www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel17854    
Ahoj,nevíte nekdo odstín blatníku na mustanga? Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co třeba prolistovat historii řeší se to tady furt dokola, stačí nebejt línej
 
 
Datum: 20. února 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11232    
Ahoj draci, jaký mám použít převodový poměr na fichltla do terénu ? Zatím mám primár origo a sek. 11/55, ale vážím okolo 105 kg, a na drapákách už jsem našel pár kotárů co nevyjedu :-D Přemýšlím o primáru 9Z. - jak rychle to s ním jede ? Nebo dát jen sekundár 10/60 a nechat primár origo ? Jinak motor mám po GO, maximálku na asfaltu dosahuju při mých kilech a 11Z i do mírnějších kopců :-).\r\nDíky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No s tvojí vahou problém(nic ve zlém) Dali jsme primár 9z problémem s řetízkem-na nový lamely nový řetez(o článek zkrácený) jsem nemohl dostat. Je to znát ale z kopců to přetočíš. Jezdili jsme potom 11/55. Jestli budeš jezdit cross po trati volil bych větší rozety než ten primerák. Nechá se splašit i 75z. Podle trati dát odpovídající rozetu
 
 
Datum: 13. února 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
Jaký je rozdíl mezi konstrukcí jawa 550 a jawa 555? mě se líbí více pařez jawa 550, a tak jde udělat jednoduše z 555 výměnou zadního plechu a předního blatníku jawu 550 ? Je zbytek stejný? motor neřeším odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17862    
Abys dal přední blatník j550 musíš dát i kluzáky,maj jinej spodek. Blatníček dozadu asi dostaneš a dopasuješ,ale nezakreješ pružiny,který jsou dvě u 555. Plechy pod sedačku pasovat nebudou,ale když budeš šikovnej tak si poradíš. Zbytek muže zhruba zůstat původní z j555. Bude to ovšem hroznej bastl a každej pozná,že je to 555. Připrav se i na to,že by se ti mohly někteří zasvěcení smát...
 
 
Datum: 13. února 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak to rozhodně ne... liší se to v moc věcech! třeba rám, kola, přední vidlice, maska, blatníky atd... má to podstatně víc rozdílnejch dílů, než těch společnejch...
 
 
Datum: 13. února 2015 17:45
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
Zdravím lidi, chci si koupit jawu 555 a jelikož jsou těžko k sehnání doklady, mám jediný dotaz... Šlo by tu 555 napsat na jawa 50/05 doklady? Jaké s tím máte zkušenosti? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 8:09
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím si že ne to je jako napsat např. doklady z felicie a napsat na ně octavii
 
 
Datum: 14. února 2015 8:09
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
Zdrar, dělám bakalářskou práci o motoru jawa pionýr (typ 20,21,23) Hlavním cílem mé práce má být dosažení co nejmenší možné spotřeby paliva. Upravy mám jak popsat tak prakticky provést. Proto se chci zeptat jestli někdo nemá nějaké návrhy jak by se dala spotřeba paliva snižovat. (vím že to závisí aj na stavu kol, ložisek, tlaku pneu atd. ale to neberme v potaz myslím jen čistě motoricky. Pokud by někdo měl nějaké rozsáhlejší info tak dyštak napište na mail. doctus@email.cz díky jawasss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel17701    
určite by som volil dvojkrúžkový piest. Pri jazde na spotrebu sa jazdí v nižších otáčkach kde jednokruh "nedrží" tlaky. Použil by som kludne klasické liatinové a masívne by som na nich zrazil hranu- zúžil. Snažil by som sa maximálne znížiť hmotnosť posuvných častí, ich zotrvačnosť je jednou z hlavných mechanických "bŕzd" piestových motorov. Kluka a aj jej uloženie v blokoch musí byť perfektne vycentrované. No jej vyváženie je pre spotrebu NEPODSTATNÉ, to má vplyv iba na komfort jazdy a životnosť. Použil by som karburátor ktorý má minimálne nastavenie volnobežnej zmesy alebo tri trysky /ak taký pre 50 ccm vôbec je/ K tomu výkonejšie zapalovanie čo zvláda zapáliť aj chudobnú zmes. Pre takúto aplikáciu by sa mi osobne pozdával viac valec z pio. 05. Kedysi ked som na pionieri chodil do školy, tak som pri jazde na spotrebu bežne dosahoval 1,5 l/100 km. Ak to postavíš ako ekošpeciál myslím že je šanca dostať sa spotrebou tesne pod liter. Ešte nápady ktoré neviem či by niečo usporili alebo iba skomplikovali konštrukciu : labirinty miesto gufier, elmag. zatváranie volnobehu pri zvýšených otáčkach
 
 
Datum: 20. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No když už, tak musí počítat s nějakými investicemi :-) a zas tak drahé to není a s ohledem na skutečnost, že ušetří cca 10-15% výkonu.... kde je najdeš a na spotřebě se taková výkonová úspora hodně projeví.
 
 
Datum: 16. února 2015 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17866    
To je zas dost drahá záležitost. Bude rád,když mu zainvestujou alespoň něco.
 
 
Datum: 15. února 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No mnoho tu už bylo řečeno, ale pokud bych u pionýra šel po snížení ztrát tak bych se v první řadě věnoval náhradě primárního řetězového převodu
 
 
Datum: 15. února 2015 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jo ještě se chci zeptat jestli někdo neznáte nějakou knížku ve které by byl důkladně popsán motor jako všechny jeho části třeba válec zapalování atd.
 
 
Datum: 15. února 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Vše z toho jsem psal až na ten jednokruh. Tomu nevěřim,nechal bych dvoukruh,možná bych dal dvoukruh na slabý kroužky,sesa umí sehnat.
 
 
Datum: 14. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámo nechci ti do toho kecat, ale když se podíváš na nový spalovací motory, tak zjistíš že dochází ke snížení počtu pístních kroužků , takže bych volil 1k píst s 1mm kroužkem... s origo karbcem bych se rozloučil jako první, Jikovy vždycky žrali a nikdy nejeli, ať v motorkách nebo automobilech, originální airbox si troufnu říct že nenahradíš ničím co by fungovalo líp...ještě bych zauvažoval nad tvarem spalovacího prostoru.. ty máš sice dobrý teoretický nápady, ale v praxi by ten motor měl s poloviční spotřebou i poloviční výkon
 
 
Datum: 14. února 2015 13:50
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
díky za příspěvky, já to měl vymyšlené tak že bych první udělal všechno do 100% tzn nechal vyvážit kliku ale ted kldyž píšete že klasické vyvážení neni 100% tak nevím, pak jsem chtěl dát 3K píst (myslím že stím by to mělo dobrý tah od spodu tím pádem by to mohlo jezdit v nišších otáčkách = nišší spotřeba. Samozřejmě válec na výbrus a zajetý. pak samozřejmě všechna nová ložiska místo bronzových pouzder jehly. spojkový koš a převodovky ve 100% stavu. Bezkontakt zapalko si myslím že určitě udělá hodně. Pak co se týče karbecu jsem chtěl nechat origo, jen zajistit aby co nejmenší množství benzínu protíkalo. pak dát menší trisku a snížit hladinu atd. toje asi cšecko co mě tak napadá. možná by ještě pomohlo dát jiný filtr
 
 
Datum: 14. února 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17862    
Dobře,ale tak zběžně jsem nejednou četl,že pio klika ty výchozí hodnoty serie nemá úplně top a navíc to muže slušně rozhodit i těžká ojnice a blbej těžkej píst (některé CKR to údajně způsobovali)... takže myšlenka byla taková,jestli by tedy nebylo od věci i vhodně vyvážit kliku jako celek - jak píšeš ty přidat/ubrat v jednotlivých kmitajících prvcích aby se dosahlo nějaký rozumný hodnoty...kliky dělá dost lidí...výběr má ... toť vše z mý strany ... klikař nejsem,vim zběžně to co asi každej,co se zajímá aspoň trochu o motory... možná jdu zbytečně do detailů,ale dotaz byl na dosažení nejmenší spotřeby...a nejmenší spotřeby dosahneš když vše bude top... seriová klika bude dostačující pro rozmezí 4000-6000 ot/min,to asi jo,ale třeba tam je rezerva? Poraď...mě se tohle téma moc líbí a byl bych moc rád,kdybys nás Jawassss informoval jak se to vyvijí ... já už "opravenou" serii totiž donutil jezdit za tech cca 2,5-3L/100km s mými 93kg jen vylepšením továrního provedení válce,vyladěním karbecu a sání + zapalování ... a ty rezervy tam furt jsou ... karbec a plnění válce má rezervy určo ... možná by bylo dobrý třeba použít kratší píst z babety a zkrátit k němu válec...k tomu přizpůsobit časování válce...třeba do 05 vložky udělat přefuky alá simson,sací kanál by tam byl vhodnej pro píst babety,jen by se doladil,vejfuk by se doladil...možná bych nechal 30mm od HU jako má simson... lepší karbec,dotryskovat,sání ... musí to jít ... vycházim ze Simsona,kterej relativně jede a žere prd...
 
 
Datum: 13. února 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa. Každá nevyváženost způsobuje nějaký odpor. Ale při vyvážení kliky nemůžeme odebrat hmotnost ojnice a pístu, ale musíme ji doplnit další nevyvážeností která bude kmitat proti té první (proti ojnici a pístu). Takže u vyvážené kliky nám vlastně kmitají dvě hmoty.
 
 
Datum: 13. února 2015 16:28
 
 
 
 
Jméno: carodak      IP: uživatel12545    
doporucuju chodit behat,potom se dostanes na hodnoty 0/100km :-D :-D jinak ti samozdrejme preju hodne stesti
 
 
Datum: 13. února 2015 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17861    
Právě že základ bude spodek motoru a pak další související odpory,tření a kmitání,tim bych začal,válec a věci kolem je až na druhym místě. Nebo jinak...mužeš mít dobrej válec,ale je ti to prd platný,když část výkonu sebere vyrachtanej primár a malinko šmajdavej koš (na oko "v cajku";-)...něco se ztratí v převodovce,protože už je vydrbaná ( zde by mohli pomoct jehly na předloze)...dál ušmajdaný sekundární kolečko a nakonec zuby rozet a řetěz ... vzadu upět kolmost kola,dření náhonu,házivost rozety... hafo je toho a vše jsou nemalé ztráty - ale v součtu to udělá hodně.... a třešnička na dortu - párový kartery! Pak válec,hlava,karbec,vejfuk atd...
 
 
Datum: 13. února 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
* se správnouvůlí
 
 
Datum: 13. února 2015 15:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
Základ bude dobrej válec ze správnou (vhodnou pro tuhle discíplínu), volej udělá taky hodně . Největší loterie bude plnění protože origo karburátor asi nevyhovuje. Klika musí být top. Rozmyslim jestli jednoukrouzkovej nebo dvoukrouzkovej pist. Dal je taky zajimavy popremyslet pri jaky rychlosti ma mit motor idealni spotrebu aneb 45 khm pul plynu se rovna spotrebe 65 kmh 3/4 plynu.
 
 
Datum: 13. února 2015 15:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17861    
Tom: Zajímavý,to jsem třeba vůbec nevěděl. Ale pointa je určo v tom,mít tu kliku TOP...ne jen vycentrovanou,některý kopou i když jsou vycentrovaný skoro na nulu,nevim proč,ale je to tak ... co bys teda radil ty?
 
 
Datum: 13. února 2015 9:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
jedina spravna odpoved je provrtat dekl a navarit slapky. nasledna spotreba - cigaro/hodina
 
 
Datum: 12. února 2015 23:31
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Aj soráč to mělo bejt jen k motoru.....
 
 
Datum: 12. února 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čus, souhlas s tím níže + zaměřit se na vnější jízdní odpory vozidla. (Odpor do stoupání a setrvačný s tím moc nic nenaděláš), ale určitě mít třeba na paměti odpor valení. Dobře vycentrovaný paprsky, snažit se aby ti kola moc neházely (a přední vidle mít taky ok). Z vlastní zkušenosti to vím. Největší problém je s odporem vzduchu. Je docela nepříjemný když jedeš na 20 a fouká ti vítr proti. Řešením může být i nějaký plexištít a určitej předklon jezdce udělá taky dost, ale u plexi bacha na to aby jsi nezvětšoval celkovou čelní plochu.
 
 
Datum: 12. února 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: a co když řeknu, že s vyvážením kliky se pasivní odpor zvětší. Co ty na to?
 
 
Datum: 12. února 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17860    
Snížit pasivní odpory jak na motocyklu tak v motoru,vyvážená - ne jen vycentrovaná - klika - tzn.výroba nové kliky,na které by se dalo dosahnout lepšího vyvážení než u serie - nejlépe s plnými a silnými setrváky - zlepší se spodní komprese a plnění. Další rezervu má motor v zapalování - určo bezkontakt co dává 100% - ní pravidelnou silnou jiskru. Svíčka - jiskřiště,tepelná hodnota. Sací koleno - lepší tvar,jiná délka. Karburátor nové koncepce - řekněme Dellorto 17,5mm nebo simson 16mm + vhodně zvolit sání a trysky. Opravit/upravit válec,odstranit výrobní nepřesnosti,100% nastředit vložku,vylepšit odfláklá provedení sacího kanálu z výroby,dorovnat vejfukovej kanál... dokonale vypucovat přefuky (nepíšu leštit) .... lepší hlava s lepším chlazením,možná spalovák krapet menší..... výfuk jedinej asi ok ...... dle mě se dostaneš na 2L/100km .... klidně mail
 
 
Datum: 12. února 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: babeta      IP: uživatel17859    
čau draci mam problém s 210 nechce držet volnoběh a vůbec nízké otáčky a strašně špatně startuje studená karburátor mam dellorto čistý a nový ale předstihem to není ani faleš to nikde netahá vše přetěsněno snímač cívka a gyt nové.Kdyby někoho něco napadlo sem stím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2015 9:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel17868    
Měl sme stejnejn problém. koukni napíst.
 
 
Datum: 16. února 2015 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Stou tryskou jsi zkoušel šroubovat-co je na bohatost směsy?Dotáhni a o jednu otáčku povol. Pak se podívej na jehlu jastli ji máš dobře danou kdyžtak ji o drážku zvedni
 
 
Datum: 14. února 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: babeta      IP: uživatel17859    
hladina ok zkoušel jsem aj trysku jiných průměrů a bez reakce
 
 
Datum: 13. února 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když ten karbec rozděláš tak se podívej jakou máš hladinu. Jsou tam na boku takový drážky tak aby byla hladina benzínu zároveň.(pust do toho benzín nenaklápěj a povol dole tu misku).
 
 
Datum: 13. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: Denny      E-mail:      IP: uživatel13922    
Cus, nemel by nekdo zajem podniknout v lete vypravu cca tak na mesic po Evrope, ci jinem kontinente? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel13922    
shreku-vy jste jeli do Chorvatska na pinckovi? Nepotkali jsme se nahodou? Minulé leto, před rakouskýma alpama. Pamatuju si že jsme s klukama valili do Italie a před alpama v rakousu jsme zahledli dvě bludičky jak valili dom z Chorvatska. Byli jsme tři fichtláci.
 
 
Datum: 14. února 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jel bych, ale max. na 7 dní, ale rádius maximálně okolních států ČR. Jsem z Vysočiny.
 
 
Datum: 13. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
semnou nepočítej... leda by se jelo kamionem
 
 
Datum: 13. února 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
což o to, stroj by byl v topu, času dost, ale finance žádný :-D a po výletě do Chorvatska na otočku na pincku mě možná trošku cestování přešlo :-D
 
 
Datum: 13. února 2015 13:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovych draku je hafu,jen najit stejnou krevni skupinu a hlavne si na to pripravit stroje,, a ne ze to vyvalite s karaze a pak se od turecka vracite s tim ze jste si turecku nenasli servis na jawu kde to aspon opravi,, takze nejdriv masina, pak fizicka a pak start :-) nejlepsi je to po eu,, tam je to aspon v bezpeci a staci vam karticka VZP a obcanka,
 
 
Datum: 12. února 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdarek draci rozpulil jsem motor u mustanga a ted ho davam dohromady a mam velky problem pri dotazeni karteru jde velmi ztuha komplet cele soukoli. A kdyz ho znova rozpulim tak soukoli jde krasne lehce nevite nahodou co stim je a jak ten problem mam vyresit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když to máš rozdělaný tak to zkus proměřit-dej soukolí do jednoho karteru a změř vzdálenost od hrany karteru k poslednímu soukolí. Na druhé straně hranu karteru k ložiskám. Ale když to tam bylo tak by to mělo sedět. Spíš to tam špatně dáváš. Při montaži s tím lehce pootáčej a hlavně ať ti dosedne ta tyčka co po ní chodí řadící kulisa. Vyraž take ty vodící válečky, ty doraž až když budeš mít kartery u sebe. Je lepší dát klikovku do mrazáku a ložiska ohřát horkovzduškou. Pak fofr než se srovnaj teploty
 
 
Datum: 12. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Machyn      E-mail:      IP: uživatel17780    
Zdar borci mám čz 175/356 s ampérmetrem na nádrži. Nefunguje dobíjecí relé tak jsem se rozhodl tam dát magneton dobíjecí relé v hliníkovém obalu z čz 175/477, akorát nevím jak to mám zapojit. Poradí mi tu někdo? Dik za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 17:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Jojo, jdu na to.
 
 
Datum: 17. února 2015 17:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
No popravdě jednocívkové rego neznám pořádně (a dohledávat v Dočkalovi se mi to nechce) ale můžu rozhodně potvrdit že rozpojování (3.funkce viz. níže) má. Protože v případě přebuzování dynam kamarádů mačkám spínací kontakty (budou zřejmě dvojité) relátka rukou, aby se seply kontakty. Kdyby tomu tak nebylo, nabudí se dynamo prostým připojením baterky, ale tím by se také baterka v době nečinnosti motoru přes dynamo vybíjela s ohledem na to že baterka (akumulátor) je trvale připojena na vývod z relátka dynama. Nechce se mi rovněž věřit že naši předkové vyvinuli rego, které neochrání dynamo před destrukcí (uvědom si jak drahá věc pro ně motorka byla, než aby se na ní cokoli flákalo), tedy i jednocívkové rego má určitě v nějaké formě proudovou ochranu, byť Ti to přijde nemožný.. ale v tomto případě bych si dovolil důkazní břemeno přenést na Tebe, protože já jsem o tom přesvědčený ale nehodlám to dokazovat analýzou. U dvoucívkového (dvourelátkového) rega je proudová i odpojovací ochrana každopádně, svého času jsem to študoval. Ale jako u jednocívkáče.. jestli myslíš že to tam není, holt si to naštuduj a rozporuj mě...
 
 
Datum: 17. února 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17865    
to Chong: ahoj, odhoďme nevraživosti, baví mě to, můžeme si poklábosit tady, nebo martin.miarka@c-box.cz . Jinak, existují reglery, které skutečně umožňují proudové omezení (zatlumení), ale jednocívkové a dvoucívkové (ten, o kterém je řeč) tuto funkci nemají. Jinak s tebou souhlasím.
 
 
Datum: 15. února 2015 12:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
jo zapomněl jsem odpověď pro martina.. z mého elaborátu také plyne že JEN REGO URČUJE KOLIK VÝKONU (PROUDU) DYNAMO DODÁ !!!!!! Protože to prostě ve zpětnovazební smyčce dynamu neumožní jeho násilným zatlumením (od toho tam prostě také je viz. bod 2). A dodám že POKUD DYNAMO POTŘEBNÝ VÝKON NEDODÁ, VEZMOU SI HO SPOTŘEBIČE Z AKUMULÁTORU. Což při dlouhodobé záporné bilanci (bilance = výkon dynama minus spotřeba spotřebičů) vede k hlubokému podbití akumulátoru a následné zaškytání motoru a jeho zastavení...
 
 
Datum: 14. února 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
martin: no zapomněl jsi varinatu co se stane 45W dynamu se 45W reglerem zatíženým 75W spotřebičů... takže a snad už má odpověď konečně utne nekonečnou a hloupou debatu na toto téma a osvítí ty co žijí v době elektronického temna. Takže k věci... regler nereguluje pouze napětí, ale jeho nedílnou součástí jsou ještě další dvě funkce které mnohým unikají. Takže ano 1. rego stabilizuje výstupní napětí dynama na konstantní napětí (v hysterezní symčce) 2. rego kontroluje maximální proud jímž je zatěžováno (např. spotřebiči) dynamo, aby nedošlo k destrukci jeho vinutí přetížením (roztavení cínu, uhoření izolace a následnému mezizávitovému zkratu případně zahoření) - to je ta hodnota uvedená na regu, ta říká sice watáž ale ve skutečnosti hlavně říká jak veliký proud je ochotno zregulovat aby dynamo dalo. Pokud se překročí, dynamo regulátor zatlumí, čímž dojde k poklesu výstupního napětí, třeba i na nulu, tedy potom žádný proud nedodá a vinutí se nespálí (zjednodušeně řečeno) a s tím souvisí jeho 3. funkce.. ta souvisí s otázko co se stane když dynamo dává menší napětí než je na baterce... ano stalo by se to že by se baterka vybíjela přes vinutí dynama! a proto rego obsahuje buď odpojovací obvod, který dynamo odpojí (např. když motor stojí a žádnou elektřinu nevyrábí), nebo tuto funkci supluje výstupní oddělovací dioda, která vede pouze proud jedním směrem a to vlastně vždy když napětí na anodě je větší než na katodové straně... a pro ty co můj elaborát nic neřek "nepřemejšlej o tom, ale vezmi jako dogma že rego má mít stejný uváděný výkon, jako dynam, respektive jeho rotor" Kapišto?
 
 
Datum: 14. února 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Zdar, zatížení dynama neurčuje regler, ale spotřebiče. Když zatížíš 45W dynamo 75W žárovek a zapalování a dobíjení, tak něco shoří (jako první kotva) a nezáleží na výkonu regleru. Výkon napsaný na regleru je kolik wattů regler dokáže přenést přes své kontakty a ne na kolik wattů nabudí dynamo. Jinými slovy: na 45W dynamo můžeš úplně klidně namontovat 75W regler, ale součet příkonů všech spotřebičů nesmí přesáhnout výkon dynama. (hlavní světlo 25W + parkovačka 2W + zadní světlo 5W + dobíjení asi 3W + zapalování asi 5W = přibližně 40W a jsi skoro na maximálním výkonu dynama) Když s 45W dynamem a 45W reglerm budeš odebírat spotřebiči 75W (což úplně v pohodě jde) tak se vytaví cín z kotvy a ohoří kontakty na regleru. Repasuji dynama a reglery už dost dlouho, abych o tom trochu věděl.
 
 
Datum: 13. února 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
pepa: to je ale kardinalni picovina. KOntrolni otazka: Copak se stane s 45W rotorem v kombinaci se 75W regulatorem, pokud se bude odebirat treba tech 75w?
 
 
Datum: 13. února 2015 16:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Tak si začínám myslit že pepa je tu pro to aby svými radami hlavně škodil :-D, druhá varinata zní hůř... je hloupej. Ale to bych nechtěl šířit...
 
 
Datum: 13. února 2015 13:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17858    
Nesmis mit slabsi rela nez dynamo logicky by schorelo silnejsi mit muzes jen bys ho mel mit pod nadrzi a vic mas v clanku
 
 
Datum: 12. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: Mchyn      IP: uživatel17780    
No ale pode tohodle článku by to mělo jít http://wojta13.blog.cz/0708/navod-na-zamenu-jednocivkoveho-rele-dvoucivkovym jenom nevím do kolikátky mám zapojit ty dva kabely co jdou z toho dobíjení D a B
 
 
Datum: 12. února 2015 14:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
s tímto reglerem konečně ručička ampermetru bude ukazovat že to konečně dobíjí.. ale protože předpokládám že máš dynamo o výkonu 45W a tenhle regler je 75W, nemyslím že to je dobrá zpráva :-D
 
 
Datum: 12. února 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Na jawamaia .cz nas v technice navod
 
 
Datum: 12. února 2015 2:43
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel17854    
Ahoj,mohl by jste mi nekdo poradit jaky je odstín barvy na mustanga.Chystám se delat ČERNY rám+kryt retezu,ŽLUTOU-nadrz a kastík,Bíle-blatníky.Dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: kurmipero      IP: uživatel16565    
http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_14579.html
 
 
Datum: 15. února 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co vím tak blatníky jsou šedý odstín šedá pastelová
 
 
Datum: 13. února 2015 7:15
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau potřebuji poradit s techničákem.Mam jawu 555 origo po GO a chci ji přihlásit,ale mam jen štítek a espézetku.Díky za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 16:55
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Doufám,že to tak bude :-)
 
 
Datum: 11. února 2015 16:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
on už třeba ty papíry stejně mít nebude, ale alespoň by mohl vědět co se s tim dělo, resp. jestli to třeba někdo někdy odhlásil nebo ne... pokud by to nebylo odhlášený, ale TP od toho neměl, tak si může zažádat o duplikát,, pak už klasicky převod a máš vyhráno,,,
 
 
Datum: 11. února 2015 16:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tenhle týden tam zajedu a uvidim.Snad to vyjde.
 
 
Datum: 11. února 2015 16:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez dohledání původního majitele se stejně nehneš dál, takže pokud alespoň tušíš od koho ten pincek byl, tak ho navštiv..
 
 
Datum: 11. února 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
No :-) s vlastníkem tj 50 na 50.Já možná vim,kdo to je,ale nevim,jestli je ještě živ.Motorka se od něj brala roku 2002.A to neni vše při renovaci jsem dělal i spz(seškrabal a znovu napsal),ale nevim jestly je napsána dobře.Jen jedno pitimé číslo 0 nebo 8 :-(
 
 
Datum: 11. února 2015 16:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, u starých pio se totiž ani spz nevracely na úřad, protože jsou defakto majetkem provozovatele - většinou bývaly čisté tabulky dodány se strojem. V tvém případě, si lze představit následující varianty: 1) máš odhlášený - vyřazený stroj, 2) máš stroj od kterého někdo prodal papíry, na kterých jezdí jiný pio (to je ale asi nepravděpodobné), 3) Tp se někam ztratil. Pokud ale neznáš vlastníka (který bude někde na úřadě zapsán), tak nevim, nevim.
 
 
Datum: 11. února 2015 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
No coz zajdi na urad a zeptej sw zda ma vubec tvuj stroj platne doklady....protoze jsi prave mozna zrenovoval vrak bez nich...to ze mas 2 kousky plechu nic neresi..
 
 
Datum: 11. února 2015 3:54
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      IP: uživatel16565    
zdarec chalani. Má cenu pořizovat si něco takového ? http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5067651382.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      IP: uživatel16565    
To je právě to. Ta šuplera je velká a zatím nevim na co bych ji použil. Ale zas na druhou stranu jsem kupoval klasickou malou za stejné peníze. Myslim že somet je kvalita a že by se to vyplatilo koupit. Přeci jenom člověk nikdy neví co bude muset měřit. V předchozím dotazu mi nikdo neodpověděl a než jsem se rozkoukal tak byla pryč. http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html . Omlouvám se pokud to někdo bere jako spam.
 
 
Datum: 11. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenze ona je 30cm,,coz pro normalni mereni kdy staci do 10cm, je to strasne neohrabane a tezke ale za tu cenu gut, ja jen doufam ze je to tu naposledy :-)
 
 
Datum: 11. února 2015 7:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17855    
bezvadně se s tím nastavuje předstih, třeba u j 350 dam oba válce stejně a je to pěkně vidět
 
 
Datum: 11. února 2015 5:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me pokud dobre vidis bez bryli nema...co doma potrebujes merit na setiny milimetru? A staci s 1 klepnout a je presnost ty tam...obycejnou posuvkou si musis bezne vystacit ...pokut umis merit. A jediny duvot proc todle mit doma me napada ze na klasiku uz nevidin,.
 
 
Datum: 11. února 2015 1:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to má bejt reklama či co? Mam pocit, že už ses na to jednou ptal... pro tebe evidentně cenu nemá, když nevíš, k čemu by ti byla,,,
 
 
Datum: 10. února 2015 14:08
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15423    
Zdar draci, chci trochu zvýšit výkon panelkového motoru 250 v traktůrku. Myslíte, že by pomohlo vložit mezi karburátor a airbox vložit ještě jeden karburátor? Obě šoupátka by se zvedala současně, jen ten druhý směrem od motoru by měl nastavenou chudou směs.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me tam mas dost blbej motor protoze panelka se musi tocit kejva ma lepsi charakteristiku na traktor...jinak pokut to chodi neresil bych
 
 
Datum: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ne to né
 
 
Datum: 10. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16044    
Popilovat saní a vejfuk ,pak vrtnout objem na max....
 
 
Datum: 10. února 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli chceš větší výkon tak popřemýšlej o převodech z motoru na nějakou převodovku co tam máš. S motorem moc nehneš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a čeho jako myslíš, že tim dosáhneš?? bude to akorát brzdit proud vzduchu a mít efekt bohatý směsi jako u blbě nastavenýho jednoho karburátoru, nic jinýho se nestane... tzn. že je to kravina...
 
 
Datum: 10. února 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdravím, dotaz primárně dotaz na SESU: Uměl by jsi sehnat případně nechat vyrobit písty na hranatou ČZ 175/487 v nestandartním vrtání tzn. 60 - 63 mm ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Bakoun: máš to tam ;-)
 
 
Datum: 11. února 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Jj, FK mu radil... Hoď mi to kdyžtak do mailu: AgentSmyth(zavin)seznam.cz
 
 
Datum: 11. února 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Jo je to myslím on, ted jsem to ověřoval, kdysi to bylo volně na netu .... je tam podepsanej FK racing ??? víc nevím, stejně to nebudu dělat, tak je mi to k ničemu.
 
 
Datum: 11. února 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Psal jsi do te ahry?
 
 
Datum: 11. února 2015 3:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Milan, od koho to máš? Nepřezdívá se tomu týpkovi Mr. Freeze?
 
 
Datum: 10. února 2015 23:56
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Na tuhle čízu mám výkres pro 3 K s klapkou, ale není můj a nemám na to strojní vybavení to provést, jestli chceš tak ti to pošlu :-) aspon bych rád viděl, jak to bude fungovat
 
 
Datum: 10. února 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: a co jít jinou cestu? Místo zvětšení vrtání, jít cestou většího zdvihu - excentrický čep .)
 
 
Datum: 10. února 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
A TKmoto už to nedělá - spousta problémů se zadíráním. Nedávno jsem jim psal.
 
 
Datum: 10. února 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Píst z JW 250 nechci, nejsem blázen 1,76 mm stěna vložky + - by zbyla, to se brutálně kouše, díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Ahra hradec kralove je to vyrobce pistu...anebo tam proste namastit pist z panelky nic noveho pod sluncem co by tk moto neumelo
 
 
Datum: 09. února 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
 
 
Datum: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
 
 
Datum: 10. února 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
 
 
Datum: 10. února 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
 
 
Datum: 09. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě proto, že ji mám a taky jsem si zažil svoje :-D. A když je řeč o Škodovkách, tak zpětně se můžete mrknout třeba na http://www.skoda-tour.cz/ a cca v polovině letošního roku sledovat skauty na cestě do Japonska http://www.facebook.com/japonskodovkou
 
 
Datum: 10. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
škoda že nejeli na něakej naší českej škodovce třeba na škodě 1000,100 nebo 120 :-D
 
 
Datum: 10. února 2015 16:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kulich,,jako kdybys nemel cizu,,, jasne ze cetl ta holcina sedlala svoji oblibenou masinu,tohle je cesta do neznama,, pac kdyby vedela do ceho jde ,,tak by na to nesedla,,,ale ona bych rekl je nejlepsi aspirant,, pac i kdyz bude na kolenou,,tak ji tezko uvidis si povzdehnout,,, proste detske bebi :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to jsi ještě nečetl první zápisek z cesty do Prahy http://goo.gl/6ACXK3 Škodolibě se směju, ale nepochybuju o tom, že to zvládnou :-D.
 
 
Datum: 09. února 2015 16:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni na CZ, ja tu holku lituji uz ted,,, 20 tis,,ty vybrace, ta cz ty vydrzi ale ta kostra :-(
 
 
Datum: 09. února 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Nevíte co je potřeba pro vystavení duplikátu velkého TP za ztracený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2015 9:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: pokud je to psaný na tebe, tak ti duplikát vystavěj bez problému,,, ani tem nalej bys mít nemusel... ale každopádně hledej, duplikát bych viděl až jako krajní možnost... já kvůli tomu třeba do dnes ještě na sebe nemám přepsanou čízu 470, protože starej nemůže najít původní TP (100% ho někde má) a já duplikát nechci...
 
 
Datum: 12. února 2015 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17857    
Řeším něco podobného. Nemužu po velkym stěhování z bytu do čerstvě zrekonstruovaný části baráku najít velkej TP od péráka a dost mi to leží v žaludku,byla to ta knížka a měl jsem k tomu i typovej list. Někam jsem to dal,hafo cajků leželo na jedný hromadě než se dodělali i ostatní pokoje a teď nevim,kde to je. Takže dle malýho TP vystaví nový velký?
 
 
Datum: 11. února 2015 21:43
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osvědčení o registraci vozidla (malý tp), nebylo-li vydáno (např. u starých TP vzor fichtl) tak asi jedině dohledat v registru, je-li tam to vozidlo a jste-li vlastník, pak by s tím neměl být problém - nejlepší bude napsat mail na úřad, nebo zavolat (já to dělám běžně, když něco potřebuju vědět...) Nicméňě je-li k dispozici ORV (OTP), pak by to mělo jít hladce, bez nějakých zvláštních protokolů, prohlídek a "bůhvíčeho" dalšího, co si od úřadů dovedeme představit :-D
 
 
Datum: 11. února 2015 11:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17849    
Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit :-) Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17863    
Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
 
 
Datum: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17853    
Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf :-) Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
 
 
Datum: 09. února 2015 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dal bych radši menší sekundární kolečko ;-) :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den. Nevíte někdo jak zkontrolovat zda se mi maže malotraktor tz4k14? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Sání do čerpadla je vpoho? může být porušen přívod do toho čerpadla od sítka nebo nevim jak to tam je udělaný. Jsou to jenom poznatky z jiných motorů
 
 
Datum: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
redukční ventil?
 
 
Datum: 17. února 2015 13:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Nevíte náhodou jak se može pokazit čerpadlo na olej,když se tam nedá nic moc pokazit a nečerpá olej.
 
 
Datum: 14. února 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše to je na go. může být čerpadlo v háji,ale spíše vymačkané (šály) těsnění na klikovce,prostě někde ten olej uniká než doteče nejvejš. Jedině rozdělat -kdo to zná
 
 
Datum: 10. února 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Akdyž mi to nemaže čím by to mohlo byt.
 
 
Datum: 10. února 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jak psal první kolega když to vytéka nahoře u ventilů tak to k pístům dotlačí také. Nevím jak by se to nechalo zkontrolovat protože to setřou stírací kroužky
 
 
Datum: 10. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Já jsem myslel jestli nevíte někdo jak zkontrolovat zda se maže píst.
 
 
Datum: 10. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jsem to špatně pochopil omlouvám se. A naftový dvoutakt jsem také neviděl. To má ztrátové mazaní?
 
 
Datum: 10. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
jirko asi jsi nikdy neviděl tz4k14,to je totiž naftovej dvoutakt.../a podle čeho soudíš že se nemaže?jestli je tam dost oleje ve skříni tak by neměl být problém
 
 
Datum: 10. února 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jestli to je 2t tak to maže olej co leješ do benzínu. Nevím co by tam bylo za jiný problém
 
 
Datum: 09. února 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Já mám ale 2T TKačko.
 
 
Datum: 09. února 2015 15:48
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
sundáš víko na hlavě pro ventily a pri nastartovaném motoru z vahadel musí jit olej......pak máš možnost vytočit tlakové čidlo a dát tam manometr a vidíš kolik tlačí.............
 
 
Datum: 09. února 2015 8:37
 
 
 
 
Jméno: Cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fichtlaky :-) prosím o pomocnou radu. Mám problém s fechtlem. Byl vcelku vyladěnej, chytal na brnk, jezdil, všechno šlapalo jak má. (dýl jak 5 let víkendovýho ježdění) Jednoho dne však při jízdě do mírnýho kopce začal pokašlávat a škubat, až chcípl uplně. Potom už nešel nastartovat, ani na roztlačení. Doma se mi ho posléze podařilo nakopnout, ale vubec nedržel volnoběh a chípal sám od sebe, jakoby na chcípák, ale aniž bych se čehokoliv dotkl, prostě z ničeho nic šmitec. A když jsem se zkoušel hrabat v karbecu a nastavil vyšší otáčky volnoběhu ( jehla 3. zářez od vrchu a šroubek volnoběhu dotaženej na max bez půl otáčky ) sice víc řval, ale volnoběh držel ( občas taky chcípl, ale už ne tak často). Když jsem ho s tímto nastavením chtěl projet, nakopnul jsem ho, šlapal bez chcípnutí (řval), ale jakmile jsem zařadil rychlost a rozjel se, omažitě chcípl. Neprodleně po rozjetí. A takhle to dělá pořád.. prostě jakmile je na motor jakoby větší 'zátěž' tak chcípne. nevíte pls čím by to mohlo být? tipuju nastavení karburátoru (přechlastávání??) nebo elektro (v elektrice se vubec nevyznam :-( ) prosím porad'te, už jsem na fechtlech dlouho nedělal a spoustu věcí si nepamatuju. každá rada dobrá :-) předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díku dík! Jiskru to hází a chytá to, takže elektrika by měla být podle toho co říká Jirka v cajku :-) zatím to nejvíc ukazuje směrem karburátor a jeho čistota / seřízení, jak píše Standa. V octu jsem ho naštěstí ještě neuvařil, tak to ani dělat nebudu :-D (jednou jsem to dělal u totálně zoxidovanýho karbecu z *barn-find* 555tky.. pomohlo to :-) zkusím to tedy pořádně pročistit, případně koupím nový trysky, zčeknu přivod paliva ještě jednou a odmontuju tlumič výfuku. Jestli nepoběží tak nevim.. zítra jdu na to. Ještě jednou, dík všem za ochotu a spolupráci :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten malej kondenzátor ti bere přebytečnou jiskru z kladivek(aby neshořeli), a ten velkej to je indučka která ti dělá z 6v tu velkou jiskru. Pokud jde jiskra na našlapování tak je nejspíše o.k. to by to nechytlo vůbec ikdyž stát se může cokoli
 
 
Datum: 09. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17851    
Na 200% ucpaný obě trysky + volnoběžnej vzdušnik. Vyrejpat,vyfoukat,vyčistit,zalejt a jedeš dál... v octu bych to asi nevařil,to je až dost agresivní a není zaručen výsledek,ba naopak ...
 
 
Datum: 09. února 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Ok, díky za vaše názory a rady :-) svíčky jsem zkoušel dvě, novější N17C a starší N15C, s oběma chytá. benzin bych asi vyměnit měl, nalil jsem tam už nějakej mix a dolil jsem ho olejem, kdyby náhodou. jinak kohout jsem měnil uplně novej asi před rokem (pak jsem už benzín nedolíval) neměl by bejt problém. Benal teče, ale je fakt že jsem měl před časem problém s tím plíškem nad plovákem..ta tyčinka co uzavírá tok se šprajcovala a furt mi přetýkala plovákovka. Podle všeho je však už tento problém vyřešen a hladina se drží v normálu. Výfus samozřejěm zkusím taky, je fakt že oleje do něj teče fakt hodně, a nečistil jsem ho pěkně dlouho. karbec sem ted\' rozdělal a chystám se ho vyvařit v octu. :-D jinak pokud problém přetrvá a půjde o elektro, asi jsem v háji. zkoušel jsem i měnit kondenzátor na cívce, ale nic se nezměnilo. napadá mě jedině ten velkej kondenzátor (?) od kterýho vede kábl ke svíčce..
 
 
Datum: 08. února 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Taky to může být zanesený výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Po nějaké době mi benzín rozežral sítko na kohoutu v nádrži a uplně se to ucpalo sajrajtem,ujel jsem tak 100m,pauza pak zase 100m. Nakonec jsem vyměnil kohout. Čiňan dělá sítko asi z papíru.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Zdravím, 5let je docela dlouhá doba na víkendové ježdění bez údržby. Jak říkali kolegové jdi po benzínu a pak po elektrárně pak výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vyměn benzín, něco podobného jsem taky měl, rozdělal a překontroloval jsem vše, ukázalo se nakonec že je špatný benzín, i když byl ten den kdy problém nastal natankován.
 
 
Datum: 07. února 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ještě zkus vyměnít svíčku ;-)
 
 
Datum: 07. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše bude problém v benzínu. Skus jestli vytéká z nádrže a když jo tak to chce vyčistit karburátor. Rozdělat vyfoukat kompresorem a drátkem pročistit všechny dirky. Kouknout se taky na uzavírání benzínu nad plovákem
 
 
Datum: 07. února 2015 19:07
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.05.2019 12:39:46 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu