www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pionirmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar pioníři,prosím o radu nedávno jsem jel se svím strojem jawa 20 za jízdy mi vyskočila rychlost a už tam nešlo nic zařadit.Kvalty tam šly ale jako by tam byl furt neutrál.Prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: pionirmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi tak to byla pružinka v automatu.
 
 
Datum: 23. března 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Minuly rok jsem tu me 638 s odelenou spojkou od hridela prevodovky ....jinak zkouset ale vypada to na puleni tak zvaz zda to das sam anebo to radej das nekomu
 
 
Datum: 20. března 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To se mi taky jednou stalo. :-D Strhly se mi zuby řetězového kolečka co jdou na hřídel. :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
A neutrhly se ti zuby pod rozetkou v motoru? Jinak půlit,to jinak nezjistíš.
 
 
Datum: 20. března 2015 6:45
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Ať tak jako tak, budeš to muset rozpůlit. myslím že bude vysypaná pružina automatu.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jaký bude lepší píst do teréního fíka při úpravě 2K dle jawy 05, (Výf. 28,5, Sání54,69) jednokruh či dvoukruh ??? Primár origo, sekundár bude 11 - 13/65. Radši bych tam nechal dvoukruh at to něco vydží, budu to mít na odreagování do lesa na drapákách. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Souhlasím. Bacha kde je druhej zámek ...
 
 
Datum: 20. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslím, že jsi si odpověděl sám.
 
 
Datum: 19. března 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
 
 
Datum: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
V tom případě ti to mužeme jen přát ;-) a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
 
 
Datum: 20. března 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
 
 
Datum: 20. března 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
 
 
Datum: 20. března 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
 
 
Datum: 20. března 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn :-D stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
 
 
Datum: 20. března 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95? :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 6:27
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
 
 
Datum: 19. března 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj SESO !!! Máš na skladě tuto pneu ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html\\\\r\\\\nPotřeboval bych vědět výšku vzorku ?\\\\r\\\\nDíky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 23:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku nemam,, sice je pekna guma ale ja jsem prodal jednu za rok,tak to ani neberu ale jsem schopny ji mit v pondeli na skalde,, ale musi se objednat do odpoledne,, jinak co si pamatuji asi tak 0,5mm :-) ale to uz je doba ++
 
 
Datum: 18. března 2015 23:43
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html
 
 
Datum: 18. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj jaký je lepší automat u fichtla na výdrž s plíškovou pružinkou nebo s normál pružinkami který je lepší který byste použili ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Dej tam hlavně ten,kterej tam patří ;-) jedno provedení je určitě z ouzkýho motoru ... (555,05)
 
 
Datum: 20. března 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pravda že ferodová spojka za mokra (v oleji) oproti korku víc klouže? Nebo je to blbost a ferodo prostě ,,neprokluzuje" ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 19. března 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to přesně jak napsal standa v prvním přízpěvku. Ferodo lamely víc vydrží a pokud je spojka dobře seřízená, tak nekloužou i když dostanou víc zabrat ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4861    
Jasně,ferodo lamela ti zničila převodovku :-D To byla asi chyba někde jinde ne;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17948    
Mel jsem 555s ferodem spojce nic nebylo ale predloha byla bez zubu
 
 
Datum: 19. března 2015 8:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Korky maji vetsi soucintel treni nez ferodo. Ale zase ma spoustu nevyhod. Ale to te zacne zajimat az s naslapanym motorem a mensim primarem. Na seriaka jsou ferodo lamely super. Vydrzi dlouho a fungujou.
 
 
Datum: 19. března 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Ferodo lamely se používaj protože víc udržej a víc vydržej,tak co myslíš ??? Ovšem je realitou,že se stává některý zdejším "odborníkům" že jim ferodo kloužou či nevypínají. Předeslal bych,že při montáži lamel normálně uvažujícím člověkem se to stát nemůže a vše chodí na 100% a ani jako nové netahnou - hned naplno vypínají. Já mám s těma lamelama perfektní zkušenost,mužu jen doporučit. Olej nejlevnější převodový PP80 (Trans 80).
 
 
Datum: 18. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: jagi      IP: uživatel17947    
zdar mám dotaz jakej je rozměr pneu na babetu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
2,50 mám na zadku a v poho..........přední 2,25
 
 
Datum: 19. března 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
2,25 Sirsi ani nezkousej nejni to mozny narvat na rafek...
 
 
Datum: 18. března 2015 12:58
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
ZDarec draci, mám dotaz, mám takový problém.. Mám doma jawu 555 a chtěl bych na ni sehnat papíry... Jenže jde o to co je jednodušší, jestli papíry v polopřevodu nebo psané na někeho. Jde mi o to že bych musel přerážet štítek a šaškovat po úřadech abych to stihl než propadnou.. Druhá věc je ta z kama bude prodejce, jestli budu muset k němu a s ním na úřad nebo ne.. Prosím poraďte co je nejednodušší, nerozumím tomu a nevím do kdy mám popř. čas to přihlásit na sebe. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Hoši máte v tom trochu bordel,polopřevod musi byt vyřešen do konce června jinak doklady zaniknou,a s tím přihlášením od nového roku je to tak že když seš ty třeba z Praglu a majitel v TP z Brna tak mezi sebou napišete plnou moc kterou ty zplnomocníš majitele aby on tě mohl zastupovat na úřadě a tu si necháš na poště úředně ověřit a až si uděláš evidenčku(příp.STK),pojistku a tenhle papír tak mu to všechno pošleš a on ti už pak pošle doklady přepsaný rovnou na tebe-uplně jednoduchý. Jinak doklady si sežen jaký chceš je to jedno,hlavně aby ten chlapek co to od něho budeš kupovat byl uveden i v TP aby to šlo jednoduše(u polopřevodu je to jedno,ten ale musíš dohlásit do toho června).. Já mám ještě v polopřevodu 2 motorky a jedno auto takže bud v klidu..
 
 
Datum: 20. března 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Přesně tak,pokud je motorka přihlášená řekněme v ostravě tak ji musíte převest v ostravě a musíte tam jít oba i kdyby on byl z brna a ty z prahy. Polopřevod už je jaksi pasé,pouze je snad vyjímka ,že lidi maj ještě pár měsíců čas si to na sebe dohlásit (teď nevim jestli je termín březen nebo červen). Pak papíry v polopřevodu zanikají jako by byly zrušený.
 
 
Datum: 17. března 2015 21:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Vymislis vymislene zakon hovori jasne muzes si poridit max ram stejneho typu s platnymi dokumenty...papiry v poloprevodu by meli byt vsechny od zacatku roku neplatne...takze bud za 5 sezenes platne noty za 5 anebo veteranske za 3 s limitama
 
 
Datum: 17. března 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.. Přivezl jsem na opravu fichtla, při pokusu nastartovat střílí do sání a pak se uleje.. (Připadá mi, že se ulejvá nějak moc, tohle se mi nestává ani u kejvačky).. Přitom je jehla na druhé drážce shora, hl. tryska 68.. Kdysi bych na to možná přišel, ale přeorientoval jsem se na auta a na tyhle malé prdítka už degraduju.. Za odpovědi díky.. Snad se k něčemu dopracujem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
nediv se ze ti to strili s predstihem 2,5 predstih ma byt tak 1,4-1,9mm
 
 
Datum: 19. března 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Pokuď mi je známo tak výška jehly má vliv pouze do přidání půl plynu. Pak již jehla nemá na chod motoru vliv. Od toho tam je pak hlavní tryska a množství vzduchu puštěné šoupátkem a tím i směs. Každý má svoji radu ale když ten motor neslyšíš tak to může být (sto) závad. Takže bez urážek
 
 
Datum: 18. března 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl chytne i bez šoupátka, vyzkoušený :-D Taky si myslím, trochu poladit předstih/odtrh, pokud by nezabralo tak indukční cívka, nebo se taky podívat zda je elektro dobře zapojená ..
 
 
Datum: 18. března 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Když mi pio střílel do sání tak byla vada v pokaženym tyristoru a svíčka házela mnoho jisker i mimo HU. Takže bych opravdu šel po vadě v zapalování,v nastavení přesných hodnot bych to nehledal...
 
 
Datum: 18. března 2015 14:46
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jen taková poznámka - jak dop*dele může jehla ovlivnit startování? Startuje se snad bez plynu ne? :-D To jsou rady, že by se jeden ... Kouknul jsi se vůbec do válce? Jsou kroužky v pořádku? :-D
 
 
Datum: 18. března 2015 8:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih je 2,5mm zmenšit ho můžu za zkoušku nic nedám.. Výfuk se tváři ok, můžu ho zkusit odpojit jestli není zabetonovaný, ale myslím si že tím to nebude.. A s tou jehlou za pokus taky nic nedám.. Ale když by musela být na posledním rantlu, tak to není úplně košér ne?
 
 
Datum: 17. března 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Aha,nejsi blbej... tak soráč no... Tak si to pořádně rozšteluj jak ti hned radí přátelé níže a pak třeba za 2 tejdny zjistíš že máš v háji svíčku,vysokou hladinu a zvodnatělej benzín :-) asi tak ...
 
 
Datum: 17. března 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výfuk je vpoho? To by mohlo dělat. Ale zase když to střílí do sání tak tam jde moc směsy. Dej jehlu níž a číhni na výfuk
 
 
Datum: 17. března 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Co hladina ...ale kdyz to strili je predstih blbej dej vetsi...rades schod hlavu a donut kladivka otvirat 1,6 .2 mm od hu...
 
 
Datum: 17. března 2015 20:23
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas takový vůl nejsem :-D Jasně, že plovák zavírá hladinu jsem kontroloval je ok.. Svíčka hází jiskru jako brno.. Prostě všechny základní věci které jsem schopen zjistit jsem zjistil a jeví se vše v pořádku, jinak bych sem ani nepsal.
 
 
Datum: 17. března 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Zaprvé zkontroluj jestli zavírá plovák a pak kpukni jestli to vůbec dává jiskru.
 
 
Datum: 17. března 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
zdarec mám nově koupené vape problém je v tom že kdyš dám horní uvrat tak je magneto v takové poloze že nejde dát rysku na rysku magneto je na klice zajištěno kolíčkem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Toto jsem vyřešil novými držáky statoru které jsem přizpůsobil aby se rysky kryly v HU
 
 
Datum: 18. března 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: já jsem už viděl nejeden rotor Vape, kterej byl bez zápichu na kolíček, musí se to zalapovat, chytneš stator do střední štelovací polohy, klika HU a nasadíš to přibližne ryska na rysku a dotáhneš, potom už jen najdeš přesnou HU a nastavíš si přesně předstih ať už podle rysek nebo stroboskopem :-)
 
 
Datum: 18. března 2015 18:33
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
ok tak o výkendu skusím dat kolíček pryč nastavit to tak aby to šlo dat ryska na rysku a uvidím
 
 
Datum: 18. března 2015 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Na verze Vape se optám Sesy,abych měl jasno já,dle mě jsou stejný. Vím jen o "vadné serii" s otočenym rotorem o 180&#186; kde se šteluje předstih v DU a nebo překreslením rysky na správnou stranu.
 
 
Datum: 18. března 2015 14:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tohle se stava u VAPE na velkych motorkach, ze s kolikem treba u 350 vychazi predstih kolem 5mm. Resi se to vyndanim koliku a nastavenim potrebneho predstihu. Sam to tak mam uz kolem 15k km. Kolik je tam opravdu jen pro ustanoveni polohy, rotor musi drzet na klice.
 
 
Datum: 18. března 2015 13:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Za me muze ...ale nic to nemeni na to ze pokut kolicek vyndas a das rysky proti sobe melo by to fungovat...
 
 
Datum: 17. března 2015 22:58
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
mám jawu 05 né 20 muže to bít tím ?
 
 
Datum: 17. března 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Ju ale cim je teda dany ze 550 555 a 05 na predstih. 3Mm a 20 1,6mm..ze i v nejblizsim motokrame maj za sklem zavodni vape bez svetel,vape parez,vape 20.... a to by mohl byt ten detail taky... Jinak vape stejny bude ,.takze pokut to tam da bez koliku bude vymalovano
 
 
Datum: 17. března 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Pepo já ale nepíšu že by mi něco nesedělo,mě to sedí - vše top,,,,jen konstatuju jak to je. Vape pro pařeza by mělo bejt stejný,kužely klik maj zářez stejně jako pio,zářez vačky na magnetu je pootočenej.
 
 
Datum: 17. března 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste se kolegy optam necpes vape pro pareza na 20 ? Ci naopak?
 
 
Datum: 17. března 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Si nerozumime to ze ti to zere koliky dela ojety kuzel....a to ze kolegovi nesedi predstih muze byt vyrobni vada
 
 
Datum: 17. března 2015 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
No neseděj a že by to někdo lapoval? To tak ... takže kolik musí bejt ...
 
 
Datum: 17. března 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Kolik se poskodi proto ze prenasi kroutak..jelikos je poskozen kuzel ...stejne tak napr u 150 zetky a predvalek...jde to opravit zalapovanim..a to tak aby se obrobila aspon 70 procent plochy na ktere rotor doseda...ty koliki paj nemusi byt kaleny...
 
 
Datum: 17. března 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Sorry,když jsem se nad tim zamyslel,tak to reálný opravdu je,to máš pravdu,kde si to nastavíš tam to bude,ale s tim kolíčkem opatrně,neni tam pro srandu králikum,to ne ... to by se potom nestávalo,že se měkký kolíky střihnou !! kolík by tam měl pro dlouhodobé používání být,to mi nevymluví nikdo.
 
 
Datum: 17. března 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Cože?????????? Pepo tohle ti hodně ustřelilo,že jo ?!!!! Takovej blaf.... Vape mám a proto nechápu tvůj problém,protože když nasadíš rotor do kolíčku a stator usadíš tak nějak na střed vodících drážek tak je hotovo a je +/- ryska na rysce,obráceně to snad dát nejde,to pak nesedí montážní otvory... řešíme pio?
 
 
Datum: 17. března 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Za me kolik zahod..z vyroby neco nesedi..a mk ti do zapalka prenasi kuzel..kolik tam je pro lepsi montaz...tak ho zahot odmasti cep nastav to na rysku na statoru a radne dotahni ...musi to chodit kolik definuje polohu origo rotoru na jiny sedet nemusi
 
 
Datum: 17. března 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
cus chci se zeptat jak bych musel změnit uchycení když bych dal do rámu 175/450 motor kulatou 350.. vím že když se tam dává z 250 tak se ty držáky musí trochu prodloužit ale nevím jak u 350 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 18:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
je to blbost... musel bys rozřezat a posvářet celej rám... dát do toho bez úprav půjde akorát dvěpade motor z čz 455
 
 
Datum: 17. března 2015 18:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Nikdy nerikej nikdy ale do cezety jawacky motor nenarves ...ikdyby si urezal drzaky uplne nedostenas ho mezi jekli...a to vubec nemluvim ze cz ma sirsi kyvku ktera taky zavadzi ...za me sezen ram 353 a vymen ze 175 tlumice a instalaci ....
 
 
Datum: 17. března 2015 16:01
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel11232    
Ahoj, musí se u 21 prodlužovat řetěz při převodu 11/60 ?? Nebo jaký jezdíte terénní převod ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Jen upozorním na detail,kterej bych já teda řešil. Nestav to jako hotovku pro jeden převod - jednu sestavu rozeta/rozeta... jestli se ti bude lámat řetěz přes kyvku tak to vyřeš rovnou načisto...muže se stát že pak budeš chtít jezdit jiný převody a velká rozeta tě bude limitovat v úzkém rozsahu. Navíc kvůli velké rozetě nejdou použít některé z tlumičů... to jen detail... vždy jde vše nějak pořešit,upravit,předělat,to je jasný,ale sám vim jak se potom člověku nechce,když už je vše načisto hotový,nalakovaný,fajnový,pěkný... takle už 2 roky měnim kryt řetězu,zadní tlumiče,přední kluzáky a zkracuju držák výfuku... jsou to všechno záležitosti na 20minut,,uříznout, přivařit,ale to je pak vše rozebratobrousit,připravit pod lak,nalakovat ... a nikde nic neorvat ... no já jsem na to pečlivka...a prostě se mi "nechce" ... jen proto,že jsem při GO některý věci podcenil a nepočítal jsem s tim ... p
 
 
Datum: 20. března 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Stáhni s itady program na výpočet otáček/rychlosti: http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel11232    
Odpovídá to zhruba 5 zubů - 5 km/h a sekundár 1 z. - 5 km/h ne ???
 
 
Datum: 18. března 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel11232    
No mám to do terénu .... takže nakonec jsem vymyslel převod 12/65 aby se mi nelámal řetěz o kyvku .... páč to budu trošku zvedat. Tak by to mělo jet v plnejch točkách na 3 ku 45 - 50 km/h ????
 
 
Datum: 18. března 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
On i převod 11/55 je na silnici moc pomalej... 11/60 to je prostě do terénu na nějakej technickej fichtlcup...
 
 
Datum: 17. března 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar měl jsem na sérii tento stejný převod.. žetěz jsem měl.. : uplně nový + spojka + jeden článek + spojka.. tento převod je super ale je jenom pouze na zadní cesty kde se tomu moc nechce na silnici to je uplne nahovno protože to na 3ku jede 45km/h a mé to strašný otáčky :-)
 
 
Datum: 16. března 2015 22:25
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
zdarec draci,potřebuji poradit s vynecháváním motoru,motor krásně chytá, jede v nízkých i vysokých otáčkách,ale prostě když přeřazuji třeba z 2 na 3,tak motor vynechá po přidání plynu se zase chytne,tohle dělá ,i když jedu z kopce. mohlo by to být aj svíčků mam tam N15C,přemýslím že by jsem tam dal N14C nebo N17C.a ještě mě napadlo že by to mohlo být i ve směsi,bud chudá nebo bohatá,ale svíčka je krásně vypálená do cihlové barvy,prostě nevím co s tím takže děkuji za všechny vase rady dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste me napada neperes tam velkej kvalt kdyz to je studene? Prec jenom u me div nesnezi a tozn ze na to fichtlu ujedes 5 6 kilaku nez se ohreje a karburatorovi motor v zime kucka no
 
 
Datum: 17. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
I na vape muze byt predstih zle...viz otazka o par radku vis...ale spis ti odesla svicka ...jak padnou otacky neda to tak jasnou jiskru...ale nechal bych 15 14 ...17 je tak do nizkokompresni babety a do fichtla do minusovych teplot jak se to ohreje musi to jet i se 14
 
 
Datum: 17. března 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
mam tam Vape,jinak dík za tu odpověd.
 
 
Datum: 17. března 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste se optam dokazes mi rict kolik mas predstih? Nastavoval jsi ho jak?
 
 
Datum: 17. března 2015 16:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Zacal bych menit veci od svicky fajfky vn kable...treba z fungujici motorky problemu muze byt vice a od svicky se to nejlip meni...slo by zacit i od zapalka ale...ta jednoduchost tam neni...neopomen i na kontrolu kabelaze ...te od motoru
 
 
Datum: 17. března 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: MACHYNE      IP: uživatel15847    
zdarec nevadí zapalování vape když se startuje v mrazu a je celopročně venku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Toz to zapalko to da jen mam obavy o zbytek motoru...prec jenom kruhy a vlozla valce z litiny nejsou moc korozy odolny a krzyz ti skrz rez uvazne krouzek v drazce a ulomi se je za mesic snehovich radovanek hotovo o vode v karbecu nemluve...
 
 
Datum: 17. března 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že v tom nebude zásadní problém. Kolega má namontováno Vape a zatím v mrazu na první nakopnutí vše v pohodě funguje.
 
 
Datum: 16. března 2015 19:31
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel17943    
Zdar draci, napište mi prosím někdo jaký je šroub do výpusti oleje u 21... já vůl to strhl, tak sháním závitník a samozřejmě jsem se nepodíval jaký tam vůbec je...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17944    
Original je m8....nahrazuje se m 10
 
 
Datum: 16. března 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: Dalmacio      IP: uživatel17942    
Ahojte, sháním radu ohledně ČZ 125 / 516. Není to sice fichtl, ale doufám, že naleznu pomoc alespoň zde, když je na internetu v sekcích českých veteránů úplně mrtvo. Můj problém se týká nejspíše špatné funkčnosti spojky (možná lanka), moto nejde nakopávat a napadlo mě že by to mohlo být tím, že spojka zabírá příliš moc a proto jde píst ve válci příliš lehko,nakopávačka se nijak nedře ani nezasekává. Ovšem na druhou stranu jsem zjistil, že jde roztlačit a po roztlačení je téměř nemožné řadit, protože spojka nezabírá vůbec, nevíte si někdo rady? Budu vděčný za každou dobrou radu. Děkuji! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Co píšeš tak funkčnost spojky je na každym motoru stejná. Co jsem pochopil tak spojka ja špatná proto ti připadá že jde píst lehko. Co mám zkušenosti s těmito motocross speciály tak spojka slouží na rozjezd a po případě promáčknutí aby motor dostal otáčky. Prostě ta spojka to má zasebou. Nový lamely(jestli se dají splašit a bude to vpoho)
 
 
Datum: 17. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tuneři, mám dotaz ohledně válce. Jak tenké můžou být přepážky mezi výfukovým kanálem a pomocnými výfuky?? Je 1,8 mm hodně málo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Teď řeknu něco,za co to asi schytam. Teorie je teorie,někdy má zajímavé výsledky,výpočty jsou taky fajn,ale v reálu muže bejt všechno jinak ... navíc mi tu furt vyvstává otázka,kdo donutí ty vejfukový spaliny,aby se hrnuly i do těch malejch direk,když největší množství půjde středem,kde bude i největší spád (ty študovaný tomu možná řikaj největší gradient)... navíc to co píše Marek je taky logický... a z jinýjho soudku - kdyby se výfukový plyny tlačili stejně velkou silou do všech dir a otvorů tak by auta nemohly mít tak primitivní EGR ventily,protože by do sání šlo tolik spalin,že by se turbo sotva točilo a auto by sotva jelo protože kyslík ... nevim no,třeba někdo študovanej řekne,že píšu kraviny,,, ,myslim že zrovna Mito 125ccm má ze všech těhle 2T silnic nejvyšší výkon i nejvyšší dosahovaný rychlosti a člověče ono zrovna má myslim že jeden brutální vejfuk...
 
 
Datum: 18. března 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jenže takové uspořádaní jak popisuje tom je nereálné právě kvůli propojení kanálů, šířce šteftů i samotnému vrtání vložky. O víření kolem přepážek a tím přiškrcení kanálu už jsem taky mluvil
 
 
Datum: 17. března 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Ja jen budu zvedavy a optam se jake maximalni hodnoty tlaku ve valci dosahujete na valcich takto upravenych....jde mi jen o zvedavost sam navyseni vikonu resim 250 motorem :-)
 
 
Datum: 17. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Tvar výfuku na válcích RS je hodně podobný tvaru výfuku s pomocnýma okýnkama na novějších motorech. Někdy je k vidění i výfuk ve tvaru hříbku a to má tu výhodu, že je jednodušší na výrobu. Frezou rozjedeš vrch výfuku a spodek necháš původní.... Nějak se nemužu dopočítat tomu abych měl jeden výf. kanál větší než kanál s pomocnými okny. Nkreslil jsem si hlavní kanál 24mm s rádiusy r4 a k tomu okýnka 5mm r1,5 se spodní hranou 1mm nad přefukem. Pokud k samotnýmu výf. kanálu zvolím šířku 31mm bez zaoblení jen s rádiusy r5, tak mi plocha nad přepouštěcíma kanálama vychází o 6% menší u samostatnýho kanálu. Nehledě na to, že s pomocnýma okýnkama to může jezdit litinu a s velkou životností, což u jednoho kanálu už raději ocelový kroužek
 
 
Datum: 17. března 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
To je jasný. Proto jsem zastáncem jednoho velkýho kanálu kterej má max šíři už od poloviny přefuků až nahoru,pak vhodný zaoblení a radiusy protože kroužek.... atd...
 
 
Datum: 17. března 2015 15:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Mam za to, ze nejde ciste jen o plochu kanalu, ale hlavne o plochu kanalu po uzavreni prefuku. Schvalne se juknete na vyf. kanaly RS kategorie, jaky maji tvar.
 
 
Datum: 17. března 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, můj názor je obdobný jako Standův, když si zpočítáš plochu pomocných kanálů tak zjistíš ze stačí hlavní kanál nepatrně rozšířit a jsi na stejné ploše. Navíc si kanál uměla nepřivřeš vířením v okolí přepážek. Účinnost bude u jednoduchého kanálu při stejné celkové ploše jistě vyšší. Když vezmeš maximální šířku vč. pomocných kanálů dostaneš se kvuli omezení svorníky a tak kvuli propojování výfuku s přefukem skrz čep pístu na maximální šířku kolem 36mm. Když od toho odečteš přepážky 2x2mm jsi na 32. Když uděláš pomocné kanálky 5mm tak ti vyjde že šířku hlavního kanálu musíš prakticky zachovat seriovou.
 
 
Datum: 16. března 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1,8mm je ještě v pohodě, jezdil jsem 1,5mm a drželo to.
 
 
Datum: 15. března 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Ok , díky
 
 
Datum: 15. března 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17940    
No je to dost málo,ale mělo by to vydržet... lepší by bylo 2,5-3mm...já osobně ty "pomocný" vejfuky nedělam vůbec. Když chci velkej vejfuk,tak prostě udělam velkej vejfuk,nějaká díra šestkou vrtákem vedle vejfuku asi moc význam nemá,ale je to jen muj názor...
 
 
Datum: 15. března 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Čau draci, jelikož jsem méněelektraznalý hledám radu právě tady. Jak zapojit zapalko na motoru z Jawy 250 (typ 592), taky aby házelo pouze jiskru? Bude k tomu potřeba baterka,relé atd. nebo to lze zapojit bez toho. PS: motor je v motokáře, proto mi jde pouze o jiskru. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Díky
 
 
Datum: 15. března 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17941    
zdar, bez baterie: motor se musí při startu roztočit do vyšších otáček, aby dynamo začalo vyrábět elektřinu, při poklesu otáček motor chcípne. s baterií: úplně celé zapojení elektroinstalace, jen bez osvětlení a klaksonu. vycházej z toho, že zapalování u těchto motorů se jmenuje dynamobateriové. ještě jedna možnost: budeš jezdit jen na baterii bez funkčního dynama a baterii pak nabiješ (baterie o kapacitě 11 Ah by měla stačit na několik hodin chodu motoru) anebo nainstalovat zapalování magnetové, třeba z fichtla.
 
 
Datum: 15. března 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jsou nějaké problémy s klecemy kuliček u novějších ložisek , které už nemají klec pro kuličky ,,snýtovanou" ale klec pro kuličky už je pouze do sebe jenom zaohýbaná (jednoduší výroba )... ? Konkrétně jsem na to přišel u ložisek SKF. Měl jste stím někdo nějaké problémy, nebo to vydrží uplně stejně jako klec ,,snýtovaná" ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 16:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Proste to tam dej a uvidis jestli si nekoupil cinske padelky....ikdyz je pravda ze na jave kde vse plave v oleji a desetina neni mira to asi fungovat bude....to ze se nova vec nepovede je vzdy riziko proto je treba jen hodnotit co je funkcni zabehle a co je treba zdokonalit
 
 
Datum: 17. března 2015 16:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci jak maji byt hrube lamely do spojky CZ 125 476 diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2015 14:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Nevim z hlavy kolik nove ale jete maj funkcni minimum 4 mm ...staci? No odhadem 6 ...
 
 
Datum: 14. března 2015 14:55
 
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 4:59:07 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu