www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ahoj, je lepší zajíždět pionýra s korkovou spojkou nebo s ferodovou? Myslim si, že lepší bude ta korková protože asi nedrží tak pevně, nebi to je uplně jedno? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Už v originál příručce je napsáno, aby se před startem nemačkala spojka, že pak bude klouzat startpáka (logicky protože startpáka jde přes spojku na primár). Myslel jsem to tak, že s ferodem tahle kratochvíle odpadá.
 
 
Datum: 20. ledna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak ti ta spojka nefunguje protože točíš s celou převodovkou. Jak zmáčkneš spojku tak přerušíš primární převod(ze spojky na klikovku). Je možný že již teď nové ferodo drží. Ahoj
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Já jsem s ferodem moc spokojený. Občas se mi u fíka stane taková blbost, že když jdu startovat, tak jako u velký mašiny zmáčknu spojku... U korků mi pak startpáka klouzala, ale u feroda si můžu mačkat před nakopnutím jak chci a neproklouzne. :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Ty novy, co tady ma Sesa, uz jsou z lepsiho materialu a drzi.
 
 
Datum: 19. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ahoj na zajíždění nemá spojka vliv. Z vlastní zkušenosti je lepší korková protože déle vydrží. Ferodo mají měkké železa a jsou za chvíli vymačkané. Vyzkoušeno na závodech fichtl-24h. Ahoj Jirka
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel16580    
čau jakou cenu má sedlo na jawa/čž 175/478 originál československá výroba.nikdy nebyla na motorce jen doma ve skříni .je úplně nová odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ještě máš to sedlo na prodej, už máš nějakou představu o ceně?
 
 
Datum: 26. ledna 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: Jaromir      IP: uživatel17794    
zdarec chalani. Má cenu pořizovat si něco takového ? Dá se koupit laciněji ? http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
je drahá.....seženeš laciněji,každý kdo něco opravuje potřebuje měřit...........tak jestli něco děláš,bude dobrá
 
 
Datum: 19. ledna 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Milka      IP: uživatel17700    
Zdar draci, mám takovej problém z pinckem 21 je po výbrusu nová gufera nové zápalko, jede pěkně ,ale jenom bez vzduchovýho filtru.\\\\r\\\\nKdyž nasadím filtr (s novou vložkou) jede jen na čtvrt plynu, když filtr shodím jede zas parádně. Předem dík za každou radu. Miloš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
No a já toho mýho zmetka třeba donutil fungovat až menší volnoběžnou tryskou. Nepochopitelný. Jsem na VT 35 a furt by to chtělo ještě tak o 2 menší. Některý motory jsou úplně blbuvzdorný a jiný choulostivý. Nikdy jsem nenašel vysvětlení.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Je to zajímavý, ale každý pincek je jinak háklivej na vzduch. Třeba fichtl mýho kámoše jede s filtrem, bez filtu, dokonce i s přidušenou hadicí pořád stejně. :-D To u toho mojeho se stačí trošku hnout se směsí a je to v háji. Ten můj mi taky nechtěl s filtrem moc jet. Přicházel jsem na to strašně dlouho, ale bylo to prostě pořád moc bohatý (černočerná svíčka). Nakonec jsem sešteloval poměr a hlavně hladinu (hodně mě překvapilo, že taková blbost má vliv), dokud nezačala být svíčka do cihlova. Od té doby mi i s originál filtrem jede fík parádně. :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel17700    
No zatím dík všem něco vyzkouším a dám vědět.
 
 
Datum: 20. ledna 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Delal mi to ucpanej lauf.. jinak si pohrat se slozenim smesy
 
 
Datum: 20. ledna 2015 13:21
 
 
 
 
Jméno: Gothestrasse11      IP: uživatel17772    
Zdar, zkus si pohrát s temi dírkami na airboxu, pokud tam máš ten a ne jiný filtr. Mě to pomohlo jednu záslepku odendat:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seridit karburator
 
 
Datum: 19. ledna 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Myslim, že by se mohl uchlastávat
 
 
Datum: 18. ledna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Tak chlapi aby jste věděli, tak správná odpověď byla od příspěvku draka Homolky. Dal jsem menší trysku a vše v pohodě originál 68 jsem vyměnil za menší, a teď jsem spokojen. Do kopce mi to táhne 65 km/h odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Cece a nemas to chudy? Co barva svicky. .aby si to nezadrel protoze s mensim mnostvim bena jde i min oleje
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
Zdar Draci, oživuji po cca 20 letech 250-ku kejvačku. A mám problém :-( Nehází jiskru, zkoušel jsem vyměnit indučku stále nic.. svíčka dobrá (zkoušena na jiném stroji),kabel od indučky jsem taky zkoušel dávat spolu s indučkou jiný a problém přetrvává . Baterka dobrá, světla svítí, troubí.. Už fakt nevím. Čím by to mohlo být ? Předem Děkuji za Vaše rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 23:47
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
což takhle izolátor na kontaktu není nacucanej olejem? pokud ano je tam svod a házet jiskru to nebude,taktéž i kondík
 
 
Datum: 17. ledna 2015 23:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na kladívka, ta stříbrná vrstva na nich po pár desítkách let jaksi zoxiduje... je to měsíc co jsem rozhýbával mustanga po 20 letech :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17793    
Přesně tak. Jako první bych šel po zkratu či upadlym kabelu. Tak si ty jednotlivý kabely propípej,propípej i spínačku,jestli přepíná...
 
 
Datum: 17. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar, klasika - kontakty, kondenzátor, předstih, odtrh, fajfka, zapojení a stav vodičů, spínačka,.....
 
 
Datum: 17. ledna 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: admp      IP: uživatel17792    
Zdravím, \\r\\ndávám dohromady Panelku 250 a řeším teď pravý držák stupačky. Mohu mít k dispozici z 350ky. Nemáte prosím zkušenost o kolik je delší a jestli s tim nemohu mít nějaké trable?\\r\\nDíky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budoutrable,, je delsi asi o 2 cm bude to okaty a hlavne bude treba i jiny drzak paky pro zadni brzdu
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek draci chci se zeptat mám mustanga a ted jsem dodělal GO motoru (je generálka na klikovce nový ložiska na klice,nový pístní kroušky a nejde mě motor do otáček, mohly by jste mě prosím poradit co by to mohlo dělat? nebo kde je problém? děkuji předem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se mě otáčela volně bez gufer a zapalování je dobře seřízený!!
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
otáčela se ti klika po složení bez gufer jen v ložiskách volně nebo bylo potřeba větší síly pro otočení ? já to mněl taky křivě nalisovaný v ložiskách nesmí to jít až moc ztuha potom to opravdu nejde
 
 
Datum: 19. ledna 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Špatný předstih. Musíš kompletně seřídit zapalování.
 
 
Datum: 18. ledna 2015 22:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Jak má držet nahon tacho na 21,ten je stahlej jenom tou velkou matkou ke kyvce.ptám se aby se mi neprotočil.náhon má kulatou ďíru veprostřed tak snad je to on. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Diky,už jsem drážku dodělal.je to ok.nechtěl jsem riskobat protočení.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mas nahon z jawy 555 tam drazka nebyla bez drážky to bylo i u prvních 05 když to dostatečně utáhneš melo by to držet
 
 
Datum: 17. ledna 2015 12:48
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To tam právě vůbec nemám.není ten náhon z nečeho jinýho.vypadá že tam drážky ani nikdy nebyly.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V náhonu by měla bejt drážka do který zapadne takovej prolis co je v napínáku a nemuže se to protočit teda jestly nedáš naopak napínák
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17789    
draci kdyz dam na jawu 350/ 634 hlavy s 250 bizona 2 valca co maji mensi spalovaci priestor neposkodi to ten motor ? nebude to mjet moc velky tlaky ? dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
Dej tam z califa ci prvni 634 ty maj nejvisi kom pomer pokud se 250 predelavala na 350 musel se z novu obrobit spalovak.. lacinejsi nez hlavy z califa je nechat originaly snizit. ..
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12,5:1 bych na takovej motor necpal :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2015 8:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
250 má spalovák kolem 15ml a 350 kolem 21. Výsledný kompr. poměr vychází nějakých 12,5:1. Oproti 9,2:1 je to slušný rozdíl.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 22:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Dřív se hodně předělávaly 250 na 310 pomocí pístů z 350. S 250 hlavama se to hřálo a vadlo. Já bych s tím nejezdil, klika z toho taky moc nadšená nebude.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdárek draci chci se zeptat mám mustanga a ted jsem dodělal GO motoru a nejde mě motor do otáček,nemohly by jste mě poradit co by to mohlo dělat? nebo kde je problém? děkuji předem za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevím ale ono to nechce jet ani na ten volnoběh když mu přidám tak se to dusí a chcípne to
 
 
Datum: 18. ledna 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
A co treba to ze to neni zajety??
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:20
 
 
 
 
Jméno: marek surma      E-mail:      IP: uživatel17786    
Zdravím Všetkých, vie mi niekto pomôcť ohľadne Jawa 555, aké výrobné čísla mali motory, nakoľko mám motor s číslom 40622 a kamarát tvrdí že je to motor z jawa 550..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 13:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mezi motory 550 a 555 není, tedy vizuálně, mnoho rozdílů, poslední 550 měli snad stejný motor jako první 555, to ale nevím jistě. Co ovšem vím, je že strýcova 555 snad z roku 1958 má kuriozní výrobní číslo 202122, to číslo má 6 číslic, to tvé má jen 5 číslic, to by znamenalo, že motor mohl být vyroben někdy kolem let 56 a 57 (můj odhad), řekl bych, že určité vodítko ti může poskytnout tenhle stroj, podle všeho jedna z posledních 550 z roku 1958 a má číslo 92036 (5 číslic) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958.html pak je tam ještě jenda z toho roku a ta už má 6 číslic, jenže začíná na 10... (čili tam někde začínalo šesti místné číslování) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958-2.html
 
 
Datum: 19. ledna 2015 13:14
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
Zdar o kolik můžu na čz 175/450 snížit hlavu? o 1 nebo 2mm.???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
Motorku sem rok na to prodal motor z toho jezdi ve sportce duvodem prodeje bylo to ze mi nikdy nesedla tociva charakteristika proste se tomu muselo desne nakladat primo debilni byl mix tento motor a dlouhej plyn chce to rychlopal..a porad jed v poloze plynu on..na doraz
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
Jedna prakticka mel jse tudle 175 na 16 kolech a hlavu upocnutou o 3 mm od puvodni roviny spalovak upraven otiskem modeliny upraven tak aby vsude tak 03 05mm vrstvy modeliny a pist nenarazil samo vsechny hrany zacisteny.masina do kopce vzdy 559 ujela ale na rovine jawa vzdy jela vic...prisel kopec a cz mela navhr..
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak kdyby jsi si chtěl usnadnit počítání: http://www.jawa50rs.wbs.cz/Technika.html
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a ty jawa,cz než začneš něco dělat tak si o tom něco přečti, ono zvýšení komprese má vliv na zvýšení výkonu jen častečně a za určitých podmínek. Prostě ne vždy.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
bakoune nechytej mě za slovo, z matematického hlediska máš samozřejmě pravdu, ale v hantýrce se používá oboje
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
no ja nevim... vůbec tomu nerozumím ale kamarád co má 250 kejvačku v krosu říkal že snížením hlavy je větší kompresní poměr a pak větší výkon (což je pravda) a on říkal že mu to strejc dělal na soustruhu o 2mm aby byl píst těsně u hlavy... a zjistil jsem že 175/450 a 250/353 má stejný zdvih pístu
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
marquee: pleteš si obsah a objem .)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17788    
Jen bych podotkl,že pokud je hlava dobře udělaná,tak píst nemuže narazit do hlavy nikdy!!! Ani kdyby ta hlava byla snížená o 5mm !! Ono totiž snížit hlavu je něco trochu jiného,než ji jen "zkrátit" o pár milimetrů,musí se udělat i spalovák,radius,antidetonačka atd.... je vidět,kdo o tom co ví .... jinak zbytek platí to co psal marquee,musíš vědět,jakej kompresní poměr chceš,idálně vědět přesnej objem hlavy.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To je ovšem teoretický poměr, skutečný zjistíš tak, že místo celého obsahu použiješ obsah válce po uzavření výfukového kanálu
 
 
Datum: 16. ledna 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
(Obsah spalovacího prostoru + obsah válce) / obsah spalovacího prostoru. Tak vypočítáš kompresní poměr
 
 
Datum: 16. ledna 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
kamarád ríkal že na své 250 to má 2 mm. aby píst byl těsně u hlavy... a a se počítá ten kompresní poměr?
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
O 2 až 3 desetiny milimetru!!!!! Neexistuje o 1milimetrnebo 2 to je strašně moc. To by ti křápal píst do hlavy.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 11:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Můžeš o kolik chceš. Nebylo by lepší si změřit nebo zjistit jaký je kompresní prostor, spočítat si kompresní poměr a dopočítat si o kolik snížit hlavu, aby jsi dostal poměr jaký potřebuješ??? To je ale asi moc práce :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 6:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,shrnu co jsem vsechno udelal proto,aby to jelo.Zacal jsem zapalovanim.Vymena vsech civek,kondenzatoru,indukcni civky,kabelu na svicku,fajfky,svicky,gufera,vymena vzduchoveho filtru,vycisteni vyfuku plus kolinka.Vycisteni karburatoru.A ted prosim dejte dohromady hlavy a poradte proc musim jet do kopce na pul plynu (po rovine to jede v pohode 75).Z kopce to same,ale to je diky sekundarnimu kolecku,ale do kopce to blbne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Postrádam tu informaci o tom,že bys pročistil kohoutek a určitě ses vybod i na ten palivovej ventil. Dále zkontroluj jak chodí plovák na trnu a jestli se nezaškobrtává. Tam si měl začít než si vyměnil půl motoru.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono jestli ti seriovka jede po rovině 75km/h tak tam bude něco špatně :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
před hromadou let jsem si myslel že když dám větší trysku tak to pojede líp,opak byl pravdou špatný poměr vzduchu a benzínu, matně si vzpomínám že do kopce to taky nejelo.možná se nestihne spalovat velký množství benzínu který tam pereš. až vyjedeš zase blbě nějakej kopec zkus mrknout na barvu svíčky,jestli není moc černá - možná to něco poví, možná bych zkusil na podruhé vyndat na jízdu do kopce filtr, když to pojede je to jasné - spatný poměr
 
 
Datum: 15. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Cau,zkus dá vjetší trysku,nebo zvední trošku plovákovou hladinu ;-)
 
 
Datum: 15. ledna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
podívej,že jsi udělal pomalu všechno -neznamená že je to OK...jednou jsem taky měnil gufera a bylo ještě horší,přímo katastrofa...........udělal jsem je znova a ejhle bylo to dobrý,z toho plyne že co je udělaný tak nemusí být dobrý
 
 
Datum: 15. ledna 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel41    
Ahoj , nenašel by se bázen okolo 20 s kým bych mohl o prázdninách vyrazit třeba do itálie ? Nějaký delší trip , já bych jel na skutru 50cc nemam totiž žádneho ficthla s papírama... snad se nekdo najde :-D hoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 17:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Ne že bych ve fichtla neměl důvěru ale když jsem se zmínil dědovi že bych na tom někam takhle jel tak mi řekl že by na takovym starym krámu radši nikam nejezdil že to má svoje odjeto ať sem rád že můžu na tom jezdit tady po okolí
 
 
Datum: 25. ledna 2015 17:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Nikde neni psáno že ti na fichtlu nemůže nic odejít chroupne něco na převodech, nebo ti prdne někde v itálii unavenej rám a skůtr může jet bez poruchy.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
To musi bejt sranda takovou motorku nekde na ceste opravovat, zlatej fichtl..
 
 
Datum: 15. ledna 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak je to s tachometrem z kola pokud ho mam na pionýru místo origo? Nějaké problémy na stk nebo podle novýho zakona by moch pionýr kvůli tomu na místě přijít o tp? Nebo co všechno za menší upravy tam mužu mit? (zadní světlo z ledek, tyristor zapal...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 23:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Nevím jak je to s technickou dneska, ale dřív(3 roky zpátky, s velkou motorkou rok) jsem neměl žádný problém s tachometrem, který nebyl funkční. jestli máš ten origo nefunkční, tak ho tam vrať a ten z kola radši sundej ať to nebije do očí. Ohledně motoru jsem měl provedený hodně šílený divočiny(karbec z 250, zapalování samodomo PIC, dobíjení samodomo altík) a nic nenamítal(až na to že byl rozšířenej pravej dekl na motoru). pokud je zadní světlo origo, avšak ledky uvnitř, nemusel by si toho všimnout. Já osobně jsem akorát přijel, nastartoval - svítí, houká - razítko a tradá domů(to samý rok zpátky se 175/356).
 
 
Datum: 24. ledna 2015 23:53
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar mam 175 v krosu a chci dát dopředu 19'' kolo. šlo by tam dát z čz 150C? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
Dej tam ze sportky 473 475 kulate jednovyfukove ..ma stejny stred a brzdu jak 16 ...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Za 1. Dobrý, za 3. rovina z kopce dobrý, ale 2. táhlý kopec začne vynechávat palivo, asi palivo. Musím jet na půl plynu. Jsem v pasti, nevím. Prosím, prosím 7.2 jedu závody. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 0:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Přicpanej kohout(nafouklá guma v něm - dost často), ventil u plováku, filtr na palivový hadičce. Popř. nemáš myši ve vzduchovým filtru? Kámoš se jednou divil, že mu nejede simson :-). Může bejt taky moc oleje v benzínu(dávám 1:33 do stadiona a 175/356, při předpisových 1:25(nebo snad 1:20) to ani nenastartuju. Tipuju, že se oleje změnily od dob socialismu). Dál může bejt drobnost v elektrice(jednou jsem viděl netěsnou keramiku na svíčce, nadával dobrej rok než si toho všiml). Na eletkriku to moc nevidím. Možná jestli máš fajfku s tím "hrotem v bakelitu" co se opírá o svíčku - může bejt upálenej ten hrot a pak to samozřejmě dělá blbiny, já používám radši ty s tím pérkem kolem. Nechová se to jakoby byl malej přítok paliva? Vycucne si to něco benzínu z plovákovky a dál to nejede(nebo jede za pomoci nohy majitele)? Zvedni si hladinu na plováku - mě tohle dělal stadion vždycky, když jsem natankoval. Nastartuju, popojedu 500m a chová se jako by jel na výpary.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 0:31
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
přicpanej výfuk karbonem?
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Zkontroluj kohoutek,zkontroluj palivovej ventil a eventuelně i gufera.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
Mam dotaz, je k něčemu, když se vyleští píst. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně pokud ho budeš leštit, tak pouze z vrchu, ne boční pracovní plochy
 
 
Datum: 15. ledna 2015 6:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Jasně že jo,máš pak dobrej pocit,že se ten píst blejská. Zanedbatelně malej vliv to má na menší usazování karbonu. Nic víc,nic míň.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chci se zeptat jaký mám dát ložiska na kliku do Babetty 210 ? vyplatí se kupovat nějaký lepší? Po případně jaký? A ještě jaký do pincka? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Na babettu na klikovku patříja ložiska 6203/C3 a na pionýra patříja 6303/C3. Kup je v mototechně.
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Lepší znamená dražší? Osvědčený originál na tisice.km - vždy je to už jenom náhradní díl.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:27
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 22:36:41 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu