www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojky mám problem s mustangem když motor dám do otáček tak vynechává a za jízdy to kucká nevíte co stím je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Svíčka, předstih,tryska,benzín.
 
 
Datum: 18. února 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, dotaz na Sesu: Možná že sem slepej, ale nemůžu na eshopu najít 9z primár na fichtla? Budou ještě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za info
 
 
Datum: 17. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oci mas dobre, jen sesa jak nema neco na skalde a nema jistotu kdy to bude,tak to ani neprodavam,nerad pak niko dlouhodobe vodim za nos,, zatim se delaji,,nevim kdy budou
 
 
Datum: 17. února 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel17873    
Ahoj sifon sem nepatří ale co si myslíte o tomhle válci a jak je to s hlavou musím někde nechat upravit tu z 50 aby píst nenarážel ? a jak je to stim otryskováním karbecu co byste tam dali ? http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/651-3-Motor-a-prevodovka/5/1956-Valec-60cm3-Sismon-S51-TUNING díky moc všem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj tak moc díky za vaše názory pravda je že ten eshop je divnej nedávno někdo řešil 65 válec na fichtla a taky to byl nějakej krám ale zaujala mně ta krabička co tam má s tim razítkem MZA tak sem si říkal že by to mohlo bejt dobrý dokonce ho má levnější jak na motokrámku díky všem vyřeším to asi výbrusem originálu jen sem si říkal že by to mohlo bejt ješte o trochu lepší mám 17 zube kolečko a konečene simson jede podle mích představ díky moc všem
 
 
Datum: 17. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Předražený krámy z polska... "kvalitní" zboží, dlouhá "životnost" ... docela jsem se u toho pobavil jak jsem projížděl ten eshop :-D neskutečný....
 
 
Datum: 17. února 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
já jsem měl převrtanej válec na 42 , 60cm3 tryska 72, hlava origo 50cm3 a nenarážela. cena byla něco kolem 600kč
 
 
Datum: 17. února 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel17873    
on sice píše že lze origo hlava použít ale někde sem četl že by mohl píst narážet do hlavy tak nevím
 
 
Datum: 17. února 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel17872    
Ahoj Draci, mam takovej problém s výpletem předního kola u Jawy 550. Pořídil jsem novej ráfek a dráty. Dráty mam o délce 156 a 185 jak to bylo u původního výpletu, ale nesedí mi to krátké dráty zašroubované pouze do 2mm. je možné ty 185 zaměnit za 190 a vše bude Ok? momentálně ty 185 jsou skoro svisle. mají být ty dráty asi ve stejném úhlu jak na levé tak i na pravé straně? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel17872    
Ano ano. Dráty mám stejné délky jako ty původní i ráfky když porovnám jsou stejné. rozdíl je akorát že nové mají důlky pro matice a staré vypadají jak díra po hřebíku. A ty 185 už povolit nemůžu tak mě akorát napadá zkusit tam dát 190 co se dávají do zadního kola a tím pádem by se mi mohli podařit i došroubovat ty 156.
 
 
Datum: 17. února 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
když porovnáš staré a nové dráty, tak jsou stejně dlouhé? Jde o to, aby si měl kolo vypletené na střed, tzn. aby ráfek nebyl k jedné straně...podle toho co píšeš musíš povolit dlouhé dráty a krátké přitáhnout
 
 
Datum: 17. února 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
zdarec mam dotaz sou klikovky magneta a vacky na jawe 50 zameny?? nebo se to nemuze prehazet de mi o to ze sem poskladal motor a kdyz nastavim predstih 1,4 a strtuju tak to strily z vejfuku a nechce chytit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Hezky řečeno... a je to pravda ... roky tu apeluju na použítí zdravého rozumu při seřizování pio ... s minimálním úspěchem ...
 
 
Datum: 18. února 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Pouze doplním. Zapojení indukční cívky u J20 a J23 je odlyšné - viz schémata zapojení. Já seřizuji zapalko podle návodu V.Krejbicha, a jiskru mi to dává již při otáčení šroubovákem za vačku (při demontované svíčce). Návod je z roku 1964 a lze jej použít i v současnosti - návod je dostupný na netu.
 
 
Datum: 18. února 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a směs s je ok? gufera ok? netahá to někde nějakej vzduch?... taky se mi stalo, že mi sem maník dal fichtla že potřebuje nastavit předstih... asi po dvouhodinovem nastatvování a zkuošení všeho možnýho sem shodil levý víko a zjistil jsem, že je vystřelený gufero pod primárem... motor střílel a kupodivu občas i chytnul...
 
 
Datum: 18. února 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17878    
Ja vim ze tam je nesouosost delal sem s tim dost fichtlu a jezdej tak nevim no
 
 
Datum: 18. února 2015 7:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
všechno hezký, i na setiny, jenom nezapomínej na nesouosou svíčku s válcem... takže buď máš spešl držák místo hlavy, nebo použij hlavu třeba z jawetty a nebo si prostě myslíš, že je tam 1,5mm a ve skutečnosti je to třeba 0,7 ...
 
 
Datum: 17. února 2015 22:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
hale simte pist do hu udelam odtrh na 0,4 mm pak vezmu uchylkomer se spesl udelanym drzakem mysto svicky a mezi kladivka cigaretovej papirek pootacim a kdyz de papirek ven nastavim uchylkomer na nulu a pak do hu cca 1,5 mm udelal sem uz hodne fichtlu a vsecky chytaji ale jak delam sviho nikdy nefunguje
 
 
Datum: 17. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
tak rotory v rámci motorů 20, 21, 23 záměnný jsou, jen se musí ohlídat poloha zapalovacího pólu u 20W a 30W verze... tzn. u rotoru s označením 05 (20W) má být zapalovací pól vpravo dole a u rotoru s označením 20 (30W) vlevo nahoře... vačku tam máš nejspíš taky správnou, když ti jde nastavit předstih (např. kejvačková otvírá v poloze, kdy se píst nepohybuje kolem HU, takže předstih nenastavíš, resp. bys jí musel někam otočit, ale to není tvůj případ) ... pokud to ale hází kvalitní jiskru, bude chyba jinde... jakym způsobem ten předstih nastavuješ?
 
 
Datum: 16. února 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
hale jawa 21 ale motor je poskladanej z hromady dilu co se mi tu valeji
 
 
Datum: 16. února 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
co je to za pio?
 
 
Datum: 16. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Krugr      E-mail:      IP: uživatel12545    
Zdravím všechny draky. Mám dotaz ohledně mé kejvačky je to 353/04 tedy se spínačkou na krytu světla. Jak jsou u 04 v originále řešený kontrolky dobíjení a neutrálu? Díky všem za odpověď! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: Krugr      IP: uživatel12545    
Jj díky všem za odpovšdi.Zapojení vím ale okínko je docela zašlí tak to někdo předělal na masku. Ne, že by mi to nejak vadilo ale nevědel jsem jestli to je origoš nebo ne. Každopádně všem děkuju za reakce!
 
 
Datum: 17. února 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
odpověď ve zkratce: kontrolky neutrálu jsou umístěné na držáku tacha a prosvětlují v okénku tachometru (u zachovalých tacho bývá ještě zřetelné rozlišení červené a oranžové barvy v okénku)... osvětlení tacha by mělo být zajištěno hlavním světlometem (resp. otvorem v něm) a odrazovou bílou plochou natřenou z vnitřní strany masky... tvoje kontrolky budou neorigo vrtaný do masky, každopádně je použít lze, ale zapojit je musíš dle schématu /odizolovat od kostry!/
 
 
Datum: 17. února 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
projdi si jawarmaniakovi stránky a dozvíš se víc... http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html
 
 
Datum: 17. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Krugr! Osvětlení tachometru: Na horním krytu světlometu byl před tachometrem odrazný plíšek natřený bílú barvú, kerej odrážel světlo procházející malú oválnú dírkú v parabole. V tachometru bylo zepředu malý okýnko, gde byly upevněný aj ty kontrolky. Nebo k temu okýnku přidělat držák pro osvětlovací žárovičku pro tacho! No snáď sem to dobře popsal. Toš tak.
 
 
Datum: 17. února 2015 9:33
 
 
 
 
Jméno: Krugr      IP: uživatel12545    
Jo tam má bejt držák na žárovky jo? A jak tam bylo udělaný osvětlení toho budíku, přeci když jedu tak by tam neměla svítit žádná kontrolka a když jedu ve tmě tak nevidím na rychlost? Já mám totiž ty kontrolky vyvedený nahoru, napravo a nalevo od budíku a nevím jestli to je originál a nebo ne.
 
 
Datum: 16. února 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
a co přesně chceš vědět?? zapojení podle schématu a umístění na odizolovaném držáku u tachometru..
 
 
Datum: 16. února 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17870    
čau, fotr mi dal pionýra kterej má propadlou technickou ale je pojištěnej ,fichtla jsem si přestríkal na jiné barvy. Musím v techničáku přepsat že to má jiné barvy nebo to nevadí ? protože ty barvy jsou jiné než originál ! a co vše potřebuju aby měl fichtl tenchnickou a mohl stím jezdit po pozemních komunikacích ?.A vadí že tam nemám nakopávačku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím v tej knížečce ne na fechtlu :-D
 
 
Datum: 16. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Stk jsem dělal teď v lednu a taky jsem to roztlačoval protože mám očeaný kolečko. Co se týče barvy tak mi do tý knížečky napsaly propiskou barva červena která tam nikdy nebyla :-)
 
 
Datum: 16. února 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
zálež co máš za techničák, jestli malou knížku, tak v ní není barva uvedená... jestli už máš novej, tak musíš nahlásit změnu (resp. otec, jestli jste to nepřevedli na tebe), stojí to 50Kč... proto, aby ten pincek mohl na silnici, tak musíš mít platnou STK a povinný ručení... na STK by ti měli kontrolovat čísla (štítek, motor, pokud je číslo v TP), pak světla (potkávací, dálkový, zadní obrys) a bzučák, rozměr pneu a celkovej stav (vůle všeho možnýho, úniky kapalin apod.)... nastartovat to roztlačením klidně můžeš, ale tu startpáku bych tam alespoň na oko dal, ať to nebije do očí, že tam něco chybí...
 
 
Datum: 16. února 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na STK budou to chtít nastartovat aby zkonrolovali světla, tak nevím jak to tam budeš roztlačovat to nebudou asi moc spokojeni. Na STK at ti napíšou změnu barvy a to bys měl jít nahlásit na magistrát. Záleží taky jakou máš barvu v techničáku, ale to se musíš podívat sám.
 
 
Datum: 16. února 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17870    
čus , Chci jezdit levně na pionýroj !. Denně jezdím do práce tam a zpátky 100km přemýšlel jsem, že budu do něj lejt ten ethanol 85. Prej to je mrtě bezolovnatý a tak jsem slyšel že tam musím lejt víc oleje co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
https://www.youtube.com/watch?v=iROivbKVes0 tady to jeden zkusil
 
 
Datum: 20. února 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Tak jinak,abys pochopil co píšu. Nalej si do petky trochu nafty a do toho přilej vodu,mrtě to promíchej a nech sednout a sleduj co se stane,je to skoro stejnej případ ...
 
 
Datum: 17. února 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
A když ten olej s ethanolem mrtě promíchám a dám ho tam opravdu o něco víc ?
 
 
Datum: 17. února 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17871    
spíše bych zauvažoval o lehkém vylepšení válce + dokonalé odladění karburátoru. V tomto směru jsem již dosáhl skvělých výsledků.
 
 
Datum: 16. února 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17871    
Moje osobní doměnka je,že při použití etanolu ve dvoutaktním motoru v kombinaci s olejem pro běžný benzín musí dříve či později dojít k přidření motoru,kliky,ložisek... líh neváže klasický 2T olej ... směs nebude homogenní... lze použít olej pro lihová paliva do závodních speciálů,ale jeho cena převýší zdaleka nižší cenu etanolu ...
 
 
Datum: 16. února 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
v etanolu se špatně rozpouští olej
 
 
Datum: 16. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to pojede, ale špatně to bude chytat. Já jsem jezdil na čistý technický benzín a dával jsem k tomu strojní olej 1:25. Jezdilo to, ale špatně to chytalo. Jinak to šlo. Jak to bude s etanolem toť otázka :-)
 
 
Datum: 16. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! chcem sa opýtat, ze ci nevie náhodou niekto vnútorne zpojenie Tranzimo jednotky? poprípade hodnotu kondenzatora odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
to combust: no vida, člověk se furt učí :-). taky mě napadlo že by ten tzranzistor spínal nízkonapěťovou zapalovací cívku, ale přišlo mi to dost vachrlaté než aby to byla pravda... soudruzi se nebáli a takhle to dopadlo :-)
 
 
Datum: 03. března 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
Je to variace na CDI podobná jako pozdější tyristorka na babetě. Tzn. zapalovací pól dobíjí 8uF kondenzátor na (v tomhle případě) max. 100V (u pozdějších tyristorek typicky okolo 120-140V, krom snímače mají jinej i zapalovací pól). Dioda mezi kondenzátorem a emitorem je určitě obráceně (evidentně zapojení CDI s kontinuální jiskrou). Mimochodem z polarizace diody na vstupu "I" je jasný že zápalko potřebuje ke spuštění kladný puls (což nevylučuje opačnej smysl vinutí snímače - ono to bude generovat obě poloviny, otázka je jestli první kladnou nebo zápornou). Emitor tranzistoru je spojen s kostrou a primár indučky je mezi kondenzátorem a kostrou.\r\n\r\nSežeň tyristor (stačí něco jako KT206 nebo TIC106), vyhoď tranzistor, napoj vývod G na B , A na C, K na E a pokud je v pohodě vnitřek tak to bude fungovat ale popravdě s tím papírovým kondíkem kterej přes (zpravidla) prasklej plastovej obal sákne vlhko to nejspíš bude stejnak mrtvý (funkční tranzimo je rarita). Popravdě nejrozumější je vyhodit to a nahradit některým z pozdějších CDI (dostupnost dílů a spolehlivost mluví za vše).
 
 
Datum: 20. února 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po rozmlátení jedneho tranzima na toto som prisiel, dáva to zmysel? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/tranzimo poprípade vedel by si dokreslit indukcnú cievku?
 
 
Datum: 20. února 2015 10:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
Kouknul jsem na ten KD602 a to je spínací tranzistor, do zapalování docela nevhodný (ani pro indukční zapalko, pro CDI už vůbec ne), takže mi není jasné jak celé zařízení funguje a k čemu tam ten tranzistor vůbec slouží, jeda by se jednalo o indukční zapalování s nízkým primárním napětím speciální indukční cívky. Schéma také nikde není. Nezbyde Ti než to celé předělat na typické zapojení 207ky. Co se týká opačného signálu snímací cívky, otočíš to prohozením vývodů cívky. O výměně NPN za PNP tranzistor zapomeň je to technicky naprosto vyloučené.. Bohužel Ti asi nepomůžu...
 
 
Datum: 20. února 2015 8:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj! ďakujem za odpoveď, jedná sa o zapaľovaciu jednotku ktorá sa dávala na prvé babetty teda 228 a 206 prestali montovat u prvých 207, http://img2.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/9603/9603092-tranzimo-1.jpg , je to zapaľovacia jednotka s NPN tranzizorom KD 602, Mój problém spočíva v tom, že tato zapaľovacia funguje iba so zapaľovanim z prvých babiet. Vraj oni mali cievku indukčného snímača navinutú v opačnom smere, a indukovalo sa negatívny impulz. Opačne ako to mali novsie zapaľovanie so snimačom ktoré vytvárali pozitívny impulz potrebný pre tyristor. ,,,, takto som to počul ,,,, je fakt, že tranzimo jednotka nefunguje na novších babiet a naopak tyristorove jednotky nefungujú na starších. Ale na tranzimo jednotke sa dá vymenit tranzistor http://img2.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/9603/9603092-tranzimo-2.jpg tak chcem sa opýtať, že či by sa to nedalo vymenit na PNP tranzistor aby zapaľovacia jednotka fungovala na pozitivny impulz? Ďakujem za odpoveď
 
 
Datum: 19. února 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
neznám Tranzimo, ale předpokládám že se jedná o nějaký druh CDI jednotky. Do všech druhů CDI se obvykle dává kapacit 1uF. Bývá v rozsahu 470nF až 2.2uF. Pokud neznáš maximum, dává se dimenzované napětí kondenzátoru 630V. Tedy za mě 1uF/630V
 
 
Datum: 19. února 2015 6:54
 
 
 
 
Jméno: D.J.      IP: uživatel7691    
Zdar draci mám dotaz na ladiče. Mám babetu 207 koupil jsem k ní upravený válec z 210. Má sfrézované horní a dolní žebro. Upravené přepouštáky a zvětšený saní i výfuk. Bohužel tam mám jen hlavu z 207. Vyrobil jsem k němu krátký koleno jak na sání tak i na výfuk. Karbec je 19 mm z motorovky a výfuk vykuchanej z mustanga je tam pouze poslední zátka. Do spojky jsem přidal pružiny aby brala od vyšších otáček. Celý sem to odladil a podle radaru po rovince něco přes 70 km/h. Ale horší jsou rozjezdy i do mírnýho kopce motor potřebuje hodně otáček než se chytne a začne táhnout. A právě se chci zeptat jak bych mohl posunot výkon do nižších otáček? Jestli stačí jen prodloužit koleno výfuku nebo musim i sání. Chci skusit dát koleno z pionýra jak to pojede. Nebo by to mohlo být jen tou hlavou ? Mám sehnat hlavu z 210 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2015 17:10
 
 
 
 
Jméno: D.J.      IP: uživatel7691    
Asi teda padne rozhodnutí na 210 už jsem o ní uvažoval hlavně kvůli těm rozjezdům. Měl jsem stellu s motorem 225 a jezdila pěkně ale zbytek byl v špatným stavu tak jsem ji prodal. Takže seženu tu 210 tam by ten válec mohl jet pěkně. Když zabere spojka ta má celkem dost využitelnejch otáček ale ty rozjezdy sou špatný.
 
 
Datum: 16. února 2015 17:10
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
chceš toho po tom motoru moc. Originál převod na 207 je 12/35 což by při 70km/h bylo asi 10400 ot/min. Dá se sehnat 13z kolečko takže budu brát to, že ti to točí 9600 ot/min. U upravených motorů se použitelnej průběh dá dostat z asi 1/3 rozsahu otáček. Ve tvém případě to je 6400-9600 ot/min. Originál spojka zabírá při 2500 ot/min a pokud ji přitvrdíš jinýma pružinama tak, že čelisti rukou rozevřeš jen stěží tak jsou rozjezdový otáčky asi 6000 ot/min. Ale to je ten menší problém, protože i když rozběhovou spojku přitvrdíš, tak ti to toho bude kecat spojka startovací, která už od malé rychlosti sepne a sníží ti rozjezdové otáčky. Přitvrzení této spojky má ale své meze, kdy jsi schopný při startování roztočit spojku tak, aby sepla. Trochu se to dá zlepšit zmenšením plochy obložení na cca 10mm, spojka se pak při startování zakousne. Takže máš na výběr tři možnosti, buď to udělat motor který má dost kroutáku v nízkých otáčkách, ale zárověn jde roztočit. Nebo přitvrdit víc spojky a nebo nejlepší řešení je pořídít si dvourychlostní motor, u kterého díky krátké jedničce jsou rozjezdy daleko lepší
 
 
Datum: 16. února 2015 16:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jinak jak myslíš, že ti někdo poradí jaký použít výfuk, když jsme nikdo ten válec neviděli ani nevíme jaký má parametry?? myslíš, že tu půlka lidí vlastní věšteckou kouli??
 
 
Datum: 16. února 2015 14:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Fechtl nevím co je, jinak výfuk je třeba vyzkoušet, ale tak aby to dávalo smysl a ne tam nasrat vykuchanou rouru
 
 
Datum: 16. února 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: D.J.      IP: uživatel7691    
Takze jakej vyfuk bych tam podle tebe mohl dat a jakou dylku kolena stacilo by dat z fechtla ?
 
 
Datum: 16. února 2015 13:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no vzhledem k tomu, že na 2T je výfuk hodně důležitý tak to prostě nemůže fungovat a karburátor ani hlava to nezachrání
 
 
Datum: 16. února 2015 13:13
 
 
 
 
Jméno: D.J      IP: uživatel17869    
Ja jsem ten valec koupil za 700 kc i s pistem. Prave sem chtel vedet jestli by to slo nejak kompenzovat vyfukem nebo hlavou ? Ja myslim ze karbec mam naladenej celkem dobre.
 
 
Datum: 16. února 2015 10:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně s popsanou úpravou výfuku se divým, že to vůbec jede. To je přesný návod jak z motoru s potenciálem udělat nefunkční bastl :-(
 
 
Datum: 16. února 2015 8:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17177    
Proste jsi postavil pilu ktera. Jede je v otackach...resil bych to upravou prevodu
 
 
Datum: 16. února 2015 7:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte! tak dávno som sem nepísal :-) Idem dávať znamenie, že žijem :-) a idem sa pochváliť troška. Podarilo sa mi zohnať originálne funkčné tyristorové zapaľovanie na Pionýra, tak som spravil pár fotiek a natočil som vám pár videí pre zaujímavosť. http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Tyristorove_zapalovanie_1982/ a video https://www.youtube.com/watch?v=kp6EEGmaDA8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 18:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, informacie si mozes najst na http://www.fitomoto.sk
 
 
Datum: 17. února 2015 18:30
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, dá se nějak upravit zapalko z babetty aby pasovalo na pio?
 
 
Datum: 17. února 2015 13:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rovnaké ako u babetty
 
 
Datum: 15. února 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17867    
Parametry?
 
 
Datum: 15. února 2015 22:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to samozrejme na princíp babetty, je k tomu tyristorová jednotka a indukčná cievka
 
 
Datum: 15. února 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16813    
Silně to připomíná babetu. Jak vypadá elektronika a indukční cívka?
 
 
Datum: 15. února 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: lolo      IP: uživatel14557    
Čau,mám takový problém: motor z fechla mi nejde nastartovat,vyčistil jsem trysky,karbec jde přeplavit,svíčka hazí jisku(vyzkoušeno asi 20 svíček),předstih seřízen,ale motor prostě nenaskočí,dávál sem novou spojku a gufera,pak jsem to chtěl nastartovat a nic, i indučku jsem vyměnil,ale motor prostě nenaskočí,už nevím co s tím.Děkuju za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2015 16:00
 
 
 
 
Jméno: lolo      IP: uživatel14557    
normální čistá bez známek zapálení směsy ve válci..
 
 
Datum: 16. února 2015 16:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co nám aspoň prozradit jaká je po pokusech o nastartování svíčka??
 
 
Datum: 16. února 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jedině předstih nic jiného to dělat nebude
 
 
Datum: 15. února 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: lolo      IP: uživatel14557    
ne,právě vůbec... a to je divné..
 
 
Datum: 15. února 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17177    
Na striknuti benzinu do valce nechytne?
 
 
Datum: 15. února 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      E-mail:      IP: uživatel17864    
Na webu http://www.jawa50zavody.wz.cz/foto.htm mám nové fotky PÁDŮ na závodech pionýrů a DEFEKTŮ na pionýrech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar pro ADMINA chci se zeptat ohledne klaksonu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v_7cm22.html troubi dost nahlas tenhle klakson chci ho namontovat na CZ 125 476 diky za odpovedt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku je to mali pinda ale je stasne upisteny,, jegut, neboj se,,bud dodavam v tomto provedeni a nebo v cernem dle toho co je na skaldu,, napsi pak dovzkazu jaky chces
 
 
Datum: 15. února 2015 11:34
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel16838    
Zdravím, chci se zeptat, když si budu rozšiřovat řidičský průkaz z AM na A1 bude muset dělat i zkoušky z teorie? Nebo jen jízdy? Díky za rychlou odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2015 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Budeš dělat komplet zkoušky.
 
 
Datum: 16. února 2015 15:33
 
 
 
 
Jméno: sumař      IP: uživatel14454    
myslím že máš jen jednu jízdu s učitelem a pak zkoušku s komisařem ale nevím jestli budeš dělat test z teorie
 
 
Datum: 14. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud je vše beze změny, budeš dělat obojí... teď nevim, jestli se ti třeba nesníží počet výukových jízd během výcviku, ale možná že ani to ne
 
 
Datum: 14. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: Paladrn      E-mail:      IP: uživatel17176    
Ahoj chci se zeptat jestli mě stačí na to abych nastartoval motor u jawy 21 6v 30w to když zapojím 15 a 1 ukostřím nebo naopak a když tak prosím o rady jak to nejjednodušeji zapojit abych to nastartoval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
na kladívko napojíš kondík, cívku a z tama povedeš drát na indučku zpojíš to na + a pak dáš z indučky kostru - a je hotovo
 
 
Datum: 15. února 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
Kolik tak stojí přibližně doklady na jawu 555 a na jawu 550? Díiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17177    
5000 a8000 pokut je mermomoci chces
 
 
Datum: 15. února 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat co říkáte na snížení hlavy na čz 175/477 o 1,5 mm. Je to moc ? Kolik to bude mít kompresi ? A nesníží to moc životnost motoru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel11232    
Zdar, rozdíl prakticky nepoznáš, bez úpravy výfukuvého kanálu nemá skoro smysl, co radím já je jen perfektní těsnost, nové těsnění pod válec a mezi karb a motor, vyhodit těsnění mezi válcem a hlavou, pečlivě na sebe zabrousit brusnou pastou, do kříže dotáhnout a fertig. Je to nejrozumější co můžeš pro to udělat.
 
 
Datum: 14. února 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Takze bez problemu jo ?
 
 
Datum: 13. února 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17177    
Dej to do kupy a uvidis je to na stredu ...jeste muzes dat do spalovaku modelinua dotahnot ji na svornikya udelat otisk jak to sedi
 
 
Datum: 13. února 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Sry vidim že sem to uže psal ale jen chci vědět jestli to neni moc :-)
 
 
Datum: 13. února 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci dal jsem motor (mustang) do rámu vše zapojil jak má zapalovaní jsem dal do stejné pozice co bylo než jsem ho rozpulil a nechce mě házet jiskra nevíte čím to muže být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 19:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poloha statoru nemá vliv na jiskru, musel jsi pohnout z kladívkem nebo to máš blbě zapojený- ukostřený někde
 
 
Datum: 14. února 2015 19:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš to všechno správně zapojený? otvírá ti vůbec kladívko? Je klladívko odizolovaný?? ... jinak nepočítej s tim, že tam jenom vrazíš stator +-jak byl před tim...
 
 
Datum: 14. února 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel17854    
Ahoj,nevíte nekdo odstín blatníku na mustanga? Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co třeba prolistovat historii řeší se to tady furt dokola, stačí nebejt línej
 
 
Datum: 20. února 2015 7:26
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.08.2019 11:39:36 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu