video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
Nazdar chcem sa spytat , pionier mi chyta za studena len na roztlacenie , ale ked sa trosicku zohreje uz chyta krasne na paku , ked ho roztlacim vzdy najskor cuka a skapina ale potom sa rozbehne pekne ... na karburatore mam presne nastavenu hladinu ale ihlu som dal na prvy zarez zhora lebo mi stale kvapka trochu benzinu s vyfuku a uz neviem ako ochudobnit zmes ale na druhej strane asi zasa pojde lepsie ked hu dam na 2. zarez len bude asi este viac benzinu s vyfuku tiect ? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 13:41
Jméno: Dew
IP: uživatel18635
Kontakt na sviecke som nastavoval rozne a sviecku som aj tak kupil novu pretoze a stara uz bola stejne trochu spalena a par eur za sviecku ma nezabije ... Magneto je skoro nove , kladivko je tiez uplne nove, cievky som nastavil presne podla odstrihnuteho kusku s PET flase a inducka je zapojena spravne , kontroloval som to podla schemy... Vsetko je tam nastavene presne tak ako ma byt , mozno sa este pohram s predstihom... teraz ale nemam na to cas lebo si skladam auto ... potom dam vediet co bolo zle
Datum: 10. dubna 2016 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel18586
A on je problém ji sklepnout na 0,4mm ??? Problém ve svíčce samotné nebude,prostě to má slabou jiskru (slabý magneto,opálený kladívko,špatné postavení zapalovací cívky oproti rotoru,obráceně zapojená indučka a jiné důvody...)
Datum: 14. března 2016 11:04
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
Moze to byt aj tou svieckou veru ... ale tuto sviecku ktora tam je teraz mam presne na 0,50mm , kupim novu a uvidime
Datum: 12. března 2016 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel18581
No a když pominu to tvý kapání benzínu z vejfuku tak to,že studený to nechce chytat a teplý jo muže bejt klidně velkym odtrhem na svíčce. Stačí o ani ne desetinu sklepnout.
Datum: 12. března 2016 13:04
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
Hladinu som dal uz kusok pod tanierik plavaku ... ihlu mam uz druhu a aj ventil v plav. komore ... bude to jedine ta tryska
Datum: 11. března 2016 20:32
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Směs u tohoto karburátoru ovlivníš velikostí trysky a polohou jehly.
Datum: 11. března 2016 6:33
Jméno: standa
IP: uživatel18580
Už jsem ti napsal,že jestli ti kape benzin z vejfuku tak nezavírá jehlovej ventil u plováku a nebo máš vysokou hladinu. Kolikrát ti to mam ještě napsat?
Datum: 11. března 2016 6:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18241
Čau chlapy mám dotaz jak poznán válec z 05 a z 23 ? Vim ze to ma jiný časování ale da se to poznat z čeho je když je nasazen na motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2016 14:15
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
Právě ze a tou 72 to jelo lépe ... Filtr jsem mel i sundanej jehlu všude možné svíčka OK nevím a klika nic nedre jde to volně ale já mám pocit ze je z 05 mel jsem ho dříve sundanej a asi jsem ho tam dal ... No az budu doma tak se mrknu ale díky za rady
Datum: 07. března 2016 14:15
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Jestli máš 05 ,podívej se jaký máš karburátor. Máš-li 2915 PS , je hl.tryska 60 a tv 40. Nastavení předstihu je v tomto případě 2,3-2,6.
Datum: 07. března 2016 13:25
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Lukáši, nedělej unáhlené závěry. Níže jsem četl, že máš problém s bohatostí směsi a používáš 72 trysku + jehlu nahoře. Bohatá směs má přesně takové příznaky - není to moc točivé a může se zdát, že to od spoda táhne. Podiv se na ty kanály jak radí Standa a hlavně si nastav karburátor jak má být (tryska 68, jehla prostřední zářez a rozumně nastavená hladina s adekvátně odšpuntovaným airboxem). Předstih 1,6 - 1,9 - mě se osvědčil předstih vyšší - kolem těch 1,9.
Datum: 07. března 2016 12:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
Díky ti protože je to takový líný ale odspoda tahá krasne
Datum: 07. března 2016 11:07
Jméno: standa
IP: uživatel18578
Ne,z venku je nerozeznáš. Přinejmenšim musíš sundat hlavu a nebo vejfukový koleno (spíš hlavu) a sjet si pístem dolu aby se ti ukázaly přefuky. Když to hodně zjednodušim tak j05 je má na vejšku něco přes 1cm a naopak válce j20-23 je maj na vejšku skoro 2cm. Okem to poznáš. Z jízdy toho moc nepoznáš,je to takový "líný" ale tahne krásně odspoda,jede většinou 55-60.
Datum: 07. března 2016 6:47
Čau kluci. Mám takoví dotaz a netýká se to fichtla. Tak mě prosím neukamenujte Byl jsem na motosaloně v Brně a jel jsem po dálnici Olomouc-Brno a zpět bez dálniční známky. Žádná hlídka mě nezastavila prostě nic. Tak jsem myslel že to bude OK ale kamarádi mě straší že mi přijde serie fotek a pokuta. Je tady někdo kdo se v tom pohybuje a je mi schopen říct jak to tedy je ? Díky a ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2016 18:53
Díky kluci
Datum: 07. března 2016 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel12828
Neřeš a buď v klidu,nic ti nepřijde. Museli by tě chytit a nebo někde vyfotit schovaný za keřem,ale to je blbost,protože na dálnicích jezdí kobra 11 v tech novejch oktávkách a řešej to hned.... v současný době na dálnici doporučuji začít dodržovat rychlost a předpisy ,nikdy nevíš,který auto je policejní...
Datum: 06. března 2016 18:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
nic neřeš, máš štěstí a vyšlo ti to... problém by jsi měl s vozidlem nad 3,5t bez mýta....
Datum: 06. března 2016 15:05
zdravim vsechny koupil jsem karburator special na motokolo sunway chci ho dat na ankura po zapojeni jede ale na karbeci jsou dve pripojeni na slabe hadicky jedna je pred valcem na sanni a druha je pod nadrzkou plovaku nevite nekdo na co toje a kam se to zapojuje dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2016 10:49
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Hadička u sání bývá k automatickému míchání oleje a benzínu čerpadlem tzv. oilmaster. Pokud nepoužíváš, tak zaslepit. Hadička pod nádržkou plováku je přepad - ten nemá být zapojený nikam, ale neměl by mít možnost odkapávat na výfuk nebo motor.
Datum: 08. března 2016 10:49
Jméno: Lukáš
IP: uživatel17062
Čau chlapi potrebuju radu mám mustanga je po go ložiska gufera a novější píst a kroužky všechno je utěsněny benzín OK předstih ten je naprosto v pohodě je tam 72 triska a jehla az dole je to porad takový linejsi a svíčka je taková zacernelejsi je tam n15c filtr taky OK 3 netahne a kolečka nejsou prohozeny... Potrebuju poradit jak mám nastavit směs .... Nebo myslíte ze si to teprve sedne ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2016 9:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
co si mám představit pod pojmem NOVĚJŠÍ píst???
Datum: 09. března 2016 9:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
Rikas ty ... Já jsem se jenom ptal...
Datum: 08. března 2016 15:05
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Takže máš "7 let praxe" a umíš hovno......... Měl by sis dostudovat aspoň ten základ......
Datum: 07. března 2016 23:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
Tak ty jses jasnej jen jsem se ptal a ze to jede hůř no asi kdyz je tam jiném válec a předstih je 1.6 tak jsem se spletl no... Od spoda táhnul a pak se mu moc nechtělo... Proto jsem se ptal jak mám udělat tu hladinu s tou 72 takže se sklidni mel jsem tam 68 ale s tou to jelo hůř na všechny kombinace jehly a nejsem kkt abych to toho mlatil.... A silikon moc nepouzivam jen jsou trošku potreny plochy a pak papír .... Klika se točí v pohodě a převodovka taky... Poprvi to nedělám zadal jsem vas o radu ne o to aby na me byl někdo hnusnej a dělal ze me největšího curaka ... Hned ten člověk je nespatnejsi a debil co nic neumí hranu se v tom už od 9 a to mi je 16 takže jestli chceš někoho urážet urazej si někoho jinyho ... Díky
Datum: 07. března 2016 23:29
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Takže mi v podstatě tvrdiš že s válcem 05 to nemůže dobře jed ? No to si to teda vylepšil .............................. a jak si poznal že máš válec 05 ? Nevěřím že sis to rozebral a změřil..... "předtih v pohodě a tryska 72" je opravdu vražedná kombinace. Ty vaše generální opravy znám až moc dobře ..... Klika se netočí..... převodovka se netočí .... novej píst znamená přihnutá ojnice ... a všechno utěsněný znamená motor plný silikonu.... takže generální oprava ve stylu pojď mě jebat...... jezdi na kole - budeš rychlejší
Datum: 07. března 2016 14:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
Dobrý nervy na me nebo to nekomentuj idiote... Zjistil jsem ze mám 05 válec tak proto...
Datum: 07. března 2016 11:10
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Nic si kurva nesedne.... jak u idiotů ..... beztak se ti klika netočí.......... "předstih je v pohodě" ??? to znamená co ? Opravdu takové číslo neznám...... zbytek nemá cenu ani komentovat ...... hoď to do kopřiv a jezdi na kole ......
Datum: 07. března 2016 2:26
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18241
Takže mám dat 68 a jehlu na druhém zářez ? Je to porad bohatý
Datum: 06. března 2016 20:11
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Proč máš trysku 72 a ne 68 ? Proč máš jehlu dole (chudá směs) a ne ve druhém zářezu ?
Datum: 05. března 2016 10:00
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
Zdar draci, chci se zeptat jestli jdou přepsat papíry z JAWY 21 na JAWU 05? Já si myslím že to jde ale radši se ptám... Prosím o odpověď... Díky a zatím čs...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2016 15:18
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Záleží na tom, co myslíš přepsáním Ofiko to nejde, výrobce již neexistuje, nikdo jiný ti potvrzení na přestavbu nevydá. Neofiko je vše stejné až na motor, výrobní číslo na rámu není, číslo motoru lze úředně smazat, výrobní štítek lze přehodit. Jediná potíž je v motoru, většina lidí nepozná rozdíl, ale zrovna před 2 týdny jsou koupil J21 s doklady J05 a od cca 30ti letého technika jsem dostal při evidenčce přednášku o tom, jak vypadá motor 05...
Datum: 04. března 2016 15:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel18577
Samozřejmě, že to oficiálně nejde. Jsou to papírově 2 odlišný motorky. Jak píše Franta randál. Přesekej štítek, smaž šíslo motoru (pokud ho vůbec máš, některý pionýry číslo motoru neměly) a jezdi.
Datum: 04. března 2016 12:38
Jméno: Franta randál
IP: uživatel12281
Tohle bych vůbec neřešil,na 05 bych dal štítek z 21 ,zašel na úřad a z TP nechal vymazat číslo motoru (50kč) a jezdil bych.
Datum: 04. března 2016 10:13
Jméno: Hektor
IP: uživatel12281
Zdravím vás neví někdo o nějakých burzách v Polsku? Auto-moto-vetes zkratka něco jako Chotusice,řád bych se jel letos někam podívat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2016 22:22
Posl.aktualizace: 02. března 2016 21:08
přijedu se podívat bydlím ve Velkých Hamrech
Datum: 02. března 2016 21:08
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Posl.aktualizace: 12. března 2016 23:48
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Když je to speciálně pro mě, tak tě nechám ..... Tacháků jsem se na rozebíral .... dělal jsem jak 555,21, 23 a vím..... jsou jak 4 místný, tak 5 místný................... "Kolíky" v náhonu musíš udělat z vrtáku - ten se ti nikdy nestřihne a lanko ti nikdy nepraskne pokud ho máš vedené normálně a bovden předem vykoupaný v teplym oleji ............. Teďka jsem si repásnul zadní kluzáky na Janečka a kolík pro šroub napínáku řetězu jsem urobil o5 z vrtáku. (Akorát jsem ho udělal volnější o 0.4 a zalepil barvou.... kdybych to náhodou v budoucnu musel rozebírat..... ) P.S. klasickej HSS vrták za 7 kč je naprosto ideální na takové to píčoviny.....
Datum: 12. března 2016 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel18582
Speciálně pro tebe se Franky půjdu podivat. Mam všechny stejný a všechny ze starý 05,20,21 ale snad najdu i jeden z mustanga. Když mi to vyjde tak zítra či v pondělí napíšu. Dnes jsem až do noci v robotě .
Datum: 12. března 2016 17:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
novější tachometry mají standardně pětimístný číslo... čtyř mají tacho typu 555 apod. ...
Datum: 12. března 2016 13:31
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Při vší úctě ..... Stando ..... meleš hovna.
Datum: 12. března 2016 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel18581
A že se tak blbě ptám,oni měli nějaký fichtly 5-ti místný počitadlo ujetých km? Nebo tim pátym číslem myslíš metry? Já mam všechny doma 4 místný. Tzn max 9999,9 a jede znova... jinak si taky dovolím podotknout,že tvé počínání mi přijde podivné. Nic bych nestáčel,kolik je na pio najeto nikdy nikdo nezjistí,protože všechny tacho se po 9999 přetočí na nulu a za druhé je u pio klasika,že se každou chvíli strhne náhon a nebo lanko. Kolíčky v náhonu se mi přestaly střihat až když jsem tam narval pořádný "kolíky" .Lanko jsem vyměnil/opravil 3x a pak mi došla trpělivost. Lanko jsem vyhodil. Až budu sundavat rozetu tak vyhodim i náhon. Když budu chtít vědět kolik jedu/točím tak tam dam otáčkoměr na VN kabel. Při převodu 13/55 se 6000ot/min = 60km/h. Víc mi nezajímá. Tak asi tak.
Datum: 12. března 2016 13:23
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
vrtačka je v pohodě ... akorát ty jsi línej držet ji 46 dnů a 9 hodin ..... v kuse .....
Datum: 07. března 2016 2:34
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Vyraž na 8840km dlouhý výlet Nejrychlejší to bude rozborkou, ale nějak mi uniká smysl celého konání? Pokud chceš počítat km od nuly, pořiď si digitální tacho z bicyklu a mechanický tacho nech na pokoji...
Datum: 02. března 2016 13:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
nejjednodušší řešení je, brát stav kterej tam je, jako výchozí, případně stočit tou vrtačkou na nějaký rozumný číslo (třeba 10 000,11 000 apod.)... dalším řešením je rozpertlování rámečku tachometru, rozebrání, přeskládání číselníku a opětovné složení,,, ovšem hrozí poničení rámečku tachometru a nesprávné nastavení předpětí pružiny rafičky a tím i "rozhození" přesnosti měření aktuální rychlosti...
Datum: 02. března 2016 10:28
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Zdarec, mam ve fichtlu zapalování vape a přestalo mi dávat jiskru. Jenom pomocí vrtacky mi to hodí strasně malou jiskru. V drátech asi problém nebude ty jsou zkontrolovaný.I svíčky,fajfky jsem měnil. Najel jsem na něm cca 100km. Bohužel už není v záruce páč fík dlouho stál. Tedkon jsem na nem zacal jezdit a stalo se tohle. Nevíte co na tom mohlo odejít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2016 15:27
Jméno: P
IP: uživatel16502
Tak doufej že neni elektronika v píči jinak mě tam natekla voda a vape v píči že jsem se držel za hlavu že jsou 3tis v prdeli
Datum: 15. července 2016 15:27
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Prave ze je vsecko v cajku kabels jsem vsecko co se dalo menil, bez uspechu .....
Datum: 29. února 2016 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel18574
A neodpadla ti nějak kostra z indučky? Či jinej kábl? Vn kabel cajk?
Datum: 29. února 2016 21:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Právě že neníabsolutne na něm žaádná viditelná chyby. A rotor byl sundáván normálne pomocí sroubu. Proste jsem s nim jel a nalednou prestal jet. Bylo to asi po 0,5km takze se nemohl přehřát.
Datum: 29. února 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18574
Neni ukáplej stator? Někdo tu psal dokonce že ohřál rotor aby ho stahnul a stalo se mu to samý. Vape jsou citlivý. Pro jízdu bez světel nemam ukostřený žlutý vodiče,protože by mi fichtl netroubil. Bez světel jezdim jen couračky do 2km tak doufam že mi z toho taky brzo neukápne stator drží už asi 6 let. Při projížďkách samozřejmně svítim (protože policie) tak tam mi nic nehrozí...
Datum: 29. února 2016 18:52
Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh he to normal I rychlost ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu
Datum: 29. února 2016 22:41
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?
Datum: 29. února 2016 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel18574
Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?
Datum: 29. února 2016 18:41
Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved
Datum: 29. února 2016 18:08
Jméno: Pedro kašmír
IP: uživatel12281
Ne,měla by jet kolem 40km/h
Datum: 29. února 2016 18:03
Jméno: Rider
IP: uživatel15124
Mám babetu 210 a svíčka mi neháže jiskru. Můžu šlapat jak chci ale prostě neháže jiskru. Koupil jsem novou indukční cívku a novou svíčku a prostě pořád nic. Překontroloval jsem i elektriku jestli je všechno v pohodě.
Možná je tam jen nějaká malá chyba ale moc tomu nerozumím.
Nevíte někdo co s tím?
Budu rád za každou radu.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2016 8:27
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Prohlédni zkratovač (chcípák) a vodič až k napájecí cívce na statoru alternátoru. Může to někde zkratovat.
Datum: 29. února 2016 8:27
Jméno: standa
IP: uživatel18574
Obecně je známo,že největšim kurvítkem v eletrice u babety je tyristor,šel bych po něm.
Datum: 29. února 2016 6:26
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Posl.aktualizace: 29. února 2016 23:10
no minimálně by mohl být trošku lepší start....
Datum: 29. února 2016 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel18574
Minimální. Poznáš rozdíl 1,5 a 2,0 ....
Datum: 29. února 2016 22:00
Ne v pohodě já se jen ptám já mám na svým 1,7 ale pro srandu zkusím 1.9... jaká bude změna..
Datum: 29. února 2016 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel18574
Dlouhodobě se mi osvědčují hodnoty okolo 1,8-1,9mm před HU jako ideální pro seriové a lehce upravené motory. Na 60ccm válce,kde držím kompresní poměry pod 9:1 dokonce nastavuju hodnoty lehce přes 2mm. Motory mají kultivovaný chod,dobrý spodek,startují a točí jak by měli. Někdo muže mít i jinej názor. Nikdy jsem se striktně nedržel nějaký vyčtený hodnoty. A co si pamatuju,tak manuál stanovuje hodnotu předstihu do rozmezí 1,6-1,9mm. Tak nevidim důvod se nad tím pozastavovat.
Datum: 29. února 2016 20:00
Není 1.9 mm moc? To pak nebude mit vykonod spoda ne?
Datum: 29. února 2016 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel12828
Zaprvý přidej na předstihu na 1,9 a za druhý uber hladinu. Máš správně zapojenou indučku? Nemáš prohozený 1 a 15 ?
Datum: 28. února 2016 16:52
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0.3 mm. Stačí ústřižek z petlahve ,který vložíš mezi cívku a rotor. Při nastartování, nakloň moto na stranu, kde je karburátor.
Datum: 28. února 2016 7:10
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Caute borci , ako sa prosim vas prejavuje chybna indukcna cievka na pionieri ? Diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:52
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
vazne mi to tam malicko iskri , kludne to mozme nakamerovat a dat sem video a este by som sa uz chcel rovno spytat co sposobuje ze mi pionier ide len na roztlacenie ... na paku neche chytit ... karbec je presne nastaveny ako ma byt , a este ked sa na nom par krat preveziem po ulici a zohreje sa tak ide stale slabsie a slabsie , proste cim je motor viac horuci tym horsie ide :/
Datum: 26. února 2016 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Asi seš moc nabitej tomu nerozumim ... aby někde něco jiskřilo tak se musí jakoby uzavírat okruh ... musí být rozdíl potenciálů ... jako pŕi blesku ... mraky nabitý a země tvoří nulu (kostru,mínus,či jak to nazvat...) ... nevim co by se ti tam muselo dít abys jiskřil šroubovákem v ruce o karbec
Datum: 26. února 2016 19:04
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Diki teraz som tam prehodil dalsiu inducku a konecne to chytilo ale isiel som este nastavit volnobeh a ked som prilozil srobovak k volnobeznej tryske tak sa mi medzi srobikom a srobovakom slabsie iskrilo ... moze to byt aj induckou ci je niekde skrat ?
Datum: 26. února 2016 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Svíčka nehází jiskru. Svíčka hází slabou jiskru ale nejede. Svíčka hází jiskru,motor běží,ale vynechává. Z toho vydíš,že nelze jednoznačně říct : je špatná indučka ... ale alespoň mě se z 2/3 případů stalo,že jak přestala dávat indučka tak začlo nesmyslně jiskřit kladívko i při nakopávání,ale nevim proč. Jindy to nepoznáš vůbec.
Datum: 26. února 2016 17:53
Jméno: rkb
IP: uživatel15632
Posl.aktualizace: 26. února 2016 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Mě to moc jako prototyp stely nepřijde taky jsem měl před lety takovej mini "prototyp" made in garáž ... ale podle všeho na slovensku měli minipincka ... ale i na dobovejch fotkách mi to přišlo made in garáž,mělo to bandu z S22,světlo snad z mustanga,sedlo jak s23 zbytek si nevybavuju...jen si pamatuju jak mi tam mlátil do očí filtrbox z mustanga uchycenej pod nádrží ... jinak to bylo hezký třeba je to přebastlenej tenhle prototyp...
Datum: 26. února 2016 19:38
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
zdravím, dnes sem pulil motor z pincka a všechno v něm bylo rezavé nevím co v tom bylo za olej ale byl tam tak rok, to vím, to mi původní majitel říkal. převodové kolečka, automat řazení, na spojkovém talíři bylo vidět kde byla hladina oleje, že to tam je rezavé a zbytek talíře normální. zkrátka chci se zeptat jestli můžu tyto věci dát do odrezovače, jestli se nemůže řadícímu automatu něco stát nebo tak. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2016 16:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel18576
No hlavne ty novy odrezovace stojej zaprd. Aspon mi to tak prijde, je mozny ze sem koupil nejakej prolitlej, ale skoro nefungoval...Ma nekdo stejnou zkusenost?
Datum: 01. března 2016 16:40
Jméno: Pedrokoule
IP: uživatel12281
Dam boty že tam někdo nalil rezný olej na výrobu emulze
Datum: 29. února 2016 18:13
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Tak si se přesvědčil, že si prdel nerobim. V mládí jsem si pořídil "sadu malého chemika" a pak jsem začal vařit drogy. No a co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš. Teď si teda robim prdel......\r\nNo a jde o to, že díky kyselině, kterou obsahuje odrezovač se začnou tvořit up trhliny, které se díky mechanickému namáhání budou zvětšovat a slučovat, až dojde k lomu. Samozřejmě záleží na materiálu, stupni korozi, době smáčení, agresivitě, namáhání atd. Odrezovač můžeš použít třeba na blatník, ale osobně bych zvolil spíše coca colu protože je 12x levnější. Jinak vím, že ti táhne na 30...... jsem na tom podobně... prostě stárneme no ...už to není jako za mlada ...
Datum: 26. února 2016 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Datum: 26. února 2016 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel18573
A ty jsi "forever young" ? moh bys mi prozradit co je tvoje nízkořvoucí či nízkovroucí směs? Slyšel jsem už všechno možný a tohle mi zní jako trochu kravina ... hydrogenovanej benzín? To jako že benzín v kterym je navíc něco s vodíkem,kterej má jeden volnej elektron? A nebo si děláš úplnou prdel? Co je špatnýho na tom odrezovat rezavý železo odrezovačem? Přijde mi že odrezovači se zrovna z tohoto důvodu říká odrezovač...ale sem už fak starej,už mi tahne na 30,tak se asi pletu a vše je jinak ....
Datum: 26. února 2016 19:16
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Odrezovač funguje na bázi kyseliny fosforečné, kterou obsahuje. Z tohoto důvodu bych ho rozhodně nepoužil. Navrhuji vydrbat nízkorvoucím hydrogenovaným benzínem a kartáčem na lidi. Pak hodit do ohřátého oleje. Standu neposlouchej - stárne a leze mu to na mozek.
Datum: 26. února 2016 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Dát to tam mužeš. Nevim jestli by odrezovač nereagoval s o-kroužkem co je nahoře na automatu jako těsnění,eventuelně podmázneš silikonem. Automat bych pak určitě důkladně promazal.
Datum: 26. února 2016 14:20
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Este sa chcem spytat co sposobuje na pionieri chybu ked ho nakopnem tak mi asi po 20 sekundach zdochne a potom nechce chytit a potom zasa na roztlacenie na chvilu chyti a zas dookola ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2016 0:27
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Zdar na volnoběžnou trysku si se díval profouknout kompresorem a nebo pusou no a možná si myslim že nemáš dobře nastavenej volnoběh když ti hned zdechne mě se tohle taky stávalo a nebo tam taky nemusí jít benzímn vím že jsi měnil palivovou soustavu ale možný je všechno.
Datum: 26. února 2016 0:27
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Caute, potrebujem zistit co spravit s pionierom ked je prechlastany a uz vobec nechce chytit ? Dal som von sviecku , samozrejme osusil a vycistil, motor naprazdno pretocil niekolkokrat ... toto vsetko som zopakoval uz X krat ale stale nic... motor bol komplet rozobraty a pre starty boli krasne , hned chytil a bezal pekne ale len chvilu... Dakujem za odpoved a nech to aspon vam slape jak hodinky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2016 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Pokud ti z výfuku teče benzín tak se ti to fest uchlastává. Zkontroluj funkci jehlovýho ventilu,zřejmně nezavírá dostatečně. Možná je i vysoká hladina. Karburátor jsi vyčistil všechny dirky a skuliny? To že je jak novej neznamená vůbec nic.
Datum: 26. února 2016 14:25
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Filtr vzduchu je čistý ? Píšeš,že karburátor je nový, jaké je výroby. Odpovídají trysky parametrům ? Vyzkoušej trysky ze starého karburátoru.
Datum: 26. února 2016 8:05
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Este ma napadlo ci hadze iskru vo vnutri ked je zasrobovana v hlave ... ale aj inducky som uz skusal 3 a aj tak nejde ... Do konca februara musim spravit STK a ta motorka je prekliata ...
Datum: 25. února 2016 19:02
Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Presne toto vsetlko som spravil , karburator je novy a je cistejsi nez ja zapalovanie je nanovo spravene a krasne hadze iskru , nadrz je tiez vycistena , kohutik a hadicka nova , benzin tecie krasne ale praveze mi ho prechlastava asi , tecie mi benzin z vyfuku , ihlu mam na 2 zareze zhora , hladina v plavakovej komore je presne zarovno plavaku ked ho zatlacim dole , plavak je OK , sviecky som vyskusal uz 3 , ide o to ze predtym to islo ked som zlozil motor a chytal na prve nastartovanie ... ale vzdy po 20 sekundach zdochol , a potom uz to prestavalo ist a teraz ho nemozem ani roztlacit , proste vobec ani neodpali , nemoze to byt uz tak prechlastane ze ho nemozem za ziadnu cenu nakopnut ? ja uz fakt neviem co spravit , vyskusal som uz vsetko ...
Datum: 25. února 2016 19:00
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Benzin teče do karburátoru ? Hladina je seřízená ? Plovák je OK ? Trysky jsou čisté ? Pokud ano , dej jinou svíčku. Můžeš překontrolovat seřízení zapalování.
Datum: 25. února 2016 17:01
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
Zdarec, skládám si motor na jawu 175/356 a chci ze zeptat jak poznám jestli je labyrint ještě použitelnej, když ho nasadím na čep tak tam nějaká malá vůle je, nebo tam nemá bejt žádná? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2016 22:02
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Jsi opravdu natvrdlej !!!! vemu starej labyrint - utočim ho a napálim tam gufero. Žádná raketová věda ............. aha.. aha......... no a co je lepší ? labyrint nebo gufero ? odpověď si dodej sám ...
Datum: 24. února 2016 22:02
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
Datum: 24. února 2016 21:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
pokud je labyrint bez zjevného mechanického poškození, tak není důvod ho měnit... je to bezkontaktní těsnící prvek, tudíž vůle tam vůle vždy...
Datum: 24. února 2016 20:38
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Ne.... myslim do labyrintu .... všichni jste opraváři, serete se do motorů, ničemu nerozumíte a vůbec si o tom nic nepřečtete ! Stále mě zajímá činnost labyrintu - jak funguje ? Aha ........ aha .....
Datum: 24. února 2016 17:25
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
"bouchni tam gufero" myslíš jako místo toho labyrintu? činnost je taková že vlastně zastává funkci gufera ne?
Datum: 24. února 2016 16:28
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Bouchni tam gufero a neřeš vymyšlené.......... Případně si vygoogli činnost labirintu a pak ti to dojde....
Datum: 23. února 2016 22:09
Ještě mám jeden dotaz jak poznám kolikátý mám výbrus? Na pístu i na válci mám písmeno B
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:01
Ja už na to jezdim 6 let a nel by to byt origo
Datum: 26. února 2016 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel18573
Já měl na jednom válci a pístu CX a znamenalo to polská přikousávající se pětapadesátka vrtání to mělo 40 a píst víceméně taky
Datum: 26. února 2016 19:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Písmena značá toleranční třídu, ne výbrus.
Datum: 24. února 2016 16:18
Jméno: Marquee
IP: uživatel18570
Už to tu bylo milionkrát. Na písmena se vykašli, vem šupleru a změř to
Datum: 24. února 2016 9:17
|
|