video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Dobrý večer, chci se zeptat. Chci si dát na výbrus válec na Jawu 50 ale někdo mi říkal že když ten válec hned od začátku budu brát v plnejch otáčkách no prostě ho nešetřit tak že to pak bude jezdit lépe. Co je na tom pravdy. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2015 22:43
Jméno: Jirka s
IP: uživatel17848
Ano,není to pravidlo ale je to tak,laký charakter motoru dáš od začátku tak se potom chová. Je třeba sorávná vůle na pístu, u sériových pístů 0,05mm
Datum: 07. února 2015 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel17843
Není to pravda. Každý válec se dle vůle výbrusu musí dostatečně zajet.
Datum: 06. února 2015 10:53
Ahoj,
Chtěl bych se zeptat, jak popřípadě kam mám dát udělat kliku když chci nahradit pouze ojnici a zbytek nechat původní? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2015 9:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
standa: nee, to já jenom tak sonduju kam se když tak obrátit, teď nic nepotřebuju... já dávám kliky Bartůňovi z Votic, ale je poměrně drahej,,, kdyby něco, tak se ti ozvu...
Datum: 08. února 2015 9:47
Jméno: Jirka s
IP: uživatel17848
To není problém,dělám to bšžně
Datum: 07. února 2015 22:47
lk: dělá mi to děděk v brusírně,ceny za rozum. U kliky z j20/21/23 se čepy nemění,to pouze ui j555/05. Napiš co bys chtěl a já to pozjistím,zařídím, vše jde,pokud se daj sehnat díly. Klidně mail.
Datum: 07. února 2015 11:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
To mi pripomina, ze jsem meril asi 15 klikovek mikrometrem. Zhruba 10 z nich melo mensi prumer nez 17mm a loziska na ne sly nasadit rukou bez vynalozeni vetsi sily.
Datum: 06. února 2015 22:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
standa: ty děláš kliky? na kolik vyjde cca komplet repas včetně čepů?
Datum: 06. února 2015 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel17840
Já ti to udělam taky. Jediná podmínka je neprojetý čepy/hřídele...projetá klika se nerepasuje,ničí gufera a nejde do ložisek,ale to ti krom mě neřekne nikdo,honěj jen kšeft......
Datum: 06. února 2015 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17845
Padalik sartice ...motokolo votice ...uzivatel klikar na jawamanii ...a ceska posta to jisti
Datum: 06. února 2015 19:27
Jméno: Martin
IP: uživatel17844
Záleží na tom odkud jsi, já osobně jsem dával kliky(od mustanga, přes stadiona, až po 175/356) do Ravo v českých budějovicích, ale ti to samozřemě posílaj někam dál. Udělaj samozřejmě jen to co si poručíš, takže mě například dělali taky jenom tu ojnici.
Datum: 06. února 2015 14:31
Zdar draci,\\\\r\\\\njak moc velkej bude problém, když do karteru z 05 pro 20W zápalko dám 30W zápalko z 21?? Našteluju předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 15:36
Jméno: Robert Leeder
IP: uživatel11569
Díky za rady
asi tam dám to 20W co tam má být.
Datum: 06. února 2015 15:36
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
Jak píše Standa... mám to tak na jednom motoru. Drilkou jsem ubral zevnitř překážející kus karteru a na pólech jsem ubral trochu pertinax. Na vinutí jsem ze strany rizika dotyku se skříní přilepil izolační pásku. Jedná se tedy o karter Jawa50/20 bez nálitků, ale předpokládám že u 50/05 je to totéž. Úprava je sice prasečina, ale funguje dlouhý leta...
Datum: 06. února 2015 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel17840
Předstih tak nějak dohoníš,v tom nevidim problém,ale nevejdou se ti tam světelné cívky. Lepší varianta by byla to zápalko 20W. To tam jde. A nebo použít rotor s ozn 05(20W) a stator 20 (30w) a u toho 30w statoru přehodit zapalovací cívku doprava dolu a pak bys měl jednu světelnou cívku nahoře vlevo a druhou bys měl nahoře napravo a dobrousil bys karter a pokrátil ochrané pertinaxy na cívce napravo... jinak to nejde,nevleze se to tam....
Datum: 05. února 2015 21:18
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
čau potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Dobrá,díky.
Datum: 14. února 2015 18:23
Jméno: lamal
IP: uživatel16376
mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
Datum: 13. února 2015 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17845
Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
Datum: 07. února 2015 12:50
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
Datum: 05. února 2015 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel17840
Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
Datum: 05. února 2015 21:26
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš
Datum: 05. února 2015 18:47
Jméno: Peťa
IP: uživatel17839
Ahoj, kolik kilometrů vám tak zhruba vydrží ferodo lamely na pionýra? Zajímají mě oba dva typy, co tu prodává Sesa, jak ty levnější, tak ty dražší. Nebo, jestli někdo jezdí závody, tak kolik hodin/závodů vydržely. Ale pište prosím i ti, kdo mají ,,sérii""
a jezdí jen tak. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 17:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Měl jsem ten starší typ v "sériáku" a po pár závodech se natáhly zuby. Ten novější "speciál" v tom samém motoru zatím drží bez natažení.
Datum: 06. února 2015 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Já mám ferodo speciál skoro ve všem a loňskou sezónu byli i v závoďáku a dobrý.
Datum: 05. února 2015 19:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Nekoukal jsem co tady sesa nabizí ale jezdily jsme 24h a vydrželi vpoho. Byli tedy ojetý ale ty železa po kterých jde primerák teď ale prý jsou kvalitnější
Datum: 05. února 2015 17:29
zdar draci dělam renovaci pionýra 21 a chtěl bych se zeptat jak se mám zbavit koroze na ráfku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2015 6:50
Jméno: standa
IP: uživatel17840
Pokud motorku chceš renovovat tak kup nový ráfky i dráty. Pokud "renovuješ" udělej jen kulisy a natři to na stříbrno. Rez neodstraníš. Už pod ní neni chrom.
Datum: 05. února 2015 6:50
četl jsem že to jde kyselinou fosforečnou je to pravda??
Datum: 04. února 2015 21:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Jediné co mě napadá nechat opískovat a nebo vyplést vybrousit a dát opět dohromady. U toho pískování by to mohlo zůstat vcelku. Zjisti co bude lacinější
Datum: 04. února 2015 20:29
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
zdar chci se zeptat jestli by šel motor z kulaté 350tky do rámu ze 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 22:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
rozhodně ne.... pokud teda nechceš rozřezat a posvářet půl motorky...
Datum: 03. února 2015 22:22
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
Světelné póly - ahoj, mám dotaz, jestli když nemám na mustangovi světla je vhodnější ponechat oba světelné póly, anebo je jedno zda je tam nechám či vymontuji. Respektive, jeden světelnej mi chybí, tak jestli bude lepší ho sehnat aby tam byli všechny a nebo tam ponechat jen zapalovací pól? Díky. Nějakou chvíli sem hledat tu v diskuzích, ale nenašel jsem odpověď, tak se snad neptám na něco co už tu x krát je
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 16:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Tenhle problém mi taky není zcela jasný. Už jsem se setkal se zapalováním, které fungovalo, jen když byly světelné cívky osazeny, jinak byla jiskra bídná. Dlaší zase fungovalo bez svět. cívek zcela bez problémů.
Datum: 06. února 2015 16:56
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
Díky, něco takového jsem potřeboval
Datum: 03. února 2015 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
Osobně bych je tam nechal, výstup zakostřil. jde o to že ikdyž alternátor nepracuje, tak plechy pólů uzavírají magnetické siločáry rotoru. Absence může mít negativní vliv na uchování magnetismu rotoru. Osobně mám zkušenost že rotory co se mi dostaly do ruky a nebyly skladovány v motoru osazeném póly byly "slabé". Odborné vysvětlení pro to nemám, ale právě proto bych raději osadil všechny póly ikdybych je nepoužil.
Datum: 03. února 2015 12:32
JAká je origo. Barva na předni vidlici a masku? Na pionyra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 10:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
Ral 7044
Datum: 03. února 2015 10:16
Cislo barvy?
Datum: 02. února 2015 23:51
Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
Datum: 21. dubna 2015 17:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
Datum: 05. února 2015 7:12
Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe..
Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady
Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
Datum: 04. února 2015 16:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17836
tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
Datum: 04. února 2015 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel17833
Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
Datum: 03. února 2015 22:31
Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu.. Díky za rady. Petr
Datum: 03. února 2015 18:21
Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic" PS - píst ti do hlavy nenaráží?
Datum: 03. února 2015 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel17833
Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
Datum: 03. února 2015 17:05
Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38??
Jinak díky za radu a odpověď
Datum: 03. února 2015 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel17831
To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
Datum: 02. února 2015 21:25
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
Datum: 02. února 2015 20:31
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
Datum: 02. února 2015 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel17831
Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
Datum: 02. února 2015 18:42
Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
Datum: 02. února 2015 18:20
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
čau seso chci se zeptat jestli ty blatníky z plastu máš i na 19 nebo 21 kolo, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:35
draku uz mam jeden zluty na skalde a nebo na trampa zeleny
Datum: 15. února 2015 11:35
jen na 19,, 2 jsou ty trampove zelene nebo zlute a nebo muzu splasit jinaci a le o trosko jsou drazsi,,jinak nou problem
Datum: 02. února 2015 22:26
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
Datum: 06. února 2015 11:49
díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ?
Datum: 02. února 2015 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel17831
Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
Datum: 02. února 2015 18:22
draci jak se jmenuje originál jawácká barva budu dělat 21 pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 23:49
A bílá na vidlice a masku jaka je origo.
Datum: 02. února 2015 23:49
Zdar. ČSN 8850.
Datum: 02. února 2015 5:51
Jméno: marek
IP: uživatel16838
Zdravím mam babetu 210 ZVL a když ji tlacim s vypnutým motorem tak mne jakoby porad zabíral kval, nevíte někdo čím by to mohlo byt? A ještě se chci zeptat, když je babetta studena a chci jet tak se mi dusí. Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 10:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Musíš zmáčknout na pravé straně motoru takové kolečko vedle zapalování zmáčknout o a pootočit abys měl neutrál.
Datum: 02. února 2015 10:41
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
Ahoj co má doma tak za studena se dusí každá babetta nechám jí chvilku proběhnout se sytičem a jede se jinak že zabírá když jí tlačíš tak mně to začala dělat po Go motoru a spojekale nějak to nezlobí tak to neřešim
Datum: 02. února 2015 8:15
ja jdu do kolen, ceska posta zdrazila ne o par korun baliky ale rovnou o 22kc,, http://www.novinky.cz/ekonomika/360399-ceska-posta-vyrazne-zvedla-ceny-baliky-podrazily-o-22-korun.html koukam ze sem to mel dobre nacasovane s ppl,,, sice sem se s ppl podrazil o 10kc coz je postovne na 140kc ale kdybych by ls postou,tak jsem v rom za 150kc,, coz ppl po tom tydnu posilani, musim rict za me, ,ze je to ok,,, nevim co draci doma na adresach,, ale zatim ejdna reklamace s nejakym ppl v danem rajonu co si dela co chce,na coz jdu psat na ppl at to da doporadku,, ja doufa, mi to draci odpusti ten radikal rez kdy jsem skoncil s postou ale fakt uz to neslo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2015 1:40
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
Ahoj draci.C.P.podle jejich jednání spěje ke konci svého podnikání.Bohužel život jde dál. DHL koupila PPL a mají doručovat zásilky do 24hod.Když mohu dávám přednost DPD ti jsou někde levnější i o 20Kč.než PPL.Seso -poklona jak jsi vše stíhal a ještě stíháš.Ale jinde už to mají jinak zařízené.A co příště.Zdraví máš jen jedno!!!
Datum: 26. února 2015 1:40
Jméno: standa
IP: uživatel17862
Jaká kachna ... je to pravda,zdražili jak prase...balík 2kg + s dobírkou je v BX teď dražší o 42kč, DR bez karty asi o 65,- oproti tomu BX dříve a v DR s kartou je to furt o 10Kč dražší jak BX teď ... za balik(bx) ,za kterej jsem dřív platil 112,- jsem teď platil (bx)153,- ... když jsme zkusili DR ,bylo by to za 177,-... a s kartou o pár korun míň (a to vyhrožovali,že s kartou bude na DR sleva 38,-) ... s timhle přístupem v roce 2018 asi rovnou končej,to už nebude mít cenu...
Datum: 13. února 2015 20:12
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
Seso, založ si u ČP kartu, na balíky do ruky jsou slušný slevy a největší sleva je na balík, u kterého je zadané i tel. číslo. To zdražování se týká hlavně doporučených a obyčejných balíků. Pošta chce, aby se balíky posílaly balíkem Do ruky a Na poštu.. Radikální zdražování je nesmysl ..hlavně nepodléhat mediálním "kachnám" z novinek
Datum: 09. února 2015 21:07
muzu na prani draka posalt ceskou postou ale to se musi drzet pak hesla,, kdo si pocka ten se docka, pac ja se na psotu dostavam jednou za 7 pracovnich dnu,takze drak muze pak cekat i 12 dni na balik,,sesa
Datum: 05. února 2015 15:39
Jméno: jarin
IP: uživatel17841
Já osobně si tvojí práce vážím a je mi naprosto jasné, že když je člověk sám není to žádná legrace a srovnávat moto ústí s fichtl krámkem by mě osobně nikdy ani nenapadlo, tam je to úplně něco jiného, u nich to je jako v marketu, když onemocní pokladní, nic se neděje, mají dalších pět a jede se dál. Člověk stárne a tempo upadá a tady to člověk za poslední roky vidí, jen by bylo škoda po tom co jsi vybudoval, aby to tempo skončilo úplně. Zkus popřemýšlet po nějakém kompromisu, když už musí být hlavní PPL, tak česká pošta jako vedlejší dodavatel pro ty co jsou časově zaneprázdněny s tím, že odesílání balíků bude provázeno jen v určitých dnech v měsíci a tudíž bude delší čekací doba. Není to sice super, ale určitě by to někteří fichtlaři ocenili více, než konec pošty úplně.
Datum: 05. února 2015 14:59
az to budu delat jako moto v usti tak budu mit na b´vyber klidne tri doruceni
Datum: 05. února 2015 12:50
draci tak to funguje kdyz je na to vic lidi,, ale jak to dela jeden, tak si ani jeden z vas krom me manzelky si neumi predstavit v jakych srackach ziju uz nekolik let, dva problemy,,,,1, je ze uz je k nabidnuti 4000tis polozek v kramku,, stoho nemuzu mit na skalde vsechno,,, 2, zakaznik nechce cekat a jam ma mlo cesu naskladnit co nei , pac nikdo nechce plati na dvakrat postovne a co nejdriv poslat vse k zakaznikovy,,, nechte me zit, zena se po me vozi za zadna dovolena, zadna sranda,, pac musim byt u pc a telefonu a vse tto provliknout aby draci a rodina mohla fungovat,,, a zaviram v nemoci, dovolenych a nebo kdyz je potreba resit rodinou pproblematiku,,, kazdy den mi chodi 40 meilu,,neumi si predstravi po tydnu zapnou comp,,, ono se vam to mluvi,, ja nejsem borec u konkurence co se vrati s dovolene pak zacne lidem slybovat ze to posle a pritom bude mit jeste mraky prace o ktery vi ze bude trvat v krecich jeste tyden ba dva nez to naobjedna skompletuje a posle,,
Datum: 05. února 2015 12:49
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
zákazník musí mít na výběr.....souhlasím s Jarinem.....obchod musí fungovat se vším všudy,počínaje odesláním zboží,výběrem a hlavně musí být otevřeno nebo zavřeno,jinak to Seso začátek konce...říká se tomu odliv zákazníku.........a je z čeho vybírat
Datum: 05. února 2015 8:42
Jméno: standa
IP: uživatel17840
Lze v každé druhé vsi s obchodem zřídit Parcel Shop PPL- smluvní výdejní i příjmové místo - třeba v sámošce. Dokud síť výdejních míst nebude dosahovat alespoň 50% pošt tak to nebude fungovat. Pokud nebudu doma,tak si určitě nepojedu pro balik do depa Řeporyje - Praha (40km) - depo pro oblast od Prahy na západ k Plzni ... ale tak ono se to snad podá,ale stejně by spousta lidí uvítala možnost volby mezi Poštou a PPL...
Datum: 05. února 2015 6:59
Jméno: Karel
IP: uživatel17838
Česká pošta měla zůstat na výběr. Mraky e-shopů má na výběr více dopravců a taky to funguje. Jinak tyhle dopravci vůbec neznaj místa a adresi, pošťáci jedou na jistotu. U ppl vždycky musím čekat před barákem aby to našli.
Datum: 04. února 2015 23:28
uprime receno, kdyby bylo min zakazniku, tak by bylo min prace, tudis bych svoje deti neukladal jen do poste ale bylo by vic casu na lumparny,, ale kdo vam vecer mapise odpoved na misl s echopu? tusim ze jeden s deseti prstu
Datum: 04. února 2015 19:02
ale prd draci,,sice jsem sem dalval nekolikrat anketu, pac jsem od zakazniku dostaval strasnou kurbu a to verte ze misto dvou dnu cekate nez to posta dovali za 4 dny,,tak uz lidem tecou nervy,,, ja zatim dostavam dekovny meili ze sem presel k ppl,, proste je to fakt ruzny pohledy, tu sem chodi jen malicke rocento na pokec asi tak 5% ze 100% zakazniku,,proto nemuzete me odsuzovat,, vim jedno,, na postu se neda spolehnout, na ppl jo,, a kdyz vas ppl ridis vyneha ci odflakne,tak jeho minus, vzdyvam prijde meil s infem, kdyz druhy den vam to neprijde pod ruce,tak na ten meil odpoveste, pac ten mel jde na zakaznickou linku kde se to se to opravdu resi,, ja sem napsal na jedno depo s tim ze jdnoho zakaznika v dane lokalite odflaknul, druhy den uz jezdil jiny ridic,, ridic vas muze odflaknout ale vedeni ppl uz rozhodne ne,,neumite si predstavit jak se pracovalo s ceskou postou,, uzaviram shop kdy vim ze nebudu moct pracovat, delam to sam,, jsem jen clove a nikdy netaham nikoho za nos ze to posl ua pritom vim ze musim se venovat rodine problematice a nebo pred vama je tolik obj za se k tomu dostanu za 14 dni,, kazdej si musi najit tu svou stranku,,, ja vim ze plesatim, vrascim a docela uz neni ta energie co byvala,, mozna to je tim ze kazdym rokem starnu ale nikdy si nenecham do toho mluvit,,lebo co jsem udelal,,to je made in sessa
Datum: 04. února 2015 19:00
Jméno: jarin
IP: uživatel17837
Jj, jen musím tiše souhlasit. O anketě PPL verzus česká pošta nemá cenu mluvit, už při druhém pokusu ADMINA o převerbování k PPL jsem se musel smát a když už to přišlo po třetí bylo mi jasný, že je rozhodnuto a i kdyby se zákazníci postavili na hlavu je to ADMINOVI jedno! Holt už neplatí pořekadlo: Náš zákazník, náš pán. Na fichtl krámku už to dlouho není ono, neustálé uzavírky a jen a jen výmluvy a hlavně sliby. Je to škoda, bývalo to tu super, ale současnost, tu ať si každý domyslí sám.....
Datum: 04. února 2015 16:46
Jméno: Karel
IP: uživatel17835
Přesně tak taky přemejšlim že kvůli tomu ppl s fichtl kramkem skončím
Datum: 04. února 2015 13:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Jinak k tomu vyjádření PPL ke změně dopravce, měl jsem přesně stejný problém, ani jednou mi nepřišel balík domů, ikdyž jsem seděl doma na zadku a čekal, když to byl asi pátý balík se stejným výsledkem udělal jsem na depu nezkutečnej vyrvál a následně i na centrále PPL, výsledek dopis z podobnou omluvou a výsledek další balík nedošel, druhý pokus a jel jsem opět na depo a balík byl navíc poškozený, další vyrvál, další omluva. Moje řešení PPL už nikdy víc. Kdyby jste viděli jak přímo na depu PPL s balíky zacházejí tak videa ALA česká pošta jsou slabý odvárek.
Datum: 02. února 2015 15:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
sorry, ale jsem opravdu dost zklamaný přístupem, několikrát anketa, pokaždé vyzněla pro poštu a stejně se využívá PPL, pro mě je to uplně v pr... pošta 3km, Seša 2km z práce, nejbližží depo které má normální otvíračku a ne do 16hodin je 25km, ptám se PROČ????? když už mám zaplatit proč si nemůžu vybrat
Datum: 02. února 2015 15:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
zvlášty, mám kartu české pošty a všechny balíky stojí jako dřív, jak jednoduché a ještě si ušetříte vypisování podacích lístků, pokud je možnost pouze PPL tak bohužel na FK končím, nehodlám si pro zboží jezdit 25km na depo
Datum: 02. února 2015 14:48
ja myslim ze se da vse resit, zakaznik si stezoval na stele problemy s ppl v danem kraji a ejhle....Dobrý den,
Přes opakující se problémy na lince 06062 jsme od dnešního dne provedli zásadní změnu - výměnu dopravce a řidiče na této lince. Věříme, že tato změna zajistí kvalitní rozvoz a svoz zásilek v dané oblasti.
S pozdravem
Datum: 02. února 2015 8:13
Jméno: standa
IP: uživatel17828
Tak to je asi nereálný posílat poštou dvakrát za měsíc,to bych vůbec neřešil,to nemá význam. Docela se ale divim,že se ti to PPL vyplatí,protože jsem koukal na cenik a to je ranec,kam se sere pošta...asi máš spluvní ceny,ale i tak mi to přijde trojnásobek proti poště za ty malý rečka... Jinak poštu vedou do záhuby,potřebujou ji zrujnovat a pokud možno z ní ještě vyvést co nejvíc peněz někam pryč a pak se prodá asi PPL za zlomek ceny....
Datum: 01. února 2015 23:16
a ke vsemu sem po tich letech zmeni leve menu vybru motorek ve schopu,,aby neco bylo noveho aspon pac ja sem s casem uplne na nule
Datum: 01. února 2015 21:11
prave stando me hlava nebere,, proc tak brutalne zdrazuji, doufam ze to zdrazeni cele dostanou zamestnanci a nebo do postovniho prasatka a blbosti, hele a co udelat vymecne poslani postou,, ale na psotu se dostanu dvakrat do mesice,,, to draci neprekousnou
Datum: 01. února 2015 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel17825
Teď jsem čet ty novinky a musim říct že mi hodně nasraly. Protože jejich baliky do ruky jsou naprosto k ničemu a lidi furt radši posílaj RR ,AA či BA nebo BX tak to zdražily na cenu DR...neskutečný ... pošťačka za přepážkou ti bude mermomocí cpát balik do ruky, s tim že je do ruky a do druhýho dne doručeno, přitom přijde normálně do třetího dne jako BÁčko za skoro poloviční cenu a na poštu si pro něj jedeš stejně ....
Datum: 01. února 2015 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17825
Já jsem orodoval o zachování druhé možnosti vybrat i ČP myslím dostatečně,Sesa řek ne,jen jeden dopravce. Pro mě je PPL psycho a to "jen" chodím do práce,,,,navíc PPL vozí hlavně dopo a to je opravdu většina dráčků ve škole a my draci jsme v práci. Seso nechci tě strašit,ale muže se stát,že nebude doručeno...a jestli ti pak ta PPL bude baliky vracet a nebo co s nima udělaj???? Navíc to co jezdí tady na kladensku,tak to jsou s odpuštěnim zmrdi... ty co znam jsou si schopný podepsat přepravák sami a balik hodí do konťáku... pokud tam teda neni dobírka,tu řeší...ale jak vědí co kam vezou a je to zadarmo tak nezájem... Pošta je pošta... nejsi,nejsi,hoděj papír a jeď si na poštu... špatný služby,nespolehlivý,drahý,ale doručování supr...
Datum: 01. února 2015 20:10
samozřejmě výdejní místo je fajn, ale do města projedu ještě víc než bych si připlatil za poštu kamion Žabka k nám zavítá jednou za měsíc...
Datum: 01. února 2015 20:03
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Poštovné si platí zákazník, tak by si také mohl rozhodnout jakou službou mu bude balík doručen, aby s doručením měl co nejméně potíží. A pokud v dané lokalitě není sběrné místo PPL, tak je s doručením skoro vždy problém, zejména pracující a studenti. Pro někoho je téměř nemožné být v pracovní době doma. A co se stane s nedoručitelným balíkem? Si myslím že prodejci by mohlo být jedno jakou službou rozesílá.
Datum: 01. února 2015 19:52
fuha, to me mrzi,, mel jsi mi napsat a ja bych napsal do ppl spavnaty libesbrif,, je mi jasny se skolaci to dostanou poradne vyzrat tuhle zmenu,,ppl slibujesdvojnasobit vydejni mista http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap a super bude ze v polovine roku najede cela sit potravin zabek jako vydejni mista a ty maji od 8 do 24 hodin otevrenokazdy den v tydnu,,, hele za ty prachy o kolik to zvedli bych uz opravdo do toho nesel
Datum: 01. února 2015 19:44
Ahoj Seso, ačkoli jsem ti do vzkazu psal že bývám doma po třetí hodině tak mi v 7 ráno volal borec že mi to veze ( v tu dobu jsem na cestě do školy, cca 50km od baráku) a když jsem mu řekl jako že doma budu odpoledne tak mi řekl že odpoledne mi to nedoveze a ať si to nějak zařídím a dám mu vědět... nakonec mě zachránil kámoš s chřipkou kterej leží doma a měl dostatek peněz při ruce... prostě zlatá pošta která ti to doveze na poštu a odpoledne si to vyzvedneš...
Datum: 01. února 2015 19:36
Jméno: Mara
IP: uživatel16838
Posl.aktualizace: 01. února 2015 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel17825
Brisk N15C,,,do ničeho dražšího bych neinvestoval...
Datum: 01. února 2015 21:10
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Čau mam jawu 555 a zdá se mi,že má strašně velkou spotřebu.Na plnou nádrž ujedu pouze cca 80-90 km.Trysku mam 65 a jehlu uplně dole.(první drážka ze shora).Máte někdo nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 19:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
No tak ten výfuk by na to mohl mít vliv. Dej tam alespon nejakou drátěnku aby to tak rychle neletělo ven. Uvidíš
Datum: 02. února 2015 19:09
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Svíčku mam bohužel černou. ,ale na chod motoru si nestěžuju,ten šlape jak za mlada a menší trysku jsem nikde neviděl.A sání bude asi ok,tam je jen kus drátěnky nic jiného.Jedině mě ještě napadá výfuk,kterej mam vykuchanej
Datum: 01. února 2015 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel17825
To žere dost,pařez umí i okolo 2L na 100,vždyť to má karburátorek jak prd a motor se sotva točí. Koukni na tu svíci,ta napoví. Když jsem jako kluk měl motokáru s motorem z j555 tak to na plnou nádrž benzínu (z S11) jezdilo celej víkend ... když jsem tam pak dal motor z j21 tak to žralo jak tank a banda byla prázdná už v pátek večer ale určo na to svym způsobem mělo vliv i to,že motor z pařeza fungoval jak stabilák,i krokem to furt jelo za 3,na dvojku se i rozjíždělo a pak ten motor z fichtla 21 se musel vytáčet,neměl takovej dobrej spodek,ale jelo to víc,takže sme se s nim líp vyblbli motor z pařeza byl zase výbornej na jízdu bokem po fotbalovym hřiští vzpomínky no ...
Datum: 01. února 2015 19:09
Jméno: Michal
IP: uživatel17826
Jawa 555 ma 3L nádrž nie? Tak to potom nezere až tak veľa .
Datum: 01. února 2015 18:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Kolik se dá ujet na nádrž nevím ale podívej se na svíčku jakou má barvu. Podle toho se dá poznat jakou máš směs. Nejlepší je taková do cihlova. Když bude tmavá tak je něco špatně. Pak dát menší trysku a a kouknout na sání. Že máš jehlu dole by nemělo mít vliv jehla má vliv na spodní otáčky. Po přidání více plynu se jehla (vyzařuje) z provozu
Datum: 01. února 2015 18:17
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
Ahoj potřebuju poradit nejedná se o fichtla ale o sachs hercules prima takový moped a jedná se o zapalování chybí tam cosi co má držet kondenzátor aby nevyjel a nedřel o rotor tak si říkám jestli by stačilo kdybych kondenzátor dal mimo zapalování na drátek od zapalka jestli by to fungovalo stejně ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 12:34
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
No upřímně... proč se ptáš a nevyzkoušíš to? Viděl jsem u Jawa-ČZ 150 že kondenzátor nebyl v motoru, ale v bakelitové spínačce v nádrži... dobrej metr kabelu
Datum: 02. února 2015 12:34
Jméno: martin
IP: uživatel13882
fungovalo. kondenzátor připojit na stejné místo a kostru kondenzátoru ukostřit
Datum: 01. února 2015 16:25
Jméno: michal
IP: uživatel17796
zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
Datum: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: michal
IP: uživatel17796
5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
Datum: 31. ledna 2015 20:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
Datum: 31. ledna 2015 20:23
chlapi jdou nějak zadní tlumiče na mustangu rozebrat nebo namazat aby to více pružilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jestli se nehejbou tak počítej s tim, že stejně bude vyrezlý nebo vydřený táhlo pístku, takže budou ko... posledně když sem repasoval tlumiče pio, tak sem je skládal z dílů asi pěti tlumičů..... jinak k repasi potřebuješ do každýho tlumiče 2 o-kroužky (rozměr teď nevim, ale ten co jsem našel v katalogu nebo dílenský příručce neodpovídal!) a něco, čím nahradíš zaručeně rozpadlou koženou manžetu... pak samo potřebuješ olej, teď nevim, jestli jsem dával čistou hydrauliku, nebo jsem jí říznul s motorákem)... jo a ani po repasy od těch "tlumičů" nečekej zázraky...
Datum: 01. února 2015 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel17825
Když jsou zadní tlumiče tuhý a a vcelku tvrdý tak jsou DOBRÝ. Jak houpou mužeš je vyhodit,to je v zatáčkách s nerovnostma o hubu.
Datum: 01. února 2015 7:37
Jméno: k
IP: uživatel14122
za ty leta už jsou pružiny unavený,přepouštění oleje taky KO....skusit sehnat novější
Datum: 31. ledna 2015 21:31
chápu mám ho od roku 1971
takže ty tlumiče mají už něco zasebou
Datum: 31. ledna 2015 21:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Tlumiče rozebereš že zmáčkneš pružinu a v horním oku(když to okartáčuješ) najdeš na vyražení tak 1mm tyčinku. Když ji vyrazíš je to na závit. Nejlepší to dát do truhlářského svěráku v normálním to bolí. Nebo to dělat ve dvou ale jde to. Aby to více pružilo??? Záleží jak? Tuhost pružiny? jedině ji nastavit. Aby to tlumilo? Nad spodním okem v ty nádobce musí být lej-dolu to má jít lehce,nahoru musíš cítit odpor. Ale podle věku mustangu žádná hitparáda-je to prostě na silnici
Datum: 31. ledna 2015 20:35
|
|