video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franta
IP: uživatel19699
Zdravím , řeším nalomenou přepážku zapalování na fichtlu. Čím nejlépe opravit, zavařit, nebo postačí tekutý kov na hliník?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 10:44
Jméno: dweindibly
IP: uživatel11737
Ideální samozřejmě zavařit, ale pokud je to je nalomený tak bude nějaký ten kov bohatě dostačovat.. tam není potřeba aby to bylo nějak pevný, jen už se vyvarovat padání řetězu
Datum: 05. dubna 2021 10:44
Jméno: Marek
IP: uživatel19698
Ahoj páni, prosím Vás, sháním řetěz za 9z kolečko na primár. Nedá se někde sehnat za rozumný peníz? Případně nemáte někdo číslo výrobku, že bych poptal přímo ve Strakonicích ve fabrice?\\r\\nDíky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2021 15:04
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
Mám jawu 20 a studená nejde do otáček dusí se a nedrží volnoběh, po nacucání chytne na šlápnutí. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 23:14
Ahoj Vašíku! To co Ti radil Jan, je holá skutečnosť! Ešče bych přidal eslik nejni trošičku znečištěná tryska? A na Jana bych měl otázku. Ty poslední tři slova sú pro nás co to známe? Tos nám nemusel říkat, to opravdu známe! A eslik je to pro Tebe a vyká Ti, tak je to úplnej nesmysl! Proč? Protože eslik bys to znal, toš se tady na to neptáš! Néé? Toš tak. Oski P.S. Eslik sceš možeš napsat na meil!
Datum: 05. dubna 2021 23:14
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
Jak se ohřeje zhruba po 1/2 minutě jede jak fik.
Datum: 04. dubna 2021 19:38
Jméno: Jan
IP: uživatel19700
tam je x možností vždyť to je fichtl na kladívkách začít předpal odtrh hladina jehla a aby byly indukčka kondík ok filtr vždyť to znáte
Datum: 04. dubna 2021 16:56
Jméno: Daniel Švehlák
IP: uživatel19696
Zdravím, měl bych otázku jaký je rozdíl mezi jawa50/20 a jawa 50/05 dostal sem pincka a na rámu je napsané 05 a motor mi připadá jako 20 je to možné? A jako kdyžtak poznám rozdíly mezi těmito dvěma modely?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2021 2:06
Ahoj hanz5005! Gdyž použiju Tfoju meilovú adresu, toš mě to pše: "Vložte méno adresáta". Gdyž tam vložím @ toš se to vrátí jako nedoručitelný! Pošli neco na múj meil! Toš tak. Oski
Datum: 24. března 2021 2:06
Ta v motou 05 nemá dlohou hřídel ozub kolečka řetězky a kartry 05 mají vstup el.instalace prořílou dírou že jdou vytahnout do bouu a 20motory mají kruhovou díru asi 12m
Datum: 23. března 2021 17:18
Zdravim všechny. Když mám rozetu a někdo přede mnou no vyřezal závity pro šrouby M5, tak mám tam dát šroubky, nasadit věnec a jezdit. Nebo to šroubky neudrží a já budu muset vyvrtat díry vedle a znova nanýtovat. Rozetu bych rád opravil. Koupit jinou umí každý Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2022 0:01
Ahoj Vašíku, jaká je zkušenost se šroubovým řešením po delším provozu? Lze doporučit? Díky, Petr
Datum: 16. srpna 2022 0:01
Zdar. Díky za rychlou odpověď. Ten fichtl je na vesnický šolíchání bo nemá tp. takže pro něj končí asfalt ve vedlejší dědině. Plánuju dát ty nejtvrdší šroubky co seženu... Díky za rychlou odpověď a zdar!
Datum: 22. března 2021 20:30
Ahoj Vašku! Je to uš hodně rokú, co sem tak taky uvažoval, ale z jinýho dúvodu. Já měl upravenej motor na cros. Jenže trať byla dost daleko a jet tam s teréním převodem by mě bylo líto motoru! Toš sem tam jel s originální rosetú a velkú rozetu 75 zubú sem si vezl s sebú! Taky kúsek řetázku kerej bylo potřeba pro 75 zubú! Kolečko na motoru od 11i do 14i zubú! Taky sem skusil mět obě rozety vedle sebe a předělat a prodlúžit enom řetázek! Nejsu si schopnej spomět kerá byla venku a kerá uvnitř disku. Taky vodítka řetězu a aj napínák, lebo sem experimentoval se sklonem zadních tlumičú aby byl větší zdvih zadního kola! Totok se nedalo udělat bez šroubování ozubenýho věnce na disk! Předpokládám, že pokud je to na ježdění po silnici trvale, že bude jistější nový díry a nýtování! Já každej výjezd měnil šroubonání ozubení, ale nebylo poznat nic na závitech obyšejných šroubkú! Možná kvalitní ocelový šroubky a sem tam skontrolovat utažení a nejni žádnej problém! Dokážu psat aj spisovně, ale tak s teho mám větší radosť! HI!HI! Detaile možem dodiskutovat na meilu! Toš asik tak. Oski
Datum: 22. března 2021 19:34
FUHA draci,,, tak jako to zacina kazdemu, nejdriv se narodi, pak ziska dovednosti, pak prijde puberta, pak sex, pak manzelka, pak deti, pak hipoteka a do toho deti a tocel se rovna-treba zapracovat na dome/zahrade ba rekontruovat by/dum a prave takovym vyvojem prochazi i sesa a tim i padem i celej fichtlkramek. Coz ve fichtlkramku prijede na krizovatku a bud se date do klasik fichtlkramku a nebo klinete na sekci HOME oficee http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/fichtl_fuska je to teprve na zacatku ale i tak je tam toho hafo pro vsehny smery prace a jeste toho daleko pribude,, zatim jsme donesl do kramku zancku GEKO / LOBSTER s nevim jestli mam jit do EXTOL,,to cele bude zamerovano na hobby a zadne tezke profi za mega love,, standart kvalitu za odpovidajici cenu a ne zadne blato .-) co nato draci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2021 22:22
uz tam je draku
Datum: 18. března 2021 22:22
Jméno: snorkis
IP: uživatel19695
Nápad dobrej, doporučuji přidat ještě výstružník velikosti na přední tlumiče fichtla
Datum: 17. března 2021 18:28
EXTREMNÍ ZDRAŽENÍ ČESKÉ INDUKČNÍ CÍVKY 4V,6V,8V,12V LEBO CÍVKA STOJI 600KC(výrobce změnil svou politiku), A TAKA MUZU NABIDNOUT bulharskou s cerným platem a nebo taiwanskou s hnedim plastem, do 300 kc .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 23:25
Ahoj Jane! Eslik je to tak drahý a nekvalitní, toš si vezni trafoplechy "I", omotej jich izolepú. namotej na ňu nekolik závitú silnějšího drátu, znovu zaizoluj a potom hodně závitú teňunkýho drátu! Znovu zaizoluj a máš INDUČKU podle svojích představ a skoro úplně zadarmo! Toš tak. Oski
Datum: 05. dubna 2021 23:25
Jméno: Jan
IP: uživatel19700
Nechápu co je na tom tak drahýho doprdele přitom je smutný že je to stejná kvalita jak taiwan
Datum: 04. dubna 2021 16:57
A ještě když jsem kupoval ty český tak český výrobce vyráběl vrch černý i hnědý asi dle série jen jsem si udělal teď domněnku úplně nepravdivou asi jakou udělejte si jí taky
Datum: 23. března 2021 17:27
Jinak když se jezdilo hodně s pinckem tak ta česká od nejmenovaného výrobce byla mnohdy po 1-2 letech KO že jsem je měnil už preventivně
Datum: 23. března 2021 17:15
Taiwanská je gut holt český výrobce si se** do vlastního hnízda
Datum: 23. března 2021 17:13
Nazdárek, \\r\\nmám dotaz použití gufera na klice Jawa 50/23 ( tedy 17/30/7 ). V nabídce pro tento typ motoru je levné gufero černé ( á 20Kč). Vybral jsem si gufero hnědé VITON ( á 110 Kč) - podle mého názoru jistě kvalitnější. Ovšem v literatuře jsem nyní narazil na údaj o tom , že tak nemusí být. Zde se tvrdí, že jediné typ gufera , které \\r\\nvydrží působení oleje a benzínu ( tedy dvoudobé motory) jsou gufera černá vyrobená z pryže s označením NBR.\\r\\nSESO mám tedy na tebe dotaz - ve Fichtl krámku zakoupené gufero hnědé VITON ( á 110 Kč) - rozměr 17/30/7 nabízené v sekci Pionýr ( tedy dvoudobý motor - olej + benzín) - bude odolávat hlavně působení benzínu ? Piplal jsem s s generálkou motoru celou zimu a nerad bych, aby motor po nějaké době začal ztrácet výkon díky netěsnému guferu na klice a já znovu rozebíral motor. Díky za odpověď.\\r\\nRomel alias Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2021 20:21
Jméno: jirka
IP: uživatel19482
Viton je obchodní označení, jedná se o fluorkaučuk, značí se jako FPM nebo FKM. Horší než NBR (nitril-butadien-kaučuk) určitě není. Viz tady https://www.gumex.cz/blog/odolne-fluorkaucukove-materialy-viton-fkm-a-fpm-33 Problematické by bylo silikonové gufero MVQ, to se nesnáší s benzínem.
Datum: 14. března 2021 20:21
a prvě viton nejvice odolava novodobenmu naturalu ,, a tak proto je to takova raketa ale jedno unasadit a už neřešite,,, kord když to zazimujete a pu pul roce to ozivite,,s vitonem zadny problem
Datum: 14. března 2021 0:54
Jméno: JK
IP: uživatel19693
Tak co děláte fichtláci nějak to tu skomírá když to srovnám s dobou před 10-15 lety
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2021 15:03
Jméno: Petr
IP: uživatel16313
Přesně tak, většina lidí o (nejen) fichtlech chatuje ve Facebook skupinách. Už jen notifikace, když vám někdo odpoví na dotaz, je hrozně pohodnlá. Tento web je bohužel z dob internetového pravěku, jak vzhledově, tak funkčně. Většina mladých teď chodí na web přes mobil/tablet a na to tento web není vůbec uzpůsoben. Bohužel.
Datum: 26. března 2021 15:03
Jméno: jirka
IP: uživatel19482
Skomírají všechny možný fóra a poradny, nejen fichtlpokec, bohužel. Ti, co se ve fichtlech hrabou léta letoucí, tak už nemají důvod sem chodit. A ti mladší buď nezačínají na fichtlech anebo chodí na fcb...
Datum: 14. března 2021 20:33
vol pockej az me doktor uschopni jako pracovniho, ceka vas obrat o 180 stupnu na druhou ale je fakt ze to zamrzlo .-)
Datum: 08. března 2021 21:44
Zdravím, v létě jsem našel ve stodole pionýra dvacítku se započatou přestavbou na typ 21. Přes zimu jsem tedy dokončil ostatní úpravy, udělal GO motoru a tak dále...
Jenže jsem narazil na problém, že netuším, kudy vést lanko zadní brzdy (samozřejmě 21 kříž i páčka). Nikde jsem pořádně nic nenašel, předpokladám, že to bude absolutně jednoduchá záležitost, ale jsem v tom bezradný. Kdyby se našel někdo ochotný mi poradit byl bych opravdu moc vděčný
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2021 14:31
Tak jsem se konečně znova dostal k pionýrovi a bohužel se mi tu brzdu pořád nepodařilo zprovoznit. Ať lanko vedu jakkoli, bowden se vždycky po sešlápnutí stáhne a páka už se nevrátí, protože nemůžu najít nic, za co bych ho zachytil, aby stále držel napnutý. Byla by, prosím, neště nějaká rada? Jak ho někde zafixovat, aby se nestahoval?
Datum: 15. dubna 2021 14:31
Jméno: Milan
IP: uživatel19694
Pod motorem žádný držák lanka nemám, lanko drží v rovině díky bowdenu samo.
Datum: 10. března 2021 13:02
Ano, lanko je to delší pro jednadvacítku. Právě jsem mám problém, že mi připadá až moc dlouhé
Nejspíš mi tam nějaký ten držáček chybí, ale zkusím si tam teda nějak poradit a zachytit ho. Moc díky za odpověď .-)
Datum: 03. března 2021 22:52
Jméno: dweindibly
IP: uživatel19692
Lanko je také pro typ 21 ? Tedy delší? .. vede od páky směrem jakoby ve směru jízdy a pod motorem, kde je šroub oleje, se v takovém držáčku vrací po levé straně k zadnímu kolu
Datum: 03. března 2021 17:41
zdar draci mám otázku mam jawu 21 a přestala my fungovat spojka prosím o rady co by to mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2021 12:29
Ahoj ondro14! Skoro týdeň a nigdo se nesnaží poradit? Nejni to taky tým, že nevíme, co si představit pod pojmem přestala fungovat? Spojka má spojovat. Taky ale rozpojovat. A co se stalo Tobě, zatím nevíme? Nebo funguje špatně? To je tech možností ešče viec! Buď upřesni co vlastně dělá, nebo máš smolu! Dúfám, že to objasníš! Toš tak. Oski
Datum: 27. února 2021 12:29
zamenil sem nove logo ve fichtlkramku,,, cekam na vase nazory zda nove logo doladit a nebo vratit stare ? .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2021 12:50
Jméno: Jan
IP: uživatel7496
Určitě nové logo změna je život aspoň se bude mít fichtlkrámek jednou za čím ohlédnout ,,jak šel čas" a že neschnil u jednoho loga uřčitě tamto do nultých a do desátých bylo super ale je třeba taky ve dvacátých změnu
Datum: 14. února 2021 12:50
Mě se líbí oboje.
Datum: 12. února 2021 11:21
Jméno: falo
IP: uživatel19687
Jakou hodnotu může mít dnes 05ka rok 63 původní stav v odstínu 5100 podle čsnka púvodní lak toho roku jich v tomhle odstínu vyjelo hodně jinak dělaly modrý a jawácký kromě toho už to má nový blatník bzučák 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2021 14:44
Jméno: Jan
IP: uživatel19690
Tak 10ku oni často ceny jsou nesmyslný tak kdo co sehnal tak to má jinak dnes za pakomáčo cifry to asi nemá cenu kupovat
Datum: 02. března 2021 14:44
Dobrý den, potřebuji poradit můžu zajizdet babettu 210 na benzín verva 100 a poměr oleje 1:25 nebo je lepší n95 na zajizdeni děkuji za veškeré rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2021 14:52
Jméno: Jan
IP: uživatel19690
Jinak myslím můj dojem když koupím do těhle dvoutaktů lepší aditivovanou 95ku tak jede pomalu hůř než na normální to je můj dojem ale jinak se jezdilo i na normal 87oktanu a nic se nedělo takže pro tyhle motory to nemá moc přínos
Datum: 02. března 2021 14:52
Jméno: Jan
IP: uživatel19687
Myslím že by do toho stačila i 91 kdyby jí prodávaly
Datum: 01. února 2021 17:12
Jméno: Pilot červenej
IP: uživatel19686
S tou vervou se určitě nic nepokazí, ale i natural bude dostačovat. Poměr míchání je také v pořádku. Mnoho zdaru
Datum: 29. ledna 2021 22:45
natural ani po zajetí
Datum: 29. ledna 2021 18:55
Jméno: Romel
IP: uživatel16106
Draci, prosím od radu nebo vaši zkušenost - před mnoha lety jsem zakoupil na Jawku 50/23 dvojici lamel - nic zlého netuše . Po nějaké době jsem byl nucen opět rozdělat motor a co nevidím - ozubení lamel bylo vyhlodáno do směru otáčení. Mizerný materiál lamel- kdoví odkud. lamely byly vystlány korkem. Zakoupil jsem opět - v jiném e-shopu (samozřejmě Fichtl krámek) - a tentokrát to bylo v pořádku. Po čase bylo třeba korky vyměnit - čirou náhodou jsem získal " Sadu korkových vložek" bratru za 14,50 Kčs . Obvyklým postupem jsem korky zapravil do lamel a s úspěchem opět jezdil. A jak roky plynuly - korky se pomalu ojely. Bylo třeba opět dát nové obložení . Akorát ta kouzelná krabička už nebyla. Protože obě lamely jsou stále s ozubením ve formě jako za mlada - chtěl bych je znovu dát do oběhu, ale nemám ten korek. Koukal jsem na stránky, kde jej sehnat - napadají mne špunty - ovšem je to většinou korková drť - ta nepřichází do úvahy. Pak jsou tu ještě zátky na demižóny rozměrů tl. 24- průměr 70/65 - jedná se o korek přírodní - bělený. Z jedné zátky uvedených rozměrů (á - 40 Kč) se dá vykřesat cca 14 kousků . Na dvě lamely potřebuji celkem 32 malých lichoběžníků. Tedy 3 zátky cca 120 Kč a poštovné. Akorát nevím jak se tenhle korek bude chovat jako součást spojky.
Ferodu moc nevěřím - dával jsem dohromady spojku na 555 a prokluzovala . A tak raději jedině korek. Máte zkušenost s použitím korkových zátek z přírodního korku? Prosím dejte vědět. Tom/Romel ročník 1948
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2021 19:13
Ahoj Tome! Nesceš mě napsat na meil? Budu moc rád a určitě Tě nenaštvu! Toš tak. Oski
Datum: 18. února 2021 19:13
Mám s ferodo lamelami z Fichtl krámku najeto už spoustu kilometrů a fungují perfektně. Korek už bych nechtěl, už jen proto, že má ferodo větší výdrž než korek.
Datum: 16. ledna 2021 21:47
Přesně tak! Před šedesáti a míň rokama enom špunty! Toš tak. Oski
Datum: 08. ledna 2021 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel19680
korek ze špuntů funguje
Datum: 07. ledna 2021 21:25
Jméno: Honza
IP: uživatel19679
Čau lidi, má někdo zkušenosti s otevřením sání na motoru z fechtla až na hodnotu 170°? Bez klapky samozřejmě. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2021 19:20
Jméno: JAWA751
IP: uživatel19620
Toš ahoj Honza! Nakonec ses dovedl aj ozvat! Je zbytečný, abych já přidával neco do diskuze! KubaTi to fšecko vysvětlil! Oski
Datum: 18. února 2021 19:20
Jméno: Honza
IP: uživatel19679
Díky Kubo!
Datum: 17. února 2021 14:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel19688
Ahoj Honzo, nevím jak daleko jsi s úpravou svého stroje, ale běžně se v závodních motorech s rozvodem pístem symetrák" užívá časování sání 150-200st. Jedna věc je časování, druhá průřez kanálu. Jen varuji, okolo 180st už to opravdu není poslušny dieslový motor, který jede od volnoběhu, ale naštvaná bestie, které se chce jet jen v úzkém pásmu. . Je na každém v jakém pásmu chce, aby mu motor fungoval, a kde chce mít špičku, další věč je perfektní naladění karburátoru a výfukového systému. Dá se s nadsázkou říct, že co na výfuku, to na sání a přefuky polovyna výšky výfukového kanálu. Hondě štěstí, Jinak já své symetráky rád dělám 182/120/122/180,
Datum: 08. února 2021 20:08
Honzo, gdyž mě napšeš, proč si nereagoval na JK gdyž se Tě ptal čemu by to pomohlo, tak Ti neco rozumnýho poradím na Tvúj dotaz!
Datum: 13. ledna 2021 23:35
Jméno: Jk
IP: uživatel19682
Tenhle dotaz musel psát asi fiktivní magor máčo
Datum: 11. ledna 2021 8:41
Jméno: JK
IP: uživatel19681
Co to je nevím čemu by to pomohlo
Datum: 10. ledna 2021 10:15
Zdarec potrebuji radu mam babetu 207 za jizdy chcipla a uz nechtela hazet jiskru tak jsem vymenil tyristor ale porad je problem že nekdy hazi jiskru a potom zase ne civka je dobra fajfka nova ale stejne to nejde a když se to zahreje tak to vypada jako by to spatne palilo dekuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2021 17:20
Otázka zda cívka je dobrá měkdy taky je to relativní
Datum: 23. března 2021 17:20
Jméno: karol1957
IP: uživatel19676
Zdravim draci, oceňujem a plne podporujem rozhodnutie Sesu o zmene PPL, na Slovensku to prekladaju do In time, a to je ďalšia tragedia, od 28.12.2020 kedy zásielka dorazila do Bratislavy čakám na jej doručenie (dnes je 4.1.2021 a nič).Samé blbé výhovorky. Zdar velkopodnikatelom !
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2021 8:18
oni pro rok 2020 udeli zmenu cr predava intimu na sr a intaim na slovensku predava do cr prave ppl .-)
Datum: 05. ledna 2021 8:18
Ahoj draci, jawa 05, 10 let nebyla nastartovaná. nestartuje, dal jsem novouu indukčku 6V, Jiskru svíčka dává, ale nepravidelnou a jenom někdy. Kde je problém?? Zapalovací pol? nebo kondenzátor? nebo ??? S díky Syr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2021 10:16
Jméno: JK
IP: uživatel19681
To může kondík kladívka cokoliv možná i slabý magnet
Datum: 10. ledna 2021 10:16
Jméno: Radim46
IP: uživatel19672
Zdravim, chystám se lakovat opískovanou babettu. Bude stačit alkyton nebo si mám radši nechat namichat autolak? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2020 8:21
Jméno: J
IP: uživatel19674
Je to jedno dělají jednovrstvy 2v1 nebo polyuretan co tam dáš to tam bude jinak myslím že nejlepší je polyuretan musíš dát základ např chemopur a pak chemolak u2181 nebo koupit něco 2v1
Datum: 27. prosince 2020 8:21
|
|