video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
prosim vás, mám problém s 175/356 a to že nejede. mám tam zapalování z pincka které šlapalo perfektně, teďka jsem dělal go motoru, všechno nové, ložiska, gufera, píst kroužky klika spojka, jen válec zůstal starý. zapalování nastavené přesně, karbec taky, jiskru háže, zkoušel jsem i jiné svíčky, nový VN kabel a nic, benzín do válce jde, ale prostě nechytá ani na roztlačení. poradte mi,už nevim co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:58
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
to jsem už taky zkoušel, měl jsem tam baterku, aj benzín přímo do válce jsem dával, skusím dát nové kladívka
Datum: 31. ledna 2016 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel18519
Tak to ti nepovim... zkus stříknout pod svíčku jestli neblafne ... to by tam šla blbá směs ... když ani neprdne je to v eletrice ... nemáš přesazenou vačku,zkrat v pertinaxech,kladívku atd??? Jinak nevim ... jde zapojit místo zapalovací cívky baterku na kladívko. To je 100% jiskra. Pokud pujde je to jiskrou.
Datum: 30. ledna 2016 20:36
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
už to v tom motoru šlapalo, karbec zůstal jak byl jen se vyčistil, kompres to má slušnou, hlavu sem přibrušoval k válci a stále nic, i tu svíčku jsem zkoušel přiklepnout
Datum: 30. ledna 2016 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel18517
A zapalování ti šlapalo na pio a nebo už bylo namontovaný i na tý číze? Jestli ta jiskra neni slabá kvůli jinýmu postavení magnetů na rotoru vůči cívce v dobu pálení ??? Pokud je jiskra silná a svíčka dobrá a vše ostatní ok a přesto mokrá tak je blbá bohatost směsi,někde něco fouká (těsnění či gufero),fouká hlava a nebo jen chce přiklepnout svíčka na 0,5mm či míň. Plovák neni třeba zaseklej? Trysky vhodné pro tvůj karbec a model? Ale mam tušení,že se při použití pio zápalka honilo,v který poloze má bejt zapalovací cívka,možná se tam i dávala vačka z velký jawy. On i pincek pálí vocamcaď pocamcaď ... jedna verze zápalka je na to citlivá,druhá ani ne ... myslim že 20W stator je blbuvzdornej,ten 30W ne ... ale je to taky kus od kusu ...
Datum: 30. ledna 2016 18:49
Jméno: pevel
IP: uživatel17888
svíčka byla mokrá a předstih 4mm a odtrh 0,35mm
Datum: 30. ledna 2016 18:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
a jak vypadá svíčka po marném pokusu o nastartování? Jestli je suchá, je problém v palivu, resp. směsi, pokud je mokrá, je problém v zapalování.... apropo jak velkej máš nastavenej předstih a odtrh?
Datum: 30. ledna 2016 12:53
Zdar,draci potřeboval bych pomoc jsem úplně zoufalej mám na 555 komplet novou spojku a furt mi to klouže zkoušel jsem i řidší olej ale nepomáhá,Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 20:52
Matici jsem použil origo.A zjistil jsem že to klouže jenom když se to zahřeje.
Datum: 31. ledna 2016 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel18517
A jakou si použil matici na utažení koše k hřídeli? Nízkou origo z j555 a nebo vysokou z j05-23 ? Vysoká matice je na jiný koš,u j555zabraňuje přítlačnýmu talíři přitlačit lamelu.
Datum: 30. ledna 2016 6:32
Jméno: spacir
IP: uživatel15770
PRIDEJ PODLOZKY POD SEGROVKY NA SPOJCE.
Datum: 29. ledna 2016 12:20
Jméno: Michal46
IP: uživatel18479
Zdravím seso,
scháním spojkové pružiny na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel pokud jsem tedy dobře koukal tak bych se chtěl zeptat jestli by se u tebe daly sehnat za odpověď moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 22:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
Já zase sháním futro do spojky a podložku pod spojku na 477/487. Nový to je taky nesehnatelný...
Datum: 28. ledna 2016 22:03
musim je nechat udelat, pac to nikdo zatim neudelal
Datum: 28. ledna 2016 5:21
Jméno: bobrcap
IP: uživatel18510
Nazdar Draci a hlavně borci,\\\\\\\\r\\\\\\\\nmám prozbu o radu, mám pionýra 20, r. v. 1970,\\\\\\\\r\\\\\\\\nKdyž nakopnu tak pěkně naskočí, ale nemohu sundat ruku z plynu bo chcípne, a při rozjezdu do kopce se taky dusí.\\\\\\\\r\\\\\\\\nStačí seštelovat odtrh, předstih, hladinu a vzduchový filtr za nový,atd. a nebo by pomohlo koupit z uloženky originál nový karburator Jikov. Není to zbytečná investice? cca 1200kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2016 6:44
Jméno: bobrcap
IP: uživatel18510
děkuji za rady
Datum: 27. ledna 2016 6:44
Jméno: standa
IP: uživatel18513
Máš ucpanej volnoběžnej okruh v karburátoru. Stačí vyrejpat. Vyčistit. Nepíšu vyfoukat kompresorem,ale vyčistit.
Datum: 27. ledna 2016 6:26
Jméno: Smokiej21
IP: uživatel18512
Caute chlapi mam na pude jawu 555 rozebrana ale chybi jen sedadlo a mozna par sroubu k tomu jeste prevodovka nahradni pokud by byl zajem tak na mail bych poslal foto
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2016 23:12
Mam vazny zaujem , posli mi na email fotky a cenu si navrhni , surne zhanam 555
Datum: 19. února 2016 23:12
Před pár rokama jsem koupil vcelku hezkou kompletní j555 s horšim motorem za 3000,- a rozebranej skoro kompletní vrak za 500,- ... jakou představu máš ty? Do tisícovky,max 1500,- to beru .
Přijedu,naložim,zaplatim,odvezu. Nebudu nic řešit ani v ničem šťourat.
Datum: 30. ledna 2016 16:32
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
čau, na erik23145@seznam.cz mi pošli fotky té 555ky. diky
Datum: 28. ledna 2016 21:20
Jméno: bobrcap
IP: uživatel18510
Pionýr 20,Nazdar draci, \\r\\nZdravím, poradí někdo kterou trysku tam dát, která je lepší a proč? díky \\r\\nHlavní tryska 81 Profi - nebo 80 popř 78
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2016 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel18511
Seriovka j20 - hlavní tryska 68,volnoběžná tryska 35 až 38. S tímto nastavením a dobrým motorem lze ze seriovky získat až 3,5+HP .Jakékoliv jiné nastavení směsi než optimální má za následek pokles výkonu a otáček. Čím bohatší či chudší směs tím míň to jede.
Datum: 26. ledna 2016 13:21
Jméno: Martin
IP: uživatel15751
Hojas, chtěl jsem se zeptat mam doma pincka v pěkném pojízdném stavu. Stále se platí pojistka akorát je prošlá technická. Co musí všechno splňovat abych prošel??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2016 16:19
Mám na pincku taky velkou plachtu a kvůli ní jsem musel dát odrazku na zástěrku a při poslední STK se jim moc nelíbilo, že je na zástěrce, protože prý musí být odrazka připevněná na pevno, kdežto na zástěrce se při jízdě pohybuje a za tmy na řidiče co jedou za mnou může blikat. Známku mi samozřejmě dali, jen ať si ji prý nějak napevno přidělám pod značku. Tak jsem vzal kousek pásoviny (nevím asi 15 cm), kterou jsem připevnil šroubkem na místo, kde byla původně odrazka a na pásovinu jsem připevnil odrazku. Ve výsledku je odrazka těsně pod plechem zadního blatníku a je na pevno, takže už nemůžou říct ani popel
Datum: 30. ledna 2016 16:19
Mám Jawu 20 s plachtou a odrazku tam nemám, nevlezla by tam, zástěrku sice mám, ale na ni jsem to nedával .. a technik v pohodě .. když ten fivhtl vypadá pěkně, tak neleze do detailů, jen zkontroloval čísla RZ a štítek s TP a pak jsem to nahodil a světla + klakson, opsal kilometry + zapsal že se vyměnoval tacho a bylo hotovo .. podle mě ale pionýr z výroby zástěrku neměl, o jsem alespon viděl na dokumentu o výrobě 05, byly připravené jen díry ..
Datum: 28. ledna 2016 17:07
Jméno: lk
IP: uživatel18515
za velkou RZ a odrazku se pravidelně chytnu s technikem na stk, jenže u kejvačky a panelky bez zástěrky, tam prostě nikam odrazka dát nejde a vrtat blatník rozhodně nebudu... u fichtla bych to vyřešil nenásilnou formou a přišrouboval bych jí na zástěrku, kterou má pio z výroby...
Datum: 27. ledna 2016 16:48
Jméno: Honza
IP: uživatel18509
Je to stará motorka a reálně jde o to, dostat tu značku co nejvýš a odrazku co nejníž . Nikdo nebude nic přeměřovat... Holt když tý odrazky bude 1/3 pod značkou tak to taky asi nebudou hrotit...
Datum: 26. ledna 2016 12:28
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Draci, když už jste u té STK. Jak se řeší odrazka a velká SPZ na jawě 21? Když jsem tam novou velkou SPZ dával, tak jsem byl nucen odrazku odstranit aby se mi tam SPZ vešla, protože to bylo konstruováno na malou SPZ. Musím si nějakým způsobem připevnit odrazku pod značku? Z platného zákona logicky ano, ale je na tohle nějaká vyjímka? Přeci když si tam přidám odrazku, tak to vozidlo takhle nebylo homologováno... Vždy to šlo ukecat, ale když se stroje budou fotit, tak nevím, nevím. Když se vyhazuje za modrou žárovku v parkovačkách, tak za přidání odrazky na vozidlo by se mělo tuplem vyhazovat. Jaký na to máte názor a už máte zkušenosti s STK po 1.1.2016 ? Mne STK čeká za 3 roky, takže ještě můžu být relativně v klidu.
Datum: 26. ledna 2016 6:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
musí to nějak vypadat, pak musí sedět barva s barvou v TP, dál číslo rámu, číslo motoru pokud je v TP uvedené, rozměry pneu, musí svítit vše co má, mělo by to troubit, mělo by to mít vzadu nějakou odrazku, nemělo by bejt nic uvolněný a nemělo by z toho téct moc oleje
Datum: 25. ledna 2016 20:04
Jméno: Karlos
IP: uživatel18506
Zdarec draci,potrebuji poradit jestli na 9ti zube primarni kolecko u pincka,se take vklada pod matici perova podlozka.Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 19:58
v krabičce podložek jsem takovou pérovku našel, žádnou jsem upravovat nemusel takže si myslím že v železářství by jsi něco splašil
Datum: 28. ledna 2016 19:58
Jméno: Karlos
IP: uživatel18506
presne tak ze 14ti zubu tam nejde tak jsem ji trochu zariz a zmacknul a ok.Ale jde mi spis o to,ze je matice chycena jen na par otacek,bez podlozky je to lepsi.Stavim motor,vse nove tak to nechci hodid do kopru.
Datum: 25. ledna 2016 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel18507
Já bych ji tam taky nějak narouboval. Už jen pro dobrej pocit. Matice by se asi sama nepovolila,ale riskni si to někde na závodě ... 9z jsem zatim nejezdil,tak nevim jak moc problém ta pérovka je,ale určitě tam nějaká s úpravou půjde. U moto na pole a do lesa bych to asi neřešil,ale u fichtlcupu bych si nedovolil to neřešit. Asi tak.
Datum: 25. ledna 2016 19:00
samozřejmě že by tam měla být
Datum: 25. ledna 2016 17:22
Jméno: ja
IP: uživatel16483
original ze 14tky tam nejde já ji tam nedávám a ok
Datum: 25. ledna 2016 14:56
Jméno: Mustang
IP: uživatel18508
Proč by si ji tam nemohl dat ? Patří tam...
Datum: 25. ledna 2016 9:35
Jméno: Robert
IP: uživatel18505
Zdravím draky,dělám Mustafu a zajímalo by mě, zda není někomu známej přesnej odstín bílošedý barvy použitý na blatnících ? Rok výroby 1981
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2016 19:30
Jméno: jawa
IP: uživatel18503
čau kluci menší problém jawica 250 nedobíjí nové polovodičové relé to vyřešilo jen asi na týden zápalko 75w uhlíky ok a druhá otázka jak to zapojit netvrdo bez bošáku svorky 51 a 61 na baterku? dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2016 14:05
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
zažil jsem i zapalko, které zlobilo i s elektronickou regulací... ukázalo se že je vylítané ložisko kliky u dynama a tak měly problém s kontaktem uhlíky a následně stálo samotné dobíjení na dvě věci... inu i neelektronická závada může mít vliv na elektriku
Datum: 25. ledna 2016 14:05
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Zdar chci se zeptat jestli v plováku u karburátoru u Jawy 20 asi nemá nic chrastit možná to bude taky způsobovat to že fichtl se uchcává a nechce startovat hladina ok svíčka taky nová n14 teplejší svíčka.No já už jsem tady jednou tenhle problém řešil ale koupil jsem nový plovák akorát na typ 05 no a pak sem našel jinej v kterym taky neco chrastilo předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2016 9:01
Ahoj. Chrastit nemá. Asi to bude kus uvolněného cínu. Těsní ten plovák? Neopravoval ho už někdo? Jinak svíčka N14 je studená.
Datum: 20. ledna 2016 9:01
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
zdar draci,potřebuji radu ohledně zapalování vape,zapalování mi přestalo házet jiskru,vlastně jiskru hází,ale jenom moc malou,která už nezapálí směs,to vše přestalo jít po té co jsem ohřál rotor z důvodu stáhnutí,za studena mi rotor nikdy nešel dolů,předstih je naštelovaný dobře i drátky jsou oka,jinak nosič statoru mám dotáhnutý pouze dvěma šroubky,důvod protože zbývající dva už nemají vnitřní 6hran,mohlo by to být těmi šroubky? za rady dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2016 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18519
A pro příště - když se do kliky natočí přiměřeně dlouhej m5 šroub tak musí jít rotor stahnout dvouramennym stahovákem... to jen letmá myšlenka ...
Datum: 30. ledna 2016 20:55
s tím tě už odkáži na google...
Datum: 28. ledna 2016 19:54
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
a kde jdou koupit ty magnety,dík
Datum: 26. ledna 2016 18:58
jsou to ty 4 malý mršky https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/9566_930494853737615_7806797130528226245_n.jpg?oh=fefcc5b12274ddeebfb576ad34675d87&oe=5738AA74
Datum: 23. ledna 2016 18:02
kluci, drak Jenco mi na facebooku radil, že jdou za pár korun koupit nové neodymové magnety do toho rotoru, rotor jde jednoduše rozdělat pomocí těch 4 křížových šroubů
Datum: 23. ledna 2016 18:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18502
Datum: 20. ledna 2016 7:17
Jméno: standa
IP: uživatel18501
Ten rotor koupit jde v německu,jen se to nejmenuje vape,ale nějaká německá "tuning" značka ,vyrábí to ovšem vape. Jenco by věděl víc,ten mi o tom řek ... jinak rotor vape sundavám klasicky M8 šroubem a rotor si musim chytit velkym klíčem či sikovkama. Pokud bys stator prodával za nějakou malou zbytkovou cenu tak bych ho bral,mam totiž starej,co má blbě rysky ...
Datum: 20. ledna 2016 6:30
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
dík za odpověd,je to rotor na pionýra a myslím že rotor zvláčt koupit nejde a vape se mi celé nechce kupovat,nejde nějak nabit,např. jak klasické magneto na pionýra,jinak za studena mi stáhnou nikdy nešel,držel vždy moc na kuželu kliky,až po ohřátí sel krásně dolů,zatím díky
Datum: 19. ledna 2016 22:07
Jméno: pepa
IP: uživatel18500
Ohratim jsi odmafnetizoval magnety a rotor znicil..divim se ze to origo stahovakem neslo ale pokud to je na motorku priprav si 1000na novy rotor
Datum: 19. ledna 2016 21:46
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
Zdar draci,mám dotaz,měnil jsem na pionýrovi válec(origo čssr výroba),po na montování válce na pionýra,mi motor ztratil výkon,prostě jezdí uplně jinak než předtím s tím původním válcem,válce jsou na oko stejné a ještě jedna věc jdou doma nějak opravit ložiskové domky v karterech,protože mi ložiska jsou nalisovat pouze rukou,za rady předem dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:51
Ještě k tomu válci, jde ti píst až nahoru k okraji? Už se mi stalo dvakrát při výměně válce že píst nedosahoval hu.
Datum: 08. února 2016 21:51
Zdarec, jsou dvě možnosti pokud chceš zachovat originalní kartery, buď je tam vlep, jsou na to lepidla anebo vem důlčík o po 5mm udělej dokola důlky, pak tam ložiska budou fest. Není to moc profi ale pomáhá to
Datum: 08. února 2016 21:45
Jméno: Honza
IP: uživatel18504
Nebo tam nech dát planžety že zvětší ložiskovou díru dají tam kroužek na průměr ložiska a sedí ti aspoň čísla
Datum: 22. ledna 2016 7:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
a stav toho válce je jakej? Máš tam vůbec příslušnej píst a kroužky, tzn. rozměry pro danej výbrus? Jinak nejjednodušší oprava uložení ložisek je sehnat jiný kartery, případně ložiska vlepit lepidlem k tomu určeným...
Datum: 18. ledna 2016 18:20
fuha draci, proty co s babetou dost nalitaji a potrebuji mit muziku, poradny svetla a blinkry, tak se bude delat vape 12v se 100W a to vse bez baterky cena baj oko 4 litry, raketa ale ty co jedou dal na babette nez polsko , slovensko,tak toto oceni a HLAVNE ZADNY TYRISTOR
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 23:32
fuha to nepujde, pac babeta ma vetsi prumer zapalka a to se envejde do mensiho pio zap, otvoru
Datum: 18. ledna 2016 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel7496
Bude i na pio ? Tam by to obnášelo jen jinej držák statoru ...
Datum: 18. ledna 2016 15:22
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
zdarec koupil jsem tady vape a nesvítí mě zadní světlo žarovku 6v když z měřím volty tak tam jdou jen 2v když odpojím přední světlo tak tam jde 7v a ani tak to nesvítí žlutý kabel mám napojený napřímo ke světlu bez přepínače už si opravdu nevím rady dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2016 6:12
Jméno: standa
IP: uživatel18507
Datum: 25. ledna 2016 6:12
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
promin už je to vyřešené bylo to špatné ukostření
Datum: 24. ledna 2016 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel7496
Asi moc složitá otázka .... tak nic no ....
Datum: 18. ledna 2016 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel18494
Popiš jak to máš zapojený ??? Hodnoty žárovek? Vape většinou žárovky pálí. Někde budeš mít chybu.
Datum: 17. ledna 2016 12:05
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14729
Zdarec tak se zase obracím na vás tedy hlavně na ty co měli někdy rozpůleného komára a kupovali do něj lamely... Už jsem vzdal hledání originálních a tak sháním nějaké co tam rozměrově pasují. Neřešil někdo stejný problém? Celkem by se mi šikla pomoc. Jawa 585 mosquito Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2016 11:05
uz je mam draku
Datum: 27. ledna 2016 11:05
Jméno: pepa
IP: uživatel18500
Jestli maj kovovy telo tak v taline u pisku ti je pan skoda zrepasuje
Datum: 19. ledna 2016 21:54
Zdarec měnil jsem těsnění startovací hřídele a zjistil jsem že mám popraskaný spojkový koš . Myslíte že by se to dalo zavařit a vybrousit ? Se divím že se to nerozletělo celé kousek dokonce upadl ... Ještě že jsem se tam díval ... Sehnat někde použitý zavařit nebo nový ... Chtěl bych se zeptat jaká má být vule řetězu má být naplý ? zdá se mi volný... Ted scháním stahovák čím stáhnu kolečko od hřídele.... Prosím o radu díky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 19:07
kup lamely nové a máš jistotu a ještě budeš mít v nich nové korky nevím jak jsi zručný ale je to moc pracný řetěz bývá volnější mezi plech dnes koupíš spíš špatné nejsou na nich prolisy a spojka klouže
Datum: 18. ledna 2016 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel18493
Utrhané kolíky lze zavařit a vybrousit. Pokud je to zničený víc tak vyhoď. Vzadu vařit mužeš,ale ne do třecích ploch,to bys nevyrovnal... řetěz při propnutí dolu musí mít dostatečnou mezeru před karterem,v žádném případě nesmí dřít vůlí do karterů (časté). Našponovanej jak struna taky nesmí bejt. Má tam být decentní vůle aby se to bez násilí točilo. Stahovák s trochou fantazie uděláš vždycky ... plocháč,dva šrouby zespod chytí primární kolo a třetí šroub to stahne dolu z kliky ... návod ma výrobu je myslim na http://www.jawa-50.cz
Datum: 14. ledna 2016 20:30
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
draci zdarec , potřebuji info ohledně nasazeni pístu šipkou nahoru. jaký to má vliv?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:01
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
Stando,dík moc kámo! jsem v tom prvnička tak se raději zeptám než to zmastit ještě jednou dík
Datum: 13. ledna 2016 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel18491
Ten nejpodstatnější. Šipka má vždy směřovat k výfuku. V opačném případě se první kroužek projíždí otevřeným zámkem zkrz výfukový kanál a dříve či později zakopne a urazí (zlomí) se. Muže to mít katastrofální následky jak pro válec tak kliku (nadrcenej bordel bude i ve spodní jehlový kleci ojnice). Druhým důvodem je tzv "klopný moment" či tak něco,protože čep není uprostřed osy pístu,ale vyosenej kvůli " překlápění " v úvratích ... no aby se klika v úvrati točila daným směrem (překlopila) a nebyla tendence aby se klika (píst) v HU nevrátila stejnym směrem jakym do HU naběhla... proto to je. Šipka nahoru je špatně. Sice to jede,ale přinejmenšim špatně,pio hrozně zvoní...
Datum: 13. ledna 2016 18:56
Jméno: přema
IP: uživatel13452
Zdravím, chlapi neví někdo jestli by šly nějakým způsobem přitvrdit pružiny na přední vidlici u babetty 207? potřebuju to osadit držákama bagáže a jakmile bych to tam dal tak je to automaticky na dorazech (což je při jízdě).Jsou prostě ty pružiny v haj.zlu? nebo udělat nějaké nástavce? mě napadlo jen to podložit ale to by mi vyjel celý kluzák ven z vidlice... Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 15:56
Jméno: přema
IP: uživatel13452
při delších pružinách budou na stojanu vyjíždět kluzáky, možná z hrubšího drátu ale to zase nenasadím na kluzáky...
Datum: 18. ledna 2016 15:56
spíž udělat delší pružiny, to by nebyl problem ale o kolik?sesa
Datum: 17. ledna 2016 18:29
zdarec babetaci. menil jsem volnobezku na babci210 a dal jsem podlozku podni i na segerku .muzu to tak nechat nebo mampulit ? motor jede ok dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2016 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel18490
Asi nic nezdupeš. Nedávno jsem ten motor generálkoval a zkoumal jsem proč tam jsou ... vůle vymezujou minimálně,spíš si myslim,že tam jsou,aby se kola (který maj různý vybrání) nedřely o hliníkovej karter,protože vybrání (či drážky) v kolech by fungovali jak jemnej soustružnickej nůž ... tak zapřemejšlej jak to tam bylo ajak si to tam dal ... já zatim babetu do svýho hardisku a ramek v hlavě neuložil,pro mě to byl jednorázovej kšeft ... už nevim... ale z logiky věci jsem to tak určitě měl a myslím že to i korespondovalo s tím schematem z katalogu.
Datum: 12. ledna 2016 18:14
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
Děkuji za radu, stránky sesa-moto ,super ! mohu jen doporučit. Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam není. proto bych potřeboval vědět jestli tím něco nezdupu !! motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super. dík za radu
Datum: 12. ledna 2016 18:00
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
děkuji za radu , stránky sesa-moto , super! mohu jen doporučit.Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam neni. pro to bych potřeboval vědět jestli tím že ji tam nechám něco nezdupu. motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super .dík za radu
Datum: 12. ledna 2016 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel18490
Koukni do katalogu dílů jak to má bejt. Je třeba na sesa-moto.cz
Datum: 12. ledna 2016 6:04
|
|