www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel19698    
Ahoj páni, prosím Vás, sháním řetěz za 9z kolečko na primár. Nedá se někde sehnat za rozumný peníz? Případně nemáte někdo číslo výrobku, že bych poptal přímo ve Strakonicích ve fabrice?\\r\\nDíky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2021 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lucipisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, v létě jsem našel ve stodole pionýra dvacítku se započatou přestavbou na typ 21. Přes zimu jsem tedy dokončil ostatní úpravy, udělal GO motoru a tak dále... Jenže jsem narazil na problém, že netuším, kudy vést lanko zadní brzdy (samozřejmě 21 kříž i páčka). Nikde jsem pořádně nic nenašel, předpokladám, že to bude absolutně jednoduchá záležitost, ale jsem v tom bezradný. Kdyby se našel někdo ochotný mi poradit byl bych opravdu moc vděčný :-) Díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2021 14:31
 
 
 
 
Jméno: Lucipisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se konečně znova dostal k pionýrovi a bohužel se mi tu brzdu pořád nepodařilo zprovoznit. Ať lanko vedu jakkoli, bowden se vždycky po sešlápnutí stáhne a páka už se nevrátí, protože nemůžu najít nic, za co bych ho zachytil, aby stále držel napnutý. Byla by, prosím, neště nějaká rada? Jak ho někde zafixovat, aby se nestahoval?
 
 
Datum: 15. dubna 2021 14:31
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19694    
Pod motorem žádný držák lanka nemám, lanko drží v rovině díky bowdenu samo.
 
 
Datum: 10. března 2021 13:02
 
 
 
 
Jméno: Lucipisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, lanko je to delší pro jednadvacítku. Právě jsem mám problém, že mi připadá až moc dlouhé :-D Nejspíš mi tam nějaký ten držáček chybí, ale zkusím si tam teda nějak poradit a zachytit ho. Moc díky za odpověď .-)
 
 
Datum: 03. března 2021 22:52
 
 
 
 
Jméno: dweindibly      IP: uživatel19692    
Lanko je také pro typ 21 ? Tedy delší? .. vede od páky směrem jakoby ve směru jízdy a pod motorem, kde je šroub oleje, se v takovém držáčku vrací po levé straně k zadnímu kolu
 
 
Datum: 03. března 2021 17:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19679    
Čau lidi, má někdo zkušenosti s otevřením sání na motoru z fechtla až na hodnotu 170°? Bez klapky samozřejmě. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2021 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel19620    
Toš ahoj Honza! Nakonec ses dovedl aj ozvat! Je zbytečný, abych já přidával neco do diskuze! KubaTi to fšecko vysvětlil! Oski
 
 
Datum: 18. února 2021 19:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19679    
Díky Kubo!
 
 
Datum: 17. února 2021 14:16
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel19688    
Ahoj Honzo, nevím jak daleko jsi s úpravou svého stroje, ale běžně se v závodních motorech s rozvodem pístem symetrák" užívá časování sání 150-200st. Jedna věc je časování, druhá průřez kanálu. Jen varuji, okolo 180st už to opravdu není poslušny dieslový motor, který jede od volnoběhu, ale naštvaná bestie, které se chce jet jen v úzkém pásmu. :-D. Je na každém v jakém pásmu chce, aby mu motor fungoval, a kde chce mít špičku, další věč je perfektní naladění karburátoru a výfukového systému. Dá se s nadsázkou říct, že co na výfuku, to na sání a přefuky polovyna výšky výfukového kanálu. Hondě štěstí, Jinak já své symetráky rád dělám 182/120/122/180,
 
 
Datum: 08. února 2021 20:08
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Honzo, gdyž mě napšeš, proč si nereagoval na JK gdyž se Tě ptal čemu by to pomohlo, tak Ti neco rozumnýho poradím na Tvúj dotaz!
 
 
Datum: 13. ledna 2021 23:35
 
 
 
 
Jméno: Jk      IP: uživatel19682    
Tenhle dotaz musel psát asi fiktivní magor máčo
 
 
Datum: 11. ledna 2021 8:41
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19681    
Co to je nevím čemu by to pomohlo
 
 
Datum: 10. ledna 2021 10:15
 
 
 
 
Jméno: pavel.bischoffi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všem, dávám do kupy JAWU 21, chci se zeptat ohledně zadních tlumičů. Jsem trochu hroch (asi 130 kg), tak přemýšlím že ty tovární asi nebude to pravý. Napadaj Vás nějaký alternativy jak to udělat tvrdší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2020 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel19620    
Ahoj Pavle! Podle vlastností JAWY 50 tam ešče zbývá 30kg rezerva! HI!HI! Toš to nech jak je! Aspoň nebude trpět to ostatní na co nejni dimenzovaný!!!
 
 
Datum: 05. srpna 2020 19:06
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny draky, kteří sedlají Jawy Dandy, tak můžou navštívit moje stránky (www.jawadandy.wz.cz) kde už rok mapuju historii a vše kolem dandyn (například zde najdete kompletní technickou dokumentaci pro Dandy 50 a Dandy 125). Budu moc rád za jakoukoli další pomoc s rozvíjením stránek :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2020 14:19
 
 
 
 
Jméno: tibek      E-mail:      IP: uživatel19638    
ProsimTe Kde bych sehnal prirucku na DANDY-UNIOUN 50?
 
 
Datum: 31. července 2020 14:19
 
 
 
 
Jméno: tibek      E-mail:      IP: uživatel19638    
Prosim Te koupil jsem taky DANDY UNION 50,ale nemam o tom stroji sajnu!Potrebuji nejakou prirucku ohledne naplni a oprav.Muzes me prosim poradit kde to tady najdu?A kde se daji kopit nahradni dily prosim???Dik predem za radu!T.
 
 
Datum: 31. července 2020 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáte zač, jsem rád, že moje práce není zbytečná.
 
 
Datum: 03. června 2020 10:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bomba stranky,, hlavne literatura dik za http://www.jawadandy.wz.cz
 
 
Datum: 01. června 2020 23:56
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravím chcem sa spitat dajú sa niekde kúpiť silentbloky nádrže na CZ 487,488 tie co idú dopredu ako je krk riadenia. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2020 22:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden par mam i s tima pouzdyrkama udelej kdyz tak obj a ja je tam pridam,, jsou posledni a tak je nechci ani zanaser na fichtlkramek
 
 
Datum: 13. května 2020 22:41
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Díky moc.Karel
 
 
Datum: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
 
 
Datum: 16. ledna 2020 20:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19604    
zdarte, potřeboval bych poradit s identifikací různých dílů z motorek. Po úklidu mi zůstala taková směs dílů na různé motorky, a potřeboval bych zjistit z jakých motorek (značka typ) daný díl je. Odkaz na foto: https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/ . V levém dolním rohu je vždy číslo, tak když by jste něco poznaly tak napište číslo a o jakou motorku se jedná :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19604    
https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/
 
 
Datum: 15. září 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: Adam852      IP: uživatel19601    
Dobrý den draci, sehnal jsem si jawu 50 555 a chci se zeptat jestli tam je stejný motor jako u 20 nebo 21 a popřípadě v čem je jiný. V horším přídadě tam budu muset motor z 21 implantovat. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19602    
Motor ti na úchyty pasovat bude,ale je trochu jiný. Je širší. Při použití motoru j20 do pařeza nepasuje pak úchyt výfuku na kříž. Většinou nelze provozovat s filtrem vzduchu,protože se to pod ty prsa prostě nevejde. Jinak na něj jezdit mužeš. Je to škoda pařeza,ale fungovat to bude.
 
 
Datum: 25. srpna 2019 11:18
 
 
 
 
Jméno: Matouš KH      IP: uživatel19564    
Čau Seso, chci se zeptat. Páčka zadní brzdy 05, 20 - šlo by domluvit u výrobce aby ji dělal cca o 1,5cm delší? Jak je krátká tak nejde seřídit tak aby to flekovalo a zároveň nepřibrzďovalo :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2019 5:59
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel19545    
S originální páčkou jsem problém neměl - je delší. Tisícihranu seřízenou mam tak nejlíp jak to jde. V čem jsou pakny z Jawy 90 jiné? Možná ji nechám u někoho se svářečkou prostě prodloužit :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2019 5:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel19598    
Přesně jak řekl standa.. u podlážkovýho fichtla mam nové original pakny seřízené klíče a brzdí to jak hovado.. v pedálu problem není .. vyhraj si
 
 
Datum: 04. srpna 2019 23:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19597    
Nech na soustruhu protočit bubny, použij pakny z jawa 90 a seřiď na tisicihranu krok brzdy. Flekovat to bude. Paka je jaka je, original je stejnej. Pokud ji budeš mučit do tlaku tak ji beztak ohneš. Brzda zde musi fakt fungovat. Je to specialita podlážkových fichtlů no &#128521;
 
 
Datum: 03. srpna 2019 20:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ve spolek. Potřebuji udělat STK a vidlice už jsou off. Tak se chci zeptat když koupím tady ramena a kluzáky od TKM tak předpokládám že to stačí jen nalakovat a složit.Nebo budu muset ty silony v ramenech vzít výstružníkem ? \r\nA světelnou cívku do zadního světla u 20w zapalování mám koupit asi tu stím drátkem že? ? Předpokádám že to je na víc motorek a když ten dratek odstřihnu nic se nestane. Jawa 21 RV 1968. Tak ať to jezdí a díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2020 6:52
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19642    
Ahoj, byl jsem 2x na stk s pinckama a opravdu nikdy se na vůli vidlí nikdo nezaměřoval. Foto celek, štítek, číslo motoru ( nemusí být shodné se štítkem) a shodná barva s TP. Pěkné gumy. Nastartovat -svítí, zhasnout - troubí.Toť vše.
 
 
Datum: 21. března 2020 6:52
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19536    
Zdarec, chci se zeptat, dělám klukovi na ježdění na chalupě takovou všehochuť,co zbylo v garaži, je tam motor z 555 a chtěl bych se zeptat, jestli tam třeba jde dát hlava z 21,jestli by to třeba líp chladilo a vím, že 555 mají menší kompresní poměr, tak jestli by to třeba mělo větší kompresní poměr a třeba s lepším sáním,výfukem to o trochu líp jelo. Nebo další věc, jestli by tam šel dat na 555 kartry válec s hlavou z 21?? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2019 11:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Pokud se na tom má naučit jezdit, klidně bych nechal čistou 555. S chlazením to problém nemá, pro začátečníka to jede i tak dostatečně. Vylepšovat si to může i sám. Válce, hlavy, zapalování z typů 555, 05, 20 na sebe sice pasují a dají se prohazovat, ale má to své zákonitosti...
 
 
Datum: 31. ledna 2019 11:33
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel19515    
Čau, tak všechno nejlepší do dalšího roku a co nejmíň poruch. Až se někdk dá do použitelnýho stavu, můžete mi napsat jestli má tramp stejný podsedlový plasty jako klasická 640 ? A jak je to s nádrží, je jiná, nebo je na nádrž za 640 nasazenej jenom nějakej plast ? Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2019 8:24
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel19504    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_640_5/katalog/trampik porovnej s klasickou 640...
 
 
Datum: 08. ledna 2019 8:24
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19508    
Ahoj potřeboval bych poradit,začínám s úpravou motoru na mustoše chtěl bych zkusit nějak upravit válec.Něco ve stylu 2k nebo 3k nebo něco lehčího na začátek.Mám přístup na frézy.Tak vás chci poprosit jestli mi neporadíte jak začít popřípadně nějaký plánek podle jakého bych si válec sám upravil.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenalbenal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak přežitek...to bych neřekl... Nicméně dřív, než začneš do motoru vrtat, je dobré si v literatuře nastudovat, jak vlastně dvoutakt pracuje, co je to časování rozvodu, proč mají kanály takové vyústění do válce, proč má výfukový kanál zrovna takový tvar a profil... Až ti tohle bude jasné, můžeš se pustit do úprav. Ale nejlepší (a nejlacinší) je - nechat si to udělat u někoho, kdo to umí a kdo to má vyzkoušené. No ale kdybys chtěl mermomocí do toho vrtnout, tak celkem bezpečné je posunout horní hranu výfuku o milimetr k hlavě válce. Ve stejném profilu, jaký to "okno" má, jen ho posunout nahoru...a uvidíš...nejaký koník navíc z válce opravdu vyskočí. Jen při zkušební jízdě se musíš přesvědčit, jestli bude sedět otryskování (hlavní tryska) karburátoru.
 
 
Datum: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Poradím ti, vykašli se na to!! Raději si to vyšperkuj jako veterána!!! Úpravy se dělali, když nebyli jiné motorky k mání!! Je to přežitek.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 20:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ahoj Draci, tohle je spíš dotaz přímo na Sesu, ale třeba bude někdo vědět. V sekci MOSQUITO ja na fichtlkrámku tahle sada misek řízení. Je skutečně stejná s třindou? Potřebuji jí právě na komára. https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr_634_638_639_640.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku na tutuy je to ok,, s trindy se to davalo na komara
 
 
Datum: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout. Nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19472    
To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
 
 
Datum: 06. září 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikou za magneto jde protočit krásně
 
 
Datum: 05. září 2018 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19471    
Netočí se klika
 
 
Datum: 05. září 2018 6:07
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
Zdar draci, Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdarte, prosím odborníky sběratele: jaká je asi reálná nepřehnaná cena jawy 150/352 rv. 1954 - půbuben, v předrenovačním stavu - nepůvodní lak, špatné chromy, chybí klasika kryt řetězu atd. + drobnosti. díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2018 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19468    
To by se muselo vidět. Šrot se dá koupit za 10 i za 30. Krom těch půlbubnů to neni ani zajímavá a ani moc dobrá motorka,nevim že ty ceny tak letí nahoru.
 
 
Datum: 17. srpna 2018 6:30
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15710    
Zdarec draci, nemáte někdo nějakou radu nebo tip jak z pincka 21 vyndat vložku výfuku? Pořád mi to nejde vyndat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2018 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19457    
Nenapsal si jaký máš výfuk. U doutníku tam toho moc neni. Jen taková puklička s dvěma trubičkami,ta většinou vyndat jde. Trn MUSÍ zůstat na svém místě! Ani ten krátký kužel pod tim se nesmí hnout. U mustang výfuku je to horší. Ten doporučuji napřed vypálit a vyklepat ven co půjde a pak se teprve snaž vyjmout vložku. Vytočit,vykroutit,vyrvat. Většinou nechce ven,kor pokud je výfuk pomačkaný či jinak deformovaný. Taktéž netrhej trn ani nic za nim. Někdy je to boj,bejvá to zarostlý.
 
 
Datum: 22. července 2018 14:38
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2021 8:59:10 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu