www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomáš Musil      IP: uživatel16106    
Zdravím , mám problém s biosložkou v benzínu - jako ostatním se vyděluje při delší nečinnosti v plovákové komoře jakýsi žlutozelený sliz - ona biosložka v benzínu , která se tam - pro mne přidává z nepochopitelných důvodů. Ti kteří mají sekačky - ať dvoutakty nebo čtyřtakty si mohou jenom zoufat. Jisto nadějí , která ovšem zase vytáhne něco peněz z našich šratoflí jsou jistá aditiva . Uvádím alespň dva : VIF Super Benzin Aditiv v balení 500 ml a druhý vynález : B&S Fuel FIT . Ten první - má již na obalu uvedeno , že odstraňuje vysráženou biosložku ( zelenožlutou příšeru) . Kdo máte s těmito udělátky nějakou zkušenost - myslím hlavně odstranění toho žlutého svinstva a odstanění nutnosti čištění karburátoru - zejména trysek nic netušícího jarního motorkáře - dejte vědět. Díky TOM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2017 18:20
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdarec já taky tankuju na benzině a žádnej problém, na zimu fichtla i pilu a sekačku dám do tepla baráku a na jaře vytáhnu a v pohodě nakopnu. Taky mám v práci ten čistič od Retechu a funguje slusně jak píše Standa.
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 18:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19278    
A když se k samotnýmu tématu biosložek vrátim,tak musim uznat že je to pěknej sajrajt v tom benzinu a obecně dost pozlobí i vstřikovače paliva. Měl jsem benzinovýho golfa a ten měl teda namotáno na motoru mraky,ale jel. Furt se mi nezdál chod motoru za studena,starty,akcelerace,spotřeba (klapka dobrá,lambda a ostatní čidla ok). V práci máme nějakej přípravek Fuel cleaner (asi od Retech). Tak jsem ho na dvě nádrže dal. Už po půl bandě to přestalo kuckat a líp startovat. Po dvou bandách šel motor zas jak ßvícary a spotřeba šla dolu o cca 1L a dynamika auta byla o mnoho lepší. Ty vstřiky museli bejt zarostlý neskutečně. Takovej poměr sajrajtů v palivech máme snad jen v CZ. V novejch dieslech to likviduje elektronický vstřiky. Zarostlý turba. Když přivezeš auto ze západní evropy tak muže mít namotaný dvě kila a vše je relativně čistý. U nás máš po dvou stech třikrát čištěný a jednou repasovaný turbo. O střikách nemluvim. A kdo na tom profituje nejvíc? A teď ta řepka bude už úplně všude...
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19277    
Do benzínu nedávam nic a kupodivu se mi tam nic výrazného nesráží. Tankuju na benzině. V péráku jsem měl benzín i přes rok. Nezkoumal jsem jestli je něco usazenýho v karbecu,vše funguje,motorky chytaj,motorovka taky.... nesmíte tankovat u vietnamců :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 13:43
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel18840    
Zdravím,já používám VIF Super Benzin Aditiv,jak dvoutakt,tak čtyřtakt.Jsem hodně spokojený.Žádnou zelenožlutou příšeru nemám.Trysky se mě taky nezalepují. ;-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 11:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19273    
caf chceme nanovo nastriekat mojho dabla akryl bol naprd cele sa to drolilo pouzil som akryl zaklad sprej+vrch 2krat+lak bezbarvy tiez to nebolo odolne benzinu chcem to urobit v domacich podmienkach sprejmi robili ste to takto niekto syntetikou???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 17:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19276    
ok a ak strikate kompresorom tak ake farby resp zaklad a vrch ?moze byt 2 zlozkova polyuretanka ako zaklad a aj vrch?
 
 
Datum: 02. listopadu 2017 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19278    
Upřímě ti řeknu,že už bych to raději udělal poctivě štětcem,hezky pomalu,každou stranu zadního plechu extra aby se to hezky slilo a nestejkalo to,hezky na plocho,klidně bych to dělal dva dny. Výsledek bude fajn a furt x krát lepší jak sprej. Pokud to samozřejmně odflákneš a humpolácky to natřeš velkym zatvrdlym štětcem a neředěnou hustou barvou tak to budeš mít za hodinu hotový a bude to vypadat šíleně. Už jsem měl po někom pio a ten si právě dal práci,udělal to hezky čistě,natřel to a bylo to hezký a tahy štětcem byly vidět minimálně. Výsledek sprejem je zoufalej.
 
 
Datum: 02. listopadu 2017 8:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
variant je mnoho: a) sehnat lepší plechařinu b) nátěr Hammeritem, u kladívkové varianty můžeš použít i štětec a dá se to nanášet i přímo na rez!;-) c) epoxidová nebo syntetická barva válečkem d) nechat otryskat + komaxit...
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 23:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19276    
ok chcem poradit od viacerych ked striekaly ako a cym ...co nitrokombinacny sprej ten je odolny chemikaliam???2k spreje su drahe-2 zlozkove teda/ chcel by som si to nastriekat sam no nemame kompresor ani pistol tak preto spreje a davat to niekomu to bude asi tiez cez
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 14:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
barva, o která píšu jako o akrylátu není žádnej sprej ani barva pro dekorativní účely... jde o dvousloškovej lak s dost dobrou mechanickou i chemickou odolností... jen tomu odpovídá i cena... syntetika je taková low cost varianta... jde jen o to, co přesně ty chceš a kolik času a peněz do toho chceš investovat... každopádně i ta obyč syntetika fouklá pistolí bude 100x lepší než sprej...
 
 
Datum: 31. října 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19276    
neviem mal som natom akryl sprej no odolny benzinu nebol leskle to bolo pekne no lahko sa do drolilo odolne to vobec nebolo mozno to bolo tym ze som nepouzil plnic neviem-co odporucite okrem toho akrylu ...tu syntetiku ci ine a postup dakujem
 
 
Datum: 31. října 2017 19:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
jinak k těm barvám, záleží co má splnovat pořadovanej výsledek.... osobně jsem prostě zastáncem akrylátu, když už si s tím člověk dá tolik práce... ten lak vypadá podstatně jinak a hlavně odolnost je úplně někde jinde ... (porovnání mám, mám motorky jak v syntetice tak v akrylu)
 
 
Datum: 30. října 2017 21:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
na spreje se rovnou vykašli... i s bauhausovým kompresorem a pistolí za tři stovky bude výsledek úplně někde jinde... Jinak můj doporučenej postup (resp. mnou použíanej) je opravit plechařinu, pak písek /někdy je nutná po písku znovu drobná oprava/ pak to zaprášit antikorozním základem (není úplně nutnej, ale já to dělám kvůli času, běžně totiž kituju motorku třeba i dva měsíce) pak si pohraju s kytováním, na to plnič, komplet přebrousit a finiš...
 
 
Datum: 30. října 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19274    
Ne aceton = nitro = C. Ale nebylo to moc hezký a za pár let to zašlo. Co se týče přípravy pod lak tak u toho spreje nevim. Já napřed opravil rám a vybrousil sváry atd,pak jsme dali dvě vrstvy plniče,ty jsem vybrousil šmirglama c.500 pak c.1000 a nakonec za mokra c.2000 no a přes to dvě vrstvy syntetiky. První ráno druhá odpoledne. Ale to se bavíme o klasický práci. Netušim jakej je plnič ve spreji atd...
 
 
Datum: 30. října 2017 17:28
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19273    
a aky je postup?streknut zaklad zatmelit jamy prebrusit vsetko potom plnic prebrusit vsetko a potom lak nechat chvilu preschnut do 20min naniest vrchny transparent????????poradte
 
 
Datum: 30. října 2017 15:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19273    
stando-acetonova cize synteticka???
 
 
Datum: 30. října 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19274    
Acetonová barva ve spreji nereagovala s benzinem. Tim jsem měl nastříkanou bandu na minifichtlu a cajk.
 
 
Datum: 29. října 2017 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19274    
Se sprejem nemám dobrou zkušenost. To prostě nefunguje. Sprej je dobrej na šišky na adventní věnec. Prostě kompresor a pistoli. Napřed klasickej plnič,vybrousit,vyhladit. Barvu klidně syntetiku. Mam pio stříkaný syntetikou a je to moc pěkný. Neni to dokonalý jako akrylem,ale pěkný to je. Zatim je to odolný všemu :-D A za ty prachy :-D
 
 
Datum: 29. října 2017 18:24
 
 
 
 
Jméno: bzucak      IP: uživatel16049    
dobry den pujde normlane prihlasit motorka z dovozem z madarsak ? dosal sem k tomu maly technicak (velky ne) a jeste vypis z Jawy tynec, ze se ten model vyraběl , na STK mi udelaj dovozove STK a daj na bile znacky? nebo jakym spusobe pribiha do DOVOZOVE STK ? děkujiu předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2017 17:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Řešil jsem dovoz ČZ z Polska. Psal jsem do Strakonic, poslal jim VIN apod. a oni mi udělali výpis z technických údajů (ten můžou dodat i na STK z Dekry, ale chtějí za asi litra). S tím výpisem a polským TP jsem došel na STK, udělali mi dovozovou kontrolu. A šel jsem na úřad obce s rořenou způsobností. Dodal ten výpis technických údajů, polsky techničák, zelenou kartu od ručení a oni vydali nový český TP na moje jméno a dostal jsem značku.
 
 
Datum: 31. října 2017 17:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jednoduchá otázka, těžká odpověď. Postup v ideálním případě je, že vezmeš doklady k motorce, dojdeš na STK, kde ti udělají dovozovou STK. Pak dojdeš na úřad, kde ti vydají nový TP. Doklady musí být odhlášeny (dost možná odhlášeny přímo k vývozu jako v ČR), v ČR se vyžaduje poněkud více technických údajů než jinde - možná bude nutné doplnění a pak je tu otázka homologace - zda se to v ČR oficiálně prodávalo nebo zda to má evropskou homologaci. Nevím, zda nechtějí i nějakou kupní smlouvu. Poptej se na svém úřadě, pak dojdi na STK a uvidíš. Auta i motorku mi vždy přihlašoval prodávající, mívají prošlapané cestičky a je to bez potíží a případných zádrhelů...
 
 
Datum: 30. října 2017 16:16
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdar scháním šikovnýho frézaře co by mi byl schopnej vyfrézovat šoupátko do karbecu výkres zašlu na email práci a materiál samozdřejmě zaplatím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2017 18:15
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel19269    
Ahoj,chlapáci.Sehnal jsem si Jawku 20/05 ale mám problém se spojkou,respektive s nastavením.V deklu chyběla kulička a po dodání to stále nemohu nastavit aby se mi spojky vypínala.Z bloku na mě kouká tyčka na konci s vybráním na kuličku a v deklu je otvor s kuličkou.Víc tam není,ale pořád to nechce chodit.Poradí ěkdo kde dělám chybu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel19272    
Paráda,už to maká jak má.Díky moc,Stando !!!!
 
 
Datum: 27. října 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19271    
Ne to je v poho. Občas sem chodí i trotlové,proto jsem ti tam raději napsal,že než to začneš štelovat tak je potřeba dekl na motoru utahnout :-D ono tady nikdy nevíš .... Sesa chce,aby sme to tolerovali a nezabejvali se tim ;-) Každej nějak začínal ...
 
 
Datum: 26. října 2017 21:43
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel19272    
Už mi to taky docvaklo,teď vypadám jako trotl.Ale každopádně díky za cenné rady,o víkendu na to kouknu a uvidíme.
 
 
Datum: 26. října 2017 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19271    
povoluju = dělam vůli = zašroubovat :-D :-D :-D
 
 
Datum: 26. října 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19269    
Stando,díky.Tohle je pro mě novinka,mám jen klasiku fichtla a tam je to trochu jinak.Tím povolením myslíš zašroubovat nebo vyšroubovat??
 
 
Datum: 25. října 2017 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19270    
Tyčka by měla trčet z bloku cca 1cm. Kulička v deklu. Utahni dekl. Povol úplně bowden na štelovacim šroubu co je zespod deklu (příp u páčky na řidítkách). Šroub uprostřed deklu utahni tak,aby se skoro dotýkal tyčky,ale nesmí už tahnout,tak to stačí. Vymez nazpět vůli na bowdenu a je to.
 
 
Datum: 25. října 2017 18:50
 
 
 
 
Jméno: Ivan      E-mail:      IP: uživatel19267    
Zdravím draku. Nevím čím to je, ale nemohu se dostat k tobě na stránky, pořád mi tam padají tachometry. Všechno zadávám dobře, a stejně se stránka udrží pár sekund a zase naskočí tacháče. Je to moje chyba ? Díky za zprávu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2017 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, to je kix u me a ja ho nedokazu odstranit,, jestl ito je vyhledavacem danou verzi,, stale jsme na to neprisel, kazdopadne VSE JE DOLE,STACI SJED DOLU LEBO TO POZADI VYSKOCI HNED NAHORU A DILY ZUSTANOU DOLE :-(
 
 
Datum: 25. října 2017 9:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
inak mozem sa pochvalit led prednym a doporucit/asi len tym bez tp/led kupena na aliexprese 6vled ba20d mam jawa 50/21 kladivkove zap 15+5w najazdene na ziarovke cca 300km a stale svieti a lepsie ako obycajna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19270    
Chtělo by to ještě přídavný světlo na přední blatnik :-D a nebo pořádnej xenon :-D
 
 
Datum: 25. října 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19270    
Dík za tip. Pořídim někdy trochu silnější a ozkoušim na vape. Svítim 12V/35W + něco vzadu a je to krapet lepší jak 6V/25W která mi navíc praskala,ale na bezpečný ježdění za tmy se mi to furt zdá málo. Tak na přejezd hospoda / domu. A to už to svítí jak nikdy. Pio má holt blbou parabolu i sklo...
 
 
Datum: 25. října 2017 18:58
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
zdar strhol sa mi zavit na hlave jawa 50/21 ako to napravit?viem ze predavaju na nemenovanej stranke s dielmy pre jawy opravnu vlozku sviecky len ako nato???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2017 11:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19266    
No tak to je jiná situace,tady v CZ se prodávala opravná vložka za 100-150 což je ranec za takovou kravinu a hlava se dá koupit za 200-250 ... pokud máš zdroj na opravný vložky pod jedno E tak jich chci deset :-D
 
 
Datum: 23. října 2017 11:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
ta vlozka na tej stranke stoji 0.80e a hlava valca 8.50 ale ajtak som chcel kupit novu hlavu ,aspon mam konecne dovod xixi ale mozno aj tu staru by som sa pokusil opravit dik za radu
 
 
Datum: 22. října 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19263    
Ano koupí se závitová vložka. Do hlavy se musí vytočit větší závit a do něj našroubovat vložku. Tu je dobrý tam zajistit nějakym lepidlem na závity a nebo dole trochu roztemovat. Při ceně závitový vložky bych spíše volil rovnou novou hlavu,někdy se dá koupit i za 200,- z vlastní zkušenosti bych doporučil sehnat jinou origo hlavu ;-)
 
 
Datum: 22. října 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdar, chci se zeptat. Mám problém u tatrana motor mi žere převodak. Motor jsem dával na červený silikon,kartery byli zabroušeny na skle. Bych se chtěl zeptat jak zkusit netěsnost v klikovým ústrojí. Prostě kudy to žere převodový olej. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19263    
Pokud motor nekape tak bude těsnit i na klice. Šel bych spíš po poškozenym a nebo špatně namontovanym guferu. Klika byla ok? Seděla dobře v ložiskách? Neměla projetej rantl od starýho tvrdýho gufera?
 
 
Datum: 21. října 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      E-mail:      IP: uživatel13294    
umí tu někdo snížit hlavu tak abych využil potenciál 95oktanovýho benzínu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19262    
Zdar. Ten milimetr seriovka snese. Ozvi se mi jestli máš zájem,k soustružnikovi pojedu koncem příštího týdne,necham to udělat. Další termín v nedohlednu. Cena je 300,- Hlava lépe česká nedomrvená.
 
 
Datum: 20. října 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel16886    
Ahoj, zle použít start.páku ze simsona na MJ Dandy 50? popřípadě, nemáte někdo na toto moto nějaké díly na prodej? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Pasovala dobre, jenom pri startovani musi bejt stojan dole jinak paka do nej narazi, origo paka je vyhla do boku
 
 
Datum: 02. listopadu 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak paka pasolva? mela by tyt uplne v poho
 
 
Datum: 31. října 2017 9:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA      IP: uživatel19260    
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli jde nějak znovu přihlásit motocykl s TP který byl z důvodu polopřevodu zrušen. Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2017 18:11
 
 
 
 
Jméno: HJ      IP: uživatel19265    
No myslim si že to byl taky důvod odstavit především starý škopky co neměly papíry v cajku protože potřebujou prodat nový šitky
 
 
Datum: 22. října 2017 18:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Na bílé značky nelze, pouze na zelené veteránské...
 
 
Datum: 16. října 2017 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel19259    
Zdar Draci mám velký problém jaký je průměr Brzdového Bubnu u Stadionu a vnitřní díra? kola sou 23x2,25 gugloval sem mělo by to být 100 ale nejsem si jist?a Bubínek brzdy má přesah nebo jde položit volně do bubnu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa 22      E-mail:      IP: uživatel18388    
Ahoj draci. Nevíte někdo, kde by se dal sehnat gumový lem v profilu U, 3 x 7 mm, je to na starou helmu? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2017 11:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar Draci. Tak jsem se jen tak koukal na bazoš a je tam jeden inzerát kterej zaručeně vyhrává první místo. Pionýr 21 bez papíru za 28000.kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2017 2:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Inzerát už jsem na Bazoši nenašel... Rozhoduje stav. Pokud to byl málo jetý původní kus, pak je ta cena asi i v pořádku a jestli ne, pak je to ochranná cenovka:-) Pořádná renovace stojí peníze a čas. Renovovaný stroj se stejně časem přesune do škatulky nepůvodní lak nebo v horším případě napadeno kutilem, ale původní stav je původní stav - ať to znamená cokoliv:-) Léta měl (nejen) fichtl sotva cenu suroviny, válelo se to všude, lidi se s tím ani do Kovošrotu tahat nechtěli. Teď holt nastává opačný extrém a nemá cenu nad tím moc laborovat, prostě to tak je. Já za to ty peníze nedám a věřím, že časem bublina splaskne nebo se to přesune jinam...
 
 
Datum: 09. října 2017 2:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra stando, nafta o 100% by byla smrt, máslo at je klidně v hodnotě zlata, to mi je jedno... :-D nicméně k těm cenám motorek...naštěstí jak lezou nahoru, tak zároveň zabezpečovací systémy pozemků lezou cenově dolů :-) :-D možná jsem paranoidní pesimista, ale když vidím ty ceny, tak se o svoji garáž bojím... :-D
 
 
Datum: 08. října 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19258    
Počkej až tam dam za 10 mýho rozpelešenýho pařeza :-D když vidim jaký stavy se prodávaj a za kolik :-D a lidi to kupujou ... jak jsem ti už dnes řikal,děláme si to sami ... jak s tim zkurvenym máslem ... ještě že máme zásobu,počkáme až to po vánocích spadne zas na dvě tři pětky a lidi pustí ta hysterie ... a zase si to děláme sami ... kdyby ze dne na den poskočila nafta o 100% tak se bude národ bouřit,protestovat a demonstrovat a hledat vinika...
 
 
Datum: 07. října 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
draci da se pouzit tato sada vape na 350/638 motor ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vape_12v_150w_dvouvalec_gel2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. října 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
prej vape sz17
 
 
Datum: 07. října 2017 14:22
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
tak ktere tam patri ?
 
 
Datum: 07. října 2017 14:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neda pac klika na 638 ma jiny cep nez panelka,,,a hlavne 638 ma vetsi prostor na altik,tak vzdy vape na 638
 
 
Datum: 07. října 2017 2:05
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
zdarec,chci se zeptat jestli už jste někdo vyndaval emulzní trubici z karburátoru na simsona.potřeboval bych ho převrtat.má s tím někdo zkušenost.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no kdyby to bylo pro mě tak to asi neřešim.já ho zkusim jenom přetryskovat a uvidíme
 
 
Datum: 01. října 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19256    
U simsona bohužel zkušenost nemám. U pio se karbec ohřeje a komínek se vyklepne či vyškubne háčkem. Vyplatí se u simsona upravovat karbec když je tolik jiných možností? Prodávaj se relativně levný 19mm karburátory i s přírubou,který se "jen" přišroubujou a natryskujou. A trysky jsou,jehly jsou,emulzní trubice,filtry tam pasujou ....
 
 
Datum: 30. září 2017 8:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,chci se zeptat jak je to ted s řidičákem, mám A1 ,A2 a B a dělám si C,kdybych to auto neudělal na poprvé a byl vyhozen z jízdy,tak mi vezmou ty ostatní skupiny (A1,A2 a B) nebo jen půjdu na opravnou zkoušku skupiny C,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za neudělaný jízdy ti řidičák neseberou, to že posereš kamion neznamená že neumíš jezdit na motorce a obráceně, takhle mi to bylo řečeno přímo komisařem, ale je to teda už nějakej rok, respektive 3 :-) nicméně taktéž mi bylo řečeno, že když člověk 3x nenapíše testy, tak ti mohou řidičák zabavit, neboť ty testy jsou z drtivé většiny stejné ve všech skupinách a to prostě když neumíš tak nemáš co dělat na silnici... nutno říct že to byla autoškola na střední škole, v zapadlém městečku, kde komisař zásadně nikdy nepustil všechny, aby šlo městu něco do pokladny...takže jestli jeho tvrzení bylo pravdivé...těžko říct
 
 
Datum: 03. října 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
musel bys uplně vyhořet, aby ti nevrátili řidičák... když tě vyhodí za nějakou kravinu, nebo kvůli pár bodům při testu, tak je to bez problému... jinak jak píše standa, autoškola je dneska nastavená tak, že to prostě daj každýmu, i když třeba na víc pokusů u absolutních antitalentů... dělal jsem autoškolu všeho všudy 4x (A1, B+A2, C+T, CE) + zkoušky k profesáku, v podstatě bez větší přípravy a vždy uplně v klidu...
 
 
Datum: 01. října 2017 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19256    
Asi bych se toho úplně nebál. Když muj mladší brácha,kterej neumí ani trojčlenku a mimojiné měl veškeré učení vždy v prdeli udělal B,C,T naprosto bez problému a letos v létě A,C+E v podstatě bez učení s tim že na motorce jel v autoškole jednou a s vlekem čtyřikrát ... navíc jsou dnes ty testy tak jednoduchý... jízdy nikdy nebyly extrém... nebál bych se toho ... nemyslim si že by ti měli vzít všechny současný řidičáky když neuděláš napoprvý jízdy s kamionem...
 
 
Datum: 30. září 2017 8:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Otazka pro všechny draky vc Standy a Sesy, chci si koupit jawu 350/634- z motorem 638 , a tatik a strejda mi riakji ze se jeden pist hada, ja rikal ze to vape vyresi ,,,chci vedt vas nazor co si vo tom myslite odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
krejzekmilan (zavináč) seznam.cz
 
 
Datum: 04. října 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: Odkud jsi? Rámy doma nějaké mám, záleží, co bys za ten svůj chtěl. Ten držák bych bral, aspoň bych to nemusel bastlit. Jinak motorka pěkná. 472.6, hliníková kyvka, kotouč, gumy pravděpodobně ME22. Pěkné
 
 
Datum: 04. října 2017 8:18
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
bo mam strach protoze se mi podarily zadrit loziska cou jsou u prostred vtom hlinikovem kusu v klikovce
 
 
Datum: 03. října 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
https://ulozto.cz/!UuAT5dhbjvAh/fotografie0305-jpg\r\n\r\n
 
 
Datum: 03. října 2017 15:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
https://ulozto.cz/!yn0N8OASfH7N/dscf3414-jpg
 
 
Datum: 03. října 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
Jo, ale na papírech 640... byl to originální držák jen nadvařený - v hprní části rozšířený, je to tam s filtrboxem dost natěsno, musel se posouvat "náhubek filtrboxu..., ten rám mám pořád doma i s držáky motoru, kdybys chtěl ...
 
 
Datum: 03. října 2017 15:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: ty jsi měl narvaný 638 motor v 472? To mě zajímá, máš víc fotek? Přemýšlím, že bych narval ten motor do 471, kterou mám navíc.
 
 
Datum: 03. října 2017 9:18
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
Do dnešního provozu jedině motor 638 - výkon ...... truchu práce s frézkou a pilníky a musí chodit, jak ďas. Na kochání 634/632 .. Měl jsem čz 472 (lehčí rám) pevmější kyvka, velkej kotouč alá 660 sport, s kitovaným motorem 638 - 27 hp (TK moto úprava) s rovnými výfuky, vyladěnou na téměř 40 NM okolo jelo to digitálních 142 po rovině, do kopce na dálnici nebyl problém udržet stálých 125 -130, no a pak jsem dostal rozum alá ženská a posun k rodině, tak jsem to opustil a vrátil jsem se k fechtlu :-D nicméně motorka rozprodaná na díly, ale ten motor mám furt na ponku :-)
 
 
Datum: 02. října 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19255    
Řikam že je to věcí vkusu. Na slícované 638 jsem boužel nejel. Známej dělá Scramblera 639 s pořádnejma karburátorama,slícovanej lehounce otevřenej válec (5K) ,klapky,výfuky,tak se třeba dočkám pořádného zážitku :-)
 
 
Datum: 29. září 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Nemůžu si pomoct, ale mě ani otevřená 634 (odstraněný labyrint ze sání, 115 tryska, "hlučné" výfuky. Původně pro SSSR) nijak zvlášť nenadchla. V ČeZetách ten motor díky ČZ výfukům jede ještě o chlup líp, ale stejně mi to moc nesedí. A že jsem jich už pár sedlal. Slícavaná 638+ mi sedí víc, ale do svojí ČZ ten motor legálně nenarvu, tak jezdím s čím jezdím. Největší kámen úrazu mi přijde ta 12z. předloh. hřídel. S 13z. je to o dost lepší.
 
 
Datum: 28. září 2017 22:37
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak us pozde dneska sem neodolal akoupil to , ale jede jak drak nedusi nic motor tedy 638 a zbytek 634 ,je tam vorigo zapal a karb ,jede jako strela ale vyfuky jsou zasrany asi to procistim udrzbu
 
 
Datum: 28. září 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19254    
Nedávno jsem u kámoše viděl válce z 639 a bylo to tragický. Projev 634/2 a 638/9/40 je asi věcí vkusu. Jel jsem na dvou 639,jedna v suprstavu,druhá šuplik. Jezdil jsem i na origo 634 a na policejní 632 se sánim bez restrikce. Ta 634 s restrikcí byla trochu traktoroidní jak klasická kejvačka či panelka,ale jela,měla spodek i průběh,měla tendenci se na první dva kvalty zvedat, ta otevřená (policejní) 632 jela jak debil,mělo to spodek,průběh i vršek,něco neskutečnýho. Jinak seriovka. Pak jsem osedlal dvě 639 a byl jsem trochu zklamanej. Spodek žádnej,průběh mizernej, zátah až v otáčkách a až vytočenej motor jel zajímavě. Proti tomu ty starý motory byly letadlo. Rozhodně jela líp na rovných výfukách než na dvoukomoráčích. Přikláním se k 632/4 kvůli síle a průběhu,pokud bych šel po rychlosti tak 639 s dvoukomoráčema. Všechny 350 co jsem si u kámoše osedlal fungovali dobře a nehádali se. Čtyřka měla dokonce ještě kladívka. Dvojka měla altik s vape. Devítky už byly obě bezkontakt (vape). Nejvíc jsme se hrabali v tý 632 protože se právě hádala,vape deska nic nevyřešila a až pak jsme zjistili,že je motor víceméně na GO. Motor po GO pak překvapoval víc a víc. Ta policejní 350/632 byla asi nejživější 350 na který jsem kdy jel. Kdyby to točilo tisíc víc tak by ujela i tý osmičce a devítce :-D
 
 
Datum: 28. září 2017 15:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Ono to hádaní je větší problém u 638+ motorů díky zpracování kanálů, dost často jsou pěkně odfláklé, hliník se nekryje s vložkou apod. 634/632 válce tím netrpí. Na to pomůže jen pořádné slícování. Taky bývá problém, když klika není slisovaná po přesně 180°, tam ti VAPE také nepomůže. 638 je živější motor a má líp odstupňovanou převodovku. Šel bych spíš do něj. Originál 632/634 má strašně traktorový projev a moc mi to nesedí. Osobně mám ČZ 350/472, kde je motor jako u 634, ale mám tam převodovku s 13z. předloh. hřídelí, takže odstupňování je stejné jako u 638, lehkou kliku a upravené válce s podobným časováním jako u 638+. Jenomže to vyšlo na spoustu peněz a času. Mít Jawu, tak tam narvu 638 motor a mám klid.
 
 
Datum: 28. září 2017 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19253    
Pokud na volnoběh jde spíš na jeden než na dva a v otáčkách se chytne a letí jak střela tak je buď jeden válec horší a nebo má jeden vejfuk víc zasranej... a když už je jeden víc zasranej tak to bejvá ten u spojky protože to trochu tahá převoďák (gufero)... teda za předpokladu že jsou kladiva a svíčky ok... je to široký téma ... kámoš měl jak 634 tak 638 a užili jsme si s nima dost. Šel bych spíš do čtyřky,ideálně do dvojky s altikem...
 
 
Datum: 26. září 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19253    
Muj názor budeš očekávat. Zaprvé bych udělal předstih na obou válcích + kontrola svíčky,kabely,cívky atd... Jak se bude hádat pořád tak vape vyřeší prd. Třipade s kladivama se vždycky malinko hádá na volnoběh,to je pravda,ty kladívka nikdy nejsou na 100% identický,ale to je takový občasný zakopnutí jednoho válce,nesmí to úplně tupě kuckat. Vyčistit výfuky často velmi pomuže. Jedno gufero muže tahat luft či olej,jeden válec muže bejt horší ... je toho hafo ... určitě bych bezhlavě netvrdil,že to vape vyřeší... přikláněl bych se k opaku ...
 
 
Datum: 26. září 2017 21:13
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel19252    
Ahoj, nemohu sehnat "palec spojky" na S22. V katalogu je to položka č.18. nemáte někdo ponětí kde sehnat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2017 10:47
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 15:42:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu