www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Plynař_Vysočina      IP: uživatel19632    
Ahoj, předělal jsem fichtla na LPG. Koupil jsem na bazoši karbec z Číny kterej má přímaz zvlášť. Startuji na LPG, za studena roztláčim ale pohoda, chytne to. LPG tam tlačím normálně benzinovou hadičkou. Zatím jsem nevyřešil aby plyn přestal syčet ven když mi to chcípne nebo vypnu motor, musim to rychle zavřít ale s tím si poradim. Nádrž mám převařenou origo ale plním ji jen trochu protože se bojim že neudrží tlak. Můj dotaz: zná někdo firmu, která by na zakázku udělala tlakovou nádrž na LPG? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2020 19:49
 
 
 
 
Jméno: onovo      IP: uživatel19626    
Zdravím ,měl byhc dotaz- pokukuju na obchodě na ten pohotovostní stojan z simála- dal bych ho klasicky na fíka(20tku). má s tím někdo zkušenosti(kam namontovat-případné foto, výdrž atd) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2020 22:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Díky moc.Karel
 
 
Datum: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
 
 
Datum: 16. ledna 2020 20:34
 
 
 
 
Jméno: Vítězslav Čacký      E-mail:      IP: uživatel1200    
Zdravím, nevíte kde koupím koleno sání vnitřní průměr 16mm na Babettu 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2019 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19604    
zdarte, potřeboval bych poradit s identifikací různých dílů z motorek. Po úklidu mi zůstala taková směs dílů na různé motorky, a potřeboval bych zjistit z jakých motorek (značka typ) daný díl je. Odkaz na foto: https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/ . V levém dolním rohu je vždy číslo, tak když by jste něco poznaly tak napište číslo a o jakou motorku se jedná :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19604    
https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/
 
 
Datum: 15. září 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: Adam852      IP: uživatel19601    
Dobrý den draci, sehnal jsem si jawu 50 555 a chci se zeptat jestli tam je stejný motor jako u 20 nebo 21 a popřípadě v čem je jiný. V horším přídadě tam budu muset motor z 21 implantovat. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19602    
Motor ti na úchyty pasovat bude,ale je trochu jiný. Je širší. Při použití motoru j20 do pařeza nepasuje pak úchyt výfuku na kříž. Většinou nelze provozovat s filtrem vzduchu,protože se to pod ty prsa prostě nevejde. Jinak na něj jezdit mužeš. Je to škoda pařeza,ale fungovat to bude.
 
 
Datum: 25. srpna 2019 11:18
 
 
 
 
Jméno: Matouš KH      IP: uživatel19564    
Čau Seso, chci se zeptat. Páčka zadní brzdy 05, 20 - šlo by domluvit u výrobce aby ji dělal cca o 1,5cm delší? Jak je krátká tak nejde seřídit tak aby to flekovalo a zároveň nepřibrzďovalo :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2019 5:59
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel19545    
S originální páčkou jsem problém neměl - je delší. Tisícihranu seřízenou mam tak nejlíp jak to jde. V čem jsou pakny z Jawy 90 jiné? Možná ji nechám u někoho se svářečkou prostě prodloužit :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2019 5:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel19598    
Přesně jak řekl standa.. u podlážkovýho fichtla mam nové original pakny seřízené klíče a brzdí to jak hovado.. v pedálu problem není .. vyhraj si
 
 
Datum: 04. srpna 2019 23:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19597    
Nech na soustruhu protočit bubny, použij pakny z jawa 90 a seřiď na tisicihranu krok brzdy. Flekovat to bude. Paka je jaka je, original je stejnej. Pokud ji budeš mučit do tlaku tak ji beztak ohneš. Brzda zde musi fakt fungovat. Je to specialita podlážkových fichtlů no &#128521;
 
 
Datum: 03. srpna 2019 20:26
 
 
 
 
Jméno: Matouš KH      IP: uživatel19564    
Ahoj, čím může být u Pionýra, že mám na křivo parabolu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2019 19:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ve spolek. Potřebuji udělat STK a vidlice už jsou off. Tak se chci zeptat když koupím tady ramena a kluzáky od TKM tak předpokládám že to stačí jen nalakovat a složit.Nebo budu muset ty silony v ramenech vzít výstružníkem ? \r\nA světelnou cívku do zadního světla u 20w zapalování mám koupit asi tu stím drátkem že? ? Předpokádám že to je na víc motorek a když ten dratek odstřihnu nic se nestane. Jawa 21 RV 1968. Tak ať to jezdí a díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2019 18:06
 
 
 
 
Jméno: starosta      E-mail:      IP: uživatel19538    
Zdravím všechny, mám dotaz na ráfky a špice. Koupil jsem špice M3x148 a po čase na burze ráfky, údajně indické. Kola nejdou vycentrovat, špice jsou moc dlouhé. Na fichtlkámku se píše u indických ráfků, že jsou potřeba špice M3,5 a nyple redukce M3,5-M4.\\r\\nNapadají mě tyto kombinace:\\r\\n- špice M3x145 a ponechat nypl M3\\r\\n- špice M3,5x145 a nypl M3,5\\r\\n- špice M3,5x145 a nypl M4-M3,5\\r\\nMáte s tím někdo zkušenosti? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2019 16:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19536    
Zdarec, chci se zeptat, dělám klukovi na ježdění na chalupě takovou všehochuť,co zbylo v garaži, je tam motor z 555 a chtěl bych se zeptat, jestli tam třeba jde dát hlava z 21,jestli by to třeba líp chladilo a vím, že 555 mají menší kompresní poměr, tak jestli by to třeba mělo větší kompresní poměr a třeba s lepším sáním,výfukem to o trochu líp jelo. Nebo další věc, jestli by tam šel dat na 555 kartry válec s hlavou z 21?? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2019 11:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Pokud se na tom má naučit jezdit, klidně bych nechal čistou 555. S chlazením to problém nemá, pro začátečníka to jede i tak dostatečně. Vylepšovat si to může i sám. Válce, hlavy, zapalování z typů 555, 05, 20 na sebe sice pasují a dají se prohazovat, ale má to své zákonitosti...
 
 
Datum: 31. ledna 2019 11:33
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim neviete nahodou či sa daju kupiť riadidla na Čz Harlejku kludne može byť aj replika alebo či to nahodou nepasuje aj nejakeho bycikla.Ďakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2019 9:21
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel19515    
Čau, tak všechno nejlepší do dalšího roku a co nejmíň poruch. Až se někdk dá do použitelnýho stavu, můžete mi napsat jestli má tramp stejný podsedlový plasty jako klasická 640 ? A jak je to s nádrží, je jiná, nebo je na nádrž za 640 nasazenej jenom nějakej plast ? Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2019 8:24
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel19504    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_640_5/katalog/trampik porovnej s klasickou 640...
 
 
Datum: 08. ledna 2019 8:24
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19508    
Ahoj potřeboval bych poradit,začínám s úpravou motoru na mustoše chtěl bych zkusit nějak upravit válec.Něco ve stylu 2k nebo 3k nebo něco lehčího na začátek.Mám přístup na frézy.Tak vás chci poprosit jestli mi neporadíte jak začít popřípadně nějaký plánek podle jakého bych si válec sám upravil.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenalbenal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak přežitek...to bych neřekl... Nicméně dřív, než začneš do motoru vrtat, je dobré si v literatuře nastudovat, jak vlastně dvoutakt pracuje, co je to časování rozvodu, proč mají kanály takové vyústění do válce, proč má výfukový kanál zrovna takový tvar a profil... Až ti tohle bude jasné, můžeš se pustit do úprav. Ale nejlepší (a nejlacinší) je - nechat si to udělat u někoho, kdo to umí a kdo to má vyzkoušené. No ale kdybys chtěl mermomocí do toho vrtnout, tak celkem bezpečné je posunout horní hranu výfuku o milimetr k hlavě válce. Ve stejném profilu, jaký to "okno" má, jen ho posunout nahoru...a uvidíš...nejaký koník navíc z válce opravdu vyskočí. Jen při zkušební jízdě se musíš přesvědčit, jestli bude sedět otryskování (hlavní tryska) karburátoru.
 
 
Datum: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Poradím ti, vykašli se na to!! Raději si to vyšperkuj jako veterána!!! Úpravy se dělali, když nebyli jiné motorky k mání!! Je to přežitek.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 20:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ahoj Draci, tohle je spíš dotaz přímo na Sesu, ale třeba bude někdo vědět. V sekci MOSQUITO ja na fichtlkrámku tahle sada misek řízení. Je skutečně stejná s třindou? Potřebuji jí právě na komára. https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr_634_638_639_640.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku na tutuy je to ok,, s trindy se to davalo na komara
 
 
Datum: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout. Nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19472    
To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
 
 
Datum: 06. září 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikou za magneto jde protočit krásně
 
 
Datum: 05. září 2018 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19471    
Netočí se klika
 
 
Datum: 05. září 2018 6:07
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
Zdar draci, Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdarte, prosím odborníky sběratele: jaká je asi reálná nepřehnaná cena jawy 150/352 rv. 1954 - půbuben, v předrenovačním stavu - nepůvodní lak, špatné chromy, chybí klasika kryt řetězu atd. + drobnosti. díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2018 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19468    
To by se muselo vidět. Šrot se dá koupit za 10 i za 30. Krom těch půlbubnů to neni ani zajímavá a ani moc dobrá motorka,nevim že ty ceny tak letí nahoru.
 
 
Datum: 17. srpna 2018 6:30
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15710    
Zdarec draci, nemáte někdo nějakou radu nebo tip jak z pincka 21 vyndat vložku výfuku? Pořád mi to nejde vyndat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2018 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19457    
Nenapsal si jaký máš výfuk. U doutníku tam toho moc neni. Jen taková puklička s dvěma trubičkami,ta většinou vyndat jde. Trn MUSÍ zůstat na svém místě! Ani ten krátký kužel pod tim se nesmí hnout. U mustang výfuku je to horší. Ten doporučuji napřed vypálit a vyklepat ven co půjde a pak se teprve snaž vyjmout vložku. Vytočit,vykroutit,vyrvat. Většinou nechce ven,kor pokud je výfuk pomačkaný či jinak deformovaný. Taktéž netrhej trn ani nic za nim. Někdy je to boj,bejvá to zarostlý.
 
 
Datum: 22. července 2018 14:38
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 27.02.2020 17:39:26 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu