www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Čau draci jen takovej blbej dotaz, takovej ten "dlouhej" "šroub" kterej "drží" válec a hlavu válce-je velkej problém když ho tam nemám? Seženu ho na Fichtl Krámku? Díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, samozřejmě že to vadí, když tam ten šroub (svorník) není, tak ti bude podfukovat hlava a asi i válec a pionýr ti nepojede. Jinak toto je to, co potřebuješ http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_m6x112_valce.html a když už budeš kupovat novej svorník, tak kup rovnou všechny nové, takže celkem 4 ks ;-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar darci, to byste nevěřili jaký jsou ty svíčky od BRISK šm-jdi. Vy to nakopnete, jezdíte, pak dete na sváču a když se vrátíte a chcete se dál projíždět tak vám to nechytne... Tak sem tam dal tu cca ORIGO svíčku a jede to jak švýcarský hodinky... Napište, jestli jste to tak měli taky... FICHTLU ZDAR... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Přidám se taky. Jestli máš problém s Briskama tak už jedině parafínovou svíčku a zapalovač. Nevíš co píšeš. Svíčky Brisk jsou nejvíc blbuvzdorný svíčky po starejch Palkách (a ty se už moc nevyskytují). Nakup si svíčky Denso ,NGK nebo Bosch za dvoj až trojnásobky ceny a až zlikviduješ tři svíčky po kilu za jedno dopoledne ježdění po poli,tak poznáš ... naopak vzhledem k tomu,co se dá dnes pořídit,tak Brisk jsou nejvíc odolný proti ulití ... na NGKáčku bys jezdil 10 minut s bohatou směsí a jak by zčernala a nachcala se tak by byl konec ... brisku v nejhoršim oškrábeš nožem a opálíš zapalovačem a jede se dál ...
 
 
Datum: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu jsem ji rok nevyndával, a to jezdím dost .. ono taky stylem 1 km jedu, pak přestávka (s otevřeným kohoutem) a pak zas chvíli jedu v kombinaci s nahovno seřízeným motorem dá svíčce na prdel docela dost ..
 
 
Datum: 23. června 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a to říká borec, kterej se ptá, jestli vadí, když mu chybí svorník na válci... s briskama nemám absolutně problém s žádným z mejch deseti samohybů, tak asi tak... jasně že je to nastavením směsi a zapalování, jen máš prostě štěstí, že to PAL-ka ještě zkousne
 
 
Datum: 23. června 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To je ono... furt někdo brečí jaky sou brysky na ho.... a přitom si neumí seřídit ani vzdálenost elektrod na svíčce a o zapalování raději vůbec nemluvím.
 
 
Datum: 23. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
s brisk to chyta nadherne jen musis priklepnout elektrody na cca 0.5mm jinak ti to dela to co pises
 
 
Datum: 23. června 2015 7:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to bys nevěřil, jaký jsou ty svíčky od BRISK výborný. Jezdím na jednu BRISK svíčku už několik tisíc kilometrů a pořád šlape jako hodinky. V autě jelikož mám LPG, tak mám taky svíčky BRISK určené na LPG a taky šlapou výborně... Podle mě budeš mít špatně nastavenej karbec (jako většina lidí, co mají problém se směsí nebo se sváčkama) a svíčka se ti prostě ulila. Je pravda, že PAL svíčka na to není tak háklivá, jako dnešní svíčky (proto ti to jezdí), ale BRISK je do pionýra asi to nejlepší, co dnes koupíš. Když by sis koupil NGK svíčku, tak tu uliješ párkrát a můžeš ji vyhodit... :-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jaký patří těsnění pod palici na čz 175/477 papír nebo hliník ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok děkuju :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Papír pod hlavu nepatří.
 
 
Datum: 23. června 2015 15:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma eště jednu a zdá se mi že na ní je papír :-) právě jsem dekarbonizoval a když sem to složil tak mi to začalo fučet...
 
 
Datum: 22. června 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už to musí být, tak hliník. Ale jinak se nedává, zkus si sehnat brusnou pastu a hlavu zalapovat.
 
 
Datum: 22. června 2015 19:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fuha draci, tak dlouho jsem rejpal do expedice http://www.jedeme-daleko.cz aby jeli radsi po sve ose a tim aby nevynechaly bratry Slovaky s cele te slavne expedice, nez aby pouzili pro prepravu autovlak praha-kosice. Az jsem se v nocnich hodinach v praci s prepracovani ci co prijit s neuvazenou nabidkou, ze kdyz daji zbohem autovlaku, ze je osobne vyprovodim do kosic na me legandarni dva pade co dofunela pred sedmi lety, kdy jsem s ni spolehlive randil na slovaci s rafi:-) A oni to na potvoru hned bez vytacek brali. U dve pade jsou uz pavuciny ometene a kdyz docela pist mlati ve vysokych tockach tak ty kosice to pokori,,, ale nevim co mam ocekavat od tich 700km s dneprem s hnaci sajdou,,, kdo ma a neb kdo mel dnepra, tak bych rad poprosil o malou napovedu zda to pojedeme dva dny a nebo tri dny :-) trasa je primaa to bez dalnice http://www.mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=16.9893573&y=49.2765134&z=8&rc=9hChxxXvtO9xYCTxRHI.&rl=Praha&rl=Ko%C5%A1ice&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22%2C%22toll%22%3A%22free%22}&ri=0 opustak ja jsem dostal opustak od rafi max na 4 dny,lebo pak to doma veme pevne do ruky malej sesa a pak se deji veci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nakonec voza dostanou opozdene a tak aby nestali na miste a cekaly,, a tak vemou opacny smer polsko, litvu, rusko,, a tka sesa nejede do kosic :-) ale prace na jawce state pokracuji :-)
 
 
Datum: 28. června 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17577    
Ahoj draci, asi blbý dotaz, ale šla by místo zapalovací cívky dát světelná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Jako jo,jde to,když je to straší světelná cívka ze starší verze zapalování,tak ta je vinutá užším drátem a řek bych že to má i víc závitů,dá se na polohu zapalovacího pólu a pak to většinou nějakou slabou jiskru dává,ale není to ono.... ovšem musím se přiznat,že v motokáře jsem to tam měl celé roky a ani jsem to nevěděl,vše fungovalo,jen se musela správně zapojit indučka (1,15) ... jiskra slabá ... ale fungovalo to ...
 
 
Datum: 26. června 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Jednou se učitel na elektro zmiňoval o fichtlu a prý na dojetí to jde a že když to vyhori tak se tam dá navinout jakej koliv drát tak to říkal ale jestli je to pravda to nevím toš tak
 
 
Datum: 25. června 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17615    
Dík.
 
 
Datum: 23. června 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nešla... respektive dát ji mužeš ale nebude to fungovat tak jak má ... pionýráka neřeš.. je to trouba ;-)
 
 
Datum: 23. června 2015 16:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ano šla.
 
 
Datum: 22. června 2015 22:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Ahoj, řešíte při skládání motoru axiální vůli na klice (ne na pístním čepu, ale na hlavních čepech)? Resp. má smysl řešit to na sériovce? Přinese mi to něco? Na nějakým závoďáckým fóru jsem kdysi vyčetl hodnotu 0,4mm. Takže nejmenší šíře mezi vnitřními kroužky mínus šířka kliky mínus 0,4, výsledek vydělit dvěma a vymezit z obou stran? Předem díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ta klika je jen příklad, že ta vůle tam reálně existuje. Říkal jsem si proč to neudělat lépe, když je možnost. Ale pokud to není nutné, nebudu to řešit. Možná lépe:-) Každopádně oběma díky za odpovědi...
 
 
Datum: 30. června 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Odpovím jinak než bys čekal. Takovouto plující kliku vyhoď,dej zdravou a zdravá klika se v ložiskách nehne,tu jen usadíš na střed motoru a tak,aby se nepnuli ložiska proti sobě... víc neni potřeba řešit ... ale to kdybys měl závodní motor s upravenou klikou,tak to je jiná ... tam se axiální vůle řeší,ale z trochu jiný příčiny/důvodu ... u serie k tomu není důvod ... u seriovky to prostě nesmí bejt mimo normál jak psal kolega níže ...
 
 
Datum: 29. června 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18165    
Mám na mysli vůli kliky vůči karterům. Moje úvaha je taková, že velikost vůle je závislá jak šířce kliky a karterech samotných, tak i na vloženém těsnění mezi kartery. U hodně vyběhaných motorů lze často klikou hýbat v ložiscích - pak cestuje primární kolečko vůči spojkovému koši a vačka s rotorem. Pokud by vačka neměla všude stejný profil, může rozhazovat předstih. Stejně tak primární kolečko vůči spojkovému koši by mělo mít nějakou pozici - aby neničilo primární řetěz. Otázkou je, jaká má být vůle, jak ji měřit a jestli to má u pincka smysl (natož u sériovky)?
 
 
Datum: 28. června 2015 2:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Abych řekl pravdu, pokud jde o motory JAWA a jim podobné - myslíš vůli kliky vůči karterům, nebo ojnice vůči klice? Vůle kliky vůči karterům jsem neřešil, pokud nebyly zjevně mimo mísu(např. vysypaná ložiska, pokud se nemýlím, tato vůle by měla být ve své podstatě nulová, vzhledem k naraženým ložiskům jak na klice tak v karterech). Vůle ojnice vůči klice - nějaká vůle tam být musí(poloha válce, pístu, čepu v něm atd... ojnice si musí najít správné místo), a při troše fantazie větší vůle znamená lepší mazání ale zase menší místo pro přefuky do válce(šířka setrvačníků atd...). Je to celé taková alchymie, že pokud něco není opravdu mimo, tak bych to neřešil.
 
 
Datum: 26. června 2015 17:20
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych zjistit RAL číslo barvy spodní části zadního tlumiče (vnější válec) na ČZ 487. Všechno na rámu je černý, vrchní oko tlumiče taky, jenom tohle musí mít extra barvu, která jinde není, taková světle šedá http://jpeg.cz/images/2015/06/20/xylfC.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe tipuji RAL 1015 aneb slonová kost, ale nevylučuji, že je to něco jiného. V nouzi zkus zajít do nějakých lakýrnických potřeb, kde míchají barvy. Tam by mohly najít správný odstín podle origo kusu.
 
 
Datum: 30. června 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci potřeboval bych poradit,pincek 20 drží volnoběch ale jen chvilku,po chvilce zdechne nevíte co stím je ?? děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Prošťourej vzdušník volnoběhu k trysce a od trysky za šoupátko,bývá tam bordel,pak lze snížit hladinu,pokud neni přicpanej tak se ulejvá
 
 
Datum: 21. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín dotýká do karburátoru na místě to vytočím do otáček a nechám to spadnout chvilku drží a pak znova zdechne
 
 
Datum: 21. června 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jede suprově chytá na šlápnutí když jedu,zastavím tak to chvilku drží cca tak 10-20 vteřin pak zdechne. tak to znova nastartuju chytne napoprvé chvilku to drží a znova zdechne do otáček to je taky suprově hned a bez problému.
 
 
Datum: 21. června 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Definuj co přesně řešíš? Co to dělá a nedělá? To jako že jede perfektně,šlape jak hodinky jen neudrží nízkej volnoběh a po krátký chvíli zdechá? Nebo jako že je to celý nějaký marod? Nastartuje,chcípne,nejde vytočit,nebo co to dělá a nedělá??? Jestli jen neudrží nízkej volnoběh tak to je klasika,drtivá většina lidí a to nejen zde neumí nastavit hladinu ... navíc půlka z nich si myslej že to uměj a stejně to dělaj blbě... zbytek neví která bije ...
 
 
Datum: 21. června 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Může být čímkoliv... dotýká ti benzín do karburátoru? nedrží volnoběh a když to točíš namístě na vysoké tak nezdechne?
 
 
Datum: 21. června 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar! chcel by som sa opýtať aké máte skúsenosti s vape na pioniera. Doteraz som mal 30w zapaľovanie prerobené na 12v + batéria, no pokazilo sa... Tak rozmýšľam či venujem znova kopu času ho spraviť nanovo alebo zainvestovať do vape, preto ma zaujíma najmä ako to svieti, viem že tých 15w nieje žiadna sláva no ak žiarovka svieti stále na plno tak by to mohlo byť zaujímavé. Takže otázka č.1 ako to svieti - teda kolíše intenzita svetla od otáčok alebo nie? Tí čo jazdia v noci, je to porovnateľné s pôvodným 30w zapaľovaním ktoré svietilo pri nižších otáčkach ako petrolejka? :-) otázka č.2 oproti dobre vyladenému zapaľovaniu (realnych 65kmh) je toto lepšie? lebo síce si mení predstih ale pri motore s objemom pol deci to ale veľký vplyv nemá... (štartovanie ma nezaujíma, s akumulatorom tiež chytá na drc.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ešte by ma zaujímalo z dlhodobého hľadiska používanie vape na 12v. koľko si natom nabehal? neprehrievajú sa cievky? nejaké medzizávitové skraty atd taktiež čo nato zmena predstihu keď to beží na 12v
 
 
Datum: 28. července 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa, tak to asi teda skúsim, dnes začalo znova pôvodné dobíjanie štrajkovať. Vape som v ruke nikdy nemal ale pokiaľ je to tak ako som pochopil len čisto magnet a cievky, nemal by byť problém použiť ho do momentálneho zapojenia že mám usmernené cievky ktoré mi dobíjajú malú baterku a živia 12/25w v predu + 12/5w v zadu a trúbu
 
 
Datum: 22. července 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18163    
Dnes jsem připravoval znovu pio na Stk a dával jsem žárovky aby svítil předek i zadek a nekecam,vepředu mam 12V/35W a vzadu 12V/5W a svítí to zabijácky a dokonce to ani neprasklo na zkušebním okruhu,kde jedu max na 3 rovina 70-75km/h a dvoják do jednoho kopce asi 50-55km/h... přijel jsem bez prasklýho vlákna,což je supr,protože předtim mi to praskalo,teď mam nějaký italský žárovky. Jen pro upřesnění - tyhle bezbateriový zapalování dávaj v otáčkách nějakej "proud" a na tobě je,jestli to osadíš ve 12V a nebo 6V. Pro představu 6V/22,5W odpovídá zhruba 12V/45W (v reálu je to něco okolo 42-43W)... takže si lze žárovkama vyhovět ... kdyby mi to praskalo,tak dam 12/35 a 6/5 a to je přesně 6V/22,5W (to dává Vape). Tak asi tak. Kdyžtak objasnim více.
 
 
Datum: 26. června 2015 18:16
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa, 12v a 40w na vape? to sa mi nezdá, ja som pôvodné cievky tiež naučil na 12v ale viac ako 35w nepotiahli...
 
 
Datum: 26. června 2015 16:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Jsem s Vape spokojenej,svítí sakra líp jak obě verze origo zapalování a slušně svítí i v nízkých otáčkách. Jen některé pálí žárovky,chce to vychytat správnou žárovku a nebo použít stabilizátor z babety. První žárovka co mi neshořela je 12V/40/45W...zatim se mi nechtělo to řešit ... starty úžas,údržba žádná ... jen prostě některý dávaj moc a kombinace 6V 15W + 5W v otáčkách shoří ... tak jsem zkoušel různý žárovky co jsem doma našel až jsem zkončil u tý co píšu,je tam už dva roky,svítí to bombově (v rámci toho co mužeš chtít od origo paraboly u j21)
 
 
Datum: 21. června 2015 11:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Intenzita světla je srovnatelná s 30 w. Chytá na drc. Odpadá seřizování předstihu. Jak tocim tak tocim. Jede to stejně.
 
 
Datum: 21. června 2015 9:23
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi mamještě dotaz jak poznam že mi fichtl žere převodovy olej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
To že ubývá zjistíš tak že naleješ lehce nad rysku(aby vytékal tím šroubem), a pokud za měsíc provozu olej klesne pod rysku, tak ti očividně někam mizí. Pak už záleží zjistit kudy. Provalený simerink u kliky poznáš jak napsal níže bílým kouřem a celkově se bude motor chovat divně(pravděpodobně nebude chytat + barva svíčky(pokud tedy nemažeš víc jak 1:33)). Pak vypouštěcí šroub, simerinky u sekundáru(v motoru a v krytu) a pak netěsnící nebo ruplý kartery(popř. šrouby, zažil jsem utržený kříž včetně držáku na motoru - ano, olej vytékal překvapivým tempem :-))
 
 
Datum: 21. června 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Mě když fichtl žral převodoví olej.Tak svíčka měla barvu šedou a byl zamnou bílí kouř a strašně to smrdělo ;-)
 
 
Datum: 20. června 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti ubúda (pokiaľ nevyteká) a pri správnej zmesi a pomere oleja v benzínu bude čierna sviečka
 
 
Datum: 20. června 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: kája      IP: uživatel15397    
Ahoj chlapi, možná se to tu již řešilo, už jsem si i přečetl hodně článků na netu, mám dotaz - před dvěma lety jsem si pořídil starou Škodu Octavii z roku 1963. Vůz byl určen na renovaci. Přepsal jsem ji na mě a uložil značky do depozitu a od té doby tam jsou. Nyní budou prý "čistit" depozit. Podle článků na netu jsem pochopil, že pouze ty, které jsou v polopřevodu, což není můj případ. Nemusím to tedy nijak řešit? Auto bude hotové odhaduji až tak za měsíc. Děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do konce června se ruší polopřevody, na konci roku depozity... stačí nahlásit, co se s autem dějeje, resp. kde se nachází (prostě že jde o živý TP) a jseš ok
 
 
Datum: 19. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci chci se zeptat jestli je tato klika úplně nová nebo je to stará zrepasovaná http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Už jsem jsi všiml že je to tam napsané ale stejně děkuji.
 
 
Datum: 19. června 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jestliže je vyrobená na Taiwanu, tak musí být nová. pochybuji, že by se jim vyplatilo posílat přes pul světa kliky na repas.
 
 
Datum: 19. června 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18039    
Zdar draci , dá se nejak docílit pololesklého akrylátu ? Protože se mi nelíbý jak se leskne jak psí kulky a na jawě se mi to nelíbý. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 6:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Aha,tak to potom nemužu sloužit... já mam poctivě udělanej lak syntetikou,stříkal mi to kluk co umí,žádnej mazal a lak mam pěknej,po cca 5 letech jsem zatim nezaznamenal,že by nějak "nevydržel" ... to je ale věc každýho ...
 
 
Datum: 21. června 2015 6:02
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18039    
Akorát že ta nic nevydrží :-(
 
 
Datum: 20. června 2015 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Nastříkej to syntetikou .....
 
 
Datum: 20. června 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel3079    
Draci mám parádní teploměr na fíka. Viz link: http://teplomery.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=106 Kapilára jde zamáčknout přímo mezi žebra válce a teploměr jsem jen zachytil na mustangu mezi světlo a brýle (jinak jde pochopitelně uchytit jakkoli dle libosti - má asi 5x5cm). Má jednu nevýhodu a sice, že je jen do 120C ale to jde taky vyřešit. Teploměr jsem namontoval a docela bomba, bohužel rozsah 120C nestačí. Jenže to se dá upravit, jde zespoda velkým imbusem pootočit a tím jakoby seřídit do stupnice - sice už nebude platit aby 80C bylo 80C, ale můžete si ho natočit tak, aby při normální jízdě a běžné teplotě ukazoval někam vzhůru. Já jsem si ho pootočil právě tak, aby když jezdím sám mi na rovině ukazoval někam zhruba rovně nahoru (tam je původně 60C) abych měl prostor vidět jak studenej tak horkej motor. A že to stačí jsem ověřil pokusem ve dvou do kopce - naložil jsem si kámošku jako závaží a vydal jsem se do největšího krpálu který tu máme. Fichtl to ve dvou zvládá za 1 a funí sotva jede takže teplota lezla dál a dál a jelo to míň a míň - no a dolezla někam právě na konec stupnice na jakoby 120C a museli jsme tomu dát oddych už to nejelo. Takže ve chvíli kdy se teplota doplazí na konec teploměru, je čas na pauzu. Jo a jak jsme to zahřáli tak už se nevrací úplně zpátky - zůstane viset kolem 10C což je krásně na levým konci stupnice. Jinak po rovině ukazuje když jedu sám kolem 60C, s ní tak 80-90C. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Že by toto byla forma inzerátu ??? Kupujte ? Smazat ? Či ne?
 
 
Datum: 20. června 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi mi nějak uniká smysl tohohle příspěvku... a co my jako s tim, že ty máš na mustangu silně orientační nic neříkající teploměr, ještě k tomu s rozštelovanou stupnicí? to jako že nepoznáš vadnoucí motor? nebo jaký to má výhody?
 
 
Datum: 19. června 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám další problém se Staďákem, po prvním našlápnutí, pokud mi to nezdechne, tak můžu ujet i 40km naráz, ale pokud mi to chcípne, tak to nenastartuju ani za boha. Vždycky musím vyndat a zandat svíčku a pak to jede zas v klidu do prvního chcípnutí, pak se musí celá věc opakovat. Svíčkou to není, dával jsem tak 2-3 různé a dělá to furt to samé. Nejdivnější je, že tu svíčku nemusím ani očistit, stačí vyndat a zas zandat a můžu jet. Nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj fajfkou to nebude, mám tu verzi s tím pérkem, takže přechod na svíčku by měl být v pohodě. Ještě si pohraju s předstihem, s novou svíčkou atd. dám vědět :-)
 
 
Datum: 25. června 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zajímavá záhada - za sebe tipuju závadu na fajfku - asi bych se i vsadil, že máš typ, kde se do závitu na svíčce zapichuje jehla z bakelitu té fajfky. Z nějakého důvodu se mi ta jehla na stadionu furt upalovala a na delších trasách nebyl problém jí upálit tak, že mi fajfka spadla ze svíčky. Zkus jí vyměnit za verzi, kde se svíčka strká do kovový objímky s pérkem. Pak už mě napadá jenom vytrhané lanko na konci vysokonapěťového kabelu u fajfky.
 
 
Datum: 21. června 2015 10:34
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasiku originální z 1962. Doteď bylo vše naprosto bez problémů. Fakt nechápu, když vyndám svíčku a ukostřím jí o hlavu, tak naprosto v pohodě funguje, i jiskru to hází, ale pokud to nevymontuju a nezamontuju, tak to prostě tu jiskru nehodí (říkám, ani čistit nemusím).
 
 
Datum: 20. června 2015 0:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co tam máš za zapalovací, resp. indukční cívku??
 
 
Datum: 19. června 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: a1b2c3d4      IP: uživatel16321    
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na váš názor kolik by mohl mít takovýto fík cenu. Od té doby co jsem ho dal do kupy jsem s ním jel pouze na technickou... http://www.imagehosting.cz/?v=fekal.jpg TP platný - 45 km/h , nový lak, veškeré nové gumové díly ( průchodky, podlážky, gripy, kryty tlumičů...), nová ferodo spojka, elektrika, brzdy, nová všechna lana atd.... Ošetřeno nátěrem na podvozky, výfuk vzatý hlinikovým sprejem + přetřený samovypalovací silikonovou stříbřenkou. Mám k tomu i spoustu náhradních dílů ( včetně lan, spojky,motoru atd...). Pant sedla drží, + při zvednutí drží i sedlo samo aby se dalo v klidu natankovat... Díky za případné názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Na mě to moc dojem neudělalo,s cenou bych byl opatrnej,víc jak 6000 bych ti za to nedal a to bych se kvůli tý stříbřence ještě hodně kroutil a to jen v případě,že by motor šel čistě bez chrastění,cinkání a klepání ... ale za 8 to zkus a uvidíš,prodejný to je ... jen je to prasečina ... kola jdou udělat na 20 způsobů,ale tohle je vysloveně ukázka lenosti ... když už dělat pěkný kola,tak rozplect,vybrousit/opískovat ráfky,nalakovat ráfky (třeba na stříbrno,ale nalakovat), buben vyčistit,protahnout na soustruhu vnitřní brzdnou plochu,nový dráty a niple (investice cca 250,-) ... třeba i vyměnit ložiska (investice 4x 20,-) ... a teda ta nalakovaná zohybaná maska ?? ... tak to na mě celý působí stylem "Aby to jakoby vypadalo" ...
 
 
Datum: 20. června 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: a1b2c3d4      IP: uživatel16321    
Ona trochu fotografie klame jelikož je trochu přesvětlená.. Výfuk jsem chtěl nechat origo, tak jsem to vyřešil takto, ale tak dá se za těch cca 900 sehnat taková ta náhražka.. Ale myslím že jsem viděl i daleko horší kusy i o něco dráž.. ( Nehledě na to že byly bez jakýchkoliv náhradních dílů a v TP měli už 65 km/h). Každopádně díky za názor :-)
 
 
Datum: 19. června 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle se dneska fakt prodává za 8 tis? asi jsem zaspal dobu..
 
 
Datum: 19. června 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
tak 8 tisíc ale být tam chromy tak bych pod 10 000 určitě nešel. BTW ta stříbřenka vypadá fakt hrozně.
 
 
Datum: 18. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: MV      IP: uživatel17547    
Zdravím, chci si vyrazit nový štítek na Mustanga z r. 1980 a narazil jsem na malý problém. Na původním štítku byla "předtištěna" celková hmotnost 212 kg, rozdělená na přední a zadní kolo v poměru 52/160 kg. Ve velkém techničáku ale mám 230, resp. 62/168 kg. Tak nevím, co tam vyrazit, abych třeba neměl problém na STK. Můžete se mi prosím podívat, co tam máte vy a zda vám to sedí? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 6:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Tak to musíš počkat do úterka,to jedu k rodičum "připravit" pio na stk. Pokusím se udržet myšlenku.
 
 
Datum: 21. června 2015 6:06
 
 
 
 
Jméno: MV      IP: uživatel17547    
Stando, teď už se jen podívat na ten štítek a bude jasno :-).
 
 
Datum: 21. června 2015 3:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Moc ti nepomužu,ale já mám u pio (j21 rv 71) v TP údaj provozní hmotnost 70kg,nejvyšší povolená/přípustná 230/230 a v poměru na nápravy 62/62 ; 168/168 ... a na štítku je myslim to a samý ...
 
 
Datum: 20. června 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: MV      IP: uživatel17615    
Nikdo se nemůže podivat, jak to má u svého mustanga?
 
 
Datum: 20. června 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel3079    
Celková nemůže být 212kg. Mustang má sám 65kg, takže to by znamenalo že uveze jen 147kg? Podle mě je na 160kg takže by to bylo 225kg celkem.
 
 
Datum: 19. června 2015 9:34
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Na STK je zajímá jenom číslo rámu + motoru a kompletní shoda s TP. Je běžná praxe, že se přerážejí čísla takže myslím že se nebudou ani zajímat.
 
 
Datum: 18. června 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuju poradit co s tim mam udělat mam mustanga a když je studeny tak chyta na prvni šup ale jakmile se zahřeje a jaho chcipnu a chci nakopnout tak už nejde předstih i odtrh je seštelovany a je tam dana i nova svíčka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18147    
Seřiď si hladinu a bohatost směsi na volnoběh. Pak ti bude chytat i teplej na první. Ve většině případů je vysoká hladina. Pak zasranej vzdušnik volnoběhu. Lze dát i menší volnoběžná tryska.
 
 
Datum: 19. června 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14967    
Sklepával jsi odtrh na svíčce na 0,5 mm? Taky mám mustanga a s origo odtrhem na svíčce za studena taky chytl na první šlápnutí, ale špatně držel volnoběh a za tepla na nakopnutí chytl a hned chcípl a už jsem ho nenastartoval a šel i hůř roztlačit. Sklepl jsem odtrh na 0,5 mm (svíčka brisk N15C) a za studena vždy na první šlápnutí, za tepla max na 3 šlápnutí a krásně drží volnoběh.
 
 
Datum: 19. června 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18145    
Je to konstrukcni neduh a je to vyreseno doporucenim ze za tepla se pri startu ma stroj leche naklonit na stranu ke karbecu a pak az nakopavat....
 
 
Datum: 18. června 2015 0:05
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdar potřebuji nutně a co nejrychlej poradit : dnes sem byl na evidenci, ale nechtěli mě ji udělat, pač sem k tomu neměl malý tp, (myslel jsem že to ničemu neva), řekli mě že první musím zajít na úřad a ze mě tam vystavý jakýsy papír nahrazující malý tp sloužící k přepisu. Ted ale otázka: Vystaví mě ten malý tp když jsou doklady v polopřevodu? Jsou v polopřevodu na osobu od které mám plnou moc. Stačí to k tomu abych vyřídil ten náhradní malý tp? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2015 19:15
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš velký techničák, tak bych v tom neviděl problém.
 
 
Datum: 18. června 2015 19:15
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, co obsahuje navíc PP90H oproti PP90? Nějakou moliku či co? A je opravdu pravda že by třeba PP90H v pionýru mohla poškodit futra? (barevné kovy) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tady vůbec nejde o spojku a o to jestli je olej hypoidní. Problém je s označením GL5 což bohužel většina hypoidních olejů je. A GL5 je právě to co vadí bronzovým futrům v převodovce. GL5 má totiž přísady, které rozpoštějí pouzdra z "barevných" kovů.
 
 
Datum: 18. června 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18145    
H je zkradka hypoidni...tj olej urcen pro sikme ozubeni ...ma spec mazaci prisady ktere jawske spojce nedelaji dobre ....
 
 
Datum: 18. června 2015 0:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,taky to máš pěkně rozepsaný https://www.oleje.cz/forum/rozdil-mezi-pp-90-a-pp-90-h-t3800-15.html ;-)
 
 
Datum: 17. června 2015 19:28
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.10.2018 22:11:33 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu