www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Zdravím, JAWA 350 má neustále vysoké otáčky(asi 3500 ot.)po vypnutí sytiče klesnou, pak se zas zvýši, pod válcem, mezi karbem a válcem přetěsněno, vyměněno gufero pod zapalováním,(předtím chytala dost blbě, po výměně chytá líp, ale otáčky stejné) šoupátko v karbu je dole. Kdo by tušil PROSÍM poradte ! Mam podezření na tu gumu v které drží karburátor(je nová a namtlaná vazelínou), ale karb se v ní trochu mele. Co by se stalo kdyžbych prohodil trysky jak jsou v karburátoru, myslím, že ne, ale zvyšovalo by to otáčky ?? Za rady děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
Vem stetec plechobku z benzinem a mozna mista netesnosti natirej benzinem ...pokut netesni nasaje beno ze stetky a vyleti...co ten sitic zavira?
 
 
Datum: 07. června 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
Zdravím draci , je možné že když mám ČZ 125/476.01 aby byla z roku 1975 ? Totiž kdekoliv hledám tak se údajně vyráběly do roku 1974 , a kam mel tento export původně namířeno ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel18129    
Na štitku i v papirech je 75 , a export to je , mam kulatou nadrž , hlinikovy rafky atd atd ....štitek ani neni psany cesky
 
 
Datum: 12. června 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
A to ze masinu vyrobili v 75 beres kde z tp? Anebo stitku?Jinak bych v tom export nehledal jedna 125 z 2200 ktere jeste maji tp a sou v registru spolecne s tou moji?
 
 
Datum: 07. června 2015 14:58
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Nazdar draci nějak mi začíná zlobit spojka u Mustangu. Nejvíc se to projeví při zařazené rychlosti a vymáčklé spojce, kdy se po pár vteřinách začne samovolně uvolňovat a jde do záběru, když chci potom například zařadit vyšší stupeň jde to přes zuby a ihned do záběru. Na křižovatkách kde jsem nucen na delší dobu zastavit si vyřadím do neutrálu ve skutečnosti to ale musím udělat vždy, když musím zastavit. Když se chci rozjet zařadím rychlost, ale motorka se mi začne samovolně rozjíždět i když mám spojku pořád vymáčklou připomíná mi to automatickou převodovku jen s tím rozdílem že tady abych se rozjel nemusím pouštět brzdu. Máte nějaké rady co udělat aby se mi toto nestávalo ? Předem moc děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj draku máš mezi tyčkama pokud jsou dělené a štelovacím šroubem Kuličku???!!!!
 
 
Datum: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
sory za unáhlenou odpověd dotáhni šroubek přítlaku a zaaretuj
 
 
Datum: 03. června 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ojeté spojkové lamely vyměnit
 
 
Datum: 03. června 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak se projevuje malá vůle čepu v bronz. futru ojnice, nebo když se futro v ojnicí točí u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
Cinká to a se zhoršujícím stavem to až klepe. To že se futro točí už je hodně špatný. Pio s vymlácenou klikou jede hůř,ale dokud nevyletí první jehla dole tak se motor točí a "jede" ...
 
 
Datum: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, řešil tady někdo problém s velkou vulí v okach motoru na uchycení kříže ? :-) předem děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řešit to musím jelikož je tam velká vůle tak že se mi i trošku hýbe vejfuk nahoru a dolů. A nepraskne to když to prevrtam ?
 
 
Datum: 03. června 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
Nu a pokut to chces resit nezbyde ti nez diry prevrtat a udelat do nich vlozky
 
 
Datum: 03. června 2015 15:31
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, co mi u pionýra zvoní ve válci, když je po výbrusu a má najeto asi 400km? Motor jsem měl rozdělanej ale nic vyditelnýho jsem nezpozoroval.. Mezera mezi zamkama asi 0,35mm.. nevíte co by to mohlo dělat? Nemůže to bejt tim, že dávám málo oleje 1:50 , a pak se kroužky tolik ,,nezapejkaj" a zvoněj? Jinak pístní čep mě chodí v kluznim ložisku, nemohlo se něco stát tam?. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Co jse vymačká? Pístní čep šel do pístu docela pěkně, protože píst byl nahřítej, a vůle ve futru byla řekl bych rozumná..
 
 
Datum: 03. června 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak kliku nejlíp poznáš když ji tedy rozděláš. Vezmeš ji jednou rukou za ojniční čep a do ty ruky bouchneš směrem dolu a pak je slyšet cinknutí na ojnničnim čepu. Je to tedy laický ale funguje to. A jak ti tam šel pístní čep? lehce? Někdy se to vymačká do elipsy a už to cinká
 
 
Datum: 03. června 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
A jak cinká klika? Tadyto je takový jakoby chvění, jako kroužky spíš, ale ty toho nemaj najetý moc..
 
 
Datum: 02. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výrobce doporučil 1:20 ale v ty době byl pouze M2T. Dnes ty oleje jsou o něčem jinym. 1:50 je tedy hodně málo ale nejspíš cinká klika. Nový výbrus-větší tlaky tak to má za sebou. Většinou se dělá obojí-klika+ válec
 
 
Datum: 02. června 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
A proc proboha mazes polovicny pomer nez porucil vyrobce ? Vzdyt snad premyslis kolenem znam lidi co to hvizdli na 1 20.. a asi si nesrazil hrany na valci a hranach ze
 
 
Datum: 02. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: J.N.      IP: uživatel18107    
Zdarec lidi. Vím, že už to tu bylo několikrát psaný, ale jsem už fakt zoufalý. Mám po dědovi Pionýra 20 a ten od začátku ultra málo svítí. Postupně jsem natahal komplet novou elektriku, zkoušel 15W i 20W žárovku, všechno poctivě uzemnil, výsledek je pořád stejný. Chci vytáhnout značky z depozitu a poslat ho zpět do provozu ale s takovou mi nedaj technickou. Za jakoukoliv radu předem děkuju. PS: Pincek chytá na první max druhý našlápnutí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2015 6:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Jooo, ten Urbánek. Velice špatná zkušenost... viděl jsem ho dělat několikrát na burze. Ten jeho budící přípravek živí z benzinového elektrického agregátu, kterej se mu regulerně dusí, protože není s to tím uživit buzení rotoru. Takže jsem se rozhodnul že na burze si od něj budit nagnety nebudu. Tak jsem mu zavolal a dost nepříjemně mě odbyl že o víkendu nebývá doma.. tak jsem se domluvil že mu zavolám kdy v týdnu. Přestal mi zvedat telefon, tedy říkám si napíšu a upozorním.. napsal jsem tedy SMS že budu volat... změna veškerá žádná. Zkusil jsem tedy i mail a dodnes a je to nějakej ten čtvrtrok nic... zkrátka jsem rád že ho nepotřebuju a že jsem si poradil jinak. Pán je ochota sama ale jen když jemu se chce.. socialistickej kapitalismus. Fakt miluju tyhle rádobypodnikatele :-D. Když od něj chtěl nabudit kamarád rotor na Jawu 90, tak se mohl přetrhnout, potřeboval totiž na výrobu přípravku zkušební rotor kterej neměl a zřejmě u rotorů J90 viděl "díru v trhu"... No tak mi ten rozpor jak s námi jednal tehdy před lety a jak se mnou jedná dnes přijde k zblití...
 
 
Datum: 03. června 2015 6:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Co vím tak Vape je na 20W, tj. 15W dopředu 5W dozadu... lepší je tedy 30W origo zapalko :-)
 
 
Datum: 02. června 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: Drn      IP: uživatel13436    
Vygoogli si urbanek velim.
 
 
Datum: 01. června 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na STK ti intenzitu světla kontrolovat nebudou. Hlavně ze svítí. Jde jen o to jestli budeš jezdit v noci. Pokud ano tak doporučují koupit a vyměnit za 30 w zapalování nebo vape.
 
 
Datum: 01. června 2015 14:21
 
 
 
 
Jméno: J.N.      IP: uživatel18107    
Moc díky za rady. Je to 20W stator, tak pro jistotu kouknu na zapojení k cívkám. Když jsem tu elektriku dělal novou, tak jsem to prostě pospojoval jak to bylo původně...Jinak s nabuzením magneta: Zkoušel jsem se poptat po městě (Kolín) a nikdo nevěděl, prý možná někde v Čáslavi. Nemáte někdo info, kde by se to dalo nabudit?
 
 
Datum: 01. června 2015 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18108    
Vyměnit nebo ještě lépe nabudit ... čirou náhodou,než začneš investovat,máš dobře zapojený světla?? Jestli je to 20w stator tak přední světlo svítí z velké světelné cívky 15W a zadní světlo z malinké světelné cívky 5W ... zažil jsem případy,že lidi měli na malou cívku nataženej klakson,z velký cívky přední i zadní světlo a prd to svítilo i troubilo - samozřejmně je to špatně ... musí to bejt jak jsem to popsal ... a kdyby se ti nechtělo budit,mužeš experimentovat s 12V žárovkama ... na vyšeptanej rotor bych dopředu zkusil 12V/25W - velmi špatně řečeno to odpovídá 6V/12,5W ... zadek neřeš ...
 
 
Datum: 01. června 2015 11:51
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,magnet se prej dá nějak nabýt ale přesně nevím jak nejrozumější bude sehnat komplet zapalování modernizovanější 30wattů :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: J.N.      IP: uživatel18107    
Parabola je dobrá, takže spíš magnet. Dá se s tím něco dělat?
 
 
Datum: 01. června 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
Slabej magnet ,zrezla parabola?
 
 
Datum: 01. června 2015 11:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel18106    
Čau draci mam novy vybrus a nevim jak ho zajet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18108    
Podle vůle výbrusu. Volnější výbrus aspoň 50-100km,výbrus s normální vůlí 250-500km dle chování motoru... ale pokud to dělal inteligentní člověk,tak je to vybroušený volněji a v úvahu přichází ta první varianta. Dej bohatší směs (hnědá svíčka) a nepřetáčej do maxima,drž se spíš v otáčkách seriovky - do 5000-5500-6000ot/min max... s uvolňováním motoru přidávej do tempa. Oleje 1:20 až 1:25. Hlavně volně,kontroluj teplotu motoru,občas barvu svíčky a taky po čas koukni do válce ... počas vyčisti drážku pístního kroužku kdyby se napejkal. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 01. června 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Je to pionir a je tam 4kanalový válec a dellorto 21.
 
 
Datum: 01. června 2015 16:00
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,tak není to nic složitého předpokládám že je to Pionýr.Nařeď benzín s olejem 1 : 25 třeba M2T aby se to rychle ojezdilo a pak už je to taky jednoduché jehlu na 3tí zářez se zhora dát to do kupy zrovna SI SEŘID ZAPALOVÁNÍ a jezdi tak abys to nepodtáčel ani nepřetáčel kopce tomu nevadí ba naopak a dělej časté přestávky a nepřehřívej to na extrém jinak pokud je to klasiko pionýr tak stačí vyjezdit v tomto režimu tak 2 nádrže a pokud je to mustang tak 1dnu zhruba těch 10 litrů stačí na dobré zajetí :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:45
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a dává strašně malou jiskru.zkoušel jsem i jiné svíčky a nepomohlo.vše mam v originálu.Nemáte někdo nějakou radu,jak to zlepšit? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 21:20
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Zapalko mam čisté bez oleje a zapojení si myslim,že je taky ok,ale zítra to pro jistotu zkontroluju.Indukční cívku jsem zkoušel jinou a tou to neni.A J555 má jiné zapalko než j20,tam nějaké cívky a vzdálenosti nejsou.Díky za rady.
 
 
Datum: 01. června 2015 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18108    
Na to pařezácký zapalování nikdy netrpělo... máš dobře zapojenou indučku? Najdi si schéma a zkontroluj ... tam jde totiž jeden kabel z indučky na vinutí rotoru a druhej vývod z indučky na kladívko (ne kostra) ... častokrát jsem viděl že to lidi měli zapojený jak u j20 a byl to tento problém ...
 
 
Datum: 01. června 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
Co je to "malá jiskra"? Pokud je vše v pořádku tak zlepšit už to jde jedině nabuzením rotoru. Po těch letech to bývá běžný.
 
 
Datum: 01. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Cívky na magnetu musí být co nejbliže k rotoru. Pokud tam máš milimetr mezeru, tak se divím, že to vůbec něco háže. Samozřejmě může být někde svod na kostru,(Nemáš na kladívkách olej úplně všude?), někde přechodový odpor, zaoxidovaný kladívka, načatý kondenzátor, nebo indukčka, popřípadě fajfka. Prošel bych veškeré kabely od zapalování a prověřil, že to není někde chycený na extra šroubu a ještě rezivější matici(ideálně v kombinaci roztřepeného kabelu z dob soudruha Lenina. Jinak když už není na očka, tak ten drát aspoň pocínovat), nebo to nevisí na poslední nitce. Už párkrát jsem slyšel hlášku "Ale včera to jelo!", a elektrika byla tak prasácky udělaná, že se mi ještě teď rosí čelo a stále nechápu, že to vůbec kdy jelo a pokud to jelo, tak že to nemělo integrovanou funkci defibrilátoru. Přece jenom stačí málo a už si elektrika razí cestu všude možně. Jinak může být problém s kostrou(u mojí 175 jsem musel pospojovat všechny uzemnění do jednoho bodu na motor)
 
 
Datum: 01. června 2015 2:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18105    
zkus jinou indukčku
 
 
Datum: 31. května 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
Co ocistit kladivka a sroubjy na indutce
 
 
Datum: 31. května 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj , potřeboval bych poradit s mustangem. volnoběh jde krasně, čtvrt plynu taky ale na plnej plyn nechce jet. karbec čistej,svíčka taková hodně tmavá cihlová odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zapalovaní se podívám :-)
 
 
Datum: 31. května 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
A co jinak ...ci malej predstih ..malinko bych ho zvetsul
 
 
Datum: 31. května 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysky jsou jak pises neboli origo :-) plovakovka je dobrá kdyby byla moc vysoká tak asi nedrží tak dobře volnobeh
 
 
Datum: 31. května 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jaký máš v mustangu trysky?Doufám že hl.trysku máš 68,vol.trysku máš 38.Jěšte zkontroluj plovákovou hladinu.
 
 
Datum: 31. května 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, trošku vzdálenější soused mi tvrdí, že našel asi 20l starého ještě olovnatého benzínu (ještě má napsáno na kanistru special) tak se mě ptá jestli to nechci do pionýra. Normálně dávám natural 95 + mogul TSF 1:45, motor je ještě trochu v záběhu. Mohlo by se něco pokazit kdybych tam dal místo naturalu 95 ten starší benzín? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vubec bych se nebál a zkusil ho nalejt. Pokud to pojede, jakože si myslim, že starej benzin by mohl, tak nic nepokazíš.
 
 
Datum: 31. května 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelij tam žádný starý benzín. Nepojede ti to.
 
 
Datum: 31. května 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Jó kdyby ten benzín byl dobrej,tak to něj pofrčí suprově,líp jak na naturál 95,je to už vcelku blízké oktanové číslo koncepci motoru,kompresní poměr má na benzín s oktanovým číslem 80-85 (normál?). Co si pamatuju tak mi jak pérák tak fichtly jeli na Speciál nesrovnatelně líp jak na celej slavnej bezolovnatej Naturál,musel jsem kvůli tomu drobet poladit u všeho jak zápalka tak karbec,protože třeba pérák mi nechtěl na Naturál chytat,pařez taky ne,fichtl to schroup ale jel blbě ... jooo Speciál to bylo palivo ... se sousedem se domluv,ať tě nechá zkusit,jestli ten benzín ještě vůbec "jede" ... poškodit nemáš co a ani čim,to je cajk... pokud už je nenzín horší tak jedině namixnout a nebo radši použít na mytí ... je to už pěkně dlouho co zrušili na pumpách Speciál 91,takže ten benzín bude už nejspíš vodnatej ... no uvidíš ...
 
 
Datum: 30. května 2015 13:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18103    
Jde o to aby to na to vubec jelo jinak pocitej ze to nepojede tilik jak 95..spis bych to vyjel v nejakem 4 t jako treba sekacka pul na pul s novym benem...jinak o olej vubec nejde jdo o to aby nebyl vodnaty a plny bordela...tzn dobrej jen na miti
 
 
Datum: 30. května 2015 13:17
 
 
 
 
Jméno: SV      IP: uživatel16502    
Je možný že se mi přidírá fichtl když tam mam jehlu nahoře a olej agip i-ride scooter 2t 1:50 že prodejce oleje říkal 1:50 že to nezadřu že jsem jel zastavim a když vystidl a jel jsem tak zvonili kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Nevhodný není to správné slovo,spíše zbytečný ... neřeš to,jezdi,ničemu to neškodí,jestli je pro tebe dobře sehnatelnej tak ho používej... no problem ... jen dáváš dvojnásobek za olej,kterej ti žádné výhody (za které platíš víc) nepřináší ... maximálně si vyškrábneš drážky pístních kroužků a předpokládam že ti i kape sajrajt z vejfuku ... to je nevyužitej nespálenej olej a jeho úžasné příměsi ... jestli máš možnost dobře koupit i jiné oleje,tak bych šel do nějakýho kvalitního minerálu pro motocykly... ale řikam,je to jedno,jsou to "detaily" ... když jsem jezdil na minerální Motul tak ten zas dělal takovej slabej cihlovej povlak v hlavě a vejfukovym kanálu ... šlo to ale utřít hadrem...no stress ;-)
 
 
Datum: 30. května 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tobě přijde TSF do továrního pionýra nějaký špatný, nevhodný?
 
 
Datum: 30. května 2015 17:27
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Oproti TS vtom nevidim rozdíl
 
 
Datum: 30. května 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Je a neni. Časem poznáš. To že máš vevnitř modrej motor je proto,že TSF je polosyntetika,má v sobě mraky modrýho barviva (protože sytě modrej olej prostě "musí bejt kvalitní";-) a motor pio nedisponuje tak dobrym spalovánim,aby si s těma modrejma sračkama poradil ... asi tak ...předpokládam že ti to tsf i dost kouří,že?
 
 
Datum: 30. května 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ja zas když dávám 1:40 mogul tsf tak mam motor modrej až se divim že se nezapečou kroužky, takže ja bych zas víc jak 1:40 určitě nedával, teď mám motor po výbrusu a dávám 1:45 a zatim cajk, podlě mě je absolutně zbytečný dávat tam kotel oleje, ale záleží taky na oleji..
 
 
Datum: 30. května 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
K poměru 1:50 bych se uchýlil jen za předpokladu,že vím,že mám dobře nastavenou bohatost směsi(hladina,jehla,tryska,odpor filtrboxu) ,trvale cihlovou svíčku,ojnici na jehlách a velmi kvalitní olej. Navíc motor musí bejt v top cajk stavu... vyzkoušel jsem řadu olejů,v upravenym motoru si nedovolim použít horší olej jak polosyntetiku v poměru 1:30,tyto časy už však minuly a jezdím už jen takovou moji "seriovku" a normálně do toho kydam m2t v poměru 1:35-1:40 jak se to povede... a když neni jinej,vezmu benzín do pily s nejlevnějším olejem pro zahradní techniku 1:40 a nic složitějšího a dražšího nevymejšlim,,,motor je cajk,karb seřízenej,válec 1000km po výbrusu a stále má vidět šroubovici od honování,sytě cihlová svíčka,jezdim s tim normálně,ale zas moc to nešetřim,motor necinkne ... proč vymejšlet vymyšlený ... ovšem přikláním se pro rozzuřenýho fichtla spíše ke kvalitnějšímu m2t s normou Api TC(pozor skoro nekouří) ,to horší m2t (TB) je do kejvy,péráka,pařeza atd...no do motorů co se převalujou a v záchvatu zuřivosti točí 5000ot/min ....
 
 
Datum: 30. května 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, míň jak 1:40 nedávat, prostě pro pionýra je nejlepší držet se mezi 1:33 - 1:40. Jako když dáš sem tam 1:50, tak to motor taky zkousne, ale při pravidelným míchání tohoto poměru, je to pro motor rychlá smrt (píst by to měl snýst, ale klika ne!!!)
 
 
Datum: 29. května 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18100    
1:50 je málo i kdyby ten olej byl ze zlata .... předepsáno 1:33 , já jezdím 1:40 ...
 
 
Datum: 29. května 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju nasměrovat správným směrem. Mustang mi v nízkých otáčkách nechce táhnout a z válce se ozývají takové malé "výbuchy". Jakmile se dostane do otáček tak jede krásně. Hladinu mám nastavenou lehce bohatší (nad plovák). V airboxu mám 2 8mm dírky. Pokud ty dírky zacpu, tak to v nízkých otáčkách dělá pořád to samý, ale logicky už nejde do takových otáček. Svíčka N15 má tmavě šedou barvu a na izolátoru jsou malé kuličky. Předstih mám rysku na rysce - VAPE. Už si fakt nevím rady. Když to jednou zkouším tak to táhne krásně v nízkých, zkusím to za půl hodiny a už to nefunguje. Setkal se s tím někdo? Čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18100    
Bílá svíčka je chudá směs,šedá svíčka je chudá směs + něco špatně
 
 
Datum: 29. května 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Zkus trošku snížit hladinu v plovákové komoře ;-)
 
 
Datum: 29. května 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převoďák to na 99% nežere, z vejfuku nic neteče a ani to nekouří (v motoru olej je :-) ), hlava ani svíčka není zamaštěná a není to cítit. Zkusím si tedy ještě pohrát se směsí a předstihem a budu zkoušet a zkoušet. :-) Děkuji za nasměrování.
 
 
Datum: 29. května 2015 6:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2743    
Nežere to převoďák ? Vždy když se to chová jako bohatý a přitom je to chudý (šedá svíčka) tak to tahá olej z převodovky guferem či mezi bloky.... navíc chudá směs a relativně větší předstih = slabé detonace ? Zkontroloval bych to ...
 
 
Datum: 28. května 2015 23:22
 
 
 
 
Jméno: arza      E-mail:      IP: uživatel18099    
Zdar zabijáci!!Prosím o radu na Babetu 210.Motor mi nejde za plynem od spodku ale jak tukne vrch je ok.Karbec vyčistěn trysky atd...výfuk i loleno ok.Jehla ok.Vzduch seštelován Svíčka nová Fajka neprobíjí.A prostě nejde za plynem!!!!Poradte prosím už fakt nevím!!!!Dík Filipes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18103    
Tezko soudit za me velkej predstih skuz nekam hnout statorem.
 
 
Datum: 30. května 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
ahoj mladeži, mám STADION S22 a dnes mi přestal jít zařadit první rychlostní stupeň. Dvojka normálně, ale jednička ani ťuk. Najde se odborník který ví co s tym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Tak chce to mít stahováky a nejlépe nějaký přípravek na rozlisování a nebo si je nějak zjednodušeně vyrobit. Určitě nedoporučuju rozpáčit šroubovákem... nějak vylisovat silentbloky,stahnout zapalování,rozlisovat bloky ... no hezká práce na víkend .
 
 
Datum: 30. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
ZKOUŠEL JSEM ZATÁHNOUT PŘÍMO ZA TU PACKU, JEDNIČKU NEZAŘADIL! DVOJKU A NEUTRAL BEZ PROBLÉMU. BEZ PŘIPRAVKU NEROZPULIM?
 
 
Datum: 30. května 2015 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Hm .... zvláštní,a ani ručně,když vyhodíš lanko a zkusíš zatahnout přímo za tu packu tak nezařadí? To pak jedině půlit no,něco vyskočilo ...
 
 
Datum: 30. května 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
SPOJKOVÉ LANKO: zkousel jsem s lankem vsecko. VYPADÁ, ŽE BUDU MUSET ROZPŮLIT MOTOR A DOSTAT SE K PŘEVODOVCE
 
 
Datum: 30. května 2015 17:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedničku řadíš tahem lanka.. mrkni na něj
 
 
Datum: 28. května 2015 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2743    
Nevrací se lanko a nebo ti třeba vpadnul nějakej bordel pod tu řadící páku jak za ni taháš lankem.... hned teď si nemužu vybavit jak to je,ale jeden kvalt (ten co se vytahuje) tam nejde,když je málo utažený lanko....
 
 
Datum: 28. května 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřeboval bych poradit od nějakýho mistra přes elektro... Chci si dát baterku na pio (6V) ale chtěl bych to jen na světla, zapalovací okruh by zůstal origo.Jezdím hodně v noci a taky bych rád uvítal možnost zásuvky na na navigaci, respektive na nabíjení telefonu na cestách (jezdím do zahraničí). Mohl by mi to někdo poradit, zda dvě cívky utáhnou nabíjení akumulátoru? A taky hlavně co všechno potřebuji na sestavení, jestli to jde všechno koupit tady u sesy z jiných motorek nebo se to musí shánět jinde...Děkuji mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Nejjednodušší způsob je že dáš dopředu místo 25W žárovky 15W a v tu ránu máš cca 10W na nabíjení.. ale v noci svítit 15W místo 25W je to co asi zrovna nechceš... Máme s tím praktické zkušenosti a skutečně jednoduché a plnohodnotné řešení neexistuje. Realizovali jsme i čtyřpólovou úpravu. Takže veškerá pro a proti mám v malíku :-) To Víchovo řešení bych také rád viděl bohužel nemám účet na licokníge a nehodlám to ani měnit... :-). Takže je-li to možné poskytněte prosím ideu řešení... moje řešení najdeš tady http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm
 
 
Datum: 01. června 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.facebook.com/tomas.vicha.14
 
 
Datum: 29. května 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.facebook.com/tomas.vicha.14\r\ntento chlapík mi udělal nabíjení navigace na pincku. Jeli jsme spolu na pincku Chorvatsko a Norsko. Zkus mu napsat a domluvit se. Možná by ti s tím pomohl.
 
 
Datum: 29. května 2015 16:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a bylo by řešení napojit všechny tři cívky? nebo udělat 4 cívkové zapalování? :-D Každopádně děkuji za všechny připomínky a rady :-)
 
 
Datum: 29. května 2015 14:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Altík (magneto) vyrobí přesně tolik výkonu co spotřebují žárovky. Kde tedy chceš brát rezervu pro nabíjení akumulátoru? Uvědom si že někde musíš získat rezervu na nabití, aby jsis tu energii mohl vzít v době kdy altík nedává dost energie (nízké otáčky)... Takže bych tě nerad zklamal, ale řešení nebude jednoduché a to tím spíše že ještě něco málo výkonu ztratíš na usměrňovacím můstku. Takže za usměrňovačem už není 30W, ale třeba jen 25W :-).
 
 
Datum: 29. května 2015 8:17
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,nejsem zrovna příznivcem malých obsahů a asi proto si už nevím rady. Potřebuji poradit. Dostal jsem na opravu stadiona s11. Dlouho nejel a neházel jiskru. A jak to býlá vše zaneseno. Nyní už jsem stadiona nastartoval. na volnoběžné otáčky běží krásně. Po přidání plného plynu nejde do otáček začne se hádat. Předstih jsem už ladil nekolikrát a už nevím na co jít. Gufera jsou nová, svíčka nová. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 3:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel17844    
Toto mi dělal stadion s11 - ale s22 karbec(nevypadá jako vajíčko) - nízká hladina(úprava plováku - nemyslím si že to bude ono), ale spíše přicpaná nějaká tryska nebo kanálek. Zkusil bych ho profouknout kompresorem. Závadu by jsem jednoznačně tipoval na něco s palivem. Samozřejmě může být závada v palivu samotném. Obdobný problém jsem řešil u jawetty s olejem v poměru 1:25(stadion mi při tomto poměru jde steží roztlačit a co teprve taková 175/356 při zajíždění, kdy má podle výrobce být 1:20. Holt oleje se od dob socialismu asi změnily - mažu 1:33 už 17 let každodeního provozu a zatím žádná závada)
 
 
Datum: 27. května 2015 3:27
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel18093    
Zdar vím, že to tu nepatří, ale tady vždycky někdo poradí :-). Mám Minsk 125 verze bez baterky a odešel mi přerušovač blinkrů. Vedou k němu dráty od země, 12V, a od přepinače. Koupil jsem přerušovač na Feldu a zapojil 31 na zem, 49 na 12V a 49a na přepinač. Bohužel nefungovalo. Je tam alternátor (ne dynamo) a z něj to jde do modulu ve kterém je určitě CDI, ale nevím zda tam je usměrňovač. Koupil jsem diodový můstek abych to teda usměrnil ale pořad to nefungovalo. Už mi došly nápady. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18097    
Podle netu má Minsk 125 pod sedlem takovou krabičku kterou soudruzi nazývaj "blok komutator-stabilizator BKS-262.3734" a u bezbaterkový verze je napájení přerušovače blinkrů z vývodu O1, což je přes dvě paralelně spojený diody usměrněnej vývod O z generátoru (u bateriový verze je tenhle vývod připojenej na baterku). Takže napětí už omezený i usměrněný je. Implantovat tam to relé z feldy ovšem hned tak nejde protože jak psal Chong - tepavý napětí a navíc je to přímo spojený se světlama (tzn. před to relé přidat diodu a kondík). A druhej háček je v odběru. Filcka má v blinkrech 2x21W + něco na boku a v palubce. Minsk má v blinkrech 2x10W. Ve výsledku to většinou změní frekvenci blikání. Je třeba rozkuchnout to relé a upravit (nahradit jeden odpor větším).
 
 
Datum: 27. května 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Takže usměrňovač dávat a za to kondenzátor.. musíš vyzkoušet kapacitu. S ohledem na to že tonení stabilizované tak určitě kondenzátor elektrolyt tak na 25V... začal bych na 2200uF a zkoušet a zvyšovat...
 
 
Datum: 27. května 2015 8:05
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel18094    
Díky za odpověd'. Takže usměrňovač nedávat, ale mezi + a - dát kondík. Jakou kapacitu tam dát? Na každé straně mám 21w žárovky. Díky
 
 
Datum: 26. května 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jenom fyzika základní školy... existuje střídavé napětí, střídavé tepavé a stejnosměrné... Máš tam to tepavé. Měl by stačit kondenzátor a změníš ho na stejnosměrné (zvlněné) a pokud přerušovač neodešel na to stídavé (tipnul bych si že ano), tak se to rozeběhne...
 
 
Datum: 26. května 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, vyfotil by mi někdo prosím sedlo na cz 477 ze spodu ? Hlavně uchyceni :-) předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://www.bazos.cz/img/4/161/47571161.jpg
 
 
Datum: 27. května 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Sam      IP: uživatel18091    
Zdarec lidi, Potřeboval bych poradit jak stáhnout unašeč spojky na babetě 207 (vím že stahovákem) ale když jsem to zkoušel s vlastnoručně vyrobeným ukroutil jsem hlavu toho stahovacího šroubu a když jsem to vytáhl tak spodek toho šroubu měl uplně zničenej závit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html není to tohle
 
 
Datum: 27. května 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel18093    
Ja to delal vzdycky tak ze jsem otocil setrvak a chytil to trema sroubama s sestihrannou hlavou a dotahoval postupne az to vyskocilo.
 
 
Datum: 25. května 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18092    
Na hulvata to jde i 3 ramenym povolis sroub uprostred ale ty 3 na sroubovak tam nechat a cele to inteligentne stahnes
 
 
Datum: 25. května 2015 9:12
 
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 04.10.2022 19:17:30 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu