www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tuneri, potřebuju poradit. Nemožu vůbec naladit válec aby aspoň nastartoval. Skůšal jsem jakékoliv trisky (60-cca90), polohy jehly, předstihy, odtrhy a další karbec a asi 20 svíček a na nejvíš to akorát 1 blafne a pak nic. Nikdy jsem sa s timo problemem nesetkal při ladění jiných válců. Válec je 5k, origo karb, 100mm klika, origo hlava a momentálně origo výfuk. Za jakékoliv rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Proč se nezeptáš autora toho válce
 
 
Datum: 26. května 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18092    
Cece vis o tom ze motor po vybrusu da 7 8 atm? vim ze to neni smerodatne ale tvuj udaj mi prijde desivy po te vsi praci
 
 
Datum: 25. května 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18088    
Zjisti a uvidíš,ta malá škvíra by až tak zásadní roli mít neměla,jet by to mělo,ale budeš to muset řešit stejnak ... osobně bych začínal ladění alespoň na 19mm karburátoru ... ta sestava co jsi popsal asi moc úspěšná nebude ...
 
 
Datum: 25. května 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
No to okénko má nejaký křivý tvar na dolní straně, a do sání zasahuje jenom malinkatým kůsečkem (cca 0,02mm2). No ale zkusím to ještě nejak poštelovat a roztlačit a pak sa uvidí.... Díky za rady ;-)
 
 
Datum: 24. května 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18089    
No to neni zas tak moc. Jesště mi napadá jedna fatální věc. Když je to 5K (o klapce si nepsal,tak vycházím ze symetráku) tak je hrozně důležitý,jestli je správně udělanej otvor v pístu,jestli nevjíždí až do sacího kanálu,to by se pak propojilo přepouštění se sáním a nejelo by to....
 
 
Datum: 24. května 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kompres to nějaků má, cca 2,15atm , předstih sem zkůšal 2,4mm , benzín ide, na hladinu sa podívu, jiskra ide nádherně , svíčky mokré , gufera a těsnění nové, faleš sem nezjistil roztlačit sem to zatim nezkůšal , ale hodim do druhého rámu a zkusím, no ale vidím to na to velké sání cca 71mm hlava - spodní hrana a na šířku cca29mm
 
 
Datum: 24. května 2015 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18088    
A má to kompresi ? Dostatečnej předstih ? (s origo hlavou alespoň 2,5mm) a benzín ti do karburátoru jde? Ten je tedy origo 17mm s tryskou 38 a nějakou rozumnou hladinou? Jiskra jde? Svíčky jsou suché a nebo mokré? Roztlačit jsi to zkoušel? Pokud je sací kanál HODNĚ otevřený tak to kolikrát na nakopávačku ani neprdne,musí se to roztlačit a stejně to všelijak prská ještě půl minuty... jinak věci jako gufera atd máš v cajku? Nikde nic nepřisává? Zapalování ok? Odtrhy ok?
 
 
Datum: 24. května 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: aux      IP: uživatel18086    
zdarec mam mustanga a mam problem se zapalováním sice to hází jiskru ale malou a kvuli tomu to nejde nahodit neví někdo co s tim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tipuju to na mezeru mezi cívkama a magnetem. Dělávalo se to na cigerotý papírek, ale mě se osvědčilo ty cívky dát prostě co nejblíž k magnetu tak, aby magneto nedrhlo. Samozřejmě může být i něco jiného - načnutý kondík, provařená cívka, odizolování kladívek, fajfka(pokud máš tu verzi kde, se jakýsi "hrot" ve fajfce zapichuje do závitu na svíčce, rovnou jí zahoď a sežeň jinou. Ten hrot se upaluje a pak to děla hovadiny), svíčka(mezera 0.4mm a jestli háže tam kde má), nebo na kladívkách může být v sepnutém stavu nějakej hezkej přechodovej odpor, stejně tak jako všude možně v kabeláži(zažil jsem i rozlámaný kabely). Očka a všechno zaletovat, ne chytit roztřepený kabel pod zrezlou matku, jak to dost často vidím. Dost často udělání kabeláže poctivě pomůže. Zkusil bych ty cívky na magnetu a pak projít ty kabely, pak to řešil dál.
 
 
Datum: 24. května 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17478    
zdar draci \r\nmam doma fichtla 21 a jede tak maximalne kolem 50. zda se mi ze jde docela do vysokejch otacek ale moc nejede valec a pist jsou bez ryh. Cim to muze byt ze to jede tak pomalu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Že by šla klika ztuha? Někde se tu poflakovalo video jak se má točit klika bez gufer. Nebo může být něco ve směsi,špatnej předstih, mezera na svíčce, netěsnící kroužky, špatně nafouklý kola, zatuhlej řetěz, ložiska v kolech, špatně nastavený brzdy, kolečko na sekundáru, ojetá rozeta, plnoštíhlej řidič atd atd atd. Tipuju to na kartery "potuněný" odbornou demontáží páčidly a jeblý díry na ložiska co ti drží kliku, nebo jsi to ještě nezajel. Pokud rukou na neutrál roztočíš magneto a klika se ti kvůli kompresi vrátí nazpátek tak to v motoru není. Pokud se ale zastaví ještě dřív než narazí na úvrať ,tak holt jde něco ztuha. Mustang mi v origo s přehledem jel 80(mám bloček kde mi i zapsali rychlost XD)
 
 
Datum: 24. května 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat když si dám jiné sekundární kolečko na čz 477 bude mi kecat tachometr ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:05
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Ono ten tachometr u ČZ je kapitola sama, alespoň teda u mého kusu. :-D Praskl mi totiž originál náhon a sehnat náhradu je téměř nemožné. Ono totiž skoro všechny nově prodávaný náhony jsou na otáčkoměr pro 634. Jako funguje to, ale ten náhon z Jawy je o něco delší a na Číze je hrozně zkroucenej. Ručička mi pak hrozně oscilovala až se nakonec i ten novej náhon podělal... Nevím, jak to řeší ostatní, ale já koupil ten digitál na moto od sigmy a nemůžu si to vynachválit. :-) Sice to není kóšér originál, ale na ježdění je to super.
 
 
Datum: 23. května 2015 11:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, je to jako u kejvačky :-) děkuju za osvětlení :-) o rychlost mi zas tak nejde spíš počítadlo kilometru :-) Jo taky se občas směju těm Tuningum na youtube :-)
 
 
Datum: 22. května 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Dle mě jsou beztak rychlosti na tachu orientační... se zubem nahoru/dolu si připočítávej/odčítej od/k rychlosti řekněme 4-5km/h ... myslim že je to fuk ... pokud to teda nebude rozdíl 5 zubů ... menší kolečko = jedeš míň než ukazuje tacho , větší kolečko = jedeš víc než ukazuje tacho ... na zubu si myslim že to bude do 5km/h rozdíl ... pokud je zde nějaký fanšmekr,kterej zná pilový diagramy a převody nechť mi konkrétněji doplní,vařim z vody a vycházim z pio ... ale to že tacho s rostoucí rychlostí kecá je neoddiskutovatelnej fakt ... je to tak u většiny motorek i aut. Jak jsem již jednou zmínil typický příklad z auta (u nás v rodině bez vyjímky všech 6 aut)- jedeš,na tacháči 100 a na rychlostní ceduli v obci 86-88km/h ... realita i u kejvy,čízy,simson,skůtry,pérák a pozor,pio jedoucí nad 85 kecá dvojnásobně :-D při rychlostech k 90km/h ručička dole přelézá počitadlo km ,při překročení 90km/h se spodem vrací k nule,vyšší rychlost žádný náhon nevydržel :-D každý praská jak se ručička začne blížit spodku stupnice ... nedělal to jeden tacháč ,ale všechny 3 co mam doma .... když jsem jezdil na rychlym motoru,tak jsem to párkrát zkoušel,co to vydrží ... proto mi občas velmi pobaví videa na youtube,jak někdo natáčí tacho ... jásot,machrování že ručička dolezla k hodnotě 85km/h ... prostě tuning ... kdyby ti kluci tak věděli,že vlastně jedou tak 72-75 tak by byly rudý až na prdeli :-D
 
 
Datum: 22. května 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18084    
Viz kolega dole je to stejne jak u kyvacky reseni je napr cyklotacho
 
 
Datum: 22. května 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Nerad bych kecal,nevím jak přesně má ČZ řešený náhon tacho. V případě že je to stejné jako u Jawy,tak je náhon vedený z motoru (z převodovky?) tudíž tacho kecat bude,mění se tam pastorek náhonu k počtu zubů na sekundáru.
 
 
Datum: 22. května 2015 18:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,dal jsem 40tkovy valec a jede to hur nez na 38. Co mam udelat proto,aby to jelo tak jak ma? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18085    
To je v pořádku,ona ta polská náhražka jede prostě míň. Nic v tom nehledej,seřiď to a jezdi,nejede to špatně,jen prostě málo ... kdybys to chtěl otevřít,musel by sis upravit minimálně sací kanál,lépe i krapet hrábnout do výfukovýho kanálu,ale to nutný neni... mužu ti to udělat kdybys chtěl,podmínkou je ovšem verze válce s dobře udělanými přefuky,na té druhé - horší verzi to nemá cenu řešit. Ta dobrá verze má symetrické a stejně velké přefuky a stejně odlité, ta špatná verze má jeden rovně a jeden nakloněnej,navíc tvar není zaoblený kosoúhelník ale takovej skoro půlkruh ... no prvním pohledem je poznat,že je to odlitý úplně blbě. Další podmínkou je použití dvoukroužkovýho pístu. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 22. května 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18084    
No do zacatku bych to nechal zabehnout ..ale zadne zazraky necekej napsano bylo mnohe a uz je ta polska hlava s drsnosti povrchu mluvi za vse ...vypada jak 40 let stara ceska po tom co to sezralo krouzky...proste te 5 ccm za ten litr nestoji ...a to nemluvim u upravach ktere jsou krasne ale fik te s nimi vijde na cenu cz 476 coz je na jezdeni od 16 fine stroj
 
 
Datum: 22. května 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, asi tak minulej rok jsem viděl někde na internetu že někdo prodává do pionýru 4 kvaltovou převodovku komplet která pasuje přesně do originalních karterů, nevíte někdo kdo to prodává? nebo máte někdo kontakt na toho člověka? hledal jsem to na googlu napsal jsem tam jawa 50 4kvalt a je to 18tý obrázek od zhora, odepište prosím Ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18096    
Doufam že to ještě pár let bude vyrábět,ten 5Q bych kur*a chtěl :-D ale prachy nejsou ... ke třicítce si to nenadělim,tak třeba ke čtyřicítce to vyjde,když se rodina složí :-D tak se 12 let budu těšit :-D ještě dodělat 70ccm válec a bude to... tak snad jednou :-)
 
 
Datum: 27. května 2015 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To do je na obrázku vyrábí Voves za 25000kč dělá verze 4q a 5q
 
 
Datum: 27. května 2015 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Vim o někom,kdo by nechal za 80-100 tisíc celej osvědčenej závodní 4 kvaltovej motor z odlitků ,včetně vyřešeného primáru soukolím atd... jen nasadit a jet v TOPU ... Cena odlitých karterů pro 4Q převodovku se pohybuje okolo 16-20 tisíc s/bez převodovky,ale přímo kontakt nemám... navíc pro závody se převodová kola vyrábí jiná s jinou "charakteristikou"(pilovým diagramem)... to by ses musel proptat přes závodníky a tak... dost si to držej mezi sebou pod pokličkou .... pak jedině ten 4kvaltovej motor nějak zpatlat dohromady svépomocí převařením a nebo úpravou origo převodovky,což ovšem není úplně šťastné řešení. Odkazy u Eddieho jsou na rychlej 3Q.
 
 
Datum: 22. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba u Eddiho na webu http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 20. května 2015 23:58
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dělám renovaci pionýra a scháním průhodky na kyvnou vidlici nevíte kde to sehnat prosím poraďte nikde to nemůžu najít. díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co je to průchodka kyvné vidlice?
 
 
Datum: 21. května 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18082    
Cep s futry na vystruzemi dela tk moto ,..samo to je nahrada a nedrzi tolik druhe reseni je sehnat celek ram...
 
 
Datum: 21. května 2015 7:57
 
 
 
 
Jméno: safar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chlapi, v zimě jsem koupil Jawa 350-640 z tím že blbne jeden válec a teď po nastartování pravý nejde vůbec. Na zapalování mám jenom jeden snímač na L a na R je drát bez snímače, mají tam byt dva snímače? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: safar      IP: uživatel18101    
Čauky Stando, dík za rady ale mám ještě něco. Při zkoumání proč to nedobíjí jsem našel vyhořelou černou krabičku Magneton 443 113 510 000 kterou se někdo pokoušel opravit přeletováním nových drátu. Na stránkách fichtl krámek jsem našel usměrňovací diodový A-u1 1 můžu to zaměnit? A relé rozpínací mám 6V nemá tam být 12V. Jak si chtěl to číslo zapalka tak to je Typ 443 113 514 112 -14V - 15A
 
 
Datum: 29. května 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18096    
Nemá
 
 
Datum: 27. května 2015 16:22
 
 
 
 
Jméno: safar      IP: uživatel18095    
Tak jsem zkoušel vaše rady svíčky pálí, kabely nové. Ale našel jsem volný černý drát na zapalku. A prohodil sem vn kabel na hlavách a zdá se že to funguje. Nemůže se něco pokazit? A stále mi svítí kontrolka dobíjení, má nemá?
 
 
Datum: 26. května 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Chci napsat to a samé. Dej nějaký info,fotku,opiš nějaký kod/označení na statoru ... co znam má jen jeden snímač,rotuje závora s dvěma konci,jdou dva impulzy za jedno otočení motoru = oba válce pálí v obou úvratích viz jak je popsáno níže... jeden snímač,jedna cívka s dvěma VN kabely (malá červená pogumovaná),dvě svíčky. A takový základní dotaz - pálí ti obě svíčky? Zkoušel jsi to? A když svíčky prohodíš přestane jít druhý válec a nebo problém přetrvává na stejném válci ... ? Vyloučil jsi závady typu prošlehlej vn kabel,fajfky,svíčky? Někde začni a budem pokračovat ...
 
 
Datum: 22. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej fotku a uvidime.Ale kdyz jsi ho pořádně prohlidnes bude tam napsané. Takže mas tam bezkontakt, tam je normální, ze je tam jeden snimac, ten dává signál do dvojite civky(z jedné cívky jdou dva zapalovaci kabely).Jiskru to hází v dolní i horní uvrati(motoru to nevadi v ničem) a stav pak jeden snimac.ti tvy mechanici toho asi ještě hodne nevydeli.
 
 
Datum: 21. května 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: safar      IP: uživatel18083    
Podle čeho poznám jaký zapalko mám. Já se vtom fakt nevyznám před 25 lety jsem měl ještě kladívka a ty sem si pošteloval sám. \r\nMístní automechanici taky vrtí hlavou že to má jenom jeden snímač. Nebo neznáte v okolí Českých Budějovic mechanika na moto Jawa?
 
 
Datum: 21. května 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
jaky tam máš fajky? Jestli tam jsou odrušeny (s pochrom. plech.) tak je rovnou vyhoď a zkus neodrušeny
 
 
Datum: 20. května 2015 10:25
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobré by bylo napsat co tam máš, PAL kladívka, Ducati, malé Vape, velké Vape. Možná to rovnou vyfoť
 
 
Datum: 19. května 2015 22:02
 
 
 
 
Jméno: peta333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim ve spolek, nemáte někdo radu, jak docílit toho, aby bzučák u jawa20 (1977), bzučel i s rozsvícenými světly? Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2015 1:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
použít bzučák z babetty :-)
 
 
Datum: 24. května 2015 1:03
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jsem na to našel fintu (nevím jestli to funguje jen s VAPE). :-) Když trochu povolíte šroubek, který drží bzučák na rámu, tak je potom bzučák slyšet i se zapnutými světly. :-D
 
 
Datum: 22. května 2015 6:14
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na technické bude chtít zatroubit, ale konstrukčně to je opravdu uděláno tak aby jsi bud svitil nebo troubil. V roce výroby tvé motorky nikdo nevěděl, že bude zavedeno celodenní svícení. Na stk nemůže po tobě chtít oboje. Je to tuším někde přímo v příručce motorky, že když chceš troubit tak máš zhasnout světlo.
 
 
Datum: 20. května 2015 17:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jo,,, na poslední stk s 555 po mě chtěl aktivní technik abych zatroubil... naštěstí to byl stroj po renovaci, takže žádnej problém... dřív sem na tu samou stk jezdil i s vrakama přikurtovanejma na vozíku, jen omrknul čísla a rozměry pneu a jelo se... hold začínaj mít strah o tak dobrou zašívárnu, tedy práci :-) ... jinak pokud ti to troubí alespon bez světel, tak v klidu vypneš světla a zatroubíš... nemůže ti nic
 
 
Datum: 20. května 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: peta333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava: LEPŠÍ , nějak mi blbne klávesnice...
 
 
Datum: 19. května 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: peta333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lpší otúrovat, než troubit, je to hlasitější :-)
 
 
Datum: 19. května 2015 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18080    
Na technický si nepamatuju že by kdy kontrolovali klakson... tak trub bez světel ;-)
 
 
Datum: 19. května 2015 16:25
 
 
 
 
Jméno: peta333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava TECHNICKEJ :-)
 
 
Datum: 19. května 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: peta333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže na tehnickej to budou tolerovat, když se dobře vyspěj :-) .
 
 
Datum: 19. května 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18080    
Na to rada neexistuje. Buď svítíš a nebo troubíš,na oboje to nemá dostatek šťávy...je to tak konstruovaný.
 
 
Datum: 19. května 2015 15:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nenašla by se zde dobrá duše která by mi vyfotila spodek sedla na cz 477. Jde mi hlavně o drzaky děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 16:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Večer to tu máš.
 
 
Datum: 20. května 2015 16:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18078    
Zdravím, mám problém s Jawa 23 Mustang po cca 15 min jízdě přestane dávat jiskru, jiskru nedává ani s jinou svíčkou, začne zas házet jiskru až po cca 45 min vychladnutí, pak zas lítá jak z praku 15 min. Co vyměnit? Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18084    
Elektricky prorazena inducka ..s teplem roste elektricky odpor...a jak se za provozu ohreje civka odpor v ni stoupne na tolik ze nemaka...proste dej jinou a vyzkousej to do zapalka na motor bych zatim nelez
 
 
Datum: 22. května 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to viděl na indučku.
 
 
Datum: 19. května 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
nejdřív si projdi všechny kabely, jestli nejsou někde k něčemu připeklý, pak bych to tipoval na kondenzátor, případně indukčku.
 
 
Datum: 18. května 2015 12:24
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi už jsem přišelnato proč mi to tak blbne mam vychozene sedlo na jehlu a chci se zeptat nevite někdo jestli se to da vymněnit nebo musim koupit cele torzo karburatoru děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš "mosazný nátrubek" co do něj zapadá jehla, ti jsem v životě neviděl prodávat. Ale na druhou stranu, odvrtat a vyrobit by to šlo, jenže otázka je, zda to za to stojí, když na fichtl krámku máš celý kompletní karburátor za 580Kč a máš to bez shánění, lítání a s jistým výsledkem.
 
 
Datum: 20. května 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Pepeee      E-mail:      IP: uživatel18075    
Ahoj lidi. \r\nJak to mám nejlíp udělat.\r\nDostal jsem od otce fichtla s TP. Jenže fichtla otec nepřepsal. Táta už dva roky nežije a původní majitel také ne. naposledy kdy pojistka byla placená je v roce 98.\r\n100 procent 27 let pionýr nejezdil a byl ve stodole. Teď bych chtěl fichtla zrenovovat a nějak přehlásit. Jestli to půjde.\r\nDěkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš kupní smlouvu, kde je tvůj otec uvedený jako kupující a techničák, tak po otevření dědického řízení, s tím, že by jsi od notáře dostal papír, že jsi to zdědil, bys teoreticky mohl na úředě zkusit přepsat( s evidenčkou a pojistkou(nebo žádostí o uložení RZ do depozitu), ale zase, tady záleží na úředníkovi, pokud by nechtěl, zkusil bych začít, že chceš vedoucího odboru a že doufáš, že s ním to snad vyřešíš a nebudeš to muset řešit až s ministerstvem dopravy, často se pak načnou snažit.Není třeba i naškodu vědět nějaké zákony abys mohl začít.... dle zákono xxxx paragrafu yyy o dědictví a zákona toho a toho, oni sami často nevědí, tak než by přiznali svou chybu, neznalost, najdou jsi cestu aby to zametli pod koberec a tím, že ti vyhoví lidově řečeno ti zacpali hubu. Hodně štěští
 
 
Datum: 20. května 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ten fichtl bude aktuálně bez vlastníka, tzn ty sám s tim nic neuděláš... jediný možný řešení je vyhledat dědice původního majitele a s nim (s nimi?) se domluvit, zda budou ochotni znovu otevřít dědické řízení (protože se dá s jistotou říct, že ten fichtl v původním dědickém řízení nebyl zahrnut)... pak by se už nechal bez problému přepsat... další zatím funkční možnost je, že fichtla pojistíš a budeš jezdit na nynější TP psaný na mrtvou osobu... to zatím jde, ovšem je jen otázka času, kdy se to utne... poslední možnost je koupě živého TP s "rámem" a postavit to na tyto doklady, což mi zrovna u fichtla vychází mnohem lépe než Včka...
 
 
Datum: 17. května 2015 13:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Motorka má papíry jenom jedny originál, na veteránských si to nemůžeš upravit podle svého gusta a jezdit s tím dle libosti. Ohledně přepisu z nežijící osoby - onen stroj je pravděpodobně součástí dědického řízení, takže motorka někomu podle "nějakého papíru" musela připadnout. Pokud ten člověk jsi ty, máš štěstí, pokud ne, tak se pokus osobu přesvědčit aby to přepsala na tebe. Na úřad zajdeš s klasickými věcmi od motorky + úmrtní list a "nějakým papírem" - měl by to být nějaký zápis o dědictví od notáře a měli by to na tebe přepsat. Nejsem si jistý jak by se to řešilo, kdyby byl stroj nějak opomenut v zápisu, ale mělo by se to dát nějak k tomu přidat - samozřejmě přes notáře. Jinak nevím jak je to s dnešní legislativou, ale být tebou tak si urychleně sjednám povinné ručení, aby ti to ve finále nesmázli z registru.
 
 
Datum: 17. května 2015 12:28
 
 
 
 
Jméno: kralda75      IP: uživatel18076    
Nevím jak je to s přepisem z osoby která už nežije, ale asi by pro tebe bylo jednodušší postavit to na veteránské značky. Myslím že to by mělo jít bez problémů. Akorát ho budeš muset zrenovovat pořádně. Prostě tak jako by vyjel z fabriky. CCa 10 tisíc peněz + tvoje práce. Pokud to budeš dělat sám. Stejně jsem postupoval i já jen s tím rozdílem, že já to mám na normálních značkách.
 
 
Datum: 17. května 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel15864    
zdravím, prosím o radu, nevím co s tím...mám péráka 250. Loni jezdil normálně, letos vytáhnu, chytá na drc, za plynem jde taky, ale dám jedničku že vyrazím a nemá vůbec sílu, nevyjedu ani kopec z garáže... Když zvednu jehlu úplně nahoru nebo dám úplně dolů, tak žádná změna. To samý se směsí, ať otáčím kamkoli, nic... Kdyby třeba blbla spojka, tak přece ani v klidu nezařadím a nerozjedu se ani trochu...prostě pres zimu ztratil sílu.. Poradí prosím Někdo co s tím může být?? Popřípadě všem moc děkuji za radu...snad letos vyjedu:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Toto se mi stalo na Fichtlu, byl to zaprasený výfuk. Na neutrál šel motor vytočit do plna, ale při jízdě neměl sílu. Úplně přesně jak popisuješ. Po vypálení výfuku to letělo jak střela!
 
 
Datum: 20. května 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18080    
Benzín bude dobrej,to by jinak dělalo psí kusy a nebo by to nejelo vůbec. Já to vidim na ten bordel v karburátoru. A čistě teoreticky by mohly bejt zasraný vejfuky... karbec máš origo péráckej nebo z kejvy? Já mam totiž péráka (z části repasovaná patina) taky a z vlastní zkušenosti mužu říct,že horko těžko jsem ten péráckej karbec sháněl ,složitě jsem to přemluvil,aby to s nim jelo,ale furt se sral,tak mi došly nervy,trochu jsem přizpůsobil podložení karbecu a o půl cm jsem propiloval otvor na lanko v deklu a šel tam nazpátek karbec z kejvačky,kterej jede furt ... mam to udělaný tak šikovně,že to není poznat ... za 5 let jsem jednou čistil volnoběžnou trysku a dvakrát hlavní trysku,benzín v tom nechávam i přes zimu a po půlročnim stání chytá na první,max druhý šlápnutí ... nesrovnatelný !
 
 
Datum: 19. května 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jako první pomoc nabídnu špatnou hladinu v plovákovce(bordel ve ventilu), nebo ucpanou nějakou trysku, nebo kanálek k ní. Vyčistil bych celej karbec(podívej se i na jehlovej ventil a jestli ti teče benzín dost rychle z nádrže přes ten ventil u plováku) Zkus vyměnit benzín. Benzín z dob socialsimu dokázal ject ještě po 30 letech, ale dneska je všechno jinak. Na elektriku bych to netipoval.
 
 
Datum: 17. května 2015 12:13
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám problém. Vlastním zrenovovanou Jawu 559. Mám na ní novou sadu rychlopalu a při vypnutém motoru se mi rukojeť normálně vrátí (pokud nezaberu až nadoraz pak mi rukojeť zůstane viset). Jenže když natočím motor, tak po přidání plynu ať už na 1/3 nebo na 1/2 tak se mi rukojeť nevrátí a zůstane viset tak kde jsem ji nechal. Asi chápete, že jezdit s tímhle je o hubu. Na motorce sou použita tato řidítka: http://www.motokramek.cz/riditka-jawa-250-panelka-cz/ . Mám se tedy pokusit narovnat trubku na řidítkách? Nebo zkusit vysoustružit vnitřek rychlopalu? Už dříve s tím byl problém protože tělo rychlopalu naráželo na držák páčky a já nemohl zašroubovat krytku (musel jsem soustružit tělo rychlopalu). Mám zkusit krutiruk nebo je to v karburátoru? Díky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:09
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
U Jawy 250 měl kamarád takový problém, že mu jakoby nabobtnal karburátor a v některých místech mu zůstávalo viset šoupě. :-D Ale pokud ti před tím novým rychlopalem nedělalo, tak bych kouknul určitě na něj. Mám takovou zkušenost, že některý ty nový díly jsou takový na dodělání doma...
 
 
Datum: 23. května 2015 11:09
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus odpojit lanko a tahat za něj a šoupátko, pokud bude chodit pořád volně a nezasekávat, pak hledej problém na řidiítkách. Pokud to bude v řídítkách, chce to pozorně koukat, zda někde neuvidíš oleštěnou plochu, tam ti to drhne, nebo třeba hranu či otřep o co by to mohlo zasekávat.
 
 
Datum: 20. května 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, V jakém pořadí se má sestavit řízení na Jawě 50/21 ? A je jasně první, to jde na kuličky, ale pak ? Z dílenský příručky z toho nejsem moc moudrej... http://imageshack.cz/images/2015/05/15/zeni.jpg díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Člověče tos mi dostal,pojistnej plech je určitě na brejlích... a teď si tak vybavuju,že jsem ho měl jen na mustangu,byl hned na brejlích a utahovala ho už jen jedna vysoká matice ... na j21 mam pod brejlema matici osazenim do brejlí a nad brejlema matici osazenim dolu do brejlí a na tom je kontra matice,všechny stejně "hubený" ... možná je jen spodní matice osazenim do brejlí a na brejlích pojistnej plech a na něm dvě hubený matice dokonce bez osazení ... ono taky je to u každýho roku a modelu jinak ... starý roky maj dokonce brejle zaaretovaný výřezem v trubce,novější typy už to zas nemaj a mustang má ten vršek brejlí úplně jinej ... pletu si to navzájem ... ale když se vykašleš na nějaký obrázky,tak to logicky musíš složit tak,aby vše zasedlo,nic se nevrklalo,vše utahnout ... a dobře složenej krk se pak skoro nehne a je festovej ... kdyby něco neklaplo tak to bude málo stažený a bude se to kroutit v brejlích doleva či doprava při sebemenšim škubu kolem. Ve 13 letech jsem složil fichtla z posbíranejch dílů na půdě,v dílně a po skládkách,katalog a příručku jsem poprvé viděl někdy v 17 letech,jak to má a nemá bejt jsem netušil. ..A taky jsem to složil...něco né napoprvý ...něco až napotřetí... a to tě naučí ;-) Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 16. května 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
jo jde, protože když se kouknu do dílenské příručky, je tam matice napsaná 3x ( stejná ) mě přišla jedna jiná, ale usoudil jsem, že se dává asi jako poslední... jak vidíš tak třeba Jawař to napsal jinak než ty... on by na horní uložení dal hned brejle... Je teda správně, že je horní uložení, pak matice C osazením nahoru, pak brejle - D, pak další matice C osazením dolu, pak pojistný plíšek B a poté vyšší matice E osazením nahoru ?
 
 
Datum: 16. května 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Ono to jde i složit blbě??? Spodní uložení pod kuličkama,krk,horní uložení na kuličkách,zajištěná matice,brejle,další 1-2 matice ... spíš dvě ... co tam jde dát špatně ? Nic ...
 
 
Datum: 16. května 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
A nemůže mít orientaci jako na fotce, žlábek musí směřovat na kuličky...
 
 
Datum: 16. května 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Orientace: A jako na fotce, C osazením dolů, E jako na fotce
 
 
Datum: 16. května 2015 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já to mám takto: A D C B E
 
 
Datum: 16. května 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
ještě v jaké orientaci je mám namontovat... dík
 
 
Datum: 15. května 2015 21:13
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě se chci zeptat čímto muže byt že když jsem upravil hladivu v plovakove komoře tak ma pořad moc bohatou směs nova svička je černa a nedrží volnoběh myslite že by to dělali trysky mam koupit nove ?děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nejprvé zkus vyčistit výfuk+vzdochví filtr,když to nepomůže,tak si kup nové trysky.
 
 
Datum: 15. května 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: Štecky      IP: uživatel18071    
Dobrý den, mám takový problém. Stáhl jsem si z půdy fichtla 21 sport. Po oprášení sem se jel projet... Tah měl krásnej to ano, ale po chvíli ježdění začal vynechávat jako by docházel benzín, kterého tam byly 3 litry! Až nakonec úplně chcípnul a už nešel nijak nakopnout, ani rozjet na jedničku. Doma jsem zjistil že přestala skákat jiskra :/ Svíčku jsem vyměnil za novou, ale je to stejné, ani malá jiskra se neukázala.... Fajfka je OK tak vážně nevím čím to může být :/ Myslíte že cívkou? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Popřípadě čím by to mohlo být? Moc děkuji za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18080    
Ano,mluvíš ovšem o odtrhu. Ten bych zkontroloval. Ten předstih se tu zbytečně hrotí,pokud bude zapalování ať skoro napravo a nebo skoro nalevo a nebo uprostřed tak to bude dávat jiskru a pojede to nějak "slušně" ... po dvacáté osmé napíšu,že předstih určuje,kdy jiskra skočí. To podle toho jestli je předstih velkej,malej či akorát tak to jede líp či hůř,ale jiskra musí lítat,na tu to vliv nemá...
 
 
Datum: 19. května 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
hele hele stando, jak píse stecky tak asi nejakou dobu fichtl lezel. tak proc by nemohl zkontrolovat predstih vacka mohla chytit rez filc na 100 pro suchej pertinax po par kilometru osoupanej. Takze od zacatku horní uvrat odtrh na kladívkach a pak budes muset prenastavit predstih.
 
 
Datum: 19. května 2015 14:36
 
 
 
 
Jméno: Štecky      E-mail:      IP: uživatel18071    
Jo jo podívám se nějak na to ;-) Akorát moc nevím jak hledat správně tu chybu... Sem úplnej amatér a pionýrům skoro vůbec nerozumím, tak nevím nevím jestli na to přijdu... Jsem mladý a nezkušený :-D Nemohl by jste mi nějak poradit jak mám postupovat při tom základním kontrolování? Díky Stando za odpověď ;-)
 
 
Datum: 17. května 2015 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Hele když to jelo pěkně a najednou to nedává jiskru,tak to sakra asi nebude předstihem ??!!!!!! Proto jsem napsal to co jsem napsal. Maximálně se mohli uvolnit kladívka a spadli na sebe - vačka je nezvedne,ale určitě mu do motoru nevlezli trpaslicí který mu povolili stator a otočili s nim až doprdele,,,,myslete u toho trochu ! Překontroluj si věci který jsem ti napsal v prvním přízpěvku a mužeš si zkontrolovat i teda kladívka jestli v HU ty 3-4 desetiny,ale nic zbytečně "nešteluj" jak ti radí tenhle "radil" ....
 
 
Datum: 16. května 2015 18:29
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel18073    
skus udelat predstih
 
 
Datum: 16. května 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18072    
Podivej se,jestli se ti třeba nepohnul kondenzátor a nekostří se kabel co jde ven ... a nebo jinej zkrat ...kladívko,zapalovací pól,upadlý kabel ... hledej
 
 
Datum: 16. května 2015 6:45
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den.CHci se zeptat mám yamahu virago 125 a nevym jaký olej se ma dávat do motoru. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
podle manuálu do motoru má přijít SAE 10w40 (cpe se dneska snad všude) - pokud jsem to pochopil správně tak to má společný olej. Měl by se měnit i filtr, a přijde tam 1.7l oleje když je motor do kapky suchý. Jinak radši si připlať za syntetiku, jsou to jenom dva litry
 
 
Datum: 17. května 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel18073    
dobrý den do motoru se ma davat motorový olej a do prevodovky prevodový
 
 
Datum: 16. května 2015 17:59
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi všiml jsem si že mi podfukuje hlava a mam silikonovy tmel na motory myslite že by jsem mohl dat trošku na sedlo hlavy děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Občas dělám i opravy motorů a leckdy žasnu,co jsou lidi schopný narvat pod netěsnící hlavu... silikon všude,hlava a válec oblitý ... do toho zasazený různý kusy plechovejch kroužků a nebo jakejchsi šňůr,klingeritu,papíru a tak... jednou dokonce vmáčklý jakýsi tvrdý těsnění v hlavě ... hlava na přejetí soustruhem .... o silikonu v klikový skříni a v přefukách nebudu mluvit ... jediné funkční řešení je zabrousit hlavu na válci brusnou pastou na ventily,stojí už nevim jestli 25,- nebo 50,- no prostě pakatel ... práce na deset minut...
 
 
Datum: 16. května 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel15889    
Lepšie keď použiješ tú brúsnu pastu.
 
 
Datum: 15. května 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Udějel si kroužek z hliníkové plechovky od piva.Já jsem si to taky udělál před 3 rokama a je to super ;-)
 
 
Datum: 15. května 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Žádný těsnění tam nepatří, hlavu zabruš brusnou pastou a je to.
 
 
Datum: 15. května 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel17844    
Mezi válec a kartery silikon pomůže, ale ohledně hlavy je silikon naprostá šílenost. Vzhledem k tlakům v hlavě ho to jednoduše vyflusne ven. Dává se tam hliníkové těsení(stojí cca 30kč), nebo udělat kroužek z alobalu. samozřejmě přiměřeně utáhnout.
 
 
Datum: 15. května 2015 14:45
 
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 16:30:18 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu