www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Řešíme doma problém jaký mazací poměr je vhodný pro jawy 350 a 250 panelky. Bylo mi řečeno, že se má dávat 1:25 a že olej M2T je stále stejný jako byl tenkrát, tudíž stejný poměr jako tenkrát. V motoservisu mi řekli, že doba šla kupředu a že dnes stačí 1:40, protože kvalita oleje M2T je lepší než dříve. Který z poměrů doporučujete? popř. Vaše zkušenosti. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tak jsem docílil zajímavých výsledků, mj. vždy jsem vysušil karbec, aby nedošlo ke zkreslení výsledků. Jawa 350/354 sežrala i 1:12 bez problémů(kouřové efekty by dýmovnice záviděla, ale VAPE zapalování), 175/356 - při 1:25 nešla na páku, ale roztlačit ano, přičemž výkon značně poklesl(zkoušel jsem všechno možné včetně předstihu, odtrhu, hladiny, bohatosti, velikosti trysek, výšky jehly, mezery na svíčce atd a nejlepší bylo stejně "tovární" nastavení), Stadion(S22 karbec) se tvářil jako bych do něj nalil vodu. Dále jsem do výběru zahrnul i souseda (babetta a 150c, kde nebylo laborováno s nastavením motoru), který se taktéž obětoval na pokus - stejný výsledek jako stadion pro obojí. Nevím co tam máte za provozní kapaliny, ale rozhodně se v něčem liší. Jinak trpajzlíci jsou asi všude, známému někdo ukrad nové uhlíky z dynama na 250....
 
 
Datum: 29. června 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jako na pointě to nic nemění,tak nějak jsme se všichni shodli,že 1:25 je zbytečně moc oleje,stačí v rozmezí 1:33 - 1:40 a to si myslim,že stačí bohatě ;-) u vás jsou asi takový ty trpajzlicí co v noci strkaj chlupy do trysek a dělaj pecku na svíčce ... někomu dokonce i hejbaj kladívkama a mění předstih ... holt jinej kraj,jinej mrav ... možný je všechno ... a tady to platí dvojnásob ! Nic ve zlym ;-)
 
 
Datum: 29. června 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Uznávám, že nejsem neomylný, a proto by mě zajímalo, co tento stav způsobuje :-). Jdu schválně rozmíchat pár litrů benzínu 1:20 - 25 a nalejt to do 175, 350 a stadiona a zkusit zjistit, proč to nepojede. Jinak jawettu skládal a seřizoval otec a až poté, co jsem mu poradil to trochu přiředit, se to rozjelo. Ano, je možný, že to mám po něm :-). Dál je možný, že tu máme nějaký jinačí benzín, že se s tím olejem nemá nějak rád. A nebo to bude jen blbá karma....
 
 
Datum: 29. června 2015 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Člověče ty už o tom poměru 1:25 píšeš snad po pátý... už ti na to musim taky něco napsat,nedá mi to :-D Nebude ten problém někde jinde? A vzhledem k tomu,že ten problém udáváš u všech svých motorek tak to spíše ukazuje na problém v mechanikovi?? :-D musí to jet,ať mažeš 1:20 nebo 1:50 ...v přepočtu je to takové množství oleje,že ani neovlivní bohatost směsi,takže nemuže ani nijak ovlivňovat starty atd ... při dobrém spalování jen modře zakouří a zavoní,ale určitě to nebyl ten hlavní důvod proč ti nejela Jawetta ;-) Péráka jsem mazal dřív poctivě 1:25 a startoval na první,dnes mažu míň a nevidim v tom rozdíl ... na upravenym pio jsem mazal 1:20 ... při záběhu i víc ... jen to víc kouřilo a tek mi nespálenej olej z vejfuku ... ale chod motoru to nijak neovlivňovalo ...
 
 
Datum: 29. června 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
1:25 mužete zkusit, a pak nám sděl, jak dlouho jste to startovali než to chytlo. Jawetta mi nešla na tento předepsaný poměr nastartovat a když už ano, tak netáhla. Obdobně stadion, 175, 350, mustang, pionýry, invalidní vozík s motorem z babetty.... Nedokážu si představit zajíždět 175 na předepsaný poměr 1:20(zajíždění), už při 1:25(normální provoz) to potřebovalo hodně externího pohonu aby to chytlo, natož jelo. Stadiona(i všechno ostatní, pokud nezajíždím) mažu těch 17 let co na něm jezdím 1:33 a nejsem si vědom ničeho, čemu by nižší poměr vadil(a že s ním jezdím jako totální prase každý den i v zimě). Za sebe říkám 1:25 na zajíždění (případně zaexperimentovat s maximem banzínu, pokud nejede) a 1:33 na provoz(pokud máte na ojnici jehly všude, tak prý stačí 1:50. Míval jsem upraveného mustanga na čistou E75 s jehlami všude - tam jsem mazal 1:50(ale jiný olej kvůli smíchatelnosti) a stačilo to bohatě. Pokud vím, stále jezdí.) Používám M2T(červené víčko)
 
 
Datum: 27. června 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mažu všechno dvoutaktní co mám doma (fichtly, 555, stopětasedmy, třipade kejva, dvěpade panelka, jawetta, starý motorovky homelite, stará pila stihl atd.) dá se říct jakýmkoliv olejem s API TC v poměru 1:33 a nevím co je to přidírání, ale ani nadměrný zanášení vejfuku... všechno to má pístní čepy v kluzných ložiscích, u čehož se osobně držím především kvantity oleje
 
 
Datum: 27. června 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Mažu někde v rozmezí 1:33-1:40 a leju to jak do péráka,tak do pařeza,tak do pionýra a někdy i do motorový pily a vše ok. Používam nejčastěji lepší M2T s Api tc,někdy i to horší TB,s tim,že když mam to lepší m2t tak dávam 1:40 a když mam jen to horší tak 1:33.
 
 
Datum: 27. června 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,já dávám poměr 1:33-1:40.Mám teda bronzové Ojniční pouzdro.Tech 1:25 používám pří zajíždění. ;-)
 
 
Datum: 26. června 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám zase takoví problem přetesnoval sem motor jen přetesnit a nová gufera dával sem tesnění a na kartery paulin ve válci mám akorát slícované kanálky a vyleštenej výfukovej kanál a první 2 až 3 jízdy to táhlo krásně bral opravdu hezky i s 14 zubem nebyl problem kopec ale tedka jakoby ubyl výkon a hrozně se hřeje když pustim třeba na 2 na volnoběh kousek a pak chci přidat jakoby se dusí a pak začne táhnout karburátor skoušel sem snad všechny kombinace nižší vyšší hladinu jehlu 1 zářez byla bílá 2 to samí a 3 stále býla svíčka ale n aten 3 zářez to jede nejlíp nejni to jako dřív ale nejni možný aby to mněl na3 zářezu to mně to sežere ješte chci dodat že mám v benzínu hodně oleje mněl sem namícháno do babetty co je v záběhu asi je dost možný že takhle ze svíčky nic nepoznám už nevim co stim mám dělat poradíte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jináč muj chudák pařez (resp.555) už 8 let nemá kompresi,klika má axiální vůli maximální co muže mít,dokonce bych řek,že už setrváky vyjíždí až do karterů,radiální vůli má v ložiskách i na ojnici nahoře i dole,spojka byla už tak roztrhaná(vyrvané 2 kolíky),že se s tim nedalo jezdit,tak tu jsme svařili,převodovka již 15 let cvaká na jedničku a na dvojku,jen trojka je ticho a v tomto stavu jsem to za pakatel koupil asi před 6 lety s tim,že až to dojede,tak to opravim ... jenže ono to jede furt!!! Sice tak 45 po rovině a teplej občas střílí a prská (někdy i plive oheň ze sání i z výfuku) ,ale jede to i v tomhle brutál stavu ... předstih je neseřiditelnej ,mam to v takový poloze,ve který dává silnou jiskru,odtrh na kladívkách průběžně dolaďuju (teď jede něco okolo 1,5mm) ,ve válci to vypadá děsivě,pod hlavou je kus plechovky od plzně ... občas to tak střelí že se odtrhne kus prohnilýho děravýho vejfuku a vyletí taková liška smrdící jak rachejtle ... lidem ten zvuk začíná vadit a mě docela krká že mi v zadnim kole chybí dva dráty,jinak jsem s tímto lidovým motocyklem naprosto spokojen,ale budu muset s bráchou minimálně skřížit vařitelnej zbytek výfuku s něčím typu trubka,plech,plocháč no s čimkoliv co na to půjde použít jako mezikus mezi motor a držák stojanu,na tvaru nezáleží ... :-D má košíček a občas v něm vozim do lesa motorovku a svačinu,proto si ho tak hýčkám,jinak už bych ten unikátní stroj prodal ...ale pod ponkem mu leží jinej motor z 555,05 a 21 který mu zkřížim a vyrobím mu nějaký unikátní motor protože na ponku mu leží krásnej píst s průměrem 45mm a proto i musím nutně opravit ty chybějící dráty,aby to kolo ten krouťák uneslo,bude to traktor :O a tohle jezdí po českých cestách ... a protože ho parkuji vedle naleštěné papírové j21 po GO tak mu občas ukápne slzička oleje a benzínu a asi je z toho chudák taky takovej celej špatnej,tak na mě furt štěká a prská,ale já se ho nebojim a on to ví :-D když zaprská tak ho uškrtim na sání,trochu ho utopim benzínem a on zkrotne,z kůlny se vyvalí modrobílej oblak hustší jak mlha v rákosníčkovi a jedeme do lesa :-) tak asi tak no :-)
 
 
Datum: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Než se rozpustí všechen starej karbon :-D
 
 
Datum: 29. června 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Plánuju na tom o prázdninách hodně jezdit na delší cesty kolik tomu dávate než to dofuní ?
 
 
Datum: 27. června 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ano axiální žádná ale radiální uplně minmální ale znatelná tam je mám takhle babettu už několik let a jezdí furt a tam už jsou vule obojí no divní je že předtim tam nic nebylo ani po složení ale po pár jízdách je to tam nechám to chodit dokud to pojede :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
resp. nepleteš si ty dva pojmy??
 
 
Datum: 27. června 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to jako že maj hlavní čepy klikovky radiální vůli v ložisku??? to moc dlouho jezdit nebude..
 
 
Datum: 27. června 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak jsem na to došel ono totiž byla díra v kolínku u šroubu to bylo prodrbaný od hlavičky tej už je to ok :-) díky moc všem ! ale ješte mně docela zklamalo že před rozebráním nebyla žádná radiální ani axiální vule na klice motor dlouho stál ale minimálně jetej a ted po pár KM je od zapalování znatelná Radiální vule to mne celkem mrzí ložiska vyrezlí nebily tak nevím ale nechám to jezdit jede dobře a ani necinká :-) ješte jednou všem moc děkuju :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Bílá svíčka = chudá směs. To nevyřešíš ani svíčkou ani cívkou. Pokud neni problém v karburátoru,tak je problém v guferech a nebo těsnění mezi bloky,těsnění pod sacím kolenem,pod válcem atd ... já bych to tipoval,že jedno gufero bude moc zakleplý u ložiska,dva dny to chodilo,pak se odrbalo a "připálilo" a teď fouká ...
 
 
Datum: 27. června 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak ono se to žačlo dít asi tak po 10km ješte sem skusil vyměnit zapal cívku za origo a je to lepší ale stále tam nejni to že když sem dal pul plynu tak to uplně vystřelilo ted je to nějaký lenivější skusim novou svíčku ješte a možná si pohrát s Hladinou ted mám 2 zářez a jede to dám hladinu přesně s plovákem a uvidim \r\n
 
 
Datum: 26. června 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle výfuk ? :-)
 
 
Datum: 26. června 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Cus mám problém ze spojkou nastartuju na kop zaradim jedničku rozjezdu se normálně a když chci zastavit zmáčknu spojku zastavim a motor jakoby furt zabírá a nejde vytočit ani vyřadit na neutrální a za 5 sekund to chcipne nevíte kde je problém?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vypadá to tedy na lanko. Na tom lanku můsí být nějaká vůle(neboli minimum nutný pro ůplný vypnutí spojky, někdo uvádí 2mm u páčky ale vím z vlastní zkušenosti, že je to různě), aby se nevytahávalo tím, že už nelze víc spojku rozevřít. Pokud se ale lanko vytahuje i se správnou vůlí(stále ho musíš "zkracovat" stavítkem buď u páčky, nebo v půlce lanka), tak je buďto lanko v háji(u mě na stadionu se pořád vytahovala přední brzda - výměna a dalo to pokoj), nebo něco se spojkou(jde tak ztuha, že to lanko neudrží a jednoduše se trhne, natáhne, nebo co že se s ním děje.). Pokud se ti ale jen povoluje stavítko, tak zkusit přidat kontramatku(pokud je místo).
 
 
Datum: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Moto je jawa mustang ovládání je kompletní i kulička, ale zdá se mi ten konec toho lanka u packy jak je našroubovany v objímce dost volný když to přitáhnu a 2x zmačknu spojku je zas volny
 
 
Datum: 26. června 2015 18:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Chcípnutí je otázka na jindy, ale ohledně té málo vypínající spojky(což způsobuje i nemožnost vyřadit(normálně se vyřazuje ještě za jízdy)) - 1. Neskonale by pomohlo sdělit, copak je to za samohyb. 2. Příliš velká vůle na lanku (Pokud ještě pamatuje Gottwalda nebo jiného soudruha - může se trhat v bowdenu a stále se natahovat a následně krásně zasekávat). 3. Málo oleje v převodovce, nebo olej, který není pro spojku to pravé ořechové(moc hustý, nebo je tam nějaká mimozemská, nejlépe pořádně lepivá, substance. Za předpokladu, že je spojka v oleji) 4. Nové a příliš tlusté lamely na spojce, mohou být zkřivené, nebo někde hezky váznout, slabá pružina, chybějící kusy ovládání(Známá kulička u pionýra)..... 5. Pokud chceš něco přesnějšího, napiš copak je to za moto, protože dneska je tolik možností jak ovládat spojku, že sepsat všechny jejich závady by vydalo na pěknou knížku.
 
 
Datum: 26. června 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj kluci mám dotaz ale není to veterán!Koupil jsem synovi minibajka-kopie silniční mašiny.Natočit OK-bere za plyn OK-jede jako dábel ale po tak 800m chcípne-počkám tak 10 vteřin natočím a pak to samé 800m a chcípanec atd...Poradíte co s tou malou potvorou mám udělat????Dík za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: montovak      IP: uživatel18499    
Ahoj,motorovky a podobné nemají plovákovku,je tam ventil a membrána,proto funguje i vzhůru nohama :-) jinak pricpaný přívod paliva.
 
 
Datum: 19. ledna 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Kluci díky já to tak nějak myslel ale raději se poradím.Ještě jednou díkas!!!!
 
 
Datum: 26. června 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe sázím na přicpanej přívod paliva nebo dost možná konstrukční chybu. Pokud je to 50ccm a motor je z motorovky nebo podobného výmyslu, tak bych tipoval, že karburátor není stavěný na tak "dlouhodobou" zátěž a "dojde" benzín(vycucne benzín z plovákové komory(za předpokladu, že tam něco takového je) rychleji než stačí přitékat).
 
 
Datum: 26. června 2015 16:46
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá ma či ti dobre doteká benzín
 
 
Datum: 26. června 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj vím že to sem nepatří ale kolik muže mýt cenu čínská ATV 110 4t ? Manuál žádnej automat motor chodí pěkně ale rám je hodně ošklivě vařenej tak jsem ale koupil drží to tak sem neřešil jináč vše OK co to muže mít za cenu ? PS bavilo mne na tom jezdit asi tejden na jawu nedám dopustit a tak se toho chci zbavit nevím co za to díky moc všem a ješte jednou se omlouvám že to sem nepatří ... Na internetu jsem koukal ale nějak sem k ceně nedošel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
15 cka je asi moc,....rám ošklivě vařenej,foto jsem neviděl ale myslím tak max 7 snad jo.....
 
 
Datum: 27. června 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Když nevim co za to,tak vycházim z toho za kolik jsem to či ono pořídil,kolik jsem do toho zainvestoval za opravy a to je částka pod kterou nemužu jít ... já bych tak optimistickej s tou cenou nebyl,fakt pěknej čínskej pitbajk se dá sehnat i pod 10 tisíc ... viděl jsem i takový horší stavy za 5-7 tisíc ...
 
 
Datum: 27. června 2015 16:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tipuji okolo 15 tisíc. Zkusil bych se zorientovat podle 125 pitbiků.
 
 
Datum: 26. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17577    
Ahoj, omlouvám se za další blbý dotaz, ale nejsem z návodů na zapojení VAPE chytrej. Musí tam zůstat původní velká indukční cívka, nebo se nahradí tou "krabičkou", co je v těch sadách označena jako zapalovací cívka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel18234    
Ja jsem trochu nechápavej,na vape jsou dva žlutý dráty,na prospektu je psáno jeden žlutej na přední světlo a druhej žlutej na zadní světlo,no pán tady píše že by se mel při vyplích světlech žluty drát skratovat.tak mě to prosím vás ještě někdo objasněte.Děkuji moc.
 
 
Datum: 30. července 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Pokud to není používané závodně tak to ničemu nevadí a nutné to není,mám to tak několik let,především kvůli klaksonu ;-) Když jsem to měl původně na motoru co točil 9500+ ot/min tak jsem samozřejmně světla ukostřil,jak z důvodu bezpečnosti,aby se vape nerozteklo,tak kvůli křivce předstihu,tak to má být,ale na seriovce co točí 6000-6500 ot/min (ve špičce) to není důležité,tam se to tolik nehřeje a změna předstihu je v tomto rozmezí tak zanedbatelná,že nemá význam se nad tím pozastavovat (o to tam jde) ... to jen okrajově ...
 
 
Datum: 26. června 2015 10:34
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel18161    
Az na jednu drobnost - pri zhasnutych svetlech musi byt zlute zkratovany na kostru. Coz v zapojeni dle standy splneno neni a pri vypnuti svetel prepinacem na riditkach je to provozovano v rozporu s pozadavky vyrobce. To jen tak na okraj.
 
 
Datum: 25. června 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18160    
Jasný,uděláme. Ozvi se na mail a domluvíme se.
 
 
Datum: 25. června 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: samek.filip      IP: uživatel14454    
Přesně jak říká Standa, ale bez něho bych to také nedal :-D PS: Stando můžu se ozvat na úpravu válce na seriovku?
 
 
Datum: 25. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Je to lehký jak facka,vape musí zapojit i dobře vycvičená opice ;-) Zapalování do motoru,indučku na rám,červený kabely spojit,žlutý napojit na původní kabel světel,bíločernej napojit na původní kabel chcípání od indučky,kostru na kostru... fertig ... za 5 minut jedeš
 
 
Datum: 24. června 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahradí
 
 
Datum: 24. června 2015 9:42
 
 
 
 
Jméno: Jan      E-mail:      IP: uživatel18158    
Zdarec omlovám se možná to tu nepatří mám fábii bez centrálního zamykání chci si jej dodělat zvažuji nad tímto http://www.autoalarmy-keetec.cz/autoalarmy-keetec/eshop/5-1-Centralni-zamykani-KEETEC/0/5/574-CZ-FABIA-LINE nebo http://www.autio.cz/centralni-zamykani-fabia-do/d-69559/ a zda montáž zvládne trochu zručný člověk jako já díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem k tomu, že podobný problém zvládl i můj kamarád(a to že opravdu moc rozumu nepobral), tak by jste s tím neměl mít žádný problém.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Nevím si rady kadyma má vést lanko zadní brzdy u pionýra typu 20 s revmaplechama. Poraďte prosím někdo kudyma má vést od bubnu k čemu přes co atd. Moc by mě pomohlo kdyby mě to někdo detailně vyfotil jak to má být. Nemůžu na to přijít jak to má být. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Rudo nevím jak to myslíš. Já možná měl napsat ,že jsem to přichytával podélně na kyvku za motorem - pod tu spojovací tyč - na každou stranu se nechal volnej ohyb a fungovalo to .... měl jsem to i různě prostrčené jak píšeš ty a to se mi neosvědčilo ... musí to bejt spodem ,jen takový volný esíčko pod kyvkou a to funguje.
 
 
Datum: 26. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
v připadě že to přichytneš tak to skřípneš a nebude se ti vracet lanko.
 
 
Datum: 25. června 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Lanko zadní brzdy u J05 byla moje noční můra. Kdybych znova pořizoval j05 nebo j20 tak to předělam a dam tam železný táhlo. Co mohu doporučit,tak lanko o síle normálního lanka jako je na zadní brzdě u j21/23 a to lanko si přizpůsobit aby mělo možná co nejmenší ohyby a bylo co nejkratší (origo lanko je dlouhý že nevíš kam s nim). Pak si ho přichytneš zespoda na kyvku dvěma zdrcpáskama.
 
 
Datum: 25. června 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Proste to prostrč od záchytu k díře mezi kyv. vidlicí a rámem potom to vem tou dírou co je v zadní stupačce a pak rovnou k brzdě. podmínka je akorat že to lanko musí být VOLNÝ (jinak se ti nebude vracet brzda) a nesmí dřít o zadní kolo.
 
 
Datum: 24. června 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) stadion s11 a má menší problém,když je studenej,tak chytne na 3 našlápnutí,ale nedrží volnoběh a chcípne musí se zamáčknout plovák a pak chvilku vrčí(tak 2s) a furt dokola,než se ohřeje pak je vše ok.mně připadá,že se vysaje benzín z plovákový kom. a chcípne,ale stačí nacepovat a chytne na první.nevíte někdo co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá díky. :-)
 
 
Datum: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Jestli to má nějakou volnoběžnou trysku a nějakej volnoběžnej okruh,vzdušnik,dirku tak to vyčisti...
 
 
Datum: 24. června 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe říkám, že vždy, když je motor studený, přeplavuji a to dost, jinak stejná závada.(Ale mám s22 karburátor. Tlačítko na plovák nemám kvůli úpravám, ale mám vyndavací mosazný protikus jehly plováku a přeplavuji(nebo spíše nalévám) dokud plováková komora nepřeteče.). Následně chytá na první zdvih s novou směsí(opravdové drncnutí). Za tepla nepřeplavuji. Netipuji závadu na přivod paliva(ale nevylučuji, že se nemohl přicpat, ale to by bylo znát při delší jízdě pod plynem, kdy by "došel" benzín). V nouzi bych zkusil přidat trochu na hladině(pokud nechcete letovat plovák, stačí M3-4 matice navlečená na jehle plováku). Dále pokud mažete 1:25 - na záběh přetrpět, ale pak mazat 1:33, jinak motor dělá skopičiny. Jawetta například nešla pomalu ani nastartovat a výkon byl srovnatelný s autíčkem z autodráhy, stačilo jen ubrat olej v benzínu.(Stadiona mažu už 15 let každodenního provozu 1:33, mám na ojnici futro u pístu, ne jehly(s jehlami se prý může mazat jen 1:50), přičemž si nejsem vědom, že by něco zvonilo nebo se přidíralo - a ne, že by jsem ho zrovna šetřil a jezdil "kolem komína";-). Všechno za předpokladu čistého karburátoru a těsnícího motoru.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nejprvé zkus pořádně vyčistit karburátor,potom nastav správnou plovákovou hladinu.Máš moc nizkou hladinu plováku (chudá směs). :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Čau draci jen takovej blbej dotaz, takovej ten "dlouhej" "šroub" kterej "drží" válec a hlavu válce-je velkej problém když ho tam nemám? Seženu ho na Fichtl Krámku? Díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, samozřejmě že to vadí, když tam ten šroub (svorník) není, tak ti bude podfukovat hlava a asi i válec a pionýr ti nepojede. Jinak toto je to, co potřebuješ http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_m6x112_valce.html a když už budeš kupovat novej svorník, tak kup rovnou všechny nové, takže celkem 4 ks ;-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar darci, to byste nevěřili jaký jsou ty svíčky od BRISK šm-jdi. Vy to nakopnete, jezdíte, pak dete na sváču a když se vrátíte a chcete se dál projíždět tak vám to nechytne... Tak sem tam dal tu cca ORIGO svíčku a jede to jak švýcarský hodinky... Napište, jestli jste to tak měli taky... FICHTLU ZDAR... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Přidám se taky. Jestli máš problém s Briskama tak už jedině parafínovou svíčku a zapalovač. Nevíš co píšeš. Svíčky Brisk jsou nejvíc blbuvzdorný svíčky po starejch Palkách (a ty se už moc nevyskytují). Nakup si svíčky Denso ,NGK nebo Bosch za dvoj až trojnásobky ceny a až zlikviduješ tři svíčky po kilu za jedno dopoledne ježdění po poli,tak poznáš ... naopak vzhledem k tomu,co se dá dnes pořídit,tak Brisk jsou nejvíc odolný proti ulití ... na NGKáčku bys jezdil 10 minut s bohatou směsí a jak by zčernala a nachcala se tak by byl konec ... brisku v nejhoršim oškrábeš nožem a opálíš zapalovačem a jede se dál ...
 
 
Datum: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu jsem ji rok nevyndával, a to jezdím dost .. ono taky stylem 1 km jedu, pak přestávka (s otevřeným kohoutem) a pak zas chvíli jedu v kombinaci s nahovno seřízeným motorem dá svíčce na prdel docela dost ..
 
 
Datum: 23. června 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a to říká borec, kterej se ptá, jestli vadí, když mu chybí svorník na válci... s briskama nemám absolutně problém s žádným z mejch deseti samohybů, tak asi tak... jasně že je to nastavením směsi a zapalování, jen máš prostě štěstí, že to PAL-ka ještě zkousne
 
 
Datum: 23. června 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To je ono... furt někdo brečí jaky sou brysky na ho.... a přitom si neumí seřídit ani vzdálenost elektrod na svíčce a o zapalování raději vůbec nemluvím.
 
 
Datum: 23. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
s brisk to chyta nadherne jen musis priklepnout elektrody na cca 0.5mm jinak ti to dela to co pises
 
 
Datum: 23. června 2015 7:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to bys nevěřil, jaký jsou ty svíčky od BRISK výborný. Jezdím na jednu BRISK svíčku už několik tisíc kilometrů a pořád šlape jako hodinky. V autě jelikož mám LPG, tak mám taky svíčky BRISK určené na LPG a taky šlapou výborně... Podle mě budeš mít špatně nastavenej karbec (jako většina lidí, co mají problém se směsí nebo se sváčkama) a svíčka se ti prostě ulila. Je pravda, že PAL svíčka na to není tak háklivá, jako dnešní svíčky (proto ti to jezdí), ale BRISK je do pionýra asi to nejlepší, co dnes koupíš. Když by sis koupil NGK svíčku, tak tu uliješ párkrát a můžeš ji vyhodit... :-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jaký patří těsnění pod palici na čz 175/477 papír nebo hliník ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok děkuju :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Papír pod hlavu nepatří.
 
 
Datum: 23. června 2015 15:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma eště jednu a zdá se mi že na ní je papír :-) právě jsem dekarbonizoval a když sem to složil tak mi to začalo fučet...
 
 
Datum: 22. června 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už to musí být, tak hliník. Ale jinak se nedává, zkus si sehnat brusnou pastu a hlavu zalapovat.
 
 
Datum: 22. června 2015 19:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fuha draci, tak dlouho jsem rejpal do expedice http://www.jedeme-daleko.cz aby jeli radsi po sve ose a tim aby nevynechaly bratry Slovaky s cele te slavne expedice, nez aby pouzili pro prepravu autovlak praha-kosice. Az jsem se v nocnich hodinach v praci s prepracovani ci co prijit s neuvazenou nabidkou, ze kdyz daji zbohem autovlaku, ze je osobne vyprovodim do kosic na me legandarni dva pade co dofunela pred sedmi lety, kdy jsem s ni spolehlive randil na slovaci s rafi:-) A oni to na potvoru hned bez vytacek brali. U dve pade jsou uz pavuciny ometene a kdyz docela pist mlati ve vysokych tockach tak ty kosice to pokori,,, ale nevim co mam ocekavat od tich 700km s dneprem s hnaci sajdou,,, kdo ma a neb kdo mel dnepra, tak bych rad poprosil o malou napovedu zda to pojedeme dva dny a nebo tri dny :-) trasa je primaa to bez dalnice http://www.mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=16.9893573&y=49.2765134&z=8&rc=9hChxxXvtO9xYCTxRHI.&rl=Praha&rl=Ko%C5%A1ice&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22%2C%22toll%22%3A%22free%22}&ri=0 opustak ja jsem dostal opustak od rafi max na 4 dny,lebo pak to doma veme pevne do ruky malej sesa a pak se deji veci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nakonec voza dostanou opozdene a tak aby nestali na miste a cekaly,, a tak vemou opacny smer polsko, litvu, rusko,, a tka sesa nejede do kosic :-) ale prace na jawce state pokracuji :-)
 
 
Datum: 28. června 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17577    
Ahoj draci, asi blbý dotaz, ale šla by místo zapalovací cívky dát světelná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Jako jo,jde to,když je to straší světelná cívka ze starší verze zapalování,tak ta je vinutá užším drátem a řek bych že to má i víc závitů,dá se na polohu zapalovacího pólu a pak to většinou nějakou slabou jiskru dává,ale není to ono.... ovšem musím se přiznat,že v motokáře jsem to tam měl celé roky a ani jsem to nevěděl,vše fungovalo,jen se musela správně zapojit indučka (1,15) ... jiskra slabá ... ale fungovalo to ...
 
 
Datum: 26. června 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Jednou se učitel na elektro zmiňoval o fichtlu a prý na dojetí to jde a že když to vyhori tak se tam dá navinout jakej koliv drát tak to říkal ale jestli je to pravda to nevím toš tak
 
 
Datum: 25. června 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17615    
Dík.
 
 
Datum: 23. června 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nešla... respektive dát ji mužeš ale nebude to fungovat tak jak má ... pionýráka neřeš.. je to trouba ;-)
 
 
Datum: 23. června 2015 16:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ano šla.
 
 
Datum: 22. června 2015 22:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Ahoj, řešíte při skládání motoru axiální vůli na klice (ne na pístním čepu, ale na hlavních čepech)? Resp. má smysl řešit to na sériovce? Přinese mi to něco? Na nějakým závoďáckým fóru jsem kdysi vyčetl hodnotu 0,4mm. Takže nejmenší šíře mezi vnitřními kroužky mínus šířka kliky mínus 0,4, výsledek vydělit dvěma a vymezit z obou stran? Předem díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ta klika je jen příklad, že ta vůle tam reálně existuje. Říkal jsem si proč to neudělat lépe, když je možnost. Ale pokud to není nutné, nebudu to řešit. Možná lépe:-) Každopádně oběma díky za odpovědi...
 
 
Datum: 30. června 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Odpovím jinak než bys čekal. Takovouto plující kliku vyhoď,dej zdravou a zdravá klika se v ložiskách nehne,tu jen usadíš na střed motoru a tak,aby se nepnuli ložiska proti sobě... víc neni potřeba řešit ... ale to kdybys měl závodní motor s upravenou klikou,tak to je jiná ... tam se axiální vůle řeší,ale z trochu jiný příčiny/důvodu ... u serie k tomu není důvod ... u seriovky to prostě nesmí bejt mimo normál jak psal kolega níže ...
 
 
Datum: 29. června 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18165    
Mám na mysli vůli kliky vůči karterům. Moje úvaha je taková, že velikost vůle je závislá jak šířce kliky a karterech samotných, tak i na vloženém těsnění mezi kartery. U hodně vyběhaných motorů lze často klikou hýbat v ložiscích - pak cestuje primární kolečko vůči spojkovému koši a vačka s rotorem. Pokud by vačka neměla všude stejný profil, může rozhazovat předstih. Stejně tak primární kolečko vůči spojkovému koši by mělo mít nějakou pozici - aby neničilo primární řetěz. Otázkou je, jaká má být vůle, jak ji měřit a jestli to má u pincka smysl (natož u sériovky)?
 
 
Datum: 28. června 2015 2:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Abych řekl pravdu, pokud jde o motory JAWA a jim podobné - myslíš vůli kliky vůči karterům, nebo ojnice vůči klice? Vůle kliky vůči karterům jsem neřešil, pokud nebyly zjevně mimo mísu(např. vysypaná ložiska, pokud se nemýlím, tato vůle by měla být ve své podstatě nulová, vzhledem k naraženým ložiskům jak na klice tak v karterech). Vůle ojnice vůči klice - nějaká vůle tam být musí(poloha válce, pístu, čepu v něm atd... ojnice si musí najít správné místo), a při troše fantazie větší vůle znamená lepší mazání ale zase menší místo pro přefuky do válce(šířka setrvačníků atd...). Je to celé taková alchymie, že pokud něco není opravdu mimo, tak bych to neřešil.
 
 
Datum: 26. června 2015 17:20
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych zjistit RAL číslo barvy spodní části zadního tlumiče (vnější válec) na ČZ 487. Všechno na rámu je černý, vrchní oko tlumiče taky, jenom tohle musí mít extra barvu, která jinde není, taková světle šedá http://jpeg.cz/images/2015/06/20/xylfC.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe tipuji RAL 1015 aneb slonová kost, ale nevylučuji, že je to něco jiného. V nouzi zkus zajít do nějakých lakýrnických potřeb, kde míchají barvy. Tam by mohly najít správný odstín podle origo kusu.
 
 
Datum: 30. června 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci potřeboval bych poradit,pincek 20 drží volnoběch ale jen chvilku,po chvilce zdechne nevíte co stím je ?? děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Prošťourej vzdušník volnoběhu k trysce a od trysky za šoupátko,bývá tam bordel,pak lze snížit hladinu,pokud neni přicpanej tak se ulejvá
 
 
Datum: 21. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín dotýká do karburátoru na místě to vytočím do otáček a nechám to spadnout chvilku drží a pak znova zdechne
 
 
Datum: 21. června 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jede suprově chytá na šlápnutí když jedu,zastavím tak to chvilku drží cca tak 10-20 vteřin pak zdechne. tak to znova nastartuju chytne napoprvé chvilku to drží a znova zdechne do otáček to je taky suprově hned a bez problému.
 
 
Datum: 21. června 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Definuj co přesně řešíš? Co to dělá a nedělá? To jako že jede perfektně,šlape jak hodinky jen neudrží nízkej volnoběh a po krátký chvíli zdechá? Nebo jako že je to celý nějaký marod? Nastartuje,chcípne,nejde vytočit,nebo co to dělá a nedělá??? Jestli jen neudrží nízkej volnoběh tak to je klasika,drtivá většina lidí a to nejen zde neumí nastavit hladinu ... navíc půlka z nich si myslej že to uměj a stejně to dělaj blbě... zbytek neví která bije ...
 
 
Datum: 21. června 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Může být čímkoliv... dotýká ti benzín do karburátoru? nedrží volnoběh a když to točíš namístě na vysoké tak nezdechne?
 
 
Datum: 21. června 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar! chcel by som sa opýtať aké máte skúsenosti s vape na pioniera. Doteraz som mal 30w zapaľovanie prerobené na 12v + batéria, no pokazilo sa... Tak rozmýšľam či venujem znova kopu času ho spraviť nanovo alebo zainvestovať do vape, preto ma zaujíma najmä ako to svieti, viem že tých 15w nieje žiadna sláva no ak žiarovka svieti stále na plno tak by to mohlo byť zaujímavé. Takže otázka č.1 ako to svieti - teda kolíše intenzita svetla od otáčok alebo nie? Tí čo jazdia v noci, je to porovnateľné s pôvodným 30w zapaľovaním ktoré svietilo pri nižších otáčkach ako petrolejka? :-) otázka č.2 oproti dobre vyladenému zapaľovaniu (realnych 65kmh) je toto lepšie? lebo síce si mení predstih ale pri motore s objemom pol deci to ale veľký vplyv nemá... (štartovanie ma nezaujíma, s akumulatorom tiež chytá na drc.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ešte by ma zaujímalo z dlhodobého hľadiska používanie vape na 12v. koľko si natom nabehal? neprehrievajú sa cievky? nejaké medzizávitové skraty atd taktiež čo nato zmena predstihu keď to beží na 12v
 
 
Datum: 28. července 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa, tak to asi teda skúsim, dnes začalo znova pôvodné dobíjanie štrajkovať. Vape som v ruke nikdy nemal ale pokiaľ je to tak ako som pochopil len čisto magnet a cievky, nemal by byť problém použiť ho do momentálneho zapojenia že mám usmernené cievky ktoré mi dobíjajú malú baterku a živia 12/25w v predu + 12/5w v zadu a trúbu
 
 
Datum: 22. července 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18163    
Dnes jsem připravoval znovu pio na Stk a dával jsem žárovky aby svítil předek i zadek a nekecam,vepředu mam 12V/35W a vzadu 12V/5W a svítí to zabijácky a dokonce to ani neprasklo na zkušebním okruhu,kde jedu max na 3 rovina 70-75km/h a dvoják do jednoho kopce asi 50-55km/h... přijel jsem bez prasklýho vlákna,což je supr,protože předtim mi to praskalo,teď mam nějaký italský žárovky. Jen pro upřesnění - tyhle bezbateriový zapalování dávaj v otáčkách nějakej "proud" a na tobě je,jestli to osadíš ve 12V a nebo 6V. Pro představu 6V/22,5W odpovídá zhruba 12V/45W (v reálu je to něco okolo 42-43W)... takže si lze žárovkama vyhovět ... kdyby mi to praskalo,tak dam 12/35 a 6/5 a to je přesně 6V/22,5W (to dává Vape). Tak asi tak. Kdyžtak objasnim více.
 
 
Datum: 26. června 2015 18:16
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa, 12v a 40w na vape? to sa mi nezdá, ja som pôvodné cievky tiež naučil na 12v ale viac ako 35w nepotiahli...
 
 
Datum: 26. června 2015 16:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Jsem s Vape spokojenej,svítí sakra líp jak obě verze origo zapalování a slušně svítí i v nízkých otáčkách. Jen některé pálí žárovky,chce to vychytat správnou žárovku a nebo použít stabilizátor z babety. První žárovka co mi neshořela je 12V/40/45W...zatim se mi nechtělo to řešit ... starty úžas,údržba žádná ... jen prostě některý dávaj moc a kombinace 6V 15W + 5W v otáčkách shoří ... tak jsem zkoušel různý žárovky co jsem doma našel až jsem zkončil u tý co píšu,je tam už dva roky,svítí to bombově (v rámci toho co mužeš chtít od origo paraboly u j21)
 
 
Datum: 21. června 2015 11:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Intenzita světla je srovnatelná s 30 w. Chytá na drc. Odpadá seřizování předstihu. Jak tocim tak tocim. Jede to stejně.
 
 
Datum: 21. června 2015 9:23
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi mamještě dotaz jak poznam že mi fichtl žere převodovy olej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
To že ubývá zjistíš tak že naleješ lehce nad rysku(aby vytékal tím šroubem), a pokud za měsíc provozu olej klesne pod rysku, tak ti očividně někam mizí. Pak už záleží zjistit kudy. Provalený simerink u kliky poznáš jak napsal níže bílým kouřem a celkově se bude motor chovat divně(pravděpodobně nebude chytat + barva svíčky(pokud tedy nemažeš víc jak 1:33)). Pak vypouštěcí šroub, simerinky u sekundáru(v motoru a v krytu) a pak netěsnící nebo ruplý kartery(popř. šrouby, zažil jsem utržený kříž včetně držáku na motoru - ano, olej vytékal překvapivým tempem :-))
 
 
Datum: 21. června 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Mě když fichtl žral převodoví olej.Tak svíčka měla barvu šedou a byl zamnou bílí kouř a strašně to smrdělo ;-)
 
 
Datum: 20. června 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti ubúda (pokiaľ nevyteká) a pri správnej zmesi a pomere oleja v benzínu bude čierna sviečka
 
 
Datum: 20. června 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: kája      IP: uživatel15397    
Ahoj chlapi, možná se to tu již řešilo, už jsem si i přečetl hodně článků na netu, mám dotaz - před dvěma lety jsem si pořídil starou Škodu Octavii z roku 1963. Vůz byl určen na renovaci. Přepsal jsem ji na mě a uložil značky do depozitu a od té doby tam jsou. Nyní budou prý "čistit" depozit. Podle článků na netu jsem pochopil, že pouze ty, které jsou v polopřevodu, což není můj případ. Nemusím to tedy nijak řešit? Auto bude hotové odhaduji až tak za měsíc. Děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do konce června se ruší polopřevody, na konci roku depozity... stačí nahlásit, co se s autem dějeje, resp. kde se nachází (prostě že jde o živý TP) a jseš ok
 
 
Datum: 19. června 2015 22:44
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.12.2018 18:15:17 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu