www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak je to s tachometrem z kola pokud ho mam na pionýru místo origo? Nějaké problémy na stk nebo podle novýho zakona by moch pionýr kvůli tomu na místě přijít o tp? Nebo co všechno za menší upravy tam mužu mit? (zadní světlo z ledek, tyristor zapal...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 23:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Nevím jak je to s technickou dneska, ale dřív(3 roky zpátky, s velkou motorkou rok) jsem neměl žádný problém s tachometrem, který nebyl funkční. jestli máš ten origo nefunkční, tak ho tam vrať a ten z kola radši sundej ať to nebije do očí. Ohledně motoru jsem měl provedený hodně šílený divočiny(karbec z 250, zapalování samodomo PIC, dobíjení samodomo altík) a nic nenamítal(až na to že byl rozšířenej pravej dekl na motoru). pokud je zadní světlo origo, avšak ledky uvnitř, nemusel by si toho všimnout. Já osobně jsem akorát přijel, nastartoval - svítí, houká - razítko a tradá domů(to samý rok zpátky se 175/356).
 
 
Datum: 24. ledna 2015 23:53
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar mam 175 v krosu a chci dát dopředu 19'' kolo. šlo by tam dát z čz 150C? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
Dej tam ze sportky 473 475 kulate jednovyfukove ..ma stejny stred a brzdu jak 16 ...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Za 1. Dobrý, za 3. rovina z kopce dobrý, ale 2. táhlý kopec začne vynechávat palivo, asi palivo. Musím jet na půl plynu. Jsem v pasti, nevím. Prosím, prosím 7.2 jedu závody. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 0:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Přicpanej kohout(nafouklá guma v něm - dost často), ventil u plováku, filtr na palivový hadičce. Popř. nemáš myši ve vzduchovým filtru? Kámoš se jednou divil, že mu nejede simson :-). Může bejt taky moc oleje v benzínu(dávám 1:33 do stadiona a 175/356, při předpisových 1:25(nebo snad 1:20) to ani nenastartuju. Tipuju, že se oleje změnily od dob socialismu). Dál může bejt drobnost v elektrice(jednou jsem viděl netěsnou keramiku na svíčce, nadával dobrej rok než si toho všiml). Na eletkriku to moc nevidím. Možná jestli máš fajfku s tím "hrotem v bakelitu" co se opírá o svíčku - může bejt upálenej ten hrot a pak to samozřejmě dělá blbiny, já používám radši ty s tím pérkem kolem. Nechová se to jakoby byl malej přítok paliva? Vycucne si to něco benzínu z plovákovky a dál to nejede(nebo jede za pomoci nohy majitele)? Zvedni si hladinu na plováku - mě tohle dělal stadion vždycky, když jsem natankoval. Nastartuju, popojedu 500m a chová se jako by jel na výpary.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 0:31
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
přicpanej výfuk karbonem?
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Zkontroluj kohoutek,zkontroluj palivovej ventil a eventuelně i gufera.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
Mam dotaz, je k něčemu, když se vyleští píst. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně pokud ho budeš leštit, tak pouze z vrchu, ne boční pracovní plochy
 
 
Datum: 15. ledna 2015 6:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Jasně že jo,máš pak dobrej pocit,že se ten píst blejská. Zanedbatelně malej vliv to má na menší usazování karbonu. Nic víc,nic míň.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chci se zeptat jaký mám dát ložiska na kliku do Babetty 210 ? vyplatí se kupovat nějaký lepší? Po případně jaký? A ještě jaký do pincka? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Na babettu na klikovku patříja ložiska 6203/C3 a na pionýra patříja 6303/C3. Kup je v mototechně.
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Lepší znamená dražší? Osvědčený originál na tisice.km - vždy je to už jenom náhradní díl.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Draci, co pouzivate ke skladovani a usporadani naradi v dilne? Originalni kufricky jsou sice fajn ale v momente kdy sou klice nebo cokoli pridelany na otviraci strane kufriku tak se vetsinou naradi rozsype a pak je v tom chaos... Potrebuju nejak vyresit usporadani naradi v dilne vetsinou obyc klice, nejaky zakladni sroubovaky, gola sada, klaste. Potrebuju to mit kdykoli pri ruce, zadny prisroubovani ke zdi- obcas beru naradi k autu. Nemam rad kufry, ani velky supliky(at uz pojizdny nebo ne) nerad se v necem hrabu a hledam... Mate nejaky vase vychytavky, navody, tipy? ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
To bylo prvni co sem kouknul, bohuzel mas vetsinu naradi jen povesenou... Na prehlednost je to dobry ale na prenaseni asi nic moc. No nejspis mi nezbyde nic jinyho nez koupit http://eshop.autotruck.cz/autotruck/eshop/47-1-NARADI/106-2-SKRINE-NA-NARADI-PROFI jen ta cena je dost silena. Vlastnit ohybacku tak bych supliky naohybal z plechu a zbytek by byla hracka, bohuzel nemam a napad na neco jinyho taky ne
 
 
Datum: 15. ledna 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/ projdi si moje album. Je tam postupně zachycen vývoj dílny. Je tam i hodně nesouvisejících fotek, ale to už si přeber.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Chci vyměnit ložiska na zadním kole na své Babetě 210. Jak mám sundat volnobězný pastorek (cvrčka) abych se dostal k ložisku pod ním ,které potřebuji vyklepnout? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Člověče snad sme si tenkrát dělali takovej přípravek,něco jako klíč na flexu a povolovalo se to na opačnou stranu,takže doprava a utahuje se doleva - po směru šlapání
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel17780    
Zdar borci. Kde se dají na zlínsku pochromit nějaký věci ? Máte někdo zkušenost? Dík za tip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Jestli býváš blízko Zlína a víš kde tam je mototechna Moto Jelínek tak tam s těma dílama zajdi a pověz jim tam že bys je chtěl nachromovat oni by se podívali jestli by ten díl šel nachromovat protože ten díl pro to chromování musí mít nějaké podmínky. Ta mototechna ty určité díly na nachromování kdesi tady zasílá, ona to přímo neprovádí. Ale myslím si že ti možná poví, že bude rozumější a levnější když si koupíš nějaký ten díl úplně nový už pochromovaný přímo u nich v té mototechně.
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
trysky ok hladina paliva ok prutok paliva ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
vše ok tak to musí jet ok...............................
 
 
Datum: 14. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: michalpavlu4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus borci, neměl by někdo na prodej sedlo na jawu ? nejlépe kytaru.. nepotřebuju nové ale spíš aby drželo a bylo pohromadě.. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pryč s tim, od toho jsou inzerce...
 
 
Datum: 15. ledna 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: rekreant98      IP: uživatel17776    
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli tady jdou koupit pistní kroužky 41,75 2mm ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: petr.beran.usov      IP: uživatel18461    
ano pístní kroužky lze koupit.
 
 
Datum: 14. prosince 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdou draku,,staci to napsat do vzkazu pod objednavku,sesa
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:18
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak to bude tedka stim zákonem, že vám mohou sebrat techničák na místě? To je jako za co? Třeba když tam budu mit na motoru tu hvězdicou sníženou hlavu a policajtoj se to nebude zdát tak mě může sebrat tp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
To asi ne,je to v podstatě druh repliky - druhovýroba,maximálně by jim mohla vadit ostrá hrana. Ta novela je celkově spíš o tom,aby lidi přestali jezdit v rozpelešenejch vrakách co nesvítí,nebrzdí,,chybí výfuky,prohnilé kasle,upadávající kola,unavené zavěšení kol,podvozek atd ... prostě auta který nemužou oficiálně projít STK a ve svý podstatě jsou dost nebezpečný celkově všem ... u motorky max mužou pičovat,že teče olej,nesvítí světla,uřvanej neorigo vejfuk,převařenej rám,pneu či kola jiného rozměru než je v TP a podobně...ale když to nebude brutál bijící do očí a uší ,tak asi jen napomenou ...max třeba do měsíce udělat STK... nesmí to bejt shnilej rezavej rozpadlej tříbarevnej vrak,za to asi TP mužou vzít.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Pepkules      IP: uživatel16598    
Dobrý den neměl by někdo na prodej rám čz 175 /477 děkuji.Kraj Benešovsko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Koukni na aukro nebo na bazoš vždy tam něco je, akorát si dej pozor na rok výroby od roku 1971 myslím měli čz nálepku na nádrži a ten rám se liší!!!! bacha na to já koupil jeden nedávno a nastaly nečekané problémy které sem musel řešit takže pozor na to, poznáš to podle dvou trubek co jsou pod sedadle na novéjším su navařené skoro do pravého úhlu a jse zohnuté pod větším úhlem šak když mrkneš na nějaké fotky tak to najde na netu, nebo jestli bys chtěl poradit tak dej sem napiš no.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: DahCZE      IP: uživatel16598    
Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
 
 
Datum: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Jo, asi nechám udělat výbrus:-D ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní :-( po výbrusu bude klid
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
 
 
Datum: 17. ledna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat:-D může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:37
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no právě ...co od klapky čekáš???
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17775    
Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
 
 
Datum: 13. ledna 2015 9:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit jakej olej do předních vidlic na čz 175/477. předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Dej tlumičový,patří tam..
 
 
Datum: 22. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, projel sem motorkáře atd ale zrovna o 477 sem nenašel nic a do kejvaček taky říkal každej něco jinýho
 
 
Datum: 14. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád dokola, stačí hledat... na jawamanii zrovna týdnem, pokud si chceš pročíst delší teorii. Stručně v praxi, tlumičový a motorový v poměru 1:1, 120 ccm do každé vidle.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Pro zajimavost uvedu ze do kejvy provozovanou v tropech vyrobce doporucoval vyrobce smes tlumicaku a motoraku bez jakehokoli oznaceni...proste dej tlumicak a hotovo
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
A cemu nerozumis ..hustoty oleju jsou jasne nejhustsi jsou laidsky prevodove motorove a nejridsi tlumicove...pokut znacku valvoline..je supr a odskousena z mtx
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za radu chtěl sem tam dat fritovací :-P
 
 
Datum: 13. ledna 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Tlumicovi
 
 
Datum: 13. ledna 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Ahoj,když jsem skládal motor a dával nova ložiska,tak si nejsem jist jestli jsem na klikovce jedno namazal.Vím že pravé určitě i obě gufera ale nejsem si jist jestli jsem to jedno primazl.Nové byli mastné .A tak se chci zeptat jestli to bohatší smes oleje zvládne namazat ? Mam mít obavy o to a nebo si to směs uz bude mazat ? Děkuji moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 8:55
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17774    
Díkes :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2015 8:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřešit, pro klid v duši to můžeš před startem trochu "uchcat", ale stejně to nemá význam... hned po nastartování to ložiska stejně vypláchne...
 
 
Datum: 12. ledna 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Čauky,když dam nové ložiska na kliku,nemusím je mazat že ? Děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Nejsem si jist jestli jsem ložisko namazal když jsem dával gufera ale gufera mazana byli
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Právě že motor už je složen a vím že jedno ložisko na klice jsem namazal ale druhé ne.Vim ze byli nové mastné ale nevim jestli se tím mam nějak zaobírat...
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Doporučuji při skládání buď špetku vazelíny nebo pár kapek motorového oleje do každého ložiska.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskov&#224;nim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72 :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: 350panelka      IP: uživatel17769    
Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:41
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.05.2018 15:06:43 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu