www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Jo, asi nechám udělat výbrus:-D ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní :-( po výbrusu bude klid
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
 
 
Datum: 17. ledna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat:-D může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:37
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no právě ...co od klapky čekáš???
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17775    
Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
 
 
Datum: 13. ledna 2015 9:27
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 0:23:40 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu