www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  50  51  52  53  54  55  56  57  58  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Matthew4004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar DRACI! Koupil jsem z bazaru pionýra Jawa 50/20 a byl jsem informován, že když se zahřeje motor, tak hůře startuje. Když jsem ho dovezl domů a zkusil našlápnout, tak na první našlápnutí to naskočilo i bez napupování, což mě překvapilo, ale když jsem pak vypnul motor a zkusil to znovu našlápnout povedlo se to až na několikátý našlápnutí. Po týdnu to po chvilce ježdění už nechtělo chytnout na našlápnutí vůbec, a musel jsem to vždy roztlačit. Po dalším týdnu to začalo samo chcípat a výbuchy v motoru byly velmi zvláštní a nepravidelný a po chvilce ježdění mi svíčka nechtěla hodit jiskru, ale když jsem to roztláčel se zapnuými světly, nebo s puštěným klaksonem tak světla svítily a klakson bzučel. Tak jsem usoudil, že to bude svíčkou, tak jsem svíčku objednal a až pojedu na chalupu, tak to vyzkouším, ale bojím se, jestli by to nemohlo být i něčím jiným, tak jestli by se tu našel nějaký profík, který se v tom fakt vyzná, tak mu předem vděčím za případné rady! Díky moc draci! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: Matthew4004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo to máš pravdu. Prodávající mě řikal, že mu tam už jenom stojí v garáži a zabírá místo, takže by to prostě chtělo seřídit promazat vyměnit nějaký díly atp...
 
 
Datum: 17. října 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
Dle mého názoru motorka je čerstvě koupena jak jsem pochopil, mohla někde dlouho ležet orezlá vačka + suchý filc = ošoupaný pertinax na kladívkách zmenšení odtrhu a následně zmizela jiskra. Na benzín a výfuk bych to netipoval ale vyčistit se to může.
 
 
Datum: 17. října 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Převodový olej, který mizí těsněním(simerinkem) na klice pod píst, následně se ho to pokusí spálit(kouř) a nakonec co se nespálí se vyflusne do výfuku. Pokud jsi teda nedal opravdu moc oleje do benzínu(normál 1:33 popř. 1:50 u ojnice s jehlovýma ložiskama. Jinak standa bude asi nesouhlasit, ale s poměrem nižším jak 1:27 mám problémy startovat a věřím tomu, že by se olej ve výfuku taky mohl vyskytovat v nestandartním množství) a nebo jestli nenastalo obojí. Ještě mě napadá, jestli jsi to trochu brutálnějí "neuchcal" kýblem benzínu pod pístem(sakra moc nacupováno, nebo problém v plováku, popř. ventilu, který nezavírá a benzín teče trochu víc než potřebuješ - což by se také mohlo tvářit jako vysoká hladina)
 
 
Datum: 15. října 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Matthew4004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co mi žere převoďák? myslíš převodový olej? Nějak jsem to úplně nepochopil.. ?
 
 
Datum: 15. října 2015 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18353    
Tak v tom případě ti to žere převoďák.
 
 
Datum: 15. října 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: Matthew4004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc. Tak zkusim se na ty veci co jsi mi psal kouknout, rozhodne bude pekne zadelanej vyfuk, protoze se z nej hrozne kouri a kdyz do nej po zastaveni fouknu tak ten kour de vsude kolem a kabe z nej olej.
 
 
Datum: 15. října 2015 8:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18353    
Zdar. Zaměřil bych se na výšku hladiny v karburátoru,bude vysoká. Pak bych preventivně vyčistil palivovej kohout a palivovej ventil. Nic nezkazíš preventivním vyčištěním výfuku . Svíce odešla,protože to bylo moc ulitý. Novou svíčku sklepni dle jiskry na cca 0,4-0,5mm. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 15. října 2015 8:07
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Sháním starý ale funkční tachometr na starou zetku,tzv kominíček. Nevíte o něčem za dobrou cenu? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: Matthew4004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to neni na Fichtlkrámku napiš Sesovi (majitel fichtl krámku) Jestli by to nemohl přidat do nabídky, nebo to zkus sehnat někde na internetu ze zahraničí.
 
 
Datum: 15. října 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Otce Mustang, vše originál kromě VAPE, chytne na 1 - 2 šlápnutí, nechám chvíli poblafat, rozjedu se a jede krásně bez vynechávání. Jak se motor po cca 500 - 1000 metrech trochu víc ohřeje, začne vadnout a kuckat až tak, že za jízdy pod plynem chcípne. Nakopnu ho opět lehkým kopem (chytá prostě nádherně), zařadím 1 a chci se rozjet - dám plyn, motor se ztuha vytočí (jakoby zakopává) a při rozjezdu chcípne, nemá vůbec tah. Nechám pár minut vychladnout a jede jako drak dokud se zase neohřeje. Předstih ryska na rysce VAPE, hladina lícuje s plovákem, plovák není děravý, trysky originál velikost a čisté, benzín jsem zkoušel jiný, benzín do karbce v pořádku a rychle dotéká ventýlkem, ventýlek v karbci těsní, airbox hadice ke karbci nová z FK, v airboxu 1 díra (nepomohly ani 2 - 3 nebo žádná), výfuk vypálený, čistý, svíčky jsem zkoušel 3 z toho 2 nové (Brisk N15C), původní svíce měla cihlovou barvu i přes všechny tyto problémy. Draci, já už opravdu nevím co s tím. Je možná moje úvaha, že se zadírají ložiska na klice? Byly měněny asi před 4 lety... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2018 16:31
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel19458    
Zdravím, mám uplně stejnej problém. Po delší jízdě jako by se zadíral motor, minutu počkám a jede jako drak. Vyřešil nškdo tento problém, nebo ne. Děkuji za info, také už jsem bezradný.
 
 
Datum: 23. července 2018 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nene, předstih jsem zkoušel přidávat i ubírat po malých kouscích a je to pořád stejné. Jakmile se motor prohřeje tak úplně ztrácí tah a začne vynechávat. Na neutrál však jde vytočit do plna. Včera už jsem byl naštvaný, tak jsem zkusil jet na plno na studeném motoru. Tah jako prase, točilo to neskutečně... Po minutě, když se motor ohřál, zase neměl tah... Indukčku mám pod nádrží stejně jako byla originál. Zkontroloval jsem elektroinstalaci a žádný problém jsem tam nenašel. Tož to je opravdu záhada. Jo a ještě jsem zkoušel bez vzduchového filtru na teplém motoru - absolutně beze změny.
 
 
Datum: 20. října 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Pane bezejmený,vape má předstih 2,1 ve výchzím bodě při startu,pak se mění,zmenšuje. Zhruba na seriovou hodnotu.
 
 
Datum: 18. října 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
mám takový tuchy že vape ryska na rysce je 2,1 před HÚ.
 
 
Datum: 17. října 2015 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18356    
Tak vyčisti pořádně karbec. Pak už jedině VN kabel a nebo fajfka. Nemáš tu vape indučku uloženou někde blízko motoru ,že by se zahřejvala? Zkus klidně přidat a ubrat předstih,jaká bude změna ? A nebo se roztejká vape ...
 
 
Datum: 16. října 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Tak zatím nic nepomohlo, pořád stejný problém bez náznaku zlepšení. Výfukový kanál na válci je čistý, jen trochu oleje co jde setřít hadrou... Válec vypadá v pořádku, píst taky a kroužky mají by oko ještě dobrou vůli. Komprese je asi taky dobrá když to dobře chytá. Zkusil jsem nový těsnění pod válec i pod kolínko karburátoru, dokonce i mezi karburátor a kolínko jsem dal nový těsnění.
 
 
Datum: 16. října 2015 7:03
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
A jak to vypadá u příruby výfukového kolena na válci, bývá to ucpané karbonem
 
 
Datum: 14. října 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Karburátor jiný nemám. :-( Zkusím tedy polaborovat s hladinou. Ložiska tam jsou klasika nezakryté C3. Pokud nic nepomůže, tak přijde na řadu opravu rozborka motoru a přetěsnění. Díky stando, zítra písnu jak to dopadlo.
 
 
Datum: 14. října 2015 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
Zkoušel jsi jiný karburátor? Hladina lícuje - to je fajn,ale zkusil jsi i nižší? A dále mi napadají netěsnosti v motoru a nebo prdlé gufero u primáru. Ložiska se zadírat nebudou,to jedině že by tam někdo dal zakryté. Vape má tu úžasnou vlastnost,že zapálí jak hodně bohatou tak i chudou směs.
 
 
Datum: 14. října 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: bilix      IP: uživatel17909    
Ahoj,koupil jsem karburátor dell orto,vyroba je čína,namontoval jsem ho na babettu a babetta nejde vubec nestartovat,po namontovaní original jikov naskočí hned na první kop,nevíte co s tím,nemate s tímto zkušenost??Karbec je nový,díky za jakékoliv info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18360    
Musí bejt chyba v tom karburátoru. Známýmu jsem kupoval karbec Dellorto na babetu tady a jen to nasadil a jel. Otryskovaný je to z výroby dobře. Dokonce i nastavený. Nic se neladilo. Kdoví co si to koupil za šmejd...
 
 
Datum: 19. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když jsi se podíval na svíčku bylá mokrá? Tou tryskou jsem myslel jestli tam není veliká. Skuz ten karburátor rozdělat a vše pročistit,drátkem prošťourat direčky. Mohl být nakonzervován a je to ucpané.
 
 
Datum: 17. října 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: bilix      IP: uživatel17909    
Jo, jeden s důvodu je lepší výkon a bezproblémovy start,ale proč ani neškitne?? Je to výroba Čína, tak jestly to není nějaký šmejd. Myslíš že to bude tryskou?? Už uvažují že to vrátím a doplatím a vemu orig dell orto.
 
 
Datum: 16. října 2015 16:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
A pročpak dell orto když to na origo jede? Zvýšit výkon? U babety asi problém. Skuz se podívat co tam je trysku. Ty d.orta se nechají dobře naladit
 
 
Datum: 13. října 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18350    
Ahoj chlapi, mám pionýra a potřeboval bych poradit s pár věcma...Je tu někdo z plzně kdo by mi pomohl? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: original Franky      IP: uživatel16565    
Help. Všichni sem - kritická situácia !!! Ještě bych měl teda pozdravit, takže Allah Akbar !!! Řeším zapeklitý problém. Odpálil jsem klasickou malou kabelovou fričku ......... bohužel v tomto týdnu odešly 2x aku vrtačka a aku frička (nedělám si prdel). Bohužel vývoj nezastavís a nutně potřebuju fričky. Nemám čas na přípravu takže můj dotaz je: 125/1100w frička od narexu ??? Případně jakou jinou značku by jste mi doporučily ???? Je to na takové běžné domácí harakiri ........... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Abu Fayed      IP: uživatel16565    
hele udo... neurážej mojí víru !!! \r\nBuď zdráv kolečko... hele vole .. nebyl jsi náhodou kolecko10 ??? Nakonec jsem v pondělí brnknul do Narexu a trochu vyzvídal.... chlápek mi podle katalogů dohledal starou protoolku a dle toho jsem objednal narex. Má se jednat o naprosto totožný výrobek, akorád to má modrej dekl a nápis narex. Takže nakonec mám 125/1400w s poťákem. Rozdíly jsem nenašel... Věřím, že to bude dobré.. protože protoolky jsou svatý a vlastně z tohodle důvodu jsem koukal na narex. Jak jsem byl v nouzi, tak jsem si pučil Hilti a čéče taky dobré, ale kup to ty vole ... poptával jsem cenu a nabídka na malou hiltovku 8 000 žolíků.... Gazprom ještě nevlastnim .. takže hiltovka musí počkat ... Každopádně značky jako dewalt, bosh, makita, milwaukee jsem již zavrhl.. s tim, že teda u milwaukee se vysrala jenom nabiječka....
 
 
Datum: 14. října 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Jseš snad arab že nás takhle zdravíš ?Jestli ne a má to být jako legrace ,tak dost ubohá a měl by ses nad sebou zamyslet.
 
 
Datum: 14. října 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od Narexu mam zatim tři - 115, 125 a 150mm. Všechny šlapou už nějaký ten pátek, takže já bych do ní určitě šel.
 
 
Datum: 14. října 2015 12:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj názor je, že Narexem nic nezkazíš... ale tak moc toho ještě za sebou nemám... :-D
 
 
Datum: 11. října 2015 17:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
koukni na ebay tam je kvalita ...............prej kritická situácia
 
 
Datum: 11. října 2015 8:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18349    
Zdarec nedávno se mi stala taková věc: jedu na babettě a najednou jako by se zadřela prostě babetta se zastavila tak jsem ji rozpůlil a zjistil jsem že se mi kousla ojnice jehlový ložisko KO no tak jsem objednal komplet kliku i s ojnicí takže pohoda no když jsem se podíval na tu kliku tak byla na jedné straně u čepu vyhřátá tak by mě zajímalo jestli může ta klika tímhle třeba změknout pokud by někdo věděl tak díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no právě že čep je v háji proto jsem koupil rovnou novou nesehnal jsem nikoho na repas aby se to vyplatilo dělat jinak díky za odpoved :-)
 
 
Datum: 12. října 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změknout? to určitě ne. Může se ti poškodi čep na klikovce. Udělat tam drážka nebo ten čep bude takový lesklý. Tzn. že se protáčel na ložisku.
 
 
Datum: 11. října 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel18348    
Čus draci neví někdo o někom kdo by mi vyleštil kartry na pařeza díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Měním u pionýra pouzdro pístního čepu, ale nemam stavitelnej výstružník, tak se chci zeptat, na kolik mám stočit vnitřní pruměr na soustruhu, předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel16139    
sorry blbě jsem si to přečetl, plácám blbosti...
 
 
Datum: 13. října 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel16139    
Skusil bych tak 5 stovek do plusu, ale u silonu jsem to nedělal jedině to udělat v malém přesahu na venkovní stěně... to by se mělo teoreticky stáhnout o přesah venkovní musíš to co přidáš venku ubrat uvnitř...
 
 
Datum: 13. října 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, Vím že se zmáčkne, proto sem se chtěl zeptat jestli někdo neví cca o kolik, no někde ho asi budu muset sehnat, Děkuju :-)
 
 
Datum: 07. října 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18344    
No,ono to neni tak jednoduchý. Ono se pouzdro struží po nalisování proto,že se trochu "zmáčkne" ... proto je úprava na soustruhu naprosto k ničemu ... tohle nahánění výstružníku mi taky vždy doslova sr*lo,tak už mam všude jehly ...
 
 
Datum: 07. října 2015 10:22
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18342    
Zdar draci jak je? Nemá někdo fichtla v okolí Hrubé vody nebo Smilova? -Na projížďku... Napište... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2015 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Hoj, chlapi je mogul TSF dobrej olej? Splasil sem si na hrani ostrejsi kawu 125, valec uz ma nikasil a toci pres 10tis. Neposeru tim olejem neco? U nas se nic lepsiho neda sehnat... Dal si nejsem jistej pomerem oleje:benzinu, majitel rikal 1:45, prijde mi to malo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
KTM EXC 125 teď jezdím na Motul 710, protože jsem ho sehnal 4L za směšné peníze. Jínak Motul 800. Předtím Honda CR 85 jezděna na Motorex Cross power 2T. Koupit si závodní stroj třeba i starší výroby a šetřit na oleji je holý nesmysl.
 
 
Datum: 14. října 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KTM SX 125 mažu jen Motulem 800... krom denicolu syn100 a závodního ELFu bych tam nic jiného nedal :-D
 
 
Datum: 09. října 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1:30, někdy i 1:28 protože ten benzin s olejem používám i do minibiku polini, který jsem koupil s už máznutým válcem a pístem, tak dávám radši víc a za těch pár let co ho mam se to poškození na válci ani na pístu nezvětšilo.
 
 
Datum: 09. října 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Tome a v jakym pomeru jsi ho lil??? Jinak uz mam objednanej motorex cross power takze tim pro me doufejme problem s olejem konci...
 
 
Datum: 09. října 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych se do takový našponovaný malorážky (bavíme-li se o KX) TSF bál dát... tsf bych viděl tak do postrku typu Yamaha DT,,, ty ostrý dvoutakty fakt chtěj něco lepšího...
 
 
Datum: 09. října 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18347    
Tak teď už to chápu. Asi trochu povolili uzdu ve specifikacích a proto TSF přeskočilo do kategorie polosyntéza ... jinak já proti TSF nic nemam ... je možný že na to hobby ježdění po poli a lesem by to mělo stačit,snad ....
 
 
Datum: 09. října 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
TSF jsem jezdil v kx125 a žádný problém jsem neměl. Specifikaci to splnovalo. A rozdělení na syntetický a polosyntetický olej je jen reklama výrobců, protože pokud olej splní danou specifikaci, tak můžou označit za syntetický olej i minerál.
 
 
Datum: 09. října 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
To mam, ziju na spatnym miste ve spatny dobe :-D :-D
 
 
Datum: 09. října 2015 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18347    
Tak to máš blbý... :-D ... neřikej,že tam nemáte mototechnu a nebo třeba motoservisy? Kolikrát se dá koupit slušnej olej od Castrolu i v obchoďáku. A benzinky taky nic? Já bydlim v úplný prdeli a olej koupim dokonce na dvou místech ve vsi (servis zahradní techniky,motoservis) a nebo na benzině 3km daleko :-D .... mototechna 10km ...
 
 
Datum: 09. října 2015 7:51
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Jo mas recht, nemam paru co je predepsanej olej od vyrobce a mam docela problem to najit :/ Momentalne jsem probehl co se v okoli dalo kvuli motorexu a motulu(koukal jsem tedy jen 710 a 800) no a nic. Bud nejaky noname znacky a nebo BEL-RAY(tuhle znacku neznam, a reklamni kecy ze to bylo i na mesici nevim nevim :-D) ma tu nekdo realny zkusenosti s timhle olejem??? Bohuzel vetsina shopu v mym okoli bere prave a pouze tuhle znacku. Takze mam navyber bud verit BEL RAYi ze neco neodkourim a nebo objednam z netu ty dva zmineny nahore...
 
 
Datum: 08. října 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Hele tady jsou debaty o TSF stejnak úplně mimo. Ty máš ostrou krosku,předpokládam vodnik,nicasil atd. Tam má prostě přijít plně syntetický (esterový) olej. Jestli to bude Motorex crosspower nebo Motul810 je už tak nějak jedno,ale mělo by to odpovídat nějakejm specifikacim,který udává výrobce moto (což chápu,že tuto informaci nemáš). Celý slavný TSF ,v současný době prezentovaný jako polosyntetika, je jen a pouze přeaditivovanej tzv. základní (minerální) olej (neesterovej) s přidanym určitym podílem syntetickejch složek . Když budem věřit Mogulu,že mávnutim kouzelnýho proutku udělal z Tsf polosyntetiku,tak je to furt polosyntetika a né plná syntetika ...
 
 
Datum: 08. října 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Ted je jeste otazka jestli si nepletete mogul TS s mogulem TSF. Ale je fakt ze i kdyz normy jsou srovnatelny s novejma olejema, ta cena je minimalne trosku podezrela.
 
 
Datum: 07. října 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Motorex jezdil i predchozi majitel, nerikal ze je to neco extra kazdopadne moto slape. Az pojedu kolem normalniho kramu tak se po nem mrknu
 
 
Datum: 07. října 2015 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18344    
Lori : Brácha jezdil na RM125,později i závodně Hobbíky. Motor dostával neskutečnej kouř a šlapal jak hodinky. Jezdil na toto: http://www.2hmoto.cz/cz/2-taktni-oleje-motorex/16253-motorex-cross-power-2t-1l.html poměr 1:40 . (při 30 st ve stínu 1:30). Nic nekouřilo ani nekapalo. Je to dražší,ale osvědčený. Pokud chceš šetřit na oleji,tak si uvědom,co stojí nicasil,co se muže stát,když se přikousne píst a třeba vyrazí přepážku ve vejfuku ... TSF je u mě přeaditivovaný naředěný m2téčko :-D
 
 
Datum: 07. října 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ne taky ho mám v anglictine
 
 
Datum: 06. října 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Dik, koukal jsem. Bohuzel je vse v anglictine, nemas prelozenej? :/
 
 
Datum: 05. října 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jo někde mám manuál doma.Ale můžeš si stáhnout manuál na netu.Třeba na http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-stahnout&s%5Bmotorka%5D=Kawasaki%20KX%20125
 
 
Datum: 05. října 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Dekuju za poznatky, neprijde mi ze by to nejak moc po zahrati kourilo. Pri startu je pravda ze je jak dymovnice ale po ohrati to zmizi... Jinak jawapioner muzu te poprosit, mas jeste ten manual???
 
 
Datum: 05. října 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli můžu poradit dávej olej co předchozí majitel. každá změna spíš uškodí. 1:45 je asi max dal bych 1:40. 125tky jsou docela náchylný.(jenom můj poznatek). J.
 
 
Datum: 05. října 2015 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ahoj,mogul TSF nevím jestli je moc dobrý olej.Taky jsem jeden čas jezdil na TSF s kawasaki kx 125 s poměrem 1:30,jak se psáno v manuálu a strašně se kouří+kapal olej s výfuku.Potom sem přešel na Valvoline DURABLEND 2T http://www.valvolineeurope.com/czech/products/engine_oils/two_45_stroke/cid(4096)/durablend_2t .Začal sem ředit olej v poměru 1:30 z výfuku se kouří jen trošku,když je kx125 studená a přestal kapat i olej z výfuku.S Valvoline DURABLEND 2T jsem max spokojení ;-)
 
 
Datum: 05. října 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar a taky sem zapoměl říct že když nacukávám karburátor tak benín prostě nepřetejká úplně suchý plovák sem dával novej tim to nebude benzín teče akorát( to už sem řikal) sou v něm bubliny no a vzducháč když sundám tak najednou chytne a tak sem ho projel bez filtru a po asi 1 km sem filtr nasadil no a najednou do kopce na dvojku začal trhat tak sem dal jedničku a chcípl předem dík za odpovědi :-) :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky moc za odpověď ale já mám starší typ karburátoru kde plíšek s oskou neni je tam jen ventil a přes kohout mi teče benzín takže něco s kohoutem??? No kdyby tam netek benzín tak se to ani nerozjede to je logický a ten vzducháč když sundám tak jede jako ďas ale nemám ho ucpanej vzduch tam jde takže možná tu vložku novou
 
 
Datum: 08. října 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: MXCIVXL      IP: uživatel13743    
zdar proč ti asi neteče benzín do plovákovky? podívej se pořádně na ventil.. kdyžtak ho zahod a kup nový nebo máš taky špatně nahlý plíšek na hladiinu.. a nebo zkontroluj i kohoutek jestli přes něj leje benzín.. ten filtr taky mě dělal takže je asi ucpanej ale mě to i s novou vložkou stejně nejedlo tak sem tam dal přímej.. hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 08. října 2015 16:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar pánové zase muj fichtl stavkoval tak sem se koukl na palivo to teče proudem akorát že se tam dělají vzduchovy kapsy jestli koupit nový filtr palivový nebo ty hadičky aby to těsnilo a když sem sundal vzduchovej filtr tak to najednou chytlo a jezdilo jak drak . Myslite ze tam nejde vzduch nebo je to tim vzduchem v palivu ?!?!?!?!?!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Bublinky tam budou vždycky. Pokud motor po sundání vzducháče reaguje je špatně seřízenej karbec (bohatá směs) a nebo moc udušenej filtrbox
 
 
Datum: 05. října 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      E-mail:      IP: uživatel17552    
Zdravím mám 20tku po výbrusu, válec je zajetý slušně ale když jedu do (mírnějšího) kopce tak nemá tah, přitom když jedu s mustangem tak je na tom o dost líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Na karbec si se jen kouknul a to bude právě ten problém... fichtl má oproti jinejm motorkam jednu obrovskou nevýhodu. Tim jak je blbuvzdornej,tak jede ať je předstih malej a nebo velkej a ať je směs bohatá a nebo chudá,filtrbox seřízenej a nebo ne ... jen to jede líp a nebo hůř ... a tak každej na všechno jen "koukne" a řekne si,že je to ok...
 
 
Datum: 08. října 2015 8:13
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží taky jaký máš válec jak se povedly kanály a jak se sešly tolerančně díly
 
 
Datum: 06. října 2015 16:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nalaď filtrbox
 
 
Datum: 06. října 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      IP: uživatel17552    
tak karbec je OK, vejfuk taky a je to pořád stejný
 
 
Datum: 05. října 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      IP: uživatel17552    
vejfuk se nedávno dával novej, na karbec se kouknu
 
 
Datum: 05. října 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Čistej vejfuk? Seřízenej karbec? Neni to bohatý?
 
 
Datum: 05. října 2015 10:36
 
 
 
 
Jméno: jery      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat jestli do fichtla má smysl lít drahý minerální olej nebo stačí m2T ptal sem se ve veteránskym obchodě a tam mi chlap řekl že nákej olej super 2 od DENICOLU (minerální olej)vyjde skorem stejně jako m2t a ještě že m2t vydírá válec na netu sem si našel že ten co mi doporučil denicol vyjde 165-, 1l a mt2 nákejch 70-, 1l takže na mě pán chťel asi vydělat no nic chtěl bych se zeptat co do toho mám lejt za rozumnou cenu klidně i minerální alené za 165 atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Do těchto našich pradávných prskoletů je naprosto TOP klasický M2T ovšem to s normou API TC. Cena za litr je bezvadná. Nekouří,nezasírá motor,víc než dostatečně maže,,,nemám proti němu žádnou vítku ...
 
 
Datum: 08. října 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18345    
Já kupuji stáčený Agip i-Ride scooter 1l za 165 kč
 
 
Datum: 07. října 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Necháme ti zřídit vlastní chat a mužeš si tam psát s Jerym a Járou Kunfu ...
 
 
Datum: 05. října 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Odpovědi už jsi dostal, tak se nevztekej!
 
 
Datum: 04. října 2015 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Chápu ale ptal sem se na trochu jinou otázku.........
 
 
Datum: 04. října 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
IP 18307: JAWA,jawa, Hggffh,jery,JERY, Kunfu Jara ... dál už jsem nehledal,je to vše? Není třeba si měnit nick,všichni víme kdo píše...resp stále nevíme ... tvé dotazy jsou sice časté,ale dá se to pochopit. Každej ve svejch telecích letech nějak začínal. Jen ty témata typu zda utahnout řetěz vynech,to už je na pováženou ... to je asi stejný jako by ses ptal,jestli máš zalepit píchlou duši a nebo nafouknout měkký kolo ... i když při dnešních trendech bych se tomu vůbec nedivil ... dospějeme tam ...
 
 
Datum: 04. října 2015 8:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nová přezdívka? Jak to má specifikaci Jaso FC, API TC a není to do zahradní techniky, šup tam s tím!
 
 
Datum: 04. října 2015 0:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
leju to nejlevnější s API TC co zrovna seženu a nemám žádnej problém..
 
 
Datum: 03. října 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
Denicol je špička mezi minerálníma olejema. M2T je prostě m2t. Jestli je pro tebe stokoruna zásadní hodnotou,lej m2t ...
 
 
Datum: 03. října 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar prosim vas o radu co se tyče pistnich kroužku na ankura r.94 .po me udrzbe delam ji kazdy 3000 km se stala katastrofa .praskl pistni krouzek banalni prihoda ale ne u ankura .Pry ma valec ze specialniho matrose a tudiz to chce specialni krouzky chromovane aby toho nebylo malo ma to bocni zamek.nahradni dily na tento stroj jaksi zmizely s povrchu .a v mototechne na to koukaji jak z jara.takze najde se tu nekdo kdo mi poradi co stim pry tam normalni krouzky nejdou ze by hned odesli a na jeden krouzek .......uz vas tady procitam dost dlouho a vim ze tu jsou lidi kteri maj s 50 dlouhou praxi tak prosim poradte nechtel bych ankura odstavit do stodoly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dyzl      E-mail:      IP: uživatel18694    
Kroužky na Ankur mám originální i pár dalších dílů. Takže případné dotazy na můj mail.
 
 
Datum: 24. května 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18344    
Rád bych,ale nemám na tebe mail. Tady je muj,ozvi se.
 
 
Datum: 07. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli mi e-mail a ja ti je poslu
 
 
Datum: 05. října 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zdar tak dneska jsem psal do buzuluku a pry bych jich musel chtit 1000 ks jinak nemaj .dneska jsem psal do hradce tak uvidime.jinak koupim s celnym zamkem a opiluju ho na bocni.fotky mam ale nevim jak je sem dostat
 
 
Datum: 05. října 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
Nahoď nějaký fotky. Já vařil z vody. Jestli je to opravdu Puch a má to píst s jednim kroužkem a dírama,tak je to motor Puch Maxi a ten má vesměs ten přiblblej nicasil za x-tisíc,skoro vyjde levněji koupit novej válec.
 
 
Datum: 04. října 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jsi me prekvapil s tim motorem nikde jsem nazev nenasel reknu to laicky je podobny jako na stadionu tedy valec nahoru .a pist je presne takovy jak si ho popsal mam ho od duchodce a kdyz se umyl tak byl jak kdyz vyjel spasu na tachtaku 2700 .prave ze jsem hodne cetl ankur babeta ale z babetou to nema vubec nic spolecneho .ma to variator a jak slysim vsude v mototech. ma vypalenej cejch atypu .nevim jestli se davaji fotky pak by to bylo jednodussi .jsem se cihnul na ten pist puch ale nesouhlasi otvory muj pist je ma tak centak od spodu a puch je prorizlej az dolu takze asi replika co by to znamenalo
 
 
Datum: 04. října 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
Ankur (babeta) má motor Puch (či repliku) ? Tak píst a kruhy puch. Je dvoukroužkovej na 2mm silný kroužky s bočním zámkem. Našel jsem to na http://www.plszabo.cz
 
 
Datum: 04. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou silny 2mm ale uz jsem zkusil neco objednat tak uvidime jinak co se tyce valce tak to poznali ze je moc lesklej a tak ho prejel magnetem a uz vytasily cifru na vybrus coz od 3500 vys ze by byly v indii az takovy specialisti no uvidime az prijdou krouzky jinak dik
 
 
Datum: 03. října 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
Kroužky s bočníma zámkama se dají sehnat. Tady na fichtlkrámku jsou o síle 1,5mm jak tvrdá litina tak chrom. Jestli máš silný 2mm tak to bude trochu oříšek,ale určitě řešitelný. Z čeho je tam vložka válce??? To bych tu speciální slitinu chtěl vidět ! Nicasil tam nebude, takže je tam nějaká verze litiny... a jak je někde litina,tak stačí litinovej kroužek ... na tvrdou litinu tvrdej,na normální měkkej ... když dáš chrom bude chrom ...
 
 
Datum: 03. října 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar vadi u fichtla povolenej řetěz a když jo tak co s tim dík:-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky Martine za tuto odpověď ale žádné zuby na rozetě nechybí rozeta není ostrá jenom řetěz je trošku volnější že neni úplně uplej jestli to vadí třeba při zá běru zadního kola tak sem to myslel
 
 
Datum: 03. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
tož pokud to není primární řetězv motoru, který se po opotřebování(vytažení) mění, tak na zadní vidlici je na ose kola jakýsi napínací mechanismus(šrouby), kterými se dá celé kolo posouvat a tím zároveň napínat řetěz a seřizovat stopu(Neboli rovnoběžnost kola s osou motorky - pokud se nechceš zabít, nebo si zdemolovat plášť, tak bych doporučoval si něco o tom najít, případně napsat sem). Dál si ověř, jestli ten řetěz není nějak extra vytáhlej(nesedí přesně na zuby) a jestli nejsou rozety tak vymačkaný, že jsou zralé na výměnu(pokud se dokážeš pořezat o zuby, nebo nedejbože nějaký zuby chybí, je doufám jasno)
 
 
Datum: 03. října 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
A jak utahnout to sem chtěl vědět
 
 
Datum: 02. října 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Jen se ptám demente:-)
 
 
Datum: 02. října 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
nevadí,to je Ok ,ale až budeš dělat tuning tak se určitě ozvi.......
 
 
Datum: 02. října 2015 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Vadí. Utahnout. Jsi mentoš nebo to jen děláš?
 
 
Datum: 02. října 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17476    
čau, máte tohle někdo ? http://www.bazos.cz/img/1/405/51387405.jpg ,zajímá mě z čeho to vyrobit nebo kde to koupit výhodně , je to nádržka na benzín či naftu která se dá zavěsit má výpustí kohout , třeba ke zkoušení motoru , díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17476    
Ale ta klasicka matka co se da sehnat v zelezarstvi ma jiny stoupani zavitu nez zavit na kohoutu
 
 
Datum: 03. října 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Hrdlem prostrčit matku vsunutou do ořechu s prodloužením a ráčnou utáhnout. Do dna, ano.
 
 
Datum: 02. října 2015 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Dřív jsme takle jezdili na petlahev ... do víčka se utáh kohout a bylo to ... do petky se nalil benzín,zašpuntovalo se to a mohlo se to pověsit kamkoliv... když jsem to použil na svý babetě místo nádrže tak jsem musel ještě píchnout odvzdušňovac&#236; dirku
 
 
Datum: 02. října 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17476    
předpokládám že tu díru si udělal do dna té plechovky a utáhl obyč matkou? nebo jak si to vyřešil ?
 
 
Datum: 01. října 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Mám. Z plechovky od ředidla, nebo petroleje, normální jikov kohout, hák na pověšení z drátu.
 
 
Datum: 01. října 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chtěl bych se zeptat jak je to se zavěšením stojanu u jawy 20 kam dát pružinku aby měla tah zkoušel sem chytit za šroub stupaček pružinka tah má ale né dostatečný stojanek nejde úplně nahoru nevim jestli chytit za tu dirku ve stupačkách ale to taky nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky:-)
 
 
Datum: 04. října 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Novejší provedení má na stojanu čep pružiny z boku a pod vejfukem packu s dírou na pružinu. U staršího provedení je mezi bloky vsunutej a upevněnej kovovej trojúhelníček s očkem na pružinu. Ta se na stojanu chytne za příčku.
 
 
Datum: 02. října 2015 6:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar je pravda že fichtl na jedničku žere nejvíc chci vědět jen tak pro zajímavost dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando! Ruda asi myslel spotřebu na jednotku času, né na ujetú vzdálenost!!! HI! HI! Toš tak.
 
 
Datum: 02. října 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18336    
Ruda : z logiky věci vyplývá,že motor na stejné otáčky na trojku ujede víc kilometrů jak na jedničku,tudíž má MENŠÍ spotřebu !!! To cos napsal je holej blud. Tudíž ať na jedničku jedeš jakkoliv rychle tak to žere nejvíc.
 
 
Datum: 01. října 2015 8:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Enom tak pro srandu. V dodě gdyž ste ešče nebyli na světě a doví esli já, toš si jeden strýc u nás na dědině jeli kúpit PIONÝRA a neš s ním 20 km ujeli, toš ho zadřeli. A dotlačili ho k automechanikovi. Na otázku co dělali? Odpověděli" "Chlapče, šak sem ho ani moc nehnal, enom na jedničku a víc jak třicítkú sem ani nejel"! Toš tak.
 
 
Datum: 30. září 2015 14:29
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Z logiky věci otáčky=spotřeba takže jestli pojedeš na 1 určité otáčky a na 3 ty samé otáčky tak to bude mít spotřebu stejnou.
 
 
Datum: 29. září 2015 21:42
 
<  50  51  52  53  54  55  56  57  58  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.02.2020 22:56:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu