video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím všechny pinckaře. Moc rád bych poprosil o radu lidičky kteří mají zkušenost s přestavbou pionýra na cross. Stavím pro syna a dostal jsem se k sekundárnímu převodu a nevím (nemám s tím žádnou zkušenost) jaké kolečko a rozetu použít aby se z fechtla stala terénní bestie. Moc děkuji za rady. Přeji hezký den.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2020 12:14
 No nakonec sem se nedozvěděl nic! Ani k tej púvodní radě 60 zubú, ani k mojej radě 75! Na meilu sem taky nenašel žádnú odezvu! Jak tatínek pokračuje, či to synáčka mezi tema radama přešlo? Prostě nic! No Franky nebo Stando, řekni, nejni lepčí jit na pivo nebo dělat neco užitečnějšího, neš tadyk radit? Ešče, že se toťkaj přes meil podařilo klukom pomoct! Jak to tadyk má fungovat, gdyž nigdo neporadí a gdyž ano, toš se stejně nezjistí eslik to k nečemu bylo! Pokáď budu vědět a budú odezvy, rád poradím nebo přispěju vlastníma ověřenýma skušenosťama! Šak se dá aj meilem, aby se člověk nestyděl optat! Gdo se neptá nic se nedozví!!! Hlavně se dycky fšecí vraťte v pořádku dom!!! Třeba aj s pomocú iných ale v pořádku!!! To Vám fšeckým přeje Oski!
Datum: 06. září 2020 12:14
 Ahoj!Aani nefím , jak oslovit, ale to nefadí! Toťkaj sem si spoměl, že gdysik dávno se negdo ptal na rozetu na Pionýra pro cros! A nemohl sem to najit! On se uš negdo přihlásil! 60 zubú prospěje, ale žádná bestie se s teho ešče nestane! Já bych doporučil 75 zubú a potom experimentovat s kolečkem na motoru! 11, 12, 13, zubú podle trati! Vlastní skušenost! V minulosti sem totok radil a s úspěchem! Více možem rozebrat na meilu! Možná najdu aj fotky gde co sehnat! HI!HI! Toš tak. Oski
Datum: 08. srpna 2020 15:58
 Tak třeba dejte 60tizubovou rozetu dozadu a dopředu 11z sekundáro
Datum: 27. července 2020 14:14
Jméno: Jawa
IP: uživatel13743
 Zdravím chci se zeptat mám motor Jawa 250/590 ve freze a mám problém že nejde motor vytočit do maxima vždy při vytočení se jakoby sekne začne bublat a strašně hulit a dál otáčky nevylezou.. motor jsem teď měl rozhozený a měnil gufera ložiska těsnění prostě taková menší go.. zkoušel jsem to na karbec kterej byl na j. 175/356 a ten jel suprově bez problémů ale na 250 nešel vůbec za plynem a byla při akceleraci díra.prvně mě napadla tryska malá tak jsem dál větší a znatelně se to zlepšilo ale pořád to není ono.. takže pořadí někdo nějakou optimální ověřenou trysku na otevřené sání? Jo a mám tam zapalování z détáka a ještě mě napadá vačka divného tvaru jestli to taky nemůže dělat.. z předstihem a odzrhem jsem taky zkoušel laborovat ale taky nic a svíčka je nová ... Poradí někdo kdo se s tím taky setkal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2021 21:27
Jméno: Oski
IP: uživatel19620
 Hlavní trysku máš čistú?
Datum: 26. března 2021 21:27
 Zdar draci, mám doma dvě naprosto stejné hlavy z Jawa 555 - koupil jsem nové svíčky Brisk N14C -klasika. Světe div se, jedna svíčka po utažení je v první hlavě naprosto v pořádku, tak jak má být a v druhé hlavě je o cca 4-5 mm zapadlá. Hlava není nijak opravovaná. Máte někdo zkušenosti, že by byla hlava takto špatně odlitá z výroby? Dále mě zajímá, zda tam mohu dát tedy svíčku Brisk LR12YC s delším závitem. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2020 9:08
 Ahoj Honzo23! Su rád, že si připsal a zaspomínal na doby, gdy tadyk radil Standa a další kluci! Děkuju za reakci! Je krásný, že chceš vrátit vědomosti co ses tadyk dověděl a posunulo Tě to dál! Nech z teho máš radosť aj do budoucna, třeba aj bez teho, že Ti dají vědět jak to dopadlo!
Datum: 22. března 2020 9:08
 jo pamatuju ty časy kdy tu radil Standa a další, bohužel dneska je jiná doba no  když tu radil Standa, tak jsem byl ve fichtlech zobák, teď už něco málo znám , tak se snažím oplatit to co jsem tu před lety dostal a nechci aby to tu úpně umřelo, protože sem chodím už cca 15 let
Datum: 21. března 2020 20:27
 Ahoj kluci! Budu psat fšeobecně! Protože su obyčejnej přispěvatel, toš si dovolím psat, jak u nás mluvíme! Pravidla pro přispěvatele, by podle mě, měla být napsaná s pečlivostí a spisovně!!! To, že sú rúzný nářečí, zvyklosti a aj rúzný názvy nechám na každým zvlášť! Co se mě vúbec nesce chápat, sú ve většině reakce na Vaše dotaze! Proč, gdyž negdo poradí, třeba aj špatně, se nedočká reakce??? Jako v tomto dotazu! Jak dlúho si myslíte, že Honza23 se Vám bude snažit radit? Dyť ho to časem přejde, tak jak Standu, Kolečko a aj dalších! Ostatní kluci o kerých tadyk nepšu se nezlobte, ten seznam z minula by byl o hodně delší! Šak víte keří ste to! Aj závodníci keří místo tréninkú se tadyk snažili pomoct! To, že se optáte, tým se problém nevyřeší! Ani rada kerú dostanete, sama o sobě nepomože! To si potom musíte udělat sami! Nebo aspoň skusit!!! Možná kamarádom se pochválit, co ste dostali za radu a možná společně se snažit problémy řešit! O nejakým překlepu se dopředu omlúvám! Šak ty písmenka sú hodně malý! Su ochotnej tady slušně diskutovat, nebo na zveřejněným meilu! Toš tak. Nech se kola točijú dycky po silnici a dovezú Vás fšeckých v pořádku dom!!!
Datum: 20. března 2020 14:19
 co nějaká fotka? docela mě to zajímá
Datum: 05. března 2020 20:28
Jméno: Jindřich
IP: uživatel19641
 Vložka tam není. Koukali na to i zkušený borci a každý kroutil hlavou. Díky za radu.
Datum: 04. března 2020 22:10
 to je hodně divný, není tam daná opravná vložka? občas to ani není moc vidět že tam je, nikdy jsem to nezkoušel ale asi jí tam dát můžeš, jen bych tam dal N14YC a ne 12 a ještě s odporem
Datum: 04. března 2020 19:45
Jméno: Michal
IP: uživatel19637
 Dobrý deň, aké máte skúsenosti s kvalitou repliky reumaplechu a krytu motora pre jawa 05/20? bude niekedy aj v ponuke fichtlkramku? Dakujem za radu\r\nhttps://www.motojelinek.cz/Predni-kryt-revmaplech-replika-JAWA-50-05-20-d5205.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2020 17:26
Jméno: Michal
IP: uživatel19639
 díky za odpoveď !
Datum: 29. února 2020 17:26
 no ja to muzu taky prodavat ale bylo by to drazsi a to se mi nechce,, podle me to bude ok,, ale na oko to bude orig ale kazdy po patrany prijde ze je to replika ale zatiim sem o tom zadne recenze neslisel,vim ze to dela replikar co tomu rozumi .-) taky by me zajmalo zda je ok, ale nejlevnejsi to bude u jelinka to je jasny
Datum: 27. února 2020 20:21
 Čau Draci. Dnes jsem chtěl jet do rachoty na Babetě, ale jen jsem vyjel tak mi popraskaly žárovky. Do dnes bylo vše OK. Odpolko jsem změřil napětí a ukázalo mi to přez 20 volt ! Nevíte kde by mohla být chyba ? Pomohl by případně při takovém přepětí zde prodávaný stabilizátor ? Díky za rady. Pelda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2020 19:18
 zdar, no jednoduchý, na prázdno ti to ukazuje nesmysl, je třeba mít v okruhu žárovky se správnejma hodnotama, nejspíš ti praskla jedna a jak tam zůstala jen ta jedna tak jí to okamžitě sežehlo taky. Já když dělám nějakou babettu tak tam stabilizátor dávám automaticky a mám klid.
Datum: 20. února 2020 19:18
Jméno: Jan
IP: uživatel19634
 Dobrý den, je potřeba tyto pouzdra https://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_uzavrene_125_175222.html , https://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_otevrene_125_17522.html ještě nějak vystružovat ? nebo je možne jen nasadit a složit motor ? kdyby jste mi poslal jen přesné rozměry pro porovnání se starými byl byl bychrád děkuji Zedník
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2020 18:20
Jméno: Vašek.
IP: uživatel19635
 Zdar. Tyhle pouzdra jsou už dělané na míru takže hned k použití
Datum: 16. února 2020 18:20
 Zdravím. Neviíe někdo kolik zubů má orig. sekundární řetězové kolečko na Jawa 350 Tramp nebo Styl? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2020 23:38
 katalog pravy 17z
Datum: 06. února 2020 23:38
Jméno: Karel
IP: uživatel19630
 Problem s elektroinstalací na pionýru 21 , při GO motoru jsem zjistil že mám rotor 30W 206170 a stator je tam 6 V 20W 05-6120 bude v něčem problém světla , klkson? Kabeláž vede do motoru pouze 1 černý drát a 1 zelený , na jedné cívce je jeden konektor volný, dají se pouze přehodit samotné cívky z 30W statoru do 20W statoru, nebo bude lepší řešení vyměnit celý stator za 30W? děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2020 0:09
 Tento problém jsem řešil při go mojeho stroje. Musí sedět stator i rotor. Pokud ne bude házet slabou jiskru. 05 má zapalovací civku vlevo. 20 vpravo dole. Dá se to vyřešit prehozenim těchto cívek ale pozor. Záleží na karteru. Pokud máš karter bez vybraní vpravo dole. Zapalovací cívka se ti tam nevleze. Pokud tam vybraní je, tak stačí ty cívky prohodit a máš vyřešeno.
Datum: 21. března 2020 0:09
Jméno: jirka
IP: uživatel19504
 Musí ti sedět kombinace rotoru, cívek a zapojení. Držák cívek (stator) může mít jakékoliv označení (05 nebo 20), důležité ale je, jaké cívky a kde jsou umístěny. Barvy ani zapojení z hlavy nevím, najdi si obě schémata a podle jednoho z nich to zapoj.
Datum: 24. ledna 2020 16:02
 zajímalo by mě jestli to s tím někdy fungovalo, protože jednou sem měl rotor 20W a stator 30W a i když blbě tak to fungovalo. Ty rotory mají jinak uložené magnety, takže to nikdy nebude fungovat tak jak má. Nejlíp když to vyměníš celé. Mám už nějakou dobu v hlavě jestli by ten rotor šel předělat, ale nevím jestli je to jen poposazené nebo jsou i ty magnety samy o sobě jiné, pokud by byly stejné pak by teoreticky stačilo poposadit rotor a popř. i vačku, \r\nSamotné cívky se myslím přehodit nedají, každá je jiná, jen ta zapalovací je furt stejná
Datum: 24. ledna 2020 15:10
Jméno: Jawapiomyr2201980
IP: uživatel19629
 Zdravím měl bych dotaz okolo helmy na pionýra vím že by helma měla mít homologaci ale já bych chtěl jezdit s helmou Cassida cross která se mi daleko více líbí než ty nové helmy ale ta Cassida cross nevím jestli má odpovídající homologaci které mají nové helmy a otázka tedy zní můžu jezdit s touto helmou bez toho aniž bych měl problém s policií a nedostal žádnou pokutu 🙂. Všem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2020 8:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
Datum: 27. ledna 2020 8:44
 Zdar, homologaci ta helma jednou dostala, to znamená že i teď když jsou homologace přísnější, tak s ní jezdit můžeš. Mám jí taky a občas s ní jezdím ale je třeba se zamyslet nad tím co je ti přednější jestli vzhled nebo bezpečnost.
Datum: 26. ledna 2020 15:15
Jméno: Kodlik
IP: uživatel19625
 Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
Jméno: Kodlik
IP: uživatel19625
 Díky moc.Karel
Datum: 17. ledna 2020 11:07
 http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html
tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
Datum: 16. ledna 2020 20:34
 Ahoj draci. Potřeboval bych poradit,mám tu teď na zprovoznění Manet Korádo a má zrezlou nádrž.Řešil jste to někdo?Jak je součástí rámu tak mě napadá jen nalít tam odrezovač a nechat do druhého dne, vypustit a vyplachnout lihem.Myslíte že by to mohlo fungovat ? 🙂
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2020 22:20
 ja pouzzivam kyselinu fosforecnou je super za ma i pasivku ze material dostane po odrezeni antikoroziní povrch
Datum: 09. května 2020 22:20
Jméno: Martin
IP: uživatel19628
 Odrezovač je OK, ale používám ho s horkou vodou a nádrž obalím hadry, aby nechladla moc rychle a pak hodně vyplachovat vodou a pak pořádně vysušit foukáním teplým vzduchem a pak se musí hned "namazat"
Datum: 20. ledna 2020 13:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Kdysi jsem odrezovač zkoušel podobným způsobem na nádrži se slabou liškou. Asi 4 nádrže jsem z toho měl černý bordýlek v karbci a musel ho kvůli tomu několikrát čistit. Byl to jemný bordýlek, co prošel i filtrem. Pak jsem udělal na hadičce uzel a jednou za čas vyndal hadičku a bordel vypustil.
Datum: 16. ledna 2020 10:08
 zdravím, v pionýrech se hrabu už pár let, ale teď mám takovou zvláštní věc: Fichtl normálně nastartuje, i se krásně rozjede, ale na trojku i občas na dvojku motor občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, na plno jede v pohodě, jediné čeho jsem si všiml, tak že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu. To škubání je opravdu zvláštní, nikdy jsem to na pionýru neviděl, jo a ten motor není žádnej vyběhanej šrot. Budu rád za každý nápad, snad se tu ještě někdo najde co dokáže poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2020 20:19
 Díky za radu, až budu mít čas tak se na to vrhnu
Datum: 21. března 2020 20:19
 Ahoj, problém hledej v karburátoru. Vylučovací zbusob bude asi nejlepší. Jehla, hladina, dokonalá čistota kanálků. Nezapomeň na filtr, pokud máš ten krátký sportovní, rád se ucpava. Mě se přicpal po 300km
Datum: 21. března 2020 0:19
 omlouvám se, blbě jsem to popsal, psal jsem to v práci  škubne (trhne) to přibližně v polovičních otáčkách motoru, když točí málo nebo na plno tak jede krásně a tím plynem jsem myslel to že když motor má ty přibližně poloviční otáčky, tak to nejvíc dělá když držím plnej, když držím půl plynu tak je to dobrý, je to takový divný trhnutí, jak kdybych na vteřinu otevřel nějakou přívěru
Datum: 10. ledna 2020 15:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Zapalování v pořádku, benzín do karburátoru dotéká, zlepší se to, když se v plných otáčkách podrží cupovák?
A moc nechápu ten popisek: „občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, naplno jede v pohodě“ a pak píšeš: „že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu“
Datum: 10. ledna 2020 12:05
Posl.aktualizace: 12. ledna 2020 11:54
 aha, já to zas tolik neřešil, tenkrát mi ho doporučil mechanik co mi dělal GO, alespoň jsem o něco chytřejší zas
Datum: 12. ledna 2020 11:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19624
 Honza: osobně bych nedoporučil olej s Jaso FB, když za ty peníze můžu mít lepší oleje. JK: A mogul TS jsem taky jezdil, ale hulí jak cikán za bukem. Takže jsme od něj s partou upustili.
Datum: 12. ledna 2020 11:45
Jméno: JK
IP: uživatel19623
 Ověřený je taky MOGUL TS
Datum: 12. ledna 2020 6:38
 já léta kupoval https://www.prodejoleju.cz/2-t-1/sheron-motorovy-olej-m2t-1-litr/ a nikdy jsem problém neměl, teď leju https://www.motofanda.cz/2t-oleje/4159-denicol-olej-super-hp-2-1l.html?gclid=CjwKCAiAmNbwBRBOEiwAqcwwpeg9dV7dNEeGkuo0cERZLt2baC72DR5vJGrTy5gOrIOkMEJUtnOnaBoC5woQAvD_BwE , ale jen protože jsem ho dával do upravenýho endura a to už nemám
Datum: 08. ledna 2020 18:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Budu kontrovat: https://www.lavio.cz/e-shop/oleje/motorove-oleje/pro-motocykly/pro-moto-2t-motory/101/lavio-moto-synt-2t.html
Lepší specifikace: JASO FD; API TC+; ISO-L-EGD; CEC TSC-3
A cena při větším množství příznivější. Brali jsme s partou 50l sud a dostali jsme někam k 75 Kč za litr. Jezdí ho celá naše banda (640, 634, 472, kývačka...) už x let, projeli jsme Balkán, ukrajinský poloniny, Rumunsko, Albánii, kde bylo 45 °C ve stínu atd.
V poměru cena/výkon asi lepší olej není.
Datum: 07. ledna 2020 11:40
Jméno: Dwein dibly
IP: uživatel19619
 Fíha draci 😀 tak jsme s kamarádem co je trošku přes ty proudy poměřili nějaké to zapalování kvůli dobíjení. Klasické cívky není třeba moc představovat, ty umějí dost... Ale pak jsem přivezl klasické vape, dali rotor do stojanové vrtačky co umí asi 2500 ot/min. stator uchytily a začli měřit. Měříme střídavý a koukáme že z toho leze klidně 30-50 voltů. Tak jsme to usměrnili kostičkou a vono furt lezlo dost voltů a nějaké ampéry, tak jsme připojili nějakej stabík a hle najednou jsme nabíjeli 13,8 - 14,2 volty baterii. Pak to mělo ještě pokračování po montáži zpět do fichtla a testováním dalších komponentů. Různé otáčky, zatížení atd. A co vy, zkoušeli jste to někdo taky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2020 19:01
 je jasný že na prázdno to bude ukazovat úplnej nesmysl, jedinou zkušenost co s vape mám je, že když mělo správnou zátěž tak to fungovalo v pohodě, ale jakmile praskla jedna žárovka, tak to okamžitě spálilo i tu druhou, tak jsem tam dal stabilizátor napětí a je klid
Datum: 08. ledna 2020 19:01
 Ahoj Dvein nebo jak Tě oslovit! No ono to s tú eletrikú nejni aš tak jednoduchý, ale zaséj je to jednoduchý gdyž se člověk o tem neco snaží dozvědět! Generátor naprázdo, nebo aj nejaký nabíječ nebo dobíječ, gdyž nejni zatížený patřičným prúdem na kerý je navrženej, toš se potom člověk nestačí divit! Negdy ani profesionál! Vape sem v rukách neměl a ani ho neviděl, ale takových pokusú sem se nadělal spoustu, neš sem zjistil jak se to chová! Gdyby vznikl problém, toš se tadyk ozvi! Ahoj JAWA751.
Datum: 04. ledna 2020 20:26
 TAK AT VAM TO DRACI V nove MOTOSEZONĚ 2020 FRČÍÍÍÍÍÍ > hlavně žádýn frajeřinky a mnoho tolerance na ČR silnicích, přeje SESA
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2020 18:26
Jméno: Dwein dibly
IP: uživatel19619
 Fúha draku, Tobě taky přejeme vše nej. Hlavně více kvalitních a levných dílů na ty naše stroje.
Datum: 04. ledna 2020 18:26
 Zdravím
Možná to tu bylo tisíckrát ale tak v mládi mně tyhle stroje minuly a ted pro oddech od práce jsem si pořídil pio 21 a tak nějak se snažím o celkovou generálu
Co mně trápí udělal jsem motor všechno co šlo ložiska gufra klika ojnice píst válec od stejskyho atd ..
Vše se točí krásne volne vše sedí ale začala se mi zadrhávat nakopávačka respektive nejde sešlápnout.Tedy rukou motor zatím na stole.
Dával se novej startovací segment plus pružina je možný že špatně dosedaj zuby jak jsem někde čet? a tedy znovu půlit motor což se mi vůbec nechce a co dál? zkontrolovat dosedání zubu? někdo tvrdil první zub pryč? díky za radu .
Je fakt když dam kvalt a pohl sem s tím přes šroub magneta a vyřadil tak to pak chvilku šlo párkrát prošlápnout ale pak se to zas hryzlo .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2019 9:50
 Tak mně to nedalo a s nechutí to rozebral porovnal pořádně segment origo s novo výrobou a byly tam nepatrné rozdíly nabrousil jsem lehké zkosení na boční hrany a trochu upravil náběh prvního zubu pač to tam bylo takový lomený a výsledek je o hodně lepší uvidíme jak se to bude chovat ve stroji.
Datum: 05. prosince 2019 9:50
Jméno: Vašek
IP: uživatel19615
 Zdar, jestli to dělá jen občas tak bych to neřešil, setkal jsem se s tím skoro u každého pionýra, prostě zuby nezapadnou do sebe ale stačí pohnout motorem přes kvalt a zase to jde. Dělá mi to taky, není to nic neobvyklého.
Datum: 01. prosince 2019 17:41
 Čau, koupil jsem si nepojízdnou Babetu 207. Nehází jiskru a teď sumíruju díly k nákupu. Elektrika byl totální sajgon, ale stejně si chci ověřit funkčnost snímače a tyristoru. Poradí mi nějaká dobrá duše jak to ověřít a jaký hodnoty kde naměřit ? Oboje je popraskaný, takže na to že to bude fungovat se spolehnout nemužu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2019 20:02
 aha tak ohm to tady nezná  tak znovu:
indukční cívka: 1 - 15 = cca 1ohm, 15 - VN = cca 5600ohmů
impulzní cívka ( žlutej drát): 17ohmů + - 1ohm ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO )
zapalovací cívka: 220ohmů + - 10ohmů
tyristor: mezi G, 1, 15 - nekonečno, mezi 1 - I = 60 až 400ohmů
tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
Datum: 02. prosince 2019 20:02
 indukční cívka: 1 - 15 = cca 1Ω, 15 - VN = cca 5600Ω
impulzní cívka ( žlutej drát): 17Ω + - 1Ω ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO )
zapalovací cívka: 220Ω + - 10Ω
tyristor: mezi G, 1, 15 - ∞, mezi 1 - I = 60 až 400Ω
tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
Datum: 02. prosince 2019 20:00
 Potřebuji pomoc, nemůžu nastavit předstih, s 0.4 odtrhem předstih nastavím pouze pokud je odtrh mezi kladívko na max a ještě k tomu je předstih špatně. Mohu zaslat fotografie. Když je odtrh 0.4, tak kladívko visí na druhej dorazu kladivka a vůbec se nedotýká vacky kromě HU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2019 19:53
 jednou jsem tohle viděl, když byl rotor z 20W a stator z 30W zapalování a jednou to měl kamarád když dal jinej válec a pak zjistil že je z J05, kde je jinak časování, ovšem pokud to nemáš v po GO tak to může být mnoho věcí, např. ubroušený pertinax na kladívku
Datum: 26. listopadu 2019 19:53
Jméno: vvz
IP: uživatel19612
 zdar,musím pochválit sesu-v pondělí jsem objednal díly a ve čtvrtek už byly doma-díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2019 12:02
 fuha draku,, tohle je spis spatny, pac nejlepsi je objednal jsem v pondeli a v utery rano uz to mam,,takze se u tebe se neco muselo seknout za dil,, proto to doslo pozdeji,,,,, ale diky
Datum: 22. listopadu 2019 12:02
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
 Čau hoši, potřebuji poradit od zkušených, aby mi Mustang nechcípnul musí mít nastavený strašně velký volnoběh, bylo mi řečeno že by to vyřešila laditelná tryska. Jak to mám naladit prvně volnoběh a potom trysku nebo naopak? Za všechny rady předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2019 9:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Tou laditelnou tryskou se obecně myslí hlavní tryska, která jde ladit. Ta ti s volnoběhem nepomůže. Dost často bývá problém s vysokou hladinou v karburátoru, takže je směs bohatá. Ta se šteluje ohýbáním takového plíšku v plovákové komoře. Tady je dobrý návod: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Zkus to prvně podle něj. Změnou hladiny se směs buď obohacuje (větší hladina) nebo ochuzuje. Také jde koupit menší volnoběžná tryska. Nebo se v té stavající už někdo vrtal drátem, tak je moc velká.
Datum: 18. listopadu 2019 9:56
|
|