www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
Zdar draci. Prosím pomoc potřebuji poradit, už jsem zoufalej. Mám mustanga, pod kopcem ho roztáhnu a maže cca 300m, po té se začne dusit jako když jedete a zároveň brzdíte až skoro chcípne. Stačí vyřadit a klape v pohodě po chvilce opět jede normálně, ale jak ho držím dýl na plnej, tak to udělá zas. Dal jsem nové zápalko, gufero od zápalka, novou spojku+gufero od spojky, novej karburátor, filtr i kohout, fajfku i asi 3 svíčky. Stále nic nezabralo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
Jo všechno čistý a nový. Vyčistil jsem i výfuk a pořád nic.
 
 
Datum: 07. července 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil bych cestu benzinu, plovakovka, kohoutek, palivovej filtr, všechno čistý?
 
 
Datum: 05. července 2015 21:44
 
 
 
 
Jméno: Karel Majer      IP: uživatel15661    
To jsem zkousel a taky nic. Na konec jsem dal ten tuning bez boxu
 
 
Datum: 01. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: Raďas      IP: uživatel18172    
Laboruj se vzduchem, utěsni pořádně filtrbox, nech třeba jen jednu díru a podobně..
 
 
Datum: 01. července 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Čím to je že babeta nejdedo otáček je jakoby přidusená. Všechno má nové benzín jde překrásně. Špatně chytá, po chvilce je žhavá svíčka. Svíček sem měnil pět a žádná změna. Zkoušel jsem bohatost směsi různě, zapalovaní potáčet a žádná změna. Měl sem motor rozpůlený všecko sem vyčistil nádherně dal nové těsnění na silikon pěkně nalepil.,gufera nové všcko nové. V karburátoru nový ventil jehlový, plováky,tyristor s cívkou GYT, zapalovací pól, nastavené to je a nejede a nejede do otáček nejde. Jak se motor zahřívá z chladného stavu tak motor skomírá a chcípá. Prosímvás co to ještě može byt? Jaká zrada odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Vzduchový filtr tomá takovou drátěnku. ten vzduch jde přes rám do takového kousku trubičky,přes krytku na karburátoru. Zkoušel jsem ten filtr vydělat nepomohlo to. výfuk jsem pak sdělal a taky to nepomohlo. Plováky jsou nastavené, směs jsem zkoušel všelijak a žádná změna.
 
 
Datum: 03. července 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jaký máš vzduchoví filtr??15
 
 
Datum: 01. července 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18171    
Teplá svíčka se nevyndavá. Černá svíčka znamená chudou směs. Muže bejt třeba ucpanej vejfuk.
 
 
Datum: 01. července 2015 13:04
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
To nemože už když to je přetěsněné perfektně. už to nedýmí. Svíčka je suchá černá a po chvilce jízdy žhavá. Ujedu dvacet metrů někde a dvacet zpátky a je to žhavé ta svíčka že mě to pěkně spálí pazůry
 
 
Datum: 01. července 2015 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18171    
No žere ti ten převoďák ...
 
 
Datum: 01. července 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: mirdas      E-mail:      IP: uživatel18170    
Ahoj. Sháním víko prední brzdy na pařeza 550. Nemáte někdo . Díky Mirdas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18169    
zdar mam 639 a stale tam neco chrasti od spojky nebo od retezu na spojkovem kosi .. kdyz je vypla a tlacim to tak urcite miste to pukne se my zda .. retaz novy lamele nove ferodo taky strunkky .. moto najeto cca20 500 km ... co to mze byt ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Myslím si, že záhadu nejspíše objevíš demontáží příslušných komponent. něco podobného se mi podařilo u 175/356, kdy se nějakým, pro mě nepochopitelným způsobem, "vypařila" zajištěná matice držící spojkový koš, který následně stále plnil svojí funci, avšak za současného opírání o kryt motoru, což způsobovalo hluk jako kdyby se vysypala celá převodovka(hlavně při vyplé spojce). Osobně nevím, jak má 639 řešené startování, ale pokud je tam něco podobného, jako u starých motorek a rachot se ozývá stále, tak by mohla prasknout nebo "zmizet" pružina cvrčku, který se nacházel pod spojkovým košem. Pak už mě napadá jen vysypané nějaké ložisko(hlavní hřídel převodovky?).
 
 
Datum: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Jaké následky má špatné těsnění mezi blokama motoru? má to vliv na výkon(tah) motoru a startování? Jedná se o babettu 210. Studená jede a jak se začně zahřívat tak už nejede. Všechno má nové. Tyristor,zapalovací pól, indukční cívku, plovák v karbecu a jehlový ventilek svíčka nová. Flusá olej do výfuku, když vytáhnu svíčku tak je zaolejovaná, špatně chytá, kouří nadměrně a ten kouř smrdí strašně hustý kouř našdlý až černý? prosím poraďte. Je to těsnění mezi blokama?\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2015 11:56
 
 
 
 
Jméno: vittorio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když sundáš víko spojky a podíváš se pod kolečko okolo kliky tak uvidíš praskliny v karteru.Jediná možnost je vyměnit karter a každopádně mezi bloky (kartery) dávej vždycky papírové těsnění natřené vazelínou a nikdy silikon!!! Ten nevydrží tlak kliky.
 
 
Datum: 06. července 2015 11:56
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Gufera naklikové hřídeli sem vyměnil oboje a nepomohlo to.
 
 
Datum: 30. června 2015 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Ano,těsnění mezi blokama,nevim jestli u babety je i nějaké gufero ,kde by byl olej ... neznam ten motor,u pio je to častá závada
 
 
Datum: 29. června 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel17740    
hledam ucasniky zajezdu do chorvatska na fichtlech najde se nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Zar      IP: uživatel18196    
Kdy , kudy, na jak dlouho a za kolik jel bych na 99%
 
 
Datum: 11. července 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Kedy sa chystáš ???
 
 
Datum: 02. července 2015 1:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už to mám za sebou. Kdyby jsi potřeboval něco poradit tak napiš. :-)
 
 
Datum: 01. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Ahoj, neví prosím někdo, zda tahle matice: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/matice_vyfukoveho_kolena_634.html pasuje i na Čz 477, kde je vzhledově podobná matice mezi kolenem a tlumičem výfuku? Díky moc.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Super. Díky moc. :-)
 
 
Datum: 02. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matici se 6 zářezy, takovou jako je na fotce, mám mezi kolenem a tlumičem na 487, Stejně tak ji mají i 471 a 472. Buď byla verze se šlicem na o-kroužek nebo se závitem na tuto matici.
 
 
Datum: 01. července 2015 17:09
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Právě že 471 a 472 mají tyhle matice na válcích, kde se tím chytají kolena. To 477 to má jinak, ta má tuhle matici jen mezi kolenem a tlumičem. Ale asi máš pravdu, že rozměrově budou stejný. :-) Zmátlo mě totiž, že svý 477 mám na matici jen 4 zářezy, kdežto tady na foto je jich 6. Ale to už je detail.
 
 
Datum: 30. června 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to má Sesa dobře popsaný a matice je pro 471/472, pak je i pro 477, vzhledově to odpovídá.
 
 
Datum: 29. června 2015 18:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel18167    
Nazdar ve spolek, z jakejch možnejch příčin může u pionýra klouzat spojka? Mam korkovou, najeto asi 300 km a začala prokluzovat. Měl jsem jí sundanou, spálená není a obložení má ještě dost. Vyměnil jsem pružiny za nové a zkušebně nalil hustší olej, tak klouže trochu míň, ale plnej plyn na vyšší kvalty pořád neudrží. Seřízená je dobře, resp. prokluzuje i při úplném povolení vypínací tyčky. Koš je utaženej a zajištěnej podložkou. Nějaký rady, čim by to ještě mohlo bejt? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jo jedná se o pio 20/1968. Díky za tipy, o víkendu vyzkoušim.. Lamely chodily zpočátku (když jsem dával novou spojku - 300km zpět) trošku těžko, jako kdyby na koši neměly skoro žádnou vůli, ale trošku se to o koš zabrousilo (kolem vnitřního průměru lamel byly usazené piliny) a teď choděj volně. Jinak byl ale korek sjetej minimálně a rovnoměrně. Zkoušel jsem i měnit koš a přítlačnej talíř za jinej a nic se nezměnilo. Mezilamela měla trošku otlačený zoubky, ale po zabroušení hran taky chodí volně. Dvě podložky mě nenapadlo dát, zvlášť když tam teď jsou fungl nový pružiny, zatim na všech pionýrech co sem měl to vždy fungovalo spolehlivě s jednou, ale když nepřijdu na jinou příčinu, podložky přidám.
 
 
Datum: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezkřivil se ti přítlačnej talíř?
 
 
Datum: 29. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Jsou korky na obou lamelách po obou stranách všechny stejně vysoký?
 
 
Datum: 29. června 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Něco se ti tam asi šprajcuje a nebo opírá. Chodí lamely a mezilamela volně? Něni tam na koši nějakej zub,o kterej by se vzpříčila třeba mezilamela? Takový základní věci jako dvě šestky podložky pod segrovky jsi zkoušel? Je to teda pio? Neřešíme pařeza? U starý tříkolíkový jednolamelový spojky byl třeba problém matice koše,musela tam bejt ta nízká origo,na tu vysokou z pionýra sedla přítlačná puklice a nepřimáčkla úplně pevně lamelu a klouzalo si to... a u toho pařeza se museli dát pod segrovky aspoň šestky podložky,stačila jedna,radši dvě,s tim origo plechovym táckem mi klouzala i krásná takřka nejetá široká lamela...
 
 
Datum: 29. června 2015 17:41
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdar draci,mam dotaz opravuji závit na svíčku,tak se chci zeptat jaké máte zkušenosti s vložkou na svíčku,nemůže náhodou ta svíčka i s vložkou vystřelit,drží to dobře v hlavě?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 0:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ejdná o PIO je lepší hlavu vyměnit za jinou...levnější,rychlejší, spolehlivější :-)
 
 
Datum: 30. června 2015 0:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18166    
Po vyvlozkovani je tam treba zavrtat ze strany jeste 4 mm cecvika tak aby se vlozka neprotocila a vse zajistit lepiflem
 
 
Datum: 28. června 2015 23:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mam pioníra a mam tam 4K válec bylo by dobré tam dát karburator ze simsona 21 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Až zjistíš jaká je souvislost mezi karbem a sacím kanálem (u origo válce), tak si snadno spočítáš vhodnou velikost karbu (která bude odpovídat tvému sacímu kanálu). Zjednodušeně řečeno, avšak pro zamyšlení a pochopení by to mělo stačit.
 
 
Datum: 06. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Ano,obecně s karburátorem 19-21mm souhlasím,jestli je ze simsona nebo ze skútra je fuk,hlavně musíš udělat pořádný koleno vhodnýho průměru a vhodný délky,pak natryskovat,naladit ... jak je na tom s laděnim simsoňáckej Amal nevim,ale třeba ty Dellorta jsou s dobrym filtrem vcelku poslušný.
 
 
Datum: 29. června 2015 14:20
 
 
 
 
Jméno: bašavel      IP: uživatel13546    
zdar draci. jaky prevodovy olej lejete do 477? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
Mogul trans 80, stejně jako do fekála i do ČZ 250/471.
 
 
Datum: 28. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Řešíme doma problém jaký mazací poměr je vhodný pro jawy 350 a 250 panelky. Bylo mi řečeno, že se má dávat 1:25 a že olej M2T je stále stejný jako byl tenkrát, tudíž stejný poměr jako tenkrát. V motoservisu mi řekli, že doba šla kupředu a že dnes stačí 1:40, protože kvalita oleje M2T je lepší než dříve. Který z poměrů doporučujete? popř. Vaše zkušenosti. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tak jsem docílil zajímavých výsledků, mj. vždy jsem vysušil karbec, aby nedošlo ke zkreslení výsledků. Jawa 350/354 sežrala i 1:12 bez problémů(kouřové efekty by dýmovnice záviděla, ale VAPE zapalování), 175/356 - při 1:25 nešla na páku, ale roztlačit ano, přičemž výkon značně poklesl(zkoušel jsem všechno možné včetně předstihu, odtrhu, hladiny, bohatosti, velikosti trysek, výšky jehly, mezery na svíčce atd a nejlepší bylo stejně "tovární" nastavení), Stadion(S22 karbec) se tvářil jako bych do něj nalil vodu. Dále jsem do výběru zahrnul i souseda (babetta a 150c, kde nebylo laborováno s nastavením motoru), který se taktéž obětoval na pokus - stejný výsledek jako stadion pro obojí. Nevím co tam máte za provozní kapaliny, ale rozhodně se v něčem liší. Jinak trpajzlíci jsou asi všude, známému někdo ukrad nové uhlíky z dynama na 250....
 
 
Datum: 29. června 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jako na pointě to nic nemění,tak nějak jsme se všichni shodli,že 1:25 je zbytečně moc oleje,stačí v rozmezí 1:33 - 1:40 a to si myslim,že stačí bohatě ;-) u vás jsou asi takový ty trpajzlicí co v noci strkaj chlupy do trysek a dělaj pecku na svíčce ... někomu dokonce i hejbaj kladívkama a mění předstih ... holt jinej kraj,jinej mrav ... možný je všechno ... a tady to platí dvojnásob ! Nic ve zlym ;-)
 
 
Datum: 29. června 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Uznávám, že nejsem neomylný, a proto by mě zajímalo, co tento stav způsobuje :-). Jdu schválně rozmíchat pár litrů benzínu 1:20 - 25 a nalejt to do 175, 350 a stadiona a zkusit zjistit, proč to nepojede. Jinak jawettu skládal a seřizoval otec a až poté, co jsem mu poradil to trochu přiředit, se to rozjelo. Ano, je možný, že to mám po něm :-). Dál je možný, že tu máme nějaký jinačí benzín, že se s tím olejem nemá nějak rád. A nebo to bude jen blbá karma....
 
 
Datum: 29. června 2015 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Člověče ty už o tom poměru 1:25 píšeš snad po pátý... už ti na to musim taky něco napsat,nedá mi to :-D Nebude ten problém někde jinde? A vzhledem k tomu,že ten problém udáváš u všech svých motorek tak to spíše ukazuje na problém v mechanikovi?? :-D musí to jet,ať mažeš 1:20 nebo 1:50 ...v přepočtu je to takové množství oleje,že ani neovlivní bohatost směsi,takže nemuže ani nijak ovlivňovat starty atd ... při dobrém spalování jen modře zakouří a zavoní,ale určitě to nebyl ten hlavní důvod proč ti nejela Jawetta ;-) Péráka jsem mazal dřív poctivě 1:25 a startoval na první,dnes mažu míň a nevidim v tom rozdíl ... na upravenym pio jsem mazal 1:20 ... při záběhu i víc ... jen to víc kouřilo a tek mi nespálenej olej z vejfuku ... ale chod motoru to nijak neovlivňovalo ...
 
 
Datum: 29. června 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
1:25 mužete zkusit, a pak nám sděl, jak dlouho jste to startovali než to chytlo. Jawetta mi nešla na tento předepsaný poměr nastartovat a když už ano, tak netáhla. Obdobně stadion, 175, 350, mustang, pionýry, invalidní vozík s motorem z babetty.... Nedokážu si představit zajíždět 175 na předepsaný poměr 1:20(zajíždění), už při 1:25(normální provoz) to potřebovalo hodně externího pohonu aby to chytlo, natož jelo. Stadiona(i všechno ostatní, pokud nezajíždím) mažu těch 17 let co na něm jezdím 1:33 a nejsem si vědom ničeho, čemu by nižší poměr vadil(a že s ním jezdím jako totální prase každý den i v zimě). Za sebe říkám 1:25 na zajíždění (případně zaexperimentovat s maximem banzínu, pokud nejede) a 1:33 na provoz(pokud máte na ojnici jehly všude, tak prý stačí 1:50. Míval jsem upraveného mustanga na čistou E75 s jehlami všude - tam jsem mazal 1:50(ale jiný olej kvůli smíchatelnosti) a stačilo to bohatě. Pokud vím, stále jezdí.) Používám M2T(červené víčko)
 
 
Datum: 27. června 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mažu všechno dvoutaktní co mám doma (fichtly, 555, stopětasedmy, třipade kejva, dvěpade panelka, jawetta, starý motorovky homelite, stará pila stihl atd.) dá se říct jakýmkoliv olejem s API TC v poměru 1:33 a nevím co je to přidírání, ale ani nadměrný zanášení vejfuku... všechno to má pístní čepy v kluzných ložiscích, u čehož se osobně držím především kvantity oleje
 
 
Datum: 27. června 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Mažu někde v rozmezí 1:33-1:40 a leju to jak do péráka,tak do pařeza,tak do pionýra a někdy i do motorový pily a vše ok. Používam nejčastěji lepší M2T s Api tc,někdy i to horší TB,s tim,že když mam to lepší m2t tak dávam 1:40 a když mam jen to horší tak 1:33.
 
 
Datum: 27. června 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,já dávám poměr 1:33-1:40.Mám teda bronzové Ojniční pouzdro.Tech 1:25 používám pří zajíždění. ;-)
 
 
Datum: 26. června 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám zase takoví problem přetesnoval sem motor jen přetesnit a nová gufera dával sem tesnění a na kartery paulin ve válci mám akorát slícované kanálky a vyleštenej výfukovej kanál a první 2 až 3 jízdy to táhlo krásně bral opravdu hezky i s 14 zubem nebyl problem kopec ale tedka jakoby ubyl výkon a hrozně se hřeje když pustim třeba na 2 na volnoběh kousek a pak chci přidat jakoby se dusí a pak začne táhnout karburátor skoušel sem snad všechny kombinace nižší vyšší hladinu jehlu 1 zářez byla bílá 2 to samí a 3 stále býla svíčka ale n aten 3 zářez to jede nejlíp nejni to jako dřív ale nejni možný aby to mněl na3 zářezu to mně to sežere ješte chci dodat že mám v benzínu hodně oleje mněl sem namícháno do babetty co je v záběhu asi je dost možný že takhle ze svíčky nic nepoznám už nevim co stim mám dělat poradíte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jináč muj chudák pařez (resp.555) už 8 let nemá kompresi,klika má axiální vůli maximální co muže mít,dokonce bych řek,že už setrváky vyjíždí až do karterů,radiální vůli má v ložiskách i na ojnici nahoře i dole,spojka byla už tak roztrhaná(vyrvané 2 kolíky),že se s tim nedalo jezdit,tak tu jsme svařili,převodovka již 15 let cvaká na jedničku a na dvojku,jen trojka je ticho a v tomto stavu jsem to za pakatel koupil asi před 6 lety s tim,že až to dojede,tak to opravim ... jenže ono to jede furt!!! Sice tak 45 po rovině a teplej občas střílí a prská (někdy i plive oheň ze sání i z výfuku) ,ale jede to i v tomhle brutál stavu ... předstih je neseřiditelnej ,mam to v takový poloze,ve který dává silnou jiskru,odtrh na kladívkách průběžně dolaďuju (teď jede něco okolo 1,5mm) ,ve válci to vypadá děsivě,pod hlavou je kus plechovky od plzně ... občas to tak střelí že se odtrhne kus prohnilýho děravýho vejfuku a vyletí taková liška smrdící jak rachejtle ... lidem ten zvuk začíná vadit a mě docela krká že mi v zadnim kole chybí dva dráty,jinak jsem s tímto lidovým motocyklem naprosto spokojen,ale budu muset s bráchou minimálně skřížit vařitelnej zbytek výfuku s něčím typu trubka,plech,plocháč no s čimkoliv co na to půjde použít jako mezikus mezi motor a držák stojanu,na tvaru nezáleží ... :-D má košíček a občas v něm vozim do lesa motorovku a svačinu,proto si ho tak hýčkám,jinak už bych ten unikátní stroj prodal ...ale pod ponkem mu leží jinej motor z 555,05 a 21 který mu zkřížim a vyrobím mu nějaký unikátní motor protože na ponku mu leží krásnej píst s průměrem 45mm a proto i musím nutně opravit ty chybějící dráty,aby to kolo ten krouťák uneslo,bude to traktor :O a tohle jezdí po českých cestách ... a protože ho parkuji vedle naleštěné papírové j21 po GO tak mu občas ukápne slzička oleje a benzínu a asi je z toho chudák taky takovej celej špatnej,tak na mě furt štěká a prská,ale já se ho nebojim a on to ví :-D když zaprská tak ho uškrtim na sání,trochu ho utopim benzínem a on zkrotne,z kůlny se vyvalí modrobílej oblak hustší jak mlha v rákosníčkovi a jedeme do lesa :-) tak asi tak no :-)
 
 
Datum: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Než se rozpustí všechen starej karbon :-D
 
 
Datum: 29. června 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Plánuju na tom o prázdninách hodně jezdit na delší cesty kolik tomu dávate než to dofuní ?
 
 
Datum: 27. června 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ano axiální žádná ale radiální uplně minmální ale znatelná tam je mám takhle babettu už několik let a jezdí furt a tam už jsou vule obojí no divní je že předtim tam nic nebylo ani po složení ale po pár jízdách je to tam nechám to chodit dokud to pojede :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
resp. nepleteš si ty dva pojmy??
 
 
Datum: 27. června 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to jako že maj hlavní čepy klikovky radiální vůli v ložisku??? to moc dlouho jezdit nebude..
 
 
Datum: 27. června 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak jsem na to došel ono totiž byla díra v kolínku u šroubu to bylo prodrbaný od hlavičky tej už je to ok :-) díky moc všem ! ale ješte mně docela zklamalo že před rozebráním nebyla žádná radiální ani axiální vule na klice motor dlouho stál ale minimálně jetej a ted po pár KM je od zapalování znatelná Radiální vule to mne celkem mrzí ložiska vyrezlí nebily tak nevím ale nechám to jezdit jede dobře a ani necinká :-) ješte jednou všem moc děkuju :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Bílá svíčka = chudá směs. To nevyřešíš ani svíčkou ani cívkou. Pokud neni problém v karburátoru,tak je problém v guferech a nebo těsnění mezi bloky,těsnění pod sacím kolenem,pod válcem atd ... já bych to tipoval,že jedno gufero bude moc zakleplý u ložiska,dva dny to chodilo,pak se odrbalo a "připálilo" a teď fouká ...
 
 
Datum: 27. června 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak ono se to žačlo dít asi tak po 10km ješte sem skusil vyměnit zapal cívku za origo a je to lepší ale stále tam nejni to že když sem dal pul plynu tak to uplně vystřelilo ted je to nějaký lenivější skusim novou svíčku ješte a možná si pohrát s Hladinou ted mám 2 zářez a jede to dám hladinu přesně s plovákem a uvidim \r\n
 
 
Datum: 26. června 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle výfuk ? :-)
 
 
Datum: 26. června 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Cus mám problém ze spojkou nastartuju na kop zaradim jedničku rozjezdu se normálně a když chci zastavit zmáčknu spojku zastavim a motor jakoby furt zabírá a nejde vytočit ani vyřadit na neutrální a za 5 sekund to chcipne nevíte kde je problém?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vypadá to tedy na lanko. Na tom lanku můsí být nějaká vůle(neboli minimum nutný pro ůplný vypnutí spojky, někdo uvádí 2mm u páčky ale vím z vlastní zkušenosti, že je to různě), aby se nevytahávalo tím, že už nelze víc spojku rozevřít. Pokud se ale lanko vytahuje i se správnou vůlí(stále ho musíš "zkracovat" stavítkem buď u páčky, nebo v půlce lanka), tak je buďto lanko v háji(u mě na stadionu se pořád vytahovala přední brzda - výměna a dalo to pokoj), nebo něco se spojkou(jde tak ztuha, že to lanko neudrží a jednoduše se trhne, natáhne, nebo co že se s ním děje.). Pokud se ti ale jen povoluje stavítko, tak zkusit přidat kontramatku(pokud je místo).
 
 
Datum: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Moto je jawa mustang ovládání je kompletní i kulička, ale zdá se mi ten konec toho lanka u packy jak je našroubovany v objímce dost volný když to přitáhnu a 2x zmačknu spojku je zas volny
 
 
Datum: 26. června 2015 18:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Chcípnutí je otázka na jindy, ale ohledně té málo vypínající spojky(což způsobuje i nemožnost vyřadit(normálně se vyřazuje ještě za jízdy)) - 1. Neskonale by pomohlo sdělit, copak je to za samohyb. 2. Příliš velká vůle na lanku (Pokud ještě pamatuje Gottwalda nebo jiného soudruha - může se trhat v bowdenu a stále se natahovat a následně krásně zasekávat). 3. Málo oleje v převodovce, nebo olej, který není pro spojku to pravé ořechové(moc hustý, nebo je tam nějaká mimozemská, nejlépe pořádně lepivá, substance. Za předpokladu, že je spojka v oleji) 4. Nové a příliš tlusté lamely na spojce, mohou být zkřivené, nebo někde hezky váznout, slabá pružina, chybějící kusy ovládání(Známá kulička u pionýra)..... 5. Pokud chceš něco přesnějšího, napiš copak je to za moto, protože dneska je tolik možností jak ovládat spojku, že sepsat všechny jejich závady by vydalo na pěknou knížku.
 
 
Datum: 26. června 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj kluci mám dotaz ale není to veterán!Koupil jsem synovi minibajka-kopie silniční mašiny.Natočit OK-bere za plyn OK-jede jako dábel ale po tak 800m chcípne-počkám tak 10 vteřin natočím a pak to samé 800m a chcípanec atd...Poradíte co s tou malou potvorou mám udělat????Dík za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: montovak      IP: uživatel18499    
Ahoj,motorovky a podobné nemají plovákovku,je tam ventil a membrána,proto funguje i vzhůru nohama :-) jinak pricpaný přívod paliva.
 
 
Datum: 19. ledna 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Kluci díky já to tak nějak myslel ale raději se poradím.Ještě jednou díkas!!!!
 
 
Datum: 26. června 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe sázím na přicpanej přívod paliva nebo dost možná konstrukční chybu. Pokud je to 50ccm a motor je z motorovky nebo podobného výmyslu, tak bych tipoval, že karburátor není stavěný na tak "dlouhodobou" zátěž a "dojde" benzín(vycucne benzín z plovákové komory(za předpokladu, že tam něco takového je) rychleji než stačí přitékat).
 
 
Datum: 26. června 2015 16:46
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá ma či ti dobre doteká benzín
 
 
Datum: 26. června 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj vím že to sem nepatří ale kolik muže mýt cenu čínská ATV 110 4t ? Manuál žádnej automat motor chodí pěkně ale rám je hodně ošklivě vařenej tak jsem ale koupil drží to tak sem neřešil jináč vše OK co to muže mít za cenu ? PS bavilo mne na tom jezdit asi tejden na jawu nedám dopustit a tak se toho chci zbavit nevím co za to díky moc všem a ješte jednou se omlouvám že to sem nepatří ... Na internetu jsem koukal ale nějak sem k ceně nedošel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
15 cka je asi moc,....rám ošklivě vařenej,foto jsem neviděl ale myslím tak max 7 snad jo.....
 
 
Datum: 27. června 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Když nevim co za to,tak vycházim z toho za kolik jsem to či ono pořídil,kolik jsem do toho zainvestoval za opravy a to je částka pod kterou nemužu jít ... já bych tak optimistickej s tou cenou nebyl,fakt pěknej čínskej pitbajk se dá sehnat i pod 10 tisíc ... viděl jsem i takový horší stavy za 5-7 tisíc ...
 
 
Datum: 27. června 2015 16:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tipuji okolo 15 tisíc. Zkusil bych se zorientovat podle 125 pitbiků.
 
 
Datum: 26. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17577    
Ahoj, omlouvám se za další blbý dotaz, ale nejsem z návodů na zapojení VAPE chytrej. Musí tam zůstat původní velká indukční cívka, nebo se nahradí tou "krabičkou", co je v těch sadách označena jako zapalovací cívka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel18234    
Ja jsem trochu nechápavej,na vape jsou dva žlutý dráty,na prospektu je psáno jeden žlutej na přední světlo a druhej žlutej na zadní světlo,no pán tady píše že by se mel při vyplích světlech žluty drát skratovat.tak mě to prosím vás ještě někdo objasněte.Děkuji moc.
 
 
Datum: 30. července 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Pokud to není používané závodně tak to ničemu nevadí a nutné to není,mám to tak několik let,především kvůli klaksonu ;-) Když jsem to měl původně na motoru co točil 9500+ ot/min tak jsem samozřejmně světla ukostřil,jak z důvodu bezpečnosti,aby se vape nerozteklo,tak kvůli křivce předstihu,tak to má být,ale na seriovce co točí 6000-6500 ot/min (ve špičce) to není důležité,tam se to tolik nehřeje a změna předstihu je v tomto rozmezí tak zanedbatelná,že nemá význam se nad tím pozastavovat (o to tam jde) ... to jen okrajově ...
 
 
Datum: 26. června 2015 10:34
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel18161    
Az na jednu drobnost - pri zhasnutych svetlech musi byt zlute zkratovany na kostru. Coz v zapojeni dle standy splneno neni a pri vypnuti svetel prepinacem na riditkach je to provozovano v rozporu s pozadavky vyrobce. To jen tak na okraj.
 
 
Datum: 25. června 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18160    
Jasný,uděláme. Ozvi se na mail a domluvíme se.
 
 
Datum: 25. června 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: samek.filip      IP: uživatel14454    
Přesně jak říká Standa, ale bez něho bych to také nedal :-D PS: Stando můžu se ozvat na úpravu válce na seriovku?
 
 
Datum: 25. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Je to lehký jak facka,vape musí zapojit i dobře vycvičená opice ;-) Zapalování do motoru,indučku na rám,červený kabely spojit,žlutý napojit na původní kabel světel,bíločernej napojit na původní kabel chcípání od indučky,kostru na kostru... fertig ... za 5 minut jedeš
 
 
Datum: 24. června 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahradí
 
 
Datum: 24. června 2015 9:42
 
 
 
 
Jméno: Jan      E-mail:      IP: uživatel18158    
Zdarec omlovám se možná to tu nepatří mám fábii bez centrálního zamykání chci si jej dodělat zvažuji nad tímto http://www.autoalarmy-keetec.cz/autoalarmy-keetec/eshop/5-1-Centralni-zamykani-KEETEC/0/5/574-CZ-FABIA-LINE nebo http://www.autio.cz/centralni-zamykani-fabia-do/d-69559/ a zda montáž zvládne trochu zručný člověk jako já díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem k tomu, že podobný problém zvládl i můj kamarád(a to že opravdu moc rozumu nepobral), tak by jste s tím neměl mít žádný problém.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Nevím si rady kadyma má vést lanko zadní brzdy u pionýra typu 20 s revmaplechama. Poraďte prosím někdo kudyma má vést od bubnu k čemu přes co atd. Moc by mě pomohlo kdyby mě to někdo detailně vyfotil jak to má být. Nemůžu na to přijít jak to má být. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Rudo nevím jak to myslíš. Já možná měl napsat ,že jsem to přichytával podélně na kyvku za motorem - pod tu spojovací tyč - na každou stranu se nechal volnej ohyb a fungovalo to .... měl jsem to i různě prostrčené jak píšeš ty a to se mi neosvědčilo ... musí to bejt spodem ,jen takový volný esíčko pod kyvkou a to funguje.
 
 
Datum: 26. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
v připadě že to přichytneš tak to skřípneš a nebude se ti vracet lanko.
 
 
Datum: 25. června 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Lanko zadní brzdy u J05 byla moje noční můra. Kdybych znova pořizoval j05 nebo j20 tak to předělam a dam tam železný táhlo. Co mohu doporučit,tak lanko o síle normálního lanka jako je na zadní brzdě u j21/23 a to lanko si přizpůsobit aby mělo možná co nejmenší ohyby a bylo co nejkratší (origo lanko je dlouhý že nevíš kam s nim). Pak si ho přichytneš zespoda na kyvku dvěma zdrcpáskama.
 
 
Datum: 25. června 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Proste to prostrč od záchytu k díře mezi kyv. vidlicí a rámem potom to vem tou dírou co je v zadní stupačce a pak rovnou k brzdě. podmínka je akorat že to lanko musí být VOLNÝ (jinak se ti nebude vracet brzda) a nesmí dřít o zadní kolo.
 
 
Datum: 24. června 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) stadion s11 a má menší problém,když je studenej,tak chytne na 3 našlápnutí,ale nedrží volnoběh a chcípne musí se zamáčknout plovák a pak chvilku vrčí(tak 2s) a furt dokola,než se ohřeje pak je vše ok.mně připadá,že se vysaje benzín z plovákový kom. a chcípne,ale stačí nacepovat a chytne na první.nevíte někdo co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá díky. :-)
 
 
Datum: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Jestli to má nějakou volnoběžnou trysku a nějakej volnoběžnej okruh,vzdušnik,dirku tak to vyčisti...
 
 
Datum: 24. června 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe říkám, že vždy, když je motor studený, přeplavuji a to dost, jinak stejná závada.(Ale mám s22 karburátor. Tlačítko na plovák nemám kvůli úpravám, ale mám vyndavací mosazný protikus jehly plováku a přeplavuji(nebo spíše nalévám) dokud plováková komora nepřeteče.). Následně chytá na první zdvih s novou směsí(opravdové drncnutí). Za tepla nepřeplavuji. Netipuji závadu na přivod paliva(ale nevylučuji, že se nemohl přicpat, ale to by bylo znát při delší jízdě pod plynem, kdy by "došel" benzín). V nouzi bych zkusil přidat trochu na hladině(pokud nechcete letovat plovák, stačí M3-4 matice navlečená na jehle plováku). Dále pokud mažete 1:25 - na záběh přetrpět, ale pak mazat 1:33, jinak motor dělá skopičiny. Jawetta například nešla pomalu ani nastartovat a výkon byl srovnatelný s autíčkem z autodráhy, stačilo jen ubrat olej v benzínu.(Stadiona mažu už 15 let každodenního provozu 1:33, mám na ojnici futro u pístu, ne jehly(s jehlami se prý může mazat jen 1:50), přičemž si nejsem vědom, že by něco zvonilo nebo se přidíralo - a ne, že by jsem ho zrovna šetřil a jezdil "kolem komína";-). Všechno za předpokladu čistého karburátoru a těsnícího motoru.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nejprvé zkus pořádně vyčistit karburátor,potom nastav správnou plovákovou hladinu.Máš moc nizkou hladinu plováku (chudá směs). :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:29
 
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.09.2019 12:24:09 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu