video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
Čau draci, fichtl mi při vyžších otáčkách jakoby dře...Je to zadřenej válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 22:03
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
Myslím že to nepřibržďuje, možná trochu. a řetěz by měl být dostatečně napnutý.
Datum: 10. dubna 2011 22:03
Nepřibržduje to? Řetěz je napnutej?
Datum: 08. dubna 2011 17:59
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
Teďka momentálně nejsem doma, budu tam až za týden. A když jedu víc než 3/4 plynu, tak jako kdyby o sebe drhly 2 kusy. ale že by to byl válec to si nemyslím, protože je to jakoby pomalý drhnutí. Ale možná se mílím. Kdyby byl přidřenej válec tak v něm budou rýhy že?
Datum: 08. dubna 2011 17:41
Těžko říci takhle na dálku, zkus ten problém trochu lépe specifikovat.
Datum: 08. dubna 2011 15:02
Jméno: Venca
IP: uživatel590
nedře ti magneto o civky ?
Datum: 08. dubna 2011 14:24
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
může jít i o to že nemáš namazanou vačku ... zkontroluj
Datum: 07. dubna 2011 22:50
Jméno: martin
IP: uživatel11478
cau draci mam problem,nejede me fichtl trisky jsou vycisteni elektrika jde svicka funguje benzim tece ale ne a ne to chytnout uz ubec nevim co s tim tak prosim pomozte dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:31
Jméno: michal
IP: uživatel2942
čau, mně to kdysi dělalo a bylo to vadným guferem pod zapalováním (sál falešný vzduch )
Datum: 06. dubna 2011 22:31
Jméno: martin
IP: uživatel11479
mno taky si myslim ze je to predstich ale to nevim jak se sesteluje fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
Datum: 06. dubna 2011 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
tak potom jedine falošný vzduch zlý predstih a v jakom stave sú gufera na kľuke?
Datum: 05. dubna 2011 22:13
Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo víte o nějakých fichtl srazech v jižních čechách, nemyslim žádný crossový závody, prostě nějakej sjezd, výjezd po okolí atd. Jestli víte, napište, díky moc a přeji hodně šťastných kilometrů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:07
Z blízkosti Třeboně.
Datum: 05. dubna 2011 17:07
fanda: odkud jsi?
Datum: 04. dubna 2011 22:46
Zdravím, chtěl bych se zeptat-možná to zní blbě, ale jak se správně montuje klika do pionýra? Někdo tu říkal, že se po sestavení musí motor postavit ojnicí nahoru a klika se musí 3krát sama otočit. Ale jak toho docílit? Montovat ložiska prvně do karteru, nebo na čepy kliky? Kliku mrazit? Nemrazit? Kliku zamáčknout do karteru přípravkem, nebo se o ni opřít vlastní vahou? Motor uzavírat studeným karterem? Ohřátým karterem? Kladívkem, truhlářskou svěrkou, úderem ruky? Který postup je ten správný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:55
Takže. Udělal jsi několik chyb. První se schladí klika a nahřejou ložiska a nasazujou se na kliku!! Po vyrovnání teploto se klika i s ložiskama schladí a kartery ohřejou. Vložíš do nich namraženo kliku a přiklopíš druhým nahřátým karterem. Měl by tam spadnout skoro sám. Případně mu můžeš lehce pomoct dřeveným polínkem nebo paličkou. Nikdy se nemlátí do kliky. Ani kladivem, ani dřevem, ani plastem. Ten kdo si kliky opravuje doma sám, tak ví jak malinko jí stačí k tomu aby se rozházela. Taky není od věci čepy kliky, kroužky ložisek a ložiskové plochy v karterech máznout olejem. Namazat ještě před chlazením a ohříváním. Pak těsně před složením ještě stříknout olej ve spreji.
Pokud se toto dodržíš, motor se při skládání zavře skoro sám. Že se klika musí lehce točit ihned po složení je pitomost. Je to čerstvě slisované a zkroucené. Všechno se to uvloní a porovná samo při prvním ohřátí motoru. Jestli ti jde pořád ztuha, budeš mít nejspíš nedolisované ložisko na klikový čep. To si samo nesedne. Znovu rozebrat a udělat to pořádně.
Datum: 07. dubna 2011 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel11470
když si uděláš přípravek na natažení kliky do karteru tak nemusíš do ničeho klepat paličkou ani nic zamrazovat......
Datum: 05. dubna 2011 17:34
To je všechno jen relativní, když ji namažeš tak dvě hodiny po montáži olejem, tak nemá co zreznout.
Datum: 04. dubna 2011 22:18
klika se nedoporučuje mrazit z toho důvodu, že po vyndání z mrazáku se na ní srážejí kapičky vody a ve špatně dostupných místech může reznout..
Datum: 04. dubna 2011 21:57
Jo, přesně tak jsem to všechno udělal, nicméně klikou nejde skoro otočit a fichtl jede 50km/h. Nějací inženýři tu radili kliku nemrazit a podobně, tak počkám, co se ještě dozvím.
Datum: 04. dubna 2011 21:39
Řešíš kraviny..kliku zmraž, ložiska nahřej ...klika tam zklouzne krásně sama..dyžtak na ní malinko zatlač svoji vahou..jinak prvné dej ložiska do karteru...až to budeš skládat dokupy stačí na kartter poklepávat gumovou palici a nicim nenahrivat.
Datum: 04. dubna 2011 21:18
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Zdarec draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat, protože fichtl vůbec nechce jet. Nakopnu ho na poprvé, otáčky má nádherný ale jak zařadim jedničku tak prostě nejede, když mu dam strašně malej výkon tak jo, ale jak mu přidam tak přestane jet a prostě chcípne..... už fakt nevim co dělat......
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2017 20:31
Jméno: martin05
IP: uživatel19158
Ahoj. Zrovna řeším stejný problém. Nakopnu fichtla v pohodě, a na volnoběh jde do otáček bez problémů když mu nandám. Jakmile zařadim tak prostě netáhne. Simerinky jsou nový, kondík taky,ještě zkusim přetěsnit a vyčistit karbec a celej přívod benzínu. Našel jsi tenkrát příčinu proč ti to nejelo? Může to být v předstihu když na volnoběh jde do otáček krásně?
Díky za případné rady
Datum: 21. června 2017 20:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
To bude karburátor...
Datum: 04. dubna 2011 20:28
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Výfuk si myslim že to nepude, protože když sem jezdil asi před třema dny, tak lítal nádherně, spíš to budou ty trysky.... doufejme... fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 04. dubna 2011 19:40
To vypadá na totálně zanesený výfuk. Zkontroluj, popřípadě výfuk vyčisti/vypal.
Datum: 04. dubna 2011 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
toto je cisto problem karburatoru,skus prefukat tisky a kanalky v kterych su trisky nasrubovane,kompresorem prefukni urcite to neni chyba zapalovani.
Datum: 04. dubna 2011 17:39
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
něco jinýho je, když to na volnoběh jde bez zátěže a pak v zátěži... nalaď to a nech se překvapit... naladěný karburátor již netřeba připomínat
Datum: 04. dubna 2011 17:33
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Ale je zvláštní, že na neutrál jde do otáček úplně bez problému, taky jsem přemejšlel že by to mohli bejt kladívka, špatně nastavenej odtrh, protože sou starý a strašně mezi sebou jiskřej.....
Datum: 04. dubna 2011 17:27
Jméno: motorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
já to vidím na předstih
Datum: 04. dubna 2011 17:22
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
právě že chcípá i když je ohřátej...... fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">
Datum: 04. dubna 2011 17:21
Sorry, mně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
Do jisté míry možná i normální. Nakopni to a nech ohřát, pak ti to pojede na plnej plyn, mě taky studenej při rozjezdu nekompromisně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
skus furt držet ten přeplavovací kolík u karbecu jestli to bude ok tak se podívej na hladinu vyčisti karbec
Datum: 04. dubna 2011 16:48
Jméno: marek
IP: uživatel9545
Vyčisti trysky u karbecu fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
Datum: 04. dubna 2011 16:40
Zdar draci, poradíte kde bych moh nabídnou k prodeji svoje dva Stadiony? Aukra se trošku bojim, vim že jsem se ke Stadionu nechoval nejlíp, ale rozhodně nechci, aby to dostal někdo, kdo ho bude prasit tak jako já. Potřeboval bych tip, kde se najdou jen kupci s vážným zájmem a o Stadiony budou pečovat opravdu jako o veterány.
Stadion S11 (1958) mi byl zhodnocen zběžným pohledem na 15000Kč (v lese od bláta), údajně je všechno originální (dokonce i šlapadla), na válci není zub, takže zřejmě asi i po výbrusu (možná nultý :-o ), jedná se o nejstarší S11 (dva úchyty na rámu) s monoblokovým karburátorem, cívka je uvnitř motoru. Jedinou nectností je zřejmě opotřebovaná převodovka (na jedničku při vyšších jak středních otáčkách sebou škube) a stržený závit u vypouštění oleje, jinak vypadá neporušeně. Na válci občas chybí žebro, ale i tak se motor nehřeje (při směsi 1:20, při 1:25 se hřeje víc). Vzhledem k strženému závitu jezdil nějakou dobu bez oleje v převodovce (na to, že byl koupen jako nepojízdný ale jede slušně).
Stadion S22 (1962) je "v krabicích", motor funguje a točí jak kdyby to ani nebyl Stadion (po výměně jehly v karburátoru reaguje na plyn rychleji jak fichtl s rychlopalem).
Přidal bych hromadu náhradních dílů do motoru (snad všechno by mělo být dvakrát), leccos i nově koupeno tady z fichtlkrámku (nová jehla, lanka, řetěz. kolo a tak podobně).
Zatím nic neprodávám, jen se ptám na místo, kde nabídnout lidem, kteří si mopedu budou opravdu vážit fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Jakou mimochodem myslíte že bych měl nasadit cenovku? Prodával bych všechno najednou.
Díky všem a mopedům zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 13:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel11460
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> prej 15000,- tak to je velkej nesmysl! když za něj dostaneš 6000.- , tak budeš rád (a to na aukru od blázna)
si myslíš, že když si vytáhnul staďáka z kůlny, že jsi objevil zázrak... máš staďáka v naprosto průměrným nálazovým stavu.
Datum: 04. dubna 2011 13:10
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
Na Aukru za toto víc jak 8000 ti nikdo nedá...za 15 000 leda kopletně zrenovovanýho.
Datum: 03. dubna 2011 14:00
fascinuje mě jak nekdo kdo zrasuje stoj v lese a bez oleje ho chce prodat někomu kdo se k tomu bude chovat slušně, a ještě si troufá za to říct bimbalion peněz.jdi za roh a dej si tam facku....
Datum: 03. dubna 2011 13:02
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
za ty prachy je to realny tak na tom aukru, za tohle ti nikdo moc neda. A pokud hledat nekoho kdo tomu rozumi a asi by se tomu venoval tak bych zkusil jawamanii
Datum: 03. dubna 2011 0:05
Když mě někdo potká na vyjížďce s kámošema, věkově vypadá na člověka co Stadiony možná i sestavoval, zná je do posledního detailu a nabídne mi patnáct na ruku,.... fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img2-10051549068556" class="podk2">http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img2-10051549068556 já myslim že nevypadá zase tak špatně (zadní světlo je dočasně, mám originální, jen vyměnit). Kdybych Stadiona renovoval, tak ho možná ani neprodám za ty peníze, kolik bych do něj vrazil. Chci to pro někoho, kdo si na veterány dokáze sehnat díly, má známosti a ví co a jak, já ho měl vždycky jen jako přibližovadlo a nemám nervy na to, abych objížděl republiku a žebral díly...
Datum: 02. dubna 2011 21:06
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
A kolik měl ten znalec promile , když to hodnotil v lese od bláta ? Osobně si myslím , že to nikde neprodáš líp , než na AUKRU , protože tam jsou někteří kupující dát neskutečné ceny , jen aby určitou věc získali . A těch 15 000 Kč ber podle popisu stroje jako fantasmagorii . Ty možná dostaneš až Stadiona zrenovuješ .
Datum: 02. dubna 2011 20:54
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
Ahoj všem. Prosím o radu. Mustang mi kašle ve středních otáčkách. Problém je ale v tom, že seřídím předstih a je po problému. Jezdím tak 30-50km a zase to začne dělat. Neví, prosím, někdo, co s tím? fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:52
Jméno: peca
IP: uživatel1226
tak si skus sestelovat bohatost smesi jestli to nedela svicka
Datum: 31. března 2011 21:52
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
Problém je v tom, že tohle všechno udělám, fichtl potom jede jak víno, ale tak po 50 kilometrech to začne znova. Přičemž bordel v benzínu to neni, karbec je čistej.
Datum: 31. března 2011 21:14
Jméno: peca
IP: uživatel1226
skus seridit predstih a vycistit karbec
Datum: 31. března 2011 21:10
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
cus draci jak se prihazuje na aukru? je tam treba napsano prihodte minimalne 5400 kc takze se min prihodit nemuze?nez tech 5400 kc?muzu prihodit treba 1 kč? a jak je tam to policko jak napisu kolik tak tam mam napsat treba 1 kc nebo treba 5401 kc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
neviděl..lebo snad doma ani motorku nemá
Datum: 30. března 2011 21:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
moje řeč.. normální moto dotaz jsem od něj snad ještě neviděl
Datum: 30. března 2011 21:46
Zajímavý-tohle je fichtl pokec a většina,né-li všechny tvý dotazy sou úplně off-topic-výběr rádoby noteboku,tedka zase aukro...Zabanovat...
Datum: 30. března 2011 21:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
nevíš co znamená slovo minimálně? nebo fakt nevim co na tom nechápeš?!! Když je tam minimálně 5400tak asi těžko budeš přihazovat menší částku snad ne? Buď už se ta cena vyšplhala na 5400Kč nebo je to počáteční cena pod tu se prostě nedostaneš ani když budeš brečet
Datum: 30. března 2011 21:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Napsal ti to jasne, Minimalni castka ktera je v nabidce. Hod sem odkaz mozna se dovis vic
Datum: 30. března 2011 21:40
Omg...Kolik ti je? 7,8 nebo snad 9 ?
Datum: 30. března 2011 21:39
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
takze tam musim napsat jak je tam nabidnete minimalne 5400kc?
Datum: 30. března 2011 21:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel10879
Musíš tam napsat tu minimální částku co je v nabídce, po koruně to nejde, do toho políčka napiš celou cifru ! Hodně zdaru.
Datum: 30. března 2011 21:23
Jméno: 05
IP: uživatel9545
čáu, pionýr mi normálně startoval i docela táhl ale ted mě horší startuje musim ho spíš roztlačit a na 2 mi nechce vyjet kopec asi to má malou kompresi že, kdýž vyměním píst. kroužky pomužete nebo mám dat i nový píst a nebo je to uplně něčím jiným ??? děkuji mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:49
mozna to je blbost ale mel sem stejny problem tak sem vzal nastavil jenom odtr na 20 podle měrky a fichtl startuje na prvni nakopnuti tahne jako předtym
Datum: 30. března 2011 22:49
Jméno: Jay.D
IP: uživatel9427
Zdravíčko fichtlaři, dal jsem dokupy fichtla co cca 20 let nejel, a mám problém že prostě nejde, nová svíčka mimo hlavu jiskru hází, když je suchá fichtl chytne ale hned chcípne a svíčka je totáč od benzínu (uchlastaná), kondezátor je také nový, jsem už docela s rozumem v koncích
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 11:16
Jméno: Jay.D
IP: uživatel9427
Gufera těžko nehulí, a drží krásně otáčky
Datum: 29. března 2011 11:16
Pokud 20 let nejel sou KO gufera.. takže je vymén
Datum: 28. března 2011 23:30
seřiď předstih, odtrh, a halvně ten karbec no.. kámošovi toto samé dělal mustang, bylo to zápalkem..
Datum: 28. března 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
vyčisti a seřid kladívka
Datum: 28. března 2011 21:32
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
vyčistit karburaci fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 28. března 2011 19:04
Ahoj právě jsem převzal od spolužáka vyleštěný víko primárního převodu na Jawu 50, vypadá úžasně skoro jako chrom, ale řekl mi, ať to nechám stříknout bezbarvým lakem, že jinak to zase za dva týdny zmatní a bude to stejný jako před tím, víte o tom někdo něco, on to dělal ve firmě u táty tak asi taky něco ví. Jinak stálo mě to 50,- fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 23:07
No linky to se ještě bude muset nějak vymyslet fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">.
Datum: 29. března 2011 23:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
ještě by mě zajimalo, jakým způsobem se chystáš udělat linky... já vo tom furt přemejšlim a nenapadá mě nic abych co byl schopnej zrealizovat sám.. už kvůli tomu dva měsíce nemůžu spát.
a někam to vozit a za 1500 to nechat namatlat se mě nechce, už z toho důvodu, že si to chci udělat celý sám o A do Z. nějaký nápady a návody už sem probádal, ale furt nevim. asi řeknu ufonům.
Datum: 29. března 2011 1:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
já ti to nijak nevyvracim.. naopak, osobně to taky tak nějak naleštim, ale spíš jen aby to z počátku vypadalo hezky kvůli fotkám. jestli to pak ztmavne do stavu šedosti mě zlé sny nepřivodí. proto se divim, že to takhle, na můj vkus, prožíváš... ale fandim ti, je to tvůj fichtl.... jen za sebe uvádím že slovo renovace z pohledu mýho fichtla, ode mě neuslyšíš. a budu také rád, když se po dokončení podělíš o fotky, tak jak to plánuji i já.
Datum: 28. března 2011 23:34
Takhle, já se snažím udělat kvalitní renovaci, lak chystám se všema linkama, a něco je v chromu, ale taky chci aby to dobře vypadalo, takže si mylím, že ten motor bude pěknej, není to úplně jako zrcadlo, ale je to pěkný. A co se týče konzervace, tak to vím, právě se mi do toho nechce.
Datum: 28. března 2011 23:11
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
určitě to nebylo leštěný jak psí kulky a zakonzervovaný čímsi, po čem se poptáváš
Datum: 28. března 2011 22:57
Co tím myslíš dweine, přeci když rnovuju tak to dám do původního stavu ne? Já teda nevim, ono to bylo matné?
Datum: 28. března 2011 22:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
hlavně nechápu proč to chceš leštit, když děláš renovaci?
Datum: 28. března 2011 21:59
To se musí odmastit a pak nějakým bezbarvým, no ale kterým, nitrocelulózou nebo akralátovým ze spreje, stačil by?
Datum: 28. března 2011 21:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
nechrání tolik, je to otázka chvíle. nalakuj to
Datum: 28. března 2011 21:09
Četl jsem to, jen mě spíše tak napadá, tenkrát když to leštili tak na to snad nic nedávali ne? Co spíše nějaký ochraný prostředek, píšou to na každym silichromu, že chrání povrch ...
Datum: 28. března 2011 20:59
Datum: 28. března 2011 20:14
Jméno: honza
IP: uživatel7152
zdravím jawáci, mám dotaz. Je to můj věčnej problém u mustanga. Jak se ohřeje tak prostě netáhne...Když jedu do kopce dýl na 1 tak už to potom tu dvojku neveme ani do mírného kopečku (skoro rovina, lesní cesta). Je mi jasný že to dělá každej fechtl ale u mě se mi to zdá přehnaný...Jo a vždycky když potom plivnu na válec je vařící...Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:49
Jméno: nic
IP: uživatel10733
pistni krouzky vymen..pak to bude krasne tahnou fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
Datum: 10. května 2011 11:49
Jméno: DaTio
IP: uživatel11411
neviem ci ti moja rada bude k niecomu dobra ale skusim mne tiez fichtl za studena tahal jak besny ale ked sa ohrial nie a nie sa rozbehnut... nakoniec som zistil ze bola chyba v spojke kompletne zhorene lameli..po vymene tahal super ci za studena alebo za horuca...
Datum: 28. března 2011 10:13
Zkus dat svíci Brisk N15C, ta je studenější než N17C.
Datum: 27. března 2011 19:42
Jméno: honza
IP: uživatel7152
výfuk je včištěný, svíčka N17
Datum: 27. března 2011 18:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Svicku mas jakou?
Datum: 27. března 2011 16:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
máš čistej vejfuk?
Datum: 27. března 2011 16:18
Jméno: honza
IP: uživatel7152
tak vzadu je rozeta 65 a ve předu 12z, právě proto je mi to divný...výbrus nemám ale kroužky asi v háji nebudou dával jsem minulé léto nové..Já už nevím co stím...možná by pomohla jiná bohatost směsi? Skusil bych to ale fechlta mám u babičky na venkově a pojedu tam, až příští víkend...
Datum: 27. března 2011 16:12
No tak každy cher to neděla fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> aspon ten muj ne ja skoro i prutke kopce jezdim za 2 a to mam 12 sekundarni kolečko, mam to ted po vybrusu a mam to zajete...ty ta tam amš jake sekundarko? a nemaš nahodou praskly pistni kroužek taky se mi to stalo že jsem ho měl praskly a kopečky a skoro rovinka za 1 přišel jsem na to až za tyden fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> a jestli amš v pořadku pist a pistni kroužky tak mpotom to maš už vyběhane vybrus novy počitam že enmaš že?
Datum: 27. března 2011 13:23
Posl.aktualizace: 28. března 2011 12:30
Jméno: paja
IP: uživatel10551
to jo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 28. března 2011 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel11404
ty vole 350 sou docela vymakany stroje,ale stabilně se trochu hádaj.....chtěl bych slyšet toho fichtla,jak se hádá fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> seřídit dva motory z fichtla stejně je už umění fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)"> navíc každej má jinej vejfuk......no musí to znít zajímavě fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 27. března 2011 18:01
buben: záleží jakým způspbem kliky spojíš.. jak jste to měly vy?
Datum: 27. března 2011 12:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
s kamarádem sme postavili přesně to samé fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">....ovšem ten motor sme dávali do motokáry...ale bohužel náš pojekt zkončil na tom, že se vždy překroutila klikovka v místě kde byly mezi sebou spojené fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-(">....takže jestli to tomuhle borci chodí bez problémů, tak klobouk dolu fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 27. března 2011 11:57
Hej tak to je kotel luxusní práce =) taky bych se chtěl projet =)
Datum: 27. března 2011 11:07
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
Přesně jak tu píše kekz kdyby tam dal 2 vyfuky tak by to bylo ješte lepší.Jinak bych se taky chtěl projet to musí být dělo.
Datum: 27. března 2011 9:14
dát na to 2 stejskyho 10hp válce, to by byla raketa fichtlpokec.cz/obr/sm2.gif" alt=":-P">
Datum: 27. března 2011 1:32
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Tak na tym bych sem se chtěl projet fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 26. března 2011 23:19
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
Akorát by me zajimalo kdyz tam jsou dva motory kolik to ma dohromady koni
Datum: 26. března 2011 23:18
no tak to je bomba to může být zajímavé na tom jet.. ale plně souhlasím s yuri.. mohl si s tím trošku více pohrát a dát výfuky z obou stran bylo by to lepší fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> ale jinak fakt supr práce zlatý ručičky
Datum: 26. března 2011 22:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
fu ha dobra stavba ale mi to pride tak trochu nevyvážene a nevyrovnane :/ ale určite klobúk dole
Datum: 26. března 2011 22:44
Draci nepřijde vam ze se kvuli Fichtl cupu ničí moc pioniru? ale taky jak to hodne lidi předelava na cross !! ničí k vůli tomu spoustu nádherných pioniru!! zničit to umi každej ale málo kdo udržet ho v originále to umi málo kdo! Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 22:38
Pokud jde o závodění na pionýru, tak je to v pořádku. Pionýři se upravovali pro závody od samého začátku už od pařezů a závodilo se celou dobu od doby výroby po dnešek. Ruku na srdce, ve stodolách, kůlnách a někde pod senem je fůra pionýrů, to se mi zdá mnohem horší ho nechat někde takhle ležet ve špatným stavu. Pokud někdo pionýra upraví dobrým způsobem pro závody, že jede jak drak, slouží dobré věci (sportovním účelům), je z něho slušnej stroj, kterej se nemá za co stydět. Dělá radost majiteli, ostatním závodníkům a divákům, tak co...?
Vidím často pionýry v opravdu špatném stavu, ty kdyby se zrenovovali, tak všude jezdí takových veteránů, že s toho pude hlava kolem, tak proč nadávat na závodníky??
Datum: 02. dubna 2011 22:38
nejde o to bejt poslední de o to si pořádně zajezdit a možná vyhrál a né když je povolen 8. vybrus mít 11. nesplnovat pravidla a fixlovat jako to hodně lidí dělá já jezdim klasik 0 výbrus silniční pneu asi jako jedinej a hola 100 minut lhoteckých 20. z 53.
Datum: 27. března 2011 0:19
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
Další moralista... Nějaký řezání blatníků se mi taky nezamlouvá, ale nejsem majitel toho stroje, takže s tím nic neudělám. A ohledně fichtlcupů, vemte si, že ten stroj (abyste nebyli poslední) musí být v lepší kondici, než kdy vůbec byl. Já beru tyhle závody jako poctu těchto strojů. Buďme rádi, že dodnes jezdí a že s nima pořád dá užít zábava. Můj mustang není žádná leštěnka http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0611.JPG ale radši s ním budu jezdit po fichtlcupech, než aby mi chudák hnil někde v kůlně nebo ve stodole, kde byl předtím.
Datum: 27. března 2011 0:15
taky mě to docela sere když vidím 21 s uříznutýma plechama, drapákem, zdvihnutým blatníkem a všude nalepeným blátem.. ale ještě víc mě teda sere když vidím ty fichtly home made cross.. a tak to bohužel bejvá.. nějaký 12 letý kid najde v šopě po dědovi krásnýho origo picnka... za pár týdnů ho to přestane bavit, bude se dívat na nějaký cross závody a řekne si že by taky chtěl cross.. přestane si stroje vážit, vezme flexu a uřeže vše zbytečný.. a je to na světě.. je po pinckovi.. a vezměte si že to tak dělá třeba každý 5 člověk..
Datum: 26. března 2011 23:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
nespletl sis odkaz??? fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 26. března 2011 21:01
ja sem chtel neskas vypálit vejfk ale mam nejakej celej svařenej vekfuk z mustanga takže je koleno v celku s vejfukem + v tom sou asi 3 tlumiče první takovej špunt druhej je větší a ten třetí sem nevyndal fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> takže nic ale děda říkal že je čístej ten tvrdej kabon nebo co to je je jenom v tom koleně ted jezdim bez toho řve to trošku víc ale alespon to táhne o trochu víc fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> musim udelal GO motoru
Datum: 26. března 2011 19:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Já, 18... právě renovuju jawu 05 z r.1963. Na originál nedám dopustit. Skvělej dezigne, nadčasový proporce a prostě retro. Vyhrávám si opravdu s každým dílem a každou drobností. Ksyž si ale čtu některý dotazy jako kde do vejfuku udělat díru aby to řvalo atd, no bych vraždil....
Datum: 26. března 2011 19:28
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
Mně je pomalu 16 a když vidím jakoukoliv Jawu předělanou, nebo zrezivělou tak bych někomu nakopal prdel! Mám doma jawu 05 a v origoš stavu na první chytnutí po pul roce prostě originál je machrovina, nějaky předělávky nemusim ale věc názoru =)
Datum: 26. března 2011 18:29
když je to homecross na pole a do lesa tak podle mě se to ničí ten fichtl, ale pokud s tím začneš závodit tak kolikrát je ten fichtl ještě v lepší kondici než předtím- sp¨ravuješ ladíš aby to pěkně jelo,samozřejmě myslim klasiky-speciály to je něco jinýho,tam už je málo věcí s pincka
Datum: 26. března 2011 17:19
Když to někdo udělá pořádně,tak nemam nic proti,ale nejhorší je,když někdo vezme flexu a u plecháče ořízne plechy na každej stráně o 10 cm na křivo a všude vyřvává že má KROSS jawu....
Datum: 26. března 2011 14:40
hele me je 15 a taky se mi nelibi kdyz to nekdo předělává dává na to jinej rám mový kola plastový blatníky jediný co se mi líbí sou upravy motoru fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> jezdim kaegorii klasik a to s klasickejma silničnáma pneu fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
Datum: 26. března 2011 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel11398
Mám k tomu svůj postoj. Uznávám úpravy pionýra,ale jen ty smysluplné a echtovní. Nemužu vidět seřezaný plechy na 21 se zvedlym přednim blatnikem,která je maxi hustokros na pole.....asi tak.....myslim si že víc fichtlů zařve v rukou neuvážlivých 13-15 letých dětí,který ještě nemaj řidičák a rozum.....kolikrát mi mrzí jak někde na blogu vidim,že někdo měl krásnýho zachovalýho fichtla,ale jemu se nelíbil a chtěl ho vylepšit....pak to natřel a nebo nastříkal sprejem úplně otřesnym způsobem..... je to škoda......ale na druhou stránku máš pravdu,ty polní fichtl cupy kde muže jet každej na všem....tam jich taky hafo zařve...já zase znám spíše "silniční" závody,kde jezdí převážně nádherné "seriovky"
Datum: 26. března 2011 10:45
1)čau hele muj motor je celej nákej náladovej. dam neutrál startuje jenom s plynem i když je horkej předstih kráásně nastavenej najednou to udrží cca podle nálady 10sekund. jde o to že kdyzž to nakopnu na neutrál dam tam jedničku tak to prostě netáhne fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> čím to je? prostě to netáhle ani když běžim velde motorky a rázem to chcípne po pár vteřinách to už nestíham vedle toho běžet. po chvilce 5min. to tam kopnu a vše ok. jak to?
2)když jedu na vysoký otáčky tak místo toho randálu co fichtl dělá mi vtom někaj klepe praská šustí je to dost nepravidelný, nevim ten zvuk skoro nejde popsat a je to jenom když tam je převod a jede se na max. otáčky
3) je normální že mi to na dvojku na max. otáčky cuká?
4)jedu po silnici dvojka krásně zabírá vyjedu z lesa 10minutová projíždka a motor vůbec netáhne ale vůbec asi výbrus co má to sílu jak moucha fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> na jedničku bych to předběhl a na louce dvojku nezařadim to znamená že jedu 10km/h max.
PS: asi to bude chtít výbrus jak poznam kolikátej tam je? má to prej najeto 11tisíc nez se rozbylo lanko
díky za rady fichtlpokec.cz/obr/sm79.gif" alt=";-)">
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel11398
ano souhlasím s Bugsem,zaprvé zjistit,jestli to má tlak,pokud ano,tak je problém jasně v karburátoru a zapalování.....chce to 10 minut času a dvě šikovný ruce....
Datum: 26. března 2011 10:55
Já to vidím na pořádný překontrolování a seštelování předstih/odtrh/karburátor.
Datum: 26. března 2011 9:59
já na trojtý GO motoru fichtlpokec.cz/obr/sm10.gif" alt=":-("> a to ani nevim jak se to dělá fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 25. března 2011 23:44
Vidím to na GO motoru fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 25. března 2011 23:21
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Jakby vybrus tam maš poznaš pomoci šuplery a nebo na pistu je napsane čislo jestli de ještě vidět fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 25. března 2011 23:10
Ahoj draci poradite mi jakou mam davat svíčku do mustanga?? Aby mi to šlo nastartovat za studena aji za tepla jinak předem díky ! =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:05
DATIO nemáš vůbec zač... jináč jestli je ten mustang modrej s nálepkama DC tak to je můj.. díky.. tahá pěkně no.. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 28. března 2011 18:05
diky kekz tak dnes behnem kupit Bisku N15C a diky za vysvetlenie ktora sviecka je naco...ps: to si ty na tych videach, ktore si pozeram na youtube ked dam do vyhladavaca fichtl alebo taky vyraz? lebo viac videi som videl kde bol Mustang a jazdec menom kekz tak sa pytam ci si to ty ak hej tak pekne ti to taha....musim uznat...
Datum: 28. března 2011 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel11404
keksi nemáš pravdu....presvedcovat te nebudu.....nějakej rok uz jsem najezdil.....vim svoje....svíčka nějakej vliv má,to je pravda,ale není nijak zásadní jak se tu o tom obcas mluvi....
Datum: 27. března 2011 17:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
standa tak to se dobře mílíš.. dobře.. když myslíš.. hoď do fichtla brisk n17c a běž jezdit a dost tomu dávej, po 15 minutách zastav.. pak sem dojdeš a budeš bečet že si musel tlačit dom protože si neměl u sebe svíčák a svíčku.. hele kámošova 20 se neuvěřitelně ulejvá a svíčku musíme měnit po 10 kilometrech... na mojem mustangovi sem v létě furt musel měnit brisky a proč? protože sem při +35 stupních jezdil na brisky n17c.. následek je jasný.. chcípnul sem to a už nenastartoval.. od té doby co tam mám PAL n7 sem najezdil nějakejch 300km a svíčka neměla ani tendenci stávkovat.. opravdu je ale pravda že každej pincek chce něco jiného no.. ale prostě je to blbost že na svíčkách nezáleží..ještě líp dej do pincka třeba brosk n19c a běž jezdit .. fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 26. března 2011 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel11398
vy máte problémy....najdu na zahradě nebo v kolně zašlapanou starou rezavou Palku/Pal Super v hlíně,ofoukam ji kompresorem,vyčistim a když dává jiskru tak to na ní jede a chytá....nikdy sem nezažil tohle nekonečný řešení svíček.....pionýrovi je to jedno jakou má svíčku,hlavně že hází jiskru!!
Datum: 26. března 2011 11:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
jinak DATIO: brisk n15 ti bude chytat za studena a za tepla ještě líp... un17 je to naopak.. i kdybys tam dal třeba n14c tak ti to za studena chytí v pohodě..
Datum: 25. března 2011 23:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
jinak kdybys něvěděl fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> : čím větší číslo na svíčce, tím je teplejší, čím menší číslo, tím je studenější..studenější bude trošku hůř chytat za studena alůe nebude se uhřívat a bude chytat velice dobře za tepla.. zatímco teplejší svíčku nakopneš v zimě na porvní kop, ale jakmile se zahřeje tak to bude dělat bordel..
Datum: 25. března 2011 23:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
venca každý pincek chce něco jiného.. jinak ted v zimě by byla ideální svíčka n17c.. ale teď začíná jaro.. teploty za pár týdnů budou vycházet nad 30.. a prostě to pincek neutáhne se svíčkou n17 protože n17 je do zimy.. na léto aspon n15.. DATIO: pokud máš pincka seříznýho v dobrým stavu, při studeným startu načepuješ, prošlápneš, zapneš klíček a kopneš tak ti to na 90% chytí.. za tepla taky.. ale jak říkám čím studenější svíčka tím líp ti to bude chytat za tepla.-. no o studený starty bych se nebál.. spíš o teplý tam to dělá mnohem větší bordel než studený start.. venca: co to tu píšeš že bude n15 v létě teplo? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> právě že n17 se bude uhřívat a n15 bude na tom v létě líp..
Datum: 25. března 2011 23:27
Jméno: venca
IP: uživatel590
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> a ma pionyra jen dodatek
Datum: 25. března 2011 23:15
Jméno: venca
IP: uživatel590
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 25. března 2011 23:15
Jméno: DaTio
IP: uživatel11394
ja mam tiež ten istý problém za studena chytí na prvý kop, ale ak sa zohreje tak asi po 5x kopnutí chytí a tiež mi motor cuká a jak si písal kekz, že brisk N17C to robilo tak naročky som bol teraz pozrieť akú tam vlastne mam a mam presne tu istú myslite, že ak by som tam dal N15C tak by chytal aj za studena aj za horúca? alebo by zase za horúca chytal ale za studena nie?
Datum: 25. března 2011 22:04
čus nezáleží jen na svíčce.. ale i na stavu a seřízení stroje.. pokud to máš seřízený a chytá hned tak bych bral PAL N7, nebo brisk n15.. teplejší svíčku než je brisk n15 bych určitě nedával, mám s tím zlé zkušenosti.. když sem dal na mustanga třeba brisk n17c a v létě sem jezdil, pak sem to zdech a nenakopl.. když se mi to podařilo nakopnout tak to cukalo a jak sem to zdechl tak konec.. takže různý PAlky nebo brisky maximálně do n15..teplejší svíčky by dělaly bordel.. vzlášt když ted začíná bývat teplo...
Datum: 25. března 2011 16:59
N15c
Datum: 25. března 2011 16:58
Posl.aktualizace: 28. března 2011 15:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Ted mam krapet problem pochopit cos napsal
Datum: 28. března 2011 15:00
Jméno: mates
IP: uživatel11410
zdarec ja vlastním jawu 20 jsem 3majtel z rodiny ma najeto necelejch 8 000km je na nem skoro všechno origo tak muzu rict ze na timhle inzeratu co si sem daval je uplne zrepasovanej fichtl uz jenom proto ze nema original chromový rávky a za druhý má vyměněny všechny bovdeny a ty chromový doplnky by na sobě měly mít trochu rezu a ne takhle zařit cena toho stroje je tak max 8000Kč fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 28. března 2011 0:14
fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> Za 15000,- se dá koupit zachovalá Jawa 555, ale i tam je cena většinou tak 10000,- takže když to ta paní sleví ještě tak dvakrát tak to možná i prodá fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)"> fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 24. března 2011 18:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
já sem jí volal: dobrý den, ta cena je 30 tis nebo 3 tis? ona: jo 30tisíc, ale už sem slevila na 15 ... tak sem se pousmál a zavěsil..
Datum: 24. března 2011 18:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Mejl od ty baby co to prodava: Když myslíte, že to nemá takovou cenu... Už zájemce mám. A původní stav to je, jsme první majitelé, tak asi víme.......
Datum: 24. března 2011 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel11386
Jako originální je to až na ty řidítka.....ale beztak....nejakej lak raz dva tři a nevypadá moc extra....kola stříbřenkou.....pokud má dobrej motor a živej TP(coz asi má) tak jako 3000-3500,- ale i to je přemrštěný.....30 hadrů bych nedostal ani za toho svýho žlutýho,to možná kdybych k němu přidal tu 550 a 555 fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ......bud se prepsal o nulu a nebo to zkousi.....lidi sou blby.....
Datum: 24. března 2011 11:16
to možná jo ale ty řiditka ne i na 220ce byl klacek...
Datum: 23. března 2011 20:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
tohle mustang světlo se na ty poslední kusy opravdu dávalo...
Datum: 23. března 2011 20:53
tlumiče jsou správně, rafky ve střibřence řiditka z hrazdou světlo z mustanga a lak neni podle me original, nema puvodni nalepky ktere by se u stroje v takovem stavu určitě dochovaly...
Datum: 23. března 2011 20:48
když se podíváte na zadní tlumiče tak vidíte že jsou od půlky oranžové a z originálu se to dělao celé bílé takže to svědší otom že to neni origo ještě ráfky jen stříbrný sprej a ještě posekané stejně to neprodá tak max za 10000kč to by mohl být rád
Datum: 23. března 2011 20:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
Hele a od kdy jsou původní široký řídítka hrazdou na 20cítce? Sice pěkný, ale řekl bych že se o jednu nulu sekl.
Datum: 23. března 2011 20:30
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Možná , že se pouze spletl o jednu nulu .
Datum: 23. března 2011 20:29
Jméno: dwein a dibly
IP: uživatel10032
já sem spad na zem...
Datum: 23. března 2011 20:12
Sorry, že jsem to neřekl hned, já si nevšiml cenovky, to má tak 1/3 hodnotu!!! 30000 dám za Jawu 555 i s renovací, tomu bych se nedivil, ale tohle za tu cenu nikdo nikdy nekoupí. Já koupil Pionýra za 4500,- a nebyl teda původní ani z pětiny, ale jezdil, teď po renovaci bude mnohem lepší než ten z inzerátu a nikdy bych ho neprodal ani za 20 000.
Datum: 23. března 2011 20:00
Jméno: udo
IP: uživatel9869
Ráfky natřený stříbřenkou a vůbec za 30 litrů -no když mu to někdo dá...
Datum: 23. března 2011 19:57
Upřímně řečeno, ani sem nezkoumal, jestli je to originál... Ta cena mě prostě dostala fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 23. března 2011 19:43
Se asi zblaznil ten nekdo no- jinak puvodní to fakt asi není fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 23. března 2011 19:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Fuj, a jeste za to chce 30hadru.
Datum: 23. března 2011 19:37
Hrozně předražený, jestli je to mustangácký světlo vepředu a ten chrom na přednim kole je 100% původní a možná by se toho našlo víc, tak pokud to je původní, potom já sem Fantomas fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 23. března 2011 19:37
Vypadá velmi pěkně, nicméně jako veterán to asi nemá význam ten novější typ, to si ještě pár let počká.
Datum: 23. března 2011 19:34
čau chcu se zeptat jestli by šel nak pryhlasi fichtl kis sem ho poskladal ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 16:05
Však já ti to nijak nevyčítam, mě to opravdu pouze pobavilo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 28. března 2011 16:05
Jméno: babetaking
IP: uživatel11363
tak kazdej se nekdy prehlidne s tim ze se na to pak navaze jeste neco , nerikej ze se ti to nestalo ...i ti lepsi maj sve dny fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif" alt=":-)">
Datum: 28. března 2011 0:04
Mě spíš pobavilo, jak si se ještě zeptal na koho to bylo fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> přeci je to tam jasně napsané že je to na dana23 fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> A ty to několikrát po sobě přehlédneš... fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 27. března 2011 22:23
kolecko starej se o svou matku ....nevim o co vam de clovek chce poradit a pak posloucha jen plky od...............
Datum: 27. března 2011 22:16
babetaking: Ty asi nepatříš mezi nejbystřejší, že? fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 27. března 2011 19:43
fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 21. března 2011 23:46
no me je 20 a nechapu k cemu ti to je
Datum: 21. března 2011 23:16
babetaking: Schválně si zkus tipnout fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 21. března 2011 21:23
komu
Datum: 21. března 2011 21:19
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
dan23: Kolik ti je mohu li vědět?
Datum: 21. března 2011 20:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Teť už to tak dobře z vozíkem nejde protože si musíš koupit homologovanou nápravu a oj, je lepší káru koupit než si jí dělat ve výsledku to vyjde levněji
Datum: 21. března 2011 19:24
cau,ano barva de změnit na úřadě a přihlášení by mělo jít i kdyš sis to dělal.....kamaraduv děda si udělal vozik za auto a nechal si k němu udělat papiry jako legalně , prošlo to kontrolama a moh jezdit.....poptej se naúřadě
Datum: 21. března 2011 18:57
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Podle toho jak pises soudim ze ani nemas papiry a moc ti neni, tak vlastne proc ho prihlasovat?
Datum: 21. března 2011 18:56
no a kdis je tam v techničaku zelena a ja mam modrou tak se to da nak prepsat ??
Datum: 21. března 2011 18:36
To určitě nepůjde, možná někde v Americe, říkal strejda co tam bydlí. Ale koupit papíry se štítkem se mi zdá jako jediná možnost, a není to tak velký problém.
Datum: 21. března 2011 17:18
Zdar, draci premyslim o prodeji jednoho z mych pionyru ale nevim jakou mam stanovit cenu. Je to jawa 20 prvni typ rok 67 s papiram na 05 ale vse sedi cisla motoru i ramu a barvy myslim ze uz je to tak z vyroby.
Kdyby tu nahodou byl zajemce tak at napise, ale prodam jen velkemu zajemci na renovaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 20:22
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
Něco podobnyho jsem koupil za 400 Kč
Datum: 21. března 2011 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel4741
stav to sice neni moc dobrej,ale....! Plechy zdraví,kompletní,neomačkaný,celkovej stav vypadá v cajku,rám neni nahrbenej,kola dobrý....i ten "lak" by šel oživit.....z mýho pohledu dobrej fichtl....po zprovoznění a vyčištění klidně 2000 tisíce.....takle to má cenu basy piv fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 21. března 2011 12:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
No, stav je fakt bídnej. Minulý rok v srpnu jsem koupil ve stejným stavu jawu 05 z r. 1963. Dá to docela práci, ale když si s tím člověk vyhraje, tak to stojí za to. Nejhorší je to lakování a ošetřování zrezlých částí. Renovace mě stála něco přes 3000.- Jinak tohle bych koupil tak za 1000,- i s papírama. Bez za 800,-
Datum: 20. března 2011 17:40
no já zacnu schánet pio tak vpulce prázdnin po brigáde ale Jawu 21 s TP jinak cenu tady za to tak 800 dystak se podívej co já sem sehnal za 800 mám naky fotky na profilu
Datum: 20. března 2011 16:13
Jméno: milano
IP: uživatel10870
http://milano72.rajce.idnes.cz/jawa_20/
Datum: 20. března 2011 15:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Bez fotky ti mame rict jakou to ma cenu? Ja bych ti za to co popisujes nedal ani litr. A inzerce to je, schvalne si pockam jak dlouho to tu vydrzi
Datum: 20. března 2011 15:19
Jméno: milano
IP: uživatel10870
Je to stav natrenej stetkou ale ma propadlou tech.2006 a dokonce jsem s ni tady jel, chybi jen stupacky
Datum: 20. března 2011 14:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
to je inzerce fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D">
Datum: 20. března 2011 14:50
momentalne nemám prachy ale mohl bys poslat náky foto díky
Datum: 20. března 2011 14:35
Jméno: Milano
IP: uživatel10870
to neni inzerce ale fichtlpokec.cz/obr/sm3.gif" alt=":-D"> ja se normal jenom ptam
Datum: 20. března 2011 13:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
INZERCE SE MAŽE KÁMO...........
Datum: 20. března 2011 13:39
Zdravím, tak fichtl dneska konečně chytnul ale je tu pár problémů se kterými si nevím rady, za 1. od karburátoru tam teče moc benzínu než by prý mělo a za 2. hází to jiskru jenom když chce a když chvilku jel tak z ničeho nic chcípnul, trysky jsou pročištěný svíčka je taky dobrá tak nevím kde je zase problém, za každou radu budu vděčný. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:47
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a pak zkontroluj zapalování, budeš mít rozhozenej odtrh.
Datum: 20. března 2011 13:47
|
|