video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Zdravím, před cca 9 dny jsem lakoval pionýra 20, plechy jsem lakoval dvousložkovou ty jsou v pohodě zaschlé, ovšem problém je že revmaplechy, masku atd jsem dělal syntetikou a ta pořád neni zaschlá přestože už je to skloro 10 dní, pořád když rýpnu nechtem tak je to měkké jako lepit to nelepí dávno ale pořád je to měkkké. Myslíte že to eště vytvrdne nebo co stym? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2015 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel18199
Tak ona syntetika je tim proslavená,že se kroutí jak guma,než to vyschne... je teda pravda,že sme pod tim měli fakt poctivou vrstvu plniče,třeba to taky hraje roli ...
Datum: 13. července 2015 12:34
Stříkal jsem kdysi dávno syntetikou vidle - asi nějakou blbou barvou - trvalo nejmíň měsíc než to vytvrdlo a při montáži se ta barva stejně trochu "zkrabatěla" až za pár měsíců to bylo fakt 100pro ale je fakt, že to bylo na jaře, kdy nebylo moc teplo ..
Datum: 13. července 2015 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel18188
My syntetikou lakovali ráno,v poledne druhá vrstva a večer jsem to sundaval z háčků suchý. Byl to říjen,přitápěli jsme bufikem,bylo to jak v peci. Je pravda,že některé blbé záhyby a třeba otvory na šrouby byly takový "gumový" ještě asi dva dny ... holt tam kde je víc barvy tak tam to dýl schne,ale 10 dní je přehnaný...kor v tomhle hicu ...
Datum: 08. července 2015 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
10 dní???Některé syn.to trvá max.3 dny!!!Dal jsi opravdu dobré ředidlo??!!Pokud jsi se zmýlil o číslo tak vydrž-snad to vytvrdne.
Datum: 08. července 2015 15:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Posl.aktualizace: 08. července 2015 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel18188
Sežeň si to zapalování z babety,oměř ho,oměř otvor v motoru a ať ti někdo vytočí mezikruží a to si doupravíš... žádná věda ... a nebo to holt kup od nich ... tywoe to je tu furt dokola,já si to snad oměřim a necham jich vyrobit serii a budu to prodávat (babeta,pio)... jediná věda je mít doma šupléru,papír a tužku ...
Datum: 08. července 2015 17:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16530
Sam ctes ze to je jejich vyrobek...toz tam napis zda ti tu sadu sprislusnym ziskem neprodaj....lacinejsi bude vit kuz zeleza pilniky a neco si spichnout\\r\\n
Datum: 07. července 2015 6:26
mam dotaz nedělate někdo bezkontaktni zapalovani nebo teristorove nejsem vyučen v oboru takže mně to nejde diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:39
umite někdo vyrobit teristorove zapalovani na jawa mustang a prodat mně ho dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:37
Jméno: Jiří
IP: uživatel18099
Ahoj zabijáci-Koupil jsem mé paní el.kolo-žádný kepl-jede to jako dábel!!V poho dá 35km/hod a stále řešíme přilbu-stačí jen na kolo nebo už blembák na moto????!!!Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 19:58
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
Ahoj, pokud je ti víc jak 18let napotřebuješ nic
Datum: 07. července 2015 19:58
Jelikož je elektrokolo homologované jako KOLO, tak podle mě stačí přilba na kolo
Datum: 06. července 2015 22:41
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
Zdravim, vadilo by hodně motoru z pionýra (nejvíce asi klice) kdybych v zapalovaní měl jenom jednu zapalovací cívku nebo dokonce žádnou i bez magneta? (byla by namáhána jenom jedna strana kliky) Myslíte si že by to jelo znatelně lépe? (S jenom jednou cívkou a žádnou) Pochopitelně zapalování a světla bych si natáhnul z nějaké lehčí baterie. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel18188
A že se k tomu vracim - proč sčítáte výkon motoru a výkon alternátoru? Vždyť jsou to jabka a hrušky ... K věci - pokud odděláš magneto,ztratíš závaží na klice (moment setrvačnosti) a tudíž se bude motor rychleji vytáčet (akcelerovat) a zároveň bude trochu ztrácet v kopci. Proč to píšu ? Protože už seriovka sama o sobě pokud není v top stavu tak v kopcích ztrácí,sám jsem si to vyzkoušel,měl jsem na klice jen hallovo čidlo,napájela to baterka,motor netočil víc jak 9000ot/min,spodek to ještě nějakej mělo,ale už tam bylo znát,že chybí závaží na klice,v kopcích jsem musel prospojkovávat,aby se motor dostal do otáček kde "jede" ... takový nic moc na normální ježdění - ber v úvahu i toto... jinak rozdíl v tom,jestli je v zapalování jen zapalovací cívka a nebo všechny tři je tak malej,že bych řek neznatelnej. Pokud hledáš výkon,tak napřed zbav motor a stroj celkově ztrát a pak lze opravit výrobní nedostatky ve válci,vše zarovnat,začistit,slícovat ... Mam takle udělanej motor,žádná úprava,jen opravenej válec (no nějakou desetinku jsem tam ubral),vrtání 41mm,vape,vše cajk ... s mými 90kg jede na 12/55 dokonce 75km/h (musim teda zalehnou) a předevčírem jsme s mojí skoro manželkou vyrazili do přírody za vodou a byl jsem tak překvapenej,co to s náma všechno vyjelo na dvojku,na rovině jsme točili trojku takřka doplna (i 70km/h)...do mírnejch kopců furt za 3 ... jedničku jsme jeli jen po lesní cestě mezi kořenama a v místech,kde to bylo už fakt moc do vrchu... a to je serioveej motor a ani neni nějak ve formě ... já 93kg,mladá od porodu 76kg,batoh max 2kg = 170kg na sedle ... vy furt hledáte někde výkon,ale on tam je a když se tomu trochu pomuže,tak je to střela jako blázen... pro mě samotnýho to bylo překvápko,protože jsme takle na pio jeli naposledy někdy před 10-12 lety na rozhašenym motoru a byl to děs tak teď řešim podvozek,protože ve dvou to je extra děs
Datum: 08. července 2015 15:24
Dynamo z kola má asi 10W nehledě o jeho jasných nevýhodách(zastavíš-nesvítíš a abys těch 10W dostal, ztratíš víc cestou od motoru ke kolům, dále jeho závislost na rychlosti...). To co hledáš je výměna magneta v motoru za něco, co má lepší účinnost(nebo jednoduše větší výkon)a/nebo nějaké světlo s vyšší svítivostí(Ledky, halogeny, xenony, výbojky....), což by ale mohlo zajímat policii jako nelegální úprava. Viděl jsem stator upravený pro čtyři cívky, které byly použity jako alternátor, usměrněny a následně použity pro dobíjení baterie přes jakousi regulaci(jejíž princip asi tuším, ale nebudu plácat odborné termíny a možné hovadiny). Možná by šlo staré magneto více nabudit popř. i převinout cívky silnějším drátem, ale to jsou výpočty pro inženýry a vůbec netuším cenu takového zákroku. Možná by šlo nabastlit dynamo z nějaké větší motorky, nebo si vlastní udělat. A pak je tu jedno dokonalé, avšak podle mého názoru trochu předražené, řešení, s názvem VAPE. Výkon na světla má větší(například pro mojí 350 je rozdíl mít 45W nebo ultimativních 160W, kdy zvažuji i možnost přídavných dálkových a autorádia) + CDI zapalování, které je v podstatě věčné(ale ne blbuvzdorné) a srovnatelné s bateriovým(plus mám dojem, že má i regulaci předstihu). Já se velice omlouvám za takovou nechutnou reklamu, ale nic lepšího a snažšího mě momentálně nenapadá. Jinak jako totální šílenost kterou jsem osobně zprovoznil, uvedu ELEKTRONKOVÉ zapalování na 250 včetně rotačního měniče napětí z vojenské radiostanice, nabastleného alternátoru z nějakého malého auta a louhovou baterií navrch... Není nad tři lampy v pružinovém závěsu
Datum: 03. července 2015 22:35
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
Mě ta učinost těch cívek přijde hrozně malá.. nebylo by lepší přidělat si tam nabijení dynamo z kola pohánění přímo plášěm?
Datum: 03. července 2015 14:57
Toť otázka..... ztratit 50W(cca, nevím ty výkony cívek) z těch 2.65 KW motoru, nebo ztratit X W taháním externí baterie vážící nějaké to kilo? Plus se otravovat tím, že po každé jízdě nabíjet baterii a mít tímto omezený dojezd... Když spočítám poměr výkonu ku hmotnosti u obou variant. Hmotnost bude i s jezdcem o 70kg celkem 135kg. Motor má 2.6kw. Poměr výkon-hmotnost s cívkama 0,0192. Přidáme 2kg(celkem 137kg) a 50W(celkem 2.65kw) - 0,0193. Výsledek? Neznatelný. Ale je pravda, že s bateriovým zapalováním to pojede lépe (bohužel nemám motorovou brzdu abych to zjistil přesně, ale vím z vlastní zkušenosti, že vylágrovaný motor z pionýra s bateriovým zapalováním jel sakra jinak než s klasickým).... Takže pokud jsi do toho fanda můžeš to zkusit, nicméně upozorňuju, že jawa 175/356 mi na 10Ah baterii ujela cca 20 km s kolabujícím dobíjením a jízdou na obrysovky a také, že pionýr háže jiskru častějí než 175, takže záleží spíše na způsobu použití onoho stroje. když už bych řešil výkon cestou zapalování, tak bych šel buďto do VAPE(nebo stvořil svoje vlastní CDI zapalování) nebo bateriové, ale zajistil dobíjení nějakým způsobem(použít původní cívky, nebo si udělal svůj alternátor, alezase vybije se baterie - nejedeš - vyhrává CDI ála VAPE). Variantu mít zapalko origo a světla z baterie bych zahodil rovnou, jednak nezískáš žádný extra výkon a taháš sebou váhu navíc... plus je spousta dalších cest(hlavně mechanických a palivových) jak z motoru vydolovat vyšší výkon(místy za cenu životnosti)
Datum: 03. července 2015 14:03
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
cus chci se zeptat jakej karbec mam pouzit 19 nebo 21 dell orto tady z fichtlkramu na valec z vlozkou 41 ? (vlozka je bez pomocnych okynek jen vy rus spistem dvoukrozkouvym ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2015 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel18176
Tryska 70-72.
Datum: 03. července 2015 12:20
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
oka a jaky cislo trysky pouzit na origo jikov ? urcite 68 ne
Datum: 03. července 2015 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel18176
Bez úpravy sacího kanálu Jikov 17mm. Při minimálním nejnutnějším rozšíření sacího kanálu bych to viděl na karburátor 19mm,ne větší.
Datum: 03. července 2015 6:19
Jméno: s22
IP: uživatel15808
zdar draci, mám dotaz, zajíždím Stadiona S22, mám kliku s jehlama nahoře i dole a chci se zeptat, kolik oleje do benzínu? 1:25 se mi zdá zbytečně moc, když mám jehly, nechce to moc startovat atp. Myslíte, že 1:33, případně 1:40 to zkousne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2015 17:44
do pioniera som dával kvalitný hustý olej špecifikácie api-tc v pomere 1:40 a to mam bronz. inak bez problémov...
Datum: 27. července 2015 17:44
Jméno: s22
IP: uživatel15808
No já už mám výbrus zajetý cca 150km na 1:25, ale příjde mi, že to nestartuje úplně nejlíp. Vyzkouším těch 1:33, pokud bude problém, vždycky se dá trochen oleje vždy dolít.
Díky za radu.
Datum: 02. července 2015 21:27
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Ahoj,můžeš vyzkoušet poměr 1:28-1:33.Menší poměr bych nedával
Datum: 02. července 2015 20:40
Ahoj kamarádi-draci. Zvládne toto zapalování na babettu 210 cca 8-8,5tis otáček? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2015 11:18
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/14732222.html
Datum: 02. července 2015 11:18
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
Ahoj. Co myslíte pos... se státní policie kyž mne zastaví na babetě s přilbou na kolo? Myslím že zrovna u té babety je to asi jiné než na 350ce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2015 12:58
Nevím jestli se se podělají oni, ale ty se poděláš určitě. Pokud se nepletu, sazba je stejná. jako za nepoužití pásů v autě(asi 2500kč na místě a asi 2 body). Helma, kterou bys měl mít na hlavě musí splňovat jakousi normu a být určena pro motorky(nejsem si jistý, jestli starý český helmy se můžou podle dnešních předpisů používat. Myslím si, že opravdový aktivní blbec by tě zkásnul taky, ale zatím jsem takového nepotkal)
Datum: 02. července 2015 12:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 02. července 2015 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel18174
Ano,je to klasické M2T s api TB co nerozpouští nic a tvoří karbon,je to ok
Datum: 02. července 2015 10:10
Jméno: Raďas
IP: uživatel18172
Malinko chytám nerva. Svíčka Brisk mi v ničem nevydrží. Dvě jízdy do práce na bábuše a další svíčka.. Denso je bez problémů.. Je to normální??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2015 22:50
A dnešní zajímavost,jen pokus.. Svíčka 19 co mi v 207 začal motor prskat střílet a nešel do otáček, vynechával, tak v 210 funguje. ))
Datum: 11. července 2015 22:50
Čti pořádně, píšu že v babetě 207 jezdim na 19ku. Mám podobnou zkušenost jako ,,standa,, Servisujem čínský skůtry a nestalo se mi, že by ta jejich svíčka bez značky odešla.. Nechápu.. A dneska taky dobrý.. Udělal jsem si GO na 210. Samozřejmě nová Briska. Našlápnu, babetta si vesele brblá a po 15 minutách začaly padat otáčky. Přidal jsem plyn a do otáček už nešla. Kuckala střílela až zdechla. Už jsem ji nenahodil, svíčka mrtvá.. Asi tu máme divnej benzín, nebo nevim..
Datum: 08. července 2015 22:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
jestli jezdíš v Pionýru 19ky svíčky tak se nediv, že odcházejí
Datum: 07. července 2015 10:59
Jméno: standa
IP: uživatel18181
A ještě jeden. Nedávno jsem jel na opravu takového malého skútru 4T asi 80-100ccm - ne čína - takový to provedení s robustníma kolama na pláž atd ... že na tom jezděj děti na poli a v lese a že už na podzim mu to blbě chytalo a teď na jaře už to jen párkrát prdlo a konec. A děti že otravujou že chtěj jezdit. Po složitym oddeklení všeho jsem vyndal svíčku - bez jiskry - mrtvola -ale kopalo to do prstu fest - svíčka takovej hubenej atyp s malym závitem - tak že ji objednáme ... ale nedalo mi to,tak jsem ji ještě oškrábal malym šroubovákem,přiklep sem ji tak o desetinku,ohřál jsem ji zapalovačem a škrtnul startérem...a světe div se,plná jiskra,zašroubuju,jede to ... a jede to už 2 měsíce ok ...takže zkus ještě o desetinku přiklepnout,třeba je to celej problém
Datum: 06. července 2015 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel18181
Holt maj vyšší zmetkovitost no ... co naděláš ... pamatuju si,že před 10 lety bylo taky takový období,že jsem koupil novou svíčku a ona po chvíli odešla ... dokonce se pak zjistilo,že ty svíčky maj buď modrej a nebo černej nápis a snad ty s černym drželi,modrý zmetky (a nebo naopak) ... pak to utichlo,nepamatuju za poslední roky,že by byly problémy se svíčkama... asi někde vyhrabali starý krabice tech svíček co zlobili a zas je pustili do prodeje zkus svíčky kupovat v jinym obchodě ... Jen dodam poznámku - mám na motorkách neodrušené fajfky,klasické červeně VN kabely s měděnym vodičem a svíčky používám bez vysunutého jiskřiště a bez eRka (N14C) - neodrušené. Dobře si pamatuju,že když jsme jako kluci jezdili motokárou,tak to lidem rušilo televize,tak jsme pak koupili dlouhou fajfku s odrušenim,svíčky s eRkem,uhlíkový kabely ze šáde a bylo ticho,lidi neřvali,ale při každym druhym problému jsem tam musel narvat komplet nazpátek neodrušený kabel,fajfku,svíčku aby to zas jelo a pak zkoušet jestli odešla svíčka nebo fajfka nebo špatnej kabel ... a furt se něco sralo ... hlavně ty svíčky s eRkem ...a ty fajfky taky nic moc ...
Datum: 06. července 2015 6:30
Tak já fakt nevim. Dřív s tím problém nebyl, jezdili jsme na všechno možný, motor nastavenej vod voka a svíčky šly dokud se neudělala pecka.. Nepovedlo se vám někomu na tohle přijít??
Datum: 05. července 2015 23:01
s briskami je to zaujímavé, do Trabanta som kúpil a v jednom valci mi odišla po 5km... druhá vydržala až kým som ju preventívne nevymenil
na pionieri som mal problém že sviečka vydržala pár km a potom nič, motorka chodila len s jednou historickou palkou... po prerobení na batériové zapaľovanie zrazu fungovali normálne aj tie "zlé" sviečky
inak briska v porovnaní s inými je asi najodolnejšia voči zaliatiu
Datum: 05. července 2015 12:31
Jméno: Jezevec
IP: uživatel18178
Čau na Jawe 350 jsem mel ten samy problém nova svicka Brisk jela tak 3km a prestalo to jet po vymene za staré vše ok vyřesil jsem to svíčkama do motrové pily a bez problemu. Jinak v Panelce a na fichtlu Brisk bez problému toš tak.
Datum: 05. července 2015 12:12
Jméno: Raďas
IP: uživatel18177
Jo svíčka je taková cihlovka, chytý krásně, tahá pěkně. Odtrh svíčky je jedno, a´t jsem dal správnej nebo velkej, stejně se to stane. Dřív na starý svíčky jsem tohle neznal. Tak další možnosti??? Místo 19ky jezdim teď na 17ku a 30km drží. Ale je to znát na motoru..
Datum: 03. července 2015 23:07
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Musíš to mít pořadně seštelovaní.Karburátor,zapalování,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody 0,4-0,5mm.Svíčka musí mít barvu světle hnědou,nesmí být mokrá nebo černá jak uhel.
Datum: 03. července 2015 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel18176
Tvé problémy budou spočívat nejspíš v nastavení karburátoru. Moje zkušenost je opačná. Je až neuvěřitelné co svíčky Brisk vydrží oproti dražším "značkovým" svíčkám za dvojnásobné ceny.
Datum: 03. července 2015 6:16
Jméno: Raďas
IP: uživatel18175
A já na ní najel 40km .. Tak co s tim mám dělat?? U mustanga mi odešla jen po pár zkouškách na stojanku. párkrát do plnýho a konec.. Odešla mi i ve stadíku. Tak není to tím že nedávám klasiku M2T?? Nic jinýho mě nenapadá.. Dokonce jednou jsem dělal psí kusy se simsonem, nejel, špatná svíčka. Dal jsem novou , neskutečně zlobil, nechtělo to pořádně chodit. Udělal jsem všechno co šlo a stejně nic... Po útrapách jsem dal další novou svíčku a bylo vyrešeno..
Datum: 02. července 2015 23:14
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Já na svíčku brisk s jawou 50/21.Najezdíl 3500km bez problému a furt drží.
Datum: 02. července 2015 16:50
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
Těžko říct, mám z brisků také špatný pocit. Před lety jsem vypozoroval že mi nezlobily svíčky s černým nápisem, ale spíš to byla náhoda. Odcházely mi svíčky hlavně proto že se mi hlava a válec přehříval...
Datum: 02. července 2015 6:58
Ahoj, měl bych dotaz ohledně homologace helem. jaký je rozdíl mezi normou Ece 22-24 a Ece 22-05 ? Na starou helmu mi spadla číza tak scháním novou předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2015 21:55
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
Zdar draci. Prosím pomoc potřebuji poradit, už jsem zoufalej. Mám mustanga, pod kopcem ho roztáhnu a maže cca 300m, po té se začne dusit jako když jedete a zároveň brzdíte až skoro chcípne. Stačí vyřadit a klape v pohodě po chvilce opět jede normálně, ale jak ho držím dýl na plnej, tak to udělá zas. Dal jsem nové zápalko, gufero od zápalka, novou spojku+gufero od spojky, novej karburátor, filtr i kohout, fajfku i asi 3 svíčky. Stále nic nezabralo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:19
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
Jo všechno čistý a nový. Vyčistil jsem i výfuk a pořád nic.
Datum: 07. července 2015 20:19
Zkusil bych cestu benzinu, plovakovka, kohoutek, palivovej filtr, všechno čistý?
Datum: 05. července 2015 21:44
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
To jsem zkousel a taky nic. Na konec jsem dal ten tuning bez boxu
Datum: 01. července 2015 22:21
Jméno: Raďas
IP: uživatel18172
Laboruj se vzduchem, utěsni pořádně filtrbox, nech třeba jen jednu díru a podobně..
Datum: 01. července 2015 21:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Ahoj. Čím to je že babeta nejdedo otáček je jakoby přidusená. Všechno má nové benzín jde překrásně. Špatně chytá, po chvilce je žhavá svíčka. Svíček sem měnil pět a žádná změna. Zkoušel jsem bohatost směsi různě, zapalovaní potáčet a žádná změna. Měl sem motor rozpůlený všecko sem vyčistil nádherně dal nové těsnění na silikon pěkně nalepil.,gufera nové všcko nové. V karburátoru nový ventil jehlový, plováky,tyristor s cívkou GYT, zapalovací pól, nastavené to je a nejede a nejede do otáček nejde. Jak se motor zahřívá z chladného stavu tak motor skomírá a chcípá. Prosímvás co to ještě može byt? Jaká zrada
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2015 22:31
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Vzduchový filtr tomá takovou drátěnku. ten vzduch jde přes rám do takového kousku trubičky,přes krytku na karburátoru. Zkoušel jsem ten filtr vydělat nepomohlo to. výfuk jsem pak sdělal a taky to nepomohlo. Plováky jsou nastavené, směs jsem zkoušel všelijak a žádná změna.
Datum: 03. července 2015 22:31
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Jaký máš vzduchoví filtr??15
Datum: 01. července 2015 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel18171
Teplá svíčka se nevyndavá. Černá svíčka znamená chudou směs. Muže bejt třeba ucpanej vejfuk.
Datum: 01. července 2015 13:04
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
To nemože už když to je přetěsněné perfektně. už to nedýmí. Svíčka je suchá černá a po chvilce jízdy žhavá. Ujedu dvacet metrů někde a dvacet zpátky a je to žhavé ta svíčka že mě to pěkně spálí pazůry
Datum: 01. července 2015 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel18171
No žere ti ten převoďák ...
Datum: 01. července 2015 11:08
Ahoj. Sháním víko prední brzdy na pařeza 550. Nemáte někdo . Díky Mirdas
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2015 19:53
Jméno: filip
IP: uživatel18169
zdar mam 639 a stale tam neco chrasti od spojky nebo od retezu na spojkovem kosi .. kdyz je vypla a tlacim to tak urcite miste to pukne se my zda .. retaz novy lamele nove ferodo taky strunkky .. moto najeto cca20 500 km ... co to mze byt ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2015 17:57
Myslím si, že záhadu nejspíše objevíš demontáží příslušných komponent. něco podobného se mi podařilo u 175/356, kdy se nějakým, pro mě nepochopitelným způsobem, "vypařila" zajištěná matice držící spojkový koš, který následně stále plnil svojí funci, avšak za současného opírání o kryt motoru, což způsobovalo hluk jako kdyby se vysypala celá převodovka(hlavně při vyplé spojce). Osobně nevím, jak má 639 řešené startování, ale pokud je tam něco podobného, jako u starých motorek a rachot se ozývá stále, tak by mohla prasknout nebo "zmizet" pružina cvrčku, který se nacházel pod spojkovým košem. Pak už mě napadá jen vysypané nějaké ložisko(hlavní hřídel převodovky?).
Datum: 30. června 2015 17:57
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Ahoj. Jaké následky má špatné těsnění mezi blokama motoru? má to vliv na výkon(tah) motoru a startování? Jedná se o babettu 210. Studená jede a jak se začně zahřívat tak už nejede. Všechno má nové. Tyristor,zapalovací pól, indukční cívku, plovák v karbecu a jehlový ventilek svíčka nová. Flusá olej do výfuku, když vytáhnu svíčku tak je zaolejovaná, špatně chytá, kouří nadměrně a ten kouř smrdí strašně hustý kouř našdlý až černý? prosím poraďte. Je to těsnění mezi blokama?\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2015 11:56
když sundáš víko spojky a podíváš se pod kolečko okolo kliky tak uvidíš praskliny v karteru.Jediná možnost je vyměnit karter a každopádně mezi bloky (kartery) dávej vždycky papírové těsnění natřené vazelínou
a nikdy silikon!!! Ten nevydrží tlak kliky.
Datum: 06. července 2015 11:56
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Gufera naklikové hřídeli sem vyměnil oboje a nepomohlo to.
Datum: 30. června 2015 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel18168
Ano,těsnění mezi blokama,nevim jestli u babety je i nějaké gufero ,kde by byl olej ... neznam ten motor,u pio je to častá závada
Datum: 29. června 2015 22:15
hledam ucasniky zajezdu do chorvatska na fichtlech najde se nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2015 18:11
Jméno: Zar
IP: uživatel18196
Kdy , kudy, na jak dlouho a za kolik jel bych na 99%
Datum: 11. července 2015 18:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Kedy sa chystáš ???
Datum: 02. července 2015 1:16
už to mám za sebou. Kdyby jsi potřeboval něco poradit tak napiš.
Datum: 01. července 2015 22:21
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
Posl.aktualizace: 02. července 2015 12:32
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
Super. Díky moc.
Datum: 02. července 2015 12:32
Matici se 6 zářezy, takovou jako je na fotce, mám mezi kolenem a tlumičem na 487, Stejně tak ji mají i 471 a 472. Buď byla verze se šlicem na o-kroužek nebo se závitem na tuto matici.
Datum: 01. července 2015 17:09
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
Právě že 471 a 472 mají tyhle matice na válcích, kde se tím chytají kolena. To 477 to má jinak, ta má tuhle matici jen mezi kolenem a tlumičem. Ale asi máš pravdu, že rozměrově budou stejný. Zmátlo mě totiž, že svý 477 mám na matici jen 4 zářezy, kdežto tady na foto je jich 6. Ale to už je detail.
Datum: 30. června 2015 11:27
Pokud to má Sesa dobře popsaný a matice je pro 471/472, pak je i pro 477, vzhledově to odpovídá.
Datum: 29. června 2015 18:16
|
|