám spotřeba zvýší. Ovšem míchat to půl na půl je zajímavý řešení, které mě nenapadlo. Byl bych rád, kdyby tady někdo na toto téma udělal dlouhodobý test s výsledky.
 
 
Datum: 04. března 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Vybodni se nato, zas tu budes tejden spamovat ze ti to nejede
 
 
Datum: 03. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ok skusim menci trysku nakou tam mam
 
 
Datum: 03. března 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namíchej E85+N95 v pomeru 50:50 ale nevim kolik oleje, kolik dáváš do čistý směsi?. A určitě dej menší trysku, bioethanol je řidčí než benzín
 
 
Datum: 03. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: ePox      E-mail:      IP: uživatel11258    
Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Sharker487
 
 
Datum: 03. března 2011 2:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
 
 
Datum: 02. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike¨      IP: uživatel8793    
A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne! fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 02. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 02. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
 
 
Datum: 02. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 02. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: ePox      E-mail:      IP: uživatel11258    
Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
 
 
Datum: 02. března 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povolenej spojkovej koš...
 
 
Datum: 02. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus borci hele kliknete si nahore v liste na fichtl pokec a pak se vam na tom samim miste zobrazi napis inzeraty tak se tam mrknete je tam dost nabidek cus peca fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
zdarec hej jak štelujete spojku ? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> já to nikdy neřešil nemněl sem proč když klouže tak dotahujete šroub nebo povolujete ? kde je fígl ? díkes ?D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> klikar spojkud ale já spojku fakt nikdy neřešil fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> vždycky když sem mněl fíka svojeho tak mi spojka šla a co 3 roky sem kupoval nové lamely ale tenhle fichtl má nové lamely a spojka prostě nefarala fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> ale už je to v cajku díkes
 
 
Datum: 27. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se bavim, ty tady popisuješ jak je všechno snadný a co všechno už jsi dělal a tunil, a pak z tebe vypadne že nevíš jak se seřizuje spojkafichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 27. února 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nejsou sjete lamely,povol sroubek na pravem viku motoru.Pokud ani to nepomuze,nebudes uz mit na lamelach zadny korek,takze vymenit lamely.
 
 
Datum: 27. února 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vavris...taj se neřeší rozebírání spojky..ae princip fungování...xD
 
 
Datum: 26. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vavrris      IP: uživatel11240    
to je přeci blbost, když ti klouže spojka tak jí musíš povolit a pak už jenom vyměnit lamelu
 
 
Datum: 26. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
když klouže tak odtahnout sroubek a nastavit vuli pačky
 
 
Datum: 26. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovkafichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálufichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
 
 
Datum: 27. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
 
 
Datum: 27. února 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej'' ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
 
 
Datum: 27. února 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
 
 
Datum: 26. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
 
 
Datum: 26. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravinfichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
 
 
Datum: 26. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ok ted muj nazor. vem si tuningovi filtr a filtr seriovej a zadivej se na nej co uvidis.... prozradim ti to PAPIROVE LAMELY cili je to stejne ... ten text o tlumici jak si psal .... karbec sam o sobe ma uklidnovaci komoru coz asi vis a nema cenu se dale zaobirat airbox je tam z toho duvodu jednak k uklidneni pevnych castic (kolem naporoveho to lita vsude kolem) a taky jak si jiz zminil tak origo je v airboxu take kvuly STUDENEMU VZDUCHU .. pres airbox se tolik nenasava teplej vzduch od motoru jako u primiho (to je nevyhoda) pak ten podtlak... hele kdys otevres okno a lehce otevres dvere kdy bude vetsi pruvan pri plne otevrenych dverich nebo pri plne zavrenych? (origo filt je vetsi nez primej) Jeste bych se rad zminil MYSLIS SI ZE NEKDO ZVERENI OPRAVDOVE PODMINKY (VYFUK,FILTR, TRYSKY, KARBEC ATD.) pri mereni?fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> jsi dost najivni ... nekdo kdo se stim se*e tkovou dobu nezverejni pravdive informace z toho duvodu ze by ho to mohlo pri zavodech ohrozit... vsak se zkus nejakeho zavodnika poptat co ma za upravy...fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 26. února 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
 
 
Datum: 26. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
 
 
Datum: 26. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
 
 
Datum: 26. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
 
 
Datum: 26. února 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
 
 
Datum: 26. února 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
 
 
Datum: 26. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Sanda: a na to si prisel jakfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
jojo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a ta tryska ?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tim filtrem poznáš pokles výkonufichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 25. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, mám takový dotaz. Skoro rok jsem tu nebyl, ale rozhodně jsem se neflákal. Na mém žentouru Jawa Pionýr jsem spáchal GO motoru s tím, že Vmax je nyní po záběhu na rozumných 65-70 km/h. Spotřeba se dostala pod úrověň spotřeby rodinného osobáku, v případě rozumné jízdy. Uvažoval jsem kdysi o tom, že se pionýra zbavím, jenže teď mi vyrůstá dorost . Kluk by rád něco montoval, na auta ho zatím pustit nemůžu a tak jsem moudře rozhodnul: dostane pionýra a na něm se bude učit. V podstatě jde o to, že můj pionýr je totální hromada šrotu a já bych chtěl , aby synátor provedl komlet GO - rozebrání, přebroušení, tmelení, lak , složení, nastrojení. Otázka je , zda ho mám tlačit do toho, aby to mělo nějaký výsledek a já se mu musel věnovat a radit a nebo zda mám nechat věcem volný průběh a nechat ho vyřádit i za cenu neúspěchů (takto jsem začínal já). Co si o tom myslíte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
pust ho k tomu, ale upozorni ho že něco uříznout jde jen jednou a kladivem se mlátí v kovárně a ne v motodílně a že je potřeba vše dělat v klidu a s rozmyslem a že všechno má svůj čas a nemá cenu spěchat. začni sám a bud se k tobě přidá a bude ho to bavit, nebo se nepřidá a bavit ho to nebude.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tohle už mám za sebou.Můj mladej,sám přišel,že by chtěl nějakýho fechtlíka,tak sem mu ho sehnal.Ale né takovýho "jen nasednout a jet".Společně sme ho rozebrali,a za mé asistence ho sám složil.Teda musím říct,že byl nadšenej,a nemohl vždy dočkat druhého dne.Teď si vše dělá na fíkovi sám,a když neví tak přijde a já mu rád vysvětlím.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já se ke všemu dostal sám. Tedy krom muziky, ale ta se tady neřeší. Určitě jsem byl rád za každou radu, kterou jsem co se aut a motek dostal. Co se týče tmelů a laků, postupně na vše přicházím sám a musím přiznat, ač se snažím, jak se snažím 100% -tní to zatím není. Nejvíce se přikláním k názoru Standy a Lori. Stejně nejvíce záleží na tom, jak to pojme syn a jak moc se tomu bude chtít věnovat on. Držím pěsti fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 25. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Standa ma pravdu, ja bych to resil spis tak ze ty jako otec pudes nenapadne neco delat na motorku a zeptas se synatora jestli ti nechce pomoct, a takhle provedete kompletni renovaci, bud u toho zustane nebo ne. Ja takovy stesti nemel, otec se o podobny veci nezajimal a ted to vypada tak ze okolo sebe projdem, reknem si cau a tim to konci
 
 
Datum: 25. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
Pojmi to tak,že to uděláte jakoby spolu,ale bude to dělat vesměs on a ty mu budeš jen asistovat a radit,veď ho správným směrem(aby nezačal dělat tuning ořezáváním plechů a vrtáním výfuku),ale zároveň chtěj slyšet jeho názor třeba na barvu,pneumatiky atd......
 
 
Datum: 25. února 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Mischelnike tak isto som začal i ja ale nútiť chlapca k tomu to sa nedá pokiaľ bude mať k tomu vzťah tak sa tomu bude venovať ale myslím si že na takú bežnú údržbu ho môžeš zaučiť ale také lakirnické práce má čas až tak od 15 a vyššie lebo na to treba trpezlivosť a cit i ja som svoj fichtl chcel par krát hodiť so skaly lebo som na neho už nemal nervy noci v dielni a žiadny výsledok a často to bola len malá chyba ale tak sa človek učí
 
 
Datum: 25. února 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já osobně bych byl sťastnej, kdyby mě do toho někdo zasvětil hnedka z kraje fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> ale snad málo který kluk odolá motorce, takže si myslím, že sám příjde na to, že je to paráda se šťourat v motorce a bude rád se za tebou chodit ptát fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Já jsem nikdy takovou oporu neměl fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> a na všechno jsem časem přišel sám, ikdyž jsem toho hoodně podělal a zničil asi jako každý kdo takhle začínal fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Určitě bych ho nasměroval a pak ho nechal ať se párkrát spálíí fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> samozřejmě bych ho dohnal i k literatůře, aby věděl v čem se vrtá fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> aby měl tucha co jak funguje a jak by to mělo fungovat atdfichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> tak hodně zdarů fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 25. února 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Zdravim jak jdou ceny benzinu nahoru tak se u nás na pumpě loni objevil etanol E85 zkoušel jsem to do felicie v poměru pul nádrže benzinu a pul etanolu a nějekej rozdil sem při jizdě nepocitil máte stim nějakou zkušenost co se tyče pionyru? už jste stim někdo experimentoval?? litr etanolu stoji 24 a benzinu cca 34 takže mix 1:1 by stál litr cca29kč takže by to bylo co se tyče peněženky vyhodnějši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: chalda      IP: uživatel9113    
hele vůůůůbec neřešte ja jezdil jsem na podpalovač na grily s lampovym olejem a jelikoz to spatne chytalo tak sem tam mixnul trochu techničáku fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pak to jelo dobře ale motor se asi po 500 metrech luxusně uhřejval fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pak sem tam dal jeste trochu specialu a jelo to jak drak fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> mezitim sem si hral taky trochu s predstihem fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ale pak luxusní cross fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> musel sem tomu dat dokonce mensi trysky fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> pak to tolik nezralo a jelo to dobre!Chtělo to víc vzduchu no ale jinak v poho hele ethanol je líh bude to ze zacatku takovy chudci ale az se ohreje motor pojede to normall fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">ale jestli chces o motor trochu pecovat aby to trochu vydrzelo tak tam dej trochu aditivu ten sezenes na kazdy benzince a ten ma chranit hrdla ventilu takze ti co celkove bude chranit pist,ojniční ložiska atd...je to lepsi lejt tam vzdycky olovnatej special na ten to pojede nejlíp (nepočítám nějaké úpravy na motoru)... (special se lil do starsich aut (trabant 2takt jako fichtl ,škoda 120 tam se lil uz bez oleje,wartburg taky 2 takt,atd...))jo a taky abych nezapomnel chtelo by tam dat lepsi svicky na vetsi teplotu(tim lepsi myslim kvalitnejsi) tak nhodně zdaru a hodně najetých km a nezapomeň kdo maže,ten jede fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 24. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Tak u fekála bych neřešil jestli je na papírech nebo ne, rozebrat a zgenerálkovat motr se u toho dá vždyckyfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Já tam lil friťák, líbilo se mi jak to hulilo, když sem kdysi ještě nevěděl jak mazat a dával sem tam jen kapičku oleje, tak možná díky friťáku sem to tehdá nezadřelfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Teď mám rozpulenej motor, no ložisko na ojnici vyběhaný jako prase, ale taky sem toho za sezonu dost nalítal a měl dost najeto předtím než sem ho dostal, jen sem měl pořád zasranej vejfukfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Možná bych ve sklednici zkusil, jestli se to smíchá s olejem, jestli jo tak bych to risknul. Ted budu lejt benzín, možná přejdu i s M2T na něco jinýho, dneska sem udělal papíry na auto tak fekál bude jen víkendovka, ne hlavní dopravní prostředek, takže budu lejt benzín a nebudu to řešit, kdyby byla minulou sezonu poblíž benzínka kde to maj, asi bych to tam lil, to sem ještě hodně jezdilfichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> Teď budu učit jezdit na použitej friťák starýho Dieselafichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 23. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
právě ta rez... lil sem to do felicie tam to bylo v plastu ale nikdy sem to nelil do dvoutaktu možná kdybych měl nějakyho pionyra bez papiru tak by se stim dalo experimentovat ale teď si chci koupit s papirama na ježděni tak bych ho nerad nějakyma experimentama dodrbal
 
 
Datum: 23. února 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Kamarád to leje do karburátorovýho Favorita a v pohodě. V zimě když jsou větší mrazy tak to míchá asi 30% Normal 91 . Možná bude chtít fichtl větší předstih, ethanol má vysoký oktanový číslo, bylo by asi blbý nastavit ideální předstih na E85 a pak tam lejt 91 oktanovej benzín..Ethanol váže vodu, takže pokud s tím nejezdíš často tak bych s tím neexperimentoval...I s tím benzínem pěkně rezne nádrž když je tam dýl..
 
 
Datum: 23. února 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
to věřim že pionyr je všežravec ale jestli by to třeba časem nemělo vliv na hlavu pist mazáni apod.
 
 
Datum: 23. února 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
5íká se že fechtl sežere všechno a je to pravda jezdil jsem na ředidlo - v pohodě nepoznal sem rozdíl technickej benzín - nepoznal jsem rozdíl a myxslím si že s tim etanolem nebude problém kámoš jezdil na naftu s benzínem 1:1 a taky to jelo akorát huř chytalo.
 
 
Datum: 23. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: lukascz41      IP: uživatel10868    
Čau Seso, prosím tě, proč ty tu třeba máš ty hvězdičky a můžu ti kliknout na profil?? u mě to nejde když sem příhlášený . dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pac jsi registrovany ve fichtl kramku,, musi se regnout na fichtlpokec.cz" class="podk2">http://www.fichtlpokec.cz
 
 
Datum: 23. února 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hoj,omlouvám se jestli otravuji,ale pořád mi to neni jasné s tou podkovou,podle výkresu na internetu má být široká 7.5mm,ale někde je vidět mnohem širší(třeba tady na fichtl kramku),takže ty 7,5mm musejí být 2 a dají se do každého karteru,nebo se udělá jedna široká 2x7,5mm+ ta mezera mezi setrvačníky????\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hele staníku,do prdele musim a komu se to to nelíbí ať si pr... políbí,že. Kupovat si ji nemusim,můžu si ji vyrobit, do pr.... proč se všude musí najít nějaké pako které má pitomé řeči!
 
 
Datum: 23. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ta tlustá je výplň prostoru po změnšení průměru setrváku(tlaku nepřidá),ta tenká je mezi orig setrváky a ta zmenšije spodni objem-zvyšuje tlak.
 
 
Datum: 22. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
prijde ti normální s timhle dotazem tapetovat kazdou diskusi?? Tak si ji do prdele kup,ten kluk na motoinzerci je prodává už nějakej pátek.....
 
 
Datum: 22. února 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
cus draci prosim vas nevite nekdo jestli pasu je indukcka z 250 kejv. na fichtla predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
hele ja mam na fichtlovi 6v je to znát navýkonu když tam dam 8v bude to lepší ??
 
 
Datum: 23. února 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
250 kejva ma 6v inducku .... fichtl ma 8V takze tak
 
 
Datum: 23. února 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
jo dik
 
 
Datum: 22. února 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
pasuje je to stejny
 
 
Datum: 22. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus seso ja nevim proc me mazes to ze sem sem napsal inzerat jestli nekdo chce nejaky dily na fichtla pritom v pravidlech nic takoviho neni a to ze me nekdo napsal tak chtely treba jen ty veci ktery taj nemas nebo je mas predrazeny a urcite si to smazal uz i nekomu jinymu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
se z toho vsichni zeserem a bude klid. ty jo ... proc vubec pisu ... zase to nejakej kokot smaze... P.S. zdravim vsechny
 
 
Datum: 22. února 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
heleďte sesa udělal tenhle pokec a nastavil na něm nějaké pravidla a nějaké lidi co to hlídají.kdo je nechce akceptovat nemůže sem chodit.když přijdu a jestli neumíte číst k někomu kde se nekouří taky si nebudu otvírat hubu že si chci zakuřit u něj v obýváku.pujdu tam kde mi to on dovolí ne?a jestli neumíte číst nebo máte problém uznávat pravidla je to problém váš a ne od sesy nebo klikaře
 
 
Datum: 22. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s mazáním! inzeráty sem nepatří, akorát to pokec kazí, inzeráty sledujte a nabízejte jinde.. už v tom názvu je pokec, takže čím víc by tu bylo inzeátů tím více by to bylo nepřehledné =)
 
 
Datum: 22. února 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Hele vzij se do role sesi, maka na shopu, dene je u kompu doslova prilepenej a snazi se schanet dodavatele, pak sem pride nejakej smudla co na jeho strankach zacne spamovat inzerci a tim mu fusovat do remesla...! Na inzerce sou jiny stranky.
 
 
Datum: 22. února 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
klikaře netřeba. předpokládám že sem choděj chlapi co maj koule a ne banda volů. fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOHUZEL,,, INZERATY SE MAZOU A BUDOU MAZAT!!,,, STEJNY NAZOR NA POKEC MAJI STAMGASTI CO MAJI OPRAVNENI MAZAT,,, COZ BEZ NICH BY TO TADY VYPADALO JAK NA TRZISTI A NE JAKO POKEC,,, budete must pouzit proste inzertni weby,, tady se o motorkach keca a ne chandluje,,sorac ale pokud by to stamgasti nemazali,, tak by pokec stal za prd,,, klikar by se mel vratit fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ok, snad každej dokáže pochopit že inzeráty mají svoje místo
 
 
Datum: 22. února 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
dobre tak jo no me to jen zajmalo
 
 
Datum: 22. února 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milej peco, ani já se s tebou nebudu hádat. prostě to budu řešit tak jak mi řek SESA do očí když jsem se ho konkrétně na tohle ptal. cituji" inzeráty maž, na to tam je ikonka"
 
 
Datum: 22. února 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jenomze na inzerci neleze tolik lidi a kdo nema zajem tak to nemusi komentovat ani mazat muze to uplne ignorovat a zabejvat se jinejma dotazama ale je mi to jedno nechci se taj s tebou hadat ale proste je to pokec pro fichtli tak sem nabidnu dily na fichtla klidne si do me muzes rejt kdybych sem daval dili na hondu ale takle ne
 
 
Datum: 22. února 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s Klikařem...nesnášim když je pokec zasranej inzerátama, který tu nemaji co dělat...inzeráty patří do inzerce, tohle je pokec...
 
 
Datum: 22. února 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě, tobě se snad nabízej díly z bazoše na aktuálně.cz?? takže když vlezeš na pokec a zajímaj tě inzeráty tak se tam asi podíváš,ne?? když chceš neco prodat, tak asi taky v inzerci a ne v pokecu
 
 
Datum: 22. února 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jo toho sem si vsim taky ale koukni kolik fichtlaru o tom nevi to se ti ukaze jen kdyz vlezes do FICHTLPOKECU jinak tam nic neni fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pánové!!! budte rádi že už neúřaduju. nahoře je červeně označená ikonka Inzeráty. že by tam byla na ozdobu????
 
 
Datum: 22. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
zejo takle si podle me seso jenom odpuzujes lidi porat sem nekdo pise jakej je fichtl veteran a kdyz na nej nabydnu dili tak to proste smazes a zase me pride skoda hazet to do srotu
 
 
Datum: 22. února 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas kategorie inzerce by byla fakt dobrá
 
 
Datum: 22. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Jo, taky souhlasím. Nabízel jsem věci na pio. a do hodiny to bylo smazaný fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> Některý věci tu prostě nemáš, a nebo jsou předražený jak píše přede mnou.
 
 
Datum: 22. února 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
souhlasím stebou peca
 
 
Datum: 22. února 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jo ale nevim proc mu to tak vadi pritom tady sou jen fichtláci nereknu kdybych taj nabizel dili na hondu jo ale takle to snad neni nic hroznyho
 
 
Datum: 22. února 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Inzerce sem proste nepatri... na to sou tu jiny weby
 
 
Datum: 22. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Rychlopal      IP: uživatel4620    
Nojo pionýr je nesmrtelný, ale mněl podle mě hodně velký štěstí jak dopadl a že ho ta vody uplně neodepsala fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> ale aspoň žes tu napsal ten dobrý konec jinak by mně to štvalo celý den, že tohle dokáže někdo udělat motorce (skoro veteránovi) fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 04. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viete co som dozvedel? a ted sa hambim ze kde byvam fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> teraz hodim do skoly do Galanty to je od nás 25-30km a mám jedného spoluziaka motorkara.... reknem mu ze co som videl na youtube toto video... a rikal mi ze to bol jeho fichtl fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> ze bola to jeho prvá motorka a on to predal a pak tie idioti to s tim robili fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> toto video robili v dedine Váhovce odomna asi 20km, fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> ale na záver nieco potesujuce fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> tú motorku nakoniec hodili do rieky a jeden chalan tú motorku vytiahol opravil a zevraj dodnes jazdi fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
no tak jsem to zahodil .. no .. se svet nezbori.
 
 
Datum: 22. února 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to video upnul niekto so Slovenska a tam v pozadí dačo zamelie po maďarsky :/ škoda fichtla
 
 
Datum: 22. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jsou to kokoti fakt! Nakopat do prdele je patří! Už to tu jednou bylo, poláci ničej snad všechno včetně i ČZ a jiných JAW. Je toho plné youtube. NAjdou se i tací kokoti v našem státě, ale to jsou fakt totoální retardi. JSou to fakt zmrdi, ale co s tím naděláme? fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
 
 
Datum: 22. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Admine, věř mi že se pár takovejch debilů najde i u nás http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI... fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
 
 
Datum: 22. února 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nakopat, vyliskat a i to by bylo málo.... fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
 
 
Datum: 22. února 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To jsou omezení chudáci
 
 
Datum: 22. února 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou kokoti made in Polsko,,, takovej kokoti se v čr nenajde,, pač už vi jakou to ma cenu fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a hlavne maji vetsi mozek
 
 
Datum: 22. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak...
 
 
Datum: 22. února 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Kreténi bych z toho mostu hodil je.
 
 
Datum: 22. února 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
to je smutny
 
 
Datum: 22. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
co ti kokoti tím chtěli dokázat???
 
 
Datum: 22. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Zdravim chci si koupit pionyra a rozhoduji se mezi mustangem nebo klasickym plecháčem 20 21 co by jste si vybrali a kolik byste zaněj dali? chci jej s papirama předem dik za názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím neporadím, na tý motorce je původní úplně všechno, pouze válec, hlava a vejfuk jsou dělaný na zakázku i firmy, která dělá povrchový úpravy pro Bentley, Mercedes... Jinak veškerý lanka, koženka, lak, plasty jsou origo původní.
 
 
Datum: 22. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Ondragam: Chcu dělat podobnýho mustanga...jakou máš barvu té červené?
 
 
Datum: 22. února 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Děkuji za názory ale taky záleži na tom kdo co nabidne a zakolik... Neporadili by ste na jakym webu shánite pláště na pionyry a babety? já sem toho moc nenašel děda potřebuje na babetu tak mě tim pověřil než mu začne sezona
 
 
Datum: 22. února 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro mustanga je jednoznačný plus přístup, je novější, větší nádrž, široká řidítka a vzhled už skoro jako motorka. Vezmi si jen jak se dělají některé běžné úkoly-výměna plynového lanka, zacloumání s hadicí od benzínu, očištění žeber, zalepení zadního kola, čištění karbecu, kontrola filtru. U 20cítky rozebereš půlku motorky, u mustanga jdeš jen po té potřebné části.. Jestli řešíš vzhled, můj mustang může napomoci v rozhodnutí- http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG -. I nedostatek místa na mustangu se dá řešit oproti 20cítce poměrně elegantně.
 
 
Datum: 22. února 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Podle toho, co se ti líbí. Jak říkají ostatní, 23 je dobrá na údržbu, 05,20,21 je stará, dobrá klasika. Já koupil starou 05 za 1000,-. Byla sice v šíleným stavu, ale když tě to baví, tak z toho jde časem udělat super stroj. Jako novej.
 
 
Datum: 22. února 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ja bych bral 21 cena mezi 3000-4000kč
 
 
Datum: 22. února 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som vždy chcel mustanga v origo stavu no nestalo sa mám 21 a som spokojný len niekedy ten prístup je fakt o ničom keď chceš robiť dačo zo zadným kolesom tak treba rozobrať polovicu 21/20 jednoznačne pre údržbu vyhráva mustafa ale mne sa páčia všetky fichtle a som bohu v ďaka že mam tú svoju zelenú komunistickú ninju fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> aj s papierami
 
 
Datum: 22. února 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
bych bral 100% jawu 20, nebo 21 to je na tobě jestli chceš revmaplechy... sice mám mustanga, ale 21 je ohodně pěknější, komfortnější a celkově vyhrává nad mustangem.. pokud chceš ale jednoduchost a lehký přístup k motoru atd tak mustanga.. ale já osobně sem za 20 fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
na mustangu táhne na hnáty....já volím jawa 20... ale pro tebe by možná byl lepší ten mustang, kvůli přístupu k opravám a celkové jednoduchosti.
 
 
Datum: 21. února 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
tak chtěl bych to na běžny ježděni po silnici chtěl bych ho postupně opravovat udělat tomu nějakou zajimavou barevnou kombinaci zgenerálkovat motor pokud by natom nebyl nejlip... Nějak celkově ho vylepšit ale aby nebyl pak někdy problém na stk libi se mi jak mustang tak 21 takže to je těžky rozhodováni
 
 
Datum: 21. února 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kterej se líbí tobě a na co ho chceš, až na plechy a pár detailů to jsou stejný motorky.. za mě 20, je komfortnější a do každýho počasí díky revmaplechum, nebo 21 Sport, typickej fichtl..
 
 
Datum: 21. února 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na údržbu je nejlepší mustang , cena do 3 000
 
 
Datum: 21. února 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci potřebuju poradit co mám lít do fíka za olej až budu ho zajíždět ???Jakou značku jaký podle vás nejlepší?Já sem do nedávna jezdil na Still polysyntetika 1l za 150,pak jsou oleje další mogul,castrol,husqvarna,valvolin atd.Já bych asík bral ten still ale plnou syntetiku,na jaký olej jezdíte vy co máte třeba upravenýho fíka a tak prostě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u toho fechtla je jedno, s čím to budeš zajíždět. Zajíždění je stejně otázka tak maximálně 200km, tak bych to nějak neřešil a lil bych tam to, co je. samozřejmě s míň kvalitním olejem se to nebude tak dobře mazat, bude tam vznikat větší tření a mělo by se to rychleji opracovat, ale nadruhou stranu kupovat na tech pár set kilometrů jinej olej se mi zdá dost ujetý, klidně tam lij to, na co jsi zvyklý.
 
 
Datum: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
mustang1971: Upravený válce se nechávaj brousit s větší vůlí kvůli tepelný roztažnosti hliníkovýho pístu. Klidně to zajed na Castrol 2T,ale po cca 100km už tam per nějakou polosyntetiku
 
 
Datum: 22. února 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
vypadá to nějak složitě...asi to zajedu na friťák a bude... fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 22. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau Stando,prosimtě co myslíš tou vůlí výbrusu u upravenýho válce?Mám přečasovaný válec bez použití přídavných přepouštěcích kanálků a chtěl jsem ho zajíždět na olej Castrol 2T co si o tom myslíš?Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
s polosyntetikou nic nikdy na fichtlu nezkazíš ! jinak jak ho budeš zajíždět mužeš dát ten minerál stejně to nehoníš a dřív se ti to zajede a potom tam dávej polosyntetiku do fichtl stačí jako pokud bys tam měl nějaké upravy tak to je jiná ale pro seriový motor po zaběhu stačí polosyntetika fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
 
 
Datum: 21. února 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je Polosyntetika nesmysl? fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Když jí odebírám ve stejné ceně jako minerál tj . 100kč/l normálně 190kč/l tak to tomu fíku dopřeju fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 21. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
při samotném procesu zabíhání motoru ani není tak důležitá kvalita a cena oleje,ale jeho kvantita! A nastavení karburátoru pro záběh! Tzn. především bohatší směs,nebát se dát o číslo větší trysku a nebo alespoň dát jehlu o dva zářezy nahoru. Pak poměr oleje pro zabíhání 1:25 ze začátku,1:30 po zbytek zabíhání. Olej pro zabíhání je dobrý minerální,nejlépe s API TC jak bylo zmíněno. Je holej nesmysl do toho rvát polo/syntetiku pro zabíhání!! Myslete hlavou! U upravenýho válce je důležitá vůle výbrusu,zbytek probíhá stejně....u točivějšího válce je možno udělat volnější výbrus,dát bohatší směs a zabíhat jen pár desítek kilometrů..... u válců typu Cestovní úprava stačí i pro záběh minerální olej s API TC
 
 
Datum: 21. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já zajížděl s MOGUL TSF polosyntetika.. a pohodička fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
 
 
Datum: 21. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo a ten shell sx 2t jsem tady slyšel že už se nevyrábí???byla by to škoda vyborný olej za skvělé prachy
 
 
Datum: 21. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
bud vsx shell 2t a nebo ten valvoline
 
 
Datum: 21. února 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na záběh je nejlepší nějakej kvalitní minerál se specifikací API TC (třeba Shell Advance SX2T (ideální poměr cena/výkon, ale dneska jsou trochu problémy ho sehnat), Mogul TS (snad taky minerál), atp.), se syntetickym se válec špatně a zbytečně dlouho zabíhá... po nějakejch 1000km už si tam lej co chceš..
 
 
Datum: 21. února 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1337    
Zdar, co ci myslíte o téhle "rychlé" převodovce. Je to v něčem lepší?? Chci si jí pořídit, ale nevim, jestli to má vůbec cenu. Díky za rady. http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Pro original fekala na bezne jezdeni je to k nicemu...
 
 
Datum: 19. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, tato převodovka je určena pro upravené válce, jejichž vysoký výkon je ve vysokých otáčkách. Nedochází k takovému propadu otáček při řazení a kvalty jsou za pěkně sebou. Př. za jedna jedeš třeba 50, za dvě třeba 70 atd... trojka zůstává nezměněná-to jest přímý záběr.
 
 
Datum: 19. února 2011 11:45
 
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 02.09.2015 2:15:34 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu