www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
čau draci, mám dotaz, koupil jsem mustanga ale je rozpuleny motor, který nedám asi moc rychle dokupy a musím ho přepsat na sebe. Technicka tam byla naposledy v roce 2012 a ani na to neplatili pojistku. Tak bych potřeboval poradit jak mám postupovat při přepisu ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2016 22:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
Díky moc chlapi, právě mě zajímá, jestli to musí mít tu STK, ale tak snad ne, to je asi největší problém ted :/
 
 
Datum: 12. září 2016 22:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Jak píše Shrek, STK není nutná. Poskládej to tak, ať to z dálky vypadá jako fichtl. Přidělej na to značku, zkontroluj štítek a rozměr pneumatik, namontuj tam sedlo a stupačky, aby to bylo dvoumístný a hotovo. Pojistku uzavři ihned na sebe (doporučuju ČPP) a dojdi to do 10ti pracovních dnů od koupě přepsat. Více se tě netýká, ani to neplacené povinné ručení...
 
 
Datum: 12. září 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na přihlášení nemusí být rozhodně platná STK, stačí evidenčka na které stroj nemusí být pojízdnej... při přepisu musí být platná pojistka
 
 
Datum: 12. září 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Má v techničáku platnou technickou ?
 
 
Datum: 12. září 2016 18:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pro přihlášení musí mít stk.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Podle mě bude stačit když to poskládáš do nějakýho skoro kompletního stavu a proženeš to na vozejku evidenčkou,pojistka,převod a kdy si na tom uděláš stk už je tvoje věc.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Původní majitel by měl požádat o dočasné vyřazení motorového vozidla z provozu. Po opravě dojít na stk a evidenční kontrolu .Bez toho vozidlo nepřevedou. Před převodem pojistit.
 
 
Datum: 12. září 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18810    
Dobrý den jak zjistím rok vyroby babety 210 ze štítku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
zdravim draci mám otázku- mám babču 207 je potřeba mět spz a technickou ? apd. abych moh na silnici jezdit beztrestně - na pincka to prej potřeba je a na babetu ne - jak to teda je správně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Oficiální duplikát kartičky ti za cca 300Kč udělají v Motomaxu v Hodoníně. Zbytek viz lk. Ještě dodám, že i Babetta může mít RZ, pokud si o majitel zažádal - svého času byl tlak na označkování mopedů...
 
 
Datum: 23. srpna 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
aha a když kartičku od výrobce nemám ? kde ji získám ?
 
 
Datum: 22. srpna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ne, babetta nepodléhá registraci,,, musíš mít ale zaplacený povinný ručení (tzn. mít u sebe zelenou kartu) a mít doklad od výrobce k doložení tech. způsobilosti (tzv. kartičku)... samozřejmostí je helma s ochranou zraku a ř.p. min. skupiny AM
 
 
Datum: 21. srpna 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
zdarec potřeboval bych přední, zadní světlo a držák zadního světla na čz 455 deluxe nevite kde koupit tyto 3 věci tady jsem našel jen ten držák http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_zd_svetla_cezeta_450.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2016 20:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to ti neporadím, naštěstí jsem neměl tu čest se s tím světlem potkat... jen posílám info, že se něco takovýho prodává, ohlídat si to již musíš sám
 
 
Datum: 10. července 2016 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
 
 
Datum: 10. července 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přední světlo hledej na panelku (J 559), jsou totiž stejný... ale bacha, údajně je v oběhu turecká replika, která má o několik mm menší průměr a nedá se namontovat! Já to vyřešil koupí světla na burze. Zánovní rámeček i parabola mě vyšla na 100kč, sklo v replice na cca 300 a štelovací šroub jsem vzal z rámečku pio... zadní světlo saev replice taky dělá, zkus pohledat...
 
 
Datum: 10. července 2016 13:45
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18696    
Zdar. Chci se zeptat jen tak orientacne. Mam doma motor nejspis z mustanga a ma vyrobni cislo 72xxx . To se mi zda strasne nizke. Nevite jaky by to mohl byt rok vyroby? staci priblizne. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2016 13:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18714    
Počátek roku 67 myslím ja mam 20ku s číslem 750XXX je to 67 rok
 
 
Datum: 17. června 2016 13:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, má tady někdo motorku na veteránských číslech? Zajímalo by mě (pohledem provozovatele) jaké úsilí a finanční náklady to stojí každoročně udržet na značkách, co vlastně přesně obnášejí ty retestace, jestli se musí zase absolvovat nějaká klubová a pak krajská, nebo jak a co za potvrzení potřebuje normální motorka (v mým případě třeba ČZ 502)? Našel jsem samozřejmě na netu pár návodů jak dostat auto na papíry, ale je to obecně postavený spíš na auta a kdysi jsem někde četl, že v procedůře je rozdíl podle typu ovládání brzd (bowden x kapalina) atd., takže bych rád znal podrobné motorkářské zkušenosti se zelenými značkami, hlavně mě zajímá kolik se platí na začátku a kolik pak každej další rok poplatky - díky moc hoši :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo - to ten prodej papírů :-/ Ať si o tom myslí kdo chce co chce, s tímhle bude ještě dobrá pakárna :-/
 
 
Datum: 06. června 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ne, jen musí být moto odhlášené - vyřazené z evidence, protože se bude přihlašovat úplně nově. Stalo se mi - při přihlašování péráka mi úředník s úsměvem sdělil, že moje číslo rámu jezdí v jiném městě.
 
 
Datum: 06. června 2016 19:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info a k tý testaci potřebuju nějaký papíry ze servisu, nebo z STK?
 
 
Datum: 06. června 2016 15:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17450    
Ahoj. 1. - vyplníš žádost o testaci a v klubu ti udělají klubovou testaci - cena podle klubu (v mém - nečlen 2000,-, člen zdarma) 2. - pošleš papíry krajskému komisaři (klub ti řekne kam a kterému) 1500,- 3. - s papíry půjdeš na městský úřad s vyšší působností a dostaneš veteránské doklady a značku - 500,- 4. - jezdíš 5. - každý rok (duben , nebo květen) absolvuješ retestaci, která v podstatě nahrazuje STK. Mě to organizuje klub, přijede do klubu i krajský komisař a udělají se retestace pro všechny. 300,- 6. - povinné ručení - dohodneš se s pojišťovnou na pojistce pro veterána, některé to uznávají a pojistka je třeba 1/12.
 
 
Datum: 06. června 2016 5:47
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel18680    
Zdarec, chystám se na technickou a chtěl bych se zeptat jak je to se zrcátky. Musí být obě? Mám tušení že dřív stačilo jedno a tedka jsem někde četl že ne.Pokud je v TP pro dvě osoby musím mít stupačky v zadu? Popřípadě by se mi hodili nějaké další informace jak to chodí na TK. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud to bude jako u nás.... přišel technik a povídá "svítí to?" já na to "asi jako Pionýr"........."super, hlavně aby byl čitelný štítek" pak následovalo focení a rychlá prohlídka jestli něco dělají páčky a zadní brzda, nalepení známky a ..."máš to cajk chlape můžeš frčet". Je to vždycky o lidech
 
 
Datum: 17. května 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Co je to za moto? Pokud fichtl, tak stačí jedno zrcátko na levé straně. Zadní stupačky by to mít mělo, respektive pokud je nemáš, je to důvod, proč neprojdeš.
 
 
Datum: 17. května 2016 9:42
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Zdar,draci.Mám Stadionka S11 s SPZ a klasikou doklady (maly a velky TP).A teď jsem na pochybách zda musím mít taky STK když to má SPZ či nikoliv.Zatím jsem s ním nikdy na STK nebyl,poliši pokud mě zastavili tak nikdy nic nepadlo ohledně STK tak nevím.Spousta lidí mi tvrdí že jak mám SPZ musím mít i STK,což si myslím taky ale je i spousta lidí co tvrdí opak. Dokáže to někdo rozlousknout,jak to vlastně doopravdy je? Díky za info Kondor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2016 9:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i fichtl je pořád na 4 roky, jestli ti dávají stk jen na 2, tak tě s prominutím oje*ávají...
 
 
Datum: 08. května 2016 9:09
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Technický se nebojím,jen jsem se ptal jak to s ní je či není.Myslíš že moped spadá do kategorie kdy se na STK jde jednou za 4 roky?S fichtlem už musím chodit každé dva roky,ač na něm moc nenajezdím.To zas vymysleli věc,jak z lidí vytáhnout peníze za to,že udržují v chodu staré "krámy". Dík za rady všem Kondor
 
 
Datum: 07. května 2016 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18669    
A proč se bojíš technický? Vždyť na Stadionu ani neni co kontrolovat ... a jednou za 4 roky? Nezabejval bych se tim...
 
 
Datum: 07. května 2016 13:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ty s tim jezdíš za čáru? Proč to jednoduše neodhlásíš?
 
 
Datum: 07. května 2016 13:00
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Tohle mě taky napadlo,ale není někde v policejní databázi zanešené číslo rámu a k tomu i ta SPZka?To je totiž to z čeho mám trochu lufta,abych se nedostal do potíží. Kondor
 
 
Datum: 06. května 2016 23:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuším že toto slyšet nechceš, ale tvou situaci bych řešil zakoupením malé kartičky, odmontováním SPZ a jezdil bych jako ostatní mopedy :-)
 
 
Datum: 06. května 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Když si chci měnit motory tak bych asi měl zajít na úřad kvůli výmazu co, třeba kdyby nastal nějaký problém s pojišťovnou? Jak to dneska je s tím výmazem č. motoru, zaplatí se 50,- a to je vše? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2016 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18624    
U nás na magistrátu si mužu udělat online rezervaci termínu. Zjisti jestli to u vás nejde taky,je to fajn. Fakt vyvolaj číslo na čas max do zpoždění 5 minut. Skoro bez čekání. Většinou sotva stihnu vypsat změnovej papír.
 
 
Datum: 04. dubna 2016 9:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám velkej zelenej techničák vydanej cca 97 a číslo tam normálně je, vím, že ty čísla se přestaly zapisovat někdy v posledních pár letech :-D. Já ho tam mám. Motor Jawa 21 nicméně 20 a 23 jsou naprosto stejný motory, nevim proč tam nepsali motor Jawa 50 :-D. Takže ten výmaz je pouze formalita z 50 a nejhorší na tom bude asi čekání ve frontě, díky za info.
 
 
Datum: 03. dubna 2016 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Zaprvé se podívej do velkýho TP co máš napsanýho v řádku motor ? Já tam mam třeba místo čísla napsáno "typ jawa 21" ... tzn že je šumák jaký mam číslo motoru. Pokud v TP nějaký číslo motoru máš tak zajdeš na evidenci vozidel s techničákama a řekneš že chceš vymazat číslo motoru. Zaplatíš pade a je to. Neni potřeba evidenčka nic...
 
 
Datum: 03. dubna 2016 19:04
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobry den budu pasovat pneu 2.50x16 na kolesa z Jawy 20? Lebo na Jawu 20 maju ist spravne pneu 2.75x16.Jedna sa my o to aby dobre priliehaly po celom obvode. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ten pásek v podstatě pouze chrání duši, takže jo, lze to v nutnosti nahradit i textilní páskou ve více vrstvách, bude to stále lepší, než některé dnes prodávané ochranné pásky, které jsou snad z PEtek a jsou nepoužitelné! Jinak mě se osvědčilo, si pásky vystříhávat ze starých duší...
 
 
Datum: 28. března 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobre ďakujem za rady, a ešte jeden dotaz može sa dať namiesto tej gumenej vložky rafku nejak textilna paska omotana viac kriat aby bola ta hrubka zachovana.
 
 
Datum: 28. března 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, nějakej nerozhodující rozdíl tam možná je, ale to nemění nic na tom, že tam ta pneu musí sednout... je potřeba pořádně usadit patku pneu do ráfku, ale to i u dvasedumdesátpět.... 2,50 jsem do fichtláckýho ráfku obouval mnohokrát...
 
 
Datum: 28. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Ja som dnes doobeda obuval tie kolesa a jak som ho nafukal tak na jednej strane bola jedna strana utopena v rafku a druha zase viac vyčnievala ale potom som zistil ze duša bola na rozmer 21/4-16/20x2,25 tak to bude asi tym.meral som aj širku rafika na 555 kolese a bolo o niečo menšie ako na Jawe 20 tušim o 4 mm. zajtra vymenim dušu za vetšiu a bude hadam ok.
 
 
Datum: 28. března 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18614    
Aha tak to somi rad ze to pasuje ja som myslel ze 555 ma uzsie rafky.
 
 
Datum: 28. března 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pak je to bez problému... ráfky z 555 a novějších modelů jsou dokonce rozměrově totožné... takže v klidu obuj 2.50
 
 
Datum: 28. března 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18613    
STK ma as tak netrapi lebo ja mam jawu 555 a kolesa z jawy 20 mne ide oto avy ten plast dibre priliehal okolo rafku.
 
 
Datum: 28. března 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
obuješ na to bez problému oba rozměry, ale jak už bylo napsáno, na STK můžeš mít problémy, pokud bude obutej jinej rozměr, než je v TP
 
 
Datum: 28. března 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Předepsané jsou 2,75 x 16. Na technické může být problém.
 
 
Datum: 28. března 2016 16:54
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel14318    
Ahoj, prosím o radu..pasuje tento štítek i na ČZ 124 476 ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stitek_cz_kyvacka.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 13:01
 
 
 
 
Jméno: Simson      IP: uživatel13551    
Zdravím draci, vím že to sem tak uplně nepatří ale potřeboval bych radu. Mám simsona ale koupil jsem ho už bez blinkrů, ted potřebuju s ním na stk a nevím jestli je tam musím nechat dát, nebo to zkusit i bez nich.. díky hoši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Koukni na přesný označení simsona,jedny simsony blinkry třeba neměli,ani baterku. Dohledáš nejlíp na německejch stránkách. A pokud je máš mít dle typu tak je dodělej,neni to nic složitýho.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar draci, chci se zeptat jestli jdou přepsat papíry z JAWY 21 na JAWU 05? Já si myslím že to jde ale radši se ptám... Prosím o odpověď... Díky a zatím čs... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Záleží na tom, co myslíš přepsáním:-) Ofiko to nejde, výrobce již neexistuje, nikdo jiný ti potvrzení na přestavbu nevydá. Neofiko je vše stejné až na motor, výrobní číslo na rámu není, číslo motoru lze úředně smazat, výrobní štítek lze přehodit. Jediná potíž je v motoru, většina lidí nepozná rozdíl, ale zrovna před 2 týdny jsou koupil J21 s doklady J05 a od cca 30ti letého technika jsem dostal při evidenčce přednášku o tom, jak vypadá motor 05...
 
 
Datum: 04. března 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel18577    
Samozřejmě, že to oficiálně nejde. Jsou to papírově 2 odlišný motorky. Jak píše Franta randál. Přesekej štítek, smaž šíslo motoru (pokud ho vůbec máš, některý pionýry číslo motoru neměly) a jezdi.
 
 
Datum: 04. března 2016 12:38
 
 
 
 
Jméno: Franta randál      IP: uživatel12281    
Tohle bych vůbec neřešil,na 05 bych dal štítek z 21 ,zašel na úřad a z TP nechal vymazat číslo motoru (50kč) a jezdil bych.
 
 
Datum: 04. března 2016 10:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15751    
Hojas, chtěl jsem se zeptat mam doma pincka v pěkném pojízdném stavu. Stále se platí pojistka akorát je prošlá technická. Co musí všechno splňovat abych prošel??? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám na pincku taky velkou plachtu a kvůli ní jsem musel dát odrazku na zástěrku a při poslední STK se jim moc nelíbilo, že je na zástěrce, protože prý musí být odrazka připevněná na pevno, kdežto na zástěrce se při jízdě pohybuje a za tmy na řidiče co jedou za mnou může blikat. Známku mi samozřejmě dali, jen ať si ji prý nějak napevno přidělám pod značku. Tak jsem vzal kousek pásoviny (nevím asi 15 cm), kterou jsem připevnil šroubkem na místo, kde byla původně odrazka a na pásovinu jsem připevnil odrazku. Ve výsledku je odrazka těsně pod plechem zadního blatníku a je na pevno, takže už nemůžou říct ani popel ;-)
 
 
Datum: 30. ledna 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám Jawu 20 s plachtou a odrazku tam nemám, nevlezla by tam, zástěrku sice mám, ale na ni jsem to nedával .. a technik v pohodě .. když ten fivhtl vypadá pěkně, tak neleze do detailů, jen zkontroloval čísla RZ a štítek s TP a pak jsem to nahodil a světla + klakson, opsal kilometry + zapsal že se vyměnoval tacho a bylo hotovo .. podle mě ale pionýr z výroby zástěrku neměl, o jsem alespon viděl na dokumentu o výrobě 05, byly připravené jen díry ..
 
 
Datum: 28. ledna 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel18515    
za velkou RZ a odrazku se pravidelně chytnu s technikem na stk, jenže u kejvačky a panelky bez zástěrky, tam prostě nikam odrazka dát nejde a vrtat blatník rozhodně nebudu... u fichtla bych to vyřešil nenásilnou formou a přišrouboval bych jí na zástěrku, kterou má pio z výroby...
 
 
Datum: 27. ledna 2016 16:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18509    
Je to stará motorka a reálně jde o to, dostat tu značku co nejvýš a odrazku co nejníž ;-). Nikdo nebude nic přeměřovat... Holt když tý odrazky bude 1/3 pod značkou tak to taky asi nebudou hrotit...
 
 
Datum: 26. ledna 2016 12:28
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Draci, když už jste u té STK. Jak se řeší odrazka a velká SPZ na jawě 21? Když jsem tam novou velkou SPZ dával, tak jsem byl nucen odrazku odstranit aby se mi tam SPZ vešla, protože to bylo konstruováno na malou SPZ. Musím si nějakým způsobem připevnit odrazku pod značku? Z platného zákona logicky ano, ale je na tohle nějaká vyjímka? Přeci když si tam přidám odrazku, tak to vozidlo takhle nebylo homologováno... Vždy to šlo ukecat, ale když se stroje budou fotit, tak nevím, nevím. Když se vyhazuje za modrou žárovku v parkovačkách, tak za přidání odrazky na vozidlo by se mělo tuplem vyhazovat. :-) Jaký na to máte názor a už máte zkušenosti s STK po 1.1.2016 ? Mne STK čeká za 3 roky, takže ještě můžu být relativně v klidu. :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2016 6:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
musí to nějak vypadat, pak musí sedět barva s barvou v TP, dál číslo rámu, číslo motoru pokud je v TP uvedené, rozměry pneu, musí svítit vše co má, mělo by to troubit, mělo by to mít vzadu nějakou odrazku, nemělo by bejt nic uvolněný a nemělo by z toho téct moc oleje :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj draci! Předně přeju hodně moto úspěchu v roce 2016! A té můj dotaz. Koupil jsme ČT 175/487 s papíry. Nicmene, při evidenční kontrole, kde jsem byl spolu s původním majitelem, se objevil malý zádrhel a to chybějící nula v TP, kde namísto VIN je číslo rámu. Obvykle je to 487.0.xxxxxx. Nicméně, v tomto případě to do TP bylo zapsáno bez nuly mezi teckami. Ten rozdíl je, ze číslo v TP je o nulu kratší než na rámu. Zbytek čísla, sedí jen chybí ta nula. Pan na STK nejdříve prudil, ale když viděl, ze to prošlo technickou před necelým rokem tak nakonec ev. kontrolu udělal s tím, ze si dal do poznamky ze tam ta nula chybí. Na úřadě už bylo vše OK. Chtěl bych se zeptat, jestli mate někdo podobnou zkušenost? Očekávám podobnou diskusi na další technické :-) díky všem za odpovědi a ať to jezdí! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 16:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18565    
Je dobré si číslo do TP napsat celé, tedy včetně "nuly".
 
 
Datum: 22. února 2016 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jakub.ludvik@seznam.cz      IP: uživatel14025    
Ahoj všem! Diky za rady. Vše vyřízeno přes potvrzeni STK o admin chybě.
 
 
Datum: 31. prosince 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Vyřešeno a díky všem!
 
 
Datum: 30. prosince 2015 16:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18474    
Pokud je to možné, doporučuju opravit záznam v TP. V budoucnu to už nebudeš muset řešit. Nikdy nevíš, na jakýho aktivistu narazíš... Často tyto chyby vznikají při vydávání nového TP. Já šel přepisovat Pionýra z roku 59 a na úřadě jim z databáze vyjela ukradená Babetta se stejným šestimístným výrobním číslem, to byla teprve sranda...
 
 
Datum: 29. prosince 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Byl jsem se zeptat na STK a tam mi řekli, ze při další kontrole se tohle vůbec neřeší a přesně jak říkáš ty, když už to je jednou zapsané tak .... no je to bor ... nepořádek
 
 
Datum: 29. prosince 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18473    
JJ. Všem na úřadech vyjíždí můj pérák z roku 53 jako vozík za auto a nebo V3S (fekál). Někde udělali soudruzi chybu. V SPZ chybí nula atd...
 
 
Datum: 29. prosince 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: Kedar      IP: uživatel12689    
Zdravičko, koupil jsem PIO s TP, ale je tam motor s jiným číslem, je to napsaný na původ. majitele, nevíte co na to řeknou na evidenčce abych to mohl přepsat ? nebo jak postupovat abych to přepsal, ještě jsem se s tímhle nesetkal. Můžu zajít na uřad a přepsat tam to číslo já jako budpucí vlastník ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 7:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Daniel: trochu nechápu význam tvého příspěvku... jasně že je to o technikovi, kterýho chytne na STK, jenže ono pak vyjde levněji jít oficiální cestou, dát těch 50 Kč za výmaz čísla a dál to mít bez starostí, než cpát při každý STK technikovi kilo navíc...
 
 
Datum: 07. prosince 2015 7:42
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
moc to řešíte :-D mě to nesedí na čz a co borec se na to podíval a říká no máš tu jiný číslo říkám fakt to já vubec nevím :-D a on že a to je jedno :-D a to mi řekl na evidenčce a když jsem byl tento rok na stk tak to dělal zase on :-D na haluz a říkám vy jste mi dělal evidenčku a zase nahlídl na číslo motoru a říká no tady ti to nesedí říkám no vím no a on na to to je jedno :-D a když chytneš blbečka tak jak bude číst číslo tak mu dej 100kč a neřeš to :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez plný moci ne... hlavně u přepisu musíš mít i STK, takže zajedeš na EK (resp. STK kterou ti dá na měsíc) do závad ti napíše že nesedí číslo motoru, ty to přepíšeš, necháš za pade číslo motoru vymazat a je hotovo, resp. jedeš na opakovačku STK, pokud si jí dělal...
 
 
Datum: 05. prosince 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Kedar      IP: uživatel12689    
Ted na to koukám, výr. číslo u motoru mám stejné jak číslo rámu a můžu ho vymazat já když to vlastní někdo jinej, já mám jen techničák ?
 
 
Datum: 05. prosince 2015 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18442    
Co máš v TP ? Já mám třeba v TP místo čísla motoru napsáno Jawa 50 typ 21. Pokud tam máš nějaké číslo tak jdi na úřad a nech ho za 50,- vymazat.
 
 
Datum: 05. prosince 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel18412    
Zdar draci chci se vaas zeptat kdyz mam papiry od mustafa v depozitu tak jestli se nechaji vyndat bezbtoho abych ted delal STK a nebo musim nejdriv udelat mustafa do stavu vhodneho na STK ?? Diky draci ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
STK, a jestli se nemýlím tak i platná pojistka.
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
musí bejt platná STK
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 11:51
 
 
 
 
Jméno: PetaK      E-mail:      IP: uživatel18369    
Zdravím, prosimvás, víte někdo z hlavy, z jakých žárovek sestává "náhradní sada" žárovek na fekála? (05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přední žárovka 6 V &#8211; 15W/15W Zadní žárovka Sufid 6V &#8211; 5W
 
 
Datum: 25. října 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13743    
zdar dotaz.. chci si na papíry koupit jawu 125 kejvačku udělat s ní technickou apod. a chci se zeptat jestli by tam pak nešel dát motor třeba ze 175 jestli by to nějak nevadilo že tam de to vim a na oko je stejnej. šlo by to nebo ne? díky za dotazy.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 125ccm ani 175ccm kývačku nevyráběla, to byla ČZ. Jinak motor je z technického hlediska záměnný, číslo motoru vymazat lze, ale nelze vymazat typ motoru. To je u našich strojů to první trojčíslí, např 355 *** ***. Pokud si tedy necháš vymazat číslo motoru z TP, tak si tam můžeš dávat jiné motory, ale pouze typu 355! Tzn. pouze motory shodné s původním. Žádné větší, žádné novější...Já bych šel asi cestou nejmenšího odporu a přerazil čísla. Oficiální výměna motoru za větší v tomto případě proveditelná je, ovšem obávám se, že Ti jde o splnění podmínek pro skupinu A1, což by oficiální zápis motoru o objemu 175ccm trochu kazil.
 
 
Datum: 22. října 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11078    
Necháš si na úřadu vymazat číslo motoru z TP,stojí to 50,- , pak na tom motoru vybrousíš a vyleštíš číslo. Nebo nějak jinak zajistíš,aby tam nebylo. Pokud už máš vystavenej novej velkej TP tak je možný,že máš místo čísla motoru jen uveden typ 355. Pokud bys tedy do Jawa-ČZ 125ccm typ 355 rouboval motor 175ccm tak to hlavně musí bejt motor stejnýho provedení Jawa-ČZ 175ccm typ 356 . Jsou totiž víceméně stejný,válec má uvnitř "menší díru" a bude o žebro - dvě delší. To dnes ví málokdo a málokdo to bude zkoumat. V žádnym případě jinej,natožpak jednovejfukovej z Čízy. Jinak je vše na oko úplně stejné. Až tak nelegální mi to nepřijde,snad každá hranatá čz 125 má motor 175ccm. dyž ti to majitel vysloveně neřekne,tak to nepoznáš. Jezdí se na silničních 125ccm co maj klidně 35kW a papírově 11kW. To mi přijde jako brutalita,ne ty naše starý verky,kde jeden má 10 koní a druhej 14 :-D
 
 
Datum: 21. října 2015 14:15
 
 
 
 
Jméno: Leviathan      E-mail:      IP: uživatel10282    
Upozorňuji tě předem, že veškeré níže napsané postupy, včetně tvé pouhé myšlenky na přehození motoru, jsou se zákonem kolidující (neboli - NELEGÁNLÍ - ) procedury, které ti za správných konstelací nebeských těles mohou slušně provětrat nejen peněženku. Samozřejmě, jestli to máš jen na blbnutí na vlastním pozemku mimo pozemní komunikace, tak si tam nacpi třeba motor z ponorky, když se ti tam vejde. (Kdyby náhodou, nahoď sem fotky :-) )\r\nMáš dva dosti závažné (z toho jeden řešitelný) problém: První - Nebudou sedět výrobní čísla, a to, bohužel, nějakého policistu nebo technika na STK občas napadne zkontrolovat. Druhý - 175 a 125 budou mít určitě nějaké vnější rozdíly, které by šťoural objevil(mám dojem, že je dokonce odlito 175ccm na hlavě + rozměry se budou na jistých místech, jako např. válec, rozhodně lišit). U prvního máš tři možnosti - Přerazit čísla nebo zneužít legislativu za současného modlení ke správnému bohu(nebo bohům - pozor na rozpory různých církevních předpisů, nemuselo by to fungovat). U druhého kromě výše zmíněného modlení nevím o žádném, snadno proveditelném, způsobu jak pomoci.\r\na) Jsem si skoro jistý, že 175 válec na 125 kartery kvůli číslům nenaroubuješ bez náležitých dosti otravných úprav(ale třeba to jde i bez nich). Snažší by bylo původní čísla vybrousit, vyvařit, rozleštit a následně přerazit.\r\nb) Pokud zkusíš "legální" cestu - mohl by sis pomoct to uhrát na výměnu motoru(pokud z čísla není jasné, že je to 175(osobně mám rám 350 kejvu se vším ostatním z panelky,na motoru dokonce typ 360 v čísle, ale v tomto procesu prsty nemám)) nebo se prý nějak dá zrušit číslo motoru v techničáku, ale s tím žádné zkušenosti taktéž nemám. \r\nJednoduše řečeno, věřím tomu, že tam ten motor půjde nacpat, ale jestli ti na to někdo se správnými právy přijde na silnici, budeš to mít jako provozování vozidla bez homologace a tam je sazba pětimístné částky ne vždy začínající na jedničku.\r\nNakonec - proč děkuješ za dotazy? :-)
 
 
Datum: 20. října 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři potřebuju poradit s tachometrem u jawy 20 pionýr vymenil sem lanovod promazal a pořadne utah jenze neukazuje rychlost rucicka jen skace ale kolik km jsem ujel ukazuje nechce vymenit šneka nanáhonu dík za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Dík
 
 
Datum: 20. září 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
První co udělej tak odpoj náhon u tachometru, roztoč motorem zadní kolo a koukni jestli se točí náhon, potom už budeš vědět na které straně je problém. Pokud se nebude točit tak se podívej jestli je v pohodě šnek, nebo můžou být špátně dva kolíčky přes které se přenáší kr. moment.
 
 
Datum: 17. září 2015 16:30
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 16:57:02 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu