www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsou na řadě kola a mám dotaz, v jakém stavu vyjela kola z fabriky. Ráfky jsou chromové, to je jasné, ale jakou povrchovou úpravu měly dráty ? + středy kol byly leštěné nebo v barvě jako když se opískují ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
jo, ráfky určitě vezmu ty kvalitnější, už jenom kvůli drážkám uvnitř, které u těch méně kvalitních nejsou - pak se guma může protočit a utrhnout ventilek... středy se balotinujou - pak ten hliník vypadá jako nový Zase až moc nablejskanej fichtl se mi nelíbí, takový nikdy asi nebyl...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jedna věc je jaké to bylo z fabriky a druhá jaká bude životnost. Za mě: pokud dáš chrom špice, tak časem začne praskat tam kde se kříží s ostatními špicemi. zinek je jednodušší, akorát se musí čistit. Středy bych doporučoval vyleštit, bude to vypadat fajně, taky to tak mám, pískovat to je trochu divný. A bacha na ty ráfky, pokud budou mít hranu tak radši nebrat, raději bych volil s kulatou hranou, s hranatými mám špatnou zkušenost a není zde zrovna kvalitní zpracování (turecko).
 
 
Datum: 05. dubna 2015 22:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17981    
Zdar, mam po menší renovaci motoru (opotřebené za nové) a po nastartování a zahřáti motoru mě de výkon znatelně dolů, musim to pořát držet na važších otáčkách a z dvojky na trojku jenom když je motor vytočenej na vyžší otáčky. Napadá mě udělat znovu předstih a nebo zbrousit hlavu s válcem (možná se po zahřátí zmenší komprese -netěsnost- ) popřípadě novej výbrus. Děkuji za radu. Martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17981    
Nová spojka, nové pístní kroužky (jeden byl našťíplí) nový plovák, a výbrus. Problém jsem již vyřešil, bylo to moc bohatý a pozdní jiskra.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Otázka zní co je menší renovace. Nový píst?(bez výbrusu?) Nový válec? Je potřeba bližší specifikace, pak se dá radit
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17982    
Je to bohatý,možná přidej na předstihu,ale každopádně je to bohatý.....
 
 
Datum: 03. dubna 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz ohledně fichtla Motor po Go klika zapalko kladívka svíčka stará PAL ale chodí Válec originál výbrus dvoukroužek horší kroužky ale nic hrozního Hlava 05 snížená Táhne krásně :-) to vše ale když jedu a třeba pustim plyn u zařazení 3 nebo 2 a nechám ho jakoby jen tak blafat když si třeba přibrzduju motorem tak jakoby jak to popsat zaprská nebo jakoby chvilinku má nepravidelnej chod opravdu chvilinku dělá to jak z přidám plny tak jakoby zaprská zadusí malinko ale hned se to rozjede je to chvilinka ale mustang mně to nedělá ví někdo co by to mohlo bejt díky moc všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17982    
Je to ulitý,seřiď karburátor do výchozího nastavení viz příručka
 
 
Datum: 03. dubna 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawa210      IP: uživatel12231    
ješte dělá to jen když přidám jinak hezky blafe ale jak přidám plyn z jakoby volnoběhu tak se jakoby zaprská zadusí :-) dík za odpovědi
 
 
Datum: 03. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel17976    
zdar, hele nevite nekdo cim to je kdyz mi fekal na volnobeh de ale pri velkejch otackach chcipne? zkousel sem vyfuk svicku i karbec ale porad nic.. diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: pavel 2938      IP: uživatel16842    
ja bych to viděl na vadný kondenzátor
 
 
Datum: 05. dubna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jakou má barvu svíčka?Ještě zkontroluj jehlu.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
A klika ti jinak nelítá v karterech zleva doprava? Pak bych se zaměřil na dotékání benzinu a ucpanej karbec ... možná svíčka nebo někde probijí izolace ... ale pokud tam teče benzín a jiskra je plná pravidelná tak je to klasicky ucpaná hlavní tryska... v předstihu bych to asi neviděl,u klasickýho pio nedáš ani 2,5mm (sotva něco přes 2mm při odtrhu okolo 0,4mm) ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jde ti tam buď málo benzínu (ucpaná tryska, nízká hladina) nebo málo vzduchu (ucpaný vzduchový filtr, málo vzduchu do airboxu) nebo v extrému špatný odtrh na kladívku.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17977    
Velkej predstih?
 
 
Datum: 03. dubna 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17975    
Zdar , jak je mozny ze vyndal sem 5 lamel a vejdou sa tam 4 ? Proste tu 5 ani napad tam dat ... Jawa 250/559 ... Lamale maju vnutorne ozubeni .. Je mozny ze to pojede i ze 4 ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17978    
Doteho kosa sa mi 4 plech a 5 lamela nezmesti
 
 
Datum: 03. dubna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17977    
Praxe me naucila ze nepojede ...teda jen po rovine v kopci ti zacne klouAt spojka ..maj by 4 kovovy a 5 s korkem...doufam zes to nepomichal s kyvackou..ma jine misky a pruziny..apropi co ti nejde dat dohromady? Kdyz das 5 jsou pruziny zavitama na sobe ci proc to nejdw?
 
 
Datum: 03. dubna 2015 0:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
ahoj chci se zeptat když skládám spojku s ferodovímy lamelamy tak mám lamely nejdřív potřít olejem než je složím nebo ne? ještě s těmito mamelamy nemám skušenoti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 13:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, ferodo lamely před složením potři převodovým olejem popř. když bude potřeba, tak pilníkem trochu zvětši tu vnitřní díru v lamelách ;-) . PS: a trochu zapracuj na té češtině... :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2015 13:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ano, potřít olejem, nebo ideálně namočit třeba na hodinku.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 7:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus dracu, neví někdo jestli se dá někde sehnat žárovka na Pionýra 6V 15/15W ? tyhle nový maj moc silný vlákno a sotva to svítí, dá se někde sehnat taková jako byla dřív? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
No s tím nabuzením to nebude až tak košer, už se nějakej měsíc snažím s panem urbánkem domluvit na nabuzení u něj doma ve Velimi a po telefonu mě odbyl, na sms a mail nereguje. Na buzení na burze mu kašlu, viděl jsem jak se mu ten benzinovej agregát dusil, takže bych tipoval tak nejvýše 80% úspěch, proto chci u něj doma. Mám za to že při buzení mu doma žárovky v kuchyni nepohasnou :-). Jo jenže pro jednoho socialismus a pro platící kapitalismus co?
 
 
Datum: 07. dubna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Občas se stane že koupíš paskvil že svítí obje vlákna najednou a proto se zdá že to nesvítí ale beru 15/15w a svítí my v pohodě
 
 
Datum: 03. dubna 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
Muže to bejt klidně blbá žárovka. Stalo se mi,že jsem měl nový žárovky z naší mototechny a svítily slabě. Tak jsem zkusil koupit žárovku jinde a svítila gut (byla to 25W). Avšak se mi stal i opak... některý žárovky jsou prostě šitový,hlavně čína... malá rada,nekupuj nejlevnější ;-) avšak možnost slabého rotoru je naprosto reálná a velmi častá ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žárovky jsou v pohodě, ale ty máš KO elektriku. Natahej nový dráty a drátem ukostři i tu objímku žárovky a musí to svítit. Pokud by to i tak nesvítilo, tak máš slabý magneto, který se dá ale samozřejmě znovu nabudit ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Obávám se že to nebude sílou vlákna :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2015 11:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
Mas tam poradne udelanou kostru? Jinak nejlepsi je awhnat original borci ve vykupech davaj casto dili na masiny bokem tak vem prodat konzervy,.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 10:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau lidi Rozebíral jsem motor kvůli tomu že mi vyskakovala dvojka, vyměnil jsem hřidele měli trošku obroušené drážky tak sem si myslel že to bude tím, složil jsem převodovku a skoušel jsem řadit rukou a otáčet hřídělí a ta dvojika vyskakuje ještě víc než před tím už aji trojka trochu blbne. myslím si že to bude určitě automatem ale nepřišel jsem na nic. akorát jak jsem chtěl zašroubovat ten dorazovej šroubek jak je na automatu tak jsem zistil že ta díra je o něakej kousek posunutá a že tam ten šroubek jde těžko zašroubovat a šroubuje se tam zekřiva. tak mě napadlo jestli není ten automat není něakej poohibanej a nesedí to tam asi jak by mělo. a už fakt nevím co s tím :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
Rozeber to a jen si do spodního karteru naskládej převodovku s vidličkou a automatem,automat si usaď do zářezu a jen ho lehce utahni aby byl zaaretovanej,ale šlo s nim pohnout a řaď si a toč si ať vůbec vidíš co se tam děje,mužeš mít jen nějak ohlej ten aretační kus ... taky uvidíš kam ti to řadí dvojku,jestli to dořazuje až do kraje jedničku i trojku ... no klasika ... to se dělá než motor složí... ale nejspíš budeš mít klasicky ohlodaný koliky na kolečkách,ohlodaný hřídele ,šílenej vakl na předloze a trochu jeblej automat ... ono je to jedno s druhym ... jak vyskakuje dvojka a k ní ještě jeden kvalt tak je to vždy totálka ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17970    
Zdravím Draci, je možné aby se mi karter u Pionýra nějak ''zkroutil'' po vyvaření? Nechal jsem si totiž vyvařit vymlácenou přepážku k zapalování (od řetězu) a 1) Nešlo mi tam vůbec dát nové ložisko (na náboji) 2) Po složení motoru se mi klika otáčí dost ztuha (a přitom montáž klasika - ložisko do mražáku a karter nahřátý horkovzduškou, karter naklepávaný dřevěnou paličkou). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 15:18
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Kontrola kliky je samozřejmost, dole jsem se asi vyjádřil nepřesně. Pobírání nepřesností ložisky patřilo ještě k debatě o křížení hřídelí. Nicméně, nemáte tip na šikovnýho klikaře v okolí Liberce (+100km)? V Ahře jsem nebyl spokojen s cenou a Červený Kostelec je už trochu z ruky. A posílání opravený kliky poštou řešit nechci.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 15:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No nedramatizoval, ale těch pár korun co dám za kontrolu se vyplatí. Zase je fakt, že mám udělaných klikovek skoro pořád plnou skříň tak je vždycky kam sáhnout :-D. Zrovna dneska zas pojede plná bedna na repas
 
 
Datum: 02. dubna 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17973    
Pro seriovku bych to tolik nedramatizoval. A tu kliku bych taky tolik nedramatizoval. Vše se prostě musí točit volně. A Marek má ty videa hezký. Při centrování kliky po výměně ojnice snad každej normální člověk,kterej to dělá a umí,tak snad vidí,jestli ta klika kope a nebo ne... další věc je,že různí lidi k tomu přistupují různě ... takže když budu chtít udělat kliku do "závodního" motoru tak se obrátim na někoho úplně jinýho,než kde nechávam dělat (repasovat) kliky do obyčejnejch seriovek.... sranda je,že mi nejvíc jede klika,kterou jsem náhodně koupil asi před 10-12 lety na burze,zjevně toho moc nenajela,hned šla tenkrát do seriovky,vypadala pěkně,bez vaklu,dnes bych takovou kliku do motoru už nedal... ale holt náhoda je náhoda... spíš štěstí ...
 
 
Datum: 02. dubna 2015 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ložiska musí běžet ideálně a ne vychytávat vůle. Jak už jsem tu jednou říkal.... chceš funkční klikovku?? Tak rozlisovat, minimálně zkontrolovat slisovat a vycentrovat, ideální ovšem je jí celou řádně zrepasovat. Dávat do motoru kliku která běhala bůh ví jak dlouho a bůh ví v jakých podmínkách to nemá cenu. A to že někdo vezme kliku do ruky a od oka řekne ta je dobrá je ta největší hovadina. Já si třeba nechávám kontrolovat i kliky, který jsem dělal před rokem a vím, že jezdily na plnou syntetiku.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Jo, takže pokud chci dobře jedoucí motor, tak nezbývá než pokusně skládat spodky motoru s ložisky, s klikou a s hřídelema tak dlouho, až trefím na jeden OK? Zkurvenou klikou se myslí klika bez repase nebo je tam taky nějaký podobný háček? Myslel jsem si, že tyhle nepřesnosti poberou ložiska...
 
 
Datum: 02. dubna 2015 8:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tady ještě jedno video i s převodovkou :-) https://www.youtube.com/watch?v=yjkx0kuSzLs
 
 
Datum: 02. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17971    
Zkurvený a nepárový kartery a zkurvená klika jedou víceméně vždy hůř. Nejhorší je,že se to na seriovce špatně poznává. On ten problém může být v okolí 6000-7000ot/min a třeba do 60km/h nic zvláštního nepociťuješ,jen možná že to v otáčkách trochu vibruje,ale na druhou stranu málokdo drtí pio na jedničku a na dvojku do maxima,to všichni ženem až trojku...a na tý se to pozná ...ale zas ne vždy... jak motor nechce přes 6000ot/min a jede stěží 60 po rovině je špatnej spodek motoru (když pominu chyby nastavení a jiné možné odpory)...často je to spojené s líným rozjezdem (nemá to moc snahu tahnout). Problém graduje když takovejhle blbej motor osadíš válcem,kterej trochu jede ... pak to najednou v porovnání se seriovkou dole vůbec nejede a nechce to ani za nic lezt přes 6500-7000ot/min - no jak když tam máš omezovač - přitom mužeš mít motor po GO,jen je buď blbě složenej,nepárovej a nebo už nakoplej. Blbý je,že na tý seriovce se to nějak uvolní a +/- si to nějak "sedne" ,ale je tam ten problém furt,jen se tolik neprojevuje - je to třeba trochu línější,ale jinak gut - v extrémech jede třeba jen 55km/h,je hrozně línej,netahne do kopců... v reálu ztrácíš i víc jak třetinu výkonu motoru v odporech zkříženejch hřídelí ... a pokud se to zkroutilo,že tam nedáš ložisko tak to dál už ani neskládej,to nemá význam.
 
 
Datum: 01. dubna 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Je třeba halda speciálních přípravků a hodně zručný mechanik..... troufnu si říct jeden z absolutně nejlepších co se pionýrů týká. V domácích podmínkách na to zapoměň. Jinak to, že se klika po montáži netočí je hodně špatně a ne že je to normální. Mrkni jak se má po montáži točit. https://www.youtube.com/watch?v=KVE1bouh2z0
 
 
Datum: 01. dubna 2015 14:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17972    
Ok. Uvidí se jak to pojede... No a jakým způsobem se to pak většinou rovná?
 
 
Datum: 01. dubna 2015 10:51
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel14645    
Ja bych to zas tak špatně neviděl, zaleži na tom kdo to vyřil a jak moc, zkus a uvidíš, třeba to pojede ještě líp.. to že se klika po složení motoru točí ztuha je normální, protože od sebe roztahneš vnitřní kroužky ložisek..
 
 
Datum: 01. dubna 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, většinou je z toho po jakémkoliv neodborném zásahu takové malé vlnobití :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2015 7:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně si myslím že se to pokroutí naprosto celé, ne jen dosedací plocha :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2015 7:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano přesně tohle se děje, s kartery u pionýra je všeobecně problém. Jsou v některých místech velmi tenké a stačí nešetrně rozpůlit motor nebo vyndat ložiska kladivem a jsou pokroucené tak, že z nich dobře funkční motor nikdo nesloží. Jedině, že by kartery následně absolvovali docela složitou léčebnou kůru. To jsou pak ty věčné dotazy proč lidem po GO pionýr nejede jak má. To samé je z klikovkou. Každý ji vyndá palicí následně jí prohlásí za ještě dobrou a nacpe zpět do motoru. Přitom no skutečné posouzení klikovky je třeba jí rozlisovat. Bez rozlisování je možné tak maximálně zhodnotit, zda bude ještě klika repasovatelná nebo je už do šrotu.
 
 
Datum: 01. dubna 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Marquee: Můžeš to prosím trochu rozvinout, pokud to není tajné? Zkroutí se dosedací plocha a následkem toho nejsou ložiska kliky v ose?
 
 
Datum: 31. března 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jo pokroutí se na 100%, na první pohled si toho možná ani nevšimneš ale na výkonu motoru to pak poznáš, spousta lidí ti bude tvrdit, že to tak není, ale je :-D. Zrovna teď o víkendu jsem si přivezl kartery na kterých se vařilo, naštěstí to dělal člověk, který ví co dělá, tak je rovnou srovnal. Teď jsou na tom lépe než byly s fabriky :-)
 
 
Datum: 31. března 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, řeším velmi zásadní problém s odstraněním opravdu hodně nepovedeného zinkování na jistých součástech. Páni ukrajinci ustanovili nový rekord v tloušťce galvanického zinkování s hodnotou 0.65mm až 1.4mm(standartní vrstva je cca 0.1mm, dejme to mu ještě 0.2mm). Pokusil jsem se to z toho dostat kyselinou chlorovodíkovou, avšak spotřeba kyseliny je neuvěřitelně vysoká a chlorovodík má tendenci naleptávat i železo pod tím(vzhledem k nesouvislé vrstě zinku je to problém). Napadlo mě, zda li by bylo možné použít autogen nebo jiný vhodný tepelný zdroj k rozpuštění této vrsty. Jedná se o železné díly, vesměs hmotnosti několika set gramů, mají na sobě závity o průměrech vyšších jak 14mm. Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Dráťák je dobrej nápad, ale probrousit tu vrstvu je za studena nad mé síly(nevím jak to soudruzi dokázali, ale víc mizí dráťák než ten zinek). Nicméně po nahřátí zinek buď vysublimoval za současného vzniku nějaké jedovate s_ačky nebo změknul natolik, že dráťákem šel dolů skoro sám.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17676    
Tam kde zinkují, určitě budou umět zinek i stáhnout v rámci předpřípravy...
 
 
Datum: 04. dubna 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
Za me a at to tu nehnije ti nezbyde nez poridit dratak do brusky a 80 smirek a vodrbat to...jinak v tedle koncinach sveta jeste nezakazali prez zinek fosfat a docela to drzelo
 
 
Datum: 03. dubna 2015 11:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jen takovej dotaz, jak to vlastně dopadlo s fichtlama na Slovensku s tím, že musí bejt číslo na rámu?? Stále to platí? Jaká je případně legální cesta a berou na STK záhadně objevený nakleplý číslo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
zdar draci,mam problém s vapíčkem neustále mi pálí zadní žárovku,zkoušel jsem tam dám i silnější i tu to spálilo,co byste mi poradili,jak byste to vyřešili ? za odpovědi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17971    
Anžto doma už nemám ani jednu 6V žárovku,tak mám taktéž žárovku ze škodovky 12V/40/45W ... zadek jsem odpojil,ale budu napojovat ledku na to slabší vlákno.
 
 
Datum: 01. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jen pro inspiraci - Já mám docela "unikátní" zapojení světel. Z VAPE mám 1 žlutý kabel zapojený na přední světlo, ve kterém mám 12V 45/45W a druhý žlutý mám zapojen na 1 velkou 12V LED diodu. Svítí mi to krásně. :-) Proč tam mám 12V žárovku? Protože jich mám v dílně ještě několik desítek, kdežto 6V žádnou.
 
 
Datum: 31. března 2015 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17968    
Ad1) máš správně zapojené zadní světlo? Tzn. dle zapojení mustanga,zadek vyvedenej z vláken přední žárovky? Pokud ne,tak je to tím,žárovka praskne při přepnutí dálková/potkávací. Jinak kup stabilizátor 6V na babetu.
 
 
Datum: 30. března 2015 6:45
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám Jawu 21 s SPZ ale bez TP jak přihlásit na papíry nebo jak to udělat abych mohl na veřejné komunikace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
jen tak pro doplnění: u těch živejch dokladů hlavně musíš znát nynějšího majitele (aby někdo neprodával papíry psaný na nějakýho Frantu z kotěhůlek), resp. aby byly bez problému přepsatelný... další věc je ta pojistka. Ta tebe, jakožto novýho majitele, do doby převodu NEMUSÍ zajímat,,, pojištěný to hlavně musíš mít až to bude psaný na tebe (resp. už při převodu musíš mít zelenou kartu)... a poslední věc, kdyby byl ztracenej štítek, tak lze koupit novej a raznicema (3mm) vyklepat údaje dle TP...
 
 
Datum: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok velice děkuji
 
 
Datum: 30. března 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jednoduše musíš koupit stroj s živými papíry a placenou pojistkou z něj sejmeš štítek, značku, pozor musí odpovídat barva v tp. (za 50 kč se to dá změnit) dáš na svýho fichtla a zbytek si necháš či prodáš ..... žádnou přestavbu či co nepotřebuješ.
 
 
Datum: 30. března 2015 15:21
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím trochu polopatě jak na to, mám zgenerálkováný motor a zbytek zrenovovaný. jsem motoristický nepolíbený úplný začátečník.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:58
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím na koho je SPZ.Smůlu nemáš jestli chceš jezdit silnice tak kup vrak s platným pov. ruč. udělej přestavbu hlavně ať se shoduje č. rámu na štítku a č. motoru s techničákem. Uděláš pojistku evidenci +technickou já také jsem vše dělal stejně a platím roční 30Kč.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 29. března 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud je vozidlo stále evidovaný a je psaný na tebe (resp. někoho známýho), tak ztráta není problém, na tvém obecním úřadě s rozšířenou působností ti na odboru dopravy vystavěj duplikát, ovšem pokud to někdy někdo odhlásil, tak nějaká SPZ, která na tom fichtlovi zůstala, je ti k prdu... se zelenejma značkama zkušenosti nemám, ale obecně platí, že to vyjde na cca 5tis. a každoročně probíhá retestace HV... jen moc nepočítej, že zrovna na fichtla by ti to dali, resp. se to ani nevyplatí... to už je pak lepší možnost koupit "rám" s platnejma dokladama a naroubovat to na tvuj stroj (ne uplně čistá, ale za to funkční cesta)...
 
 
Datum: 29. března 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se to dělá při ztrátě či jde-li o veterána
 
 
Datum: 29. března 2015 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez platnýho techničáku máš smůlu
 
 
Datum: 29. března 2015 18:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel17967    
zdar\r\n\r\nsynator si dovezl mutanga,problem byl ze nesel nakopnou a taky neslo radit,po rozpuleni jsem zjistl ze radicka je nejaka pofiderni,mel jsem jednu zalozni tak jsem ji ve sveraku zkusil a ok ,nakopnou to neslo pac bylo praskle kolecko,tak jsemmotor slozil kdyz byl pul motor slozenej tak jsem zkusil radit a startovat vse ok motor jsem slozil synator si namontoval a zjisti ze tam nezaradi zadny stupen nevim co stim delal nebyl v tom olej a zrejme skousel radit pulit se mi to nechce nevite co stim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
v první řadě pootoč hnacim ozubeným kolečkem když nic tak skus přitáhnout ten automat z vrchu jestli není povolený jestly ne tak musíš pulit muže to být vyskočená pružinka v automatu nebo ta tyčka. a že řadil bez oleja je jedno
 
 
Datum: 30. března 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar draci ! Můžu použít tady z fichtlkramku tyto dráty http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_174.html do tohoto ráfku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1523.html ??? Nejsem žádná muší váha, povolovali se mi niple, tak že si udělám pořádná kola :-)\\nDíky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne draku, to tam pasuje jako orig
 
 
Datum: 29. března 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel16483    
Ahoj, mám dotaz zda nekdo dával do předních vidlí ze simsona kolo z pionýra jak jste řešili úchyt na prokluz bubnu díky za odpovědi popřípadě foto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 15:04
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli je někde na internetu přesný návod jak udělat výbrus? jako celej postup napsanej. Odepište díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus uděláš sám ale nemusí se to povést sám jsem dělal před 30ti lety a poved se jezdilo to perfektně ale nelíbila se mi ta spotřeba tenkrát na úplné rovině 3l/100 byl to 3 tí výbrus
 
 
Datum: 28. března 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesný návod?demontuju válec,koupím větší píst a odnesu do brusírny.Ten odkaz níže je zaprvé pokus o výbrus,zadrudé maximálně se ti podaří šišatý válec o 0,25mm zvětšit.
 
 
Datum: 28. března 2015 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ondou tady máš "návod". :-D https://www.youtube.com/watch?v=C0QDvhg_jFs
 
 
Datum: 28. března 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
No asi začneš tím,že si koupíš honovačku s příslušenstvim ... tím bych řek že je to uzavřený,protože tu si nekoupíš ...
 
 
Datum: 27. března 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: ....      IP: uživatel16308    
Ahoj, skládám motor Jawa 20. No a teď nevím jak dát ty tyčky na spojce procházející převodovkou....takže otázka zní jak? Napadlo mě krátká pak kulička pak dlouhá, ale radši se ptám.. :-D díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
Souhlas. Ale bacha,opravdový borci tam dávaj hřebik naskrz :-D
 
 
Datum: 27. března 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
ano draku napadlo tě to správně
 
 
Datum: 27. března 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu s motorem 05 a mám tam zapalování vape problem je v tom že nemohu nastavyt předstih píst se nechce držen v HU (vždycky se přehoupne bud tam a nebo zpatky). a k čemu jsou na zapalování ty 2 šrubky ? předstih sem nastavoval pootočením celého zapalování dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
takže ted sa mě podařilo to dát tak jak to má byt magneto je na kolíčku ryska je na rysce přesně v HU (zdělal sem si aj hlavu) a furt to nejede uz nevím co s tím
 
 
Datum: 28. března 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
přesně takhle sem to udělal svíčka je mokrá jiskru to hází ale nejede to
 
 
Datum: 28. března 2015 10:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
Dva šroubky drží tělo zapalování na spodním duralovém kroužku (na držáku). Od začátku tuším,že máš někde chybu,v HU při nastavení ryska/ryska to stojí a nehne se to (alespoň mě to v HU zůstane stát). A není přece problém si vzít imbusovej klíč a tim si to přidržet,druhou rukou si natočíš stator,přimáčkneš si ho,pustíš rotor a už utahuješ šrouby...
 
 
Datum: 27. března 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel17965    
Zdarec nevite kde se daji sehnat dily na čz 175/450 de luxe de mi hlavne o pruchodky lanka atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2015 16:21
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel17965    
Jo a jeto vyvozni do nemecka
 
 
Datum: 27. března 2015 16:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17966    
Z panelky tam jejdou? Jinak motoservis pesek sedlcany
 
 
Datum: 27. března 2015 14:36
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 13:01:32 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu