www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám problém. Mám J559 a občas se mi stane, že motorku nastartuji (po tom co je zahřátá), po 3s chcipne a uplně spadne celej system elektriky, netroubí nesvítí ani kontrolky ani světla. po 2-3 min se to vzpamatuje a normálně naskočí. nepomohlo ani vyjmutí pojistky. nevím jestli to s tím něják souvisí ale OBČAS, když přepnu do polohy bez baterky tak jako bych motorku chcípnul. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2015 12:28
 
 
 
 
Jméno: Petr Bašta      IP: uživatel18208    
Když už jsme u těch motorek, zkoušeli jste někdy hrát něco s tématikou motorek? :-D já teda takové hry docela hraji, ať už je to MotoGP na PC, nebo třeba slot-angels/ je to taky dobrá hra :-D trošku jiná, ale dobrá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: Petr Bašta      IP: uživatel18208    
Zde je odkaz na slot angeles http://automaty-zdarma.com/slot-angels/
 
 
Datum: 17. července 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: jawa@Dandy      IP: uživatel13743    
zdar prosímvás, mám motor z jawa dandy 125 ve svém rámu, a ted nějak řeším elektriku zatím jednoduchou abych to jenom nakopl.. tak sem to nějak z plánku udělal.. fajfka celkem kope když se šlápne ale jiskru to prostě nehodí i když šlapu jako blbec tak nic.. dráty jsem různě přehazoval ale nepomohlo.. zapalování je bezkontakt cdi - (to cdi je taky nové) jenom tam mám zapalovací cívku z motorky yuki 125 gy2 enduro a tu z dandyny tam nemám ale jsou to dá se říct shodné motory akorád ten z yuki je o 1kw slabší jinak se jedná taky o 4t a výfuk s karbecem + převodovka je to všechno shodné tak nevím jestliu to je tou cívkou nebo ne.. jinak předem moc díky za odpovědi a budu rád za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:34
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém na mustangovi sem pulil motor kvůli výstupní hridelce. Vyměnil jsem ji ale po složení motoru mi začala vyskakovat 3jka. Radici automat mám dotaženej. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, taky některý mají uplně ze spoda kulatou díru, to mají myslím ty starší ale taky né všechny :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Bacha,všechny nejsou stejný... pro fichtly (20-23) jsou jedny a pro starší (550,555,05) jsou zase jiný (užší půlměsíček) ... a pak některý maj po stranách 3 zářezy pro jazýček a jedny maj jen dva ,má to jinej krok ... vše není naprosto kompatibilní ... a nemá to ani moc logiku ... lepší je skládat vždy ze stejného druhu ... jinak je to brnkačka ... ať se daří.
 
 
Datum: 16. července 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, pružinky vymění za drobný na oběd a prodávaj to vysoko nad cenou :-D. Automatů mám doma taky dostatek některý na 20,21,23 a některý na 05 a pařez. kdybych tohle věděl dřív, tak z toho taky poskládám jeden pořádnej :-) Eště jednou děkuju za radu seš fakt borec a víš co děláš :-) jen tak dál :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
No kdybych byl přesnej tak baj oko 3mm ,ale pro lepší představu jsem napsal půl cm... no je to dost,to je půl délky kolíčků v převodovce... pak to nemá vypadávat ... ale je zvláštní,že některý automaty usadíš a nejde je "dát blbě" a nehnou se... jiný se tam mrskaj jak v uložení v bloku tak na šroubech ... těžko pochopitelný ... v poslední době si skládam automaty z více kusů,každej nepasuje stejně do bloku,jednomu se mrská tisícihran v uložení,jinej je volnej v blokách nahoře ... když jsem naposledy skládal chlapovi dva motory tak jsem udělal z 5 automatů dva ... zbytek bylo všechno "do šrotu"... ten fichtl je prapodivnej stroj :-D škoda že se nedělaj replikový nový,bylo by to asi za ranec,ale určo by to bylo lepší jak se furt patlat se "stoletejma omletejma" ... na trhu byly repasovaný starý automaty,ale nevěřim tomu,že by je repasoval někdo,kdo ví co dělá ... tam sou tak vyměněný pružiny a nazdar tvá máňa,jdi do světa :-D
 
 
Datum: 16. července 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půl cm je dost :-D díky stando vyzkouším :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Trojka se řadí právě do toho výstupního kola,asi je to již nadměrně ohlodaně či problém s automatem ... mě pomohlo automat na motoru povolit,přiklepnout směrem zrovna ke straně trojkovýho kolečka,poodjel tak o půl cm,utaženo a trojka nevyskakuje a nebo jen zcela vyjimečně...
 
 
Datum: 16. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
to bude pružinka v automatu co drží takovou tu páčku nebo ošoustaný kolíky na kolečku
 
 
Datum: 15. července 2015 23:36
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Jakou patici světla má babetta 210? zadní a přední světlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
b15
 
 
Datum: 14. července 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: kameraman      IP: uživatel16168    
Zdravím hoši, máte někdo zapalování z babetty ve větší jawě? 175,250 atd.(Nechci prosím slyšet že je tato úprava zbytečná , když elektroinstalace s baterií funguje.)Zajímá mě hlavně jestli jde potom motorka našlápnout na nakopávačku teplá i studená.Moc děkuji těm , kteří poradí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar, prej to jede ale špatně tyhle zapalování bylo dost obtížný to nakopnout takže se to muselo pořád roztláčet stejně jako u fichtláckýho zapálka.. ale když si seřídíš to origo tak mě 175 lapla hned na 3 šlápnutí ale ta baterka mě teda srala taky ;-) :-)
 
 
Datum: 15. července 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18200    
zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
 
 
Datum: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      E-mail:      IP: uživatel18204    
než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
 
 
Datum: 14. července 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
 
 
Datum: 14. července 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
 
 
Datum: 14. července 2015 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
 
 
Datum: 14. července 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz chtěl bych zrušit motorku Havarovanou chci zrušit papíry ale cele moto si nechat jde to nějak ? opravdu vyřadit trvale z provozu zlikvidovat papíry ale moto si nechat cele jako zdroj ND jde to nějak ?\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
je to Hyosung 125 po tom všem jak mi někdo řek že ano druhý že ne jsem tedy byl na uřadě a prý už taky s ekolikvidací... Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za moto?
 
 
Datum: 13. července 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud se nic nezměnilo, tak žádná ekobuzerace se na motorky zatím nevztahuje, tzn. že stačí dojít na obecní úřad s rozšířenou působností v místě kde je motorka registrovaná a tam vše vyřídíš (skoro vše, musíš ještě zrušit na svojí pojišťovně povinný ručení)... budou chtít velkej, malej TP a SPZ... motorka musí být samozřejmě psaná na tebe, nebo musíš mít ověřenou plnou moc...
 
 
Datum: 13. července 2015 11:50
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17615    
A ještě se chci zeptat, jak daleko mají být civky od rotoru? Nastavuji to spárovou měrkou na 0.4 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám pružek z PETláhve, který dám pod cívku, a po utažení vytáhnu.
 
 
Datum: 12. července 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prosím o radu. Kluk má mustanga, který doteď jezdil velmi dobře, i když jsem musel seřídit předstih tak, že je stator posunutý mimo obvyklé hodnoty,tzn. že levá zapalovací cívka je úplně opřená o karter. Pak to ale úplně přestalo jezdit, nešlo to ani nastartovat tlačením, jen občas to baflo. Byl úplně ucpaný výfuk. Po vyčištění se podařilo motor znovu nastartovat, ale nejde vůbec vytočit do otáček, tam jakoby přeskakuje a vynechává. Když začnu točit se statorem doprava, zhorší se to a chcípne, doleva nikam dál nemohu. Kondík, indukčka a kladívka jsou téměř nové, rotor nově nabuzený, karburátor vyčištěný. Máte někdo nějaký nápad. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17615    
Dnes vyměněna indukční cívka a zatím to běhá. Ta předchozí byla stará 1 měsíc, jsou to zmetky.
 
 
Datum: 24. července 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Tak hlásím další posun. Přemýšlel jsem, co jsem udělal a vzpomněl jsem si, že když jsem sundaval víko plovákové komory, tak se mi zdály málo utažené šrouby a tak jsem je dotáhnul pořádně. Tak jsem to dnes zase trochu povolil a pak to volnoběh drželo. Tzn. asi mi tam jde málo vzduchu. Postavení ejhly ale včera nic nezměnilo, hladina v pořádku. Pak to ale zase stejně začlo chcípat a zjistil jsem, že když zkouším jiskru na vyndané svíčce, tak nejdřív dávala krásnou, pak občas vynechala a po několika takových ručních nakopnutích už nedávala vůbec. Tak jsem koupil další novou svíčku ( je nová, ale k ničemu, skoro nereaguje, v porovnání s tou starou ) a kondenzátor. Na nakopnutí se nic nezměnilo, ale na roztlačení to najednou vše funguje. Možná to tedy bylo i uchcané. Přesto mi není jasné, proč ta jiskra , aniž bych na něco sáhnul, na začátku pokusů šla a postupně mizla. Jak vlastně funguje indukčka? Nebo se těmi neúspěšnými pokusy nějak vybilo magneto? Opravdu teď nevím, zda se stal nějaký zázrak, který může stejně rychle zmizet, nebo to už konečně bude jezdit v pohodě.
 
 
Datum: 23. července 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Tak už je to zase jinak, a horší :-(. Dnes jsem ho chtěl ještě jednou projet a zkontrolovat, než mu ho dovezu k babičce. Chytil na první pokus, šel do otáček, držel volnoběh, vše OK. Tak jsem ještě chtěl zkontrolovat správnou hladinu, protože se mi při plném plynu karburátor jakoby "vařil" a kapal. Hladina v pořádku, tak jsem to složil zpět a už to nebylo ono. Při osušené svíčce chytí na šlápnutí, jde do otáček, dá se na tom jezdit, ale volnoběh nedrží a když chcípne, už nejde nakopnout. Po osušení svíčky se to opakuje. Karburátor vyčištěný. Zítra zkusím novou svíčku a pak znovu zkusím hnout se statorem, jestli se něco nehlo. Jinak odtrh dávám v horní úvrati na 0,45 mm na kladívkách. Pak pootočím rotorem zpět, a sleduji, kdy je mezi kladívky 0,05 mm, pak znovu změřím vzdálenost pístu od HÚ a mělo by to být 1,6 mm. Mám už kartery s vylisovanými "prostory" pro cívky, tak začínám na středu těch výlisků. Tento motor ale ani s novou vačkou při tomhle nastavení nešel. Tak jsem otočil stator úplně doleva, tak jak to bylo u předcozí vačky, a ono to jelo. Po překontrolování odtrhu pak otočím rotorem do pozice, kdy je mezi kladívky 0,05 mm a vyjde mi, že v tu chvíli je píst cca 3 mm pod HÚ. Snad jsem to napsal srozumitelně. Poslal bych ho dávno do světa, ale nechci to vzdát.....
 
 
Datum: 22. července 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18216    
To je dobře že ti to už jede. Nevím teda jak nastavuješ a měříš předstih,ale mě se u j20-23 nikdy nepodařilo nastavit předstih větší jak něco přes 2mm při dodržení odtrhu kladívka 0,4-0,45mm. Technicky je to nemožné,zabrzdí tě přepážka,to jedině přesadit vačku ....
 
 
Datum: 22. července 2015 10:14
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Koupil jsem novou vačku a už zase jede jako vítr. I když stator mám stejně skoro vlevo. Při předepsaném nastavení to nejelo, takže předstih je asi 3 mm. Je to divný, ale hlavně že to jezdí.
 
 
Datum: 22. července 2015 4:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel18202    
Na jawa 50 jsou návody jak co seřídit když to přesně nastavíš a věci jsou v pořádku musí to jít nejlíp se to dělá se sundanou hlavou ale i tyčka stačí ja sem to vyřešil jednou pro vždy Vape žádný kladivka a pod.ale je to drahý.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18201    
Ubrouseny kladivka...jelikoz moderni s bilim plastem moc nevydrzi doporucuju na originalnich propilovat drazku na serizovaci srobek co je drzi na statoru....a predstih s odtrhem seridit znovu...trosku bych se postoural v karbecu skouknul hladinu a vyfoukal
 
 
Datum: 14. července 2015 5:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18199    
Zkontroluj jestli máte magneto zaaretovaný na kolíčku a jestli je vačka drážka v drážce ... vypadá to že se to pootočilo ...
 
 
Datum: 13. července 2015 13:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mám problém, dělal jsem generálku motoru u pioníra, dal jsem nové ložiska a novou kliku a jak jsem to složil tak jsem zjistil že klikovka se točí strašně stuha.Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Musíš zjisti který ložisko ti šponuje a podle toho potukat trubkou na vnitřní kroužek ložiska, jinak předpokládám že jsi ani nevystředil kliku na střed až pak se řeší jaký ložisko šponuje a gufera tam dej až to budeš mít tak že to to půjde samovolně bez odporu a gufera tam musíš dát tak aby se ti neopírali o ložiska a zároven aby tam nebyli málo jinak je hned spálíš a nebudou těsnit.
 
 
Datum: 28. července 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Urcitou jo, ale rozhodne ne strasnou. Za ojnici musi jit protocit. Jak jsi to montoval ? Nekdy se klika karterama sevre a pak chodi tezce - musi se povytahnout ven.
 
 
Datum: 11. července 2015 22:34
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli tam mas gufera tak bud v klidku treni mezi cepy a brity gufer zpusobuje urcitou tuhost ;-) hodne nalitanejch kilaku zdur ;-)
 
 
Datum: 11. července 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Gufera jsem tam dal dřív než kliku.
 
 
Datum: 11. července 2015 14:36
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus jestli uz tam mas gufera, tak ztuha jde, ale jestli ji mas jen na loziskach bez namontovanych gufer tak to neni dobre. Co klika repasovana, vystredena, ojnice vyuhlovana? bloky parove? Musi se tocit krasne zvolna. Jinac jakym zpusobem si skladal motor?
 
 
Datum: 11. července 2015 13:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
Zdarec mám takový dotaz renovuji babettu 210 rv .1986 a nevím RAL barvy chtěl bych tam dát tu tmavě modrou ale budu vděčný za jakoukoliv barvu co se používala ten rok děkuji vám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-23      IP: uživatel17552    
zdravím, už po několikáté nemůžu nastartovat mustanga, když ho roztlačím tak chytne jede asi tak 6 vteřin a konec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18210    
Opravdu nemáš ucpanou trysku či nějaký kanálek či vzdušník v karburátoru? Co vše jsi čistil,seřizoval a jak? Jiskra je? Dobrá či mizerná? Na svíčce odtrh 0,4 max 0,5mm? Nějaké správné základní nastavení zapalování je ok? Neuklepalo se kladívko dolu,že už by neotvíralo? Odpověz prosím na vše,ne jen na jednu věc,jak je tu zvykem ... pak se dá něco dedukovat .
 
 
Datum: 19. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-23      IP: uživatel17552    
Vyčistil, seřídil jsem to benzín dotíká a pořád nic.
 
 
Datum: 19. července 2015 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
špatně seřízený karbec, nedotíká benzín, vyčistit a nastavit
 
 
Datum: 12. července 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18194    
čau lidi generálkuju motor na jawa 550 a já debil sem zalomil šroub do klikovky když sem přidělávál magnet. :-( nevíte jestli se s tím ještě dá něco dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2015 0:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já to dělám,tak že do zalomeného šroubu vyvrtám díru.Pokuď zalomení šroub je m5 vyvrtám díru m3, udělám do zalomeného šroubu závit m4 vemu noví šroub s matkou zašroubují šroub do zalomeného zavitu,matku dotáhnu a povolím zalomený šroub. ;-)
 
 
Datum: 12. července 2015 0:17
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17615    
Nevím, jestli to vypadá jako u pionyra, ale když se mi to stalo, tak jsem tu kliku i s tim šroubem říznul rozbruskou a pak vytočil šroubovákem jako červíka.
 
 
Datum: 11. července 2015 18:08
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
http://www.conrad.cz/sada-pro-vytaceni-zalomenych-sroubu-m3-m18-sada-5-ks.k802999?gclid=COCj35eq0sYCFSQHwwodSMcBfA#utm_source=google&utm_medium=agregator&utm_campaign=2015&utm_content=802999
 
 
Datum: 11. července 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel18193    
Ahoj, mám na vás dotaz, řeším problém s Mustangem. Když se nastartuje, tak na volnoběh motor krásně drží, ale jak se zařadí rychlost a má jít do tahu, tak ztrácí výkon a má tendenci chcípnout. Už jsem vyčistli karburátor a zkoušel štelovat, dal filtr na benzin, seřídil předstih. Nevíte někdo takhle od stolu co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:52
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel18193    
Tak to bylo karburátorem, nahodil jsem jiný kousek a mustang se rozjel. Teď ještě zkusím vybádat, co může být za problém s tím původním...
 
 
Datum: 16. července 2015 8:52
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel18193    
Kluci, díky za odpovědi. Výfuk už mi taky napadl, takže jsem ho sundal, ale výsledek stejný. I svíčku už jsem měnil a beze změny. Zkusím prohodit tu cívku z funkčního Pionýra a uvidíme. Ještě případně asi zkusím vyměnit celý zapalování. Dneska se v tom budu zase vrtat, tak pak dám vědět, jestli byl úspěch nebo ne.
 
 
Datum: 14. července 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18201    
Ucpany vyfuk? Gufera?
 
 
Datum: 14. července 2015 5:47
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel606    
možná příčina : vyběhaný motor, doporučení : udělej výbrus ... ještě mě napadá slabá jiskra, dej novou svíci BRISK N15C nebo N14C a vyměn zapalovací cívku ... Zdenda
 
 
Datum: 13. července 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši může být tímto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosnik_statoru_cidlo.html zaviněno že mě babeta špatně startuje, nejde do otáček, dusí se atd.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: Laik      IP: uživatel18329    
Já jsem měl podobný problém. nemohl jsem ji nastartovat. Svíčka jiskru házela, ale nechtěla chytit. Jako poslední pokus jsem zmenšil vzdálenost jiskřiště na svíčce na cca 0,5 mm a bylo po problému. Tak držím palec, ahoj.
 
 
Datum: 25. září 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak problém je vyřešen. Vyměnil sem tyrystor GYT, zapalovaci pol,svicku,jiny karburator funkcni z druhe babetty a nejelo to.Jiskra šla pořád. Pak sem vyměnil ten snímač (nosník statoru) a jede to jak šlak. Byla totiž popraskaná jeho izolace.
 
 
Datum: 12. července 2015 9:10
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus svíčku, ta m řeší všechny pochybný závady. Snímač je buď funkční a máš jiskru, nebo nefunkční a nemáš jiskru..
 
 
Datum: 11. července 2015 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18192    
Vždyť to píšu. Jede nebo nejede.
 
 
Datum: 10. července 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
kdyby nefungovalo tak motor ani neškytne....................kapišto??? začni u karbecu...... u mě to dělal tyristor
 
 
Datum: 10. července 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
No mě to pravděpodobně nefunguje. Co ta babeta dělá když tady toto nefunguje?
 
 
Datum: 10. července 2015 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18192    
Ne. To je čidlo. To funguje a nebo nefunguje.
 
 
Datum: 10. července 2015 6:12
 
 
 
 
Jméno: pijos      IP: uživatel18191    
Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel18202    
Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky. ;-)
 
 
Datum: 09. července 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
zdravím, mám babetu vytaženou po zime, před zimou jela krásne, ale ted vůbec nejde do otáček a když přidám plyn tak se dusi, když dotáhnu úplne bohatost na doraz tak to jede líp, když ho povolim o 1,5 otačky tak nejde motor do otáček, svíčka je nová, benzín taky, karburátor vyčištěn, jo a na konci výfuku je černý benzín, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak ti tam jdemoc paliva. Nastav plováky tak když otočíš karburátor abys měl plováky nahoře tak je nastav ty plováky tak aby jejich horní hrana byla zarovno s hlavní tryskou (s tou větší) a potom všecko smontuj zpátky(těsnění,krytku,odkapavaci misku)akarburátor celý dej zpátky.
 
 
Datum: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
karburátor je vyčištěn, když nastavim bohatost na nejmín tak stejně to nejde do otáček a dusí se, jen to jede na zavřenou bohatost
 
 
Datum: 09. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
bohatost nastavit na třičtvrtě až jednu otáčku!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Jo a máš moc oleje a bohatosti na karbecu!!!Dej tak 1/1/4 otáčky od dorazu max 1/1/2!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Kámo jen maličko se ti přilepil ollej do trysky!!!!Vyndej hadičku a komresorem profoukni karbec-až bude fičet!!!!A drž ho tak 10vterin!!!!!Vše vyletí ven a když tak opakovat.Max.2x!!!!!Potom počkej na dolítí 30-40vteřin plovákové komory a musí jít!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Vypál si výfuk.Ještě se mrkni na vzduchový filtr,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody) sklepní na 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 08. července 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus chlapi, chtel bych Vas poprosit o rozmery nebo jeste lepe vykres Rozperky zadniho kola Jawa 250/559 (takovy valecek mezi zachytem reakce a levou stranou kyvky, pro predstavu z bohu vypada jako pismeno H), stratil sem ji kdyz sem mel dole kolo :-D a nikde se neda koupit, proto si ji chci nechat od soustruznika vyrobit. doufam ze mi pichnete. Diky za odpovedi a za pomoc at to jezdi a cmoudi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Rider21      IP: uživatel13868    
Draci mám problém u pio 20. já se v motoru tolik neorientuju takže nevím. motor jede a když přidám plyn tak klesnou otáčky ale jenom na sekundu až dvě a potom začně normálně přidávat. Za jízdy na dvojku malilililinko nepatrně cuká. Hladina dobrá a zápalko sem dnes poladil. Dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
Zkus dát předstih 1,9 - mohlo by se to částečně zlepšit. A ta hladina,jehla,odpor vzducháče - zkoušej ... ten jakoby záškub kterej popisuješ bejvá v přechodu z nízkých otáček do vyšších a je to právě bohatou volnoběžnou směsí (většinou vysoko hladina,rozrejpaná tryska volnoběhu,přicpanej vzdušnik) a druhý zahlcení muže bejt uškrcenym vzducháčem,velká tryska,vysoko jehla atd... všechno má souvislost se všim ... pio karbec je blbej karbec ...
 
 
Datum: 08. července 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Rider21      IP: uživatel13868    
Ale to dělalo už i předtím, tím poladěním jsem to chtěl trošku vylepšit (bezvýsledně)
 
 
Datum: 08. července 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: Rider21      IP: uživatel13868    
Zapalování jsem udělal co bylo v mejch silách. normálně odtrh 0.4, předstih 1.6
 
 
Datum: 08. července 2015 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
Klasika. Není vyladěna směs. Nejspíš vysoko hladina. Škubání muže být od zapalování. Napiš jak jsi poladil?
 
 
Datum: 08. července 2015 17:00
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.05.2019 14:32:53 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu