www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte, na pionýrovi 20tce mám zajmavý problém, normálně jede dobře vše funguje, jediná vada je že když jedu na zařazenou kteroukoliv rychlost a mám přidaný plyn, tak je slyšet takový chrastivý zvuk- připadá mi že to jde od řetězového kolečka - náhon na řataz. pokud uberu plyn tak to nedělá, když jedu na neutrál tak to mírně chrastí, Primární řetaz mám fungl nový takže tím to neni. sekundrání řetaz taky nový nový věnec rozety, nová ložiska v motoru i na rozetě. prostě už fakt nevím čím to je. za rady moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2016 21:53
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promární kolečko na klikovce jsem zkouše vyměnit a je to pořád to samé, spojkové kola samozřejmě mám zubama k sobě, řetaz prověšený neni, podle mě to neni vůbec v promárním převodu, to by se přece ten zvuk musel měnit podle otáček a ono je to pořád stejný. chrastivý zvuk to má i na neutrál ale je to eště zas jiné než když mám přidané na rychlost
 
 
Datum: 15. srpna 2016 21:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18777    
Záhada bermudského trojúhelníku. Primární kolečko má plný zuby,nejsou do oblouku ? Neni ten řetěz prověšenej až ke sloupku v karteru? Máš lamely zubama k sobě? Ty furt píšeš že máš všechno nový,ale to je taková nic neříkající informace ...
 
 
Datum: 07. srpna 2016 8:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napíšu jen moji zkušenost... chrastění se zvyšující s otáčkama... nakonec to byla povolená odkapová miska... :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2016 22:28
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dnes jsem sunkdal víko spojky, spojkový koš byl uplně utahlý, nevagloval, spojkové lamely jsou taky nové mezilamela nová, zkoušel jsem i různé spojkové koše a furt to samé. ted jsem to složil a na jedničku nechrastí nic a na dva a tři chrastí. tak mě teda řekni co to je?
 
 
Datum: 06. srpna 2016 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18776    
Asi tak. Ve chvíli kdy shodíš dekl tak okamžitě poznáš. Když chrastní řetěz tak je buď tak vytahanej že škrtá o sloupek (nemusí bejt ani vytahanej,stačej lamely s měkkýma zubama,který se vmáčknou hlouběji) a nebo už koš pluje na hřídeli s vůlí okolo půl centimetru. To poznáš okamžitě. Můj typ je jasně pod tímto deklem. Kde jinde taky ....
 
 
Datum: 06. srpna 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Vypust olej ,sundej víko primáru a vyzkoušej to na stojanu.
 
 
Datum: 06. srpna 2016 8:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18776    
Máš sice novej primár,ale nepovolil se ti koš?
 
 
Datum: 06. srpna 2016 6:36
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 13:31:01 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu