www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den. Mám simsona skůtra SR50 a chtěl bych se zeptat zda někdo nemá funkční tachometr.Mě se jaksik protočil.děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Tady máš nový tachometr http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/riditka/tachometr-simson-sr50-a-sr80.html :-) Nebo jestli nechceš kupovat nový tachometr můžeš zkusit nějaký inzerát bazos,motoinzerce atd ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat jestli nemá někdo na prodej TP na mustanga za rozumnou cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já ne, ale nějakej inzertní server o něčem bude určitě vědět!
 
 
Datum: 28. dubna 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, Omylem mi káplo ředidlo na ciferník tachometru u pionýra Jawa 50/21, takže je rozmazanej. Nevíte někdo jak sundat ručičku z té osičky abych mohl vyměnit ciferník ? Nechce se mi použít sílu abych něco nezničil... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na starým typu tachometru mi taky oddělat nešla, ale nakonec se vyndala i s celou osičkou, ale na novějším typu tachometru (z 21ček) mi šla sundat celkem pěkně .. zkus opatrně kombinačkama za ni vzít a točivými pohyby tam i zpět ji dostat ven .. chce to trochu zručnosti a čas, ale mělo by to jít..
 
 
Datum: 29. dubna 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
hohle jsem taky jednou řešil když sem to rozebíral.. ale ručička je asi na tu mini osičku nějak zalitá nebo co.. takže normálně rukou to neodděláš ale doporučil bych ten starej z jedné strany nastříhnout a vysunou a ten novej jakbysmetkk hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18048    
Zdravim nemate nekdo zkusensti s upravenym valcem a hlavou cestovni verze od p. Stejskala dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,Stejsky to jistě nemá vůbec špatné určitě to po odladění pojede perfektně já jezdil na max otevřenej válec prakticky totožný od Standy Hrbka vrtání 41mm 60 ccm a jelo to ůplně brutálně válce od Standy doporučuju :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pravděpodobnější že se mě kousne píst ve válci po výbrusu, když ho dám na starší motor? Tím myslím že ložiska nejsou nová, klika jetá pochopitelně taky volnější atd. Nebo je naopak lepší dát výbrus do trochu jetýho motoru? Ložiska mají najeto asi 3000km a klika je stará originální. Jinak výbrus je s vůlí 0,05mm. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3739    
Vyboucháná klika,jetý ložiska a kouslej píst při zajíždění spolu nemaj absolutně nic společnýho. Vybroušenej válec si dej na jakej motor chceš. Jen pozor,pokud je klika už opravdu s vůlí tak je možné že ji válec s opět pořádným tlakem trochu dorazí... pokud má vůli jen ve futru,tak je to šumák,futro vyměníš,ale jestli má klika citelnou vůli dole,tak na takový motor bych nový válec neosazoval. Asi tak.
 
 
Datum: 27. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Zdravím, potřeboval bych poradit jak sestavit převodovku v Jawe 250 typ 559 dostal jsem dva rozebrané motory a nevím jak to tam jde zpět hledal jsem to v Dočkalovi ale nevím jestli on tam popisuje převodovku co je na Panelce přede díky za rady  odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18045    
To je blby protoze to kolecko tam byt musi...proste se nekam zakutalelo
 
 
Datum: 28. dubna 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Divný je ale že tam chybí kolečko který má 17 zubu a podle dočkala tam bejt má tak proto se ptam
 
 
Datum: 27. dubna 2015 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18045    
Nu a co asi je jawa 559 ...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi mám problem mam Mustanga je tam dany novy píst a teprve se zajiždi něco už je odjete alezačlo mi to nějak blbnout když přidám plyn tak se mi přidusi a až potom chytne otačky jak ma předstih je vyštelovany a mam sportovní filtr palivove vedeniv pořádku akorad mi trošku prosakuje benzin s plovakove komory nevim si s tim rady předstih je štelovany dvekrat a pořad to nějak nechce jet alejak říkam když chytne otačky tak jede děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sportovni filtruž jsem sundalale stejně mi to nějak špatně jede když přidam plyn rychle tak se přidusi a potom chytne dobré otačky
 
 
Datum: 01. května 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
ten přímej nedoporučuju.. benzínem se rozpustí guma a pak se nakonec utrhne a prejedeš ho.. taky se mis talo ;-) :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 21:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde ten karbec máš potečenej? Pokud myslíš jak je plováková komora, tak to můžou být 2 věci. Když přeplavuješ karbec, tak ti přece vždy benzín přeteče kolem víčka plovákovky a steče po karbecu nebo ti špatně zavírá plovákový ventil a pak ti benzín přetíká ven a to by způsobovalo hodně bohatou směs a motor ti pak může blbě jet...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal jsem to a jede to lip ale stejně budu kupovat opravnou sadu do karburatoru a neni mi jasné proč mam karburator potečeny od benzínu
 
 
Datum: 27. dubna 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tam vrátit origo filtrbox, pokud to bude dělat i s ním, tak bude problém jinde ;-)
 
 
Datum: 27. dubna 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem vyšteloval tu hladinu a děla to pořad když jedu tak na čtvrt plynu tak to jede když jsem na pul plynu tak jde slyšet z karburatoru jako by se dusil a když dasmplny tak se to rozjede a jede jako drak tak ja nevim už co s tim vyčistil jsem palivove vedeni a posunul jehlu na druhy zářez
 
 
Datum: 27. dubna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
Zkus a uvidíš,eventuelně porovnej obě varianty,nechci tě od toho hned odrazovat,ale výsledek je na 90 procent jasný dopředu... filtr box jede a pak jedou filtry v řádu 500-600Kč od Stage6 a podobně...
 
 
Datum: 26. dubna 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to byla asi špatna volba co ten sportovni filtr ? Takže mam radši přejit spatky na klasiku ja s ti sportovnim nemam moc zkušenosti nebo mi poradiš nějaky ten filtr
 
 
Datum: 26. dubna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
No dobře no,ten je o 10% lepší :-) až vyladíš tu hladinu,tak napiš znova,proč ti to blbě točí,rád ti pak odpovim :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja mam sportovni ale kryty
 
 
Datum: 26. dubna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
Vysoká hladina a přímej filtr,dokonalá kombinace ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš vysokou hladinu, tady máš návod jak ji nastavit http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html nebo ti blbě zavírá plovákový ventil ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli mi prosím odkaz děkuju
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18041    
Proste si dej malinko niz hladinu...viz pajkovy stranky...anebo proste si nepatrne prihni ten plisek na vicku cca 2 mm
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar draci, motor jawa typ 360(350ccm) s válcema a hlavama z typu 354 mi nedrží volnoběh(buďto se rozbíhá nebo zastavuje). Čím by to podle vás mohlo být?(ty hlavy a válce to nejspíš nebudou nebudou, protože před výměnou dvou bulharských ložisek(zmizlé klece) na klice to sice rachotilo jak šuple se šroubama, ale volnoběh to drželo parádně). Dále aby se motor probudil k životu musím dávát plný plyn a karburátor(několikrát čištěný) nehorázně přeplavit. Motoru kromě toho volnoběhu a šilených startů ve stylu dieselového stabiláku(které mi nijak nevadí, vypadá to epicky :-) ) nedokážu nic jiného vytknout. Najeto od složení cca 150km(výbrus, ojnice, písty ani klika nebyly repasovány nebo renovovány, protože byly v naprosto netknutém stavu). Jediná závažnější změna se odehrála v zapalování, které je momentálně VAPE(přičemž si nemyslím, že by jsem ho měl špatně načasované). Svíčky N15c, mezera opravdu 0.7(jinak to nešlo nastartovat). Palivo s olejem 1:33, jehla 4 zářez shora(na 5 ani 3 zářez nejel jak na ten 4.), šoupě není vyštíplé, klika bez simerinků se otáčela skoro sama...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Seřízení zapalování jsem ověřil pomocí stroboskopu a nenašel žádnou závadu. Dokonce jsem si vyrobil mezikus na volné seřizování a nejlíp se stejně osvědčila hodnota z výroby od VAPE. Mám divnej pocit, že to nejspíš dělá hladina, takže zkusím zalaborovat s ní a když to nezabere, tak zase rozpůlím motor a podívám se na ten labyrint mezi klikama a na lícování těch válců. Simerinky byly dávány všechny nové, takže tam by závada neměla být(musel by blbnout jeden válec, což se neděje). Těsnění je papírový a nezjistil jsem že by někde foukalo. Zkusím ještě taky dotáhnout hlavy, jestli si trochu nesedly a nefoukaj(ale to by to nejelo tak jak to jede)
 
 
Datum: 27. dubna 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
A nemáš tam prdlý gufero a nebo někde netěsnost? Nic jiného mi už nenapadá,když to předtím fungovalo a teď ne. A s předstihem si seš jistej? Vyndaval jsi kolíček z kliky a přesazoval rotor ? Nebo je na kolíčku? Nevim jak to přesně bylo,ale některý vape se muselo přesadit na klice jinak to zlobilo...
 
 
Datum: 26. dubna 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
jde o to že to NENÍ po výbrusu....
 
 
Datum: 26. dubna 2015 14:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18041    
Toto chovani je po vybrusu do urcite miry normalni...ma to vetsi treni...jinak vse podotahuj a pokut to nepomuze tomu pridej..
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:48
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18039    
Dobrý den, pořeboval bych vědět jaký mají průměr šroubky co drží hliníkové lišty na zadním blatníku u pionýra? DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2015 13:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
katalog ND, věc tak užitečná a tolik lidmi nepoznaná... M3x10
 
 
Datum: 26. dubna 2015 13:08
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15903    
Zdravím. jakou by mohly mít cenu papíry na ČZ 125/476 ? přihlášené na mne, pojistka placená .Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 20:10
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
Čau draci. Mám problém s mustangem, který občas zařadí,ale někdy ne. Nevíte co s tím ? díky za odpovědi a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2015 8:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja som mal s tým problém tiež može to byť tým že srubky ktore ti držia automat v blokoch su príliš vysoke a do nich drie ten radiaci pliešok o ktorý sa upína tiahlo s radiacou pákou pozri na to ak tak je daj tam ine origo tam majú ist také http://www.spojovaci-material.biz/img/din963.jpg
 
 
Datum: 04. května 2015 8:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18033    
Zdravim jak nejlepe opravit zajistoci koliky na rozete co pohani tachometr dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 19:05
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Já tam dal svařovací elektrodu a taky v pohodě.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 19:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam to z hřebíku.....ujeto už přes 6000km v pohodě.
 
 
Datum: 25. dubna 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
ja jsem to udelal ze zlamanych vrtaku... taky to slape
 
 
Datum: 25. dubna 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco tvrdšího by bylo určitě lepší, ale i s hřebíkem to jde. Mám to tak udělané asi 10 let a stále to funguje ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Hřebík bych nepreferoval,raději něco tvrdšího. Na seriovce se to asi nemuže stát,ale mě se ty hřebíky při rychlosti nad 85km/h střihly a celý se to do sebe rozšmelcovalo,pak jsem tam dal zařízlý imbusový šroubky,ty už drželi,akorát náhon tachometru to nevydržel... dvakrát ... a tak jsem celej ten bludnej element vzal a vyhodil,na okrasu jsem tam dal jen vnějšek bez šneků :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolíčky lehce nahradíš kousky z vhodného hřebíku. Mám to tak už několik let a funguje to bez problémů ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, tak se tu ptám zase ohledně volnoběhu na pinckovi 21. Před pár dny jsem se tu ptal na bohatou směs při volnoběhu viz. http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id266481.html a chtěl jsem to vyřešit koupením VT 35 a 32. Pořídil jsem tedy obě trysky a nejlépe to funguje na tu VT 32. I při rozpáleném motoru plyn reaguje okamžitě bez žádného dušení a motor nastartuje na první našlápnutí, ale jak jsem očekával, o dost se zhoršilo startování za studena. Na start páku se mi nedaří motor nastartovat (to jen ze začátku blafne), tak ho musím roztláčet. Po roztlačení a menším přemlouvání motor chytne a pak už jede. Jde mi tedy o to, je nějaká možnost vylepšit to studené startování, aniž by se změnilo chování za tepla, třeba změnou tepelné hodnoty svíčky nebo se s tím mám prostě smířit? Díky za rady a odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, zkusil jsem i tu VT 35 a poznat to bylo, ale stále to nebylo tak, jak jsem si představoval. Směs se ochudila a reakce na plyn (z volnoběhu) se hodně zlepšila, ale v mém případě když jsem vrknul plynem, tak se motor stále trochu zadusil, ale jak píšu, celkově i na tu VT 35 to bylo o hodně lepší, ale až na tu VT 32 mi to jede nejlíp. Samozřejmě tobě může stačit ta VT 35, protože každý motor je jiný, chce to prostě vyzkoušet... ;-)
 
 
Datum: 02. května 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a zkoušel jsi i VT 35? Jak se to s ní chová? Potřeboval bych taky trochu ochudit volnoběžnou směs, ale VT 32 už se mi zdá dost malá...
 
 
Datum: 02. května 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi na té telepatii něco bude :-D . Taky jsem rád, že už to funguje tak jak má, když jsem se s tím tak dlouho drbal, ale nechtěl jsem se smířit s tím, že to nepůjde nějak seřídit, aby to jelo jak za tepla, tak i za studena a ono se to nakonec povedlo a s tou spotřebou se uvidí, ale taky si myslím, že by mohla jít trochu dolů ;-) . Jinak vrtání mám 38,50 (2. výbrus) s 3 kroužkovým pístem. Když jsem nechal dělat ten výbrus, tak jsem byl ještě mladej a nezkušenej, tak mi ho nechal udělat jeden chlápek, který opravuje Jawy. Sice má ten motor velkou kompresi a celkem slušně tahá, ale rychle se utaví, no teď bych volil 2 kroužek... a přes zimu bych chtěl zgenerálkovat motor, protože je tam ještě origo klika (má nalítáno min. 20tis km) a ložiska a s tebou Stanto bych se pak chtěl domluvit na nějaké úpravě válce, ale aby to jelo se sériovýma komponentama, tak snad se potom na něčem domluvíme... ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18052    
Hele to je asi telepatie,včera navečer jsem ti sem psal,že jsem rád,že se dílo zdařilo atd,akorát jsem to odesílal a do toho mi začal někdo volat,net vyskočil,zved sem to a po položení hovoru už bylo všechno v trapu.... znovu už jsem to nepsal... Takže dílo se zdařilo,vše funguje,věřím,že ti to teď pojede okolo 2,5L na 100km. Tobě to dalo takovejch nervů a času aby se povedlo a teď si představ tech fichtlů,co jezdí rozštěkaný a všem je to šumák ... a v jakym je to asi stavu,když to jede,ale netočí a podobně ... denně 2-3 témata že starruje a netáhne,ulejvá atd... sám jsem z toho kvet ... paradox je,že holá seriovka ve vrtání 38 skoro vždy jedena tovární nastavení viz příručka,ale stačí pár výbrusů nahoru a vše je jinak ... PS - jaký máš vrtání válce?? Typuju aspoň 39,5 ?
 
 
Datum: 30. dubna 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: Ohledně té rady s tou svíčkou, to jsem myslel na radu Standy... Nevím proč, ale myslel jsem si, že se mě ptal Standa jak to dopadlo... :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem rád, že to konečně funguje. Dnes jsem se byl znovu projet a opět jsem to nastartoval start pákou za studena. Jinak co jsem teda vše udělal... Sklepl jsem na tvou radu svíčku na 0,4mm, zvednul jsem jehlu z prvního zářezu na druhý zářez od vrchu a lehce jsem zvednul volnoběžné otáčky, protože se mi po zvednutí jehly otáčky snížily a už to startuje i za studena. Dnes jsem přeplavil karbec, 2x jsem šlápl s vypnutým zapalováním a pak po zapnutí zapalování motor chytil na první našlápnutí. Pak stačí asi 20-30s trochu tůrovat nebo potržet plyn než přestane motor kuckat, prskat apod. a pak můžu v pohodě vyrazit. Jinak reakce plynu za tepla s tou VT32 je okamžitá, tzn. i když je motor fakt rozpálenej, tak stačí jen vrknout a otáčky okamžitě letí nahoru. Startování za tepla je na první našlápnutí a svíčka má krásně cihlovou barvu, takže jsem s tímto naladěním karburátoru max. spokojenej ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To rád čtu, že se dílo zdařilo! Jinak za tepla už drží volnoběh i startuje?
 
 
Datum: 30. dubna 2015 6:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to Stando asi zafungovalo... Sklepl jsem svíčku na 0,4 mm a před startem jsem naklonil pionýra nalevo a pořádně jsem přeplavil karbec a na druhý našlápnutí motor chytnul, takže pokud to nebyla jen náhoda, tak je to super, takže díky za rady ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, zkusím to a uvidím, jestli to pomůže ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18050    
Zkus jen o desetinu přiklepnout svíčku.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 12:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes jsem se opět věnoval těm studeným startům a prostě start pákou se mi to nedaří nakopnout, takže budu muset za studena vždy roztláčet, no nedá se nic dělat... Možná by tomu pomohlo to Vape, ale když s origo zapalováním nemám problém, tak by bylo zbytečný kupovat Vape, navíc když mám 30w zápalko... ;-) Jinak jsem se díval jak teď vypadá svíčka a má úplně luxusní cihlovou barvu (vždy jsem měl svíčku takovou šedou, spíš s lehkým nádechem do černa, takže to bylo prostě bohatý), tak to za to horší startování za studena stojí ;-)
 
 
Datum: 28. dubna 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zápalko mám klasický 30W, ale rotor je dost silnej, takže s pěknou jiskrou nemám problém, ale při startování bude mít Vape vždy navrch... Jinak po nastartování mi to dělá přesně jako tobě, asi půl minuty to prská, pšiká a pak už to jede normálně. Dneska jsem se na to startování za studena nedostal, ale zítra budu mít čas, tak zkusím motor nějak pořádně ulít a uvidí se, jestli mi to půjde nakopnout ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18037    
A ještě jedna věc mi napadla. Jaký máš zapalování? Já mam totiž vape. Nevim jestli serie zapálí tak chudou směs. Studený mi to chudou směsí trochu vyleze do lehce vyšších volnoběžnejch otáček a "brmlá" to chvíli jak muj pérák...takový ppššiky to dělá... .pak to tak po 20-30 vteřinách klesne na normální čistej volnoběh s tvrdejma "výbuchama" a jede se...ale teda volnoběh mam jak na nějaký j250,sotva se to otáčí,avšak nechcípne :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
No,přesně tohle mi dělá seřízenej motor. Řešim to ulitim. Našpricuju,dvakrát zatahnu za plyn,znova podržim plovák chvíli dole až to chčije,dvakrát zas zataham za plyn a už jde na první... takle ho musim ulejt jen poprvý,pak už chytá normál ...
 
 
Datum: 25. dubna 2015 6:44
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě nenapadlo, ale já mám bohužel tu zatočenou trubku, takže mám smolíka :-D , ale jen tak na zkoušku to zkusím bez prsíček nastartovat se zacpanou tou trubkou, abych věděl co to bude dělat ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemusíč fubec sundávat prsíčka.Pokud' máš rovnou hliníkovou trubku a ne tu zatočenou.Jak máš ten čudlík na čepování benzínu,tak tama prostrčíš prst a zacpeš rovnou tu hliníkovou trubku :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím tu hladinu trochu zvednout, protože ji mám nižší, tak ať je aspoň jak má být, tzn. po vrch plováku a uvidím, co to bude dělat ;-) . Co se týká toho zacpání sání, taky mě to napadlo, ale při každém studeném startu sundávat prsíčka se mi opravdu nechce, takže to nejdřív zkusím s tou hladinou a nakloněním vlevo. Menší naklonění jsem zkoušel, ale bez úspěchu, tak ho zkusím naklonit až na stupačku... :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já to dělám,tak že.Když je motor studený zacpu prstém sání tu hliníkovou trubku co je v airboxu.motor okamžitě chytne. ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 16:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18035    
hladinu bych teda moc nezvedal, co pak až to bude ohřátý, bude to zas bohatý... radši ho mrzáka studenýho nakloň na levo a až se ohřeje tak jízda.. jo a napište mě někdo ve kterým návodu je napsaný o tom naklánění teplého na pravou stranu.. né že ybch to nevěděl, ale nikde nikdy jsem to nečetl a to tu nějaké ty knížečky skladuju.. to jen taková odbočka :-) čest práci
 
 
Datum: 24. dubna 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawař: já právě do karbecu moc vrtat nechci, zkusím na tvou radu zvednout tu hladinu, co to bude dělat. Teplota svíčky asi nebude mít vliv, že? Teď tam mám klasiku N15C... Je škoda, že soudruzi u tohoto karbecu nevymysleli sytič, tak se mohlo hodně věcí usnadnit. Možná zkusím sehnat ještě druhej karbec a tam bych ten vzdušník provrtal. Jinak jak silným vrtáčkem jsi to dělal a to jsi provrtal jen tu mosaznou vložku, že? K té druhé dírce co je v tom hrdlu se asi nedá nijak dostat, že?
 
 
Datum: 24. dubna 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To je přesně ten socialistickej kompromis. Karburátor nemá sytič, tak musí být větší VT. Zkus nastavit brutálně vysokou hladinu a uvidíš. :-) Já jsem tedy spokojen s tím provrtnutým vzdušníkem jak jsem psal minule...startuje za studena i za tepla dobře a za tepla při přidání plynu se nedusí. :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 13:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ to vím, že to startování za tepla je napsaný i v návodu, s tím jsem problémy neměl, na několik našlápnutí jsem to vždy za tepla natočil, ale měl jsem problémy, že když jsem zastavil a pak jsem se chtěl rozjet, tak se mi motor vždy hodně zadusil a až pak se rozjel. Navíc jsem zvyklej z větší motorky si při podřazování vrknout plynem, což u pionýra nešlo, protože se hned zadusil. Po změně trysky jde plyn perfektně, protože je odezva okamžitá, jen se mi o dost zhoršilo startování za studena (počítal jsem s tím) a tak by mě zajímalo, jestli ty studené starty půjdou nějak trochu pořešit nebo se mám smířit s tím, že to za studena budu roztláčet? Nechci totiž tu novou trysku měnit, protože teď ten motor jede fakt perfektně... ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18030    
Za me se soudruzi zachovali cestne kdyz uznali chyBu a do navodu napsali za tepla lechce naklonit k sobe a spoustet...proste teple starty nevychytalu
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15175    
Zdar draci,\r\nmám dotaz, budu dělat GO motoru na Jawě 50/21 a chci se zeptat, jak moc kvalitní jsou ložiska od firmy ZVL, rozdíl oproti ložiskám od firmy SKF je třetinový... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Na seriovce nepoznáš rozdíl v životnosti ZVL a SKF. Do serie plně vystačují ložiska ZVL s vhodnými parametry.
 
 
Datum: 25. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15175    
díky, neboj, všechny budou v C3
 
 
Datum: 23. dubna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
životnost dílů v seriovém motoru pio ty ložiska s přehledem překonají... tzn. bez obav při GO použít... jen upozorňění - nezapomenout C3 na klice!
 
 
Datum: 23. dubna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím ze cz 175/477 málo dobiji. Když nastartuju tak kontrolka zhasne ale po tmě jde vidět ze maličko svítí a když ji nechám na volnobeh tak to jakoby mrká :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 7:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Začal bych výměnou kontrolou komutátoru, jehop případné lehké přebroušení smirkem , vyčištění drážek komutátoru a výměnou uhlíků. Když tohle nepomůže, tak za předpokladu správné elektroinstalace je to rego. Takže jeho výměna...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 7:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale když připojím nabíječku tak akumulátor není dobitej měřil jsem kolik to dobiji a nebylo to prez 6
 
 
Datum: 25. dubna 2015 23:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Asi jsi jel poprvé potmě co? :-) Je to normální...
 
 
Datum: 24. dubna 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim mám rozpůlený motor čz 175/477 a mezi ložisky na klice v levém karteru není labirint ale rozpěrný kroužek který je o málo větší než vnitřní kroužek toho ložiska...ten kroužek je psaný i v seznamu ND...tak se chci zeptat má tam být labirint nebo tenhle kroužek stačí?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
ok..díky
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 477 je na klice simerink... ten simerink je ze strany od setrváku... to mezi ložiskama je jen rozěra.. nic víc
 
 
Datum: 23. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18030    
Staci ten krouzek
 
 
Datum: 23. dubna 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám dotaz, koupil jsem si novou zástěrku nádrže na Jawu 50/21, na jedné straně má výřez, ten má být kde, na straně krytu řetězu - kvůli němu je tam ten výřez ? díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo
 
 
Datum: 22. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel14172    
Zdravím chlapy Omlouvám se že sem táhám tuto otázku ale potřebuji nutně poradit...Popíši defekt který má muj motocykl značky MZ někdo z vás tento problém měl třeba u jawy nebo něco takového (vím že toto je pokec pouze pro motorky značky jawa ale stranka pro MZ neexistuje )Problém je že nedokažu seštelovat chod motoru ,motor je po výbrusu a najel jsem stím asi 500km uplně v pohodě a ted nějak to přestalo chodit karburátor je uplně vyčištěn dokonce 2x a přívod paliva je uplně čistý a teče to jako z vodovodního kohoutku .Motor má mít cca 1800 - 2000 ot. volnoběh a když se znažim rozject tak do 4500ot se motor dusí a od 5000 víš se chytne a jede jako splašená a když zastavím a motor jak taž beží za tepla tak motor protočim ale když se chci rozjet tak motor se dostane do záběru a už to nevitočim chvíli stojí na stejných otáčkách třeba 2500ot a pak chcípne jo a zapoměl jsem ještě když se ten motor chytne tak občas zaškube(fluše)...Jedná se o motorku MZ ETZ 125 Saxon Sportstar tak bych nerad aby její život skončil . S pozdravem Robinn a děkuji předem za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výška hladiny v karburátoru je dobrá?
 
 
Datum: 22. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám malý dotaz, nechal jsem nově nalakovat přední vidlice u Jawy 50/21 a kluzáky jsme bohužel nechal nalakovat po celé délce ( práškovou barvou ). Chtěl jsem se zeptat, jestli přítomnost barvy po celé délce kluzáku bude něčemu vadit, nebo je lepší barvu opálit a znova nalakovat ( pouze spodní část ) , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
osbne bych to nesundaval cele... jen si stahni barvu z te casti, ktera jde do vydlice a konce co couhaji ven nechej jak byly... kdyz to vemes ocelakem do flexy (nezapomen bryle na oci), tak si myslim, ze povrch kluzaku nijak zasadne neposkodis a bude to chodit tak jak ma. usetris si praci s dalsim lakovanim...
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
OK, cajk, nalakuju to po zarážky + cca necelej ceňták...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se říct po zarážky na manžety (jen takový ty drátky) jestli to může být 4-5cm?...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17557    
OK, netuším, jak dlouhá část má být nalakovaná ?
 
 
Datum: 21. dubna 2015 12:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych z toho tu barvu jednoznačně sundal...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel15294    
Zdar chtěl bych se zaptat nevíte nekdo jak poznat rotory altíku 45 a 75 w z čezety 175? jesti jsou na nich nějaký odlišnosti? díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Tak rozdíl v nich určitě bude, počítám že tam bude silnější drát, ale nevím jak poznáš podle oka rozdíl že drát je o desetinu mm silnější :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Mam krabici statorů a rotorů... dal mi to známej za 5 piv a eLeMka...něco už vyhaslý něco živý... v motoru mám údajně rotor 55W z čízy (stator už shořel) a když jsem muj rotor porovnával s ostatními v bedně tak jsem nenašel jedinej rozdíl ... v bedně je zjevně vše 45W .... je tu teda ještě moje verze,že v motoru mam pěkný kulový a ne rotor z čízy,protože je tam tak zarezlej,že jsem ho nesundal,takže tam tenkrát flák někdo jen stator s dvoupolovym rele 55W a rotor nechali původní,protože jim nešel sundat :-D je nějakej rozdíl mezi rotorem 45W a 55W kterej bych okem laika rozpoznal? Ono to beztak dává tak 45W protože jsem rád že to se světly (25W) za jízdy trochu dobijí... Jawa 250 / typ 11
 
 
Datum: 25. dubna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Může být... ale viděl bych to pak spíše na náhradní díl z mladší doby...
 
 
Datum: 22. dubna 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Chong: Určitě měly všechny slabší verze dráty letované? Mám totiž jedno nové nepoužité kompletní dynamo s výkonem 50W (možná kdysi kupované jako ND?) a rotor má dráty vinutí ke komutátoru také lisované... a 75W rotor to určitě není...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Všechny 75W rotory co jsem měl v ruce měli tytyrkysově modré lakování zespodu mezi vintím a dírou pro hřídel. Ale jestli je to podmínkou netuším.. rozhodně napoví že do 75W komutátoru byly dráty vintí lisované, kdežto u slabších 60 - 45W byly dráty letované. Pomůže také okoměrně počet závitů a tloušťka drátu.
 
 
Datum: 21. dubna 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
za málo (viz první odpověď)... jinak pro upřesnění, nejedná se o alternátor, nýbrž o dynamo...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 7:11
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel15294    
díky
 
 
Datum: 20. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
20 s času + zaměstnání googlu... http://sudetenjawa.wz.cz/dilna.htm
 
 
Datum: 20. dubna 2015 18:41
 
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 26.03.2019 16:37:34 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu