www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Čau draci chci jse zeptat jestli má někdo skušenosti s úpravou motoru ČZ 175/477 ? Postavil jsem si krosku myslim že celkem povedenouhttp://nad123456.rajce.idnes.cz/CZ_175_477_Kross#IMG_20151121_142257.jpg . Mám na ní rozetu z hnojnýho pásu a zapalování z pionýra. Ne že by jela špatně ale chtěl bych aby šla víc do otáček a možná měla i ten kůň navíc. Říkal sem si udělat kit na 215ccm ale moc to nechválí a nevím co by to dělalo v terénu. Myslím chlazení. Vím že by to chtělo jíný výfuk a asi karbec ten bych měl z Hondy mtx 125 dellorto 24mm a výfuk bych chtěl upravit z mz 250. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 18:05
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel18425    
A ten milimetr by stacil ? Nebo to mam dopocitaz tak ze bych to dopocital od toho o kolik bych zvetsil ten kanal tak o tolik zkratit pist ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18424    
Nejde udělat jenom jedno ... přinejmenšim bys musel zkrátit píst o ten 1mm...
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Pojede to líp ikdyž nezvětším ten sací kanál ? Jde mě o to že v tom motoru byla tak před 500 km dávaná klika po GO tak se mi to moc nechce rozdělávat abych mohl upravit ten sací.
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Ted tak jak to je tak to i v lese zvládád při rozumných otáčkách 2 až 3 takže by mě ani ta klika nějak nevadila. Skoušel jsem to a kopec co se svou čízou na silnici jezdím 3 až 4 tak tahle kroska na 4ku nepozná že do kopce jede. Takže ta klika by byla do budoucna kdyby ten válec jel o něco líp.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
A na kliku nesahej, ten motor uz takhle nema zadny spodek, po otevreni si troufam rict, ze bude jeste horsi v prevodovce ten skok mezi jednickou a dvojkou je straslivy.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Takže ten výfuk udělat zaoblenej obdélník. A to sání teda jen zvětšit nahoru nebo z něj udělat taky ten obdélník ? A co taky trochu dopilovat píst ? Třeba tu spodní hranu k sacímu kanálu ? Ale hlavně abych věděl jak s tím sání a výfukem.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Nechoď do extrémů,mělo by se to akorát vejít. Známej to dělal (něco pilníkem něco takovou ruční frézkou) a fungovalo to. Jelo to dost slušně,líp jak serie. Pak jsme zkoušeli i přibrat vejfuk o milimetr dopředu,sání taky o milimetr dolu a to jelo zase trochu víc... už si nevybavuju,jak tam vycházel druhej a třetí kroužek vs sací kanál... na to se nesmí zapomínat ... je to už dýl ... ale tohle je taková základní úprava. Výfuk se nerozšiřuje,je na hraně únosnosti pro litinový kroužky. Sání možná trochu jde,ale nevybavuju si už jak je tam řešený vedení posledního kroužku v sacim kanálu a nebo jestli tam to sání je užší. Třeba MZ má takovej jazýček dovnitř. Nejlepší by byl dvoukruh no ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A ještě teda nevím jak se dostat s pilníkem do toho výfukáče abych udělal nějaký rozumný tvar. Je na to nějaký fígl ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Tak je mi to všechno tak nějak jasný. Tenc vejfukáč jen v hranách více z ostřit jinak nechat šířku a výšku jak je. A ten sací bych taky chápal kam ho zvětšit ale když se na to dívám tak je to kousek od dosedací plochy válce. A kdybych ho trochu zvětšil tím pádem i na kártrech tak mi příjde že by na těch kártrech nezbyla moc silná stěna.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Vem si ten válec do ruky,podivej se do něj,jezdi si v ně pístem a pochopíš to co ti píšu. Nákres na tohle nemam a kreslit ti ho nebudu. Jestli tohle nejsi schopnej pochopit tak nic nedělej... takže to zkoukni a pak napiš co ti přesně neni jasný... pak to mužem probrat dál ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 18:57
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nebo bych měl doma výfuk taky z té Hondy mtx. Nevíte jestli by to s ním mohlo jít ? Nebo je to úplná blbost ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nějaký náčrt a rozměry toho sací a vejfukovýho kanálu by nebyly ? A karburátor jen vetší Jikov nebo nějakej lepší ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Jsou tam velké rezervy. Výfukový kanál stačí dokončit do zaoblenýho obdélníku a otevřít trochu sací kanál směrem k HU. Mezi horní hranou sacího kanálu a spodní hranou pístu v HU je ještě prostor k nenáročné úpravě. Pak dopojit a doupravit v karterech. Přefuky to ještě daj,otáčky v maximu drobet narostou. Karburátor bych použil vhodný k výsledné ploše sacího kanálu. Výfuk bych asi zkusil dvoukomorovej z 350,měl by k motoru víceméně pasovat. Kliku stočit lze. Myslím že se dělali kdysi u TK moto. Cenovka bude neskutečná. Bez radikálnější úpravy válce bych hlavu neupravoval.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A na ten filtr sem nenašel jinou krytku. Ale myslim si ze je lepší než ten "sportovni"
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nemá někdo nákresy ? Na internetu jsem na tenhle motor nic nenašel. A jake máte skušenosti se stočením kliky a snížením hlavy ? Případně o kolik ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Zvetseny vyfuk. kanal, vetsi dira do sani pro pouziti 28mm atd.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Stejsky delal valec na 487, jukni sem: http://www.jawa50speed.wz.cz/_v_o.html
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Origo karbec je 26mm, proc tam rvat mensi? Ten filtr je taky "hezky".
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:41
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 14:55:03 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu