www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomix123      IP: uživatel711    
Nazdar draci, potřebuju pomoc, koupil sem si tady tento přerušovačhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri2.html, ale dostal sem přerušovač který má jen 2 konektory a tak potřebuju poradit, jak to mam na čz 175 487 zapojit. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2014 5:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17726    
kontrolku připojíš mezi levou a pravou žárovku blinkru, třeba za přepínačem
 
 
Datum: 19. prosince 2014 5:41
 
 
 
 
Jméno: tomix123      IP: uživatel711    
Nojo, ale kam zapojim kontrolku, to budu muset upravit trochu elektroinstalaci.\r\n
 
 
Datum: 19. prosince 2014 0:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
mezi svorku 15 a přepínač blinkrů, jinam to ani nejde..
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Logicky vstup a vystup vystup na zarovky a vstup od spinace prava leva....jak asi jinak by to slo?
 
 
Datum: 18. prosince 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prosím o radu. Mám S11 s původním karburátorem a dlouhodobě se potýkám se startováním. Nikdy nechytal moc dobře a chvilku jsem mu musel pomáhat cupákem, aby se motor zahřál, pak už obvykle běžel normálně, motor krásně táhne. Po pročtení zdejších témat jsem znovu důkladně vyčistil karburátor, srovnal přírubu, aby těsnila, vyměnil těsnění, seřídil předstih, mám také novou zapalovací cívku i svíčku. Dává to krásnou jiskru. Dle návodu přeplavím karburátor, ale motor sni neškytne. Mohu šlapat jak chci dlouho a nic. Jakmile ale stříknu benzin pod svíčku, tak chytne a běží normálně, krásně drží i volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být? A jaké používáte svíčky? Nebo mám zkusit větší trysku? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2014 5:27
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Svíčka nepomohla, ještě jsem čistil výfuk, také nic. Myslím si, že to asi někde přisává, tudíž nevzniká dostatečný podtlak, který by si nasál palivo. Pokud ho tam vstříknu, chytne hned.
 
 
Datum: 21. prosince 2014 5:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Spis udelat pripravek z petky a staryho motoventilku s hadickou a radne vyzkouset jak je nastavena ...drzi hladinu
 
 
Datum: 19. prosince 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17725    
Zkus fakt jen o desetinku sklepnout svíčku
 
 
Datum: 17. prosince 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mi na fekálu bzučák troubí jen v určitejch otáčkách. Když je na volnoběh tak troubí ale jak přidám víc plynu tak to přestane troubit a pak zas na volnoběh. Dá se to nastavit tím šroubkem nebo je chyba v elektrice ? předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dá se to poštelovat tím šroubkem na klaksonu nebo dává cívka moc proudu.. moc toho nevím na fichtlovi sem nikdy klakson neměl...
 
 
Datum: 30. prosince 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: jiři-cz      IP: uživatel15512    
Čau, doufám, že je to Praga V3S. Takže jestli tam máš bzučák tak ho vyměň za klakson. Originál eletrika byla 12 V a u akumulátoru byl měnič a při startováni se měnil proud na 24 V. Předělat na 24 V a je pokoj. Jinak zkusit poštelovat, ale to dlouho nevydrží. Jinak koncovky drátů pročistit a namazat. Vem jiné klakson zapoj, vyzkoušej a uvidíš.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 8:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uzitecny odkaz pro kazdeho draka dole pod pokecem, jako vzdy neco uzitecneho ,,misto telky, trosku premysleni draci :-) pro stamgasty povine :-) http://www.zakruta.cz/autoskola-test-krizovatek/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17728    
Dobrý,ale až moc jednoduchý.....
 
 
Datum: 20. prosince 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pohodě Seso, pro některý je to určitě dobrý trénink ;-) . Já jsem si to z hecu taky zkusil, ale nedokončil jsem to, protože jsem na to neměl čas, ale stihl jsem asi 25 křižovatek a samozřejmě bez chyb :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja zas nebudu prudit draci :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2014 6:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
Zdarec draci, mám dotaz, překorkovávám spoku u pionýra 20. Normál korková a potřebuji vědět na kolik mám zbrousit ty lamely. Jaká tloušťka ví někdo ? Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
To by mě opradu nenapadlo. Vím že tam musí být vůle. Ale potřebuju vědět tlouštku korku !
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Tak,aby když mezi ně vložíš tu lamelu a nasadíš na ně řetěz tam byla tak milimetr vůle,aby spojka mohla rozepínat.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čau Draci,potřebuju nutně poradit bo už si nevím rady.Na motoru Jawa 50/23 Mustang ze 77 roku se mě lepí ferodo spojka prostě musím zahřívat vždycky jinak když to za chladna nakopnu a dám 1dna tak to skočí na zadní a zdechne.Skušelo se měnit olej za co nejřidší ale furt,spojka je nová ale i po viměně oleje to dělá furt to samé.Moc děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
čim to bylo, samotnýho by mne to zajímalo.
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
NOje to tedy vyřešeno vše e tedy cajk,ale děkuju za rady :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2014 6:12
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Ferodo spojku neznám. Míval jsem vždy klasiku s korkama a nikdy jsem neměl problém. Možná by to chtělo trochu přitáhnout šroub,aby víc rozepínala.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Jakej olej jsi pouzilma byt prevodak primo na mokrou spojku ...a pred spoustenym dej 2 smackni spojku a prokopni jinak chodi ti lamely po kosi casto se musi pilovat
 
 
Datum: 16. prosince 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17721    
zdravim , mam 639 a mam motor po vybrusi a chcem aby sa mi zvysila rychlost aqle ostala aj taka poho sila i na mirnejsi kopce ... jaky mam dat rozetu neco kolecko do motoru ? nebo obiji a kolik zubu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
A pozor na to zelený pásmo v analogovém otáčkoměru, to je pásmo, kdy to žere a nejede .)
 
 
Datum: 17. prosince 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Jinak Jeník tam počítá převodový poměry, ale pro 634, resp. 638+ se sajdou... 634: 3,17 1,88 1,33 1 638+:2,92 1,73 1,23 1 Proto tam jsou takové skoky. To byl taky důvod, proč jsem do 471 narval převodovku z 638+.
 
 
Datum: 17. prosince 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17725    
Filipe je vidět,že jsi na tom zatim prd najel. Asi je jedno co tam dáš,protože ve finále zjistíš,že potřebuješ jezdit v zelenym spektru otáčkoměru aby tě to nesežralo :-D kam se sere trabant :-D takže dáš nějaký optimální kolečko... Navíc je to sbiječka...poznáš...starší motory 634/632 sice netočí tolik,ale na muj vkus to byla kultivovanější jízda i ta spotřeba byla lepší ... a mělo to spodek i průběh... jezdil jsem na obojim a ta 638 (resp.639) po 632 mi absolutně nenadchla... jak když v tom motoru něco nefunguje ... a to jsem nejezdil na žádný jebce rozpelešený,tachometrově šla ke 150 (na dálnici v klesání) ... na tom bych chtěl jet do světa,to aby člověk za sebou tahnul na kolečkách kubikovou bečku benzinu :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2014 17:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Myslim ze pozadavek na naviseni kroutaku a vykonu je lichej. Je to neco za neco oboji nelze a to od jenika je znamej fakt ze jawacka prevodovka je dlouha jakp... na jezdeni je lepsi sekundar do tahu vzdyt kazdymu dedovi na burze jde o to aby to tahlo.... co ti doporucim ja je sekundar ponechat a provest snizeni hlav za cenu zatizeni motoru
 
 
Datum: 17. prosince 2014 12:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
140km/h se sériovou 350 je hezká pohádka. Nevěřte origo tachometrům. Doporučuji prostudovat: http://jenikovo.wz.cz/upravy/37.htm Tam je problematika sekundárního převodu hezky rozebraná. A těch 145 už ani radši nekomentuju...
 
 
Datum: 17. prosince 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: Karlos mobil      IP: uživatel1072    
Jako nejlepsi pomer mezi rychlosti a silou se mi na 638 osvedcilo kolecko se 17 zubama, ale s 16 zubama to jede taky paradne.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Měl jsem 350/639, tahala 145 bez jakýchkoli úprav a po dálnici to při tý rychlosti bylo jak sedět na uhánějící zbiječce jak se to celý klepalo.Neumim si představit takhle jet po běžný silnici. Neni to závodní stroj a rám na vyžší rychlosti neni stavěnej.Jestli se chceš zabít,tak si kup provaz a nenič motorku. ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2014 1:34
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17722    
jako 350/639? kolik bys na tom chtel jezdit?spasuj kanalky ve valci,serid to a 140 ti to pojede, a pokud nemas podvozek na 100% tak jezdit na tom este rychleji je celkem sranda...
 
 
Datum: 15. prosince 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to je 639 ?
 
 
Datum: 15. prosince 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel17719    
čau draci chci se zeptat co mam udělat když mi fechtl za studena jde nakopnou ale když tam dám 1 tak se mu nechce a chcipava musim ho 5 minut turovat a potom se na 1 rozjede na v pohodě ale v moment když dám 2 a plnej kotel tak se dusí.Poradtě mi díky už sis nevím rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych zkusil jinou svíčku.
 
 
Datum: 15. prosince 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Ještě jsem si vzpoměl. Falešnej vzduch to může brát i přes opotřebený gufera na klikovce. Příznaky jsou stejný.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nemáš děravej plovák,nebo nedrhne ti v komoře? Jo a stalo se mi,že mi prdlo kolínko mezi karbecem a válcem,bralo to falešnej vzduch a dělalo to něco podobnýho. Zkontroluj i těsnění kolínka u válce i karbecu.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel17719    
2zářez od shora,cihlovou ale víc do tmava davam víc oleje, zapalovaní klasika 20W
 
 
Datum: 14. prosince 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel14454    
máš jehlu na 2zářezu? jakou barvu má svíčka? jaké máš zapalování?
 
 
Datum: 14. prosince 2014 17:02
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel17719    
filtr novej.trisku mám original a hladinu mam nastavenou po okraj plovaku
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Řekl bych,že se ti to uchlastává. Buď zustává viset plovák,nebo ¨moc velká triska.Nebo zanešenej vzduchovej filtr a saje to moc benzinu místo vzduchu.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jak tomu bývá v zimě provádím udržbu a upravy na cestování na mé sajdě. Jelikož pokrok gps došel až k nám do kopců tak jsem se rozhodl pro montáž usb zásuvky na mou 350/638. Chci se zeptat jakou s tím máte zkušenost? Mám zasuvku pro zapojení přímo na baterii ale chci se zeptat zda to trafičko co v té nabíječce je nebude akumulátor vybíjet, i když tam nebude nic zapojeno. Za klíčkem to dělat nechci kvůli funkčnosti i při klidu motoru. Nabízí se vypínač ale proč se s ním dělat když to vybíjet nebude. Hlavně se ptám vybíjí to nebo ne? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nejspíš to nebude trafo, ale tlumivka spínanýho regulátoru, ale to je jedno, v každym případě oběr takovýho zdroje je srovnatelnej se samovybíjenim baterky takže nebude mít velkej vliv.. spíš než ten vypínač bych doporučil pojistku dimenzovanou na max příkon tý usb nabiječky, což bude tak 2A.. a v případě nutnosti to vypneš vyndáním pojistky..
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, potřeboval jsem slyšet at ho tam dám. :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 17:25
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nějakej minimální odběr tam bude,cívka je stále pod proudem, ale nemělo by to být nic fatálního. Každopádně ten vypínač neni od věci,může se tam nějak dostat vlhkost třeba jízdou v dešti nebo nějaká jiná závada a budeš mít možnost to rychle odpojit. Když pro nic,tak pro klid duše.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:40
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel17718    
Zdarec Draci. určitě to tu bylo mnohokrát ale nemohu to nikde najít. Potřeboval bych vědět rozměry všech ložisek a gufer v motoru ČZ 175 450/05. díky za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel17718    
díky moc :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. prosince 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze draci,,,, mame tu dasli fichtl expedici a to za velkou louzi a to primo do USA a jede se i pres las vegas :-) http://facebook.com/pages/Pionýrem-po-ROUTE-66/592101474228033?fref=ts kouka s toho docele sranda cesta,, jak s fichtl krizuje s hadeckama v usa,,,,kdo je dasl is expecici? tak necht se prihlasi,,lebo je dulezite to nejdrive probrat a pak montovat,,, porad si vybavuji jak jawari kolem sveta co jse ted uspesne vratili,, jak mi sprvu rikali kde ze si geockovaly motory,tenkrat jsme s toho sel na kolene a oni sli jeste vice v mongolsku na kolena http://offroad.h2omaniaks.com/cesta-kolem-sveta/mongolsko-zacatek/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel17717    
Děkujeme za zveřejnění, naše výprava je zatím v počátcích :-) Já teprve rozebírám Pionýra, teda už rozebraný je a slovenská strana už testuje stroje. :-) Letenky už jsou koupeny, jedna 1030euro a to do L.A. Stroje pojedou letecky v bednách a my si je po přistání vyzvedneme na letišti. :-) Zítra tj. 15.12.2014 jde slovenská strana domluvit dopravu strojů. Tím to hlavně děkuji Radkovi, že nám vyšel vstříc. Další informace jsou i na tom FB, kde jsou fotky příprav a renovací. :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: pp      IP: uživatel3079    
Vyjedete na pionýru ve dvou všechny kopce? Nemyslím nějaký terény myslím normální silnice kde jezdí i auta. Já bohužel když vezu holku tak jsem už několikrát potkal na silnici takovej kopec že to nevyjelo ani na jedničku a zpomalovalo to tak dlouho až se to úplně zastavilo a musela vysednout a jít pěšky. Mám tam 13z pastorek tak chápu že můžu dát menší ale by mě zajímalo jestli můžu vůbec očekávat výrazný zlepšení anebo to bude skoro jedno a nepojede to taky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: Pincek50      IP: uživatel8325    
Zdar, mě to normálně vyjelo pořádnej kopec, na jedničku ve dvou cca 200kg a pak samotnej cca 85kg na dvojku mírnější a na jedničku to už musel bejt dost šílenej abych musel podřadit :-D Sekundár 11, ted přendáno na dvanáct a taky v pohodě.
 
 
Datum: 18. prosince 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17722    
s 13z zavčas podřadit na 1plny otáčkym musi dobrej fichtl vyjet uplně všechno,pokud teda nemáte dohromady vic jak 140 kilo
 
 
Datum: 15. prosince 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco máš špatně.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 16:46
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Na 12-ti zubej pastorek musíš ve dvou vyjet cokoli na silnici, s 11-ti zubym cokoli i v terénu. Pokud ne,je chyba v motoru, předstih.odtrh, výbrus.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Taky bych rek ze to mas uhnany na 1 to musi vijet vse na com je asfalt...
 
 
Datum: 13. prosince 2014 2:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
občas se stane že přijde krpál v kterým musím řadit 2 :-D jedničku ani ve dvou ne, ikdyž, při odjezdu z chorvatska plně naloženej jsem stoupal serpentýnama na jedničku, docela masakr :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mám seriovku s 12z a jely sme dvá dohromady asi 155 kilo a předjíždel sem kámoše co jely taky ve dvou. Pod kopcem roztočit a furt plnej. byl to krátkej kopec ale o to prudší.Myslím že je to dost o stavu motoru
 
 
Datum: 12. prosince 2014 17:40
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
zdravím prosím o radu. Od koho berete 1kr písty do upravených motoru popř. i odkaz na stránky nebo nějaký kontak. předem děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
dekuju stando
 
 
Datum: 18. prosince 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
web nemá,komunikace přes telefon. https://plus.google.com/102561484845741618983/about?gl=cz&hl=cs
 
 
Datum: 14. prosince 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
pravě potřebuju kroužek výš. a do zavodního motoru pist tady s fk na 4k motor moc nevyhovuje a pístech od p. Baška už sem slyšel ale nikde sem nenašel nakej kontak. stando napsal bys mi prosímtě nakej kontakt :-) díky za rady
 
 
Datum: 12. prosince 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně jedině p. Bašek :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2014 15:09
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Z fichtlkrámku jednokroužkový píst je dobrý pro 2K úpravy. Pokud budeš mít vícekanálový válec je třeba shánět píst s výše postaveným pístním kroužkem :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17712    
Většina Fichtlkramek.cz .... eventuelně Bašek a jiné zdroje.....
 
 
Datum: 12. prosince 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Upravený motor je hodně široký pojem.... Závody, nebo jen úprava. Kolik se chystáš točit. Jaký předpokládáš výkon..............
 
 
Datum: 12. prosince 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Stadion 22 už delší dobu mě trápí problém:Motor po go(výbrus,ložiska,gufera...) Motor chytá na první nášlap, normálně jede super až 58km/h. Při delším stoupání jede za jedna dobře a jde za plinem, ale po zařazení na dvojku, se motor začne dusit(čím víc plinu tím horší). Na volnoběh má pak šíleně vysoké otáčky. Nejdřív sem myslel že se motr jen přehřívá nedostatečným záběhem, ale problém je stejný i po 500km. Tipuju že po přehřátí bere falešnej vzduch ale kde? Karbec a válec jsem pro jistou přetěsnil (na silikon).Předstih ok,svíčka cihlová, benzín ok.. Jediný co mě ještě napadá jsou gufera!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Klika jde hladce, ale na straně magneta mi připadá že má malinkou vůli. Svíčka cihlová (tedy normálně, ve chvíli kdy to nejede jsem jí nekontroloval!)motor mažu 1:30 modrákem a ani za studena nekouří!Je tam karbec s 15 difuzorem z s23...
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Je klika na středu bloků? je dobře nalisovaná,nešponuje v ložiskách ? Směs není moc bohatá? Svíčka je černá? Nesmrdí to? nemizí olej?
 
 
Datum: 14. prosince 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Předstih to nebude zkoušel jsem ruzná nastavení stejně jako ruzné teploty svíček.divné je že po opětném přeřazení na jedničku motor zase táhne(samo že při menším zatížení)?!když by benal rozpouštěl silikon, tak by to fungovalo aspoň nějakou omezenou dobu, ale tahle závada se opakuje ihnet i po komplet rozborce a zborce...
 
 
Datum: 13. prosince 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel17715    
Tohle se mi stávalo u fichtla. Pokud se motor dusí a zhoršuje se to přidáním plynu, jsou to nejspíš samozápaly. Motor je přehřátý a palivo chytá dříve, než by mělo být zapálené. Chce to dát studenější svíčku. Teď nevím, jak se to značí, ale tenkrát jsem dával "devítku". Také může být příliš velký předstih, to vede také k přehřívání a samozápalům. Samozápaly lze ověřit tím, že se motor uvede do toho stavu, kdy se to projevuje nejvíce a v tom vypnout zapalování. Motor po vypnutí zapalování má snahu běžet dál.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: kovariceek      IP: uživatel16524    
Silikon pod karburátor není vubec dobrý protože ho benzín rozleptá skus sundat karbec srovnat přírubu třeba na skle (se smirkovým papírem) podívej se jestli je je příruba rovná na válci dej tam těsnicí papír a slož to akorát to dotáhni s rozumem at nezohneš znova přírubu. A uvidíš
 
 
Datum: 13. prosince 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jestli budu mít válec který my dá 8500 otáček za minutu jestli to bude stíhat klasické zapalování nebo je lepší bezkontaktní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Za mě bezkontakt... nevím proč se trápit s kladívkama, která na takové otáčky nejsou konstruovaná...
 
 
Datum: 30. prosince 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Válce které jezdí do 9000 ot/min stíhá v pohodě sériové zapalování. Teď jsem vyrobil válec co by měl točit přes 11 000 ot/min a upravil jsem trošičku sériové zápalko (dal jsem tam dvě pružiny). Tak uvidíme jestli bude stíhat.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Vape je hezká věc na cestování, ale co se týče toho lehčího rotoru.... taky má dost silnější magnety, tak že kurevsky brzdí
 
 
Datum: 13. prosince 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
Kladívka tohle bez problémů odklapou, Vape jezdím v sériáku. V závoďáku ho už nechci vidět.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Dal bych tam bezkontakt ...co na to bakoun ktery sam jezdi vape?
 
 
Datum: 13. prosince 2014 2:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17713    
Hmotnost rotoru do toho nepleť.
 
 
Datum: 12. prosince 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
origo zapalovábí se dá použít i do vyžsích otaček jen ho musíš dobre seřídit. ale pro závodní motor je určitě lepší bezkontakt protože ma lechčí rotor
 
 
Datum: 12. prosince 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
stíhat bude bez problémů když bude ok a dobře seřízené
 
 
Datum: 11. prosince 2014 8:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj Draci! Dotaz od zacatecnika. Stadion S11, na volno běh krásne přede, jak tam dam jedničku a snažím se rozjet, klesne výkon a chcipne :-( jezdil krásne po repasi a pak tohle. Odtrh, predstih??? Diky moc! A pěkné Vánoce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Moc diky!
 
 
Datum: 10. prosince 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Bordel v karburátoru. Nejspíš ucpaná tryska.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čuste, zajmalo by mě jak se u motoru počítají HP (koňské síly) hledal jsem to na wikipedii ale moc jsem toho nepobral. třeba poradíte vy. díkec ;-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
To alfa křížek 8212 má být pomlčka, nevim proč to takhle zmršilo.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Tak takhle: Mechanická koňská síla &#8212; 0.74569987158227022 kW Metrická koňská síla &#8212; 0.73549875 kW Elektrická koňská síla &#8212; 0.746 kW Parní koňská síla &#8212; 9.8095 kW 1 kW = 1,35962 k. Pan Watt při svém bádání s vyzvedáváním uhlí sledoval, kolik času bude jeden kůň potřebovat na vyzvednutí určitého množství uhlí a došel k závěru, že jeden kůň má výkon 745,7 Wattů. Ačkoli dvojí jednotky výkonu nám v dnešní době přinášejí spíše problémy a zmatek, v tehdejší době zřejmě měla koňská síla význam. Poznámka: Ve světě se používají dvě definice koňské síly, a sice HP podle americké normy a PS podle evropské normy, přičemž americký kůň je o trochu "silnější" než evropský. Pokud někoho zajímají přesná čísla, 1 PS = 0,98632 HP. :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2014 22:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1kW= 1,3 HP,,,1HP= 0,75kW,,,, jsou nějaký nepatrný rozdíly mezi HP,PS,koně,BHP...
 
 
Datum: 10. prosince 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
1 watt = 0,00135962 koňských sil 1 W = 0,00135962 hp Stačí takhle?
 
 
Datum: 10. prosince 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: Rudolf      IP: uživatel17710    
Zdravím. Nevíte jestli se dá v téhle době ještě někde sehnat koncovky na kabeláž, na jawu 250/559 (panelka). Speciálně se mi jedná o koncovky na tachometr. Jsou tam dvě trubičky (asi kontrolky) a pak ružicový kontakty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Ty se sehnat nedají, napájel jsem do nich samce od fastonu.. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSdGumBM5Bgu8BEmodTlfo2De9gLbIKnLRRoOY5JEnsclldKCPh
 
 
Datum: 11. prosince 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, zhruba jaké nápětí na prázdno výrábý zapalovací cívka u pionýra při startování nakopávačkou a při plných otáčkách? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
od 0V po cca 300V.. proč to chceš vědět?
 
 
Datum: 25. února 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čau měl bych trošku hloupější dotaz, :-) jak je to u mazání 4-taktů? např u jawa 500 ohc jsem si všim že vede mezi žebra válce nějaká hadička s olejem. a nebo jak se maže např motor ze škody? (105,120,...) díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Maze se jen vnitřek,aby olej nešel nad píst a nespaloval se tam maji pisty stiraci krouzky které ten olej setrou zpátky do vany. Kdyby tam nebyly nebo byly poškozené nebo optrebovane tak bude motor modré kouřit a bude ubývat olej. Takzvané to bude zrát olej.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
takže se tam maže pouze spodek kde je vana? (myslím pod pístem) nebo i tam kde se spaluje atd..
 
 
Datum: 05. ledna 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Pokud te zajímá pouze jak se maze válec,potom je to mlhovinou od odstriku,jak se točí klikový hřídel. Olej vytékající z ojnicnich ložisek se rozstrikuje a tím se vytváří mlhovina a ta maze vše co je uvnitř bloku,tedy válce,pístní cepy,pokud je v bloku tak i vackovou hřídel.Stačí takhle vysvětlit? Pokud by jsi chtěl ještě něco vědět tak napis.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: jiři-cz      IP: uživatel15512    
Čau, my jsme měli Jawu 350 SV 1936 a ta měla rozpůlenou nádrž. Do jedné půlky benzín do druhé olej. Plus olejový filtr. Vyměnil jsem ji za Jawu 350/640 protože bych předělání do původního stavu nezvládl finančně a tak ať dělá radost nynějšímu majiteli. Stejně má s tím problémy. Jsem s ním ve styku. My jsme u ní měli sajdu. Byla předělaná a tak originální díly chybí.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:30
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
šmarjá čerpadlo si saje olej z vany nebo nádrže a tlačí jej tzv. kanálky v bloku motoru a některých dalších dílech (kliková hřídel, hlava, vačky atd.) na příslušná místa (kluzná ložiska). Pomocí trysek jsou pak tímto tlakovým olejem ostřikována i další místa (např. píst, válec, rozvodový řetěz nebo převodovka u motocyklů). Někdy je ten tlakovej rozvod využitej i pro další funkce (např. napínání rozvodovýho řetězu). 1)napiš http://www.google.com 2) do vyhledávání napiš "mazání motoru" 3) klini na obrázky 4) styď se za svou lenost
 
 
Datum: 09. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jo to vím že u motorů škoda atd to má vanu a olejové čerpadlo ale mě zajímá kam ten olej pak putuje aby se to ve válci mazalo jinak díky
 
 
Datum: 09. prosince 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17707    
Proste u 4 taktu musi mit motor samostatny okruh mazani hnany cerpadlem a u osobnich aut si vyrobci ulechcili zivot a udelali misto nadrze vydute dno motoru alias vanu ze ktere cerpadlo saje..u drobecka 500 ohc uz v ramu na vanu neni misto proto sla nadr pod sedlo a cerpadlo saje prez hadice
 
 
Datum: 09. prosince 2014 2:10
 
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 13:56:35 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu