www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel17582    
Dobrý den, mám takový dotaz na místní ladiče.Začal jsem si hrát s úpravama válců jawy 50.Jako prvotní jsem na válci zarovnal kanály a vše slícoval tak jak by to snad mělo být, ale jak jsem si myslel nebylo nic na výkonu znát.Tak jsem se rozhodl rozšířit sací kanál co zavře píst, ale s časováním jsem ještě nic nedělal.Jel jsem to projet a motor bych řekl šel více od spodu ale ve vršku furt nic.Tak jsem se teda zkusil vrhnout i na časování, takže sání 69,2 šíře co zavřel píst a výfuk 27,8 šíře 26mm.No a co vám budu vykládat a už to ani od spodu nebylo takové ale to jsem si myslil.Jenže problém je v tom že se motor ani na neutrál nevytočí víc, ale nevím proč je tomu tak, mám origo vejfuk a karbec, bud jsem to přestřelil s časováním a nebo mě něco brzdí nemůže to být výfuk a nebo přepouštáky a to je má otázka.Jinak předem děkuji za jakoukoliv odpověd k danému tématu . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2014 6:32
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17583    
Když na to dojde,tak origo přefuky utočí 10000 - samozřejmně bez spodku. Dle mě si to na první/druhej pokus otevřel hned moc zhurta ... ale rozhodně to musí jet ... hlavu dle vrtání 5-5ml,volnej výbrus,dobrej píst,výfuk mustang - možná pokrátit origo koleno o 2-4cm... předstih začni okolo 2mm před HU a pak jdi dolu .... na karbecu by ses mohl dostat k tryskam 76-78 + odladit odpor filtrboxu .... musí to jet .... jinak je blbej motor jako takovej....blbej motor nejede
 
 
Datum: 17. září 2014 6:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
přepouštěcí kanály v tuhle chvíli vubec neřeš, časování je víc než dostatečné
 
 
Datum: 16. září 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17582    
Nikdo neví
 
 
Datum: 16. září 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
A do kolika otáček mě pustí přepouštáky?
 
 
Datum: 16. září 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17582    
No dobře ale furt nevím jak to naladit karbec trysky jsem ladil, předstihy, a nic.Nemůže to být přece jen v tom výfuku?psals že to jde i bez toho většího kolena, ale jak rád bych to věděl.
 
 
Datum: 16. září 2014 18:47
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velmi správně, to je dost důležité, protože seriový fichtl už takhle nemá kompresi uplně ideální a když šoupneš kanál o víc jak mm tak je to sakra znát, s tím výfukem, jo 28mm je dobrých, ale není to nutnost rozhodně ne pro začátek
 
 
Datum: 16. září 2014 18:16
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17582    
Jestli si to dobře myslím tak snížením té hlavy bych měl vyrovnat kompresy kterou ztratím při té změně časování výfukového kanálu
 
 
Datum: 16. září 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17582    
Asi takhle to myslíš čím víc otevřu výfuk tím menší bude komprese, jak to teda jde udělat s tím výfukem?
 
 
Datum: 16. září 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
to je totiž tvůj nevětší problém, něco děláš, ale vůbec nevíš co a proč
 
 
Datum: 16. září 2014 17:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
měřák je ti v tomhle ohledu lidově řečeno na hovno
 
 
Datum: 16. září 2014 17:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
moje rada přečti si něco o principu 2T motoru aby ti něco říkala třeba teoretická a skutečná komprese... pochopíš proč se ptám na objem spalovacího prostoru
 
 
Datum: 16. září 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
To jsem ještě nepočítal já nemám potřebu kdyz mám měřák komprese.
 
 
Datum: 16. září 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ale to se dá i se seriovým kolenem:-)
 
 
Datum: 16. září 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Tak to je ono to jsem potřeboval vědět jinak dík za nabídku ale to jsi naohíbám a posvařuji sám to je to nejmenší.Potřeboval bych ještě pár věcí zodpovědět, můžu se ptát?
 
 
Datum: 16. září 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tak znovu, objem???, ach jo....
 
 
Datum: 16. září 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: mustnag 23      IP: uživatel15205    
vyčisti origo vyfuk a zační pomalu zvetsovat vyfukovej a saci kanal , az se prestanou vykony zlepsovat narazis na prvni problem a to je prumer originalniho kolena a jeho dylka , pak taky tvar trouby vyfuku , kdyby si chtěl mam na prodej koleno 28 mm od stejskala , taky sem o tom vedel prd a o pul roku dal uz sem predjizdel auta v 90 kmh na okresce :-D
 
 
Datum: 16. září 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17582    
Hele to nevím ale průměrnej dachl má na šlápnutí okolo 5 až 5,5 barů a já mám okolo 6,5 asi tak.
 
 
Datum: 16. září 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Ještě mám jeden dotaz do kolika mě pustí origo karbec a přepouštáky?
 
 
Datum: 16. září 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a co komprese?? co máš udělané s hlavou?? a snížená ani o kolik mi neříkej, zajímá mě objem
 
 
Datum: 16. září 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17582    
To co popisuješ jsem zkoušel krom toho kolena a volnoběžné trysky a bez efektu.
 
 
Datum: 16. září 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Hele to já si rozhodně nemyslím jenom nevím jak dál, ale ty určitě víš o čem mluvíš tak kdyby jsi to nějak objasnil kde to mám ladit mimo kanálů, tak aby to běželo na seriové komponenty, byl bych ti vděčen.
 
 
Datum: 16. září 2014 16:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a to je to kouzlo ladění, na to neexistuje návod, co se všechno dá ladit, trysky (ne jen HT), sání, filtrbox, koleno výfuku, předstih, existuje milion kombinací toho co se dá udělat na seriových komponentech a jen málo kombinací bude správných, vem válec, který bude mít naprosto super rozměry a bude perfektně zajetej a nauč ho jezdit líp než tvoje seriovka, pak do něj trochu šáhni a nauč to znovu jezdit líp než před tím, když půjdeš po kouskách nemůžeš to nikdy uplně zkurvit a zjistíš co má na co vliv, věnuj tomu čas a uvidíš jak ti to pojede, je to dobře míněná rada, protože když válec otevřeš jako konzervu tak musíš nestavit hodně věcí jinak a pokud je neuděláš všechny pojede to prostě blbě
 
 
Datum: 16. září 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Chci samozřejmě co největší výkon spodek mi nevadí od toho je spojka no ten první válec možná točil ale jen na volnoběha za jízdy nic, potřebuji tedy poradit co ladit mimo časování tak aby se to odrazilo na výkonu
 
 
Datum: 16. září 2014 16:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a zase jsme u toho, každej myslí, že nacpe sportovní filtr a bude to trhat asfalt, že dá hikone nebo podráždí kanály pilníkem a pojede to 100km/h, řeknu ti to takhle se seriovým výfukem se dá točit 8500-9000 otáček v pohodě, když se ví jak na to a to samé s karburátorem
 
 
Datum: 16. září 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a proč by ne.... tak znovu.... záleží co od toho motoru chceš, žádný ti nepojede odspoda až do 10000 to prostě u fichtla nejde,
 
 
Datum: 16. září 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Vím že je chyba ve mě, ale kde?Potřebuji trochu nakopnout.
 
 
Datum: 16. září 2014 16:27
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
To jako opravdu, ale ne se seriovýma komponentama?
 
 
Datum: 16. září 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
no vidíš a já jezdím podobné časování jako na tom tvé prvním válci a jede to jako hovado.... tak kde je chyba
 
 
Datum: 16. září 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Heled nikoho nekopíruju ale první válec jsem zkoušel asi takhle sání okolo 71 a výfuk okolo 26 a výsledek ano roztočil se víc ale jenom na místě, jinak nic.No motor zkončil tak že se uštíplo kus spodku pístu sekl se o sací kanál, žádný náběh.
 
 
Datum: 16. září 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nezlob se na mě, ale jen tak z hlavy jsi přišel na 27,8 a 69,2.... mě to spíš příjde jako pokus o kopírování něčího válce a ono ti to nefunguje, ono to totiž není jen o časování, ale o tom co z toho člověk chce dostat
 
 
Datum: 16. září 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
No podle sebe tak nějak jsem to zkoušel, potřeboval bych nějak se odpíchnout a jestli tak mi říct jaké časování by bylo možné pro seriové komponenty, děkuji.
 
 
Datum: 16. září 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nemůžeš čekat letadlo, a kde jsi přišel na ty rozměry 27,8 a 69,2??
 
 
Datum: 16. září 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Tak to pardon, já to asi špatně vylíčil jako jede, ale furt stejně mizerně.Až jak jsem psal rozšíření sacího kanálu bylo malinko znát, no malinko nemám podle čeho to porovnat.
 
 
Datum: 16. září 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jasně, seriovka ti po rovině jede 70 a válec se zarovnanými kanály ti nejede
 
 
Datum: 16. září 2014 16:02
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17582    
Tak mi prosím naznač o jaké seřízení se jedná jestli myslíš seriovku tak ta my jezdí 70 když je samozřejmě všechno okolo v největším pořádku.
 
 
Datum: 16. září 2014 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
řeknu ti v čem je problém, neumíš seřídit motor a hrneš se do úprav, to je problém.....
 
 
Datum: 16. září 2014 15:47
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 6:08:27 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu