www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vlasta      E-mail:      IP: uživatel1380    
umite někdo vyrobit teristorove zapalovani na jawa mustang a prodat mně ho dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel18099    
Ahoj zabijáci-Koupil jsem mé paní el.kolo-žádný kepl-jede to jako dábel!!V poho dá 35km/hod a stále řešíme přilbu-stačí jen na kolo nebo už blembák na moto????!!!Dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel14454    
Ahoj, pokud je ti víc jak 18let napotřebuješ nic
 
 
Datum: 07. července 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jelikož je elektrokolo homologované jako KOLO, tak podle mě stačí přilba na kolo ;-)
 
 
Datum: 06. července 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, vadilo by hodně motoru z pionýra (nejvíce asi klice) kdybych v zapalovaní měl jenom jednu zapalovací cívku nebo dokonce žádnou i bez magneta? (byla by namáhána jenom jedna strana kliky) Myslíte si že by to jelo znatelně lépe? (S jenom jednou cívkou a žádnou) Pochopitelně zapalování a světla bych si natáhnul z nějaké lehčí baterie. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
A že se k tomu vracim - proč sčítáte výkon motoru a výkon alternátoru? Vždyť jsou to jabka a hrušky ... K věci - pokud odděláš magneto,ztratíš závaží na klice (moment setrvačnosti) a tudíž se bude motor rychleji vytáčet (akcelerovat) a zároveň bude trochu ztrácet v kopci. Proč to píšu ? Protože už seriovka sama o sobě pokud není v top stavu tak v kopcích ztrácí,sám jsem si to vyzkoušel,měl jsem na klice jen hallovo čidlo,napájela to baterka,motor netočil víc jak 9000ot/min,spodek to ještě nějakej mělo,ale už tam bylo znát,že chybí závaží na klice,v kopcích jsem musel prospojkovávat,aby se motor dostal do otáček kde "jede" ... takový nic moc na normální ježdění - ber v úvahu i toto... jinak rozdíl v tom,jestli je v zapalování jen zapalovací cívka a nebo všechny tři je tak malej,že bych řek neznatelnej. Pokud hledáš výkon,tak napřed zbav motor a stroj celkově ztrát a pak lze opravit výrobní nedostatky ve válci,vše zarovnat,začistit,slícovat ... Mam takle udělanej motor,žádná úprava,jen opravenej válec (no nějakou desetinku jsem tam ubral),vrtání 41mm,vape,vše cajk ... s mými 90kg jede na 12/55 dokonce 75km/h (musim teda zalehnou) a předevčírem jsme s mojí skoro manželkou vyrazili do přírody za vodou a byl jsem tak překvapenej,co to s náma všechno vyjelo na dvojku,na rovině jsme točili trojku takřka doplna (i 70km/h)...do mírnejch kopců furt za 3 ... jedničku jsme jeli jen po lesní cestě mezi kořenama a v místech,kde to bylo už fakt moc do vrchu... a to je serioveej motor a ani neni nějak ve formě ... já 93kg,mladá od porodu 76kg,batoh max 2kg = 170kg na sedle ... vy furt hledáte někde výkon,ale on tam je a když se tomu trochu pomuže,tak je to střela jako blázen... pro mě samotnýho to bylo překvápko,protože jsme takle na pio jeli naposledy někdy před 10-12 lety na rozhašenym motoru a byl to děs :-( tak teď řešim podvozek,protože ve dvou to je extra děs :-(
 
 
Datum: 08. července 2015 15:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Dynamo z kola má asi 10W nehledě o jeho jasných nevýhodách(zastavíš-nesvítíš a abys těch 10W dostal, ztratíš víc cestou od motoru ke kolům, dále jeho závislost na rychlosti...). To co hledáš je výměna magneta v motoru za něco, co má lepší účinnost(nebo jednoduše větší výkon)a/nebo nějaké světlo s vyšší svítivostí(Ledky, halogeny, xenony, výbojky....), což by ale mohlo zajímat policii jako nelegální úprava. Viděl jsem stator upravený pro čtyři cívky, které byly použity jako alternátor, usměrněny a následně použity pro dobíjení baterie přes jakousi regulaci(jejíž princip asi tuším, ale nebudu plácat odborné termíny a možné hovadiny). Možná by šlo staré magneto více nabudit popř. i převinout cívky silnějším drátem, ale to jsou výpočty pro inženýry a vůbec netuším cenu takového zákroku. Možná by šlo nabastlit dynamo z nějaké větší motorky, nebo si vlastní udělat. A pak je tu jedno dokonalé, avšak podle mého názoru trochu předražené, řešení, s názvem VAPE. Výkon na světla má větší(například pro mojí 350 je rozdíl mít 45W nebo ultimativních 160W, kdy zvažuji i možnost přídavných dálkových a autorádia) + CDI zapalování, které je v podstatě věčné(ale ne blbuvzdorné) a srovnatelné s bateriovým(plus mám dojem, že má i regulaci předstihu). Já se velice omlouvám za takovou nechutnou reklamu, ale nic lepšího a snažšího mě momentálně nenapadá. Jinak jako totální šílenost kterou jsem osobně zprovoznil, uvedu ELEKTRONKOVÉ zapalování na 250 včetně rotačního měniče napětí z vojenské radiostanice, nabastleného alternátoru z nějakého malého auta a louhovou baterií navrch... Není nad tři lampy v pružinovém závěsu :-)
 
 
Datum: 03. července 2015 22:35
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Mě ta učinost těch cívek přijde hrozně malá.. nebylo by lepší přidělat si tam nabijení dynamo z kola pohánění přímo plášěm?
 
 
Datum: 03. července 2015 14:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Toť otázka..... ztratit 50W(cca, nevím ty výkony cívek) z těch 2.65 KW motoru, nebo ztratit X W taháním externí baterie vážící nějaké to kilo? Plus se otravovat tím, že po každé jízdě nabíjet baterii a mít tímto omezený dojezd... Když spočítám poměr výkonu ku hmotnosti u obou variant. Hmotnost bude i s jezdcem o 70kg celkem 135kg. Motor má 2.6kw. Poměr výkon-hmotnost s cívkama 0,0192. Přidáme 2kg(celkem 137kg) a 50W(celkem 2.65kw) - 0,0193. Výsledek? Neznatelný. Ale je pravda, že s bateriovým zapalováním to pojede lépe (bohužel nemám motorovou brzdu abych to zjistil přesně, ale vím z vlastní zkušenosti, že vylágrovaný motor z pionýra s bateriovým zapalováním jel sakra jinak než s klasickým).... Takže pokud jsi do toho fanda můžeš to zkusit, nicméně upozorňuju, že jawa 175/356 mi na 10Ah baterii ujela cca 20 km s kolabujícím dobíjením a jízdou na obrysovky a také, že pionýr háže jiskru častějí než 175, takže záleží spíše na způsobu použití onoho stroje. když už bych řešil výkon cestou zapalování, tak bych šel buďto do VAPE(nebo stvořil svoje vlastní CDI zapalování) nebo bateriové, ale zajistil dobíjení nějakým způsobem(použít původní cívky, nebo si udělal svůj alternátor, alezase vybije se baterie - nejedeš - vyhrává CDI ála VAPE). Variantu mít zapalko origo a světla z baterie bych zahodil rovnou, jednak nezískáš žádný extra výkon a taháš sebou váhu navíc... plus je spousta dalších cest(hlavně mechanických a palivových) jak z motoru vydolovat vyšší výkon(místy za cenu životnosti)
 
 
Datum: 03. července 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
cus chci se zeptat jakej karbec mam pouzit 19 nebo 21 dell orto tady z fichtlkramu na valec z vlozkou 41 ? (vlozka je bez pomocnych okynek jen vy rus spistem dvoukrozkouvym ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Tryska 70-72.
 
 
Datum: 03. července 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
oka a jaky cislo trysky pouzit na origo jikov ? urcite 68 ne :-D
 
 
Datum: 03. července 2015 10:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Bez úpravy sacího kanálu Jikov 17mm. Při minimálním nejnutnějším rozšíření sacího kanálu bych to viděl na karburátor 19mm,ne větší.
 
 
Datum: 03. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: s22      IP: uživatel15808    
zdar draci, mám dotaz, zajíždím Stadiona S22, mám kliku s jehlama nahoře i dole a chci se zeptat, kolik oleje do benzínu? 1:25 se mi zdá zbytečně moc, když mám jehly, nechce to moc startovat atp. Myslíte, že 1:33, případně 1:40 to zkousne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do pioniera som dával kvalitný hustý olej špecifikácie api-tc v pomere 1:40 a to mam bronz. inak bez problémov...
 
 
Datum: 27. července 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: s22      IP: uživatel15808    
No já už mám výbrus zajetý cca 150km na 1:25, ale příjde mi, že to nestartuje úplně nejlíp. Vyzkouším těch 1:33, pokud bude problém, vždycky se dá trochen oleje vždy dolít. Díky za radu.
 
 
Datum: 02. července 2015 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,můžeš vyzkoušet poměr 1:28-1:33.Menší poměr bych nedával ;-)
 
 
Datum: 02. července 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kamarádi-draci. Zvládne toto zapalování na babettu 210 cca 8-8,5tis otáček? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/14732222.html
 
 
Datum: 02. července 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
Ahoj. Co myslíte pos... se státní policie kyž mne zastaví na babetě s přilbou na kolo? Myslím že zrovna u té babety je to asi jiné než na 350ce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 12:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nevím jestli se se podělají oni, ale ty se poděláš určitě. Pokud se nepletu, sazba je stejná. jako za nepoužití pásů v autě(asi 2500kč na místě a asi 2 body). Helma, kterou bys měl mít na hlavě musí splňovat jakousi normu a být určena pro motorky(nejsem si jistý, jestli starý český helmy se můžou podle dnešních předpisů používat. Myslím si, že opravdový aktivní blbec by tě zkásnul taky, ale zatím jsem takového nepotkal)
 
 
Datum: 02. července 2015 12:58
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, je tento olej stejný jako klasické M2T? Mám strach aby mně to nerozpustilo karbon. Používám totiž M2T ale tento vypadá trochu jinak :-) http://www.carlson-oil.cz/mineralni-motorovy-olej-pro-mazani-dvoutaktnich-motoru-carlson-extra-m2t-sae-40.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18174    
Ano,je to klasické M2T s api TB co nerozpouští nic a tvoří karbon,je to ok ;-)
 
 
Datum: 02. července 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: Raďas      IP: uživatel18172    
Malinko chytám nerva. Svíčka Brisk mi v ničem nevydrží. Dvě jízdy do práce na bábuše a další svíčka.. Denso je bez problémů.. Je to normální?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2015 22:50
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dnešní zajímavost,jen pokus.. Svíčka 19 co mi v 207 začal motor prskat střílet a nešel do otáček, vynechával, tak v 210 funguje. ;-)))
 
 
Datum: 11. července 2015 22:50
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čti pořádně, píšu že v babetě 207 jezdim na 19ku. Mám podobnou zkušenost jako ,,standa,, Servisujem čínský skůtry a nestalo se mi, že by ta jejich svíčka bez značky odešla.. Nechápu.. A dneska taky dobrý.. Udělal jsem si GO na 210. Samozřejmě nová Briska. Našlápnu, babetta si vesele brblá a po 15 minutách začaly padat otáčky. Přidal jsem plyn a do otáček už nešla. Kuckala střílela až zdechla. Už jsem ji nenahodil, svíčka mrtvá.. Asi tu máme divnej benzín, nebo nevim..
 
 
Datum: 08. července 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jestli jezdíš v Pionýru 19ky svíčky tak se nediv, že odcházejí :-D
 
 
Datum: 07. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18181    
A ještě jeden. Nedávno jsem jel na opravu takového malého skútru 4T asi 80-100ccm - ne čína - takový to provedení s robustníma kolama na pláž atd ... že na tom jezděj děti na poli a v lese a že už na podzim mu to blbě chytalo a teď na jaře už to jen párkrát prdlo a konec. A děti že otravujou že chtěj jezdit. Po složitym oddeklení všeho jsem vyndal svíčku - bez jiskry - mrtvola -ale kopalo to do prstu fest - svíčka takovej hubenej atyp s malym závitem - tak že ji objednáme ... ale nedalo mi to,tak jsem ji ještě oškrábal malym šroubovákem,přiklep sem ji tak o desetinku,ohřál jsem ji zapalovačem a škrtnul startérem...a světe div se,plná jiskra,zašroubuju,jede to ... a jede to už 2 měsíce ok ...takže zkus ještě o desetinku přiklepnout,třeba je to celej problém ;-)
 
 
Datum: 06. července 2015 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18181    
Holt maj vyšší zmetkovitost no ... co naděláš ... pamatuju si,že před 10 lety bylo taky takový období,že jsem koupil novou svíčku a ona po chvíli odešla ... dokonce se pak zjistilo,že ty svíčky maj buď modrej a nebo černej nápis a snad ty s černym drželi,modrý zmetky (a nebo naopak) ... pak to utichlo,nepamatuju za poslední roky,že by byly problémy se svíčkama... asi někde vyhrabali starý krabice tech svíček co zlobili a zas je pustili do prodeje :-D zkus svíčky kupovat v jinym obchodě ... Jen dodam poznámku - mám na motorkách neodrušené fajfky,klasické červeně VN kabely s měděnym vodičem a svíčky používám bez vysunutého jiskřiště a bez eRka (N14C) - neodrušené. Dobře si pamatuju,že když jsme jako kluci jezdili motokárou,tak to lidem rušilo televize,tak jsme pak koupili dlouhou fajfku s odrušenim,svíčky s eRkem,uhlíkový kabely ze šáde a bylo ticho,lidi neřvali,ale při každym druhym problému jsem tam musel narvat komplet nazpátek neodrušený kabel,fajfku,svíčku aby to zas jelo a pak zkoušet jestli odešla svíčka nebo fajfka nebo špatnej kabel ... a furt se něco sralo ... hlavně ty svíčky s eRkem ...a ty fajfky taky nic moc ...
 
 
Datum: 06. července 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já fakt nevim. Dřív s tím problém nebyl, jezdili jsme na všechno možný, motor nastavenej vod voka a svíčky šly dokud se neudělala pecka.. Nepovedlo se vám někomu na tohle přijít??
 
 
Datum: 05. července 2015 23:01
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s briskami je to zaujímavé, do Trabanta som kúpil a v jednom valci mi odišla po 5km... druhá vydržala až kým som ju preventívne nevymenil na pionieri som mal problém že sviečka vydržala pár km a potom nič, motorka chodila len s jednou historickou palkou... po prerobení na batériové zapaľovanie zrazu fungovali normálne aj tie "zlé" sviečky inak briska v porovnaní s inými je asi najodolnejšia voči zaliatiu
 
 
Datum: 05. července 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: Jezevec      IP: uživatel18178    
Čau na Jawe 350 jsem mel ten samy problém nova svicka Brisk jela tak 3km a prestalo to jet po vymene za staré vše ok vyřesil jsem to svíčkama do motrové pily a bez problemu. Jinak v Panelce a na fichtlu Brisk bez problému toš tak.
 
 
Datum: 05. července 2015 12:12
 
 
 
 
Jméno: Raďas      IP: uživatel18177    
Jo svíčka je taková cihlovka, chytý krásně, tahá pěkně. Odtrh svíčky je jedno, a´t jsem dal správnej nebo velkej, stejně se to stane. Dřív na starý svíčky jsem tohle neznal. Tak další možnosti??? Místo 19ky jezdim teď na 17ku a 30km drží. Ale je to znát na motoru..
 
 
Datum: 03. července 2015 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Musíš to mít pořadně seštelovaní.Karburátor,zapalování,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody 0,4-0,5mm.Svíčka musí mít barvu světle hnědou,nesmí být mokrá nebo černá jak uhel. ;-)
 
 
Datum: 03. července 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Tvé problémy budou spočívat nejspíš v nastavení karburátoru. Moje zkušenost je opačná. Je až neuvěřitelné co svíčky Brisk vydrží oproti dražším "značkovým" svíčkám za dvojnásobné ceny.
 
 
Datum: 03. července 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: Raďas      IP: uživatel18175    
A já na ní najel 40km .. Tak co s tim mám dělat?? U mustanga mi odešla jen po pár zkouškách na stojanku. párkrát do plnýho a konec.. Odešla mi i ve stadíku. Tak není to tím že nedávám klasiku M2T?? Nic jinýho mě nenapadá.. Dokonce jednou jsem dělal psí kusy se simsonem, nejel, špatná svíčka. Dal jsem novou , neskutečně zlobil, nechtělo to pořádně chodit. Udělal jsem všechno co šlo a stejně nic... Po útrapách jsem dal další novou svíčku a bylo vyrešeno..
 
 
Datum: 02. července 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já na svíčku brisk s jawou 50/21.Najezdíl 3500km bez problému a furt drží.
 
 
Datum: 02. července 2015 16:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Těžko říct, mám z brisků také špatný pocit. Před lety jsem vypozoroval že mi nezlobily svíčky s černým nápisem, ale spíš to byla náhoda. Odcházely mi svíčky hlavně proto že se mi hlava a válec přehříval...
 
 
Datum: 02. července 2015 6:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, měl bych dotaz ohledně homologace helem. jaký je rozdíl mezi normou Ece 22-24 a Ece 22-05 ? Na starou helmu mi spadla číza tak scháním novou :-) předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
Zdar draci. Prosím pomoc potřebuji poradit, už jsem zoufalej. Mám mustanga, pod kopcem ho roztáhnu a maže cca 300m, po té se začne dusit jako když jedete a zároveň brzdíte až skoro chcípne. Stačí vyřadit a klape v pohodě po chvilce opět jede normálně, ale jak ho držím dýl na plnej, tak to udělá zas. Dal jsem nové zápalko, gufero od zápalka, novou spojku+gufero od spojky, novej karburátor, filtr i kohout, fajfku i asi 3 svíčky. Stále nic nezabralo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
Jo všechno čistý a nový. Vyčistil jsem i výfuk a pořád nic.
 
 
Datum: 07. července 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil bych cestu benzinu, plovakovka, kohoutek, palivovej filtr, všechno čistý?
 
 
Datum: 05. července 2015 21:44
 
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
To jsem zkousel a taky nic. Na konec jsem dal ten tuning bez boxu
 
 
Datum: 01. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: Raďas      IP: uživatel18172    
Laboruj se vzduchem, utěsni pořádně filtrbox, nech třeba jen jednu díru a podobně..
 
 
Datum: 01. července 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Čím to je že babeta nejdedo otáček je jakoby přidusená. Všechno má nové benzín jde překrásně. Špatně chytá, po chvilce je žhavá svíčka. Svíček sem měnil pět a žádná změna. Zkoušel jsem bohatost směsi různě, zapalovaní potáčet a žádná změna. Měl sem motor rozpůlený všecko sem vyčistil nádherně dal nové těsnění na silikon pěkně nalepil.,gufera nové všcko nové. V karburátoru nový ventil jehlový, plováky,tyristor s cívkou GYT, zapalovací pól, nastavené to je a nejede a nejede do otáček nejde. Jak se motor zahřívá z chladného stavu tak motor skomírá a chcípá. Prosímvás co to ještě može byt? Jaká zrada odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Vzduchový filtr tomá takovou drátěnku. ten vzduch jde přes rám do takového kousku trubičky,přes krytku na karburátoru. Zkoušel jsem ten filtr vydělat nepomohlo to. výfuk jsem pak sdělal a taky to nepomohlo. Plováky jsou nastavené, směs jsem zkoušel všelijak a žádná změna.
 
 
Datum: 03. července 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jaký máš vzduchoví filtr??15
 
 
Datum: 01. července 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18171    
Teplá svíčka se nevyndavá. Černá svíčka znamená chudou směs. Muže bejt třeba ucpanej vejfuk.
 
 
Datum: 01. července 2015 13:04
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
To nemože už když to je přetěsněné perfektně. už to nedýmí. Svíčka je suchá černá a po chvilce jízdy žhavá. Ujedu dvacet metrů někde a dvacet zpátky a je to žhavé ta svíčka že mě to pěkně spálí pazůry
 
 
Datum: 01. července 2015 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18171    
No žere ti ten převoďák ...
 
 
Datum: 01. července 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: mirdas      E-mail:      IP: uživatel18170    
Ahoj. Sháním víko prední brzdy na pařeza 550. Nemáte někdo . Díky Mirdas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18169    
zdar mam 639 a stale tam neco chrasti od spojky nebo od retezu na spojkovem kosi .. kdyz je vypla a tlacim to tak urcite miste to pukne se my zda .. retaz novy lamele nove ferodo taky strunkky .. moto najeto cca20 500 km ... co to mze byt ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Myslím si, že záhadu nejspíše objevíš demontáží příslušných komponent. něco podobného se mi podařilo u 175/356, kdy se nějakým, pro mě nepochopitelným způsobem, "vypařila" zajištěná matice držící spojkový koš, který následně stále plnil svojí funci, avšak za současného opírání o kryt motoru, což způsobovalo hluk jako kdyby se vysypala celá převodovka(hlavně při vyplé spojce). Osobně nevím, jak má 639 řešené startování, ale pokud je tam něco podobného, jako u starých motorek a rachot se ozývá stále, tak by mohla prasknout nebo "zmizet" pružina cvrčku, který se nacházel pod spojkovým košem. Pak už mě napadá jen vysypané nějaké ložisko(hlavní hřídel převodovky?).
 
 
Datum: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Jaké následky má špatné těsnění mezi blokama motoru? má to vliv na výkon(tah) motoru a startování? Jedná se o babettu 210. Studená jede a jak se začně zahřívat tak už nejede. Všechno má nové. Tyristor,zapalovací pól, indukční cívku, plovák v karbecu a jehlový ventilek svíčka nová. Flusá olej do výfuku, když vytáhnu svíčku tak je zaolejovaná, špatně chytá, kouří nadměrně a ten kouř smrdí strašně hustý kouř našdlý až černý? prosím poraďte. Je to těsnění mezi blokama?\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2015 11:56
 
 
 
 
Jméno: vittorio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když sundáš víko spojky a podíváš se pod kolečko okolo kliky tak uvidíš praskliny v karteru.Jediná možnost je vyměnit karter a každopádně mezi bloky (kartery) dávej vždycky papírové těsnění natřené vazelínou a nikdy silikon!!! Ten nevydrží tlak kliky.
 
 
Datum: 06. července 2015 11:56
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Gufera naklikové hřídeli sem vyměnil oboje a nepomohlo to.
 
 
Datum: 30. června 2015 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Ano,těsnění mezi blokama,nevim jestli u babety je i nějaké gufero ,kde by byl olej ... neznam ten motor,u pio je to častá závada
 
 
Datum: 29. června 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel17740    
hledam ucasniky zajezdu do chorvatska na fichtlech najde se nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Zar      IP: uživatel18196    
Kdy , kudy, na jak dlouho a za kolik jel bych na 99%
 
 
Datum: 11. července 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Kedy sa chystáš ???
 
 
Datum: 02. července 2015 1:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už to mám za sebou. Kdyby jsi potřeboval něco poradit tak napiš. :-)
 
 
Datum: 01. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Ahoj, neví prosím někdo, zda tahle matice: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/matice_vyfukoveho_kolena_634.html pasuje i na Čz 477, kde je vzhledově podobná matice mezi kolenem a tlumičem výfuku? Díky moc.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Super. Díky moc. :-)
 
 
Datum: 02. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matici se 6 zářezy, takovou jako je na fotce, mám mezi kolenem a tlumičem na 487, Stejně tak ji mají i 471 a 472. Buď byla verze se šlicem na o-kroužek nebo se závitem na tuto matici.
 
 
Datum: 01. července 2015 17:09
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Právě že 471 a 472 mají tyhle matice na válcích, kde se tím chytají kolena. To 477 to má jinak, ta má tuhle matici jen mezi kolenem a tlumičem. Ale asi máš pravdu, že rozměrově budou stejný. :-) Zmátlo mě totiž, že svý 477 mám na matici jen 4 zářezy, kdežto tady na foto je jich 6. Ale to už je detail.
 
 
Datum: 30. června 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to má Sesa dobře popsaný a matice je pro 471/472, pak je i pro 477, vzhledově to odpovídá.
 
 
Datum: 29. června 2015 18:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel18167    
Nazdar ve spolek, z jakejch možnejch příčin může u pionýra klouzat spojka? Mam korkovou, najeto asi 300 km a začala prokluzovat. Měl jsem jí sundanou, spálená není a obložení má ještě dost. Vyměnil jsem pružiny za nové a zkušebně nalil hustší olej, tak klouže trochu míň, ale plnej plyn na vyšší kvalty pořád neudrží. Seřízená je dobře, resp. prokluzuje i při úplném povolení vypínací tyčky. Koš je utaženej a zajištěnej podložkou. Nějaký rady, čim by to ještě mohlo bejt? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jo jedná se o pio 20/1968. Díky za tipy, o víkendu vyzkoušim.. Lamely chodily zpočátku (když jsem dával novou spojku - 300km zpět) trošku těžko, jako kdyby na koši neměly skoro žádnou vůli, ale trošku se to o koš zabrousilo (kolem vnitřního průměru lamel byly usazené piliny) a teď choděj volně. Jinak byl ale korek sjetej minimálně a rovnoměrně. Zkoušel jsem i měnit koš a přítlačnej talíř za jinej a nic se nezměnilo. Mezilamela měla trošku otlačený zoubky, ale po zabroušení hran taky chodí volně. Dvě podložky mě nenapadlo dát, zvlášť když tam teď jsou fungl nový pružiny, zatim na všech pionýrech co sem měl to vždy fungovalo spolehlivě s jednou, ale když nepřijdu na jinou příčinu, podložky přidám.
 
 
Datum: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezkřivil se ti přítlačnej talíř?
 
 
Datum: 29. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Jsou korky na obou lamelách po obou stranách všechny stejně vysoký?
 
 
Datum: 29. června 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Něco se ti tam asi šprajcuje a nebo opírá. Chodí lamely a mezilamela volně? Něni tam na koši nějakej zub,o kterej by se vzpříčila třeba mezilamela? Takový základní věci jako dvě šestky podložky pod segrovky jsi zkoušel? Je to teda pio? Neřešíme pařeza? U starý tříkolíkový jednolamelový spojky byl třeba problém matice koše,musela tam bejt ta nízká origo,na tu vysokou z pionýra sedla přítlačná puklice a nepřimáčkla úplně pevně lamelu a klouzalo si to... a u toho pařeza se museli dát pod segrovky aspoň šestky podložky,stačila jedna,radši dvě,s tim origo plechovym táckem mi klouzala i krásná takřka nejetá široká lamela...
 
 
Datum: 29. června 2015 17:41
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdar draci,mam dotaz opravuji závit na svíčku,tak se chci zeptat jaké máte zkušenosti s vložkou na svíčku,nemůže náhodou ta svíčka i s vložkou vystřelit,drží to dobře v hlavě?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 0:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ejdná o PIO je lepší hlavu vyměnit za jinou...levnější,rychlejší, spolehlivější :-)
 
 
Datum: 30. června 2015 0:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18166    
Po vyvlozkovani je tam treba zavrtat ze strany jeste 4 mm cecvika tak aby se vlozka neprotocila a vse zajistit lepiflem
 
 
Datum: 28. června 2015 23:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mam pioníra a mam tam 4K válec bylo by dobré tam dát karburator ze simsona 21 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Až zjistíš jaká je souvislost mezi karbem a sacím kanálem (u origo válce), tak si snadno spočítáš vhodnou velikost karbu (která bude odpovídat tvému sacímu kanálu). Zjednodušeně řečeno, avšak pro zamyšlení a pochopení by to mělo stačit.
 
 
Datum: 06. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Ano,obecně s karburátorem 19-21mm souhlasím,jestli je ze simsona nebo ze skútra je fuk,hlavně musíš udělat pořádný koleno vhodnýho průměru a vhodný délky,pak natryskovat,naladit ... jak je na tom s laděnim simsoňáckej Amal nevim,ale třeba ty Dellorta jsou s dobrym filtrem vcelku poslušný.
 
 
Datum: 29. června 2015 14:20
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.02.2019 6:27:57 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu