www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  80  81  82  83  84  85  86  87  88  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: minto      E-mail:      IP: uživatel16650    
čus draci mam babettu 210 všetko ide ťah ma prehadzuje aš na jednu chybyčku .. ked jju naštartujem na stojane beži ako ma ale ked ju chcem dať dole zo stoja a pri tom my cely čas babetta beží davam ju dole koleso sa oprie ozem a zastvy motor ako keby mi nechcelo hodiť neutral vždy ma zaber a neviem prečo a spoky su všetko nove :-) prosim o radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 15:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Asi Ti malinko unasi spojka jinak cti navody moped se sundava ze stojanu se zabrzdenym kolem ...tj muzes ji malinko pridat plyn a v pohode se rozjet
 
 
Datum: 12. března 2015 15:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtel bych draky pripravit na moto sezonu 2015 :-) v roce 2014 byl kurz za dolar neco prez 18 a letos 25 kc za jeden dolar,,, coz znamena,, ze za zbozi s indie, taiwanu se plati v dolarech a takovej rozdil se docela projevi na cene dilu a tak az zacnu zdrazovat, tak ne aby vas nenapadlo me ukamenovat, ja v tom nejedu :-) a taky benzin pojede nahoru :-( jinak draci budte opatrny na silnic, koukejte do zpetnych zrcatek co se deje za vama a taky ne aby vas napadlo sms za riditky :-) proste s reflexni vestou a prilbou mate vetsi sanci dojet do cile bez defektu,,, draci sorac za kratkou prezentaci o bezpecnosti,,lebo uz to nema stavu jako kdysi,,rodinej zivot me docela dost zere stavu z nadrze :-) ale topatri ke standartu rodiny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja nevim,,nejvetsi problem je v tom ze se vzdy plati predem a to nekolik mesicu do predu,, jen aby jste nebyli pif pac s ckr a lamel :-)
 
 
Datum: 12. března 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzín jde dolu (letos trochu víc) a nahoru každý rok, nic novýho pod sluncem ;-). Kdybys místo dolary platil v rejži, nemusel bys takovýhle kraviny řešit :-D. Ať vám to jezdí, kolama dolů, bacha na plechovky a štěrk v zatáčkách!
 
 
Datum: 12. března 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Nemaluj čerta na zeď ... cena nafty taky klesla na chvíli až na 26,- a už je zas za 32,- takže dolar byl začátkem roku za 25,- ale určo zas spadne pod 20 ... záleží holt na Kyjevu a na Moskvě ... a do toho ty vemena zafačovaný islámský ... bude to zajímavej rok ... nevim jestli bych neměl vykopat ve sklepě ještě patro dolu a udělat tam metrovej beton kdyby došlo na nejhorší... ještě se nic neděje a ceny lítaj jak na horský dráze ...
 
 
Datum: 12. března 2015 20:42
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau. ted jsem rozdělal motor kvuli tomu že mě vyskakuje dvojka. zistil jsem že mám obroušeny hrany těch drážek na hlavní hřídeli tak to bude asi tím. ale ještě si myslím že to je řadcim automatem. ale nevím co by s nim mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
tak sem se na to dival vyměnil sem hřidel a obě ohzubená kolečka a jinak nevím. asi to bude všechno
 
 
Datum: 13. března 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Dobre zitra na to mrknu a napisu.
 
 
Datum: 12. března 2015 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Automat buď řadí anebo neřadí. To zjistíš tak,že to prostě zkusíš v ruce,ve svěráku a pak kontrola na motoru před složením. Koukni jestli nemá vidlička velkej vakl v tom malym cvočku (vodící čep) - kdyžtak vyměn a nebo víc roznejtuj. Vyměň vše co je ohlodané. Koukni na obě hřídele i obě kolečka,nestává se,že by bylo v háji jen jedno kolo a jedna hřídel,spíš bývá první ohlodaná předlohová hřídel vlivem axiálního posuvu ve vymletých futrech,takže koukni na vakl ve futrech a jestli neni zabouchaný futro pružiny na cvrčku pro startování. Vše zkoukni a kdyžtak napiš jak to vypadá,ať nekupuješ něco zbytečně a naopak abys něco neopoměl. Převodovka v pio je slabina,soudruzi to moc důmyslně nezkonstruovali ...
 
 
Datum: 12. března 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
dobře . a s tím automatem nic být nemůže?
 
 
Datum: 12. března 2015 14:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výměn kolečka a hřídel. Taky jsem mel podobný problém.
 
 
Datum: 11. března 2015 22:53
 
 
 
 
Jméno: kenadys      E-mail:      IP: uživatel17411    
Jaká je orig. jawácká modrá a bílá. Prosím napište číslo barev. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 21:24
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně nevím ale vybíral jsem si je sám a myslím si že se poved .Pošli na E-mail tel. č. Já ti pošlu MMS jestli se ti bude líbit tak ti můžu zjistit čísla barev čau.
 
 
Datum: 28. března 2015 21:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Cau. Jaky by jste mi doporucili olej kdyz mam ferodove lameli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Ano,na lamelY s ferodem převoďák viz níže,klidně PP80 ,ale na lameli s korkem stačý řepkovej stolňý olej...na lameli s ferodem slunečňycovej na smažeňý
 
 
Datum: 12. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: no jo, ale ten je vhodný spíš na lamely s korkem, na ferodo by bylo lepší použít olivovej extra panenskej, ne? :-D
 
 
Datum: 12. března 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Na lameli jeďyně slunečňycovej , tak přesně !!
 
 
Datum: 12. března 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U ferodo lamel je asi celkem jedno co tam dáš, hlavně to musí být převodový olej určený pro motorky. Já tam třeba mám Repsol Moto Transmisiones 10W-40 http://www.oleje-shop.cz/repsol-moto-transmisiones-10w40-1l a spojka funguje bez problémů ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 20:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do seriáku můžeš dát v pohodě PP80, já teda dávám 80W90 minerál a do lepších motorů 75W90 GL-4 full-syntetic
 
 
Datum: 12. března 2015 10:48
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já tam mám klasický PP 80 a spojka neklouže ani nelepí. ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
já přesně nevím kolik. ale mám motor bez uprav s 5. vybrusem. měl by točit kolem těch 6500
 
 
Datum: 11. března 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Taky bych se primluvil aby byl urcen pro mokrou spojku jinak ti to tu spojku zalepi jak hovad...
 
 
Datum: 11. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik ti motor točí?
 
 
Datum: 11. března 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
čus draci, nevíte někdo jak to má udělaný že mu to hází plameny z výfuku? https://www.youtube.com/watch?v=TN8Pcis8gnk Pište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2015 14:59
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, nejspíš to dělá tak že mačká dekompresor :-)
 
 
Datum: 11. března 2015 14:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, potrebuju poradit ohledne spojky na ČZ 125/476 motor po kompletnim GO a spojka je uplne cela nova lamely mezilamely pruziny proste vsechno ale jak ladim tak ladim nikdy se mi nepodari naladit tak tu spojku aby neprokluzovala premyslej jsem jestli to neni spatnym olejem nebo jestli bych to jeste nemel vypodlozit podlozkami pod pruzinky at to vic tlaci poradte mi co mam delat diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
jojo zacinam lamelou a konci mezilamelou mam tam puvodni misky jenom jsou tam nove pruziny mozna je mozne ze jsou kratke a slabe
 
 
Datum: 13. března 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
mne to robilo tiež ale to som zle posklada lamely a medzilamely máš ich určite dobre ??? začal si lamela , medzilamela, lamela na vrch ti ot musi výjsť na medilamelu a tak potom vičko s miskami
 
 
Datum: 12. března 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Jedna vec na kterou se opomina a to nebyli od zubu lamel vymackany drazky na kosi? Ona ta spojka je stejna od kejvy po tento motor ktery ma stejne kobil jak 250...a taky pravda ze s tim spojka unasi ..spis ale kontroloval si i toto
 
 
Datum: 11. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
lamely mam tady z fichltkramu ferodo a misky jsem nemenil jsou pubodni jeste to muze byt prevodovym olejem
 
 
Datum: 11. března 2015 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Jeste 476 ma jine misky s pruzinami ...misky jsou melci a pruzini kratsi pokut jdi dal misky z 356 a pruziny z 476 budou malo nasponovane a bude to klouzat...miska z 476 je pri bocnim pohledu skoro obdelnikova .. z 356 pripomina zvonecek...
 
 
Datum: 11. března 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Nedal jsi tajvanske lamely ktere jsou nove tenci nez sjete original? Meril si je pred montazi? Jinak stahnout dockala a nastavit to dle nej steluje se to jinak nez pionir...prne uvolnit lanko a nastavit to na pulmesici a pak az lanko...
 
 
Datum: 11. března 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pro pionýra lepší když jedu z prudkýho kopce, když dam neutral a občas brzdou přibržduju nebo je lepší mit tam rychlost a brzdit motorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2015 20:30
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Hoši,hoši dvoutaktem se nikdy z kopce nebrzdí,
 
 
Datum: 16. března 2015 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17939    
To si trochu přestřelil ne? :-D
 
 
Datum: 15. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel17937    
Dole kopcom vypnuť zapalovanie a so zaradenou rychlosťou občas pridať plyn.
 
 
Datum: 14. března 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky :-)
 
 
Datum: 13. března 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Jako že zmáčkneš spojku,uděláš brrmm brrmm a zas pustíš spojku a jedeš dál bez plynu... brmm brmm... sem si připadal jak když naší malý holce dávam napít čaje :-D
 
 
Datum: 12. března 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protůvat znamená, že brzdíš motorem, pak zmáčkneš spojku, protůruješ motor a spojku zase pustíš, vyřazovat vůbec nemusíš... ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 20:18
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jak proturovat? Jako hodit neutral, pořadně mu naložit a zas dat kvalt a brzdit motorem?
 
 
Datum: 12. března 2015 16:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Ze sněžky a z ještědu bych tůroval,jinak bych to asi neřešil ...
 
 
Datum: 12. března 2015 15:46
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malý kopec motorem. Velký kopec taky motorem a občas proturujes motor aby se promazal válec.
 
 
Datum: 11. března 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když to bude dlouhý kopec tak to při brždění motorem můžeš zadřít
 
 
Datum: 11. března 2015 5:56
 
 
 
 
Jméno: jikar      E-mail:      IP: uživatel15063    
Zdar draci, chci se zeptat, stojan na stadíka S23 je stejnej jako na S22 nebo je jinej. Případně neměl by jste ho někdo v červenej barvě origo? díkes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: Žigo      IP: uživatel16015    
Zdar, chtěl bych se zeptat co hrozí když policajti zjistí že máš koupený papíry od motorky zvlášť? Vím že se to nemá dělat ale když všude vidím papíry na prodej tak mě to zajímá. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
že se obchoduje pouze s TP je běžná praxe, já jen upozornil na to, že je to nelegální a nepomohl by mu ani ten štítek! koupit může minimálně rám s platným TP... to je jenom jakože chytrému napověz..... přebrat si to může každej jak chce....
 
 
Datum: 11. března 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Štítek se dá koupit a vyrazit, to už dneska není problém, ale nejde mít uzavřenou smlouvu na koupi papírů, kdyby se v tom někdo vrtal tak by to průšvih byl. Já třeba do smlouvy píšu, že kupuju stroj který je nekompletní a nepojízdný.
 
 
Datum: 11. března 2015 6:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jak píše kolega samotný papíry ti jsou k ničemu. Potřebuješ k tomu štítek z rámu(u starších moto) nebo rám. Jináč to je průšvih-nesplňuje STK
 
 
Datum: 10. března 2015 19:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
ofiko samotný papíry koupit nemůžeš... mělo by to bejt alespoň s torzem moto, resp. s rámem... pokud TP koupíš a naroubuješ ho vhodnym stylem na svojí motorku, PČR to víceméně nemá šanci zjistit...
 
 
Datum: 10. března 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, co má dělat nezatížený pionýr se správně fungující spojkou když mám smáčklou spojku zařazenou 1? Má stát na jenom na místě, nebo je normální když mi jede dopředu cca 10cm za vteřinu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Záleží jestli jsi něco se spojkou dělal. Jestli tam máš nový lamely tak si sednou. Ale správně fungující spojka se nehne.
 
 
Datum: 10. března 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
ahoj lidi. mám takovej "trapnej" dotaz. když mám 5. výbrus takže vrtání 39,25 tak jaký mám obsah motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
kolik ti je? nebo se to dnes na základce neučí??
 
 
Datum: 12. března 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Dal jsi mu to moc lacino, takhle se ani trošku namáhat nemusel. .)
 
 
Datum: 10. března 2015 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17932    
Je to něco přes 52ccm
 
 
Datum: 10. března 2015 14:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Najdi si vzorec pro vypocet objemu. 39,25mm je prumer, zdvih mas 44mm.
 
 
Datum: 09. března 2015 22:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím vás nevíte někdo kde bych sehnal karburátor k60b? popřípadě jestli by někdo neprodal.Nemohu ho nikde sehnat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
hemerkaluk@seznam.cz
 
 
Datum: 16. března 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
No, možná vím, teda pokud oba myslíme ten samej. Je to defakto kopie malýho Binga, kdysi bejval stejně tak drahej jak Bing, možná o něco levnější. V současnosti nevím, ale pochybuju že to bude jiný. Přírubovej karb. 2 šroubky, doraz šoupátka a bohatost volnoběžný směsi, centrální plovákovka, plochý šoupě, sitič pomocí přivření vzduchu klapkou která sama vyskočí když se dá plnej plyn. Velice jednoduchej karbec na seřizování. Na co to chceš? Kdyžtak napiš mejlovku, odepíšu.
 
 
Datum: 11. března 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar draci ! Jezdíte někdo na serii převodovku 17/21 ??? \\\\r\\\\nPo dlouhej době pouštím do fíka prachy - pořádná GO a líbí se mi ta dlouhá jednička, páč mám přes metrák a některé kopce jsem i při 12/55 musel jezdit na 1 RS.\\\\r\\\\nJak je ta jednička dlouhá když bych měl převod 12/55 ? to by byla +- jako když tam budu mít 15 z ?\\\\r\\\\nDíky\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Já mám 80kg a 17/21 si nemůžu u "sériáka" vynachválit, konečně se nemusím rozhodovat, jestli do tý zatáčky podřadím až na jedničku. A taky se mi líbí, jak jdou kvalty za sebou...
 
 
Datum: 09. března 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17931    
No,z části souhlasim, není to šťastné řešení. Alespoň mě to nevyhovovalo. Vážim 96kg. Kopce jsem vyjížděl na roztočenou jedničku a nesmělo to spadnout z otáček jinak hořela spojka. Řek bych že serie nemá sílu na tak tvrdej převod. Ovšem pro váhu typického 100kg čecha jsem vyvinul lehce upravenej seriovej válec v 60ccm (41mm) + nějaké sounáležitosti,origo převodovka,speciálně upravená hlava z j05 (speciálně proto,protože je upravena na snížení kompresního poměru) a to funguje!! Tam kde jsem jako 60kg kluk jezdil do kopce za 3 jedu zas za 3 i se současnou vahou... kde jsem na seriovym motoru řadil z dvojky jedničku tak teď teprve řadim z trojky dvojku...jezdim 12z... bez problému dokonce i 13z. Mohu ti to udělat,na podrobnostech bychom se domluvili. Se vším pomohu a poradím. Kdyžtak mail ;-)
 
 
Datum: 09. března 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S rychlou ten kopec nevyjedes vůbec ;-) budes rad kdyz se rozjedes na rovine :-D
 
 
Datum: 09. března 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakto že, tady v krámku nemáte říditka na Jawu 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protoze za tu raketu to ani prodavat nebudu a hlavne na to nemam dodavatel,cekam na duverihodnejsiho a levnejsiho dodavatele,, nejsem sebevrach, za tu raketu me lidi ukamenuji :-)
 
 
Datum: 09. března 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: domoslavik      IP: uživatel17297    
Zdravím, vím že tento dotaz už tu musel padnout několikrát, ale v nejbližších komentářích jsem ho nenašel, a proto se ptám zda je dobrá volba koupit si ten Polskej válec s 8. výbrusem na mustanga co tu prodává Sesa? Docílím tím nějakého zvýšení výkonu, není to "šmejd"? Budu rád za kteroukoliv radu, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: domoslavik      IP: uživatel17297    
Díky všem za rady, tak to vidím tak že nechám vybrousit starý originál :-)
 
 
Datum: 09. března 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17929    
Přesně tak. Je to takovej polotovar. Když koupíš kus,kterej má dobře odlitý šachty přefuků a tudíž i přefuky pasujou na motor,tak se pak dá snadno doopravit sací a výfukovej kanál a jede to pak dobře - no jako j20-23 - tak jak to má jet... dokonce jen lehkou úpravičkou se z toho dá udělat fajnovej válec... základ je dobrej odlitek
 
 
Datum: 09. března 2015 9:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mohu potvrdit, když máš kliku tak se z poslského válce dá udělat pěkný funkční válec. Naopak když budeš mít smůlu tak s tím neuděláš prakticky nic, nějak to pojede, ale nebude to nikdy ono. Jsou tam hodně velký rozdíly v kvalitě jednotlivých kusů a nikdy nevíš jaký se ti dostane do ruky.
 
 
Datum: 09. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17928    
Je to druhovýroba,takže to není úplně ono. Vyšší výkon v tom nehledej. Je to prostě replika,nějak to jede,ale seriovka jede víc.
 
 
Datum: 09. března 2015 6:06
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj nemáte někdo upravenej motor Stadion od p.Stejskala na 70 ccm.Potřeboval bych pár informací ohledně karterů,hlav a válců. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prosím můžeš se mi ozvat na email. Díky
 
 
Datum: 10. března 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17928    
Ahoj. Od Stejskyho sice motor nemam,ale poradit ti mužu,vše je vcelku jasné a logickě.
 
 
Datum: 09. března 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
Zdravím fichtlaři, mám doma jawu 555 a chtěl bych ji dát origo barvu, nevíte číselný označení barvy? A chtěl bych doporučit nějaký chrom ve spreji nebo normal v plechovce.. Nějaká pěkná imitace chromu/stříbrné barvy .. na řidítka, kola výfuk... Díky draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17926    
Fakt by to bylo hrozný,kor barvou ve spreji. Jestli nechceš kupovat nová řidítka,ráfky,dráty a podobně,ale chceš to "oživit" tak ovšem připrav povrch stejně jako pod lak a pak to pořádně nalakuj nějakou pěknou světlou šedou. Nebude to ostuda. Pozor,chrom moc neváže laky,bude to chctít všechno zbrousit. Ještě jednou zdůrazním to slovo nalakuj , pokud pozorně čteš,tak vidíš že nepíše nastříkej to sprejem. To je nejhorší co mužeš udělat. Pozor,výfuk je horký - tzn. použij barvu na kamna.
 
 
Datum: 08. března 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kdybys nebyl línej, napíšeš to do vyhledávače a v tu chvíli ti vyjede asi tak milion odkazů s odstínem čsn 8850... chrom ve spreji nebo plechovce je blbost na entou... pokud to má nějak vypadat, je potřeba zvolit kvalitní barvu a věci co maj bejt v chromu dát na chrom, co má bejt v zinku dát na zinek, co má bejt ve stříbrný nalakovat stříbrnou... jinak nemá cenu něco dělat, protože to ve výsledku bude stejně vypadat zpraseně...
 
 
Datum: 08. března 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jaký máte zkušenosti s ,,volnějším výbrusem" na pionýra? Pak se to prý nemusí tolik zajíždět což potřebuji protože to dlouhý zajíždění by mě asi nebavilo ale nechci aby to bylo za cenu, že to pak znatelně bude znát na výkonu (jak to je volnější tak to nejspíš pojede hůř) nebo to je jenom nepatrný a jede to skoro stejně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 6:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17928    
5 stovek je volnější výbrus a dnes se tak brousí skoro standartně,už nejsou písty A,B,C ... každopádně 250km bych zajížděl
 
 
Datum: 09. března 2015 6:09
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky, a těch 5 stovek je teda standart, nebo to už je ,,volnější" výbrus?
 
 
Datum: 08. března 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17926    
Nemusí se to zajíždět tak dlouho,ale stejně se to musí zajíždět. Je to hlavně pro lehce upravené válce,píst má větší vůli ve válci a nezakousává se to v otáčkách. Ovšem na 5 stovek se brousí dnes takřka všude standartně. Tlaky to bude mít normální.
 
 
Datum: 08. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdar draci,potřebuji poradit ohledně koupi dokladů k mojí Jawě 250.Chci se vás zeptat na co si mám dávat pozor a jak je to s pojistkou,když nebude placená,za odpovědi mockrát dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jak moc ještě funguje čkp (měli to nějak rušit), ale pojištění tě v podstatě nemusí zajímat, zajímá tě až ode dne, kdy to přepíšeš... tebe hlavně musí zajímat, aby daný papíry nebyly vyřazený z registru, byly psaný na člověka co ti to prodává (resp. na známou žijící osobu, která s prodejem souhlasí) a taky jestli se ti nesnaží podstrčit zdánlivě nevyřazenej TP, ovšem aby za něj nebyl vydaný duplikát a nejezdila na to jiná motorka!
 
 
Datum: 08. března 2015 17:56
 
<  80  81  82  83  84  85  86  87  88  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 8:38:34 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu