www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: radek26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chtěl jsem se zeptat, mám Stadion tak jestli bude lepší, když dám do motoru ložiska s vůlí C4? Bude to mít lepší chod nebo už to bude moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17821    
Standa: do závodních úprav nevidím, ale kdysi jsem studoval rozdíly v materiálech a výrobci pro styk s benzínem silikonové nedoporučují a z toho vycházím. Na Jawamanii se kdysi dost řešilo, že silikonová gufera v normálním provozu (tj. dlouhodobě) nevydržela. Otázkou je, zda kvůli styku s benzínem nebo kvůli kvalitě povrchu čepu...
 
 
Datum: 29. ledna 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
já jsem speciálně s guferama taky trochu bojoval, protože NBR vydržely asi 10km a byly na prach, dnes už mám všude jen VITON (fluorkaučuk), pro seriové motory běžná vitonová gufera, do závodních speciální + ještě drobné úprava.
 
 
Datum: 29. ledna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17816    
O silikonových guferech se vedou různé fámy. Jezdí v několika (cca 10ks) upravených motorech pro kategorii fichtlcup Klasik ,na jejichž stavbě jsem se jistým způsobem podílel a zatím všechny motory vydrželi alespoň dvě sezony,což je výhra,to NBR obyč nevydrží. Tak asi tak... teorie je teorie,věřte jí a nebo věřte praxi ... druhá krycí prachovka je na nic,obvzlášť ze strany zapalování ... ta je tam akorát tak dobrá,aby pod ní vletěl nějakej bordel a dodrbal celý gufero ... ale dávejte si tam co chcete ...
 
 
Datum: 28. ledna 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Co se týká barvy gufera, tak podle ní se řídit nelze! Je potřeba znát materiál, barevné gufero může být flourkaučuk FPM nebo silikonové MVQ. Silikonové pravděpodobně nepřežije styk s benzínem na klice. Fluorkaučuk je násobně dražší než NBR, ale užitnou hodnotu navíc ti nepřinese. Nejlepší je klasické NBR gufero, na kliku určitě jednobřit, tam se moc bordelu nedostane...
 
 
Datum: 28. ledna 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Máš origo motor, tak běžná černá ložiska z NBR materiálu budou dostačující.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 23:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
2 brity jsou luxus a vyzkousene ze nestvrdnou
 
 
Datum: 27. ledna 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: radek26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jo dám tam C3, a gufera jsem dával dvoubřitté a černé, ale někde jsem četl, že ty červené gufera jsou na klice lepší a někde zase psali, že obsahují silikon a ten benzín je rozleptá. Nebo mám zůstat u klasiky a nevymyšlet?
 
 
Datum: 27. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
pepo, prestaň radit kraviny! 2-břitými gufery asi odborník pepa myslí gufera, co jsou vybaveny přídavnou prachovkou. Pod rotorem zapalování je ta prachovka skoro k ničemu. Nemaže se a tím pádem se dost sjíždí... "Doťuknutí" za vnitřní kroužek ložiska se běžně dělá. Nevím, proč by ho měl jeden úder zničit. C4 do sériového motoru je k ničemu, dej C3.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Nenymislej vymislene dej tam to co je na vykrese a pokut mozno neuder na vnitni krouzek loziska jediny uder ho dokaze znicit a tak doufam ze si i ktvym superloziskum. Stocit i presne trny na nalisovani za vnejsi prumer....doufam ze hodlas namontovat 2 brita gufera a nebude ti drhnout rotor zapalovani...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16129    
Zdar, hledám někoho z okolí Přerova nebo Olomouce kdo by sem tam vyjel na projížďku nebo pokecal o moto apod. Mám ČZ 175/477, Staďáka S11 a další :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16015    
Tak se mi borci když tak ozvěte na mail :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
zdar do přerova to mám 20km a mám pár mopedu
 
 
Datum: 26. ledna 2015 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
jsem ze zlínskeho kraje ted si dělám řp takže v červnu by jsme se mohli sejít a pokecat :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
Omlouvam se preklep bylo o par dotazu min
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:18
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16129    
Teď nechápu :-D nepsal sem tady o radu, ale jestli by se nejel sem tam někdo projet z okolí Přerova.
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
Dej tam ze sportky cz 473 475 proste kulaty jednovyfukovy ma stejny stred a brzdu
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz sundam s 3 krouskoviho pistu jeden krouzek bude to delat nejakou neplechu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17818    
Moc tomu nevěřim. Od tý doby co jsem se dozvěděl,jak to s oleji a přeprodejem funguje,tak nevěřim... jen barvivo ... Zjednodušeně řečeno - z rafinerie vyjeli dvě cisterny ze stejným olejem. V cílové stanici obě přečerpali do jiný cisterny,akorát do jedný zvrhly kýbl červenýho barviva a do druhý kýbl modrýho barviva ... asi tak ... podobně je to i s LTO a naftou a lodní naftou :-D věřte nevěřte ... podobně je to i s oleji do motorů do aut ... nevěřte tomu,že by třeba drahej Castrol byl nějak lepší jak olej stejný specifikace od Mogulu nebo Parama,jen je to jinak nabarvený a plněný do jinejch obalů s jinou etiketou ... a castrol má holt sakra drahý etikety :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Tohle je celkem zajimavy, olej Stihl HP ultra a v techn. listu logo Castrol .) http://www.midlandtool.com/MSDS/Stihl%20-%202%20Cycle%20Enigne%20Oil%20Mix.pdf
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Mezi oleji rozdíl je, stačí prostudovat technické listy: http://www.k2dt.com/library_files/2903.pdf https://eshop.paramo.cz/data/VyrobkovaDokumentace/ti_mogul_tsf_z4.pdf Už jen ten bod vzplanutí je zajímavý...
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14327    
Mezi olejem Stihl a TSF není rozdíl,pouze v použitém barvivu a oboje jsou výkoné minerály ( ačkoliv u TSF výrobce milně udává že je to polosyntetika).
 
 
Datum: 26. ledna 2015 13:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Jinak kdybys napsal do jawy tak je zajimave ze ti doporuci olej mogul tsf a plati to i pro to pokut jsi marnivy a zeptas se na panelku fika u techto stroju dali pomer po zabehu 1 33 a u 350 ktere maj pistni cepy na jehlach 1. 40...V tomto jsou docela vztricni...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Zrovna ten moc dobrej nejni protoze fichtl nejni sekacka ktera jede stabylni otacky nehlede na to ze sem poznal pripady kdy majitel dal na dojeti m2t a zahadne zadrel....jinak viz nize logicky se ti propoji prefuk a vyfukovi kanal...pokles vykonu pokud jsi to ty co se ptal kterej pist je lepsi a ja mu rek 2 krouzkovi tak klic k uspechu je v peclivosti ne v nevyzkousenem tuningu :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2015 7:57
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky davam olej stihl.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17810    
Vadit to bude,protože bude docházet k malému úniku směsi z přefuků do výfuku přes prázdnou drážku. Dej tam alespoň jakejkoliv jetej kroužek danýho rozměru.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Neplechu to dělat nebude ale je asi lepší jezdit na tři-sice se to teoreticky víc hřeje ale prakticky vydrží víc km. Hlavně kvalitní olej do benzínu
 
 
Datum: 25. ledna 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: MACHYNE      IP: uživatel15847    
čus když si koupím vape na jawu 50 dostanu k němu aj ten stabilizátor ? nebo kde ho koupím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je pravda že jak ti praskne jadna žárovka ta druhá to navydrží. Na normální provoz nemám zkušenosti ale nebál bych se toho. O stabilizátoru na vape nevím ale norm.fichtli tam nějakou tlumivku měli- tam ale napětí kolísalo
 
 
Datum: 26. ledna 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
K tomu zapojeni vape ma jen 20 wat na svetla a prekvapive treba mustos mel 30 w ano je prekvapive ale vape by melo nejlip svitit s 15 w zarovkou ...do 30w zapalka patri vykonejsi zarovka ...ale ...zalezi na vic faktorech dnes. Jsou nekvalitni zarovky zalezi na kostre...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 11:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Vsude v obchode s dily ...a jestli ro funguje na babete ci fuku je prece elektrice sumak... ta tece i do kopce cece ...a zapojil bych ho hned za kabel pro svetla a vypinac ci podle schema vyrobce
 
 
Datum: 26. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já jezdím VAPE a žárovky mi to nikdy nespálilo. Světla mám zapojený jako když máš 30W originál zápalko a funguje to v pohodě. :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: MACHYNE      IP: uživatel15847    
u toho zapalování je napsané :toto zapalování ničí žárovky a tak pokud si budete kupovat zapalování pro běžný provoz je třeba zakoupit stabilizátor. takže ho musím asi zakoupit zvlášt ale nevím jaký, sesa tu má jen na babetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_12v2.html to tam asi nebude pasovat
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslím že ho tady Sesa má
 
 
Datum: 25. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je tam vše komplet záleží kde(nebo od koho) to koupíš. Je tam připojení na světla a drátek na chcípání. Podle návodu nic složitého.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdarec co mi hrozí když pojedu na pionýru po vedlejší silnici bez helmi a spz ? mužou mi odebrat řidičák ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kristova noho!!! to nedokážete sami trochu myslet??když máš řidičák, tak si vem helmu a nikdo si tě nevšimne.motorka bez značky je nezpůsobilá provozu po pozemních komunikacích. sankce si vyhledej sám. to je mi zas voslovskej dotaz.....
 
 
Datum: 25. ledna 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na vlastním oploceném pozemku můžeš jezdit jak chceš, ale jinak bys měl problém. Ale řidičák ti snad nevezmou.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 14:18
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17808    
Chlapi cim vylestit chrom ? Proste ho ozivit ... Dij odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Ruco vede silichrom a pak lestici kotouc se zelenou pastou co je ve tvaru cihly
 
 
Datum: 27. ledna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Silichromem
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
polít CocaColou a leštit alobalem :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2015 21:43
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
většinou stačí hadr namočený v tech benzínu pokud to nejde tak mosazný kotuč na vrtaču. pokud to chces fakt hodně dobré tak sa používaju něake leštící pasty
 
 
Datum: 24. ledna 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaky je rozdil mezi dvoukrouzkovym pistem a tri krouzkovym na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 24. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
3 krouzkac by logicky mel lip tesnit ale je to prehmat ..vetsi treni ve valci nestastne umistene zamky ..2 staci a o kurvitko min
 
 
Datum: 24. ledna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim vyhody a nevyhody.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel17806    
Přesně jeden kroužek.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 1:52
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci dělal sem u mustanga go motoru generálka klikovky nový ložiska nový gufera nový pístní kroužky a dal jsem tam ojetý pist tri krouškový a ojetý valec a nejde me to do otacek jestli to nevadi kdyz tamto je novy a valec starý s pistem a oboji je A jestli to je ono co to dela zeto nejde do otacek prosim o radu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang už jede.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Co se týče toho předstihu. Nejdříve si nastav odtrh-dej píst do horní uvratě(nejlépe místo svíčky tyčku nebo menší šroubovák). Toč rotorem(pozor na správný směr otáčení-doprava nebo si nejdříve šlápni nakopávackou at vidíš kam se točí). Pak nastav odtrh na kladivku. Potom teprve nastavuj předstih aby se ti kladivko začalo otevírat 2-3mm před hor.uvratí. Za chodu nic nesešteluješ
 
 
Datum: 27. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
a vystružoval jsi ho předpokládám ručně že? pokud jo tak některy ojnice nemaji horni ojnični oko bez pouzdra vyvrtany přesně kolmo na osu válce,to nevadí pokud po nalisování nového pouzdra přestružuješ na frézce,kde to upněš ke stolu a kolmost to udělá, ale když to děláš ručně tak akorát okopírujěš tu výchylku a píst běhá ve válci šikmo a nejde do otáček.
 
 
Datum: 26. ledna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 stihl
 
 
Datum: 25. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Homolka      IP: uživatel13386    
A dáváš množství oleje pro záběh? A jaký?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
nastartuj povol trochu kladívka přidej plyn a pomalu zvetsuj odtrh sam to ale neudelaš
 
 
Datum: 25. ledna 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O kolik priblizne?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 18:18
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16862    
tak zvetsi trochu odtrh
 
 
Datum: 25. ledna 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je cajk
 
 
Datum: 25. ledna 2015 12:29
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16862    
předstih
 
 
Datum: 25. ledna 2015 0:23
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je vyměněno
 
 
Datum: 24. ledna 2015 18:41
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
píšeš generálka klikovky, to jsi měnil i pouzdro na ojnici?
 
 
Datum: 24. ledna 2015 9:45
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj tu jsem dal dolu
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Nedál jsi naopak píst,šípka co je na pístu musí sněrovat směrem k výfukovímu kanalu.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:27
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na nic si nevzpominam vse ho co tam ma byt tak je kdyzjsem to skompletoval tak ten vecer cca tak hodinu jelo pak uz byla tma druhy den rano nato nasednu roztlacim a nic a od te doby to nejede .
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:21
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
tak třeba ložiska šli po montáži snadno točit ? nebo nezapoměls tam dat někde gufero ? prostě skus si spomenut jak si to montoval jestli tam něco nesedělo tak jak mělo nebo se musela vynaložit větší síla atd... taky mě to kolikrát nejelo nevěděl sem proč rozebral sem to nic sem nenašel tak sem to zas složil a už to jelo proste skusím to dat třeba do jiných karteru atd... tak sem to dělal kdysi já když sem v práci netrávyl celí den, ted mě ty motorky jenom stojíu v garáži a není na to čas.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:05
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takze pochybuju ze to bude elektrika
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikde to nepodfukuje a nez jsem zacal delat go.motoru tak to bezproblemu jezdilo
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
nevadí že máš ty dvě věci staré. skontrojul jestli ti to někde nefučí třeba pod válcem nebo karbecem nebo elektrika to može dělat na tech pinckoch je to zapalování dost často dokur****
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:34
 
 
 
 
Jméno: Daaa      IP: uživatel17805    
Zdravim, chcem sa spytat. Kupil som druhy stator 355 (pouzivany), povodny mam 354 (na skladanej moto takze bohvie skadial), avsak narozdiel od mojho je na nom regler, ten som odmontoval...otazka avsak nastava, vnutri je taka mala asi 2cm siroka civka, po povovleni srubku sa cela rozvinula (vypletla). K comu sluzi tato cievka a potrebujem ju ak mam regler pod sedackou? Na starom statore nic take nevidim... Je to na Panelku 350. Za rady vopred dakujem. D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2015 12:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
LED náhrady jsou k ničemu. je to na dlouhé povídání, ale právě proto, pokud nahrazuju žárovky LEDkama v koncové svítilně, tak dělám celé světlo nově (koukni na můj web btelectronic.sweb.cz jsou tam konkrétní řešení). Vyrábím si raději sám i bajonetové kontrolky, ale už používám teplé supersvítivé bílé LED. Už měl kamarád problémy s STK když bylo světlo moc studené.
 
 
Datum: 03. února 2015 12:37
 
 
 
 
Jméno: Daaa      IP: uživatel17829    
Niekde som videl nahrady tychto ziaroviek, robia sa uz aj LED, takze 45W by to mohlo utiahnut ;D
 
 
Datum: 02. února 2015 13:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
No a ještě dodatek... 45W je na bezpečný chod málo... 25W přední světlo, 5W zadní světlo a tak 15W zapalko... a jsme na 45W odběru (bez brzdového světla, obrysovky v lampě , kontrolce světel a podsvícení tachometru). Jenže... kdepak máme přebytek pro dostatečné nabíjení akumulátoru? Já bych tam viděl nejméně 10W aby to za něco stálo... 5W je absolutní minimul ale pro pojíždění ve městě prostě míň jak 10W nemá absolutně smysl...
 
 
Datum: 02. února 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jo, pravda... spotřebiče se dejme tomu dají uhlídat, zkrat ale těžko... dík za rozšíření obzoru, teď už jen doufat, že ničeho podobného nedojde moje 354...
 
 
Datum: 30. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Pokud použiješ jiný rego, v podstatě jsi vyřadil proudovou regulaci maximálního zatížení rotoru dynama. Pokud Ti spotřebiče nepřekročí 45W, tak je to Ok, jenže nemáš pak ochranu proti zkratu na kabeláži a taky ochranu proti přetíženéí během brždění (když svítí brzdové světlo) a blbýmu nápadu dát dopředu 35W žárovku nebo přidat blinkry.... V případě přetížení či poruchy dojde k tepelnému přetížení izolačního laku, uhelnatění izolačního papíru, někdy dojde k degradaci cínu (nemusí vést proud) kterým jsou přiletované dráty vinutí ke komutátoru a někdy dokonce k vytečení cínu... když k tomu připočteš stáří izolačních pryskyřic, měl bys bejt dost vystrašenej než aby jsi dával rego co tam nepatří. Není lepší libůstky než zůstat viset s motorkou daleko od domova...
 
 
Datum: 30. ledna 2015 13:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Chong: o co přesně jde? proč by nešel použít 75W regulátor pro 45W dynamo, pokud se ohlídá příkon spotřebičů? Ptám se jako elektoamatér se skušeností odborníka, na slovo vzatého :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Pepo co píšeš za kraviny!? Rego musí být o stejném reguklovaném výkonu jako rotor (dynamo!) kdo Ti tohle nabulíkoval! Stejně tak rego... rego koupíš jaké potřebuješ, jen dneska těžko relátkové, osobně kupuju od AEV a je to lepší než relátkové rego, které stejnak drtivá většina ani neumí seřídit... Daaa.. no jestli myslíš že ježdění 45W dynama s 75W regem je zachovávání veteránů, tak je to stejný jako když ho vezmeš na kros projížďku do lesa.. už jsem takového veterána dohromady dával... moc z něj použít nešlo a to včetně rotoru dynama spáleného na uhel a s kterým bych se bál jet jen za roh aby mě dobíjení nenechalo ve štychu.. prostě kovářská mentalita k veteránům nepatří... a k chlubení to není...
 
 
Datum: 27. ledna 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Proste tu civku nech odpojenou k tvemu rele nepatri zapoj to a jezdi protoze statory jsou de facto stejne lisi se jen detaily ...pokut se doresi svorky a odpojeni te civecky muzes ho dat i na 75 rotor a ano relatko musi byt vzdy silnejsi nez vykon dynama ...dnes jine nez 74 w nekoupis
 
 
Datum: 26. ledna 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Daaa      IP: uživatel17809    
Chongu, ja to take uz kupil...koli takym ako ja co sa radsej spytaju ked uz daco rozoberu a nevedia, tie moto este dnes jazdia aj mimo veteranskych srazu...len tak...
 
 
Datum: 25. ledna 2015 0:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Ten odpor je tam pro jednocivkove rele pro to tvoje se odpojuje...inu vyzkousaj uvidas
 
 
Datum: 24. ledna 2015 10:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
není to cívka je to odpor... a víc se radit bojím, páč to vidím tak že rotor bude 45W ale rego 75W a tady je každá rada drahá.. právě kvůli takovejm jako jsi ty se mi doma válej v syslátech rzuhelnatělý rotory zralý na převinutí...
 
 
Datum: 24. ledna 2015 8:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/vintage-cars-classics-india/37697d1218458358-rust-pieces-pics-disintegrating-classic-vintage-cars-img_1103.jpg Nazdar :-) skladám si jednú 175/356 s spz a mám na nej dosť hrzdavých dielov a tak ma napadlo že či jú nedať do rust stylu a nalakovať len pár veci aby to odpovedalo farbe v techničáku a aby som sa na zraze odlišíl lebo lešteniek tu mame už mraky :-) nejaké tipy názory ???? chcem to mať ako keby som to teraz vytihol so šopy=kulny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 0:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Tak jezedaci pripravovali traktory na tp...rez to schova barvu ozivy a i hrzatina se leskne...dokonce se objevi i linky
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Hmej to naftou....
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:59
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
proč chses vypadat tak že nemáš ani na chleba ? jestli chces fakt vypadat tak žes tu motorku našel v potoku tak to nechaj tak na technyckej s něma pokecaj, zaftipkuj a projde ti to aj kdybys jim donesl jenom spzku. a barvu daj přepsat na hnědo a nemusis nic lakovat ani nebudes za idiota kterí lakune jen pulku motorky
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel16260    
foto je len ilustračné ale pre názornosť som ho tu dal
 
 
Datum: 23. ledna 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: Velc      E-mail:      IP: uživatel17804    
Ahoj holky a kluci. Nevíte někdo jak vypadá přípravek na stáhnutí klikového hřídel ze strany od spojek, nebo nevíte jak ji sundat ? Jedná se o Babetu 207 a motor už mám rozpůlený. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:48
 
 
 
 
Jméno: Velc      IP: uživatel17804    
Děkuji Yuri. Zkusím to.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel17674    
je to nejaký stajhovák pud použi dvojramený stahovák alebo si vyrob s kusu pasovin ktorú prišrubuješ o karter a srubou v strede to zaprieš o klukovku ale je dalšia možsoť vlož to do stojanovej vrtačky podlož si to a tou hlavicou to zapri o klukovku a vytlač ju http://www.mayster.sk/data/eshop/37989_58830.00.jpg http://www.jawa-cz.estranky.cz/img/picture/5/3.JPG http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/1149/1149008-stojanova-vrtacka-2.jpg
 
 
Datum: 23. ledna 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17810    
No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
 
 
Datum: 24. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
 
 
Datum: 23. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Uchcává se to. Vysoká hladina.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyzkouším Díky :-) a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:04
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jak je přidělaný sedlo na jawettě? Odepište nebo jestli někdo Máte fotky ta prosim Pošlete na mail andrewop89@seznam.cz díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 17:00
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Se stadionem to má jen podobné sedlo. Sedlová trubka je ale utažená stylem trubky u řidítek, tzn. dole obsahuje kužel a na vrchu trubky je dlouhý šroub, který když utahuješ, tak to rozvírá spodek té sedlové trubky a tím se to dotáhne. Problém je v tom, pokud je sedlová trubka doražená až dolů, tak ani po částečném povolení toho šroubu si nepomůžeš vyklepnutím a uvolněním. Je to peklo.
 
 
Datum: 22. ledna 2015 17:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Stejne jak na s11 a starem jizdnim kole ...proste utazene kolem trubky strcene v ramu ....jinak jaweta standart ma stejne sedlk jak s 11 da se sehnat replika na sport patri penove
 
 
Datum: 22. ledna 2015 14:13
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Vlastní tu někdo, nebo má někdo zkušenosti s CO2 svářečkama na dutinkový drát? Jakoby obalená elektroda naruby, s podavačem... Jde mi hlavně o svařování slabších plechů kolem 1mm, na silnější materiály mám trafo. Chci něco pro kutila, nerad bych řešil plnění lahví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
je to einhell bt-gw 170 ... uz jsem delal i docela dlouhy svar - cca 80 cm a valil jsem to ne uplne v jednom kuse, ale da se rict s minimalnima prestavkama a zadny problem s prehrivanim atd...
 
 
Datum: 29. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Olous a co to máš? Mě každej od einhela nebo berlana odrazuje :/
 
 
Datum: 26. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
kdyz jsem hledal svarecku, tak se mi taky libila cena svarecky na dutinkovy drat, ale nakonec jsem koupil na bazosi klasicke CO-cko i s flaskou (hasicakem) za 5000,- ... spokojenost...
 
 
Datum: 23. ledna 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cočko je ještě v pohodě...já teď řeším láhev na argon a vstávají mi vlasy hrůzou když vidím ty ceny... asi se budu muset spřátelit s nějakým potápěčem kterej mi sežene lahev na vzduch :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
No vidíš,brácha nic neřikal,my se ho vlastně ani neptali,, pro příště supr,mam to za humnama. Díky.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando zajeď si do Strašecí do traktorky...brácha tam chodil do školy, ne? Tam na dvoře v jedné té hale měl pan Kudr technické plyny. Nedávno umřel a vede to jeho žena snad. Ještě když byl živ tak mi dal ten upravený hasičák, a od té doby si tam jezdim plnit. Maji tam vždycky naplněných třeba 15 hasičáků, tak to beru výměnou.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
Kolečko řekni víc. Řešili jsme teď něco podobného s velkou flaškou na Biogon (směs CO2 + dusík),potřebovali jsme naplnit záložní lahev z hospody,vesměs jsem ji využíval jen já pro svoje potřeby,pak nám v létě lehnul kompresor a vyjeli jsme ji do mrtě,lahev byla naše odkoupená před skoro 12 lety od původního provozovatele hospody,odmítli nám ji naplnit,táta si od nich musel vzít za drobný poplatek jejich lahev do pronájmu a až tu nám naplnili. Když to vemu kolem a kolem,stačila by nám ta stará naplnit CO čkem...brácha by na ni mohl vařit a já příležitostně točit pivko k prasátku na grilu... to jde? A nebo jsme se předtim obrátili na špatnou firmu? Kdo ti to plnil? Dík za info
 
 
Datum: 21. ledna 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim přesně, dával jsem tam nějaké flašky na protiúčet. Ale podle mě naplněná flaška tě bude stát tak 700kč, plus těch 250kč za každé další plnění. Flaška bude tvoje, žádný nájem se neplatí.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 12:36
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Kolik stála úprava hasičáku?
 
 
Datum: 21. ledna 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
což asi budeš muset......tím jsem nemyslel mic špatného,ale tu láhev buď musíš koupit nebo řešit jako kolečko.....
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakoby...dá se s tim vařit, ale pro tvoje účely bude daleko lepší klasické COčko s ochrannou atmosférou. Ten svár to daleko lépe ochrání před okolními vlivy. Jinak jestli můžu říct za sebe, tak jsem koupil klasické COčko. Jako flašku používám upravený sněhový hasičák - v plnírně mi z toho vyndali stoupačku a má to ještě platnou tlakovku, takže to jde legálně naplnit. Za naplnění 6kg plynu platím asi 250kč. Takže z mého pohledu jsou tvé obavy z flašky liché. Navíc porovnej cenu trubičkového drátu a klasického...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:30
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Takovýdle odpovědi jsou po celým internetu, proto nikdo neví jak to vaří a jestli se to vyplatí. Podobný odpovědi si nechte pro sebe. Děkuju!
 
 
Datum: 21. ledna 2015 10:43
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
což asi budeš muset.....
 
 
Datum: 21. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
nevali se vam nekomu doma nahodou motor z ČZ 175 typ 477? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Mam tu i s fakturama po go za 6000 vybrus a klika z votic ferodo repas lamely...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
Zdar draci, potřebuju poradit. Mám možnost koupit tp na pionýra ale je v depozitu. Muj pionýr ovšem není ještě složený a bude tak za měsíc. Jak to mám udělat a nebo jde to vůbec z toho depozitu odstranit? Moc tomu nerozumim předem děkuju za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 18:14
 
 
 
 
Jméno: hejňa      IP: uživatel11766    
a tachometr (ale extra důležitý to není)
 
 
Datum: 24. ledna 2015 18:14
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Musíš mít s sebou i plechařinu, aby mohli zkontrolovat barvu.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 18:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Je to jak rika kolecko ale musis mit ram se stitkem narazenym nacisla z papiru ..a samo koupil si torzo motocyklu ne samotny papiry..pokut to splnis tak prepis nejak. Dopadne samo s ramem a castma motorky musis prvne na evidencku
 
 
Datum: 21. ledna 2015 15:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přepsat v rámci depozitu to podle mě stále jde. Přepíšou to na tebe, ale nevystaví značku ani ORV(OTP).
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:31
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
Zdarec není náhodou podmínka pro vyjmutí z depozitu zákoná pojistka a stk?
 
 
Datum: 21. ledna 2015 7:43
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajed na evidencku s ramem, stitkem, motorem a pneu. Pak na dopravku at ti udelaji prepis. Az opravis udelas stk.
 
 
Datum: 20. ledna 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17800    
Polopřevod už není, převádí se to rovnou na nového majitele. Pokud nemáš složenou motorku, tak to nevadí. Na evidenčku složená být nemusí, musí být komplet, kontrolují se čísla, pneu, barva, atd. Domnívám se, že nedostaneš malý TP a vyřadí to z provozu (novodobý depozit). Až uděláš STK, dostaneš malý TP. Jestli se nepletu, tak nově je dán i termín do kdy se musí vozidlo po změně majitele přehlásit, jinak hrozí flastr...
 
 
Datum: 20. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
A jde to nějak dat do nějakeho polopřevodu? Když nemam ještě motorku složenou?
 
 
Datum: 20. ledna 2015 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Od nového roku jsou změny s přepisama i s depozitama(samozřejmě k horšímu). Nejideálnější zajít na dopravku
 
 
Datum: 20. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: David451 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,chtěl bych se zeptat jesli jsou kola na jawu dandy 50 stejná jako na Dandy 125. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ne
 
 
Datum: 21. ledna 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte chlapy, máte zkušenost se startovacím segmentem co tu nabízí Sesa? Mám neblahou zkušenost s jedním segmentem od jiného prodejce a nerad bych znova koupil něco co se za měsíc ožvýká :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
To se stává,když je nakopávačka špatně vymezená (což má polovina lidí),pak zuby nezabírají na plnou plochu ale jen hranama a pak se to dřív a nebo pozdějc strhne u starýho i replikovýho segmentu. U replikovýho někdy dřív. Koukni u rozpůlenýho motoru,jak to proti sobě sedí,většinou chce nakopávačka vypodložit za o-kroužkem alespoň jednou obyč podložkou. Eventuelně se muže ta podložka muže dát i do motoru mezi segment a druhej karter...uvidíš... někdy je potřeba,někdy ne...záleží taky hodně na tý ose (či jak to nazvat?) ... nevim proč,ale nejsou všechny stejný ... respektive neseděj stejně ... asi kvůli konkrétní poloze kolíčku na segment či zářezem pro klínek ...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Myslim ze logicky vyrobce nahrad dilu na 50 let stary kram bude jen jeden ale prekupniku mnoho :-)takze pokut najedes tolik ze replika nestaci dej starej original
 
 
Datum: 21. ledna 2015 14:40
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel17789    
zdar je mozni ze motorka 350/639 a motor mam 638 a tak isto to je aj v tp i v sude ...je to origynal ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 18:13
 
 
 
 
Jméno: hejňa      IP: uživatel11766    
Mám 639 a v TP mám psáno motor ČZ 638-3. (ta trojka je taky důležitá). Zbylá čísla jdou z tp vymazat.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 18:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
modely 638, 639 a 640 maj jenom jeden typ motoru a tim je 638, takže to origo je
 
 
Datum: 20. ledna 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Máte nějaké zkušenosti s karbecem Pio 2917 Psb polské výroby? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Ptám se asi proto, abych se dozvěděl jestli ten karbec funguje dobře. Až se naučíš kde se píše tvrdé a měkké i , tak budu rád za tvůj názor.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:52
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
proč se ptáš ? jen blázen bi koupil polskí ošizený karburátor za 600 když na burze koupíš za 70-100kč poctiví československý karburátot.slišel sem že sa tomu polskemu seká šoupě ale zas na druhu stranu je hezčí takže na vístavu by byl asi lepší.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:45
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.09.2018 1:07:28 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu