video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kodlik
IP: uživatel19625
Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
Jméno: Kodlik
IP: uživatel19625
Díky moc.Karel
Datum: 17. ledna 2020 11:07
http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html
tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
Datum: 16. ledna 2020 20:34
Ahoj draci. Potřeboval bych poradit,mám tu teď na zprovoznění Manet Korádo a má zrezlou nádrž.Řešil jste to někdo?Jak je součástí rámu tak mě napadá jen nalít tam odrezovač a nechat do druhého dne, vypustit a vyplachnout lihem.Myslíte že by to mohlo fungovat ? 🙂
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2020 22:20
ja pouzzivam kyselinu fosforecnou je super za ma i pasivku ze material dostane po odrezeni antikoroziní povrch
Datum: 09. května 2020 22:20
Jméno: Martin
IP: uživatel19628
Odrezovač je OK, ale používám ho s horkou vodou a nádrž obalím hadry, aby nechladla moc rychle a pak hodně vyplachovat vodou a pak pořádně vysušit foukáním teplým vzduchem a pak se musí hned "namazat"
Datum: 20. ledna 2020 13:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
Kdysi jsem odrezovač zkoušel podobným způsobem na nádrži se slabou liškou. Asi 4 nádrže jsem z toho měl černý bordýlek v karbci a musel ho kvůli tomu několikrát čistit. Byl to jemný bordýlek, co prošel i filtrem. Pak jsem udělal na hadičce uzel a jednou za čas vyndal hadičku a bordel vypustil.
Datum: 16. ledna 2020 10:08
zdravím, v pionýrech se hrabu už pár let, ale teď mám takovou zvláštní věc: Fichtl normálně nastartuje, i se krásně rozjede, ale na trojku i občas na dvojku motor občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, na plno jede v pohodě, jediné čeho jsem si všiml, tak že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu. To škubání je opravdu zvláštní, nikdy jsem to na pionýru neviděl, jo a ten motor není žádnej vyběhanej šrot. Budu rád za každý nápad, snad se tu ještě někdo najde co dokáže poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2020 20:19
Díky za radu, až budu mít čas tak se na to vrhnu
Datum: 21. března 2020 20:19
Ahoj, problém hledej v karburátoru. Vylučovací zbusob bude asi nejlepší. Jehla, hladina, dokonalá čistota kanálků. Nezapomeň na filtr, pokud máš ten krátký sportovní, rád se ucpava. Mě se přicpal po 300km
Datum: 21. března 2020 0:19
omlouvám se, blbě jsem to popsal, psal jsem to v práci škubne (trhne) to přibližně v polovičních otáčkách motoru, když točí málo nebo na plno tak jede krásně a tím plynem jsem myslel to že když motor má ty přibližně poloviční otáčky, tak to nejvíc dělá když držím plnej, když držím půl plynu tak je to dobrý, je to takový divný trhnutí, jak kdybych na vteřinu otevřel nějakou přívěru
Datum: 10. ledna 2020 15:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
Zapalování v pořádku, benzín do karburátoru dotéká, zlepší se to, když se v plných otáčkách podrží cupovák?
A moc nechápu ten popisek: „občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, naplno jede v pohodě“ a pak píšeš: „že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu“
Datum: 10. ledna 2020 12:05
Posl.aktualizace: 12. ledna 2020 11:54
aha, já to zas tolik neřešil, tenkrát mi ho doporučil mechanik co mi dělal GO, alespoň jsem o něco chytřejší zas
Datum: 12. ledna 2020 11:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19624
Honza: osobně bych nedoporučil olej s Jaso FB, když za ty peníze můžu mít lepší oleje. JK: A mogul TS jsem taky jezdil, ale hulí jak cikán za bukem. Takže jsme od něj s partou upustili.
Datum: 12. ledna 2020 11:45
Jméno: JK
IP: uživatel19623
Ověřený je taky MOGUL TS
Datum: 12. ledna 2020 6:38
já léta kupoval https://www.prodejoleju.cz/2-t-1/sheron-motorovy-olej-m2t-1-litr/ a nikdy jsem problém neměl, teď leju https://www.motofanda.cz/2t-oleje/4159-denicol-olej-super-hp-2-1l.html?gclid=CjwKCAiAmNbwBRBOEiwAqcwwpeg9dV7dNEeGkuo0cERZLt2baC72DR5vJGrTy5gOrIOkMEJUtnOnaBoC5woQAvD_BwE , ale jen protože jsem ho dával do upravenýho endura a to už nemám
Datum: 08. ledna 2020 18:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
Budu kontrovat: https://www.lavio.cz/e-shop/oleje/motorove-oleje/pro-motocykly/pro-moto-2t-motory/101/lavio-moto-synt-2t.html
Lepší specifikace: JASO FD; API TC+; ISO-L-EGD; CEC TSC-3
A cena při větším množství příznivější. Brali jsme s partou 50l sud a dostali jsme někam k 75 Kč za litr. Jezdí ho celá naše banda (640, 634, 472, kývačka...) už x let, projeli jsme Balkán, ukrajinský poloniny, Rumunsko, Albánii, kde bylo 45 °C ve stínu atd.
V poměru cena/výkon asi lepší olej není.
Datum: 07. ledna 2020 11:40
Jméno: Dwein dibly
IP: uživatel19619
Fíha draci 😀 tak jsme s kamarádem co je trošku přes ty proudy poměřili nějaké to zapalování kvůli dobíjení. Klasické cívky není třeba moc představovat, ty umějí dost... Ale pak jsem přivezl klasické vape, dali rotor do stojanové vrtačky co umí asi 2500 ot/min. stator uchytily a začli měřit. Měříme střídavý a koukáme že z toho leze klidně 30-50 voltů. Tak jsme to usměrnili kostičkou a vono furt lezlo dost voltů a nějaké ampéry, tak jsme připojili nějakej stabík a hle najednou jsme nabíjeli 13,8 - 14,2 volty baterii. Pak to mělo ještě pokračování po montáži zpět do fichtla a testováním dalších komponentů. Různé otáčky, zatížení atd. A co vy, zkoušeli jste to někdo taky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2020 19:01
je jasný že na prázdno to bude ukazovat úplnej nesmysl, jedinou zkušenost co s vape mám je, že když mělo správnou zátěž tak to fungovalo v pohodě, ale jakmile praskla jedna žárovka, tak to okamžitě spálilo i tu druhou, tak jsem tam dal stabilizátor napětí a je klid
Datum: 08. ledna 2020 19:01
Ahoj Dvein nebo jak Tě oslovit! No ono to s tú eletrikú nejni aš tak jednoduchý, ale zaséj je to jednoduchý gdyž se člověk o tem neco snaží dozvědět! Generátor naprázdo, nebo aj nejaký nabíječ nebo dobíječ, gdyž nejni zatížený patřičným prúdem na kerý je navrženej, toš se potom člověk nestačí divit! Negdy ani profesionál! Vape sem v rukách neměl a ani ho neviděl, ale takových pokusú sem se nadělal spoustu, neš sem zjistil jak se to chová! Gdyby vznikl problém, toš se tadyk ozvi! Ahoj JAWA751.
Datum: 04. ledna 2020 20:26
TAK AT VAM TO DRACI V nove MOTOSEZONĚ 2020 FRČÍÍÍÍÍÍ > hlavně žádýn frajeřinky a mnoho tolerance na ČR silnicích, přeje SESA
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2020 18:26
Jméno: Dwein dibly
IP: uživatel19619
Fúha draku, Tobě taky přejeme vše nej. Hlavně více kvalitních a levných dílů na ty naše stroje.
Datum: 04. ledna 2020 18:26
Zdravím
Možná to tu bylo tisíckrát ale tak v mládi mně tyhle stroje minuly a ted pro oddech od práce jsem si pořídil pio 21 a tak nějak se snažím o celkovou generálu
Co mně trápí udělal jsem motor všechno co šlo ložiska gufra klika ojnice píst válec od stejskyho atd ..
Vše se točí krásne volne vše sedí ale začala se mi zadrhávat nakopávačka respektive nejde sešlápnout.Tedy rukou motor zatím na stole.
Dával se novej startovací segment plus pružina je možný že špatně dosedaj zuby jak jsem někde čet? a tedy znovu půlit motor což se mi vůbec nechce a co dál? zkontrolovat dosedání zubu? někdo tvrdil první zub pryč? díky za radu .
Je fakt když dam kvalt a pohl sem s tím přes šroub magneta a vyřadil tak to pak chvilku šlo párkrát prošlápnout ale pak se to zas hryzlo .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2019 9:50
Tak mně to nedalo a s nechutí to rozebral porovnal pořádně segment origo s novo výrobou a byly tam nepatrné rozdíly nabrousil jsem lehké zkosení na boční hrany a trochu upravil náběh prvního zubu pač to tam bylo takový lomený a výsledek je o hodně lepší uvidíme jak se to bude chovat ve stroji.
Datum: 05. prosince 2019 9:50
Jméno: Vašek
IP: uživatel19615
Zdar, jestli to dělá jen občas tak bych to neřešil, setkal jsem se s tím skoro u každého pionýra, prostě zuby nezapadnou do sebe ale stačí pohnout motorem přes kvalt a zase to jde. Dělá mi to taky, není to nic neobvyklého.
Datum: 01. prosince 2019 17:41
Čau, koupil jsem si nepojízdnou Babetu 207. Nehází jiskru a teď sumíruju díly k nákupu. Elektrika byl totální sajgon, ale stejně si chci ověřit funkčnost snímače a tyristoru. Poradí mi nějaká dobrá duše jak to ověřít a jaký hodnoty kde naměřit ? Oboje je popraskaný, takže na to že to bude fungovat se spolehnout nemužu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2019 20:02
aha tak ohm to tady nezná tak znovu:
indukční cívka: 1 - 15 = cca 1ohm, 15 - VN = cca 5600ohmů
impulzní cívka ( žlutej drát): 17ohmů + - 1ohm ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO )
zapalovací cívka: 220ohmů + - 10ohmů
tyristor: mezi G, 1, 15 - nekonečno, mezi 1 - I = 60 až 400ohmů
tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
Datum: 02. prosince 2019 20:02
indukční cívka: 1 - 15 = cca 1Ω, 15 - VN = cca 5600Ω
impulzní cívka ( žlutej drát): 17Ω + - 1Ω ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO )
zapalovací cívka: 220Ω + - 10Ω
tyristor: mezi G, 1, 15 - ∞, mezi 1 - I = 60 až 400Ω
tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
Datum: 02. prosince 2019 20:00
Potřebuji pomoc, nemůžu nastavit předstih, s 0.4 odtrhem předstih nastavím pouze pokud je odtrh mezi kladívko na max a ještě k tomu je předstih špatně. Mohu zaslat fotografie. Když je odtrh 0.4, tak kladívko visí na druhej dorazu kladivka a vůbec se nedotýká vacky kromě HU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2019 19:53
jednou jsem tohle viděl, když byl rotor z 20W a stator z 30W zapalování a jednou to měl kamarád když dal jinej válec a pak zjistil že je z J05, kde je jinak časování, ovšem pokud to nemáš v po GO tak to může být mnoho věcí, např. ubroušený pertinax na kladívku
Datum: 26. listopadu 2019 19:53
Jméno: vvz
IP: uživatel19612
zdar,musím pochválit sesu-v pondělí jsem objednal díly a ve čtvrtek už byly doma-díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2019 12:02
fuha draku,, tohle je spis spatny, pac nejlepsi je objednal jsem v pondeli a v utery rano uz to mam,,takze se u tebe se neco muselo seknout za dil,, proto to doslo pozdeji,,,,, ale diky
Datum: 22. listopadu 2019 12:02
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
Čau hoši, potřebuji poradit od zkušených, aby mi Mustang nechcípnul musí mít nastavený strašně velký volnoběh, bylo mi řečeno že by to vyřešila laditelná tryska. Jak to mám naladit prvně volnoběh a potom trysku nebo naopak? Za všechny rady předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2019 9:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
Tou laditelnou tryskou se obecně myslí hlavní tryska, která jde ladit. Ta ti s volnoběhem nepomůže. Dost často bývá problém s vysokou hladinou v karburátoru, takže je směs bohatá. Ta se šteluje ohýbáním takového plíšku v plovákové komoře. Tady je dobrý návod: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Zkus to prvně podle něj. Změnou hladiny se směs buď obohacuje (větší hladina) nebo ochuzuje. Také jde koupit menší volnoběžná tryska. Nebo se v té stavající už někdo vrtal drátem, tak je moc velká.
Datum: 18. listopadu 2019 9:56
Jméno: thomas21
IP: uživatel19608
Ahoj, mam ve stodole pincka a nemam kněmu vůbec nic.jak bych ho mohl přihlásit předem diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2019 12:24
Jméno: jirka
IP: uživatel19504
Pio nemá výrobní číslo na rámu, jen na štítku. Takže buď koupit a nanýtovat nový štítek, nebo lépe koupit doklady se štítkem...
Datum: 22. října 2019 12:24
Jméno: thomas21
IP: uživatel19608
Děkuji, ale to pak budu muset předělat vyrboni číslo
Datum: 20. října 2019 19:23
kopením dokladů s vrakem nebo jen dokladů.. jinak to nepřihlásíš.
Datum: 20. října 2019 10:41
Ahoj.Má tu někdo KORADO ? Jedno jsem ted přivezl domů na opravu...Myslel jsem že bude jen špinavý karburátor,ucpaná palivová cesta a špinavý výfuk.Dlouho stálo ale motor se točil.Povedlo se mi ho nastartovat ale moped nemá vůbec sílu rozjet se.Řešil to už někdo?Válec těsní a nějakou kompresi má.A spojkový koš se mi stáhnout nepodařilo.Díky za každou odpověď Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2019 18:13
Jméno: thomas21
IP: uživatel19608
Jirko, zkus se podivat na předstih
Datum: 19. října 2019 18:13
Jméno: thomas21
IP: uživatel19607
Zdar bando, dělám go motoru a mam problem s převodovkou. Když dam první kvalt tak tam nemuzu nasadit automat a když dam za 2 tak ho tam krásně dám ale jednicku nezařadim a když dám z dvojky trojku tak se mi vyletí horní kolečka. Nevíte co je tam za problém? Utomat vypadá ze je v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2019 20:36
Asi otočená řadící vidlička.
Datum: 09. listopadu 2019 20:36
tak vypadá že rádi dobře děkuji za odpověď a přejiZdar bando, dělám go motoru a mam problem s převodovkou. Když dam první kvalt tak tam nemuzu nasadit automat a když dam za 2 tak ho tam krásně dám ale jednicku nezařadim a když dám z dvojky trojku tak se mi vyletí horní kolečka. Nevíte co je tam špatně automatu vypada v pohode když mam v ruce samotný automat hezký den.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2019 18:24
Zdar bando, dělám go motoru a mam problem s převodovkou. Když dam první kvalt tak tam nemuzu nasadit automat a když dam za 2 tak ho tam krásně dám ale jednicku nezařadim a když dám z dvojky trojku tak se mi vyletí horní kolečka. Nevíte co je tam za problém? Utomat vypadá ze je v pohodě
Datum: 23. září 2019 18:24
Jméno: jawasss
IP: uživatel19604
zdarte, potřeboval bych poradit s identifikací různých dílů z motorek. Po úklidu mi zůstala taková směs dílů na různé motorky, a potřeboval bych zjistit z jakých motorek (značka typ) daný díl je. Odkaz na foto: https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/ . V levém dolním rohu je vždy číslo, tak když by jste něco poznaly tak napište číslo a o jakou motorku se jedná díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2019 20:38
Jméno: jawasss
IP: uživatel19604
https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/
Datum: 15. září 2019 20:38
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Tak smradi........ a zítra vám to zase začne !!!...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2019 10:58
presne pred 30 lety to zacalo 17,listopadu 1989 .-)
Datum: 17. listopadu 2019 10:58
Dobrý den můj fichtl není v nejlepším stavu ale chtěl bych se zeptat co sním je když ho chci nakopnout tak se páka zasekne hned na začátku a když ho chci roztlačit tak se mi sekne zadní kolo a otáčí se jen na neutrál nebo při zmáčknutí spojky za všechny rady budu moc rád děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2019 10:07
Jméno: Oskar 2.!
IP: uživatel14145
Radku, aj bych poradil, ale mám dopadnút jak ten OK2VOB, že se ani nedozvím co temu bylo? Zadřenej píst ve válci, rozsypaná klikofka, nebo šprajclej primární převod! Či ešče neco? Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 07. září 2019 10:07
Jméno: Adam852
IP: uživatel19601
Dobrý den draci, sehnal jsem si jawu 50 555 a chci se zeptat jestli tam je stejný motor jako u 20 nebo 21 a popřípadě v čem je jiný.
V horším přídadě tam budu muset motor z 21 implantovat.
Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel19602
Motor ti na úchyty pasovat bude,ale je trochu jiný. Je širší. Při použití motoru j20 do pařeza nepasuje pak úchyt výfuku na kříž. Většinou nelze provozovat s filtrem vzduchu,protože se to pod ty prsa prostě nevejde. Jinak na něj jezdit mužeš. Je to škoda pařeza,ale fungovat to bude.
Datum: 25. srpna 2019 11:18
Čau draci, mam dotaz je pravda že na pincka se delali 2různé klikovky o rozdílu 1mm? Slyšel sem to, ale moc tomu nevěřím tak se chci zeptat jak to je,díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel19602
Ne,dělali se asi 4 provedení. Pro j550+j555. Pak j05 první provedení - pro tu dnes stále neexistuje repliková ojnice,která by tam šla dát,aniž by se nemusela přefrézovávat klika. Pak je klika na j05 poslední provedení a tam již byla ojnice jako na j21. A pak je serie klik pro modely j20,j21,j23 a ty jsou až na pár povrchových změn setrváků všechny stejné.
Datum: 25. srpna 2019 11:15
|
|