www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci nevíte o někom kdo prodává velorexe 350 pojízdnýho nebo nepojízdnýho nebo vrak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
nevíme... inzertní servery by možná něco vědět mohly... ovšem nepočítej, že ti to dneska někdo nechá za flašku rumu s tim, že se toho rád zbaví... i obyčejný smrtelníci už v tom viděj zlatou žílu!
 
 
Datum: 23. února 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17888    
zdarec, skládám motor z 21čky a když sem zrepasovanou klikovku dával do pravého karteru tak sem ji schladil a karter nahřál, samozřejmě že tam vklouzla jak po másle. ale když sem složil převodovku a na dosedací plochy nandal silikon tak sem chtěl přiklopit levou polovinu motoru ale šlo mi to vélice ztěžka. vubec nechtěla klikovka vlést do ložiska, musel sem tomu pomáhat kladivem a rovnoměrně dotahovat šroubky, nakonec sem to tam dostal a šroubky dorval. ale jen tak ze srandy sem zkoušel pootočit klikou a nechtěla se točit o 360° ale otočila se jen o cca 270° a vždy se to tak jakoby přidřelo (kov o kov). tak sem počkal až zaschne silikon a začal sem s rozebíráním ale zase se tomu vubec nechtělo se rozpůlit, nechtěla klika vylézt z ložiska, (nemám stahovák ani nic takového) potom sem změřil tu hřídel kliovky a vnitřní pruměr ložiska a zjistil sem že ložisko je o 0,05mm menší než hřídel. tak se chci zeptat jestli je to tak všechno v pořádku a jestli není něco špatně že ta klika po složení dřela a že to ložisko tak malé odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(y)
 
 
Datum: 25. února 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Mě to pak taky docvaklo,že prapůvodní mustr byl uzkej motor z j05 ....
 
 
Datum: 25. února 2015 14:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
JJ já vím o čem mluvíš. Kliky z 05 se používají i u strých karterů Kreibych pro 4q převodovku ;-)
 
 
Datum: 25. února 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Marku já myslel něco jinýho. Před lety se ozval chlápek,že chce udělat válec a nechat přelisnout kliku,klasika,no problem,že jo... Jenže přišla klika z j05 a k ní CKR ojnice. Spodní čepy byly stejný,tak sem si řikal ok,ale ono ejhle...ojnice tam nešla,setrváky j05 jsou vybrané jinak jak j21,asi i ta ojnice je krapet jiná,takže se musel prostor okolo čepu v setrvákách vyfrézovat a stejně to nebylo ono,klika nabyla na šíři cca 1mm - což nebyl až takovej průser,kdyby pak šel spasovat motor...chybělo asi půl mm ... tak to po 4 desetinách odsrali kroužky ložisek a vše přesně sedlo i s vůlí... docela oser ... ale funguje ... chudák chlápek v brusírně se z toho střílel do hlavy ... dvakrát složil kliku a dvakrát drhla ojnice ... až napotřetí ...
 
 
Datum: 25. února 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando nejezdí to jen FC ale i v Jawa50GP. Jinak co se týká nových klik. Jejich problém je, že co se mi zatím dostaly do ruky tak všechny byly mimo toleranci, než kterou bych byl schopný akceptovat. To znamená nechat kliku přecentrovat. Osobně si raději vždy seženu dobrou originální kliku a nechám do ní dát CKR ojnici. Pro svoje motory si něchávám kliky dělat ještě trochu jinak, ale to know-how o které se uplně nechci veřejně dělit.
 
 
Datum: 25. února 2015 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Speciálně do j05 bych dal nějakou levnou ojnici,která nebude mít tak macatý tělo,usnadníte si tim spoustu problémů...
 
 
Datum: 25. února 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17897    
Jj, dražší a to o dost :-D Já to momentálně nepotřebuju, ale mám doma tři motory 05, ale všechny KO klikovku, tak jsem se na to právě chtěl zeptat jak to je až to budu chtít řešit. Jinak díky za radu, právě tu CKR ojnici tam chci.
 
 
Datum: 25. února 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Hele schopnej klikař si s tim poradí. Užjsme to jednou na 05 řešili,museli se trochu upravit setrváky a trochu přibrousit vnitřní kroužky ložisek,aby se mezi ně vešla macatá ckr ojnice - dost prasárna,ale jezdí to už 2 sezony FC. Nevim který provedení kliky to bylo,ale spíš to mladší. Vyhledal bych na tvym místě schopnýho klikaře a nechal ho to udělat sic to asi bude dražší - j05 je v tomhle směru atyp no
 
 
Datum: 25. února 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17897    
Díky za doplnění, zase jsem o něco chytřejší. A ty tedy používáš nové kliky s novými čepy které jsou součástí nových setrvačníků nebo necháváš staré čepy na starých setrvačnících? :-D Nevíš náhodou, jak je to u těch 05 s tima ojnicema, jsou dva tipy jedna hubená a druhá mě přijde jako z 21 obě pístní čep 14.1, jen bych chtěl vědět jestli nevíš zda u té kliky co mi přijde, že má ojnici jako 21 se dá použít ojnice z 21, mě bylo právě řečeno, že to nelze prý spodní čep není stejný.
 
 
Datum: 25. února 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nikdo se ti nesměje, čepy jdou měnit jen na klikách 550, 555 a 05 kde jsou výměnné, na novějších klikách je čep součástí setrvačníku. Čepy jde podbrousit a převložkovat. Udělat to jde ale není to ideální řešení.
 
 
Datum: 25. února 2015 9:46
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17897    
Nevím nejsem klikař, ale původně jsem si chtěl nechat udělat starou kliku a bylo mi řečeno, že čepy jsou už jetý a že GO kliky jedine komplet ojnice i s čepy za 2500Kč, tak ať si koupím raději novou, že mě to vyjde levněji. Ale děkuji za odpovědi, je vidět, že tady se člověk nedočká ničeho jen posměchu! A na jednoduchou otázku asi neexistuje jednoduchá odpověď.
 
 
Datum: 25. února 2015 8:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jak chceš na klice u 21ky měnit čepy :-D
 
 
Datum: 25. února 2015 5:21
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17896    
Já jsem vocas, díky už asi vím chybu. Jen ještě pro ujištění ty necháváš origo čepi, nebo nový. Takhle, používáš origo kliku nebo novou, jen pro ujištění, abych mohl vyloučit čepy nové kliky a uřízmout si hlavu :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 22:35
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Základ je mít dobré párové kartery na které nikdo nebral kladivo. Pak mít dobře udělanou kliku. Kliky které používám mají házivost pod 0.01mm. No a dobrý ložiska. Pek už jen trochu tepla a oleje. A hlavně rozum do hrsti.
 
 
Datum: 24. února 2015 21:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Chtěl jsem napsat rosí, ale mobil byl proti :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Mám v dílně troubu, nic nelisuju vše vkládám bez násilí. Ani mrazit není třeba, pak se to akorát říši a následně rezne.
 
 
Datum: 24. února 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17896    
Marquee a hejňa, skvělá práce. Už dlouho se tady na foru chci na podobnou otázku zeptat, jak dostat kliku správně do karterů, aby nedošlo k případnému rozcentrování. Když jsem používal staré kliky tak problém nenastal, ale u těch nových klik (CKR ojnice) už je to horší. Klika mrazák, ložisko nahřáté, jednu stranu klikovky dostanu do ložiska v pohodě, ale jak přikládám druhý karter samozdřejmě s nahřátým ložiskem, jsem v koncích čep mi do toho ložiska nechce vlíst nakonec ho tam dostanu, ale o takovémhle točení nemůže být mluva. Dříve jsem v tom neviděl problém, vše šlo jako po másle, ale teď si nevím už rady a to chci dělat stadiona a tam ta ojnice je prý ještě horší. Tak kdyby byla třebas rada nebo fígl jak správně na to bylo by to super.
 
 
Datum: 24. února 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
https://www.youtube.com/watch?v=KVE1bouh2z0 takhle se má točit v sériáku
 
 
Datum: 24. února 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Takhle se to má točit normálně. Na zavoďáku se musí točit na fouknutí. Musí se to umět a ne to tam cpát kladivem
 
 
Datum: 23. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17888    
hajňa prosimtě jak to děláš že se ti točí tak zlehka? dáváš mezi kartery silikon nebo papír? já dávám právě silikon a trochu silikonu se dostane aj na klikovku a ta se potom otáčí trošku ztuha
 
 
Datum: 23. února 2015 19:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jestli jsi na to vral kladivo, tak ložiska i kartery můžeš vyhodit a kliku když budeš mít štěstí šikovný mechanik zachrání. Jsi prostě prase co k tomu říct
 
 
Datum: 23. února 2015 6:02
 
 
 
 
Jméno: hejňa      IP: uživatel11766    
https://www.youtube.com/watch?v=gasomoXdTIo takhle nějak se mi točí klikovka když dělám GO na závodních motorech
 
 
Datum: 22. února 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: pevel      IP: uživatel17888    
díky vyzkouším
 
 
Datum: 21. února 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Vždyť tam píšeš žes tomu pomahal kladivem. Klikovka se dává vyvážit aby neházela a byla vystředěná. Ty ložiska to asi přežijou ale chce to nahřát i to ložisko v karteru co tam dáváš(levé). Tak to skuz zopakovat a místo silikonu skuz použít papírový těsnění. Vyťukni taky nejdříve ty dva válečky(vodící) na krajích až to budeš mít skoro dotažený tak je tam doťukni
 
 
Datum: 21. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píšeš pomáhal kladivem, ale taky, žes nebouhal. Bez stahováku jsi logicky musel kartery odpáčit od sebe, mohl jsi zničit kluku nebo i bloky, možná už při původním rozdělávání vzaly za své. Chce to nechat zkontrolovat klikovku, možná jsi ji dospal po repasy už špatnou, i mistr tesař se utne, nebo možná cestou někomu spadla.Nemusíš ji ji hned posílat ke klikaři, pro začátek stačí hroty(soustruh) a hodinky a proměřit čepy i setrváky.
 
 
Datum: 21. února 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17888    
čím bych jako mohl zničit tu klikovku nebo ložiska? zacházel sem s tím jak se má nebouchal sem s tím ani nic
 
 
Datum: 21. února 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No tak po návodu montáže si raději dej motor někomu kdo by ho složil. Nic ve zlém ale už máš třeba rozhozenou klikovku což je dost špatně o zničených ložiskách ani nemluvě
 
 
Datum: 21. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec Draci, mám problém s Babettou 210. Když otevřu kohoutek tak najedou začne silným proudem téct z karbecu benzín ven. Karbec jsem rozebíral plovák se zdál být v poho zaseknutý nebyl. V čem by mohl být problém ? Předem Díky za rady a přeji Vám mnoho úspěšně najetých KM v tomto roce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když plovák chodí tak se nezavírá ta jehla co je nad plovákem. Nechá se to vpoho rozdělat a pročistit. Vyzkoušíš to když do toho foukneš plovák zvedněš tak by to nemělo jít. Pozor ať si nehneš s víškou hladiny
 
 
Datum: 21. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no tak plovák se zřejmě zvedá v hladině ale netěsní mosazný ventil na uzavírání............
 
 
Datum: 21. února 2015 18:14
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ahoj, před několika měsíci jsem semka psal o mé motorové pile zn hecht. že nedrží volnoběch.. dneska jsem oddělal celí karburátor a zjistil jsem... to L a H se dá štelovat ale není to na šroubky je to taková tyčinka která je na jedné straně nařízlá aby se stím dalo otáček.. karburátor je značky WALBRO. potřeboval bych někoho kdo by mi poradil na jaké hodnoty tento karbec seřídit.. děkuju moc za každou užitečnou odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano psal jsem základní nastavení aby to (chytlo). Zbytek je na doladění. Ať da autor info jestli to poladil
 
 
Datum: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
těžko ti někdo řekne, o kolik otáček to povolit či utáhnout, to musíš nastavit podle chodu motoru... už sem ti to myslím popisoval minule... L-kem nastavíš bohatost ve volnoběžných tak, aby to udrželo volnoběh (nezdechávalo to; nastavuješ společně se šroubem volnoběhu) a zároveň bez prodlevy reagovalo na plyn... a H-čkem nastavuješ směs ve vysokejch otáčkách nejlíp v zátěži (vezmeš si větší špalek a řežeš), zase podle chodu motoru, případně může být určitým vodítkem i cihlová svíčka... není na tom nic, jen musíš mít trochu citu pro 2T a rozpoznat co to chce... případně to dej někomu kdo se v tom vrtá, pro něj to bude otázka chviličky... jo a pro úplný odladění je důležitý, abys to nastavoval na ohřátém motoru!
 
 
Datum: 23. února 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
tady jeden týpek popisuje, jak to seřídit na modelářských motorech. Bude to dost podobné http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT&alias=SM_NSERIZENI
 
 
Datum: 21. února 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale dvouma tryskama štelovat bohatost směsy mě připadá divný nevím jak by se to seštelovalo
 
 
Datum: 21. února 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevim jak jsem koupil tak prodávám
 
 
Datum: 21. února 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
tim l a h se šteluje prej bohatost a tim T je na volnoběch..
 
 
Datum: 21. února 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jen co vím o motorovkách tak L H jsou trysky jedna na malé otáčky druhá na max. Ale měli by tam být tři. Ta třetí se dotáhne nadoraz a o jednu otáčku povolí. To má být základní seštelování. Jestli jsi to rozdělal tak tam skuz splašit ty membránky co jsou mezi těmi díly(co si vzpomínám tak se to skládá ze tří dílků) ty jsou důležitý. Tip (karburátoru) neznám tak nevím jestli jsem pomohl
 
 
Datum: 21. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, Mám dotaz ohledně renovace Jawy 50/21 V jaké barvě byl z fabriky stojánek ? ( černý nebo v barvě kastle ? ) V jaké barvě byl z fabriky kryt řetězu ? ( v barvě kastle, nebo v barvě prsíček - bílá, šedivá.. ) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2015 22:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 origo - stojánek v barvě kastle, kryt řetězu barva prsíček (bílá..), nádrž v barvě šedivé, stejně jako třeba objímka indučky a myslím že i podsedadlový plech a vrchní díly tlumičů .. prostě to co nešlo moc vidět .. http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-puvodni-zachovale-renovace-pionyry.html
 
 
Datum: 19. února 2015 22:02
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ ještě jeden dotaz, v jaké barvě byla nádrž ? v hlavní barvě plechů, nebo v barvě prsíček ?
 
 
Datum: 19. února 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, zakoupil jsem nové kroužky ale teď mi hrozně cinká od motoru. Čím to je? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17885    
Nedal si tam obráceně píst? Jinak některý nový písty cinkaj protože maj železný zámky. Potom nic nenaděláš.
 
 
Datum: 20. února 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sraz hrany na kroužcích a když to bude cinkat pořád, tak je to načatá klika
 
 
Datum: 20. února 2015 11:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tak ti muzou cinkat prave ty krouzky. Sraz jim hrany a uvidis.
 
 
Datum: 20. února 2015 9:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jak říká Jirka pokud si nevyměnil ložiska v ojnici klidně může zvonit klika díky navýšení tlaků ve válci. Udělat ložiska na klice je jedna věc a nechat udělat repas kliky věc druhá. Bohužel si tu hodně lidí plete pojmy s dojmy. To jsou ty GO, pak člověk zjistí že nový je akorát silikon napatlaný na karterech :-D
 
 
Datum: 20. února 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17883    
Možná si je při montáži lehce ohnul to by potom cinkalo
 
 
Datum: 20. února 2015 7:07
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesrážel
 
 
Datum: 20. února 2015 5:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Srážel jsi hrany těm kroužkům?
 
 
Datum: 20. února 2015 0:49
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde o to že když jsem tam měl staré kroužky tak to necinkalo a když jsem tam dal nové kroužky tak to začlo jakoby křupat a cinkat.
 
 
Datum: 19. února 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jaké ti tam dával ložiska? Na klice jsou tedy 4. Dvě v karterech a 2 jak jsem psal na ojnici. To by musel dát klikovku rozlisovat a vyvážit. A nenaráží ti píst do hlavy? Pod válec nový těsnění.
 
 
Datum: 19. února 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ložiskama to nebude protože jsem dával celý motor generálkovat a dával mi tam kamarád nové ližiska. A je zajímavé že když jsem tam měl staré kroužky které měl děda schované tak to nedělalo a teď když jsem tam dal nové tak to jakoby cinká prostě takový divný jakoby praskací zvuk.
 
 
Datum: 19. února 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Asi to kroužkama nebude-tím jsi zvýšil kompresy tak nejspíš ojniční ložisko(na pístu) a nebo ložisko na klice
 
 
Datum: 19. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny :-) asi před dvěma týdny jsem tu uz psal, fechtlika se mi nakonec podařilo rozchodit, šlo o problém s udržením volnobehu a chcipanim po rozjezdu. Nakonec to byl mírně zanesenej karbec, a zřejmě hlavně svicky, který jsem zkoušel. Koupil jsem nový trisky, svíčku, vyčistil karburator, a zas šlape, chytá na brnk a volnoběh udrží i v nizkych otakcach :-) bohužel se na vás musím obratit znovu, poněvadž se vyskytl nový, celkem zákeřný problém. Je to zřejmě neco podobneho jak píše kolega podemnou, jakmile se rozjedu a motor dostane vetsi otáčky, začne jakoby "ob výbuch" vynechavat.. sice jedu, ale motor nemá žádný tah.. nechce to zkrátka chytit pravidelný chod. Nejhorší na tom ale je, ze občas se chytne a jede normálně, pravidelně (pouze se ztrátou výkonu ve vyšších otackach)..avšak jak ho zkusim vytocit vic, zase začne vynechavat. Pls poraďte co poladit.. Jestli předstih.. ale v tom se moc hrabat nechcu, je tam nastavenej furt ten stejnej se kterým to jezdivalo vpohode.. nebo bohatá/chudá směs? Nebo vadna svicka? Prestoze na volnobeh s ní šlape bez problémů.. fakt nevim. Díky za pripadne rady, ochotu a trpělivost :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17889    
Projdi co jsem psal,nic z toho neni žádná věda. Jen bacha,zapamatuj si jak je složená izolace na kladívku až ho budeš měnit,to jediný jde zmastit...šroub co prochází od pružiny ke konektorum musí bejt odizolovanej od pevný části kladívka a k tomu slouží ty dvě izolační placky a kroužek dovnitř...to nepopleť...ale jak to rozebereš tak to hned pochopíš. Ať se daří.
 
 
Datum: 22. února 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díky všem za rady a názory! :-) Bohužel jsem však přesně tam kde jsem nechtěl být, v elektrice. Zkrat na kostru je asi fakt nejpravděpodobnější příčina, jak píše standa. Teoreticky by to mohla být i příčina předchozícho chcípání / vynechávání, které mě dovedlo až k výměně celého karburátoru a mnoha dalším prověrkám. když namontuji starou svíčku, se kterou jsem dřív jezdil, tak to začne zas stejne chcípat. s novou to nechcípá, volnoběh drží, ale za jízdy prostě vynechává. podívám se na to co píšeš ty, stando, ale jak říkám, na elektriku jsem fakt hloupej, a problém muže být teoreticky kdekoliv v obvodě.. pokusím se s tím nějak poprat. ještě jednou díky.
 
 
Datum: 22. února 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám teď s motorem 555 ten samý problém, motor sice jede ale jsou problémy se starty, vynechává to, podusí se to občas .. a vyměnil jsem už celé zapalování, zkoušel různé předstihy, odtrhy, svíčky, nic moc nezabírá, takže to tipuju na karbec, kterej sem sice čistil, ale asi tam je něco ucpanýho ještě, jinak nevím, možná ještě výfuk zanesený, ale to by neměl být .. jinak pokud se bojíš předstihu tak normálně si udělej rysky v původní poloze a pootáčej doleva/doprava a uvidíš co to bude dělat .. ale tipuju to spíš na ten karb :-)
 
 
Datum: 21. února 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17886    
Ne,podle mě to probijí a k tomu ještě ta jiskra bude slabá. Zaměřil bych se na izolaci kladívka,jak pertinax tak jestli v kladívku na čepu neni mastnej bordel,dál jestli se nedotýká kondik někde vývodem na kostru atd....taky muže bejt poloupadle kabel od zapalovací cívky,prolámanej VN kabel,horší fajfka....to jestli má a nebo nemá dobře nastavený zapalování snad pozná hned...něco pod půl milimetru na kladívku v Hu a aby kladívko začlo otvírat chvilinku před Hu....víc ho v tuhle chvíli z nastavení nepálí....přesný doladění je detail,pojede to líp či hůř nahoře či dole a bude si muset najít komprosmis,ale rozhodně to pojede a nebude vynechávat.
 
 
Datum: 20. února 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano ale když to nejde ve vysokejch otáčkách tak by to nic jiného dělat nebude. Nevěřím tomu že když bude probíjet kladívko že to půjde na malý otáčky. Většinou to pak nejde vůbec. Může tam být napečená pecka a už to je v háji.
 
 
Datum: 20. února 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17885    
Já nevim co máte všichni furt s tim předstihem a odtrhem,jak nějakej fantom co vás všechny pronásleduje a za všechno může . To že motor škube při vynechání jiskry je způsobeno tím,že jiskra vynechává z jakéhosi zkratu na kostru a to buď v kladívku či okolo.... rozhodně to neni tím,že by si jiskra řekla,máš na kladívku odtrh jen 0,28mm a předstih 1,2mm a tudíž za trest budu vynechávat...to rozhodně ne... jiskra ti bude skákat ať máš předstih 3mm a nebo 1mm - to je nastavení předpalu,nerozhoduje o tom,jestli bude jiskra silná,slabá,vynechávající,ale rozhoduje o tom,v jaký okamžik jiskra proběhne. Na vynechávání muže mít už jen kladívko,které by mělo v HU odtrh pod 1 desetinu a probíhalo by tam tak silné jiskření,že by to zaškubávalo,ale předpokládam že jen úplnej blb by v HU nastavil odtrh 0,05mm :-D
 
 
Datum: 20. února 2015 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ja bych spíš řekl že malý odtrh(tim pádem i předstich. Dej píst do horní uvratě a podívej se jak jsou kladivka daleko od sebe
 
 
Datum: 19. února 2015 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
Nejspíš vadná izolace kladívka či kondenzátor
 
 
Datum: 19. února 2015 13:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jak musím upravit motor abych mohl do fichtla tankovat ethanol (E85). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 6:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17894    
Jojo,s lihem zkouška nanečisto a pak z hlavy udělat TDi ,provrtat trysky dvojkou vrtákem a tradá :-D :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 6:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, E85 je mezistanice mezi benzínem a methylalkoholem :-) vím to od doby,co jsem se připletl mezi bandu bláznu na mopedech :-D a tobě nemusím vysvětlovat jak ty mopedy jedou :-D :-D :-D
 
 
Datum: 22. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale! Se fšeckýma názorama súhlasím. Mám to aj vyskúšaný. Akorát mě odrazovala cena oleja. S jiným olejem, pořádně rozmíchat a okamžitě použít, neš se zasej začne srážet. Aj u čtyřtaktu je potřeba změnit trysky! Esli neco vyskúšáš, toš dej vědět! Toš tak.
 
 
Datum: 21. února 2015 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17887    
Trochu jsem se tady po tom tématu pídil a získal jsem nějaké informace. Na Ethanol 85 jezdit lze a dle mého známého lze dokonce dosahnout vyššího výkonu. Aby vše fungovalo tak je potřeba trochu snížit hlavu aby se dosáhlo trochu vyššího kompresního poměru. Teoretických 10-11 : 1 stačí. Tryska musí jít nahoru,líh má jiný směšovací poměr se vzduchem,takže na seriovce 72-74,samozřejmně je to individuální. A pak poslední nejdůležitější věc - je nutno použít olej pro lihová paliva,lze koupit od Castrolu již za 500,- za litr.
 
 
Datum: 21. února 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
vyzkousej sam uvidis muzes laborovat. 3:2 se mi osvedcilo na dvouhodinovce zavodech a byl jsem na stupinku.
 
 
Datum: 19. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Vyprdni se na to! Uz jenom ta jiskra je slaba na zapaleni v nejakym vyssim pomeru. Lih v motoru chce velkou kompresi a silnou jiskru. U pionyra neni ani jedno. Nehlede na blby michani s olejem. Samozrejme smesovaci pomer lihu se vzduchem je jiny nez u benzinu. A co si od toho slibujes?
 
 
Datum: 19. února 2015 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Při použití motoru z Jawa New Pionýr (což je 4T čína) by neměl být problém,není třeba nijak míchat.... do 2T to nepatří
 
 
Datum: 18. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
3LITRY-2LITRY PRO LEPSI PRECTENI
 
 
Datum: 18. února 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
da se to 3l benzin 2l E85 a jede uplne stejne mam vyzkouseno.(jen dam malinko nahrazky olova)
 
 
Datum: 18. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jedině čtyřtakt
 
 
Datum: 18. února 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel17880    
čau chtěl jsem se zeptat jestli tento drapák pasuje na ráfek z pionýra. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_90_100x16_drapak.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
stavím fichtl cross blatník neřeším budu tam mít crossovej.
 
 
Datum: 19. února 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Měl jsem to na speciál-delší kyvka jak jsem psal a blatníky jsem neřešil. Na origo asi né je o dost větší a vypadá to vůči přednímu origo o kus větší. Jináč je super. Nepsal jsi na co to máš
 
 
Datum: 19. února 2015 19:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Ale vepředu Ti asi bude drhnout o blatník- má zkušenost s mitas E06
 
 
Datum: 19. února 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Myslím že je to fortune pneu a ta tam jde i do kyvky
 
 
Datum: 18. února 2015 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na ráfek pasuje ale změř si kyvku kde ten drapák bude jestli se ti tam vejde. My jsme měli kousek prodlouženou takže vpoho ale změř si to. Na origo nevím
 
 
Datum: 18. února 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Čus, mám prublém s převodovkou u pincka, vyměněný ložiska, papírový těsnění, ale jde to strašně ztuha, prostě když tam je neutrál a otočím spojkovým a na druhý straně si držím sekundár tak to prostě neudržím a už nevím co s tím je. Prosím pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 7:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nebo proběhla kladivová výměna ložisek, případně pajcrem dělený kartery. Ono stačí vzít kladivo na demontáž ložisek, jedna blbě mířená a převodovkou neotočíš.
 
 
Datum: 20. února 2015 7:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše při montování ti vyskočila kulisa co řadí rychlosti. To je ta vydlička na kolečku na ty tyčce. Nebo ti nesedí ta tyčka v karteru. Rozdělat a dát znovu dohromady. Klikovku do mrazáku a karter ohřát(nejlépe horkovzduškou)
 
 
Datum: 19. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
Bude to nejspíš zkřížený....povol to a zkus kartery posadit proti sobě tak,aby se převodovka i klika otáčeli volně. Možná nemáš párový kartery.
 
 
Datum: 19. února 2015 13:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Už to mám složený, ale nejde tam neutrál mezi 1 a 2 je tam furt 1, mezi 2 a 3 neutrál jde. Není to tím že jsem prohodil to 20 a 18 zubý kolečko (silná dvojka) :/
 
 
Datum: 19. února 2015 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
A řadit ti tam jdou všechny rychlosti?
 
 
Datum: 18. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě ti to možná někde drhne v těch mosazých pouzdrech kde drží hřídele.
 
 
Datum: 18. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus ten problém jsem měl před týdnem taky dal jsem tam papírový těsnění a nešlo to dal jsem tam 2 čtvrtky namáznul silikonem a problém byl vyřešen a všechno jde lehce tak jak má jít :-)
 
 
Datum: 18. února 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel17879    
Zdar draci, NALOŽÍM 250 PANELKU DO FELICIE COMBI, TAK ABYCH ZAVŘEL KUFR? Děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2015 12:55
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123      IP: uživatel17910    
Ahoj nebude jednoduší naložit tu feldu natu jawku.
 
 
Datum: 03. března 2015 12:55
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
vyhoď zadní sedačky a pojedeš s ní jak pán ;-)
 
 
Datum: 20. února 2015 13:51
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Do auta se dá naložit cokoli, ale ven to jde hůř.
 
 
Datum: 19. února 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
s prstem v prdely ji tam dostanes 2x
 
 
Datum: 19. února 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Počkej týden pujdu to zkusit pak ti písnu.
 
 
Datum: 18. února 2015 23:07
 
 
 
 
Jméno: Ferenc      IP: uživatel12545    
Čus no leda, že by si tu felcku řídil z ty dvandy!!!!!!! :-)
 
 
Datum: 18. února 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Zdravím \\r\\nChtěl bych se zeptat zda tohle pouzdro http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_uzavrene_prave.html\\r\\nje třeba project výstružníke či stačí jen nahřát kartér a naklepnout ho do kartérů ?\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Toho jsem si všiml,že je to napsané jen u levého (otevřeného) pouzdra.U toho v odkaze to není tak se raději ptám.
 
 
Datum: 18. února 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ne nemusí stačí jen nahřát kartér a naklepnout.Máš to napsaný i v informacích ;-)
 
 
Datum: 18. února 2015 18:04
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel17876    
Jaky je rozdil mezi kanaly válce jawy 350/354 a 360 ? Mam spodek 360 a de mi o to jestli mi budou kanaly (bloku 360) licovat na kanaly (válce 354 ) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17889    
Řek bych že válce 354 a 360 jsou stejný nebo maj malý rodíly v časování,jen panelka má vyšší hlavy
 
 
Datum: 22. února 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel17177    
Jde to jen to nesedi na kanalech ale jede to
 
 
Datum: 18. února 2015 18:56
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
vyděl jsem že na kulatou 350 někdo dával hranatý válce.. tak snad to pude :-)
 
 
Datum: 18. února 2015 10:57
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
čau draci, když jsem si udělal řidičák na B( auto) tím pádem mám i řidičák na dodávku a AM (50tky). To znamená ,že teda můžu jezdit s fichlte na silnici ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 22:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
nejen 550, ale i moje 555 s novým TP má kční rychlost 45 km/h
 
 
Datum: 17. února 2015 22:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17870    
To je na pytel :-D to abych si udělal ještě na A1 do 125CCm
 
 
Datum: 17. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Jojo, s Béčkem jen skútry,babeta,stadion a údajně starej pařez typ 550 má konstrukční rychlost 45km/h. Bohužel. Je to blbý.
 
 
Datum: 17. února 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano na fichtla potřebuješ asi tu A1 to je do 11kw do které se vejdou 125ccm. S B můžeš některé 4kolky a skutry 125ccm s automat.převodovkou. Je to jenom o tahání peněz.
 
 
Datum: 17. února 2015 20:51
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsi udělal ten řidičák tak by jsi měl vědět na co jsi ho udělal. Jinak 1.motorová vozidla s výjimkou vozidel skupin AM, A1, A2, A, s největší povolenou hmotnost do 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo 2. vozidla zařazená do skupiny A1 s automatickou převodovkou 3. vozidla zařazená do skupiny B1, tedy i tříkolová vozidla zařazená do skupiny A1 takže na fichtla zapomen. Koukni co máš v řidičáku.
 
 
Datum: 17. února 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojky mám problem s mustangem když motor dám do otáček tak vynechává a za jízdy to kucká nevíte co stím je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Svíčka, předstih,tryska,benzín.
 
 
Datum: 18. února 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, dotaz na Sesu: Možná že sem slepej, ale nemůžu na eshopu najít 9z primár na fichtla? Budou ještě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za info
 
 
Datum: 17. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oci mas dobre, jen sesa jak nema neco na skalde a nema jistotu kdy to bude,tak to ani neprodavam,nerad pak niko dlouhodobe vodim za nos,, zatim se delaji,,nevim kdy budou
 
 
Datum: 17. února 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel17873    
Ahoj sifon sem nepatří ale co si myslíte o tomhle válci a jak je to s hlavou musím někde nechat upravit tu z 50 aby píst nenarážel ? a jak je to stim otryskováním karbecu co byste tam dali ? http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/651-3-Motor-a-prevodovka/5/1956-Valec-60cm3-Sismon-S51-TUNING díky moc všem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj tak moc díky za vaše názory pravda je že ten eshop je divnej nedávno někdo řešil 65 válec na fichtla a taky to byl nějakej krám ale zaujala mně ta krabička co tam má s tim razítkem MZA tak sem si říkal že by to mohlo bejt dobrý dokonce ho má levnější jak na motokrámku díky všem vyřeším to asi výbrusem originálu jen sem si říkal že by to mohlo bejt ješte o trochu lepší mám 17 zube kolečko a konečene simson jede podle mích představ díky moc všem
 
 
Datum: 17. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Předražený krámy z polska... "kvalitní" zboží, dlouhá "životnost" ... docela jsem se u toho pobavil jak jsem projížděl ten eshop :-D neskutečný....
 
 
Datum: 17. února 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
já jsem měl převrtanej válec na 42 , 60cm3 tryska 72, hlava origo 50cm3 a nenarážela. cena byla něco kolem 600kč
 
 
Datum: 17. února 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel17873    
on sice píše že lze origo hlava použít ale někde sem četl že by mohl píst narážet do hlavy tak nevím
 
 
Datum: 17. února 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel17872    
Ahoj Draci, mam takovej problém s výpletem předního kola u Jawy 550. Pořídil jsem novej ráfek a dráty. Dráty mam o délce 156 a 185 jak to bylo u původního výpletu, ale nesedí mi to krátké dráty zašroubované pouze do 2mm. je možné ty 185 zaměnit za 190 a vše bude Ok? momentálně ty 185 jsou skoro svisle. mají být ty dráty asi ve stejném úhlu jak na levé tak i na pravé straně? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel17872    
Ano ano. Dráty mám stejné délky jako ty původní i ráfky když porovnám jsou stejné. rozdíl je akorát že nové mají důlky pro matice a staré vypadají jak díra po hřebíku. A ty 185 už povolit nemůžu tak mě akorát napadá zkusit tam dát 190 co se dávají do zadního kola a tím pádem by se mi mohli podařit i došroubovat ty 156.
 
 
Datum: 17. února 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
když porovnáš staré a nové dráty, tak jsou stejně dlouhé? Jde o to, aby si měl kolo vypletené na střed, tzn. aby ráfek nebyl k jedné straně...podle toho co píšeš musíš povolit dlouhé dráty a krátké přitáhnout
 
 
Datum: 17. února 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
zdarec mam dotaz sou klikovky magneta a vacky na jawe 50 zameny?? nebo se to nemuze prehazet de mi o to ze sem poskladal motor a kdyz nastavim predstih 1,4 a strtuju tak to strily z vejfuku a nechce chytit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Hezky řečeno... a je to pravda ... roky tu apeluju na použítí zdravého rozumu při seřizování pio ... s minimálním úspěchem ...
 
 
Datum: 18. února 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Pouze doplním. Zapojení indukční cívky u J20 a J23 je odlyšné - viz schémata zapojení. Já seřizuji zapalko podle návodu V.Krejbicha, a jiskru mi to dává již při otáčení šroubovákem za vačku (při demontované svíčce). Návod je z roku 1964 a lze jej použít i v současnosti - návod je dostupný na netu.
 
 
Datum: 18. února 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a směs s je ok? gufera ok? netahá to někde nějakej vzduch?... taky se mi stalo, že mi sem maník dal fichtla že potřebuje nastavit předstih... asi po dvouhodinovem nastatvování a zkuošení všeho možnýho sem shodil levý víko a zjistil jsem, že je vystřelený gufero pod primárem... motor střílel a kupodivu občas i chytnul...
 
 
Datum: 18. února 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17878    
Ja vim ze tam je nesouosost delal sem s tim dost fichtlu a jezdej tak nevim no
 
 
Datum: 18. února 2015 7:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
všechno hezký, i na setiny, jenom nezapomínej na nesouosou svíčku s válcem... takže buď máš spešl držák místo hlavy, nebo použij hlavu třeba z jawetty a nebo si prostě myslíš, že je tam 1,5mm a ve skutečnosti je to třeba 0,7 ...
 
 
Datum: 17. února 2015 22:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
hale simte pist do hu udelam odtrh na 0,4 mm pak vezmu uchylkomer se spesl udelanym drzakem mysto svicky a mezi kladivka cigaretovej papirek pootacim a kdyz de papirek ven nastavim uchylkomer na nulu a pak do hu cca 1,5 mm udelal sem uz hodne fichtlu a vsecky chytaji ale jak delam sviho nikdy nefunguje
 
 
Datum: 17. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
tak rotory v rámci motorů 20, 21, 23 záměnný jsou, jen se musí ohlídat poloha zapalovacího pólu u 20W a 30W verze... tzn. u rotoru s označením 05 (20W) má být zapalovací pól vpravo dole a u rotoru s označením 20 (30W) vlevo nahoře... vačku tam máš nejspíš taky správnou, když ti jde nastavit předstih (např. kejvačková otvírá v poloze, kdy se píst nepohybuje kolem HU, takže předstih nenastavíš, resp. bys jí musel někam otočit, ale to není tvůj případ) ... pokud to ale hází kvalitní jiskru, bude chyba jinde... jakym způsobem ten předstih nastavuješ?
 
 
Datum: 16. února 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
hale jawa 21 ale motor je poskladanej z hromady dilu co se mi tu valeji
 
 
Datum: 16. února 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
co je to za pio?
 
 
Datum: 16. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Krugr      E-mail:      IP: uživatel12545    
Zdravím všechny draky. Mám dotaz ohledně mé kejvačky je to 353/04 tedy se spínačkou na krytu světla. Jak jsou u 04 v originále řešený kontrolky dobíjení a neutrálu? Díky všem za odpověď! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: Krugr      IP: uživatel12545    
Jj díky všem za odpovšdi.Zapojení vím ale okínko je docela zašlí tak to někdo předělal na masku. Ne, že by mi to nejak vadilo ale nevědel jsem jestli to je origoš nebo ne. Každopádně všem děkuju za reakce!
 
 
Datum: 17. února 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
odpověď ve zkratce: kontrolky neutrálu jsou umístěné na držáku tacha a prosvětlují v okénku tachometru (u zachovalých tacho bývá ještě zřetelné rozlišení červené a oranžové barvy v okénku)... osvětlení tacha by mělo být zajištěno hlavním světlometem (resp. otvorem v něm) a odrazovou bílou plochou natřenou z vnitřní strany masky... tvoje kontrolky budou neorigo vrtaný do masky, každopádně je použít lze, ale zapojit je musíš dle schématu /odizolovat od kostry!/
 
 
Datum: 17. února 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
projdi si jawarmaniakovi stránky a dozvíš se víc... http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html
 
 
Datum: 17. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Krugr! Osvětlení tachometru: Na horním krytu světlometu byl před tachometrem odrazný plíšek natřený bílú barvú, kerej odrážel světlo procházející malú oválnú dírkú v parabole. V tachometru bylo zepředu malý okýnko, gde byly upevněný aj ty kontrolky. Nebo k temu okýnku přidělat držák pro osvětlovací žárovičku pro tacho! No snáď sem to dobře popsal. Toš tak.
 
 
Datum: 17. února 2015 9:33
 
 
 
 
Jméno: Krugr      IP: uživatel12545    
Jo tam má bejt držák na žárovky jo? A jak tam bylo udělaný osvětlení toho budíku, přeci když jedu tak by tam neměla svítit žádná kontrolka a když jedu ve tmě tak nevidím na rychlost? Já mám totiž ty kontrolky vyvedený nahoru, napravo a nalevo od budíku a nevím jestli to je originál a nebo ne.
 
 
Datum: 16. února 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
a co přesně chceš vědět?? zapojení podle schématu a umístění na odizolovaném držáku u tachometru..
 
 
Datum: 16. února 2015 21:36
 
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.02.2020 22:42:04 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu