video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Chci vyměnit ložiska na zadním kole na své Babetě 210. Jak mám sundat volnobězný pastorek (cvrčka) abych se dostal k ložisku pod ním ,které potřebuji vyklepnout? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel17783
Člověče snad sme si tenkrát dělali takovej přípravek,něco jako klíč na flexu a povolovalo se to na opačnou stranu,takže doprava a utahuje se doleva - po směru šlapání
Datum: 14. ledna 2015 21:23
Zdar borci. Kde se dají na zlínsku pochromit nějaký věci ? Máte někdo zkušenost? Dík za tip
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:47
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Ahoj. Jestli býváš blízko Zlína a víš kde tam je mototechna Moto Jelínek tak tam s těma dílama zajdi a pověz jim tam že bys je chtěl nachromovat oni by se podívali jestli by ten díl šel nachromovat protože ten díl pro to chromování musí mít nějaké podmínky. Ta mototechna ty určité díly na nachromování kdesi tady zasílá, ona to přímo neprovádí. Ale myslím si že ti možná poví, že bude rozumější a levnější když si koupíš nějaký ten díl úplně nový už pochromovaný přímo u nich v té mototechně.
Datum: 15. ledna 2015 9:47
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
trysky ok hladina paliva ok prutok paliva ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 9:11
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
vše ok tak to musí jet ok...............................
Datum: 14. ledna 2015 9:11
Čus borci, neměl by někdo na prodej sedlo na jawu ? nejlépe kytaru.. nepotřebuju nové ale spíš aby drželo a bylo pohromadě.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 14:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
pryč s tim, od toho jsou inzerce...
Datum: 15. ledna 2015 14:24
Jméno: rekreant98
IP: uživatel17776
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli tady jdou koupit pistní kroužky 41,75 2mm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2015 20:14
Jméno: petr.beran.usov
IP: uživatel18461
ano pístní kroužky lze koupit.
Datum: 14. prosince 2015 20:14
jdou draku,,staci to napsat do vzkazu pod objednavku,sesa
Datum: 13. ledna 2015 18:18
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Zdravim, jak to bude tedka stim zákonem, že vám mohou sebrat techničák na místě? To je jako za co? Třeba když tam budu mit na motoru tu hvězdicou sníženou hlavu a policajtoj se to nebude zdát tak mě může sebrat tp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel17783
To asi ne,je to v podstatě druh repliky - druhovýroba,maximálně by jim mohla vadit ostrá hrana. Ta novela je celkově spíš o tom,aby lidi přestali jezdit v rozpelešenejch vrakách co nesvítí,nebrzdí,,chybí výfuky,prohnilé kasle,upadávající kola,unavené zavěšení kol,podvozek atd ... prostě auta který nemužou oficiálně projít STK a ve svý podstatě jsou dost nebezpečný celkově všem ... u motorky max mužou pičovat,že teče olej,nesvítí světla,uřvanej neorigo vejfuk,převařenej rám,pneu či kola jiného rozměru než je v TP a podobně...ale když to nebude brutál bijící do očí a uší ,tak asi jen napomenou ...max třeba do měsíce udělat STK... nesmí to bejt shnilej rezavej rozpadlej tříbarevnej vrak,za to asi TP mužou vzít.
Datum: 14. ledna 2015 18:48
Jméno: Pepkules
IP: uživatel16598
Dobrý den neměl by někdo na prodej rám čz 175 /477 děkuji.Kraj Benešovsko
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 21:15
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
Koukni na aukro nebo na bazoš vždy tam něco je, akorát si dej pozor na rok výroby od roku 1971 myslím měli čz nálepku na nádrži a ten rám se liší!!!! bacha na to já koupil jeden nedávno a nastaly nečekané problémy které sem musel řešit takže pozor na to, poznáš to podle dvou trubek co jsou pod sedadle na novéjším su navařené skoro do pravého úhlu a jse zohnuté pod větším úhlem šak když mrkneš na nějaké fotky tak to najde na netu, nebo jestli bys chtěl poradit tak dej sem napiš no.
Datum: 27. ledna 2015 21:15
Jméno: DahCZE
IP: uživatel16598
Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
Datum: 14. ledna 2015 8:03
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
Jo, asi nechám udělat výbrus ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní po výbrusu bude klid
Datum: 17. ledna 2015 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel17790
Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
Datum: 17. ledna 2015 7:00
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory
Datum: 16. ledna 2015 21:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
Datum: 16. ledna 2015 13:37
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
Datum: 14. ledna 2015 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel17783
Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
Datum: 14. ledna 2015 12:53
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
Datum: 13. ledna 2015 21:04
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
no právě ...co od klapky čekáš???
Datum: 13. ledna 2015 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel17775
Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
Datum: 13. ledna 2015 9:27
Zdar draci, potřebuju poradit jakej olej do předních vidlic na čz 175/477. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 22:05
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
Dej tlumičový,patří tam..
Datum: 22. ledna 2015 22:05
Díky, projel sem motorkáře atd ale zrovna o 477 sem nenašel nic a do kejvaček taky říkal každej něco jinýho
Datum: 14. ledna 2015 17:31
Pořád dokola, stačí hledat... na jawamanii zrovna týdnem, pokud si chceš pročíst delší teorii. Stručně v praxi, tlumičový a motorový v poměru 1:1, 120 ccm do každé vidle.
Datum: 13. ledna 2015 22:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
Pro zajimavost uvedu ze do kejvy provozovanou v tropech vyrobce doporucoval vyrobce smes tlumicaku a motoraku bez jakehokoli oznaceni...proste dej tlumicak a hotovo
Datum: 13. ledna 2015 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
A cemu nerozumis ..hustoty oleju jsou jasne nejhustsi jsou laidsky prevodove motorove a nejridsi tlumicove...pokut znacku valvoline..je supr a odskousena z mtx
Datum: 13. ledna 2015 21:55
Díky moc za radu chtěl sem tam dat fritovací
Datum: 13. ledna 2015 15:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
Tlumicovi
Datum: 13. ledna 2015 10:46
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
Ahoj,když jsem skládal motor a dával nova ložiska,tak si nejsem jist jestli jsem na klikovce jedno namazal.Vím že pravé určitě i obě gufera ale nejsem si jist jestli jsem to jedno primazl.Nové byli mastné .A tak se chci zeptat jestli to bohatší smes oleje zvládne namazat ? Mam mít obavy o to a nebo si to směs uz bude mazat ? Děkuji moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 8:55
Jméno: Patrik
IP: uživatel17774
Díkes
Datum: 13. ledna 2015 8:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
neřešit, pro klid v duši to můžeš před startem trochu "uchcat", ale stejně to nemá význam... hned po nastartování to ložiska stejně vypláchne...
Datum: 12. ledna 2015 20:17
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
Čauky,když dam nové ložiska na kliku,nemusím je mazat že ? Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 15:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
Nejsem si jist jestli jsem ložisko namazal když jsem dával gufera ale gufera mazana byli
Datum: 12. ledna 2015 15:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
Právě že motor už je složen a vím že jedno ložisko na klice jsem namazal ale druhé ne.Vim ze byli nové mastné ale nevim jestli se tím mam nějak zaobírat...
Datum: 12. ledna 2015 15:28
Zdravím. Doporučuji při skládání buď špetku vazelíny nebo pár kapek motorového oleje do každého ložiska.
Datum: 12. ledna 2015 15:11
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel17783
A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskovànim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h
Datum: 14. ledna 2015 20:53
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72
Datum: 14. ledna 2015 19:37
Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
Datum: 12. ledna 2015 15:12
Jméno: 350panelka
IP: uživatel17769
Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
Datum: 26. ledna 2015 23:41
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Cau draci,prosím o radu.Benzín do plovákovky teče v pohodě,ale jedu dlouhej táhlej kopec a začne vynechávat motor a musím jet jen na půl plynu.Po rovině v pohode a z kopce také.Mám vyměnit hlavní trysku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 10:17
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
vyčisti pořádně karburátor(všechny kanálky protáhni,vyfoukej kompresorem)
Datum: 14. ledna 2015 10:17
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Trysky ok,hladina ok.Z vicka plovakovky natece palivo za 3 vteriny panak.
Datum: 13. ledna 2015 20:41
ne profoukni trysky a mrkni jestli tam nemáš bordel..
Datum: 13. ledna 2015 19:38
Jméno: penál
IP: uživatel17770
máš nízkou hladinu v plovákovce...
Datum: 11. ledna 2015 20:16
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
Zdarec. Chci se zeptat jestli motor z Jawy 250 má stejnou šířku a umístění úchytů na motor jako motor z ČZ 175/502.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 15:43
draku nema,,
Datum: 11. ledna 2015 15:43
Jméno: jawa22
IP: uživatel9268
ahoj,jak se těšíte na novou motorkářskou sezonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 22:04
Jelikož se bude GO motor na staďákovi, tak se moc těším. Bohužel do půlky února není čas kvůli vejšce, ale pak se do toho vrhnu.
Datum: 12. ledna 2015 22:04
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj jawa22! Toš fčíl přemýšlat o novej motorkářskej sezóně je opravdu hodně brzo! Ale Ty asi myslíš sezonu 2015. Toš za tři a necelej púl hodiny bude 12 dní z tejto setóny u konca! Toš tak.
Datum: 12. ledna 2015 20:37
Jméno: čííza
IP: uživatel17364
čezetka je rozdělaná ještě koupit pár věcí a složit a pak už jenom jezdit a doufejme bez závad
Datum: 12. ledna 2015 16:56
ja urcitebez stk,, 5 let panelka a ted do toho spadl mustaf a pio maleho sesy,, u me vymalováno,, jeste ze mam babettu
Datum: 11. ledna 2015 20:20
Jméno: Petr
IP: uživatel17766
Ahoj Seso, platí ta informace u indických ráfků na Mustanga 1,60x16, že budou až v březnu? Nebo je to nějaká stará neplatná informace? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 12:53
kurna ty uz jsou,, ja to zapomel ztahnout
Datum: 11. ledna 2015 12:53
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
Zdar hoši pasuje těsnění (gumička) ze simsonového palivového kohoutku do trabantového kohoutku? je to stejné? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:15
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
mělo by být....je to vše výroba Made DDR .......IFA
Datum: 31. ledna 2015 21:15
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Datum: 11. ledna 2015 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
Moto usti je melo
Datum: 11. ledna 2015 13:20
no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
Datum: 11. ledna 2015 12:54
|
|