www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13743    
zdar dotaz.. chci si na papíry koupit jawu 125 kejvačku udělat s ní technickou apod. a chci se zeptat jestli by tam pak nešel dát motor třeba ze 175 jestli by to nějak nevadilo že tam de to vim a na oko je stejnej. šlo by to nebo ne? díky za dotazy.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2015 8:33
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 125ccm ani 175ccm kývačku nevyráběla, to byla ČZ. Jinak motor je z technického hlediska záměnný, číslo motoru vymazat lze, ale nelze vymazat typ motoru. To je u našich strojů to první trojčíslí, např 355 *** ***. Pokud si tedy necháš vymazat číslo motoru z TP, tak si tam můžeš dávat jiné motory, ale pouze typu 355! Tzn. pouze motory shodné s původním. Žádné větší, žádné novější...Já bych šel asi cestou nejmenšího odporu a přerazil čísla. Oficiální výměna motoru za větší v tomto případě proveditelná je, ovšem obávám se, že Ti jde o splnění podmínek pro skupinu A1, což by oficiální zápis motoru o objemu 175ccm trochu kazil.
 
 
Datum: 22. října 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11078    
Necháš si na úřadu vymazat číslo motoru z TP,stojí to 50,- , pak na tom motoru vybrousíš a vyleštíš číslo. Nebo nějak jinak zajistíš,aby tam nebylo. Pokud už máš vystavenej novej velkej TP tak je možný,že máš místo čísla motoru jen uveden typ 355. Pokud bys tedy do Jawa-ČZ 125ccm typ 355 rouboval motor 175ccm tak to hlavně musí bejt motor stejnýho provedení Jawa-ČZ 175ccm typ 356 . Jsou totiž víceméně stejný,válec má uvnitř "menší díru" a bude o žebro - dvě delší. To dnes ví málokdo a málokdo to bude zkoumat. V žádnym případě jinej,natožpak jednovejfukovej z Čízy. Jinak je vše na oko úplně stejné. Až tak nelegální mi to nepřijde,snad každá hranatá čz 125 má motor 175ccm. dyž ti to majitel vysloveně neřekne,tak to nepoznáš. Jezdí se na silničních 125ccm co maj klidně 35kW a papírově 11kW. To mi přijde jako brutalita,ne ty naše starý verky,kde jeden má 10 koní a druhej 14 :-D
 
 
Datum: 21. října 2015 14:15
 
 
 
 
Jméno: Leviathan      E-mail:      IP: uživatel10282    
Upozorňuji tě předem, že veškeré níže napsané postupy, včetně tvé pouhé myšlenky na přehození motoru, jsou se zákonem kolidující (neboli - NELEGÁNLÍ - ) procedury, které ti za správných konstelací nebeských těles mohou slušně provětrat nejen peněženku. Samozřejmě, jestli to máš jen na blbnutí na vlastním pozemku mimo pozemní komunikace, tak si tam nacpi třeba motor z ponorky, když se ti tam vejde. (Kdyby náhodou, nahoď sem fotky :-) )\r\nMáš dva dosti závažné (z toho jeden řešitelný) problém: První - Nebudou sedět výrobní čísla, a to, bohužel, nějakého policistu nebo technika na STK občas napadne zkontrolovat. Druhý - 175 a 125 budou mít určitě nějaké vnější rozdíly, které by šťoural objevil(mám dojem, že je dokonce odlito 175ccm na hlavě + rozměry se budou na jistých místech, jako např. válec, rozhodně lišit). U prvního máš tři možnosti - Přerazit čísla nebo zneužít legislativu za současného modlení ke správnému bohu(nebo bohům - pozor na rozpory různých církevních předpisů, nemuselo by to fungovat). U druhého kromě výše zmíněného modlení nevím o žádném, snadno proveditelném, způsobu jak pomoci.\r\na) Jsem si skoro jistý, že 175 válec na 125 kartery kvůli číslům nenaroubuješ bez náležitých dosti otravných úprav(ale třeba to jde i bez nich). Snažší by bylo původní čísla vybrousit, vyvařit, rozleštit a následně přerazit.\r\nb) Pokud zkusíš "legální" cestu - mohl by sis pomoct to uhrát na výměnu motoru(pokud z čísla není jasné, že je to 175(osobně mám rám 350 kejvu se vším ostatním z panelky,na motoru dokonce typ 360 v čísle, ale v tomto procesu prsty nemám)) nebo se prý nějak dá zrušit číslo motoru v techničáku, ale s tím žádné zkušenosti taktéž nemám. \r\nJednoduše řečeno, věřím tomu, že tam ten motor půjde nacpat, ale jestli ti na to někdo se správnými právy přijde na silnici, budeš to mít jako provozování vozidla bez homologace a tam je sazba pětimístné částky ne vždy začínající na jedničku.\r\nNakonec - proč děkuješ za dotazy? :-)
 
 
Datum: 20. října 2015 23:14
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 10:26:25 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu