www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, má tady někdo motorku na veteránských číslech? Zajímalo by mě (pohledem provozovatele) jaké úsilí a finanční náklady to stojí každoročně udržet na značkách, co vlastně přesně obnášejí ty retestace, jestli se musí zase absolvovat nějaká klubová a pak krajská, nebo jak a co za potvrzení potřebuje normální motorka (v mým případě třeba ČZ 502)? Našel jsem samozřejmě na netu pár návodů jak dostat auto na papíry, ale je to obecně postavený spíš na auta a kdysi jsem někde četl, že v procedůře je rozdíl podle typu ovládání brzd (bowden x kapalina) atd., takže bych rád znal podrobné motorkářské zkušenosti se zelenými značkami, hlavně mě zajímá kolik se platí na začátku a kolik pak každej další rok poplatky - díky moc hoši :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2016 20:07
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo - to ten prodej papírů :-/ Ať si o tom myslí kdo chce co chce, s tímhle bude ještě dobrá pakárna :-/
 
 
Datum: 06. června 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ne, jen musí být moto odhlášené - vyřazené z evidence, protože se bude přihlašovat úplně nově. Stalo se mi - při přihlašování péráka mi úředník s úsměvem sdělil, že moje číslo rámu jezdí v jiném městě.
 
 
Datum: 06. června 2016 19:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info a k tý testaci potřebuju nějaký papíry ze servisu, nebo z STK?
 
 
Datum: 06. června 2016 15:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17450    
Ahoj. 1. - vyplníš žádost o testaci a v klubu ti udělají klubovou testaci - cena podle klubu (v mém - nečlen 2000,-, člen zdarma) 2. - pošleš papíry krajskému komisaři (klub ti řekne kam a kterému) 1500,- 3. - s papíry půjdeš na městský úřad s vyšší působností a dostaneš veteránské doklady a značku - 500,- 4. - jezdíš 5. - každý rok (duben , nebo květen) absolvuješ retestaci, která v podstatě nahrazuje STK. Mě to organizuje klub, přijede do klubu i krajský komisař a udělají se retestace pro všechny. 300,- 6. - povinné ručení - dohodneš se s pojišťovnou na pojistce pro veterána, některé to uznávají a pojistka je třeba 1/12.
 
 
Datum: 06. června 2016 5:47
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.02.2020 23:30:43 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu