video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Pujde tenhle filtr https://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_28.html do origo airboxu na fichtla?
Chci to teda spojit s POLSKOU tryskou 72 bude to mit oneco lepsi vykon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2024 20:00
Ahoj všichni, nemáte náhodou někdo horní kryt bříška se zámečkem? Respektive s otvorem pro zámeček. Mám rám, kde jde tento kryt uzamknout a mám kryt bez zámečku.\\r\\nKdyba se Vám někde povaloval dejte vědět.\\r\\nS díky Milan
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2023 8:16
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli Pneu.Fortu90/100x16-Drapák mi půjde na pionýra 21 na zadní pneu jinak tam mám číslo 2.75 16 jinak číslo výrobku je Z00058
Hezký zbytek dne Zdeněk Řezáč
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2023 14:42
Ahoj zdendo_cz! Ani Tobě jako Jurajovi nedokážu říct jestli Ti pújde na pionýra 21. Kolik je tam místa se snad dá doměřit, ale nevím. Přeju Ti úspěch v tomto snažení a potom hodně zážitkú s novým pneu. Hlavně bezpečně! Oski 2.!
Datum: 23. dubna 2023 14:42
Jméno: Milan
IP: uživatel15050
Zdar, zajímalo by mě zda máte někdo zkušenosti s pneu fortu 90/100x16?
Zajímalo by mě jestli se vejde na fichtla bez úprav rámu, popřípadě jak je velká ve srovnání s mitas e06.
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2022 21:55
na 555 prodle ani prd
Datum: 06. prosince 2022 21:55
Jméno: Milan
IP: uživatel15050
Když to je jen tak tak na pionýra, tak do rámu z 555tky to asi nemá šanci vejít ,co?
Datum: 06. prosince 2022 18:25
co ja vim o d draku, tak je to siroke na tolik ze u retezu se museji orezat koliky,, a taky ten drapak je o neco tezsi nez mitas E06 ale za to je na fichtlu nesmrtelny, za ty prachy supur maso,,ale zas nezapomenout fichtl je jen fichtl vykonove.-) takze cim vice agresivni koliky,,tim pomalejsi jizda,, pokud to ma frcet,tak to potrebeuje vykonejsi upravu motoru
Datum: 06. prosince 2022 17:01
Zdravím chcem sa spítať da sa ešte niekde kupiť taka plastova clona čo sa dava pod hornu misku riadenia na Jawu 634,pripadne možem to zložiť aj bez toho ked dam guličky s klietkou.Ďakujem za odpovede.
Tu je odkaz na tu clonu
https://www.motoren.sk/clona-hlavy-riadenia-originalplast---jawa-634-640-e4588
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2021 19:10
Zdravím, prosím vás byl by někdo ochoten poskytnout plánek na výrobu 3k válce chtěl bych přes zimu trochu postavit motor předem díky za každou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2021 21:05
Jméno: Marek
IP: uživatel19698
Ahoj páni, prosím Vás, sháním řetěz za 9z kolečko na primár. Nedá se někde sehnat za rozumný peníz? Případně nemáte někdo číslo výrobku, že bych poptal přímo ve Strakonicích ve fabrice?\\r\\nDíky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2021 15:04
Zdravím, v létě jsem našel ve stodole pionýra dvacítku se započatou přestavbou na typ 21. Přes zimu jsem tedy dokončil ostatní úpravy, udělal GO motoru a tak dále...
Jenže jsem narazil na problém, že netuším, kudy vést lanko zadní brzdy (samozřejmě 21 kříž i páčka). Nikde jsem pořádně nic nenašel, předpokladám, že to bude absolutně jednoduchá záležitost, ale jsem v tom bezradný. Kdyby se našel někdo ochotný mi poradit byl bych opravdu moc vděčný
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2021 14:31
Tak jsem se konečně znova dostal k pionýrovi a bohužel se mi tu brzdu pořád nepodařilo zprovoznit. Ať lanko vedu jakkoli, bowden se vždycky po sešlápnutí stáhne a páka už se nevrátí, protože nemůžu najít nic, za co bych ho zachytil, aby stále držel napnutý. Byla by, prosím, neště nějaká rada? Jak ho někde zafixovat, aby se nestahoval?
Datum: 15. dubna 2021 14:31
Jméno: Milan
IP: uživatel19694
Pod motorem žádný držák lanka nemám, lanko drží v rovině díky bowdenu samo.
Datum: 10. března 2021 13:02
Ano, lanko je to delší pro jednadvacítku. Právě jsem mám problém, že mi připadá až moc dlouhé
Nejspíš mi tam nějaký ten držáček chybí, ale zkusím si tam teda nějak poradit a zachytit ho. Moc díky za odpověď .-)
Datum: 03. března 2021 22:52
Jméno: dweindibly
IP: uživatel19692
Lanko je také pro typ 21 ? Tedy delší? .. vede od páky směrem jakoby ve směru jízdy a pod motorem, kde je šroub oleje, se v takovém držáčku vrací po levé straně k zadnímu kolu
Datum: 03. března 2021 17:41
Jméno: Honza
IP: uživatel19679
Čau lidi, má někdo zkušenosti s otevřením sání na motoru z fechtla až na hodnotu 170°? Bez klapky samozřejmě. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2021 19:20
Jméno: JAWA751
IP: uživatel19620
Toš ahoj Honza! Nakonec ses dovedl aj ozvat! Je zbytečný, abych já přidával neco do diskuze! KubaTi to fšecko vysvětlil! Oski
Datum: 18. února 2021 19:20
Jméno: Honza
IP: uživatel19679
Díky Kubo!
Datum: 17. února 2021 14:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel19688
Ahoj Honzo, nevím jak daleko jsi s úpravou svého stroje, ale běžně se v závodních motorech s rozvodem pístem symetrák" užívá časování sání 150-200st. Jedna věc je časování, druhá průřez kanálu. Jen varuji, okolo 180st už to opravdu není poslušny dieslový motor, který jede od volnoběhu, ale naštvaná bestie, které se chce jet jen v úzkém pásmu. . Je na každém v jakém pásmu chce, aby mu motor fungoval, a kde chce mít špičku, další věč je perfektní naladění karburátoru a výfukového systému. Dá se s nadsázkou říct, že co na výfuku, to na sání a přefuky polovyna výšky výfukového kanálu. Hondě štěstí, Jinak já své symetráky rád dělám 182/120/122/180,
Datum: 08. února 2021 20:08
Honzo, gdyž mě napšeš, proč si nereagoval na JK gdyž se Tě ptal čemu by to pomohlo, tak Ti neco rozumnýho poradím na Tvúj dotaz!
Datum: 13. ledna 2021 23:35
Jméno: Jk
IP: uživatel19682
Tenhle dotaz musel psát asi fiktivní magor máčo
Datum: 11. ledna 2021 8:41
Jméno: JK
IP: uživatel19681
Co to je nevím čemu by to pomohlo
Datum: 10. ledna 2021 10:15
Ahoj všem, dávám do kupy JAWU 21, chci se zeptat ohledně zadních tlumičů. Jsem trochu hroch (asi 130 kg), tak přemýšlím že ty tovární asi nebude to pravý. Napadaj Vás nějaký alternativy jak to udělat tvrdší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2020 19:06
Jméno: JAWA751
IP: uživatel19620
Ahoj Pavle! Podle vlastností JAWY 50 tam ešče zbývá 30kg rezerva! HI!HI! Toš to nech jak je! Aspoň nebude trpět to ostatní na co nejni dimenzovaný!!!
Datum: 05. srpna 2020 19:06
Zdravim všechny draky, kteří sedlají Jawy Dandy, tak můžou navštívit moje stránky (www.jawadandy.wz.cz) kde už rok mapuju historii a vše kolem dandyn (například zde najdete kompletní technickou dokumentaci pro Dandy 50 a Dandy 125). Budu moc rád za jakoukoli další pomoc s rozvíjením stránek
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2020 14:19
ProsimTe Kde bych sehnal prirucku na DANDY-UNIOUN 50?
Datum: 31. července 2020 14:19
Prosim Te koupil jsem taky DANDY UNION 50,ale nemam o tom stroji sajnu!Potrebuji nejakou prirucku ohledne naplni a oprav.Muzes me prosim poradit kde to tady najdu?A kde se daji kopit nahradni dily prosim???Dik predem za radu!T.
Datum: 31. července 2020 14:10
nemáte zač, jsem rád, že moje práce není zbytečná.
Datum: 03. června 2020 10:24
Datum: 01. června 2020 23:56
Zdravím chcem sa spitat dajú sa niekde kúpiť silentbloky nádrže na CZ 487,488 tie co idú dopredu ako je krk riadenia.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2020 22:41
jeden par mam i s tima pouzdyrkama udelej kdyz tak obj a ja je tam pridam,, jsou posledni a tak je nechci ani zanaser na fichtlkramek
Datum: 13. května 2020 22:41
Jméno: Kodlik
IP: uživatel19625
Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
Jméno: Kodlik
IP: uživatel19625
Díky moc.Karel
Datum: 17. ledna 2020 11:07
http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html
tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
Datum: 16. ledna 2020 20:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel19604
zdarte, potřeboval bych poradit s identifikací různých dílů z motorek. Po úklidu mi zůstala taková směs dílů na různé motorky, a potřeboval bych zjistit z jakých motorek (značka typ) daný díl je. Odkaz na foto: https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/ . V levém dolním rohu je vždy číslo, tak když by jste něco poznaly tak napište číslo a o jakou motorku se jedná díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2019 20:38
Jméno: jawasss
IP: uživatel19604
https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/
Datum: 15. září 2019 20:38
Jméno: Adam852
IP: uživatel19601
Dobrý den draci, sehnal jsem si jawu 50 555 a chci se zeptat jestli tam je stejný motor jako u 20 nebo 21 a popřípadě v čem je jiný.
V horším přídadě tam budu muset motor z 21 implantovat.
Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel19602
Motor ti na úchyty pasovat bude,ale je trochu jiný. Je širší. Při použití motoru j20 do pařeza nepasuje pak úchyt výfuku na kříž. Většinou nelze provozovat s filtrem vzduchu,protože se to pod ty prsa prostě nevejde. Jinak na něj jezdit mužeš. Je to škoda pařeza,ale fungovat to bude.
Datum: 25. srpna 2019 11:18
Jméno: Matouš KH
IP: uživatel19564
Čau Seso, chci se zeptat.
Páčka zadní brzdy 05, 20 - šlo by domluvit u výrobce aby ji dělal cca o 1,5cm delší? Jak je krátká tak nejde seřídit tak aby to flekovalo a zároveň nepřibrzďovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2019 5:59
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel19545
S originální páčkou jsem problém neměl - je delší. Tisícihranu seřízenou mam tak nejlíp jak to jde. V čem jsou pakny z Jawy 90 jiné? Možná ji nechám u někoho se svářečkou prostě prodloužit
Datum: 05. srpna 2019 5:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel19598
Přesně jak řekl standa.. u podlážkovýho fichtla mam nové original pakny seřízené klíče a brzdí to jak hovado.. v pedálu problem není .. vyhraj si
Datum: 04. srpna 2019 23:17
Jméno: Standa
IP: uživatel19597
Nech na soustruhu protočit bubny, použij pakny z jawa 90 a seřiď na tisicihranu krok brzdy. Flekovat to bude. Paka je jaka je, original je stejnej. Pokud ji budeš mučit do tlaku tak ji beztak ohneš. Brzda zde musi fakt fungovat. Je to specialita podlážkových fichtlů no 😉
Datum: 03. srpna 2019 20:26
Čau ve spolek. Potřebuji udělat STK a vidlice už jsou off. Tak se chci zeptat když koupím tady ramena a kluzáky od TKM tak předpokládám že to stačí jen nalakovat a složit.Nebo budu muset ty silony v ramenech vzít výstružníkem ? \r\nA světelnou cívku do zadního světla u 20w zapalování mám koupit asi tu stím drátkem že? ? Předpokádám že to je na víc motorek a když ten dratek odstřihnu nic se nestane. Jawa 21 RV 1968. Tak ať to jezdí a díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2020 6:52
Jméno: sovisko
IP: uživatel19642
Ahoj, byl jsem 2x na stk s pinckama a opravdu nikdy se na vůli vidlí nikdo nezaměřoval. Foto celek, štítek, číslo motoru ( nemusí být shodné se štítkem) a shodná barva s TP. Pěkné gumy. Nastartovat -svítí, zhasnout - troubí.Toť vše.
Datum: 21. března 2020 6:52
Jméno: Petr
IP: uživatel19536
Zdarec, chci se zeptat, dělám klukovi na ježdění na chalupě takovou všehochuť,co zbylo v garaži, je tam motor z 555 a chtěl bych se zeptat, jestli tam třeba jde dát hlava z 21,jestli by to třeba líp chladilo a vím, že 555 mají menší kompresní poměr, tak jestli by to třeba mělo větší kompresní poměr a třeba s lepším sáním,výfukem to o trochu líp jelo.
Nebo další věc, jestli by tam šel dat na 555 kartry válec s hlavou z 21??
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2019 11:33
Jméno: jirka
IP: uživatel19504
Pokud se na tom má naučit jezdit, klidně bych nechal čistou 555. S chlazením to problém nemá, pro začátečníka to jede i tak dostatečně. Vylepšovat si to může i sám. Válce, hlavy, zapalování z typů 555, 05, 20 na sebe sice pasují a dají se prohazovat, ale má to své zákonitosti...
Datum: 31. ledna 2019 11:33
Jméno: Karlos
IP: uživatel19515
Čau, tak všechno nejlepší do dalšího roku a co nejmíň poruch. Až se někdk dá do použitelnýho stavu, můžete mi napsat jestli má tramp stejný podsedlový plasty jako klasická 640 ? A jak je to s nádrží, je jiná, nebo je na nádrž za 640 nasazenej jenom nějakej plast ? Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2019 8:24
Jméno: jc3
IP: uživatel19504
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_640_5/katalog/trampik porovnej s klasickou 640...
Datum: 08. ledna 2019 8:24
|
|