video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel17808
Chlapi cim vylestit chrom ? Proste ho ozivit ... Dij
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 19:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
Ruco vede silichrom a pak lestici kotouc se zelenou pastou co je ve tvaru cihly
Datum: 27. ledna 2015 19:39
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Silichromem
Datum: 25. ledna 2015 20:15
polít CocaColou a leštit alobalem
Datum: 24. ledna 2015 21:43
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
většinou stačí hadr namočený v tech benzínu pokud to nejde tak mosazný kotuč na vrtaču. pokud to chces fakt hodně dobré tak sa používaju něake leštící pasty
Datum: 24. ledna 2015 20:02
Jaky je rozdil mezi dvoukrouzkovym pistem a tri krouzkovym na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 19:21
díky
Datum: 24. ledna 2015 19:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
3 krouzkac by logicky mel lip tesnit ale je to prehmat ..vetsi treni ve valci nestastne umistene zamky ..2 staci a o kurvitko min
Datum: 24. ledna 2015 10:12
Myslim vyhody a nevyhody.
Datum: 24. ledna 2015 9:35
Jméno: Jawa
IP: uživatel17806
Přesně jeden kroužek.
Datum: 24. ledna 2015 1:52
čau draci dělal sem u mustanga go motoru generálka klikovky nový ložiska nový gufera nový pístní kroužky a dal jsem tam ojetý pist tri krouškový a ojetý valec a nejde me to do otacek jestli to nevadi kdyz tamto je novy a valec starý s pistem a oboji je A jestli to je ono co to dela zeto nejde do otacek prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 20:16
mustang už jede.
Datum: 27. ledna 2015 20:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Co se týče toho předstihu. Nejdříve si nastav odtrh-dej píst do horní uvratě(nejlépe místo svíčky tyčku nebo menší šroubovák). Toč rotorem(pozor na správný směr otáčení-doprava nebo si nejdříve šlápni nakopávackou at vidíš kam se točí). Pak nastav odtrh na kladivku. Potom teprve nastavuj předstih aby se ti kladivko začalo otevírat 2-3mm před hor.uvratí. Za chodu nic nesešteluješ
Datum: 27. ledna 2015 19:21
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
a vystružoval jsi ho předpokládám ručně že? pokud jo tak některy ojnice nemaji horni ojnični oko bez pouzdra vyvrtany přesně kolmo na osu válce,to nevadí pokud po nalisování nového pouzdra přestružuješ na frézce,kde to upněš ke stolu a kolmost to udělá, ale když to děláš ručně tak akorát okopírujěš tu výchylku a píst běhá ve válci šikmo a nejde do otáček.
Datum: 26. ledna 2015 10:30
1:33 stihl
Datum: 25. ledna 2015 22:07
Jméno: Homolka
IP: uživatel13386
A dáváš množství oleje pro záběh? A jaký?
Datum: 25. ledna 2015 20:21
Jméno: ja
IP: uživatel16483
nastartuj povol trochu kladívka přidej plyn a pomalu zvetsuj odtrh sam to ale neudelaš
Datum: 25. ledna 2015 19:14
O kolik priblizne?
Datum: 25. ledna 2015 18:18
Jméno: ja
IP: uživatel16862
tak zvetsi trochu odtrh
Datum: 25. ledna 2015 17:03
je cajk
Datum: 25. ledna 2015 12:29
Jméno: ja
IP: uživatel16862
předstih
Datum: 25. ledna 2015 0:23
jj je vyměněno
Datum: 24. ledna 2015 18:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
píšeš generálka klikovky, to jsi měnil i pouzdro na ojnici?
Datum: 24. ledna 2015 9:45
Jj tu jsem dal dolu
Datum: 23. ledna 2015 23:29
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
Nedál jsi naopak píst,šípka co je na pístu musí sněrovat směrem k výfukovímu kanalu.
Datum: 23. ledna 2015 23:27
Na nic si nevzpominam vse ho co tam ma byt tak je kdyzjsem to skompletoval tak ten vecer cca tak hodinu jelo pak uz byla tma druhy den rano nato nasednu roztlacim a nic a od te doby to nejede .
Datum: 23. ledna 2015 23:21
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
tak třeba ložiska šli po montáži snadno točit ? nebo nezapoměls tam dat někde gufero ? prostě skus si spomenut jak si to montoval jestli tam něco nesedělo tak jak mělo nebo se musela vynaložit větší síla atd... taky mě to kolikrát nejelo nevěděl sem proč rozebral sem to nic sem nenašel tak sem to zas složil a už to jelo proste skusím to dat třeba do jiných karteru atd... tak sem to dělal kdysi já když sem v práci netrávyl celí den, ted mě ty motorky jenom stojíu v garáži a není na to čas.
Datum: 23. ledna 2015 23:05
takze pochybuju ze to bude elektrika
Datum: 23. ledna 2015 22:39
Nikde to nepodfukuje a nez jsem zacal delat go.motoru tak to bezproblemu jezdilo
Datum: 23. ledna 2015 22:38
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
nevadí že máš ty dvě věci staré. skontrojul jestli ti to někde nefučí třeba pod válcem nebo karbecem nebo elektrika to može dělat na tech pinckoch je to zapalování dost často dokur****
Datum: 23. ledna 2015 22:34
Jméno: Daaa
IP: uživatel17805
Zdravim, chcem sa spytat. Kupil som druhy stator 355 (pouzivany), povodny mam 354 (na skladanej moto takze bohvie skadial), avsak narozdiel od mojho je na nom regler, ten som odmontoval...otazka avsak nastava, vnutri je taka mala asi 2cm siroka civka, po povovleni srubku sa cela rozvinula (vypletla). K comu sluzi tato cievka a potrebujem ju ak mam regler pod sedackou? Na starom statore nic take nevidim... Je to na Panelku 350. Za rady vopred dakujem. D
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 12:37
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
LED náhrady jsou k ničemu. je to na dlouhé povídání, ale právě proto, pokud nahrazuju žárovky LEDkama v koncové svítilně, tak dělám celé světlo nově (koukni na můj web btelectronic.sweb.cz jsou tam konkrétní řešení). Vyrábím si raději sám i bajonetové kontrolky, ale už používám teplé supersvítivé bílé LED. Už měl kamarád problémy s STK když bylo světlo moc studené.
Datum: 03. února 2015 12:37
Jméno: Daaa
IP: uživatel17829
Niekde som videl nahrady tychto ziaroviek, robia sa uz aj LED, takze 45W by to mohlo utiahnut ;D
Datum: 02. února 2015 13:29
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
No a ještě dodatek... 45W je na bezpečný chod málo... 25W přední světlo, 5W zadní světlo a tak 15W zapalko... a jsme na 45W odběru (bez brzdového světla, obrysovky v lampě , kontrolce světel a podsvícení tachometru). Jenže... kdepak máme přebytek pro dostatečné nabíjení akumulátoru? Já bych tam viděl nejméně 10W aby to za něco stálo... 5W je absolutní minimul ale pro pojíždění ve městě prostě míň jak 10W nemá absolutně smysl...
Datum: 02. února 2015 12:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
no jo, pravda... spotřebiče se dejme tomu dají uhlídat, zkrat ale těžko... dík za rozšíření obzoru, teď už jen doufat, že ničeho podobného nedojde moje 354...
Datum: 30. ledna 2015 19:52
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Pokud použiješ jiný rego, v podstatě jsi vyřadil proudovou regulaci maximálního zatížení rotoru dynama. Pokud Ti spotřebiče nepřekročí 45W, tak je to Ok, jenže nemáš pak ochranu proti zkratu na kabeláži a taky ochranu proti přetíženéí během brždění (když svítí brzdové světlo) a blbýmu nápadu dát dopředu 35W žárovku nebo přidat blinkry.... V případě přetížení či poruchy dojde k tepelnému přetížení izolačního laku, uhelnatění izolačního papíru, někdy dojde k degradaci cínu (nemusí vést proud) kterým jsou přiletované dráty vinutí ke komutátoru a někdy dokonce k vytečení cínu... když k tomu připočteš stáří izolačních pryskyřic, měl bys bejt dost vystrašenej než aby jsi dával rego co tam nepatří. Není lepší libůstky než zůstat viset s motorkou daleko od domova...
Datum: 30. ledna 2015 13:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Chong: o co přesně jde? proč by nešel použít 75W regulátor pro 45W dynamo, pokud se ohlídá příkon spotřebičů? Ptám se jako elektoamatér se skušeností odborníka, na slovo vzatého
Datum: 29. ledna 2015 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Pepo co píšeš za kraviny!? Rego musí být o stejném reguklovaném výkonu jako rotor (dynamo!) kdo Ti tohle nabulíkoval! Stejně tak rego... rego koupíš jaké potřebuješ, jen dneska těžko relátkové, osobně kupuju od AEV a je to lepší než relátkové rego, které stejnak drtivá většina ani neumí seřídit... Daaa.. no jestli myslíš že ježdění 45W dynama s 75W regem je zachovávání veteránů, tak je to stejný jako když ho vezmeš na kros projížďku do lesa.. už jsem takového veterána dohromady dával... moc z něj použít nešlo a to včetně rotoru dynama spáleného na uhel a s kterým bych se bál jet jen za roh aby mě dobíjení nenechalo ve štychu.. prostě kovářská mentalita k veteránům nepatří... a k chlubení to není...
Datum: 27. ledna 2015 21:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
Proste tu civku nech odpojenou k tvemu rele nepatri zapoj to a jezdi protoze statory jsou de facto stejne lisi se jen detaily ...pokut se doresi svorky a odpojeni te civecky muzes ho dat i na 75 rotor a ano relatko musi byt vzdy silnejsi nez vykon dynama ...dnes jine nez 74 w nekoupis
Datum: 26. ledna 2015 11:44
Jméno: Daaa
IP: uživatel17809
Chongu, ja to take uz kupil...koli takym ako ja co sa radsej spytaju ked uz daco rozoberu a nevedia, tie moto este dnes jazdia aj mimo veteranskych srazu...len tak...
Datum: 25. ledna 2015 0:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
Ten odpor je tam pro jednocivkove rele pro to tvoje se odpojuje...inu vyzkousaj uvidas
Datum: 24. ledna 2015 10:57
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
není to cívka je to odpor... a víc se radit bojím, páč to vidím tak že rotor bude 45W ale rego 75W a tady je každá rada drahá.. právě kvůli takovejm jako jsi ty se mi doma válej v syslátech rzuhelnatělý rotory zralý na převinutí...
Datum: 24. ledna 2015 8:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 0:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
Tak jezedaci pripravovali traktory na tp...rez to schova barvu ozivy a i hrzatina se leskne...dokonce se objevi i linky
Datum: 27. ledna 2015 0:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
Hmej to naftou....
Datum: 26. ledna 2015 23:59
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
proč chses vypadat tak že nemáš ani na chleba ? jestli chces fakt vypadat tak žes tu motorku našel v potoku tak to nechaj tak na technyckej s něma pokecaj, zaftipkuj a projde ti to aj kdybys jim donesl jenom spzku. a barvu daj přepsat na hnědo a nemusis nic lakovat ani nebudes za idiota kterí lakune jen pulku motorky
Datum: 23. ledna 2015 19:17
Jméno: yuri
IP: uživatel16260
foto je len ilustračné ale pre názornosť som ho tu dal
Datum: 23. ledna 2015 0:14
Ahoj holky a kluci. Nevíte někdo jak vypadá přípravek na stáhnutí klikového hřídel ze strany od spojek, nebo nevíte jak ji sundat ? Jedná se o Babetu 207 a motor už mám rozpůlený. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:48
Jméno: Velc
IP: uživatel17804
Děkuji Yuri. Zkusím to.
Datum: 23. ledna 2015 23:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel17674
Datum: 23. ledna 2015 7:29
Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
Datum: 25. ledna 2015 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel17810
No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
Datum: 25. ledna 2015 11:15
Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
Datum: 24. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
Datum: 23. ledna 2015 19:26
Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
Datum: 23. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Uchcává se to. Vysoká hladina.
Datum: 23. ledna 2015 15:36
Vyzkouším Díky a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
Datum: 22. ledna 2015 20:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
Datum: 22. ledna 2015 20:04
Čus draci, nevíte někdo jak je přidělaný sedlo na jawettě? Odepište nebo jestli někdo Máte fotky ta prosim Pošlete na mail andrewop89@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 17:00
Jméno: solf
IP: uživatel17547
Se stadionem to má jen podobné sedlo. Sedlová trubka je ale utažená stylem trubky u řidítek, tzn. dole obsahuje kužel a na vrchu trubky je dlouhý šroub, který když utahuješ, tak to rozvírá spodek té sedlové trubky a tím se to dotáhne. Problém je v tom, pokud je sedlová trubka doražená až dolů, tak ani po částečném povolení toho šroubu si nepomůžeš vyklepnutím a uvolněním. Je to peklo.
Datum: 22. ledna 2015 17:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
Stejne jak na s11 a starem jizdnim kole ...proste utazene kolem trubky strcene v ramu ....jinak jaweta standart ma stejne sedlk jak s 11 da se sehnat replika na sport patri penove
Datum: 22. ledna 2015 14:13
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Vlastní tu někdo, nebo má někdo zkušenosti s CO2 svářečkama na dutinkový drát? Jakoby obalená elektroda naruby, s podavačem... Jde mi hlavně o svařování slabších plechů kolem 1mm, na silnější materiály mám trafo. Chci něco pro kutila, nerad bych řešil plnění lahví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 21:40
Jméno: olous
IP: uživatel1893
je to einhell bt-gw 170 ... uz jsem delal i docela dlouhy svar - cca 80 cm a valil jsem to ne uplne v jednom kuse, ale da se rict s minimalnima prestavkama a zadny problem s prehrivanim atd...
Datum: 29. ledna 2015 21:40
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Olous a co to máš? Mě každej od einhela nebo berlana odrazuje :/
Datum: 26. ledna 2015 22:31
Jméno: olous
IP: uživatel1893
kdyz jsem hledal svarecku, tak se mi taky libila cena svarecky na dutinkovy drat, ale nakonec jsem koupil na bazosi klasicke CO-cko i s flaskou (hasicakem) za 5000,- ... spokojenost...
Datum: 23. ledna 2015 21:29
Cočko je ještě v pohodě...já teď řeším láhev na argon a vstávají mi vlasy hrůzou když vidím ty ceny... asi se budu muset spřátelit s nějakým potápěčem kterej mi sežene lahev na vzduch
Datum: 21. ledna 2015 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17802
No vidíš,brácha nic neřikal,my se ho vlastně ani neptali,, pro příště supr,mam to za humnama. Díky.
Datum: 21. ledna 2015 17:18
Stando zajeď si do Strašecí do traktorky...brácha tam chodil do školy, ne? Tam na dvoře v jedné té hale měl pan Kudr technické plyny. Nedávno umřel a vede to jeho žena snad. Ještě když byl živ tak mi dal ten upravený hasičák, a od té doby si tam jezdim plnit. Maji tam vždycky naplněných třeba 15 hasičáků, tak to beru výměnou.
Datum: 21. ledna 2015 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel17802
Kolečko řekni víc. Řešili jsme teď něco podobného s velkou flaškou na Biogon (směs CO2 + dusík),potřebovali jsme naplnit záložní lahev z hospody,vesměs jsem ji využíval jen já pro svoje potřeby,pak nám v létě lehnul kompresor a vyjeli jsme ji do mrtě,lahev byla naše odkoupená před skoro 12 lety od původního provozovatele hospody,odmítli nám ji naplnit,táta si od nich musel vzít za drobný poplatek jejich lahev do pronájmu a až tu nám naplnili. Když to vemu kolem a kolem,stačila by nám ta stará naplnit CO čkem...brácha by na ni mohl vařit a já příležitostně točit pivko k prasátku na grilu... to jde? A nebo jsme se předtim obrátili na špatnou firmu? Kdo ti to plnil? Dík za info
Datum: 21. ledna 2015 15:13
Nevim přesně, dával jsem tam nějaké flašky na protiúčet. Ale podle mě naplněná flaška tě bude stát tak 700kč, plus těch 250kč za každé další plnění. Flaška bude tvoje, žádný nájem se neplatí.
Datum: 21. ledna 2015 12:36
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Kolik stála úprava hasičáku?
Datum: 21. ledna 2015 12:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
což asi budeš muset......tím jsem nemyslel mic špatného,ale tu láhev buď musíš koupit nebo řešit jako kolečko.....
Datum: 21. ledna 2015 11:53
Jakoby...dá se s tim vařit, ale pro tvoje účely bude daleko lepší klasické COčko s ochrannou atmosférou. Ten svár to daleko lépe ochrání před okolními vlivy. Jinak jestli můžu říct za sebe, tak jsem koupil klasické COčko. Jako flašku používám upravený sněhový hasičák - v plnírně mi z toho vyndali stoupačku a má to ještě platnou tlakovku, takže to jde legálně naplnit. Za naplnění 6kg plynu platím asi 250kč. Takže z mého pohledu jsou tvé obavy z flašky liché. Navíc porovnej cenu trubičkového drátu a klasického...
Datum: 21. ledna 2015 11:30
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Takovýdle odpovědi jsou po celým internetu, proto nikdo neví jak to vaří a jestli se to vyplatí. Podobný odpovědi si nechte pro sebe. Děkuju!
Datum: 21. ledna 2015 10:43
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
což asi budeš muset.....
Datum: 21. ledna 2015 9:11
Jméno: petr
IP: uživatel17309
nevali se vam nekomu doma nahodou motor z ČZ 175 typ 477? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 14:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
Mam tu i s fakturama po go za 6000 vybrus a klika z votic ferodo repas lamely...
Datum: 21. ledna 2015 14:44
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
Zdar draci, potřebuju poradit. Mám možnost koupit tp na pionýra ale je v depozitu. Muj pionýr ovšem není ještě složený a bude tak za měsíc. Jak to mám udělat a nebo jde to vůbec z toho depozitu odstranit? Moc tomu nerozumim předem děkuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 18:14
Jméno: hejňa
IP: uživatel11766
a tachometr (ale extra důležitý to není)
Datum: 24. ledna 2015 18:14
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
Musíš mít s sebou i plechařinu, aby mohli zkontrolovat barvu.
Datum: 21. ledna 2015 18:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
Je to jak rika kolecko ale musis mit ram se stitkem narazenym nacisla z papiru ..a samo koupil si torzo motocyklu ne samotny papiry..pokut to splnis tak prepis nejak. Dopadne samo s ramem a castma motorky musis prvne na evidencku
Datum: 21. ledna 2015 15:48
Přepsat v rámci depozitu to podle mě stále jde. Přepíšou to na tebe, ale nevystaví značku ani ORV(OTP).
Datum: 21. ledna 2015 11:31
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
Zdarec není náhodou podmínka pro vyjmutí z depozitu zákoná pojistka a stk?
Datum: 21. ledna 2015 7:43
zajed na evidencku s ramem, stitkem, motorem a pneu. Pak na dopravku at ti udelaji prepis. Az opravis udelas stk.
Datum: 20. ledna 2015 22:03
Jméno: jc3
IP: uživatel17800
Polopřevod už není, převádí se to rovnou na nového majitele. Pokud nemáš složenou motorku, tak to nevadí. Na evidenčku složená být nemusí, musí být komplet, kontrolují se čísla, pneu, barva, atd. Domnívám se, že nedostaneš malý TP a vyřadí to z provozu (novodobý depozit). Až uděláš STK, dostaneš malý TP. Jestli se nepletu, tak nově je dán i termín do kdy se musí vozidlo po změně majitele přehlásit, jinak hrozí flastr...
Datum: 20. ledna 2015 21:41
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
A jde to nějak dat do nějakeho polopřevodu? Když nemam ještě motorku složenou?
Datum: 20. ledna 2015 20:10
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Od nového roku jsou změny s přepisama i s depozitama(samozřejmě k horšímu). Nejideálnější zajít na dopravku
Datum: 20. ledna 2015 19:27
Ahoj,chtěl bych se zeptat jesli jsou kola na jawu dandy 50 stejná jako na Dandy 125. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 7:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
ne
Datum: 21. ledna 2015 7:41
Hojte chlapy, máte zkušenost se startovacím segmentem co tu nabízí Sesa? Mám neblahou zkušenost s jedním segmentem od jiného prodejce a nerad bych znova koupil něco co se za měsíc ožvýká Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel17802
To se stává,když je nakopávačka špatně vymezená (což má polovina lidí),pak zuby nezabírají na plnou plochu ale jen hranama a pak se to dřív a nebo pozdějc strhne u starýho i replikovýho segmentu. U replikovýho někdy dřív. Koukni u rozpůlenýho motoru,jak to proti sobě sedí,většinou chce nakopávačka vypodložit za o-kroužkem alespoň jednou obyč podložkou. Eventuelně se muže ta podložka muže dát i do motoru mezi segment a druhej karter...uvidíš... někdy je potřeba,někdy ne...záleží taky hodně na tý ose (či jak to nazvat?) ... nevim proč,ale nejsou všechny stejný ... respektive neseděj stejně ... asi kvůli konkrétní poloze kolíčku na segment či zářezem pro klínek ...
Datum: 21. ledna 2015 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
Myslim ze logicky vyrobce nahrad dilu na 50 let stary kram bude jen jeden ale prekupniku mnoho takze pokut najedes tolik ze replika nestaci dej starej original
Datum: 21. ledna 2015 14:40
Jméno: cucak
IP: uživatel17789
zdar je mozni ze motorka 350/639 a motor mam 638 a tak isto to je aj v tp i v sude ...je to origynal ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 18:13
Jméno: hejňa
IP: uživatel11766
Mám 639 a v TP mám psáno motor ČZ 638-3. (ta trojka je taky důležitá). Zbylá čísla jdou z tp vymazat.
Datum: 24. ledna 2015 18:13
modely 638, 639 a 640 maj jenom jeden typ motoru a tim je 638, takže to origo je
Datum: 20. ledna 2015 20:55
Zdar draci. Máte nějaké zkušenosti s karbecem Pio 2917 Psb polské výroby?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:52
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
Ptám se asi proto, abych se dozvěděl jestli ten karbec funguje dobře. Až se naučíš kde se píše tvrdé a měkké i , tak budu rád za tvůj názor.
Datum: 23. ledna 2015 23:52
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
proč se ptáš ? jen blázen bi koupil polskí ošizený karburátor za 600 když na burze koupíš za 70-100kč poctiví československý karburátot.slišel sem že sa tomu polskemu seká šoupě ale zas na druhu stranu je hezčí takže na vístavu by byl asi lepší.
Datum: 23. ledna 2015 22:45
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Zdar hoši jaké je číslo originální oranžové barvy na babetu 207? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Pročpak?
Datum: 31. ledna 2015 21:00
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
kámo tvoje problémy bych chtěl mít
Datum: 23. ledna 2015 19:19
Jméno: michal
IP: uživatel17796
cau draci mam dotaz jak se pozna funkcni volnobezka co je v motoru u babety 210 mam jich par doma vyndanejch a nvm jak ma fungovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 12:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Nevím jakou volnoběžku máš na mysli. O jediné volnoběžce co vím tak je v zadnim kole. V motoru jsou odstředivé pakny
Datum: 24. ledna 2015 12:01
Jméno: Petr
IP: uživatel17795
Čau draci, chci se zeptat jak nejsnadněji předělat zapalování na motoru z Jawy 250/590, abych se zbavil baterky. Motor mám na motokáře, takže mi jde jen o jiskru a o spolehlivé starty. Je to nejlepší předělat na zápalko z pionýra? A ještě jestli můžu použít hřídel na pravé straně za řetězovým kolečkem na tom samém motoru k řazení? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 8:31
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
No a co třeba koupit akumulátor, třeba ten nejlevnější se dá sehnat za 300kč. Za předpokladu že uhlíky jsou OK a rego funguje je to mnooooooooooooooohem levnější než zhánět zapalko z babety a upravovat ho. Baterka Ti vydrží tak dva roky a s ní budou straty rozhodně nádhera než atletika se startováním zapalka z babety.... Abys pochopil provozní podmínky babetího zapalka, podívej se jak rychle se otáčí rotor babety a jak rychle se otáčí rotor panelky při startech.... ano mnohonásobmně pomaleji, tedy pámbustebou abys při takových otáčkách vůbec jiskru s babetím zapalkem získal , páč otáčky startu zvedneš jedině tak že shodíš ze stojánku, a pěkně se s máňou proběhneš
Datum: 24. ledna 2015 8:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
Ps na vebu motoservisu jakuba je clanek o prestavbe na bezkontakt z babety ..to zapalovani dava kvalitnejsi jiskru..jen ty mezikusy nemusi byt udelany tak pekne...a razeni jde udelat jak pises ma to tak napr trikolka velorex
Datum: 21. ledna 2015 23:58
Jméno: Petr
IP: uživatel17795
Díky moc
Datum: 21. ledna 2015 23:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
Ta podlozka je vysoka rovnych10 mm staci urezat spodek origo dynama
Datum: 21. ledna 2015 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel17802
Rád bych,ale nemam je,nezlob se. Tenkrát jsme odtahli mašinu k jednomu známýmu,popsali jsme mu co od něj chcem udělat a on to přímo dopasoval. Bude to už tak 10-12 let. Neboj,když nasadíš magneto na kliku a vložíš stator do karteru,tak hned uvidíš co je potřeba,nic složitýho.
Datum: 21. ledna 2015 20:38
Díky za rady. Stando poslal bys mi rozměry té podložky? Klidně i na mejl. Díky
Datum: 21. ledna 2015 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel17802
Nám tam zapalování z pio šlo bez úpravy kliky, jen sem nechal vytočit takovou vymezovací podložku.
Datum: 21. ledna 2015 17:03
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Ahoj na předělání na pio.zapalování musí odsoustružit klikovku a udělat držák na stator. Prodávaj Vape myslim že i na 250. Stojí ale kolem 3000. Možná že ho Sesa má nebo by ho splašil. S tim řazením vpravo to asi nepůjde protože uvnitř hřídele je našlapovací segment.
Datum: 20. ledna 2015 19:23
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Draci, je kravina v tomhle pocasi cokoli lakovat sprejem?? Potrebuju striknout sprejem-plnic, final lak plochu asi 2m2. Nejaky zkusenosti se schnutim a finalnim vysledkem v tehlech teplotach?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 21:40
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
Bacha na přímotop či kamínka s ohněm.Páry rády bouchaj.Pri tomto počasí se barva nechce slít.Je venku 4 st.Jedině jak píše kolečko-stříkat uvnitř.Ahoj draku...
Datum: 22. ledna 2015 21:40
No abys dosáhl perfektního lesku tak musíš tu barvu tzv slít...tzn dát takovou vrstvu, aby se vytvořil jednolitý vysoce lesklý povrch. A je jedno jestli stříkáš sprejem, pistolí...
Datum: 20. ledna 2015 13:52
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Jak to myslis s tim slitim, nevim jak strikas sprejem ty, ale ja jen poprasek a jednotlivy vrstvy nechavam vysychat... Opakuju dokud to na 100% nekreje
Datum: 20. ledna 2015 13:13
Je to kravina - blbě se to sleje. A pak to stejně ukápne, protože to schne pomalu...počkej na teplo nebo lakuj vevnitř.
Datum: 19. ledna 2015 22:31
Jméno: 123
IP: uživatel16308
mám zkušenosti že to neschne, jedině makat vevnitř....
Datum: 19. ledna 2015 21:14
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
Tyjo vidis, ja resim lak a zapomel sem na schnuti kitu... No to je vprrrr. I kdyz tam moc kitovani asi neni a to malo snad sfoukne plnic. No nasadils mi brouka do hlavy, schvalne zkusim smichat trosku kitu jestli to seschne
Datum: 19. ledna 2015 17:50
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
To bych neradil.já sem kitoval v garáži a neuschlo to vůbec.jestli nemáš možnost topit tak to radši odlož
Datum: 19. ledna 2015 17:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Ahoj, je lepší zajíždět pionýra s korkovou spojkou nebo s ferodovou? Myslim si, že lepší bude ta korková protože asi nedrží tak pevně, nebi to je uplně jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2015 20:14
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
Už v originál příručce je napsáno, aby se před startem nemačkala spojka, že pak bude klouzat startpáka (logicky protože startpáka jde přes spojku na primár). Myslel jsem to tak, že s ferodem tahle kratochvíle odpadá.
Datum: 20. ledna 2015 20:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Tak ti ta spojka nefunguje protože točíš s celou převodovkou. Jak zmáčkneš spojku tak přerušíš primární převod(ze spojky na klikovku). Je možný že již teď nové ferodo drží. Ahoj
Datum: 20. ledna 2015 17:53
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
Já jsem s ferodem moc spokojený. Občas se mi u fíka stane taková blbost, že když jdu startovat, tak jako u velký mašiny zmáčknu spojku... U korků mi pak startpáka klouzala, ale u feroda si můžu mačkat před nakopnutím jak chci a neproklouzne.
Datum: 20. ledna 2015 17:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Ty novy, co tady ma Sesa, uz jsou z lepsiho materialu a drzi.
Datum: 19. ledna 2015 22:31
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Ahoj na zajíždění nemá spojka vliv. Z vlastní zkušenosti je lepší korková protože déle vydrží. Ferodo mají měkké železa a jsou za chvíli vymačkané. Vyzkoušeno na závodech fichtl-24h. Ahoj Jirka
Datum: 19. ledna 2015 21:06
|
|