www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jenda93      E-mail:      IP: uživatel18025    
Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
 
 
Datum: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
 
 
Datum: 05. února 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe.. Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady:-):-) Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
 
 
Datum: 04. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17836    
tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. února 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
 
 
Datum: 03. února 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..:-) Díky za rady. Petr
 
 
Datum: 03. února 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17833    
Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku :-D :-D S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic" :-D PS - píst ti do hlavy nenaráží?
 
 
Datum: 03. února 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
 
 
Datum: 03. února 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38?? Jinak díky za radu a odpověď:-)
 
 
Datum: 03. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
 
 
Datum: 02. února 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Chtěl jsem napsat osel... Jsem tady odedneška a trošku v tom foru plavu... Na motorkářích.cz se fá ve foru editovat. Tady asi ne.. http://www.motocentrum-biker1984.cz/biker1984/eshop/0/3/5/31963-novy-valec-65-ccm-Sport-tunning-komplet-Pionyr-20-21-23-Mustang-original
 
 
Datum: 02. února 2015 20:31
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
 
 
Datum: 02. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
 
 
Datum: 02. února 2015 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17831    
Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:20
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 12:34:15 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu