www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: RadekB      E-mail:      IP: uživatel18567    
Čuste mam motor z jawy 23 ted sem ho rozebral jen tak abych se podival a na klice když s ní viklam doleva a doprava ma vuli dobre 3 mm a ve valci jsou drobne ryhy ale jinak zrcadlo pekne az na tech par ryh motor jede na dvojku neco pres 55 nemuze se mu nic stat kdyz ma takovou vůli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 22:15
 
 
 
 
Jméno: RadekB      E-mail:      IP: uživatel18567    
Tak to je v poho nema vuli nahoru ani dolu ani dopredu ani dozadu jenom do stran takue je to ok nic by se nemelo stat ja to mam stejnak jenom ze najezdim tak 1 2 tisice rocne na tech polich takze je to ok jednou za rok jedu fichtl cup a je to ok ted mi zen motor prave praskl zalepil jsem ho plastelinovym epoxidovym lepidlem s3m zvedavej co to vydrží
 
 
Datum: 22. února 2016 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Vůle do stran ani nevadí. Nesmí mít ojnice vůli nahoru,dolu. Jak má i malou znatelnou tak je to začátek jejího konce.
 
 
Datum: 22. února 2016 21:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18564    
Zdar všem. Řešim zapeklitou věc. Potřebuju změřit napětí na baterce,zda dobijí. Jenže se mi nedaří,ať měřim AC či DC tak mi na displeji multimetru lítaj hausnumera od -18 po 14V v takový rychlosti,že to nejde ani přečíst. A ty a samý bludy mi tam litáj ať dam hroty na baterku,před i za nabíjecí zařízení i přímo na kontakt dobíjecí cívky. Konkrétně je to Simson 6V bez tyristoru i bez ELBY,dával jsem dohromady komplet eletriku. Dotaz zní,zda netušíte,zda používam blbej multimetr a nebo jestli to třeba nedělá neodrušená fajfka (svíčka?) Cívka se mi zdá zdravá,zadní světlo svítí a nepraská,brzdovka z druhýho vinutí cívky funguje. Samozřejmně mi napadlo použít nějakej analogovej ručičkovej voltmetr,kterej na okolní šumy nereaguje,ale nemam ho a ani nikdo známej. Simsoňácký fóra jsem pročítal,každej to měří na baterce a nebo na cívce a nebo za usměrňovačem a nikdo se nezmiňuje že by měl takovýhle problémy ... měřák mam opravdu levnej,ale plně funkční. Napadá mi ta fajfka. Je tam nejobyčejnější krátká s hrotem a svíčka N14C. Píšu jsem jen proto,jestli by někdo neporadil kde dělam chybu ? To že je to simson zde nehraje ani roli ... Dík všem. Elektrikář zrovna nejsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18571    
Tak to vyřešila oplechovaná fajfka. Vše jde proměřit. Krásně to dobijí. S mojí jetou baterkou drží na volnoběh krásně 5,82V a při přidání plynu jde krásně 5,94 - 5,96 a nahoru... jinak moje zvláštní baterka drží kapacitu na 5,8V ... asi už ji pérák počechral desky :-D
 
 
Datum: 24. února 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tohle rušení se děje u nekvalitních digitálních měřáků. Paradoxně jsem koupil jeden měřák z Číny za asi 300kč a ten rušením netrpěl. Po chvíli odešly kabely, dal jsem z 2. měřáku a začaly se tam objevovat nesmysly. Na tyhle věci kolem motorek, který jsou dost zarušený (a ani odrušená fajfka/svíčka nepomáhá), je zlatý analog. měřák.
 
 
Datum: 23. února 2016 11:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Holt to chtělo klidnou hlavu a víc se zamyslet. Jak mam vymytej mozek ze simsona v iglů a všech schémat,problémů a upadlejch koster tak už jsem myslel,že maj oba usměrňovače (starej a novej) proraženou diodu ... tak sem je rozhodil ... starej sem poopravil,z novýho mi vypadali matičky,oba pípali jen v jednom směru,což je dobře. Vytrh jsem po dvacátý magneto (mam atypickej "sundavák";-) a už jsem zas přeletoval kostru na cívce,vytrhal jsem zas všechny kabely a vše řádně překontroloval a znova zapojil a přitom se stačilo zastavit,sednout si,dát cigáro a vyměnit fajfku za dlouhou :-D Dík za potvrzení. Byl jsem z toho na prášky. Už jen přebouchnu gufero pod zapalovánim,vyměnim prasklý žárovky,zkontroluju dobijení a odjíždí :-) a kluci nevíte někdo baj oko jakej předstih má mít kladívkáč simson? Jako výchozí bod beru ustavení jaký tam bylo vymáčklý držákama na statoru,na kladívku musim mít aspoň 0,5mm jinak nechytá a když chytí má divnej měkkej chod ... teď už má teda chod jen jeden ... chytí a drží tak 3000 ot :-D :-D šílený ...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tipuju to na tu fajfku,,, odrušit a mělo by to chodit...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Multik chodí. Když chcípnu motor tak normálně naměřim 5,85V (baterka neni TOP). Rozsah jsem používal 20V i 200V. Zkoušel jsem jak měřit DC na baterce,tak AC na cívce,před usměrňovačem a AC i DC jak na baterce tak za plechovym dobijecim monstrem. To je nějakej divnej šum,protože multik blbne byť připojim jen červenej hrot na plus baterky a nebo na cívku,druhej hrot volnej v ruce a už tam ty nesmysly lítaj ... a je jedno jestli AC nebo DC ... jinak kvůli přisávání vzduchu mam volnoběh tak 3000 ot/min ale to je fuk,to budu taky řešit... to s brzdovym světlem je dobrej nápad,ale není to nutné,funguje to skvěle i teď. Ono šlape úplně všechno. Majiteli to navrhnu,je to jen přepojení jednoho kabelu. Ještě jsem nezkoušel zapojit do okruhu multik jako ampérmetr,to by mělo prej dávat max 2,5A v max otáčkách za tlumivkou a pod 1A na volnoběh by to nemělo padat... ještě nějakej nápad? Že by byl vadnej multik se mi nezdá,měříme a propípáváme tim všechno,auta,motorky ... vesměs teda altiky,baterky,žhavení atd ... vše ok ... a nemuže vadná cívka vytvářet takovýhle frekvenční nesmysly? Vim že u pio kvůli krátký fajfce nejde třeba otáčkoměr na VN kabel ... taky pak píše bludy...
 
 
Datum: 22. února 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipl bych to na KO multimetr, na jeho ověření bych udělal experiment, že bych změřil baterii (třeba trochu vybitou) vyndanou z motorky, pak ji nasadil, nahodil, nechal to chvíli brblat a zastavit, vyndat baterii a změřit .. pokud na ní bude vyšší napětí, motorka by měla nějak dobíjet. Jinak jsem elektriku dělal na 6V Simsonu, měl už ale tyristor, ale bez elby (přerušovač bimetal + takovej ten hnědej regler), a co si pamatuju, tak napětí i při běhu nebyl problém změřit a hýbalo se to v okolí 7,2V .. fajka nevím jaká byla ale nerušilo mi to .. samotná dobíjecí cívka by měla jít proměřit na AC, akorát bych dal pro sichr větší rozsah. Jinak z dobíjecí jde myslím že zadní brzdové světlo, co si pamatuji, být tebou to předělám na baterii na spínačku, protože je pak světlo citelněji vidět při nízkých ot. a funguje opravdu jako brzdové světlo .. a cívka je pak jen čistě dobíjecí .. zkus, uvidíš :-)
 
 
Datum: 22. února 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: Miso      IP: uživatel18540    
Zdar , chci se zeptat , vsiml jsem si v chatu ze se nekdo ptal na klikovy hridel s pincka ... chci se zeptat proc jsou 2 druhy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: Miso      IP: uživatel18540    
No jo omlouvam se, chtel sem si udelat prdel s bratrance, jsem u nej na par dnu a von sklada pincka a tak jsem chtel byt i ja o neco moudrejsi :-D
 
 
Datum: 22. února 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Miso máš stejnou IP jako Dew ... o co ti jde? Jsou 3 motory tak jsou troje klikovky. J550,555 a 05 jsou ouzký motory a maj příslušný kliky a j20,21 a 23 jsou širší motory a maj příslušný kliky ... nevim co chceš slyšet víc?
 
 
Datum: 22. února 2016 16:36
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar . Zistil som ze na pioniera su 2 druhy klukoviek. Jedna ma 2 diery na boku a druha je pri ojnicnom lozisku viac vyfrezovana... Nebude to vadit ak tu vyfrezovanu nahradim tou ktora ma 2 diery na boku ? ( Viem ze je to kvoli vyvazeniu ) Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ještě doplním, čepy 15mm 550/555/05 mají stejný průměr do ložiska a stejnou délku od setrvačníku ven, ale stejné (zřejmě) nejsou.
 
 
Datum: 11. března 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Klikovek je víc než tři druhy. Klika na 550/555 má hlavní čepy 15mm, pístní čep 10mm, čep spodního ložiska má menší průměr než pozdější typy a setrvačníky mají otvory. Klika 20/21/23 má hlavní čepy 17mm, pístní čep 14,1mm, setrvačníky plné. Klika na 05 má hlavní čepy 15mm, pístní čep 14,1mm, setrvačníky s otvory. Na rozdíl od ostatních typů se zde používají celkem tři typy ojnic, viz tady: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=133&idtop=210843 . Poslední typ ojnice se dál používal u 20/21/23, viz katalog ND. Setrvačníky s masivní ojnicí použitou i na 20/21/23 mají viditelně větší mezeru mezi setrvačníky oproti variantě s tenkou ojnicí (zřejmě varianta s dělenou klecí). U typů 550/555/05 platí, že šířka kliky je stejná, stejné jsou i hlavní čepy, liší se setrvačníky. Klika jako celek s pístem by měla být záměnná mezi 550/555/05. Kliky 05 s tenkou ojnicí mám dvě a domnívám se, že obě jsou s dělenou klecí. Takže zde je ještě prostor k doplnění informací;-) Tolik teorie, kliky 05 mám připravené k repasi, tak se uvidí...
 
 
Datum: 11. března 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Presne ako pises Standa :-) su 3 druhy ... ta s gulatymi dierami a zo silnou ojnicou je s 05 :-)
 
 
Datum: 10. března 2016 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
No čistě teoreticky by se slabá 05-tková ojnice na 14,1mm čep měla dát normálně přelisovat do kliky j555,spodní čep ojnice by měl bejt stejnej ... já viděl taky jeden abnormál ... plná klika jak z j21 s užšíma hřídelema j05 ... přetočený se mi to moc nezdálo ...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajimalo by mě ty 05-kové, mám 2 kliky s 2 velkýma dírama, ale silnou ojnicí pro 14,1 čep (takže jako 05) na 2 motorech Jawa 555 .. a ložiska vím že jsou taky 555tkové.. tak že by to někdo někdy přelisovával ? Že by vzal kliku J555 a šupl tam ojnici z 05tkové ? Jinak totiž nevím :-D V motorech jsem je už tak objevil ..
 
 
Datum: 22. února 2016 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Na fichtla jsou 3 druhy klikovek. S 2 dírama z boku a uzounkou hřídelí ,slabá ojka 10mm čep a to je j550/555. Pak je ta a samá s nepatrně silnějšíma hřídelema,ojnice je slabá a nebo normální pro 14,1mm čep a ta je jen pro j05. Poslední verze je bez děr,silné hřídele a silná ojnice na 14,1mm čep a to je j20,21,23 . Kliky nejsou vzájemně vyměnitelné. Navíc kliky z j550,555,05 jsou "užší" ... odkazy neumím na mém zařízení se starým androidem otevřít ani zkopírovat ...
 
 
Datum: 22. února 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17521    
s kulatýma dírama je na motory 05 (kulatý dekl) a ty vyfrézovaná je na motory 20,21,23 .. zaměnit nejdou!
 
 
Datum: 22. února 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html A takuto tam mam
 
 
Datum: 22. února 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
http://www.bumbacobchod.sk/www-vebareal-sk-ipod-store/eshop/2-1-Motocykle/98-3-Motor/5/873-Klukovy-mechanizmus-uplny-Pionier Takuto tam chcem dat
 
 
Datum: 22. února 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: CX      IP: uživatel16502    
Jestli jsem chodí fichtlaři z Kaplicka okr.Č.Krumlov konkrétně modrý fichtl z revmáčema nebo světle zelený taky z revmáčema tak ať se ozvou měl bych zájem o vyjíždky viděl jsem je loni projíždět vždy přes kaplici díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 10:29
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
Čau, mám problém při nastavování předstihu u Jawy 250/353. Když nastavím horní úvrať i odtrh, tak při překonání horní úvrati se kladívko ještě více rozpojí než je nastavený odtrh v HÚ. Chtěl bych se zeptat, zda se s tímto někdo z Vás již setkal a mohl mi poradit čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Něco ti nesedí a nebo šmajdá. Při proběhu vačky a kliky přes HU sice ta hodnota rozevření nemusí bejt striktně 0,45mm celou dobu,už to taky muže mít ojetou náběžnou čás,ale zas to nesmí lezt k milimetru. To značí že něco šmajdá. A nebo tam máš blbou vačku a ty 4 desetiny nastavuješ v dobu,kdy je ještě "vyvýšená čast" před kladívkem ....
 
 
Datum: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18562    
Prodává fichtlkrámek ješte ten černý komaxit stojan na J05? protože ten co je nyní v nabídce nemá dírku pro pružinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 7:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nou problem, staci to napsat do vzkazu k obj a ja to dodam
 
 
Datum: 22. února 2016 7:45
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar , chcem sa spytat ako ste riesili axialnu volu klukovky v pionieri ? ( Myslim volu ze sa klukovka hybe asi 1.5mm do stran smerom k zapalovaniu a vyvodovemu kolecku na spojku ) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud máš možnost změřit nebo nechat změřit ovalitu tak to udělej. Pokud nebudou čepy házet není třeba to řešit ;-)
 
 
Datum: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš ko klikové čepy,,, dočasným prasáckým řešením by možná bylo vlepení, ale správně je to na výměnu...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:13
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přidejte se k nám taky a začněte závodit na Pionýru. Jsou to opravdové závody - adrenalin a hlavně zábava. Vybrat si můžete z více jak 70 tratí po celé ČR. Kategorie sériových i upravených fichtlů. Startovné do 300Kč. Závodit může každý, bez licence, nehledě na věk a zkušenosti. Fichtl cup není jen sport, je to koníček a pro někoho životní styl. http://www.youtube.com/watch?v=9SBW2ER7560 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
https://www.youtube.com/watch?v=coAOe_RE8dE
 
 
Datum: 01. března 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Závodit se dá i v asfaltové rychlé stopě, jen je potřeba licence a startovné je o něco dražší
 
 
Datum: 01. března 2016 7:22
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, mám dotaz na kejvačku 250 - dělal jsem GO motoru - takže klika na repasi, nová ložiska apod. Ložiska jsem do karterů nalisoval v pohodě, kliku taktéž, zajelo tam vše samo, stačilo lehce zatlačit (samozřejmě po zahřátí/schlazení), avšak nyní nejde s klikou lehce točit. Když nasadím primární ozubený kolo, tak klikou otočím. Tož sedne si to za provozu, nebo je něco hodně špatně? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
správně by měla jít volně hned po složení,,, nějaký keci, že si to sedle jsou pouze diletantstvím... někde se to kříží, zkus trubičkou vhodných rozměrů s citem klepnout na vnitřní kroužek ložiska pod zapalováním...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: Peky      IP: uživatel18561    
Zdar lidi, právě dodělávám renovaci Stadiona a včera proběhl první start... Super, vrčí perfektně, jen nemůžu doštelovat ten spropadenej volnoběh a také při chodu motoru na neutral má tentenci v nižších otáčkách chcípat. Ve vyších otáčkách chodí perfektně, chytá na drcnutí. Karburátor (novější typ pro S22, nikoliv starší vajíčko) vyčištěn, vyfoukán stlačeným vzduchem a pak ještě čišten ultrazvukem. Nové: trysky, šoupě, jehla. Prsíčka s tlumičem sání mám namontované. Už jsem byl tak zoufalej, že jsem zaletoval výřez v šoupěti, kam má dosedat štelovací šroub volnoběhu, aby se šoupátko více zvedlo. Bez úspěchu... Už fakt nevím. Nezapomněl jsem na něco? Budu rád za jakékoliv rady, nápady... Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
záleží jak se ten motor na volnoběh projevuje... klidně (a dost pravděpodobně) to může způsobovat moc bohatá volnoběžná směs..
 
 
Datum: 21. února 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: Škarda      IP: uživatel17641    
přisávání falešného vzduchu?
 
 
Datum: 21. února 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po dlouhé době nový díl seriálu Jawa Pionýr ve filmech. https://www.youtube.com/watch?v=vzJ4vTdFb-I odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Zdrar chlapi, koupil jsem zapalování vape. Podle nákresu se žárovky zapojí ve stylu 05 ky. Já to chci ale zapojit tak, jako to má 21. A otázka zní - mohu ty dva žluté dráty spojit do jednoho a tím napájet obě žárovky najednou? Děkuji . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Žlutý dráty spoj,v tom není problém. Jen bacha na jednu věc. Pokud nezapojíš zadní žárovku jako u mustanga (z jednotlivých svorek přední) tak ti bude praskat zadní světlo a následně i přední .A nebo za jízdy nepřepínat :-D
 
 
Datum: 22. února 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16403    
můžeš je spojit bez obav
 
 
Datum: 21. února 2016 19:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám Jawu 23 a zajímalo by mě jaký otáčky má sériový motor při 60Km/h na 3Rs. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Vzoreček si snadno zjistíš, pokud nebudeš líný a zapojíš hlavu.
 
 
Datum: 21. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík, ostatní vím jen jsem nevěděl ten vzoreček.
 
 
Datum: 21. února 2016 19:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
i=n1/n2=D2/D1=z2/z1 ... i je převodovej poměr, n jsou otáčky, D je průměr kol, z je počet zubů... víc k tomu nepotřebuješ...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano dá ale jaký je vzoreček??
 
 
Datum: 19. února 2016 22:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Ale pro 3. kvalt a 13z kolečko je celekm jednoduchý pravidlo: 6000ot/min a jedeš 60km/h +-
 
 
Datum: 19. února 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Si to snadno spočítej... Víš otáčky, zjistíš si kolik zubá má primární kolečko, spojka, převod na trojku je 1:1, počet zubů na sekund. kolečku, počet zubá na rozetě. Obvod kole je kolem 1,7m. Nebuď líný a přemýšlej.
 
 
Datum: 19. února 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
čau pánové, mám problém s mojí Jawou 250/353. Nedaří se mi jí nastartovat, neustále střílí do výfuku. Předstih mám nastaven, odtrh taky, akorát po překonání horní úvrati se odtrh hrozně zvětší. Další věc, jak je to se značením indukčních cívek, můžu na 250 dát i 12V cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Patří tam 6v.
 
 
Datum: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: Fikus      IP: uživatel18559    
Důležité, kolik má průměr závit kohoutku nádrže toho co se šroubuje dovnitř? D&#236;ky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17099    
Zdar chlapci vyměnil jsem pist, válec a hlavu...vše zajeté na jinem motoru a po 10 minutá se mi začal přidušovat potom se chytnul a při plným plynu v max otáckach zase začal vynechávat. Karbec a jeho hladina nastavená jehla na druhym zářezu...a při filtru se začal sám vytáčet po sundání se přestal vytáčet ale furt se přidušoval. Motor jinak skvěle táhne. Švícka je lehounce černa. Kladívka jsem opiloval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem nastavil předstih a udělal o dirku na víc do airboxu a zatim to jede...
 
 
Datum: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Měl jsem podobné problém a nakonec to vyřešilo jiný zapalování. Měnil jsem u starýho zapalování i kladívka za nový, ale nepomohlo to, tak jsem vyměnil celý zapalko a šlape jak hodinky.
 
 
Datum: 21. února 2016 17:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Simerinky jsou v pořádku dával jsem teď nový....na to válci co jsem sundal to nedělalo...bez filtru to jakž takž jede ale stejně občas cukne. Zkusím ještě předstih a zkusím přetěsnit koleno karbce pro jistotu...
 
 
Datum: 20. února 2016 11:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
V jakém stavu jsou simerinky na klice ? Možná to přisává vzduch pod zápalkem.
 
 
Datum: 20. února 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar, chcem sa spytat ohladom puzdra piestneho capu na pioniera. Menim klukovku a na novej kluke neni na puzdre v strede ta drazka na mazanie capu. Nebude to vadit ked tam nebude ? Nepridre sa to ? Diki za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18558    
cau mam jawu 555 parez a mam tam hlavu z jawy 20 mohlo by to mit nejaky opacny ucinek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jak myslíš opačný účinek?
 
 
Datum: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Zdar lidi hele není toto kravina? Zapalovací cívka není usměrněná a jeden konec je na kostru zatím co usměrněné proudy svetelných cívek tedy jejich minusy jsou taky napojený na kostru nebude se to tak trochu tlouct?Když jde ze zapalovací střídavej? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Teď jsem koukal na to schéma a tam je vidět že ty světelné cívky jsou oběma konci připojený k usměrňovačům takže ukostřený nejsou takže žádný problém
 
 
Datum: 22. února 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Cokoliv naměříš, je vztaženo ke kostře. Proto můžeš říct, že na baterii je stejnosměrné napětí, protože vůči kostře nemění polaritu. Polarita napětí se na cívce oproti kostře mění, tudíž je tam střídavé napětí. Je to jen o tom, co se k čemu vztahuje. Snažil jsem se ti vysvětlit, že se nebude nic tlouct ani zkratovat, pokud budou oba obvody spojeny ke kostře jako ve schématu.
 
 
Datum: 19. února 2016 1:43
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Od kdy je na neusmernene cívce pouze minus?
 
 
Datum: 18. února 2016 20:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Kostra je jen jedna a napětí na baterii i na na zapalovací cívce měříš právě vůči ní. Barák taky měříš od země, střecha je +, sklep -. A jak rychle se to střídá, je fuk.
 
 
Datum: 18. února 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Nejsem elektronik,ovšem nevim,proč by se měl prát mínus s mínusem (laicky řečeno) ... to by to asi němcum přes 30 let nefungovalo ;-)
 
 
Datum: 18. února 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Tak asi střídávej proud ma podle frekvence +nebo- takže by se pri jedne periodě zkratovalo ne?
 
 
Datum: 18. února 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Jestli se to bude a nebude tlouct nevim.Ani nevim co by se tam tlouklo. Víceméně starší 6V simsony bez ELBY to maj stejně,ba ještě hůř. Není to zrovna ideální řešení ale "nějak" to funguje ...
 
 
Datum: 18. února 2016 14:44
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
ano není na baterii to jo ale jde o to zda se nebudou tloct kosty když dám usměrněný mínus na rám a neusměrněnej vývod jedný civky s rám tak se to musí potkat a zkratovat v půl vlnách
 
 
Datum: 18. února 2016 6:04
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cívka ení zapojená na baterii, tzn: je kasicky přes kladívko a bateriový obvod ji nijak neovlivní. Takže se to tlouct nebude
 
 
Datum: 18. února 2016 2:31
 
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 9:56:36 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu