www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: VENCA      E-mail:      IP: uživatel11052    
Ahoj DRACI! , chtěl bych se zeptat...Chtěl bych si přihlásit jawu 250, nemám k tomu žádný doklady, tak jsem se chtěl zeptat, co se mi víc vyplatí, jestli veteránský doklady nebo si koupit původní doklady (pořizovací cena mě nezajímá), spíš co se mi vyplatí při placení pojistky a STK....a kolik se vůbec platí Pojištění a STK u originálních papíru Díky moc nevím si s tím rady... ...tak jestli je tu někdo kdo měl kdysy stejnej problém.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 8:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vám závidím, asi to bude jiným krajem, soused má veteránů asi sedm včetně aut, informace jsem si tedy také nevycucal z prstu, já pocházím z místa kde se policajti na nic neptají, ale za co jde, automatický píší bloček, nehledě na to že s mym pionýrem je to dobrý ale soused má několik veteránů i opravdu unikátních a to se jako bonus musí pokaždé když vyjede potýkat i se závistí... proto navrhuji papíry které splynou s davem :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar vážení, jezdím na péráku 250 s veteránskými doklady. kniha jízd - co to je?, jezdit jen na srazy - co to je?, jezdím na něm na dovolené i za hranice - německo, rakousko, polsko, slovensko, maďarsko.. na technickou se nechodí - místo ní je každoroční retestace, nejlépe v klubu veteránů, kde jsem člen - platím za retestaci 100,-, pojistka bývá 1/12 normální pojistky (záleží na pojišťovně). na žádnou buzeraci jsem za ty roky nenarazil, naopak, vlastně mi vždy všechno prošlo - vjedu na pěší zónu a zaparkuji před kavárnou a strážci zákona maximálně slušně požádají o odstranění vozidla ;-) takže já hlasuji pro veteránské doklady.
 
 
Datum: 20. listopadu 2013 7:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejně mě to dostalo, už jen kvůli tomu co se řeší :-D "liší se jen motor" :-D :-D nevim co na to :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jinou kubaturu bych to nestavil ani náhodou, kór na nižší, to je v pohodě do první bouračky! pokud se to s tou dvěpade liší výfukem a logem, směle do toho :-), a ber to jinak! :-) pro úřady je to jawa 250 s jiným výfukem a jelikož se ti líbí víc logo čz tak sis ho dal na nádrž, a na všechny můžeš vyplazovat jazyk :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schrek : postav to na doklady 175/450 liší se jen motor ne ? čísla a jezdí se dál na 250 no problemo ...
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odlišnosti? jeden výfuk, na motoru a nádrži logo ČZ...
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehledě na to že krom dalších veteránistů nemá nikdo vůbec představu jak by to mělo vypadat
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dost individuální, nemám představu v čem se ta čezeta liší, ale jestli je jako většina vyráběna pouze v jiné barvě a pár doplňcích, tak bych to neřešil jelikož tehdá se moc na typy nehrálo, např na jawu pionýr 20 můžeš jezdit krom 550 na všem, protože rám ani typ nemá a motory ikdyž jsou třeba na 05ce jiný jsou prostě jawa typ 50 a že na tom budeš mít napsáno čz bych taky neřešil jelikož jsem viděl už dost fáček s nápisem ferarri
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeším podobný dilema, mám ČZ 250/450 a na tu moc papíry neseženu, jenže s veteránama se musí každej rok na technickou... troufli by jste si to postavit na doklady s jawy 250?
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě to poslední se váže k těm veteránskejm značkám ;-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za mě rozhodně normální doklady, dělat veteránský zkoušky, vést knihu jízd, smět ofiko jezdit jen na srazy a falšovat kvůli tomu záznamy o najetých km a k tomu megabuzerace českýho státu.... pokud seženeš doklady, tak máš prostě normální motorku a nikdo ti nic nemůže ;-) ono to teoreticky vypadá jako sranda, ale praktikuj to v čechostánu
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cenový rozdíl v pojištění sice je, ale i při použití klasických dokladů je tato částka zanedbatelná - počítam cca 200kč na rok. STK 300kč jednou za dva roky. Za mě jednoznačně origo doklady...
 
 
Datum: 19. listopadu 2013 17:40
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.04.2024 8:39:22 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu