www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, dnes jsem kupoval nový píst na pinýra, chtěl jsem český almet, ale to mi řekli že na pionýra neni a dali mi jakousi ambiku- je to indická značka. Tak se chcu zeptat jestli je to aspon trochu kvalitni a bez problému to stím jezdí nebo je to zmetek - myslím materiálově. Kde se dá případně zehnat český píst almet. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2016 9:20
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18771    
Mám výbornou zkušenost s těma lehkýma maďarskýma odlitkama co prodává FK. Almet stejně jako třeba maďarská Berta jsou z plnýho odlitku. Mě se třeba stalo,že se mi píst z plnýho odlitku přidíral v otáčkách nad 9000ot/min. Ten lehkej to nedělá. Přitom ty plný jsou kovaný a ten lehkej je odlejvanej. Kovaný by měli bejt lepší,ale pro mý potřeby je lepší ten odlejvanej. Těžko říct proč. Do 3 kroužků bych nešel už jen z toho důvodu,že třetí kroužek jezdí do sání,které je cca 27mm široké (po odečtení radiusů asi 25mm),bezpečná šířka kanálu pro litinový kroužek bez rádiusu je 23mm. Proto strašně moc motorů jezdilo se zlomenym třetím kroužkem. Podle mě tam dali 3KR písty,protože jich měli po j05 strašně moc udělanejch dopředu,ale ta j21 už má sání jiank jak j05. Všimni si,jak všechny válce,který jezdili na 3kr pístech mají neskutečně okopanou horní hranu sacího kanálu. Kdybys chtěl udělat pěknej píst na zakázku z odlitku Almet tak se obrať na firmu MOTO-PÍSTY.CZ ,je to eshop na písty dcery p.Baška z Třebechovic. Maj jak lehký tak Almeťácký odlitky. Za výrobu pístu nechtějí extra ranec.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 9:20
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
To je mi všechno jasné, taky jsem se už motoru i autových hodně nadělal. Mě nešlo o to že bych řešil nějakých 180 korun, ale o to že nový kvalitní píst dělá problém sehnat. Nakonec se mi podařilo sehnat píst uloženku za 350kč akorat to byl jen 2 kruháč a já chtěl 3 kruhy, pač jsem chtěl udělat motor naprosto podle originálu - takový experiment. Já totiš moc nevěřím ani těm madarum- já si nechávam dělat na zakazku písty od almetu, ale ted na to nebyl čas.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18770    
Sorry přehlíd jsem novou odpověď. Jak má píst rýhu (z 99%zepředu) vždy to bylo způsobeno nějakou deformací. Mužou být natlačené drážky pro kroužky a kroužek se nemuže volně hýbat. Zprvu to bude ok,ale přinejmenšim se začne v drážce zapékat,eventuelně přidírat. Jo taky jsem to párkrát udělal a mužu říct,že to moc nefunguje... pro mě je píst otázkou 145 korun,absolutně se takovejma kravinama už nezabejvam. Je to potřeba ,koupim jinej ... neřešim ... zvoní ojnice,koupim jinou,necham přelisovat. Vidim ve válci drápance a rantl,necham vybrousit,vůbec se nezabejvam tim,jestli to novej píst a nebo kroužky vyřeší,jde na výbrus... protože dělam motory víc ostatnim lidem jak sobě,tak si takovou ambiku nedovolim koupit. Nedovolim si koupit nic,o čem nejsem přesvědčenej,že je to víc než dobrý. Cenu nezkoumam. Radši koupim dražší osvědčenej píst a kroužky za 3 kila než nejistýho indiána za 180,- .... asi tak ... to je jako v autě. Po letech jsem zjistil,že nemá význam měnit jeden čep,silentblok,vstřik atd ... dojedu to a pak to vemu z gruntu všechno ... pak jak začne někde něco zlobit,vim,čim to neni. U pio jsou to navíc všechno korunový a stokorunový položky,go motoru do trojky ...
 
 
Datum: 02. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Stando: Chci vědět čemu podle tebe ta malá podélná rýha může vadit - těsnost stejně zajištují kroužky, jediné co možná kvůli tomu hůř těsní jsou přefuky, ale na to má stejně větší vliv podtlak. Já myslel že by byl originál lepší i s tou rýhou, přecejenom tam vím že je to kvalitní materiál a nemůže se třeba roztáhnout a zadřít. díky za odpověd
 
 
Datum: 22. července 2016 7:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18753    
Ta ambika to je vlastně celá pístní sada jeden u nás jí ma v mustangu a najel s tím už 20tis bez prdele že když se nadstavoval předstih tak válec už má slušnou hranku co sem se díval a ještě jezdí na ojnici VM a šlaoe mu to teď už to zvoní tem motor drobet se mi zdá že tam něco poklepkává ale má opravdu 20tis za sebou s mogulem TS
 
 
Datum: 20. července 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18751    
Ambiku
 
 
Datum: 20. července 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
a tady je to co za značku? je teda pravda že almet do pionýru písty nedělá? mám eště píst původní na tom je ale malá rýha dlouhá asi 3,5cm je teda lepší dát do motoru origo stou rýhou nebo nový ambiku? díky
 
 
Datum: 19. července 2016 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18751    
Jestli chceš hodně dobrej píst tak ho kup tady. Ambiku neznam,ale už ta cena mi od koupě odradila,nikomu bych to do motoru nedal. On asi úplně špatnej nebude,ale v indii je ve firmách výstupní kontrola nulová,takže pustěj i zmetky ...
 
 
Datum: 19. července 2016 16:32
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 11:35:48 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu