www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,prosím vás jakou máte zkušenost s hl.laditelnou tryskou na jawu50/23.Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Hodně záleží na výrobci, je v nich dost rozdíl. Já tuto trysku používám pořád a nestěžuju si. Možná je to tím, že jsem tuto trysku používal již v dobách, kdy ostatní neměli ani tušení k čemu to "kolečko" je. Pak to někteří okopírovali, jenomže okopírovali to co viděli (viděli kolečko), takže výsledek je takovej jakej je.
 
 
Datum: 18. května 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě fungovala skvěle, jen po jednom pádu se mi ulomila. Na orio motor to nedavej ;-)
 
 
Datum: 17. května 2015 15:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Mně to moc nesedlo, mám raději sadu hl. trysek.
 
 
Datum: 15. května 2015 11:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18068    
Zdarec potřebuji radu asi tak dva dny pozoruju na mem Fichtl že tak divně při jizdě mláti někde v motoru řekl bych že píst , vubec nemá žadnej vykon na jedničku se sotva rozjede a dovjak se do otaček dostane s teži a skoro netáhne a postupně otačky upadaj ted už nechce ani nastartovat nevíte co by to mohlo bejt ? zkusil jsem jinou svičku vyčistit karburator novy hadičky z nadrže a vyčistit nadrž vyčistit trysky prosim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Rozeber motor a podívej se do válce.Jestli ti nepopraskaly pistní kroužky.
 
 
Datum: 14. května 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18069    
Už odešel do věčných lovišť...
 
 
Datum: 14. května 2015 8:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jsou stejný sací kolena na 05 a 21 ? jde mi hlavně o díru od karbecu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju :-)
 
 
Datum: 13. května 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18067    
Ne, j05 je menší
 
 
Datum: 13. května 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16298    
Zdar borci nevite jak spravit utoceny srob jak vece z valce ke kolenu jak to koleno drží diik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2015 23:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. května 2015 23:45
 
 
 
 
Jméno: falkons      E-mail:      IP: uživatel14921    
Zdravím chlapi, mám prosím vás dotaz. Dostal sem před rokem od kámoša babettu 210 a minulý rok sem na ní jel tak 2x. Potom se zazimovala a letos už začínám jezdit ale nelíbí se mi že do kopce musím šlapat a dlouho trvá než se rozjede....jakoby prokluzovala spojka a nepřeřazuje. Tak sem si řekl že to rozhodím a mrknu na spojku a zjistil sem že buben na 2.rychlost je na hřídeli zavařený a ted když sem mrkl na net tak sem zjistil že se asi jedná o babettu 215 a jestli sem to pochopil dobře tak je to prý jednorychlostní 210-tka.Máte někdo zkušenosti s tímto typem?Dá se nějak shodit ten zavařený buben? a ještě sem četl že u tohoto typu se nelije olej do převodovky ale dává se tam trochu vazelíny. Tak sem z toho trochu jelen.Za případné odpovědi a rady moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj kámo,ohledně spojek ti poradím no problém!!!!Zavolej 728133312 saluto.
 
 
Datum: 28. května 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18065    
Spojka ti klouzat muze jsou to 3 celisti v bubnu na klice...na demont toho bubnu je specialni stahovak...tak se cihni co jim je . Mam skusenosti s 210 ..jinak co by to melo radit kdyz to 2 nema? Kup stahovak rozdelej to odmasti a pokud to nezabere dej vsechny celisti nalepit...
 
 
Datum: 10. května 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,chci si pořidit Jawu 350/634-7 (konopnici),jestli by šla za 28 tis nějaká topka pořídit i s doklady,a ještě se chci zeptat majitelů 634 na její + a -,jinak předem dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2015 23:13
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co teprv pionýři, chtít 10 000 Kč za tuctovou Jawu 21, která je ráda že je ráda sice s papírama, ale i tak panebože je to fichtl .. za tu cenu se dá koupit taková 640ka, čz 477 apod.. nejhorší je na tom fakt, že si ty ceny nastavují sami lidé :-(
 
 
Datum: 14. května 2015 23:13
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel14613    
Ty ceny jsou opravdu šílený. Za cenu jako je pěkná 634 se dá pořídit i slušný japonský youngtimer a to je už jiný svezení... Na Jawy nedám dopustit, ale přijde mi, že český trh se staršími stroji se jednoduše zbláznil.
 
 
Datum: 14. května 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18070    
čau, za 28 topku opravdu nepořidiš, ja kupoval za 18 v podstatě nepojizdnou a nasipal jsem do ni dalšich 35 takže počitej že to nic levneho neni ale stoji to za to, ty 634ky byly asi nejlepši jawy co vyraběli, pevny ram ktery se ti nekrouti pod zadkem a motor je taky super, řekl bych že lepši než 640tkovy, ale počitej s tym že to ma pořad bubnove brzdy a 180kg takže to moc nebrzdi, jestli tě ještě něco zajma tak mi pisni na email nebo na fejsbuk
 
 
Datum: 14. května 2015 15:44
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18059    
Delal sem tlmice predni 250 panelka ... Iba sem je rozsruboval odmastovacem vycistil secku spinu slozil je spatky nalil olej a nejak naprd tlumy ... Co to muze bejt ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Já nedávno skládal to samé na 350 "panelce" přičemž jsem měnil i ty pouzdra. Ten tlumič je táhlo v těch vidlích, takže když za ní taháš, tak dolů musí jít skoro sama, ale směrem nahoru musí jít ztuha(samozřejmě musí být plný TLUMIČOVÉHO oleje, fritol nefunguje :-) ). Pokud nahoru jde nějak podezřele zlehka, zkus to párkrát protahat a je dost velká šance, že se povolí(ve většině případů přišel nějaký bordel do "ventilu" na dolním konci toho táhla, takže to protáhnutí silou by to mohlo pročistit). Dál jestli se ti dřou ty pouzdra(namazaný), buď v klidu, pár vyjetých děr nebo retardérů na našich dokonalých silnicích to rozhýba během chvíle. Pak ještě jedna věc, jestli máš konce těch táhel zašroubovaný do těch vrchních matic, bez toho to moc tlumit nebude.
 
 
Datum: 10. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17738    
Co tam leješ za olej??? Při zpětné motáži by si měl namazat pozdra aby nešli nasucho.
 
 
Datum: 07. května 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Čau mám motor čz175/477 po GO (klika ložiska gufera a výbrus) a po složení nejde vůbec vytočit jde pořád jenom jako na volnoběh nic víc...chytá na poprvé běží pravidelně...čím by to mohlo být??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Máš porádně vyčištěný karburátor+výfuk ;-)44
 
 
Datum: 08. května 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Draci šlo by na mě přepsat fichtla když mam 14 (v červenci 15) ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Přepsat to jde, měl jsem na sebe přepsanou 175/356 a mustanga už ve 13 letech.
 
 
Datum: 10. května 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to na úřadě odmítli přepsat dokud nebudu držitelem řidičáku příslušné skupiny, tedy A1 .. až sem dodělal řidičák, přepsali mi to .. potřebuješ ještě myslím souhlas zákonného zástupce a pojistku musí sjednat a platit někdo 18+, třeba otec ... nejlepší se bude asi zeptat na úřadě..
 
 
Datum: 08. května 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
Ano pravo neco vlastnit mas od narozeni ...jen pro prepis vozidla cjtej souhlas zakoneho zastupce ...jako majitel bides ty
 
 
Datum: 07. května 2015 13:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat jestli je dost na čz 175/477 když na trojku jsem schopen ji roztočit na 100 -105 Km/h. Jsou jen leštěné kanály spalovák a výfukový kanál trochu zvětšený. Kolik to cca může mít otáček s orig. převodem ve předu 16 z. kolečko A kolik by mohla být maximálka s tímto převodem. Dokázal by dobře táhnout i s 17z. kolečkem ? Dokáže se na dvojku ve dvou postavit na zadní. Ještě chci dodat že tachometr měří přesně (zkoušeno na radaru). Měl jsem tam daný i otáčkoměr ze škody 120 ale odešel. Stejně neukazoval přesně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18064    
Hele moc přes tohle nejsem,ale jednou jsem na úpravě 477 resp 487 spolupracoval. Válec byl upraven razantněji,karburátor 28mm,zkrácené výfukové koleno,trochu lízlá hlava,objem 180ccm, dosahovalo to zhruba tvých hodnot a taktéž se to stavělo. Maximálka byla v rozmezí 115-120km/h. Ovšem stroj byl celkově víc sladěn a dalo to docela práci se na tyhle slušný hodnoty dostat. Dokonce tam měl o zub menší kolečko než je serie. Domnívám se stejně jako Bakoun,že ti tacho proměřuje,oni ty tacháče do 60-70 docela ukazujou dobře,ale pak je to klasika jak u auta...na tacháči kilo a přitom jedeš 86... od tech 105 si odečti 15 a jsme v reálu na 90 což je odpovídající a myslim si že na naleštěnou serii dost slušná hodnota ;-)
 
 
Datum: 07. května 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
Ne, uprimne si spis myslim, ze ti ten tachometr keca .) Dobre vim, jak uzasne presne jsou tyhle stary tachace. Proto na vsech svych strepech mam digitaly.
 
 
Datum: 06. května 2015 22:24
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Díky za odpověd. :-) tachometr jsem skoušel na tom radaru a ukazoval přesně nevím teda jak při rychlosti 100 a víc to jsem neměl jak skusit. Ale příjde mi že na 175 jede hodně dobře. Myslíš že jede líp jak 350tka ?
 
 
Datum: 06. května 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
A jestli to na 7000ot/min roztahnes i na ctyrku, tak pojedes 125km/h a pri 7300ot/min 130km/h. Kam se hrabou 350...
 
 
Datum: 06. května 2015 21:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
Napisu ti to, co kazdemu. Otevri si manual, tam jsou prevodove pomery, obvod kola si zmeris. Rychlost vis, tak pocitej. Zas tak tezke to neni. Ale jsem v dobre nalade, tak ti to hodim do kalkulacky. primar 21/40, sekundar 16/52, pomer u 3. kvaltu 1,25. Obvod kola jsem dal 1,85m (tak nejak to mam svoji 487). Tak pri rychlosti 100km/h to vychazi na zhruba 7000ot/min a pri 105km/h asi 7300ot/min. Takze bud to ma krute poladeny nebo ti krute keca tachometr .)
 
 
Datum: 06. května 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18061    
Cau,chci se zeptat, na babette jsem meril snimac zapalovani kterej by mel mit co jsem se docetl 15 ohm..ja nameril 30 tak by me zajinalo jestli s tim mate nekdo zkusenost nbo je vadnej..jiskril mi zapalovaci pol tak jestli mam rovnou kouoit i snimac. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2015 23:49
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18066    
Jednoznačně poznáš že je vadnej jedině pomocí osciloskopu. Dvojnásobný odpor by teoreticky neměl být takový problém. Typicky je to přerušený úplně a odpor lítá od kOhm výš.
 
 
Datum: 10. května 2015 23:49
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, jakej máte názor na jednokroužkovej píst na babettu? zajimalo by mě jak to jede, Máte někdo video na youtube z Babettou která má píst s jedním kroužkem? Já mam trochu upravenej válec a mam dvoukroužek a není to ono, odepisujte díky nebo pošlete odkaz na youtube odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18060    
Muj názor je,že pokud nemáš v plánu motor kompletně předělat,tak stejně víc jak 8000-8500 ot/min točit nebudeš a to s přehledem dává dvoukroužkovej píst. Válce na babetu jsem už upravoval,jeden rychlejší,jeden skoro serie a oba jsem dal dvoukruhy.
 
 
Datum: 06. května 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18059    
Zdar kdyz dam filtr takoj hlinikovej ze starej kyvacky a dam to na 250 panelku bude to delat neplechu ci pohoda ? Dij odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 2:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
A taky zjratis zivot vybrusu ...dratenka pusti vic bordela
 
 
Datum: 06. května 2015 2:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslíš filtr z kejvy s otevřeným sáním? Po správnym otryskování karburátoru (ochudí se směs) to pojede víceméně obdobně, jen to bude vlivem otevřenýho sání hlučnější
 
 
Datum: 05. května 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      E-mail:      IP: uživatel12291    
POMOC ! Už jse jistě napsalo mnohé a já jsi myslel, že mě JAWA 50 nemůže školit, když jsem udělal 2 motory gsxr1100, pár babbet a simsonů. Ale opak je pravdou. Mám po GO motor, a řeším 2 problémy: 1. Motorka nestartuje, po roztlačení jede "nahoře" spíš na plné přidání plynu, volnoběch mám na doraz, jinak chcípá. Od spoda se to dusí. Jinak nestartuje ani teplá. Udělal jsem karbec, hladinu, čištění všech kanálků a trysek. Jehla na 2.zářezu, benzín teče dostatečně z nádrže, výfuk čistý, všechny spoje dotaženy. Já myslel na zapalování nebo moc paliva. 2. Zapalování dle několika návodů. V manuálu se píše, že odtrh se nastaví v HÚ na 0,35mm, vrátím píst o 1,6mm zpět a vložím měrku 0,04mm (tu používám já). Ta by měla volné klouzat. Neklouže li, pootáčím statorem. Jenže pak mám odtrh v největší možném místě 4mm (ne v HÚ) jak to někteří radí. Když nastavím odtrh v jako maximální vzdálenost na 0,4mm mám při -1,6mm před HÚ kládívko (pertinax) 0,6mm od vačky a nepomůže otáčení statoru. Tak jak to má být:-) HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      IP: uživatel12291    
No dneska jsem to znova kontrloloval, poněvač jsem pro jistotu vyměnil gufero na klice. Už mi to na 15 pokus chytlo, jelo to lépe, ale ještě to není ono. Vyměním i to na druhé straně. Kolík a vačka jsou v zářezu, jestli je original nevím. magneto nešmajdá. Když dělám předstih tak nejvyšší bod odtrhu je někde za HÚ cca asi 10mm. Aby to vůbec jelo tak to dělám opačně. Nastavím polohu zážehu 1.7mm a kladívko spojím s vačkou, přičemž mám mezi kontakty vloženou měrku 0,04m.Otáčím statorem tak aby šla měrka volně posunovat.
 
 
Datum: 08. května 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18064    
Napadaj mi dvě věci 1) je vačka v zářezu a magneto na kolíčku - tzn je v HU pertinax kladívka na vrchu "zubu" vačky kus za náběhem? Je vačka správná? Neni z pařeza? Ta je jiná ... 2) nešmajdá ti magneto? Je správně nasazené a nemlátí se klika v ložiskách s nadměrným vaklem?
 
 
Datum: 07. května 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Zdarec draci, nevíte někdo jaký mám použít kondík na původní zapalování (jen předělané na 12V bateriové) na motoru Jawa 250/590. S původním kondíkem to dost jiskří mezi kladívky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2015 21:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Díky, vyzkouším :-D
 
 
Datum: 07. května 2015 21:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
12 nebo 6V je to fuk.. stejná hodnota je pro oba. Hodnotu si nepamatuju a ne na každém obalu je uvedená (někde v hlavě mi to říká 250nF). Hlavně abys tam měl 12V indučku :-). Koďan vyměň...
 
 
Datum: 06. května 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: Susa      IP: uživatel12656    
čau,chtěl bych se zeptat proč není jedno jak zapojím kontakty na indučce 1 a 15 ? Mezi 1 a 15 je normálně vinutí cívky ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Je a není.. ono to funguje tak i opačně, ale jiskra tek nějak může být horší... jde o to že se jedná o tzv. autotransformátor... najdi si na wikipedii
 
 
Datum: 05. května 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18059    
draci je to pouzitelny ? skusenosti ? http://www.motoren.sk/shop/detail/4804/50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 21:13
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Osobně si myslím, že ceny v motorenu se pohybují úplně někde jinde + ta pošta ze sloveska. Za mě bych doporučil toto: http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-jawa250-559-panelka/ nebo potom toto levnější: http://www.motojelinek.cz/Elektroinstalace-Jawa-250-Panelka-d488.htm ze zkušenosti ale vím že u jelínka se musí zaletovat kontakty na spínačku, chybí kostření baterky a př. světla a musíš ještě dokoupit pár samic na ploché kontakty + očka. Tak trochu systém "dodělej doma"
 
 
Datum: 06. května 2015 21:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
No tak jako motoren je kvalitní prodejce, ale nechápu proč si nenataháš elektroinstalaci sám? Vyjde to o mnoho levněji , nataháš si jí jak potřebuješ a podle mě to dá každej co nespal o hodinách fyziky na základní škole, když se zapojoval obvod se žárovkou a baterkou :-D
 
 
Datum: 05. května 2015 6:41
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18058    
Zdarec mam problem na babete 207. POtreboval bych vedet vysku hladiny plovakove komory,protože plovak je nekolikrat ohlej tak to podle emulzni trubice nenastavim. Je spravna hladina v pulce plovakove komory nebo po ten zlom ? Babeta mi na volnobeh jde jakz takz pekne ale pridam plyn a dusi se,nejede,zdecha.. karbec vycistenej,ale trapi me hladina..svicky novy. Jak poznam vadnej tyristor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, ten tyristor můžeš mít vadnej, na volnobě ti to šlape ale když přidáš tak se to zadusí a zdechne protože nezvládne vyšší otáčky.
 
 
Datum: 21. května 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa Pionýr ve filmech 6 !> https://www.youtube.com/watch?v=S2i5aJT1-7I odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
TÝÝÝÝ VYBORNĚ ZDENDO !
 
 
Datum: 01. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: pete      IP: uživatel18056    
Zdar draci,\\r\\nnevite kde dohledat vule klikovky na 250 panelku, mam ji po repasi a vubec se mi to nepozdava, axialni vule na ojnicnim cepu 0,6mm, vzdalesnost setrvacniku ted si nejsem jistej bud 45,2 nebo 55,2 mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 2:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem k tomu, že nikdy netrefíš axiální(neboli osovou, pokud tedy nejsem totálně dezinformován) polohu kliky v karterech(např. kit vs papírové těsnění), tak tam nějaká vůle musí být(na čepu u pístu máš určitě taky vůli dost velkou(mám dojem, že snad 2mm, axiální samozřejmě)). Na 175 kyvce mám obdobnou a nejsem si vědom žádné závady za těch 8000 km(ani mě nenapadá, čemu by ta vůle(vzhledem k tomu, že tam je vždy(alespoň vždy, co jsem skládal motory, tam byla)) v tomto případě vadila, defacto se to bude i líp mazat, když bude větší a setrváky nebudou drhnout o kartery). Samozřejmě za předpokladu, že je to opravdu axiální vůle ojnice vůči klice, pokud je to vůle kliky vs kartery, tak je zle(nedejbože radiální(vzpomínka na stadiona vydávájícího stejné zvuky jako šuple plné přesýpajícího se spojovacího materiálu závitu M3-M22...)). Pokud se opravdu strachuješ, zkusím ještě zavolat známému, který má někde schovanou origo nejetou kliku do 250 kejvy a uhnat ho, aby změřil onu vůli na origo kusu(podle mě stejně bude takhle velká).
 
 
Datum: 01. června 2015 2:46
 
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 19:05:49 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu