www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar vadi u fichtla povolenej řetěz a když jo tak co s tim dík:-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky Martine za tuto odpověď ale žádné zuby na rozetě nechybí rozeta není ostrá jenom řetěz je trošku volnější že neni úplně uplej jestli to vadí třeba při zá běru zadního kola tak sem to myslel
 
 
Datum: 03. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
tož pokud to není primární řetězv motoru, který se po opotřebování(vytažení) mění, tak na zadní vidlici je na ose kola jakýsi napínací mechanismus(šrouby), kterými se dá celé kolo posouvat a tím zároveň napínat řetěz a seřizovat stopu(Neboli rovnoběžnost kola s osou motorky - pokud se nechceš zabít, nebo si zdemolovat plášť, tak bych doporučoval si něco o tom najít, případně napsat sem). Dál si ověř, jestli ten řetěz není nějak extra vytáhlej(nesedí přesně na zuby) a jestli nejsou rozety tak vymačkaný, že jsou zralé na výměnu(pokud se dokážeš pořezat o zuby, nebo nedejbože nějaký zuby chybí, je doufám jasno)
 
 
Datum: 03. října 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
A jak utahnout to sem chtěl vědět
 
 
Datum: 02. října 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Jen se ptám demente:-)
 
 
Datum: 02. října 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
nevadí,to je Ok ,ale až budeš dělat tuning tak se určitě ozvi.......
 
 
Datum: 02. října 2015 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Vadí. Utahnout. Jsi mentoš nebo to jen děláš?
 
 
Datum: 02. října 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17476    
čau, máte tohle někdo ? http://www.bazos.cz/img/1/405/51387405.jpg ,zajímá mě z čeho to vyrobit nebo kde to koupit výhodně , je to nádržka na benzín či naftu která se dá zavěsit má výpustí kohout , třeba ke zkoušení motoru , díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17476    
Ale ta klasicka matka co se da sehnat v zelezarstvi ma jiny stoupani zavitu nez zavit na kohoutu
 
 
Datum: 03. října 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Hrdlem prostrčit matku vsunutou do ořechu s prodloužením a ráčnou utáhnout. Do dna, ano.
 
 
Datum: 02. října 2015 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Dřív jsme takle jezdili na petlahev ... do víčka se utáh kohout a bylo to ... do petky se nalil benzín,zašpuntovalo se to a mohlo se to pověsit kamkoliv... když jsem to použil na svý babetě místo nádrže tak jsem musel ještě píchnout odvzdušňovac&#236; dirku
 
 
Datum: 02. října 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17476    
předpokládám že tu díru si udělal do dna té plechovky a utáhl obyč matkou? nebo jak si to vyřešil ?
 
 
Datum: 01. října 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Mám. Z plechovky od ředidla, nebo petroleje, normální jikov kohout, hák na pověšení z drátu.
 
 
Datum: 01. října 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chtěl bych se zeptat jak je to se zavěšením stojanu u jawy 20 kam dát pružinku aby měla tah zkoušel sem chytit za šroub stupaček pružinka tah má ale né dostatečný stojanek nejde úplně nahoru nevim jestli chytit za tu dirku ve stupačkách ale to taky nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky:-)
 
 
Datum: 04. října 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Novejší provedení má na stojanu čep pružiny z boku a pod vejfukem packu s dírou na pružinu. U staršího provedení je mezi bloky vsunutej a upevněnej kovovej trojúhelníček s očkem na pružinu. Ta se na stojanu chytne za příčku.
 
 
Datum: 02. října 2015 6:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar je pravda že fichtl na jedničku žere nejvíc chci vědět jen tak pro zajímavost dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando! Ruda asi myslel spotřebu na jednotku času, né na ujetú vzdálenost!!! HI! HI! Toš tak.
 
 
Datum: 02. října 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18336    
Ruda : z logiky věci vyplývá,že motor na stejné otáčky na trojku ujede víc kilometrů jak na jedničku,tudíž má MENŠÍ spotřebu !!! To cos napsal je holej blud. Tudíž ať na jedničku jedeš jakkoliv rychle tak to žere nejvíc.
 
 
Datum: 01. října 2015 8:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Enom tak pro srandu. V dodě gdyž ste ešče nebyli na světě a doví esli já, toš si jeden strýc u nás na dědině jeli kúpit PIONÝRA a neš s ním 20 km ujeli, toš ho zadřeli. A dotlačili ho k automechanikovi. Na otázku co dělali? Odpověděli" "Chlapče, šak sem ho ani moc nehnal, enom na jedničku a víc jak třicítkú sem ani nejel"! Toš tak.
 
 
Datum: 30. září 2015 14:29
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Z logiky věci otáčky=spotřeba takže jestli pojedeš na 1 určité otáčky a na 3 ty samé otáčky tak to bude mít spotřebu stejnou.
 
 
Datum: 29. září 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: jakub44      E-mail:      IP: uživatel18333    
Zdravím :-) prosil bych o radu mám jawu 21 ale není tam elektroinstalace..jak mám zapojit indukční cívku do zapalování aby to šlo nastartovat?a zapalování kde je kondenzátor atd tak tam je všechno zapojený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus trochu to upresnim kabel od kladivka a zaroven kondiku zapoj na 1 kontakt indukcni civky, a ze zapalovaci civky drat na 15 kontakt :-)
 
 
Datum: 28. září 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel18334    
zapoj kabel od kladivka k indukčce
 
 
Datum: 27. září 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Nekrot      IP: uživatel18332    
Zdarec,mám čz 502 skůtr.Prolíná mi olej z boku kde je nalisovan měděná zátka v které je zevnitř zasunutá hřídel s převodovými koly.máte nějakou radu co stím.Napadá mě jen to z venku odmastit a zatáhnout silikonem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ta zátka je bronzové pouzdro předlohové hřídele. Pokud okolo prolíná olej, tak je nejspíše poškozené uložení v karteru. Tzn. rozpůlit a nalisovat nové pouzdro s větším přesahem. Zkus na pouzdro zatlačit, jestli se v karteru hýbe, to napoví...
 
 
Datum: 30. září 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, někde jsem se dočetl, že skútry ČZ a rikši (čili typy 501/502 a 505) měli rozdílné ráfky. Neví někdo, jak by se dal takový ráfek identifikovat, mám doma kolo z Čezety, je na něm pneu šířky 3,25, ale ráfek má jakýsi široký lem. Nemůžu nikde najít detail, mohl by mi třeba někdo dát odkaz na foto ráfku ze skútru (detailní)? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: Jiří-cz      IP: uživatel18335    
Jak to vyfotím tak Ti to pošlu.
 
 
Datum: 29. září 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: jri-cz      IP: uživatel18335    
Čau, to odpovím docela dobře. Všechny skútry mají ráfky: ocelová lisovaná, nic jiného se nedočteš. Pneumatiky 3.25*12'' a to všechny typy dvoumístních. Pouze Rikša pneumatiky 3.50 *12'' Rozdíl je ve vzdvihu vidlic. 501 měli v předu 100 mm a vzadu 95 mm. 502 mají 100 mm v předu i vzadu. Rikša taktéž, ale brzdy vpředu 140*35 a zadní 160*35. Dej pneumatiku a uvidíš jestli sedí.
 
 
Datum: 29. září 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko panove, mam dotaz ohledne jawky 350/634. Na stitku mam ze je to typ 634-4 a vyroben v roce 1979, avsak nevim jestli v tomto roce jeste mela predni svetlo z califa anebo uz to plastove ploche a jednobudik. Prosim Vas pomozte mi to rozcarovat abych vedel jaky svetlo tam ma byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar vadí u pionýra že není dírka ve víku od nádrže jestli to ovlivní že málo teče benzín odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nádrž musí mít možnost sát vzduch, jinak ti pořádně nepoteče benzín do karburátoru! Takže tam dírka být musí! Je jedno jestli ve víčku nebo v nádrži, ale musí být. :-D
 
 
Datum: 29. září 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
pokud by nádrž byla opravdu těsná tak by to mohlo způsobovat problémy s malým přítokem(chcípání po delší jízdě pod plynem) atd.. Ta dírka tam má být z dobrého důvodu
 
 
Datum: 26. září 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: hggffh      IP: uživatel18307    
Zdar mogul t2 a mt2 je to samý?vim ze je to blbá otazka ale ja se v tom tak nevyznam jestli je to to samy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18331    
Mogul T2 neznam,takže je to nejspíš do tanku. Pokud jsi myslel Mogul 2T tak to je M2T .
 
 
Datum: 27. září 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Doprčic, gdyž uš se překliknu a chcu to opravit, toš je to tam objeví fšecko! To sú teda poměry!!!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj bggffh! Dúfám, že sem Ti nespletl méno? A chceš to vědět pro JAWU 500, 550, 05, 20, kývačku, panelku, 350/640 a nebo neco extra novýho? Toš tak!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj bggffh! Dúfám, že sem Ti nespletl méno? A chceš to vědět pro JAWU 550, 550, 05, 20, kývačku, panelku, 350/640 a nebo neco extra novýho? Toš tak!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a musim udělat GO,ale nevim,kde koupit novou kliku.Pasuje tam klika z 20,21? A taky mi vypadává 3.kvalt a nevím čím to je.Buď řadící automat,kterej se dá koupit nebo ozubený kolečko,které jsem na netu nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: fk      E-mail:      IP: uživatel18330    
Ano, to můžu potvrdit, Standa má pravdu, jen o převrtání to opravdu není. Už jsem několik 70cm motorů dělal (u posledního jsem zvětšil zdvih o 6mm). U hliníkovejch válců to není až tak těžký, u pařezáckýho válce bych byl opatrnější - ale v podstatě by i pařez.válec na 70cm předělat šel.
 
 
Datum: 26. září 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18328    
Hele napiš mi na mail a něco ti k tomu řeknu. Ono je tam dost detailů k řešení. Ale v podstatě to jde. Stejně jako 70ccm válec na pio mam i tenhle válec na pařeza zatim jen v hlavě,s tim,že by to mělo jít a nechci tady lidem zbytečně blbnout hlavu... ono to úplně jen o přebroušení neni ...
 
 
Datum: 24. září 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Stando, co obnáší úprava na vrtání 44mm? Jen zvětšení vrtání nebo je třeba i zásah do kanálů? Původní hlava to zvládne nebo je třeba použít novější? Delší dobu uvažuju o nějaké nenáročné úpravě 555, protože kombinace Jizerek, metráku živé váhy a ohromné díry mezi dvojkou a trojkou je smrtící:-) Resp. rád bych použil spodek z 05 a hlavu s válcem z 555, aby to vzhledově nerušilo...
 
 
Datum: 24. září 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Moc děkuji za rady.V zimě se na to vrhnu.
 
 
Datum: 24. září 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Trochu bych to uved na pravou míru. Novej řadící nekoupíš ani na j555 ani j20. Prodávaj se takové nejisté repasy (jen výměna pružin,jinak vše staré) za cenu zlata a to buď bude fungovat nebo ne. Dále - novou kliku nekoupíš,ALE daj se sehnat jak nový čepy(hřídele)-oba,to jde přelisovat, tak supr nová jehlová ojnice... v podstatě necháš kliku komplet repasovat,bude "nová" ... kliku z j21 použít lze,ALE musí se pak protočit hlouběji kužely v primárnim kolečku a v magnetu,je totiž širší. S kolečkama to bude horší. Sežeň motor na díly. Klidně z j05 - vše pasuje a dokonce novější modely už maj vícekolíkový západky a jsou "tvrdší". Ovšem řešil bych vše až po rozpůlení motoru. To uvidíš jestli je klika projetá i na hřídelích (nebývá) a nebo jen bezproblémovej repas ojnice. Taktéž u převodovky uvidíš,jestli jsou brutál axiální vakly ve futrech a nebo nažvejkaný 2 a 3r kolečko,nebo něco okolo automatu (automat pokud řadí dobře a nemá kulatý zuby nebývá špatnej)... taky záleží,jestli renovuješ a nebo repasuješ ... do halabala repasovanýho motoru bych se s tim moc nes*al... kliku j20,protočit zapalování a primár,rovnou spojku z j20 a střeva převodovky j05 a flák bych tam píst klidně 41mm(ev jiný futro a píst 44),masa je tam dost a když už to má pořádnou KLIKU tak ať to jede. Do renovace bych se držel původních a origo částí.
 
 
Datum: 24. září 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat ňákou kvalitní ale ne moc drahou svíčku na jawa pionýr chci koupit ngk ale nevim jestli je to zbytečný jestli nestačí brisk protože svíčka brisk kterou sem tam mel tak jednou hodi a jednou ne asi by mela hazet jednu jiskru za druhou dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky:-)
 
 
Datum: 24. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Pokud ti za nějakou dobu motor zlikvidoval brisku,tak ngk zlikviduje 3x rychleji. Brisk je nejodolnější proti ulití ze všech současných svíček. Kup novou Brisk a seřiď si karburátor,eventuelně problémy v zapalování.
 
 
Datum: 24. září 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli by tenhle otáčkoměr fungoval i na Babettě? Pište díky http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: Michal Čáslavský      E-mail:      IP: uživatel18326    
Ahoj mám problém, nefunguje mi spojka (se spojkou si vím rady :-D ) tak jsem odělal víko spojky a na něm je vydřený tokový kolečko od matky která drží primární řetezové kolečko nevíte co s tím ? když budete chtít foto tak prosím napište na cacamichal@seznam.cz :-) děkuji za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18325    
Čau, na kolik by mě vyšla taková kompletní úprava motoru, kdyby mi to někdo udělal na zakázku https://www.youtube.com/watch?v=824Vmfl89Kg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Za předpokladu,že bys měl dobrej motor,se něco dělat dá,ale není tam moc prostoru k experimentování. Origo motor,výfuk,převodovka,karbec tě pustí nejdál do oblasti 8500ot/min a to jen když to bude fakt dobrej motor (souosost,klika,uložení všeho aj)... v extrému 9000ot/min ... ale u čistý seriovky bych se držel tý první hodnoty a kolikrát ani to ne ... pak se dá otevřít origo 2K válec,proškrábnout hlavu a jsi v tom ještě za rozum ... jen bych přidal ještě BRZDY.... ale pokud chceš aby to" jelo" tak se musí myslet i na věci co vypsal Marek.
 
 
Datum: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18327    
Aha, no tak to si raději našetřím na nějakou větší motorku
 
 
Datum: 24. září 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak je druhá možnost, že upustíš od 3K a necháš si udělat pěkný 2K válec, který vč. výbrusu vyjde 1300-1400 k tomu si za 2-3stovky necháš upravit sériovou hlavu, uděláš GO spodku koupíš Hikona za 350kč a taky budeš slušně jezdit. V obou případech ovšem zapomeň na špičkové výsledky v popředí startovního pole, pokud tedy nepojedeš nějaký sranda závod proti sériovým nebo obdobně upraveným strojům, protože opravdu špičkové motory jsou cenově úplně někde jinde.
 
 
Datum: 24. září 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Stejskala stojí obdobný 3k válec 3900 + speciální hlava 1400 + výfuk 1900 =7200 pak počítej minimálně s GO spodku vč. klikovky a nějaký ten karburátor a filtr. Vše cca 10000. Kromě toho výfuku ti to nikdo výrazně levněji dělat nebude. Kromě toho když už závodní motor tak by to chtělo jinou převodovku 2000-3000 podle typu a výrobce. Dobrý by taky bylo nějaký lepší zapalko např. Vape to jsou další 3000. Ještě máš zájem si nechat dělat motor na zakázku? Pak nezapomeňte připočítat práci toho člověka co to celé složí a případně naladí. :-D
 
 
Datum: 24. září 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko draci, mam dotaz ohledne prednich savly na 350/634. Zajima me jestli jsou ty savle bez manzet stejny jako savle z panelky je to mozny? Nedari se mi je nikde sehnat tak jestli byste o necem vedeli byl bych vdecny :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau,mam jawu 555 s vape.Která svíčka je nejlepší pro toto zapalko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Brisk N15C ,odtrh nech na svíčce původní 0,7-0,8mm,u vape není potřeba sklepávat.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar u zapalovani u jawa pionyr mi upad jeden dratek je zelenej kam napajet nebo namontovat dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pozdě :-)
 
 
Datum: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jaký zápalko to je má vědět kdo? Jde o alt typu pařez nebo novější zapalování z J 20/21/23? 20-ti nebo 30-ti Wattová verze? Origo elektroinstalace? Teoreticky by to měl bejt zdroj pro hlavní světlo a klakson, tzn. velká cívka s hrubým drátem 20-ti Wattové verze novějšího zapalování nebo jedinej zdroj u 30-ti Wattové verze Ale snad neni problém poznat odkud ten drát upadl ne? Tolik možností zas není.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
To je hrozně jednoduchý. Přidělej ho přesně tam kde chybí. Podle zelený bych tipoval že ti upad ze světelný cívky.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
chci se zeptat jestli vadi kdyz u pionyra v plovaku neco chrasti plovak je tim tezsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky
 
 
Datum: 21. září 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
To ti v něm šplouchá benzin. Je děrave. Vyměň ho.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chci ses zeptat mam problem u jawa 20 chytá jenom z kopce a když chytne tak chvíly jede dobře a chvílema trhá mysle jsem že je toé benzínem ale nic nebylo ucpané trysky jsem pročistil a taky když jedu tak z plovákový komory chčije benzín díval jsem se na plovák a něco v něm chrastí to asi neni dobře taky to takže si myslim ze plovak je timpadem tezsi jde dolu a tim se to uchlastava a nejede taky to nikdy nechce vubec naskocit takze jestliu svickou by to mohlo byt a nebo nastavit poradne zapalko poradte prosim dik moc za kazdou odpoved:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15766    
To já ti nepovim,na to musíš přijít sám co tomu je,já do toho takle na dálku nevidim ...
 
 
Datum: 21. září 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Dík a je to jenom tim plovákem
 
 
Datum: 21. září 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Vyměň plovák a seřiď hladinu
 
 
Datum: 21. září 2015 7:18
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 5:17:50 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu