www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel19699    
Zdravím , řeším nalomenou přepážku zapalování na fichtlu. Čím nejlépe opravit, zavařit, nebo postačí tekutý kov na hliník? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 10:44
 
 
 
 
Jméno: dweindibly      IP: uživatel11737    
Ideální samozřejmě zavařit, ale pokud je to je nalomený tak bude nějaký ten kov bohatě dostačovat.. tam není potřeba aby to bylo nějak pevný, jen už se vyvarovat padání řetězu
 
 
Datum: 05. dubna 2021 10:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel19698    
Ahoj páni, prosím Vás, sháním řetěz za 9z kolečko na primár. Nedá se někde sehnat za rozumný peníz? Případně nemáte někdo číslo výrobku, že bych poptal přímo ve Strakonicích ve fabrice?\\r\\nDíky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2021 15:04
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Mám jawu 20 a studená nejde do otáček dusí se a nedrží volnoběh, po nacucání chytne na šlápnutí. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 23:14
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Vašíku! To co Ti radil Jan, je holá skutečnosť! Ešče bych přidal eslik nejni trošičku znečištěná tryska? A na Jana bych měl otázku. Ty poslední tři slova sú pro nás co to známe? Tos nám nemusel říkat, to opravdu známe! A eslik je to pro Tebe a vyká Ti, tak je to úplnej nesmysl! Proč? Protože eslik bys to znal, toš se tady na to neptáš! Néé? Toš tak. Oski P.S. Eslik sceš možeš napsat na meil!
 
 
Datum: 05. dubna 2021 23:14
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Jak se ohřeje zhruba po 1/2 minutě jede jak fik.
 
 
Datum: 04. dubna 2021 19:38
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19700    
tam je x možností vždyť to je fichtl na kladívkách začít předpal odtrh hladina jehla a aby byly indukčka kondík ok filtr vždyť to znáte
 
 
Datum: 04. dubna 2021 16:56
 
 
 
 
Jméno: Daniel Švehlák      IP: uživatel19696    
Zdravím, měl bych otázku jaký je rozdíl mezi jawa50/20 a jawa 50/05 dostal sem pincka a na rámu je napsané 05 a motor mi připadá jako 20 je to možné? A jako kdyžtak poznám rozdíly mezi těmito dvěma modely? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2021 2:06
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj hanz5005! Gdyž použiju Tfoju meilovú adresu, toš mě to pše: "Vložte méno adresáta". Gdyž tam vložím @ toš se to vrátí jako nedoručitelný! Pošli neco na múj meil! Toš tak. Oski
 
 
Datum: 24. března 2021 2:06
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta v motou 05 nemá dlohou hřídel ozub kolečka řetězky a kartry 05 mají vstup el.instalace prořílou dírou že jdou vytahnout do bouu a 20motory mají kruhovou díru asi 12m
 
 
Datum: 23. března 2021 17:18
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim všechny. Když mám rozetu a někdo přede mnou no vyřezal závity pro šrouby M5, tak mám tam dát šroubky, nasadit věnec a jezdit. Nebo to šroubky neudrží a já budu muset vyvrtat díry vedle a znova nanýtovat. Rozetu bych rád opravil. Koupit jinou umí každý :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2022 0:01
 
 
 
 
Jméno: Kviiik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Vašíku, jaká je zkušenost se šroubovým řešením po delším provozu? Lze doporučit? Díky, Petr
 
 
Datum: 16. srpna 2022 0:01
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar. Díky za rychlou odpověď. Ten fichtl je na vesnický šolíchání bo nemá tp. takže pro něj končí asfalt ve vedlejší dědině. Plánuju dát ty nejtvrdší šroubky co seženu... Díky za rychlou odpověď a zdar!
 
 
Datum: 22. března 2021 20:30
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Vašku! Je to uš hodně rokú, co sem tak taky uvažoval, ale z jinýho dúvodu. Já měl upravenej motor na cros. Jenže trať byla dost daleko a jet tam s teréním převodem by mě bylo líto motoru! Toš sem tam jel s originální rosetú a velkú rozetu 75 zubú sem si vezl s sebú! Taky kúsek řetázku kerej bylo potřeba pro 75 zubú! Kolečko na motoru od 11i do 14i zubú! Taky sem skusil mět obě rozety vedle sebe a předělat a prodlúžit enom řetázek! Nejsu si schopnej spomět kerá byla venku a kerá uvnitř disku. Taky vodítka řetězu a aj napínák, lebo sem experimentoval se sklonem zadních tlumičú aby byl větší zdvih zadního kola! Totok se nedalo udělat bez šroubování ozubenýho věnce na disk! Předpokládám, že pokud je to na ježdění po silnici trvale, že bude jistější nový díry a nýtování! Já každej výjezd měnil šroubonání ozubení, ale nebylo poznat nic na závitech obyšejných šroubkú! Možná kvalitní ocelový šroubky a sem tam skontrolovat utažení a nejni žádnej problém! Dokážu psat aj spisovně, ale tak s teho mám větší radosť! HI!HI! Detaile možem dodiskutovat na meilu! Toš asik tak. Oski
 
 
Datum: 22. března 2021 19:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FUHA draci,,, tak jako to zacina kazdemu, nejdriv se narodi, pak ziska dovednosti, pak prijde puberta, pak sex, pak manzelka, pak deti, pak hipoteka a do toho deti a tocel se rovna-treba zapracovat na dome/zahrade ba rekontruovat by/dum a prave takovym vyvojem prochazi i sesa a tim i padem i celej fichtlkramek. Coz ve fichtlkramku prijede na krizovatku a bud se date do klasik fichtlkramku a nebo klinete na sekci HOME oficee http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/fichtl_fuska je to teprve na zacatku ale i tak je tam toho hafo pro vsehny smery prace a jeste toho daleko pribude,, zatim jsme donesl do kramku zancku GEKO / LOBSTER s nevim jestli mam jit do EXTOL,,to cele bude zamerovano na hobby a zadne tezke profi za mega love,, standart kvalitu za odpovidajici cenu a ne zadne blato .-) co nato draci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2021 22:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz tam je draku
 
 
Datum: 18. března 2021 22:22
 
 
 
 
Jméno: snorkis      IP: uživatel19695    
Nápad dobrej, doporučuji přidat ještě výstružník velikosti na přední tlumiče fichtla :-)
 
 
Datum: 17. března 2021 18:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
EXTREMNÍ ZDRAŽENÍ ČESKÉ INDUKČNÍ CÍVKY 4V,6V,8V,12V LEBO CÍVKA STOJI 600KC(výrobce změnil svou politiku), A TAKA MUZU NABIDNOUT bulharskou s cerným platem a nebo taiwanskou s hnedim plastem, do 300 kc .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 23:25
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Jane! Eslik je to tak drahý a nekvalitní, toš si vezni trafoplechy "I", omotej jich izolepú. namotej na ňu nekolik závitú silnějšího drátu, znovu zaizoluj a potom hodně závitú teňunkýho drátu! Znovu zaizoluj a máš INDUČKU podle svojích představ a skoro úplně zadarmo! Toš tak. Oski
 
 
Datum: 05. dubna 2021 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19700    
Nechápu co je na tom tak drahýho doprdele přitom je smutný že je to stejná kvalita jak taiwan
 
 
Datum: 04. dubna 2021 16:57
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě když jsem kupoval ty český tak český výrobce vyráběl vrch černý i hnědý asi dle série jen jsem si udělal teď domněnku úplně nepravdivou asi jakou udělejte si jí taky
 
 
Datum: 23. března 2021 17:27
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak když se jezdilo hodně s pinckem tak ta česká od nejmenovaného výrobce byla mnohdy po 1-2 letech KO že jsem je měnil už preventivně
 
 
Datum: 23. března 2021 17:15
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taiwanská je gut holt český výrobce si se** do vlastního hnízda
 
 
Datum: 23. března 2021 17:13
 
 
 
 
Jméno: Romel      E-mail:      IP: uživatel16106    
Nazdárek, \\r\\nmám dotaz použití gufera na klice Jawa 50/23 ( tedy 17/30/7 ). V nabídce pro tento typ motoru je levné gufero černé ( á 20Kč). Vybral jsem si gufero hnědé VITON ( á 110 Kč) - podle mého názoru jistě kvalitnější. Ovšem v literatuře jsem nyní narazil na údaj o tom , že tak nemusí být. Zde se tvrdí, že jediné typ gufera , které \\r\\nvydrží působení oleje a benzínu ( tedy dvoudobé motory) jsou gufera černá vyrobená z pryže s označením NBR.\\r\\nSESO mám tedy na tebe dotaz - ve Fichtl krámku zakoupené gufero hnědé VITON ( á 110 Kč) - rozměr 17/30/7 nabízené v sekci Pionýr ( tedy dvoudobý motor - olej + benzín) - bude odolávat hlavně působení benzínu ? Piplal jsem s s generálkou motoru celou zimu a nerad bych, aby motor po nějaké době začal ztrácet výkon díky netěsnému guferu na klice a já znovu rozebíral motor. Díky za odpověď.\\r\\nRomel alias Tom odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2021 20:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19482    
Viton je obchodní označení, jedná se o fluorkaučuk, značí se jako FPM nebo FKM. Horší než NBR (nitril-butadien-kaučuk) určitě není. Viz tady https://www.gumex.cz/blog/odolne-fluorkaucukove-materialy-viton-fkm-a-fpm-33 Problematické by bylo silikonové gufero MVQ, to se nesnáší s benzínem.
 
 
Datum: 14. března 2021 20:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a prvě viton nejvice odolava novodobenmu naturalu ,, a tak proto je to takova raketa ale jedno unasadit a už neřešite,,, kord když to zazimujete a pu pul roce to ozivite,,s vitonem zadny problem
 
 
Datum: 14. března 2021 0:54
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19693    
Tak co děláte fichtláci nějak to tu skomírá když to srovnám s dobou před 10-15 lety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2021 15:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16313    
Přesně tak, většina lidí o (nejen) fichtlech chatuje ve Facebook skupinách. Už jen notifikace, když vám někdo odpoví na dotaz, je hrozně pohodnlá. Tento web je bohužel z dob internetového pravěku, jak vzhledově, tak funkčně. Většina mladých teď chodí na web přes mobil/tablet a na to tento web není vůbec uzpůsoben. Bohužel. :-(
 
 
Datum: 26. března 2021 15:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19482    
Skomírají všechny možný fóra a poradny, nejen fichtlpokec, bohužel. Ti, co se ve fichtlech hrabou léta letoucí, tak už nemají důvod sem chodit. A ti mladší buď nezačínají na fichtlech anebo chodí na fcb...
 
 
Datum: 14. března 2021 20:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vol pockej az me doktor uschopni jako pracovniho, ceka vas obrat o 180 stupnu na druhou ale je fakt ze to zamrzlo .-)
 
 
Datum: 08. března 2021 21:44
 
 
 
 
Jméno: Lucipisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, v létě jsem našel ve stodole pionýra dvacítku se započatou přestavbou na typ 21. Přes zimu jsem tedy dokončil ostatní úpravy, udělal GO motoru a tak dále... Jenže jsem narazil na problém, že netuším, kudy vést lanko zadní brzdy (samozřejmě 21 kříž i páčka). Nikde jsem pořádně nic nenašel, předpokladám, že to bude absolutně jednoduchá záležitost, ale jsem v tom bezradný. Kdyby se našel někdo ochotný mi poradit byl bych opravdu moc vděčný :-) Díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2021 14:31
 
 
 
 
Jméno: Lucipisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se konečně znova dostal k pionýrovi a bohužel se mi tu brzdu pořád nepodařilo zprovoznit. Ať lanko vedu jakkoli, bowden se vždycky po sešlápnutí stáhne a páka už se nevrátí, protože nemůžu najít nic, za co bych ho zachytil, aby stále držel napnutý. Byla by, prosím, neště nějaká rada? Jak ho někde zafixovat, aby se nestahoval?
 
 
Datum: 15. dubna 2021 14:31
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19694    
Pod motorem žádný držák lanka nemám, lanko drží v rovině díky bowdenu samo.
 
 
Datum: 10. března 2021 13:02
 
 
 
 
Jméno: Lucipisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, lanko je to delší pro jednadvacítku. Právě jsem mám problém, že mi připadá až moc dlouhé :-D Nejspíš mi tam nějaký ten držáček chybí, ale zkusím si tam teda nějak poradit a zachytit ho. Moc díky za odpověď .-)
 
 
Datum: 03. března 2021 22:52
 
 
 
 
Jméno: dweindibly      IP: uživatel19692    
Lanko je také pro typ 21 ? Tedy delší? .. vede od páky směrem jakoby ve směru jízdy a pod motorem, kde je šroub oleje, se v takovém držáčku vrací po levé straně k zadnímu kolu
 
 
Datum: 03. března 2021 17:41
 
 
 
 
Jméno: ondra14 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám otázku mam jawu 21 a přestala my fungovat spojka prosím o rady co by to mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2021 12:29
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj ondro14! Skoro týdeň a nigdo se nesnaží poradit? Nejni to taky tým, že nevíme, co si představit pod pojmem přestala fungovat? Spojka má spojovat. Taky ale rozpojovat. A co se stalo Tobě, zatím nevíme? Nebo funguje špatně? To je tech možností ešče viec! Buď upřesni co vlastně dělá, nebo máš smolu! Dúfám, že to objasníš! Toš tak. Oski
 
 
Datum: 27. února 2021 12:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamenil sem nove logo ve fichtlkramku,,, cekam na vase nazory zda nove logo doladit a nebo vratit stare ? .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2021 12:50
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel7496    
Určitě nové logo změna je život aspoň se bude mít fichtlkrámek jednou za čím ohlédnout ,,jak šel čas" a že neschnil u jednoho loga uřčitě tamto do nultých a do desátých bylo super ale je třeba taky ve dvacátých změnu
 
 
Datum: 14. února 2021 12:50
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se líbí oboje.
 
 
Datum: 12. února 2021 11:21
 
 
 
 
Jméno: falo      IP: uživatel19687    
Jakou hodnotu může mít dnes 05ka rok 63 původní stav v odstínu 5100 podle čsnka púvodní lak toho roku jich v tomhle odstínu vyjelo hodně jinak dělaly modrý a jawácký kromě toho už to má nový blatník bzučák 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2021 14:44
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19690    
Tak 10ku oni často ceny jsou nesmyslný tak kdo co sehnal tak to má jinak dnes za pakomáčo cifry to asi nemá cenu kupovat
 
 
Datum: 02. března 2021 14:44
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel19685    
Dobrý den, potřebuji poradit můžu zajizdet babettu 210 na benzín verva 100 a poměr oleje 1:25 nebo je lepší n95 na zajizdeni děkuji za veškeré rady a tipy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2021 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19690    
Jinak myslím můj dojem když koupím do těhle dvoutaktů lepší aditivovanou 95ku tak jede pomalu hůř než na normální to je můj dojem ale jinak se jezdilo i na normal 87oktanu a nic se nedělo takže pro tyhle motory to nemá moc přínos
 
 
Datum: 02. března 2021 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19687    
Myslím že by do toho stačila i 91 kdyby jí prodávaly
 
 
Datum: 01. února 2021 17:12
 
 
 
 
Jméno: Pilot červenej      IP: uživatel19686    
S tou vervou se určitě nic nepokazí, ale i natural bude dostačovat. Poměr míchání je také v pořádku. Mnoho zdaru
 
 
Datum: 29. ledna 2021 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural ani po zajetí
 
 
Datum: 29. ledna 2021 18:55
 
 
 
 
Jméno: Romel      IP: uživatel16106    
Draci, prosím od radu nebo vaši zkušenost - před mnoha lety jsem zakoupil na Jawku 50/23 dvojici lamel - nic zlého netuše . Po nějaké době jsem byl nucen opět rozdělat motor a co nevidím - ozubení lamel bylo vyhlodáno do směru otáčení. Mizerný materiál lamel- kdoví odkud. lamely byly vystlány korkem. Zakoupil jsem opět - v jiném e-shopu (samozřejmě Fichtl krámek) - a tentokrát to bylo v pořádku. Po čase bylo třeba korky vyměnit - čirou náhodou jsem získal " Sadu korkových vložek" bratru za 14,50 Kčs . Obvyklým postupem jsem korky zapravil do lamel a s úspěchem opět jezdil. A jak roky plynuly - korky se pomalu ojely. Bylo třeba opět dát nové obložení . Akorát ta kouzelná krabička už nebyla. Protože obě lamely jsou stále s ozubením ve formě jako za mlada - chtěl bych je znovu dát do oběhu, ale nemám ten korek. Koukal jsem na stránky, kde jej sehnat - napadají mne špunty - ovšem je to většinou korková drť - ta nepřichází do úvahy. Pak jsou tu ještě zátky na demižóny rozměrů tl. 24- průměr 70/65 - jedná se o korek přírodní - bělený. Z jedné zátky uvedených rozměrů (á - 40 Kč) se dá vykřesat cca 14 kousků . Na dvě lamely potřebuji celkem 32 malých lichoběžníků. Tedy 3 zátky cca 120 Kč a poštovné. Akorát nevím jak se tenhle korek bude chovat jako součást spojky. Ferodu moc nevěřím - dával jsem dohromady spojku na 555 a prokluzovala . A tak raději jedině korek. Máte zkušenost s použitím korkových zátek z přírodního korku? Prosím dejte vědět. Tom/Romel ročník 1948 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2021 19:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Tome! Nesceš mě napsat na meil? Budu moc rád a určitě Tě nenaštvu! Toš tak. Oski
 
 
Datum: 18. února 2021 19:13
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám s ferodo lamelami z Fichtl krámku najeto už spoustu kilometrů a fungují perfektně. Korek už bych nechtěl, už jen proto, že má ferodo větší výdrž než korek.
 
 
Datum: 16. ledna 2021 21:47
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Přesně tak! Před šedesáti a míň rokama enom špunty! Toš tak. Oski
 
 
Datum: 08. ledna 2021 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19680    
korek ze špuntů funguje
 
 
Datum: 07. ledna 2021 21:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19679    
Čau lidi, má někdo zkušenosti s otevřením sání na motoru z fechtla až na hodnotu 170°? Bez klapky samozřejmě. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2021 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel19620    
Toš ahoj Honza! Nakonec ses dovedl aj ozvat! Je zbytečný, abych já přidával neco do diskuze! KubaTi to fšecko vysvětlil! Oski
 
 
Datum: 18. února 2021 19:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19679    
Díky Kubo!
 
 
Datum: 17. února 2021 14:16
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel19688    
Ahoj Honzo, nevím jak daleko jsi s úpravou svého stroje, ale běžně se v závodních motorech s rozvodem pístem symetrák" užívá časování sání 150-200st. Jedna věc je časování, druhá průřez kanálu. Jen varuji, okolo 180st už to opravdu není poslušny dieslový motor, který jede od volnoběhu, ale naštvaná bestie, které se chce jet jen v úzkém pásmu. :-D. Je na každém v jakém pásmu chce, aby mu motor fungoval, a kde chce mít špičku, další věč je perfektní naladění karburátoru a výfukového systému. Dá se s nadsázkou říct, že co na výfuku, to na sání a přefuky polovyna výšky výfukového kanálu. Hondě štěstí, Jinak já své symetráky rád dělám 182/120/122/180,
 
 
Datum: 08. února 2021 20:08
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Honzo, gdyž mě napšeš, proč si nereagoval na JK gdyž se Tě ptal čemu by to pomohlo, tak Ti neco rozumnýho poradím na Tvúj dotaz!
 
 
Datum: 13. ledna 2021 23:35
 
 
 
 
Jméno: Jk      IP: uživatel19682    
Tenhle dotaz musel psát asi fiktivní magor máčo
 
 
Datum: 11. ledna 2021 8:41
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19681    
Co to je nevím čemu by to pomohlo
 
 
Datum: 10. ledna 2021 10:15
 
 
 
 
Jméno: jirka131 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec potrebuji radu mam babetu 207 za jizdy chcipla a uz nechtela hazet jiskru tak jsem vymenil tyristor ale porad je problem že nekdy hazi jiskru a potom zase ne civka je dobra fajfka nova ale stejne to nejde a když se to zahreje tak to vypada jako by to spatne palilo dekuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2021 17:20
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otázka zda cívka je dobrá měkdy taky je to relativní
 
 
Datum: 23. března 2021 17:20
 
 
 
 
Jméno: karol1957      IP: uživatel19676    
Zdravim draci, oceňujem a plne podporujem rozhodnutie Sesu o zmene PPL, na Slovensku to prekladaju do In time, a to je ďalšia tragedia, od 28.12.2020 kedy zásielka dorazila do Bratislavy čakám na jej doručenie (dnes je 4.1.2021 a nič).Samé blbé výhovorky. Zdar velkopodnikatelom ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2021 8:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oni pro rok 2020 udeli zmenu cr predava intimu na sr a intaim na slovensku predava do cr prave ppl .-)
 
 
Datum: 05. ledna 2021 8:18
 
 
 
 
Jméno: syrano      E-mail:      IP: uživatel19675    
Ahoj draci, jawa 05, 10 let nebyla nastartovaná. nestartuje, dal jsem novouu indukčku 6V, Jiskru svíčka dává, ale nepravidelnou a jenom někdy. Kde je problém?? Zapalovací pol? nebo kondenzátor? nebo ??? S díky Syr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2021 10:16
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19681    
To může kondík kladívka cokoliv možná i slabý magnet
 
 
Datum: 10. ledna 2021 10:16
 
 
 
 
Jméno: Radim46      IP: uživatel19672    
Zdravim, chystám se lakovat opískovanou babettu. Bude stačit alkyton nebo si mám radši nechat namichat autolak? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2020 8:21
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel19674    
Je to jedno dělají jednovrstvy 2v1 nebo polyuretan co tam dáš to tam bude jinak myslím že nejlepší je polyuretan musíš dát základ např chemopur a pak chemolak u2181 nebo koupit něco 2v1
 
 
Datum: 27. prosince 2020 8:21
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 05.12.2024 0:47:31 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu