www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau. Kámoš mi dal válec(5k) ať mu ho zkusím naladit. Se sériovýma komponentama jde akorát roztlačit a když chytne tak to hned začne zdechat a dusí sa to. Poždějc sem zjistil že je křivá dosedací plocha mezi válcem a karterama a tama to podfukovalo. Myslíte že má cenu sháňat větší karbec , nižší hlavu a jiný výfuk a potom to zkůšat odladit ??? https://ctrlv.cz/8tS1 A nebo sa na to mám vykašlat?? ( válec má časování: VK27,5mm SK73mm PK hlavní 35 PK pomocné34,5mm ) předem díky za jakékoliv rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2015 7:23
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando to nemá ani cenu komentovat.... některý lidi jsou prostě nepoučitelný. Každýmu to furt říkám, zkus si nejdřív odladit nějakou lehkou úpravu dvoukanálu, ale to každej hned čim víc děr tím víc Adidas.
 
 
Datum: 17. srpna 2015 7:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18262    
Takže stav jako na jaře. Jsou položený otázky a požadavky,od tebe bez odezvy,píst neukážeš. Tudíž mrtvej bod. Takže to sem zas vložíš v září a nebo v říjnu a budeš čekat,jestli konečně nebude jiná odpověď ???!!!! ..... nechápu ....
 
 
Datum: 16. srpna 2015 11:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
bavit se o spodní hraně sání když nevíme nic o pístu je zcela bezpředmětné :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2015 7:33
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Sací kanál je v pohodě, pokud to teda nemáš na závody, to bych pak chtěl ještě víc o 10-20°
 
 
Datum: 13. srpna 2015 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18257    
Nedalo mi to a ještě jsem si otevřel ten odkaz na PC,na mobilu to jaksi neovládam (sakra jak se to dělá??) . Už si to sem ty a nebo někdo jinej vkládal. Napsali jsme ti v podstatě to a samé. Co chceš slyšet teď? Ukaž jak je udělanej píst? V dolní úvrati okno pístu ještě zůstává za přepážkou ve vložce? Nevyjíždí až do sacího kanálu? Na foto vypadá ta přepážka mezi sacim kanálem a pátym kanálem děsivě malá,,, je tam vůbec ještě nějaká? Přijde mi to v těch ouzkejch místech takový okopaný,nechtělo by to už výbrus (či dva-tři) ???
 
 
Datum: 13. srpna 2015 13:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ještě je další věc, a to jak je udělaný píst. Tohle by se muselo asi vidět jako celek.
 
 
Datum: 13. srpna 2015 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18257    
A co bys chtěl slyšet? Na tohle nejde konkrétně odpovědět. Napřed zbav motor dětskejch nemocí jako jsou těsnosti,nesouosost karterů atd... Naladit to půjde,ale musíš do toho zainvestovat a obstarat alespoň karburátor (tipoval bych minimálně 21mm,krátký sací koleno),pak určitě hlavu(4,6-4,8-5ml ?) a vejfuk... a až to začne fungovat,tak zjistíš že je třeba řešit tisíc dalších věcí. Válec má slušný mírný parametry až na ten sací kanál... to bude válec,kterej nenakopneš,bude se dlouze roztlačovat než se vyprská,trochu ohřeje,blafne a pojede ... nenaladěnej třeba ani nechytí... další kapitolou bude vejfuk ...
 
 
Datum: 13. srpna 2015 7:38
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 17:10:17 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu