www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě proto, že ji mám a taky jsem si zažil svoje :-D. A když je řeč o Škodovkách, tak zpětně se můžete mrknout třeba na http://www.skoda-tour.cz/ a cca v polovině letošního roku sledovat skauty na cestě do Japonska http://www.facebook.com/japonskodovkou
 
 
Datum: 10. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
škoda že nejeli na něakej naší českej škodovce třeba na škodě 1000,100 nebo 120 :-D
 
 
Datum: 10. února 2015 16:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kulich,,jako kdybys nemel cizu,,, jasne ze cetl ta holcina sedlala svoji oblibenou masinu,tohle je cesta do neznama,, pac kdyby vedela do ceho jde ,,tak by na to nesedla,,,ale ona bych rekl je nejlepsi aspirant,, pac i kdyz bude na kolenou,,tak ji tezko uvidis si povzdehnout,,, proste detske bebi :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to jsi ještě nečetl první zápisek z cesty do Prahy http://goo.gl/6ACXK3 Škodolibě se směju, ale nepochybuju o tom, že to zvládnou :-D.
 
 
Datum: 09. února 2015 16:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni na CZ, ja tu holku lituji uz ted,,, 20 tis,,ty vybrace, ta cz ty vydrzi ale ta kostra :-(
 
 
Datum: 09. února 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Nevíte co je potřeba pro vystavení duplikátu velkého TP za ztracený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2015 9:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: pokud je to psaný na tebe, tak ti duplikát vystavěj bez problému,,, ani tem nalej bys mít nemusel... ale každopádně hledej, duplikát bych viděl až jako krajní možnost... já kvůli tomu třeba do dnes ještě na sebe nemám přepsanou čízu 470, protože starej nemůže najít původní TP (100% ho někde má) a já duplikát nechci...
 
 
Datum: 12. února 2015 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17857    
Řeším něco podobného. Nemužu po velkym stěhování z bytu do čerstvě zrekonstruovaný části baráku najít velkej TP od péráka a dost mi to leží v žaludku,byla to ta knížka a měl jsem k tomu i typovej list. Někam jsem to dal,hafo cajků leželo na jedný hromadě než se dodělali i ostatní pokoje a teď nevim,kde to je. Takže dle malýho TP vystaví nový velký?
 
 
Datum: 11. února 2015 21:43
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osvědčení o registraci vozidla (malý tp), nebylo-li vydáno (např. u starých TP vzor fichtl) tak asi jedině dohledat v registru, je-li tam to vozidlo a jste-li vlastník, pak by s tím neměl být problém - nejlepší bude napsat mail na úřad, nebo zavolat (já to dělám běžně, když něco potřebuju vědět...) Nicméňě je-li k dispozici ORV (OTP), pak by to mělo jít hladce, bez nějakých zvláštních protokolů, prohlídek a "bůhvíčeho" dalšího, co si od úřadů dovedeme představit :-D
 
 
Datum: 11. února 2015 11:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17849    
Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit :-) Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17863    
Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
 
 
Datum: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17853    
Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf :-) Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
 
 
Datum: 09. února 2015 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dal bych radši menší sekundární kolečko ;-) :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den. Nevíte někdo jak zkontrolovat zda se mi maže malotraktor tz4k14? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Sání do čerpadla je vpoho? může být porušen přívod do toho čerpadla od sítka nebo nevim jak to tam je udělaný. Jsou to jenom poznatky z jiných motorů
 
 
Datum: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
redukční ventil?
 
 
Datum: 17. února 2015 13:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Nevíte náhodou jak se može pokazit čerpadlo na olej,když se tam nedá nic moc pokazit a nečerpá olej.
 
 
Datum: 14. února 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše to je na go. může být čerpadlo v háji,ale spíše vymačkané (šály) těsnění na klikovce,prostě někde ten olej uniká než doteče nejvejš. Jedině rozdělat -kdo to zná
 
 
Datum: 10. února 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Akdyž mi to nemaže čím by to mohlo byt.
 
 
Datum: 10. února 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jak psal první kolega když to vytéka nahoře u ventilů tak to k pístům dotlačí také. Nevím jak by se to nechalo zkontrolovat protože to setřou stírací kroužky
 
 
Datum: 10. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Já jsem myslel jestli nevíte někdo jak zkontrolovat zda se maže píst.
 
 
Datum: 10. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jsem to špatně pochopil omlouvám se. A naftový dvoutakt jsem také neviděl. To má ztrátové mazaní?
 
 
Datum: 10. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
jirko asi jsi nikdy neviděl tz4k14,to je totiž naftovej dvoutakt.../a podle čeho soudíš že se nemaže?jestli je tam dost oleje ve skříni tak by neměl být problém
 
 
Datum: 10. února 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jestli to je 2t tak to maže olej co leješ do benzínu. Nevím co by tam bylo za jiný problém
 
 
Datum: 09. února 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Já mám ale 2T TKačko.
 
 
Datum: 09. února 2015 15:48
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
sundáš víko na hlavě pro ventily a pri nastartovaném motoru z vahadel musí jit olej......pak máš možnost vytočit tlakové čidlo a dát tam manometr a vidíš kolik tlačí.............
 
 
Datum: 09. února 2015 8:37
 
 
 
 
Jméno: Cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fichtlaky :-) prosím o pomocnou radu. Mám problém s fechtlem. Byl vcelku vyladěnej, chytal na brnk, jezdil, všechno šlapalo jak má. (dýl jak 5 let víkendovýho ježdění) Jednoho dne však při jízdě do mírnýho kopce začal pokašlávat a škubat, až chcípl uplně. Potom už nešel nastartovat, ani na roztlačení. Doma se mi ho posléze podařilo nakopnout, ale vubec nedržel volnoběh a chípal sám od sebe, jakoby na chcípák, ale aniž bych se čehokoliv dotkl, prostě z ničeho nic šmitec. A když jsem se zkoušel hrabat v karbecu a nastavil vyšší otáčky volnoběhu ( jehla 3. zářez od vrchu a šroubek volnoběhu dotaženej na max bez půl otáčky ) sice víc řval, ale volnoběh držel ( občas taky chcípl, ale už ne tak často). Když jsem ho s tímto nastavením chtěl projet, nakopnul jsem ho, šlapal bez chcípnutí (řval), ale jakmile jsem zařadil rychlost a rozjel se, omažitě chcípl. Neprodleně po rozjetí. A takhle to dělá pořád.. prostě jakmile je na motor jakoby větší 'zátěž' tak chcípne. nevíte pls čím by to mohlo být? tipuju nastavení karburátoru (přechlastávání??) nebo elektro (v elektrice se vubec nevyznam :-( ) prosím porad'te, už jsem na fechtlech dlouho nedělal a spoustu věcí si nepamatuju. každá rada dobrá :-) předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díku dík! Jiskru to hází a chytá to, takže elektrika by měla být podle toho co říká Jirka v cajku :-) zatím to nejvíc ukazuje směrem karburátor a jeho čistota / seřízení, jak píše Standa. V octu jsem ho naštěstí ještě neuvařil, tak to ani dělat nebudu :-D (jednou jsem to dělal u totálně zoxidovanýho karbecu z *barn-find* 555tky.. pomohlo to :-) zkusím to tedy pořádně pročistit, případně koupím nový trysky, zčeknu přivod paliva ještě jednou a odmontuju tlumič výfuku. Jestli nepoběží tak nevim.. zítra jdu na to. Ještě jednou, dík všem za ochotu a spolupráci :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten malej kondenzátor ti bere přebytečnou jiskru z kladivek(aby neshořeli), a ten velkej to je indučka která ti dělá z 6v tu velkou jiskru. Pokud jde jiskra na našlapování tak je nejspíše o.k. to by to nechytlo vůbec ikdyž stát se může cokoli
 
 
Datum: 09. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17851    
Na 200% ucpaný obě trysky + volnoběžnej vzdušnik. Vyrejpat,vyfoukat,vyčistit,zalejt a jedeš dál... v octu bych to asi nevařil,to je až dost agresivní a není zaručen výsledek,ba naopak ...
 
 
Datum: 09. února 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Ok, díky za vaše názory a rady :-) svíčky jsem zkoušel dvě, novější N17C a starší N15C, s oběma chytá. benzin bych asi vyměnit měl, nalil jsem tam už nějakej mix a dolil jsem ho olejem, kdyby náhodou. jinak kohout jsem měnil uplně novej asi před rokem (pak jsem už benzín nedolíval) neměl by bejt problém. Benal teče, ale je fakt že jsem měl před časem problém s tím plíškem nad plovákem..ta tyčinka co uzavírá tok se šprajcovala a furt mi přetýkala plovákovka. Podle všeho je však už tento problém vyřešen a hladina se drží v normálu. Výfus samozřejěm zkusím taky, je fakt že oleje do něj teče fakt hodně, a nečistil jsem ho pěkně dlouho. karbec sem ted\' rozdělal a chystám se ho vyvařit v octu. :-D jinak pokud problém přetrvá a půjde o elektro, asi jsem v háji. zkoušel jsem i měnit kondenzátor na cívce, ale nic se nezměnilo. napadá mě jedině ten velkej kondenzátor (?) od kterýho vede kábl ke svíčce..
 
 
Datum: 08. února 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Taky to může být zanesený výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Po nějaké době mi benzín rozežral sítko na kohoutu v nádrži a uplně se to ucpalo sajrajtem,ujel jsem tak 100m,pauza pak zase 100m. Nakonec jsem vyměnil kohout. Čiňan dělá sítko asi z papíru.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Zdravím, 5let je docela dlouhá doba na víkendové ježdění bez údržby. Jak říkali kolegové jdi po benzínu a pak po elektrárně pak výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vyměn benzín, něco podobného jsem taky měl, rozdělal a překontroloval jsem vše, ukázalo se nakonec že je špatný benzín, i když byl ten den kdy problém nastal natankován.
 
 
Datum: 07. února 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ještě zkus vyměnít svíčku ;-)
 
 
Datum: 07. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše bude problém v benzínu. Skus jestli vytéká z nádrže a když jo tak to chce vyčistit karburátor. Rozdělat vyfoukat kompresorem a drátkem pročistit všechny dirky. Kouknout se taky na uzavírání benzínu nad plovákem
 
 
Datum: 07. února 2015 19:07
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: pedroloko      IP: uživatel17996    
Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
 
 
Datum: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
 
 
Datum: 08. února 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu :-(
 
 
Datum: 08. února 2015 1:41
 
 
 
 
Jméno: ASTRATIX      IP: uživatel16213    
Přeji hezký večer, má zde někdo zkušenosti s umísťováním magnetického tachometru na kolo. Odešel mi originální tachometr a přemýšlel jsem, zda by šel nějak zužitkovat právě zmiňovaný tachometr ? Děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10952    
Záleží jaký to má snímač.Ty laciný mají v tom snímači ocelový plíšky těsně u sebe a magnet když okolo projde, spojí se a okruh se uzavře a hodí to impulz.Takže pak když se nastartuje, motor se chvěje a tím i rám a kola a ty plíšky se dotýkají což potom hází chybný ůdaje.Odzkoušeno.Dávali jsme to na pitbike a na místě když jsem dal do plnejch tak to na místě ukazovalo třeba 80 km.
 
 
Datum: 22. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já jsem dal snímač na vidlici k ose předního kola, na buben kola jsem nalepil vteřiňákem magnet a funguje to naprosto suprově!!! Když máš snímač na vidlici a magnet na drátech, tak ti při každým propružení přestane ukazovat nebo ukazuje nesmylsly. :-)
 
 
Datum: 08. února 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj ASTRATIX! Teda esli možu aj já poradit, toš s tým většinú nejsú problémy. Enom u tech nejlacinějších by mohly vzniknút. Gdysi sem splašil nejakej levnej. Na kole fungoval perfektně. Na motorce psal furt nesmysle. Aš sem si fšimnul, že ukazuje už gdyž běží motor a ešče nejedu. Toš šel spátky na kolo! Při měření obvodu kola je dobrý na motorce sedět a ujetú vzdálenost zadat. Toš tak.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
namontovat ten tachometr není nic složitého. píchneš ho někam na řidítka, ten snímač někam blízko k drátům od kola. Ten magnet nasadíš na jeden drát toho kola aby se při každý otáčce dostal co nejblíž k tomu snímači. Ale aby fungoval, jak má tak se do tachometru musí nějak zadat (nejspíš) obvod kola. většinou se do toho leze podržením nějaký kombinace tlačítek a bejvá ta hodnota v milimetrech.
 
 
Datum: 08. února 2015 12:09
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Ahoj chci se zeptat jestli vodící pouzdro karteru z pařezu by šel i na pionýr 21 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli to dobře chápu tak vodící pouzdro karteru myslíš ten váleček (dva) co se zalisovávají při sesazování? asi by měli být stejné(stačí změřit posuvkou). Pochybuji že by dělali (tak zásadni krok do kartérů). Otázka spíš jestli si rozumíme o co jde.
 
 
Datum: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer, chci se zeptat. Chci si dát na výbrus válec na Jawu 50 ale někdo mi říkal že když ten válec hned od začátku budu brát v plnejch otáčkách no prostě ho nešetřit tak že to pak bude jezdit lépe. Co je na tom pravdy. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka s      IP: uživatel17848    
Ano,není to pravidlo ale je to tak,laký charakter motoru dáš od začátku tak se potom chová. Je třeba sorávná vůle na pístu, u sériových pístů 0,05mm
 
 
Datum: 07. února 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17843    
Není to pravda. Každý válec se dle vůle výbrusu musí dostatečně zajet.
 
 
Datum: 06. února 2015 10:53
 
 
 
 
Jméno: STWondr      E-mail:      IP: uživatel17842    
Ahoj, Chtěl bych se zeptat, jak popřípadě kam mám dát udělat kliku když chci nahradit pouze ojnici a zbytek nechat původní? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: nee, to já jenom tak sonduju kam se když tak obrátit, teď nic nepotřebuju... já dávám kliky Bartůňovi z Votic, ale je poměrně drahej,,, kdyby něco, tak se ti ozvu...
 
 
Datum: 08. února 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka s      IP: uživatel17848    
To není problém,dělám to bšžně
 
 
Datum: 07. února 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17846    
lk: dělá mi to děděk v brusírně,ceny za rozum. U kliky z j20/21/23 se čepy nemění,to pouze ui j555/05. Napiš co bys chtěl a já to pozjistím,zařídím, vše jde,pokud se daj sehnat díly. Klidně mail.
 
 
Datum: 07. února 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
To mi pripomina, ze jsem meril asi 15 klikovek mikrometrem. Zhruba 10 z nich melo mensi prumer nez 17mm a loziska na ne sly nasadit rukou bez vynalozeni vetsi sily.
 
 
Datum: 06. února 2015 22:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: ty děláš kliky? na kolik vyjde cca komplet repas včetně čepů?
 
 
Datum: 06. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Já ti to udělam taky. Jediná podmínka je neprojetý čepy/hřídele...projetá klika se nerepasuje,ničí gufera a nejde do ložisek,ale to ti krom mě neřekne nikdo,honěj jen kšeft......
 
 
Datum: 06. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Padalik sartice ...motokolo votice ...uzivatel klikar na jawamanii ...a ceska posta to jisti
 
 
Datum: 06. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17844    
Záleží na tom odkud jsi, já osobně jsem dával kliky(od mustanga, přes stadiona, až po 175/356) do Ravo v českých budějovicích, ale ti to samozřemě posílaj někam dál. Udělaj samozřejmě jen to co si poručíš, takže mě například dělali taky jenom tu ojnici.
 
 
Datum: 06. února 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel11569    
Zdar draci,\\\\r\\\\njak moc velkej bude problém, když do karteru z 05 pro 20W zápalko dám 30W zápalko z 21?? Našteluju předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: Robert Leeder      IP: uživatel11569    
Díky za rady asi tam dám to 20W co tam má být.
 
 
Datum: 06. února 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jak píše Standa... mám to tak na jednom motoru. Drilkou jsem ubral zevnitř překážející kus karteru a na pólech jsem ubral trochu pertinax. Na vinutí jsem ze strany rizika dotyku se skříní přilepil izolační pásku. Jedná se tedy o karter Jawa50/20 bez nálitků, ale předpokládám že u 50/05 je to totéž. Úprava je sice prasečina, ale funguje dlouhý leta...
 
 
Datum: 06. února 2015 10:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Předstih tak nějak dohoníš,v tom nevidim problém,ale nevejdou se ti tam světelné cívky. Lepší varianta by byla to zápalko 20W. To tam jde. A nebo použít rotor s ozn 05(20W) a stator 20 (30w) a u toho 30w statoru přehodit zapalovací cívku doprava dolu a pak bys měl jednu světelnou cívku nahoře vlevo a druhou bys měl nahoře napravo a dobrousil bys karter a pokrátil ochrané pertinaxy na cívce napravo... jinak to nejde,nevleze se to tam....
 
 
Datum: 05. února 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
čau :-D potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá,díky.
 
 
Datum: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: lamal      IP: uživatel16376    
mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
 
 
Datum: 13. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
 
 
Datum: 07. února 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
 
 
Datum: 05. února 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš ;-)
 
 
Datum: 05. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: Peťa      IP: uživatel17839    
Ahoj, kolik kilometrů vám tak zhruba vydrží ferodo lamely na pionýra? Zajímají mě oba dva typy, co tu prodává Sesa, jak ty levnější, tak ty dražší. Nebo, jestli někdo jezdí závody, tak kolik hodin/závodů vydržely. Ale pište prosím i ti, kdo mají ,,sérii"" a jezdí jen tak. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Měl jsem ten starší typ v "sériáku" a po pár závodech se natáhly zuby. Ten novější "speciál" v tom samém motoru zatím drží bez natažení.
 
 
Datum: 06. února 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Já mám ferodo speciál skoro ve všem a loňskou sezónu byli i v závoďáku a dobrý.
 
 
Datum: 05. února 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nekoukal jsem co tady sesa nabizí ale jezdily jsme 24h a vydrželi vpoho. Byli tedy ojetý ale ty železa po kterých jde primerák teď ale prý jsou kvalitnější
 
 
Datum: 05. února 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dělam renovaci pionýra 21 a chtěl bych se zeptat jak se mám zbavit koroze na ráfku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Pokud motorku chceš renovovat tak kup nový ráfky i dráty. Pokud "renovuješ" udělej jen kulisy a natři to na stříbrno. Rez neodstraníš. Už pod ní neni chrom.
 
 
Datum: 05. února 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četl jsem že to jde kyselinou fosforečnou je to pravda??
 
 
Datum: 04. února 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jediné co mě napadá nechat opískovat a nebo vyplést vybrousit a dát opět dohromady. U toho pískování by to mohlo zůstat vcelku. Zjisti co bude lacinější
 
 
Datum: 04. února 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar chci se zeptat jestli by šel motor z kulaté 350tky do rámu ze 175 díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rozhodně ne.... pokud teda nechceš rozřezat a posvářet půl motorky...
 
 
Datum: 03. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: marthy      IP: uživatel9706    
Světelné póly - ahoj, mám dotaz, jestli když nemám na mustangovi světla je vhodnější ponechat oba světelné póly, anebo je jedno zda je tam nechám či vymontuji. Respektive, jeden světelnej mi chybí, tak jestli bude lepší ho sehnat aby tam byli všechny a nebo tam ponechat jen zapalovací pól? Díky. Nějakou chvíli sem hledat tu v diskuzích, ale nenašel jsem odpověď, tak se snad neptám na něco co už tu x krát je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tenhle problém mi taky není zcela jasný. Už jsem se setkal se zapalováním, které fungovalo, jen když byly světelné cívky osazeny, jinak byla jiskra bídná. Dlaší zase fungovalo bez svět. cívek zcela bez problémů.
 
 
Datum: 06. února 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: marthy      IP: uživatel9706    
Díky, něco takového jsem potřeboval ;-)
 
 
Datum: 03. února 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Osobně bych je tam nechal, výstup zakostřil. jde o to že ikdyž alternátor nepracuje, tak plechy pólů uzavírají magnetické siločáry rotoru. Absence může mít negativní vliv na uchování magnetismu rotoru. Osobně mám zkušenost že rotory co se mi dostaly do ruky a nebyly skladovány v motoru osazeném póly byly "slabé". Odborné vysvětlení pro to nemám, ale právě proto bych raději osadil všechny póly ikdybych je nepoužil.
 
 
Datum: 03. února 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAká je origo. Barva na předni vidlici a masku? Na pionyra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Ral 7044
 
 
Datum: 03. února 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cislo barvy?
 
 
Datum: 02. února 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda93      E-mail:      IP: uživatel18025    
Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
 
 
Datum: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
 
 
Datum: 05. února 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe.. Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady:-):-) Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
 
 
Datum: 04. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17836    
tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. února 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
 
 
Datum: 03. února 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..:-) Díky za rady. Petr
 
 
Datum: 03. února 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17833    
Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku :-D :-D S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic" :-D PS - píst ti do hlavy nenaráží?
 
 
Datum: 03. února 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
 
 
Datum: 03. února 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38?? Jinak díky za radu a odpověď:-)
 
 
Datum: 03. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
 
 
Datum: 02. února 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Chtěl jsem napsat osel... Jsem tady odedneška a trošku v tom foru plavu... Na motorkářích.cz se fá ve foru editovat. Tady asi ne.. http://www.motocentrum-biker1984.cz/biker1984/eshop/0/3/5/31963-novy-valec-65-ccm-Sport-tunning-komplet-Pionyr-20-21-23-Mustang-original
 
 
Datum: 02. února 2015 20:31
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
 
 
Datum: 02. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
 
 
Datum: 02. února 2015 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17831    
Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čau seso chci se zeptat jestli ty blatníky z plastu máš i na 19 nebo 21 kolo, dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku uz mam jeden zluty na skalde a nebo na trampa zeleny
 
 
Datum: 15. února 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen na 19,, 2 jsou ty trampove zelene nebo zlute a nebo muzu splasit jinaci a le o trosko jsou drazsi,,jinak nou problem
 
 
Datum: 02. února 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
 
 
Datum: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ? :-)
 
 
Datum: 02. února 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:22
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.03.2019 21:47:59 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu